Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ik wil terugkeren om Arsenal aan de Champions League te helpen’

Laatste update:

Thierry Henry hoopt op een dag terug te keren bij Arsenal. De 37-jarige aanvaller van New York Red Bulls speelde tussen 1999 en 2007 voor de club uit Londen en maakte in die periode 174 doelpunten in de Premier League en won met the Gunners tweemaal de landstitel, drie keer de FA Cup en twee keer de Community Shield.

/

Manager Arsène Wenger zei vorige week zaterdag dat hij de Fransman graag ziet terugkeren in het Emirates Stadium, in wat voor een rol dat ook is. Henry voelt daar ook wel wat voor, zo vertelt hij vrijdag in gesprek met de krant L’Equipe: “Ik heb nog geen besluit genomen over mijn nabije toekomst en ik ben er de persoon niet naar om te speculeren, maar één ding staat wel vast: ik blijf in de voetballerij werkzaam. Als een adviseur, directeur of trainer, we zien het wel.”

“Het tweede wat zeker is, is dat ik Arsenal graag de Champions League zie winnen. Ik zou de club daar graag bij willen helpen. Het is gewoon mijn club en als speler was ik niet in staat om Arsenal de Champions League te bezorgen”, aldus Henry, wiens contract met Nieuwjaar afloopt. Hij was dit seizoen in de Major League Soccer goed voor negen doelpunten en twaalf assists in 28 wedstrijden.

Zie jij een toptrainer in Thierry Henry?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Arsenal en CL in een zin kan niet.
Predictions : Arsenal wordt in de volgende ronde uitgeschakeld.
Net als elk jaar is gewoon het zeflde liedje, 'k ben gewoon eerlijk.
Dus niet haten.

28 november 2014 om 23:23

Niemand haat hier, ze zouden je eerder uitlachen. Arsenal en CL in een zin kan juist wel. Al zo lang elke keer weer aanwezig in de CL. Dus daarom kan het in een zin.

Henry zegt dat hij met Arsenal de CL wil winnen, niet als speler uiteraard. Waarom zou dat niet ooit haalbaar zijn ?

28 november 2014 om 23:42

Winnen word 'm niet. Het niveau van Arsenal is te laag. Spelers van Ajax weten als, later bij Arsenal dan Man city of zo'n club. Arsenal is de Ajax voor de grote clubs. Hun taak is opleiden en verkopen. Wel jammer, want het is een club met een mooie historici.

28 november 2014 om 23:45

Ja, inderdaad veel mensen met goede geschiedeniskennis bij Arsenal.

28 november 2014 om 23:46

Verdiep jij je er wel in ? Nee blijkbaar niet. Arsenal moest al die spelers verkopen om de schulden van o.a. het stadion af te lossen. Momenteel is het voor ons niet meer nodig om spelers te verkopen. Daarom is ook dit seizoen alleen Vermaelen vertrokken.

28 november 2014 om 23:51

Kom terug nadat Sanchez en Özil de club hebben verlaten. En ga mij nou niet vertellen dat het niet gaat gebeuren, want het staat vrijwel zeker vast Arsenal laat 1 van hun grote spelers gaan.

28 november 2014 om 23:56

Jeonowlt
Arsenal verkocht jaar na jaar (nasri, Rvp, Cesc...) hun beste spelers omdat ze hun stadion moesten afbetalen. Ondertussen is het afbetaald en hebben ze de afgelopen 2 jaar geen topspeler meer laten gaan.

Meer zelfs: met Özil en Alexis hebben ze 2 sterkhouders van Real & Barcelona gehaald.

28 november 2014 om 23:58

Jeonowit

Je snapt er werkelijk waar geen drol van. Ik laat het hierbij omdat je blijkbaar niet capabel genoeg bent om de situatie te snappen. Ik wens je nog veel plezier.

Belgunner

Laat deze jongen, zit te weinig verstand in. Overigens heb je zelf natuurlijk compleet gelijk.

29 november 2014 om 00:02

Hahaha Gerry, mooi.

29 november 2014 om 00:03

En dan nog by far de allerduurste seizoenskaarten hebbem terwijl er niks fatsoenlijks wordt klaargespeeld

29 november 2014 om 00:08

Ahum, Özil en Alexis sterkhouders van Real en Barca?

29 november 2014 om 00:09

Geert,

Toen Özil weg ging zat hij inderdaad net op de bank, een paar maand daarvoor was hij wel een sterkhouder. Sanchez scoorde anders alsnog bijzonder veel bij Barcelona.

29 november 2014 om 00:10

Daar is Geert VS weer...
Ja, sterkhouders. Özil had meest assists, Alexis meest goals na Messi. Dat zegt in principe al genoeg.

29 november 2014 om 00:27

Real en Barca wilden hen weg hebben om plaats te maken voor betere spelers: Bale en Isco, en Suarez.

29 november 2014 om 00:30

Isco beter dan Özil ? Ga maar naar bed toe Geert, je hebt weer een flesje teveel op. Komt misschien door alle afdankertjes die Spurs krijgt.

29 november 2014 om 00:32

Jaja geert. Alsof een James beter is dan de Özil van Real, of Pedro beter dan Alexis. Ga toch naar topics over Spurs of City... Of andere ploegen waar je 'fan' van bent.

29 november 2014 om 01:21

Die geert is een wanhopige spursfan, die succesclubs is gaan supporten omdat zijn clubbie er niks van bakt.

29 november 2014 om 01:32

Hij heeft gewoon gelijk, al gaat het hierbij niet om hoe goed een speler is maar wat een speler aan het team toevoegt. Ozil was fantastisch bij Real, Ancelotti wou echter een team waar iedere speler in verschillende opzichten doorslaggevend kon zijn. Je wil een Ozil in je team als het optimaal loopt, dan kan hij met zijn passing en geduldig spel anderen bedienen. Maar met James en Isco haal je veel meer actie, scorend vermogen en drive in je team. Het Real van nu vind ik stukken beter dan het Real van 2 jaar geleden.

Ik ben zeer benieuwd of Ozil het gaat brengen bij Arsenal. Hij kan fenomenaal zijn, één van de beste nummer 10's in de wereld. Maar in de speelstijl van Arsenal heb je op 10 iemand nodig die wil, die drive heeft. Bij Sanchez zie je dat, die drive zorgt voor zoveel meer effectiviteit. Ik heb liever een Reus op die positie, die continu kan wisselen van positie met de buitenspelers en meer voorwaartse dreiging in zijn spel heeft. Volgens mij heeft Wenger ook een oogje op Reus, maar door de blessures heeft hij nog geen acties gedaan (hoewel het sowieso te betwijfelen is hoe realistisch zijn komst is).

29 november 2014 om 02:23

Haha isco en james zijn idd beter dan ozil hoor. Waarom denk je dat ozil beter presteerde bij real? Omdat hij omringd werd door sterren. Helemaal geen bedtijd voor geert dus

29 november 2014 om 02:38

Wacht even.. Jullie verkochten dus Nasri, RvP en Cesc om het stadion te kunnen afbetalen? Niet heel toevallig omdat de eerste twee spelers een aflopend contract hadden en de laatste per se terug wilde naar zijn droomclub? RvP heeft het zelf gezegd; hij wilde om de prijzen spelen. Zo zullen ook andere spelers eieren voor hun geld kiezen, als er niet wordt gepresteerd.

Overigens heb ik wel sympathie voor Arsenal als club en gun ik ze ook succes, maar de club Arsenal kun je het beste samenvatten als de wedstrijd tegen United.

29 november 2014 om 05:49

Wat een onzin altijd van arsenal supporters. Ik ben een half jaar geleden over alle jaarlijkse financiele boeken gegaan van arsenal vanaf 2004. Ze hebben ieder jaar ruim geld gehad om grotere aankopen te doen, zelfs nadat ze het stadion afbetaalden maar voordat ze spelers verkochten.

Het probleem was nooit geld, het probleem was wenger. Nooit de volle pond betalen voor een klasse speler maar wel teveel betalen voor een matige speler. En altijd maar klagen, "het grote geld dit en dat".

Leuke excuses maar allemaal onzin

29 november 2014 om 07:04

Correctie:
Real wou een vervanger voor ozil halen en ozil moest daardoor weg.
Sanchez ging ook te weinig speelkansen krijgen.
Clubs als real z'n barcelona laten geen spelers gaan als ze dat niet willen.
Beide clubs hebben gewoon nog een hoge prijs erbij gekregen voor een speler die ze toch kwijt wouden. Sterk onderhandeld lijkt me dat..
Dat neemt niet weg dat Sanchez wel een zeer goede speler is ( ik zet hem niet niet bij de absolute top ) en Ozil, mjah, zoals hij begon dacht ik van: dit is wat arsenal nodig had. Een leider. Maar nu...

29 november 2014 om 11:32

Kom op man Arsenal fans waar is jullie realisme nou weer gebleven? Wat presteert Ozil beter bij Arsenal dan Isco bij Real Madrid helemaal niks. Isco heeft veel meer potentie, bovendien was Ozil een superster bij Madrid omdat hij daar andere supersterren omzich heen had, wat hij totaal niet bij Arsenal heeft. Een downgrade van jawelste dus. Als Ozil echt zo goed was zou Madrid hem niet wegdoen als een afdankertje, het zelfde geld voor Alexis natuurlijk.

28 november 2014 om 23:24

Je bent wel heel erg negatief..

28 november 2014 om 23:24

@Childish,
Waarom zou dat niet kunnen?
Oke.. Arsenal heeft niet het 'grote geld' zoals City en jou oliedollar club...
Maar toch als Arsenal gerichte aankopen doet en vooral een middenvelder en verdediger aantrekt, dan kan er toch wat moois komen.
Ik zeg niet dat ik verwacht dat ze winnen maar ik gun heemt ze wel en bovendien: de bal is rond en kan alle kanten op.

28 november 2014 om 23:29

Valencia oliedollarclub?!
Ben fan van PSG en houd van hoe ze spelen maar ik support Valencia.

28 november 2014 om 23:36

Wat is het verschil tussen fan zijn van en 'supporten'?

28 november 2014 om 23:41

Ben je lekker op de hoogte van je club. Als ik me niet vergis heeft Valencia ook zo'n vrolijke viervoeter bovenaan met genoeg centen die nu van alles erin pompt.

29 november 2014 om 00:05

shoarmagoed
Het is een Chinese zakenman, dus waarschijnlijk niet met oliedollars. Maar hij kan er alleszins niet erg veel inpompen, met de Ffp. Ik denk ook niet dat dat zijn bedoeling is. Hij is een zakenman, en geen fan volgens mij.

29 november 2014 om 05:52

Het is een Singaporeaan en hij staat er niet om bekend met geld te smijten en is hij ook niet rijk genoeg om te doen wat Man City doet. Dat hij toevallig al in spelers investeerde voordat Valencia in the picture kwam is een tweede. Dus idd niet te vergelijken met de petrodollars.

28 november 2014 om 23:33

Waarom niet binnen een jaar of 6? Dan kan het perfect. Natuurlijk gaat het niet lukken met Wenger dit jaar of volgend jaar.

En we werden de laatste jaren inderdaad telkens in de 8e finale uitgeschakeld, maar we hadden dan ook aardig wat pech met respectievelijk Bayern, Bayern, Milan (met Zlatan en Silva) en Barcelona...

28 november 2014 om 23:49

We moeten eigenlijk niet meer reageren op onwetende mensen. Ze denken dat als een club nu elke keer wordt uitgeschakeld ( Een club die gezond is ) nooit kans zal maken.

28 november 2014 om 23:59

Komt ook eigenlijk door Arsenal zelf aangezien ze bijna elke keer als 2de eindigen.

29 november 2014 om 00:00

Mmh, zijn naam is toepasselijk. Arsenal is financieel idd kerngezond. Ik hoop dat Arsenal het nieuwe Bayern wordt.bayern was een jaar of 7 geleden bijlange de club niet die ze nu is. Bayern was toen Europese subtop, zoals Arsenal nu.

Een Ribéry trok van Marseille (?) naar Bayern, als opstapje naar de echte top. Moet je ze nu zien, niet eens een decennium later. Hoop doet leven.

29 november 2014 om 00:03

Depayy
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in. De laatste jaren werden we steevast 2e, en dat is geen brute pech, da's volledig onze eigen schuld.

28 november 2014 om 23:47

Met die reactie doe je je naam eer aan. Childish. Arsenal heeft wel degelijk kans, lees: in de toekomst, mits er goeie aankopen worden gedaan, de Champions League te winnen.

29 november 2014 om 00:21

Jawel Arsenal kan CL voorronde halen als het ze lukt 4e te worden.

Kijk zie je wel dat het kan.

Zie het, Henry bij Arsenal. Geweldig

Als hij het over de lange termijn heeft kan het wel. En als er betere spelers worden gekocht.

28 november 2014 om 23:23

Als je het goed had gelezen zou je hebben gezien dat hij het inderdaad over de toekomst heeft. Dus niet iets van volgend jaar.

29 november 2014 om 00:25

Jij bent wel gauw op je pikkie getrapt he, als het om Arsenal gaat

29 november 2014 om 00:29

Mwah, ik heb het niet zo op mensen die reageren zonder de tekst goed te hebben gelezen. Dat is iets anders.

Titi is altijd welkom bij ons. Geen idee of hij materiaal is voor een coach, maar laten beginnen als een spitsencoach zou top zijn.

28 november 2014 om 23:51

Als een adviseur, directeur of trainer.staat trouwens in de tekst.

29 november 2014 om 00:01

Voorlopig als spitsentrainer o.i.d.

Ik zeg: Bergkamp en Henry als trainersduo moeten Wenger opvolgen. Ik denk dat ze als trainer elkaars kwaliteiten ook aan kunnen vullen.

29 november 2014 om 00:02

Wenger opvolgen na al die jaren wordt een loodzware taak, kijk maar naar Moyes. Daarom moeten we geen compleet onervaren duo als Henry & Bergkamp aanstellen. Liever een trainer die het al bewezen heeft, als assistent mag er wel eentje komen.

29 november 2014 om 00:03

Ja prima maar wat gaat ie (bergkamp)dan doen als ze op het vasteland een wedstrijd hebben?
Ik neem aan dat hij niet met de boot en auto naar een Europese uitwedstrijd gaat.
Of hij blijft lekker achter in Londen, dat kan ook.

29 november 2014 om 00:15

Dat zou niet verkeerd zijn, maar het lijkt me dat Henry eerst wat ervaring nodig heeft. Bergkamp heeft al wat ervaring als assistent, maar je gooit hem nu wel gelijk voor de leeuwen als je hem aanstelt als manager. Zou het zonde vinden als ze na 6 maanden alweer op straat staan, omdat ze niet gelijk presteren. Nu lukt het Arsenal ook niet met een ervaren coach. Laat staan wat twee beginnende managers ervan bakken.

Wat me een betere optie lijkt, is om ze nu een andere taak te laten vervullen in de staf. Als de tijd dan rijp is kunnen ze altijd nog manager worden.

29 november 2014 om 00:19

De boer bergkamp lijkt me de ideale trainers duo.

Ik heb zo'n gevoel dat hij degene is die Wenger op gaat volgen bij Arsenal

29 november 2014 om 00:21

Nee. Ik denk niet dat hij dat gaat doen en ook niet dat hij dat moet doen. Als hij dat doet en hij flopt is zijn hele status aan gort.

Henry gaat wel bij de club aan de slag, maar dan als trainer voor het eerste en de jeugd denk ik.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren