Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Napoli doet nieuwe poging en biedt Ajax maximaal vijf miljoen euro’

Laatste update:

Amin Younes wordt in de Italiaanse pers al geruime tijd in verband gebracht met een overstap naar Napoli en volgens, de doorgaans betrouwbare, Gianluca Di Marzio hebben i Partenopei de komst van de Ajax-aanvaller nog niet uit het hoofd gezet. De Sky Italia-journalist meldt woensdagmiddag dat er een afspraak tussen de Amsterdammers en Younes’ zaakwaarnemer op stapel staat in een poging om de transfer vlot te trekken.

Hoewel Ajax een optie zou hebben om het aflopende contract van Younes met een jaar te verlengen, meldt Di Marzio dat Napoli hoe dan ook uitgaat van de zomerse komst van de Duits international. De koploper van de Serie A heeft naar verluidt al een persoonlijk akkoord bereikt met de aanvaller en zou in dat geval alleen op het einde van het seizoen te hoeven wachten.

Om de selectie van Maurizio Sarri een tussentijdse kwaliteitsinjectie te geven, wil Napoli echter een nieuwe poging ondernemen om Younes in januari al naar Napels te halen. De club zou bereid zijn om, in tegenstelling tot eerdere geruchten waarin werd gerept van een transfersom van slechts één miljoen euro, nu vijf miljoen euro bieden.

Younes is overigens niet het belangrijkste aanvallende transferdoelwit voor deze transferperiode. Napoli zou ook achter de diensten van Matteo Politano aan zitten en inmiddels zo ver zijn dat Sassuolo nadenkt over een vervanger van de 24-jarige vleugelaanvaller. Gerard Deulofeu van Barcelona en de bij Paris Saint-Germain overbodige Lucas Moura staan eveneens op het lijstje.

Vind jij dat Ajax genoegen moet nemen met vijf miljoen euro?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Een leuke club voor younes. 3 kleine snelle, behendige en technische spelers die voorin lopen. Het is echt een genot om naar te kijken

Als Swansea 10 miljoen heeft geboden, waarom zou Ajax dan genoegen nemen met 5..

24 januari 2018 om 15:48

Younes wil niet richting Swansea. 5 miljoen voor een half jarig contract lijkt mij een prima deal.

24 januari 2018 om 16:00

Anderhalf jaar, je vergeet de optie die ajax kan lichten.

24 januari 2018 om 16:05

Alles wijst er op dat Ajax die optie niet heeft. Waarom zou Younes anders al rond zijn met Napoli om in de zomer te vertrekken. Ik trek de waarheid van die optie echt in twijfel.

24 januari 2018 om 16:19

Ik zou de 5m pakken. De helft daarvan na kv mechelen sturen om bande alvast te contracteren.

24 januari 2018 om 16:36

Hunter82

Nou, voordat je dat geld naar Mechelen stuurt moet Ajax nog wel even wat geld richting Monchengladbach sturen. Die hadden nog een doorverkooppercentage bedongen.

Daarnaast hebben die Belgen al gezegd dat Bandé onder geen enkel beding eerder naar Amsterdam mag dan in de zomer. Zelfs niet voor twee extra miljoen.

24 januari 2018 om 17:11

@ DR Mario, dat van die optie begrijp ik inderdaad ook niet. Aan de ene kant staat eer dat Ajax een optie heeft voor nog een jaar, aan de andere kant staat er dat Napoli alleen maar tot de zomer hoeft te wachten op Younes' komst.

Wat is het nou, want allebei kan toch niet?

24 januari 2018 om 17:25

Over die optie bestaat geen twijfel hoor, officiële Ajax-bronnen meldden dit bij de contractbevestiging (http://www.ajax.nl/streams /actueel/ajax-contracteert-amin-younes.htm).

Wat wel onduidelijk is, is of de optie een- of tweezijdig is.

24 januari 2018 om 17:47

@gilau

Ajax heeft een optie echter als ze die lichten dan moeten ze tekengeld betalen plus een salarisverdubbeling. Dus heeft Ajax die nog niet gelicht want als Ypunes vertrekt, besparen ze weer een paar miljoen uit.

24 januari 2018 om 18:14

@spandoek je begrijpt dat een tweezijdige optie hetzelfde is als niks. Dan kun je beter op het moment zelf bepalen of je samen verder wilt en tegen welke voorwaarden

24 januari 2018 om 16:04

5 mil voor een halfjaarcontract voor een speler die je voor 3.5 gehaald hebt is opzich wel oke. Zeker omdat Younes eigenlijk uit de basis gespeeld is nu. 10 is nog mooier, maar als Younes daar niet heen wil is dat zijn goed recht en heb je dus geen optie voor 10 mil.

24 januari 2018 om 16:34

Mr Roy

Ajax hoeft nergens genoegen mee te nemen natuurlijk, ze kunnen hem ook gewoon houden, optie lichten en lekker als tweede keus achter Kluivert houden. Want, hij heeft een contract. Maar, tot zover de eenzijdige visie op deze kwestie, die natuurlijk ook een andere kant kent. De kant van Younes bijvoorbeeld.

Want Younes heeft zich altijd netjes oppgesteld richting Ajax. Had na de Conferderations Cup eigenlijk langer vakantie nodig en gekregen maar kwam door de Nouri tragedie eerder terug. Om deel uit te maken van de groep, en het verdriet samen te verwerken. Als dank daarvoor raakte hij door vermoeidheid uiteindelijk geblesseerd. Daarnaast heb ik de afgelopen maanden eigenlijk aan één stuk door gehoord dat de Ajaxfans Younes compleet zat waren. Trekt altijd naar binnen scoort nooit, geen rendement. Nee dan Kluivert, die trapt de ene bal na de andere erin. Als Younes dan weg wil, omdat hij zijn mogelijke plek in de WK selectie in gevaar ziet komen, moet hij opeens bij Ajax blijven van diezelfde supporters, omdat de prijs die Napoli wil betalen niet goed genoeg is? Wat een onzin.

Gezien de omstandigheden van dit geval is de marktwaarde van Younes gewoon niet zo heel erg hoog. Het bod dat, zegt men, door Swansea is gedaan veranderd daar natuurlijk niets aan. Younes wil niet naar Wales. Dus al boden ze 25 miljoen, dat gegeven maakt dat Ajax gewoon niet kan vasthouden aan tien miljoen, want geen enkele club waar Younes wél heen wil heeft dat, kennelijk, geboden. Tenminste, technisch gezien kán dat natuurlijk wel, maar als je realiteitszin aan de dag legt dan weet je dat de kans best groot is dat je de motivatie van een speler die zijn WK deelname door zijn neus geboord ziet echt knakt. Kun je je ogen voor sluiten natuurlijk, iets dat fans natuurlijk snel geneigd zijn te doen. Want fans denken puur vanuit en in het kader van de belangen van de club. Maar als je het belang van Younes zelf meeneemt, dan is deze vijf miljoen verder gewoon een prima bedrag.

Overigens wel heel raar allemaal, ik meen me te herinneren dat de vraagprijs van Ajax een paar dagen geleden nog gewoon vier miljoen was. Dat stond hier ook gewoon op VZ!

24 januari 2018 om 17:02

Anders krijg je niks, is toch niet moeilijk te snappen?

Als je Overmars bent, dan ga je toch heel snel akkoord hiermee? Zit geen rek in deze jongen helaas, heeft een goed eerste jaar gedraaid maar is daarna alleen minder geworden. Profiteer nu ie nog wat centen opleverd!

24 januari 2018 om 15:50

Ik weet niet of jij voor alle Ajacieden spreekt, maar zou je het mij aub uit willen leggen wat je tegen Younes hebt? 5 mln is naar mijn inzien veeeeeel te weinig.

Ten eerste hebben jullie dan (volgens mij) niets achter de hand
Ten tweede is hij altijd dreigend (scoort niet genoeg misschien maar wel vaak bij acties betrokken en creeert vaak dekking plus rugdekking waardoor de opponent 2 verdedigers mist)
Ten derde is 5 mln een footije in de huidige markt (zeker wanneer jullie mogen verlengen)
en tot slot denk ik dat er geen enkele, jonge, Duitse international is met een Europese Finale op zijn naam, straks vermoedelijk ook nog een WK (en wie weet winnen ze wel) die minder waard is dan 7 nullen.

Ik denk dat Ajax zich belachelijk zouden maken als ze ook maar een gesprek aan zouden gaan voor een minieme 5 mln. Denk dat ze dat ook niet snel doen. Ze hebben in het verleden al te veel spelers voor veel te weinig geld laten gaan

Maar leg mij aub uit waarom jullie (of jij, als je niet voor de gemiddelde Ajacied spreekt) genooeg willen nemen met zo'n bedrag wetende dat je hem kan verlengen, hij (zeker na de zomer) veel meer waard zal zijn en je ook nog eens niemand (voor zover ik weet) achter de hand hebt

24 januari 2018 om 15:52

zo'n dikke winst maak je niet. Als ik me kan herinneren kosstte hij wel 3 en als je dan salaris erbij telt, heb je het als ajax zijnde niet goed gedaan vind ik.
Beter na de EL winst direct verkopen voor 10 miljoen.

24 januari 2018 om 16:37

Clarkkent2

Jij telt het salaris erbij. Dat is deels niet heel zuiver, er is nu eenmaal een verschil tussen aanschaf kosten en operationele kosten.

Los daarvan, het is eerder dat Ajax nog wat geld moet afrekenen met de voormalige club van Younes. Die lieten hem goedkoop gaan maar bedongen een doorverkoop percentage.

24 januari 2018 om 16:58

Ik ben vooral bang dat zijn waarde gaat zakken omdat hij niet meer speelt en helemaal uit beeld raakt. Ik zal even goed nadenken als ik Ajax was, of uitlenen met optie tot koop, of laten spelen. Ben bang dat ten Hag alleen Kluivert laat spelen.

Als ze echt opzoek zijn naar een kwaliteitsinjectie, hoe kom je dan in hemelsnaam uit bij Younes??

Als je echt een backup nodig hebt dan zou ik voor Younes gaan. Lekker goedkoop. Zo'n Lucas Moura zal snel 40 miljoen kosten en verder hoop ik niet dat Deulofeu weggaat.

24 januari 2018 om 16:23

Simpel, hij is relatief erg goedkoop en als de dienstdoende trainer zijn rendement omhoog weet te krijgen heb je met een dribbel als de zijne een levensgevaarlijke buitenspeler. We moeten nu ineens ook niet gaan doen alsof Younes er he-le-maal niks van kan he, hij is ook vaak zat belangrijk geweest voor Ajax.

5 is toch heel wat meer dan 1 of 2, maar het blijft maar de helft van wat Swansea bied. Heeft Ajax de optie om gewoon nog een jaar te lichten want dan hoeft hij niet voor niks weg te gaan deze zomer. Ik blijf het een oke prijsje vinden want hij is nu gewoon tweede keus en ik ben er ook klaar mee, maar om Younes te hebben als wissel speler is ergens zeker wel een luxe, en in de huidige transfermarkt kan je best om wat geld vragen.

nou als locadia en jorgensen voor hun bedragen gaan is 7 miljoen het maximale voor een younes wat ik als napoli zijnde zou bieden

Het klinkt niet als veel geld, maar Ajax bespaart zich natuurlijk wel tekengeld bij nieuw contract, salarisverhoging (die meteen ingaat) en houd er zo nog wat geld aan over. Ik weet niet of ze hem nog nodig hebben deze tweede helft van de competitie. Wat wel een reëel bedrag is zou ik ook niet weten, en dat zal Ajax zelf uit moeten maken. Als je hem nu voor 5 miljoen kan verkopen en eventueel nog wat krijgt bij een doorverkoop dan zou je het misschien moeten doen. Als hij de hele tijd op de bank zit en het WK mist dan wordt hij ook niet meer waard. Bovendien lijkt Ajax al flink te hebben ingekocht, ook voor zijn positie.

24 januari 2018 om 17:30

Ik zou persoonlijk met 7 miljoen tevreden zijn. 25 jaar, half jarig contract in 1.5 jaar 4x gescoord in de Eredivisie waarvan 2 in blessuretijd (toen we voor stonden), 1 een schot van Ziyech tegen zijn rug en de 2-1 tegen heracles. Vind ik wel echt bedroevende statistieken. Het is dat hij ooit is opgeroepen voor Duitsland C op de bank, maar ik loop me echt al 1.5 jaar te ergeren aan zijn acties. Heeft toevallig in de EL nog 4 leuke wedstrijden gespeeld, maar dat was het ook. Zou gewoon labyad halen die daar uit de voeten kan maar wel al op 8 goals en 6 assists staat bij utrecht ipv op 1 goal via de rug.

Nou ja, Ajax betaalde destijds 1,5 miljoen Euro voor Amin Younes. Voor een spits die niet scoorde en niet aan de verwachtingen voldoet en bovendien wiens contract afloopt, is 5 miljoen nog niet zo'n slecht bedrag!

24 januari 2018 om 15:56

Ajax betaalde 2,5 miljoen. Is geen spits. Was in het seizoen 2015/2016 goed voor 9 doelpunten en 10 assist in 39 wedstrijden. Was in het seizoen 2016/2017 goed voor 7 doelpunten en 13 assists in 48 wedstrijden, waarvan 4 goals en 4 assists in de Europa League (kwartfinales gescoord en assist, halve finales gescoord en assist). Heeft daarnaast ook 5 keer voor het Duitse elftal gespeeld, waarbij hij 2x scoorde.

Dus je hebt het niet helemaal bij het rechte eind. Als je naar bovenstaande gegevens kijkt, vind ik hem wel degelijk meer waard dan 5 miljoen, zeker als je daarbij meeneemt dat hij pas 24 jaar is.

Denk dat Younes echt een prima keuze maakt als die naar Napoli gaat. Ze spelen daar een spelletje wat hij echt in zich kan denk ik vinden. Snelle technische voorhoede speler. Als hij bij napoli rendeert komt die in beeld bij Duits elftal.

24 januari 2018 om 15:49

Hij speelt al in het Duitse elftal.

24 januari 2018 om 16:16

Nee, hij is de laatste oefeninterlands niet opgeroepen en dat klopt hij geblesseerd was, maar low heeft duidelijk vermeld als hij niet speelt dat hij uit beeld raakt. Dus hoi moet spelen maar dat doet die niet omdat Meneer Kluivert op zijn positie speelt wat vreemd vind.

Ik zou zeggen doen.
Worden beide partijen beter van (younes en Ajax bedoel ik).
Ik denk niet dat Younes nog in de basis zal zitten bij Ajax (transfer waarde daling) en bij Napoli zal hij zich weer kunnen bewijzen.

Leuke dribbel en kan best effectief zijn maar na 1 seizoen weet je tegenstander ook steeds dat die naar binnen komt en dan gaat proberen te schieten, de verrassing is er vanaf, dat zou je ook kunnen denken bij een Robben maar die kan dat koppelen aan pure klasse iets wat er ontbreekt bij Younes.

Younes heeft er een patent op dat hij te lang door gaat met zijn dribbels en geen zicht heeft op andere en gaat altijd vanuit de onmogelijkste hoeken proberen te schieten, daar gaat Ajax dus helemaal niks aan verliezen.
Is voorbijgestreefd door Kluivert en ook Johnsen zit er aan te komen en komende zomer komt ook nog Bande, jongens die beduidend jonger zijn en waarin dus veel meer rek zit.

Lekker verkopen en pakken wat je pakken kan voor dat halfjaar, je hebt nog wel een optie voor nog een seizoen maar waarom zal je die gaan lichten, puur om hem dan te zieken want je hebt genoeg alternatieven.

mooie strik er omheen en toedeliedokie, misschien kuwas als backhup voor kluivert?

24 januari 2018 om 16:22

Dan kan je beter Younes houden. Bij Kuwas is het maar de vraag of hij het niveau van Ajax aan kan.

Het is vergeleken met wat Napoli eerst had geboden, een heel stuk meer. Swansea City heeft 10 miljoen geboden, maar Younes wilt daar zelf niet naartoe en hoe jammer het ook is, Napoli zal sowieso niet een bedrag richting de 10 miljoen betalen en Younes wilt dus echt alleen maar naar Napoli toe.

In principe is 5 miljoen wel een mooi bedrag voor Younes en misschien dat Ajax nog richting ongeveer 6 miljoen kan gaan, maar dit bod zou ik ook wel overwegen om te accepteren. Hij heeft een aflopend contract en Ajax heeft een optie die ze kunnen lichten, waardoor het contract van Younes automatisch met 1-jaar verlengd wordt, maar ik verwacht dat de 5 miljoen die Ajax nu kan krijgen, in de zomer waarschijnlijk niet zal krijgen en dat is om 2 redenen:

1- Ajax zal in de zomer geen 5 miljoen of meer krijgen, omdat hij dan nog maar 'n 1-jarig contract heeft en dan zal Ajax dus nog minder krijgen.
2- Ik verwacht niet dat Younes zijn basisplaats terug zal krijgen, want voor de winterstop was Kluivert prima bezig en ik verwacht dat Kluivert gewoon zal blijven staan. Dat Younes dan geen basisplaats zal hebben, zal zijn waarde ook niet laten stijgen.

Dus Overmars, accepteer dit maar!

Er is niets erger dan na een belediging (1miljoen) met een tweede belediging komen. Internationals van Duitsland en aanvallers van Ajax met een contract van mogelijk nog 1,5 jaar gaan echt niet voor minder dan 10miljoen weg. De man speelde vorig seizoen alleraardigst tot de finale van de Europa League. Ajax heeft het lange tijd in hem gezien, nu mag dat zich weleens uitbetalen of lekker blijven.

24 januari 2018 om 16:19

Precies, Ajax kan het zich veroorloven dus waarom zou je ten koste van alles die kerel laten gaan? Ik heb niet zo veel zin in dat 1 dag na de transferdeadline Kluivert geblesseerd raakt en wij in volle kampioenstrijd geen vervanger hebben. Minder dan dit levert Younes toch niet op, dus dan is het een verlies-verliessituatie waar we niet op zitten te wachten.

Ik denk dat je vrede moet hebben met 5 miljoen.
Hij loopt af gratis de deur uit of je kan iig zijn aankoopbedrag terug krijgen.
Geloof me die jongen gaat er niet eens 1 meer prikken voor Ajax in het 2de seizoenshelft als die blijft. Puur en alleen al omdat hij überhaupt niet eens meer zal beginnen in de basis

Ze kunnen doodleuk denken Younes transfervrij op te halen in de zomer, maar komen toch behoorlijk bedrogen uit aangezien Ajax hem zonder enige moeite tot 2019 kan verlengen. En dan kunnen ze opnieuw beginnen met bieden. Missschien is 5 miljoen dan wel een keurige prijs, maar nu in de winter? Hij kan echt nog van belang zijn in de titelrace. Zoveel keuze op de vleugels hebben we ook niet echt.

Wat mij betreft stelt Overmars zich lekker dwars op, niet te makkelijk happen. Er is genoeg intresse voor die jongen, genoeg andere clubs die wel fatsoenlijk willen betalen.

24 januari 2018 om 15:58

Ik weet niet of het 'zonder enige moeite is'. Ik heb geruchten gehoord dat deze eenzijdige optie alleen gelicht kan worden bij een minimaal aantal speelminuten. Ik ken de exacte details niet van de clausule, maar wellicht is het niet zo eenvoudig als iedereen zegt.

24 januari 2018 om 16:05

Je zou hem bovendien nog wel eens goed kunnen gebruiken in de eindfase van het seizoen. Spelers te snel afschrijven zonder adequate alternatieven, wanneer bv. Kluivert geblesseerd raakt, is Ajax al vaker opgebroken.

24 januari 2018 om 16:16

Verlengen betekent ook betalen. Beetje zonde als je hem niet meer wilt gebruiken.

24 januari 2018 om 17:17

In mijn scenario gaat hij dus wel gebruikt worden, Kluivert is nog jong en wisselvalig. Daarnaast, wie wil je bij afwezigheid van Neres en Kluivert er anders inzetten? Verder hebben we alleen Johnson nog, die is gewoon nog niet zo ver als Younes.

24 januari 2018 om 16:18

Dan denk ik dat je Marc Overmars behoorlijk onderschat. Hij heeft inmiddels een uitstekende staat van dienst betreffende verkopen.

Dus 1-5 miljoen voor een Duits international op wie ze een optie kunnen lichten, lijkt me een schijntje. Maar goed, dat is het onderdeel van het spel, we naderen Transfer D-Day dus er worden nog tal van paniekaankopen gedaan en gekke bedragen betaald.

Even een gekkigheidje.. Jij schrijft dat lijkt mij het beste...
Zal Nufc dan ook 9 miljoen kunnen betalen om Jörgensen in te lijven ? Bij Feyenoord gaat het als een nachtkaars uit en nu kan hij in de sterkste competitie in de spits spelen tegen een veel beter salaris. Of werkt het nu zo niet ??

24 januari 2018 om 16:21

Heerlijk voorbeeld betreffende Jorgensen. Het valt me vaker op dat onze Rotterdamse vrinden met jaloerse blikken naar Ajax' uitgaande transfers zitten te kijken gezien Feyenoord afgelopen jaren de sterkhouders voor een appel en een ei hebben laten gaan.

Ik hoop dat Jorgensen of blijft of voor pak'm beet 30 miljoen gaat.

24 januari 2018 om 16:27

Ze vragen meen ik 23m.

24 januari 2018 om 16:51

Agree met de laatste alinea.

Ik haalde Jörgensen erbij omdat deze in de belangstelling staat van Nufc en niet om er een Feyenoord-Ajax discussie van te maken.

Hoe dan ook, denk ik dat er binnen 1 week een hoger bod dan die 5 miljoen door Ajax geaccepteerd zal worden. We zullen het zien (net zoals ik hoop dat er geen 15 miljoen of meer voor Jörgensen uitgetrokken gaat worden, maar dat heb ik in een andere topic al uitgelegd !

24 januari 2018 om 16:24

Napoli kan/wilt echt niet wachten tot de zomer anders zouden ze niet zoveel moeite doen en van 1 naar 5 gaan, lijkt me.
Overmars laat Younes terecht niet gaan voor 1M ook al zou die in de zomer vertrekken transfervrij maar 5M...zonder zijn halfjaarssalaris nog te hoeven betalen hmm..gewoon lekker laten gaan.

Overmars moet een tegenbod doen van 7.5 en voor 6.25 miljoen vertrekt Hounes naar Napoli, hetzij Barca of Psg het spel zou bederven maar dat valt te bezien.

Gewoon 5 miljoen euro plus 40% bij een doorverkoop binnen 5 jaar.

Wil Napoli niet dan maar 10 miljoen euro betalen.

24 januari 2018 om 16:25

Nog beter voorstel😉

Gladbach heeft ook een doorverkoop percentage bedwongen toen der tijd van 20% dus Ajax krijgt sws minder.. 5mil heb je je investering eruit en een gedeelte salaris goede deal!

Dat ajax hem verkoopt voor die5 mol, wat heb je aan een speler die gefrustreerd is en weg wilt.

Snel weg doen, er zit niet meer in dan hij nu laat zien. Goed in de kleine ruimte, een leuke dribbel, slecht schot. Hij wil zelf graag naar Napoli, laten we hem deze kans dan niet ontnemen. 5 miljoen is een reeel bedrag voor een 24 jarige bankzitter.

Ach vraag gewoon tien. Dat Napoli geïnteresseerd is, geeft op zich zelf al aan dat ze hem niet zo heel nauwlettend volgen. Dan kan je makkelijk zeggen, voor een international van Duitsland die in de EL finale stond willen wij minimaal tien.

Vraag om een doorverkoopoptie en strik erom heen. Meteen door naar Utrecht om Labyat op te gaan halen.

De Ere-divisie èn met name de topclubs moeten gerichter zoveel mogelijk jonge talentvolle Nederlandse spelers en vooral de potentiële Oranje klanten veel speeltijd gunnen met het oog op de WK kwalificaties 2020, zonder de buitenlandse spelers uit het oog te hoeven verliezen.
Het komt simpel neer op een nog intelligentere afweging en selectie in de top van het talentvolste Nederlandse 'zilverwerk'...
KNVB laat de Nederlandse Leeuw weer eens stevig brullen en zien dat je het 'Koninklijke' logo verdient en de Divisies kan leiden om 'Ons' Oranje weer terug tot de top der naties te stuwen.
We Can!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren