Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Feyenoord legt maximumsom van 2,6 miljoen euro op tafel’

Laatste update:
/

De transfer van Michiel Kramer van ADO Den Haag naar Feyenoord is volgens diverse media helemaal rond. De clubs kwamen er vrijdag samen uit, toen Feyenoord een bod deed dat de Haagse club wel aanstond. Aanvankelijk ging Feyenoord de gesprekken in met de wens niet meer dan zo’n anderhalf miljoen euro te betalen, maar uiteindelijk hoesten de Rotterdammers ruim een miljoen euro meer op.

Feyenoord nam het standpunt in dat het niet meer wilde betalen dan ADO al overeen was gekomen met SC Baniyas: anderhalf miljoen euro. In Den Haag mikte men echter op een hogere som en directeur Jan Willem Wigt bleek een taaie onderhandelaar. Het Algemeen Dagblad weet nu dat ADO als winnaar uit de strijd is gekomen en dat de clubs de handen hebben geschud op een bedrag van 2,2 miljoen euro.

Het bedrag kan met nog eens vier ton oplopen tot een maximum van 2,6 miljoen euro. Dat bedrag zit verpakt in bonussen. Het aantal aanvallende versterkingen is nu uitgekomen op drie voor Feyenoord: eerder werden Dirk Kuyt en Eljero Elia immers al aangetrokken. Trainer Giovanni van Bronckhorst had reeds de beschikking over Anass Achahbar, Colin Kazim-Richards, Elvis Manu en Bilal Basacikoglu; Jean-Paul Boëtius vertrok naar FC Basel en Mitchell te Vrede wordt vrijdag gepresenteerd bij sc Heerenveen.

Betaalt Feyenoord een goed bedrag voor Michiel Kramer?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

2,6?! Zonde. Hopen dat Kazim weggaat zodat achabar kansen krijgt.

7 augustus 2015 om 15:45

Als je zit dat die spits van az naar bremen gaat voor 5 miljoen vind ik kramer beter dus tjaa 2,6 is misschien wat veel maar rond de 2 M is gewoon een normale prijs voor deze speler.

7 augustus 2015 om 15:53

Johannsson ging voor minimaal 7 miljoen naar Werder Die had overigens ook nog een 3-jarig contract en is international. Ik vind 2,6 miljoen wel een prima prijs voor Kramer, ook al heeft ie nog maar een eenjarig contract. Wel een garantie voor doelpunten, als je hem gebruikt zoals ie bij Ado gebruikt wordt.

7 augustus 2015 om 15:47

Dat is echt een hoog bedrag. Voor Botteghin oke, maar voor Kramer?!

7 augustus 2015 om 15:53

2,6 miljoen is veel voor kramer ben ik met je eens alleen rond de 1,5/ 2 miljoen is het geld waard als hij even goed speelt als bij ADO maar dat is afwachten

7 augustus 2015 om 15:55

Als ie er 22 inlegt, heeft niemand het meer over het bedrag... Echt niet...
Laten we er vanuit gaan dat Kazim vertrekt, Te Vreede ook. Dan is het een prima dubbele bezetting. Manu en Elia voor links, Kramer en Achachbar voor het centrum (kuyt als backup), Kuyt en Bilal voor rechts.

7 augustus 2015 om 16:01

Ik hoop dat Kazim weg gaat. Heb je werkelijk niks aan. Rennen en vliegwerk, daarmee word je geen kampioen.
Zie misschien nog liever Achahbar dan Kramer naast Kuyt.

Afijn we gaan kijken wat ze ervan gaan bakken dit seizoen.

Groeten,

Rupert

7 augustus 2015 om 16:12

Feynoord moet nauw eenmaal voor een iets te dure binnenlands spits kopen die een leuk jaar achter de rug heeft. Feynoord heeft niet veel te bieden heeft geen selectie met een naamsbekendheid heeft de afgelopen jaren niet bijzonder veel gewonnen, dus het moet dan maar wel zo, het kan ook goed uitpakken dat hebben we gezien al welicht toen ook koeman trainer was, een groot gemis.

7 augustus 2015 om 16:50

Helemaal mee eens! Maakt wel zijn doelpuntjes maar 2,2 vind ik teveel. Gun het hem wel van harte als echte feyenoorder

7 augustus 2015 om 16:57

Dan mag Manu ook weg wat mij betreft. Liever Ananas op linksbuiten dan Elvis. Het is een goede gozert en doet altijd ze best maar hij kan gewoon niet zoveel....

7 augustus 2015 om 17:04

Doorgaans zijn spitsen sowieso meer waard dan verdedigers en zeker als het gaat om de topscorer nr 3 van de Eredivisie.. Deze prijs is meer dan conform de markt voor een speler als Kramer.
Hoop echt dat ie het gaat maken bij Feyenoord mijn tweede club na Ado.

Succes Kramertje!

7 augustus 2015 om 15:50

2,6mil valt wel mee hoor. Weet tenminste hoe die moet scoren.

7 augustus 2015 om 16:50

Volgens mij gaat Kramer zelf ook gewoon weinig kansen krijgen. Gio heeft vertrouwen in Bilal en nu dat Elia er is verwacht ik Kramer op de bank. En bij Ado kon hij er al niet mee omgaan en deed hij al onsportief.

7 augustus 2015 om 17:03

Gio heeft vanmiddag aangegeven dat hij Kuyt voor de rechtsbuiten positie gaat gebruiken. Kramer zal dus spits nr1 worden.

7 augustus 2015 om 17:35

Vraag me af wat de opstelling word. Ik zou kramer sowiso opstellen een speler die nu en in de toekomst veel doelpunten kan maken. Elia is onomstreden vind ik op links. Dan word het rechts of kuyt of Bilal, kuyt zie ik alleen wel liever in de spits. En Bilal hangt het puur af van z'n vorm. kazim als stormram in de laatste 10 min. En annas achabar als 2 of 3 of miss wel 4e spits?

Fantastisch gehandeld weer, Van Geel! Volgens mij heeft die man echt geen idee wat ie aan het doen is.

7 augustus 2015 om 16:37

inderdaad fantastisch gedaan! ben er helemaal blij mee...! kramer weg en 2,2 miljoen rijker. Kramer legt er nooit meer 17 in dus ik vind het helemaal goud!

Jammer, stom en zonde. Kramer is dit bedrag niet waard. Hij is niet duidelijk beter dan een Kazim of Achahbar. Had dan Guidetti een hoger salaris in het vooruitzicht gesteld want dat Clasie zou vertrekken stond wel vast.

7 augustus 2015 om 16:07

Afgelopen seizoen was Kramer toch wel erg duidelijk beter dan welke Feyenoord-aanvaller ook. Het afgelopen seizoen is ook het meest relevante voor de toekomst, lijkt me. Wat dat betreft was Guidetti juist een gevaarlijke gok geweest.

Kramer zal misschien niet gaan uitblinken, maar dat hij het beter zal doen dan Kazim lijkt me een gegeven.

7 augustus 2015 om 17:27

Op basis van wat gaat kramer het beter doen? Een paar ballen in het doel schieten? Graag! Zal hem ook wel lukken denk ik. Mag echter hopen dat je een spits op wat meer dingen afrekent. Balletje vasthouden, kaatsen, kansen creeeren voor teamgenoten, druk zetten. Vorig jaar creeerde Kramer slechts 25 kansen voor teamgenoten. Bijzonder weinig. Kazim zat op 50. Feyenoord kon mede zoveel druk naar voren zetten doordat kazim met de rug naar het doel kan spelen. Kramer kan dat niet.

7 augustus 2015 om 16:30

Je onderschat kramer wel man. Heeft vorig jaar echt een paar knappe goals gemaakt van die 22. Heeft momenteel veel meet potentie dan guidetti.

7 augustus 2015 om 17:28

Kramer meer potentie dan Guidetti. Tsja, als je op die manier naar voetbal kijkt kun je net zo goed je mening geven op een korfbalsite.

teveel voor een spits als kramer. ben echt bang dat het een eenseizoensvlieg was.

Teveel voor zo'n beperkte spits met nare maniertjes.
Terwijl feyenoord al genoeg opties heeft in de spits positie.

7 augustus 2015 om 15:47

Nare maniertjes? Vertel?

7 augustus 2015 om 16:04

Idd, welke nare maniertjes? Doel je op het feit dat het gros van de mensen een cynische tweet niet kan begrijpen? Die fout ligt namelijk niet bij Kramer, maar bij mensen die niet begrijpend kunnen lezen en niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is ( pun not intended ).

7 augustus 2015 om 16:05

Doorlopen op keepers

7 augustus 2015 om 16:08

@feyenoord/ar, ik denk niet dat googlebal daarop doelt. Kramer heeft namelijk genoeg nare maniertjes die niks met die tweet hebben uit te staan. Afgelopen seizoen toch regelmatig aan rood ontsnapt.

7 augustus 2015 om 16:25

Ach er zijn zoveel spelers met nare maniertjes ( zoals onder anderen cilessen ). Ik praat het niet goed want het sportieve aspect is ook zeker van belang, maar feit is dat je met 11 koorknaapjes de oorlog ook niet wint.

Ach, als Kramer er straks 25 in schopt hoor ik je vast niet meer

7 augustus 2015 om 15:47

Kans is alleen klein dat hij dat doet.

7 augustus 2015 om 15:48

Waarom? Scoorde bij Ado er al 17. En dan zit je bij Feyenoord op een plek waar je nog veel meer kansen krijgt?

7 augustus 2015 om 15:51

Ja, want het staat nu al vast dat Feyenoord veel kansen gaat creëeren? Juist dat is het punt waar Feyenoord al jaren moeite mee heeft, kansen creëeren. Opnieuw veel te veel betaald voor een beperkte spits van ADO. Lachwekkend dat men het een goeie aankoop vind.

7 augustus 2015 om 15:53

Zo makkelijk is het niet om bij een grotere club meer doelpunten te maken. De mogelijkheid is er natuurlijk wel dat hij we 25 maakt maar volgens mij had Luuk de Jong er niet eens zo veel vorig seizoen.

7 augustus 2015 om 16:08

Alleen al als hij de kansen van Immers zou benutten die hij vorig seizoen miste , nou dan maakt Kramer er wel 20 goals .

7 augustus 2015 om 16:18

Luuk maakte er 20 en dat met een Depay in de ploeg waar die vrijwel nooit een assist van kreeg. Overigens zijn dat PSV en dit Feyenoord niet te vergelijken, PSV was een klasse apart vorig seizoen (voor eredivisie begrippen), dat is dit Feyenoord niet.

7 augustus 2015 om 17:12

Feyenoord heeft al 2 seizoenen achter elkaar de meeste en op 1 na meeste kansen gecreëerd. Helaas is het ook de ploeg die de minste kansen benutte. Dus ja, een spits die het netje wel weet te vinden kan zo maar het verschil maken.

7 augustus 2015 om 17:23

Hij zit bij feyenoord op een plek waar hij waarschijnlijk veel minder ruimte krijgt omdat ploegen veel verdedigender tegen feyenoord voetbalen dan tegen ado. Toch zal hij er wel een stuk of 15 in schieten denk ik.
Vind 2.6 overigens wel wat veel voor kramer.

whahaha ongelooflijk...
Kramer laat het 1 seizoen pas zien en dan dit bedrag voor een 1 jarig contract

Hoop dat het goed uitpakt voor jullie

Toch opmerkelijk dat Feyenoord een behoorlijk hoger betaalt dan die club uit het midden-oosten. Komt dat puur doordat het 2 weken later is of spelen er andere dingen mee?

2,5 miljoen is uiteindelijk geen gigantisch bedrag maar ik vind het de komst van Kramer toch nog steeds niet echt nodig. Hopelijk bewijst die mijn ongelijk en schiet die er minimaal 20 in en presteert Kuyt ook op rechts... Ik had daar liever Bilal in de basis gezien.

en Gio wilt Kuyt dan aan de rechterkant plaatsen ten koste van Bilal aan wie hij eerder zijn vertrouwen heeft gegeven en waardoor Bilal zijn kunsten en kunnen heeft laten zien...

mooie toevoegingen maar toch zie ik liever Elia - Kuyt - Bilal in de voorhoede en Kuyt op de 10 waar Vilhena eigenlijk de beste optie is maar wiens vertrouwen toch al genoeg geschonden is en gewoon weg wilt

7 augustus 2015 om 15:49

Misschien gaat Feyenoord wel spelen met Kuyt achter de spitsen? Dus voorin: Elia - Kramer - Bilal en Kuyt er achter met daar achter El Ahmadi en Vejinovic.

7 augustus 2015 om 16:58

Kuyt achter de spitsen? Dat zie ik niet gebeuren.
Het wordt gewoon Elia-Kramer-Kuyt en daarachter El Ahmadi-Vejinovic-Toornstra/Immers

Bilal zal worden ingebracht als het niet loopt, net zoals Kazim als pinchitter wordt gebruikt.

7 augustus 2015 om 17:14

Dat lijkt mij ook de mooiste opstelling.

7 augustus 2015 om 16:19

Ik denk niet dat Kramer een garantie op een basisplaats krijgt? Gewoon een degelijke, concurrende spits voor de selectie. Toch fijn om te kunnen varieren.

Wat een wanbeleid weer... Kramer is een counterspits die toevallig één goed seizoen gedraaid heeft. In het balbezit-spelletje dat Feyenoord nu speelt zijn Kuyt Kazim en Achabar alledrie beter. Het is nu ongeveer vijf seizoenen geleden dat we bijna failliet waren door het overbesteden aan dit soort spelers en nu gaan we er weer aan beginnen...

7 augustus 2015 om 15:49

Counter spits? Die kerel is hartstikke traag? Hij is juist sterk in en rondom de 16?

7 augustus 2015 om 16:00

Nee, hij is voor zijn lengte juist razendsnel. Het is een spits die eigenlijk niet kan meevoetballen terwijl wij juist een meevoetballende spits nodig hebben.

7 augustus 2015 om 15:50

Dit was dus precies mijn idee. Het is weer pompen of verzuipen.... en ik ben bang dat dit het laatste gaat worden...

7 augustus 2015 om 16:03

Denk ik ook. Deze transfer doet bijna fysiek pijn voor mij.

7 augustus 2015 om 19:24

Keer naar de dokter gaan, heeft ie vast wat voor

Veel te hoog bedrag, leuke spits voor erbij maar niet voor dat geld.

Allemaal namen waar ik niet bang van wordt. Er is blijkbaar weer geld in Rotterdam waardoor de eigen jeugd, met uitzondering van de achterste linie, weer een beetje uit beeld raakt.

7 augustus 2015 om 15:50

Welke spelers uit de jeugd zijn beter dan de aankopen?
Hoe kan je nou niet onder de indruk zijn van aankopen zoals Elia en Vejinovic?

JE haat is volgens mij iets te groot om realistisch te kunnen zijn.

7 augustus 2015 om 16:02

Welke haat? Heb je hier een nieuw woordje geleerd ofzo? Beetje populair doen terwijl ik gewoon mijn mening geef. En je moet beter lezen want de naam Vejinovic kom ik in dit artikel niet tegen.

7 augustus 2015 om 16:10

Haat heeft niets met zijn mening te maken. Ik ben een Feyenoorder en ik ben het compleet met hem eens.

Man man man !! Wat een droefenis dat is ongeveer 2 miljoen teveel , Huis Tuin en Keuken spits , zonder acceleratie , loopvermogen en snelheid , tel daarbij op een zeer matige balaanname en je hebt een behoorlijke miskoop voor dat bedrag. Heel veel plezier ermee....

7 augustus 2015 om 16:17

Ik vind het een prima prijs voor Kramer. Misschien had het wel wat minder mogen wezen, aangezien ie nog maar een 1-jarig contract heeft (1.5 a 2 miljoen), maar zeker geen half miljoen. Kramer is trouwens helemaal niet traag, ik weet niet of u dat zegt vanwege z'n lengte, maar Kramer is best snel. Hij heeft ook zeker geen slechte balaanname, dat heeft u er denk ik bij verzonnen. Ik denk wel dat ie het gaat maken bij Feyenoord, maar dat zal moeten gaan blijken.

Echt hilarisch dit. 2,6 miljoen voor een beperkte spits van ADO waar je Europees geen zak aan heb. Opnieuw een nieuw hoofdstuk in het boek wanbeleid van Feyenoord.

Mooi. Er is dus geld zat. Kan Groningen ook gewoon 2,5 blijven vragen voor Botteghin. Graag of niet immers.

7 augustus 2015 om 15:53

Van Geel maakt zijn onderhandelingspositie in Groningen er inderdaad niet sterker op nu. Hij laat zien dat ie heus wel meer kan betalen.
Eens kijken of er nu 2,5 miljoen op tafel gaat komen voor Botteghin.

7 augustus 2015 om 16:19

Ja inderdaad. Moeilijk doen over een paar ton voor Botteghin en vervolgens de hoofdprijs betalen voor Kramer. 2 maanden terug kon je hem nog voor de helft van dit bedrag ophalen! Eigenlijk kopen ze met Kramer en Botteghin 2 spelers die wel iets toevoegen, maar waarvoor ze ook al Kuyt/bilal of Kongolo hebben. Het is goed om een brede selectie te hebben, maar ik vind het maar een merkwaardig beleid.

Wie gaat ADO als vervanger halen? Is daar al iets over bekend?

7 augustus 2015 om 16:08

ADO Den Haag wil zich nog met twee spitsen versterken, ik denk dat Havenaar zeker komt en ze waren ook met een Hondurese spits Castillo(international) bezig. Ik hoor ook uit verschillende hoeken dat ADO ook aan het onderhandelen is met Anderlecht voor Armenteros.

7 augustus 2015 om 16:26

Laten we hopen dat het Havenaar wordt zodat Samuel naar ons kan komen

7 augustus 2015 om 16:09

Jaa, het schijnt dat ADO voor Havenaar gaat als opvolger van Kramer.

Bizar, ze hebben weer een klein beetje geld en het gaat er gewoon weer met bakken uit *ja ook transfervrije spelers) en voor kwaliteit waar je je vraagtekens bij kan zetten.

Vermeer
Karsdorp-van beek-botteghin-kongolo
Vejinovic-el ahmadi
Kuijt
Bilal-kramer-elia
Dit lijkt mij een sterke opstelling.

gewoon durven feynoord
der valt weinig te verliezen.
in de huidige markt moeten jullie wel iets te veel betalen voor een binnenlands spits die een leuke seizoen heeft gehad, aan de andere kant had je met pelle een zelfde soort situatie maar dan wel met koemen. terug op myn verhaal, feynoord heeft niet te veel bieden heeft ook geen selectie met bekende namen dat het ook aantrekkelijk zou zijn om als een speler met faam voor feynoord te kiezen

7 augustus 2015 om 16:00

wat ze kunnen bieden is alleen foto's van een overvolle kuip

Wat een verademing die Wigt vergelijk met v/d Kallen en Beijersbergen. Kramer met eenjarig contract voor in totaal 2.6 miljoen . Fantastisch uitonderhandeld .
Volgens de pessimisten een lichtige (wigt ) volgens mensen die hem kennen een kei in het onderhandelen . Havenaar transfervrij ophalen en dan nog ruim 2 miljoen om te shoppen .

Edit, Ben wel zeer benieuwd wat er nu achter de schermen gebeurd. Lijkt me toch niet dat er pas maandag of later versterkingen gepresenteerd worden. Hoop nog vandaag op zeer goed nieuws.


Forza FC Den Haag!

7 augustus 2015 om 16:30

Eindelijk een keer een man die er gewoon met gestrekt been in gaat.
Prima tackle Jan Willem!

(oioioi ik moest het typen van mezelf)

Moeten ze geen links en rechtsback halen daar dan?

7 augustus 2015 om 16:07

Ik vind dat F'noord sterke spelers haalt. Kramer, kuijt en Elia zijn stuk voor stuk sterk. En kennelijk ook geld voor v.d Heiden en Botteghin. Verbaas me erover dat er kennelijk nu zoveel geld is in Rotterdam. En voorin lijkt het me te druk worden in de selectie. Er zullen spelers ontevreden worden en/of weg moeten.

7 augustus 2015 om 17:24

Gio heeft al aangegeven dat volgende week wordt besloten wie blijven en wie niet. Woudenberg mag in ieder geval op huurbasis vertrekken.

Ik gun het Feyenoord hoor. Maar waar komt al dat geld ineens vandaan? Los van al die transfersommen, doel ik eigenlijk nog meer op de salarissen. Aangezien vejinovic, vd Heijden, kramer, bijv echt niet voor minder dan het salaris bij hun vorige club tekenen... Allemaal van transfer clasie?

7 augustus 2015 om 16:14

Clasie en uiteraard Boetius. Voor Te Vrede is nu ook een half miljoen gevangen.
Boulahrouz en Mathijsen verdiende uiteraard ook aardig wat.

Begroting Feyenoord is weer een stuk gegroeid. Zo kan je het wel zo'n beetje gelijk trekken denk ik.

7 augustus 2015 om 16:17

Feyenoord houdt heus wel de salarissen in de gaten.
Zullen niet meer dan 5 ton verdienen, wat al veel is.

8 augustus 2015 om 12:05

Ik hoop alleen voor feyenoord dat het geen alles of niks actie is dit seizoen. dat volgend jaar ineens blijkt dat er onwijs bezuinigd moet worden omdat de hand overspeeld is..
Net zoals dat nu voor de zoveelste keer weer moet bij mijn club..

Hoe wilt feyenoord spelen volgens seizoen? Een 334 formatie?
Elia-Kazim-Kramer-Kuijt
Toornstra-El Ahmadi-Vejnovic
Kongolo-Van Beek-Bothegin
Vermeer

Dat getreuzel rond Kramer door Martin van Geel kost ze mooie extra knaken dus. Terecht dat Ado de prijs flink opdreef naar gelang de competitie start nabij is.. Ze hebben kansen gehad al vanaf Juni om zaken te doen!!

7 augustus 2015 om 17:27

We kunnen het Van Geel eigenlijk niet kwalijk nemen. Paar weken geleden was Kramer nog afgekeurd maar wegens interne druk is Van Geel alsnog voor Kramer gegaan.

Bizar zoveel aanvallers.
Kan Feyenoord 2 kampioen worden. Niet het eerste, dan maar het tweede

Bizar veel geld voor een gemankeerde spits, wordt bij feyenoord pinch hitter

2.6 miljoen, met mogelijkheid op meer?
Het is te hopen voor Feyenoord dat ze Kazim kunnen verkopen, want 2.6 miljoen voor deze spits lijkt me erg veel.

7 augustus 2015 om 16:29

Niet meer; 2,6 miljoen is het maximum bedrag.

7 augustus 2015 om 16:32

Heb je de tekst wel helemaal gelezen?

Het Algemeen Dagblad weet nu dat ADO als winnaar uit de strijd is gekomen en dat de clubs de handen hebben geschud op een bedrag van 2,2 miljoen euro.
Het bedrag kan met nog eens vier ton oplopen tot een maximum van 2,6 miljoen euro. Dat bedrag zit verpakt in bonussen.

7 augustus 2015 om 16:34

Ik lees toch 2.2 met kans op bonussen en geen 2.6 en kans op meer

2,6 miljoen euro wouw niet slecht gedaan, mooi bedrag voor een veel scorende spits tegen Excelsior en Dordrecht. Daar gaat mijn Haagse hartje sneller van kloppen.

7 augustus 2015 om 17:05

Feyenoord heeft het vaak moeilijk zat tegen die kleine ploegen dus die kwaliteit komt dan goed uit.

Ik weet niet waarom de meeste mensen zo tegen je zijn Kramertje, volgens mij ga je het heel goed doen daar

Als hij 15+ goals maakt bij Feyenoord dan is 2,5 miljoen natuurlijk een koopje. Ik vind het alleen wel een gok om dat bedrag neer te tellen voor iemand die 1 seizoen heeft gepresteerd.

Het is dus afwachten, maar in het algemeen vind ik het onnodig om zoveel aanvallers te hebben.

7 augustus 2015 om 16:27

Makaay schopte er 25 in en dat in Spanje en Duitsland je denkt toch niet dat Kramer het beter gaat doen als Makaay bij Feyenoord?

Goed gedaan Jan Willem zeg ik dan, uitstekend uitonderhandeld. Eindelijk een keer gewoon goed geld verdienen.

Ik ben geen Feyenoord supporter maar ik zou met de volgende 11 beginnen

Hahn
Kasdorp
van Beek
vd Heijden
Kongolo
Vejinovic
El Ahmadi
Toornstra
Elia
Kramer
Kuijt

Was het een buitenlander dan was 2,6 miljoen niet veel, nu het een nederlander is dat bedrag te veel, kom op he, we moeten onze eigen spelers niet zo onderschatten.

7 augustus 2015 om 17:11

Zelf als ADO-fan weet ik dat Kramer geen 2.5 miljoen waard is.
Door het stomme gedrag van Feyenoord is dit gewoon een principekwestie geworden en nu mag Feyenoord er naar betalen ook!

Ik ben niet speciaal voor Feyenoord, dus beticht me niet van voorbarig overenthousiasme... maar als ik de selectie op dit moment zie ben ik toch wel onder de indruk. Zeker als Botteghin er nog bij komt.

De keuze uit Eredivisiewaardige spelers is enorm. Natuurlijk kun je zeggen dat de komst van Kramer de ontwikkeling van jongere spelers in de weg staat, maar een luxeprobleem (te veel beschikbare spelers voor dezelfde positie) is nog altijd beter dan te weinig keuze.

Lijkt me nog wat vroeg om over een titel te beginnen. De voorbereiding was niet best, de onderlinge concurrentie kan ook problemen geven en Gio moet ook nog maar aantonen of hij geschikt is als trainer, maar deze spelersgroep geeft de burger wel moed.

Wat een belachelijk hoog bedrag zeg,ben bang dat Kramer dit niet kan waarmaken. Voor dit geld had je mi beter Te Vrede kunnen houden.

Je kan wel lekker varieren, ik denk/hoop dat de basis wordt: Bilal, Kuijt en Elia.

Maar je bent ook sterk met Kuijt, Kramer en Elia. Bilal, Kramer en Elia bij echt vleugelspel, ik zie het zitten hoor jongens! Kazim heb je om oorlog te maken, Manu is een dravertje, maar bloedirritant voor een tegenstander.

Tegen Utrecht hoop ik dat Kramer in kan vallen en dat we starten met Bilal, Kuijt en Manu, maar ik denk dat Gio kiest voor Kazim in de punt, geflankeerd door Kuijt en Bilal.

Achterin ben ik ook al tevree, een linksback zou kunnen, maar ik denk dat Kongolo daar komt, Nelom 2e en Verdonck 3e keus. Centrum met v. Beek en v.d. Heijden met daar als back-up Botteghin, als dat rondkomt.

Middenveld is druk, maar wel goed bezet!

Zou het dan eindelijk weer eens kunnen na '99.....

2.2 Miljoen is een marktcomform bedrag. Ik zie mensen hier allemaal teksten schrijven van dan hij niet mee kan voetballen, etcetera.
Maar wat je niet kan ontkennen is dat Kramer in de 16 enorm goed positie kan kiezen en een echte afmaker is. Een kwaliteit die een bovenstaande investering waard is. Geen discussie wat mij betreft.

Waar je wel over kan discussieren is de prioriteit die Feyenoord heeft wat betreft investeringen. Als je Kuyt, Kazim, Achabar en Te Vrede hebt snap ik niet dat je rond gaat bellen voor een nieuwe spits. Mijn 1e telefoontje zal dan naar Groningen gaan in plaats van den haag

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren