Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Liverpool slaat zich ondanks voetbalshow tegen Roma voor de kop

Laatste update:

De kans is groot dat Liverpool zich op 26 mei mag melden in Kiev voor de finale van de Champions League. De formatie van manager Jürgen Klopp vernederde dinsdagavond voor eigen publiek AS Roma in het eerste duel in de halve finales van de Champions League, maar zal zich vanwege een zeer zwakke slotfase toch voor de kop slaan. The Reds namen in de laatste minuten van de wedstrijd gas terug, waardoor Roma toch nog mag hopen op een wonder in de return: 5-2. Mohamed Salah bewees tegen zijn ex-werkgever met twee doelpunten en twee assists evenwel andermaal tot de groten der aarde te behoren.

Roma verraste in de vorige ronde vriend en vijand door Barcelona te elimineren, maar tegen het aanvalsgeweld van Liverpool was de ploeg van Eusebio Di Francesco simpelweg niet opgewassen. Het bezoek kon in het eerste kwartier nog wel aardig mee en raakte via Aleksandar Kolarov ook nog de lat, maar daarna was er geen houden meer aan voor Kevin Strootman en consorten. Nadat Georginio Wijnaldum na achttien minuten voetballen binnen de lijnen was gekomen als vervanger van de geblesseerde Alex Oxlade-Chamberlain, blies Liverpool Roma werkelijk van het veld.

Alisson Becker mocht van gelukspreken dat Sadio Mané tweemaal miste in kansrijke positie, maar op de individuele klasse van Salah had de doelman geen antwoord. De Egyptenaar opende tien minuten voor rust de score met een heerlijke uithaal in de bovenhoek en zorgde in de slotminuut van de eerste helft ook nog voor de 2-0, door na een razendsnelle tegenaanval met een beheerst stiftje af te ronden. Tussendoor had Dejan Lovren het houtwerk geteisterd uit een hoekschop. Virgil van Dijk verscheen als gewoonlijk aan de aftrap bij Liverpool, maar de aanvoerder van het Nederlands elftal had in de eerste helft weinig te duchten van directe tegenstander Edin Dzeko.

Roma zocht de kleedkamers halverwege zo op met een flinke kater, maar het zou na de onderbreking alleen nog maar erger worden voor de manschappen van Di Francesco. De thuisploeg bleek nog lang niet uitgeraasd en liep in het eerste kwart van de tweede helft aan de hand van Salah razendsnel uit naar een monsterscore. De uitblinker werd elf minuten na rust de diepte ingestuurd door Trent Alexander-Arnold en had vervolgens rond de strafschopstip oog voor Mané. Voor de Senegalees was het vervolgens een koud kunstje om de 3-0 op het scorebord te zetten.

Vijf minuten later was Salah de verdediging van de Romeinen opnieuw te slim af. Hij ging kinderlijk eenvoudig voorbij directe tegenstander Juan Jesus en legde de bal daarna op een presenteerblaadje voor Roberto Firmino, die vervolgens van dichtbij kon scoren. Daarmee was de koek echter nog niet op voor the Reds, want Firmino kopte 22 minuten voor tijd ook nog de 5-0 tegen de netten na een hoekschop van James Milner. Salah werd daarna naar de kant gehaald door Klopp, die zijn ploeg in de slotfase volledig in elkaar zag storten. Dzeko scoorde negen minuten voor tijd na een pass van Radja Nainggolan en even later maakte Diego Perotti er ook nog 5-2 van vanaf de penaltystip.

Wie haalt de finale van de Champions League?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het eerste kwartier was Roma even dreigend en de bovenliggende ploeg maar daarna is het spel helemaal gekanteld tot de laatste 20 minuten. Het middenveld van Liverpool zat overal tussen en Roma was nergens. De voorste drie van Liverpool speelden wervelend en waren allemaal op topniveau, ook al heeft Mané een topkans gemist. De laatste 20 minuten zat Liverpool er helemaal doorheen, en Roma heeft jammer genoeg toch nog 2 belangrijke uitgoals kunnen scoren.

Wijnaldum deed het zeer goed, terwijl hij momenteel toch tweede keus is achter de vroeg uitgevallen Oxlade-Chamberlain. TAA die als 19-jarige eventjes in de halve finale speelt op de rechtsachter en dat zo goed als foutloos doet.

En dan nog Salah, tja, geen woorden voor eigenlijk. Bevestigt hier gewoon nog evenwaarom hij de speler van het jaar-trofee heeft gewonnen.

Het zal nog stormen in het Stadio Olimpico.

24 april 2018 om 22:38

Wel jammer van die twee tegen goals bij Liverpool. Liverpool heeft echt geweldige stappen gezet onder Klopp als coach! Wat een opmars maken ze! De CL winst zou het geweldige seizoen van Liverpool echt compleet maken. Maar het seizoen kan ook net zo goed mislukken. Daarom hoop ik niet dat Klopp aanstaande zaterdag met een b-team speelt tegen Stoke, want stel Liverpool verliest van Stoke en Chelsea, dan is het seizoen alsnog mislukt, ondanks finale CL plaats. Liverpool moet niet vanuit gaan dat ze ff die finale winnen, want Real Madrid en Bayern zijn veel beter dan dit As Roma. Verlies aanstaande zaterdag tegen Stoke is dus dodelijk. Hopen dus dat Klopp en z'n team normaal doen en niet met hun hoofden al bij Roma zitten. Verder denk ik niet dat Salah de gouden bal wint, zolang Messi en Ronaldo nog voetballen.

24 april 2018 om 22:42

Als Liverpool gewoon bij de eerste 4 eindigt en in de finale staat is het seizoen echt meer dan geslaagd.

24 april 2018 om 22:45

@DeDonnie, klopt inderdaad. Maar als Liverpool 5e eindigt en finale verliest, is het seizoen gewoon mislukt. Hoe gek dat klink. CL voetbal is zeer essentieel volgend seizoen.

24 april 2018 om 23:25

Ik zie Liverpool echt niet nog vijfde eindigen. Dat is sws binnen

24 april 2018 om 23:42

Liverpool heeft 8 punten voorsprong op Chelsea, dat gaan ze echt niet meer weggeven.

24 april 2018 om 22:50

Heerlijke wedstrijd gezien en uiteraard Liverpool verdiend gewonnen maar damn wat zonde van die twee tegen doelpunten. Gaat het dan wederom spoken in Rome?

24 april 2018 om 22:40

Moet toch eerlijk zeggen dat ik na een geweldige wedstrijd helemaal ziek ben van die 2 tegengoals. Het is zo belangrijk om thuis de 0 te houden, nu geef je Roma weer hoop en gaan er vol op klappen in Rome. Al verwacht ik wel dat Liverpool gewoon gaat scoren in Rome, zal veel ruimte komen.

24 april 2018 om 22:47

Liverpool zakt altijd in na de 75ste minuut. Jammer dat hun bank.niet sterk genoeg is. Eigenlijk zou je dan 2 middenvelders en een spits moeten inbrengen die van bijna gelijk niveau zijn. Die Ings is echter veeel te slecht.

24 april 2018 om 22:48

Heeft roma aan 3-0 genoeg thuis om naar de finale te gaan ?

24 april 2018 om 22:49

Ja!

24 april 2018 om 22:50

Uiteraard.. staat het 5/5. Gaat Roma door op uit-goals

24 april 2018 om 22:59

Bizar gewoon! Alsof het zo moest zijn weer ..

24 april 2018 om 23:40

Barcelona en chelsea moesten er ook aan geloven. Dus ik schrijf nog niemand af.

Wat een knotsgekke wedstrijd! Liverpool was het de laatste 10 minuten helemaal kwijt. Zo jammer. Natuurlijk gaat de aandacht uit naar Firmino en Salah maar wat heb ik genoten van Milner. Hij was echt de motor van het elftal. Jammer dat de wedstrijd zo is afgelopen. Zure nasmaak!

24 april 2018 om 22:44

Zonder salah, dan had Liverpool geen moer gedaan Haha dus terecht die aandacht naar salah. Wat een monsterlijke speler, ben benieuwd of hij dit langer kan laten zien. Dan pas schaar ik hem bij de twee monsters. Milner was btw indd goed, maar duidelijk dat salah motm is, 2 goals en twee assist..man oh man

24 april 2018 om 23:29

Ik weet het dames en heren. Ik ben al sinds Salah eruit is aan het nadenken waarom Klopp dit gedaan heeft en ben eruit. Salah heeft Liverpool op zijn rug gedragen en heeft last van zijn rug gekregen en Klopp heeft hem er daarom uitgehaald. Kan gwn niet anders..

24 april 2018 om 22:46

Die Milner heeft op zn 32e nog steeds 3 longen. Echt niet normaal. Ben wel benieuwd hoeveel km die af heeft gelegd.

Jammer dat Roma vandaag toch wel onverwacht met 5-2 van Liverpool heeft verloren. Ik heb er nog vertrouwen in dat Roma deze achterstand volgende week gaat goedmaken want Liverpool is een klasse minder dan Barcelona en tegen Barcelona heeft Roma ook een comeback kunnen maken. Ik verwacht dat Roma volgende week met 4-1 gaat winnen en in een eventuele finale is er veel mogelijk voor dit Roma.

24 april 2018 om 22:47

Ik zal wel gezeik over me heen krijgen, maar dit Liverpool is aanvallend op dit moment 2 klasses beter dan Barcelona. Barcelona had eigen goals en rebounds nodig om te winnen. Liverpool, niet voor niets de meest scorende CL ploeg, raast er overtuigend overheen. Die gaan scoren in Olympico, wellicht wel meer dan eentje. Dit lijkt me gespeeld.

24 april 2018 om 23:01

Nou daar doe je Liverpool zwaar te kort. Tuurlijk Barca en Real hebben Messi en Ronaldo, maar Salah doet dit seizoen niet onder voor die twee. Firminio is dit seizoen ook niet minder dan Suarez en beter dan Benzema, dus om nou te zeggen dat Barca en Real in de aanval beter zijn...

24 april 2018 om 23:03

Ik vind de aanval van Liverpool dit seizoen gevaarlijker dan die van Barca. Deze gasten van Liverpool gunnen elkaar alles, zijn perfect ingespeeld op elkaar, hebben voetballend vermogen, veel snelheid. Ik denk dat menig verdediger niet graag tegen dit trio staat.

24 april 2018 om 23:08

Lol bro het is een kwestie van omschakelen, oftewel eigenlijk heel snel counteren waardoor het lijkt dat ze super goed aanvallen. Laat ze maar even tegen een compacte verdediging erdoorheen komen, dan krijgen ze het al snel moeilijk. LFC en Klopp's systeem is snel omschakelen van balverlies naar balbezit. De tijd dat de tegenstander bezig is om zijn defens weer in orde te maken, daarvoor zorgt LFC ervoor dat ze die ruimtes benutten door snel toe te slaan. Daarom haalt Klopp ook zulke spelers ervoor, Mane, Oxlade en Salah. En dat doen ze nu voortreffelijk, maar de aanval beter dan Barca? Hou op hoor.

24 april 2018 om 23:35

"laat ze maar even tegen een compacte verdediging erdoorheen komen, dan krijgen ze het al snel moeilijk. LFC en Klopp's systeem is snel omschakelen van balverlies naar balbezit."

Ik heb geen zin om dit voor de tachtigste keer hier te gaan ontkrachten, maar het is gewoon niet waar wat je hier zegt. Ja, Liverpool is sterk in de omschakeling en een deel (met de nadruk op een deel) van Klopp zijn speelstijl is gericht op profiteren van de omschakeling, maar Liverpool en Klopp kunnen ook meer dan dat. Als je denkt van niet ga dan maar even de 38 doelpunten in de CL terugkijken van dit seizoen of de 80 in de Pl...

24 april 2018 om 23:37

Vond dit roma wel abominabel slecht. Eusebio Di Francesco heeft zichzelf zwaar in de voet geschoten. Je weet dat salah in bloedvorm is en dan laat je kolarov, die meer een linksbuiten leek dan lb, hem dekken. De tijd en ruimte die salah kreeg was echt belachelijk. Als ik roma was zou ik 2 man salah continu laten volgen/dekken, iets wat men altijd doet bij Messi. Overigens leek roma al te hebben opgegeven na die 0-2, die 3 tegendoelpunten daarna vielen echt ontzettend knullig. Ik schrijf roma in ieder geval nog niet af, ze hebben chelsea en barcelona al kunnen stoppen in het olimpico, dus denk dat het tegen Liverpool zeker mogelijk is. Het zou niet de eerste keer zijn dat Liverpool het uit handen zou geven. In ieder geval ben ik als neutrale toeschouwer echt blij dat het uiteindelijk 5-2 werd want nu is er nog sprake van een terugwedstrijd.

24 april 2018 om 23:39

Vind firmino echt een heerlijke voetballer, zorgt er voor dat iedereen beter speelt. Snel, goed in de kleine ruimte, werkt hard. Die ideale valse 9.

25 april 2018 om 03:17

John Terry, je zegt niets geks. Ik zeg al sinds de tweede ronde dat Liverpool favoriet is. Laat mensen maar lekker als schapen hun meningen vormen.

Deze aanval is 2 klasses beter dan Barca en Real. Ja individueel kun je praten over Ronaldo, Messi, Suarez etc. Maar in het geheel is Liverpool veel sterker.

Ik vind de aanval van Real niet zo geweldig. Buiten Ronaldo valt het mee.

25 april 2018 om 03:25

@sociofan1

Kwestie van omschakelen? Tot drie keer toe heeft Liverpool City weggespeeld (De laatste keer misschien iets meer geluk). City, de team die wordt gecoached door die geniale Spanjaard uit La Liga.
Het is meer dan alleen een kwestie van counteren.

Liverpool's aanval is toch echt beter dan die van Barca dat hebben we dit seizoen in de CL gezien. Voetbal is een team sport geen individuele sport. Je kan zeggen dat Ronaldo rn Messi een klasse apart zijn, ondanks dat Salah momenteel in de buurt komt, maar er is geen team in Europa die teams zo kapot speelt als Liverpool en met name door de combinatie Mane Firmino en Salah.

Zet die Spaanse bril af joh met je Barca heeft een betere aanvalðÿ˜‚

24 april 2018 om 22:51

Ik ben daar niet zo zeker van. Op het begin na en de laatste 10 minuten was Liverpool gewoon heer en meester. De score had eigenlijk veel hoger kunnen uitvallen en als Wijnaldum de 6-1 maakt is er in principe niks aan de hand. Ik verwacht wel dat Roma uiteraard de dominante ploeg zal zijn thuis maar met Salah voorin kan Liverpool elk moment toeslaan.

24 april 2018 om 23:22

Als je zo gaat vergelijken, kun je net zo goed stellen dat salah beter is dan shearer, ronaldo en suarez omdat hij meer gaat scoren in 1 seizoen pl, maar dat is ook wat raar om te zeggen niet waar?

Klopp moet een x ophouden om Salah te wisselen ook tegen WBA wisselt ie omdat ie denkt dat de buit binnen is

24 april 2018 om 22:45

Klopt bizarre wissel..je zag meteen dar Roma meer zelfvertrouwen kreeg. Dit soort spelers moet je niet wisselen.

24 april 2018 om 22:47

Mo heeft dit seizoen enorm veel minuten gemaakt. Dit is de eerste keer in zijn carrière dat hij een volledig PL seizoen meemaakt, dus ik snap Klopp wel want stel je raakt hem opeens kwijt in deze fase.. het probleem is alleen dat wanneer Mo eruit gaat, er een totaal ander type speler komt de staan in de vorm van Ings. Het systeem verandert daardoor volledig en dat heeft in dit geval geresulteert in 2 tegengoals omdat Roma wat meer aan voetballen toe komt. Hoop dat Klopp deze zomer de vleugels wat gaat versterken in de breedte om dit op te kunnen vangen. Voor de rest zie ik Liverpool minimaal wel een goal maken in Rome dus de finale gaat genieten geblazen worden!!

24 april 2018 om 22:53

Waarom heeft iedereen het over de wissel van Salah? Ings vulde het prima in, daar lag het echt niet aan. Zelfs met Mane, Firmino en Ings nog kansen gecreëerd.

Er is maar 1 schuldige en dat is Lovren. Wat was hij zwak, vooral het laatste kwartier.
Liverpool moet zsm een goede centrale verdediger vinden voor naast Van Dijk.

Nog een klein berichtje over Roma: wat is die Nainggolan een heerlijke middenvelder! Puike wedstrijd en als enige een ruime voldoende.
Dzeko ook weer dodelijk voor het doel.

24 april 2018 om 23:05

Het gaat al ver voor die verkeerde timing en positionering van Lovren mis en dat heeft met de wissel van Salah te maken. Kolarov kan eindelijk zijn drang naar voren benutten. Liverpool moet instappen en doordekken op een manier die nog weinig nodig was vanavond, middenvelders laten dan gaten vallen, komt Nainggolan vrij en die heeft alle tijd en ruimte om Dzeko te vinden. Op dat moment staat Lovren inderdaad slecht en typerend voor hem zijn dit soort fouten. Dan kan je een Van Dijk ernaast zetten en nog een wereldkeeper erachter, maar dit haal je er niet uit. Tijd voor een upgrade, Lovren verkopen of als wissel. Dat is het maximale waar hij volgend seizoen op mag rekenen.

24 april 2018 om 23:31

Tot die inschattingsfout van Lovren was er weinig aan de hand, behalve wat speldenprikjes. Kolarov vond ik maar wat matig daar kwam echt weinig gevaar vandaan.
Door dat eerste doelpunt begon Roma erin te geloven. Die penal vond ik overigens geen penal, maar ik denk dat velen daar anders over zullen denken.

24 april 2018 om 23:24

Nee maar salah kwijt raken aan een blessure zou toch wel wat erger zijn. Fresh legs in team wat hoog druk zet is voor Liverpool niet slecht.

Het wordt bijna routine maar ik herhaal het toch weer. Salah abnormaal!!!! Hij concurreert met Messi (qua competitie) en CR7 (qua CL). Kevin de Bruyne, Neymar, Dybala, Hazard, Griezman enz overstijgt hij dit seizoen met gemak.

24 april 2018 om 22:41

Salah, ik hoop dat hij de goden bal wint , maar een Kevin de Bruyne overstijgt hij niet met gemak. Die is ook gewoon goed bezif. Net als Griezmann. Als die twee ver komen op t wk zullen die miss salah ontstijgen. Jammer genoeg, want ik hoop dat salah t wordt. Hij is echt te goed om een one season wonder te zijn.

24 april 2018 om 22:51

Griezzman? Speelt de laatste 2 maanden pas weer prima. Daarvoor was het niet zo denderend. Salah, Messi Ronaldo en De Bruyne zijn veruit de beste 4 dit jaar. Ook al was Ronaldo ook drama eerste seizoenshelft, maar heeft het in 4 maanden tijd helemaal goed gemaakt.

24 april 2018 om 22:56

Als hij de CL wint met Liverpool behoort hij sowieso tot de kanshebbers. Alhoewel het WK denk ik zwaarder gaat meewegen.

24 april 2018 om 23:34

Voordeel is alleen dat ik een land zie winnen die niet de bruyne, messi, ronaldo of salah heeft. Dus ik denk dat het niet gaat uitmaken wie het WK wint. CL speelt een grotere rol dit jaar

24 april 2018 om 22:42

Ik zie je serieus salah altijd ophemelen en qua productie is het idd ongelofelijk magistraal. Maar je zou de vergelijking op positie moeten doen. De Bruyne speelt niet zo aanvallend als Salah. Hoe kun je die vergelijking trekken dan?

24 april 2018 om 22:51

Tja. Is dat niet het hele probleem van al die prijzen zoals de gouden bal? Maar het zal toch moeten voor dat soort prijzen. En dan ben ik het met hem eens dat salah dit seizoen iets presteert wat uniek is en daardoor zijn genoemde spelers overstijgt.

24 april 2018 om 23:20

Ä°k zou jou daarentegen ook altijd De Bruyne verdedigen en ophemelen, heer Fabian.

Ik word niet goed van dat wisselbeleid van Klopp. Je staat 5-0 voor, Roma is rijp voor nog drie tegengoals en je haalt je meest gevaarlijke speler eraf, waardoor Roma durft aan te vallen, want bij Ings durft Kolarov veel meer mee naar voren te gaan. Dit is echt al de zoveelste keer dat het gebeurd. Een wissel waardoor Liverpool gaat doen wat het niet kan en dat is een voorsprong verdedigen door middel van defensieve zekerheid en minder aanvallende drang.

Natuurlijk is 5-2 een prima uitgangspositie, maar dit had zoveel meer kunnen en wat mij betreft moeten zijn. Salah was weergaloos, evenals Firmino. Lovren laat weer zien dat daar toch echt een versterking moet komen of Gomez moet de rol als verdediger naast VAn Dijk volgend seizoen op kunnen pakken. Op naar volgende week waar Liverpool het moet afmaken.

24 april 2018 om 22:41

Snap ook niet dat Salah er zo vroeg werd uitgehaald. Toch een soort signaal dat je klaar bent..

24 april 2018 om 22:43

Het zal moeilijk gaan worden in Rome, maar ik geef Liverpool nog steeds de meeste kans. Ondanks de 2 domme tegengoals gevolg van concentratieverlies wat op dit niveau niet mag, gaat Liverpool op de counter er echt wel één maken daar met Salah Firmino en Mané. Dus spanning zal er zeker zijn, maar k verwacht niet dat Roma het nog recht trekt.

24 april 2018 om 22:44

Dat was inderdaad een lompe actie.

Waar je Kolarov eigenlijk eraf moest halen omdat hij helemaal kapot werd gespeeld door de onkunde van zijn eigen trainer en Salah, haalt Jurgen Salah eraf zodat je Kolarov een nieuwe adem geeft.

Lomp, heel lomp van Jurgen Klopp hij had alles onder controle tot zijn wissel.

5-2 is niet slecht maar het kan zo snel gaan, zeker in Rome. Een rode kaart + penalty en het is afgelopen.

24 april 2018 om 22:45

Vermoeidheid en blessures voorkomen. Vond het een hartstikke logische wissel bij een dikke 5-0 voorsprong. Het komt gewoon doordat de rest het wel prima vond met een 5-0 voorsprong , ze verwachtte niet meer dat Roma nog zo zou doordrukken.

24 april 2018 om 22:53

Kom nou. Het is algemeen bekend dat Kolarov rendeert bij zijn drang naar voren en daardoor kon heel Roma in het spel komen. De 1-1 begint ook via de linkerkant van Roma, iedereen staat verkeerd, komt een man vrij in de midden en met een simpele pass (waar Lovren natuurlijk positioneel slecht staat) ligt de bal in het netje. Vermoeidheid en blessures voorkomen, zal best meespelen, maar dat maakt deze (!) wissel niet logisch.

Je scoort 5 goals, waarvan 2 van je speler op rechts, 2 assists van je speler op rechts en dan ga je die speler eraf halen. Het is een tactische misser van Klopp en dat mag ondanks dat hij het geweldig doet benoemd worden. Roma was nergens, Kolarov kon geen bal kwijt en de ene na de andere bal vloog over de zijlijn onder een beetje druk. Als je dan toch Salah wisselt, haal dan Mane naar de rechterkant.

24 april 2018 om 22:57

Dan laat je hem komend weekend toch lekker op de tribune zitten.

24 april 2018 om 23:23

De slechte positionering van Lovren heeft natuurlijk 0% te maken met de wissel en/of Kolarov wel/niet mee op komt. Die gast is gewoon slecht , daar is geen excuus voor te verzinnen.

En had Ings maar Kolarov moeten afdekken , Ings was hartstikke fit , had constant als een bloedzuiger met Kolarov kunnen meelopen.

Blijf erbij dat het volkomen logisch is om je beste speler eruit te halen als het al gespeeld is. Als Salah in de 80e minuut geblesseerd het veld had verlaten dan zou letterlijk iedere Liverpool fan Klopp er van langs hebben gegeven omdat ie hem er niet eerder uit had gehaald terwijl het al gespeeld was.

24 april 2018 om 22:55

Liverpool heeft zeker nog een extra centrale verdediger nodig. Lenglet, Manolas of De Vrij zie ik graag komen. Verder zou een creatieve middenvelder/flankspeler en een keeper ook niet slecht zijn. Voor die investeringen is aanstaande zaterdag tegen Stoke ook erg belangrijk. Win je die, ben je vrij wel zeker van CL. Verlies je die, dan is dat dodelijk. Met CL voetbal volgend seizoen stromen de miljoenen binnen en is de aantrekkingskracht van Liverpool groter. Daarom hopen dat Klopp niet met een b-team speelt zaterdag.

24 april 2018 om 22:59

Ik begrijp je volledig, maar zie het zo: wees blij dat je een halve finale CL 5-2 wint en achteraf genoeg te zeiken hebt. Waar liggen de grenzen van deze ploeg dan als Klopp de laatste foutjes eruit krijgt. Het zijn mooie tijden om Liverpool fan te zijn hoor.

Absoluut spektakelstuk. Salah echt een tovenaar. Heel jammer van roma dat even de weg kwijt was, maar toch herpakt, denk dat roma het jammer genoeg niet meer goedmaakt.

Mo Salah is de beste dit jaar en krijgt steeds meer 'Messiaanse' trekjes. Vooral dat tweede doelpunt was subliem.

24 april 2018 om 22:43

Echt fenomenaal.. Niet normaal..
Alleen ben ik heel benieuwd of hij dit niveau ook op het WK kan laten zien (veel minder team natuurlijk) en of hij het komend seizoen ook waar kan maken.
Maar voor nu, genieten van deze man

24 april 2018 om 22:44

Salah is dit seizoen zowel qua statistieken en spel minimaal gelijk aan Messi & Ronaldo. Als hij Liverpool naar de CL winst leidt en de poule overleeft met Egypte, dan moet hij de ballon d'or winnen

24 april 2018 om 22:47

Gelijk aan Messi en Ronaldo Haha die twee laten het al 10 jaar zien. Salah begint pas net te kijken..waar hebben wR het over. Verder tja wint Liverpool CL en blijft ie verassen op wk en daarna weer een goede start dan is de kans groot ja. Verdient uiterwaard!!

24 april 2018 om 22:53

Daarom krijg je een ballondor ook elk jaar, Je moet per jaar kijken en niet per decenium. Op dit moment zou ik hem aan Salah geven. Presteert geweldig in de cl en competitie. Messi en ronaldo ook, maar Ronaldo laat het zien in de CL en Messi vooral in de competitie. Heeft ook wel prima gespeeld in de cl, maar tegen roma was hij even afk. Mede door de tactiek van valverde tho. Maar Salah verdient hem. Vooral als hij hierna nog goals maakt(ook al wint hij de cl niet) WK moet je niet naar kijken bij Salah. Is niet eerlijk als je voor Egypte speelt

24 april 2018 om 22:53

Hij zegt toch dit seizoen. Dat kan je niet ontkennen. Dat Messi en Ronaldo het al langer laten zien is irrelevant als je naar dit seizoen kijkt.

24 april 2018 om 22:55

DiT SeiZoEn zegt hij toch ! Dit seizoen valt daar ook geen speld tussen te krijgen.

24 april 2018 om 22:57

Daarom zeg ik ook duidelijk dit seizoen. Je kan niet ontkennen dat ik daarin wel gelijk heb, zeker gezien de statistieken

LFC de terechte winnaar. Maar salah eraf was niet slim want toen viel het helemaal in elkaar. Agja ben wel trots op LFC. Want die 2 goals tegen waren niet nodig.... Nu volgende week afmaken en op naar Kiev!

24 april 2018 om 22:59

Als Wijnaldum die bal erin schuift dan is de wedstrijd in Rome niets meer dan een formaliteit. Liverpool had in die fase heel veel grote kansen laten liggen, 5-2 is denk ik het maximale wat Roma uit deze wedstrijd heeft gehaald.

Heerlijke wedstrijd, afgemaakt met een domme wissel waardoor de return ook nog leuk kan worden. Reclame voor het voetbal!

Geweldige pot van Liverpool!! Salah verdient de goude schoen.

Ik wist niet dat Messi ook bij Liverpool speelde😉. Echt genoten van Salah vandaag, maar balen dat Roma er nog 2 inschoot op het einde van de wedstrijd. Hoop echt dat Liverpool de Champions League wint.

24 april 2018 om 22:39

Speelt Messi pas een seizoen goed dan? :P

24 april 2018 om 23:03

Waarom kreeg salah zoveel ruimte. Na zijn eerste goal had ik gewoon iemand hem de heletijd laten achtervolgen zelfs in de rust! Maar de ruimte die deze man de hele wedstrijd krijgt is ongekend! Daar waar Messi en ook robben altijd dubbel gedekt wordt kreeg salah wel erg veel ruimte! Wat hij vervolgens met de bal doet is natuurlijk werelds, maar ik snap Roma echt niet!

Klopp zal zich de volgende keer wel twee keer bedenken voor hij Salah eruit haalt...

24 april 2018 om 22:44

wijnaldum viel erg sterk in dus ik weet niet zo goed waar je het over hebt. het is in potentie niet de speler waar je als Liverpool naartoe wil, hij zal nooit wereldtop zijn. maar het is gewoon een erg nuttige speler

24 april 2018 om 22:47

Vind het ook heel bijzonder deze opmerking. Wijnaldum viel inderdaad juist gewoon erg sterk in. Goed aan de bal en was belangrijk met de pressie, zoals het gehele middenveld ook bizar veel meters maakte.

24 april 2018 om 22:45

Hoezo Wijnaldum minpunten? Zo slecht was hij niet naar mijn mening. Als mane lovren scherper waren was er niks aan de hand.

24 april 2018 om 23:32

Haha zoals vaker heb jij er geen verstand van.

Wijnaldum liet Liverpool goed draaien en was fantastisch, vandaar dat hij alle lof kreeg van bijna alle analisten.

Hij was nuttig met diepgang naar voren.

24 april 2018 om 22:49

Los van deze wedstrijd is Wijnaldum gewoon niet goed genoeg.. Lovren is gewoon lachwekkend, die moet je het stadion niet eens inlaten..

Leuke wedstrijd voor de neutrale kijker! Heb nu al zin in de return. Wie weet weer een stunt van Roma!

Genoten van Liverpool en het is vreemd om dit te zeggen na een 5-2 overwinning maar oh oh oh wat doen ze zichzelf nog tekort. Het is nog niet gespeeld terwijl het dat wel had moeten zijn.

25 april 2018 om 06:50

12-2 bedoel je, want Roma heeft amper een kans gehad op een verdwaald schot van Kolarov na.

Wat een knotsgekke wedstrijd. Toch nog een spannende return omdat Liverpool domme goals weggeeft. Lovren verkeerd getimed, Milner domme penalty. Toch zie ik Liverpool de finale wel halen omdat ik verwacht dat ze in Rome ook wel gaan scoren.

Toch moet Klopp gaan werken aan 90 min concentratie! Want dit kan niet op dit niveau, je had die 2 tegentreffers nooit zo moeten weggeven.

Om positief af te sluiten: die drie voorin kunnen tegen iedereen scoren en Salah.. wat een beest. Ik geef zoals ik al zei Liverpool nog altijd de meeste kans om het te redden.

Wat een fenomeen die Salah, ik gun het hem om straks de cup omhoog te hijsen.
Maar wat zal Liverpool een zure nasmaak hieraan overhouden. Met een 5-0 voorsprong had je verwacht dat het nog 7 of 8-0 zou worden (was ook niet onverdiend), maar dan krijg je twee goals tegen.

Het blijft een bizar CL seizoen, dus ik sluit niks uit. Denk dat Liverpool het over de streep gaat trekken, maar met moeite.

24 april 2018 om 22:49

Beetje overdreven 8/7 0 he, niet vergeten dat Roma de eerste en laatste 15 minuten gewoon de betere ploeg was. Als Liverpool er 7/8 had gemaakt, had Roma er volgens dezelfde logica er 4/5 gemaakt

24 april 2018 om 23:22

Maar Roma creëerde heel weinig in de korte periodes dat ze overwicht hadden. Dit in tegenstelling tot in Nou Camp waar ze voldoende hele en halve kansen bijeen voetbalden om 3 a 4 doelpunten te maken.

Vandaag hadden ze amper kansenn tot er 2 doelpunten een beetje uit de lucht vielen, en dat puur omdat Liverpool gas terug nam. Ze maakten vandaag absoluut geen aanspraak op 4 a 5 doelpunten en Liverpool had er gemakkelijk nog enkele bij kunnen maken, absoluut. Mane alleen al. Dus ja, ik kan me vinden in Patroo's woorden.

Ben geen kenner van het Italiaanse voetbal maar Roma mist iemand met een geniale ingeving zoals een De Bruyne, Eriksen, Ozil... op het middenveld (waar ze vooral werkpaarden hebben) en al helemaal een mannetje met een actie voorin. Iemand als Mane of Salah - een Salah in deze vorm kan iedereen natuurlijk wel gebruiken.

Strootman weer dramatisch, debet aan 2 doelpunten. Zonde, maar kan het echt niet meer. Stom van Liverpool nu heeft Roma nog een kans

24 april 2018 om 22:43

Muah. Ik vond het meer de fout van Dzeko die te traag handelt. Maar idd Strootman was niet best.

24 april 2018 om 22:55

Strootman is denk ik maar 60 a 70 procent van de speler die hij eerst was. Na zijn blessures had ik eigenlijk verwacht dat hij nooit meer op dit niveau zou acteren.

24 april 2018 om 23:40

60-70 procent? Was het daarvoor dan Zidane?

Eerst maar is 10 seizoenen volhouden.
Dan pas ben je een van de grote der aarde.

24 april 2018 om 23:28

Vind ik ook, voor mij persoonlijk staat ronaldinho qua pure klasse, kunst en show samen met zidane op gelijke hoogte. Dribbels vind ik leuk, maar die pure balvirtuositeit vind ik mooier.

Leuke wedstrijd met veel goals voor Liverpool jammer van de tegen doelpunten maar ik verwacht toch dat ze uiteindelijk door zullen gaan, die scoren uit altijd met deze aanval.

Lijkt wel alsof de ziek van messi in die van salah is gekomen. Wat een speler is dat zeg! Verwacht ondanks de twee goals van Rome dat liverpool niet in gevaar meer komt. Salah scoort er toch altijd wel eentje en firminio en mane zijn ook niet de minste voorin

24 april 2018 om 23:05

Mane vond ik minder dit duel, je merkt dat hij toch liever voor eigen succes gaat, terwijl Salah juist het overzicht behoudt. Firmino is wel echt een topspits en denk dan ook dat Roma het heel lastig gaat krijgen, want bij een counter is Liverpool levensgevaarlijk met Salah en Firmino voorin.

Typisch Italianen, ze hebben een kwartier tijd nodig om een hele wedstrijd te doen veranderen.

Leek wel op Juventus-Tottenham.

5-0 of 5-2 is een wereld verschil je zag het ook aan de gezichten bij Klopp, de fans en spelers. Roma zal alles uit de kast halen en in Rome is het altijd een hel voor elke uitploeg.

Roma kan 3 keer scoren maar de vraag is of ze ook Salah en co van scoren afhouden.

24 april 2018 om 22:43

Die buitenspel goal is nu extra zuur. 4-2 was helemaal open geweest vooral in Rome!

24 april 2018 om 22:47

wat gebeurt er als roma met 2-0 wint volgende week?

24 april 2018 om 23:39

Dan is Liverpool gewoon door aangezien de stand dan 5-4 is. Mocht het 3-0 worden voor Roma dan zijn zij door op basis van de uitdoelpunten.

Een Roma wonder kan er volgende week gebeuren weer. Liverpool moet zichzelf wel op zijn kop slaan om zo makkelijk 2 goals weg te geven.

60 minuten lang heer en meester, tot de wissel van Salah had Roma weinig in te brengen, op het eerste kwartier na.denk dat wat Liverpool deed ook heel veel kracht gekost heeft, en dat Roma daardoor nog 2 keer kon scoren.

Salah en Firmino, tja. Ongekend wat een kwaliteit die 2 herbergen. Die Firmino ook, in mijn ogen misschien wel de meest complete spits ter wereld.

Hopen dat de return net z’n voetbalfeest wordt!

Een Salah-voorstelling. Wat een speler.. maar ook Firmino... Wijnaldum viel goed in.. en gewoon heel Liverpool. Roma viel me grotendeels tegen en jammer dat t zo laat begon met voetballen. Misschien kon t toen pas omdat Liverpool leeg raakte. Goal van Dzeko mocht er ook wezen. Leuk voor de return!


Salah!

Van mij part als liverpool de cl wint mag salah de ballon dor boven ronaldo hoor maarja dat word nog een hele klus voor ze

24 april 2018 om 22:53

Wat als cr7 wk wint, wk gaat veel meer wegen ook al bn ik niet zo zeker dat het niveau hoger dan de cl

Roma was het een tijd helemaal kwijt en krijgt 5 tegengoals. Als het dan 5-0 blijft heeft iedereen vrede met een buitenspel goal tegen, maar nu met 5-2 is die extra zuur. Desondanks laat Roma zien toch te kunnen omschakelen en snel kansen te creëren, biedt mogelijkheden voor de return.

Liverpool is vooral Salah op dit moment, zonder hem is het direct 50% minder, geweldige wedstrijd van hem natuurlijk.

Een waanzinnig leuke wedstrijd gezien, met als absoluut cuteste moment waarop ik Wijnaldum en Strootman zie ruilen van shirtjes na de wedstrijd!

Geweldige wedstrijd, echt genoten. Wel echt onnodig die 2 goals, maakt het nog een beetje spannend wat echt niet nodig is.

Zo ken ik m'n ploeg weer: totaal choken en je als bange kippen naar de slachtbank laten leiden. De verdediging was een schim van zichzelf. En Di Francesco, hoe sterk je tactiek ook was tegen Barca, hoe zwaar viel je vandaag door de mand. Speel toch gewoon met je vertrouwde 4-3-3 vanuit de organisatie net zoals in de serie a...maar nee hoor. Waar zat die met zijn hoofd? Iedereen zag al na de eerste helft dat de opstelling totaal fout zat.

24 april 2018 om 23:55

Laten we voorop stellen dat liverpool echt een geweldige aanval heeft, maar voornamelijk als ze ruimte hebben, omdat ze pijlsnel zijn. Ik kan er dan ook met mijn hoofd niet bij, dat je hoge druk zet en je laatste verdediger op de middenlijn staat. 1e 15 min is het dan nog goed gegaan, maar daarna zag toch iedereen dat het fout zou gaan voor roma. Echt, hoe is het mogelijk dat niemand ingrijpt bij roma en zegt we laten hun het spel maken en gaan zelf op de counter. Liverpool heeft het heel slim gedaan, en lokken hun tegenstander goed in de val (city ook) en maken het geweldig af. Ik geef roma ook geen enkele kans, omdat er precies hetzelfde gaat gebeuren als deze wedstrijd.

Dit is met uitstek de gekste wedstrijd die ik ooit heb gezien. Zo sensationeel. Een Europa League wedstrijd op Champions League niveau. Het had echt alles. Salah zat in zijn tuin te spelen, waarom haal je die eraf? Waarom?! Het is wat mij betreft gespeeld, een tweede remontada vergt te veel energie. Dit moet Liverpool vasthouden, klaar. Maar dit is echt wel de gekste Champions League campagne die ik ooit heb gezien dus je weet maar nooit..

24 april 2018 om 22:47

Lol dan ken je Liverpool nog niet.. Als 1 ploeg het kan verkloten dan zijn zij het wel

24 april 2018 om 23:01

Dan zijn er 2 want Barca kan het ook

24 april 2018 om 23:23

Als 1 ploeg het kan verkloten is het Arsenal wel. Die kunnen met 8-0 winnen om dan met 9-0 te verliezen, door 5 owngoals van Mustafi en 4 van Chambers.

24 april 2018 om 22:48

Geloof me de finale Milan - Liverpool was echt een toppunt. Zo bizar was dat, maar goed deze wedstrijd was ook zeker heerlijk ja. Mooi die CL wedstrijden! Word ik blij van.

24 april 2018 om 23:03

Ja, dat was een gekke finale. Na de eerste helft dacht ik dat het klaar was voor Liverpool. En toen kwamen ze nog terug, echt knap.

Maar dit kan niet meer fout lopen, ze moeten die wedstrijd daar rustig uitspelen en geen gekke dingen meer doen. Maarja, in theorie...

24 april 2018 om 23:04

Jep, en United 7-1 Roma niet vergeten. Heerlijke wedstrijd ook.

Wat een monster is die Salah zeg pff. Bij 4 goals direct betrokken.
Het stortte ook helemaal in nadat hij eruit werd gehaald.
Mag Milner ook even benoemd worden? Bleef de hele wedstrijd lang door gaan , wat een paard zeg. Als Salah niet bij 4 goals betrokken was dan was Milner voor mij de Motm (of Arnold) , was hartstikke belangrijke deze wedstrijd. Desondanks had ie van mij wel een kaartje mogen krijgen na zoveel overtredingen.
Vond aan Liverpools kant Lovren en Mane ondermaats spelen. Wijnaldum speelde oké , draaide een aantal keer prachtig open maar daar bleef het wel zo'n beetje bij. Op het eind een grote kans gemist helaas.

Bij Roma speelde enkel Dzeko en Naingollan verdienstelijk (en evt Fiorenzi , maar die had niet zo heel veel te doen aan zijn kant).

Ben blij dat Roma er nog 2 heeft ingeprikt , verwacht nu in de return namelijk de leukste , zo niet , een van de leukste potjes van het jaar. Roma zal met dezelfde instelling spelen als tegen Barca , en dan gaat het gewoon een gruwelijke pot worden.

Vond wel mooi hoe boos Klopp werd bij het eerste tegen doelpunt terwijl ze al 5-0 voor stonden. Klopp wilt en haalt ook het maximale uit zijn spelers , geweldig.

24 april 2018 om 23:07

Radja was onzichtbaar tot het tegendoelpunt viel, dat zeg je alleen maar omdat hij de assist gaf. Heel Roma speelde bagger.

24 april 2018 om 23:28

Dat zeg ik alleen maar omdat ik het zo vind , en dat vond ik ook voor de assist.
Radja hield de bal prima in de ploeg ondanks dat ie de bal nauwelijks kwijt kon. En speelde op een gegeven moment hangend op rechts terwijl dat totaal niet zn positie is. Hij speelde weer ff op cm en je ziet het , hij levert meteen een assist.
Ik heb trouwens niet gezegd dat ie super goed heeft gespeeld ofzo , ik zei verdienstelijk.. Geldt ook voor Dzeko , de ballen die hij kreeg deed ie meestal wat nuttigs mee , vooral als je ziet dat Radja de enige middenvelder was die een beetje op niveau speelde. Strootman was dramaaaatisch , De Rossi vond ik ook drama.

De eerste en laatste 15 minuten was Roma de betere ploeg, maar de resterende 60 minuten werd Roma compleet overlopen door Liverpool. 5-2 lijkt me een terechte uitslag, hopen op een wonder in Roma net zoals tegen Barca!

Pffff, weer-ga-loos was die Salah weer. Wat een ongekende prestaties. Firmino was ook weer erg sterk bezig. Het middenveld mag dan misschien geen wereldklasse zijn, het is wel een middenveld dat bizar veel meters aflegt en alles en iedereen opjaagt. Die kom je allemaal echt 3x tegen. Roma wist echt niet waar ze het moesten zoeken met die constante druk.

Zonde dat ze dan alsnog die onnodige goals weggeven, want dit biedt Roma toch weer hoop na die comeback tegen Barcelona. Al denk ik wel dat Liverpool daar wel een keer scoort en het dan gelijk klaar is. Hopelijk halen ze 'gewoon' de finale. Zou echt schitterend zijn.

Als Salah in de finale een hoofdrol opeist mag hij van mij best de Ballon D’Or winnen. Heeft echt een ongelofelijk seizoen gehad. Zowel in de competitie als in de CL tot nu toe. Zou te makkelijk zijn om hem uit te sluiten en alleen naar Ronaldo en Messi te kijken.

Laat Salah eerst maar eens 10 seizoenen presteren voordat we gaan vergelijken met de Messi’s en Ronaldo’s. Dan is hij wel al 35 dus laten we maar stoppen met vergelijken met de groten der aarde

24 april 2018 om 22:53

Oké, dus iedereen die 1 goed seizoen heeft gaan we vergelijken met Messi en Ronaldo.. Sneijder zit dan ook op hun niveau. 1 jaar goed spelen is minder knap dan 10 jaar goed spelen. Lijkt me niet zo lastig.

Roma zag er weer zo zielig uit, niet normaal. Zo traag en geen passie. Lfc pakte het snel op en slachtte roma zowat af. Maar dan toch nog 2x scoren. Dat zal het zeker nog spannend maken maar wel zwak weg gegeven van Lfc.

Alhoewel ik denk dat LFC dit gaat klaren. Roma tegen Barca was heel anders. LFc met Klopp is juist een machine in de omschakeling. Wanneer Roma gaat komen, en zij moeten, dan zal LFC hier rap gebruik van maken in de omschakeling met die rappe Mane en Salah.

24 april 2018 om 23:24

Ah zeg nooit nooit.

Je zag aan de gezichten van de Liverpool fans, spelers en coach dat ze niet blij waren en tegelijk niet gerust waren met 2 doelpunten tegen.

Barcelona had zowat de beste defensie van Europa maar slikten 3 doelpunten in Roma en kregen er niks binnen ondanks daar Messi speelt.

Roma is ook een lastige stadion voor elke uit-ploeg, dat ontploft daar en wat je vandaag in Liverpool zag zul je ook terug zien in Italie. De 2 doelpunten van AS Roma heeft de fans leven en hoop gegeven en mij eerlijk gezegd ook.

Een snelle goal en de wedstrijd ligt helemaal open.

24 april 2018 om 23:30

Nee tuurlijk is er kans, zeker. De 2 tegen doelpunten moeten ook pijn doen bij Lfc. Maar Barca zag er toen echt niet gemotiveerd uit. Maar zij willen altijd het spel maken, dat is hun kracht. Als zij daar in worden gehinderd, zoals Roma dat deed, kunnen ze matig zijn.

Maar LFC is toch echt anders, die vinden het heerlijk als de tegenstander komt en in de aanval is. Zo krijgen ze ruimte om bij balbezit snel om te schakelen met hun snelle spelers voorin. Dat is de kracht van Klopp. In de paar secondes van balverlies naar balbezit, direct toeslaan.

Maar ja er is zeker nog kans voor Roma, maar zelf denk ik dat LFC nog gewoon gaat winnen in Roma, zoals zij dat bij City deden. We gaan het zien.

24 april 2018 om 23:42

Vond het inderdaad heel raar van de coach van Roma om vandaag uit in Engeland te gaan aanvallen.. Juist dat moest hij niet doen.

Lekker op z'n Italiaans gaan verdedigen en de score laag houden, helaas koos hij ervoor om dat trio voorin alle ruimte te geven.

Nu moet hij voor het zelfde tacktiek en hopen dat nu alles meezit maar ja zoals je zegt is Liverpool een machine dat hoopt op een team dat zelf komt zodat zij kunnen counteren.

Als Bayern doorgaat naar de finale zie ik Liverpool (mits ze doorgaan) de CL winnen, Bayern zal komen en Klopp zal zijn ex-rivaal club genadeloos uitcounteren maar tegen Real Madrid word het pas een schaakspel, Real hoeft de bal niet en ze kunnen aanvallen met 3 mensen daar gaat kwaliteit vooral een rol spelen en dan zie ik Real de 13e CL pakken.

Salah is echt een geweldenaar zeg. Totaal ongelooflijk wat hij allemaal laat zien in zijn eerste jaar. Ik maak niet snel vergelijkingen, maar bij bepaalde acties zie ik hem toch de bewegingen van Messi hebben.

Met uitzondering van de eerste kwartier speelde Liverpool een geweldige wedstrijd waar Roma heel matig speelde. Niet normaal hoe hoog hun laatste linie stond. Heel naief van die trainer.

Na de 5-0 dacht Liverpool dat ze het wel rustig aan konden doen. En dan zie je toch dat Roma echt wel over kwaliteiten beschikt ze de bal hebben. Normaliter zou je zeggen dat een 5-2 genoeg zo zijn voor de finale. Maar dit jaar is echt alles mogelijk in de Cl..

Trouwens een prachtige genomen penalty zeg van Perotti

Enige reden moet toch zijn dat Salah geen 90 minuten aan kan. Anders haal je hem er nooit maar dan ook nooit af. Vanaf dat moment was Liverpool een andere ploeg. Onbegrijpelijke wissel.

Wel grappig hoe twee wedstrijden (Real - Juve en Roma - Barca) iedereen ineens weer laat geloven in lastige comebacks. Ik durf zelfs te zeggen dat er meer mensen in geloven dat Roma dit recht trekt dan vorige ronde met City die een 3-0 achterstand moest goed maken. Liverpool gaat dit niet weggeven, denk ik. Barca was tweede wedstrijd ook gewoon waardeloos.

24 april 2018 om 23:26

Barcelona was waardeloos omdat Roma fantastisch was.

Het kan, zeker na de 2 goals van Roma ze hebben vertrouwen gekregen en het sprookje leeft weer, wie weet.

Ik ga voor minimaal 4 goals van Roma maar de vraag is hoeveel Liverpool scoort.

24 april 2018 om 23:41

Minimaal 4 goals van Roma? Ik weet dat ze pas geleden 3-0 hebben gewonnen van Barca, maar zelfs in de 4-1 verloren wedstrijd waren ze niet slecht. Vandaag kregen ze van Liverpool een rondleiding op het veld. Ze waren machteloos. Die twee doelpunten komen ook meer voort uit Liverpool die laks was dan Roma die goed was. Maar als Roma er daadwerkelijk 4 scoort, en al gaan ze niet door, leg ik me erbij neer en ga ik niet meer tegen jou in haha.

24 april 2018 om 23:49

Haha weet je, ik hoop het gewoon.

Niemand gelooft erin maar ik wil er altijd in blijven geloven dat het kan, waarom kijken we dan nog voetbal als we nu al 'weten' dat het gespeeld is.

En natuurlijk komen die twee doelpunten vooral door nonchalante gedrag van de spelers en de coach van Liverpool maar laten we eerlijk zijn AS Roma begon wel lekker aan de wedstrijd.

Achja we zien het wel soon

Wat een speler salah .... maar zou klopp nu ook inzien dat die lovren echt niks te zoeken heeft op dit niveau ??

Champions League is echt leuk dit seizoen. :D

On: denk niet dat Roma weer het verschil zal kunnen maken in Rome. Liverpool gaat denk ik gewoon weer aanvallend spelen.

Die 1-0 was natuurlijk fantastisch binnengeschoten, maar ik vond die 2-0 misschien nog wel mooier. Hoe hij de bal meeneemt en daarna nog weet te versnellen om daarna precies op het juiste moment de bal over de keeper heen te wippen, geweldig!

Overigens zonde van Liverpool dat ze de return toch nog iets spannender hebben laten worden. Kreeg toch het gevoel dat ze dachten dat ze het wel binnen hadden.

Wat een speler die Mohamed Salah!!! Als hij zo doorgaat zie ik hem de goudenbal binnen halen. Wat een topper!!! Snap niet dat Barca hem gehaald plaats van Demble!!

24 april 2018 om 22:56

Snap niet dat Barca hem niet gehaald hebben plaats van Demble.

Wat een heerlijke pot zeg. Na 2 minuten beide al een kans, waarop de commentator zei, hoop dat dit de voorbode is voor de rest van de pot. En ja dat hoor je zo vaak,en denk je zo vaak, maar dat het dan nog gebeurt ook...man man.

Salah geweldig, net als het middenveld van Liverpool. Jammer van de 2 tegengoals, maar wat een spektakel.

De 1-0 was echt een beauty zeg! Hij kan wel ballen die Salah, wat een fijne techniek heeft die. Nu niet hopen dat Roma volgende pot zich oppept en wint. Vindt ze minder aantrekkelijk spelen dan Liverpool.

Ook de fans van Liverpool geweldig. Je zou daar maar zitten...

Jammer van de 2 tegendoelpunten,maar dit was toch reclame voor voetbal!
Ik ben bang dat ik morgenavond een schaakspel krijg voorgeschoteld...
Legendarische wedstrijd was dit weer en ik denk dat Roma niet weer het kunstje gaat flikken zoals tegen Barca.wij scoren altijd en overal!

Beetje des Liverpools dit. Een weergaloze pot met een bittere nasmaak afsluiten door 2 hele knullige tegen goals. De penalty is pure pech, de miskleun van Lovren een dikke persoonlijke fout. Tot aan de goals was er geen vuiltje aan de lucht voor Liverpool. Ik zie Roma in eigen huis best wel 3 doelpunten maken, maar Liverpool gaat ongetwijfeld scoren met deze weergaloze voorhoede. Toch hoop ik op weer zo’n vermakelijke pot.

Typisch Lovren om in de eerste helft een van zijn beste wedstrijden te spelen om vervolgens weer flegmatiek momentje te hebben en te veranderen van hero naar schlemiel. 5-2 zal Roma hoop geven, maar Liverpool zal onthouden dat het veel kansen heeft gecreëerd en relatief weinig heeft weggegeven. Het is nog niet helemaal gespeeld, maar de meesten zien Liverpool wel doorgaan.

Zou het kunnen dat Mo Salah genomineerd word voor de Gouden Bal (en misschien wint).
Speelt echt goed in premier league (moeilijkste competitie ter wereld) en is gekwalificeerd voor WK (misschien kan die daar showen) en is topscorer in Europa en breekt record naar record DUS ik hoop dat hij genomineerd ivp Neymar.

ik snap waarom mensen het wissel van salah niet kunnen accepteren, maar een team moet niet afhankelijk zijn van een speler. helemaal als je 5-0 voorstaat en daarnaast heb je nog twee andere dodelijke aanvallers firmino en mane. dus ik begrijp klopp wel.

Ik ben er heilig van overtuigd dat Salah de ballon d or verdiend! Al halen ze de finale niet, of verliezen ze de finale. Hij verdiend hem dik !!! Wat een klasbak zeg jeetje minha

Nu hetzelfde trucje nodig voor Roma...3-0 thuis. Maar net als Barca na PSG lukt het geen 2x om terug te komen. Klopp zal zijn ploeg wel mentaal drillen

Het is puur de nasmaak, niet de stand. Als Roma voor rust op 0-2 was gekomen en Liverpool er toen vijf had gemaakt, was iedereen euforisch geweest.

25 april 2018 om 11:13

Klopt helemaal Horwi, is echt een prima uitlag hoor 5-2

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren