Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PSV houdt AS Monaco op gelijkspel bij officieus debuut Luckassen

Laatste update:

PSV heeft de derde oefenwedstrijd in voorbereiding op het nieuwe seizoen tegen AS Monaco gelijkgespeeld (0-0). Waar de Eindhovenaren tegen RKC Waalwijk (0-2) en FC Sion (0-1) relatief gemakkelijk wisten te zegevieren, daar waren de Monegasken van een heel ander kaliber. Beide teams gaven nauwelijks iets weg, waardoor er voor de neutrale toeschouwer weinig te beleven viel.

In het oefenpotje in Zwitserland waren de ploegen zeer aan elkaar gewaagd. Weinig kansen werden er gecreëerd, zowel door PSV als door de Franse landskampioen, dat aantrad met onder anderen Radamel Falcao, het gewilde supertalent Kylian Mbappé en ex-Feyenoorder Terence Kongolo. Vlak voor de rust kreeg Bart Ramselaar de grootste mogelijkheid, maar keeper Danijel Subasic lette goed op en zorgde ervoor dat zijn ploeg zonder tegendoelpunten de kleedkamer inging.

In het tweede bedrijf kwamen de aanvallers van beide partijen iets meer in hun spel, wat leidde tot kleine kansjes, maar ook Jeroen Zoet hield zijn doel knap schoon. Na ruim een uur spelen kwam Derrick Luckasssen in het veld en maakte zodoende zijn officieuze debuut voor de club van trainer Phillip Cocu, maar ook de ex-AZ’er kon weinig aan het spelbeeld veranderen. PSV en Monaco waren de hele wedstrijd in evenwicht, waardoor het eindresultaat te billijken viel.

Een terecht gelijkspel?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heb ik een doelpunt gemist tegen Sion? Verder een matige pot vandaag.

16 juli 2017 om 19:03

Nee, telde blijkbaar dubbel.

Goed resultaat tegen een Monaco met nog best wel wat sterren in de basis. Kongolo was wel zon beetje man of the match speelde een goede pot.

16 juli 2017 om 19:10

Niet de sterkste basis op dit moment? Ze hebben namelijk al iets van 4 of 5 basisspelers verkocht.

16 juli 2017 om 19:11

Ja en psv is guardado en moreno en Willems kwijt

16 juli 2017 om 19:17

Daar bij begon Monaco ook met hun sterkste voorhoede .. tegen een in elkaar geknutselde verdediging van PSV.

16 juli 2017 om 19:17

Wat wil je daarmee zeggen? Bedoelde gewoon of Monaco met hun sterkst mogelijke selectie speelde op het moment.

16 juli 2017 om 19:33

Bernardo Silva en Bakayo zijn er 2

16 juli 2017 om 19:34

Wat hij probeert te zeggen is dat beide teams met een aantal vertrokken basisspelers vertrok.

16 juli 2017 om 19:42

Ja, maar dat is mijn hele punt niet. Ik vraag gewoon of Monaco met de sterkste 11 speelde. Dat moreno, guardado en willems weg zijn weet ik ook wel.

16 juli 2017 om 19:46

Mendy en Germain toch ook AsRoma8?

16 juli 2017 om 19:52

Mendy is nog niet verkocht zover ik weet en Germain is geen basisspeler. Falcao en Mbappe begonnen beide.

16 juli 2017 om 19:57

Oh dacht dat Mendy al verkocht was en dat kongolo zijn opvolger was. Mooi resultaat in ieder geval.

Toch jammer dat er in de eerste ofenpotjes van psv blijkbaar weinig te beleven is.. nou is 0-0 tegen Monaco op papier gewoon een prima resultaat natuurlijk!

16 juli 2017 om 19:11

Tja, Monaco is een ander kaliber dan de plaatselijke AFC.

17 juli 2017 om 11:50

Niet alleen op papier. Kampioen van Frankrijk. Geen weggooiers.

We konden in de eerste helft toch vrij makkelijk mee met de kampioen van Frankrijk .. kregen pas in de 2e helft een kans tegen met die bal op de lat .. Verder in de 2e helft die enorme kans van Bergwijn die hij naast schiet tjonge jonge ! Luckassen speelde best sterk .. werd alleen in de eerste minuut beetje rond gedraait maar speelde het restant wel sterk. Alleen snap ik niet waarom Cocu hem op de back positie zet terwijl hij al meermaals heeft aangegeven dat hij daar niet zou willen spelen.
Hendrix - Ik snap de hele hype niet rond Jorit .. oke hij is een eigen jeugd speler en verdient een kans maar mensen doen alsof hij DE opvolger is van Guardado .. Hendrix speelt alleen maar ballen terug en breed .. geen een van z'n steek ballen komen aan en dat was tegen Sion en RKC ookalzo.
De Jong - Cocu .. Waarom speelt hij nog ? voegt helemaal niks toe.
Isi & Swaab - Gaat niet werken ! 2 rechtsbenige nerveuse verdedigers .. met een beetje meer pressure van de tegenstander komen we zwaar in de problemen.
Propper - speelt altijden zwak , erg nonchalant en lijdt enorm veel balverlies !

16 juli 2017 om 19:22

Hendrix is ook meer verdedigend ingesteld, en Schwaab vind ik opbouwend juist beter dan Isimat. Verder mist Bergwijn soms ook de grootste kansen, daarom moet er voorin ook nog wat bij komen, want momenteel mis je echt een afmaker.

16 juli 2017 om 19:39

Lozano en Pereiro zijn goede afmakers. En als de Jong niet snel gaat scoren gaat Locadia spelen.

16 juli 2017 om 19:54

Locadia vind ik nou ook niet echt een 9 die er jaarlijks 20+ inknalt, zo'n type bedoel ik als ik het heb over een afmaker.

17 juli 2017 om 11:50

Ik hoop op Lammers

16 juli 2017 om 20:02

Hendrix is een totaal ander type dan Hendrix. Heeft overigens ook een prima pass hoor, maar is ook verdedigend veel beter. Guardado liet nogal eens zijn man uit zijn rug lopen, zeker in het laatste seizoen begon het op te vallen hoe vaak zijn direct man ruimte had en scoorde.

Een goed resultaat maar ook in deze wedstrijd is wel weer duidelijk geworden dat PSV echt aanvallende versterking moet halen, sowieso een andere spits want met de Jong (of Locadia) word het weer een droevig seizoen voor Psv.

16 juli 2017 om 19:28

Maar dan moet er eerst wel 1 spits verkocht worden. Ik zie het liefst ook een nieuwe buitenspeler komen, want met Pereiro op rechts krijg je echt saaie wedstrijden waar de Jong ook niet veel nuttige ballen van krijgt.

16 juli 2017 om 19:52

Pereiro moet naar mijn mening ook op het middenveld staan, vlak achter de spits.
In principe gewoon een geheel nieuwe voorhoede want de Jong, Locadia en Bergwijn, het is het allemaal net niet.

16 juli 2017 om 20:03

PSV speelt ook nog zonder Lozano en v Ginkel natuurlijk, dat scheelt aanvallend toch al een hoop.

16 juli 2017 om 20:41

Lozano was ik inderdaad vergeten. Daar ben ik wel heel erg benieuwd naar. Maar een nieuwe spits zou toch wel prioriteit moeten zijn voor PSV

16 juli 2017 om 21:45

PSV heeft al 3 spitsen onder contract staan, dan ga je er niet nog een kopen. Locadia of Lammers zal wel gewoon de kans krijgen als de Jong slecht blijft spelen.

16 juli 2017 om 23:05

Ligt eraan. Ze kunnen ook in een 4-4-2 opstelling gaan spelen. Het enige wat er nog ontbreekt in de selectie is een extra goede CV en een LB en misschien een extra vleugelspeler.

Zoet
Arias
Isimat-Mirin
Luckassen
Brenet
Lozano
Propper
Ginkel/Hendr
Bergw/Rams
De Jong/Lamm
Locadia
16 juli 2017 om 21:18

Hoezo ben je van mening dat het met Locadia een droevig seizoen wordt voor Psv? Ik merk op dat er steeds meer mensen zijn die hem (naar mijn mening onterecht) afschrijven als eerste spits. Ik denk dat Locadia in de spitspositie ons weleens zou kunnen verassen. Ik vind hem een complete aanvaller met als sterke punt zijn afmakende kwaliteiten. Juist dit is inderdaad wat PSV mist, terwijl ze al iemand hebben die kan afmaken.

Als PSV een nieuwe spits moet halen zal het sowieso iemand moeten laten vertrekken. De Jong is er nog, Locadia wil zich juist aankomend seizoen bewijzen en Lammers hebben ze zojuist beloond met een definitieve plek in PSV 1.

16 juli 2017 om 21:53

Hij is nu al een paar seizoenen aan het aanmodderen bij PSV en ik ben nog niet bepaald overtuigd van zijn kwaliteiten.
Locadia is in mijn ogen een eeuwige pinchitter. De Jong zou ik proberen te verkopen, zul je niet veel voor krijgen maar dat moet je maar voor lief nemen. En Locadia als invaller laten functioneren.

16 juli 2017 om 22:22

Maar je moet je wel realiseren dat Cocu hem lange tijd als linksbuiten heeft gebruikt en dit nog steeds doet, terwijl Locadia altijd aangeeft veel liever als spits te spelen. Dus de vraag is in hoeverre Locadia echt de kans heeft gekregen in de spits. Daarom vind ik je kritiek ook enigszins ongefundeerd.

Jij stelt voor om De Jong te verkopen en Locadia als invaller te laten fungeren. Dus je wilt Lammers als eerste spits aan het werk zien? Zo niet, welke spits acht jij dan op korte termijn haalbaar voor Psv? Locadia wil natuurlijk ook niet eeuwig als tweede spits spelen bij Psv. Daar moet je ook rekening mee houden. Die ziet zichzelf niet als invaller weggelegd en gaat dit seizoen er alles aan doen om zich te bewijzen.

16 juli 2017 om 23:10

Hoe speelde Kongolo trouwens?

16 juli 2017 om 23:38

Heel sterk. Was zon beetje de beste man op het veld!

16 juli 2017 om 23:45

Goed om te horen. Laten we hopen dat hij een basisplaats afdwingt, met het oog op Oranje!

Heb het laatste halfuur gezien, en zag Bergwijn weer een grote kans missen voorin. Jammer, want zulke kansen gaat hij nog wel vaker krijgen in de eredivisie en dan moeten ze er wel gewoon in. Daarnaast vond ik niet echt iemand opvallen bij PSV, bij Monaco eigenlijk ook niet.

Het is maar een oefenduel en daar kun je eigenlijk heel lastig conclusies over trekken omdat je niet weet hoe beiden in trainingsbelasting zitten en met welke opdrachten de teams het veld ij gegaan zijn maar 0-0 tegen de kampioen van Frankrijk is niet heel slecht. Vooral het feit dat het zorgkindje van PSV (de verdediging) overeind is gebleven is wel hoopgevend.

16 juli 2017 om 21:43

Tja, ik houd me altijd maar voor dat zo'n oefenpotje precies 0,0 zegt. Je kunt met 8-0 winnen van Real Madrid bij wijze van spreken, maar dat wil echt niets zeggen. Competitief spelen is toch heel anders. Dan speel je met een randje en heb je een doel. Dit is alleen voor spelritme en conditie,.

16 juli 2017 om 22:30

Zorgen zijn er vooral om te scoren volgens mij.....

16 juli 2017 om 23:08

Ik maar me meer zorgen over de verdediging dan over het scoren. Met Lozano, van Ginkel, Pereiro, Locadia moet je sowieso al redelijk wat doelpunten hebben. Lammers kan gaan verassen evenals Bergwijn en van Luuk de Jong is het hopen dat die terug is uit zijn enorme dal.

17 juli 2017 om 07:40

Voorin heeft PSV kwaliteit genoeg en is de Jong ook niet meer de enige centrumspits waardoor Cocu goede wisselmogelijkheden heeft mocht het niet draaien. Dus nee, daar zou ik me niet heel veel zorgen over maken en dat je tegen Monaco niets scoort betekent vrij weinig volgens mij

Even een vraag, heb niet de volledige oefencampagne van PSV gevolg. Tegen RKC 2-0 winst, en nu 0-0. Heb toevallig beide wedstrijden gezien waarin met name L de Jong erg zwak speelde. Is Sam Lammers een serieuze optie? Wat is jullie mening betreft L de Jong / scorend vermogen PSV ?

16 juli 2017 om 20:02

Luuk de Jong is vergane glorie denk Ik, daarnaast moet nog blijken of Locadia wel een spits is die in staat is om 20+ goals te maken, Lammers heb ik weinig in actie gezien maar dat er voor de spitspositie niemand de voorkeur krijgt boven Luuk is toch ook wel zorgwekkend te noemen.

16 juli 2017 om 20:05

Lammers begon vorige wedstrijd tegen Sion, maar kwam toen ook niet heel veel aan de bal. Heb wel het idee dan Cocu serieus naar verschillende opties voor de spitspostie aan het kijken is, de Jong blijft echt niet weer zo lang staan als vorig jaar als hij het niet goed doet.

16 juli 2017 om 21:24

De Jong was inderdaad ook deze wedstrijd bedroevend slecht. Hij lijkt maar niet van zijn vormverlies af te kunnen komen. Ik begin serieus te vermoeden of dit niet zijn niveau is ondanks het relatief hoge niveau wat hij haalde in zijn eerdere twee seizoenen bij Psv.

Lammers zie ik niet als serieuze eerste spits momenteel. Het is een redelijk talent maar hij komt vooralsnog tekort. Locadia zie ik wel een basisplek opeisen indien De Jong zo doorgaat.

Met Van Ginkel heeft PSV toch weer een beetje scorend vermogen erbij gekregen. Ik ben alleen bang dat een middenveld met Van Ginkel - Hendrix - Propper een beetje te statisch is. Met de terugkeer van Zinchenko is PSV toch wel een beetje creativiteit verloren natuurlijk. Die jongen heeft een geweldige steekpass waarmee hij altijd iets kan forceren.

16 juli 2017 om 23:17

Klopt, het is wel redelijk statisch. Dat was een van de grote mankementen van vorig seizoen. Al hebben ze nu wel meerdere opties qua creativiteit. Lozano is een speler met een actie. Bergwijn is weer iets verder ontwikkeld. Plus Luuk de Jong is niet meer zeker van zijn basisplaats, dus er is een kans dat Locadia of Lammers het gaat invullen vanaf de spitsenpositie.
Mijn zorgen gaan voornamelijk uit naar de verdediging. Moreno is een rots in de branding die er nu niet meer is. Schwaab en Isimat-Mirin hebben beide een tutor nodig. Die ze bij de hand pakt in moeilijke wedstrijden of tijdens de Europees campagne. Luckassen is denk ik een goede aanwinst maar geen speler die er direct staat. Ook
naast hem zou ik graag een ervaren verdediger zien die hem bij zijn hand kan pakken. Een speler met passie en vuur, die ook de rust weet te bewaren als het nodig is, Zo'n type ontbreekt er nu achterin.
Op de back posities zijn we ook erg verzwakt. Willems is verkocht en dat was voor Eredivisie begrippen echt een goede back. Brenet vind ik geen type voor een heel seizoen goed op links te draaien. Het liefste zie ik daar ook een aankoop.

Vind t toch apart dat Luckassen voor PSV kiest ipv Feyenoord. CL vs Europa League, en Feyenoord heeft natuurlijk een veel grotere achterban. Qua salaris zal t ook niet veel schelen, dus hij lijkt bewust voor een kleinere/rustiger club te kiezen. Vraag me af of ie de druk van de Kuip wel had aangekund, sommige spelers kicken op de grootte van Feyenoord en anderen gaan er aan onderdoor.

16 juli 2017 om 21:45

Kun je natuurlijk niet zeggen. Dit is echt gebaseerd op 1 seizoen. Normaal gesproken heeft PSV een grotere kans om voor prijzen te spreken dan Feyenoord. Qua prestaties is het absoluut geen kleinere club.

16 juli 2017 om 21:49

Druk bij PSV is echt niet minder groot, groter zelfs. Bij Feyenoord is een kampioenschap per 10 jaar prima, bij PSV wordt meer verwacht.

Jij kijkt naar 1 jaar, PSV speelt al meer dan 30 jaar onafgebroken Europees. En CL is leuk, maar laten we eerlijk zijn kans komt in pot 4 dus kansen op goede resultaten zijn, zeker na het vertrek van een aantal spelers, heel klein.

Wijnaldum ging echt niet voor het geld of minder druk naar PSV, ging maar PSV omdat PSV meer prijzen pakt en altijd Europees speelt.

17 juli 2017 om 07:19

Misschien keek hij naar het aantal prijzen de afgelopen willekeurig aantal jaar behalve 1. Goeiemorgen zeg 1 kampioenschap en dan krijg je dit. Ook acht ik de kans voor een tweede kampioenschap dit jaar nihil .

Echt een PSV potje. Voor de neutrale kijker niet om aan te zien. Risicoloos en super saai voetbal! Natuurlijk hebben ze niets weggegeven, maar hebben de vele gelijke spelen ze afgelopen seizoen ook niet de kop gekost??

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren