Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Ajax had oogje op duo van Champions League-tegenstander Rapid Wien'

Laatste update:

In de selectie van Rapid Wien zitten maar weinig spelers die bekend zijn bij de supporters van Ajax, maar de scouting van de Amsterdamse club heeft meer informatie. Volgens Der Kurier waren twee spelers van de aankomende Champions League-tegenstander van Ajax zelfs in beeld om deze zomer naar de Nederlandse hoofdstad te verkassen. Marc Overmars vond Philipp Schobesberger en Robert Beric echter te duur, zo wordt er beweerd.

Schobesberger is een 21-jarige vleugelaanvaller, terwijl Beric een 24-jarige spits is. Overmars was voor deze twee posities op zoek naar versterking en scouts van Ajax schijnen het duo van Rapid in de afgelopen maanden te hebben gevolgd. Er werd ook contact gelegd, maar toen Overmars te horen kreeg dat Rapid vijf miljoen euro voor zowel Schobesberger als voor Beric wilde hebben, haakte Ajax af. De Amsterdammers haalden uiteindelijk Amin Younes en Yaya Sanogo voor de aanval.

Vorig jaar werd Ajax ook al eens met een speler van Rapid in verband gebracht, maar Louis Schaub besloot toen om zijn contract in Wenen te verlengen. Schaub is een aanvallende middenvelder van twintig jaar oud. Beric was vorig seizoen nog erg goed op dreef voor Rapid, met liefst 27 doelpunten in de Oostenrijkse competitie.

Denk je dat Ajax over twee duels zal gaan winnen van Rapid Wien?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Beric met 27 doelpunten lijkt me een veel betere optie dan iemand die nog niet eens kon scoren met Zaha en Bolasie op de flanken. Je betaalt weliswaar wat, maar je de kans is groter dat je waar voor je geld krijgt dan nu. Maar ach wie ben ik om te denken dat het uitvoeren van dezelfde tactiek zoals Benfica en Porto successen kunnen opleveren voor de Eredivisie

27 juli 2015 om 10:10

Hoeveel scoorde die Twente spits janko of zo wel niet? 40 plus volgens mij en o zo beperkt die jongen. Zoveel goals in die competitie zegt mij niks.

27 juli 2015 om 15:06

Janko was bij Twente ook absoluut niet slecht hoor, heeft het bij Twente meer dan prima gedaan en was echt wel een hele behoorlijke spits.

27 juli 2015 om 15:15

Ik vond hem 3 x niks, maar dat is mijn mening. Kon alleen aardig koppen

27 juli 2015 om 10:15

Niet eens kunnen scoren met Zaha en Bolasie op de flanken?? Dat zijn juist spelers net als Depay die vaak naar binnen trekken en voor hun eigen actie gaan, dat is juist irritant voor een spits...

27 juli 2015 om 12:02

Dan raad ik je aan met name de wedstrijden tegen Spurs en Liverpool nog een keer te zien. Ze maken weliswaar acties en voeren trucs uit, maar je kunt altijd een voorzet verwachten... Glenn Murray kwam er ook achter met de wedstrijd tegen Arsenal

27 juli 2015 om 10:36

@ Forzazitterd

Ik ben het wel met je eens hoor. Maar misschien scoort Sanogo hier in de Eredivisie wel. Ik weet niet hoor, ik heb niet vaak zien spelen bij Crystal Palace vorig seizoen dus. Maar iedereen kan hier topscorer worden kijk maar naar bijvoorbeeld Altidore, Bulykin en Pellè zij waren al afgeschreven in het buitenland maar hier maakte ze wel hun doelpuntjes. Dus ik schrijf Sanogo nog niet af. Maar ik had ook wel graag iemand anders gezien als ik eerlijk moet zijn. Iemand met ervaring iemand waarvan je zeker weet als hij de bal krijgt dan scoort hij. Maar we zullen zien wat dit seizoen brengt. Eerst woensdag maar eens flink aan de bak tegen Rapid Wienerschnitzel.

27 juli 2015 om 10:53

Pelle en altidore zijn geen toeval doen het heel goed in Engeland

27 juli 2015 om 11:43

Altidore scoorde 1 heel doelpunt bij Sunderland in 42(!) wedstrijden.. Speelt inmiddels weer in de Major Soccer League, kon helemaal niks klaarspelen aan de overkant van het het Kanaal.. Pelle doet het prima idd.

27 juli 2015 om 11:56

soms vraag ik me af of men begrijpend kan lezen, afca_babel doelde juist dat voordat Pelle naar Feyenoord ging afgeschreven was omdat hij toen zo weinig scoorde, zowel bij AZ als nadien in Italië slaagde Pelle er niet in.

maar in het lijstje kunnen ook nog spitsen zoals Finnbogasson, Vlemminck en L.de Jong oa, in buiteland weinig tot niets presteren en hier in Nederland meestrijden voor topscoorderstitel en voor sommige ook nog topscoorder worden in de eredivisie.

27 juli 2015 om 20:14

Altidore deed het niet goed in Engeland mislukt bij Villarreal, Xerez, Hull City en Sunderland. En bij AZ was hij goed voor 39 goals in 2 jaar tijd. En Pelle was voor dat hij bij Feyenoord kwam ook overal mislukt. Bij Lecce, de verhuurperiodes aan Catania, Crotone, Cesena en verder AZ, Sampdoria ook maar is bij Feyenoord herrezen uit de as. En speelt onder leiding van Koeman geweldig ook bij Southampton doet hij het goed. En Bulykin was ook bij Bayer Leverkusen en Anderlecht niet goed maar ging naar Ado, Ajax en Twente en scoorde voor Den Haag 21x in bij Ajax maakte hij er 9 in 19 wedstrijden en in Enschede maakte hij 5 uit 21. Dat is samen 35 goals in de Eredivisie. En vervolgens verliet hij Nederland voor FC Volga en speelde daar 7 wedstrijden en scoorde niet één keertje. Dus daarmee wil ik even aangeven dat iedereen hier in onze Mickey Mouse competitie kan scoren. En zich opnieuw kan laten zien aan Europa.

27 juli 2015 om 10:52

Wat een onzin. 27x keer scoren in 34 wedstrijden in een b-competitie (eigenlijk een c-competitie) vergelijken met 0 goals in 11 wedstrijden (waarvan 7 als invaller) in de zogenaamd zwaarste competitie ter wereld. En dan nog te bedenken dat de buitenspelers die jij noemt buitenspelers zijn die vrij weinig voorzetten geven, waardoor de spits een andere taak heeft dan eindstation zijn, maar juist de combinatie aan moet gaan met of ruimte moet maken voor de buitenspelers.

27 juli 2015 om 11:31

Joh neem dit toch niet serieus. Dit zijn de typische psychische spelletjes voor een wedstrijd. Overmars kent deze spelers helemaal niet. Die zitten namelijk niet in de ex-ajacieden/denen whatsapp groep.

27 juli 2015 om 11:32

Overigens dit grapje maak ik niet om te provoceren. Maar als zelfspot.

27 juli 2015 om 11:48

Volgens mij moet je even opzoeken wat zelfspot inhoudt.. Bovendien zaten Sanogo en Younes ook niet in die whatsappgroep van je.

27 juli 2015 om 15:22

@ mentalist

Hahahahaha die vind ik goed, helaas mag je voor goede grappen geen complimenten uitdelen. Jammer, want inhoudelijk is het grotendeels nog waar ook.

Wat een verassing dat Marc Overmars hun te duur vond.. De aankopen van deze zomer zitten (dat is nu de verwachting) allemaal op de bank, op Younes na. Dus we zitten dus met het zelfde team dat vorig jaar zo slecht speelde.. Ik hoop dat ze dit jaar meer kunnen brengen.. Snap alleen de aankopen niet zo behalve als je ze voor de breedte gehaald hebt...

27 juli 2015 om 09:59

Gudelj dijks en heintinga allemaal basis toch?

27 juli 2015 om 10:03

Dijks inderdaad wel.. Gudelj en Heitinga tot nu toe niet de verwachting..

27 juli 2015 om 10:19

Tete, Riedewald, Dijks, Bazoer/Sinkgraven, Milik en Fischer zijn nu de beoogde basisspelers en zijn een verbetering ten opzichte van van Rhijn, Moisander, Boilesen, Serero, Sigthorsson en Kishna/Schone. Dus om te zeggen dat Ajax niks veranderd is, is onzin. Men moet eens stoppen met het enkel kijken naar aankopen, want die zijn ook niet altijd een succes.

27 juli 2015 om 15:34

@ Lunny

Of Ajax echt veranderd is moeten we nog maar afwachten. Wel of geen versterkingen, als je al jaren zo bedroevend niveau haalt is dat echt niet 1,2,3 even opgelost. Mensen die denken dat Ajax opeens dit seizoen wel aanvallend zal spelen zijn denk ik niet echt realistisch, ook wilt de Boer anders spelen (eerst zien dan geloven), zijn oude systeem zit er helemaal ingebakken.

Iets wat we bijvoorbeeld in Frankrijk zagen, eerlijk gezegd zal het denk ik weer een tussen jaar woorden met een aantal wedstrijden waarin ze erin slagen om (iets) aanvallender te spelen, maar ik denk toch dat Ajax in de meeste wedstrijden zal terug vallen op het bekende oer saaie balbezit om het balbezit.

Al die woorden van de spelers en de Boer dat ze er zin in hebben, een goed gevoel hebben, de hoge niveau´s die men op trainingen behaalt (vaak helaas niet terug te zien in de wedstrijden) en de zoveelste intenties wil ik het nu eerst allemaal eens zien. Tot dan neem ik al die verhalen die uit de club en de spelersgroep komen met een flinke korrel zout, ik krijg het bijna mijn strot niet uit; maar geen woorden maar daden.

27 juli 2015 om 20:20

De intentie lijkt er te zijn en zoals je zelf zegt raak je bepaalde automatismen niet zomaar kwijt, dus je moet ze ook even de tijd gunnen. Wat kun je anders doen om het direct te veranderen? Een geheel nieuwe selectie aantrekken...

Feit is wel dat Tete meer drang naar voren heeft dan van Rhijn (ook al lukt het nog niet altijd), bij Riedewald valt het mij op dat hij zelden de bal terug speelt en altijd op zoek is naar een optie naar voren, evenals Bazoer dat doet.
Je hebt nu meer body op het middenveld en betere verdedigers achterin lopen, waardoor de aanvallers hopelijk ook meer risico's durven te nemen. Zeker Fischer, die we wat dat betreft toch hebben gemist, neemt graag bepaalde risico's.

27 juli 2015 om 11:29

Ik vind het vooral 'verrassend' dat Ajax ineens weer belangstelling blijkt/bleek te hebben voor 2 belangrijke spelers van een aanstaande tegenstander. En dat dat dan weer net naar buiten komt in de week dat er een wedstrijd tegen die tegenstander is. Psychologische spelletjes.

27 juli 2015 om 12:18

De interesse was er al voordat ze aan elkaar gekoppeld werden, dat het nu nadrukkelijk naar buiten komt is logisch, omdat beide clubs worden geanalyseerd. Niet achter elke boom schuilt gevaar.

Ajax scout altijd achteraf. Ze komen eerst altijd met namen waarvan je als fan warm wordt. Daarna wordt je lekker gemaakt met een C categorie. Een Sanogo moet ons doen verlossen. Jaren lang met Sigthorsson in de spits of met Siem de Jong. Omdat er gewoon niks in de A selectie of in de jeugd zit.

Fans wordt eens Ajax.

27 juli 2015 om 15:41

@ ahjacied

Ik ben het roerend met jouw eens, maar zoethouder Heitinga is terug gehaald (die volgens Ajax eerder dit jaar niet goed genoeg meer was). Ik weet bijna wel zeker dat de komst van Heitinga er voor gezorgd heeft dat de onlangs wakker geworden meerderheid van supporters nu weer minder kritisch zijn. Het een "move" die al zo vaak herhaald is en wat je echt bij elke club zit, elke keer zorgt het er weer voor dat de meerderheid van de supporters (tijdelijk) een mildere toon aanslaat.

Beric maakt 27 doelpunten en Overmars durft het niet aan om 5 miljoen te betalen. Dit is dus het verschil tussen Brands & Overmars... Ajax heeft er baat bij als deze man vertrekt. Ookal zijn ze financieel nog zo gezond.

27 juli 2015 om 10:02

Fc barcelona amenn

27 juli 2015 om 10:14

In dezelfde competitie waar Marc Janko er 40 in een seizoen scoorde. Overmars was hoe dan ook voor een reserve spits aan het zoeken aangezien Milik eerste spits is. Als hij 5 miljoen voor een reserve speler betaald is iedereen daar weer boos over.

27 juli 2015 om 11:48

Dat was Ajax voor v Hoorn ook kwijt (incl bonussen), ook bankzitter (inmiddels zelfs waarschijnlijk tribuneklant). Gudelj, zelfs 6 milj, vooralsnog bankzitter..

27 juli 2015 om 15:45

@ surreal

Was het maar waar dat iedereen of de meerderheid van Ajacieden boos waren op Overmars. Dan hadden we wellicht nog een serieuze kans dat we op korte termijn van deze brokkenpiloot verlost zouden worden.

27 juli 2015 om 11:24

5 miljoen voor een spits die er met alle respect veel heeft gescoord in Oostenrijk. Ze hebben Milik gekocht en hij is dan ook de 1e spits. Dan vind ik het vrij zonde om zoveel geld te betalen voor iemand die 2e spits is.

Ik snap Ajax dat men vanuit de jeugdopleiding wil laten doorstromen maar, als ik zo de selectie bekijk vind ik deze te mager. Hiermee gaan ze niet om het kampioenschap spelen. Ajax heeft met de gehaalde spelers ook verkeerd ingekocht. Heitinga transfervrij maar, wordt geen basis speler en dat zelfde geld voor Gudelj. Sinkgraven is (nog) te licht en het wordt voor hem ook lastig maar hij heeft betere voetbalkwaliteiten. Voor de rest is het gewoon matig. Dit zal je ook al zien komende woensdag.

27 juli 2015 om 10:14

Gudelj is in mijn ogen de beste middenvelder van Ajax, als die geen basis gaat spelen weet ik het ook niet meer. 8 miljoen betalen voor een bankzitter? Terwijl ze geen 5 miljoen willen betalen voor een goedscorende spits... Dan snap ik het beleid van Ajax al helemaal niet meer.

27 juli 2015 om 10:22

Ze willen niet veel betalen voor een spits, omdat ze milik en zivkovic al hebben waarin ze de toekomst zien. Ze zochten simpelweg een spits die de bank warm gaat houden en milik scherp houdt en als zivkovic zich goed ontwikkeld bij willem 2 zal de nieuwe aankoop of weggaan of 3e spits worden. Nu hebben ze sanogo gehaald wat in mijn ogen best een handige spits kan zijn tegen de kleinere clubs in nederland, die gozer is 194 ofzo dacht ik dus zal wel een paar keer met het hoofd scoren en ik denk ook wel een paar intikkers of via acties. Na een jaar is hij weg en dan komt zivkovic hopelijk aan de macht.

27 juli 2015 om 10:27

Gudelj kostte 6 miljoen, maar buiten dat zal de Boer spelen met een loper (klaassen), een werker (bazoer of Gudelj) en een creatieve speler (sinkgraven). En Bazoer gaat niet 50 wedstrijden top spelen. En 5 miljoen voor een reserve spits zou je wel normaal vinden? Dan zou ik het beleid niet meer snappen

27 juli 2015 om 11:20

Het punt is dat Gudelj eigenlijk helemaal niet op 6, de positie van Bazoer kan spelen. Tuurlijk, tegen Roda & Heracles zal dat allemaal wel goed gaan maar tegen voetballende ploegen of het linker rijtje wordt hij gewoon al overlopen en dan hebben we ook nog de Europese wedstrijden...

27 juli 2015 om 11:34

Nee, maar wel voor een middenvelder? Gudelj vind ik ook een goede middenvelder, een echte werker. Als Bazoer, Sinkgraven en Klaasen fit zijn spelen hun. simpel. Gudelj gaat vooral plaats nemen op de bank. Ik denk dat Gudelj speelt in Europese wedstrijden en de toppers als "blok" op het middenveld. Omdat Sinkgraven te aanvallend is. Ajax heeft gewoon slecht ingekocht met Zivkovic, Sinkgraven en Gudelj.

Er moet toch iets anders aan de hand zijn geweest, kan me niet voorstellen dat er geen 10 miljoen af kon voor Ajax, dat zou anders gewoon gierig zijn.

27 juli 2015 om 10:48

De prijs-kwaliteitverhouding klopte niet volgens Ajax. Zo raar hoeft dat toch niet te zijn?

27 juli 2015 om 11:08

Ja, precies dat bedoel ik. Er moet iets zijn geweest anders dan dat ze te duur waren. Ik denk dat als Ajax had gedacht dat ze goed genoeg waren, dat het geld geen punt was geweest. 27 doelpunten klinkt wel erg goed in ieder geval.

27 juli 2015 om 12:15

Beric heeft bij NK Maribor in de Sloveense competitie slechts 30 goals gemaakt in 90 wedstrijden. Het is dus geen uitzonderlijk talent waar gigantische bedragen voor betaald gaan worden.

27 juli 2015 om 15:47

@ Fwajacied

Die klopt ook niet van alle gehaalde versterkingen onder Overmars waarvoor een transfersom betaald is.

28 juli 2015 om 12:10

Ze zullen toch ooit weleens een goed besluit nemen, mag ik hopen. Milik is verder toch wel redelijk oke qua transfersom?

Arsenal heeft ook jaren niet groot ingekocht en geld gespaard, hoop dat Ajax ook gewoon weer gaat kopen ooit.

Een elftal vol talenten werkt gewoon niet, van wie moeten ze wat leren? En aan wie moeten ze zich optrekken?

27 juli 2015 om 10:25

Dat is nou juist de taak van de scouting en Overmars. En met de juiste netwerk kom je echt wel met een lijst van potentiele spelers die direct bij Ajax in de basis kunnen starten. Naam, faam en geld heeft Ajax genoeg. Dus ik zal niet weten waarom deze spelers niet voor Ajax zouden kiezen.

27 juli 2015 om 15:48

@ Gerritjohan

Dan zal Overmars toch eerst eens vrede moeten sluiten met zijn eigen scouting apparaat die hem niet moeten.

27 juli 2015 om 17:22

Dat is nou het probleem van Cruyff beleid. Deze botst namelijk met de huidige scouting apparaat (overmars & c.s.). Met Ling aangesteld als adviseur/consigliere 'cruyff' van de RvC Ajax werkt juist averechts. Wil je dit goed aanpakken, dan zul je de fluwele revolutie moeten aanpakken en neerhalen.

29 juli 2015 om 03:57

@ Gerritjohan

Sorry, maar jij zit er echt volledig naast, zowel het scouting apparaat en de toekomst staan lijnrecht tegenover het wat er nog van over gebleven technische hart (overmars en Bergkamp) en de de Boer (die niet meer in het technisch hart zit staan). Beide onderdelen binnen de club zijn verbolgen over het feit dat het technische hart en de Boer niet handelen naar het mandaat (lijn Cruijff) wat zij meegekregen hadden van de club.

Het probleem is dat het technische hart en de Boer alles behalve uitvoeren van wat er ten tijden van het rapport Coronel en de revolutie was afgesproken. Het was heel duidelijk dat er geen ruimte mee zou zijn voor anders denkende (wat al eerder geprobeerd was en jammerlijk mislukt was). Deze keer zou alles gaan zoals Cruijff het wilde, daar waren het technisch hart en de Boer van op de hoogte.

He probleem is echter dat zij net zoals hun voorgangers vrijwel meteen na hun aanstellingen hun eigen weg op gingen. Cruijff is niet het probleem, al kun je het hem enig sinds kwalijk nemen dat zogenaamde vrienden van hem steeds zeggen het beleid te zullen uitvoeren, maar zodra ze hun zetel hebben compleet iets anders gaan. Bergkamp, de Boer en Overmars moeten eens heel hard intern op de vinger getikt worden.

De terechte oorwassing die Overmars onlangs (te laat in mijn ogen) van de raad van commissarissen kreeg was volledig terecht, maar blijkbaar niet genoeg om die brokkenpiloot in het gareel te krijgen. Wat mij betreft word hij dan ook zo snel mogelijk ontslagen, Overmars was een geweldige speler die ons veel moois heeft gebracht. Alleen voor de functie van "directeur voetbalzaken" is hij gewoon niet geschikt.

Ik kan me vergissen hoor, maar t is niet de eerste keer in de afgelopen jaren dat er "interesse" van ajax kenbaar wordt gemaakt richting spelers van de komende tegenstander.is dat puur toeval of een manier van media bespelen?

Spelers uit de Oostenrijkse competitie zeggen mij helemaal niks verder. We zullen misschien woensdag zien of ze er iets van kunnen.

27 juli 2015 om 11:33

In dit geval puur toeval gok ik, het gaat namelijk om een Oostenrijkse krant en die zullen niet aan spelletjes van Ajax meespelen om een Oostenrijkse club "zenuwachtig" te maken.

27 juli 2015 om 21:15

oke, daar kun je gelijk in hebben ja.

Ik vind het logisch dat Ajax die Beric niet haalt. Sanago is een tijdelijke oplossing. Ik denk dat Ajax voor komende seizoenen op Milik en Zivkovic gaan bouwen.

27 juli 2015 om 12:21

Eindelijk iemand die het begrijpt, toch raar dat het juist opvalt wanneer iemand hier verder dan zijn neus kijkt.
Men lijkt pas tevreden als er dure aankopen komen, maar waarom zou je die halen als je de juiste spelers al in huis hebt?! Dat zou ook een dikke vinger zijn richting jeugdspelers die dan uiteindelijk vertrekken omdat ze liever spelers van buitenaf halen.

27 juli 2015 om 15:59

@ Lunny

" Men lijkt pas tevreden als er dure aankopen komen"

Dit is 1 van de standaard opmerkingen/zaken die wij kritische supporters zogenaamd zouden vinden, terwijl de Ajacieden die al jaren kritisch zijn om voornamelijk hele andere reden kritisch zijn. Dit soort goedkope argumenten (sorry, maar zo zie ik het, al bedoel jij het wellicht niet zo) worden telkens maar weer genoemd door de club en mensen omdat dit bij de zogenaamde "nuchtere" inborst van Nederlanders erin gaat als ketellapper.

Op die manier is het altijd makkelijk om de kritische groep weg te zetten als azijnzeikers of onrealistische supporters. Zoals ik al zei, ondanks dat velen van ons het al tig keer hebben toegelicht blijft men maar met dit soort clichés komen.

27 juli 2015 om 20:15

Kritisch zijn mag iedereen, maar wees ook realistisch. Uiteraard zal de club proberen om alle supporters blij te maken, maar daar luister ik zelf al niet eens meer na. Of het mij nu wel of niet uit komt, doet er niet toe.

Naar mijn mening is dit team sterk genoeg om kampioen te worden en barst het van het talent. Als de neuzen de juiste kant op blijven staan, de jonge knapen zich blijven ontwikkelen zoals ze dat nu doen en elke wedstrijd volle bak geven, hoeven er van mij geen nieuwe aankopen gedaan te worden.

Liever een succesvolle jeugdspeler (die even heeft moeten wennen), dan een veel te dure speler (die zich eigenlijk te groot voelt voor de club. Liever een Klaassen die niks heeft gekost, dan een Sulejmani die als het grootste voetbaltalent van Nederland werd gezien en gekocht werd om bepaalde kritische supporters blij te maken.

27 juli 2015 om 21:25

Afca_leeds, laat ik starten door te stellen dat de toon waarop je het bericht post netjes is en helder.

Ik ben het verder met je stelling wel eens, al wordt het ook vaak omgedraaid. Dan bedoel ik bijvoorbeeld dat, nu PSV kampioen is geworden, er heel makkelijk wordt gezegd dat dat het gevolg is van een 'ervaren" aankoop zoals bijvoorbeeld Guardado. Ik ben er van overtuigd dat het in geval van Guardado gewoon pure klasse is, die een wat minder ervaren speler ook zou kunnen hebben gehad. Anderzijds hebben clubs wel eens vaker ervaring"ingekocht die nergens toe hebben geleid. denk aan van Bommel bij Psv, niet de eerste de beste en een jaar waarin Feijenoord Makaay, Hofland, Landzaat etc haalde (2007?). Nee, het samenstellen van een winnende selectie (of ze nou wel of geen kampioen worden) hangt van meer factoren af dan de ruige of ervaren aankopen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren