Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Manchester City breekt Premier League-record na dikke uitoverwinning

Laatste update:

Manchester City heeft woensdagavond de vijftiende opeenvolgende overwinning in de Premier League geboekt. Het team van Josep Guardiola was met 0-4 te sterk voor Swansea City en breekt zodoende een competitierecord, dat jarenlang op naam van Arsenal stond. De Londenaren stapten tussen februari en augustus 2002 veertien keer op rij als winnaar op het veld.

In de openingsfase maakte Swansea, met Mike van der Hoorn in de basis, aanvankelijk de indruk dat men het de ploeg van Guardiola wel eens lastig kon gaan maken, maar de werkelijkheid was anders. Manchester City domineerde de wedstrijd volledig, met liefst 77 procent balbezit in de eerste helft. De openingstreffer van Silva, na nog geen half uur spelen, was dan ook verdiend. Swansea kreeg de bal niet goed weg, waar Bernardo Silva het overzicht behield en de vrijstaande Spanjaard bediende: 0-1.

Tien minuten voor rust was het opnieuw raak. Een vrije trap van De Bruyne vanaf links belandde via een stuit achter Lukasz Fabianski, die toch meer had kunnen doen: 0-2. Swansea kwam in offensief opzicht niet verder dan een inzet van Jordan Ayew. Het team van Paul Clement begon ook goed aan de tweede helft, zette goed druk op de defensie van the Citizens, maar na 52 minuten spelen was het toch 0-3.

Na voorbereidend werk van Raheem Sterling wipte Silva het leer over Fabianski heen: 0-3. Het team van Guardiola speelde het duel in het Liberty Stadium professioneel uit, met liefst tachtig procent balbezit. Met invallers Luciano Narsingh en Leroy Fer binnen de lijnen kregen the Swans nog een vierde tegentreffer om de oren. Na een pass van Yaya Touré schoot Sergio Agüero de bal laag tegen de touwen: 0-4.

Denk jij dat Manchester City dit seizoen een competitiewedstrijd gaat verliezen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

#recordbreakers
De 15e PL wedstrijd gewonnen op rij! En Hoe! David Silva speelde de wedstrijd van zijn leven! De tweede helft was van ongekend niveau! Het mooie spel onder Pellegrini heeft een totaal nieuw level bereikt.

Als City zo blijft winnen, dan kunnen ze kampioen worden met 100 punten in de Premier League. Dat zou bizar zijn! Ze staan nu al 19 punten voor op bijvoorbeeld Arsenal.
Niet-normaal!

13 december 2017 om 22:43

En Pep behaald dan een persoonlijke record namelijk 3 competities stuk spelen

13 december 2017 om 23:00

@superbuli

Pep Guardiola haters:

'ja maar Pep is een matige coach iedereen kan 15x achter elkaar winnen met zo een elftal''.

Pep is een verademing voor de Premier League.

13 december 2017 om 23:06

Stuk gespeeld zou het moeten zijn.

Ach die mensen kijken alleen naar wat Pep beschikt, ze moeten eens kijken wat Pep uit zo een materiaal haalt.

13 december 2017 om 23:13

@superbuli
Wij reaguurders, en de rest van de voetbalwereld, zijn er ook met name om overal maar wat van te vinden. We zijn heel erg kritisch en als het even minder is, dan zitten we meteen te zeuren. Althans, zo is het gros van de voetbalvolgers.

14 december 2017 om 00:03

Pep maakt spelers ook individueel beter! Niet alleen talenten maar ook een Boateng is absokute wereldtoptoptop onder hem geworden. Complete verdediger en ook nog goed en belangrijk geworden in de opbouw. Voor Pep was Dante de CV baas bij Bayern en nu is Boateng ook veel minder. Pep trainde elk details met Boateng. Wat een vakman

13 december 2017 om 22:44

Echt ongekend. Ongeslagen kampioen? Het zou zomaar kunnen. Tuurlijk, het is nog ver weg. Maar dit City is echt een machine, met bizar veel individuele kwaliteiten. Complimenten aan Pep. City mag dan enorm veel geld hebben, heel veel trainers weten daar niet zo goed mee te presteren als Pep nu doet. Ben geen enorme fan, nooit geweest, maar niets dan respect voor de prestaties dusver.

13 december 2017 om 22:58

@timmatavz7
Er is veel geld geïnvesteerd. Maar wat veel mensen vergeten is dat City onder Pellegrini een 30plussers elftal was geworden. City heeft zoveel spelers vrij laten gaan en verkocht! Pep moest wel renoveren! Als City aan komt kloppen, dan is de vraagprijs sowieso al verdubbeld natuurlijk.

En dan koopt Pep geen Neymar of een andere superspeler, maar jonge toptalenten zoals Sane, Bernardo, Gabriel, Stones, Mendy! Natuurlijk zijn het spelers waar iedereen (of veel mensen) een grote toekomst van hebben verwacht. Maar in het begin zijn dat soort spelers totaal niet consistent. Het tegendeel blijkt bewezen te gaan worden.

Daarnaast zijn de absolute toppers van het team de spelers die er al zaten: De Bruyne, David Silva, Fernandinho en toch ook wel Aguero.

13 december 2017 om 22:45

Het kan aan mij liggen maar is t spel soms zonder Sane ietjes beter? Laatste tijd niet “zooo†in vorm! In het begin veel goals gemaakt maar toen kwam hij er als invaller in! Maja haha City heeft zoeen sterke bank misschien ze ik zie vliegen en is t met of zonder Sane altijd wel fantastisch

13 december 2017 om 23:04

@reppi
Sane speelt soms echt slordig. Hij is een van de mindere spelers in de kleine ruimte. Maar met ruimte is hij een absoluut beest! Bij Schalke was hij dan ook een counterspeler pur sang. Ondanks dat ontwikkelt hij zich leuk en wordt hij steeds flexibeler als speler.

13 december 2017 om 23:06

Er zijn drie spelers in de hele(!) PL die dit seizoen al aan +5 goals en +5 assists zitten: Silva, De Bruyne en... Sané!
Vooral indrukwekkend dat ze alledrie voor City uitkomen natuurlijk, maar ook mooi dat Sané zich toont.

13 december 2017 om 23:07

Heb jij dan liever dat Sane start of dat Jesus/Bernardo start? Sane met zn snelheid inbrengen tegen een ploeg die al 60/70 min keihard heeft lopen verdedigen derin zetten kan een wapen zijn!

13 december 2017 om 23:12

@levski1 Ja beestachtig en Aguero 9 goals Sterling 9 goals Jesus 8 goals Sane 6 goals.. phoe

13 december 2017 om 23:17

@reppi
Als liefhebber van ook de tactische kant van voetbal vind ik dat een moeilijke vraag. Het ligt er maar net aan wie je tegenkomt en dus hoe je het best kan spelen tegen die tegenstander. Bernardo is tot nu toe niet echt in topvorm geweest, maar is wel heel erg goed om de bal in de ploeg te houden. Gabriel vind ik erg dreigend in de kleine ruimte en in de combinaties. Gabriel is dus handig tegen de bus bijvoorbeeld.

Als je ruimte krijgt, dan zijn Aguero en Sane de logische keuze. Sane kan een paar man voorbij spelen, combineren op de flank en schoren. Aguero kan dat ook, maar dan met minder snelheid, maar in kleinere ruimtes. Aguero is alleen wat minder met de rug naar de goal van de tegenstander. Dus echt in het typische voetballende spel van Pep in een 4-3-3 formatie.

Maar over het algemeen zou ik toch zeggen: Sane-Aguero-Sterling, al is het erg situationeel.

Overigens heeft Aguero nu 10 goals.

13 december 2017 om 23:18

Zeker denk het ook. Zei het al toen nog en ik citeer:

"pep is een pure trainer die alles goed wil hebben. Het spel dat hij wil spelen, brengt hij duidelijk over en zijn kijk op het spel is van een abnormaal niveau. Ik vind zijn visie op het spel heerlijk en je ziet bij elk team waar hij trainer is, dat er gelijk verandering is. Ik geloof zeker dat hij van.dit team een beesten team gaat maken. Hij heeft met Silva, de Bruyne, Gundogan en Aguero de spelers die het spel begrijpen dat hij wil spelen."

En je ziet nu dat hij de tijd heeft gehad en de middelen heeft gekregen om een team te smeden die zijn voetbalvisie kunnen uitvoeren. Het gaat nu abnormaal en het zogenaamde sterke PL heeft niks in te brengen tegen deze machine van Pep. Ik vind het heerlijk om te zien en zijn voetbalvisie is ook gewoon om van te smullen.

Echt respect voor pep. Hij krijgt het toch voor elkaar om dominant en mooi voetbal te laten spelen. Ook al is het mss maar voor 2 a 3 jaar elke keer. Het kampioenschap is hem gegund, alleen al op basis van de 1e seizoenshelft

Ik had liever gewild dat Pep dit deed met een ''mooie'' historievolle Engelse club maja... Hopelijk nadat Pep de titel heeft gepakt doorgaan naar Italie. Dan heeft hij in de hele top 4 de titel gepakt. Nog ff bondscoach worden met Spanje en de cirkel is rond. Geweldige trainer!

13 december 2017 om 23:00

Gezien zijn sterke politieke uitingen lijkt me dat sterk. Of hij moet net zo hypocriet zijn als Pique.

13 december 2017 om 23:19

Zonde dat ook jou de complexiteit van meerdere verwantschappen ontgaat.

13 december 2017 om 23:03

Niet om dingen recht te gaan praten. Maar Man City is altijd al een naam geweest in het Engelse voetbal. 2x landskampioen voor de overname en toch uit mijn hoofd en stuk of 8/9 keer 2e en 3e geworden. Daarnaast hebben ze wat bekers gewonnen.

Als je bijvoorbeeld kijkt naar het aantal goals, in de 100+ jaar, op het hoogste niveau van Engeland, dan staat City op een mooie plek 8 geloof ik. Ze hebben eigenlijk vaak wel leuk meegedaan op het hoogste niveau van Engeland. Maar natuurlijk heeft een Everton een grote prijzenkast.

Wat mij betreft zou het leuk zijn als zo veel mogelijk teams uit Engeland mee zouden doen om de title i.p.v. een two horse race zoals destijds met United en Arsenal.

14 december 2017 om 00:03

Ja het is een normale naam geweest. Niet meer niet minder. Het is nooit een Liverpool, United, Arsenal, Spurs geweest. Net als dat ik Chelsea gewoon een lelijke club vindt zonder uitstraling, zo heb ik ook niks met City.

14 december 2017 om 00:40

@10_alex_10
United, Liverpool en Arsenal zijn giants. Maar Spurs?
Qua prijzen heb je de big boys: Arsenal, Liverpool, United, Everton

En dan heb je nog de andere clubs die een aantal kampioenschappen en bekers hebben gewonnen:
Sunderland, Aston Villa, Man City (ook voor 2008 al), Chelsea, Spurs, Newcastle, Huddersfield, Nottingham Forrest, Leeds etc

Uiteraard snap ik wat je bedoeld. Wat voor mij een interessante vraag is waarom clubs we clubs met sentiment liever prijzen zien winnen. Waarschijnlijk is dat toch dat nostalgische gevoel van toen we jong waren en op werden gegroeid met de grote voetbalclubs van die tijd, zoals Inter, AC Milan, Arsenal etc.

13 december 2017 om 23:03

Ik weet niet waarom maar ik zie Pep niet als bondscoach van Spanje! Pro Catalaan en al helemaal hoe het er nu aan toegaat. En natuurlijk word ie geen bondscoach van Spanje op de korte termijn maar ik zie t gwn niet gebeuren. Ook als je zn jasje ziet en dat gele strikje waarmee hij Catalonië steunt zegt me dat hij te Pro Catalaan is. Misschien na Juve weer terug naar Barca en dan Bondscoach van Catalonië

13 december 2017 om 23:13

Manchester City heeft een prachtige historie. Je zou het eens moeten lezen. Is in 1880 opgericht (ja, onder een andere naam) en bestaat bijvoorbeeld al langer dan jou cluppie. Bepalen prijzen hoe mooi een club is? Daarnaast draait het er toch om hoe een club in de huidige tijd presteert? Daar kijk je immers naar.

14 december 2017 om 00:00

Mijn cluppie heeft meer fans dan City ooit van zou kunnen dromen. Ok die plastic aankomende fans daargelaten. Daarnaast is de sfeer in ons stadion 1 van de beste ter wereld. En welke sfeer heeft City? Juist geen.

Dus naast de prijzen mist City alle charme wat andere Engelse clubs zoals Spurs, Arsenal, Liverpool en United wel hebben.

Ik heb gewoon niks met clubs die gepompt worden met bakken geld en uit het niets geschiedenis schrijven.

Daarom ben ik ook Serie A liefhebber. Charme, klasse, nostalgie, uitstraling. Alles wat City mist. En zoals je ziet, eremetaal heb ik daar niet bij staan. Dat is dus het verschil tussen jou en mij. Daar draait het dus voor mij niet om!

Maar goed jij zal dat nooit begrijpen.

14 december 2017 om 00:22

Ac milan heeft afgelopen zomer ruim 200 miljoen uitgegeven onder leiding van aziaten, nogal gepompt nu. Is dat nu ook een club zonder historie? Geldt ook voor inter. Ik ben bij city geweest, prachtige sfeer en een vol stadion.. het is de club van de arbeiders, het feyenoord van manchester. De entreeprijzen van het etihad stadion zijn daarom nog steeds relatief laag. City heeft traditiegetrouw meer aanhangers in manchester zelf dan united. Wat jouw post heel duidelijk laat zien is dat je totaal geen benul hebt over de historie van City en vingertje wijst terwijl er in de serie A precies hetzelfde gaande is. Je laat je ontzettend kennen vind ik, de gemiddelde cityfan in het stadion is een échte fan van voor de overname. En die zin: maar goed dat zal jij nooit begrijpen.. wat weet je daar nou van? Jij typt ook heel goed Nederlands, moet ik er dan vanuit gaan dat jij hooguit 2x per jaar naar een wedstrijd gaat en net zo goed geen enkele binding met de regio/club hebt? Je bent ontzettend subjectief en oordelend in deze post.

14 december 2017 om 00:23

@Alex

Niet zo gepikeerd man. Ik ben geen City fan, maar je moet een club ook de kans geven naam op te bouwen he. Daar zijn ze nu mee bezig.

En de serie A sfeer? Die stadions zijn zo leeg als wat man.

14 december 2017 om 00:31

Ik vind dat Juventus Stadium maar niks. Doe mij maar een Old Trafford, Anfield of Stamford Bridge. City heeft nostalgie op een andere manier, niet zozeer met prijzen. Real Madrid, Barcelona, Juventus noem de grootmachten van vroeger maar op hadden toen het meeste geld en hebben daardoor geschiedenis geschreven. Manchester City en Chelsea hadden dat geld niet, nu hebben ze het wel en kunnen ze beginnen met een historie. Je zegt dat je de Serie A volgt omdat die competitie volgens jou meer uitstraling heeft, terwijl ik vind dat de PL veel meer uitstraling heeft. De stadions in de PL zitten altijd vol, terwijl als ik kijk naar AS Roma of Napoli zit het stadion maar halfvol, dat is geen uitstraling.

14 december 2017 om 00:47

@10_alex_10
Charme, klasse, nostalgie en uitstraling zijn zeer subjectieve begrippen. Persoonlijk vind ik City sinds Pellegrini een team dat klasse uitstraalt. Maar goed, dat is mijn belevingswereld.

Waar veel mensen zich niet op focussen/weten is dat veel clubs groot zijn geworden door simpelweg meer geld te hebben dan de concurrenten. Nee, niet in de maatstaven van de dag van vandaag. Maar laten we ook rekening houden met inflatie. Er zijn altijd al externe investeerders geweest die voetbalclubs groot hebben gemaakt. Zo ook bij aardig wat traditionele clubs.

14 december 2017 om 01:50

Jeetje, wat een zure reactie weer, een reactie vol aannames en jou eigen subjectieve mening. Ten eerste maakt het mij geen zak uit persoonlijk hoeveel fans mijn club heeft. Ik volg de club om de club, niet om de fans. Daarnaast is de Serie A niet meer zo als in haar glorieuze jaren. Die stadions zitten op het moment halfvol en elk jaar staat hetzelfde team bovenaan met dezelfde prijs die zij de jaren ervoor ook hebben gewonnen. Daar vind ik persoonlijk niets charmants of klassevol aan, maar jij ben uiteraard toevallig fan van die club en lijkt dat even te vergeten. Als laatste doe je weer een aanname, dat het bij mij draait om de prijzen. Dan was ik wel fan van Juventus of PSG geworden. Ik ben fan van Manchester City omdat ik Nigel de Jong altijd al een eindbaas(!) heb gevonden en na de wedstrijd tegen QPR ben ik verliefd geworden op de club. Ik moet je nageven dat het Italiaans voetbal weer in de lift zit (onder andere door geldschieters) en hoop dat zij dit weer kunnen doen opleven in de gloriejaren van AC en Inter Milan.

14 december 2017 om 05:30

Denk dat hij Man City alleen verlaat voor PSG of Juventus.

Dit City is ongekend. Wat een machine heeft Pep gecreeerd hier. Ben totaal geen fan van hem, maar dit spel is echt belachelijk mooi en sterk. Hoop echt dat City ergens dit seizoen nog instort.

Mooie prestatie van City. De titel lijkt eigenlijk bijna wel binnen, tenzij er echt vreemde dingen gebeuren. Ik ben vooral benieuwd hoe City het gaat doen in de CL.

Ik vrees dat de PL de nieuwe Buli wordt.

14 december 2017 om 02:35

Gebaseerd op een halve seizoen? We weten nooit wat volgend seizoen word. Zie city graag verliezen maar zet ook de hele tijd geld op ze dus altijd win win situatie.

Ze gaan hard in de Premier League. Het kan hen niet schelen wie de tegenstander is, en dan zit het mentaal goed. Zeg nog maar eens dat Pep geen topcoach is.

De duurste selectie ter wereld, zo een slordige 900 miljoen. Het mag dan wat kosten, je krijgt er ook wat voor terug bij Pep. Ik denk dat ze de PL wel gaan winnen. Zie eigenlijk alleen Chelsea nog als concurrent. De echte test zal in de CL zijn.

14 december 2017 om 00:15

Je haat al wat minder op de beste trainer & coach ter wereld maar nog steeds mag je hem niet. Duurste selectie ter wereld. Hij geeft City de toekomst. Hij schrok zich rot toen hij aankwam met spelers als Zabaleta, Sagna, Clichy en Kolarov. Hij heeft City gerenoveerd en ze heeeeeerlijk voetbal laten spelen die veel jonge kijkers trekt. Talenten als Diaz, Adar en Foden krijgen kansen. Jesus word als koopje gehaald in deze dure tijd. Een 20-jarige spits zo goedkoop? En Pep belde hem op om naar City te komen en volgens Jesus zelf was dat de doorslag. Stop met haten op Pep. Hij slaagt overal.

14 december 2017 om 09:57

@sampaolifey

Ik haat Pep totaal niet. Geweldige trainer, misschien wel de beste ter wereld. Dat betekent niet dat ik mijn ogen sluit voor zijn fouten (en de feiten), iets wat jij wel lijkt te doen. Ik ben niet zo van de extremen

14 december 2017 om 09:41

Lol, de echte test in de CL? Wat is dit dan allemaal, training ofzo?

14 december 2017 om 09:58

@millonario

Ja, de PL zou je bijna als training kunnen zien ja

14 december 2017 om 16:32

Haha, goed dan. Laten we dat dan vooral doen.

Kan. Iemand mij uitleggen waarom westham vs arsenal werd uitgezonden ipv city op het open ziggo kanaal. Kan me hier gruwelijk aan storen

13 december 2017 om 23:25

London derby, denk dat het dat is. Je kan genoeg streams vinden tegenwoordig dus waar maak je je druk om.

14 december 2017 om 00:21

Well, ik betaal internet/tv/bellen voor Ziggo. Ze kunnen ook gewoon de best voetballende ploeg die op 1 staat uitzenden die een winstrecord kan halen ipv Arsenal - West Ham, waar de neutrale kijken niet op zit te wachten. Ik heb idd een livestream gevolgd, maar is altijd minder fijn naar mijn mening

14 december 2017 om 16:34

Dat is sneu. Ik denk dat ze de stad Londen boven Swansea verkozen

13 december 2017 om 23:30

ik snapte er ook al niks van, je betaalt dan (ik weet het gehele bedrag niet precies uit mn hoofd) ongeveer 10/15 euro permaand en dan ga je als ziggo op Jawel 3 kanalen de zelfde wedstrijd uitzenden🤨 ligt het dan aan mij of snappen ze het daar niet helemaal. maargoed gelukkig heeft een livestream me gered...

14 december 2017 om 07:17

Ze hebben waarschijnlijk geen rechten om meerdere PL wedstrijden uit te zenden die tegelijkertijd plaatsvinden.

14 december 2017 om 10:57

Ze hebben idd geen rechten voor meer dan 1 duel tegelijkertijd maar het lijkt me wel logisch om de koploper uit te zenden dan de nr 6 tegen de nr 18

14 december 2017 om 10:56

Was vorige week ook al zo. Kwamen ze met een degradatieduel op de proppen terwijl City moest spelen. Als ze City uitzenden is het ohh wat wil ik City graag zien etc en dan hebben ze de kans komen ze met van die rotwedstrijden aanzetten.

Erg goed spel! In de CL nu tegen Basel, die moeten weggespeeld worden, maar mochten ze bvb Real of PSG loten, wordt het een échte uitdaging. Aangezien die uitdagingen nu amper hebben (en derhalve geen ervaring hebben met zulke clashes), zie ik ze zo'n wedstrijd verliezen, CL wordt te lastig.

Heerlijk om te zien hoe hij de PL domineert. Het zou wat zijn als zij ongeslagen kampioen zouden worden. Het team is een aardige machine geworden met voorop KdB en Silva. Ik zei het toen al ...

"pep is een pure trainer die alles goed wil hebben. Het spel dat hij wil spelen, brengt hij duidelijk over en zijn kijk op het spel is van een abnormaal niveau. Ik vind zijn visie op het spel heerlijk en je ziet bij elk team waar hij trainer is, dat er gelijk verandering is. Ik geloof zeker dat hij van.dit team een beesten team gaat maken. Hij heeft met Silva, de Bruyne, Gundogan en Aguero de spelers die het spel begrijpen dat hij wil spelen."

wat een geweldige prestatie van dit heerlijke team. Pep heeft er echt een machine van gemaakt, alles gaat zo ontzettend simpel en alles klopt perfect. Heb vorige week de wedstrijd tegen Manchester United op 7 april geboekt in de hoop dat ze die wedstrijd kampioen worden, en natuurlijk omdat het de manchester derby is. zal wat zijn als ze begin april al kampioen zijn in de PL. nu alleen nog de CL winnen!

David Silva is allang zoo goed, wat een klasbak hij en de bruyne zijn de motor van dit elftal,wat bijna geen zwakke plekken heeft misschien triple voor pep dit jaar

14 december 2017 om 00:50

Vergeet Fernandinho niet. Gabriel, Sane, Sterling, Bernardo en Aguero zijn stuk voor stuk topspelers en zeer belangrijk voor City. Maar zonder de trio Fernandinho, De Bruyne, David Silva zou City nooit zo goed spelen als ze nu doen. Fenomenaal middenveld.

Na lange discussies met onder andere Bergkamp_10 en nog enkele anderen die meenden dat Guardiola maar zo goed is als zijn spelersmateriaal, het wordt tijd dat jullie zijn vakkennis erkennen en dat jullie moeten toegeven dat hij op dit moment by far de beste coach ter wereld is.

Enkele punten waar Guardiola dit City enorm sterk heeft gemaakt :

- De Bruyne, Silva en Fernandinho heeft hij enorm verbeterd. Vooral Fernandinho laat een sterke indruk achter als Cvm.
- Fabian Delph lijkt ineens zijn stek in de selectie terug te hebben veroverd! Linksachter of zelfs voor de verdediging indien Fernandinho rust krijgt, hij lijkt het vertrouwen terug gewonnen te hebben van Pep.
- Tactisch veel sterker geworden dan voorheen : het druk zetten is veel preciezer, de looplijnen zijn fantastisch en ze kunnen een bus slopen.

Enkele punten dat in nadeel van Guardiola spelen :

- Het verwijt dat hij dik 250 miljoen euro heeft gespendeerd. Ook al gaat het resultaat geven, dat gaat altijd tegen hem keren.
- Geen CL winnen zal voor de niet-fans van Guardiola betekenen als faling, mede omdat ze ook dat geld hebben gespendeerd.

14 december 2017 om 10:21

Goed verwoord. Mensen zullen altijd met argumenten komen om dingen omlaag te praten.

City speelt met zoveel vertrouwen en tactische vernuftigheid. Onder Pellegrini bakten ze er echt niks van in het drukzetten. Maar Pep is tactisch zo goed. Hij past continu dingen aan tijdens de wedstrijd die de gewone kijker niet ziet.

Naast de benoemde spelers heb je nog Sterling, Sane, Gabriel, Otamendi, Stones die Pep beter laat spelen.

15 december 2017 om 08:56

@silvacity

Inderdaad, je kan gewoon zeggen dat hij de hele selectie geheid beter heeft gemaakt!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren