Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘We zijn gewoon tevreden over Giovanni van Bronckhorst’

Laatste update:

Feyenoord is bezig aan een bijzonder teleurstellend seizoen, maar desondanks is algemeen directeur Jan de Jong tevreden over Giovanni van Bronckhorst. De trainer hoeft niet te vrezen voor een ontslag, zo vertelt De Jong aan RTV Rijnmond.

“Voordat ik begon had ik het me wel anders voorgesteld, ja. Toen ik 'ja' zei tegen Feyenoord in augustus stond de club eerste met twaalf punten uit vier wedstrijden. Toen ik begon derde of vierde en dat staan we nu nog”, aldus de voormalig algemeen directeur van de NOS.

“In de competitie gaat het niet zoals we gedacht en gehoopt hadden. Dat is duidelijk, gelukkig hebben we de beker nog. We zijn gewoon tevreden over Giovanni en wij denken dat we een hele goede trainer in huis hebben.” Feyenoord staat na 23 speelronden met 39 punten op de vierde plaats en heeft 22 punten minder dan koploper PSV.

De Rotterdammers spelen komende zondag tegen Heracles Almelo en een week later staat de confrontatie met PSV op het programma. In de KNVB-Beker zijn de Kuipbewoners gekoppeld aan Willem II. Op 28 februari wordt de wedstrijd in de halve finale gespeeld en de overige halvefinalisten zijn AZ en FC Twente.

Is Giovanni van Bronckhorst (nog) de juiste trainer voor Feyenoord?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goed om te zien dat de ambities in Rotterdam weer torenhoog zijn......

14 februari 2018 om 18:46

Eens. Als je als technische staf vindt dat je afgelopen zomer een goede selectie hebt neergezet. En ik vind zelf dat ze dat inderdaad hebben. Dan kan je onmogelijk tevreden zijn over Gio.

14 februari 2018 om 18:50

Onzin.

Moet hij zeggen dat ze niet tevreden zijn?

Dan killt hij per direct Van Bronckhorst en de ambities voor de rest van het seizoen. Er zal best behoorlijk geevalueerd worden aan het eind van het seizoen.

Makkelijk duimpjes scoren.

14 februari 2018 om 18:55

Hij zou kunnen zeggen dat de uitspraak om te gaan voor het vast houden van de 4E plek niet bij Feyenoord past, we krijgen az immers nog thuis. Ook lijkt het me niet gek om te stellen dat ze ontevrede zijn over de huidige prestaties omdat je 22! Punten achterstaat, je 60% van de punten hebt die je zou moeten hebben om meedoen waar je dat zou willen....

14 februari 2018 om 18:58

Ja hij moet inderdaad zeggen dat ze niet tevreden zijn, dit is namelijk compleet ongeloofwaardig, je kan (en moet) gewoon kritisch zijn.

Welke ambitie?? nog maximaal 2 wedstrijden die er toe doen. Zie vi.nl Feyenoord is bijna slechtste kampioen ooit, geen enkele aankoop doet het structureel goed (amrabat in het begin van het jaar). 22!! punten achter op de nummer 1 na 23 wedstrijden, en plaats 8 is dichterbij als plaats 3. Tis gewoon diep triest.

14 februari 2018 om 19:18

Welke Ambitie? Er is nog maar een ding echt belangrijk dit seizoen, dus vul zelf naar in.

15 februari 2018 om 01:26

Hij zou ook niets kunnen zeggen, net als zoals hij zei dat Feyenoord ging jagen. Uitspraken als deze moet je niet doen als het elftal slechter presteerd dan verwacht. Iedereen is het toch wel eens dat deze selectie dichter bij PSV en ook bij Ajax behoort te staan? Op gelijke hoogte met PEC en utrecht, dat klopt toch niet?

Elke trainer heeft een houdbaarheids datum. Ongeacht hoe goed de trainer is. Op een gegeven moment is de koek op en worden de prestaties minder. Dan is het toch niet raar om eens te kijken of een nieuwe trainer fris elan kan brengen kokmend seizoen?

Het hoeft van mij niet maar om nu al stellig te gaan roepen dat je erg tevreden bent over van Bronckhorst , wat moet je dan zeggen als je de beker niet wint? Dat je nog steeds heel erg tevreden bent over de trainer?

14 februari 2018 om 18:52

Maar ze hebben wel de meeste passjes....

14 februari 2018 om 19:14

Ben het volledig met je eens. Onbegrijpelijk hoe weinig kritiek we horen vanuit het Maasgebouw. Het voetbal is dit jaar zo abominabel, hemeltergend slecht, dan moet je als Technisch Directeur (dus niet Jan de Jong maar Martin van Geel) laten weten dat je niet tevreden bent. Compleet gebrek aan topsportcultuur binnen mijn club.

14 februari 2018 om 19:17

Niet torenhoog daarvoor zijn er teveel wijzigingen doorgevoerd, maar gewoon realistisch, niks mis mee.
Zelfs Ajax heeft geen torenhoge maar daarintegen wél merkbaar hoge(re) ambities.

14 februari 2018 om 20:33

Bij alle clubs zijn belangrijke wijzigingen doorgevoerd... Dus dat mag geen excuus zijn.

14 februari 2018 om 20:59

Ajax heeft de meeste wijzigingen en meer voor hun muil gehad maar mag je niet mee vergelijken.
Ajax heeft relatief duurdere over de hele linie kwalitatief betere spelers in huis met dank aan Overmars en enkele top afgeleverde jeugd veel te danken.

14 februari 2018 om 21:25

met dank aan Overmars m.z. met dank aan een hoger beschikbaar budget

(begrijp me niet verkeerd, dat is ook door Ajax zelf gegenereerd, maar dan vis je wel in een andere vijver).

14 februari 2018 om 21:39

En hoe zijn ze aan dat hoger beschikbaar budget gekomen?(notabene zonder noemenswaardig Europees voetbal het aflopend seizoen).
Feyenoord mist tevens een Jong (2e eerste)elftal a la Ajax, Psv, AZ, Utrecht hetgeen de wens is van v.Bronckhorst.

14 februari 2018 om 21:44

NJ, Feyenoord had dit jaar toch veel geld ontvangen? Ze hebben ook het deel van Ajax uit de CL gekregen.

15 februari 2018 om 01:28

Zeker dat is waar, Ajax en PSV kopen spelers iuit een andere vijver dan Feyenoord en ze behoren ook beter te presteren maar AZ heeft toch niet meer budget als Feyenoord? Een van de beste spelers van AZ ging toch naar Feyenoord? Dan is acht punten achter op AZ toch niet normaal?

15 februari 2018 om 07:11

Kyle66, Feyenoord is uit een diep dal gekomen. Dit jaar hebben ze inderdaad het een en ander kunnen uitgeven door de verkoop o.m. van Karsdorp en Kongolo. Ze hebben iets van 30 mln uitgegeven. Toch een aardig bedrag, maar het valt in het niet bij de ca. 125-150 mln die Ajax beschikbaar heeft voor versterkingen.

Van de Gijp had toch gelijk over de Jong en van Geel. Ze durven Gio er niet uit te sturen en dan nog zeggen dat je tevreden over hem bent slaat al helemaal nergens op.

14 februari 2018 om 19:00

Nu ontslaan heeft toch helemaal geen nut?

Wacht lekker tot de zomer en kijken ondertussen wat realistische opvolgers kunnen zijn. Een Van der Gaag, Tomasson, Fräser, Van Gastel, Bosz... maak zo’n lijstje en kijk in de zomer verder. Nu valt er toch weinig te redden.

14 februari 2018 om 20:14

Laat Peter Bosz maar vast bouwen dit seizoen, dan is het misschien eerder ingespeeld dan de problemen die hij bij Ajax had in de beginfase. Ik zie hem graag komen, een trainer met een tactisch idee

15 februari 2018 om 01:30

Dat kan bijna niet meer, als je nu zeer tevreden bent over van Brockhorst, dan is het gewoon feest als hij wederom een prijs wint. En de Knvb beker ligt er voor het grijpen, zeker in de thuis finale heb je echt een grote kans om te winnen.

Dus heb je voglend jaar meer van hetzelfde. De meeste selectie spelers blijven, de technisch directeur blijft en de trainer blijft. En allemaal blijven ze hetzelfde doen, er varanderd niets.

14 februari 2018 om 19:43

Terecht dat ze niet durven, ontslaan om wat?..en voor wie?Een betere..wie? Teveel onnodige risico's over je afroepen met ongewisse afloop, terwijl v.Bronckhorst -Feyenoord icoon- nog steeds veel steun en populariteit geniet!
Ondenkbaar en ook onverantwoord en ongelofelijk dom hem nu al te bedanken.
Ze hebben de beste resultaten de afgelopen 3 jaren van de laatste 20..!
Een betere trainer is niet beschikbaar (v.Marwijk?)of willen niet(F.de Boer..)of domweg onhaalbaar want veel te duur.
Gooi geen oude schoenen weg voor je betere voor terug krijgt...Maw. wacht het seizoen eerst af, straks heeft de club weer de beker in huis en dan..de statistieken liegen echt niet.

Alleen hij ziet niet in dat die Van Persie eerder in moet brengen

14 februari 2018 om 20:25

v.Bronckhorst heeft een heel staf in huis die zorgvuldig zijn volledige rentree uitstippelen...het risico hem de volle mep te laten op treden is, groter dan de specialisten hier denken te weten, in het belang van v.Persie én de club.
Te snel zou blessures kunnen veroorzaken met alle gevolgen van dien en het einde van zijn carrière betekenen heeft de geschiedenis geleerd..voorzichtigheid heeft nu de toekomst, hoewel hij inmiddels een uur lang heeft gespeeld bij het tweede dus nog even geduld.

Ik snap dat de directeuren nu hun standpunt kenbaar gaan maken en de trainer steunen, maar je kan mij echt niet vertellen dat ze 100% achter Gio staan. Dit uit je niet in de media, maar ik mag hopen dat er intern toch wel kenbaar gemaakt is dat dit niet langer kan. Ja, hij won drie prijzen tot nu toe, maar het voetbal is niet om aan te zien en twee uit drie jaar ben je kansloos omtrent de titel. Geef die man een andere functie en je kan weer vooruit kijken, want hij moet zeker voor de club behouden worden.

14 februari 2018 om 19:41

Ik zou het stiekem toejuichen. Hij blijft iemand met een goede filosofie.

14 februari 2018 om 20:06

Ik kan me er bijzonder weinig bij voorstellen gezien de spreekkoren van de Feyenoord fans vlak nadat van Gaal zijn vorige vrouw verloor aan k***. Ik zou na zoiets iig nooit iets met zo’n club te maken willen hebben. Zelden zoiets walgelijks gezien/gehoord vanaf de tribune. Past wat dat betreft in het rijtje met de pop van Vermeer

14 februari 2018 om 21:47

Ik waardeer het dat je dat toegeeft. Kan me herinneren dat ik naar die wedstrijd keek en toen ik het hoorde, hoopte ik met elke vezel in mijn lichaam dat Feyenoord alle wedstrijden zou verliezen vanaf dat moment. Ik zal het gezicht van Van Gaal niet vergeten.

Zulke uitspraken zijn meestal een vooraankondiging, toch?

14 februari 2018 om 20:02

Waarom geen Bosz?

15 februari 2018 om 08:29

2 jaar lang een sabbatical lijkt me anders ook redelijk funest voor zn carriere (als hij echt naar de top wil)

Dan gaat feyenoord dus spelers sparen tegen psv (hun goed recht.. 3 dagen later halve finale.. zo zal psv voor het eerst in 10jaar weer winnen in de kuip.. En dat zullen de meeste feye supp prima vinden.. maar goed na een seizoen als dit is het gewoon rustig en is iedereen tevreden!

14 februari 2018 om 18:49

Prima vinden? Hou op! Ik eis 3 punten tegen PSV.

14 februari 2018 om 18:59

Ik las een post van een andere supporter waarin hij aangaf dat Feyenoord wat hem betrof, spelers moet sparen tegen PSV, omdat de beker voorrang heeft.

14 februari 2018 om 21:51

Wat een supporter roept hier op VZ betekent niet dat dit voor iedereen geldt he?

14 februari 2018 om 18:53

Niks prima. Als ze kampioen willen worden doen ze dat maar tegen de andere teams.

PSV of Ajax Kampioen? Of je door de hond of door de kat gebeteen wordt. mmaakt mij dus geen donder uit.

14 februari 2018 om 19:02

Je weet dat degradatie kandidaat Willem 2 na de kuip komt en niet Real Madrid? Met je spelers sparen. Volgens mij moet Feyenoord nog aardig aan de bak om zelfs de play-offs te ontlopen mochten ze die beker niet winnen, ik neem aan dat dit toch ook nog wel prioriteit heeft in Rotterdam? Of speelt hier de haat tegen Ajax weer op, zelfs al winnen ze van psv dan is de kans dat Psv alsnog kampioen wordt nog altijd 90%, maar ja die 10% he. Ik snap het sowieso niet, dat ze het Ajax niet gunnen begrijp ik wel maar waarom wel Psv? De club die door een sluwe constructie een jaren lange lijdensweg zoals jullie hadden simpel vermeed en als klap op de vuurpijl Feyenoord nog even lachend de moeder alle vernederingen toe bracht.

14 februari 2018 om 19:19

Wat een vooringenomen onzin. Je maakt jezelf wel heel belangrijk.

Zie mijn eerdere reactie onder #21

14 februari 2018 om 19:21

'zo zal psv voor het eerst in 10jaar weer winnen in de kuip.. En dat zullen de meeste feye supp prima vinden'
Nou weet ik niet helemaal zeker of Heiko Herlich een Feyenoord supporter is maar gezien zen post ga ik daar even vanuit.

14 februari 2018 om 19:46

FRtorres, zoals ik hierboven schreef was er ook een supporter die schreef dat Feyenoord spelers moet gaan sparen tegen PSV. Dat begrijp ik dus niet. We hebben het over Willem II, met alle respect voor de supporters uit Tilburg. Daar moet Feyenoord toch makkelijk van kunnen winnen in De Kuip?

14 februari 2018 om 19:21

2 deuzige terug heeft psv nog gewonnen in de kuip

14 februari 2018 om 21:13

Ik hoop het oprecht niet en tegen Psv zal v.Persie zeker een helft worden ingebracht en voor de volle game minus 10 minuten in de beker finale...Let maar op!

Als je deze man hoort praten, straalt hij niet bepaald een topsportvisie uit. 22 punten achter op de nummer 1 en zijn verklaring is 'soms lopen dingen zo'. Niks geen kritische analyse. Feyenoord had iemand met een goede topsportvisie uit alkmaar binnen kunnen halen die notabene Feyenoorder is, maar ze zoals zo vaak maken ze de slechtste keuzes in de Kuip. De vlag kan uit in Amsterdam en Eindhoven, want Feyenoord is weer terug bij af. Gewoon door pure mismanagement.

14 februari 2018 om 19:01

Nee, idd vind hem qua uiterlijk, uitstraling en tot nu toe ook inhoud, ontzettend zwak overkomen. Kan me ook totaal niet voorstellen, dat hij 3 keer een bal kan hooghouden en uberhaupt voetbalverstand heeft. Hij ziet er meer uit als een korfbalscheidsrechter of een pastoor.het is gewoon 1 groot drama met feyenoord en het grote probleem is ook, dat er de laatste 20 a 30 jaar heel weinig echt goede voetballers hebben gespeeld, die nu trainer, bestuurder of technisch directeur zouden kunnen worden. ja Kuyt, Fraser, Bosz, maar dan houd het voor de rest op. Niemand voor in de jeugd of wat voor functie dan ook. Echte kwaliteit mensen sijpelen langzaam weg uit Feyenoord en er blijft niets meer over. Als straks ook nog de Kuip verdwijnt, dan ben je gewoon een provincieclubje en nemen Ajax, AZ en PSV het over samen met subtoppers Twente, Heerenveen en Utrecht. Ben ook al heel lang bang, dat wanneer van Hanegem en Boskamp er niet meer zijn, dat het dan helemaal gedaan is. Dan word straks Charisteas Hoofd Jeugopleiding. Gilles Swerts technisch directeur, Lex Immers hoofd scouting en Ruben Schaken trainer van Feyenoord.

Dit vind ik zorgwekkend. Ze zijn te vreden over van Bronckhorst, dan is mijn vraag waar ligt het dan aan dat we een rampseizoen draaien en waarom pakken we die oorzaak niet aan? Je hoort continue de directie over een topsport klimaat, trainen tot donderdag weer besloten volgens de kop in het zand tactiek, maar 22 punten achter vind iedereen maar normaal? Verloren van nac thuis, gelijk tegen vvv thuis, uit verloren bij vvv, 1-4 thuis verliezen van ajax, 3-1 uit bij vitesse, punt verlies bij roda het is te veel om op te noemen. Er is stevig geinvesteerd in het kampioensteam en we staan mijlenver achter waardoor we met kerst al wisten dat we klaar waren. Het voetbal is ook nog eens slecht, een middenveld waar geen enkele aanvallende intentie inzit, opbouwen lukt niet waardoor jones de meest onmogelijkterug speelballen krijgt. Het hele seizoen doet pijn en natuurlijk blijven we komen maar ik en ik denk vele met mij ben niet gelijk te vreden als we volgende week perongeluk, zo mag je dat met het voetbal van dit seizoen wel noemen, winnen van willem ll thuis. Gio ik wil je bedanken voor alle jaren bij de club als speler en als (assistent-)trainer maar het is tijd voor de volgende stap. Er moet weer gevoetbald worden in de kuip, ook het ons zo kenmerkend druk zetten heeft van Bronckhorst vervangen tot inzakken. Fraser lijkt mij absoluut een verkeerde keuze, doe mij maar iemand die jeugd in past, hoog druk wil zetten en het voetbal verbeterd. Aan wie denk je dan? Precies Peter Bosz en Louis van Gaal. Ik ken hun historie en van Gaal zal het dus zeker niet worden maar Peter Bosz zou ik toch zeker even bellen. Ook zou ik Jan Wouters vervangen die aangenomen was om stabiliteit aan te brengen, dat is hem nu immers 2 van de 3 keer niet gelukt.

14 februari 2018 om 19:00

Dat kreeg koeman ook door everton en kijk nu...jezelf in de kijker helpen kan financieel gezien je toekomst ook rooskleuriger maken. Maar je kan toch niet op deze voet door? Zou Jürgen Streppel van Heerenveen wat kunnen zijn? Nu even ondermaats maar betrapt hem zelden op gekke opstelingen en wil altijd voetballen. Durft daarnaast ook jeugd in te passen iets wat van Bronckhorst te weinig doet als het niet gedwongen is.

Bij Feyenoord moeten ze zich beseffen dat ze qua financiã«n (nog) lang niet tegen PSV en zeker Ajax op kunnen. Natuurlijk mag je van de staf eisen dat ze meedoen in de topdrie. Alleen elk jaar om de titel spelen is (nog) niet reã«el. Bij Feyenoord ontstaat er dan ieder jaar na de winterstop een bepaald chagrijn/metaalmoeheid omdat de afstand naar Ajax en PSV te groot geworden is, terwijl een club als AZ blij is om voor de derde plaats te spelen en daardoor gretiger is. Zie niet direct in dat een andere trainer meer brengt. Met name Ajax zit ook niet stil hã¨.

14 februari 2018 om 19:06

De begroting van feyenoord is dit seizoen 64 miljoen waar die van psv 70 is. Is het dan te verklaren dat er chagerijn is onder fans als je 22 punten achter staat en we ze verliezen tegen clubs met veel minder budget? Gat van ons budget naar az etc is veel groter dan van ons tot psv. Ik zie een andere trainer wel meer brengen, heb gio nog nooit tactisch het verschil zien maken in een topper zoals koeman thuis tegen ajax 4-2 of uit bij psv 2x zelfs. Koeman had vaak iets verassends bedacht, gio zelden.

Die vliegt er dus na dit seizoen uit.

Natuurlijk ben je te vrede over Gio! Een beker, een landskampioenschap en wellicht nog een beker! Koeman kon niet eens 1 beker winnen met wellicht een beter team dat in ieder geval langer bij elkaar bleef. En daar kijken mensen dan weer met een goed gevoel naar terug. De Nederlandse voetbalwereld is volkomen mesjokke af en toe, alsof prijzen er niets toe doen (zie hoe mensen over De Boer en Cocu ook vaak praten). Wat Van Bronckhorst de laatste jaren met Feyenoord heeft gedaan is fantastisch en dat gaat geen enkele andere coach in de buurt van komen de komende tijd.

Feyenoord is ook niet meer de topclub van weleer waarvan je mag verwachten dat ze elk seizoen meedoen om het landskampioenschap. Dat zou niet eerlijk zijn tegenover de staf en de spelersgroep. PSV en vooral Ajax hebben veruit de meeste financiã«le middelen. Van die clubs mag je verwachten (zelfs eisen) dat ze meedoen om het kampioenschap.

Mooi man, dat kampioenschap was een incident.....
Ik ben tevreden als Gio van PSV wint over een paar weken, en ja dat vind ik als Ajacied erg belangrijk

Het is gewoon simpel. Door dat Feyenoord nog de beker kan winnen zullen ze zeker tot de zomer van Bronckhorst er niet uitgooien. Ik snap de frustratie van de fans, maar hun club heeft de laatste jaren wel het meeste gewonnen in Nederland....

14 februari 2018 om 19:29

Haha, strooi iedereen nog maar even wat zand in de ogen.

14 februari 2018 om 19:42

Juist omdat ik geen Feyenoorder ben kan ik het standpunt van de directie begrijpen. Ik snap jou reactie niet. Feyenoord heeft gewoon minder geld te besteden als Ajax en PSV. Door de prijzen van de afgelopen jaren heeft van Bronckhorst nu krediet. De frustratie van de fans snap ik ook wat die willen meer.

14 februari 2018 om 19:49

Feyenoord had dit seizoen toch een leuk bedrag te besteden, helemaal toen ze ook het CL-geld van Ajax kregen.

14 februari 2018 om 20:43

Feyenoord koos voor de financiële zekerheid....Ik speel even de advocaat van de duivel. Ik ben van mening dat ze zeker in de eredivisie beter voor de dag hadden moeten komen. Men had wel verwacht dat Haps en Amrabat meer zouden geven.

Zoals ik zeg het is erg treurig, maar als de Kuip straks weg is en iconen kleiner gaan wonen, dan blijft er gewoon een provincieclubje over. Alle technisch en tactische spelers gaan kapot bij Feyenoord en er word gekozen voor longinhoud en ideale schoonzonen. Het kabbelt allemaal maar een beetje voort en niemand heeft in de gaten dat de club langzaam kapot gaat door wanbeleid. Iedereen loopt nu even weer polonaise, maar volgend seizoen is het al weer een jaar geleden en over 5 jaar waarschijnlijk 5 en half jaar geleden. De ondergang van eigenlijk de mooiste club van Nederland. Langzaam verworden van een voetbalclub naar een rugbyclub.

Fraser lijkt me een goeie optie, deze selectie is denk ik toe aan een fris gezicht. Bovendien moet Feyenoord volgend jaar Odegaard huren perfecte speler voor de 10

14 februari 2018 om 20:14

Wat heeft fraser tot nu laten zien wat hem de ideale trainer van Feyenoord maakt? Ook al speelt hij met minder teams, je kan moeilijk zeggen dat hij een hele aantrekkelijk en effectieve spelopvatting heeft of spelers boven zichzelf laat uitstijgen. Het enige wat fraser kandidaat trainer maakt is sentiment en emotie.

14 februari 2018 om 20:38

De gehele mindset moet veranderen bij Feyenoord. Je ziet daar door de jaren heen vooral veel goede jongens die hard werken met een paar uitzonderingen, die dan ook gelijk alles bepalend zijn. Je moet gewoon af van dat mouwen opstropen gedoe, want dat is alleen de basis. Bij Feyenoord word de basis als hoogste haalbaarheid gezien, maar er komt veel meer bij kijken. Ik zou opteren voor Dirk Kuyt als technisch directeur, die zich vooral moet gaan richten op technisch begaafde spelers. Dan voor volgend seizoen Bosz, kruzen en John de Wolf aanstellen. Wolf er bij, om Bosz wat te temperen in het hoog druk zetten. En dan moet daarnaast hele scouting omhoog en ze moeten Ricardo Moniz hoofd opleiding maken of in ieder geval techniektrainer door de gehele club. Dan kun je gewoon echt een visie gaan neerzetten met technisch aanvallend voetbal.

Neem aub woorden als topclub, topsportmentaliteit, europees voetbal & kampioenschap nooit meer in de mond.
Ieder zelfrespecterend bedrijf zou zich in een periode van 3 jaar geen 2 jaar met wanprestaties kunnen veroorloven. Bij feyenoord kan dit echter wel, want de club heeft een incidentele uitschieter gehad. Gio heeft in 3 jaar tijd meer prijzen gewonnen dan menig ander oud-trainer. In deze periode is er dan ook meer geld uitgeven dan door menig ander trainer, met deze aankopen is er na 3 jaar nog steeds geen visie, spelopvatting of zichtbare verbetering in spelers noch speelbeeld. Met een investering van 30 miljoen door mvg is feyenoord onder leiding van gio in de winterstop al klaar in europa en kansloos voor de titel, maar we doen wel nog mee voor de beker. Want dat doet een topclub, tevredenheid tonen als vrijwel de gehele selectie onder niveau presteert en je alleen nog strijdt om de beker.

15 februari 2018 om 00:12

Deels eens echter neem ook desinvesteringen mee (is er maar feitelijk 3-4 miljoen geïnvesteerd)

Tevreden met 20+ pnt achterstand
Hoezo topclub

Hoe graag ik Bosz ook zou zie als trainer van Feyenoord, ook hij kan niets met dit Feyenoord. Voor zijn soort spel heb je ander soort (kwaliteit) spelers nodig en voor andere spelers heb je een andere, begaafde, technisch directeur nodig. Maar van Geel, die zo geil is op zijn pluche, zie ik niet zo snel vertrekken. En weggestuurd zie ik hem ook niet zo snel worden. Nee, topsportklimaat is bij Feyenoord heel ver te zoeken....

14 februari 2018 om 21:05

Ja precies. Het hele roer moet om bij Feyenoord, zoals ik hierboven zei in mijn ogen. Ze denken allemaal dat ze er al zijn met dat pedante gedoe. Ze lopen 10 LK achter op PSv en 20 op Ajax, maar ze hangen de vlag al uit, alsof ze 5 sterren op hun borst hebben.

Sla nergens op tevreden 22 punten achter sta

Wat een heerlijle pot, psg voetballend beter real zoals we ze kennen, op het juiste moment staan ze (met veel geluk op). Verder viel Asensio heerlijk in en speelde Alves ook een hele goeie pot.

Jan de Jong blijkt toch NPO bloed te hebben, ambtenaar zonder ambities. Uitstekende mensen om hem heen en ja geen idee dat wij 22 punten minder hebben. Stilstaan is achteruit lopen Jan! Waar zijn je ambities!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren