Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Stuitend was de houding van het publiek ten opzichte van Ziyech’

Laatste update:

PSV werd zondag voor de 24e keer kampioen van Nederland en heeft sinds de eeuwwisseling nu tien van de negentien titels in de Eredivisie gepakt. Hoewel het spel van de Eindhovenaren door sommigen wordt afgedaan als weinig verheffend, vindt Hugo Borst het meer dan terecht dat de schaal naar PSV is gegaan.

Ajax heeft in ieder geval nooit recht gehad op het goud, schrijft de columnist in het Algemeen Dagblad: “Al gauw begon het gezeik over de onervaren trainer, een vuige machtsstrijd tussen Overmars en Bergkamp. Het mondde uit in het ontslag van Marcel Keizer. Zijn opvolger, Erik ten Hag, deed, doet het geen haar beter.”

Dat Hakim Ziyech in diverse wedstrijden is uitgefloten, zint Borst evenmin: “Stuitend was dit seizoen de houding van een deel van het Ajax-publiek ten opzichte van de mooiste voetballer, Ziyech. Ach, wat zullen ze zijn brille missen volgend jaar.” Borst voegt daaraan toe dat PSV dit seizoen veel meer sympathie geniet dan de concurrent uit de hoofdstad.

Erik ten Hag zei vorige week zondag nog dat PSV ‘sowieso wel bang’ is voor Ajax en daar moet Borst om gniffelen: “Wie dat uitkraamt met zeven punten achterstand, is natuurlijk compleet geschuffeld. En toen kleine Kluivert tjilpte dat Ajax toch beter voetbalt dan PSV, of zoiets, kreeg ik jeuk.” Het verschil tussen beide ploegen bedraagt nu logischerwijs tien punten.

Denk jij dat Hakim Ziyech volgend seizoen nog voor Ajax speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Probleem is juist dat Ziyech absoluut niet de verlosser is en dat de trainer hem al moest aanpakken voor de supporters dat terrecht deden. Ziyech is soms leuk om te zien, maar nul rendement, dat zou je niet moeten belonen met een vaste basisplaats. Ik hoop dat Ziyech zsm vertrekt dat gaat Ajax als team meteen sterker maken.

16 april 2018 om 07:47

Haha Ziyech geen rendement. Kijk je uberhaupt wel Ajax? Bijna elke gevaarlijke aanval van Ajax begint bij Ziyech. Ik kan niet wachten om volgend jaar alle berichten van diezelfde opportunisten die Ziyech nu uitfluiten te lezen, over hoe belangrijk en onderschat hij was.

16 april 2018 om 07:57

Kansen van Ziyech vs doelpunten, dramatisch! Al jaren, Ajax onwaardig.

16 april 2018 om 08:01

Dat kun je van letterlijk elke Ajax speler zeggen. Neres, Kluivert, Huntelaar, Vd Beek. Allemaal veel te veel kansen voor een goal nodig. Enige verschil is dat Ziyech het overgrote deel van de kansen zelf opzet.

16 april 2018 om 08:02

Zoek eens op hoeveel kansen hij creeert. Ziyech heeft gewoon incapabele spelers om zich heen.

16 april 2018 om 08:03

Ik ben gister volledig neutraal de kampioenswedstrijd gekeken. De enige die een sprankje creativiteit bij Ajax had was Ziyech. Overigens na de 2-0 was dat voorbij net als de rest van Ajax. Maar de ballen die hij scherp aansnijdt en de diagonale ballen waren echt goed. Voor de rest bracht Ajax absoluut niks. Jammer dat je dan precies hem uitzoekt. Beetje zoals ozil bij Arsenal als het slecht draait krijgen flegmatieke spelers altijd als eerst kritiek.

16 april 2018 om 09:06

Jullie supporters zijn Ajax onwaardig. Een beetje de meest creatieve en prachtige voetballer van de eredivisie, met ook nog eens de meeste onderscheppingen, uitfluiten. Diep droevig. En dan hier huilen dat Zyech dat verdient is extra triest... Volgend jaar mag je weer juichen voor Schöne. Succes

16 april 2018 om 07:47

Ziyech had gister een aantal briljante passjes. Wat me ook opviel is dat hij ontzettend veel tijd krijgt en neemt op die te geven. Kom rustig kijken, bal goed leggen en dan perfect plaatsen. In engeland, spanje, Italië, Duitsland krijgt hij die tijd nooit. Denk dan ook dat hij daar geen hele grote topper gaat worden.

16 april 2018 om 08:26

Hij krijgt de tijd om na te denken, maar dat wil niet zeggen dat hij die (extra) tijd daadwerkelijk nodig heeft om te kunnen schakelen. Zijn teamgenoten moeten hem ook kunnen begrijpen en kennelijk geven zijn tegenstanders hem - om wat voor reden dan ook - de tijd en ruimte.

Als hij in Spanje of Engeland zou gaan spelen, dan zou ik daar wel een positief gevoel bij hebben. Bepaalde aspecten zijn aan te leren, dus ik niet dat we een bepaalde stempel moeten drukken op zijn (on)mogelijkheden.

16 april 2018 om 12:15

dat denk ik ook niet maar als er een Eredivisiespeler is die ik het wel zie redden in het buitenland bij een subtopper is het Ziyech wel. hij word hier steeds afgerekend op het feit dat hij niet mee verdedigd maar daar ligt zijn kwaliteit ook helemaal niet. ik zie Ozil ook nooit mee verdedigen bij Arsenal maar zolang hij de kansen creeert doet niemand daar er moeilijk over. Ziyech leid idd balverlies maar dat is omdat hij veel risico in zijn spel legt. als hij balletjes over 2 meter breed en terug gaat leggen zal hij ook minder balverlies hebben maar wat schiet je daar mee op?

we gaan nu toch ook Huntelaar niet afrekenen dat hij niet op snelheid en techniek voorin 5 man uitkapt? die kwaliteiten heeft hij niet, dat is een pure afmaker. elke speler heeft zijn sterkte en zwaktes. als Ziyech alles zou beheersen zou hij nu bij Real Madrid spelen

16 april 2018 om 19:07

Het ergste is dat mensen elkaar napraten als je ziet hoe hard die op het veld werkt en mee verdedigd dan begrijp ik niet welke wedstrijd mensen kijken.

16 april 2018 om 07:49

Als ik zie hoe vaak hij gisteren geniale paasjes gaf was ik best onder de indruk. Dat de rest er niets mee deed kan Ziyech niets aandoen

16 april 2018 om 07:49

8 goals, 13 assists. Weinig rendement?

16 april 2018 om 07:58

Versus hoeveel pogingen? En dat is het nou juist, hij blijft het, tegen beter weten in maar proberen. Als ik 1000 op goal schiet gaat hij ook wel eens per ongeluk in de kruising.

16 april 2018 om 08:14

Nee lausho, helemaal niet.. Ziyech was gisteren gewoon de enige die aanvallen opzette, niemand anders. Nog steeds is hij de gebeten hond, echt achterlijk gewoon..

16 april 2018 om 08:32

Passing is ook niet het grootste probleem, maar ook daar kijkt men alleen naar de mooie pasjes, niet naar de mislukte. Afwerking is echt dramatisch, als hij weer achter een vrije trap staat ga ik maar ff wat drinken halen, kan het niet aanzien.

16 april 2018 om 09:10

Jij zit gewoon elke week met je meeloop vriendjes Zyech uit te fluiten. Bijna elke smaak begint bij hem. Hij is veel te goed voor Ajax en die paar fluitende of rotjes afstekende supporters. Wat een treurnis zeg...

16 april 2018 om 08:00

Niet mee eens, Frenkie is nu al de beste Ajacied, daar spat het echt vanaf.

16 april 2018 om 08:07

Haha de opportunisme viert hoogtij Frenkie is iemand die er echt sympathiek uitziet. Gun het hem echt. Maar hoe kan je dit nou zeggen. Nog letterlijk niks bewezen behalve dat hij een mooie balcontrole heeft. Dit is puur hoop wat je uitspreek.

16 april 2018 om 17:27

Wat zeg jij nou...

16 april 2018 om 07:55

Ajax verdient een speler als Ziyech niet. Hebben ze 1 van de beste eredivisie voetballers binnengehaald, wordt hij door een deel van het publiek afgezeikt. PSV is niet kampioen geworden, omdat ze zo goed zijn. PSV is kampioen geworden, omdat Ajax zo slecht en arrogant is dat ze het zelf hebben verpest.

16 april 2018 om 08:02

Even uit je droom helpen, PSV is kampioen geworden omdat ze als team zo goed zijn en voor elkaar door het vuur gaan. En ook omdat ze gewoon presteren en 26 vd 31 wedstrijden hebben gewonnen in plaats van te roepen dat ze de beste zijn. Dat Ajax daarnaast faalt maakt het enkel gemakkelijker, maar is niet de hoofdreden dat PSV kampioen is geworden.

16 april 2018 om 09:11

Juist. Ongekende cijfers dit jaar. Terechte kampioen!

16 april 2018 om 09:44

PSV is gewoon heel terecht kampioen, omdat ze bijna alle wedstrijden hebben gewonnen. Cocu heeft het gewoon heel goed gedaan, en, dat moet ik toegeven, geheel tegen mijn verwachting in...

16 april 2018 om 07:58

Ik ben het er niet mee eens dat hij geen rendement heeft.
Snap bij ajax vooral niet waarom zo een trage slak als schöne iedere keer speelt al seizoenen lang.
Leuk die vrijetrappen maar bij hem moet tempo gemaakt worden maar dat gebeurd alles behalve.
Onder keizer was het tempo wel veel hoger dan nu.

16 april 2018 om 08:38

Ziyech geen rendement klopt niet maar zijn rendement is natuurlijk niet voldoende. Hij grossiert in balverlies en loopt er bij alsof hij Messi zelf is. Als die houding niet veranderd kun je hem beter niet opstellen. Volgend jaar middenveld met Donny, Frenkie en dan nog een aankoop of Eiting de kans geven. Schone is over en uit al kun je die er wel bij houden omdat hij nooit verzaakt en een prima kerel is die goed in de groep ligt. Ziyech en Siem verkopen (al vraag ik me af wat je uberhaupt voor Siem kunt krijgen maar dat ter zijde). Voorin ook Kluivert weg (niet omdat hij weg moet maar hij tekend ook niet bij wat natuurlijk absurd heeft, wat heeft hij op dit moment te zoeken in het buitenland, bewijs je eerst maar eens een heel seizoen). Achterin gaat matthijs weg, misshien ook maar beter maar veroop dan ook Veltman, Kristensen en die colombiaan, Zijn beide miskopen. Geef Zeefuik maar een nieuwe kans doet het bij Groningen nu ook prima. Onana gaat ook weg maar daar kun je wel een keeper doorschuiven. Haal Amrabat maar ook (dat wil de trainer ook) zodat je kan zien dat die het niveau ook niet aan kan.

16 april 2018 om 10:02

Gelijk maar iedereen weg doen?

16 april 2018 om 08:57

@lausho. Wat is nul rendement? Ziyech heeft in de competitie een zeer vergelijkbaar rendement als bijv. de Bruyne. Qua assists, key passes en doelpunten. Per wedstrijd creëert hij zelfs iets meer kansen en speelt hij een hoger percentage vooruit. Op wat voor rendement reken jij?

16 april 2018 om 09:46

Ja, maar niet ten opzichte van de mogelijkheid om iets goeds te doen. Dan doet De Bruyne echt veel meer per balcontact.

16 april 2018 om 10:11

Wat een onzin. Weet je bij hoeveel doelpunten hij is betrokken? Hadden er alleen maar meer kunnen zijn als de spitsen ze afmaken.

Ditzelfde geldt voor Veltman. Hij krijgt alle kritiek over zich heen, terwijl hij voor een verdediger enorm goede statistieken heeft.

Mensen praten elkaar na. Ja, Ziyech had anders moeten reageren in de thuiswedstrijd toen hij door een groep op 50 "supporters" werd uitgefloten. Hij is echter ook maar een mens. Je weet niet wat voor effect dit op zo'n jongen heeft.

Bovendien vergeten mensen nog steeds wat voor een effect het wegvallen van Nouri heeft gehad op de selectie. Veel spelers speelden al jaren met hem samen. Het was zelfs de beste vriend van Donny. Alsof jij lekker functioneert als je beste vriend zoiets overkomt.

Het seizoen is niet geworden wat we er van hadden verwacht. Kort samengevat:

- nieuwe trainer (keizer)
- situatie Nouri
- geen linksback aantrekken, terugvallen op Dijks
- verkoop Sanchez
- kansen niet afmaken
- ontslag Keizer, Bergkamp (snap het nog steeds niet, begon net een beetje te lopen)
- aanstelling Ten Hag
- gedoe met Younes

Er is hierdoor teveel strijd geweest, geen concentratie.

16 april 2018 om 10:27

8 doelpunten en 15 assists, dus direct betrokken bij 23 goals in 31 wedstrijden. Het is niet fabelachtig, maar dat lijkt me toch een aardig rendement. Zeker als je meeneemt wat voor kansen er op aangeven van Ziyech gemist zijn. Tel daar zijn keypasses die anderen in staat stelden een assist te geven én zijn vele vele intercepties bij op en je kan niet anders dan concluderen dat hij met afstand de beste en meest beslissende speler van Ajax is. Kort samengevat; onzin chef.

16 april 2018 om 11:40

Als je je bedenkt dat Ajax 80 goals heeft gemaakt dit seizoen is dat toch een behoorlijk aantal. Daarnaast hadden de assists nog veel meer kunnen zijn als zijn teamgenoten scherper voor de goal waren. Meeste succesvolle dribbels en meeste gecreëerde kansen staan ook nog op zijn naam.

16 april 2018 om 10:28

Hahaha lachwekkend ziyech meeste assist veruit meeste kansen gecreëerd ziyech veruit de beste speler op de Nederlandse velden

16 april 2018 om 12:15

😂😂😂 Typische een supporter die een speler beoordeeld op het geen wat hij leest. Wat hoop ik toch dat Ziyech volgens jaar naar psv of Feyenoord gaat, en dat hij ze kampioen maakt. Ziyech is 1 van de beste in de ED misschien wel de beste en dan komt zo een koekebakker als jij hem afzijken😂😂😂🤣🤣

16 april 2018 om 12:15

Ik weet niet of jewel eens naar Ajax kijkt, maar als je dat doet dan ben je nu officieel degene met het minste voetbalverstand die ik in mijn hele leven ben tegengekomen.

Als de ploeggenoten van Ziyech de eerste seizoenshelft al de kansen die hij ze gaf hadden afgemaakt stond hij voor de winterstop al op 30 assists. Dat hij niet genoeg scoort ok, maar dat doet Özil ook zelden en heeft die geen rendement? Iniesta scoort ook nooit, heeft die geen rendement?

Ziyech is veruit de beste speller van Ajax en alle aanvallen komen van hem. Als hij weggaat zal je zien hoeveel hij gemist wordt.

Weet je wie er uit moet bij Ajax? Schöne. Heeft een prachtige staat van dienst en verdient respect, maar heeft dit seizoen werkelijk niks goed gedaan. Verdedigen kan hij sowieso al niet, maar ook opbouwend was het onthutsend slecht. Handelingssnelheid van een slak. En neres, kluivert die maar 1 keer per wedstrijd hun man voorbij komen. Of Huntelaar die werkelijk alle kansen mist. Of Veltman die allerlei onnodige vrije trappen weggeeft. Of Wöber, die na zijn blessure ook geen hoog niveau heeft gehaald.

Maar Ziyech? Beste speller van de eredivisie. Schaam je.

17 april 2018 om 01:20

daar hebben we lausho weer nr1 Ziyech hater je praat p@@p vriend en je weet het.

Ik ben geen fan van Ziyech laat ik dat vooropstellen. Maar volgens mij is hij toch echt van de weinige die een vrij goed en constant niveua haalt bij ajax. Ook gisteren was hij de enige die wat probeerde maar ja hij kan het natuurlijk niet in zijn eentje.

16 april 2018 om 12:21

Precies dit.

Net zo stuitend is Borst zelf. Ook in Heerenveen en Twente ging Ziyech weg met boze fans op de tribune. Alleen dat is de beste man even "vergeten". Niemand zegt dat het fluiten normaal was, maar tenslotte heeft de speler zelf ook z'n steentje bijgedragen aan de negatieve sfeer.

16 april 2018 om 12:20

Wat heeft Ziyech dan bijgedragen aan de negatieve sfeer bij Ajax? (daar gaat het nu om, niet over andere clubs)

Hij is de beste speler in de eredivisie, geeft de ene assist na de andere (die allemaal vakkundig om zeep geholpen worden door de 3 voorin) en is de enige middenvelder die altijd doorjaagt op de tegenstander.

En dan begint het publiek hem uit te fluiten? Die mensen zijn niet helemaal 100. Daar begint het dan toch allemaal? Moet Ziyech dan denken oh jeeeej ik wordt uitgefloten? Nee natuurlijk niet, het is gewoon onterecht namelijk. Logisch dat hij het er niet mee eens is.

Dat hij nu weer als enige geduwd wordt bij de spelersbus zegt alweer genoeg. Alle andere spelers mogen wanprestatie na wanprestatie op de mat leggen, maar de beste man van het veld (gisteren by far de beste bij Ajax) krijgt de schuld.

Ik snap het niet hoor.

Vrijspraak voor Tagliafico en De Jong!

Zeist heeft verklaard dat de twee uitsluitingen zijn beoordeeld en dat de twee dus gewoon inzetbaar zijn. Ajax heeft nog wel in aanloop naar de kraker met NEC telefonisch contact gezocht met Zeist maar heeft te horen gekregen dat in het rapport van scheidsrechter Makkelie er geen sprake is van gele dan wel rode kaarten.

Het vreugdevuur is Makkelie ontgaan omdat hij bezig was met het controleren van de noppen van Ramselaar. Aangezien opzet in het spel wordt vermoed zal de aanklager zich over de zaak Ramselaar buigen.

16 april 2018 om 08:29

Volgens mij is niet Ziyech het probleem. Het probleem is dat de directie van Ajax spelers koopt zonder een idee hoe deze moet passen in het team.

Ziyech een fantastische speler. Past bij een topclub die kan heersen op het veld. In het geploeg van het huidige team kan hij niet schitteren en wordt vervolgens wel verantwoordelijk gehouden.

Wederom een speler die wordt afgebrand in Amsterdam..... Zonde.

Even serieus: PSV benadert het spel als team, bij Ajax lopen teveel Bv'tjes rond.

Of zijn de spelers van Ajax dan toch niet zo goed als de media ons wil doen geloven?

Ik kan mij ook nog vaag een artikel herinneren waarin een supportersvereniging van Ajax het openlijk afkeurde dat Veltman werd uitgefloten. Zij hebben daarmee indirect ook een bepaald signaal naar Ziyech toe afgegeven, aangezien zij dit niet voor hem hebben gedaan.

Ik vind het, op z’n zachts gezegd, opmerkelijk om te zien hoe bepaalde fans dat soort verenigingen en analisten als kenneth perez met een speler als Ziyech, m.i. een van de betere in de eredivisie, omgaan.

Ik hoop dat hij een goed wk speelt en een mooie club gaat vinden, waar hij tot zijn recht komt.

16 april 2018 om 12:24

Inderdaad. Ik ben Ajacied maar schaam me kapot voor de idioten die Ziyech overall de schuld van geven terwijl zijn teamgenoten al zijn assists verneuken en nog veel slechter spelen dan hij zelf. Hij steekt er juist bovenuit bij Ajax en dan krijg je dat.

Zonder ziyech stond Ajax nu 7de, Ziyech heeft rond de 150 kansen al gecreëerd en daarna komt een hele grote vacuüm ertussen met de volgende speler die rond de 70 kansen heeft gecreëerd.

Als Ajax daadwerkelijk spelers had dat kansen kon afwerken waren ze kampioen geweest hoevaak hebben we ziyech wel niet ballen zien geven die 100 procent kansen opleverde maar die gewoon gemist werden op 1 meter van de goal, hoeveel voorassists heeft ziyech niet?

Hoe won Ajax de vorige wedstrijd? Juist door de 1nige creatieveling die met een schitterde pass een assist leverde...

Ik weet zeker als ziyech na het wk een mooie transfer maakt, de Ajax fans gaan huilen want volgend seizoen komen ze niet eens meer in de top 3 voor!

Gelukkig vind hij zelf dat hij al is uitgeleerd bij Ajax....

Bij Ajax roepen ze al jaren om een baltovenaar, een speler die barst van het creativiteit, een speler die vanuit het niets iets kan creëeren. Nu hebben ze een speler die daaraan voldoet, pestten ze hem de deur uit.

16 april 2018 om 09:12

Ik kan er als Psv'er werkelijk niet bij ook... Zo'n mooie speler, en dan zo als een hond behandeld worden. Ik snap het echt niet.

16 april 2018 om 09:45

Eriksen werd op handen gedragen, verdedigde nooit, fragiel mannetje maar vergelijkbare techniek. Waarom zou dat verschil er zijn? Denk jij dat Hakim het tot de subtop Premier League gaat schoppen, moet het zien.

Het is echt haat liefde verhouding, denk dat iedere fan niets liever wil dan hem adoreren, de haat komt echter ook ergens vandaan, ontstaat echt niet spontaan en echt niet spontaan bij iedere club waar hij heeft gespeeld.

16 april 2018 om 10:14

Geheugen van een voetbalfan is helaas bijna nooit langer dan een aantal wedstrijden. Eriksen was absoluut vaak mikpunt van kritiek bij Ajax. Kijk de Voetbalzone archieven maar na. Uiteindelijk als hij was geflopt had iedereen gezegdes dat zagen we wel. En nu hij fantastisch loopt te ballen in de PL is het ja dat zagen we altijd al.

16 april 2018 om 11:17

Ok, ik kwam toen nog niet op voetbalzone, zat wel iedere thuiswedstrijd in het stadion en ja hij kreeg kritiek en ook terecht, bv het meeverdedigen. Niemand had echter een probleem met hem, rara hoe kan dat.

16 april 2018 om 12:04

Vialuna,

Met wat voor soort kritiek had Eriksen te maken en wat krijgt Ziyech over zich heen?

16 april 2018 om 09:53

Ik vind het als Ajax supporter echt grote onzin. Als je ziet hoeveel kansen hij creëert en hoe hij mensen vrij zet en waarna vervolgens weinig mee wordt gedaan is gewoon schrikbarend. Toegegeven Ziyech speelt ook niet altijd perfect en soms overdrijft hij met zijn ballen vooruit, wat resulteert in balverlies. Maar het merendeel van de ballen die hij geeft wordt verprutst door wat om hem heen staat. We zouden blij moeten zijn met iemand als Ziyech.

16 april 2018 om 10:22

Eens, altijd was het gezeik (ook op de tribunes, want ik zit ook in 127) dat spelers sommige ballen niet durfden te spelen. Werd het weer balletje breed of terug en dan ging het spel weer verder.

Nu heb je zo'n speler (en ja dat brengt risico's met zich mee) en dan ga je lopen zeiken dat hij teveel ballen inlevert. Eriksen werd ook door veel gastjes op de tribune weggehoond overigens hoor. Dat het slappe hap was, noem maar op. Die zien het gewoon echt niet, net zoals ze het niet zien bij Ziyech en eerder ook niet met bijvoorbeeld Zlatan. Veel gasten leven echt in een wereld waarin ze denken dat Ajax nog steeds zo superieur is als in de 90's.

Wake up.... De voetbalwereld is veranderd. Je beste spelers worden verkocht. Spelers aankopen is lastig, want elders is er veel meer geld te verdienen. De CL is geen CL meer, maar een veredelde topcompetitie met alleen maar de beste teams van Europa (top 4 Engeland, Spanje, Duitsland). Ajax is een club die vasthoudt aan een speelwijze met aanvallende intenties. Als alles op zijn plek valt kan dat mooi voetbal opleveren (neem vorig seizoen in de Europa League). De keerzijde is dat je defensief kwetsbaar bent. Wat wil je nu? Kampioen worden met degelijk spel (neem Frank de Boer) of mooi voetbal zonder prijs (bosz)?

Ziyech is gewoon een hele goede voetballer. Een raspaard. Als het team in een flow komt (en veel vuil werk voor hem opknapt), is hij een genot om naar te kijken. Gaat het wat minder als team zijnde, dan zal hij ook minder tot zijn recht komen. Maar zoals een legendarische nummer 14 ooit zei: "das logisch..."

Gelukkig is de club Ajax gigantisch veel groter, dan de speler ziyech.

Zyech, fantastische momenten voetballer die door het gebrek van scorende spitsen niet rendeert. Moet inderdaad niet meer in de as, want zijn teveel balverlies kan echt niet.

Zijn houding vind ik uitermate slecht. Superieur gedrag bij een geslaagde actie en lachend op het veld rondlopen bij 1-0 achter als een actie mislukt.

Ik zal hem missen volgend jaar, gun hem een prachtige club en hoop echt dat het een wereld speler word. Ben ook blij als hij weg is, PSV is kampioen oa door het collectief en Zyech stond soms het collectief in de weg, althans daar leek het op.

Het is gewoon een waardeloze speler. Ja hij creëert veel, maar het strandt bijna altijd in schoonheid. Daarnaast zal hij nooit eens een belangrijk doelpunt maken en zorgt hij met zijn attitude nou niet bepaald voor een beter teamgevoel. Tijd om afscheid te nemen. Ook van schone trouwens, wat liep die er als een versleten veteraan bij gisteren zeg.....

16 april 2018 om 10:16

Hah klopt hij creëert veel maar verder is dat totaal niet belangrijk in het voetbal. Dat soort spelers moeten worden omarmd. Echt heb het gevoel dat Ajax Feyenoord achterna gaat. Het best is om een paar buffels op het middenveld te hebben. Dan is het publiek weer tevreden. Lekker vol inknallen ik en niet de mooie voetballers.

laten we even eerlijk zijn. Zijn mooie acties wegen gewoon niet op tegen het totale gebrek aan zelfreflectie. Meneer wenst geen kritiek want dan is hij in zijn eer aangetast en gekwetst. Ik denk dat we met soort gedrag gewoon een beetje klaar zijn.

16 april 2018 om 10:20

En Ziyech is klaar met jullie, de groeten

16 april 2018 om 10:27

Ik heb begrepen dat Ziyech geduwd is en dergelijke gisteren? Deze nepsupporters moeten zich schamen. Jullie stakkers hebben hem weggejaagd en weggehoond.

Ik wens hem heel veel succes op het WK en een mooie transfer toe.

En Ziyech had gelijk gehad over de supporters, nadat ze hem fysiek hebben aangevallen.

Wegwezen daar Hakim, die klote supporters verdienen je niet.

16 april 2018 om 10:29

@badrmaghrani, ik ben toevallig ook een Ajax supporter (een normale die zijn PSV collega gewoon netjes feliciteert en overgaat tot de orde van de dag) en eentje die Ziyech en ook Veltman wel waardeert.

Dit is inderdaad schandalig. Ik zou zelf ook weggaan. Wat een idioten....

Ik haat hem gewoon.. omdat ie voor Marokko heeft gekozen en niet voor NL. Hij is gewoon de beste ooh nee ik bedoel de slechtste ja ik weet het ook niet meer. Of moet ik blind haten of ben ik zelf blind ja ik weet het niet meer ik geniet wel van Zijn spel ooh nee ik haat hem. Wat een kut leven hebben jullie zeg hhhhhhhhhhhhhhhhh

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren