Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Jörgensen verontschuldigt zich bij ploeggenoot: ‘Ik maak het goed’

Laatste update:

Dankzij twee late doelpunten van Nicolai Jörgensen boekte Feyenoord zondag een ruime 4-0 overwinning op NEC. Bij de laatste treffer rondde Jörgensen af in een leeg doel, nadat Bilal Basacikoglu de bal over de uitkomende Joris Delle had gekopt. De Deen ging voor eigen succes in plaats van de bal te laten lopen en heeft zijn excuses aangeboden.

/

"Ik maak het wel goed met Bilal. Ik heb al sorry gezegd. Maar daarvoor ben je spits, elke goal pak je mee", geeft de topscorer van de Eredivisie aan. Bovendien kwam er een verdediger aanstormen, stipt Jörgensen in De Telegraaf aan. "Better safe than sorry." Volgens Steven Berghuis, die de score opende in De Kuip, heeft Basacikoglu geen moeite met de actie van de spits van Feyenoord.

"Lachen toch? Ja man, dat was gieren in de kleedkamer. Bilal zelf ook, hoor", geeft Berghuis aan. "Hij heeft misschien nog geen goal nu en de andere spelers allemaal wel, maar dat ligt zo dicht bij elkaar. Op die statistieken moet je je niet blind staren. Ik las in de winterstop dat ik nog geen assist had, maar ik heb ik weet niet hoeveel kansen helpen creëren voor Feyenoord."

Was de actie van Nicolai Jörgensen oncollegiaal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Prima, het was oncollegiaal van Jorgensen en het was goed geweest voor het zelfvertrouwen van Bilal, maar de excuses zijn gemaakt en Bilal kan er ook om lachen (bovendien wel een assist voor hem). Kunnen we weer vergeten en op naar de volgende wedstrijd (met El Ahmadi)!

30 januari 2017 om 11:39

Als er ook maar 1% kans is dat die bal er niet in gaat, dan moet je hem gewoon over de lijn duwen, en dat heeft hij gedaan. Ik zie er dus geen probleem in eerlijk gezegd. Ook geen oncollegialiteit.

Wat ik wel mooi vind om te lezen is dat dit alleen maar tot plezier heeft geleid in de selectie. Dat is een goed teken.

30 januari 2017 om 13:47

Nou ik zou Bilal de goal wel gunnen. Als je nou gelijk staat of 1-0 voor, dan begrijp ik t, dan moet je voor 100% zekerheid gaan. Maar nu bij een 3-0 stand had Jorgensen hem best kunnen laten lopen.

Haha foto spreekt boekdelen .Bilal kan hem wel wurgen .

30 januari 2017 om 09:16

Haha ja dat dacht ik ook. Die Deen wilt natuurlijk ook nog voor de topscorertitel gaan en geef 'm eens ongelijk. Maar dit kan binnen de club met een knipoogje er van af omdat ze gewoon lekker draaien.

30 januari 2017 om 11:40

Topscorer inderdaad, maar je wil ook gewoon zeker weten dat die bal er in gaat. Als er verdediger aan komen, dan neem je geen risico.

30 januari 2017 om 11:25

Haha de post van Bilal op instagram was ook leuk. "Thanks for the assist Nicolai" met een knipoog erachter.

Elke speler had die bal erin geduwd, gezien er een tegenstander op nog geen meter er van afstond.

30 januari 2017 om 09:27

Dat is niet waar. Die bal ging er zoiezo in rollen en had genoeg snelheid.

Belangrijkste is gewoon dat de 3 punten overtuigend binnen zijn

30 januari 2017 om 09:34

Misschien bij een 1-0 achterstand, maar nu echt niet.

Ach, was leuk voor Bilal geweest, maar Jorgensen geeft terecht aan dat hij op de eerste plaats spits is.

Wat me trouwens gisteren opviel, was het lage rendement kansen uit de vele hoekschoppen, Feyenoord heeft gevaarlijke koppers, maar heel weinig van gezien.

30 januari 2017 om 10:10

Wat mij bij de corners op viel is dat er maar vijf Feyenoorders in het strafschopgebied staan. Dan hou je dus veel spelers over voor de afgeslagen bal maar daar gebeurde weinig mee. Vreemde tactiek.

30 januari 2017 om 12:01

Dit is al jaren een probleem bij Feyenoord. Er wordt te weinig gescoord uit corners. Er is totaal geen systeem hoe spelers moeten staan en waar ze de bal kunnen verwachten, terwijl het eigenlijk best simpel is. Om Ajax als voorbeeld te nemen: gister de goal, bal geven bij de eerste paal en verlengen naar de tweede. Heel simpel. Helaas wachten we al jaren tot er iemand komt die dat duidelijk gaat maken...

30 januari 2017 om 12:49

Precies, en het is heel simpel: corners zijn trainbaar. Zo goed als Feyenoord verdedigt bij corners (behalve tegen Vitesse..), zo slecht is het aanvallend. Maar goed, gelukkig worden er over het algemeen genoeg kansen gecreã«erd, maar corners zouden kansrijker moeten zijn.

30 januari 2017 om 21:28

Het systeem bij corners is inderdaad raar bij Feyenoord, maar de spelers staan ook allemaal in de 5 meter. De spelers kunnen wel beter inlopen, dat is gevaarlijker en moeilijk te verdedigen.

Ik zou het Jorgensen wel gunnen. Zou toch mooi zijn als hij topscorer wordt?

Vond het toch wel bijzonder oncollegiaal van jörgensen. Bilal had juist goed een doelpunt op zijn naam kunnen gebruiken, die heeft het meer nodig dan Jorgensen.

30 januari 2017 om 10:11

En wat dacht je van de bonus die hij nu misloopt

30 januari 2017 om 10:33

Als ik Jorgenson was, had ik die bonus afgedragen aan Bilal en een etentje voor hem betaald.

Wel zo netjes, en ach, zo een ramp is het ook weer niet. Ik zou er ook niet boos om worden. Wel zou ik Jorgenson de hele week uitmaken voor crimineel/dief/gewoon boef man.

30 januari 2017 om 10:35

Doet ie ook wel. Jorgensen is hele nette gast. En reken er maar op, dat ie flink
onder vuur komt met grappen.

30 januari 2017 om 10:52

Misschien is dat wel wat hij bedoelt met "ik maak het wel goed met Bilal".

30 januari 2017 om 10:33

En als Feyenoord straks op 1 doelpunt na, niet de topscorer van Nederland heeft? Dan zegt iedereen: "had hem maar gemaakt, Jorgensen " Dus Jorgensen heeft ELK doelpunt keihard nodig

30 januari 2017 om 11:03

Gelukkig kon het elftal er zelf hard om lachen in de kleedkamer

30 januari 2017 om 11:42

@feye88, precies, en dat soort momenten zijn misschien nog wel waardevoller. Zo word je een team. Bilal took one for the team, en dat is alleen maar goed, ook voor hem zelf.

Met alle 100% goals die Bilal dit seizoen al heeft gemist, zou ik er ook niet zeker van zijn dat die bal erin rolt

30 januari 2017 om 10:34

Hahahhahaha

hier moest ik om lachen, want je hebt helemaal gelijk haha. Zelfs in deze wedstrijd heeft hij de nodige 95% kansen om zeep geholpen.

Ik lees nergens, dat Feyenoord ( dus alle spelers) , blij zullen zijn dat ze de topscorer
van Nederland in huis hebben : Als hij dat in Mei op 1 doelpunt na het niet haalt, dan balen ze
allemaal!

30 januari 2017 om 11:34

Als feyenoord dalijk kampioen word boeit t niemand dat topscoorderslijstje

Ach, die bal ging wat langzaam richting de goal en zijn spitseninstinct zegt gewoon 'ik geef die bal nog ff een zetje'. Niks mis mee. Wederom weer een prima invalbeurt van Billal met weer een assist. Die jongen is toch bij behoorlijk veel doelpunten betrokken en creã«ert altijd wel kansen als hij speelt. Alleen het zelf afronden wilt nog niet echt lukken bij hem. Daarom is het ook wel een tikje zuur misschien dat deze goal niet op zijn naam komt.

30 januari 2017 om 12:19

Bilal wil te graag, daarom oogt het allemaal zo onrustig. Je moet het een beetje zien als met Luuk de Jong, die probeert geforceerd te spelen. Jezelf alleen maar proberen te bewijzen werkt bijna altijd averechts. Je moet van je eigen kwaliteiten uit gaan en dan komt het vanzelf wel.\
Bilal heeft veel shit over zich heen gekregen, maar je kan hem niet verwijten dat hij geen inzet toont. Gisteren gaf de commentator ook al aan, hij heeft wat ongeluk, geeft die een keer een goede voorzet en kopt Toornstra de bal op de kruising. 2 wedstrijden gelden ging die nog alleen op de keeper af en daar kon je goed zien dat hij teveel wilde. Als deze jongen zijn rust kan bewaren en goed gecoacht wordt op het moment dat hij keuzes moet maken, dan kan deze jongen nog wel iets groeien.

Jörgensen is totaal geen egoïstische speler. Stel dat die aanstormende verdediger de bal met een uiterste krachtsinspanning nog had gepakt? Aan de andere kant liep Jörgensen het risico van buitenspel. Gewoon beslissing in split second.

Daarvoor ben je spits he. Dat doet lewandowski ook altijd een bal heel hard van 1 meter afstand inschieten als er niemand in de buurt staat en de bal zou er toch al in gaan.

Misschien niet heel netjes van Jorgensen, maar zo heeft hij wel meer kans om topscoorder te worden natuurlijk.
Als Bilal hier echt nuchter mee omgaat vind ik dat heel knap van hem. Gisteren had hij best een redelijjke wedstrijd gehad en had 3 assists kunnen bijschrijven en dus 1 goal. Zeker met al het commentaar wat hij krijgt en gefluit wat hij ontvangt soms vind ik dit wel knap.

Beperkte spits die Jorgensen, aardig goed maar dat hij topscorer word van de eredivisie vind ik wel verrassend en ik kan me voorstellen dat Kramer zich opvreet dat hij geen minuten krijgt!!
Daarnaast moet Berghuis niet doen of hij heel wat kansen creã«ert want dat val ook wel mee.
Dit Feyenoord is meer een team geworden en speelt aardig goed voetbal maar of het genoeg voor de titel is weet ik niet!

30 januari 2017 om 13:48

Als je hem dan beperkt noemt, geef dan ook argumenten waarom hij dat is. Ik ben het namelijk totaal niet met je eens. Jorgensen is juist een spits met heel veel kwaliteiten voor de Eredivisie. Hij is kopsterk, kan een bal vasthouden, geeft veel assists, scoort veel doelpunten, sterk, redelijk snel, goede techniek, een koele kikker, ervaren, heeft een erg goed schot en is nog steeds nuttig als hij geen doelpunten of assists geeft, dat blijkt wel uit het aantal keypasses van Jorgensen.

1 februari 2017 om 13:44



Jongens de eredivisie is geen top competitie met veel talenten maar geen echte goede verdedigers.
Daarom noem ik hem beperkt, jullie willen feiten horen.
Oke hebben jullie hem gezien in de Europa L? Nee want toen speelde hij tegen echte verdedigers en had hij geen schijn van kans. Zo simpel is het hij was de hele campagne onzichtbaar. Leuke spits niets tegen hem maar gewoon geen topper!
Dan mag je er hier heel wat in hebben liggen , zelfde senario Janssen!!!! Hele beperkte spits, scoorde er hier op los maaar kijk in Engeland hoe slecht hij werkelijk is tussen alle toppers!!!







Reageer

Lees meer op www.voetbalzone.nl

1 februari 2017 om 13:44



Jongens de eredivisie is geen top competitie met veel talenten maar geen echte goede verdedigers.
Daarom noem ik hem beperkt, jullie willen feiten horen.
Oke hebben jullie hem gezien in de Europa L? Nee want toen speelde hij tegen echte verdedigers en had hij geen schijn van kans. Zo simpel is het hij was de hele campagne onzichtbaar. Leuke spits niets tegen hem maar gewoon geen topper!
Dan mag je er hier heel wat in hebben liggen , zelfde senario Janssen!!!! Hele beperkte spits, scoorde er hier op los maaar kijk in Engeland hoe slecht hij werkelijk is tussen alle toppers!!!







Reageer

Lees meer op www.voetbalzone.nl

30 januari 2017 om 14:43

@marranr1

Een beperkte spits die 14 goals heeft gemaakt en 8 assists op z'n naam heeft staan in de eredivisie die dus overall mvp van de eredivisie is. Dat zegt een hoop over de andere spitsen en hun beperkingen. Kramer mag zich natuurlijk opvreten op de bank maar Kramer heeft niet echt recht van spreken er is geen enkel reden om Jorgensen te wisselen. Hij laat het team beter voetballen scoort en geeft assists prima speler voor de eredivisie.

30 januari 2017 om 15:15

BEPERKT? Volgens mij snap je het spelletje voor geen ene meter als je Jörgensen beperkt vindt. Een echte all-arounder. Kan scoren (14), assist geven (8) koppen en heeft de nodige snelheid. Voetbalt uitstekend. Altijd 1000% inzet. Zeer sportief. Heeft het instinkt van een spits.

Gewoon zekerheid en erin rossen! Ik zou als Feyenoorder juist willen dat Jorgensen scoort. Je wil toch dat een speler van jouw team topscorer wordt..

Jongens de eredivisie is geen top competitie met veel talenten maar geen echte goede verdedigers.
Daarom noem ik hem beperkt, jullie willen feiten horen.
Oke hebben jullie hem gezien in de Europa L? Nee want toen speelde hij tegen echte verdedigers en had hij geen schijn van kans. Zo simpel is het hij was de hele campagne onzichtbaar. Leuke spits niets tegen hem maar gewoon geen topper!
Dan mag je er hier heel wat in hebben liggen , zelfde senario Janssen!!!! Hele beperkte spits, scoorde er hier op los maaar kijk in Engeland hoe slecht hij werkelijk is tussen alle toppers!!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren