Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Turks international maakt pikante transfer binnen Istanbul

Laatste update:

Fenerbahçe maakte vrijdag officieel bekend dat Gökhan Gönül heeft besloten om zijn aflopende contract niet te verlengen en de rechtsback staat misschien wel voor een bijzondere overstap. De 31-jarige verdediger staat volgens Turkse media namelijk in de belangstelling van Barcelona.

/

De club uit Catalonië is door het vertrek van Dani Alves op zoek naar een nieuwe rechtsachter en aangezien Martín Montoya eveneens lijkt weg te gaan, is vers bloed noodzakelijk. De 31-jarige Gökhan, die aanvankelijk naar stadsgenoot Besiktas leek te vertrekken, zou nu dus ook hoog op de verlanglijst van Barcelona staan.

Gökhan, 58-voudig international van de nationale ploeg van Turkije, kwam in dienst van Fenerbahçe tot 12 doelpunten en 52 assists in 339 officiële wedstrijden. Hij zei dinsdag overigens dat het niet ondenkbaar is dat hij zijn verbintenis bij Fenerbahçe verlengt: “Mijn hart twijfelt. Aan de ene kant wil ik naar het buitenland, aan de andere kant is dit mijn club.”

Update 2 juli 09.52 uur - Turks international maakt pikante transfer binnen Istanbul
Gökhan Gönül heeft zijn handtekening gezet onder een vierjarig contract bij Besiktas. De rechtsback besloot zijn aflopende contract bij Fenerbahçe niet te verlengen en heeft dus gekozen voor een avontuur bij de regerend kampioen van Turkije. Zijn salaris gaat 1,75 miljoen euro op jaarbasis bedragen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Toevallig, hij deed me al denken aan cafu.
Wat een speler is dit zeg!

15 juni 2016 om 22:12

Haha, je enthousiasme spat er vanaf

15 juni 2016 om 23:03

Haha man man man, dit soort opmerkingen zijn toch lachwekkend. Cafu was een van de beste backs van zijn generatie.

15 juni 2016 om 23:11

Als het een argentijn of braziliaan was geweest liepen we allemaal te schuimbekken hoe goed die is. Gewoon een uitstekende back. En dat zegt ook bijna iedereen die met hem gespeeld heeft.

15 juni 2016 om 23:28

Een van de beste van zijn generatie? Wat dacht je van de beste rechtsback aller tijden.

16 juni 2016 om 00:05

Je hebt nog een manneke die Maicon heet en nog ene Zanetti.

16 juni 2016 om 00:19

Zanetti oke . Maicon zwaar niet, heeft 2/3 goede seizoenen gespeeld daarna was het over met hem.

16 juni 2016 om 01:01

Hahaha maicon. Ik ga stoppen hier. Go voort barca. Misschien nog een goeie speler bij fc volendam.

16 juni 2016 om 03:04

Vond Zanetti toen hij ouder was wel de beste, daarvoor (2002-2005) zonder meer Cafu. Tranen met tuiten om Brazilië zo te zien afgaan.

16 juni 2016 om 01:57

Cafú was gewoon nóg beter dan Maicon, vergelijking met deze speler gaat totaal niet op zeg.

2 juli 2016 om 10:14

Gokhan mag je niet eens met Manolev vergelijken man. Elke keer als de links buiten de bal heeft houd ik mijn hart vast bij het Turks elftal. Verdedigend is hij dramatisch.. Aanvallend doet hij het leuk, meer ook niet. Sener is wel een paar klasses beter.

2 juli 2016 om 14:02

Gokhan was veel beter toen die jong was nu is hij te oud en heeft hij veel blessures

Nou liever niet zeg, is ook al 31 jaar en gaat in mijn ogen niks toevoegen aan barca.

15 juni 2016 om 23:00

Barcelona wil een jonge verdediger. Jongen van Valencia staat op de lijst en van Celta o.a.

16 juni 2016 om 00:32

Klopt! Cancelo En Jonny. Jonny is eigenlijk Een linksback maar kan Ook rechtsback.

16 juni 2016 om 00:43

Ik denk dat ie Hugo Mallo bedoeld

16 juni 2016 om 01:18

Mallo van Sporting gijon? Of is het een andere?

Montoya is toch allang weg?

15 juni 2016 om 22:41

Slechts op huurbasis

15 juni 2016 om 22:58

Montoya werd verhuurd. Mag/moet vertrekken. Catalanen gaan voor jonge vleugelverdediger

15 juni 2016 om 23:41

Fabinho lijkt me een goeie optie als Bellerin niet haalbaar is. Anders zijn Cancello en Azpilicueta ook goeie opties

16 juni 2016 om 03:10

Nee. Ze gaan geen nieuwe rechtsachter halen. De 'Catalanen' willen een CB en een LA m

Als dit waar is neem ik Barcelona totaal niet meer serieus. Wat een beleid zeg.

15 juni 2016 om 22:29

Er staat TURKSE media dus het is sowieso al niet geloofwaardig en voor de wandelgangen.

15 juni 2016 om 23:16

Ik zeg toch ALS.

Lijkt me dat dit weer een typische manier is om de naamsbekendheid van Barcelona te misbruiken om een middelmatige speler bij een aardige club binnen te lullen. Barcelona heeft met Aleix Vidal en Sergi Roberto twee capabele rechtsbacks voor volgend seizoen en heeft al aangegeven niet te gaan investeren in een vervanger voor Dani Alves. Een linksback, een centrale verdediger, Denis Suárez en een ervaren aanvaller; dat is het boodschappenlijstje voor de Catalaanse club.

Gokhan heeft al meermaals bewezen de beste rechtsback van Turkije te zijn, maar dit is alsnog nooit genoeg voor het niveau van Barca. Lijkt me dan ook een Broodje-Aap-verhaal. Hoop wel dat hij naar een mooie club gaat a la Sevilla, Spurs, Leverkussen.

15 juni 2016 om 23:09

Gokhan was goed voor Barca, in 2007 toen Barca meermaals op de tribune zat voor hem.. Zoals bekend is Gokhan een luie speler die niet van trainen houdt, die heeft toen voor het geld gekozen om bij Fener te blijven.. Hij kon toen als 25 jarige naar Barca gaan of een ander Europese club.

Lijkt me raar om op 32 jarige leeftijd naar Europa te vertrekken, want zooo goed is hij niet meer.. Nog wel de beste Turkse back. Maarja dan moeten we juist praten over hoe het gesteld is met het Turkse voetbal dat Gokhan al 10 jaar de vaste RB is en er niemand anders komt.

15 juni 2016 om 23:18

Barca heeft alleen in 2011 voor Gokhan op de tribune gezeten. In 2007 had hij amper zijn debuut gemaakt tegen Psv. In 2011 was hij op zijn best vind. Toen kon hij de overstap maken. Maar Barca vond hem toen al niet geschikt genoeg. En aan de ene kant begrijp ik dat ook wel.

16 juni 2016 om 00:15

Dat Barcelona op de tribune zit voor een bepaalde speler zegt nog niet zoveel; het is algemeen bekend dat scouts van de Catalaanse club voor een heleboel spelers 'op de tribune hebben gezeten'. De scouts bekijken namelijk relatief vaak spelers voor er besloten wordt of een bepaalde speler het waard is om aan te trekken. Destijds had de club namelijk met Dani Alves nog een rechtsback van wereldklasse en gold Martin Montoya nog als een groot talent voor die positie. Kan me niet voorstellen dat hij serieus in beeld is geweest.

Als Barca een rechtsback zoekt moeten ze voor Bellerin of Azpilicueta gaan. Niet voor deze oude speler die het niveau niet aan kan

2 juli 2016 om 10:30

Gönül is een smerige verrader bah bah had dit niet van hem verwacht hoor!!!!!

Naar verluid hebben we een overeenkomst met Barca voor Montoya ( geen idee of het huur of permanent is )

Volgens de Hurriyet Fenerbahce watcher Ercanlar is het volgende gebeurd :

Gokhan stuurt enkele Fener officials een bericht met dat hij nu al spijt heeft en zijn contract toch wilt verlengen, waarop Fener contact opneemt met Barca en zegt dat de deal met Montoya niet meer doorgaat..

Dag erop, wanneer Fener eist van Gokhan dat hij met een publieke verklaring komt dat hij toch wilt blijven, zegt Gokhan opeens dat hij een contractvoorstel van Barca in beraad heeft en vraagt bedenk tijd aan Fener, de official van de club verteld dit aan de president en die gaat helemaal over de rooie en zegt dat Gokhan het Fener tenue nooit meer gaat dragen en ze bellen per direct weer met Barca voor Montoya.

Mijn mening : Gokhan word belazerd door de zaakwaarnemer omdat hij geen geld krijgt van Fener maar Besiktas bied dat wel, die zegt nu doodleuk tegen Gokhan dat Barca hem wilt om vervolgend misshcien na het ek te zeggen ja Barca wilt je niet meer beter teken je gewoon bij Besiktas.

Mocht het idd waar zijn dat Barca om de 1 of ander onerklaarbare redenen interesse zou hebben in een bijna 32 jarige Gokhan Gonul die absoluut zijn toppunt niet meer heeft, dan zou ik als Barca fan zijnde de relatie tussen Turkish Airlines en Barcelona toch wat beter onder de loep nemen, want iets klopt dan niet.

Meer een soort wandelgangen bericht

Het beste wat hij kan doen is gewoon bijtekenen. Gokhan is een emotionele speler. Hij doet alles met emotie. Te veel zelfs. Ik weet niet of hij het buitenland aan zou kunnen. Een paar jaar geleden wel, maar nu begint hij echt veel te wisselvallig te worden. Het beste blijft hij gewoon bij zijn club. Hij helpt Barca echt niet vooruit. Eerder achteruit.

Natuurlijk is het geen Cafu, maar hij kan als stand in makkelijk mee bij barca..

Now lekker toch laat hij maar komen

Weet iemand waarom Adriano weg gaat bij Barça?

17 juni 2016 om 01:13

Omdat hij meer speeltijd wil en basis wilt spelen

De kogel is door de kerk. De man die ooit zei dat hij nergens heen hoefde omdat hij al bij de allergrootste was, de man die talloze keren tweette dat hij mensen verafschuwde die twijfelen aan zijn liefde voor Fener, verlaat nu diezelfde Fener voor geld. Het beste is er al van af, maar qua liefde en aandacht zal hij nooit hetzelfde krijgen als wat hij kreeg van de Fener fans. Ik betwijfel of Bjk fans hier wel blij mee zijn. Als enige reden dat ze blij zullen zijn, is dat hij als speler van Fener komt en daarmee een directe wraak hebben genomen na de transfer van Tumer Metin, maar hij is zo gevoelig, zo emotioneel, zo blessuregevoelig en bovendien een verleden bij de rivaal, ik ben benieuwd. In ieder geval heeft Besiktas met deze transfer de Tolga Zengin van Fener overgenomen. Twee mooiboy helden in een team. Besiktas kan direct greenpeace en amnesty international inschakelen als sponsor. De Turkse fans zullen mij wel begrijpen.

2 juli 2016 om 10:23

Ik had ook meer karakter verwacht van hem. Blijkt toch een geldwolf te zijn. Ik vind Besiktas ook een leuke club trouwens onder Fiko. Ze hebben een leuke manier gevonden om het salarisplafond laag te houden: Miljoenen tekengeld geven. Komt gewoon op hetzelfde neer. Maar goed Gokhan zijn Gonul ligt nu ergens anders.

2 juli 2016 om 11:50

Ik zei het onlangs nog tegen Clutch: hij praat veel, is af en toe irritant en zelfs Bjk fans worden hem af en toe zat maar hij doet wel zijn werk, gewoon een prima voorzitter voor Turkse begrippen.

2 juli 2016 om 10:27

Persoonlijk heb ik zelf een dubbel gevoel. Maar jij weet net zo goed als ik dat hij de beste Rechtsback van Turkije is en zeker nog minimaal 2 jaar. We zullen veel aan hem hebben, rechterkant met Q17 en Gg77, meer zeg ik niet.

Wat betreft je money verhaal hoeveel kon die bij Fener verdienen? Ik geloof exact hetzelfde als wat hij nu bij ons krijgt. 1.750.000 is wat mij betreft niet veel als je nagaat dat hij gratis binnenkomt. Fikret Orman zei dat hij bij ons niet meer gaat verdienen dan daT hij bij FB kon krijgen. Wat ik me trouwens wel altijd heb afgevraagd bij GG is of hij vroeger geen besiktas supporter was, want hij heeft een adelaar tattoo zoals je weet. In Turkije zet je niet zomaar een adelaar of een leeuw als tattoo.

GG gaat een succes worden bij ons let maar op. Jullie worden alleen maar zwakker. Eerst Caner weg nu GG weg. Alleen Kjaer over. Nani gaat weg.

2 juli 2016 om 12:02

Volgens mij ging het zo: Aziz biedt hem 2+1 aan. Zijn manager zegt Bjk biedt hoger en tekengeld. Aziz zegt nee. Gokhan vraagt bedenktijd. Gokhan zegt nee. Daarna krijgt hij spijt en wil alsnog bijtekenen. Aziz keurt dit goed. Vervolgens wilt de manager zijn commissie niet mislopen en speelt een spelletje. Hij zegt Barca gaat voor jou. Puur zodat hij later kan zeggen, Barca wilt je niet meer, Bjk is de enige kandidaat over. Vervolgens zegt Gokhan dat hij alsnog bedenktijd wilt. Aziz hoort dit en is woedend. Zegt dat hij nooit meer het Fener shirt mag dragen. En even later tekent hij bij jullie. 4 jarig contract plus tekengeld. Gokhan met gemengde gevoelens, manager super blij en een horde dans die zijn ware aard hebben gezien. Het precieze bedrag dat Fener bood weet ik niet zeker, wel weet ik dat als je een Fenerli bent zoals Gokhan zelf aangeeft, dat je dan gewoon had bijgetekend, want zo absurd laag was het bedrag niet. Over die tattoo, kijk ik heb er geen eentje maar ben stier van sterrebeeld. Maakt een stierentattoo mij gelijk een Istanbulspor fan? Ik heb een vriendin gehad met een leeuw op haar rug, maar ze was fanatieke Fener fan. Om maar een voorbeeld te geven. Yani, die tattoo hoeft niet echt een link te leggen naar Bjk. Of hij een succes gaat worden bij jullie? Besiktas was zijn reservekeus, hij koos voor jullie voor het geld. Hij had allang naar Europa gekund destijds maar verkoos het Turkse leventje boven ambitie. Bovendien gaat hij behoorlijk achteruit. Van zulke spelers hoef je niet te verwachten dat hij een succes zal worden.

2 juli 2016 om 16:04

Bro wat voor geld? Hij zou bij jullie minimaal even veel verdienen. Zijn salaris bij FB lag volgens mij al bijna rond de 2 miljoen euro, bij ons gaat hij 1.75 miljoen verdienen met een tekengeld van 2 miljoen dat over 4 jaar verspreid gaat worden. Dus 2.25 per seizoen. Fener bood volgens mij tussen de 2.25-2.5 miljoen euro netto, zonder tekengeld. Dus wat is het verschil?

Het blijft echt grappig dat jullie telkens roepen dat hij voor het geld heeft gekozen, terwijl hij er financieel niet op vooruit gaat met de situatie waarin hij bij FB was gebleven. En blessuregevoelig? Hoezo, omdat hij dit seizoen een paar wedstrijden miste? Hoe was het de jaren daarvoor dan? Juist ja, hij miste nauwelijks wedstrijden, is nooit langdurig geblesseerd geweest en speelde ieder seizoen minimaal 30 wedstrijden. Toch knap voor een speler die volgens jullie 'blessuregevoelig' is.

Ik vind het een beetje zielig worden dat jullie hem telkens op deze manier zwart maken. Hij heeft niet voor het geld gekozen, hij is niet blessuregevoelig en hij is ook niet over zijn top heen. Dit weten jullie ook, maar door die woede komen zulke dingen er uit, wat ik overigens wel kan begrijpen. Toen ik Tümer jullie shirt zag dragen voelde het als een messteek in mijn hart.

2 juli 2016 om 18:20

Waar heb je het nou over man? Denk je dat ik dit door woede typ? Ik heb midden in het seizoen al mijn kritiek op Gokhan geuit. Dus ik snap niet hoe je hierbij komt. Hij is blessuregevoelig. Dat is een feit. Hoe vaak heeft hij wel niet met injectie gespeeld? Ik heb het over zijn gehele carriere he? Niet alleen dit seizoen. En naarmate je ouder wordt is het logisch dat he sneller blessures krijgt toch? Vooral als je al blessuregevoelig bent. Dat weet je zelf toch ook? Over de top heen, ook duidelijk. Of denk je nog dat hij de Gokhan is van afgelopen jaren. Ik heb niet voor niets mijn kritiek geuit midden in het seizoen. Hij speelt goed, dan weer slecht, vervult zijn 'adam' rol met mooie praatjes en is weer een held bij de fans. Ik heb daar een hekel aan. En hij wordt vooral zwart gemaakt door zijn eerdere woorden. Dat hij nergens heen wilde omdat hij al bij zijn liefde was, dat hij mensen publiekelijk verafschuwde die aan zijn loyaliteit twijfelden. En dan ga je voor het geld (want om welk andere reden ga je naar een rivaal) en sta je vervolgens met je mond vol tanden. Zeg nou zelf jongen, waarom is hij naar Bjk gekomen? Voor CL voetbal? Als dat het geval was dan zat hij al in het buitenland. Niet doen alsof wij zielig zijn omdat ik hier de feiten typ.

2 juli 2016 om 20:02

Ik heb het ook over zijn hele carriere. De laatste jaren heeft hij ieder seizoen minimaal 30 wedstrijden gespeeld, injectie of niet. Hij is sowieso nooit langdurig geblesseerd geweest. En het gaat niet om je leeftijd, maar hoe goed je voor jezelf zorgt. Iemand van 35 kan best fitter en gezonder zijn dan een speler die 10 jaar jonger is. Het hangt van Gönül af hoe lang hij het gaat volhouden. Blessuregevoelig is iemand die vaak in de lappenmand zit. Als ik transfermarkt mag geloven, wat best een betrouwbare site is, heeft hij in de laatste 5 seizoenen 34 van de 255 wedstrijden gemist door een blessure, waarvan bijna de helft dit seizoen. Dat is ongeveer iets meer dan een tiende. Dat vind ik niet echt blessuregevoelig. En dat is van de laatste 5 jaar. Als je zijn statistieken daarvoor bekijkt, die gozer raakte nauwelijks geblesseerd. Maar voor jullie is hij opeens blessuregevoelig, dat begrijp ik niet.

Misschien komt het er bij jou niet uit door de woede, maar bij 90% van de FB-supporters is dat wel het geval. En nog steeds blijf je volhouden dat hij voor het geld naar ons is gekomen. Ik snap echt niet hoe jullie daarbij komen. Hij zou bij jullie minimaal evenveel verdienen, maar hij wilde een hoger salaris omdat andere spelers veel meer verdienen. Bij ons wordt hij sowieso één van de grootverdieners, dat is het verschil.

2 juli 2016 om 23:18

Gokhan kreeg 2 miljoen aangeboden met een contract voor 2 + 1 jaar. Plus 20 duizend wedstrijd premie. Bij Besiktas krijgt hij een 4 jarig contract, eerste 1.75 miljoen en dan met elk jaar een beetje verlaging plus tekengeld. Dus reken maar uit waar hij meer zou krijgen. Mijn vriend, Besiktas is een keuze puur gebasseerd op geld. Anders was hij nu nog steeds speler Fener. Je gaat niet zomaar van Fener naar Besiktas. Of je wordt afgedankt of je gaat voor het geld. Duidelijk toch? Het is gewoon een feit. Besiktas was altijd zijn plan c. Weet nou niet of je blij moet zijn met zo een speler.

Dubbel gevoel. Enerzijds wil ik geen transfers van Fb&gs anderzijds, is hij samen met Topal de enige die ik bij Besiktas zou willen zien van de rivalen. Gezien onze huidige financiële regeling mogen we geen geld uitgeven zolang er niemand vetrekt, enkel 6 miljoen. GG is ten eerste de beste RB van Turkije en ten tweede komt hiij gratis over. 1.750.000 salaris is dan wat mij betreft gewoon normaal.
Ten opzichte van Beck is dit zeker een vooruitgang moet ik zeggen. Zo gaan we echt richting de wij worden de komende jaren kampioen. In 1 klap een dreun uitdelen bij je rivaal. Nog 2 beasten centraal achterin Gomez gewoon houden. Kolarov die misschien komt dan zijn we ready to go. CL groep overleven moet dan sowieso kunnen.

Zoals in het filmpje op onze site ook wordt aangekondigd. Bij ons teken je niet op papier bij ons teken je in onze hart ( krom vertaald i know). Als jij 100% strijd levert dan dragen onze supporters je op hun schouders. JIj bent zeker 1 van de mooiste voorbeelden wat persoonlijkheid en karakter betreft dus daar twijfel ik niet eens aan!
Succes Gg77, we gaan er weer voor 16/17 kampioen Besiktass!

2 juli 2016 om 10:24

Hehehe 1.750.000 salaris ? Doe daar ook even de 2m tekengeld en 1m manager commissie erboven op.

2 juli 2016 om 10:31

Bruh op onze officiële site is nergens aangegeven dat hij 2m tekengeld krijgt. Ik heb die geruchten ook gelezen maar als dit niet wordt aangegeven op onze site dan neem ik aan dat het niet zo is.

Wat ik me wel kan herinneren is dat Fikret Orman en zijn mannen een clausule hadden opgenomen dat hij 2 miljoen aan ons moet betalen als hij ergens anders tekent.

En ojaa stel dat het idd 3 miljoen bedraagt al geeft Besiktas never geld aan managers meer dat deed alleen demiroren. Dan nog is dat vergeleken met Linnes,veysel Sari, Salih Ucan, Tarik Camdal bedragen een lachertje Daar staat gewoon bijna 15 miljoen tegenover de beste RB voor als we jou mogen geloven 2 miljoen.

2 juli 2016 om 10:46

Gtore7

Aan Mario Gomez werd er ook miljoenen tekengeld gegeven, maar toen stond er ook niks op de site hierover. Daarom vind ik het hypocriet. Zo kan ik ook wel een leuk salaris beleid voeren.

2 juli 2016 om 11:02

Zoals ik zeg, stel dat het klopt 2 miljoen tekengeld. Zie dit als een transfer van 2 miljoen. Je koopt GG he. Als dit een strategie is om de beste RB te kunnen kopen. Sorry maar dan is dit een master zet. Misschien had GS wel hetzelfde moeten doen dan bij Topal 2m tekengeld en een salaris van 1.750.000.

Maar nogmaals volgens mij ontvangt GG geen tekengeld. Dat zijn manager geen 1m krijgt durf ik zelfs een weddenschap op te zetten.

2 juli 2016 om 11:28

Het gaat mij om het salaris verhaal. Vind dit een goedkope truc om te zeggen 'kijk! bij ons verdienen ze veel minder salaris'. Los daarvan, is het natuurlijk een goede transfer. Ik weet zeker dat Fener-fans kapot gaan. Zeker toen ze hem in een Bjk-tenue zagen. Merk je ook aan de geringe Fener fans die hierop reageren.

2 juli 2016 om 12:06

Na zoveel jaren hem zien in een Bjk shirt op Twitter, even ging ik wel kapot van binnen. Even werd ik niet goed. Maar niet veel later kwamen er memes voorbij met Gokhan en dollars. Zijn oude tweets uit afgelopen seizoenen werden geretweet. En toen dacht ik bij mezelf: aaaaach para, jij laat de ware aard bij de meeste naar boven komen...

2 juli 2016 om 16:12

Gomez is de enige speler (of was) in onze selectie die boven de 1.5 miljoen euro netto salaris kreeg en jij pikt net hem er uit om aan te geven dat we eigenlijk helemaal geen goed salaris beleid voeren.

Gomez en Gönül zijn voor zover ik weet de enige spelers in onze selectie die tekengeld hebben ontvangen. Cenk Tosun had ook een paar ton tekengeld gekregen maar had dat overgedragen aan Gaziantepspor zodat de transfer doorging.

Is Gaya van Valencia misschien wat? Is jong en heeft zeker potentie in mijn ogen.

2 juli 2016 om 12:08

Dat is toch een linksback? Gokhan is een rechtsback. Niet dat we geen lb nodig hebben maar denk dat Valencia zo een talentvolle speler absoluut niet laat gaan.

2 juli 2016 om 13:20

Ik denk dat zo'n groot talent als Gaya niet haalbaar is voor Fenerbahce..

Ik ben helemaal niet blij met deze transfer. Ik vond hem erg zwak tijdens het EK. En daarbuiten een 4-jarig contract voor een 31 jarige speler?? Waar ben je mee bezig Fiko... is dit puur om fener een mes in het rug steken of vindt hij hem echt goed? In beide gevallen zit hij verkeerd.
Over zijn salaris wil ik niet eens beginnen dat komt gewoon uit op circa 2 miljoen euro per jaar voor een gevallen rechtsachter.

Dit is een van de grootste blunders die Fiko heeft begaan als baskan van Besiktas. 4-jarig contract met zo een salaris voor een 31 jarige matige back. Ik word gewoon boos als ik eraan denk.

2 juli 2016 om 14:36

Ten opzichte van Beck en Serdar gaan jullie er wel op vooruit maar voor de rest heb je gewoon een punt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren