Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Sparta en Kramer accepteren schorsing: ‘Mijn reactie was verkeerd’

Laatste update:

De aanklager van de KNVB heeft een schorsing van zeven wedstrijden geëist tegen Michiel Kramer, zo meldt onder meer Voetbal International. De spits van Sparta Rotterdam kreeg zaterdagavond een rode kaart van scheidsrechter Kevin Blom voor een charge op Alexander Büttner. Sparta overweegt in beroep te gaan tegen het schikkingsvoorstel.

Sparta verloor afgelopen zaterdag met 7-0 van Vitesse, de grootste overwinning van de Arnhemmers in de clubhistorie. Bij een 3-0 stand kwamen Kramer en Büttner in botsing, waarbij de verdediger van Vitesse een elleboog zou hebben uitgedeeld aan de aanvaller. Kramer was absoluut niet gediend van de actie van Büttner en zette zijn noppen in het gezicht van de linksback.

Kramer zelf kwam na afloop van de wedstrijd niet voor de camera's van verschillende media, maar trainer Dick Advocaat gaf wel tekst en uitleg. De oefenmeester vond dat er ook moet worden gekeken naar de actie van Büttner: "Het was natuurlijk niet goed wat Kramer deed, laat dat duidelijk zijn, maar het was ook niet goed wat Büttner deed."

Update 16 april 16.15 uur - Sparta en Kramer accepteren schorsing: 'Mijn reactie was verkeerd'
De aanklager van de KNVB heeft Michiel Kramer een schikkingsvoorstel gedaan voor een schorsing van zeven duels en zowel Michiel Kramer als Sparta Rotterdam heeft dit voorstel geaccepteerd, meldt de Eredivisionist via de officiële kanalen. "Mijn reactie naar Alexander Büttner was verkeerd. Ondanks dat het een duel was waarin ik een elleboog op mijn lip kreeg moet je niet zo reageren en hier bied ik mijn excuses voor aan." Namens de club reageert directeur Manfred Laros: "Deze straf is fors. Wij accepteren een dergelijke reactie echter niet en gaan daarom mee in het voorstel van de tuchtcommissie."

Een goede strafmaat voor de charge van Michiel Kramer?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

En terecht smerige actie.

16 april 2018 om 23:20

Toch apart.
Als je dit tijdens een stapavond doet, moet je aan het werk (een aantal uur schoffelen).
Doe je dit op een voetbalveld, krijg je vrij.

17 april 2018 om 11:17

Dat is maar de vraag. De club kan hem natuurlijk ook nog straffen. Ja, dan staat ie ineens elke dag bij een school in Spangen voetbalclinics te geven of ziekenhuisbezoekjes te doen.

17 april 2018 om 11:19

En Buttner kan gewoon nog aangifte doen.

Mooi. Dit soort praktijken horen niet thuis op een voetbalveld 7 vind ik prima.

16 april 2018 om 15:37

Kan me een soortgelijke situatie een paar seizoenen terug herinneren, waarbij Kramer doorliep op de liggende Onana. Onze vriend Kramer deed een paar onnodige, omtrekkende stapjes extra en gaf de keeper een schop tegen het hoofd.

Voor mij duidelijke opzet, maar enkele club gerelateerde fans konden zich niet voorstellen, dat hij daartoe in staat was en pleitten fanatiek voor zijn onschuld.

Deze actie zet zijn goede bedoelingen echter in een heel ander daglicht.

(Edit: aangepast: keeper was Onana i.p.v. Cillessen)

16 april 2018 om 16:22

Je hebt ge-edit van Cillessen naar Onana? Dat was toch deze [http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=202048] actie? Dus toch op Cillessen. Maar inderdaad toen was het ook smerig. Gewoon een walgelijke gast bij tijd en wijle.

16 april 2018 om 16:37

Die was er ook ja... maar ik bedoel deze: https://mobile.twitter.com/bart_sanders/status/790616337693507584

16 april 2018 om 17:27

buitenspelval

Mooi dat jij dat incident me Onana nog aanhaalt. Daar moest ik zaterdag ook aan denken toen ik die weerzinwekkende actie van Kramer zag. Dit soort dingen geven toch aan dat iemand echt een probleem heeft. Wat dat betreft geloof ik ook niet zozeer in puur en alleen zwaar straffen. Dat helpt niet. Het enige dat helpt is therapie én goede begeleiding.

16 april 2018 om 17:18

Keizer!

Exact! Dit hoort niet op een voetbalveld. Sterker nog, ik vind dit helemaal geen zaak voor de aanklager Betaald Voetbal. Ik vind dit zaak voor het Openbaar Ministerie.

Snap nog best dat die Büttner niet a-collegiaal wil zijn en zo maar in wezen moet hij gewoon aangifte doen bij de politie. Dit kan namelijk écht niet.

Terecht. Buttner zwaaide misschien dan wel wat met z'n armen, maar om vervolgens je noppen in het gezicht van iemand te plaatsen kan natuurlijk niet.

16 april 2018 om 14:57

Eens met de schorsing van Kramer, laat weer eens zien hoe slim deze man is. Moet zich ook niet laten provoceren, maar Buttner mag van mij ook een schorsing krijgen. Komt eerst met zn elleboog in duel.

16 april 2018 om 15:39

Kramer geeft een spoedcursus "loopbaan afbreken" haha.. Die man maakt zichzelf overal een persona non grata...

Het zou Sparta sieren als ze geen bezwaar aantekenen tegen deze straf.

16 april 2018 om 14:52

Of juist wel en dan hopen dat de straf nog zwaarder uitvalt.

16 april 2018 om 14:53

En dat ze er nog 7 bij doen

16 april 2018 om 15:40

Haha, alsof dat veel zin heeft.. Sparta speelt misschien niet eens 7 wedstrijden meer...

16 april 2018 om 15:48

Sparta speelt vast nog wel 7 wedstrijden. Kramer alleen niet voor Sparta. Haha

16 april 2018 om 16:02

Maakt toch niet uit. De schorsing blijft staan voor volgend seizoen of nacompetitie. Ook bij een andere Nederlandse club zal hij dus de eerste paar wedstrijden moeten overslaan

16 april 2018 om 16:23

Als Sparta nacompetitie haalt tellen die toch wel mee? Zou Kramer precies weer ‘schoon’ zijn voor nieuwe seizoen (3x competitie, 2x2 nacompetitie)

16 april 2018 om 16:50

Ervan uitgaande dat ze de eerste ronde doorkomen

Dat zijn er wat mij betreft 7 te weinig.

Wat een misselijke trap was dat. Hij mag blij zijn dat Büttner van onze club geen belastende verklaring heeft afgelegd...

Hoe dan ook, bij Sparta is deze irritante gozer klaar !

16 april 2018 om 15:04

Waarom denk je dat hij dat niet doet? Misschien omdat hij zelf ook wat deed?

16 april 2018 om 15:16

Buttner had ook rood moeten hebben met zijn elleboog naar voren het duel aan te gaan. Reactie van Kramer natuurlijk nog veel belachelijker. En schorsing lijkt me terecht.

16 april 2018 om 18:11

70 te weinig. Die gast spoort niet en hoort niet op een voetbalveld thuis. In de bak zou een betere plek voor hem zijn. Heethoofd

Met 7 wedstrijden komt hij er nog goed mee weg, wat een dwaas die kramer....

Lijkt me niet meer dan logisch. Sparta in beroep? Benieuwd naar hun statement... als dat net zo flinterdun is als wat Advocaat aangaf moeten er wat mij betreft nog 2 wedstrijden bij.

Terecht straf. Sparta zou zichzelf belachelijk maken door in beroep te gaan. Het zou ze sieren om er nog een paar wedstrijden bij te geven.

16 april 2018 om 14:57

Wordt dan wel voor de buhne. Hij heeft maar een contract tot einde seizoen, dus daarna hebben ze weinig over hem te vertellen. 7 wedstrijden is nu nog 3 en dan nog 4 nacompetitieduels. Meer duels zijn er niet meer.

Hopen dat Sparta in beroep gaat en hij 10+ aan de broek krijgt. Wat. Een. Gek.

16 april 2018 om 15:08

Ik zou hem levenslang schorsen ! Wat een dwaas....

16 april 2018 om 16:42

Zei je dat ook over Suarez?

Zelf had ik 10 wedstrijden gepleit, maar omdat Bütner vrijuit gaat is 7 wedstrijden wel minimaal een acceptabele straf.

Hoppa, klaar met die gek hier!

Hopelijk neemt hij deze schorsing lekker mee naar zijn nieuwe club, of stuurt de Knvb de beelden er even achteraan

16 april 2018 om 14:58

Als Sparta het tot het einde van de nacompetitie volhoudt, zit hij zijn volledige straf dit seizoen uit.

Wow! Terecht.

Gekke is, ik zat naar de beelden te kijken afgelopen zaterdag en ik blijf erbij dat ik me echt niet voor kan stellen dat hij dit nou echt bewust doet.

Maar dat is puur gebaseerd op het feit dat ik me gewoon niet voor kan stellen dat je écht bewust stalen noppen in iemands gezicht propt.

Wat een mafkees.

16 april 2018 om 17:21

Moet je eens naar z'n gezicht kijken, op het moment dat ie het doet.

Mag hij dan wel de Play-Offs spelen ? Anders is het nog dommer dan dat het al was

16 april 2018 om 15:00

Natuurlijk niet. Geschorst is geschorst.

Kunnen ze vanuit Sparta zijn contract wel ontbinden. Over je club benadelen gesproken. Wel een aderlating voor Sparta in de laatste wedstrijden. Je kan vinden van Kramer wat je wil, maar een doelpuntje maken is hij wel toe in staat. Ik zag dit echt als een pluspunt voor Sparta tegenover Twente. Nu zie ik Sparta het lastiger krijgen, zonder scorende spits.

Wat is er nou eigenlijk precies gebeurd, normaal krijg je toch een filmpje bij zo’n artikel? Kramer is een vuil gefrustreerd mannetje, maar 7 wedstrijden is wel een mega straf. Heb de samenvattingen niet gezien, maar er moet dus wel iets zeer ernstigs gebeurd zijn?

16 april 2018 om 15:00

Hij trapte iemand in zijn gezicht waarbij hij hem aankeek. Het was dus volledig bewust en met opzet. Deze straf is te licht.

16 april 2018 om 15:05

Ik vind trapte wel een groot woord.

Daarmee wil ik niet zeggen, dat het normaal is wat hij deed, maar een trap was het natuurlijk niet. 7 wedstrijden is gewoon prima.

16 april 2018 om 16:07

Veel duidelijker wordt een schop niet hoor. Wat hij deed zou je zelfs in de ufc voor worden geschorst.

16 april 2018 om 16:46

Ik snap wat je bedoeld Xyzz, maar ook wat Migi bedoeld. Als Kramer voluit natrapt had Bütners gezicht er wel anders uitgezien.

16 april 2018 om 17:24

Buttner springt met z'n elleboog naar voren het duel in, raakt kramer. Beide vallen en terwijl ze de op de grond liggen besluit kramer z'n beide voeten met de noppen op het hoofd van buttner te planten. Buttner geel, kramer rood.

16 april 2018 om 15:01

Kramer en Buttner vielen beide na een duel. Buttner zou een tik hebben uitgedeeld aan Kramer. Kramer was daar boos om en plantte (terwijl beiden nog op de grond lagen) beide voeten met noppen vooruit in het gezicht van Buttner

16 april 2018 om 15:02

In duel met volgens mij buttner trapte hij ( bewust of onbewust ) na in het gezicht van buttner

16 april 2018 om 15:03

Moment inmiddels teruggekeken, moet zeggen dat ik door de reacties van afgelopen dagen een nog hardere actie van Kramer had verwacht. Praat het niet goed hoor, schandalige actie om iemand in zn gezicht te ‘schoppen’, maar ik vind het wel eerder lijken op wegduwen zo van ‘doe eens normaal joh’, dan echt iemand tegen zn hoofd schoppen. 7 wedstrijden lijkt me wel zwaar genoeg eerlijk gezegd en ik ben echt 1 van de grootste Kramer haters geweest de afgelopen jaren.

16 april 2018 om 16:27

Ja Shorty. Het was inderdaad wegduwen. Met zijn stalen noppen in het gezicht van iemand anders. Destijds bij Feyenoord was het ook een duwende beweging. Met zijn hand in iemands gezicht.

16 april 2018 om 16:28

Dat zeg ik helemaal niet hoor, maar goed. Ik vond het meer Lijken op een wegduw reactie, als je echt iemand wilt trappen dan kun je dat veel harder doen.

16 april 2018 om 15:04

Hij werd onderuit gehaald (was eigenlijk ook een rode kaart waard) maar trapte toen met zijn noppen tegen het hoofd van Bütner. Gewoon smerig.

Goed dat er wordt opgetreden, maar 10 was meer op zijn plaats.
In ieder geval niet in actie meer in de competitie dn in de playoffs.

Ik zou ook mooi 2 maanden salaris inhouden en en een dikke boete geven als
Sparta zijnde.

Meer dan terecht deze straf, maar volgens mij komt de Vitesse speler ook niet bepaald netjes het duel gaat daar ook nog naar gekeken worden?
hier voorafgaand in? (dan nog moet Kramer niet zo reageren, i know..)

16 april 2018 om 14:58

Buttner kreeg geel, dus verwacht niet dat daar nog veel mee gedaan wordt.

16 april 2018 om 15:00

Buttner heeft geel gekregen voor zijn actie en kan dus niet verder bestraft worden

Nou nog 3 wedstrijden tegaan en maximaal 4 wedstrijden in de nacompetitie. Sparta gewoon zijn contract verscheuren, hij laat ons nu wel erg in de steek.

ik zou hem zo voor de rest van z'n leven schorsen. Hoe vaak is Michiel Kramer wel niet te betrappen geweest op gestoorde en dwazenlose acties. Met je noppen in iemand gezicht zetten kan hem blind maken dat is gewoon gestoord en dan nemen we niet eens mee dat dit al de zoveelste keer is dat Kramer zichzelf helemaal verliest en de weg kwijt is.
Word gezegd dat hij hoort bij voetballers die tenminste nog echte jongens zijn en niet zo met alles mee gaan, dat komt omdat hij behalve lang en kan koppen verder niks kan doen behalve alles te compenseren met dit soort acties. Vertrek aub naar die woestijn en kom niet meer terug, wat een dorpsgek.

16 april 2018 om 16:50

Vond je dat Suarez ook voor het leven geschorst moest worden?

16 april 2018 om 18:33

Het gaat hier om Kramer niet om Luis Suarez, die ook een gek is en slechte dingen heeft gedaan, maar met je noppen in iemands gezicht komop.

16 april 2018 om 23:33

Klopt, maar jij vindt dat hij als revidist voor het leven geschorst moeten worden. Dan ben ik benieuwd of jij dat ook vindt inzake Suarez omdat hij ooit het shirt droeg van jouw favoriete club. Die mening over Suarez zou ook voor Kramer moeten gelden, ook al kan de 1 wel voetballen en de ander niet.

Mijn mening: 7 wedstrijden is te laag. Dat hadden er 10 moeten zijn. Het was een verhitte reactie nadat hij een volle bewuste elleboog kreeg te verwerken. Met de noppen in iemands gezicht valt niet goed te praten (net als de bijtincidenten toentertijd). Maar het is niet zo dat Kramer vol natrapt in het gezicht van Büttner, dan had hij er wel anders uitgezien na afloop en waarschijnlijk geeneens de wedstrijd kunnen uitvoetballen.

Veel te weinig. Als ik zie waar sommige spelersvier duels voor krijgen ma deze eis vverdubbelt worden.

Vraag me af hoeveel wedstrijden hij gekregen had als hij bij een topclub speelde.

16 april 2018 om 15:17

Terechte opmerking, je zou eens moeten opzoeken wat Dani ooit kreeg toen hij zijn noppen op het hoofd van Lodewijks.

16 april 2018 om 15:48

Geen schorsing, schopte bijna zijn hoofd eraf. Tja, meten met 2 maten hé.

16 april 2018 om 16:11

Suarez kreeg ook 7 wedstrijden voor zijn bijtincident. Kan dit calimero gejank ook gelijk de prullenbak in.

16 april 2018 om 17:11

Ja je hebt helemaal gelijk!! Not!

16 april 2018 om 19:39

Ik heb wel gelijk en anders mag je even aantonen hoeveel wedstrijden hij dan wel geschorst was. Met je aanstellerij.

16 april 2018 om 15:57

Klopt, maar zulke overtredingen horen niet op een voetbalveld. Ben wel met je eens dat er met 2 maten gemeten word. Maar of het nu iemand van Sparta, willem2 of VVV is, of van Feyenoord, Ajax of PSV mag niet uitmaken. Komen in de dezelfde competitie uit, dus zelfde straffen. Maar dat geld ook met het achteraf straffen, hier word ook met 2 maten gemeten.

Ik ben voor Sparta en kan zeggen dat dit nog te weinig is. Die Buttner is ook geen lieverdje maar dit soort acties doe je gewoon niet. Past niet bij een herenclub als Sparta.

Kramer is bij ons belangrijk geweest maar ik walg hier echt van. Volgend seizoen is hij hopelijk weer pleite, kunnen we een waardige vervangen zoeken die wat minder kortsluiting in zijn bovenkamer heeft.

16 april 2018 om 15:14

Ja joh, waardeloze gast. Hij moet lekker in Oekraine of Bulgarije voetballen,. veel meer zit er niet in met zijn gedrag. Blijft Muhren wel bij jullie?

16 april 2018 om 16:08

Hulde Vlassie

Wij van de Onec zijn het van harte met je eens, Sparta is een Heerenclub en van daaruit verwacht ik ook gewoon dat Sparta niet in beroep zal gaan.

En zie daar de update, gelukkig, netjes Sparta

Was een absolute elleboogstoot voorafgaand.daar wordt dan niet voor gefloten door de scheids waardoor je dan extra geïrriteerd raakt en dan pak je de speler mee als je valt.natuurlijk niet netjes maar uk heb er wel enig begrip voor

16 april 2018 om 16:14

Je bent niet goed wijs als je hier begrip voor hebt. De scheidsrechter had niet eens de tijd om te fluiten of de noppen zaten al in het gezicht van Butner.

Als je het vergelijkt met de 10 wedstrijden die Bouaouzan destijds kreeg met de aanslag op kokmeijer dan is 7 wel aan de hoge kant. Maar eigenlijk moet ik zeggen, die 10 wedstrijden destijds was natuurlijk belachelijk laag.

7 wedstrijden: nog te weinig. Als je dit op de amateurvelden doet, hangt er een veel hoger prijskaartje aan.

Als Sparta slim is, tekenen ze beroep aan en kan die deze week nog meespelen. Die 7 wedstrijden accepteren heet, dat hij dit seizoen niet meer spelen mag.

16 april 2018 om 15:27

Als Sparta slim is, dan accepteren ze de straf en laten ze hun werknemer publiekelijk excuses maken. Ik lees hierboven dat Sparta een herenclub is, daar past in deze situatie geen beroep bij.

16 april 2018 om 16:11

Haha, Sparta een herenclub... Dat ze die bijnaam nog steeds hebben is eigenlijk ongelofelijk als je kijkt wat zich daar allemaal heeft afgespeeld de afgelopen jaren. Ik weet niet of je de heer Bouaouzan nog kunt herinneren (kreeg zelfs zes maanden voorwaardelijke celstraf), maar die speelde later gewoon weer voor Sparta hoor, en scoorde zelfs nog een doelpunt voor ze waardoor ze promoveerden. En kijk naar de selectie van dit seizoen, aanvaller Nick Proschwitz, alias de piemelman. Lekkere herenclub ben je als je zo'n figuur aantrekt (bij zijn vorige club op staande voet ontslagen). Nee, bij Sparta schrikken ze nergens voor terug. Dat zo'n mannetje als Kramer daar weer aan de bak is gekomen is ook weer typerend.

Knvb heeft de mond vol over agressie op en langs de velden. Als je dat een beetje kracht bij wil zetten, dan moet je iemand die een collega tegen het hoofd schopt veel langer schorsen dan 7 wedstrijdjes. Ongeacht wat de aanleiding was.

Als ik als amateur iemand tegen het hoofd schop en een rode kaart krijg die gerapporteerd wordt, dan lig ik er gewoon zeker een jaar uit.

Eigen rechter spelen mag niet, vind dit nog te weinig wedstrijden. Maar blijf roepen dat Buttner ook wel aangepakt mag worden, deze geeft gewoon een hele goede elleboog. Maar om iemand gewoon voor zijn hoofd schopt dan mis je toch een paar hersencellen lijkt mij.

De volkswoede hier is echt hilarisch. Hij zet zijn voet op het gezicht van Büttner, ontzettend fout en een schorsing waard, maar ik zie hier mensen roepen dat hij hem vol in het gezegd schopt en dat het agressie is en weet ik veel wat. Overdreven geneuzel.

Hoeveel wedstrijd had Pepe destijds moeten krijgen dan, zeventig?

16 april 2018 om 15:54

De overtrokken reacties hebben vooral te maken met het verleden van Kramer denk ik, want die heeft elk seizoen wel een momentje. Verder ben ik het wel met je eens, maar net zo vervelend zijn de mensen die meteen naar Büttner wijzen. Elke keer als Kramer ver over de schreef gaat ligt het aan een ander, kijk maar naar de situatie met bijvoorbeeld Cillesen. Mensen die nu iets plaatsen in de context van dat Kramer uitgedaagd werd, moeten bij zich zelf nagaan of Büttner niet al door Kramer werd uitgelokt tot het geven van die elleboog. Kramer is namelijk vaker dan eens 90 minuten puur bezig met tegenstanders irriteren. Veel mensen vonden het nog wel grappig omdat het eerder vooral in wedstrijden met Ajax was, maar langzamerhand wordt wel meer en meer duidelijk dat Kramer gewoon een engnek is. Maar 7 wedstrijden is wel genoeg en hij schopt Büttner inderdaad niet echt in zn gezicht, hij zet zich meer af.

16 april 2018 om 16:14

Ja mee eens. Wat Büttner doet is niet relevant. Is vast ook een vervelende kerel, maar zo reageren als Kramer doet doe je niet.

Ben in ieder geval blij dat die droeftoetert weg is bij Feyenoord.

16 april 2018 om 20:03

@shorty1991

Eerst zeg je dat je het niet gezien hebt en nu zeg je dat hij hem niet echt in zijn gezicht schopte? Laat ik aannemen dat je tussendoor die trap even bekeken hebt...hij schopte wel degelijk Buttner in zijn gezicht en dat is aan het interview na de wedstrijd te zijn aan het bloed op zijn voorhoofd. Als hij niet in zijn gezicht word geschopt lijkt het me even handig dat je langs de dokter gaat en vraagt waar je hoofd zit en wat het verschil is tussen afzetten en schoppen want het venijn is van zijn gezicht af te lezen en hij geeft het zelf nog toe ook.

16 april 2018 om 20:33

Ik zeg duidelijk dat ik het filmpje net bekeken had, niet alleen dat lezen wat goed voor je reactie uitkomt. Je snapt de strekking van mijn verhaal duidelijk niet, maar dat is niet erg. Als jij het niet erg vindt laat ik mijn reactie hier verder bij, als iemand niet eens de moeite neemt om heel m’n verhaal te lezen, maar wel gefrustreerd te reageren, dan kan ik daar verder vrij weinig mee. Ik ontken nergens dat Büttner in zn gezicht wordt geraakt met de noppen van Kramer. Het is een schopje jn het gezicht en dat is schandalig genoeg, maar na aanleiding van eacties hier en de artikelen, had ik verwacht dat Kramer stond en een liggende Büttner tegen zn gezicht aan schopt of stampt. Misschien moet jij even naar de dokter voor bloeddrukverlagende medicijnen.

Ondanks dat ik nog wel sympathiek heb voor kramers situatie. Als feyenoord fan, valt dit nautuurlijk niet goed te praten typisch gevalletje wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Ondanks dat buttners actie ook smerig was/is kun je dat niet vergelijken met de kramers actie reactie actie, waarvoor ik 7 matchen nog de mild vind. Had ik het dubbele verwacht. Tog wel triest eigenlijk hoe een topscorder van ado, zo van de kaart kan zijn. Mag hopen dat hij van de zoveelste levensles heeft geleerd, zo niet. Dan zullen we binnenkort weer zoon actie terug zien. Waarbij die térecht word afgebrand.

7 zijn er echt te weinig. Als je dit op een stapavond flikt sluiten ze je gelijk 6 maanden in het hotel van justitie op. Ter herinnering Bertrams van NAC krijgt 6 wedstrijden voor zijn overtreding. Deze had nog geen strafblad bij de Knvb, Kramer wel... Dus minimaal 12 wedstrijden zou ik heel normaal vinden..

Snap niet dat mensen dit te weinig vinden. Sparta gaat nacompetitie spelen ze spelen max. 7 wedstrijden (3+2+2). Gewoon een schorsing tot het einde van het seizoen dus. Wat mij betreft prima, maar ben bang dat Sparta het zonder Kramer niet gaat redden.

Kan aan de ene kant zijn reactie wel begrijpen maar 7 wedstrijden kan ik wel inkomen kreeg suarez ook voor bijten en vind dit wel vergelijkbaar.

Dat vind ik nog een vrij magere schorsing. Als sparta de play offs uitspeeld kan kramer weer aan de start van volgend seizoen verschijnen

16 april 2018 om 20:07

nadeel voor kramer is alleen dat hij na dit seizoen is uitgespeeld bij sparta want hij is maar geheeld tot het einde van het seizoen en dus werkeloos is en ik vraag me af of hij nog wel terug komt op de nederlandse velden want wie wil die mafkees nu nog hebben....ik zeg lekker naar het buitenland laten gaan voor een doos kroketten.

ik ben benieuwd welke club deze speler nog durft te contracteren hij is of gepikeerd fat hij niet speelt en krijgt een vreet kick of als het niet loopt een waas voor zn kop

Persoonlijk vind ik zelfs zeven wedstrijden magertjes

Maar goed ook!!!! Voor elke goal een wedstrijd schorsing 😂

Toch nog ff 'ondanks' moeten vermelden... offfff..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren