Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Dit is erg pijnlijk, maar Real Madrid kan deze situatie overwinnen’

Laatste update:

Real Madrid was bezig aan een waanzinnige reeks, maar de laatste weken zit er zand in de motor. In de competitie ging het mis tegen Villarreal (1-1) en Athletic Bilbao (1-0) en in de Champions League was Schalke 04 te sterk (3-4), al bekerden de Spanjaarden wel door. Er wordt gesproken van een crisis, maar clubicoon Raúl rekent op een opleving.

/

“Een seizoen duurt tien maanden. Een maand of twee geleden had Real Madrid 22 wedstrijden op rij gewonnen en had iedereen het erover hoe goed de ploeg wel niet was”, laat Raúl weten aan Grupo Ditriz. “Nu heeft het team wat nederlagen geleden, erg pijnlijk voor een club als Real Madrid, maar de spelers en de staf hebben de kwaliteit om deze situatie te overwinnen.”

“Ik steun de club meer dan ooit”, gaat Raúl verder. “Ik weet zeker dat de spelers alles geven om de resultaten te verbeteren”, klinkt het. Real Madrid is de koppositie inmiddels kwijt aan Barcelona; zondag speelt de club uit de hoofdstad nog tegen Levante.

Denk je dat Real Madrid de titel pakt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Toch apart dat het ineens zo kan kantelen. Je merkt nu echt dat ze een speler van het kaliber Xabi Alonso missen. Ik denk dat ze met hem erbij de laatste tijd veel minder punten verspeeld zouden hebben.

15 maart 2015 om 12:42

Ben ik het mee eens. Alonso was een geweldige middevelder die zowel verdedigend als aanvallend uit de voeten kon. Kroos is toch minder verdedigend. Het wegvallen van Ramos en Pepe heeft ook een grote impact gehad op Real Madrid denk ik.

15 maart 2015 om 12:45

Of ze misten Modric, James en Ramos.

15 maart 2015 om 12:53

Juist niet...probleem is in mijn ogen het tempo en dat deed Alonso de laatste 2 seizoenen niet echt top. Ik vind Kroos beter, beter dan Alonso in zn laatste seizoen bij Real. Probleem is de vermoeidheid en men is verzadigd. Ronaldo, Bale en Benzema uit vorm. Je mist James en Rams en het is opvallend dat sinds Modric zn blessure het minder goed loopt.

15 maart 2015 om 12:54

Zo zie je ook dat als real niet goed loopt dat ronaldo ook totaal niet loopt. Hij is zo afhankelijk van de goede spelers bij real. Real heeft een goed jaartje gehad maar de cl gaan ze niet winnen dit jaar.

15 maart 2015 om 12:57

Dat zelfde geldt toch ook voor Messi. Hij draaide de afgelopen seizoen toch ook minder. En ook heel Barca had toen te maken met een mindere vorm. Dus dit is dus niet alleen bij Ronaldo het geval.

15 maart 2015 om 13:22

messi is de spelmaker dus het is logisch dat het minder draait me barca als messi niet invorm is, maar ronaldo daarin tegen is een afmaker dus heeft het niks te maken dat als hij uitvorm dat het met real niet goed gaat. Het heeft meer te maken met het middenveld van real dat nu gewoon niet goed draait.

15 maart 2015 om 13:23

Nee hoor dat heb je toch echt helemaal verkeerd. Messi was niet in vorm en daardoor draaide heel barca niet. Messi is een spelbepaler bij barca. Ronaldo is een afmaker bij real.

15 maart 2015 om 23:18

Onzin. Het heeft te maken met het totaalplaatje. Barca draait nu gewoon goed en niet alleen Messi. Het was vorig seizoen (en het seizoen daarvoor) overal een zooitje (op elke linie).

Het zelfde is nu het geval bij Real.

15 maart 2015 om 13:01

De reden waarom Real Madrid is gaan kantelen, is omdat Ronaldo kantelt. Sinds zijn relatiebreuk is hij zichzelf niet meer, hij speelt slecht en was heel en heel gefrustreerd. Hij trapte iemand nog na zelfs de eerste wedstrijd na zijn breuk.

Het gemis van Modric en James mag geen smoesje zijn, omdat we waardige vervangers hebben. Die van Ramos kan ik wel begrijpen, omdat Varane en Nacho echt een stuk minder is dan Ramos.

15 maart 2015 om 13:07

We hebben gezien hoe waardig die vervangers zijn na dat enorme aantal puntverlies achterelkaar.

Vergelijk het met Bayern.

15 maart 2015 om 14:26

Waardige vervangers voor Modric? Modric was voor zijn blessure de beste speler van Real Madrid en de schakel die het team bijeenhield. Hij was onmisbaar en dat hebben we gezien. Ramos is wel op te vangen door Varane, maar die jongen is geen leider achterin. Net als Pepe overigens en met een onzekere Casillas achter je leidt dat tot problemen achterin. James is ook een gemis gebleken, komt veel beter tot zijn recht in Spanje dan Bale.

15 maart 2015 om 14:01

Di maria hoorde je zoveel bij real nu hoor je hem nooit meer

15 maart 2015 om 15:22

Ze missen Modric, de echte 'motor' van dit team. Eerst bestempeld als grootste miskoop van het seizoen, maar desondanks heeft hij zich gewerkt naar de belangrijkste man op het veld. Kroos kan niet het spel versnellen zoals Modric dat kan en daar is het misgegaan de laatste weken. Daarnaast zijn het gemis van James en Ramos ook groot. Natuurlijk heeft Isco wel geweldig gespeeld sinds hij zich in de basis heeft gevestigd, maar James begon toch met prima statistieken aan zijn seizoen bij Real. Kortom, ik zie zeker niet in waarom Alosno de speler zou zijn die Real mist.

James op rechts, Bale verkopen en middenveld Modric Kroos Isco, die opstelling werkte fenomenaal goed!

Dan hoef je al club ook geen spelers te halen deze periode, oke die Danilo van Porto erbij is prima maar je hoeft niet weeeeeer een topspeler te halen!

15 maart 2015 om 12:46

Tja maar dat zou fatsoenlijk beleid zijn, en dat moeten we natuurlijk niet hebben!

15 maart 2015 om 12:50

Ik ben het wel met je eens, hoewel ik niet vind dat ze bale moeten gaan verkopen nu, geef hem nog een kans, van mij mogen ze hem nu een keer laten banken en hopen dat hij met meer energie terug komt, mocht hij nog steeds dramatisch spelen dan ben ik wel voor een transfer. Ik hoop ook dat real niemand haalt, ze hebben zoals je zei al een super middenveld als Carlo isco,kroos,modric,James alle 4 laat spelen, Lucas op de bank ze hebben die ödegaard gehaald en Marco asensio, enige wat ze nog erbij zouden kunnen halen is een goede cvm voor als khedira en illara weg zouden gaan, maar geen wereldster die ze weer voor een mega bedrag moeten binnenslepen, al denk ik wel dat ze weer met grote sommen geld gaan smijten voor een speler, als ze voor iemand veel geld willen neerleggen dan mogen ze dat doen voor de Gea

15 maart 2015 om 13:09

Wat slim, een al kleine selectie nog meer verkleinen door Bale te verkopen. Aangezien je volgend jaar zonder Bale nog maar 5 spelers voor de 4 aanvallende posities hebt is het logisch Bale te verkopen.

Real speelt maar gemiddeld 70 wedstrijden per jaar. Natuurlijk moet de selectie nog kleiner.

Real komt er wel weer bovenop, volgende week de clasico winnen en iedereen bombardeerd ze weer tot absolute titelkandidaat en kanshebben voor de cl.

Volgens mij hadden zij ook van Valencia verloren met 2-1, tegen Atletico met 4-0, en zoals hierboven verkeerd is aangegeven, tegen Bilbao verloren met 1-0. En ook een paar keer geluk gehad zoals tegen Cordoba uit. Men moet zich er gewoon bij neerleggen dat Real Madrid op dit moment een middelmatige ploeg is. Dat kan weer veranderen, maar niet door 1 of 2 goede aanvallen. Daar gaat tijd over heen.

15 maart 2015 om 12:54

Ik denk dat jij het verkeerd verwoord, real is geen middelmatige ploeg, want het is een ploeg die wel 22 wedstrijden op rij wint dan ben je geen middelmatige ploeg, real is een top ploeg die op dit moment middelmatig presteren, als ze de vorm terugvinden zullen ze gewoon weer de top ploeg zijn die weer gewoon top presteert.

15 maart 2015 om 13:01

Dat denk ik niet. Real Madrid is een middelmatige ploeg op dit moment. Zodra ze weer 22 wedstrijden achter elkaar winnen, dan heb je gelijk. Nu niet. Een topploeg presteert altijd top. Een middelmatige ploeg presteert middelmatig.

15 maart 2015 om 13:11

Real heeft 5 keer verloren in 2015 en 2 keer gelijk gespeeld. 3 van die wedstrijden waren tegen de aartsrivaal uit Madrid. 1 uit tegen Valencia. 1 uit tegen Bilbao. Zodra ze moeilijke tegenstanders krijgen, dan zie je dat het gewoon een subtoppertje is. Als je dan ook nog Bale, James en Ronaldo hebt(ong300miljoen) dan kan je jezelf geen topploeg meer noemen. Of toch wel?

15 maart 2015 om 13:20

Welke vorm real ook heeft, ze blijven een topploeg! Een middelmatige ploeg heeft geen beschikking tot spelers als modric, ramos etc dus stop aub met die onzin reacties

15 maart 2015 om 13:29

Het gaat niet om de namen, het gaat om voetbal. Als Modric op zijn niveau komt van voor zijn blessure, dan kan je zeggen dat Modric top is. Hetzelfde geldt min of meer voor Ramos, maar dan nog hoef je geen topploeg te zijn. Waarom onzinnig? Omdat het niet strookt met wat de meeste Realfans denken? Ik zeg wat ik denk en wat ik wil, sorry ;-)

15 maart 2015 om 13:39

Haha wow... Wat een kul argument.
Ja jonge leef jij verder in je wereld waar Real Madrid een subtopper is en waar waarschijnlijk Valencia zeker een wereldploeg is..

15 maart 2015 om 13:39

Toen Atletico vorig jaar nog geen kampioen was hield niemand daar rekening mee. Daarmee bedoel ik dat zij dus in de ogen van mensen een mindere ploeg waren dan Barca of Real. Dat was dus niet zo. Dit jaar lijkt alleen Barca sterker te zijn dan Atletico, maar aan het einde van de rit kan het zo maar weer zo zijn dat Atletico kampioen word. En dan kan je van alles gaan roepen, maar niks aan te doen....

Als ze geen Europees voetbal zouden halen, dan was Atleti een middelmatig ploegje.

Middelmatig presteren; middelmatige ploeg
Top presteren. ; topploeg

15 maart 2015 om 13:43

Niemand zegt dat. Valencia is geen wereldploeg, wel een goed voetballende team. Beter dan Real Madrid. Real Madrid is geen subtopper, ze staan op de 2e plek. Ik weet niet of je het weet?? Ben jij echt voor Real? Real Madrid is op dit moment wel een middelmatig ploegje.

15 maart 2015 om 13:45

@El Lion Messi, Real middelmatig ploeg? Als ik jouw beredenering volg dan betekent het dus toen Barca minder presteerde dat zij toen ook middelmatig ploeg waren?

Dat een topploeg middelmatig kan presteren, kan ik begrijpen maar om nu Real een middelmatige ploeg te noemen! vind ik een belachelijke opmerking.

Ontopic: Real komt dit wel bovenop alleen de vraag is of het dan niet te laat is! Verder is zo een type als Alonso al genoeg voor leiderschap. Hij hoeft helemaal niet zo goed te zijn als Kroos of modric maar moet leiderschap uit kunnen stralen.

15 maart 2015 om 13:57

De spelers zijn de ploeg, real heeft topspelers, dat ze nu even niet presteren betekent het niet dat het middelmatige spelers zijn. Deze ploeg heeft de cl gewonnen en stonden een aantal weken geleden nog bovenaan in Spanje. Neem jij jezelf serieus, of geloof je echt heilig in jouw betekenis van een middelmatige ploeg!

15 maart 2015 om 14:23

Ik vind jou redeneringen volkomen onzin, je geloofwaardigheid houd al op door real een middelmatige ploeg te noemen en zelf een subtop. Ja real heeft 5 wedstrijden verloren en zijn in slechte vorm, maar door ze daardoor te bestempelen als subtop dan ben je of een heel groot real hater of snap jij er niks van.
Real is in slechte vorm waardoor ze middelmatig presteren, jij vergeet nu dat Barcelona ook in die slechte vorm verkeerde, ze hebben dit seizoen in de liga ook 4x verloren, dat was ook gewoon een top ploeg in vorm crisis, hoezo moet real dan nu een subtopper zijn omdat ze nu in een vormdip zoals barca een tijdje geleden verkeren. Het gat tussen real en barca is nu 4 punten ( real moet nog tegen Levante) als real weet te winnen is het gat 1 punt en als real gewoon de vorm terug krijgt zoals barca die terug heeft gevonden kan de clasico alle kanten op dan kan real weer 2 punten voorsprong hebben, is barca dan ook opeens een subtopper geworden.
Probeer eens objectief naar de situatie te kijken inplaats van die real haat onzin, pfff subtopper en middelmatige ploeg kom op zeg.

15 maart 2015 om 16:13

@xa14, Ja Real, ja. Ja, toen Barca minder presteerde was het ook een middelmatig ploegje. Het gaat erom dat ze veel minder presteren dan normaal. Real zakt door de ondergrens, zullen we maar noemen. Ik begrijp dan ook niet dat jij, als Real fan zijnde (daar ga ik maar vanuit), jouw team/club verdedigd. Terwijl er minimaal 500 miljoen euro op het veld staat. Het spel is niet om aan te zien. Los zand... Geen structuur. Het kan dan ook niet aan 1 persoon liggen. Het gaat om voetbal trouwens, de uitstraling komt later.

15 maart 2015 om 16:24

@vendemen, Je moet even duidelijker jouw zinnen formuleren. Real heeft topspelers, niemand die dat ontkent. Op dit moment presteren zij als ploeg middelmatig. Dus zijn ze op dit moment een middelmatige ploeg. Vorige week stonden ze nog bovenaan ( ik help je even), maar het gaat om hoe je speelt op dit moment. Daarom zakken nu naar plek 2. En als ze zo door blijven spelen(middelmatig), dan gaan ze misschien nog meer plekken zakken.

15 maart 2015 om 16:39

R.m.zizou, Ik denk dat jij je vergist. Ik zeg niet dat Real een subtopper is. Ik hoop wel dat als dit heeeeeel lang aanhoud, dit volgend jaar het geval is. Real is een middelmatige ploeg. Slecht presteren maakt jou slecht. Middelmatig presteren maakt jou middelmatig. Goed presteren maakt jou goed. Natuurlijk heeft Barca dit ook meegemaakt. Vaak genoeg en lang genoeg. Barca heeft ook middelmatige periodes gehad, jarenlang.

Topspelers die samen in die periodes samen middelmatig presteerden, ondanks kortere sterke periodes. Als je maar 1 wedstrijd middelmatig speelt, dan ben je op dat moment middelmatig. Dat de volgende wedstrijd weer anders kan zijn, dat is mogelijk.

Maar als je over een gehele periode middelmatig speelt, dan kan je gewoon concluderen dat je middelmatig bent en moeilijk uit die periode kan komen. Zo ook Real. Vaak kan de Clasico alle kanten op, maar niet deze.

Ik haat Real niet. Ik mag ze niet.

15 maart 2015 om 18:47

Je zei in je vorige reactie dat zodra real madrid tegen een moeilijke tegenstander speelt dat je kunt zien dat het gewoon een subtoppertje is, wat ik interpreteer als dat jij vind dat real een subtopper is en dat je dat kunt zien als ze tegen een moeilijke tegenstander moeten spelen, wat ik volkomen lulkoek vind want real madrid heeft dit seizoen en het vorige seizoen gewoon tegen sterke teams gespeeld en gewonnen.

Vergeet niet dat real madrid vorig seizoen het almachtig bayern munchen met 5-0 naar huis stuurde en de CL titel heeft gepakt, en dit seizoen hebben ze in vorm barcelona een pakslaag met 3-1 gegeven en liverpool op anfield afgedroogd, het verschil tussen vorig seizoen waar ze de cl wonnen en CDL en dit seizoen is dat xabi en di maria vertrokken en daarvoor komen James en Kroos, Real heeft in hun goeie vorm met dezelfde spelers die ze nu hebben gewoon grote ploegen verslagen, ze zitten in een vorm crisis niks meer en niks minder.

Dat je zegt dat Barca ook middelmatige periodes kende maar alleen real middelmatig ploegje vind als ze een slechte periode hebben bewijst gewoon hoe hypocriet je bent, het verschil is nu 4 punten en kan 1 punt zijn na vandaag, dus dat bewijst dat ze ongeveer even lang tot nu toe een matige periode hebben gekend, een middelmatige ploeg ben je als je in de subtop mee speelt wat je dan ook een subtopper maakt en niet wanneer je met een kleine achterstand op de 2e plek staat.

Dat je hoopt dat real deze slechte periode aan houd en dat ze een subtopper worden bewijst tot hoever we je argumenten en reacties als objectief kunnen beschouwen. Real kan vandaag ook verliezen en ook in de clasico maar ze hebben genoeg bewezen de voorbije maanden dat ze geen subtop of middelmatig ploegje zijn, het is een geweldige ploeg die zich in een slechte seizoens- fase bevind.

15 maart 2015 om 14:17

Hahaha mooie redenatie... Dus een een ploeg dat vorig jaar de CL heeft gewonnen, huidig wereld kampioen is, de meeste zilverwerk heeft, 22 wedstrijden oprij wint dit seizoen, tot een week geleden 1e stond boven Barca (volgens jou een topploeg), noem jij een middelmatige ploeg? Mooi man!

15 maart 2015 om 14:37

Nee, niet te veel aan hechten, real is zoiezo een topploeg. Real is in een slechte vorm thar's it.
Barca en Real blijven altijd een topploeg in en uit.

15 maart 2015 om 14:38

That's it*

15 maart 2015 om 17:15

Ja, mooi hè. Dank je wel!

Volgens mij verloir Real met 1-0 van Bilbao

15 maart 2015 om 13:17

Juuuuiist, ging al kijken of iemand me voor was met een reactie, want zag het zelf ook al.

15 maart 2015 om 13:22

Ik had het al opgesomd hierboven. :-)

Ik denk dat er ook te veel spelers zijn die aanvallend ingesteld zijn, op het moment dat iedereen dan in vorm is gaat het natuurlijk schitterend, maar je hebt geen middenvelder buiten Khedira waarop je kan vertrouwen dat hij de ballen veroverd.

15 maart 2015 om 16:13

Khedira kun je daar juist niet op vertrouwen. Hij is in mijn ogen verdedigend het minst van alle middenvelders. Lucas Silva daar gelaten, want daar kan ik niet geheel over oordelen. Ten opzichte van de rest mist Khedira snelheid, intensiteit en simpelweg voetbalintelligentie. Het is waar dat hij meer verdedigend is ingesteld. Echter is dat niet teweeg gebracht door zijn verdedigende kwaliteiten, maar doordat hij aanvallend ruimschoots tekort komt.

Mijns inziens zijn de middenvelders niet te aanvallend ingesteld. Ze compenseren het namelijk met hun werkethiek. Vooral Isco en Modric verrichten enorm veel verdedigend arbeid middels hun snelheid en intensiteit. James is ook een redelijk harde werker. Kroos is dus als enige ietwat lui. Als deze vier spelers samenspelen op het middenveld, dan hoef je niet te vrezen voor een gebrek aan verdedigend arbeid.

Athletic won met 1-0 vz. Real moet gewoon kunnen winnen van Levante. Al zou ik Bale er maar uithalen.

15 maart 2015 om 14:19

Bale mag idd ff een tijdje banken, geef Jese maar de mogelijkheid om in vorm te komen!

Je mist Ramos, je beste CB, je mist Modric, je key man op het middenveld en je mist James je creatieveling die scoort en medespelers in poging brengt, dit niet voor 2 wedstrijden maar voor weken. Dit zijn 3 key players; daarnaast hebben Kroos en Pepe ook nog eens weken eruit gelegen dus zo toevallig is dit niet.

15 maart 2015 om 15:11

Kroos heeft volgens mij tot nu toe elke wedstrijd gespeeld. Hij lag er niet uit. Bedoel je iemand anders?

Wat jullie missen is Ozil Di maria en Alonso (Alonso nummer 1)
Was een echte real vechter.

15 maart 2015 om 16:42

Inderdaad. Higuain ook.

Ik vindt real overschat ze missen twee spelers en het loopt niet meer bij ze
Ze hadden toch genoeg gooie spelers op de bank niet dus.voor mij is maar een club de beste met de beste spelers dat is barca
Die hebben aangetoond dat ze vier jaar lang de best te kunnen zijn met de meeste prijzen in die periode.
Real kan het niet eens drie maanden vol houden ze verliezen nu de ene wedstrijd naar de ander
Als de machine loopt bij barca dan loopt die ook lang Door de motor is natuurlijk messi Iedreen kan het zien messi in vorm barca die zijn niet meer te stoppen.

Real wint niet zo maar van levante
Wordt een lastige wedstrijd voor real

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren