Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Debuterende doelman frustreert Manchester United in Newcastle

Laatste update:

Manchester United is er zondagmiddag niet in geslaagd om het gat met koploper Manchester City weer terug te brengen tot dertien punten. De ploeg van José Mourinho verslikte zich op bezoek op St. James’ Park in Newcastle United, dat de enige treffer van de middag wist te maken (1-0). Voor de equipe van Rafael Benítez waren de punten bijzonder welkom: the Magpies ruilen een positie in de degradatiezone voorlopig in voor de dertiende plaats.

Manchester United heeft in de afgelopen maanden regelmatig moeite om het spel te maken en dat was in het eerste halfuur van het duel in Newcastle niet anders. Het was aan David de Gea te danken dat de bezoekers na zes minuten spelen niet zelfs op achterstand kwamen, aangezien de Spanjaard met een geweldige reflex een volley van Jonjo Shelvey uit zijn goal wist te houden. Naarmate de eerste helft vorderde kwamen the Red Devils echter wat beter in de wedstrijd en konden ook de eerste kansen worden genoteerd.

Jesse Lingard werd door debutant Martin Dúbravka nipt van scoren afgehouden en even later bleef de Slowaak ijzig koel toen hij een doorgebroken Anthony Martial op zich af zag stormen. Een schot van Romelu Lukaku werd vlak voor rust gekraakt door een verdediger, terwijl een goal van de Belg acht minuten na de thee werd afgekeurd. Lukaku kopte raak, maar mocht doordat Craig Pawson een overtreding constateerde toch niet juichen. De grootste kans van de wedstrijd voor Manchester United kwam vlak daarna voor Alexis Sánchez, die Dúbravka omspeelde, maar het lege doel door ingrijpen van Florian Lejeune niet wist te vinden.

Terwijl de bal er aan de overkant niet in wilde, sloegen the Magpies een klein halfuur voor tijd wel toe. Dwighty Gayle slaagde erin om de bal na een vrije trap voor de voeten van Matt Ritchie neer te leggen en de middenvelder schoot hard raak. Mourinho greep vervolgens in door Juan Mata en Michael Carrick in te brengen voor Jesse Lingard en Paul Pogba en the Red Devils probeerden in het laatste kwartier nog een slotoffensief op poten te zetten. Doordat een schot van Martial van de lijn werd gehaald en Antonio Valencia in de slotminuut uit kansrijke positie op Dúbravka stuitte werd er echter niet meer gescoord.

Vind jij dat Manchester United meer verdiende?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een wan-vertoning weer van Man United.

Excuseer mij echt, maar ik kijk als eerst naar Mourinho. Zijn aanleg in het spel, selecteren van spelers & de gebruik ervan. Die man mag van mij dus ook wel vertrekken zoals ik al vaker aangeef! Done with him broh!

Het lijkt net of het sommigen van jullie het niet opvalt. Pogba (& zeker niet alleen hij) oogt zo ongelukkig om er maar 1 op te noemen.
Die kerel moet een vrije rol gegund worden & hem lekker door het park als een box to box te keer gaan.
Spelers die spelen zo ideeloos & met weinig creativiteit. Totaal geen flow & visie in het spel.
Lukaku, dat lijkt werkelijk nergens op als spits zijnde, trietst ook..

Pech is het grootste woord voor vandaag voor de ploeg van José dat moet gezegd worden. Er zat in deze vreemde wedstrijd wel genoeg mogelijkheden om punten te pakken. Maar het mocht niet zo zijn. Verdienstelijk van Newcastle.

Overigens ben ik bang dat dit United niet langs Sevilla zal komen in de CL. Met alles wat er speelt bij & om United gaat het gewoon weg niet tegen een voetballende ploeg als Sevilla denk ik!

11 februari 2018 om 17:16

Heel united lijkt wat ongelukkig op het moment, ik heb niet het gevoel dat er echt een fijne sfeer heerst. Wat denk ik, heel belangrijk is wil je als team zijnde goed presteren.

11 februari 2018 om 17:20

Sfeer is bepalend hoe het op de velden zal gaan.
Als er een geweldige sfeer heerst in de groep komen ze velen malen beter voor de dag, doen ze meer voor elkaar, begrijpen ze elkaar beter, bepaalde dingen aanvoelen.
Tuurlijk iedereen kan een off-day hebben, maar van die dagen heeft United er iets te veel van.

11 februari 2018 om 17:24

Precies wat jij zegt. In mijn ogen, kan Mourinho dat niet brengen, die sfeer. Hij is veel te zwart wit en moet wat menselijker worden in mijn ogen, maar ik weet niet of hij dat kan.

11 februari 2018 om 17:21

Ben het helemaal met je eens op het laatste stukje na. Tegen een voetballende ploeg als Sevilla zal Mourinho ook omdat het CL is wel weer met een goed tactisch plan komen. Kwam die daar ook maar mee in de PL, was het misschien nog wat spannender geweest

11 februari 2018 om 17:58

Moet het nog maar eens zien of de beste mannen die op het veld staan zijn tactische spel wijze wel zullen op volgen & nadrukkelijk zullen hanteren.

Die jongens die er spelen, met name Martial, Lingard, Pogba.. die zijn gemaakt om lekker combinatie voetbal te spelen, acties maakt.

Maar goed, we zullen het binnenkort zien..

11 februari 2018 om 18:31

Hoop het eerlijk gezegd niet, doet pijn aan mijn ogen als ik het ooit o zo grote United zo zie spelen. Hoop op een nieuwe manager met wat meer aanvallende intenties en combinatievoetbal inderdaad.

Mourinho out!


Helemaal genoeg gezien van die man, hij maakt united kapot. United heeft iemand nodig met het indentiteit van de club, geen geld wolf die doet wat hij zelf wil. Zit gewoon niks in bij United. Ik denk ook niet dat de sfeer echt gemoedelijk is bij United op het moment.

Hulde voor Jonjo Shelvey, wat een killer is dat op het middenveld.

Iets voor Arsenal?

11 februari 2018 om 17:16

Hij maakt elke club kapot.

11 februari 2018 om 17:18

Hij heeft Inter en Porto wel de champions leauge ermee gebracht

11 februari 2018 om 17:20

En hoe lang geleden is dat ondertussen al? Het voetbal is geëvolueerd, en Mourinho blijft stilstaan.

11 februari 2018 om 17:22

Chelsea in het tweede seizoen kapot gemaakt, Real helemaal gelijk gemaakt met de grond. Door zijn kinderachtige gedrag. Volgende slachtoffer is nu Utd. Helaas...

11 februari 2018 om 17:23

Ja en 8 jaar later zitten ze nog steeds in een dip sinds Mourinho. Is dat een cl titel waard?

De enige club die hij enigszins beter heeft gemaakt is Madrid. Hij heeft destijds alle uitstraling en de reputatie van de club op heel korte tijd verneukt maar tegelijkertijd het niveau wel weer een niveautje hoger getild.

11 februari 2018 om 17:28

Want dat is mou zijn fout? Dat inter in een dip zit.

11 februari 2018 om 17:28

Chelsea is nooit kapot gemaakt. En 2de seizoen wrrden we kampioen. Derde ging het fout maar kwam door het bestuur die nu ook conte naai.

11 februari 2018 om 17:34

@recoba_urgay: totaal verschillend aanzien met een totaal verschillende status.

FC porto was een outsider en een ploeg dat graag defensiefcompact en op de counter leunt. Inter Milaan idem dito. Trouwens super prestaties.

Wat betreft Real en United: twee clubs die al decennia’s tot de wereldtop behoren. Niet onbekend zijn met dominant intelligent aanvallend voetbal spel. Een gigantische status hebben over de gehele wereld. Veel meer financiële mogelijkheden en het belangrijkste: een selectie dat tactisch, intelligent, visie en techniek heeft wat veel meer potentie bezit dan de behaalde prestaties van de afgelopen twee seizoenen.

Als ik aan Inter en porto denk denk ik aan defensief countervoetbal. Denk ik aan real en aan united is het mooi voetbal met de beste voetballers ter wereld. Dat is het grote verschil.

11 februari 2018 om 17:38

Door in de Classico een verdedigende middenvelder op te offeren voor nog een extra verdediger, erg defensief en rigide te spelen ? Om er vervolgens uit en thuis met 5-0 af te gaan tegen de eeuwige rivaal. Onder zijn bewind is de reputatie van Real te grabbel gegooi. We hebben het hier over real Madrid he niet over een villa real of een Zarragoza.

11 februari 2018 om 17:44

Vergeet niet de status van die ploegen in europa en de status van united in europa. Met porto en inter mag je met alle fronten op de counter spelen en hoeft het allemaal niet met leuk voetbal. Zo wonnen ze ook die prijzen. Daarna bij chelsea zelfde verhaal. Bij real ging het al niet meer op die manier en waren de liefhebbers al niet blij met hem. Bij united kan je niet zo voor de dag komen. Aan het einde vanhet seizoen worden de prijzen verdeeld, maar er wordt niet pas dan beoordeeld over je functioneren. Een aanvallend ingestelde trainer kan met deze selectie prachtig voetbal spelen. Laat spelers in hun kracht spelen en het is fantastisch. Mourinho laat ze voornamelijk op kracht spelen en dan wordt het niet meer aantrekkelijk. Met mata, sanchez, radhford, martial en pogba moet je toch elke ploeg weg kunnen spelen. Maar lukaku moet spelen, want die is groot en sterk. Pogba moet verdedigend staan. Mata mag alleen rechtsbuiten. Lingard speelt eerder dan rashford of martial, omdat die verdedigend veel rent. Voetballende kwaliteiten zijn ondergeschikt aan verdedigende kwaliteiten of kracht. Doodzonde, want met deze selectie kan je zo veel meer bereiken als je wat meer risico in de opstelling durft te brengen. Ga er eens vanuit dat je een goal meer maakt dan je tegenstander, ipv er vanuit gaan dat je eerst geen goal tegen mag krijgen. Dat is al een wereld van verschil.

11 februari 2018 om 17:47

Moyes heeft Manchester United kapot gemaakt.

11 februari 2018 om 18:01

Moyes is inmiddels alweer dik 3 en half jaar weg bij united. Als je zo’n grote club bent, dan ga je niet kapot door 1 jaar. Onmogelijk. Zeker niet als je zulke inkomsten hebt en uitgaven kan doen. Een goede trainer had dit gebeuren op de rails gehad al. United heeft foute keuzes gemaakt in de afgelopen jaren, die schuld kan je niet bij moyes leggen. Ze zijn eerst volr moyes gegaan, town voor van gaal die moest bouwen aan een nieuwe toekomst, die hebben ze er vroegtijdig uitgeknikkerd en toen hebben ze een resultaat trainer neergezet. United was ferguson en nu moeten ze een eigen identiteit gaan creeeren. En in mijn optiek is dat niet mourinho zijn identiteit.. als zij daar wel voor kiezen, dan is dat natuurlijk aan hun. Maar het zou niet mijn keuze zijn, laat ik het zo zeggen.

11 februari 2018 om 20:10

Hij heeft inderdaad elke club kapot gemaakt, Inter Milan heeft ie kapot gemaakt door te vertrekken met een treble, FC Porto heeft hij ook kapot gemaakt met een Champions League winst, Chelsea heeft hij in zijn eerste tijdperk kapot gemaakt, en natuurlijk Real Madrid aangezien hij daar de eerste coach in jaren was die weer een fatsoenlijk een halve finale had gehaald.

Mensen op voetbalzone zijn ook full of shit. Het enige wat hij bij Madrid misschien kapot had gemaakt was de imago met zijn gedrag in zijn laatste seizoen en zijn laatste seizoen bij Chelsea. Verder heeft hij overal gepresteerd.

11 februari 2018 om 21:34

Hij maakt overal het imago kapot. Hij zet zichzelf voor schut met zijn domme uitlatingen en kinderachtige gekwal. Bij de wedstrijd tegen Barca even in iemand zijn wang knijpen. Elke goede speler wegsturen, van Pepe en Ramos een moordmachine maken die na zijn vertrek (vooral Pepe) gewoon weer normaal zijn gaan doen.

Bij Chelsea het 2e seizoen ook alleen maar lopen lanterfanten. Nu bij United hetzelfde liedje.

11 februari 2018 om 17:30

Als je ziet hoe inconsistent Jonjo is, weet ik niet of hij nog zo bruikbaar is voor Arsenal.. Maar deze wedstrijd speelde hij geweldig en verdient hij alle complimenten.

Ik ben ook benieuwd hoe serieus United de EPL nog neemt dit seizoen. Volgens mij gaat alle focus op de CL. Al had United hier vandaag met 0-6 gewonnen, City wordt toch wel kampioen. De enige vraag is wanneer.

11 februari 2018 om 17:20

Het lijkt me sterk dat ze de PL niet meer serieus nemen. Het is toch wel fijn wanneer je als ManU in de top 3 eindigt en geen vCL hoeft te spelen of afhankelijk te hoeven zijn van het winnen van de CL.

11 februari 2018 om 17:25

Top 4.

11 februari 2018 om 17:49

Top 3, want als je als 4e eindigt moet je zoals Paippaip al aangaf voorronde CL spelen.

11 februari 2018 om 17:50

Ze staan maar 4 verliespunten boven de nummer 5, 2 boven de nummer 3 en 3 boven de nummer 4. 1 slecht resultaat zoals vandaag en je mag niks meer laten liggen.

11 februari 2018 om 17:55

Nee top 4 want vanaf volgend seizoen zijn de 1e 4 direct geplaatst bij de top 4 landen.

11 februari 2018 om 18:02

Dat geldt dus al voor dit seizoen?

11 februari 2018 om 18:16

Het is dit seizoen in gegaan.

Engeland top 4 groepsfase CL
Italie, Duitsland & Spanje idem dito
Frankrijk de eerste 2, 3e voorrondes.
Portugal 1 direct CL, 2e voorrondes

11 februari 2018 om 18:45

Ja vanaf dit seizoen bedoel ik inderdaad

11 februari 2018 om 17:23

Tja als ze zo door gaan worden ze 5de en kunnen ze zwaaien naar de CL volgend seizoen. De CL gaan ze toch niet winnen tenzij alles heel erg mee zit, maar tegen Barcelona, Bayern, PSG, Juve, Real of City zijn ze niet de favoriet denk ik en weer een jaar EL door de PL te laten lopen moet de rijkste club ter wereld niet willen denk ik.

11 februari 2018 om 17:25

PL is allang verloren! Plek 2 tot 4 doet er eigenlijk vrij weinig toe.
Plek 2 is runner-up, zo heel veel bijzonder is het niet. Top 4 krijgt direct toegang tot groepsfase CL.
Dus maakt het vrij weinig uit waar ze eindigen, enigste verschil kwa plekken is wat meer inkomsten & dat je kan zeggen; we hebben beter dan jullie (ploegen eronder) gedaan.

11 februari 2018 om 17:27

Ze zijn niet in de positie om het niet serieus te nemen. Daarvoor staat de concurrentie te dichtbij. Het lijkt me sterk dat United buiten het kampioenschap geen interesse in de eindstand heeft. In cupwedstrijde. Weet je het natuurlijk nooit, maar United is in de cl niet meer dan een outsider. Die gok lijkt me te groot.

11 februari 2018 om 18:06

Real foucust op Cl,
Juve focust op CL
United focust op CL
Sevilla Focust op CL
Etc.
Ieder ream die niets meer kan focust op CL.
En wie focust niet meer op de CL?

12 februari 2018 om 05:03

Ik had al een vermoede dat Manchester United de premier league oefenpotjes zijn ivm de focus CL.

José Mourinho is gewoonweg een schaakspel voetbal aan het spelen.Krijgt een hele lading negativiteit over zich heen maar concentreer zich nu ook om de tweede plek te behouden maar dan ook het tweede seizoen vol te gaan.

Ik reken er op dat er meer aankopen komen en dat Blind ,Rashfort maar ook de rest van het team gespaard zijn voor een vervolg🤔

zware dag vandaag. Eerst Feyenoord dat punten verspeelt, nu United ook al... Misschien beide clubs maar een trainerwissel doen. Zou bij United graag een coach als Blanc, Low of Ancelotti zien.

Dan zie ik ook nog graag eriksen komen.

een middenveld met de punt naar achter: eriksen - matic - pogba kan erg sterk zijn

11 februari 2018 om 17:18

En wat denk je van die coach van Burnley? Hij brengt in ieder geval wel strijd en passie, iets waar alles mee begint denk ik.

11 februari 2018 om 18:22

vergeet niet dat die man al lang bij Burnley zit. al 2x gedegradeerd en toch mogen aanblijven. je ziet de hand van Sean Dyche. zo consistent. al winnen ze de laatste tijd niet, dan pakken ze wel een punt of verliezen ze met 0-1.

11 februari 2018 om 18:29

Maar met redelijk matig materiaal toch redelijk goed presteren vind ik knap. Je ziet ook dat zijn spelers 100% geven, daar begint het mee. En dat moet bij united ook weer komen, dan komt het goede voetbal vanzelf want kwaliteit dat is er.

11 februari 2018 om 18:56

ik zie liever iemand van internationale allure zoals Ancelotti of Low, of iemand die de club kent: Blanc

Laat die Mourinho z’n koffers pakken en opdonderen. Zoveel goeie spelers, zoveel uitgegeven, maar zo f**** slecht voetbal. Inspiratieloos en traag, walgelijk om te zien dit.

11 februari 2018 om 19:35

Het begint al bij Mourinho zelf..

Tot heden slaapt hij nog altijd maar in een hotel. Hoe kan iemand, die voor best een aardige tijd is aangesteld, nou niet comfortabel een eigen huis willen hebben, leven & wonen?
Kan zijn dat hij zich op zijn gemak voelt in het hotel, weet het niet, maar daar zullen spelers & de mensen die werkzaam zijn bij United toch ook met een scheve gezicht naar kijken?
Voor de rest zorgt de man ervoor dat het eerder een puinhoop is dan dat er organisatie staat!

Ik vind het ontzettend jammer dat hij het constant op de manier wilt doen zoals het er nu aan toe gaat.
Tis ook makkelijk roepen tegenwoordig dat een coach z’n spullen moet pakken & weg wezen, maar bij Mourinho komen er zoveel dingen aan het licht met de nodige vraag ? tekens, dat dit terecht wordt geroepen.
Vond zijn aanstelling al niks, vond zijn eerste seizoen sh*t, vind hem maar een beperkte coach die totaal niet nodig is bij United.

Genie Mourinho staat nog steeds niet onder druk daar in Engeland? Ik bedoel Manchester United pakt geen punten noch spelen ze mooi voetbal dan is mijn vraag wat doet hij daar nog?

Is er enige hoop zo ja waarin, waarom? United zou het beter hebben gedaan met Louis van gaal.

11 februari 2018 om 17:17

Stop maar alsjeblieft louis van gaal is zo matig was ooit een goede trainer nu niet meer. Wat hij bij united liet zien was een schande onder mou worden ze 2de en winnen ze paar prijzen.

11 februari 2018 om 17:23

Vorig seizoen eindigde ze 6e in de competitie en plaatsten ze zich via de EL voor de CL. Dit seizoen is de 2e plaats ook alles behalve zeker, zeker als Liverpool vandaag wint. Al maakt het in Engeland geen drol uit of dat je 2e of 4e wordt resultaat is hetzelfde.

12 februari 2018 om 06:57

Er is wel een flink verschil tussen de selectie die Van Gaal tot zijn beschikking had en die van Mourinho nu. Daarnaast heeft ie nooit kunnen bouwen op een vaste kern omdat alle spelers om de haverklap geblesseerd waren. Het voetbal was nog erg wisselvallig, maar desondanks hadden ze wel hele mooie uitschieters tegen de topclubs. Iets wat je van het huidige United niet kan zeggen.

11 februari 2018 om 17:23

Beter met Van Gaal? Nou dat is grappig

11 februari 2018 om 18:32

Dat Mourinho het niet goed doet lijkt me duidelijk, maar om dan juist over de trainer te gaan piepen die het nog slechter deed?

Je kan van die ober veel vinden maar hij doet het gewoon fantastisch. Hij heeft Mourinho hier overklast terwijl Mourinho regelmatig kritiek op hem had. Manchester United kwam er totaal niet aan te pas. En om geen goal te produceren terwijl je zo gigantisch veel geld hebt uitgegeven is om je dood voor te schamen. Men loopt continu te zeiken over de uitgaven van City. Die zijn inderdaad behoorlijk veel. Maar kopen tenminste meer gericht, breken geen transferrecords en boeken zeer goede resultaten. Puur uit het oog van een liefhebber gezien kan je veel meer sympathie voor City hebben dan voor United.

11 februari 2018 om 17:27

Storing,

United kwam er niet aan te pas? Geef anders gewoon toe dat je de wedstrijd niet hebt gekeken. Het is een wonder dat Newcastle hier geen tegengoal krijgt. Echt een wonder.

En dan je verhaal over de uitgaven... verzin zelf eens iets! Het komt niet bijster intelligent over als je alleen maar anderen kunt napraten. Jouw nietszeggende reactie zou zomaar een copy-paste kunnen zijn van een reactie die al door iemand anders is geplaatst.

"city koopt gericht, breekt geen transferrecords"... Het zou lachwekkend zijn als het niet zo idioot over zou komen.

11 februari 2018 om 18:13

Fr,

Jij komt ook niet echt intelligent over, als je een overwinning van Newcastle een wonder vindt. De special one is hier gewoon weer tactisch uitgespeeld door wor Rafa, en hoe heerlijk dat het Smalling is die de 1-0 veroorzaakt nadat hij geen penalty tegenkreeg in de eerste helft.

Het verhaal over de uitgaven klopt overigens 100%, ik weet niet of je het ziet maar ploegen zoals Liverpool, Arsenal, Chelsea en City kunnen in dit soort wedstrijden wel overtuigen, maar United niet. Er is ook totaal geen leiderschap, die Pogba is een klein kind dat zijn haar verft alsof hij hier in Nederland carnaval aant vieren is

Hopelijk heb je nog genoten van de Geordies, hondstrouwe publiek dat meer verdient, maar het niet krijgt onder Ashley. Hwtl

11 februari 2018 om 18:24

Forzazitterd,

Liverpool, Arsenal en Chelsea kunnen in dit soort wedstrijden wel overtuigen??? Moet ik nog verder lezen? Dan heb je het nog over intelligent overkomen... Wat is dit, een grap?

Als jij de wedstrijd had gekeken, dan had jij ook kunnen zien dat United levensgrote kansen heeft gemist die er toch normaal wel in zouden gaan. Daartegenover staat dat Newcastle in het begin uit een vrije trap een halve kans kreeg en die lucky goal dus. Van de tien keer dat deze wedstrijd gespeeld wordt, wint United 'm negen keer. Daar ben ik van overtuigd. Vandaag ontbrak het aan scherpte.

Ik geniet trouwens altijd van wedstrijden in St James' Park. Prachtig stadion en een geweldige sfeer altijd. Ook een reden waarom ik Newcastle graag in de PL wil blijven zien.

11 februari 2018 om 18:37

Ja, met dit soort wedstrijden bedoel ik dus ook o.a. Huddersfield uit, zo'n type ploegen.

Ik geef je groot gelijk in de levensgrote kansen van United, maar spelers als Salah, Kane en Aguero maken daar de goals. Lukaku blijkbaar niet.

Ik hoop voor je dat een type Dybala komt naar man united deze zomer, want jullie hebben echt een creatieveling nodig zoals hem en geen Pogba/lingard.

11 februari 2018 om 18:46

@FR4EVAH

Ik heb de wedstrijd wel degelijk bekeken. Jij kan er blijkbaar niet tegen en probeert nu vervolgens met twee gestrekte benen in te komen, alleen vanwege mijn mening over de wedstrijd. Vervolgens ook het verwijt over copy paste. Dat is buitengewoon triest van jou. Maar laat duidelijk zijn dat City beter beleid heeft. Je hoeft geen kerngeleerde te zijn om dat te begrijpen. Ze hebben geen transferrecords gebroken (Pogba) maar hebben een veel betere speler met een betere mentaliteit voor minder gekocht (de Bruyne). Ze hebben Alexis Sanchez gescot vanwege zijn buitengewone salaris en gekke eisen en dat is ook logica. Je hele salarishuis schiet uit balans en elke contractonderhandeling met je spelers zal je gigantisch meer geld kosten. En als we even teruggaan naar de wedstrijd.... vanaf de 1-0 kwam United niet tot bijzonder grote kansen. Het was eerder Newcastle die de bal goed in de ploeg hield en het voetballend heel goed deed. De ober heeft wederom een goede tactische wedstrijd gewonnen. Ik raad je voortaan aan om een minder slechte verliezer te zijn. In plaats van iemand van alles te verwijten en woorden als idioot, lachwekkend, een wonder en niet bijster intelligent te gebruiken zorg je eerder voor negatieve beeldvorming rondom jou dan dat je hier iets mee wint. Laat de emoties voortaan wat meer zakken. Tel even tot 10 en wacht met je gestrekt been. Dat maakt de boel hier meer vrolijk.

11 februari 2018 om 19:24

Storing,

Als je stelt dat United er niet aan te pas kwam, dan kun je een dergelijke reactie verwachten. In deze reactie nuanceer jij het een en het ander, waardoor het allemaal in ieder geval geloofwaardiger overkomt.

Elke keer als United verliest of niet scoort, krijg je hetzelfde te horen van een bepaald groepje mensen dat het dan een schande vindt. Alsof het normaal is om in deze loodzware competitie even alles met 4-0 te winnen. Zo werkt voetbal niet. Kleine teams kunnen verrassen tegen grote teams, en zolang dat nog gebeurt, blijft voetbal de mooiste sport die er is.

Barcelona heeft ook belachelijke bedragen uitgegeven aan Dembele, Paulinho en Coutinho, maar als zij 0-0 thuis spelen tegen Getafe, dan lees je dat soort reacties niet terug.

Over de jaren heeft United toch redelijk logische aankopen gedaan. Besef dat er totaal geen middenveld was toen SAF vertrok.
Dat een speler als Di Maria compleet heeft gefaald, kon je ook niet voorspellen.
Alexis is overigens een topaankoop, bijna al het gevaar vandaag kwam van hem. Als Mourinho aanvallender durft te spelen, dan zal zijn rendement nog hoger zijn.

12 februari 2018 om 05:21

100% eens met je uitspraak en Newcastle heeft ook een geweldige prestatie geleverd met de bus voor de goal.nee Manchester United was niet scherp genoeg

Leuk aanvallend voetbal gezien met een paar sterke verdedigers in de selectie. Goed om te zien hoe er balans is in het elftal en de wil om te winnen (sarcasme modus uit).
Heerlijk om te zien hoe een schwalbe wordt afgestraft en dat zeg ik als Man.United fan.

Wat een onverdiende nederlaag weer. Hoeveel kansen heeft United wel niet gehad!? Drie 100% kansen van Martial en dan nog een bijna niet te missen kans voor Alexis.
Newcastle heeft helemaal niets gecreëerd en profiteert van een bal die na een luchtduel in de 16 belandt. Hoe is dit toch mogelijk?

En dan de wissels van Mourinho. Hij lijkt tegenwoordig meer te wisselen uit woede/emotie dan uit ratio.
Waarom Carrick erin? Die dude heeft alleen tegen Yeovil Town gespeeld. Hij maakte vandaag ook het spel bepaald niet sneller. En dan Mctominay voor Matic, terwijl je eigenlijk meer aanvallende kracht nodig hebt... Waar is die Jose mee bezig!?

11 februari 2018 om 20:17

Ik roep dit al sinds het vertrek van Moyes (iets wat ik totaal niet begreep ook al was het voetbal drama) maar United als club is zijn indentiteit kwijt sinds het vertrek van Sir Alex. Ik ga nu een ding voorspellen, mocht United niet een compleet andere weg als club gaan inslaan dan gaat City de komende twintig jaar domineren zoals United heeft gedaan van 1993 tot 2013.

Ik heb niets tegen Mourinho en vind hem een goede manager alleen past zijn opvatting op dit moment totaal niet bij United.

Dit team moet herbouwd worden, beginnend met jeugd spelers de kans te geven en spelers op de juiste plek zetten. Tuanzebe, Shaw, Mensah, McTominay, Pereira en Rashford zijn echt niet minder als Young, Smalling, Matic, Mata en Lukaku. Vooral die laatste is een doorn in het oog voor spelers als Pogba, Lingard en Sanches.

Mourinho mag op donderen, heeft totaal geen idee wat die allemaal aan het doen is, als ze allemaal hun verdedigende taken maar doen vindt hij het goed. Hoe kan je met zo een selectie zo slecht voetbal spelen??! Kan niet wachten tot er een nieuwe trainer komt ( een aanvallende ). In top wedstrijden laten we niks zien en als we nu ook al in zulke wedstrijden niet eens normaal kunnen voetballen, heb je helemaal niks aan Mourinho.

Newcastle had een penalty moeten krijgen en Valencia rood. Knap dat Newcastle heeft gewonnen en die nieuwe keeper zal als held worden ontvangen. Wat een gezicht van Pogba nadat hij gewisseld was. Priceless!

Die verdediging van United doet toch pijn aan je ogen? Een stel houthakkers bij elkaar die niet weten of er lucht of zand in een bal zit.

11 februari 2018 om 17:31

Fenomeno,

Het scheelt in ieder geval al een hoop als Rojo speelt in plaats van Jones. Smalling kan al absoluut niet voetballen en als je twee van dat soort spelers centraal achterin hebt lopen, dan wordt het er niet beter op allemaal.

11 februari 2018 om 17:37

Precies, totaal niet kampioenswaardig. Geen wonder dat City iedereen in de kont pakt. Die durven tenminste geld uit te geven aan elke linie. Wat een stel gehandicapten bij United.

Wat een zure Mou en hoe hij zijn team laat presteren. Dit is toch Man U onwaardig man. Laat em lekker teams coachen die de underdog zijn, dan kan ie makkelijker zijn troepspel spelen en zijn spelers laten presteren. Maar bij Man U met zulke spelers moet je dominant zijn en goed voetbal op de mat leggen en dat gebeurd gewoon niet.

Pogba krijgt vast weer de schuld en ja hij was niet goed, maar wie wel? Je bent als coach verantwoordelijk voor dat spelers goed presteren door hun kwaliteiten te benutten en niet juist kapot te maken. Lukaku is al een tijdje geen schim meer van wat hij was bij Everton, Rashford kapot gemaakt, Pogba speelt zuur, Martial rent maar steeds gewoon wat rond en allen zonder enig plezier. Spelertjes als Matic, Valencia en Young laten zich gewoon leiden door Mourinho's leiderschap en vechten voor elk meter, nou leuk zeg. Je hele team speelt zuur voetbal, dit kan echt niet. Zulke grote clubs passen blijkbaar niet bij Mou. Een Man U, een Real. Gewoon bijven bij de subtoppers waar je de underdog bent tegenover de grote clubs. Kan ie ze lekker motiveren en compact muren (bobde) bouwer voetbal spelen. Zelfs tegen Ajax ging ie zielig spelen.

Mooi voor Benitez dat hij hier wint, is hem gegund en die Shelvey man man man wat een partij heeft hij gespeeld zeg. Een beest op het middenveld, zat overal tussen en aan de bal zeer kalm. Vooral op het laatst, komt aanvliegen en Mata schrok, maar chipte de bal rustig over Mata heen en hield balbezit, daarna komt een Man U verdediger en rost die bal hard tegen hem aan en uitbal en weer extra tijd weg haha. Heerlijk om te zien zulke slimme spelers.

Die Sanchez zal wel denken waar ben ik belandt zeg? -_-

Los van Mourinho dat hij niet weet hoe hij wil spelen.
Maar die spelers dan... niemand die begrijot om in de ruimte te lopen of te spelen.
Als iemand de bal heeft, staan zijn mede spelers gewoon verstopt achter een tegenstander. Echt triest gewoon.
Die Valencia afgrijselijk... kan totaal niet voetballen...
Bah bah

Inderdaad wanvertoning spel zo traag dat je in slaap val en geef je 84 mln uit aan lukaku terwijl volgens mij rashford de beste centrale spits is matic is zo traag met alle snelheid voorin krijg je ze nooit 1 op 1 gezet en zonder bal wordt totaal geen druk gegeven met dit materiaal moet je mee doen en geen excuses zoeken mourinho niet de juiste manager voor ons en dan maar klagen dat het publiek te stil is tja probeer ons eens enthousiast te maken

11 februari 2018 om 22:37

Lukaku krijgt ook heel weinig bruikbare ballen met de juiste toevoer zal je een andere lukaku zien.
Een spits is afhankelijk van zijn maats als er daar iets mis gaat staat die op een eiland en begin er maar aan dan.

Inderdaad wanvertoning spel zo traag dat je in slaap val en geef je 84 mln uit aan lukaku terwijl volgens mij rashford de beste centrale spits is matic is zo traag met alle snelheid voorin krijg je ze nooit 1 op 1 gezet en zonder bal wordt totaal geen druk gegeven met dit materiaal moet je mee doen en geen excuses zoeken mourinho niet de juiste manager voor ons en dan maar klagen dat het publiek te stil is tja probeer ons eens enthousiast te maken

Inderdaad wanvertoning spel zo traag dat je in slaap val en geef je 84 mln uit aan lukaku terwijl volgens mij rashford de beste centrale spits is matic is zo traag met alle snelheid voorin krijg je ze nooit 1 op 1 gezet en zonder bal wordt totaal geen druk gegeven met dit materiaal moet je mee doen en geen excuses zoeken mourinho niet de juiste manager voor ons en dan maar klagen dat het publiek te stil is tja probeer ons eens enthousiast te maken

Mourinho gaat nooit de premier league winnen. Hij kan gewoon niet een stabiel en aanvallend team neerzetten. Verdedigend is de boel allemaal op orde maar aanvallend is het een bende. Zodra de tegenstander zich in gaat graven is er totaal geen idee hoe ze er doorheen moeten komen. En dat met spelers als Pogba, Martial, Sanchez, Lukaku en noem ze maar op... Gelukkig is zijn contract net verlengd dus ontslaan zou wel lekker goedkoop zijn 😀

11 februari 2018 om 18:35

Kijk je wel voetbal of ga je gewoon met de stemming van vz mee? Als je namelijk zegt dat verdedigend de boel allemaal op orde is, ga ik uit van het laatste. United is dit seizoen verdedigend namelijk helemaal niet solide. Zelfs in de wedstrijden in het begin van het seizoen, waar de resultaten top waren, wandelden tegenstanders tussen die verdedigers door of ze er niet stonden.

11 februari 2018 om 20:20

Ze hebben inderdaad weleens zwakke momenten maar dat heeft iedereen weleens. Als je naar cijfers kijkt zie je ze heel weinig tegendoelpunten krijgen.

11 februari 2018 om 20:48

Als je naar die cijfers kijkt, zie je ook 1 van de aanvallendste teams van de premier league. Toch hoor ik niemand roepen dat Mourinho zn aanval goed op orde heeft ..

12 februari 2018 om 05:29

Klopt Dante.MU is nu volwassen en stabiel gaan spelen maar ook aanvallend😉

Tja, dit zag bijna iedereen wel aankomen toch? Tenzij je een gehersenspoelde Mourinho adept bent, kan je zien dat Mou al een tijdje de weg kwijt is. Je kan er nog 800 miljoen tegen aan gooien, maar goed voetbal op consistente basis ga je niet zien.

Terechte overwinning van Newcastle,als ik Utd was ging ik me toch wel even orienteren voor wat kwaliteitsverdedigers.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren