Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ajax schotelt contract voor aan Israëliër met prijskaartje van ruim miljoen'

Laatste update:

Ajax heeft het voorzien op Maor Buzaglo, een 28-jarige aanvallende middenvelder van Hapoel Beer Sheva. Dat meldt het Israëlische Sport 5 donderdagavond. Naar verluidt zijn de Amsterdammers van plan om Buzaglo dit weekend nog een contract aan te bieden.

/

Mogelijk kent Peter Bosz de potentiële aanwinst nog van zijn tijd als trainer van Maccabi Tel Aviv. Een vertegenwoordiger van Ajax zou al zijn afgereisd voor een gesprek met de vader en zaakwaarnemer van Buzaglo. Directeur Marc Overmars moet echter ook overeenstemming bereiken met de club en naar verluidt wil Hapoel Beer Sheva minstens een miljoen euro zien voor Buzaglo.

De achttienvoudig international van Israël, één doelpunt, kan ook op meerdere posities in de voorhoede uit de voeten. Hij speelde tussen 2011 en 2013 voor Standard Luik en kwam tot 25 duels en één treffer. Het was zijn enige buitenlandse avontuur tot nu toe, want verder stond Buzaglo onder contract bij Maccabi Haifa en Maccabi Tel Aviv.

Zie je in Maor Buzaglo een goede aanwinst voor Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als dit de nieuwe rechtsbuiten van Ajax moet worden voorspeld dat niet veel goeds. Weer een speler met een veel te laag rendement en een goedkoop gokje.
Durf toch te investeren in kwaliteit en ga voor Lozano!

12 januari 2017 om 22:36

Kan ook als rechtsbuiten spelen. Ziet er uit als een leuke speler met een lekker schot in zijn rechter. Leuk om op de bank erbij te hebben, meer niet.

12 januari 2017 om 22:38

Hij kan ook op meerdere posities in de aanval spelen. En Ajax zocht een buitenspeler.

13 januari 2017 om 10:15

2 Meest ervaren middenvelders, op dat niveau hebben Klaassen en Schone toch veel meer ervaring dan die 2? Of bedoel je de 2 meest ervaren middenvelders op de bank? Tsja van Beek brengt wel wat als hij erin komt maar het is inderdaad nog een jonkie. Ik denk dat Buzaglo gehaald wordt als rechtsbuiten. Ervaren spelers kunnen vrij effectief zijn in in de eredivisie, Schone heeft ook het verschil gemaakt op rechtsbuiten in het verleden. Het kan wel maar ik zou liever een betere aankoop zien.

12 januari 2017 om 22:37

Net als Younes en Milik bedoel je? Ook al waren die een misschien dan wel een stuk jonger, hoeft rendement helemaal niks te zeggen.

12 januari 2017 om 22:42

Younes heeft nog steeds een zeer laag rendement.

12 januari 2017 om 23:16

En dat is mijn punt, omdat...? Nee, totaal niet dus.

Younes was de belangrijkste speler van het vorige seizoen en speelt dit seizoen ook 'gewoon' goed. Het gaat erom of ze belangrijk zijn (geweest). Dat kan ook zonder te scoren.
Gelukkig kijken Overmars en co iets verder dan jullie scoreboard journalisten.

12 januari 2017 om 23:30

Wat vind je er goed aan dat Younes steeds naar binnen komt en amper rendement uit zijn acties haalt?

12 januari 2017 om 23:52

In de Europa league pakte dat anders 2x aardig uit. Beetje makkelijk om net te doen alsof die niks kan. Leuke buitenspeler met altijd dreiging. Tuurlijk moet er iemand bij. Maar iedereen die Lozano roept heeft die jongen nog nooit zien spelen. Buzalgo is een aardige speler met wat ervaring. Goed schot en doelgericht. Voor 1 miljoen kan je hem er altijd Ff bij halen. Wie weet wat het wordt. Neemt niet weg dat er nog iemand moet komen maar wie? Echt geen idee. Beste lijkt mij gewoon om el Ghazi te houden tot de zomer.

12 januari 2017 om 23:58

In de EL weten sommige verdedigers nog niet dat Younes altijd naar binnen gaat.

13 januari 2017 om 00:09

Oh is dat het. Die doen ook niet aan een wedstrijdbespreking met beelden.
Younes is zeker niet in zijn beste vorm maar die goals tegen Celta waren echt klasse. En kwamen uit het niets. Zo snel. Wel een wapen.
Alleen er moet idd iemand bij alleen wie dan?

13 januari 2017 om 07:41

Ach, iedereen weet ook dat Robben altijd naar binnen gaat... dus... wat is je punt? Younes kampt gewoon ff met wat vorm problemen... als het weer gaat lopen is het een prima speler.

13 januari 2017 om 09:16

Valt me op dat men Younes af blijft kraken alsof ie zo slecht speelt.. Ik kan altijd wel genieten van zijn dribbels en ik twijfel er dan ook totaal niet over of hij zn vorm na winterstop terugvindt. Ja hij gaat vaak naar binnen maar er zijn genoeg verdedigers die hij in de luren legt met zijn korte kap/schijnbewegingen.

13 januari 2017 om 09:46

@woezel Ik heb Robben ook nog wel eens buitenom zien gaan hoor, het hoeft niet vaak, zolang je maar wel die dreiging hebt waardoor de verdediger niet sowieso de binnekant eraf moet halen maar ook rekening moet houden met buitenom. Dat heb ik bij youness echt totaal niet. Ik denk dat als je als back op punt 16 gaat staan, hij alsnof binnendoor gaat, ipv die zeeen ruimte buitenom te gebruiken.

13 januari 2017 om 13:27

We zullen het zien, maar ik heb er weinig vertrouwen in dat Younes het opeens veel beter gaat doen bij Ajax. Ik vind hem veel te voorspelbaar en haalt veel te weinig rendement uit zijn acties. Ook als hij in vorm is!

12 januari 2017 om 22:40

Hoe kan je nu al voorspellen dat Lozano wel een kwaliteitsinvestering is? Alleen het prijskaartje zegt niet veel over de speler in kwestie, er komt veel meer bij kijken. Ik betwijfel trouwens of je uberhaupt wedstrijden van hem hebt gezien?

13 januari 2017 om 07:35

Eerst wilde je ervaring en nu maar weer kwaliteit zodra Ajax met ervaring komt aankakken? Kwaliteit kent geen leeftijdsgrens. Hier heb je je 28jarige international.

13 januari 2017 om 07:35

Eerst wilde je ervaring en nu maar weer kwaliteit zodra Ajax met ervaring komt aankakken? Kwaliteit kent geen leeftijdsgrens. Hier heb je je 28jarige international.

13 januari 2017 om 13:12

Ik ben voor ervaring die wat toevoegen aan het basiselftal. Het lijkt me zeer sterk dat deze speler wat aan het basiselftal gaat toevoegen.

13 januari 2017 om 13:53

Alles lijkt jou zeer sterk. Overmars is volgens jou een prutsers, Youness kan volgens jou niet voetballen en deze speler ken jij niet maar gaat ook al niets toevoegen. Ach een beetje zoals al jou posts. On: deze jonge is stabiel met een fijn rechtervoet en kan ook nog met zijn linker redelijk uit de voeten. Is een am maar in mijn optiek een echte spel verdeler. Zijn passing is prima maar komt niet vaak in scoringspositie. Denk dat dit een goedkope en safe aankoop is en extra ervaring.

13 januari 2017 om 10:03

Durf toch te investeren? Volgens mij heeft Ajax dit jaar al zo'n 25 miljoen besteed, een absoluut absurd bedrag voor Eredivisie begrippen. Maar haal gerust nog een speler erbij voor 10 miljoen.

13 januari 2017 om 13:23

En hoeveel heeft Ajax aan transferinkomsten binnen gekregen dit seizoen? Er kan inderdaad nog wel een buitenspeler bij van 10 miljoen.

13 januari 2017 om 15:32

Juist, in het gunstigste geval heb je dan elk jaar 7 miljoen op je begroting staan die je moet afschrijven, de afschrijvingen zijn ook met 2 miljoen gedaald, maar dan nog is dat 5 miljoen euro teveel als je al 0,7 miljoen verlies hebt gedraaid.

Met een iets beter EL prestatie gaan we dat niet dicht metselen en het is vooral het seizoen erop waar we ons fin. zorgen om moeten gaan maken dan.

13 januari 2017 om 10:13

Want Lozano heeft zich al zo bewezen?

En hij moet 15 tot 20 miljoen kosten. Dat is net zoveel als de club in de zomer uitgegeven heeft aan transfers. 40 miljoen aan transferkosten in éã©n seizoen. Dat zou de financiele doodsteek van de club zijn.

Sorry, maar wij zijn geen Manchester City of Psg. Je kunt een Amsterdamse euro maar éã©n keer uitgeven.

13 januari 2017 om 13:24

Pachuca vraagt 12 miljoen. Met onderhandelingen is er wellicht een bedrag van 10 miljoen uit te slepen.

13 januari 2017 om 15:30

Juist! Blij dat er meerdere wel realistisch zijn, je moet ook nagaan dat Ajax vorig jaar 0,7 miljoen verlies leed en al 25 miljoen heeft geinvesteerd, kortom de begroting staat al enorm onder druk.

13 januari 2017 om 10:15

Ajax begint inderdaad de gierige Nederlander te worden die geen geld durft uit te geven. Alleen maar spelers lenen of ophalen voor een miljoen met de hoop dat een enkeling zijn geld dubbel en dwars terugverdient. Het geld om te investeren hebben ze. Je wilt toch gewoon weer Kampioen worden Ajax?!

13 januari 2017 om 15:29

Niks met gierigheid te maken. NL gaat en/of kan niet mee in het fin. geweld van oa. Engeland. Ajax heeft vorig jaar 0,7 miljoen verlies geleden, ondanks, het zo 'gierige' beleid. Het is overigens niet gierig want het is zo dat Ajax vooral heel veel investeert in de opleiding, 12 miljoen van de 60 miljoen daar moet Ajax het dan ook vooral van hebben, niet van aankopen.

Ruimte op de begroting om te investeren hebben ze niet, geld wel, maar Ajax wil ook graag het huishoudboekje in orde houden. Daarnaast ze hebben al 25 miljoen geinvesteerd, heel wat voor een ED ploeg.

Ajax kan met deze selectie gewoon kampioen worden, we doen volop mee.

13 januari 2017 om 11:15

@materrazzi Als je had gegoogled, dan had je kunnen zien dat deze speler juist veel scoort. In de laatste drie seizoenen heeft hij namelijk in 103 wedstrijden 32 keer gescoord én dat voor een middenvelder! Daarnaast heeft hij drie seizoenen op rij meer dan 10 assists gegeven per seizoen. Dus hoezo heeft deze speler opeens geen rendement?

Verder ben ik het wel met je eens, ik zie namelijk ook liever een Lozano of een Driussi komen. Maar voor een bedrag van éã©n miljoen, heeft Ajax een prima ervaren speler er bij ongeacht of hij voor de breedte of voor de basis is gehaald.

13 januari 2017 om 15:38

Het artikel schetst dan duidelijk een scheef beeld: Hij speelde tussen 2011 en 2013 voor Standard Luik en kwam tot 25 duels en éã©n treffer.
Lees meer op www.voetbalzone.nl

15 januari 2017 om 17:46

Ja het artikel geeft inderdaad een scheef beeld. Er staat niks over zijn goede prestaties bij Hapoel Beer Sheiva tussen 2013 en nu. Vind ik toch raar dat Voetbalzone dit soort dingen dan niet vermeld.

Waarom niet de sterspeler en buitenspeler van dit team Ben Sahar, weer een middenvelder erbij we hebben flankspelers nodig,

12 januari 2017 om 22:29

Sahar? Die met het niveau van Willem II meeging?

12 januari 2017 om 22:30

En zich daarna heeft doorontwikkeld en momenteel de sterspeler is van Beer Sheva en het in de europa league ook goed heeft gedaan.

12 januari 2017 om 22:31

Deze speler kan ook op meerdere posities in de aanval spelen. Het lijkt me uitgesloten dat hij als aanvallende middenvelder wordt gehaald aangezien Ajax al Ziyech en Nouri heeft.

12 januari 2017 om 22:34

Maar je hebt toch liever een buitenspeler op de flank dan een verkapte middenvelder. Ajax heeft vaak genoeg met verkapte middenvelders op de flanken gespeeld en dat past gewoon niet

12 januari 2017 om 22:41

El Ghazi vertrekt, Cerny is geblesseerd en Traore is op de afrika cup

13 januari 2017 om 01:00

Knap dat jij weet dat El Ghazi vertrekt...

13 januari 2017 om 01:36

Ben Sahar is ook niks hoor! Dit zijn geen Ajax spelers, kom op. De lat ligt weer lekker hoog!

13 januari 2017 om 17:14

Nee joh, dit gaat m echt worden. De versterking waar we op zaten te wachten, nog n (middelmatige) middenvelder uit n onbeduidende competitie. Nu komt het vast goed, ik maak me geen zorgen, we worden nu op zeker kampioen.... waar blijven de echte versterkingen zoals beloofd?

Dan moet het haast wel dat elghazi weg gaat anders is dit een hele rare aankoop

Ziet er uit als een reserve speler. Wel een lekkere poeier in zijn rechter, voor 1 miljoen het proberen waard. Maar alleen halen als reserve! Mag toch hopen dat Lozano of een andere buitenspeler komt.

Maor Buzaglo, Everton Felipe, ik word er nog niet warm van...

12 januari 2017 om 22:41

Overmars heeft wel een neusje ervoor om spelers te halen die een laag rendement hebben. De laatste jaren met Gudelj, Sinkgraven, El Ghazi, Traore, Zivkovic, Cassierra, Younes en Cerny veel spelers gehaald met een laag rendement.
Met Ziyech, Dolberg en Milik haalde hij wel spelers met een prima rendement.

12 januari 2017 om 23:13

Sinkgraven doet het nu prima en Younes is bijna elke een van de betere spelers, alleen scoort hij dit seizoen niet veel. Moet je kijken hoe veel spelers andere clubs gekocht hebben die door de achter deur vertrekken. Het blijft altijd een gok. Ik vind Felipe een prima gok. Alleen kan ik van Buzaglo ook niet echt warm worden, maar Bosz zal hem wel kennen uit Israel.

12 januari 2017 om 23:29

Sinkgraven speelt nu linksback dus zijn rendement in goals en assists zal zeer laag blijven. Younes is te voorspelbaar geworden gaat altijd naar binnen. Ik vind hem niet tot de betere spelers behoren. Onana, Sanchez, Schone, Ziyech en Dolberg behoren tot de betere spelers bij Ajax.

Kon bij Standard nooit potten breken, misschien wat voor Ajax. Nee ik geloof niet dat Ajax hem echt wil hebben, denk eerder dat die Israã«lische pers een buitenlandse club nodig had om hem aan te linken.

Ongelooflijk....de rijkste club van Nederland en weer gaan ze voor een speler van de middelmaat.
En ook nog eens geen buitenspeler.
Tast nou toch eens in de buidel voor een echte rechteraanvaller!!!!

12 januari 2017 om 22:43

Hij kan wel op de flanken spelen.

12 januari 2017 om 23:47

@materrazzi

Hij kan op de flanken spelen. Ja dat kunnen Ziyech, Schã¶ne en Sinkgraven ook, maar kijk eens waar die gewoon spelen !

Als je een vleugelaanvaller gaat halen, haal dan een echte ! Goedkoop is duurkoop !

12 januari 2017 om 23:54

Ben ik met je eens hoor FCBogarde

12 januari 2017 om 22:45

Noem eens wat namen die ze zouden kunnen halen die zich al hebben bewezen geen talenten meer zijn en minder dan 15 miljoen kosten?

12 januari 2017 om 23:31

@Gerard13 in veel ben ik het met je eens, maar je reactie alsof er geen ervaren speler voor minder dan 15 miljoen te halen klopt niet, ik noem er zomaar een paar bij wie je het zou kunnen proberen: Diafra Sakho, kan in de Spits en Rechtsvoor, best snel en aardig behendig. Of Dyer van Swansea, geen topper maar wel zeer degelijk, specialiteiten zijn zijn snelheid en de voorzet vanaf de achterlijn (vind ik dan) en misschien is Roy Beerens iets, die kennen de meeste van ons nog wel denk ik. En anders kan je aankloppen bij spelers als: Choupo- Moting, Kostic, Nicolai Muller, Christian Tello, Mauro Zarate, Duvan Zapata, Diamanti, Oscampos, Pandev. En zo kan je er nog zat vinden, en dit zijn alleen nog aanvallers. Dus kan je na gaan.

12 januari 2017 om 23:32

Je hoeft geen kip te zijn om te zeggen dat een ei stinkt.

Het is de (dag) taak van de Ajax bestuurders om de selectie zo sterk mogelijk te maken binnen de beperkingen die er zijn. Dan mag je best aangeven dat dit nou niet echt een enorme versterking lijkt.

13 januari 2017 om 00:01

Maar weet jij hoeveel salaris die gasten verdienen? Iedereen in de pl valt al af. En die jongens in Italië ook.. en kostic? Is de record aankoop van HSV.. verdiend ook te veel en heb in het nog niet eens over de vraagprijs! Doe Ff realistisch man. Deze namen zijn echt onhaalbaar. Alleen Roy Beerens kan mssn. Maar zit natuurljk niemand op te wachten plus zit die prima bij Reading nu.

13 januari 2017 om 15:25

Hoeveel salaris denk je dat ajax kan betalen patrick? Die komen niet voor 1 miljoen per jaar.

12 januari 2017 om 23:57

Wie wel dan? En is een dure speler altijd beter dan?

13 januari 2017 om 15:24

Rijkste club.. Als je 0,7 miljoen verlies maakt, maakt dat vrij weinig uit, zeker als je geen verlies wilt draaien. Gaat dus ook niet echt om eigen vermogen wat belemmerend is voor Ajax, maar de begroting en die staat met een investering van al 25 miljoen (toename van 5 miljoen op afschrijvingen) en maar een reductie van 2 miljoen (gudelj, Cillessen, Milik) al flink onder druk.

Ken deze speler niet maar als het net zo goed uitpakt als met Sanchez dan hoor je mij niet mopperen.

Liever niet voor zulke spelers gaan en gewoon voor een Lozano gaan.

13 januari 2017 om 00:02

Want die heb jij ooit zien spelen? En onderbouw dan waarom ze voor een jongen Mexicaan 12 miljoen moeten betalen die wss zich moet aanpassen dus je er weinig aan hebt het komend half jaar.

13 januari 2017 om 00:17

het is gewoon een goede speler en geliefd in Mexico en meerdere clubs zijn achter hem aan en dat is niet zomaar, heeft gewoon in 18 wedstrijden, concaf CL, competitie etc, 12 goals en 6 assists en zal er veel meer maken als hij daar blijft dus 12 miljoen voor hem zou het zeker waard zijn aangezien hij dat ons dubbel en dwars terug zou verdienen in de toekomst.

13 januari 2017 om 15:22

Ja dat hebben we vaker gehoord bij onder andere Sulejmani, mensen zoals jij hangen het oude beleid van van den Boog aan.. Nu is er een veel beter lange termijn beleid met bijpassend fin. beleid.

Vrij goede speler. Goede leeftijd.

Lozano komt dus niet lijkt me, jammer hoor. Een aanvallende middenvelder die ook in de aanval kan....dat zou dan dus een hangende buitenspeler worden neem ik aan...ik wordt er ook niet warm van maar ik heb hem nooit in actie gezien dus misschien zijn de volgers van de Israeli League wel helemaal lyrisch over hem?

Ajax moet Medunjanin als extra ervaren mid halen en Visća als buitenspeler. Geweldige speler van Basaksehir

13 januari 2017 om 00:05

Medunjanin zou geweldig zijn. Alleen Ajax heeft schone al en denk niet dat Harris zijn basis plaats gaat inruilen voor een plek op de bank bij Ajax. Maar mooie speler zou zeker leuk zijn voor erbij en ervaren.

Als het bericht waar zal zijn is dit een speler die uit de hoed van Bosz komt. Hij zal Buzaglo nog uit zijn tijd in Israël kennen. De jongen zelf kan leuk voetballen, maar is zeker niet beter dan El Ghazi. Ik kan me niet voorstellen dat Buzaglo ons echt beter kan maken.

Is er iemand die misschien weet in hoeverre het medium dat dit meld betrouwbaar is?
Het lijkt mij namelijk slap geleuter. Waarom zou Ajax helemaal een speler uit Israel halen voor een positie die al ruim bezet is...? Zeker als het gaat om een club die jeugd de voorkeur geeft.

En is er al eerder voor gekozen om matige ervaren spelers te halen, maar deze speler heeft totaal geen ervaring op een niveau dat hoger ligt dan Ajax. Dan kun je net zo goed Schaars of Bruns ophalen ofzo, die spreken de taal tenminste.

13 januari 2017 om 22:09

El Ghazi vertrektwaarschijnlijk, Cerny is geblesseerd en Traore is naar de afrika cup..

echt waar leren ze het nou nooit ga is x goed investeren in echte buitenspeler wordt er zo moe van

Weer voor een dubbeltje op de 1e rang zitten. Sana 2.0 ??

Goedkoop is duurkoop !

13 januari 2017 om 05:05

Millik was ook goedkoopen Bazoer ook. Ajax heeft aardig wat verdient aan deze spelers.

13 januari 2017 om 15:20

Lekker makkelijk weer.. als je Sana noemt, waarom ook Dolberg, Younes of Milik niet noemen? Goedkoop kan prima werken, als PSV een 28 jarige haalt voor een paar miljoen, Guardado is men lyrisch, bij Ajax nu al kritiek.

Ik word met de dag droeviger van Ajax moeten we dan 10 punten achterlopen totdat er wat gedaan word waar halen jullie deze troepspeleds vandaan in godsnaam ik vraag het me echt af

Is dit "out-of-the-box" of wat? Is
dat een serieuze versterking voor Ajax 1?

5 miljoen voor een speler die bij Standard 1 goal maakt in 25 en bij het Nationale team 1 in 18. Dat is geen middenvelder of aanvaller die je aan de titel gaat helpen, dat is wel duidelijk. Om daarvoor een Nouri of vd Beek op de bank te houden, zou zonde zijn.

Jullie hebben echt ontiegelijk veel kritiek.

Niemand weet of Lozano iets word. Daarbij zie ik namen als Sakho Kostic etc.

Blijf even realistisch Ajax supporters zijn soms echt de realiteit kwijt.

Ajax gaat alleen een salaris van Beerens kunnen betalen. Bijna al die clubs hebben buitelandse investeerders.

Niet heel gek, iemand van gemiddelde leeftijd, international en Beer Sheva doet het heel goed in Europa. Zou best in het plaatje passen als hij kwalitatief het nodige toevoegt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren