Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Zware delegatie AC Milan op de tribune voor Lozano’

Laatste update:

Een zware delegatie van AC Milan was vrijdagavond aanwezig bij de oefeninterland tussen België en Mexico (3-3), zo weet Calciomercato te melden. Zo zat onder meer sportief directeur Massimiliano Mirabelli op de tribune van het Koning Boudewijnstadion. Een van de doelwitten van het bezoek van i Rossoneri was Hirving Lozano.

De Mexicaanse aanvaller is bij PSV in bloedvorm en trok dit door bij de nationale ploeg. ESPN beoordeelde Lozano met een negen voor zijn optreden tegen België, waarin hij twee keer wist te scoren. “De hype is echt. Fans van Mexico moeten blij zijn met de spirit van Lozano op het veld”, is ESPN lovend. De kans is groot dat de delegatie van AC Milan met positieve rapporten terugkeert naar Italië.

AC Milan was niet alleen voor Lozano aanwezig in Brussel, maar had ook Leander Dendoncker op het lijstje staan. De middenvelder van Anderlecht kwam niet in actie, terwijl Lozano indruk maakte met twee doelpunten en dat zou kunnen betekenen dat PSV moet vrezen voor een vertrek van Lozano. Eerder zou Arsenal al op de tribune hebben gezeten voor de aanvaller, die reeds tien keer scoorde in twaalf wedstrijden voor PSV.

"Lozano heeft een grote toekomst voor zich. Hij speelt nu twee jaar voor het nationale team en heeft in die tijd veel progressie gemaakt. Hier heeft hij getoond dat hij het ook tegen de grote teams kan", was de Mexicaanse bondscoach Carlos Osorio na afloop van de oefeninterland tegen België lovend over Lozano tegenover de Mexicaanse pers. "PSV blijft vertrouwen in Mexicaanse spelers. Lozano heeft laten zien dat zijn prestaties bij PSV geen toeval zijn."

Denk jij dat Hirving Lozano volgend seizoen nog bij PSV speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gewoon minimaal 50 miljoen euro vragen! Geen cent minder.

11 november 2017 om 09:44

Nee hoor. Gewoon stoïcijns vasthouden aan minimaal 65mio en dan hopen dat die dit jaar (en eventueel vogend jaar) er 30 inschiet. Dan komt een Engelse club gegarandeerd

11 november 2017 om 13:06

Precies, engelse clubs gaan zich zeker voor Lozano melden. Arsenal had al interesse, zoveel betere spelers als Lozano lopen daar ook niet rond. Mocht Sanchez in de zomer vertrekken zal Arsenal zeker een waanzinnige bod uitbrengen op Lozano.

Geweldige speler. Misschien horen we snel eens wat hij echt gekost heeft en voor hoeveel procent PSV daadwerkelijk eigenaar is.

11 november 2017 om 09:28

PSV is 100% eigenaar. Maar heeft wel een fors doorverkoop percentage opgenomen. Transferbedrag ligt ongeveer op 8 Mil

11 november 2017 om 13:09

Hoe komen jullie aan deze info, PSV heeft dit toch nooit via officiële kanalen bekend gemaakt? 8 miljoen zou wel echt een prikkie zijn (ook al is het een hoog doorverkooppercentage), wordt een leuke winst voor de Eindhovenaren komende zomer!

11 november 2017 om 09:39

PSV is 100% eigenaar, maar wel een doorverkooppercentage van 30%. Hij kostte 8 miljoen.

11 november 2017 om 10:16

Vaak is het over de winst, maar ik heb geen idee hoe het in dit geval is. Ik gok in dit geval ook weer over de winst, wat wel gebruikelijk is.

Waarom zou Psv moeten vrezen? Deze jongen ligt nog voor 5,5 jaar vast, dus ligt de bal toch bij Psv of hij wel of niet verkocht gaat worden.
En als hij gewoon continue blijft presteren kun je er over 1,5 jaar minimaal net zoveel voor krijgen als nu en wellicht nog meer.

11 november 2017 om 09:28

Zulke contracten zeggen niet veel meer, dan gaan spelers dwarsliggen en word de club voor de keuze gezet, of je houd aan een ontevreden speler vast waardoor zijn prestaties en zijn marktwaarde heel waarschijnlijk zakken, of je verliest je beste speler maar casht wel enorm op hem. Veel spelers proberen dezer dagen iets te forceren, logisch, een carriere als voetballer is maar kort, en clubs houden er ook weinig ethische handelingen op na, oog om oog tand om tand.

11 november 2017 om 09:56

Lozano zelf gaat niet moeilijk doen denk ik, prima vent die al aangaf nog vele seizoenen voor PSV te willen spelen. Als hij voor het geld had gekozen was hij in de zomer wel naar Porto, Benfica, Sevilla, Valencia, of Watford gegaan. Die clubs hadden namelijk ook serieuze interesse.

11 november 2017 om 10:18

Maar dat dachten we ook van sanchez, die naast Ajax ook grotere clubs had kunnen kiezen. Verwacht niet dat lozani in de winterstop vertrekt, ook niet dat hij naar Milan gaat, maar verwacht helaas ook niet dat deze prima vent zijn woord houdt en nog jaren bij PSV speelt. Hij steekt er a la sanchez direct in zijn eerste seizoen bovenuit, als van de zomer een nieuwe stap zich aandient dan zal hij weg zijn vrees ik. Het is de eredivisie realiteit en de pest is dat je met al het geld dat ervoor terugkomt niet zo gek veel kan, behalve hopen op weer en scouting voltreffer.

11 november 2017 om 10:19

Al heel wat prima kerels hebben na het minste beetje interesse al geweigerd te spelen, zie Davinson Sanchez kort terug..
Of ene Peter Bosz, die nog geen maand voor zijn vertrek liet optekenen; als ze van me afwillen moeten ze me weg sturen..

11 november 2017 om 11:16

Lekker naïef. PSV heeft niks in te brengen en dat weet jij. Als lozano moeilijk gaat doen, ala Suarez en Sanchez, heeft PSV geen keuze.

11 november 2017 om 11:26

Suarez was al langer bij ajax, lozano heeft 6 jarig contract en voelt zich lekker in Eindhoven. Voor mexicanen is het blijkbaar lekker toeven in zuiden, ze voelen zich thuis als een soort familie. Dan gaan ze minder makkelijk weg. Kihk maar naar guardado die had ook veel eerder weg kunnen gaan.. Aanvallers zijn door de regel duurder dan verdedigers, plus het 6 jarige contract en hij laat t ook internationaal al zien, dan als ze een bod gaan uitbrengen heeft psv echt de jackpot.. dat kan maar zo naar de 60 mil gaan in deze tijden

11 november 2017 om 12:46

Ik heb het over Suarez. Guardado vind ik een minder goed voorbeeld. Hij had al behoorlijk wat ervaring en was al op een leeftijd dat hij zijn top had bereikt. Lozano lijkt mij heel ambitieus en zal zich met zijn kwaliteiten snel vervelen in de eredivisie.

11 november 2017 om 12:46

Suarez bij FC Groningen*. VZ op de telefoon blijft soms lastig

Zou een prachtige stap zijn voor die jongen, denk ook dat hij er zeker kan slagen.

Goed Milaan haal hem maar op! Die gast is veel te goed voor de eredivisie!

11 november 2017 om 10:19

Ik denk juist dat hij niet naar Milan moet gaan. Is totaal geen bijzondere club meer. De competitie is wel een stap vooruit, maar dat is het dan ook.

11 november 2017 om 12:12

Ik begrijp dat je hem het liefst zo snel mogelijk ziet vertrekken naar realiseer je wel dat het voor de Eredivisie een groot verlies zou zijn. Want zeg nou eerlijk, naast een Lozano en Neres loopt er niet veel bijzonders.

Hier kan psv echt zo enorme klapper mee maken financieel. 50 miljoen? Aanvallende vleugel speler, extreem goed voor zijn leeftijd, international al, goals maken tegen grote teams. Dit wordt de nieuwe alexis sanches.

11 november 2017 om 09:59

Ik vind hem ook ogen als alexis

Lozano heeft een betere indruk gemaakt dan Dendoncker? Buiten het feit dat Lozano fantastisch was is dat vrij logisch VZ. Dendoncker heeft niet gespeeld.

11 november 2017 om 09:29

Dendoncker heeft toch niks bij Milan te zoeken, zwaar over het paard getild die jongen.

11 november 2017 om 09:58

Best jammer, net als Dennis Praet niet die extra stap kunnen zetten. Had veel verwacht van die twee.

11 november 2017 om 10:09

Alleen Tielemans heeft het potentieel om echt goed te worden, Dendoncker deed het aardig, met Tielemans naast/voor hem, nu zie je dat hij eigenlijk echt niks speciaals heeft. Maar goed, misschien een nieuwe mister Anderlecht worden, ook niet slecht toch? Praet deed het o.a. In de CL tegen Arsenal subliem, toen dacht ik oke, die jongen heeft het, maar ook hij komt toch tekort, jammer genoeg.

11 november 2017 om 10:14

Valt ook wel mee over Dennis Praet. Vorig seizoen kwam hij niet veel aan spelen toe, voornamelijk veel ingevallen, maar dit seizoen speelt hij veel en zeker niet slecht. Als hij volgend seizoen deze lijn kan doortrekken en iets meer rendement eruit kan halen, in de vorm van goals en assists, dan gaat hij een overstap hogerop maken.

11 november 2017 om 12:01

Dendoncker heeft een paar maanden een terugval en ineens is die zwaar over het paard getild? Over Tielemans die net hetzelfde meemaakte zeiden mensen dat ook een seizoen geleden...

11 november 2017 om 15:32

Ik heb bij Praet altijd het gevoel dat hij te lang bij Anderlecht is gebleven. Verder is een Mister Anderlecht inderdaad niet slecht maar tegenwoordig gewoon niet meer realistisch. Spelers lopen dan gewoon veel geld aan salaris meer.

Milan is op dit moment zeer wanhopig dus minimaal 70 miljoen. Laat die grootmachten maar eens goed geld uitgeven. De tijden dat onze sterspelers voor een prikkie waren op te halen zijn nu voorbij met dank aan de Europese grootmachten die voor deze prijsverhogingen gezorgd hebben.

11 november 2017 om 09:31

voor 70-80 miljoen heb je een Morata, een Morata is echt wel een klasse beter dan een Lozano.. Hype begint nu wel lachwekkende vormen aan te nemen.

11 november 2017 om 09:37

Waarom kan een PSV dat niet proberen? Lekker boeiend wie je voor dat bedrag kan halen. Jullie willen een topper dan betalen je maar grof. Kap met de uitverkoop in Nederland.

11 november 2017 om 09:40

@ryanbabel, PSV mag het vragen hoor , maar ontvangen zal je niet doen.
Ajax vroeg voor Sanchez ook 50 miljoen euro , en Sanchez acht ik beter dan Lozano, Sanchez word echt wereldtop , is echt een beest, ook al bij Tottenham.
Maar hoeveel ontving Ajax , geen 50 miljoen toch?? Ze ontvingen er 42.
Vragen staat vrij , maar ontvangen zullen ze het niet doen..

Een Lukaku liet het al zien in de Premier League , die verkastten voor 80 miljoen naar United, Lozano speelt in de Micky Mouse competitie, dan kan je verwachtten dat dat soort bedragen een Utopie zijn , ik gok echt max 50-60 miljoen voor Topspelers in de Eredivisie , dat is de max, hoe goed ze ook zijn..
Eredivisie spelers zijn altijd minder waard geweest dan in het buitenland.

11 november 2017 om 09:51

Dan heeft PSV nog een jaar of vier om van hem te gaan genieten. Sanchez is een beest, maar Lozano is zeer doelgericht en effectief. Scoren is toch altijd net iets belangrijker. Ik vind dat Arsenal hem snel moet halen.

11 november 2017 om 09:58

Precies moet noet gekker worden. Als je 20 mil kan vangen voor deze speler heb je het goed gedaan. Echter had ik gelezen dat er 30% doorverkoop bij een eventuele deal bedwongen is en Psv niet alle transferrechten in handen heeft. Dus veel winst gaat Psv er niet op pakken ook omdat hij 8 miljoen kostte.

11 november 2017 om 09:58

@ryanbabel, Sanchez had nog een 4 jaar contract, maar ging tegenliggen, waardoor Overmars gedwongen werd tot verkoop, kan bij Lozano ook zomaar gebeuren, Zuid Amerikanen zijn broodvoetballers.
Daarnaast, Goals is belangrijk , maar Lozano heeft geen echte actie , ja op snelheid wel, maar niet in de kleine ruimtes, dan zal je dus niet renderen bij een Topclub, want dan zal je dus veelvoud tegen clubs spelen die met zijn allen voor de goal hangen, dan kan hij zijn wapens niet benutten, nee, Sanchez is echte wereldtop op zijn positie, dat word Lozano niet.
Daar mist hij gewoon bepaalde facettes voor.
Je had eigenlijk een mix van Neres (zuivere passing en dribbels) met Lozano moeten hebben (snelheid en scorend vermogen ) , dan had je een Topspeler in spe gehad, nu niet.

11 november 2017 om 10:05

Fcknudde, je mag één ding uitleggen, hoe kan je nou sanchez vergelijken met lozano?

11 november 2017 om 10:06

Hahaha, 20 miljoen. Nou echt niet. Dan maar de zakelijke hardheid. Veel clubs gaan om hem strijden. Dat gaat de prijs omhoog gooien. PSV moet baas in eigen huis blijven.

11 november 2017 om 10:15

@fcknudde

''ajax vroeg voor Sanchez ook 50 miljoen'' Dus? PSV is Ajax niet. Tevens zijn aanvallers over het algemeen een stuk duurder dan verdedigers.
'' Sanchez acht ik beter dan Lozano'' Een vergelijking met een buitenspeler en centrale verdediger. Kun je dan even uitleggen waarom Sanchez beter is?
''sanchez wordt wereldtop'' Lozano kan dat niet worden dan?
''sanchez is een beest'', ik mag inderdaad hopen dat er wat ander aspecten worden verwacht bij een centrale verdediger. Ik zie Lozano niet iemand omver beuken en de bal afpakken, maar ik zie een Sanchez ook niet 3 man uitspelen en doelpunten binnen schieten alsof het niks is.

Heel je stukje is zo ontzettend subjectief geschreven. Het feit blijft dat er op dit moment veel wanhopige clubs zien met heel veel geld( Milan, Arsenal) die de slag naar de top in hun competitie willen maken. Er ontstaat een hype rond een speler die het geweldig doet, en deze twee doelpunten tegen een topland zijn de bevestiging. Ik denk dat de scouts even de wedstrijden van PSV terug kijken en zien dat er amper een wedstrijd is geweest waarin hij niet belangrijk is geweest.
Als PSV zijnde kun je in deze gekke markt echt wel een enorm bedrag vragen hoor. Ik kan me voorstellen dat er een aantal grote clubs zich gaan melden en die kunnen echt wel tegen elkaar opbieden.

11 november 2017 om 10:34

@eindje040, je snapt hopelijk wel dat het per positie gaat, dat hoef ik toch niet uit te leggen?
Sanchez tegen Real Madrid gezien met Spurs?... geweldige pot, Sanchez laat het in Engeland zien, ook weer tegen Real Madrid, op zijn positie (rechter Centrale verdediger ) is hij gewoon Potentiele Wereldtop.
Lozano is dat niet als buitenspeler, wat jij noemt dat hij eventjes 3 man passeert heb ik hem nog nooit zien doen, dat zijn zijn kwaliteiten ook niet , hij mist de techniek in de kleine ruimtes om zoveel man te passeren , dat kan hij niet.
Hij moet het vooral op zijn snelheid doen, en ik zeg nergens dat hij slecht is, ik meld alleen dat hij geen Wereldtop word, daar mist hij als buitenspeler gewoon kwaliteiten voor om het te bereiken!.

11 november 2017 om 10:49

Lozano speelt geen 3 man uit? Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat Lozano geen actie heeft en de kwaliteiten mist in de kleine ruimte. Iedereen ziet dat dit een exceptioneel talent, in Nederland hebben we in jaren niet meer zo'n goede buitenspeler gezien.

Je probeert nu Sanchez omhoog te praten (is een van de toekomstige beste centrale verdedigers) en daar ben ik het geheel mee eens. Maar je vergelijking slaat kant nog wal. Je geeft wel steeds vaag aan dat hij geen actie heeft, geen kwaliteiten heeft voor de wereldtop, alles op snelheid doet. Allemaal iets wat gewoon niet klopt en dus ook echt onzin is.

11 november 2017 om 10:54

Aanvallers zijn altijd duurder dan verdedigers, als hij een goed WK speelt en de champions league in gaat met PSV dan kan je wel 50 miljoen vragen.

11 november 2017 om 11:06

@eindje, geef dan een voorbeeld dat hij met de bal aan de voet eventjes 3 a 4 man passeert , wat Neres zelfs nog tegen Utrecht deed bijvoorbeeld.
Ik heb hem dat nog nooit zien doen, jij wel?
Ik zeg niet dat hij slecht is, maar hij is wel alleen gemaakt voor Omschakeling Clubs, als hij het spel moet maken, dus met de bal aan de voet een speler passeren met weinig ruimtes, dan is hij opeens niet zo sterk, en dat viel tegen Twente heel erg op.

11 november 2017 om 11:07

@jaialai ben ik mee eens 50 miljoen kan, maar er werd door Mulder 100 miljoen geopperd.. waanzin.

11 november 2017 om 11:08

@eindje, kijk voor de lol alle goals van Lozano maar eens, of afstandsschoten (omdat hij een geweldige traptechniek heeft ) , of 1 op 1 acties , met veel ruimtes , in de kleine ruimtes fungeert hij niet , is ook niet erg, iedereen heeft zijn kwaliteiten , Lozano is zeer sterk in de reactievoetbal systeem , dat is een wapen , maar in de kleine ruimtes is hij gewoon minder.

11 november 2017 om 11:26

@eindje, en stel je eens voor , wat als Lozano bij Ajax zou spelen, Ajax speelt geen reactievoetbal, hoe goed zou Lozano dan draaien?
En wat als Neres zoveel ruimtes zou krijgen wat Lozano bij PSV krijgt in veel wedstrijden? Hoe zou hij dan functioneren.
Het hangt en staat ook veelal uit systemen.
Depay bijvoorbeeld precies zo een speler, moet het ook van zijn snelheid hebben, was goed bij PSV , Flopte bij United onder Van Gaal (wilde ook aanvallend voetbal spelen ) , en nu speelt hij weer goed bij Lyon omdat hij daar weer meer ruimtes krijgt.
Zonder Ruimtes zal Lozano net zoals Depay niet fungeren , simpel, en Lozano lijkt kwa speelstyle heel erg op Depay.

11 november 2017 om 14:20

@076ray Doe niet zo dom man. Als je hem voor 20 laat gaan ben je totaal van de pot gerukt. 40 minimaal en als hij een goed wk speelt kan dat oplopen naar 50-60-70-80 afhankelijk van hoe goed dat wk. Dit kleinschalige Calimero denken moet echt weg uit NL.

We missen buitenspelers, Lozano blijkt een groot talent en invorm te zijn. Dus halen zou ik zeggen. Al denk ik dat hij niet weg wil en de vraag prijs toch minimaal 40 mil zou zijn. Dusja moeilijke keuze. Gelukkig ga ik niet over de transfers

Lozano heeft in 23 Interlands 7 goals gemaakt, tegen Canada,honduras,rusland,panama,trinidad en Belgie.
Waarvan Belgie dus eigenlijk alleen een goede naam is, maar gisteren ook geen Alderweireld en Vertonghen had.
Daarnaast vind ik die Moyenne tegen dit soort landen niet eens heel indrukwekkend, dat hij 50-60 miljoen kan opleveren dmv dan de Hype geloof ik wel, maar de geopperde 100 miljoen van Mulder is lachwekkend.
In de Eredivisie staat nu de Transferrecord op 42 miljoen euro , meestal gaat dat met 10 miljoen omhoog, dat gaat dan niet in een keer met 60 miljoen omhoog.
Daarnaast Lozano is wel een goede speler in de omschakeling , maar mist de kwaliteit in de kleine ruimtes, als je het iets compacter neerzet dan maak je hem onschadelijk, daarom zie ik Lozano ook geen materiaal voor de echte top.
Als je bijvoorbeeld kijkt , Ziyech heeft ook een moyenne uit 12 interlands , 7 goals , ook tegen dat soort kleine landen, dus het stelt niet bijsterend veel voor, en in de Eredivisie speelt bijna iedere club Aanvallend voetbal, waardoor Lozano perfect rendeerd, .
Nee , goede speler, maar 100 miljoen is lachwekkend, dat is hij echt niet waard.!

11 november 2017 om 10:24

Hij heeft bij die 23 interlands lang niet alles gespeeld, he? Hij was voornamelijk invaller. Als je zijn minuten, 1351 min, door 90 deelt, dan heeft hij maar 15 wedstrijden gespeeld. 7 doelpunten en 1 assist in 15 wedstrijden is zeker niet slecht.

Maar 100 miljoen zou echt belachelijk zijn. Dan gaat het gehele markt echt snel kapot. Voor Eredivisie normen mogen ze al enorm blij zijn, zoals je zegt, als ze hem voor 52 miljoen mag verkopen.

PSV gaat in de toekomst flink verdienen aan Lozano, goede aankoop! Maar eerst met PSV kampioen worden, haha

Als je ook kijkt naar Lozanos statistieken in de Eredivisie vind ik het ook niet bijsterend indrukwekkend omtrend andere statistieken dan goals/assist.

Hij heeft bijvoorbeeld slechts een percentage van 60% balbezit tegenstander, een 58% in succesvolle acties, als je dat vergelijkt met een Neres, 78% balbezit tegenstander, 85% succesvolle acties...

Nee, Lozano is indrukwekkend, eens, maar moet nog veel dingen verbeteren om de 100 miljoen waard te zijn.

11 november 2017 om 09:43

Statistieken geven maar een heel beperkt beeld over een speler, je kunt beter gewoon zijn wedstrijden kijken. Lozano zijn beste kwaliteit is perfect getimede loopacties, en dat kan je niet eens meten met statistieken. Net zoals je bij een verdediger niet kan meten hoe goed zijn mandekking is, toch redelijk belangrijk.

11 november 2017 om 09:46

Deels, maar hoe Neres 3 a 4 man passeert, heb ik Lozano nog nooit zien doen,

11 november 2017 om 10:01

@amsterdamseboe , ik hoef Lozano ook niet bij Ajax te zien, Simpelweg , Cocu heeft PSV reactievoetbal laten spelen nu , waardoor Lozano optimaal rendeert, bij Ajax zou Lozano niet zo renderen als hij bij PSV doet nu , daarnaast Neres rendeert weer beter bij Ajax.

11 november 2017 om 10:05

Fcknudde, wat heb jij tegen die beste jongen? Lozano is gewoon een ongelofelijk goede speler waar geen andere speler bij in de buurt komt op dit moment. Je bent alleen maar negatief over die gozer.

11 november 2017 om 10:36

@vitesse2004.
Ik heb niks tegen Lozano, als je al mijn reacties terug leest zeg ik zelfs dat het een goede speler is , maar geen Wereldtop speler, daar mist hij de kwaliteiten voor, hij heeft snelheid, en een zeer goede traptechniek , maar dribbelen en passing zijn niet zijn sterkste punten.

11 november 2017 om 11:53

Fcknudde1988. Jij hoeft lozano niet bij Ajax te zien ? Jij hebt liever younes ? En natuurlijk heeft lozano niet alles maar in het voetbal gaat het om goals en zijn clubs bereidt om veel voor goals te betalen, en goals kan lozano maken. Zeker voor een buitenspeler scoort hij makkelijk.

11 november 2017 om 12:10

@janssen, de discussie ging over , Neres of Lozano, dan heb ik liever Neres bij Ajax dan Lozano, zo bedoel ik het.tov Younes is iedereen een versterking toch?

11 november 2017 om 10:07

Kom zeg het gaan vergelijken met Neres je maakt je zelf belachelijk.

11 november 2017 om 10:38

@bigbird, als je mijn reacties eens goed leest in plaats van zo gemakkelijk denken te scoren dan lees je dat ik vind dat een Combi van Neres en Lozano Wereldtop zijn , maar Neres of Lozano appart dat niet zijn.
Neres mist de snelheid , en de traptechniek van Lozano.
Lozano daarentegen mist de Kwaliteiten van Neres om in de kleine ruimtes zo gemakkelijk te passeren , en mist ook de verfijnde dingen wat Neres heeft , en in Balbezit is Lozano ook slordig wat Neres weer niet is.
Wat ik al meldde , een combi Lozano+neres is Wereldtop.

Een Neres is geen Wereldtop , en een Lozano ook niet.

En eerlijk gezegt denk ik zelfs dat Neres het verder kan schoppen , omdat hij wel de techniek heeft, die Lozano mist , als je net zoals Twente gegroepeerd speelt , maak je Lozano al onschadelijk , Neres kan je moeilijker afstoppen.!

11 november 2017 om 10:50

Daarnaast @ Bigbird, zie jij Lozano 4 man passeren? Ik niet, Neres kan dat wel, daarnaast zie jij Lozano zo zuinig in balbezit zijn? Of zo zuinig met zijn kansen omgaan? Ik niet.. Neres doet dat wel.
Neres is vele malen Efficienter kwa Balbezit/ Goede acties / Scorend vermogen , Feiten spreken voor zich , Statistieken spreken dat uit , maar Lozano word lekker gehyped, Scorebordjournalistiek heerst hier in NL

11 november 2017 om 11:41

Niet alleen in Nederland is hype belangrijk. Ben je Mbappe en Dembele vergeten?

Die hebben ook geen track record van Messi. Maar als het ijzer heet is en de boor van de belofte vaart, knallen de oliedollars over de plinten.

Lozano is op dit moment 1 van de heetste spelers ter wereld. Als City of PSG zijn oog op hem laat vallen, is 100m+ geen probleem.

11 november 2017 om 11:48

Mbappe en Dembele laten het in hogere Competities zien Lozano slechts in de Eredivisie , ik zie Lozano ook niet bij PSG of een City in de basis spelen , simpelweg komt hij tekort , daar zal hij een plaatsje op de bank plaatsnemen.

11 november 2017 om 11:52

Fcknudde het enige wat ik zie is jij die verwoed je punt proberen te maken door jezelf continu te herhalen. Jouw vergelijkingen raken kant noch wal. De discussie gaat over het feit dat die jongen in goede vorm verkeert. Zijn twee goals waren knap. Als hij dit doorzet is 50m gewoon een heel logisch bedrag. Loop niet zo angstvallig die vergelijkingen met niet te vergelijken spelers te maken.

11 november 2017 om 11:55

@schwarz, ik meld alleen zijn sterke en zwakke punten.
En hij is zeker een goede speler, maar dat meld ik al die tijd al, alleen bij bepaalde clubs zal hij niet renderen, hij zal echt een club moeten zoeken die reactievoetbal speelt, denk dan aan een Chelsea oid, daar zal hij goed kunnen renderen.

11 november 2017 om 13:24

Lol. Krijgen we dat weer. Dat PSV reactie voetbal speelt met meestal meer balbezit dan de tegenstander.
Lozano > neres. Hoeveel interlands op het hoogste niveau heeft jouw neres gespeeld? Juist. 0!
Waar staat jouw ajax met neres? Juist. 8 punten onder PSV met Lozano. Lozano staat er meteen. Neres moet eerst ruim een halfjaar wennen.

11 november 2017 om 13:16

Neres heeft eerst een halfjaar moeten aclimatiseren in jong ajax. Lozano staat er meteen. Dat is 0% tegen 100%

11 november 2017 om 14:27

Misschien moet je gewoon met je ogen kijken . Als je niet gewoon ziet dat dit een mega goede speler is dan snap je we echt helemaal niks van. Zelfs wen half blind schaap ziet de kwaliteiten van deze speler , veel te goed voor de eredivisie dat had ik na een half uur al gezien en heb ik geen statistiekjes voor nodig .

Ik vermoed dat er aan de transfer van Lozano naar psv een luchtje zit. Er zijn afspraken gemaakt waar wij niks van weten. Waarom ik dat denk? In het boek 'Voetballeaks' wordt psv ook genoemd,bijvoorbeeld over het contract van Luuk de Jong. Psv geeft namelijk aan dat ze verantwoordelijk met het geld moeten omgaan (lening van de gemeente) en dus een salarisplafont hebben van 1 miljoen. In het echt blijkt dat door premies Luuk de Jong bijna 2x zoveel kan verdienen per jaar. Bij Lozano zullen er ook genoeg premies afgesproken zijn met hemzelf, zaakwaarnemers en oude club.

11 november 2017 om 09:45

Waarom zit er een luchtje aan bonussen? PSV is financieel de afgelopen jaren veel sterker geworden, dus blijkbaar werkt het.

11 november 2017 om 10:43

Omdat Brands geen openheid geeft en dat ze al eerder niet eerlijk zijn geweest (zie verhaal hierboven). Dan is het misschien leuk als Lozano aan het eind van het seizoen vertrekt voor 40 miljoen, maar als er daarvan dan 'maar' 20-25 voor psv is, dan is dat toch een tegenvaller voor veel fans.

11 november 2017 om 15:26

Er zal ongetwijfeld een flink percentage afgedragen moeten worden. Maar wat maakt dat uit? PSV heeft de risico's beperkt door een wat lager basisbedrag af te spreken. Ik vind dat slim, want je kan het je al Nederlandse club niet permitteren dat een aankoop van 15 of 20 miljoen mislukt.

11 november 2017 om 17:37

Ik weet niet hoeveel er van die 20-25 daadwerkelijk overblijft om te herinversteren... Die 7 miljoen die Brands eerder noemde als aankoopbedrag klopt misschien wel als je puur naar de transfersom kijkt. Maar er komen vast meer kosten bij. Denk alleen al aan de tekenpremie die Lozano krijgt, het bedrag dat naar de zaakwaarnemers gaat en mogelijke extra premies (bijvoorbeeld bij een kampioenschap of aantal goals/assists). Al met al houdt psv er dan nog maar een paar miljoen aan over. Op zich niet erg, maar minder rooskleurig dan het lijkt.

Zware delegatie? moet ik dan denken aan een stel dikke mannen?

OT: geweldige speler, kan makkelijk hoger op!

Alles is natuurlijk te koop en zeker in het voetbal. Lazano z'n verblijfsduur bij PSV lijkt slechts tot een seizoen beperkt te gaan blijven. Het is natuurlijk gewoon ons lot dat de grote Europese clubs bij ons in de eredivisie de krenten uit de pap komen halen, maar ik hoop dat PSV in dit geval gewoon eens serieus geld durft te vragen. Ze willen blijkbaar alles hebben. Geen probleem, maar dan wel gewoon flink betalen.

11 november 2017 om 11:20

Ik verwacht eerlijk gezegd dat Sanchez zijn record na dit seizoen alweer uit de boeken gaat en dat zou ik alleen maar toejuichen. Laat ze maar dokken en flink ook. Al hoop ik, waarschijnlijk tegen beter weten in, dat deze jongen wat langer dan een seizoentje in de eredivisie te bewonderen is. Speelt weliswaar bij een concurrent, maar zowel dat gegeven evenals een flinke zak met geld boeien me persoonlijk vrij weinig. Ik zie liever zoveel mogelijk goede spelers in de eredivisie.

Prima speler voor de internationale (sub)top. Is nog relatief jong, heeft een ongelofelijke drive en koppelt dat aan een hoog rendement; zeker voor een buitenspeler.
Als ik PSV zou zijn, zou ik hem minimaal tot de zomer in Eindhoven houden. Er komt immers een WK aan deze zomer, en mocht lozano daar een puike prestatie neerzetten, dan gaat de prijs nog verder omhoog (zie o.a. James Rodriguez die na een goed WK met Colombia in 2012).

Een flink bedrag vragen (ook vanwege de 30% regeling). Wanneer er dit soort deals gesloten wordt weet je als speler ook wel dat je niet voor een appel en een ei kan vertrekken, zelfs niet als het een grote club is.

Volgens mij zijn de meeste hier vergeten wat de nieuwe standaard is geworden na de Neymar transfer.

Potentiele wereldtoppers zoals deze Lozano 'doen' vanaf 80-200 miljoen. Een vraagprijs van 150 miljoen is dan ook helemaal niet zo gek als het vorig jaar zou lijken.

Het hoge percentage maakt juist de positie sterker in de onderhandeling. Onder de 50 heeft PSV te weinig winst om er een moetje van te maken.

11 november 2017 om 11:40

Wees een beetje realistisch. Lozano speelt dit jaar geen eens Europees voetbal. Ik ga er van uit dat met een goed WK Lozano best rond de vijftig miljoen kan gaan kosten, maar niet meer dan dat.

11 november 2017 om 11:44

ik ben realistisch. geen europees voetbal is misschien juist wel een zege, want niemand weet precies waar hij staat, behalve dat hij bij mexico de man is.

gek genoeg wordt de prijs nooit bepaalt door iemands uitvoerige track record. jong en beloftevol is beter dan aantoonbaar nuttig op cl niveau.

gek en ten onrechte, maar wel de praktijk.

daarom is het goed denkbaar dat psg, city, united, barcelona of real het wk niet wil afwachten en van tevoren al 100 miljoen schuift.

afwachten is een risico dat deze clubs niet meer kunnen en willen nemen.

11 november 2017 om 11:58

@ruud Gullit hij liet het niet eens zien tegen Osjik , en dat noem jij Positief?
Nee , Lozano is een speler die de Europese Subtop gaat halen, dat zeker , Wereldtop zie ik hem niet halen , en 150 miljoen euro ?? gaat hij een beetje, daarvoor ging een Mbappe, en Mbappe laat wel iets meer zien dan een Lozano , maar ietsje hoor!!

Daarnaast is Mbappe 18 , Lozano al 22, eind dit jaar alweer 23.. dus geen Talent van categorie Mbappe... dus nee.. schei toch uit man .

Moeilijk in te schatten wat de toekomst gaat brengen. Ik zie Lozano echt niet in januari vertrekken, maar met een eventuele kampioenschap en veel goals gaan clubs aan hem trekken. Dat de Mexicaan nog lang onder contract staat zal dan echt niks uitmaken. Dat zagen we met Sanchez. Veel geld gaat Chucky wel opleveren, maar niemand weet hoeveel PSV aan Pachuca moet betalen. Dus winst gaat men wel in Eindhoven maken, maar door de deal met de Mexicanen schat ik dat het eventuele bedrag niet meer dan 30 miljoen winst gaat worden.

PSV zou gek zijn om Lozano in de winter te verkopen. Lozano is op dit moment de beste speler in de eredivisie en met hem erbij is de kans voor PSV een stuk groter om kampioen te worden. Denk ook niet dat PSV hem van het winter verkoopt tenzij er een 60+ miljoen bedrag op tafel komt. Ga ervan uit dat hij van het zomer vertrekken voor 40-50 miljoen.

11 november 2017 om 11:53

Helemaal eens met je. Lozano maakt psv kampioen

Op deze transfermarkt 'gewoon' 60m plus vragen. Doe eens gek.

Ac milan is op dit moment alleen qua naam een grootte beter...
Laat die chinezen maar flink betalen dan...
Ben wel benieuwd of lozano überhaupt naar een club als milan wil gaan

11 november 2017 om 12:21

De competitie is ook veel beter dus hij zal alleen maar sterker worden bij ons en wij halen voor volgend jaar Conte misschien wel dus hij zal ook een geweldige trainer krijgen

Echt een geweldige speler die Lozano. Psv krijgt van mij een dik compliment voor de scouting. Had deze gast graag bij Ajax gezien. Wat een verschil met Younes! En Kluivert! Wat een rendement! Goed gedaan psv!

11 november 2017 om 11:55

Helemaal mee eens. Leuk om naar te kijken en ook nog eens rendement. Toch wel lachen hoe sommige gescoute spelers echt een schot in de roos blijken.

Ach ja. Volgend jaar kan PSV weer de CL in zonder Lozano, Arias, Pereiro, Van Ginkel en Zoet. Dan is het in de voorronde alweer Schluss. Je zult die cirkel toch een keer moeten doorbreken door een groep bij elkaar te houden.

11 november 2017 om 12:16

Dat gaat nooit in Nederland. Zodra een speler een seizoen goed presteert wordt ie weggekocht. Zie Sanchez als voorbeeld.

11 november 2017 om 13:29

Zou niet weten waarom dat niet kan. Veel buitenlandse clubs hebben zulke extreem grote selecties. Wanneer Ajax de poot stijf had gehouden afgelopen zomer hadden ze Europees goed mee kunnen doen, daar ben ik sterk van overtuigd.

Deze winter minimaal 100 miljoen.
PSV heeft goud in handen met Lozano. Hij staat ook nog onder contract voor 5,5 jaar. Geen noodzaak om nu al te verkopen.

11 november 2017 om 18:05

Haha 100 miljoen slaat nergens op!

Lozano wordt een gevalletje Sanchez; te goed voor de Eredivisie en dus ook snel weer weg.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren