Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: ‘Real Madrid presenteert aankoop van 26 miljoen begin juli’

Laatste update:

Real Madrid gaat zich versterken met Theo Hernández. De negentienjarige linkerverdediger heeft de medische keuring volgens onder meer Marca doorlopen en kost 24 miljoen euro. Dat bedrag was als gelimiteerde transfersom in de arbeidsovereenkomst van Hernández bij Atlético Madrid opgenomen.

De voormalig international van Frankrijk Onder-20 doorliep de medische testen volgens de bronnen in het Clínica Sanitas-La Moraleja in Madrid en na de bekerfinale tussen Deportivo Alavés en Barcelona zal de transfer waarschijnlijk wereldkundig worden gemaakt. Die eindstrijd staat voor 27 mei op het programma.

Hernández speelde nog nooit een wedstrijd in het eerste elftal van Atlético en hoewel hij er nog een contract tot medio 2021 heeft, lijkt de back zijn debuut er nooit te maken. In dienst van Alavés schopte Hernández het tot 36 officiële wedstrijden en na de zomer lijkt hij dus verder te gaan bij De Koninklijke.

Mocht Hernández naar Real gaan, dan komt dat toch als een redelijke verassing. Radiozender Cadena Cope meldde eind april namelijk dat de linkspoot voor Barcelona had gekozen, maar daar lijkt gezien de berichtgeving van maandag toch geen sprake van te zijn. Hernández werd overigens ook in verband gebracht met Bayern München, Liverpool en Olympique Marseille.

Update 22.04 uur - ‘Real Madrid presenteert aankoop van 26 miljoen begin juli’
Real Madrid gaat Theo Hernández in de eerste week van juli presenteren, zo weet Marca. De krant meldt dat de verdediger voor 26 miljoen euro, twee miljoen meer dan de hoogte van de gelimiteerde transfersom, de overstap maakt van Atlético Madrid naar Real en dat de clubs hebben afgesproken om het ongeschreven niet-aanvalsverdrag definitief op te zeggen. Dat betekent dus dat de clubs voortaan weer bij elkaar kunnen winkelen.

Deze heerlijke uithaal van Theo Hernandez hadden jullie nog van ons tegoed! ??

Geplaatst door voetbalzone op zondag 7 mei 2017

Betaalt Real Madrid te veel voor Theo Hernández?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Real heeft al een ongekende brede selectie met veel kwaliteit. Deze aankoop brengt nog meer diepte en kwaliteit in de selectie.

Prima aankoop, erg onder de indruk van hem. 24 miljoen is tegenwoordig een koopje.

8 mei 2017 om 19:11

Is inderdaad erg goedkoop voor zo een goede speler

8 mei 2017 om 19:34

Precies!

Goed nieuws, want dar betekend dat Contrao eindelijk vertrekt!!

8 mei 2017 om 20:37

Coentrao vind ik zelf niet slecht hoor voor een back-up. Maar hij verdient het om meer minuten te maken en ergens anders eerste linkback te worden. Liverpool lijkt mij een goeie bestemming voor Coentrao.

19 juni 2017 om 01:53

Sowieso gaan er ook spelers vertrekken. Pepe, James, Morata en wss Coentrao. Ik vraag me alleen of er een deftige spits zal komen want dat is echt nodig.

Eerst zou hij zou naar Barã§a gaan, maar nu opeens naar Real. Mocht hij toch naar Real komen zou ik wel blij zijn. Een goede back-up voor Marcelo die tegen de mindere teams (deportivo, Leganes, Betis etc.) speeltijd pakt.

8 mei 2017 om 19:03

Daar hebben we Coentrao toch voor

8 mei 2017 om 19:04

Hij erin ,Fabio Coentrao eruit. En dan zijn kansen pakken wanneer Marcelo niet speelt.

18 juni 2017 om 22:16

Prima zaak. Een backup voor 24 miljoen.

Marca heeft dit nieuws al 'aangepast' VZ. De deal is nog niet rond en uit de info over de interesse van Barca blijkt dat Atletico hem wilde verkopen aan Barca . Barca heeft Alba en Digne al voor de linksback positie. Verder staat op Marca dat Atletico best moeilijk wil gaan doen en zelfs 30 M wil. Als Madrid niet meer zou willen betalen dan de clausule van 24 M dan blokkeren ze de deal. Bij een arbitrage zaak maakt Atletico kans om hem aan zijn contract te houden omdat ze in November zijn salaris maal 4 hebben aangeboden. Staartje !

8 mei 2017 om 19:10

Kan kloppen. Heb een tijd geleden een stuk gelezen over de fiscale regelgeving als het gaat om transfers in Spanje die het activeren van een clausule betreffen. Blijkbaar is het zo dat in een geval als deze Atletico Madrid het recht heeft om aan te geven dat ze Theo Hernandez niet willen verkopen en er dan een bepaald percentage belasting extra wordt geheven. Het hoeft dus niet zo te zijn dat de transfersom bij 24 miljoen euro blijft.

Weet trouwens niet hoe het zit als Atletico besluit wel te willen verkopen aan Barcelona, maar een overgang naar aartsrivaal Real wel tegen besluit te houden (en dus dat fiscale nadeel voor Real activeert). Ken de Spaanse fiscale wetgeving niet goed genoeg om daar een oordeel over te vellen.

8 mei 2017 om 19:18

Goede vraag, de belastingdienst in Spanje is flink bezig en iedereen is bang voor ze. Maar wat deze transfer betreft, op Marca staat dat Atletico alleen in gesprek wil gaan met Real als ze 30 M krijgen . Zo niet , dan betaalt Madrid 24 M en is Atletico boos op Madrid. Dus het kost Madrid 6 M meer om Atletico te vriend te houden. We zullen zien.

8 mei 2017 om 19:26

Snap ik. Dat was ook al het verhaal toen Barcelona een tijd geleden eraan dacht om de clausule in het contract van Aymeric Laporte te activeren. Jammer dat de Spaanse fiscale wetgeving niet direct inzichtelijk is om dit soort zaken na te zoeken. Tenminste, niet voor degenen voor wie Spaans niet de moedertaal is.

Maar goed, in principe is het een goed recht van Atletico om het spel op die manier te spelen en zelfs Theo Hernandez voor 24 miljoen (of zelfs minder) naar Barcelona te laten gaan. Begrijp dat ze hem koste wat het kost uit de handen van Real willen houden.

8 mei 2017 om 20:50

Het is een bekend verhaal dat zowel Madrid als Barca interesse hebben in Theo. Atletico Madrid verkoopt liever een speler aan Barca en hebben een gentleman agreement met Real dat ze niet over en weer spelers van elkaar lokken.

Barca heeft interesse in Theo vanwege talent en mogelijke veelzijdigheid. Mathieu mag van de zomer vertrekken en Theo is dan ook inzetbaar als linker centrale verdediger.

Persoonlijk ben ik al uitgekeken op Digne. Goede back maar heeft niet genoeg karakter om beslissend te worden voor Barca. Afgelopen wedstrijd werd maar weer eens duidelijk dat spelers hem in aanvallend opzicht niet zien staan. Jij gaf eerder een keer aan dat Neymar hier debet aan is en daardoor ook te voorspellend is in zijn acties binnendoor. Daar ben ik het volledig met je eens, maar dat ligt mogelijk ook aan Digne en de trainer.

Waar ik erg benieuwd naar ben is waar Theo heen gaat als beide clubs zijn clausule willen betalen! Atletico prefereert Barca, maar stel dat Real bereidt is enkele miljoenen meer te betalen?!

8 mei 2017 om 21:03

Grotendeels met je eens. Waar ik alleen vraagtekens bij plaats is de inzetbaarheid van Theo Hernandez als centrale verdediger. Dat is iets wat ik heb geopperd, maar naar mijn weten heeft hij nog nooit op die positie gespeeld.

Lucas Digne zat in een lastige positie en heeft op een enkele wedstrijd na eigenlijk foutloos gespeeld. Hij was niet uitzonderlijk goed, maar maakte weinig fouten in zijn eerste seizoen bij de club. Denk niet dat het een goed teken is naar aankopen dat ze zelfs na een redelijk seizoen verkocht worden. Dat beeld moet je niet willen hebben, dat maakt het lastig om in de toekomst toptalent aan te trekken. Verder moeten we niet vergeten dat we met Marc Cucurella een uitstekend talent hebben rondlopen die over drie jaar de overstap naar het eerste elftal kan maken (als hij zich doorontwikkeld).

Maar mocht het zo zijn dat Theo Hernandez als centrale verdediger kan spelen, dan zou dat ideaal zijn. Dan kan je op langere termijn plaats maken voor Cucurella en heb je direct een back-up voor Alba op dit moment. Ik zie het wel zitten, maar ben net zoals jij benieuwd welke keuze Theo Hernandez gaat maken. Als hij respect heeft voor zijn huidige werkgever en de opleiding die ze hem hebben geboden gaat hij niet naar Real Madrid. Maar goed, met dollartekens in de ogen kan iemand vreemde keuzes maken.

8 mei 2017 om 21:56

Goed verhaal ja.. wel aan barcelona verkopen maar niet aan Real Madrid... barcelona is een directe concurrent dan Real voor dit Atletico! Wij hebben ze al voetbal les gegeven! En maak je vooral geen zorgen, 24mil of 30mil is geen verschil voor Florentino Perez! Ik hoop dat we deze Theo snel in een Real Madrid shirt zien

8 mei 2017 om 22:05

Technische zaken maakt het leuk door juist verder te kijken dan simpelweg kopen en verkopen. Meerdere punten die je terecht aanhaalt.

Het huidige management dat geleidt wordt door Bartomeu runt de club op commercieel vlak erg goed. Echter heb ik al flink wat jaren mijn twijfels over hoe de club de technische zaken managed. In mijn beleving acteren ze vrij passief op het vertrek van grote spelers. Denk aan bv T. Silva en Marquinhos. Afgelopen zomer hebben ze een paar spelers aangetrokken die mij nog niet kunnen bekoren. Dit kan ook aan Luis Enrique liggen die hen wel kansen gunt maar het tactisch plaatje niet goed invult maar ook dat de spelers niet goed genoeg zijn. TD Robert staat onder een vergrootglas in Catalonië.

Digne speelt inderdaad vaak foutloos maar ook risicoloos. Elke bal nederig terug op Neymar of Iniesta. Onze backs zorgen niet meer voor die surplus die Alba en Alves en Abidal ooit boden. Zij zorgen er ook voor dat het veldspel van Barca/Neymar voorspelbaarder is geworden.

On topic: Theo heeft zich idd nog niet bewezen als CV en ik heb daar ook mijn twijfels bij. Ik zie graag Digne vertrekken en Theo komen. Het talent Cucurella moet zich eerst nog maar eens bewijzen op topniveau en kan dan over drie jaar de backup worden van Theo of Alba als de een weer wat ouder is of de ander niet voldoet.

8 mei 2017 om 22:22

Je praat over alba en digne
Alba kan redelijk mee maar digne mag naar calle
Verder mag het hele middenveld van barca plaats maken voor vernieuwing
Iniesta uit respect daargelaten
Verdediging in zijn geheel weg
Alleen msn voorin heb je wat aan

8 mei 2017 om 23:34

Ik ken er zelf niets van maar op Marca staat dat Atleti geen poot heeft om op te staan als Real die 24 op tafel legt hoor. Die spreken er van dat Atleti 30 miljoen eist vanwege hun herenakkoord om geen spelers van elkaar te kopen. Perez schijnt serieus te overwegen om hieraan toe te geven enkel en alleen om de relatie niet nog verder te laten verslechteren.

Na woensdag zullen we hopelijk meer weten. Beide partijen hebben afgesproken na de return van de halve finale verder te praten over de deal.

8 mei 2017 om 23:43

Dat is dus niet waar. Net als dat Athletic Bilbao in het geval met Fernando Llorente of Aymeric Laporte transfers naar Real Madrid of Barcelona heeft afgehouden door het desnoods via de Spaanse fiscus te spelen. Het klopt dat Atletico Madrid in principe niets kan doen wanneer Real Madrid of Barcelona 24 miljoen euro op tafel legt, maar zij kunnen blijkbaar nog wel in verzet gaan en uiteindelijk nog via de Spaanse fiscus de transfersom nog tot 30 miljoen euro laten stijgen. Atletico Madrid eist 30 miljoen omdat ze op die manier nog juridische kosten kunnen omzeilen. Althans, dat lijkt me aannemelijk.

Overigens begrijp ik het argument over het herenakkoord niet. De transfersom heeft toch geen invloed op het feit dat beide clubs hebben afgesproken dat ze geen spelers van elkaar zouden overnemen? Real Madrid breekt dat herenakkoord en begrijp dus wel dat Atletico maar al te graag Theo Hernandez naar een andere club laat gaan.

Vooralsnog alleen berichtgeving vanuit de Madrileense media, dus weet niet in hoeverre dit waar is. We hebben in het verleden namelijk al eerder gezien dat Ronaldinho, David Villa, Dani Alves en nog vele anderen naar Real Madrid zouden gaan (zelfs op de voorpagina) en we weten allemaal waar zij uiteindelijk naartoe zijn gegaan. Theo Hernandez is een van de grootste talenten ter wereld op de linksbackpositie en Madrid heeft natuurlijk een stand-in voor Marcelo nodig komend seizoen. In dat opzicht zou een transfer logisch zijn, maar een directe overstap (in de huidige sportieve verhoudingen) van Atletico naar Real lijkt me toch wel erg gevoelig.

Begrijp overigens ook niet waarom Barcelona hem zo graag zou willen hebben. Met Lucas Digne en Jordi Alba hebben we twee uitstekende linksbacks, de prioriteiten zouden juist moeten liggen aan de rechterkant van de verdediging. Wat ik me nog wel in zou kunnen beelden is dat hij gehaald wordt als centrale verdediger om het vertrek van Jeremy Mathieu op te vangen. Hoewel dat niet zijn natuurlijk positie is heeft Theo Hernandez wel alle kwaliteiten om in het hart van de defensie van Barcelona te spelen. Hij is snel, sterk, technisch vaardig en bovendien in staat om het spel goed te lezen. Zou hem graag bij Barcelona willen zien, denk dat hij de gok van 24 miljoen euro waard is namelijk.

8 mei 2017 om 19:05

Lees Marca maar wat betreft de 'interesse' van Barca..... Die was er ooit wel ,maar nu niet.

8 mei 2017 om 19:16

Zal het even gaan lezen. Maar het moet wel heel toevallig zijn wil een Madrileense krant het bij het juiste eind hebben als het gaat om nieuws over Barcelona.

Overigens maakt dat het verhaal alleen maar vreemder. Waarom zou je bij een talentvolle back als deze eerst wel interesse hebben en daarna plotseling niet meer zonder dat daar een transferperiode tussen heeft gezeten? Maar goed, ik geloof bij voorbaat al niet veel van wat er in Marca wordt geschreven en al helemaal als het over Barcelona gaat. Het blijft overigens verrassend stil vanuit de betrouwbare Catalaanse journalisten over deze transfer, denk dat we dus even geduld moeten hebben.

8 mei 2017 om 19:06

Digne een uitstekende back? Komt imo tekort voor Barcelona.

8 mei 2017 om 19:18

Wat vergeten we toch snel dat we tot voor dit seizoen met een bejaarde Braziliaan Adriano als back-up voor Jordi Alba speelden. Lucas Digne is geen wereldback en zal dat ook niet worden, maar hij is als back-up meer dan oke voor Barcelona. Degelijke back.

9 mei 2017 om 02:52

Dat Adriano nog waardelozer was dan Digne is natuurlijk geen argument. Het zijn beide geen spelers voor Barcelona in mijn ogen.

8 mei 2017 om 19:12

Klopt wat je zegt. De grootste reden dat ik het wel durf te geloven is omdat Barca net naar buiten komt met het bericht dat ze nooit geinteresseerd waren, het typische berichtje dus wanneer Real en Barca beide een speler willen en de ene club misgrijpt

8 mei 2017 om 19:21

Waar heb je vandaan dat Barcelona naar buiten komt met het bericht dat ze nooit geinteresseerd waren? Heb daar nog niets van gehoord.

8 mei 2017 om 19:21

Marca kwam ook al met het nieuws over het misverstand met Barca. Volgens hen heeft Atletico vooral geprobeerd om Hernández naar Barca te laten gaan.

8 mei 2017 om 19:23

Staat op Marca.com "el Barca nunca intento fichar a Theo". Oftewel; Barca heeft nooit echt moeite gedaan om Theo te kopen.

8 mei 2017 om 19:29

Ja, weer berichtgeving vanuit Marca. Daar hebben we niks aan, dan had je het net zo goed op wc-papier kunnen schrijven.

Maar zonder grappen, het gebeurt natuurlijk nooit dat Barcelona via de Madrileense media dit soort berichten achterlaat. Dat spelen ze (als ze het al via de media spelen) via Sport of Mundo Deportivo. En in dit soort gevallen denk ik dat Robert Fernandez nog eerder naar buiten komt met een bericht dan dat hij via de media dit gerucht probeert af te zwakken.

Desondanks, bedankt voor je reactie en de moeite om het even op te zoeken.

9 mei 2017 om 00:26

Graag gedaan, meestal lees ik Marca en el Mundo deportivo en de waarheid ligt dan meestal in het midden van die twee. Marca is sinds het vertrek van Inda iets normaler geworden en als hun iets schrijven over Barcelona dat niet negatief is dan is het meestal waar. Hun bron zal wel bij Atletico vandaan komen met dit verhaal.

8 mei 2017 om 19:17

@Guaporta,
Zou inderdaad niet misstaan als backups voor Alba. Maar ik denken dat de rechterkant belangrijker is; Bellerin. Die zal zeker niet onder de 40 miljoen kosten. Daarnaast zal er 60 tot 80 miljoen uitgetrokken worden voor een middenvelder. Wellicht Verrati? Koke? Saul? En afhankelijk van de verkoop is er misschien nog geld over voor een centrale verdediger. Denk daarom dat de de aankoop van Hernandez geen prioriteit is.

8 mei 2017 om 19:23

Precies. De prioriteit ligt bij een rechtsback, een middenvelder en een vleugelaanvaller. In die volgorde. Hector Bellerin, Marco Verratti en Gerard Deulofeu. En een extra centrale verdediger zou geen overbodige luxe zijn, vandaar dat ik dacht dat Theo Hernandez misschien voor die positie gehaald zou worden. Dat zou de interesse tenminste wel verklaren.

8 mei 2017 om 22:24

Digne prima back?
Ik weet niet wat jullie elke week bekijken maar we praten hierover de grootste club ter wereld met de rijkste prijzenkast afgelopen 15 jaar van de wereld
Komop alleen toppers hebben we wat aan anders weer een jaar zonder echte prijzen

8 mei 2017 om 22:56

Het is niet de eerste keer dat ik het zeg, maar we zijn ontzettend verwend. Tot een jaar geleden moesten we het met een bejaarde Braziliaan als rechtsback doen. Adriano was al twee jaar niet meer van een acceptabel niveau en nu er eindelijk een vervanger is gehaald beginnen de fans weer met klagen. Kom nou, geef Digne een kans. Hij heeft een nagenoeg foutloos eerste seizoen gespeeld en kan volgend seizoen bouwen aan een volgende stap.

Als je trouwens alleen maar toppers en ieder jaar weer een versterking van wereldklasse wil zien kan je beter fan worden van die club uit Madrid. Barcelona is niet een club zoals zij. Tenminste, ik hoop niet dat we onder dit bestuur die kant op gaan. Zie tien keer liever een jongen uit de eigen jeugd doorbreken dan een aankoop.

8 mei 2017 om 23:07

Eigen jeugd laten instromen met een ijzersterk team ja
Niet jeugd het team laten dragen op cruciale posities
Barca moet minimaal 7 toppers halen.
Als jij een gomes of een arda en een digne van barca nivo vind dan snap je er helaas niets van
Laat staan een Mathieu of een gomes
Rb speelde roberto
Roberto is niet eens de helft van een andere brazililiaan genaamd Dani Alves

9 mei 2017 om 18:10

Minimaal zeven toppers. Ja, dan moet je toch echt Fifa gaan spelen om dat soort taferelen uit te halen. Daarnaast leg je woorden in mijn mond die ik nooit uitgesproken heb.

19 juni 2017 om 00:23

Wees even realistisch, als je als speler kunt kiezen tussen wekelijks een belangrijke speler zijn bij een club van het niveau Arsenal en Roma of een van de 20 bankzitters bij Barcelona worden dan is die keuze volgens mij niet heel moeilijk.

9 mei 2017 om 02:50

Als stand-in voor Jordi Alba kan hij misschien wel komen, maar dan moet Digne weg.

Verder zie ik ook niet waarom die Theo Hernandez 'een van de grootste talenten ter wereld op de backpositie' is. Hij heeft een seizoen bij Alaves gespeeld. Tegenwoordig ben je al snel een toptalent.
Hij mag gerust Digne op de bank komen vervangen, maar ik hoop dat Barcelona bezig is met belangrijkere pionnen.

9 mei 2017 om 18:09

Als linksback weet ik ook nog niet of hij zo goed is als we nu doen voorkomen. Denk alleen dat hij bij Barcelona met zijn lengte, snelheid en techniek als centrale verdediger wel goed zou kunnen passen. Voor wat ik van hem gezien hem is hij soms nogal onbeholpen en heeft vooral profijt van zijn loopvermogen, maar doet hij technisch nog echt onder voor jongens als Marcelo, Alba en zelfs Digne. Daarom denk ik ook niet dat hij als linksback geschikt zou zijn voor Barcelona.

10 mei 2017 om 00:21

Inderdaad, als hij ook centraal kan spelen, lijkt het mij misschien wel wat. Als het gewoon voor de links back is, lijkt het mij overbodig. Het is aan de rechterkant dat we nog wat te kort komen.
Umtiti was al een voltreffer. Hopelijk zien we volgend seizoen nog een nieuweling als voltreffer spelen in de verdediging.

Dat zou geweldig zijn ! Een geweldige back-up voor Marcelo. Eerst dacht ik dat Gaya zou komen omdat Real daar ook geã¯nteresseerd in was, maar wat Theo dit seizoen allemaal laat zien zou ik ook voor Theo gaan. Nu alleen nog een galatico binnenhalen(de Gea? Hazard?) en Real kan nog jaren vooruit met ongelooflijke spelers

8 mei 2017 om 19:05

Geef mij dan maar Hazard en verkoop Bale

Is dit familie van Lucas Hernandez, de 21-jarige speler die momenteel bij Atletico speelt?

8 mei 2017 om 19:19

Ja, dit is zijn jongere broer. Wordt gezien als het grootste talent in de wereld op de linksback positie.

Volgens de Spaanse media zou hij groot fan zijn van Real en daarom toch zijn zin bij het bestuur van Atletico doorgedreven hebben ondanks dat die hem liever naar Engeland of Barca zagen vertrekken en dan ook die kant op duwden.

Verder zou de deal rond De Gea ook zo goed als rond zijn en zou Mbappe een persoonlijk akkoord hebben met Real maar zijn de onderhandelingen met Monaco nog aan de gang. Real lijkt alle schaapjes al op het droge te willen hebben voor de transfermarkt wel en goed begonnen is. Het zou mooi zijn als Zidane vanaf de eerste dag van de voorbereiding met zijn volledige selectie aan het werk kan.

8 mei 2017 om 19:21

wow serieus rond met de Gea? Dat zou echt heel mooi zijn. Dan hebben we gewoon een beest op doel. Navas deed het goed maar als je beter kan dan is het natuurlijk mooi en bij Real horen natuurlijk de beste te spelen

8 mei 2017 om 19:43

Dat zouden de perfecte 3 aankopen zijn voor aankomend seizoen. Mocht Mbappe daadwerkelijk voor Real kiezen, denk jij dat het dan slim is om hem voor 'n seizoen te verhuren aan Monaco(?) of een andere club?

Ben heel erg benieuwd naar wat er gaat gebeuren met James, Isco en Pepe. Real moet er alles aan doen om de eerste twee te behouden. Tevens ben ik ook wel benieuwd naar wat Bale nou eigenlijk gaat doen. Stiekem heb ik liever dat Bale wordt verkocht ipv Isco of James, maar mochten zij allemaal blijven, dan denk ik dat het toch een probleem gaat worden voor Zidane.

Vallejo (misschien de vervanger voor Pepe) en Llorente keren straks ook weer terug.

8 mei 2017 om 20:59

Vallejo komt terug. Isco tekent bij tot 2022. Pepe is nog niet bekend maar denk dat hij weggaat. James zal volgens berichten al akkoord zijn met united, dat lijkt me logisch aangezien real de aankopen deels zou moeten financieren zoals perez het altijd doet( deed hij tot nu toe altijd in het verleden) en Bale zal blijven hij vertegenwoordigt te veel € en commerciële waarde.

8 mei 2017 om 23:14

Mbappe wil graag naar Real maar heeft heel duidelijk te kennen gegeven dat ie dan nog een jaar aan Monaco uitgeleend wil worden. Dat lijkt me verstandig en volgens de eerste berichten lijken Perez en Zidane daar geen probleem mee te hebben.

Isco lijkt te blijven en James lijkt jammer genoeg te vertrekken. Ik zou inderdaad ook liever Bale verkocht zien worden en James behouden maar dat lijkt me niet realistisch. Wat betreft Pepe en Vallejo is me nog niet helemaal duidelijk. Het lijkt erop dat Real niet met Pepe wil verlengen (wat ik enorm zou betreuren) en dan lijkt me dat Vallejo terugkomt. Mocht Pepe toch bijtekenen denk ik dat Vallejo nog een seizoen aan een Spaanse ploeg wordt uitgeleend, of Nacho moest vertrekken, wat ook altijd een mogelijkheid is. Llorente komt inderdaad terug denk ik.

Hoe dan ook vertrekt er minstens 1 topper, Bale of James. Misschien nog een spits ook. Er komen 3, of in de praktijk dus 2, directe versterkingen bij en komen Llorente en misschien Vallejo terug, afhankelijk van Pepe en Nacho.

Ik zie het liefst De Gea en Theo deze zomer komen, net als Llorente. Verder Mbappe tekenen en na het wk laten komen, Vallejo aan een Espanyol ofzo uitlenen en nog 1 of 2 jaar door met Pepe. Llorente wel meteen terughalen. Liefst dan Coentrao, Navas en Bale laten gaan. Maar het zal helaas wel James zijn

Het bericht klopt zowel marca als AS en het Spaanse nieuws hebben bevestigt dat Theo naar medisch centrum in Madrid is geweest om keuring het komt naar buiten 27mei na de finale van copa marca en As zijn vertrouwelijke bronnen

De tweede al deze week die ze voor Barca wegkapen. Lijkt wel of ze het expres zo doen....

Afgezien van of dit waar is of niet, lijkt het erop dat Real weer alles gaat kopen wat los en vast staat. Ongelooflijk, dat er nog spelers zijn die er trek in hebben om bij Real op de bank weg te kwijnen.

8 mei 2017 om 23:16

Alles kopen wat los en vast zit? Dit zijn gewoon heel logische aankopen. Theo, De Gea en Mbappe dan. Vinicius jr is inderdaad een vreemde en dure aankoop.

8 mei 2017 om 23:31

De transfer window is nog niet eens open... En er zijn nog genoeg andere geruchten.

9 mei 2017 om 01:11

Klopt, maar als je het een beetje van kort bij volgt merk je dat die geruchten allemaal in verband staan met elkaar. Er waren geruchten over een nieuwe spits, Auba, Aguero en Dybala werden genoemd. Later verdwenen die geruchten en kwamen er geruchten over Hazard, omdat het bestuur Ronaldo naar het centrum wil verhuizen en ze dus naar een linksbuiten zochten ipv een spits. Nu lijkt geen van beide meer aan de orde omdat Isco een basisplaats opeist en Zidane 4-4-2 speelt.

De geruchten over een linksback en doelman (courtois of De Gea) waren er altijd al. Dus zoals je merkt worden aan alle geruchten voldaan als Mbappe, De Gea en Theo gehaald worden. Dure aankopen uiteraard maar wat betreft kwantiteit zeker niet het gekste dat we hebben zien passeren de laatste jaren. Dan is jouw opmerking toch niet echt van toepassing. Als jij nog een reeel gerucht kent dat ik vergeten te melden ben en jouw bewering staaft mag je dat natuurlijk even delen. Maar ik geloof dat ik alle geloofwaardige dingen zo'n beetje behandelt heb.

Dat de transfermarkt nog niet begonnen is doet er in feite weinig toe. Real lijkt gewoon zo snel mogelijk hun beoogde versterkingen binnen te willen hebben zoals bv Bayern dat al jaren doet. Die zijn ook meestal grotendeels klaar op 5 juli of zo.

Overigens momenteel sowieso weinig reden om over Real te klagen wat betreft transfers. Als je kijkt naar de voorbije 2 jaar is er bijna geen enkele topclub (barca, Bayern, Juve, Atleti, Chelsea, United, City, Psg) die minder heeft uitgegeven dan Real. Onder Benitez Lucas, Asensio en Vallejo voor nog geen 10 miljoen samen, Kova voor 30 en Danilo voor 30. Afgelopen zomer slechts 1 aanwinst; het terughalen van Morata voor 30 miljoen geloof ik. Valt allemaal hartstikke mee voor een van de grootste en rijkste clubs ter wereld. En al die jongens spelen een belangrijke rol bij de club, op vallejo na die is uitgeleend. Niet heel verwonderlijk dat er na 2 rustige jaren nog eens een iets meer spectaculaire zomer op de agenda staat.

Jammer voor Theo want die gaat nu vooral banken. Bij barca ging die als vervanger van digne heel wat matchen spelen (niet alleen als back-up van alba maar ook centraal) + had hij een goed oog op een vaste stek op de linksback voor het seizoen erop al of binnen enkele seizoenen (jordi is 28 al en zn snelheid is nu al een beetje aan het afbotten) . Maar bij Real gaat die Marcelo niet veel vervangen, en ook centraal gaat hij weinig spelen. Jammer.

18 juni 2017 om 23:00

Met de roulatie systeem van Zidane komt hij veel toe aan spelen.. Dus maak je maar geen zorgen om hem.

Mooi voor Atletico, met Versjalko heb je een topper voor beiden flanken... Nu de focus leggen op 2 nieuwe spitsen als Griezmann vertrekt en de schuld van het stadion een beetje afbetalen.

Perfecte aankoop! We hadden geen waardige vervanger op die plek terwijl de selectie bijna overal dubbel gedekt is. Dit maakt het dus nog stabieler geweldig! Nu llorente en een nieuwe backup spits mocht Morata weg gaan.

Ah mooi nieuws dat deze sneltrein naar one club komt.. Hala Madrid! yes een hele goede ook.

Mooie aankoop van Real Madrid.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren