Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Man United bereikt akkoord en betaalt 41 miljoen euro’

Laatste update:

Nélson Semedo lijkt aan de slag te gaan bij Manchester United, want O Desporto ao Minuto meldt dat de club uit de Premier League een principeakkoord heeft bereikt met Benfica. De Engelsen zullen in de zomer naar verluidt ongeveer 41 miljoen euro betalen voor de 23-jarige rechtervleugelverdediger.

/

Man United slaagde er niet in om centrale verdediger Victor Lindelöf weg te halen uit Lissabon, maar de onderhandelingen over Semedo zouden dus een stuk soepeler verlopen. In de afgelopen transferperiode zou de club van manager José Mourinho zich ook al in Lissabon hebben gemeld, maar heel concreet lijken die gesprekken toen niet te zijn geworden.

Semedo zei eind december zelf nergens van op de hoogte te zijn: “De supporters kunnen rustig blijven en rustig slapen. Ik focus mij volledig op Benfica en hoop hier nog jaren te blijven spelen. Ik hoop de club te helpen bij het bereiken van de doelstellingen”, aldus de enkelvoudig international van Portugal in een interview met Sport TV.

Zou Nélson Semedo een goede aanwinst voor Manchester United zijn, denk je?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

41 miljoen voor een rechtsback... begrijp me niet verkeerd leuke voetballer maar waar gaat dit heen?

3 februari 2017 om 09:40

Moet dit nou echt bij elk transferbericht op vz, elk jaar heel het jaar door?

3 februari 2017 om 09:45

Ja totdat de realitijdszin weer terugkomt

3 februari 2017 om 09:51

Volgens mij is een voetbalforum bedoelt om elk jaar het hele jaar door ontwikkelingen in het voetbal te bespreken. Dus ja.

3 februari 2017 om 09:53

@fairplay87 Die opmerking getuigt al van heel weinig realiteitszin. De realiteit is namelijk dat er in het voetbal bizar hoge bedragen omgaan. Realiteitszin zou betekenen dat mensen dat nu eindelijk eens inzien, ipv blijven janken op elk topic alsof het hun eigen geld is.

3 februari 2017 om 09:55

@gunnerfcg Nou laten we eens over voetbal praten dan ipv over geld. Kun je me wat over deze speler vertellen? Ik ben wel benieuwd of het net zo'n parel is als bijvoorbaald eric bailly. Dat kun jij me vast vertellen aangezien je een sterke mening hebt over zijn hier genoemde prijskaartje ..

3 februari 2017 om 10:00

Nee het is niet zo''n parel als Bailly en mijn mening is dat geen enkele rechtsback dat prijskaartje waard is.

3 februari 2017 om 10:05

@gunnerfcg Wat nou als je een rechtsback koopt die je als club meer dan 41 miljoen op kan leveren, door sportieve prestaties, commerciele activiteiten of doorverkoop, of een combinatie van die drie. Vind je diegene dan nog geen 41 miljoen waard?

3 februari 2017 om 10:34

Ik heb niet het idee dat er een back is die in staat is om dat bedrag in sportieve of commerciële activiteiten terug te verdienen. Met een transfersom wel natuurlijk, en in dat geval heb je gelijk dan is hij zijn som waard. Maar om op het topic terug te komen, ik verwacht niet dat deze jongen zijn som ooit terug gaat verdienen. United is zijn absolute top, gewoon een degelijke back.

3 februari 2017 om 10:50

Dani Alves was 8-10 jaar geleden zo'n 30 miljoen. Als je dat tegen de gestegen budgetten (voetbalinflatie) afzet is dat waarschijnlijk zeker 2x zoveel als de 41 miljoen waar hier over gesproken wordt. Toch durf ik te beweren dat ze dat best terugverdiend hebben. Jij niet?

Bovendien is elke speler die het niveau United (of iig het niveau dat ze nastreven) en nog jong is 41 miljoen waard. 8-10 jaar bijdragen aan het sportieve en commerciã«le succes van zo'n grote club is namelijk gewoon zo veel geld waard.

3 februari 2017 om 11:04

Klopt, maar in dat geval moet je ook de kosten aan salaris en tekengelden meerekenen, een speler kost een club meer dan alleen de transfersom. Het is ook moeilijk om sportieve opbrengsten van een club aan een speler toe te wijzen. Ik denk dat je die opbrengsten kan balanceren met salaris. In het geval van Dani Alves heb je inderdaad een lopend reclamebord die veel commerciële opbrengsten opleverde. Deze Semedo heeft niet die uitstraling en gaat zijn investering denk ik niet terugverdienen voor United.

3 februari 2017 om 11:21

Ja, je kunt overal wel wat voor gaan verzinnen, maar dat kan ik ook. Als deze jongen in de toekomst 3 man voorbij gaat en de winnende goal of assist geeft in een cl-finale, is hij in 1 minuut terugverdiend.

3 februari 2017 om 11:24

Bovendien horen salaris bij de financiele huishouding van een club. Als deze rb er niet speelt, zal een ander dat salaris vangen. Daarom is het ongebruikelijk salarissen mee te nemen in deze vergelijkingen. Of denk je dat Valencia en Darmian voor niks spelen?

3 februari 2017 om 11:46

In dit geval snap ik de verbazing wel. Niet alleen omdat het een hoog bedrag is voor een rechtsback, maar hij heeft ook maar 1 interland gespeeld.

3 februari 2017 om 12:26

Dit verdienen ze binnen een jaar terug door de verkoop van shirtjes en beeldportret. Zowel in Engeland en Azië is de markt enorm

3 februari 2017 om 12:33

Je leeft nog in de jaren 60 als je denkt dat de rechtsback positie een minderwaardige positie is ten opzichte van de andere posities. Ga je mij ook wijsmaken dat Alaba geen 41 miljoen waard is?

4 februari 2017 om 02:54

@dante, maar jij kijkt ook alleen maar naar terugverdienen in mogelijke absolute waarde. Iets met accounting profit en economic profit....

3 februari 2017 om 10:03

Dat gezaag over transferbedragen is nu echt wel vervelend aan het worden. De prijzen zijn verdubbeld. So be it. Valt helemaal niets aan te doen.

3 februari 2017 om 10:22

Aan de andere kant. Mocht dit waar zijn... Hulde aan Sporting, Benfica en Porto. Die verkopen hun spelers altijd voor meer dan het maximale.

On: prima speler. Heeft zich enorm ontwikkelt maar speelt pas 1,5 jaar echt mee natuurlijk.

3 februari 2017 om 13:47

dat komt ook gewoon door de financiã«le mogelijkheden van de clubs die interesse tonen. als benfica interesse heeft in een jonge speler zal hij maximaal 15-20 miljoen kosten. zijn tranfserwaarde is voor die transfer ook gewoon 5-6 milj. zodra hij bij benfica is zal zijn transferwaarde stijgen. als man utd (rijkste club van de wereld) dan interesse toont is deze man opeens 2 ot 4 keer zoveel waard. een speler bij benfica kan aardig wat geld opleveren maar elke speler van man utd produceert jaarlijks 2 tot 4 keer zoveel geld aangezien hij het merk man utd draagt.

3 februari 2017 om 11:04

41 milj voor een RB.
Dan vraag je toch af waarom man-u of andere clubs geen interesse hebben voor "supertalent" Neres die voor "maar" 12 milj kon worden opgepikt?
Niet goed genoeg?
Of fysiek niet sterk genoeg?
Of dacht men hij is zo goedkoop...daar trappen wij niet in 😃
Maar blijft vreemd.
Al hoop ik voor aja dat men iedereen te slim af is geweest.

3 februari 2017 om 11:16

Ajax en alle nederlandse clubs zijn ook van een ander niveau, kromme vergelijking. Waarschijnlijk is neres nog een lager niveau.

3 februari 2017 om 13:54

engelse clubs kunnen geen speler als neres halen want hij krijgt geen werkvergunning in engeland... dus het zou wel erger zijn moesten ze 25 milj betalen voor een speler die ze niet mogen opstellen. en ja ik zeg 25 milj want engelse grootmachten moeten minstens het dubbele op tafel leggen voor dezelfde speler. dat komt doordat die speler voor man utd jaarlijks 2 tot 4 keer zoveel oplevert als diezelfde speler voor ajax. het dragen van het merk man utd brengt veel meer commerciele inkomsten op... met andere woorden voor mij blijft het een raadsel dat mensen zoveel commentaar hebben op de hoogte van een transfersom zonder er bij na te denken. pogba levert man utd bv 40-45 milj op per jaar aan commerciele activiteiten... dus mij lijkt die 105 milj een perfect marktwaarde transfersom voor man utd

3 februari 2017 om 13:48

Nou, wat ik opmerkelijk vind is dat er 41.000.000 euro betaald wordt voor een speler waar ik nog werkelijk nog nooit van heb gehoord, en dat vind ik mezelf nog een aardige voetbalkenner... Maar dat zal wel aan mij liggen?

Jaren geen kampioen geworden of CL gewonnen en toch kunnen ze blijven investeren in een nieuwe (dure) spelers... te gek he! Het voetbal is niet eerlijk meer... hoop dat er hier iets aan gedaan wordt!

3 februari 2017 om 09:45

Dat maakt toch helemaal niks uit? Pak hem beet City, Monaco, PSG en Chelsea deden dat terwijl ze niet meer dan middenmoot of degradatiekandidaten waren en zijn gegroeid naar wat ze nu zijn met investeren. Veel inkomsten betekent veel ruimte in de financien. United is de grootste en rijkste club ter wereld, dus hebben ze alle ruimte in de financien om dit soort dingen te realiseren en weer terug te groeien naar hoe belangrijk ze waren.

3 februari 2017 om 12:37

Dus als Manchester de komende jaar kampioen wordt is dat terecht? Mijn antwoord is en blijft NEE. Want het had andere clubs die geen geld hebben ook kunnen zijn als ze het geld wel hadden!

3 februari 2017 om 14:00

dus bill gates verdient het niet om miljonair te zijn want iedereen had een computerbedrijf kunnen opstarten? elke club maakt zijn eigen toekomst. is man utd vanuit het niets de rijkste club ter wereld geworden ? ze hebben zichzelf gewoon zo groot gemaakt. en ze hebben het financieel gewoon ook goed aangepakt ... is dat dan slecht ? of is dat gewoon heel goed gedaan...

3 februari 2017 om 09:57

Het betekent simpelweg dat United het beter heeft begrepen dan vele andere clubs in de wereld. Ze hebben zichzelf in zo'n situatie weten te positioneren dat ze gewoon enorm veel geld verdienen, ook als het op voetbalgebied even minder gaat.

Het is soms komisch om te zien hoe mensen maar roepen dat het niet eerlijk is. Zeker als je nagaat dat het er binnen Nederland net zo goed dan totaal niet eerlijk aan toe gaat.

Je kan het United moeilijk kwalijk nemen dat ze commercieel gezien gewoon zo ontzettend goed zijn geweest.

Hopen dat er iets aan gedaan wordt is hetzelfde als klagen dat een chirurg meer geld verdient dan een putjesschepper. Ze werken immers toch allebei? Waarom mag de 1 dan meer geld krijgen dan de ander?

3 februari 2017 om 10:51

Als je niet kan investeren en de winnaars kunnen dat wel, dan wordt het gat alleen maar groter. United is een grote club, dus veel geld, dus kunnen ze veel investeren.

Vind het voornamelijk bijzonder dat je 41 miljoen neertelt voor een rechtsback, die 3 weken geleden nog dood de trainer bestempeld werd als beste rb van de pl.

3 februari 2017 om 11:02

Nou ja, Valencia is 31 en komend seizoen alweer 32. Als komend seizoen zoals het huidige seizoen wordt (alleen hopelijk met Cl), dan kom je gewoon ver in 4 competities.

United heeft door het behalen van de finale van de EFL cup al te maken met het feit dat de wedstrijd tegen City verplaatst moet worden en ergens ingepast moet worden. Voor iedere ronde die ze nu overleven in de Europa League of FA Cup gaat eigenlijk hetzelfde gelden. Het schema wordt op deze manier echt ongelooflijk druk.

Mourinho is duidelijk niet echt gecharmeerd van Darmian als rechtsback. Met oog op het ouder worden van Valencia en het niet voldoen van je enige echte alternatief Darmian, is het toch vrij logisch dat je gaat kijken naar een jongere speler die het stokje voor de komende jaren over kan nemen.

Verder is dit natuurlijk alleen nog maar een gerucht, zoals er zo veel geruchten zijn. Sinds Mourinho er zit heeft United volgens de geruchten de halve Portugese competitie al gekocht. Ik zou er niet te zwaar aan tillen totdat aan het eind van het seizoen echt blijkt dat er iets speelt.

Dit slaat nergens op. Voor een redelijke back wordt er gewoon grof veel voor betaald. Ik hoop dat er een limiet voor transferbedragen wordrt ingevoerd.

3 februari 2017 om 10:46

Nee man, dit is toch heerlijk? Als hij voor een paar ton over was gekomen was dit niet eens een onderwerp geworden. Het is namelijk maar net wat de gek er voor geeft en gekken hebben ze in de Pl!

Er komt natuurlijk ooit wel eens een ommekeer, dat lijkt onvermijdelijk..... Wie gaat bijvoorbeeld de scepter zwaaien als Abramovic er niet meer is? Ik vind het juist zeer interessant en heb de hoop dat we als Nederland kunnen aanpikken al lang opgegeven.

Ik wordt echt gek! 41 miljoen voor een vleugelverdediger uit Portugal? Heren voorzitters van onze topclubs: kaap die ideeën van de Portugezen. Leer onderhandelen! Kudo's aan Benfica

Is dit echt zo'n topper, of is het weer een dealtje van meneer de supermakelaar? Ik blijf het bizar vinden dat Benfica en Porto jaar in jaar uit zulke mega bedragen ontvangen. Vaak zijn het prima spelers hoor, maar ik krijg toch het gevoel dat de prijs altijd flink opgedreven wordt.

Ik heb waarschijnlijk onder een steen geleefd, maar kan iemand mij vertellen wie dit is?

3 februari 2017 om 10:06

Nelson Semedo.

3 februari 2017 om 10:14

Haha, had precies hetzelfde. United blijft maar extreem veel geld betalen voor middelmatige spelers. Leren ze daar dan niets?

3 februari 2017 om 10:19

Ik snap er ook niks van. Koop is wat vaker een wereldster van 80 miljoen i.p.v 5 middelmatige aankopen van 30 miljoen.

3 februari 2017 om 11:04

Ze hebben dit jaar 2 spelers van 30-40 miljoen gekocht. Bailly en Mkhitaryan. Vind je dat middelmatige aankopen?

100+ miljoen voor Pogba.
100+ miljoen voor Griezmann straks.
40+ miljoen voor Semedo.

Ik moet eerlijk zeggen dat Chelsea en City m'n minst favoriete clubs uit Engeland waren, maar Manchester United hoort er net zo goed bij nu. Het is 1 grote koopclub geworden, en zelfs met de sterren die ze hebben bakken ze er geen hol meer van. Tuurlijk, elke club in Engeland koopt voor veel geld spelers, maar ik hoop echt dat er snel een tijd aanbreekt dat Liverpool, Arsenal of Tottenham kampioen wordt.

3 februari 2017 om 09:45

Want die geven geen geld uit aan onnozele aankopen.

3 februari 2017 om 09:56

Lang niet zoveel als United zet de rijtjes maar tegenover elkaar.

3 februari 2017 om 10:02

Toch zijn het juist die clubs die jarenlang (vooral liverpool en spurs) kapitalen hebben stukgeslagen elk jaar en er niks mee bereikt hebben. United loopt nu even niet lekker, maar die hebben juist heel veel bereikt met hun beleid in de afgelopen 20 jaar of zo.

3 februari 2017 om 10:27

Ik denk dat het voor vele lastig te begrijpen of te zien is. United is de rijkste club ter wereld met een bizarre omzet. Ze krijgen zoveel geld binnen, dan kun je ook meer uitgeven. Jammer genoeg zorgt dat voor veel scheve gezichten, maar je kunt er weinig aan doen.

Ik hou ook niet van dit soort totaal niet marktconforme bedragen, maar het is goed te begrijpen. Waarom zou je niet voor 100 mln Griezmann halen? Of Pogba? Lijkt me ook sterk dat rijke mensen zich inhouden en toch maar een Toyota Prius gaan halen i.p.v. een Ferrari.

3 februari 2017 om 12:33

Idd we zijn de bizarre periode al voorbij dit is jammer genoeg de norm. Vooral als United aanklopt.

3 februari 2017 om 10:02

Je moet geruchten gewoon niet constant voor waarheid aannemen. Griezmann wordt vandaag in een ander item alweer ontkracht. Je weet pas of iets waar is totdat de club het daadwerkelijk communiceert.

Als je alle geruchten van de afgelopen 2-3 seizoenen bij elkaar optelt dan heeft United in die periode 3 miljard uitgegeven en minstens een man of 80 bij de selectie lopen.

Er zijn toch ook tig berichten over de komst van Lindelof geweest. De deadline is gepasseerd en die jongen is nergens te bekennen.

Veel te veel mensen letten totaal niet op de aanhalingstekens bij berichten. Het betekent gewoon dat het een gerucht is dat eigenlijk net zo goed in de wandelgangen had kunnen staan.

De deadline is net 3 dagen verstreken, maar United heeft alweer 2 man voor komend seizoen binnen getikt. Geloof je het zelf?

3 februari 2017 om 10:24

Nee tuurlijk geloof ik niet elk gerucht, maar doet dat iets af aan het feit dat Manchester United nagenoeg elke transferperiode alleen maar met (grof) geld aan het gooien is, en er niet veel van bakt.

Want laten we eerlijk zijn, met Mourinho als coach (hoewel ik daar meer en meer aan begin te twijfelen), Mkhitariyan, Zlatan, Pogba en noem ze maar op, zou je toch gewoon mee moeten doen om de titel.

Hetzelfde geld overigens volledig voor City hoor. Het is absoluut niet zo dat ik een hekel heb aan United. In tegendeel zelfs. Ik vond het altijd een vrij sympathieke club. Maar hoe het de laatste jaren gaat zijn ze daar bij mij wel een beetje aan het inleveren.

3 februari 2017 om 10:57

Zo simpel is het natuurlijk niet. Ze spelen in een ontzettend competitieve competitie waarin gewoon 5-6 sterke clubs te vinden zijn die om de titel mee kunnen spelen.

In een competitie als de PL is het simpelweg niet zo dat het toevoegen van enkele goede voetballers automatisch betekent dat je vanzelfsprekend ineens weer in de top mee kan doen. Nieuwe spelers betekent ook dat het wat tijd kost voordat ze aan elkaar gewend en het nieuwe systeem gewend zijn. Daarnaast loopt het al 3 seizoenen niet bij United, wat inpassen van spelers ook geen makkie maakt.

United heeft dit seizoen per saldo 140 miljoen uitgegeven, maar concurrenten als Arsenal (100 miljoen) en Manchester City (180 miljoen) zitten natuurlijk ook niet stil. Dan heb je het over clubs die de afgelopen seizoenen ook al een stukje verder waren dan United.

United is al jaren zoekende en heeft net weer een mislukte poging onder van Gaal achter de rug, die natuurlijk weer andere inzichten en ideeen had ten opzichte van Mourinho. Het kwartje is onder van Gaal nimmer gevallen en veel spelers die onder hem zijn gehaald wisten niet te renderen. Met Mourinho heb je dus een nieuwe coach en begint de cyclus opnieuw. Ik denk niet dat je dat kan voorkomen of echt aan het beleid van een club toe kan schrijven.

Overal is het zo een coach zijn eigen ideeen en wensen qua spelers heeft. Zo vaart Bosz bij Ajax toch een heel andere koers dan de Boer heeft gedaan. Die koers heeft tot gevolg dat vermeende toptalenten als Bazoer, Tete en Riedewald op een zijspoor zijn beland en de nodige spelers al uit zijn gezwaaid. Dan kan je Ajax toch geen slecht beleid verwijten dat ze die spelers laten verpieteren of laten gaan? Het is gewoon een gevolg van de andere inzichten en keuzes van de nieuwe coach en daar moet je als club achter staan.

3 februari 2017 om 10:28

Liverpool en Arsenal zijn ook koopclubs en zelfs Tottenham is dat.

3 februari 2017 om 11:47

Totdat United weer wat wint voorspel ik iedere zomer zulke bedragen. Dit is gewoon een topclub, die op basis van het verleden een hoop te besteden heeft, en dat nu aanwendt om zo snel mogelijk weer aan de top te komen.

3 februari 2017 om 11:48

Leicester City???! 😉

Ik dacht dat Valencia de beste rechtsback ter wereld was? Zoiets zei Mou toch laatst?

Lekkere bankzitter voor 41 miljoen dan hahah

3 februari 2017 om 10:05

Haha, mooi altijd hoe trainers en medespelers hun teamgenoten ophemelen. Hoort er bij natuurlijk.

United heeft voor komend seizoen wel een nieuwe back nodig natuurlijk. Darmian zal denk ik wel mogen vertrekken en Valencia wordt alweer 32.

Uiteindelijk zullen we het volgend seizoen wel zien. Dat ze in de markt zullen zijn voor een rechtsback ligt vrij voor de hand dus er zullen genoeg spelers voor die positie genoemd worden in de krantjes. Van de zomer wisten ze allemaal zeker dat Fabinho zou worden gehaald, nu is het ineens deze speler. Over een maand weer een ander.

3 februari 2017 om 12:44

Of blind mag weg

3 februari 2017 om 22:56

Ik verwacht sowieso dat Blind mag vertrekken.

Jezus haha, Manchester United kan beter heel Benfica opkopen. Guedes, Lindehof en nu deze speler.. Het scoutingsapparaat van United lijkt een seizoenkaart van een club te hebben haha... Als ik United was, had ik de top scout van Benfica al lang overgenomen.

3 februari 2017 om 10:09

Alleen heeft United nimmer een speler van Benfica gekocht. De krantjes maken er allemaal spannende verhalen. United wordt constant gelinkt aan tientallen spelers maar zelden klopt er wat van.

De deadline is net 3 dagen terug gepasseerd en United heeft ineens al 2 nieuwe spelers binnen. Geloof je het zelf?

Gewoon een geweldige back!!!
Sterk snel aanvallend en verdedigend , is het niveau van het Portuguees voetbal ontgroeid .
Goed kijken dan praten mensen !!!
En Benfica gaat nog meer miljoenen maken , zelf Benfica supporter en hoop niet alles meteen al moet ik zeggen laatste jaren te snel verkopen maar oke.
City is al bezig met keeper Ederson , Lindelof wordt gevolgd heel Europa , zelfde geldt voor Grimaldo , Zivkovic speelt geweldig die zal ook enorm veel clubs aan ze broek hebben , Cervi wordt al gevolgd door Duitse topclubs .
Zit wel goed uit bij Benfica .
Met Guedes en Helder Costa weer goeie jonge spelers verkocht heeft dit jaar.
Nagaan André Gomes , Bernardo Silva , Cancelo zo kan ik doorgaan ook van Benfica waren (niet eens echt gespeeld hebben) in het eerste .

Wat een dramatisch transferbeleid heeft United de afgelopen jaren. Het is een goede speler maar er wordt gewoon weer zwaar overbetaald. Voor zo'n speler zou je bij wijze van spreken maximaal 20-25 miljoen moeten betalen. Daarnaast ook nog het feit dat verdedigers over het algemeen goedkoper zijn dan aanvallers.

3 februari 2017 om 10:05

Waarom bepaal jij de prijs en is het te hoog? Er is toch gewoon sprake van vraag en aanbod en bovendien heeft hij hoogstwaarschijnlijk een langlopend contract.

3 februari 2017 om 10:12

Waarom zou je als club zo 'weinig' vragen als je weet dat een stinkend rijke geinteresseerde koper op je stoep staat?

Het werkt 2 kanten op natuurlijk. Als verkopende partij ben je natuurlijk hartstikke gek als je geen topbedrag vraagt.

De transfermarkt is is vergald en Man United loopt daarin voorop. 40 miljoen betalen voor een huis tuin en keuken back, manmanman.

En hier moet Nederland eens naar kijken. Zie wat voor bedragen er betaald worden voor spelers uit de Portugese competitie. Daar moet Nederland ook naar toe, laat ze maar betalen die clubs uit Engeland gaan wij wel weer echt scouten of opleiden en daarna weer verkopen voor 40+.

3 februari 2017 om 11:06

Welke back in Nederland heeft het niveau van een topclub dan?
Dikke Willems? Bankzitter Tere?...

Milik is verkocht voor 32 miljoen en Depay ook voor 30. Volgens mij onderhandeld Nederland prima.

Doen die Portugese clubs het telkens wel weer zeer voortreffelijk hoor! Dik geld binnen harken.

Wat een pareltjes hebben ze in Portugal ook rondlopen he! Waar ze die elke keer weer vandaan toveren is echt prachtig.

Wanneer United zich meldt voor een speler gaat de prijs zowieo drie keer over de kop,die betalen toch wel.
Natuurlijk is het marktwerking maar wel volledig uit zn verband getrokken,als je ziet wat de man van 105 miljoen presteert...maar goed...juve blij,united blij en Pogba blij,dus waarom een probleem van transfersommen maken.
Als die Semedo naar Juve ging ofzo had Benfica misschienngenoegen genomen met 25 miljoen

Moeten mensen dus niet zeiken als mensen zeggen dat bijv een Dolberg een prijskaartje heeft van 40+. Gewoon net zo handelen als Benfica, Porto etc.

haha een rechtsbackie van 41 miljoen. Ik had het ook al voor 1 miljoen gedaan. Ze hadden maar hoeven bellen..

Koopclub of niet, volgens mij hebben ze op Old Trafford een paar geldbomen staan. Het lijkt maar niet op te kunnen!

Pure kapitaalsvernietiging als dit speler zou falen... Waar was de tijd dat er slim ingekocht werd met SAF? Natuurlijk was er een paar tegenvallers maar toen was het nog te begrijpen qua transfergeld.

Terwijl ze Darmian en Valencia daar hebben

Pure kapitaalsvernietiging als dit echt zou doorgaan. Ik ben het meer dan beu dat er alleen maar geld gespendeerd voor meer kwantiteit dan kwaliteit. Wanneer gaat Man Utd terug vanaf de basis beginnen met vooral de nadruk te leggen op eigen jeugd?

En wij maar klagen dat China geld weggooid. Met alle respect maar deze jongen is de helft nog niet waard. Waar gaat het heen met deze sport. Het lijkt wel alsof de grootste clubs op aarde hun spierballen willen showen aan de rest.....

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren