Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Kenny, Jaïro, Riechedly, we dachten allemaal belangrijke spelers te worden’

Laatste update:

Anwar El Ghazi was jarenlang actief voor Ajax, maar kreeg van Marc Overmars te horen dat het beter was om te vertrekken. De buitenspeler opteerde daarom in januari 2017 voor een avontuur bij Lille. De 22-jarige aanvaller zegt te hebben gedacht dat hij samen met Riechedly Bazoer (VfL Wolfsburg), Jaïro Riedewald (Crystal Palace) en Kenny Tete (Olympique Lyon) de steunpilaren van Ajax zouden worden.

"Een paar jaar geleden hadden we dit scenario echt niet verwacht. We dachten allemaal belangrijke spelers voor Ajax te worden en net als Zlatan Ibrahimovic, Wesley Sneijder, Luis Suárez of Davinson Sánchez voor een hoofdprijs weg te gaan", vertelt El Ghazi in gesprek met ELF Voetbal. De aanvaller zegt dat ze alle vier 'sneaky' door de achterdeur weggingen bij Ajax.

"Mensen kunnen zeggen dat je geduld moet hebben, maar in mijn geval werd verteld dat het beter was als ik zou gaan. Ik weet niet of dat Kenny, Jaïro of Riechedly ook is verteld. Als je zes maanden op de bank zit kun je zeggen: 'Ik ga knokken om terug te komen.' Maar in de praktijk werkt dat niet altijd zo. Dan kijk je verder. Wij waren niet de ideale schoonzonen, maar het was niet zo dat we niet tegen kritiek konden of erg moeilijk te coachen waren."

El Ghazi vertelt dat de vier samen nog in een groepsapp zitten en dat ze allen Ajax dankbaar zijn voor de bagage die ze hebben meegekregen. "Het was wel apart om Ajax vorig seizoen in de Europa League-finale (tegen Manchester United, red.) te zien, terwijl ik nog deel van het team uitmaakte. Ik zag de wedstrijd in een café in Dubai, samen met mijn vriendin. Ik blijf een Ajax-fan."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik vind Ajax echt een rare club. Grootste vijand van ajax is ajax zelf. Zelfs als het goed gaat, vinden ze iets om zichzelf in de problemen te helpen.

15 maart 2018 om 17:12

Ik dacht ook dat deze vier de potentie hadden om dragende spelers bij Ajax te worden. Wellicht dat ze te overtuigd van zichzelf en dit idee waren, waardoor het hen naar het hoofd steeg. Ondanks wat hij nu zegt, heb ik toch het vermoeden dat ze het niet konden opbrengen om zich terug in het elftal te knokken bij de eerste de besten tegenslag. Waarschijnlijk omdat ze zichzelf als (potentiã«le) dragende spelers zagen. Jammer, want een elftal vol zelf opgeleide spelers blijft toch het mooist.

15 maart 2018 om 18:21

Want? Bazoer wilde weg omdat hij niet op de bank wilde zetten, Tete ging weg omdat hij al jaren niet wilde bijtekenen en in zijn laatste contractjaar zat. Riedewald is gewoon voor negen miljoen verkocht omdat Ajax de voorkeur gaf aan de Ligt en Viergever. In El Ghazi zag men het niet mer zitten na zijn verrre terugval na zijn blessure.

Hoe bedoel je in de problemen helpen? laten we nou niet doen of genoemde heren ineens een geweldige carriere hebben en het niveau Ajax ontstegen zijn. Alleen het vertrek van Tete vond ik jammer, echter die wilde zelf niet bijtekenen.

15 maart 2018 om 18:52

Speedyafc.

Ik denk dat hij niet alleen doelt op de ontwikkeling van bovenstaande spelers, maar ook op het feit hoe het altijd moet gaan bij Ajax. Meest recente voorbeeld is hoe het intern alweer gaat met het Technisch Hart sinds de zomer. Er worden binnenskamers veel 'politieke spelletjes' gespeeld die Ajax inderdaad veel schade toebrengen. Het is niet voor niks dat Ajax al een tijd lang veruit de rijkste is, maar niet een heerschappij à la Bayern/juve kan uitbouwen en in stand houden.

Dan terugkomend op de ontwikkeling van deze spelers. Mijn inziens hadden vooral Tete en Riedewald een grotere rol van betekenis kunnen spelen. El Ghazi was nooit echt een toptalent, maar was een tijdje bijzonder productief. Bazoer heeft de mentaliteit totaal niet om het ver te schoppen.

15 maart 2018 om 20:49

De inkomsten in Nederland uit TV gelden zijn te laag om een rijk op te bouwen, dat is hier niet mogelijk maar elk jaar strijd Ajax mee om de titel. Niet elk jaar wint Ajax hem, maar ze staan altijd bij de bovenste plekken en strijden bijna altijd tot het einde mee.

Tete kon geen grote rol spelen, hij wilde nimmer verlengen. Niet als basisspeler onder Frank de Boer, niet als wissel speler onder Bosz. Spelers uit de stal van Raiola verlengen zelden, ze kiezen bijna altijd voor het geld op jonge leeftijd.

Daar kan Ajax niets tegen doen. je gaat met de Ligt straks hetzelfde zien, Ajax wil hem de steunpilaar maken voor de komende jaren maar sta niet raar te kijken als onze Italiaanse vriend hem deze zomer naar een top clubs brengt.

15 maart 2018 om 23:46

@speedy

de Ligt zit bij Hulshoff, Kluivert en Nunnely zijn zover ik weet enige 2 bij Raiola nog.

16 maart 2018 om 00:53

Zes dagen geleden stond er op Voetbalzone een artikel dat de Ligt gesprekken met Raiola gevoerd heeft. In het artikel stond een quote uit de Telegraaf:

'volgens het dagblad hebben De Ligt en zijn zaakwaarnemer Barry Hulshoff een oriënterend gesprek achter de rug met Mino Raiola, de belangenbehartiger van onder anderen Paul Pogba en Zlatan Ibrahimovic. "ik ben erg gelukkig bij Ajax, speel hier alles en voel het vertrouwen van de club. En mijn intentie is gewoon om te blijven”, aldus De Ligt, die door het gesprek met Raiola de geruchten over een eventueel vertrek voedt.'

Ik ben bang dat Raiola zich met de toekomst van de Ligt gaat bemoeien.

15 maart 2018 om 18:57

Jij snapt er geen reet van, dus doe dan niet of je het weet, en zeg dan gewoon niets. Frapante is ook weer dat alle meelopers duimpjes gaan geven terwijl ze er ook geen fok van weten. Maar what else is new op VZ? Of in grote zin op social media.

Het grootste probleem van Ajax is de vereniging Ajax, die voor 77 procent eigenaar is van de aandelen van Ajax N.v. Deze vereniging is dus zeer machtig en bestaat uit leden die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Het is werkelijk een grote slangenkuil die elkaar constant tegenwerkt; het zou niet moeten, maar men vindt zichzelf veel belangrijker dan de club.

De NV wordt door veel pipo's de Zwarte Piet toegespeeld, maar dat is ware nonsens. De kern van het probleem is dat groepjes leden continu in oorlog met elkaar verkeren en dat de neuzen(pun intended) nooit in een richting staan.

15 maart 2018 om 20:12

Dus eigenlijk zegt hij niks verkeerds. Niet zo triggered reageren joh, zijn quote gaat veel verder dan de inhoud van dit artikel.

Je wint thuis met 3-0 van PSV, ontslaat je trainer om hem vervolgens te vervangen door een trainer die spelers beloont door ze in de 92ste minuut in te laten vallen. Knap hoe je ondanks alle financiële weelde jezelf iedere keer in de voet schiet.

15 maart 2018 om 20:14

Dat is dus precies wat hij zegt. Als alles een keer goed lijkt te gaan, wordt er intern weer ergens zoveel onrust gezaaid dat dat succes binnen de korste keren is verdwenen.

16 maart 2018 om 07:14

Helemaal mee eens, de enige manier om het te veranderen is om een goeie succesvolle trainer aan te stellen lijkt het. Kijk naar van gaal en de boer, maar in de 14 jaar daartussen is ajax maar 3 keer kampioen geworden. Ik denk oa dat wat jij stelt, de leden gunnen elkaar het licht in de ogen niet, zo kan er nooit goed beleid gevoerd worden. Als er dan een goeie trainer is, is er geen discussie en valt er niet veel te veranderen lijkt mij een oorzaak. Geen idee hoe je dat anders kan veranderen bij ajax

Ik heb deze jongen bij RTL Late Night aan tafel zien zitten, zijn zus(?) was daar ook en ik kan geen vervelend woord over hem bedenken. Volgens mij komt hij uit een goede familie en dat akkefietje met P. Bosz zal ook wel iets te breed zijn uitgemeten in de pers.
Ontwikkel je goed in Frankrijk want op jouw plekje in Oranje is onlangs best wel een onmisbare speler afgezwaaid. Vecht dus voor jouw positie en je komt vanzelf weer in beeld, maar voorlopig is dit plekje denk ik even voor Promes.

15 maart 2018 om 22:47

Dan moet jij echt stappen maken, vind hem vaak onzichtbaar bij Lille en speelt ook lang niet altijd. Matige speler, ook bij Ajax totaal geen uitblinker. Aan de andere kant; daar hebben we er nu meer van bij Oranje

Had van alle 4 meer verwacht qua ontwikkeling. Ten opzichte van hoe ze begonnen zijn ze eigenlijk niet of nauwelijks verbeterd. Zo'n Bazoer is zelfs aantoonbaar slechter geworden.

15 maart 2018 om 18:16

Bazoer had gewoon geduld moeten hebben, maar die wilde direct weg. Tete is eigenlijk de enige die regelmatig speelt bij een club die europees hoger aangeschreven is dan Ajax (afgezien van vorig jaar dan 😆). El Ghazi staat onderaan in Frankrijk, bazoer in Duitsland en Riedewald in Engeland..

15 maart 2018 om 19:00

El Ghazi is dan nog wel de op twee na productiefste speler bij zijn club

16 maart 2018 om 17:20

Mag ook wel als buitenspeler

Het is toch opvallend dat juist veel Ajax-toptalenten waar er veel van word verwacht (zowel media als intern bij Ajax) uiteindelijk niet aan de verwachtingen voldoen. Hoe kan dat nou? l

15 maart 2018 om 17:11

Dat zal voor een groot deel met het niveau van de Eredivisie te maken hebben. Hier ben je al heel snel een toptalent maar komen deze jongens dan in de Champions League, Europa League, een Ek/wk kwalificatie of in een grotere competitie terecht dan zie je toch vaak dat dat niveau te hoog voor ze ligt.

15 maart 2018 om 17:19

Denk niet dat dit alleen de CL, EL en nationale elftal is. Ook in de eredivisie kwamen deze jongens (vooral Bazoer & El Ghazi) niet op het gewenste niveau.

15 maart 2018 om 17:21

Dat is zo maar kijk naar spelers die hier wel de grote uitblinkers waren zoals Depay, Vincent Janssen en Klaassen bijvoorbeeld. Die hebben al moeite aan te haken bij de Europese subtop/middenmoot.

15 maart 2018 om 18:21

De EL finale maar even voor de vorm vergeten?

15 maart 2018 om 19:07

Ja, laten we die maar vergeten, want die finale is niet representatief voor de kwaliteit die Ajax heeft. We stellen niks meer voor in Europa.....

15 maart 2018 om 22:00

Natuurlijk niet dat was een topprestatie maar ook een incidenteel succes net zoals dat jaar ervoor toen PSV heel knap overwinterde in de Champions League maar voor de rest is het al jarenlang huilen met de pet op als onze clubs Europa in gaan.

15 maart 2018 om 17:14

Bij Ajax breken relatief de meesten talenten door , in de top vh Nederlands voetbal. Wordt meer gevolgd. 2,3 mensen op tv roepen na 3 wedstrijden dat t top materiaal ala Barça Bayern is. En vervolgens zakken ze af. Wanneer ze niet verder groeien of dergelijks praten de meeste weer over overschat of iets in die trend. Moeten in de media tegenwoordig zulk soort uitspraken iet meer doen.

15 maart 2018 om 17:40

Inderdaad, momenteel worden veel spelers ook weer gehyped. Frenkie, Donny, Kluivertje, Dolberg, Onana worden allemaal gelinkt aan de wereldtop. Terwijl er mijnsinziens maar 1 echt kans maakt om bij de wereldtop te komen en dat is de Ligt.

15 maart 2018 om 18:13

Onana ook nog wel, die is beter dan zijn voorganger die nu reserverekeeper is bij Barcelona.

15 maart 2018 om 17:25

Het mooie van Ajax en andere top clubs (doelend op top in eigen land dan wel te verstaan) is dat jeugdige spelers zonder druk in het eerste komen. Ze mogen zich gaan bewijzen. Nadat ze de eerste wedstrijden goed waren, worden ze in de media omhoog gepraat, toptalent zus, toptalent zo, Barca, Real Bayern Man U en etc.... op de tribune. Er komt druk op de speler van het presteren. Door de druk, komt gelijk de kracht naar boven van hun werkelijke psychische kant. Kunnen ze de druk aan. Om op dat moment te kunnen blijven voetballen, zoals ze bij hun debuut deden, toont aan dat ze het aankunnen, dus de top kunnen halen. Een enkeling zal het aankunnen, de meesten kunnen allemaal goed voetballen, maar is het moeten blijven presteren net een stapje te ver. Die kunnen prima bij clubs in de subtop spelen, maar de stap naar vaderlandse top lukt ze gewoon niet. Is ook geen schande, is iets wat je kan of niet kan. Zie je ook vaak bij transfers. Neem Vincent Jansen, die maakt de stap van AZ naar de Spurs. Vreemd land, andere gewoonte, andere taal. Had wellicht beter eerst voor Ajax of PSV kunnen kiezen. Net een stapje waar meer media aandacht is.

15 maart 2018 om 17:34

Het is niet alleen gewenning denk ik maar ook het niveauverschil. Berghuis raakte geen knikker bij Watford en is hier weer de grote man en hetzelfde geld voor Luuk De Jong nadat hij terugkeerde na twee mislukte avonturen bij Gladbach en Newcastle. Van Ginkel is nog zo een voorbeeld.

15 maart 2018 om 17:45

Het niveau verschil is er ook zeker. Maar je hebt het nu ook over spelers die in Engeland elke dag 4 a 5x per dag de pers te woord al hebben gestaan en dat hier wellicht 1x per dag is. Dus eigenlijk is het dan hier relaxt. Ze zijn daar ook afgebrand op van Ginkel na dan. Ze hebben allemaal de nodige kritieken al gehad. Dan is het terug komen naar Nederland en gezien worden als een top aankoop toch een eitje. Die weg zou simpelweg andersom moeten, rustige opbouw. De Jong subttopper Twente naar BMG Newcastle. Berghuis Az naar Watford, Van Ginkel Vitesse naar Chelsea. Vooral de stappen van de Jong en van Ginkel waren groot. Watford is in dat opzicht een kleine club. Maar BMG en Newcastle zijn allebei 2 maatjes groter dan Twente en over Chelsea zullen we het maar niet hebben.

15 maart 2018 om 17:50

Inderdaad. Die gasten hebben allemaal zaakwaarnemers die in staat zijn flink te cashen maar aan de carrière van hun spelers hebben ze verder lak. Zelfde verhaal met Elia destijds die aan Juventus werd verkocht. Een club die eigenlijk zelden tot nooit gebruik maakt van een pure linksbuiten.

16 maart 2018 om 06:17

Zoals ik aangaf is bij van Ginkel een heel ander verhaal. Je hebt daarin een punt.

15 maart 2018 om 17:27

Denk dat dat met meerdere dingen te maken heeft. En dat wanneer je dat allemaal bekijkt, het eigenlijk wel meevalt.

Ik denk dat, door de verzwakte positie in het internationale voetbal, er meer jeugdspelers doorstromen.
Daarnaast moeten deze jongens al op 18 jarige leeftijd er staan en op 19-20 jarige leeftijd het team op sleeptouw nemen. Ter vergelijking (nu we het over Ajax hebben). Ten tijden van Van der Vaart zijn periode bij Ajax liepen daar elk seizoen jongens op het middenveld als Galasek, Witschge, Litmanen, Laudrup, Winter, etc. Allen gepokt en gemazeld en zeer goede (inter)nationale voetballers. Vandaag de dag moet een Matthijs de Ligt aanvoerder zijn bij datzelfde Ajax.

Daar waar spelers vroeger (ik voel me nu zo oud ) de luwte hadden om in door te breken. Moeten ze er nu direct staan en kunnen ze eigenlijk geen misstap meer veroorloven.

Daarnaast denk ik dat het niet zo zeer met kwaliteit te maken heeft, maar vooral met kwantiteit. Ten tijden van Van der Vaart kwam alleen het beste bovendrijven. Nu debuteert iedereen die bewijs van spreken een bal 5 meter naar voren kan spelen.

Dat heeft puur te maken met dat het niet meer mogelijk is om ervaren kwaliteitspelers te kopen.

Want nog steeds komen er gewoon supertalenten uit hun opleiding, als je bijvoorbeeld kijkt naar een De Ligt. Voorheen was het ook niet meer dan 1 of 2 per lichting. Nu evenmin mijns inziens

15 maart 2018 om 18:23

Misschien moet je niet iedereen een top talent noemen? Deze jongens laten ook elders niet zien dat het top talenten zijn, het zijn gewoon modale voetballers die in de Europese middenmoot (EL niveau) spelen.

Ik vind dat Riedewald nog zeker potentie heeft. In Engeland kan hij zich nog heel goed ontwikkelen tot een nuttige voetballer. Maar ja dan moet de coach ook wel vertrouwen in hem hebben. Verder is El Ghazi gewoon stil komen te staan in zijn ontwikkeling. Voor Bazoer precies hetzelfde.

El Ghazi had ik niet de grootste verwachtingen van. Van Bazoer en Riedewald werd ik echter helemaal wild. Ik dacht echt dat dit de toekomstige sterren gingen worden van het Nederlandse voetbal. Mede dankzij die mannen houd ik nu wijselijk mijn mond over wat jongens als Frenkie de Jong, De Ligt en vd Beek gaan bereiken.
Oke, nu zullen er mensen wel weer De Ligt hieruit gaan pikken dat hij zo uniek is.. Ik ben stiekem ook fan, maar er kan werkelijk nog zo veel mis gaan.. Laten we het dus gewoon hopen.

15 maart 2018 om 19:06

De Ligt, De Jong (frenkie), Kluivert, Bergwijn, vd. Beek, Til, Koopmeiners, Malacia, Chong (bij United), Hoogma, van Drongelen en ik vergeet er vast nog wel een paar. Ik hoop dan vooral maar dat als je er van uit gaat dat de meesten het niet halen, er hier een paar het wel halen. Talent loopt er genoeg rond in Nederland (of bij topclubs), nu maar hopen dat er weer eens een lichting aan komt.

Kijk maar naar Belgiã«, die hadden jarenlang niks terwijl wij schitterden op eindtoernooien en nu lijkt alles en iedereen met die nationaliteit door te breken. Het kan dus zeker bij ons ook wel weer de goede kant op gaan.

15 maart 2018 om 23:11

Die twee zijn door Bosz compleet kapot gemaakt.

Zo wat had ik veel verwacht voor deze 4, Alleen Tete zit bij de subtop, Jammer dat ze ook alle 4 zo triest weg zijn gegaan. Hopelijk bloeien ze allemaal op.

El Ghazi had ook de beste vleugelspeler van de ere kunnen worden, Tete had alleen Karsdorp die beter was maar was en is 10x veltman. Bazoer had Schone nu prima over kunnen nemen, waarschijnlijk moeiteloos. Tot slot had Riedewald nooit de basis (op cv) uitgemoeten in de eerste plaats. Die had op Sanchez na gewoon de beste geweest. Ik vond dat Ajax meer had moeten doen ze te houden.

15 maart 2018 om 18:02

Ach kom op. Riedewald stond elke wedstrijd wel weer te slapen achterin. Die jongen is geen verdediger. Snap ook niet waarom hij daar ooit is neergepleurd. Dat is een middenvelder.

15 maart 2018 om 18:24

Bazoer wilde weg, het is niet de keuze van Ajax geweest echter bij Bosz was hij op de bank beland en daar kon hij niet mee omgaan. Dan ka je hem niet twe jaar in het tweee zetten,v erwchten dat hij bijtekend om hem nu de plek van Schone te geven.

Bosz wordt bij Ajax op handen gedragen maar hij heeft wel een aantal talenten van Ajax de grond ingeboord. Jongens die nog gewoon bij Ajax hadden kunnen zitten. Ik denk dat zowel Ajax als die jongens zelf nog veel aan elkaar hadden kunnen hebben. Maar ik weet niet hoe dat werkt in een handelshuis.

15 maart 2018 om 17:53

Dat je Tete passeert voor Veltman heb ik eigenlijk nooit gesnapt ook.

15 maart 2018 om 18:01

Bosz zag het juist heel goed. Hoe een bazoer het spel vertraagde was bloedirritant om naar te kijken. Die past daar totaal niet bij.

15 maart 2018 om 19:52

Aan de trainer om daar wat aan te doen en spelers beter te maken. Bosz vond ik een een aardige trainer en hij speelde leuk maar een toptrainer vond ik het niet.

15 maart 2018 om 23:12

Dus als een jong talent iets niet goed doet dan stel je hem nooit meer op. Alsof schone het spel zo snel verlegt.

El ghazi begon zo goed en op een gegeven moment zag je wat elke vleugelspeler onder frank de boer had. Alle creativiteit was weg en ze konden geen lantaarnpaal meer voorbij komen. Van Riedewald heb ik nooit begrepen waarom mensen zo lyrisch waren. Bazoer was perfect voor het spelletje wat de boer speelde. De bal vasthouden blijven dribbelen en als een postbode de bal naar een andere speler brengen. Dat spel was onder bosz totaal niet geschikt dus geen wonder dat die er snel klaar mee was. Bazoer vertraagde het spel zo ontzettend. Zou onder het trage ten hag voetbal dan wel weer beter passen. En Tete stond vaak verkeerd gepositioneerd waardoor hij weer met een spectaculaire sliding de bal probeerde te heroveren. Zag ik wel potentie in maar ja hij wilde onder frank de boer zn contract al niet verlengen dus dan is het wieberen geblazen. Jammer dat het voor ieder van hen nog niet zo is gelukt als vantevoren gedacht al doet el ghazi het volgens mij wel aardig bij zn club en krijgt tete ook wel zn kansen.

Ik neem maar even als voorbeeld België...een mindere competitie dan de Eredivisie die toch geheel onverwachts een talentvol nationaal team op de been kon brengen met doorontwikkelen...
Zie een de Bruin die in Engeland een onopvallende speler was maar via Wolfsburg, ..echt geen grotere en betere club dan bv. Ajax, nu bij City de status behaalt van een Europese klassespeler...ik bedoel maar.
Nederland(se spelers) en dus Oranje heeft nog steeds een potentieel van spelers die zondermeer de Europese top kunnen behalen.
We moeten eens ophouden met dat typische vooroordelend gedrag om onze jongens denigrerend de grond in te stampen en het buitenland heilig te verklaren!

Tijd dat eens alle Nederlandse talenten in de spiegel gaan kijken. In mijn mening kan je nog zo goed voetballen, maar moeten deze jongens realiseren dat succes in de Eredivisie niks betekent voor de rest van hun carrière. Afgelopen week konden we hier nog lezen hoe veel zelfkritiek Tagliafico heeft. Wanneer hij een goede start bij Ajax kent is dat niet genoeg voor de Argentijn. Ik ga er van uit dat al deze jongens niet de helft van deze instelling heeft. Tja, dan speel je bij Ajax1 en denk je dat je het volgende nieuwe wereldtalent bent. Niet willen terug knokken als het even tegen zit. Dit gebeurt ook niet alleen bij Ajax, maar ook bij Feyenoord en Psv. Kijk waar al die bewierookte talenten van Feyenoord nu zijn? Clasie die zo goed was, waar speelt hij nu? en Martins Indi? Elia die zo goed z'n carrière begon. Ook hij heeft z'n talent nog niet echt kunnen waarmaken. Zelfs Memphis moet nog veel leren.

Het is echt eens tijd dat we wat minder veren in de achterste van deze jongens steken. Laat de Ligt en Frenkie de Jong nog maar lekker zweten. Potentie is er, maar dat hadden al die andere jongens ook. De slechte mentaliteit heeft er o.a voor gezorgd dat we weer een groot toernooi thuis zijn...

Riechedley was lui in het veld, El Ghazi kan geen lantaarnpaal passeren laat staan een mannetje wat een overschatte voetballer isbdat. Tete had helaas die verschrikkelijke Veltman als concurrent die constant wordt voorgetrokken, maar zelfs een blinde zag dat hij meer kwaliteit heeft dan Veltman. En riedewald was ook net niet.... de ligt is beter net als sanchez dat was. En vechten om een kans zat er blijkbaar niet in. Prima ga fan maar

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren