Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Real lijdt nederlaag in 94e minuut en verliest Barcelona uit het oog

Laatste update:

Ook het eerste optreden van Cristiano Ronaldo in LaLiga heeft Real Madrid niet de eerste competitiezege in eigen huis bezorgd. De eerste twee ontmoetingen met Valencia en Levante eindigden in een gelijkspel en woensdagavond vertrok Real Betis zelfs met een overwinning uit het Santiago Bernabéu, dankzij een treffer van Antonio Sanabria in de 94e minuut. Real Madrid, dat zevende staat, heeft nu al zeven punten minder dan de ongenaakbare lijstaanvoerder Barcelona.

Real Madrid - Real Betis 0-1
Real Betis verraste de ploeg van Zinédine Zidane met goed voetbal en had enkele goede kansen om aan de leiding te gaan. Een inzet van Victor Camarasa van ver ging maar net langs de kruising en Daniel Carvajal kon ternauwernood voorkomen dat een schot van Antonio Sanabria de 1-0 betekende. Het ontbrak bij Real Madrid aan vloeiende lijnen in het spel en finesse in de laatste meters, maar toch had ook de titelverdediger een goede kans op een doelpunt. Adán verrichtte vier minuten voor rust een uitstekende redding op het moment dat iedereen in het Santiago Bernabéu al een doelpunt van Isco telde.

In de tweede helft ging de wedstrijd op en neer. In de vijftigste minuut schoot Ronaldo over, na een goede voorzet van Gareth Bale, en vijf minuten later mikte Carvajal de bal op de paal. Tussendoor schoot Francis Guerrero het leer over het doel van Keylor Navas, die zag hoe zijn collega-doelman Adán in de 64e minuut geweldig reageerde op een schot van Toni Kroos. De druk van Real Madrid nam nadrukkelijk toe en Zidane opteerde voor de inbreng van Marco Asensio, Lucas Vázquez en Borja Mayoral.

Ongelooflijk! Real Madrid C.F. is op zoek naar de 1-0, maar dan... doet Real Betis Balompié in de 94e minuut DIT!

Geplaatst door voetbalzone op woensdag 20 september 2017

Geen enkele Merengue kreeg de bal echter achter Adán, die een inzet van Bale tegen de paal werkte en ook oog in oog met Mayoral als winnaar uit de strijd kwam. Diep in blessuretijd ging het mis voor Real Madrid: de bal van Antonio Barragán richting de tweede paal was uitstekend, waarna Sanabria met zijn hoofd voor de 0-1 zorgde.

Sevilla - Las Palmas 1-0
In de openingsfase liet Sevilla zich meer gelden, maar naarmate de eerste helft verstreek, daalde het tempo van de wedstrijd. De sterkste fase van Las Palmas was richting de rust, maar dat resulteerde niet in een doelpunt. Een rake inzet van Jesús Navas in de 82e minuut gaf de doorslag. Het was eigenlijk een voorzet van de buitenspeler, maar de bal werd door een tegenstander van richting veranderd, waardoor Leandro Chichizola kansloos was. Door de overwinning blijft Sevilla een speeldag meer op tweede plaats van LaLiga, met dertien punten uit vijf competitieduels.

Prolongeert Real Madrid dit seizoen de landstitel?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
21 september 2017 om 00:01

Zekers! Ik moet zeggen dat het geluk niet mee zat voor Real. Ongelofelijk veel kansen gehad om goals te maken. Betis speelde moedig en bleef kalm, ondanks de druk en ondanks dat Real met 5 aanvallers ging spelen.

Ik wachtte nog een Ramosje tegen het einde van de blessure tijd, maar zelfs dat lukte niet.

Ben als Barca fan best wel blij met dit resultaat.

21 september 2017 om 00:04

Begrijp ik ja... denk dat iedereen wel een goal van Real verwachtte, en ja, als je dan niet meer verdedigt de laatste minuten is de kans groot dat je hem tegen gaat krijgen. Gelukkig is het nog vroeg in het seizoen!

21 september 2017 om 00:08

Ja er ontstonden echt zoveel ruimtes. Al vanaf minuut 70 al, maar Betis was helemaal leeg, voorin konden ze het 1 op 1 niet afmaken.

Maar ik vind het eigenlijk zeer onhandig om 5 aanvallers te spelen, je zag gewoon dat iedereen in het strafschopgebied stond en dat er niemand voor de afvallende bal meer ging.

Hierdoor kon Betis heel makkelijk counteren.

21 september 2017 om 00:18

Het was open huis op het laatste en heb er van genoten en jij ook Jess?

21 september 2017 om 00:34

Ja dat sowieso. Het was een mooie pot. Alwin wie?

21 september 2017 om 09:55

Dacht ook aan een Ramosje met een directe rode kaart.

21 september 2017 om 00:02

"Best wel blij" Dan heb je mij nog nooit gezien waarneer Barça verliest.

21 september 2017 om 00:03

Het is laat. Heb slaap, geen zin om uitbundig blij te zijn. Morgen weer een dag.

Sterkte met het verlies Jelle lol

21 september 2017 om 00:06

Feest ze dan morgen. Fijne nacht!

21 september 2017 om 00:09

Jij ook!

21 september 2017 om 00:07

Florentino zal hem wel weer terug halen na deze wedstrijd, zo'n gek is het wel

Okay. Nu kunnen we ons focussen op de Champions league. Man man man...

21 september 2017 om 00:01

Als we kijken naar vorig seizoen, dan heeft Madrid werkelijk meer dan 8 wedstrijden de winnende gemaakt in de laatste 5 minuten. Dat is niet erg en die 5 min tellen ook mee. Maar ik zei destijds, dat gaat op een gegeven moment niet meer lukken. De real van vorig jaar had die doelpunt afgedwongen.

Echter nu al in 3 wedstrijden al punten laten liggen. Lijkt alsof het geluk van Madrid over is. Als barca fan heb ik even een dansje gedaan.

21 september 2017 om 00:42

Dat kan blijven lukken. Maar dan heb je een bredere en fysiek sterke kern nodig. Vorig jaar was dat de grote kracht van Real. De tegenstander afmatten en dan een paar geweldige invallers brengen zoals Morata en Asensio. Je kan nu niet verwachten dat het even vlot blijft lopen als je verdorie met Pepe, Morata, James en Danilo veel kwaliteit laat gaan en geen of veel zwakkere vervangers haalt. Ik snapte er al niks van, net als vele fans vermoed ik, en kijk nu. Het is overdreven om te stellen dat de titel al verloren is maar het ziet er al erg slecht uit.

21 september 2017 om 09:57

Kan begrijpen dat je een dansje doet als je in het zadel wordt geholpen door een penalty wat gewoon een schouderduw was.

21 september 2017 om 10:16

En de andere 5 doelpunten?

21 september 2017 om 00:01

Volgens mij speelt Barcelona over 3 speelronden tegen Atletico uit. Real moet hopen dat Barcelona daar punten morst. En er komen nog 2 clasicos aan..

21 september 2017 om 00:04

Wat is je punt nou precies dat er 2 classicos komen? Dat is meestal iets wat ieder jaar gebeurd toch?

21 september 2017 om 00:30

Dat zijn twee wedstrijden waarin zelf 6 punten kan verzamelen en Barcelona wellicht omdat het een onderlinge confrontatie is. Hij geeft het niet duidelijk aan maar komaan.

21 september 2017 om 11:00

Ja maar hoe vaak wint Real beide classico's? Ja, kom je met de supercup dit jaar aan zetten, prima. Ik denk dat Barca gewoon wint bij Atleti over 2.5 week en als je dan in de eerste Classico minimaal 1 punt pakt wordt het al erg lastig voor Real hoor..

21 september 2017 om 00:02

Doe eens niet zo dramatisch. Het is pas de vijfde wedstrijd. Ze staan 7 punten achter. Dat is zo weggewerkt.

Dat het beter moet is duidelijk, maar met zo een selectie kan het enkel aan de mentaliteit liggen. Het helpt natuurlijk ook niet als je zonder spits speelt.

21 september 2017 om 00:05

Je vergeet voor het gemak dat Madrid zelf dus wel tot aan de winterstop geen punten mag laten liggen.

21 september 2017 om 00:09

Wie zegt dat? Denk je dat Barcelona alles gaat winnen tot en met Kerstmis? Dat geloof je toch zelf niet...

21 september 2017 om 00:15

Jij vergeet ook dat Barcelona tegen de echte tegenstanders nog moet spelen zoals Valencia en Sociedad of Malaga. Daar zullen er sowieso ook wel punten verloren worden dus ik zou mij daar niet al teveel druk in maken.

21 september 2017 om 00:24

Zij moeten natuurlijk nog tegen grote tegenstanders spelen, maar de potjes zoals vandaag horen gewoon een formaliteit te zijn voor Madrid. Ik had ook wel een grote uitslag in het voordeel van Madrid verwacht..

21 september 2017 om 00:43

Niet zo letterlijk nemen ofzo.

Barcelona zal niet alles winnen. Maar als je niet van Betis kan winnen in Bernabeu...... 2 van de 9ptn in Bernabeu.
Barca prikt wel even 4 tegen dit Betis, met alle respect.
Real laat punten liggen tegen de kleintjes in Bernabeu. Barca doet dat bijna niet.

Maar nogmaals, het is niet verloren, maar zeg niet dat het zo weggewerkt is, onzin.

21 september 2017 om 01:07

Barcelona heeft al tegen Betis gespeeld en 2-0 gewonnen. En laat het toeval zijn.. maar dit is wel de ex-trainer van Las Palmas, die het jullie vorig jaar heel heel moeilijk maakte en ook in 2 wedstrijden niet verloor.. maja ik kijk al zo lang voetbal.. ik juich pas uitbundig rond de 34e Liga Wedstrijd. Word nog spannend genoeg dit jaar! Sterke teams dit jaar!!

21 september 2017 om 09:58

Malaga staat onderaan zonder een enkel punt, als je dat een van de echte tegenstanders noemt.

21 september 2017 om 11:09

5 wedstrijden waarvan 4 zonder Ronaldo. En gisteren weer de beste Blinde Scheidsrechter van Spanje die gisteren 2 penalties gemist heeft.
Spanje weigert niet voor niets een Video ref in te voeren.

21 september 2017 om 12:06

Ik had het over tegenstanders als Sociedad of Malaga. Tegen die eerste hebben jullie vorig jaar uit ook pas na 10 jaar kunnen winnen na een penalty....

21 september 2017 om 09:49

Haha echt he Blink187

Ik weet niet meer welk vz lid het een paar weken had gepost maar diegene zei exact wat ik ook al verwachtte. Want ik zei toen van: " ik ben zeer benieuwd tegen welke club Real eens niet zal scoren".
Toen zei diegene iets in de trant van : wedden dat als Real niet scoort dat het zo een match zal zijn dat werkelijk niks wilt lukken? En dat was ook hoe ik dacht dat het zou eindigen.
Lol... en zo was het ook gister.
Helaas die streak is voorbij het was prachtig.
De wedstrijd gister was ook enorm boeiend vond ik.
Real was zwaar beter en had zo veel pech ongelooflijk.
Wat zou het mooi zijn als die ene hakbal van Bale er in ging.
Maar betis gaf zich totaal niet gewonnen ik heb genoten ondanks dat mijn club heeft verloren.
Hopelijk staan ze nu weer op scherp want dat was wat ze misten.
Wat wel frapant is is dat Real het thuis vooral lastig heeft.
Enfin, het is jammer maar ook niet dramatisch, als ze nog haddenverloren omdat Betis veel beter was oke maar Real had gewoon dikke pech en ja geluk moet je ook hebben.. Betis had dat.
Puike match van beide kanten , nu op naar de volgende match.
Cl indeed!

Huilen met de pet op. Ongelooflijk hoe kan je dit in hemelsnaam verliezen.

21 september 2017 om 12:20

Soms zit het mee en soms zit het tegen, vandaag zat alles tegen voor Real, volgens mij iets van 25 doelpogingen. Normaal gesproken wint real dit gewoon met 3-0 echter zat het dit keer niet mee en speelde die keeper van Betis grandioos.

Pff wat is dit verdomme frustrerend echt niet normaal. Het was niet goed maar kansen waren er zat. Pff dat er gewoon geen in ging is echt niet te geloven. Pff nu al 7 punten achter.

21 september 2017 om 00:09

Boeind die 7 punten is echt niks, competitie is serieus zo lang dat men echt voor niks panikeert. Het is zeker balen ma boeind, zolang we nu in een dip zitten en later op stoom raken is prima voor mij. Men vergeet nog steeds dat de titels in of rond mei worden uitgedeeld. Helaas ma jammer on to the next one

21 september 2017 om 01:12

Ja titels worden in maart april mei besloten, mits de kandidaten op enige afstand elkaar volgen. Maar als je nu 7 punten achterstaat dan ga je dat niet voor de winterstop nog goed kunnen maken.

21 september 2017 om 08:53

De competitie duurt nog lang inderdaad maar je kan de zeven punten maar beter voor staan dan achter.

21 september 2017 om 00:03

Bwa het is makkelijk om die namen nu te noemen, maar James heeft het merendeel niet eens deelgenomen aan deze wedstrijden. Mayoral is wel een downgrade tov Morata.

21 september 2017 om 00:00

Ze deden het nar behoren, Marcelo en Carvajal stelden teleur

21 september 2017 om 00:02

Jij moet zeker in de spits staan.Ze speelde vorige wedstrijd gewoom prima en ze komen uit de jeugd van madrid.Lekker makkelijk alles afschuiven naar de mindere spelers

21 september 2017 om 00:05

Vazquez is gewoon prima hoor. Mayoral deed het ook niet verkeerd. Het spel was gewoon slecht en iedereen had daar aandeel in. Ook nog is 25 schoten en geen goal dan vraag je het zelf om.

nou je krijgt er 5 minuten bij, terwijl je er 7-8 bent afgesnoept zonder dat het bestraft werd, en dan speel je nog maar 2,5 van de 5... Schandalig toch?

Dat tijdrekken mag wel aangepakt worden hoor.

Tjonge jonge, 2 op 9 in eigen huis? Schaam je jongens, de enige die wat op de mat legt is Modric. En die moest er dan nog uit?!

21 september 2017 om 00:07

Wacht eens even, Spaanse top 3 in Europa? Als er een club is die zelden tijd rekt is het wel Barcelona, tenzij je doelt op hun tiki taka spelstijl wat je achterin wel eens ziet gebeuren om de tegenstanders te verspreiden, maar anders toch haast nooit? Zelfde geldt voor Real overigens vind ik, die zie ik ook zelden tijd rekken? Atletico volg ik niet zo zeer meer eerlijk gezegd, dus kan er ook weinig over zeggen momenteel.

21 september 2017 om 00:12

Hoezo? Wanneer zie jij Madrid tijdrekken dan kerel? Doe toch niet zo provocerend

21 september 2017 om 00:19

Nja wel prima opzich, 3CL titels in 4 jaar tijd, mwoah niet slecht.

21 september 2017 om 00:01

Dat tijdrekken is inderdaad verschrikkelijk, het gebeurd alleen wel altijd en overal. Ik ben nog steeds aan het wachten op het introduceren van 'effectieve speeltijd'. Desnoods gewoon 10 minuten erbij, want soms is het echt te triest voor woorden wat erbij komt aan extra tijd.

21 september 2017 om 00:04

Helemaal met je eens. Tijdrekken verpruts het spel. Adan had iig geel moeten krijgen!

21 september 2017 om 00:13

Inderdaad, desnoods verkort je de wedstrijd en maak je er 80 minuten van, maar dan wel 80 minuten lang de bal aan het rollen. Als dat dan uiteindelijk op 100 effectieve minuten uitkomt is dat prima

21 september 2017 om 09:50

Als de bal 80 minuten rolt heb je dus 80 minuten effectieve speeltijd en mogelijk 100 minuten totale speeltijd. Al verwacht ik dat dat zomaar kan oplopen, heb ooit gelezen dat er een heel groot deel van de wedstrijd niet gespeeld wordt.

21 september 2017 om 00:02

Isco liet ook prachtige dingen zien vond ik. Maar Cristiano maakte zijn kansen gewoon niet af.

21 september 2017 om 00:18

Ik persoonlijk vond Isco vandaag net bijzonder zwak. Ik was er zelfs door verrast

21 september 2017 om 00:03

Ga je dan ook iets zeggen van die schwalbes van Ronaldo en Casemiro? Daar is ook geen geel voor gegeven maar dat was net zo overduidelijk als het tijdrekken van Betis.

Onverdiende winst natuurlijk van Betis, maar man man man wat lekker voor Barça dit zeg.

21 september 2017 om 00:03

Het is inderdaad ongelooflijk vervelend. Op FIFA zie je altijd die 6 seconden regel staan, maar ben voor de grap wel eens gaan tellen tijdens wedstrijden. Die keepers doen er soms gewoon 30 seconden over. Ongekend vervelend en irritant!

21 september 2017 om 00:11

@real&madrid...5 minuten extra tijd??? dat waren er 2 teveel...aangezien Real dan nog minimaal 1 punt zou hebben overgehouden aan het uitstekend speelde Betis niet te vergeten de uitblinker aan Betis zijn kant in Tello wat speelde hij fantastisch... 5 minuten 7 minuten wat een hoop excusses voor het feit dat ze zelf zijn vergeten de wedstrijd te beslissen binnen de 90 minuten,,,met een verschil van 3 goals.

21 september 2017 om 00:16

Betis speelde inderdaad uitstekend, maar waren toch niet beter? Dit is gewoon pech omdat je koud op de counter gepakt wordt wanneer alle organisatie is verdwenen.

Tello was zo'n beetje de minste aan de kant van Betis kerel, maakte foute keuzes en bleef te lang aan de bal. Jammer want ik heb hem al heerlijke wedstrijden zien spelen. Nee die spits die eraf ging voor Joaquin, die was goed. Samen met Adan de beste bij Betis.

Maar waarom nou toch altijd dat provoceren wanneer Madrid of Barca een wedstrijd verliest? Waarom is iedereen hier toch zo onvolwassen? Schaam je je daar achteraf niet voor?

21 september 2017 om 00:26

@real&madrid

Ik was sarcastisch over Betis en Tello wat een drama in de omschakeling...ze zijn er 2x goed uitgekomen...1x in het begin en 1x op het einde...wat een ruimtes en wat een slechte beslissingen werden er gemaakt.....

Ik schaam me totaal niet...omdat ik aanhaal dat je een beetje aan het zeuren bent over het rustig aan doen van Betis??? Ik verbaas me meer over het feit dat je niet objectief kunt kijken naar het feit dat Real het allemaal zelf heefft weggeven en Betis de overwinning heeft gegeven...zoals ik ook objectief was over de 6-1van Barcelona vs PSG waar die Penalty nooit gegeven had mogen worden...maargoed ik dwaal af..

21 september 2017 om 00:18

Ja als je echt alle verloren tijd van een wedstrijd erbij gaat trekken kom je al vrij snel op 5 a 10 minuten extra. Ik stoor me daarom ook enorm als er soms 1 of 2 min bij komen terwijl er aantal goals en blessures zijn geweest. De extra tijd lijkt vaak willekeurig gekozen

21 september 2017 om 00:40

Ach kom op man. je hebt 95 minuten. en dan ga je zeuren op die extra 2.5 minuten? Real moet niemand anders dan zichzelf de schuld geven. ronaldo was weer zeer dramatisch vandaag. Blijkt maar dat als hij niet scoort hij niks toevoegt aan het spel. Zoveel kansen gemist.

21 september 2017 om 01:09

Dat is het hem net, je had helemaal geen 95 minuten. En ja daar mag over gezeurd worden want dat is donders frustrerend. Maar ik schuif dat toch niet naar voor als excuus voor de nederlaag? Ik zeg enkel wat ik er van vind

Prachtig dit, genieten! Wat een wedstrijd keepte Adan

In het algemeen een vrij slechte wedstrijd van Real Madrid. We kunnen hier alleen maar uit leren. Een kleine crisis, liever in het begin van het seizoen dan op het einde. We komen hier sowieso nog wel uit.

Fijne nacht nog.

21 september 2017 om 00:17

Hehe...gelukkig is niet iedereen al te negatief..we zijn september nog niet uit en La Liga is al verloren volgens sommigen Madrid fans...het is natuurlijk niet fijn om zo te beginnen maar stonden ze nu 7 punten acher in April dan zou ik me zorgen gaan maken over Real..hier komen ze ook zeer zeker uit....+ het jonge talent moet ook leren van zulke momenten om alleen maar beter en beter te worden..

Heel jammer dit, Volgende keer beter Hala Madrid !

Weet iemand waarom guardado niet startte? En hoe speelde hij nadat hij erin kwam?

21 september 2017 om 00:01

Ik vond hem echt sterk spelen. Vooral in balbezit.

21 september 2017 om 00:02

Dankje, jammer dat hij bij ons weg is. Geweldige voetballer met lekker veel gif.

21 september 2017 om 00:45

Hij kreeg volgens mij rust. Hij was namelijk erg belangrijk bij de overwinning op deportivo la coruna. Hij zal toen wel veel energie verloren hebben.

Ot: lekkere overwinning van betis zeg. Dit seizoen kan een mooie seizoen worden voor betis.

Er ontbrak scherpte maar desondanks zwaar onverdiende nederlaag. Verschrikkelijk vervelend tijdgewin van Betis.

21 september 2017 om 00:04

Draai het hoe je wil, maar ze zijn we de eerste ploeg in laaaaaaaaange tijd die de 0 houden tegen Real. Je kan het ze moeilijk kwalijk nemen om zo te stunten.

Vandaag naar de contractverlenging van Benzema werd hij hier echt alleen maar afgekraakt. Vandaag wie hadden ze het meest nodig? Ja Karim Benzema.

21 september 2017 om 00:02

Vind ik geen excuus. Vorige keer misten ze Ronaldo nog, kwam het daar weer door. Die keer daarvoor doordat Bale superslecht was. Die keer daarvoor weet ik veel door wie weer.. komop he, deze selectie heeft 2 keer op rij de CL gewonnen en is Spaans kampioen. Dit elftal zit vol sterren die op zouden moeten kunnen staan als het een ander even niet lukt.

Ik ben werkelijk in shock. Heb hier geen woorden voor. Helemaal leeg.

Real moet uitkijken dat ze niet de CL mislopen haha. Nu hopen dat Valverde geen Enrique trekjes krijgt met vage opstellingen..

21 september 2017 om 00:01

Mwa, dan winnen ze toch gewoon nog een keer de CL, dan zijn ze er gewoon weer bij volgend jaar.

21 september 2017 om 00:06

Real tegen topploegen is een veel beter Real dan tegen de kleintjes.

21 september 2017 om 00:11

Maar de titel pak je juist in de wedstrijden tegen de kleintjes. Dat zie je vandaag ook weer

21 september 2017 om 00:17

Tja Barca vorig seizoen niet verloren van Real, Atletico, Valencia, Sevilla, en Bilbao, maar geen kampioen geworden, omdat ze verloren van Deportivo

21 september 2017 om 00:43

Bedoelde in de Cl. Real is heel anders in de Cl

Nou gefeliciteerd Betis jullie hebben het verdiend...
Man man wat een kansen, met name voor Cristiano die ze het stadion uit schiet.
Maar laten we nou niet met zn allen het hele team afzeiken heeft namelijk geen enkele zin.

Wat een fout van Ramos bij de 0-1 zeg.

Ze leken onverslaanbaar, maar na een paar weken competitie en real staat al 7 punten achter op Barca. Zo zie je maar weer, ook de beste teams kunnen het zich niet veroorloven halfbakken wedstrijden af te leveren. Dat wordt afgestraft en goed hard ook voor Real.

21 september 2017 om 00:04

De bank is ook wat verzwakt, waar ze vorig jaar erg veel profijt van hadden en op het einde nog erg fit waren moeten ze het dit jaar doen zonder James, Morata, Pepe, Coentrao en Danilo. Ze hebben wel Theo Hernandez gehaald en Dani Ceballos, maar in de breedte is het toch wat minder.

21 september 2017 om 00:21

Precies dat is het probleem nu.

Dat voelt voor ronaldo als een dubbele nederlaag als the greatest of all time gister 4 maakte, waardoor zijn totaal op 9 bracht. Wat een anti-climax na de het binnenhalen van super cups...en weer thuis!

21 september 2017 om 09:35

Alsof Ronaldo zich na een paar wedstrijdjes druk gaat zitten maken om die hobbit. hahaha.

21 september 2017 om 09:57

Haha yeah right. Ronaldo haalt hem zo weer in. Vergeet ook niet dat die 9 goals niet echt tegen tegenstanders waren van hoog niveau. Buiten Juventus en zelfs daar is dat te begrijpen want Juventus ging niet zoveel moeite doen voor een wedstrijd uit de groepsfase anders had het resultaat wel degelijk als vorig seizoen uitgekomen in het voordeel van Juve.

21 september 2017 om 10:41

Haha ramos93..ben je jezelf nou aan het proberen te overtuigen? Dit is onrealistisch, zelfs voor een realfan

21 september 2017 om 12:08

Haha overtuigen? Dit zijn de feiten.

Bijna nog nooit zo een frustrerende wedstrijd gezien. De bal wil er maar niet in en dan krijg je hem in de allerlaatste minuut nog tegen ook. Alle uitwedstrijden winnen we maar thuis nu maar 2 punten uit 3 wedstrijden toch ook niet tegen de beste tegenstanders. Ik vrees voor Dinsdag als we bij Dortmund op bezoek gaan.

Wat the heck. Real denk nou we hebben vorige seizoen de landstitel gepakt, resterende 10 jaar horen de fans ook niet meer te klagen. De resultaat 0-1 mag misschien tegen de verhouding in zijn, maar thuis hoort een Real gewoon te winnen van een Betis als je de opstelling zag.

Wat een mooie resultaat voor Barcelona zeg. Ik dacht Ronaldo terug, sterke opstelling, dit wordt makkelijk 4-0 ofzo, maar dit is te mooi voor worden! Zo een grote gat na pas 5 speldagen!

Ik was echt bang dat het zo een scenario als vorige seizoen zou worden, waar Real toch redelijk vaak de volle buit in de slotfase eruit wist te persen. Vandaag is het tegenovergestelde gebeurd haha. Dit voelt goed als Barca fan, maar ik begrijp ook hoe frustrerend dit overkomt voor de Real fans aangezien de kansen.

Snel vergeten als ik jullie was en focussen op volgende match =p.

21 september 2017 om 00:21

Blij dat er nog een paar jongens volwassen kunnen reageren ondanks dat dit natuurlijk heerlijk is voor jullie. Geniet ervan kerel! Dat zijn 2 mooie avonden na elkaar voor jou zo

21 september 2017 om 14:04

Thanks man, komt goed :D. Ooit zal Barcelona ook weer in dipje belanden en vorige seizoen draaide Real's motor ook pas echt halve wegen, dus de gat van 7 punten zegt nog niet heel veel zo vroeg. Daarnaast heb ik toch liever dat Barcelona de CL wint als ik moest kiezen. We moeten realistisch blijven en per wedstrijd het volgen en nog niet juichen of al in paniek raken zo vroeg haha.

Weer meer dan 20 kansen verprutst. Weer die nonchalante houding. Carvajal, Marcelo, Ronaldo en Bale uitermate zwak. Ook een gelijkspel was een heel slecht resultaat.

Zonder de fout op de scheids te steken: wanneer trekken ze eens sneller een gele kaart voor tijdrekken? Ik heb Adan alleen al zeker 5 minuten zien tijdrekken. Trek toch geel, dan is dat spelletje meteen afgelopen.

Zware fout van Zidane om Modric eruit te halen. Controle totaal kwijt. Naar het einde ook niemand nog discipline om mee te verdedigen. Varane stond wel vaker tegen 3 man.

Wat een waardeloze wedstrijd die voorzetten waren nooit goed en die adan speelde een wereldpartij

We worden hier keihard tegengewerkt door de scheids en we spelen bagger. Ligt aan beide kanten.

21 september 2017 om 00:17

En aan een tegenstander die er wel 1 inschiet

Een heel mooi resultaat voor ons! Moet wel zeggen dat iedereen nu de scheids de schuld geeft, maar hij floot een zeer degelijke wedstrijd behalve de handsbal. Bovendien moeten de real supporters naar hun eigen team kijken, want kansen hadden ze zat. Wel moet ik zeggen dat Adan een wereldpartij keepte!

Real heeft de afgelopen wedstrijden eigenlijk helemaal niet zo slecht gespeeld. Het is echt heel absurd om te zien hoe vaak het allemaal net niet lukt. Anyway, als Real fan zou ik me nog geen zorgen maken. Er worden genoeg kansen gecreëerd en uiteindelijk zullen die wel afgerond worden.

21 september 2017 om 00:07

Bwa zo goed vond ik het vandaag niet. En dan voornamelijk de grootste sterkte, de backs, maakten zoveel technische fouten. Verder zien we al een paar wedstrijden hopeloze voorzetten en talloze corners waar helemaal niets mee gebeurd. Valencia was nog redelijk goed, maar vandaag en tegen Levante is het gewoon veel te zwak.

21 september 2017 om 00:11

Het was niet heel goed inderdaad, maar als deze wedstrijd 4-1 was geworden had ik het ook niet raar gevonden. Meer dan 20 schoten en twee keer de paal raken, dan heb je wel pech dat er niet een ingaat.

Real had kansen zat. Hoe de bal niet inging, weet Adan wel. Onterechte uitslag dit.
Real was wel uitgeput laatste 10minuten. Dat heb ik nooit bij Real gezien, tenminste afgelopen 2jaar niet.
Alleen Modric vond ik echt goed spelen bij Real.

Heerlijk natuurlijk. Het lijkt wel pleinvrees van Madrid, thuis 2 uit 9 is bizar. En wat viel Papi goed in bij Betis, wat missen we die gast zeg.

Tja vorig seizen heel vaak de drie punten gepakt door op het einde te scoren.
Dit jaar zit dat geluk voorlopig niet meer mee.
Maar het is natuurijk heel vroeg, dit zegt niks over de competitie

21 september 2017 om 00:06

Het ís de competitie. Dus natuurlijk zegt dit iets over de competitie. Die is namelijk al begonnen. En Real Madrid verspeelt 7 van de 9 punten in eigen huis. Dat zegt zeker wel iets.

21 september 2017 om 00:19

Er moet nog heel veel gespeeld worden, dus het zegt zo goed als niks.
Barca is ook niet top, alleen door Messi blijven ze winnen, maar dat blijft niet duren, als de rest niet beter gaat spelen

21 september 2017 om 11:42

Barca speelt gewoon goed de laatste wedstrijden, en alleen door Messi blijven ze winnen?? Umtiti,Busquets,denis,iniesta zijn gewoon goed, je zet je zelf compleet voor l*l Kluivert09

Komt ervan als je je 2e (heel goede) spits, degelijke rechtsachter en goede aanvallende middenvelder verkoopt en geen spelers binnenhaalt die er direct kunnen staan (of helemaal niet, zoals de spitspositie).

21 september 2017 om 09:42

Ja want ze hebben natuurlijk voor de rest niets meer over.... pff wordt zo moe van die topclubs die zelfs met 25 topspelers nog niet genoeg hebben.

Betis speelde wel heel goed en ging uiteraard voor het punt (dus met tijdtrekken). Maar dat weet je op voorhand dus ook al is het frustrerend moet je er nog niet over zeuren. Ronaldo en de rest maakten hun kansen niet af en dan zeggen de voetbalwetten dat de goal aan de overkant zal vallen... 0-1 en crisis in Madrid. Hopelijk wordt zidane niet geslachtofferd

Leuke wedstrijd gezien. Betis heeft ervoor gestreden en als zware underdog op het laatst nog een mooie goal gemaakt. Real Madrid veel kansen gehad, beetje pech soms maar het vizier stond niet scherp. Vooraf dachten de meeste dat Real wel even kampioen gaat worden maar het het gaat niet makkelijk. Ik vind Real Madrid nog steeds favoriet, maar het zal spannend worden.

Het is toch van de zotte dat Real Betis 8-9 minuten tijd rekt en daarna nog eens 2 minuten in blessuretijd. Maar deze scheids moet ook niet meer fluiten in Bernabeau. We hebben altijd ongelukt als hij fluit.

21 september 2017 om 00:15

Wat een geweldig argument. Jij lijkt mister Ajax wel over bas Nijhuis

Isco en Modric speelden goed, maar het zat niet mee voor Real...

HALA MADRID

Ongeloofelijk je zou denken dat dit Real Betis met gemak op zij zet..maar NEE Betis die juist van uit Bernabeu met 3 punten vertrekt.

Over Ronaldo wil ik niet willen beginnen, anders word ik gezien als provocateur!!!

Voor Barcelona is juist goed nieuws. Alleen de prijzen worden pas in April uitgedeeld.
Ik weet ook zeker dat Barca ook punten gaat laten liggen.

Als je mij vraagt waar het aan ligt dan zeg ik aan onderschatting van je tegenstanders.

Ik dacht eerder dat Real tegen Sociedad punten laat liggen maar NEE thuis juist 3x oprij.

Ik denk dat Real van af nu echt wakker wordt geschudt.

barca gaat zonder neymar zonder dembele kampioen worden met 2 vingers in de neus, barca fans gefeliciteerd, real fans...tsja geniet maar verder van jullie bale zou ik zeggen, ow ja srry we mogen niet te streng zijn voor die jongen, hij is toch zo'n geweldige speler he, en dan maak je een ticketje met real als laatste wedstrijd, no way dat real 3x op rij thuis punten laat liggen denk je, je verwacht een monsterzege nu ronaldo back is, ja ja en dan gebeurt dit, niet eens een gelijkspel, mijn fout, ik had man utd chelsea zelfs het rotarsenal van wenger kunnen kiezen, maar nee je wilt veilig spelen, geen bekerwedstrijden waar er verrassingen uit de bus kunnen vallen, thanks real madrid, ik heb mss een ticketje verloren maar jullie hebben zonet de titel verloren

Geen reden voor paniek. Seizoen is nog jong maar het zorgt er wel voor dag je voor een hele lange tijd achter de feiten aan gaat lopen. Een Morata had naar mijn gevoel wel deze wedstrijd omkunnen draaien, als je geen waardige vervanger voor hem haalt.. tjah.

Real Madrid heeft nooit de sterkste 11 gehad de afgelopen jaren, alleen de sterkste selectie. De bankzitters waren de sleutel tot succes, nu James, Morata en Pepe weg zijn zie je maar dat Real eigenlijk niet zo veel meer voorstelt

Wat een gemakzucht 0,0 werkethiek het was zeer matig Betis won in mijn ogen terecht. Aan het einde leek het wel of Real met een man minder speelde. Op het einde werden we gewoon weggespeeld. Ronaldo was teleurstellend Bale kan gewoon niet meer in de kleien ruimte heb je niet aan hem. Modric wisselt hij de enige die voor gevaar zorgde Zidane is echt stom. Bale wederom blijven staan lachwekkend.

Ik zou beginnen met Bale! Maak hem gwn vaste bankspeler en Asensio vaste basisspeler! Gaat met hem gwn veel beter.

21 september 2017 om 00:08

Eindelijk iemand die inziet dat Bale het grootste probleem is en niet Benzema. Zonder de bal is Benzema ongelooflijk slim in zijn loopacties en wanneer die de bal heeft is zijn balvastheid ook goed. Alleen het afmaken, tja.....

21 september 2017 om 00:25

Die Bale godgodgod wat is er met hem gebeurd.. Ik ben duidelijk niet voor Real, maar wat frustreerde Bale me:/ kan geen eens een bal aannemen.. staat steeds verkeerd.. zet daar gwn Asensio.. kan zo lekker voetballen! die wurmt zich wel door de verdediging heen! Veel meer dreiging ook en voorin met Ronaldo moet je gwn Asensio zetten.

Bale en Cristiano voorin in een 4-4-2 werkt gewoon niet. Die twee kunnen alleen in een 4-3-3 samen spelen. Vrij zwak van Zidane om toch zo te beginnen. Met Asensio voor Isco (en dus naar 4-3-3) ging het een stuk beter. Beide backs waren dramatisch. Ik erger me dood aan de instelling van Marcelo, wat een lakse houding zeg, bah!

21 september 2017 om 00:10

Als je geen waardige vervanger haalt voor Morata.. dat is echt enige fout in de zomere transferperiode. En volgens mij voelt Zidane nog steeds de druk om 100 miljoen basis te zetten.

21 september 2017 om 00:13

Inderdaad, We zien vaak dat Ronaldo in de combinatie tegenvalt, maar hij lost dat op met zijn doelgerichtheid en dat kan als de beste. Maar met Bale erbij is het nog erger, hij is zo zwak in de kleine ruimtes en met mensen in zijn rug. Hij is voetbaltechnisch een drama en dan speel je al snel zowat met een man minder. Nu had je geen flankspelers, maar normaal lossen de backs dat op, maar zij waren slecht vandaag en zo kwam real in de problemen. Normaal komen de flankspelers naar binnen, laten een gat achter voor de backs. De spits trekt de defens uit elkaar, en in die gat springt dan vaak Ronaldo. Maar nu was alles potdicht door Zizou's keuzes helaas. Dat kan echt niet.

Nog complimenten aan Betis en in specifiek de keeper, alhoewel er veel kansen zijn geweest aan de kant van Real hebben ze steeds compact verdedigd en uiteindelijk goed gebruik gemaakt van de ruimte. Maar wat was die nummer 10 slecht zeg.. zo vaak balverlies.

Ongekend!

...wat moet ik zeggen!? Dit was een absurde wedstrijd, bijna niet te geloven. Alles ging mis wat er mis kon gaan en zowat elke kans redde notabene onze ex-madrileen Adan. Echt, dit is bijna niet te bevatten. Je speelt dan nog met de beste spelers. Echt waar, ik word helemaal gek van die Bale, wat kan hij? Vertel mij aub, wat hij brengt? ...hij loopt alleen maar in de weg, is voetbaltechnisch enorm zwak. Nou leuk dat ie soms een leuke sprint kan trekken, bij Real is dat zeker niet genoeg. Nu zit je gewoon met een man minder te voetballen. Ronaldo heeft het geprobeerd, gevochten enz., maar dat kunnen we hem niet kwalijk nemen, hij stond er, maar miste helaas.

En Zizou moet echt bij zichzelf te rade gaan. Zo kan je gewoon niet spelen, zonder spits. Zonder flankspelers en normaal pakken Marcelo en Carvajal dat op, maar helaas waren zij slecht vandaag en dan zit je al snel in de problemen. Isco was ook matig, maar dat kan ik nog snappen, hij had weinig hulp voorin en met Ronaldo heb je soms dat de combinatie niet goed gaat, maar met Bale al helemaal en normaal had je Benzema die daar toch wel goed in is (dat moeten we toegeven). En nu zat je zelfs zonder spits te spelen, dan krijgen Ronaldo en Bale het toch wel moeilijk met een 5km hoge muur in hun rug. Normaal komen zij vanaf de zijkanten, daar laten ze dan een gat achter voor de backs (marcelo en Carvajal), maar nu maak je alles zelf dicht. Zonder een spits die de defens uit elkaar trekt had je ook niet, tsja dan wordt het wel heel erg moeilijk voetballen. Het middenveld zag je echt alles uitproberen, maar zij zijn ook maar de verbindingstuk naar de aanval toe en daar liep het stuk, waardoor ze niet verder kwamen. Nee, sorry dit was echt zuur!

Los dat je het record uit handen geeft, loop je nu gewoon 7 punten achter op Barca en hoe? 3 thuiswedstrijden puntenverlies geleden, man dat kan toch niet! Dit wordt wel heel erg lastig. En ik zei het al en ga het wel vaker roepen. Zizou heeft gewoon te gemakkelijk gedacht door geen vervangers te halen voor Morata, James e.d. Je had een spits nodig en nu al helemaal, op Mayoral kunnen we niet teveel druk zetten meteen, alhoewel hij vandaag gewoon in de basis moest beginnen, zodat Ronaldo rustig van links kon komen. En je ziet nu gewoon dat de bank in kwaliteit gedaald is en dan moet je een Vazquez erin gooien, ... even serieus hoe kan hij bij Real spelen? Die man is niet eens Eredivisie waardig en ja ik ben zeer gefrustreerd, want man dit is echt ongelofelijk gewoon!

21 september 2017 om 00:26

De enige hoop waar ik Bale nog zie excelleren is op de linksachter, maar goed een linksachter aan 100 mil 😅 voor hem is het beter naar United te gaan, bij Real wordt het niks meer.

Ik ben nu al klaar met dit Real Madrid eerlijk gezegd. Als je hem nog zo verliest op het eind, kan je beter de beker nu al geven aan Barcelona. Het ergste van allemaal is nog wel dat je die 0-1 allang zag aan komen laatste 10 minuten. En dat je 3 thuiswedstrijden op rij niet wint in de competitie, is ook ongelooflijk. Schande voor een club als Real Madrid.

Wat een zieke avond wederom. Wederom weer een zieke keeper die zo nodig een wereldpot moet keepen, anders pak je die bal van Bale nooit. Nogmaals het bewijs dat B-spelers die invallen als Vazquez en Mayoral nooit wedstrijden voor je gaat winnen. Perez heeft echt lopen slapen in de zomer. Ceballos en Theo, leuk en aardig. Maar de eerste komt vrijwel nooit aan de bak. In de aanval, kom je ook gewoon zwaar te kort op dit moment. En het helpt natuurlijk ook niet als je keer op keer te maken hebt blessures, die je vorig seizoen bijna niet had. Nu ook weer met Marcelo die ook zomaar 4-5 weken eruit ligt met hamstringblessure.

Het lijkt er ook op dat de honger helemaal weg is bij Real. Nog niet zo lang geleden speelde je een fenomenale pot tegen Juventus voor de CL, tegen United voor de Super Cup en 2 keer versla je uit en thuis Barca voor de Super Copa. Bizar weg, Real Betis kansloos verloren in Camp Nou. Maar in Santiago Bernabau, pakken ze zomaar 3 punten na 20 jaar.

Dan over de wedstrijd. Ja, zelfde liedje weer. Wederom je kansen niet afmaken, wederom weer jezelf moeilijk maken. En dan kan het niet anders dat je deze keer de deksel op je neus krijgt. Die kreeg je al bijna tegen Valencia en Levante, en nu is het zover tegen Real Betis. Hopelijk heeft Zidane ze ogen open gehouden en gaat die in de spiegels kijken, hoe zwaar die een Morata en een James mist. Met Vazquez en Mayoral als invallers, ga je nooit ver komen.

Helaas. Dit Real gaat het echt gigantisch moeilijk krijgen. Zowel in de competitie als in de CL, en dat is niet op basis dat ze nu verliezen van Real Betis. Nee.

21 september 2017 om 00:14

We missen de werklust van spelers zoals Theo en Asensio. Tegen Sociedad waren die geweldig.

21 september 2017 om 00:19

Het basiself mist kei en keihard in de aanval. Ik zet BBC niet eens in de top 5 om eerlijk te zijn. BB is gewoon dramatisch. Als het basiself al aanvallers mist, laat staan de bank. Real moet keihard investeren in de aanval. Verder is alles prima. Hooguit de keeper verjongen maar dat is geen prioriteit.

Slechte start van Real zeg. Ronaldo de virus van Bale en Benzema overgenomen ofso, wat een missers zeg. Real komt er wel boven op!!

Wat was die invaller Boudebouz slecht! Knap hoe Betis altijd bleef voetballen, telkens van voet tot voet en dat tot in de slotfase.

Ey die Carvajal wat was dat vandaag, hij was superrrrrr kaka!
Zeker nog dronken van zn contractverlenging😂

Je zag vandaag wel dat Real een echte '9' miste vandaag. Een Lewandowski had daar 3x geprikt

21 september 2017 om 00:22

Nou, ik moest wel lachen toen Sierd zei dat Real een echte nummer 9 miste of soms zelfs zei dat we Benzema miste. Benzema schiet er helemaal niks in. Real kreeg tenminste de bal nog in de 2e ring, Benzema had ze in me achtertuin geschoten.

Ik ga geen enkele excuses erg zonde dat we thuis niet weten te winnen van Betis. Erg jammer dat we deze wedstrijd hebben verloren en dan staan we 7 punten los van Barca. De competitie duurt nog lang, maar dit is zeker geen lekker begin dus afwachten hoe dit gaat uitpakken.

21 september 2017 om 00:32

Inderdaar heel vervelend voor de fans van RM.
Zelf ben ik natuurlijk ongelofelijk blij met dit resultaat, ik heb het helaas niet live kunnen zien vanwege het werk, maar toen ik de eindstand zag was ik echt een paar madrid fans aan het appen en soort van irriteren!
Maar al met al, Real Madrid heeft een dodelijke selectie, dat weten we allemaal. Toch een beetje bizar dat het al punten heeft laten liggen tegen Valencia,Levante en Betis. Valencia is nog enigzins te begrijpen, maar de andere twee moet je met de huidige selectie echt gewoon winnen.
Seizoen is pas net begonnen, om de madrid fans op te vrolijken; ik heb seizoenen meegemaakt dat het punt verschil letterlijk 15-20 waren van elkaar en dat ze alsnog einde van het seizoen heel dicht bij elkaar zijn gekomen.
Als ik mij nog goed kan herinneren had Real Madrid onder Mourinho 15 punten meer en werd dat op het einde van het seizoen nog maar 2.
Dus er is zeker nog hoopd voor beiden.

Met alle respect naar Ronaldo, ik zei wel echt tegen mijn vrienden van; Ik geloof dat RM punten heeft laten liggen echt puur omdat CR7 afwezig was, maar hoe speeldie die vandaag dan? Want hij was er vandaag wel bij.

21 september 2017 om 09:38

Inderdaad dat snap ik, maar als Barca punten had laten liggen had ik ook blij genoeg geweest.

We hebben zeker een dodelijke selectie en dat we dan punten laten liggen tegen de wat matige ploegen dat mag echt niet gebeuren.

Daarom zeg ik ook het seizoen is nog lang dus we mogen nog blijven hopen, maar dan mogen de punten wel eens gehaald worden in de competitie.

Tja Ronaldo is redelijk onzichtbaar geweest, ik kan daar niet veel zeggen dat ik dit niet van hem gewend ben.

En voor iedereen die Benz bekritiseerde, hier zie je toch dat je hem nodig had. Met betrekking tot Bale.. die moet je gewoon verkopen. Met zijn verkoop kan je gewoon 2 wereldtoppers (wat Bale op dit moment verre van is) halen, er is nu al geld genoeg.

21 september 2017 om 00:23

Hoezo Ronaldo deed toch mee

21 september 2017 om 00:27

Ronaldo is juist het gevaarlijkst als Benz meedoet. Nu stonden er telkens 2 man bij Ronaldo, als Benzema in de punt speelt krijgt Ronaldo aan de linkerkant als het ware meer vrijheid en ruimte om zijn (loop)acties te maken. Benz is ook nog eens goed in de combinatie waar je vandaag bij Bale weer zag dat die er helemaal niks van bakte.

21 september 2017 om 01:19

Ronaldo bakte er ook niks van

Al nieuws over de blessure van Marcelo?

Beide benen weer strak op de grond gezet door Betis. Zoveel kansen, zoveel ballen die over gingen. En ja, Adan wil zich graag bewijzen, speelde een wereld pot.

Zie je wel vaker, keepers van kleine clubjes die ineens 200% geven tegen Real. Kan me Willy van Malaga nog herinneren, tegen Real hield hij alles.

Ook lijkt het een trend te worden bij Real om slecht aan het seizoen te beginnen. Er moet snel een ommekeer plaatsvinden want anders kun je wel in de euforie blijven hangen, maar sta je aan het einde van de seizoen met lege handen.

Ondanks dat Real niet het record heeft weten te vestigen voor meest opvolgende wedstrijden waarin is gescoord heeft Ronaldo wel een ander record weten te pakken.

Meeste doelpogingen zonder te scoren in La Liga sinds 2015: 12.
Die van 2015 staat ook op naam van hem.

Real staat al een paar jaar aan de top met 2 CL winst en de sterkste selectie, maar is misschien afgelopen transferperiode te gemakzuchtig geweest. ze hebben zich niet versterkt en als je niet sterker wordt sta je stil, en als je stilstaat haalt de rest je in...

Ik ben verrast, kan niets anders zeggen. Ik kom thuis van een lange dag werk en ging ff de score opzoeken om te zien met hoeveel Real vandaag heeft gewonnen.

Wie had dit verwacht na de Super Cup? Real was zogenaamd de ploeg waar het om draaide, en Barca was een hoop ellende. Natuurlijk, het seizoen is nog maar net bezig maar dit is een uiterst zwakke start van Real Madrid. Had ik echt niet verwacht.

7 punten na 5 wedstrijden is een mooie start voor Barcelona maar Barcelona laat ook zeker nog 14 tot 25 punten liggen. Het record van 100 punten van Barca en Real. Daar zie ik beide ploegen dit seizoen niet in de buurt komen.

21 september 2017 om 08:53

Vond jij Real zo denderend spelen dan? Niets duidt erop dat Barcelona veel punten gaat laten liggen en Real mag deze punten niet meer laten liggen. Die 7 punten maken dus wel uit, echter niet zoveel als mensen hierboven denken.

De competitie is nog 33 ronden! dat is 99 punten. Daarin kan echt nog van alles gebeuren.
De grote wedstrijden moeten nog komen.

Dit Real laat punten liggen niet omdat de tegenstander zo goed is, maar omdat ze eindelijk de mazzel niet meer mee hebben.
Nu nog hopen dat scheidsrechters onpartijdig blijven, want dat was vorig seizoen drama.

21 september 2017 om 12:43

Heb de wedstrijd nier gezien, maar Barcelona laat zeker nog 2x7 punten liggen want nog nooit werd meer dan 100 punten behaald. Met de kwaliteiten en de vorm van Real hun laatste jaar had ik ze op voorhand kampioen gezet dit seizoen. Ze maken een ongelukkige start qua punten en ik verwacht dat ze ook wel nog een schitterende reeks gaan neerzetten. Alleen durf ik nu niet meer zeggen dat Real nog favoriet is na 5 speeldagen. Wordt wel heel spannend. 50/50 volgens mij. Volgens mij is Real wat gemakzuchtiger gaan spelen nadat ze de Supercup wonnen. Het is nog veel te vroeg om nu te gaan oordelen over wie favoriet is want het kan evengoed dat Barcelona nu ook maar een 30 op 42 haalt en zo halfweg het seizoen staat op 45 punten van de 57. Toch ga ik duimen dat Barcelona kampioen wordt maar het belangrijkste is dat het huidige bestuur vervangen wordt. Zomer 2018 zijn er echt 2 topspelers nodig en een doorstroom van jonge spelers zoals Alena en Palencia die in mijn ogen nu al de kwaliteiten hebben om nu en dan minuten te maken in het eerste elftal.

Wat een blamage zeg, met zo'n sterke opstelling opstelling spelen en geen enkele goal maken. Betis speelde zonder 4 basisspelers en waren alsnog bij vlagen ontzettend gevaarlijk. Dat je in de 94e minuut een tegengoal incasseert is zonde, maar de wedstrijd had al lang op slot moeten zitten. Het seizoen is nog lang maar ik zie Barcelona, ondanks een stroef begin, dit niet zomaar meer weggeven. Laten we hopen dat het komende weken weer verbetert en er samen met Atletico spanning in de competitie gebracht kan worden.

Zonder goals blijft er toch wel weinig over van Ronaldo's nut. Snap ook niet dat ze hem samen met Bale voorin zetten, dan staan er steeds twee man bij hem. Hij moet gewoon fungeren als eindstation daarvoor is hij perfect. Onder dit soort druk uitvoetballen wordt naarmate je ouder wordt toch lastiger.

Verder wint Real dit natuurlijk 9 van de 10 keer.

Leuke wedstrijd gezien. Adan keepte een wereldpartij, maakte belangrijke reddingen! Die Sanabria is veel te goed voor Betis! Guardado viel trouwens echt lekker in gisterenavond, die wordt erg gemist in Eindhoven!

Je zag het al aankomen al die weds die nipt g gewonnen werden kon niet lang duren....
Mooi om te zien hoe groot Barcelona is als clu b en als motivatie voor real Madrid.
Barcelona heeft een eigen i.d dat is iets wat real niet heeft....veel succes daar in Madrid

Wordt gemakshalf voorbij gegaan aan de mogelijke strafschop toen Marcelo onderuit werd geschopt en vooral, want daar is geen twijfel over mogelijk, de hakbal van Ronaldo wordt op de doellijn met de hand gestopt. Dit redelijk vroeg in de wedstrijd had een heel andere wedstrijd gegeven.
Mijn conclusie is simpel: opnieuw wordt Real genekt door scheidsrechtelijke dwalingen. Zowel de schorsing van Ronaldo als dit heeft de ploeg de 7 punten gekost.
Maar het seizoen is nog heel jong. Er kan nog van alles gebeuren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren