Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Voor Lozano wordt volgend jaar zeventig miljoen euro betaald’

Laatste update:

Hirving Lozano is pas bezig aan zijn eerste seizoen bij PSV, maar Kees Jansma verwacht dat de Mexicaan niet lang meer in Eindhoven te bewonderen zal zijn. De Mexicaanse aanvaller maakt veel indruk in de Eredivisie en mag zich met negen doelpunten topscorer noemen. Afgelopen vrijdag was hij met twee doelpunten tegen België nog van grote waarde voor de nationale ploeg van Mexico.

Volgens Jansma kan PSV het zich permiteren om de vraagprijs behoorlijk op te schroeven. Daarbij denkt hij zelfs aan een bedrag van zeventig miljoen euro. "Hij is een exceptionele speler en heeft snel naam gemaakt sinds hij afgelopen zomer bij PSV is gekomen", zei Jansma zondagavond bij Studio Voetbal. "Voor Lozano wordt volgend jaar zeventig miljoen euro betaald. Die gaat denk ik naar een club als Manchester City. Die betalen dat gewoon.”

Sjoerd Mossou, journalist van het Algemeen Dagblad, sloot zich bij de woorden van Jansma aan. "Hij zal komende zomer weer vertrekken. Voor zeventig miljoen euro? Dan is PSV direct uit de financiële zorgen.”

Hirving Lozano speelt volgend seizoen niet meer voor PSV

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een onzin 70 miljoen. Met allen respect fantastische aankoop. Ik denk toch echt eerder naar de 30 a 40. PSV speelt geen Europees voetbal en speelt in een competitie die niets zeggend is. We hebben evenveel Europees punten gehaald als Letland dit jaar. Erg goed en ook zeer commercieel.

13 november 2017 om 07:46

Speelt geen Europees voetbal, maar wel interland voetbal, en ook daar onderscheid hij zich. Als hij een goed WK speelt dan profiteert psv daar zeker van mee.

13 november 2017 om 08:00

Heel stoer dat Jansma 70 miljoen zegt. Maar dat krijg je dus nooit. Op basis van wat zou een club 70 miljoen betalen als ze in Nederland al tevreden met 30 a 40 zijn? Dat is al een smak bedrag waar iedereen in zijn handen klapt.

Als het over transferbedragen gaat dan is iedereen altijd lekker verzekerd en arrogant. Heb je de Nederlandse competitie wel is gezien hoe er wordt verdedigd en gescoord? Het is echt gewoon lachwekkend. Een Lozano is zeker te goed voor deze competitie. Maar had gewoon gehoopt dat PSV ook Europees speelt. Hij heeft amper tot wel tegen gas van een tegenstander. Alleen van Ajax en Feyenoord en daaronder is gewoon speeltuin voor deze voetballers.

13 november 2017 om 08:03

Ook heeft hij nog een 5,5 jaar (!!) contract

13 november 2017 om 08:45

Hij doet het ook prima in interlands.

13 november 2017 om 08:52

Bovendien is het maar de vraag hoeveel van dat bedrag naar psv gaat. Volgens mij hebben ze hem met een constructie gehaald waardoor hij net volledig van Psv is.

13 november 2017 om 09:05

Prima in interlands zegt niet erg veel. Helemaal niet als je actief ben in Noord-Amerika waar de tegenstand niet erg sterk is. En gezien het aantal Eredivisie spelers die niet uit de verf komen in het buitenland sluit ik mij bij Jason Rhijn aan, daar gaan ze geen 70 mil voor betalen zonder ervaring op de Europese velden.

13 november 2017 om 09:08

Denk dat PSV wel 70 nodig heeft daar ze niet volledig eigenaar van de speler zijn

13 november 2017 om 09:27

@Ronzie

Hij scoorde vorige week nog twee keer tegen België, dat Noord Amerika argument kan dus ook de prullenbak in.

13 november 2017 om 09:48

Dat argument kan de prullenbak in vanwege 1 incidentele wedstrijd wat ook nog eens een vriendschappelijke wedstrijd was waarin Beglie met een B-verdediging speelde? Dat gaat mij wat te ver, sorry.

Ik hoop voor PSV dat ze er veel aan verdienen hoor, maar 70 miljoen is nogal uit de lucht gegrepen. Helemaal aangezien ze geen Europees spelen en er momenteel meer Eredivisie spelers falen dan slagen in het buitenland.

13 november 2017 om 10:19

We vergeten een ding. Als een club concreet wordt en 35 miljoen wil aftikken zonder voorwaarden, is PSV dan in de positie om het niet te accepteren? Ik denk dat we vandaag de dat de boekhouder dan zegt adios met hem en cashen. Snel verdiend. Natuurlijk is hij sportief van groot belang. Dan wordt vast wat onderhandeld in de marge, maar reken erop dat het bij Nederlandse clubs uiteindelijk om sommetjes draait waarbij zekerheid de doorslag geeft. Binnen is binnen. Mooie voornemens ten spijt, sportief belang is inmiddels gewoon ondergeschikt, simpel.

13 november 2017 om 11:14

Als PSV hem voor meer dan 11,5 miljoen verkoopt maken ze winst op hem, afgaand op meerdere bronnen dat er een 30% doorverkooppercentage is.

13 november 2017 om 11:15

@jasonrhijn ach ga toch weg met die spruitjes mentaliteit. Je ziet vanuit Portugal en Engeland spelers die net wen bal 2 keer hoog kunnen houden voor 40 miljoen vertrekken. En een blind schaap kan de exceptionele kwaliteiten van Lozana nog zien. 70 miljoen klinkt absurd maar zo zijn de prijzen de laatste jaren gestegen en je bent een rund als je lozano voor onder de 40 verkoopt en als die gast een goed wk speelt dan loopt dat zo naar 70 miljoen of meer op ja.

13 november 2017 om 07:46

Nope...deze jongen scoort ook tegen België en als die ook op t wk schittert wordt t sowieso 60mio+

13 november 2017 om 07:50

Na Depay, Janssen en Klaassen zie Ik geen BPL clubs meer zulke hoge bedragen betalen voor eredivisiespelers.

13 november 2017 om 07:58

Nou Warabe, klein verschil he oefeninterland of voor het echie en dan hebben we het geen eens over de verdediging van België, een verdediging zonder Vertonghen, Alderweireld en Kompany scheelt echt een behoorlijke slok op een borrel.

Hij zal inderdaad op het wk willen schitteren als hij 60+ mil moet opleveren. Ik gun het PSV van harte, maar dan moet hij echt meer laten zien dan een leuke oefeninterland en wat goals in de eredivisie. Hij zal een van de sterren van het WK moeten zijn, wil je een dergelijk bedrag ontvangen.

13 november 2017 om 08:47

Siepie je noemt 3 Nederlanders op tegenover 1 Mexicaan
Die alleen maar in de stijgende lijn presteert.
Sánchez ging weg voor 30 nou dan is 70 niet raar anno 2018

13 november 2017 om 09:06

@gillyabrakip wel als je meeneemt dat Sanchez een Europese finale heeft gespeeld en Lozano alleen in de Eredivisie. Zijn voordeel is dan dat het een aanvaller is waar normaliter meer voor wordt betaald, maar gebrek aan Europese ervaring gaat de prijs denk ik best wel drukken.

13 november 2017 om 09:39

Het verschil is dat deze man eigenlijk al een gearriveerde speler was toen hij naar Nederland kwam.

13 november 2017 om 10:17

Copa liberatos gewonnen en naar ajax gegaan en de el finale halen betekend grote invloed op het team. Het track record van ajax naar de spurs gaan is gewoon zeer goed, uberhoubt op klaassen en siem na is geen enkele ex ajacied de laatste 10 jaar mislukt na een transfer van ajax naar engeland

13 november 2017 om 10:22

@Ronzie ....zeg ik iets verkeerds over sanchez??? Sanchez is een verdediger voor 30, nou kijk dan ook niet raar op voor een aanvaller die al een aantal Nederlandse records in handen heeft. En ik heb het over Nederlanders in het buitenland die denken dat ze er zijn als ze bij een groot cluppie spelen
Maar al gelijk op hun bek gaan wanneer ze met een dumble van 15Kilo moeten trainen.

13 november 2017 om 11:18

@siepiw Suarez, VErtongen , Eriksen, Huntelaar , bergkamp, van Nistelrooy, Stam , robben , van persie etc etc allemaal uit de eredivisie moeiteloos meedraaiend in de PL of wat dan ook

13 november 2017 om 11:28

@gillyabrakip Je zegt niks verkeerd over Sanchez, ik zeg alleen dat hij meer bewezen heeft dan Lozano op dit moment en dat Lozano dat dit seizoen ook niet meer kan bewijzen omdat PSV zich niet geplaatst heeft voor Europees voetbal. Die ervaring weegt wel degelijk mee in de prijs die een club voor een speler kan krijgen.

13 november 2017 om 12:07

Oke de. Laatste 5 jaar alleen maar: Riedewald, vd Hoorn, Boerigter (schotland) Dijks of vond je dat allemaal gelukkingen?

13 november 2017 om 12:20

@ siepie,

verschil is wel dat dit geen Nederlandse jongen is.
Het zou mij niet verbazen als er heel erg veel geld voor deze jongen betaald wordt.
Het lijkt wel alsof de Nederlandse jongens zich niet aan kunnen passen.
Hij past zich ogenschijnlijk makkelijk aan. Denk wel dat clubs daar naar kijken.
70 miljoen is wat veel maar 40-45 zou me niet verbazen.

13 november 2017 om 13:20

Sanchez doet het toch prima? Verder zijn uit Nederland ook Vertonghen, Alderweireld, Erikssen Wijnaldum etc gekomen die het wel prima doen. Als hij een goed WK speelt is hij het echt wel waard hoor. James Rodrigues was 80 miljoen waard op basis van 1 goal op het WK in Brazilië.

13 november 2017 om 16:50

@pieterprins773 je noemt nu wel allemaal spelers op van een voorgaande absolute topgeneratie. Op dit moment houden eigenlijk alleen Wijnaldum, van Dijk, Eriksen en Alderweireld een beetje de naam van de eredivisie (generatie 2013 en later) hoog in de Premier League. In de tijd van Bergkamp, Stam, Robben, van Persie en van Nistelrooy stonden de Eredivisieclubs nog wat hoger in het vaandel op Europees gebied! Dus was het meer reden om te slagen in de Premier League.

13 november 2017 om 17:03

Nee, jij hebt een lekkere generatieduiding Gaillimh_bho. Jij haalt er in een zin ongeveer vier generaties aan als tegenargument:
"in de tijd van Bergkamp (tm 2006 bij Arsenal), Stam (tm 2001 bij Manchester), Robben (tm 2007 bij Chelsea, speelt nog), van Persie (tot 2015 bij United, speelt nog) en van Nistelrooy (tot 2006 bij United)"

Het is zeer selectief, de namen die men nu noemt om zijn gelijk te krijgen. Tegenover de mislukkelingen kan je nu prima Sanchez, Blind, Wijnaldum, Eriksen, Vertonghen en Alderweireld noemen. Je kan prima 70miljoen vragen voor vriend Lozano.

13 november 2017 om 07:50

Dan kan je het nog wel vragen. Hij kan ook gewoon blijven. Al krijg je er uiteindelijk 30 voor, heb je het na onderhandelen goed gedaan. Ajax durft dit soort bedragen ook gewoon te vragen. Krijgen het niet altijd, maar die spelers gaan UITEINDELIJK ook voor de hoofdprijs weg

13 november 2017 om 07:53

Psv krijgt er uiteindelijk zeker meer als 30 voor vriend. Arsenal had al intresse en wilde 25milj betalen, wat psv niet seriues nam. Een goede zomer en Lozano gaat zeker voor minimaal 45milj. Ideale opvolger van Alexis Sanchez trouwens. Zoveel goede spelers lopen er sws niet rond bij Arsenal, Chuky kan daar zeker mee.

13 november 2017 om 08:03

@westend

Wat denk je nou zelf? Ze kijken leuke speler Nederlandse competitie. Staat 14e op de Europese ranglijst. Tegen welke ploegen spelen ze een beetje? Oh Ajax en Feyenoord wie is de rest trouwens? Even wat beelden bekijken wel een heel labiel verdedigend niveau van Nederland. Hij is Mexicaans international en scoort daar makkelijk en ook bij Psv. Hij heeft de potentie voor een volgende stap en die kan hij maken. Hij is ook nog niet zo oud dus dat is ook voordelig. Tussen de 30 en 40 met wat bonussen erbij. Waarom zou iemand 70 miljoen willen betalen. Er zijn zoveel nadelige factoren voor Nederlandse clubs. Ten eerste PSV kan het niet eens weigeren. Nederlandse club leven hiervan we kopen om te verkopen en meer niet. We zijn geen Spanje of Engeland waar je lekker van je commerciële centjes alles mee verdiend.

13 november 2017 om 08:36

Nou omdat deze jongen nog een 5 jarig contract heeft, voor 30 a 40 hoeft die niet weg als hij psv 5 jaar lang cl bezorgd levert t meer op. Op dit moment denken clubs als die maar niet naar een ander gaat. Wat had die dembele van dortmund bereikt? Oke speelt in hogere competitie maar was daar bij lang en na geen topscorer..

13 november 2017 om 08:44

Dortmund vergelijken met Psv? Kom is op zeg en 5 jaar lang CL bezorgen gebeurd toch niet. PSV kwalificeert zich niet eens voor de EL heel kort de bocht. Dortmund is gewoon een club die tussen top 10 beste clubs van de wereld staat he.

13 november 2017 om 10:24

Tegen ojisek was hij er nog niet he.. Dus dat slaat ook nergens op. Als hij elk jaar psv kampioen maakt maken ze kans op de cl zo gek is dat niet. Lozano laat t al zien op internationaal niveau dembele niet echt

13 november 2017 om 11:17

Kampioen moet voorrondes spelen. Weliswaar de iets makkelijker route, maar zo zeker heb je geen CL meer als kampioen. 40 miljoen is denk ik al niet te weigeren.

13 november 2017 om 17:45

Volgens mij ontgaat mijn intentie totaal. Of het nou 30, 40 of 50 wordt: daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat je hoog inzet. Kijk naar wat Ajax durft te vragen. Leer ervan

14 november 2017 om 08:29

Kans is groot dat de kampioen gewoon geplaatst is voor de cl, de kampioen voor de cl plaatst zich ook direct en de kans is groot dat die uit een van de 4 grote landen komt en de vrij plek is dan voor Nederland.

13 november 2017 om 08:42

Is City niet al deels eigenaar van Lozano? Dat was toch de deal die psv maakte?

13 november 2017 om 09:28

Volgens mij heeft Psv al lang aangegeven dat ze 100% eigenaar zijn.

13 november 2017 om 09:29

Nee PSV is volledig eigenaar, waarschijnlijk heeft Pachuca wel een hoog doorverkoop percentage.

13 november 2017 om 14:43

Heb het even opgezocht. PSV heeft 100% transferrechten, maar betaalt een forse afslag bij doorverkoop. Eerder werd 40% verkooppercentage genoemd. Bron: VP

13 november 2017 om 10:38

@jasonrhijn

Mijn eerste gedachte is ook een bedrag tegen die 40 miljoen. Dat is al erg veel.

Alleen, je ziet dat die transfermarkt elk jaar gekker wordt. Nog maar anderhalf jaar geleden vielen we van onze stoel door de 30-35 miljoen die betaald werd voor Milik. Daar lachten we ons stuk over. En nu is dat een heel normaal bedrag.

Het wordt dus elke 6-12 maanden weer een stuk gekker. Dan zou die 40 miljoen voor Lozano ook omhoog kunnen gaan, ook al vinden we het eigenlijk idioot.

13 november 2017 om 11:59

Jij hebt weinig verstand van zaken als jij werkelijk denkt dat hij 30/40 mil waard is. Hij ligt zes(!) jaar vast. PSV hoeft hem niet te verkopen en hij presteert, samen met Locadia en Van Ginkel, fantastisch. PSV kan hier een Nederlands transferrecord verbeeken. 50mil is de internationale top dcht wel bereid te bieden voor hem en PSV moet dat ook gewoon vragen. Zo is de markt.

13 november 2017 om 12:08

En hoeveel gaat daar van na zn oude club?

Het is nu al een echte smaakmaker in de Eredivisie, maar 70 miljoen is nogal overdreven, clubs zijn na recente mislukkingen zoals davy klaassen en vincent janssen voorzichtiger met spelers uit de eredivisie. De stap van ED naar PL blijft heel groot, en is Lozano nu al op het niveau van een Sané? Ik geloof van niet, laat deze jongen zich nog een jaar doorontwikkelen en dan zien we wel verder.

13 november 2017 om 07:40

Ik denk vooral spitsen uit de Eredivisie. Veel verdedigers doen het niet slecht. Sánchez, Moreno, Alderweilerd, Vertonghen en Van Dijk.

13 november 2017 om 11:06

Doordat eredivisie teams zo aanvallend spelen zullen spitsen altijd beter lijken dan ze zijn, en verdedigers juist slechter.

13 november 2017 om 07:46

Ze zijn vooral voorzichtig met Nederlandse spelers. Buitelandse spelers zijn wel gewild en maken het vaak ook waar in het buitenland, zie Sanchez Suarez Ibra enz.

13 november 2017 om 08:06

Nou, Suarez is echt niet zoveel voor betaald, als je kijkt naar contractduur en daadwerkelijke bedrag, Ibra was ook niet de absolute hoofdprijs. Sanchez was dat wel, maar daar gaat ook een verhaal aan vooraf he, voor Tottenham was het namelijk de derde verdediger in de selectie met een Ajax verleden en de derde speler die zij direct bij Ajax gingen ophalen. Ja dan ben je makkelijker bereid wat meer te betalen. Want die andere grote clubs kwamen zover bekend niet. Niet Barca (die hem eerder op de korrel hadden), geen Liverpool (die toch echt ook opzoek waren naar een verdediger). Het was alleen tottenham......

Dus volgens mij is het geen eens buitenlanders, maar in dit specifieke geval Ajax. Milik was ook zo'n absolute hoofdprijs (en dat was 32 he), en dat was eigenlijk vooral gebaseerd op zijn uitstekende kwalificatiewedstrijden en paniek bij Napoli.

13 november 2017 om 09:19

27 miljoen voor Suarez niet veel? vergeet niet dat er toen andere bedragen waren he, in de huidige markt zou dat 45+ miljoen zijn geweest

13 november 2017 om 13:23

Tja als we Ibrahimovic gaan noemen als voorbeeld kunnen we net zo goed gelijk zeggen dat Robben, Sneijder en Van Persie het ook prima deden daar

De impact van Suarez en Ibrahimovic is wel voorbij, zulke goede speler zullen nu ook niet meer op die leeftijd hier spelen. Een echt toptalent speelt hier tegenwoordig hoogstens tot z'n 20e en zelfs dat is al lang.

Nouja beetje realisme mag ook wel. Heeft nog geen cl wedstrijd gespeeld en heeft zich bewezen in de Eredivisie. 70 miljoen lijkt me een (behoorlijk) tikkeltje overdreven

13 november 2017 om 10:22

Bedrag is wel erg overdreven maar de interland wedstrijd en wellicht een goed wk gaan wel helpen maarja we zullen zien. Voor nu lekker genieten dat hij bij psv speelt moge hij er nog veel gaan scoren en landskampioen worden :D

13 november 2017 om 11:15

Zal rond de 40 a 50 miljoen worden als hij een goed WK speelt.

Misschien even het seizoen afwachten? Mertens speelde ook een fantastische eerste seizoenshelft. Als hij deze lijn doortrekt, een goed WK speelt en de markt is nog steeds zo oververhit dan is alles mogelijk. Echter zullen de Bart Ramselaars van deze wereld vanaf dan een stuk meer gaan kosten voor psv aangezien de rest dan ook Euro tekens in de ogen krijgt.

Het grote voordeel is dat hij een aanvaller is en dat hij nog heel lang onder contract staat, maar 70 miljoen met in het achterhoofd de mislukkingen ala klaassen, janssen (en een beetje sanchez) betwijfel ik of dat wordt gehaald.

Bijzonder ook om te lezen dat fans van 1 bepaalde club direct negatief en afwijzend reageren terwijl de transferbedragen voor hun spelers natuurlijk wel 'marktconform' en volstrekt 'logisch' waren.

13 november 2017 om 08:02

Sanchez is zeker geen mislukking, speelt pas bij Tottenham en speelt nu al merendeel basis. Tottenham gaat nog veel profijt hebben van Sanchez. Wordt de nieuwe Vertongen.

13 november 2017 om 08:15

Klaassen speelt ook pas bij Everton, staat vaak basis en kosten een fractie minder. Ik lees net zo weinig lovende stukken over sanchez als over klaassen..anyway, daar gaat het natuurlijk niet om in mijn reactie. Ik denk dat men wel twee keer nadenkt om zukke hoge bedragen neer te tellen voor spelers uit de ED.

13 november 2017 om 08:32

Misha

Sorry, maar je zegt 'daar gaat het niet om in mijn reactie', maar je gebruikt wel Sanchez om je mening kracht bij te zetten.
Echter, Sanchez wordt door 90% van de fans van de Spurs gewaardeerd, krijgt vaak lovende woorden van zowel de medische staf en de kenners in Engeland.

Dus als je iets duidelijk wil maken en daarbij voorbeelden wil gebruiken, prima. Maar Sanchez hoort daar niet bij.

En kijk eens naar de topspelers die wél vaste waarde zijn bij hun clubs die vanuit Nederland komen.

13 november 2017 om 09:40

Het gaat niet om de discussie of je het met mij voorbeelden eens bent of niet. Het is algemeen bekend dat de meeste toptransfers de laatste tijd(ook helaas bij mijn cluppie) minder hebben opgeleverd voor de kopende club dan verwacht.

Denk wel dat je 150 miljoen kan vragen!!!!
of je het krijgt is een tweede, weetje met ze 5 jaar contract zal 250 miljoen vragen.

13 november 2017 om 08:39

Ja, daarom lukt het de beste onderhandelaar van de Eredivisie Brands al jaren niet om spelers als Luuk de Jong, Marcel Ritzmaier en Adam Maher te slijten. Kreeg ie tevens de deal met HSV niet rond voor die linksback. Ondertussen had ie zo goed onderhandeld dat hij een Moreno veel te goedkoop weg moest doen en betaald ie rond de 6 miljoen voor een beperkte speler als Luckassen.

13 november 2017 om 08:48

"ondertussen had ie zo goed onderhandeld dat hij een Moreno veel te goedkoop weg moest doen"

Dat was onderdeel van een afspraak die gemaakt is toen Moreno naar PSV kwam. Was die afspraak niet gemaakt, dan was hij wellicht niet eens gekomen.

En bovendien, als je 2,5 miljoen winst maakt op een verdediger van bijna 30, dan heb je het eigenlijk niet eens zo heel slecht gedaan.

13 november 2017 om 08:51

Ik weet dat het onderdeel van de afspraak was, maar dan mag ik het toch niet zo heel bijzonder onderhandeld vinden? Zeker niet als iemand hier het label 'beste onderhandelaar van de Eredivisie' aan hangt. Met Moreno heeft ie ook niet heel slecht gedaan, maar ook niet zo heel bijzonder.

13 november 2017 om 08:56

@cabine zo werkt het natuurlijk niet , het is Transfersom+salarissen wat je voro een speler betaalt, daarnaast ook Makelaars, dus dan ben je altijd wel iets meer uit, .

13 november 2017 om 09:49

"@cabine zo werkt het natuurlijk niet , het is Transfersom+salarissen wat je voro een speler betaalt, daarnaast ook Makelaars, dus dan ben je altijd wel iets meer uit"

Maar daar staat weer tegenover dat Moreno een van de spelers was die PSV in 2016 aan de landstitel hielp, wat weer een hoop geld opgeleverd heeft...

13 november 2017 om 11:16

Nou als jij een speler van niveau moreno naar psv kan halen, hem een tijd als vaste kracht en sterk houder gebruikt en er ook nog winst op maakt heb je het best goed gedaan denk ik😂

13 november 2017 om 12:12

Feit is wel dat de selectie die brands neer heeft gezet, al 8 punten los staat van de rest van Nederland, plus daarbij de beste seizoensstart ooit voor psv. Europees liggen ze er al uit dat dan wel maar hij had de selectie nog niet compleet. Oun je hem dat kwalijk nemen? Ik denk als je op papier osijek ziet dat je dan denkt dat kan met deze selectie ook.

Let maar op tegen ajax of feyenoord gaat deze jongen niks brengen 1 dags vliegje & 70 miljoen die man is niet goed wijs

13 november 2017 om 11:09

Ja klopt 120 wedstrijden, ik zat verkeerd.

13 november 2017 om 11:31

120 wedstrijden, hè. Daarin scoorde hij 31 keer.

13 november 2017 om 11:17

Mooi dat hij niks meer hoeft te brengen tegen ajax en feyenoord en psv toch al zo goed al kampioen is

13 november 2017 om 11:27

Beetje snelle conclusie. Maar als PSV kampioen word is dat vooral door Lozano.

14 november 2017 om 04:50

Wat heeft die nu laten zien als alleen wedstrijden tegen de mindere en dan nu al 70 miljoen krijgen doe effe normaal

Heeft PSV eigenlijk de volle 100% eigendomsrechten op deze jongen?

13 november 2017 om 08:45

PSV moet een "fors" doorkoop percentage afstaan. Kan zo niet terug vinden hoeveel het precies is, maar heb laatst ergens gehoord dat dit tussen de 50&60% zou liggen.

13 november 2017 om 08:47

Nee, in Mexico werd gemeld 30-40% over de Algehele Transfersom, dus niet over de winst.

13 november 2017 om 08:50

Oké, zal je maar geloven omdat ik er me ook niet in heb verdiept

13 november 2017 om 08:54

30-40% is nog heel veel, stel hij gaat voor 50 miljoen ik noem maar wat, 30% daarvan zou betekenen dat PSV gewoon eventjes 15 miljoen nog moet aftikken aan Pachucha

13 november 2017 om 09:23

of je verkoopt Lozano + Maher voor 50 miljoen als package deal en je verkoopt Maher op papier 40 miljoen en Lozano voor 10. Monaco heeft dit ook al een keer geflikt

13 november 2017 om 09:39

Nou nou mexicaanse media melden ook dat psv 24 miljoen heeft betaald geloof je dat ook? Ik geloof eerder 30 a 40% over de winst. Wat jij zegt Knudde is gewoon gekke werk.

13 november 2017 om 10:07

Meldde de Directie van Pachucha destijds.

13 november 2017 om 10:54

Er is officieel geen melding geweest over de hoogte van de transfersom. Helaas

13 november 2017 om 11:34

8-10 miljoen heeft Brands meteen tegenover Fox gezegd. Dat is het basisbedrag.

70 miljoen is wel heel optimistisch. De Eredivisie heeft als nadeel dat gemaakte doelpunten daar niet zoveel zeggen. In Engeland is men er al vaak ingetrapt. Hij zal dus echt een fantastisch WK moeten spelen wil je in de buurt van de 50 miljoen komen, laat staan de 70.

13 november 2017 om 11:18

De 50 miljoen is al wel bereikt denk ik, psv is gestoord als ze hem voor minder weg doen, zeker met hoelang zn contract nog is

13 november 2017 om 11:22

Bekijk het zo, vergelijk hem eens met Milik. Die deed het redelijk maar niet fantastisch voor Ajax, maar deed het wel erg goed voor Polen. Daardoor ging hij voor 32 miljoen naar Napoli. Lozano doet het veel beter in de eredivisie + de transfersommen zijn de afgelopen 2 jaar 25% gestegen als het niet meer is. Daarnaast heeft Lozano marketingstechnisch enorm veel potentieel doordat er 130 miljoen mexicanen hem als de verlosser zien.

Het is maar wat de gek er voor geeft natuurlijk. En in hoeverre PSV zijn poot stijf wil houden, of misschien zelfs durft te houden. Als er in de winterstop al clubs komen, gaat PSV natuurlijk heel veel vragen (wat me terecht lijkt). Maar is PSV bijvoorbeeld tevreden als ze 40 miljoen kunnen krijgen? Dat is dus de vraag... Hoe dan ook lijkt 70 miljoen me wel erg veel..

Lozano scoort er op los in de Eredivisie maar heeft ook zelfs in de Eredivisie een aantal hele grote kansen gemist, en dat zien de scouts ook.
Hij heeft het nu alleen nog maar laten zien bij Pachucha en Psv, in Mexico heeft hij eigenlijk alleen tegen Belgie gescoord van grote naam , de rest waar Mexico tegen moet zijn veelal landen van Honduras,costa Rica , Panama etc, da stelt dus ook geen reet voor.

Als je dan gaat vergelijken met Dolberg vorig jaar, dat was ongeveer dezelfde Hype als Lozano nu is , maar enige verschil is , dat Dolberg het liet zien in de Europa League, tegen onder andere Lyon,schalke, enzvoorts, dat heeft Lozano nog niet gedaan, heeft geen 6 goals gemaakt in een EL Campange, voor Dolberg , wat ook een aanvaller is , werd schijnbaar 50 miljoen geboden, terwijl Dolberg Europees gezien, veel meer heeft laten zien dan Lozano heeft laten zien.
Belgie speelde overigens ook zonder Alderweireld en Vertonghen, met een Boyata die bijvoorbeeld bij Twente is geflopt , nouja dat zegt mij ook niks.
Als Lozano het op het WK laat zien tegen Toplanden in hun poule, dan kan je die 70 miljoen aantikken, laat hij op het WK niet veel zien , dan zal het echt max 40-50- hooguit 60 miljoen worden, Hype van Lozano begint lachwekkend te worden, net zoals die Hype van Dolberg vorig jaar, terwijl ik een Ajacied ben, vond ik die hype vorig jaar ook lachwekkend.

13 november 2017 om 08:57

"in Mexico heeft hij eigenlijk alleen tegen Belgie gescoord van grote naam , de rest waar Mexico tegen moet zijn veelal landen van Honduras,costa Rica , Panama etc, da stelt dus ook geen reet voor."

Dat zei je gisteren ook al, dat Lozano zogenaamd alleen tegen voetbaldwergen scoort. Maar dan zeg ik het ook nog maar een keer: Costa Rica stond drie jaar geleden op het WK in de kwartfinale tegenover Nederland. Belgie staat 5e op de FIFA-ranglijst. Rusland is er op Ek's en Wk's meestal wel bij. En Honduras kan zich ook nog steeds plaatsen voor het WK (moet nog een tweede playoff spelen tegen Australie).

En bovendien: in de laatste 4 interlands heeft Lozano 4 keer gescoord. Terwijl hij maar in 2 van die wedstrijden in de basis stond.

13 november 2017 om 09:02

@cabine

Ik zal het nog eens meldde, Costa Rica speelde niet in de kwartfinale , dat was Mexico waar we toen tegen speelden.
Daarnaast , Belgie staat 5e, maar Belgie speelde met een verkapte B Elftal tegen Mexico, wat zegt het dan? Toch geen klote?
Daarnaast een Honduras , een Panama , etc , dat zijn kleine frot landen.
Ik zal het nog maar eens meldden, Lozano 23 wedstrijden 7 goals aanvaller, Mexico , tegen kleine landen .
Hakim Ziyech in 13 wedstrijden 7 goals , Marokko , tegen kleine landen , Hangende buitenspeler speelt hij bij Marokko..

Waarom die Hype man?? ,,, wat Lozano tot noch toe heeft laten zien is niet op een hoog niveau...!!!!!!!

Dat moet hij eerst maar eens laten zien, Ajax speelde in de EL Finale, heeft grote potten gespeeld, Lozano nog niet!!!!!.......

Daarom denk ik dat de clubs afwachtten tot het WK, en op het WK gaan beoordelen hoe hij speelt, dat is een echte graadmeter.

Als hij daar goed speelt, zal ik min woorden terugnemen, want dan is hij het ook zeker waard, maar als hij daar het niet laat zien , let maar op , dan zal hij niet voor 60-70 miljoen gaan , maar max 50 miljoen ALS JE Geluk Hebt!

13 november 2017 om 09:06

Je hebt trouwens gelijk , Mexico was 1/8e finale, Costa Rica kwartfinale.
Maar dan nog , dat was in 2014... hoe was NL in 2014 ?? 3e plaats.. wat is NL Elftal nu.... niet eens mee op het WK.

Zegt dus ook niks.

13 november 2017 om 09:31

"ik zal het nog maar eens meldden, Lozano 23 wedstrijden 7 goals aanvaller, Mexico , tegen kleine landen ."

23 Wedstrijden, waarvan maar 11 als basisspeler.

En nogmaals, het zijn niet allemaal kleine landen. Rusland, Costa Rica, Panama en Belgie gaan volgend jaar naar het WK en Honduras zit in de play-offs.

13 november 2017 om 09:46

Fc knudde word jij nou niet moe van jezelf? Elke x maar proberen die jongen naar beneden praten en dan ook nog bij andere topics erbij roepen dat Neres beter is. Je bent gewoon een jaloers ventje.

13 november 2017 om 09:57

@040vaart, ik vind met alle respect Lozano echt gehyped, ik kijk anders naar voetbal, PSV speelt reactievoetbal, daar rendeert Lozano heel goed in , dat is ook een kwaliteit , ik vind hem ook zeker wel een goede speler, dat meld ik ook nergens dat hij dat niet is.
Alleen in de kleine ruimtes, is Neres gewoon echt 10 x beter, veel balvaardiger dan Lozano, Lozano moet het echt van zijn snelheid + scorend vermogen hebben, zelfde als Depay eigenlijk , als een tegenstander zich ingraaft zijn ze een pak minder, terwijl de echte klasbakken iedere verdediging uit elkaar kan spelen dmv acties op techniek ipv snelheid, en het maakt mij ook echt niet uit, maar kijk eens alle goals van Lozano maar terug, zowel bij Pachcha bij Psv, en bij Mexicaanse Elftal, allemaal op basis van veel ruimtes, waar hij zijn snelheid optimaal kan benutten, dat is ook een kwaliteit , maar hij zal niet bij een club uit de verf komen die dus zelf het spel wilt maken, want dan krijgt hij die ruimtes niet.
Je kan ook een Realist zijn , en alle Sterke en Zwakke kanten kunnen benoemen, Neres heeft die versnelling niet zo erg als Lozano, Neres is in de 16 wel heel erg doelgericht , maar buiten de 16 heeft Neres ook die kwaliteiten van Lozano niet met die traptechniek die hij heeft, Lozano is ook goed met dode spelmomenten , goede trap , en snelheid , dat zijn zijn kwaliteiten, helaas zien mensen niet alles, en willen alleen de positieve dingen eruit pakken.
Als je Reeël bent , dan weet je gewoon dat Lozano nooit bij de Echte top komt , net zoals Neres dat niet gaat halen, .

13 november 2017 om 10:00

@cabine
Panama en Costa Rica gaan net zoals Mexico naar het WK, maar kunnen er geen klote van.
Wij moeten 1e worden in een Poule met Frankrijk en Zweden.
Hun moeten tegen Honduras , VS , Trinidad, Canada, Haiti,jamaica,el Salvador..

Geweldig joh, onder de indruk.

13 november 2017 om 11:38

De druiven zijn wel heel zuur, voor Fcknudde1988. Vind je het zelf ook niet tijd om er een punt achter te zetten, na 100 reacties op Lozano topic in de afgelopen dagen? Je mening was na de eeste reactie al duidelijk, en het is ook duidelijk dat het gros zich niet in jouw mening kan vinden.

Het glas is halfleeg voor jou. Prima. De groeten.

13 november 2017 om 11:42

@est
Het ergste vind ik hier op VZ dat de meeste mensen wel van alles roepen maar niks kunnen onderbouwen (op enkelingen na dan ) , en dan mij zo op de persoon reageren omdat ik een andere mening toedoe.. maar dan denk ik van, degene die dit soort dingen meldden weten niet beter.

13 november 2017 om 11:47

Lekker hypocriet. Je loopt hier zelf reacties te plaatsen zoals deze:
"een verschil, Sanchez gaat de Wereldtop halen, Lozano niet."

Dat was 'm, geen onderbouwing. Report.

Je vind het schijnbaar heel belangrijk om je mening te ventileren omtrent Lozano. Be my guest hoor.

13 november 2017 om 12:17

Nou op papier hadden ze een finale gespeeld, maar waren vooral figurant, geen enkel moment het gevoel gehad dat er maar iets in zat. Plus daarbij hebben ze bijna elke uitwedstrijd verloren, dus zo heel bijzonder was t ook niet.

13 november 2017 om 12:57

@fcknudde:
"het ergste vind ik hier op VZ dat de meeste mensen wel van alles roepen maar niks kunnen onderbouwen (op enkelingen na dan )"

Je hebt in drie verschillende reacties gezegd dat ik het bij het verkeerde einde had toen ik schreef dat Nederland in 2014 de kwartfinale speelde tegen Costa Rica, voordat je tot de conclusie kwam dat je het zelf fout had. Terwijl je dat gewoon in 1 minuut kunt checken.

En dan roep je ook nog eens, zonder enige onderbouwing, dat Panama en Costa Rica "er geen kloten van kunnen", terwijl die landen wel gewoon op het WK staan.

Dus volgens mij ben je even niet in de positie om te klagen over slechte onderbouwingen.

13 november 2017 om 11:20

Dolberg liet het zien in de EL? Hebben wij een andere EL gezien? Miss heeft hij het tegeb de onbenullige clubs een paar keer laten zien, maar ik kan me niet eens meer herinneren of dolberg wel mee gedaan heeft tegen lyon en man u zo onzichtbaar was hij

13 november 2017 om 11:42

@noah kijk aub de matches tegen Lyon terug , in de Arena scoorde hij de 1-0 , en in Lyon scoorde hij de 0-1 , maar hij was onzichtbaar , oke prima.

Daarnaast heeft Lozano eigenlijk totaal geen acties met bal, hij moet altijd in de dieptes worden aangespeeld, hij kan niet tegenstanders uitspelen in de kleine ruimtes, zelfs op Eredivisie niveau niet, het is een ideale speler voor in de omschakeling, maar niet voor teams die in balbezit spelen.
Lozano kan je echt het beste vergelijken met Depay, zo een type speler is het, snel, doelgericht.

13 november 2017 om 09:33

Als je niet ziet dat de klasse van deze speler afdruipt dan heb je er niet zo'n geweldige kijk op ...(understatement..). Als je ziet dat deze speler vanaf de eerste wedstrijd bij PSV er meteen al stond, dat verraadt pure klasse. Verder niet te beroerd om hard te werken en beschikt over een gezonde portie Zuid Amerikaans temperament: topper.

13 november 2017 om 10:00

@max, ik beweer nergens dat Lozano slecht is , maar hij heeft wel ruimtes nodig , dan kan hij optimaal renderen, in de kleine ruimtes is hij gewoonweg niet zo sterk, je moet wel sterke en zwakke punten van spelers kunnen zien.

13 november 2017 om 10:20

prima, jouw mening maar als je bijv. de 2 goals tegen België bekijkt zie je dat het in beide situaties niet overloopt van ruimte waar je het over hebt. Het is niet zo'n dribbelaar als Messi, daar kan ik in meegaan. Maar wel een echte winnaar en doelpuntenmaker met een geweldige individuele actie, moet jij ook kunnen zien.

13 november 2017 om 10:23

Beide goals uit een lange bal, beide goals een 1 tegen 1 situatie.
Een situatie dat hij even 3 a 4 man moet passeren zie ik Lozano bv niet doen.

13 november 2017 om 10:28

Lange bal klopt ; ruimt niet. De eerste tussen 2 man, de 2e in een vol strafschopgebied... , goed kijken. En 3 , 4 man passeren... dat zijn er maar 2 die dat kunnen en nee dat niveau heeft ie niet... Heb je toch beetje gelijk...

13 november 2017 om 10:33

@max4, Neres laat het ook zien om 4 man te kunnen passeren, tegen Utrecht laatst nog 3 man uitgespeeld, Vorig jaar heeft hij zelfs 1 x 5 man uitgespeeld en Nouri vrij voor de keeper gezet..

13 november 2017 om 10:44

mag hopen dat je Neres niet met Lozano gaat vergelijken....kom zeg. Dan heb je dezelfde oogkleppen op dan Neres... ; lopen, lopen, lopen ... en niet weten waar ie uitkomt... , al doet ie het de laatste tijds ietsje beter. Komt al tekort bij Ajax, laat staan op een hoger niveau...

13 november 2017 om 10:46

@max, serieus, Lozano mag in de kleine ruimtes de schoenveters van Neres echt niet strikken, Kijk maar eens Acties van Neres terug , en kijk maar eens hoe makkelijk hij passeert, en hoe vaak hij gewoon wel het overzicht behoud, mooiste was die slimme bal op Huntelaar tegen Willem 2 , wachtten wachtten, door de benen van de tegenstander slimme steekbal, Huntelaar maait over de bal heen voor een leeg goal, maar nee hij heeft geen overzicht..
Gast ,, als er een geen oogkleppen opheeft is het Neres wel, is noujuist meer een teamspeler, terwijl Lozano meer voor Lozano speelt.

13 november 2017 om 10:56

en jij hebt het telkens over het niveau van de eredivisie ?..., de eredivisie waar Neres maar liefst 1 of 2 doelpunten heeft gemaakt heeft en (waarschijnlijk per ongeluk) een steekbal , tegen Willem 2 heeft gegeven....?... ja je hebt gelijk ; die Neres loopt over van de klasse en rendement..

13 november 2017 om 11:43

@max
Lozano laat het niet eens zien in de Eredivisie 3 a 4 man te kunnen uitspelen, Neres laat dat wel zien.

13 november 2017 om 11:55

Fcknudde1988
Lozano komt zelden in situaties dat hij tegenover 3 man staat. Dat is ook helemaal niet zijn speelstijl. Hij zoekt in zijn meeste acties geen tegenstanders op, maar zoekt de ruimte op. En daar is hij heel erg goed in. Daar haalt hij in, combinatie met zijn uitstekende schot en zijn goede voorzet, zijn rendement uit.

Juist als je weinig ruimte hebt, is een speler die met zijn diepgang achter de verdediging van de tegenstander kan komen essentieel. Vorig jaar liep PSV vaak vast omdat daar gebrek aan was (vooral met Pereiro op Rb). Het recept voor de tegenstander was heel eenvoudig. Voor de pot gaan hangen en je gaat naar huis met 0-0.

"voetballen is heel simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel voetballen."
Waarom moet je 3/4 man passeren als de weg naar een goal veel korten kan (en dat kan in het geval van Lozano.

13 november 2017 om 12:02

.... fc k.. is dat de definitie van een topspeler?.., het uitspelen van 3 a 4 man?.... inderdaad ; jij hebt er geen kijk op vriend...

13 november 2017 om 12:04

@max
https://www.youtube.com/watch?v=yH5DkDA-JzQ

Dit is een complicatie van Neres

https://www.youtube.com/watch?v=3c7zlrji5ri

Deze van Lozano

Kijk eens goed, Neres heeft constant 2 a 3 verdedigers in zijn nek hangen , en heel vaak speelt hij ze ook nog uit ook , ( in de statistieken van Eredivisie site staat op dit moment 74% van de acties slagen ) dus 2 a 3 verdedigers constant uitspelen

Kijk dan eens naar Lozano... altijd ruimtes.. snel .. goede schot in de benen , maar echte acties in de kleine ruimtes..
Antwoord is keihard nee!!..

13 november 2017 om 12:11

@est 1913.

Dat ligt voornamelijk aan PSV hun speelstyle , die spelen reactievoetbal, dat is ook hun goed recht als je een speler als Lozano in je elftal hebt staan en Locadia die gebaat zijn bij ruimtes.
Op het moment dat het een gesloten verdediging is , heeft PSV elke keer het lastig , want dan valt Lozano tegen , helemaal tegen Twente was het schrijnend.

13 november 2017 om 12:11

rendement fc k.... , vergelijk het rendement van beiden en kom dan eens (gefundeerd) terug.... Allemaal loze, krampachtige reacties om Neres beter te doen lijken... Antwoord ; kansloos!..

13 november 2017 om 12:12

@max
Indien je alleen heel sterk bent, met een goede traptechniek en snelheid, betekend het dat indien je tegenstander zichzelf dusdanig ingraaft, dat er geen ruimtes zijn om gebruik te maken van je snelheid , dat je dus geen knip voor oog meer waard bent omdat je dan simpelweg onschadelijk bent gemaakt.!
Maar in de Eredivisie krijgt hij de ruimtes, omdat wij in NL allemaal van aanvallend voetbal houden , dus veel ruimtes achter onze verdedigingslinies in de Eredivisie, daarom rendeert hij optimaal hier.
Ik ben heel benieuwd indien hij geen ruimtes heeft achter de laatste linie , hoe goed hij dan opeens is, ik verwacht dat hij dan menige tegen zal vallen.

13 november 2017 om 12:14

@max, een goal of assist per minuut komt Neres ook beter uit de bus, dus snap jou reactie hier niet.

13 november 2017 om 12:21

Fcknudde1988

Als je denkt dat PSV countervoetbal speelt adviseer ik je wat vaker naar PSV te kijken. Het voetbal onder Cocu is vaak niet heel dominant, en de counter is een techniek dat PSV onder de knie heeft. Echter scoorde PSV dit seizoen maar 2 keer uit een counter (opta data). Van de 33 goals dus.

Daarbij, ook bij weinig ruimte is het diepgang belangrijk. De bal bij een speler achter de verdediging van de tegenstander krijgen, is zowat de hele kunst van een Mourinho-verdediging kapot spelen.

Ronaldo passeert zelden 2 of 3 tegenstanders. Hij maakt gebruik van zijn diepgang en gevoel voor ruimte. Is Real Madrid ook een counterploeg, volgens jou? Het schijnt Ronaldo aandig goed te lukken op deze manier, trouwens. Beter dan toen hij bij Manchester United de man met de actie was en tegenstanders opzocht.

13 november 2017 om 12:22

fc k.... , aannames door jou ; wat als, of wanneer dit of dat , allemaal onzin , beoordeel iemand op wat ie laat zien ; bij Lozano is dat behoorlijk wat, zowel in de eredivisie als bij Mexico... niets meer , nixxx minder...

13 november 2017 om 12:27

Wat heb jij toch met de kleine ruimte alsof dat het enige onderdeel is wat telt in het voetbal? Wat dacht je van fysieke bouw, scorend vermogen, functionele techniek, passing, looplijnen, inzicht, acceleratie, sprint snelheid, werkethiek en ga zo maar door? Je focust je veel te veel op het gedeelte van "3 á 4 man uitspelen". Een speler die met enige regelmaat dit doet is simpelweg niet actief in de Eredivisie. Het feit dat jij naast het voorbeeld van Neres tegen Utrecht moet teruggrijpen op een voorbeeld van vorig jaar uit de Jupiler League bevestigt mijn punt. Ik betwijfel nogal of Neres dit ook zou kunnen in de BPL waar stevige verdedigers spelen.

Je mag die mening best hebben maar het komt een beetje geforceerd over op mij.

13 november 2017 om 12:27

Vind Real Madrid nogal een counterploeg, maar dat is mijn mening, kijk naar een Barcelona, die krijgen veel minder ruimtes dan Real Madrid, hetzelfde zie je ook bij vergelijking Neres en Lozano, Lozano krijgt achter de tegenstanders verdediging veel meer ruimtes dan een Neres, dus Neres heeft het veel lastiger om tot een doelpoging te komen dan een Lozano.
En daarom is het ook belangrijk om in de kleine ruimtes te kunnen fungeren, want dan ben je een veel completere voetballer, omdat je dan niet afhankelijk bent van je snelheid , maar ook uit situaties te kunnen komen waar de meeste niet uit kunnen komen, waardoor je een man meer creeërt weer voor je medespelers.
Daarom was er pas geleden in de VI ook een mooie vergelijking, Neres is meer een teamspeler, en Lozano meer een doelpuntenmachine.

Maar Messi krijgt over het algeheel ook veel minder ruimtes dan een Ronaldo.

13 november 2017 om 12:29

@max, hij heeft tot nu toe nog het geluk gehad dat hij die ruimtes heeft gehad, maar het kan zomaar zijn dat hij in een keer minder ruimtes krijgt om te spelen, ja het zijn aannamens tuurlijk , maar dan ben ik wel heel benieuwd hoe hij zich staande zou houden.

13 november 2017 om 12:30

@fcknudde, ik weet niet waar jij die statistiek vandaan haalt maar lozano heeft 9 goals 3 assists in 653 minuten Neres heeft 7 goals 9 assists in 1156 minuten. Reken maar is uit welke speler 20 miniten minder nodig heeft..

13 november 2017 om 12:30

@thefatman, hij heeft veel vaker acties gehad in de Eredivisie dat hij 3 of 4 man uitspeelt , daarnaast heeft hij overzicht , goed in de combinaties , en is zuiver in de afwerking (nog zuiverder in de 16 dan Lozano ) alleen Lozano heeft dan wel weer een veel betere schot van buiten de 16 dat vind ik ook echt indrukwekkend bij hem, lijkt wel een beetje op de Sneijder Traptechniek van zijn jonge jaren..

13 november 2017 om 12:33

@arnino, het gaat om dit seizoen Toch??

13 november 2017 om 12:42

Nee om neres bij ajax en lozano bij psv. Neres speelt al een half jaar langer dus al half jaar meer de tijd om zich aan te passen. Je kunt ook dan de laatste wedstijd pakken toen scoorde die niet..

13 november 2017 om 12:45

klopt fc k... zou allemaal zomaar eens kunnen ooit,... wie weet...

En die 70 miljoen geld voor eigenlijk alle spelers die op het WK spelen aankomende zomer.
Stel Marrokko speelt goed, Ziyech maakt ik noem maar wat 3 goals op het WK, dan kan Ziyech dat ook opeens waard zijn , op het WK worden spelers veelal overgewaardeerd (zie in het verleden Milik enzovoorts en Blind)

Het zal eraan liggen hoe hij met Mexico presteert en dat gaat vooralsnog erg goed. 70 miljoen is wel heel erg veel, maar dat vond ik van die 50 miljoen voor Sanchez ook.

13 november 2017 om 09:26

@wouterke , Sanchez ging voor totaalsom 42 miljoen euro, 40 miljoen vast, denk wel dat die 2 miljoen ook nog wel uitbetaalt word omdat Sanchez goed presteert @ Spurs

Ik geloof zeker wel dat er veel voor hem betaald gaat worden want hij doet het gewoon erg goed maar laten we het nu niet ophemelen en dat zeg ik niet omdat ik een ajacied ben want dan krijg je dat weer.
IK bedoel dat het niet zo moeilijk is om te scoren tegen die o zo fantastische verdedigers in Nederland

Hij gaat geen 70 miljoen opbrengen, want dat zal niet voor spelers uit de eredivisie betaald worden. Ajax moest ook water bij de wijn doen met Sanchez. Engelse clubs hebben onderling de afspraak dat ze hun geld in Engeland houden. Daarbij is Lozano te beperkt om bij een echte topclub te spelen. Ik denk dat hij naar een Engelse subtopper gaat voor 30-40 miljoen, bijvoorbeeld Arsenal of Liverpool.

Een goed WK spelen en geen enkele club met teveel geld maalt er om dat hij 'slechts' bij PSV speelt en smijten met miljoenen alsof het niks is.

13 november 2017 om 10:06

Een Goed WK Betekend ook Internationaal laten zien, dat doet hij dus nog niet, en daar wachtten ze op, doet hij het goed op het WK, dan zullen de miljoenen binnestromen.

sneu om dit (weer) naar voren te brengen, het gaat hier om de eventuele waarde/kwaliteiten van Lozano niet om overkapte? of is het verkapte.... overheidssteun. Jij moet een vrouw zijn; iets met oude koeien.... en zo...

Het lijkt misschien veel, maar als je bedenkt dat Sanchez voor 40 is gekocht door Tottenham en aanvallers altijd duurder zijn, is het niet gek als PSV voor meer dan 50 gaat voor Lozano.

Zit die Jansma aan de drank? Zoveel is het hele team van PSV van elkaar bij elkaar nog niet eens waard.

13 november 2017 om 10:25

Dat zijn de bedragen die vandaag de dag voor spelers met extra kwaliteiten betaald worden, kijk naar Dolberg ; 50 miljoen geboden (wat Ajax natuurlijk meteen had moeten accepteren) voor een speler met best wel potentie die nog geen eens international was van een B-natie.

13 november 2017 om 10:27

@max
Dolberg scoorde 6 goals in de EL, waarvan 2 in de Halve Finale, wat heeft Lozano gepresteerd in Europees verband.
Daarnaast dat bedrag van Dolberg was al gekkenwerk joh.

13 november 2017 om 10:32

Gekkenwerk of niet, daar gaat het niet om; dit zijn bedragen die momenteel betaald worden. Verder mist Dolberg de snelheid en de absolute wil om te winnen om hoger dan de subtop te reiken, Lozano heeft alles om Europese top te halen.

13 november 2017 om 10:41

Dolberg is 19, Lozano 22, scheelt 3 jaar in ontwikkeling, dat is veel.

13 november 2017 om 10:45

Das duidelijk ja.. maar Dolberg wordt de komende 3 jaar echt niet veel sneller en minder timide.... , blijft net niet...

Vind wel beetje gehypte speler. Tegen de Kroaten begin van seizoen stond ie er niet. Als het tegen zit is hij snel geïrriteerd, kijk maar naar Heerenveen uit. Toen Ronaldo of Romario bij PSV speelden, dat waren pas fenomenen. Dat niveau gaat hij niet halen. Hij scoort wel veel, maar dat deed Vleminckx ook...

Los daarvan als hij 3 goals op het WK maakt zie ik hem wel gaan voor 40 miljoen.

13 november 2017 om 11:25

Kijk maar bij heereveen uit? Toen hij er na 19 min onterecht afgestuurd werd? Lol

13 november 2017 om 11:52

Onterecht was het niet, helemaal geen intentie om de bal daar te spelen.

13 november 2017 om 11:31

heerlijk opportunistische speler , altijd dreigend, altijd gaan voor de actie heerlijk om zo'n speler in je team te hebben. En ja temperamentvol, hadden wij Nederlanders dat maar wat meer..

13 november 2017 om 11:45

@max hier meld je het zelf, Lozano is een Oppurtunistische speler , dus geen Elegante , Creatieve , Technichsbegaafde speler.

13 november 2017 om 11:53

..... jouw woorden fc k..... wat jij wil ; houd jij lekker vol dat het nixxxx wordt met Lozano, zet die kleppen af en oordeel zonder roze bril...

70m lijkt me onrealistisch. Rond de 50m zie ik opzich nog wel gebeuren hij is zeer goed bij het nationale team in de eredivisie natuurlijk ook. Hopelijk kan PSV er het maximale uithalen!

zal denk ik rond de 50 miljoen liggen met een doorverkoop clausule

Als Lozano weg gaat dan draait het hele elftal voor geen meter , dus denk dat Psv nog wel even zal wachten met de verkoop gaat zeker niet weg voor minder dan 40 mil , aangezien ze waarschijnlijk iets van 40% kwijt zijn aan Lozano,s oude club , plus die 10 mil wat ze al betaald hebben reken maar uit .

Bovendien schijnt Lozano het erg naar zijn zin te hebben hier , hopelijk blijft dat het geval dan is dat ook een reden voor een wat langer verblijf in Eindhoven .

13 november 2017 om 13:03

"als Lozano weg gaat dan draait het hele elftal voor geen meter"

Lozano heeft dit seizoen twee keer niet meegedaan. Tegen Feyenoord (1-0 winst) en tegen VVV (2-5 winst). Valt wel mee, dus.

Als Lozano een goed jaar speelt in de eredivisie dan is hij zeker 30miljoen waard. Zodra hij op het WK fastastisch speelt komt de 70 miljoen wel in de buurt. Het is te hopen van niet, want dat is gemis voor de eredivisie.

Als hij schittert op het WK, wordt er eerder 70 miljoen betaald. En dan vergeten alle clubs dat hij alleen in de eredivisie van NL heeft gespeeld en geen CL

70 tuurlijk en dan vragen we voor rashica 50

Geweldige discussie hier weer op Voetbalzone. Deze jongen speelt in het Mexicaanse elftal, gaat naar het wk scoort gemakkelijk en dan nog durven sommigen te zeggen dat het allemaal niet veel voorstelt. Nee, pas als een Nederlandse jongen zoals Veltman een goed sliding maakt dan ben je wereldtop en kun je direct in het Nederlandse elftal spelen en kun je, volgens de kenners, zo maar naar Manchester United of andere topclub. Hoeveel van de Nederlandse talenten kunnen zich meten met Lozano, ik denk geen een, maar wij opportunistische Hollanders vinden jonge Nederlandse spelers al snel de nieuwe Rijkaard of Stam of ...... Als puntje bij paaltje komt zijn het vaak alleen maar de buitenlandse jongens uit de eredivisie die zich kunnen handhaven in het buitenland. Dus ook waarschijnlijk ook Lozano.

Wel grappig, Ajax kwam met een toptransfer voor een verdediger en vervolgens moet een PSV-speler opgehemeld worden door de media.

Wat is dit? Een wedstrijd wie records verbeterd?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren