Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ajax wijst ‘Talent van de Toekomst’ aan: ‘Een speler naar mijn hart’

Laatste update:

Donny van de Beek is dinsdagavond uitgeroepen tot 'Talent van de Toekomst', zo meldt Ajax via de officiële kanalen. De achttienjarige middenvelder, die afgelopen seizoen uitblonk in Ajax A1, ontving uit handen van Wim Jonk de Sjaak Swart Trofee. Hiermee treedt Van de Beek in de voetsporen van onder anderen Davy Klaassen, die de prijs in 2012 won.

/

Jonk vond het dit jaar samen met de andere trainers ‘héél moeilijk’ om iemand te kiezen. “Maar als we naar alle criteria kijken waar het Talent van de Toekomst aan moet voldoen, dan is onder andere een goede mentaliteit heel belangrijk”, zo geeft de hoofd jeugdopleiding via de officiële kanalen van Ajax aan. “Donny had als jongen uit de provincie in het begin moeite om zich aan te passen in Amsterdam, maar iedereen zag al snel zijn enorme potentie. Hij heeft dit jaar een geweldige ontwikkeling doorgemaakt en is een speler naar mijn hart.”

Erkende spelmakers als Siem de Jong, Christian Eriksen, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart ontvingen in het verleden eveneens de Sjaak Swart Trofee. “Ik ben hartstikke blij en wil in het bijzonder mijn trainers bedanken”, reageert de middenvelder, die onlangs een nieuw contract tot medio 2018 ondertekende. “Ik ben veel beter geworden dit jaar. Ook al mijn medespelers wil ik bedanken. Ik ben heel erg blij mee met deze mooie prijs, bedankt!”

Een terechte uitverkiezing

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik heb hoge verwachtingen van hem en nouri

9 juni 2015 om 22:15

Donny van der Beek, Appie Nouri en Vaclav Cerny... 3 van de beste talenten uit onze jeugdopleiding... Exiciting prospect!

9 juni 2015 om 22:25

Zul je zien dat cerny en nouri het over 5 jaar niet gered hebben en dat talenten die zeer getalenteerd zijn zoals walian en savestano in de luwte hard zijn gegroeid.

9 juni 2015 om 22:33

Walian en Savastano.... Right....

Zonder gekheid, Savastano zou best weleens de linksback van Ajax kunnen worden, maar goed, linksback waar hebben we het over? En Walian valt de laatste 2 seizoenen tegen in zijn ontwikkeling, maar hij kan één ding erg goed en dat is scoren, en dat is zeer belangrijk op zijn positie, maar ik verwacht hem niet als toekomstige Ajaxspits.

Ik schrijf die heren niet af, maar ik zet mijn geld op v.d. Beek, Nouri en Cerny(en Cerny's chick die heel goed is in instagrammen).

9 juni 2015 om 22:36

Inderdaad, zo gaan die dingen.. Spelers die in de jeugd in de schijnwerpers staan kunnen eenmaal in het eerste flink tegenvallen. Voor Van de Beek durf ik mijn hand wel in het vuur te steken, omdat hij een lichaam heeft waarvan ik denk dat die fysiek mee kan komen in het profvoetbal. Nouri en Cerny zijn misschien talentvoller qua techniek, maar fysiek minder ver en kleiner. Dan is het maar afwachten. Ik herinner me ene Aissati die bij PSV net zo werd geroemd als Nouri bij ons, maar eenmaal in het eerste nooit echt die belofte kon inlossen. Wellicht gebeurd hetzelfde bij Nouri als hij fysiek die stap niet kan maken.

9 juni 2015 om 22:39

Fysiek is, zeker in de Eredivisie helemaal niet zo belangrijk is men vaak doet beweren. Kijk naar een messi, hazard, Götze. als je je beenspieren maar in massa weet te kweken, hoef je helemaal niet groot en breed te zijn om één van de beste spelers ter wereld te zijn.

We zullen het zien, de potentie is er, de kansen moeten wel komen, mentaal zit het bij die drie in ieder geval meer dan goed, alleen hopen dat ze niet verdrinken in de zee van complimenten, ik merk wel dat ze die aandacht wel heel erg lekker vinden.

Ot:
v.d. Beek zie ik het eerst de stap maken naar Ajax 1. Ook echt het type voetballer waar de Boer erg van gecharmeerd is.

9 juni 2015 om 22:46

Ik zeg ook niet dat fysiek bepalend is, maar die spelers moeten gewoon echt nog stappen zetten om het mannenvoetbal aan te kunnen. Nu hebben ze nog een flinke achterstand, ook qua spiermassa in hun benen, dus er is gewoon nog flink wat werk voor ze de komende jaren.

9 juni 2015 om 22:48

Denk dat Juan Familia Castillo een iets groter talent is dan Vaclav Cerny.

9 juni 2015 om 22:49

@ De Toekomst

Oké dan zijn we het wat dat betreft eens!
Jaartje in de juup zal hopelijk fysiek wel eens goed uit kunnen pakken.

9 juni 2015 om 23:09

Massa heeft er niks mee te maken. Dat helpt zelfs nadelig. Het gaat om de kracht en explosiviteit die je spieren leveren. Massa is meer effectief op het strand dan op het voetbalveld.
Het maakt je alleen maar trager doordat je spieren verkorten. Als gevolg dat je mobiliteit verminderd raakt. Neem een Ronaldo, die heeft minder massa dan de gemiddelde sportschoolfanaat bij een basic fit, terwijl een Ronaldo veel sterker is en afgetrainder.

9 juni 2015 om 23:10

Nu is het niets dan lof. Maar de heren gaan natuurlijk ook nog stront genoeg over zich heenkrijgen. Het zijn nog heerlijke technische spelers die natuurlijk met de nodige nonchalance en zelfoverschatting zomaar kunnen doorschieten in primadonnas. We zullen het zien, ik ben zeer gecharmeerd van Nouri, van de beek iets minder maar dat is een kwestie van smaak en ook hij is ontegenzeggelijk een enorm talent. Ben benieuwd. Walian en savestano moeten gewoon hard blijven werken. Heb vooral bij walian wel een goed gevoel, lastig te plaatsen natuurlijk.

9 juni 2015 om 23:11

Ik kijk niet veel naar de A1 van Ajax maar en Menig dan?

9 juni 2015 om 23:17

Ronaldo heeft behoorlijk wat massa hoor, en helemaal droog getraind wat je ook niet bij Nederlandse voetballers ziet helaas.
Ze missen de kracht om hun body te gebruiken.
Genoeg massa is daarin wel belangrijk en daarna kan je het omzetten in kracht en kunnen je spieren minder worden omdat je lichaam er aan gewend raakt.

Zie het maar als iemand die voor z'n werk dozen van 40 kg tilt.
De eerste paar weken zal hij spieren kweken en breder worden, hierna zal de spiermassa afnemen omdat het lichaam er gewend aan raakt, maar de kracht zit dan nog wel in het lichaam.

9 juni 2015 om 23:18

@ishock

Zoek eens één foto van Christiano Ronaldo en kijk eens goed naar zijn benen. Wat een boomstammen zijn dat dan?

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/12/05/23c59f5f...
Hier kijk dit dan haha

10 juni 2015 om 00:12

Vergeet iedereen Che Nunnely ofzo? Dat is ook een werkelijk geweldig talent en een waar racemonster.

10 juni 2015 om 00:29

Whahaha eens!

10 juni 2015 om 00:51

Nunnely is ook een groot talent, zeker een jongen die over 2 jaar voor deze prijs in aanmerking komt. Misschien volgend jaar al, dat ligt aan zijn ontwikkeling aankomend jaar. Ik tip Eiting voor volgend seizoen, maar dat is een momentopname. Nunnely krijgt overigens zware concurrentie van Malen en de Ligt tzt.

10 juni 2015 om 00:51

Dat is niet helemaal waar, hoewel ik het voor een groot gedeelte met je eens ben, moet je toch toegeven dat je door te trainen standaard massa krijgt en dat een grasspriet minder sterk en snel is als een Ronaldo dat moet je toch met me eens zijn... Je moet alleen niet te veel massa willen hebben, de massa die je hebt moet effectief zijn, dat is het beste!

10 juni 2015 om 08:33

Hahahahah, Gaan we weer,

Cerny een van de beste talenten uit Onze Jeugdopleiding.

hahahahah het is weer zo ver jongens, de eigen-jeugd gaat weer doorbreken

10 juni 2015 om 09:34

hij zit toch in onze ( ajax ) jeugdopleiding? niemand noemthet eigen jeugd. daar kom jij mee. of moeten de buitenlanders in de opleiding een andere naam krijgen?

10 juni 2015 om 09:46

Jaartje in de juup hebben ze helemaal niks aan. Gelijk voor de leeuwen in het eerste, zulke talenten moet je uitdagen en die zullen ze niet in de juup vinden. Gewoon gelijk met 1 mee laten doen, als ze het niet redden dan waren ze dus toch niet van die grote talenten, redden ze het wel dan zullen ze alleen maar beter worden.

10 juni 2015 om 10:42

Weer eens zo'n nietszeggende prijs bij Ajax: (2015) Donny van de Beek
(2014) El Mahdioui volgt Damon Mirani (2013), Mickey van der Hart (2012), Dat is de laatste lichting, waar zijn die mannen gebleven?.....moet je eens naar de jaren daarvoor kijken. (de jaren voor de revolutie)
Davy Klaassen (2011) en Christian Eriksen (2010) op. Ook Siem de Jong, Kenneth Vermeer, Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder en John Heitinga..... Stap nou eens van die roze talenten wolk af en geef eens een miljoen uit aan Dijks, anders wordt het weer niks volgend jaar.

10 juni 2015 om 13:10

Waar zeg ik dat hij eigen jeugd is... Hij komt uit onze jeugdopleiding. Wil je dat tegenspreken?

10 juni 2015 om 13:41

@galasek maar dat gaat niet gebeuren, De Boer is een fan van zijn talenten eerst laten rijpen in Jong, en dat gaat voor die drie niet anders zijn.

9 juni 2015 om 22:43

Waar op het middenveld staat hij eigenlijk?

9 juni 2015 om 22:48

@ hilvaria

hij is een echte centrale middenvelder, iemand die tempo bepaalt, spel leest, een buitengewoon fijne techniek heeft en een lekkere pass en schot. Hij zou ook op 10 kunnen, zeker met zijn scorend vermogen.

10 juni 2015 om 00:17

Plek van Klaassen, Ram, kan ook op CVM goed uit de voeten. Nouri is meer een Lam, een type Eriksen, een spelmaker, creatieveling. Vd Beek heeft meer diepgang, maar ook meer verdedigend vermogen.

Terecht. Was dit seizoen echt de man bij de A1. Veel constanter als een Nouri en Cerny die bij vlagen geweldige dingen lieten zien.

9 juni 2015 om 22:41

Inderdaad, zeker iets dat mij ook opviel. Ik heb een paar wedstrijdjes meegepakt en bijv. tegen Roma in de Youth Cup was v/d Beek over de gehele wedstrijd constant, terwijl Cerny en Nouri maar zo af en toe wat lieten zien. Ik zie in hem de nieuwe Klaassen. Zal hem denk ik ook wel opvolgen, als Klaassen over een kleine twee jaar de stap omhoog zet.

9 juni 2015 om 22:51

en zijn goals afgelopen seizoen getuigen echt van grote klasse, Bergkamp zou een paar van die stiftjes niet mooier kunnen maken

9 juni 2015 om 23:58

Veel constanter dan Nouri is onzin.

Ik heb zo'n beetje elke wedstrijd gezien en de twee ontlopen elkaar niet veel. Nouri maakt een elftal écht beter met zijn spel. Hij geeft vaak de voorassist en creëert met simpele passes en acties ruimte voor medespelers als Cerny, Dekker, Van de Beek en El Mahdioui. In het scorende gedeelte is Van de Beek weer beter.

Van de Beek is fysiek verder, dat kan je beter zeggen.

10 juni 2015 om 00:31

Vd Beek is echt wel constanter dan Nouri. Nouri kan 5en afwisselen met 9s, vd Beek speelt altijd een 7 of een 8. Nouri heeft een hogere bovengrens, maar ook een lagere ondergrens. Vd Beek is niet alleen in het scorende werk beter, hij is ook verdedigend beter, onderschept veel meer ballen en heeft minder balverlies omdat hij iets minder risico's neemt en meer duels wint. Nouri heb je weinig aan bij balverlies. Nouri heeft soms ook momenten dat je hem een kwartier niet ziet in een wedstrijd. Dat heeft vd Beek niet. Jij zegt dat je bijna alles hebt gezien, dan moet dat jou ook opgevallen zijn.

10 juni 2015 om 01:24

Van de Beek is allround, ik heb hem dit seizoen gezien als controleur, als aanvallende middenvelder in de as maar ook als rechtermiddenvelder (hij stond bijna stijf op rechts uit tegen VVV Venlo), Nouri kan maar op twee posities uit de voeten. Linkermiddenvelder en nummer tien. Omdat Ajax niet met een tien speelt is hij dus altijd linkermiddenvelder. Dus verdedigend valt het niet te vergelijken.

Ik zie Nouri eigenlijk zelden een vijf halen, misschien twee of drie wedstrijden dit seizoen. Van de Beek was zonder enige twijfel de beste speler in de eerste seizoenshelft, maar in de tweede helft van het seizoen werd hij iets minder, nog wel uitstekend, maar wel minder. Neem de wedstrijden thuis tegen Twente, uit tegen AZ en ook uit tegen PSV (ondanks zijn geweldige goal).

Van de Beek is klaar voor het eerste en kan door zijn fysieke gesteldheid waarschijnlijk zelfs verder komen dan Nouri, maar om te zeggen dat hij constanter was dan Nouri? Nee, in mijn ogen niet. Het ontloopt elkaar niet veel, beiden voortreffelijk.

10 juni 2015 om 13:43

Idd, Nouri haalt zelden een 5, vd Beek haalt dat nooit. Dat bedoel ik dus. Ik heb Donny ook wel eens zien tegenvallen, maar dan speelt hij nog steeds een dikke 6, blijkt achteraf altijd weer dat hij dan doorspeelt met een blessure of net die week 2 trainingen bij het 1e en 2 bij Jong heeft meegedaan.. En dat verdedigen van vd Beek, dat doet hij vanaf AM he, niet als Cvm, want daar heeft hij amper gespeeld dit seizoen, 2, misschien 3x in totaal (oranje u19 niet meegerekend). El Mahdioui en later Eiting speelden op Cvm. Het was de bedoeling dat vd Beek (op verzoek van FdB trouwens, die wilde hem daar in actie zien) tegen PSG thuis op CVM zou spelen met Nouri en Bay voor zich, maar op het laatste moment bleek Bay niet fit en speelde vd Beek op AM, naast Nouri en El Mahdioui erachter.. Achteraf was dat een juiste beslissing, gezien zijn hattrick

Uit tegen AZ vond ik hem prima spelen, ondanks dat we niet wonnen. PSV uit was Nouri net zo slecht als vd Beek, dat kwam overigens vooral omdat ze te diep stonden en Paal (die erg goed spelende die wedstrijd) Eiting geen millimeter ruimte gaf, toen liep de hele ploeg vrij stroef en het middenveld werd overlopen. Totdat Mirani het middenveld halverwege de 2e helft had omgezet, Nouri ging naar de 10 en vd Beek liet zich zakken naar rechtshalf in een systeem met de punt naar voren. VVV uit heb ik niet gezien, ik volg ook de andere teams en ga alleen mee naar de echt interessante affiches, Psv, Feyenoord, AZ uit enzo.. Utrecht uit en Brabant United heb ik ook gezien, al deed vd Beek bij BU niet mee. Twente, Roda, Heerenveen etc laat ik schieten, dan kijk ik net zo lief de B1 (ook een leuke poeg btw).

Met constanter bedoel ik puur dat hij een hogere ondergrens heeft dan Nouri en een lagere bovengrens, Nouri schommelt meer in z'n prestaties. Dat is overigens ook compleet logisch gezien hun verschillende speelstylen. Nouri heb ik ook hele slechte wedstrijden zien spelen, PSV thuis bijvoorbeeld (nee, niet alleen door die foute pass bij de 0-1).. Het is geen kritiek op Nouri, in vorm veruit onze beste en creatiefste speler, het is slechts een constatering dat Nouri minder constant is dan vd Beek..

Overigens wel leuk eens iemand tegen te komen die de ploeg ook écht volgt en niet al zijn bevindingen baseert op Barca en Roma thuis.. Ik hoop dan ook dat je het met me eens bent dat Cerny, ondanks zijn linksbenigheid, gewoon een rechtsbuiten is? Ik kom téveel mensen tegen die hem standaard linksbuiten noemen (omdat hij in de YL daar moest spelen ivm Muric).

10 juni 2015 om 13:50

Nouri zelden een 5 halen? Volgens mij heb jij ook maar echt 4 wedstrijden van de A1 over het hele seizoen gezien. Nouri heeft misschien 4 wedstrijden inderdaad net een 5 gescoord, voor de rest daarboven. Nouri, vd Beek en ook Cerny waren praktisch elke wedstrijd de uitblinkers.

10 juni 2015 om 13:52

Beschouw de eerste zinnvan deze tekst als verkeerd begrepen en als verkeerd gereageerd hahaha

10 juni 2015 om 14:12

Dat zal ik maar doen ja, blijkbaar interpreteerde je me verkeerd, dat kan, het staat er wellicht ook een beetje krom
Ik denk dat ik zo'n 20-25 competitiewedstrijden van ze heb gezien. En ja, Nouri haalt wel eens een 5je, dat geeft ook helemaal niet voor een 17/18 jarig talent, dat hoort er gewoon bij.

10 juni 2015 om 14:47

Ik kan me vinden in je tekst. Over Cerny; in mijn ogen is het zeker een rechtsbuiten. Cerny is vreselijk onvoorspelbaar op rechts, hij kan naar binnenkomen maar net zo makkelijk buitenom. Op links is hij beperkt tot 1 actie, en dat is buitenom. Als hij daar binnendoor gaat dan ziet het er niet echt natuurlijk uit.

Ik zou altijd voor Cerny op rechts kiezen en Gino Dekker op links gooien, een kopsterke spits erbij en je hebt een geweldige aanval.

10 juni 2015 om 15:13

Nee, was gewoon een goede reactie van jou. Top. Ik hoop dat wij in de toekomst van de Beek en Nouri samen kunnen bewonderen in Ajax 1. Zij vullen elkaar goed aan

Was wel te verwachten, dat hij zou winnen.
Ben benieuwd wanneer hij een stapje hogerop gaat, want ik denk dat hij daar wel aan toe is.

9 juni 2015 om 22:21

Hij sluit na de zomer aan bij het eerte, het lijkt dus een kwestie van tijd. Kunnen we eindelijk weer met een echte nummer 10 spelen!

9 juni 2015 om 22:23

Klopt, maar dan ben ik benieuwd wanneer hij speeltijd gaat krijgen (buiten de oefenwedstrijden na dan, want daar zal hij veel aan spelen toekomen)

9 juni 2015 om 22:24

Klaassen is in principe ook een 10

9 juni 2015 om 22:36

Aansluiten bij het eerste wilt bij Ajax zeggen dat hij voornamelijk zal trainen bij het eerste en het dit eerste jaar vooral gaat moeteen doen met sporadische minuten in de Eredivisie maar veelal bij Jong Ajax gaat worden opgesteld. En dat is ook niet verkeerd. Het fysieke gat tussen de A1 en Ajax 1 is groot. De Jupiler league zorgt ervoor dat jongens als van de Beek en ook Nouri over een jaar of 2 makkelijk kunnen aansluiten bij Ajax 1. Maar dat is een proces. Ik noem jongens als Riedewald en Bazoer als meest kenmerkende. Verwacht niet dat van de Beek direct in de basis start volgend seizoen. Klaassen is hem in die sowieso voor.

9 juni 2015 om 22:39

Klaassen is een veel betere nummer 10, Klaassen is voor die positie gemaakt. maar met de punt vooruit is een minder systeem dan met de punt achteruit, want dan creeer je meer afspeelmogelijkheden. Iedereen met een beetje voetbalverstand weet dat.

9 juni 2015 om 22:57

Meer afspeel mogelijkheden voor wie?

10 juni 2015 om 09:12

Don co wat brabbel je nou allemaal bijna alle topteams spelen met een aanvallende middenvelder met een blok van 2 erachter.

Kan niet wachten om Donny in actie te zien in Ajax 1, geweldige speler gezegend met een geweldige techniek. Smullen!

9 juni 2015 om 22:22

Neem aan dat die niet gaat halen, zal voor die tijd wel vertrekken naar Londen of Manchester.

9 juni 2015 om 22:24

Dat denk ik niet.
Ik ken hem niet persoonlijk, maar hij lijkt me iemand die zich eerst wilt bewijzen bij (in dit geval) Ajax, voordat hij een stap naar het buitenland maakt.

9 juni 2015 om 23:18

Royalantwerper,

Hij heeft al bijgetekend t/m 2018. Als hij van plan was te vertrekken zou hij dat dus niet doen. Hij maakt ongetwijfeld aankomend seizoen zijn Eredivisie debuut.

9 juni 2015 om 23:20

In de A valt het best mee hoeveel er weggaan. De talenten die naar het buitenland gaan doen dit meestal al voordat ze in de A zitten. Ik verwacht ook niet dat een van de toptalenten uit de A Ajax gaat verlaten voor een buitenlandse club, voor ze in Ajax 1 hebben gespeeld. Van de A1 die de finale van de Next gen speelde, is ook bijna iedereen bij Ajax gebleven: Klaassen, Veltman, Fischer, Denswil, Dijks, Sporkslede, Van der Hart, De Sa. Niet allemaal toppers natuurlijk, maar je haalt niet zomaar de finale.

Lijkt me terecht en als hij blessure vrij blijft zie ik hem wel debuteren komend seizoen.

En nu maar hopen dat hij niet net als Kishna een superhyperultramegatalent genoemd wordt en vervolgens er helemaal niks van bakt in het eerste elftal. Het lijkt in ieder geval al alsof Donny over heel wat meer gezond verstand beschikt en vooral wat minder praatjes heeft dan Kishna.

9 juni 2015 om 22:25

Nee joh! Dit is Maradonny, het pareltje van de Ajax opleiding Word de nieuwe/verbeterde versie van Sneijder!

9 juni 2015 om 22:28

Dat is nogal een uitspraak! Sneijder was voor mij (en ik denk vele met mij, vooral in NL) in 2010 de absoluut beste speler van de wereld. Ik geef het je te doen!
Laten we hopen dat van Beek zelf voorlopig wat voorzichtiger zal zijn in z'n uitspraken, anders neemt het met recht Kishna-achtige vormen aan.

9 juni 2015 om 22:33

Hhet was indd wel een zeer sarcastische reactie . Heb van veel Ajax fans in het echt en op voetbalzone gehoord dat dit een grote jongen word. Ken hem zelf alleen maar van de prachtige compilaties op youtube.

9 juni 2015 om 22:27

Blijft altijd afwachten. Bakkali leek ook een heel nuchtere jongen te zijn die Manchester City afwees etcetera, om vervolgens toch hele rare sprongen te maken bij tegenslag. Ik verwacht niet dat zoiets bij Donny gaat gebeuren overigens, lijkt me een zekerheidje voor over twee jaar als opvolger van Klaassen (of als compaan van)

Sluit hij aan bij jong aankomend seizoen

Het was of hij of Nouri. Cerny is wisselvalliger. Ik ben benieuwd ik stop met ophemelen van die gasten. Laat het nu maar is zien in Jong Ajax zou ik zeggen.

Is dit nou echt een prijs.. dit maakt de druk op die jonge jongens alleen maar groter..

Damon Mirani -- zeg het maar, 1 van de laatste voorgangers..

9 juni 2015 om 23:09

Mirani is vorige maand pas 19 geworden. Nog te jong om nu al af te schrijven. Het is alleen wel jammer dat hij geen groeispurt meer heeft gehad want voor een verdediger is 1,82 misschien net iets te klein a la Veltman.

waar blijven de talenten ala sneijder/vdv

9 juni 2015 om 23:11

Vd Beek en Nouri zouden heel goed de nieuwe VDV en Sneijder kunnen zijn. Klaassen en Fischer hebben trouwens ook die potentie.

9 juni 2015 om 23:19

mwah, sneijder was al verder dan klaassen op die leeftijd! maar ik hoop het!

10 juni 2015 om 14:16

Sneijder was er ook niet een jaar tussenuit geweest met een blessure, Klaassen wel. Overigens vind ik Klaassen en Sneijder 2 compleet verschillende spelers, beide aanvallende middenvelders, maar met ieder een compleet eigen speelstijl.

Gefeliciteerd Donny
Geniet er nog maar even van.
Onder Frank de Boer verander je hoogstwaarschijnlijk in een grijze muis.
En wordt je een vormdip aangepraat.
En mag je na een mislukt seizoen verhuurd gaan worden.
Het ligt namelijk nooit aan het systeem van Frank de Boer altijd aan de speler.

Ikzelf ben het meest gecharmeerd van Nouri. Die piekt echt tot buitenaards niveau.
Helaas zakt die daarentegen ook vaker door de ondergrens dan Donny. Zelfde verhaal een beetje met Cerny.

Donny is een zeer constante en fysiek goede speler met genoeg technische bagage, daarom zal die het ook redden in Ajax 1 en als eerste zijn debuut maken van die 3.

Uit de provincie waar is hij begonnen met voetballen?

10 juni 2015 om 00:40

Nijkerkerveen.

Donny van de Beek is een van de veel belovende talenten van Ajax. Hij lijkt in alles de logische opvolger van Klaassen. Hij kan komend seizoen als een van de weinige talenten echt de aansluiting met het eerste gaan vinden. Al zullen er spoedig meer volgen.

10 juni 2015 om 00:48

Donny is een fantastische voetballer. Een geweldig persoon , zowel in het veld als buiten het veld. Nuchtere mentaliteit, ik verwacht niet dat die gekke dingen zal doen. Volgend seizoen zal hij denk ik debuteren in het eerste

ik hoor iedereen over cerny, nouri en van beek. maar wat denken jullie over muric? zal die dit seizoen bij ajax 1 aansluiten?

10 juni 2015 om 13:56

Vind Muric minder dan Cerny, voorspelbaarder.. Tot enkele wedstrijden voor het eind vd competitie had hij maar 1 truck, naar binnen komen en uithalen vd rand vd 16, altijd mikkend op de 2e paal. Vaak schoot hij hem dan naast ook.. De laatste 2 a 3 wedstrijden werd hij iets minder voorspelbaar, ging iets vaker buitenom, maar kan met rechts niet echt veel. Ook zijn zijn looplijnen nog vrij matig, zet hij loopacties (om bijv ruimte te maken voor een opkomende back) te laat in en is er niet met hem te communiceren, want hij spreekt geen woord Nederlands en 5 woorden Engels. Zelfs zijn ploeggenoten storen zich daaraan..

Of hij aan zal sluiten bij het 1e ligt aan hemzelf, als hij slim is gaat hij in z'n vakantie intensief Engelse lessen volgen zodat hij volgend seizoen iig begrijpt wat hem verteld wordt, maar vind hem echt een type dat direct naar huis vliegt en de hele vakantie Servisch gaat praten en volgend seizoen op hetzelfde niveau zit als nu, maar dat laatste kan zomaar een misvatting zijn, dat is puur mijn onderbuik dat spreekt..

Is het niet een idee om deze speler te verhuren aan een NEC / de Graafschap dit jaar? Kan hij mooitwat ervaring op doen, en voor deze clubs een aardige speler waarschijnlijk

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren