Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Verslaafde’ Wenger gefileerd: ‘Hij zou bij Real na één jaar zijn ontslagen’

Laatste update:

Arsenal-legende Tony Adams heeft maandag hard uitgehaald naar Arsène Wenger. De oud-verdediger van the Gunners hekelt de dominante positie van de manager binnen de organisatie van de Londense club en plaatst bovendien vraagtekens bij diens jaarsalaris.

Wenger trad in 1996 in dienst bij Arsenal en bleef de club altijd trouw. "Hij zei dat hij elke club in de wereld heeft afgewezen, maar hij zou bij Real Madrid na één jaar ontslagen zijn", vertelt Adams aan the Guardian. "Hij is bij Arsenal enorm dominant en het bestuur van de club doet er niets tegen. Hij heeft de teugels stevig in handen doordat hij de club zoveel geld oplevert. Ik denk niet dat Arsène afstand kan nemen van die positie; het is een verslaving."

"Hij heeft bovendien een vreemde relatie met geld", vervolgt het clubicoon. "Hij verdient dik negen miljoen euro, terwijl trainers in de jeugdopleiding het moeten doen met een jaarsalaris van 35.000 euro. De jeugdtrainers bij Chelsea verdienen 100.000 euro. Neem genoegen met acht miljoen euro per jaar en gun al die jeugdtrainers een verhoging", richt Adams zich tot Wenger.

Vind jij dat Tony Adams gelijk heeft?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat is dan ook het verschil in beleidvoering tussen de twee clubs. Valt voor allebei wel wat te zeggen: een stabiele beleidvoering, geen gekke dingen doen vs je vliegt eruit als je niet presteert. Voor het beleid van Arsenal is meer sympathie op te brengen, ben ik zelf ook een fan van. Bij Real Madrid echter streven ze gewoon naar het hoogst haalbare en nemen ze geen genoegen met minder.

30 mei 2017 om 02:11

Maar Real verdiend ook heel goed met haar beleid. Door te investeren, win je prijzen en dus geld. Krijg je ook weer meer belangstelling voor je spelers en verdien je meer aan uitgaande transfers en sponsoren. Nu speelt Arsenal geen CL en loopt daarmee tientallen miljonen mis, nog afgezien van de verliezen aan sponsor geld.

Beste Tony Adams,
Beeld jezelf eens in in zijn positie. Ik durf te wedden dat wanneer je kán blijven, je ook blijft. Je verdient genoeg, bij een club waar je hoog in de pikorde zit. Alhoewel zijn de fans ontevreden en dan zou ik er wel afstand van doen. Maar ik geef Wenger geen ongelijk om lekker te blijven bij Arsenal.

30 mei 2017 om 01:58

Is natuurlijk een kromme vergelijking je weet nooit hoe Wenge het zou doen bij Real, maar een trainer blijft bij real sowieso nooit langer dan 3 jaar. Als je Tot begin jaren 70 terug gaat, is er nog nooit een trainer die langer dan 3 jaar is blijven zitten. Visie van Madrid is gewoon heel anders dan bij Arsenal, neemt niet weg dat het bij Arsenal misschien eens tijd wordt voor een frisse wind.

Het schijnt morgen bekend gemaakt te worden! Ik ben benieuwd, maar ik geloof niet dat hij gaat vertrekken.. Volgens mij heeft hij binnen die club zoveel macht, dat hij alleen zelf kan bepalen wanneer hij vertrekt.

30 mei 2017 om 00:58

Dat is pure onzin. Tuurlijk heeft Wenger zeggenschap, maar hij runt echt niet de club. De club wordt gerunt door Kroenke zijn marionetten die hij in het bestuur heeft geplaatst. Daar legt Wenger gewoon verantwoording aan af. Iedereen gooit altijd maar alles bij Wenger op zijn schoot, zonder ook maar 1 seconde na te denken of hij daar daadwerkelijk iets aan kan doen. Denk je nou echt dat Wenger helemaal alleen bepaalt wat de jeugdcoaches aan salaris krijgen? Of hoe veel transferbudget hij krijgt? Daarbij komt ook nog eens dat Adams gewoon compleet gefrustreerd is dat hij niet bij Arsenal verder kon/mocht/zelf wou. Daar geeft hij alleen maar Wenger de schuld van, en sinds korte tijd komt hij met beschuldigingen, die hij blijkbaar 10 jaar lang wel voor zich kon houden...

Ik denk dat het gewoon zou had moeten wezen Arsenal en Wenger er is denk ik ienderdaard geen 1 andere club die dit zolang zou volhouden. Het zal wel door de inkomsten zijn en het jaarlijks CL halen. Maar hij heeft in het begin wel goed werkmgelevert en prijzen gepakt maar bij een andere topmclub was hij al door het gat van de deur getrapt.

30 mei 2017 om 06:56

Die Kroenke ziet gewoon elk jaar veel geld in het laadje komen. Die geniet van deze investering. Ze draaien elk jaar winst want anders had hij al lang zijn aandelen verkocht aan usmanov. Er zijn weinig amerikanen die iets overnemen zonder er geld aan kunnen verdienen.

Adams, Adams, Adams toch.. Nadat je 10 jaar (langer zelfs) nergens om maalde kom je nu opeens je gal spuwen? Ik vind dit toch altijd zo zuur. Tuurlijk zal er een kern van waarheid inzitten in bepaalde beschuldigingen, maar waarom kom je er nu opeens mee (net wanneer je een boek hebt gepubliceerd ofcourse)? Precies hetzelfde met dat gezeur van hem over het niet mogen "fixen" van de verdediging van Arsenal.. Nou, volgens mij kun hij de verdediging van Granada ook niet fixen want die hebben sinds zijn komst belachelijk veel goals tegen gekregen..

30 mei 2017 om 01:13

Klopt. Adams zou na 1 dag ontslagen zijn bij Real Madrid. De simpele ziel zal het als trainer niet maken en misschien hoopt hij het als analist te maken. Dan val je natuurlijk op met botte uitspraken over je ex-club, wat overcompensatie om objectief over te komen.

Oke dat zegt ook wel wat over Real... maar ben het wel met hem eens. Deze man is al meer dan 10 jaar over de datum...

Luis Enrique in 3 jaar Barca (titel2x, CL, beker 2x) en dan toch ontslagen. Waarom? Omdat ambitie van de club hoger ligt. Ambitie van Arsenal is dividend maximalisatie. Winnen heeft geen prio. Als je niet wint en zodoende kosten (lees transfers) bespaard dan is dat beter. Hoe kun je zo'n club supporten.

30 mei 2017 om 06:54

Louis Enrique is niet ontslagen hoe kom je daar bij? Hij stopt er zelf gewoon mee dat is heel wat anders.

30 mei 2017 om 07:27

Wat jij zegt is ook niet waar. Zijn contract loopt af en wordt niet verlengd door het bestuur. Dan stopt hij er niet zelf mee, maar is het toch echt een gedwongen vertrek. Alleen wordt hij inderdaad niet ontslagen.

30 mei 2017 om 07:58

Nee hoor hij heeft echt zelf bepaald om te stoppen aangezien het mentaal enorm uitputtend is. Je weet nooit wat er achter de schermen gebeurt maar ik zie Bartomeu echt niet in staat om het contract niet te verlengen.

30 mei 2017 om 10:44

Onjuist Jackieboy10. Ze hebben in overleg bepaald dat een afscheid beter is maar Louis Enrique kreeg gewoon de mogelijkheid om bij te tekenen als hij dat wilde. Zoals Ajax/barca2014 al aangeeft gaf hij zelf te kennen dat het een enorm uitputtende baan is en hij de energie er niet meer voor kan opbrengen om Barcelona nog een seizoen te leiden.

30 mei 2017 om 10:52

Cyberize7x, je kunt niet zeggen wat juist of onjuist is bij dit soort situaties. Werkgever en werknemer communiceren 9 van de 10 keer niet de daadwerkelijk reden om uit elkaar te gaan. Dat is niet alleen binnen het voetbal zo maar in de gehele zakelijke wereld. Doel is vaak om beide zo min mogelijk gezichtsverlies te laten lijden. Dan is deze manier natuurlijk het beste.

30 mei 2017 om 10:37

Hoe kun je zo'n club supporten? Denk dat zowat de gehele wereld ons wel snapt, maar mensen die Chelsea supporten toch een stuk minder.

30 mei 2017 om 13:10

Warabe
Wat heb ik nou gisteren al tegen je gezegd? Als je ergens niet genoeg van weet, ga er dan geen uitspraken over doen.... Je bewijst wederom niet goed genoeg op de hoogte te zijn, niet alleen over Arsenal, maar ook over Barca.

Tony Adams en het woord verslaving lijkt mij geen gelukkige combinatie....

Ik vind dit maar gevaarlijke uitspraken... Het is een oud speler van Arsenal, dus je neemt het bijna automatisch aan als waarheid en toch betwijfel ik het ten zeerste dat het waar is. Tuurlijk heeft Wenger macht, maar het is geen dictator en ook niet de hoogste macht. Adams, 3 opties lijken me waarschijnlijker, Hersenbeschadiging door al het alcohol, frustratie omdat hij niet bij Arsenal zit, frustratie omdat hij als trainer tot nu toe waardeloos is, maarja wat betreft dat laatste punt gun ik em nog een transferperiode... Laat het maar zelf zien.

30 mei 2017 om 08:11

Is toch gewoon een arsenal legend en een van de beste verdediger aller tijden uit de geschiedenis van de epl.

30 mei 2017 om 11:00

Ja, maar dat hoeft niet te betekenen dat alles wat hij zegt waarheid is... Is hij zo actief betrokken bij de club dat hij alles weet hoe en wat? Ik denk van niet... Dat maakt juist zijn uitspraak gevaarlijk, want hij is inderdaad een van de grote spelers die Arsenal had, mensen zullen dus vrij snel geloven wat hij zegt, maar nogmaals, dat hoeft niet waar te zijn.

Adams zegt eigenlijk gewoon de waarheid. Het draait allemaal om prijzen bij de topclubs. Wenger heeft ongezien veel krediet. Hij lijkt soms op een sekte daar. De menigte is gesust met de FA Cup en volgend seizoen alweer een jaar waar je op voorhand weet. Arsenal pakt de titel niet.

30 mei 2017 om 13:11

Een sekte, die had ik nog niet gehoord. Je moet natuurlijk origineel zijn om op te vallen...

30 mei 2017 om 14:53

Lijkt me een extreem gevalletje daar in Londen. Jammer voor sommige Arsenalfans. Het was niet mijn opzet, het valt op dat jij steeds reageert op mijn quotes

30 mei 2017 om 15:17

Tja, ik reageer nogal snel op rare teksten.

30 mei 2017 om 16:50

Je kan niet ontkennen dat dit ongezien is. Je kan er een andere term opplakken, maar normaal is het niet. Wenger lag overal al lang op de keien

Beetje triest dit. Dat Wenger te veel macht heeft bij Arsenal klopt. Dat ie te lang is blijven zitten ook en dat ie te veel verdient vergeleken met andere werknemers misschien ook wel.

Maar wie is Adams om te zeggen dat Wenger elders al lang ontslagen zou zijn? Hij is zelf net gedegradeerd met Granada, enige bescheidenheid zou dan wel op z'n plaats zijn. En laat deze alcoholist nou vooral niemand betichten van een verslaving...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren