Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Veltman erkent ‘heftige’ situatie met fans: ‘Ja, het was zeker intimiderend’

Laatste update:

Na de 3-0 nederlaag bij PSV werd de spelersbus van Ajax zondagavond bij terugkomst bij de Johan Cruijff ArenA staande gehouden door woedende fans. De supporters eisten uitleg van de spelers en staf. Joël Veltman en consorten gingen in gesprek met de tientallen boze fans en de verdediger geeft aan dat hij zeker geïntimideerd was.

“Ja, het was zeker intimiderend. Natuurlijk. Het was even heftig. Je komt in een grote groep terecht en af en toe was het meer sussen dan echt wat zeggen. Ik snap de frustratie, dat hebben wij ook", zegt Veltman in gesprek met De Telegraaf. Hakim Ziyech werd geduwd door een supporter, maar dat heeft Veltman niet meegekregen: "Ik lees ook dingen, maar ik heb het niet gezien. Dus ik kan er niet over oordelen."

De training van maandagochtend begon veel later dan gepland en gesuggereerd werd dat spelers en staf met elkaar in gesprek zijn geweest om de situatie te bespreken: "Ja, wat wil je horen?", antwoordt Veltman geprikkeld op een vraag van de journalist. "Dat we slecht hebben geslapen? Dat het een kutnacht was? Ja, natuurlijk, het is allemaal kut."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik snap frustraties, maar geloof niet dat er iemand beter gaat voetballen door dit soort acties.

16 april 2018 om 20:51

Uiteraard is de frustratie te begrijpen!!! Bij mij zat de frustratie ook hoog, en dat je dan denkt weer je ga ze opwachten en hartig woordje met ze spreken dat kan..... dat je dan de deur uitgaan erheen dat kan...... maar dat je dan onderweg niet ff beseft waar ben ik nou eigenlijk helemaal mee bezig ...... zover mag je het toch niet laten komen bij jezelf dat je jezelf zo diep laat zinken door tot zulke acties over te gaan dat snap ik echt niet !!!! Supporter onwaardig dit

Ik ga nu heus niet zeggen dat iedereen bij Ajax niet goes genoeg is. Maar die Ten Hag snapt er echt de ballen van en verdient eigenlijk geen kans. De enige reden waarom hij die wel moet krijgen is dat snelle trainerswisselingen nog slechter zijn voor een team.

Er zal niks veranderen na deze confrontatie overigens.

16 april 2018 om 16:39

Ach, welke trainer had Ajax dit jaar alsnog kampioen gemaakt dan? De spelers worden gewoon overschat. Of Ten Hag de juiste man is weet ik niet maar hij wordt er al wel teveel op aangekeken.

16 april 2018 om 16:44

Ik kan niet voor andere Ajacieden spreken, maar mijn kritiek op ten Hag gaat niet over het mislopen van prijzen, maar de teruggang naar het controlevoetbal waar we onder de Boer ook al genoeg van hadden. Onder Keizer werd er ook niet perfect gepresteerd, maar was er vaak nog wel de intentie om het publiek te vermaken met all out offense zoals dat onder Bosz ging.

16 april 2018 om 20:53

Onder Keijzer zat er iedergeval een stijgende lijn in het spel van
Ajax.

16 april 2018 om 16:41

Ik denk dat ze volledig huis gaan houden, Ten Hag die al paar weken spelers publiekelijk afvalt in de media, vreemde en vooral misplaatste uitspraken en onvrede in selectie en supporters. Gaat een leegloop aankomen met oa Veltman, Onana en Ziyech verwacht ik + Younes, Viergever, Dijks. Misschien ook nog De Ligt en als Tagliafico WK selectie haalt kan die ook nog wel eens vertrekken. Dan heb je een gigantisch probleem. In een jaar tijd van een van beste prestaties sinds de eeuwwisseling naar kansloos toekijken hoe PSV tegen Ajax de titel pakt met nog 3 speelronde te gaan. Dat contrast is bizar en net toen het beetje leek te gaan lopen onder Keizer moest hij weg omdat het bij de hogere Heertjes niet liep en er spierballentaal gesproken werd.

16 april 2018 om 16:51

Leek te lopen onder Keizer? Ik zei dit recentelijk ook al, maar uit mn hoofd speelden ze in zijn laatste maand, toen de belangen nog groot waren, gelijk tegen Twente, verloren ze van Utrecht(?) en gingen ze uit de beker tegen Twente. Het spel leek wellicht weer iets normaler te worden (bij vlagen dan), maar de resultaten bleven toch echt achterwege

16 april 2018 om 16:52

Leek het ooit te gaan lopen onder Keizer? Het moment van zijn ontslag was raar, maar eigenlijk was elk moment om hem te ontslaan raar omdat hij telkens een paar wedstrijden won en daarna verloor. Die cyclus herhaalde zich zo vaak dat er nooit een goed moment was om hem te ontslaan, maar PSV wel bleef uitlopen. We waren toen gewoon veel te wisselvallig.

16 april 2018 om 16:59

Ja, sinds begin oktober tot ontslag 2x puntverlies, doelsaldo van +30 in die periode en gat met PSV ging laatste week voor ontslag terug van 10 naar 5 punten. De beker was een goedkoop excuus even spierballen te tonen als bestuur, spelers die erna ook al tussen de regels zeiden de trainer nog te steunen en zoiets mag je niet onderschatten. Het begon wel degelijk te lopen, stond defensief aardig en offensief de beste 3 maanden (okt, nov, dec) dit jaar.

16 april 2018 om 19:27

Psv had in precies diezelfde periode evenveel punten laten liggen als Ajax (verloren Ajax en gelijkspel Groningen). Dus vind t raar om een periode van 2 maanden te noemen waar het puntenelftal gelijk bleef, met vervolgens het voorbeeld van de laatste week. In die periode is de achterstand 'gewoon' 5 punten gebleven. Doelsaldo zegt me weinig. Je kan veel scoren zonder geweldig te spelen, en dat is iets wat Ajax vooral onder Keizer deed. Dat ze ineens niet meer met scherp schieten... tja. Je kan niet zeggen dat er de afgelopen weken niet kans op kans is gemist. Bovendien helpt het ook niet als Frenkie, Dolberg en Wober geblesseerd raken, die toch behoorlijk belangrijk waren.

16 april 2018 om 21:51

van al die spelers ga je denk ik alleen Ziyech en De Ligt missen. de rest is denk ik niet zo moeilijk om te vervangen

16 april 2018 om 16:46

Precies, en daar zitten we dan mee.
De middelmaat regeert, dat moeten we dan maar okay vinden.
Waardeloos beleid, waardeloze mentaliteit,
eigenlijk staat Veltman daar symbool voor.
Ik praat dit soort acties helemaal niet goed, maar het straalt ook een machteloosheid uit.
Wanneer komt deze club weer in handen van Ajaxcieden?

16 april 2018 om 16:55

De middelmaat regeert? Voor de Eredivisie zijn spelers als De Ligt, Onana, Ziyech, Neres, Tagliafico gewoon top. Geen Eredivisie team heeft een elftal van zulke spelers alleen.. Daarbij hebben we ruim voldoende talent rondlopen dat tot de beste talenten in onze competitie behoort en op de radar staat bij de grote clubs en hebben we een groep spelers die bovengemiddeld en ervaren is. Doe niet zo dramatisch...

16 april 2018 om 17:04

Vandaar dat we slechts 10 punten achter staan op een ploeg die een seizoen lang kutvoetbal gespeeld heeft..
LOL

16 april 2018 om 19:30

De achterstand is vooral begin van het seizoen opgelopen en dat heeft alles te maken met de omstandigheden van toen met Nouri. Daarna de domme trainerswissel, zo midden in het seizoen en dat is te veel geweest.

16 april 2018 om 23:26

Zijn Sar en Overmars geen Ajacieden dan? Welke toppers wil je er dan hebben?

16 april 2018 om 17:01

Ik ben ook voor een exit van ten Hag. Ja, hey is heel vroeg en hij lijkt amper de kans te hebben gehad, maar ten Hag had zelf ook kunnen weten wat de risico's waren van de job die hij nam. Bij Ajax moet er eigenlijk gewoon een prijs worden gepakt, en naar mijn mening had dat ook prima moeten kunnen met deze groep, maar toen ten Hag Erin stapte kon hij alleen nog maar het kampioenschap halen. Voor mij is het dus eigenlijk ook zo dat hij is gehaald in het kampioenschap binnen te halen, en nu dat niet is gelukt kost dat zijn kop (en al helemaal als je kijkt naar de manier waarop Ajax heeft gevoetbald de laatste tijd)

16 april 2018 om 17:10

Ten Hag was en is gewoon een enorme gok geweest, die verkeerd uitpakt. Het probleem is vrees ik dat er geen alternatief meer is, of plan B. In Nederland is er geen geschikte vervanger voor Ten Hag, en Bosz komt echt niet meer terug. Bij Ajax intern is er ook niemand die de trainerskar kan trekken. Ook in het buitenland zijn er niet of nauwelijks kandidaten die kunnen, maar bovenal willen.

16 april 2018 om 22:08

Jawel er gaat juist heel veel veranderen. het publiek is het zat, die pikken het gehannes niet meer. Een jaar geleden de finale EL en na al dat gedoe met meneer Bergkamp die van Bosz afwilde, nu helemaal niets.

Ajax moet dus veranderen, de directie en de RvC beseffen dat maar al te goed want als het protest massaal wordt, dan kunnen ze allemaal vertrekken. Niemand trekt het wanneer er supporters thuis voor de deur staan. Dus trekken ze de portemonnee en zeggen tegen Overmars, gauw wat goeds kopen zodat er weer perspectief is voordat dit brandje uitslaat en we allemaal onze biezen kunnen pakken.

Let maar op, Ajax gaat heel snel ingrijpen. Van de Sar is de eerste die zijn biezen gaat pakken, de vereniging wil al van hem af en die hebben de aandelen.

Grootste fout was uitstappen. Op het moment dat ze eisten dat je uit die bus moest komen en op die deuren gingen slaan was het gelijk klaar. Politie dat zooitje kanslozen laten verwijderen en rustig naar de Arena en naar huis. Nu is het allemaal veel erger geworden en je laat dat groepje zich nog eens belangrijk voelen ook.... Voortaan lekker blijven zitten alleen enkele personen binnen laten en hun zegje laten doen en meer niet, en dit moet ook fatsoenlijk gaan anders is het ook wegwezen.

16 april 2018 om 16:50

Deels mee eens, maar stonden aardig wat agenten bij, dan ga je als Vd Sar zijnde, aanvoerder Veltman en Ten Hag als trainer sowieso die groep te woord staan, had de rest in de bus gelaten. Je kan ook niet de groep volledig negeren, het blijven geëmotioneerde fans (om maar even voor gemak zo te noemen) die hun onvrede toonde (keur de manier waarop af, dat zeker) en die toch een deel van de club zijn. Die woede op laten kroppen zou ook niet ideaal zijn lijkt me.

16 april 2018 om 16:56

Die lui wilde de hele selectie toespreken, gehoord worden door de hele groep. Ze willen hun boodschap op hun manier direct overbrengen.

16 april 2018 om 17:03

Tuurlijk wilde ze gehoord worden maar je gaat natuurlijk niet de hele bus blootgeven, laat de mensen die voortouw horen te nemen dat ook doen. Vond het klasse van Veltman dat hij als eerste die bus uit was en naar de 'fans' liep. Stoorde me wel aan de manier waarop andere de bus verlieten en geen beweging naar publiek maakte maar half rug toedraaid een onder capuchon verborgen.

16 april 2018 om 17:20

wat hadden ze moeten doen, wat openlijker en liever voor wat mafkezen die er niet voor schuwen met hun handen aan je te komen?

16 april 2018 om 17:24

Juist omdat ze geemotioneerd waren had je ze beter kunnen negeren. Het zijn al niet de meest vriendelijke mensen en in zo'n situatie is het wachten dat het fout zou gaan. Ze hadden beter kunnen zeggen, kom morgen maar terug dan praten we er over.
Maar ik vind dit soort opwachtingen sowieso zinloos, alsof de spelers expres verliezen...

16 april 2018 om 17:38

Aantal van die supporters liep toch ook met hun capuchonnetje op, waarom zouden de spelers dat niet mogen? Probleem is dat je het nooit goed kunt doen. Stap je niet uit, dan ben je een lulletje rozenwater en stap je wel uit, dan krijg je deze onzin. Persoonlijk ben ik ook gewoon voor niet uitstappen en het de politie laten oplossen. Dan kun je daarna een avond met de supportersvereniging regelen waar enkele spelers bij aanwezig zijn, zodat de supporters hun beklag kunnen doen.

16 april 2018 om 22:24

Ja en dan staan ze thuis voor je deur, net als toen bij Feyenoord met Vejinovic. Dan wordt het alleen maar erger. Dan wordt je familie bedreigt. kennis van me is bevriend met de vriendin van Vejinovic, bij haar heeft het er toen echt ingehakt, die voelde zich niet meer veilig in haar eigen huis.

Heel veel fans zijn erg betrokken bij hun club en die kunnen er niet meer omgaan als een jaar alles mis gaat, niet eens door pech maar door onkunde van de bestuurders en trainers. Uit de CL, uit de EL, uit de beker en vernederd bij PSV en met tien punten achterstand geen kampioen. Terwijl je het jaar ervoor nog in de finale EL stond. Terwijl je 160 miljoen euro op de bank hebt. Dit jaar zagen de Dijks en Siem de Jong spelen. En dan verbaasd zijn dat je het niet red.

En de politie doet niet zoveel, je krijgt een speciaal nummer dat je kan bellen als ze voor je deur staan maar dat is het. Tegen die massa begin je niet zoveel.

Dus kan je het beste de populaire spelers even een zegje laten doen en dan koelt het weer af. net zoals gisteren. Dan is het voorbij voor je het weet. En daarna snel aan de slag om zaken te veranderen want je wilt niet dat dit binnenbrandje overslaat naar de Arena, weant bij veel fans zit het echt diep momenteel. Dit rampjaar was echt onnodig.

“Ik snap de frustraties” en “kan er niet over oordelen.”
Nee Joel; je durft niet te oordelen! Anders had je gezegd dat ongeacht wat mensen van je collega’s af moeten blijven! Schijnheilig ventje is het, maar slijmen bij de supporters daar waar Ziyech wel het lef heeft om voor zichzelf op te komen. De houding van Veltman, dat is iets waar ik schijtziek van wordt.

16 april 2018 om 16:54

Wat een onzin! Veltman komt altijd voor zijn mening uit en hij is alles behalve schijnheilig. Bovendien is hij een rasechte Ajacied. Ben jij ook niet diegene die in een andere topic aangaf dat Ziyech alleen zo wordt behandeld vanwege zijn afkomst? Ook al zo'n onzin.

16 april 2018 om 17:22

Waarom spreekt jouw rasechte Ajaxied zich dan niet uit over wat de supporters bij Ziyech hebben gedaan? Hij heeft zelf niks gezien, maar sommige van zijn teamgenoten wel en zelfs Ajax als club heeft bevestigt dat het plaats heeft gevonden en veroordeeld. Waarom spreekt Veltman zich dan niet uit en veroordeeld hij dat geen wat er is gebeurd?

16 april 2018 om 17:26

Beide kanten kunnen waar zijn. Het kan zijn dat Veltman het zag en er niet over wil praten, maar het kan prima zijn dat als je in zo'n drukte sta je niet alles kan zien. En dat een ander het dan wel ziet betekend niet dat iedereen het zag, het kan bijvoorbeeld achter Veltman zijn gebeurd.

16 april 2018 om 18:03

Ik geloof graag dat Veltman het nie gezien heeft, maar zijn andere teamgenoten hebben het wel gezien en zelfs Ajax heeft t al veroordeeld

16 april 2018 om 22:29

@badrmaghrani

Omdat er niets gebeurd is, ja in de drukte zou er wat geduwd kunnen zijn maar dat was het dan. Ziyech kon normaal naar huis, heeft geen beveiliging nodig en wordt verder thuis niet bedreigt of erger.

Hij pakt gewoon zijn spullen in en gaat een leuke trasnfer maken naar een Europese subtopper. Bij Ajax was het geen succes, hele goede voetballer maar zijn mentaliteit past niet bij het het Ajax voetbal. Dus op zoek naar een club waar ze hem wel een warm hart toedragen.

Een club zoals Celta of iets dergelijks, daar past hij prima. En dan gewoon op tien spelen zodat je niet zoveel hoeft te verdedigen, past veel beter bij hem. Op het gewone middenveld gaat het niet.

Er valt verder niet zoveel te veroordelen, de hardcore fans moesten wat stoom afblazen na die vernedering en een jaar met helemaal niks. Dus eventjes de bus uit, sorry zeggen, dat je wel wilde maar het vandaag niet liep, dat je er ook heel erg van baalt en klaar, weer lekker naar huis.

"Ik heb het niet gezien, dus kan er niet over oordelen". Lekkere manier om je teamgenoot in de steek te laten.

Ten hag heeft niet beter of slechter dan keizer gedaan.
Voor de winterstop stond Ajax 5 punten achter op PSV.
Nu zijn het er 10.
Oftewel ook 5 verliespunten meer dan PSV in 1 seizoenshelft.
En zo slecht doet Ajax niet met 70 punten.
Zij gaan waarschijnlijk meer punten halen Frank de boer in al zijn jaren bij Ajax.
Het probleem is dat PSV gewoon superhoog is , zij kunnen de beste PSV kampioen (in puntent aantal ) ooit worden.

16 april 2018 om 22:39

Precies hetzelfde als onder Keizer. Ajax deed het wel slecht, afgelopen jaren haalde Ajax boven de tachtig punten. Verder geen Cl, geen EL en geen Knvb beker. Vergelijk het met verleden jaar, 81 punten en de finale EL. Ja na zware EL wedstrijden laat je weleens punten liggen maar daar was dit jaar geen enkele sprake van. Gewoon slecht gepresteerd.

Dit was gewoon een heel slecht jaar. Met Dijks, Schone, Siem de Jong en Huntelaar had je ook teveel spelers die niet het niveau haalde wat nodig was. Die spelers zijn over de hill, het is voorbij of in het geval Dijks, het heeft er nooit ingezeten. en helaas hadden we trainers die dat niet in wilde zien, die graag oudere Nederlands sprekende jongens opstelde.

Sommige aankopen deden het goed maar Wober en Kirstensen lijken het niveau ook niet aan te kunnen. Wellicht hebben ze meer tijd nodig maar het gaat niet lekker met ze. Ze hadden beter bij jong Ajax kunnen beginnen, ze waren geen versterkingen voor het eerste. Ik vond Viergever een stuk beter dan wat ik van Wober heb gezien als centrale verdediger. Vond Wober als linksback overigens niet eens zo slecht.

Dus heel veel zwakke schakels dit jaar terwijl er wel 160 miljoen euro op de bank staat. Alle gelegenheid dus om door te selecteren en een beter elftal dan PSV samen te stellen. Dat is dit jaar totaal niet gelukt. Ik hoop maar dat het komende zomer wel goed gaat en dat Ajax eindelijk stappen maakt om de weg te vervolgen die verleden jaar ingeslagen werd. Voor als nog lijkt dat allemaal nu heel ver weg, de finale EL.

Iedereen is teleurgesteld, maar hoe haal je het in je hoofd om mensen aan te raken die hun werk niet goed doen? Deze ajax supporters moeten opgezocht worden en direct een stadionverbod krijgen.

Toch neem het niet weg dat Ajax na een aantal jaren weer terug bij af is. De selectie is door en door rot en de directie heeft de grip ook verloren. De verwachting is dat Ajax volgend jaar met 4/5 nieuwe basisspelers moet gaan bouwen aan een nieuw elftal. Grote vraag is of dit elftal gemaakt gaat worden door Mark Overmars of Erik ten Hag. Ten Hag zal geen slechte trainer zijn, maar is waarschijnlijk met deze groep voetballers een mismatch. Ik hoop dat hij met 4/5 nieuwe, ervaren en geslepere spelers toch de boel aan de praat krijgt.

Het kan aan mij liggen, maar Ajax kan toch gewoon bij PSV verliezen. Ik begrijp het motief niet helemaal voor het bus opwachten en verhaal halen. Ik heb het niet gezien, maar tussen zulke groepen supporters zitten zelden mensen die wel rationeel kunnen denken.

16 april 2018 om 17:06

Het gaat er om op de manier waarop je verliest. Als je de hele week verkondigd dat je het feestje wilt verstieren en je dan zo wordt afgetroefd in de duels dan is dat een schande. Dat is namelijk het minste wat je moet leveren als je iets wilt bereiken. Als de spelers met het mes tussen de tanden er alles aan gedaan zouden hebben was de reactie nooit zo extreem geweest.

Haha krijgt nu Veltman ook al de zwarte piet omdat hij zegt het niet gezien te hebben. Zoals je kunt lezen was hij geïntimideerd en stond hij in een grote groep. Dan kun je iets weleens missen. Aantal mensen hier is net zo sneu als die idioten die een bus opwachten..

16 april 2018 om 17:17

Zijn collega's hebben het gezien, vertouwt hij zijn collega's niet? Hij durft zich gewoon niet uit te spreken, bang voor de fans. Voorbeeld nemen aan Ziyech, die zegt waar het op staat.

16 april 2018 om 17:28

Waar stond jij dat jij er zeker van ben dat Veltman het wel gezien heeft?

16 april 2018 om 18:01

Waar zeg ik dat Veltman het zeker gezien heeft? Zijn teamgenoten hebben het gezien en Ajax heeft t incident ook al veroordeeld....Veltman niet

Waarom kan Veltman geen oordel vellen over wat er is gebeurd? Praat hij soms niet met zijn teamgenoten, want er zijn teamgenoten die wel hebben gezien wat er is gebeurd. Vetrouwd hij zijn collega's niet of durft hij de harde kern niet tegen de schenen te schoppen?

Ik denk zelf het laatste. Iedereen zijn mond vol over de houding van Ziyech, maar what about de hoduing van Veltman die hier zijn collega laat stikken? Dat vinden we allemaal prima; dat Ziyech nooit lacht; dat vinden de Ajax supporters erg. Dat Dolberg ook nooit acht? Who cares! Het is Ziyech die ene probleem heeft met de mentaliteit en houding, Blonde Dolberg? Niks mee aan de hand!

16 april 2018 om 18:53

Hou toch op met die onzin man. Gaan we die hoek weer in ja? Het is de houding en de maniertjes van Ziyech die mensen irritant vinden niets meer en niets minder, net zoals bij Depay en Vilhena die met hun vingers in hun oren gaan staan als ze een keer een doelpunt maken na weken slecht gespeeld te hebben. Als Dolberg, van de Beek of de Ligt na weken slecht spelen en een beetje kritiek ook zulke maniertjes vertonen als ze wel eens een keer goed spelen of een doelpunt maken zullen ze net zo hard worden afgebrand.

16 april 2018 om 20:39

Wat voor maniertjes dan? Hij reageert op een fluit concert.....dan heb je maniertjes? Je noemt aan de ene kant Depay en Vilhena (die is niet uitgefloten door t legioen trouwens) als je hen zo naarst Dolberg, van de Beek en de Ligt zou zetten; wat valt je op?

17 april 2018 om 11:04

Dat Dolberg, van de Beek en de Ligt een stuk minder arrogant overkomen. En veel redelijker en intelligenter in interviews. Minder rancuneus en mindee geïrriteerd.
Maar dat is vast niet het verschil waar jij op doelde; jij kijkt, letterlijk, te oppervlakkig.

16 april 2018 om 22:46

Dolberg is geen speler die voor meer dan tien miljoen euro gehaald is, Ziyech wel. Ziyech is de beste speler van de eredivisie, brilliante passes. maar ook heel veel balverlies en blijft regelmatig gewoon staan na balverlies, verdedigd nauwelijks mee. Dan raakt het publiek geirriteerd, gaan ze fluiten. Ziyech reageerd daar dan weer heel onverschillig op. Dat versterkt het dan weer en op een gegeven moement is het publiek klaar met hem.

Als je dan wint, geen probleem maar als je dan verliest, ja dan gaat het publiek zich irriteren. De prestaties zijn om te huilen, voorronde CL eruit, voorronde EL eruit, Knvb beker eruit tegen Twente en een afstraffing bij Psv, tien punten achter op PSV en geen kampioen. Ziyech heeft als beste speler het verschil niet kunnen maken, het elftal niet op sleeptouw kunnen nemen.

Verder is er gisteren niet zoveel gebeurt, ja wat geduwd in de drukte rond de bus maar dat was het dan. Daarna gewoon weer naar huis en alles was voorbij. Nu op zoek naar een leuke nieuwe club, bij Ajax is het wel klaar.

17 april 2018 om 05:14

Dus het is Ziyechs schuld dat Ajax geen kampioen is geworden, de EL niet heeft gehaald en uitgeschakeld is in de KNVB beker en klaarblijkelijk vind jij het prima als een paar debielen Ziyech duwen, beetje duwen dat was het dan....gewoon weer naar huis, niks aan de hand want Ziyech heeft t aan zichzelf te danken aangezien hij de oorzaak is dar Ajax slecht presteert

16 april 2018 om 23:10

Gaan we weer de racisme kaart spelen ja, met je blonde Dolberg? Wat ben jij een triest ventje, het is niet de eerste keer dat je dit doet, gewoon zwak begaafd. Ik weet niet wat erger is, een bus opwachten of het mietje spelen.

17 april 2018 om 05:16

Je weet er op een leuke manier om heen te draaien, maar dat doet boet af aan het feit dat De Marokkaan wordt afgerekend op dat geen waar de blonde Dolberg niet op wordt afgerekend.

17 april 2018 om 05:16

Je weet er op een leuke manier om heen te draaien, maar dat doet boet af aan het feit dat De Marokkaan wordt afgerekend op dat geen waar de blonde Dolberg niet op wordt afgerekend.

17 april 2018 om 05:25

Bevalt het je in de slachtofferrol? Zit wel lekker, hè?

Het lijkt me verschrikkelijk om zo vernederend te worden ontvangen en toegesproken door een stelletje zogenaamde Ajax ''supporters'', die dit op een zo agressieve en intimiderende manier doen, dat er vast en zeker spelers bij waren die erg veel angst hadden!

16 april 2018 om 18:54

Hoe lekker zou t zijn als je na een teleurstelling terugkomt in Amsterdam, waar een klein groepje fans je opwacht om je een hart onder de riem te steken. Dat zou pas verfrissend zijn.

Hoogmoed komt voor de val als je kampioen wilt worden speel dan als een kampioen en dat mis ik en van der Sar opstappen

16 april 2018 om 22:47

Doet de buschaffeur niet. Achter je toetsenbord kan je dapper zijn maar tegen een meute begin je niets. Beste is dan even uitstappen, met ze praten, excuses maken, zeggen dat je het zelf ook heel erg vind en het is weer voorbij. je wil ook niet dat het overslaat naar het stadion, zulke binnenbrandjes moet je gewoon meteen even blussen.

Ik draag Ajax geen warm hart toe, ben voor psv. Maar dit gedrag is niet goed te praten en verdienen de spelers niet. Handjes dichtknijpen met spelers als Ziyech, van Beek, Neres en Kluivert. Club steunen en gewoon balen als t niet lukt.

16 april 2018 om 22:51

Handjes dichtknijpen omdat we helemaal niet gepresteerd hebben dit jaar? Voor het eerst sinds mensenheugenis geen Europees voetbal, vroeg uit de beker. Terwijl de fans wel de hoogste prijzen tot wel 600-700 euro voor de seizoenskaarten betalen? De spelers tot de best betaalde van de eredivisie horen?

Het is geen balen als het niet lukt, het is ook een gevolg van beleid. Verleden jaar met Bosz in de finale van de EL en nu, twee trainers later helemaal niets en met 3-0 op de broek van Psv. Afdruipen terwijl zij hun feestje vieren.

De spelers mogen ook best wel eens in de spiegel kijken, als ze allemaal zo goed zijn, waarom zijn de prestaties dan zo belabberd? Want dit is een van de minste seizoenen ooit van Ajax, geen enkel lichtpuntje gezien dit jaar.

17 april 2018 om 06:51

Spelers en staff zullen ook wel in de spiegel kijken zonder dat je op de deur van de bus staat te kloppen. Kijk, ik snap ook wel dat als je miljoenen uitgeeft aan spelers, je dan meer mag verwachten van de prestaties. Maar de spelers zelf, die zou ik nooit als eerste iets verwijten. Bij psv is er veel gedoe om brenet en bv Luckassen. Maar wat kunnen zij eraan doen? Ze hebben simpelweg de kwaliteit niet. Dan moet je toch echt zijn bij de mensen die deze spelers belangrijk hebben gemaakt. Voor mij telt dat argument “ze verdienen genoeg” gewoon niet. Dat heeft het bestuur van de club bedacht.

Als je t niet eens bent met de hoeveelheid geld die fans uitgeven om potje voetbal te komen kijken, is mijn advies om dat niet te doen. Maar niet het geld neerleggen en vinden dat je daarna verhaal mag gaan halen.

17 april 2018 om 11:01

Ik vind dat je in het stadion gewoon verhaal mag halen. Je bent niet verplicht altijd maar te klappen, als het slecht is, en zo slechts dat je helemaal niets bereikt hebt, als er totaal geen inzet is, dan mag je als fan ook best weleens fluiten om het de spelers te laten voelen hoe jij je als fan op de tribune voelt.

17 april 2018 om 17:58

Fluiten, dat heb ik persoonlijk nooit gedaan, hoe slecht het ook was. Mag je natuurlijk zelf weten. Ik vind t in elk geval van een andere orde dan de bus opwachten. Fluiten is dan iets charmanter 😃

Hadden nooit moeten uitstappen..

Wake up guys! De realiteit van het laatste decennium is de volgende: Ajax is een topploeg in Nederland en zo gauw de Nederlandse top zich moet meten met welk buitenland dan ook is het afwachten. De ploeg heeft over deze periode steeds gehandhaafd in de top va de nationale competitie. Zijn zelfs 4 x in successie kampioen geworden en - gemiddeld gezien - het beste gepresteerd van alle clubs. De enige die daarbij in de buurt komt is Psv, alwaar al jaren een vrij consistent beleid wordt gevoerd wat niet wordt bepaald door de waan van de dag. Dus zo slecht is het allemaal nog niet, al kan het beleidsmatig veel beter. De functie van Van der Sar is veel te hoog gegrepen voor hem; ik zie daar liever een academicus die niet uit het voetbal komt, maar wel boven de partijen kan gaan staan als dat nodig is. En nodig is het nu! Voor die zwakzinnigen die hun eigen spelers lastigvallen heb ik nog gratis advies: ga je eens verdiepen in je eigen loopbaan. Hoop dat je daar zo veel tijd aan kwijt bent dat we je bij Ajax nooit meer hoeven te zien, al dan niet met capuchon.......

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren