Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Guidetti is op dreef en bewijst met dubbelslag ongelijk van Feyenoord

Laatste update:

Feyenoord besloot niet in zee te gaan met John Guidetti, de man die in het seizoen 2011/12 nog twintig competitietreffers maakte in De Kuip. Dat kan weleens een foute beslissing geweest zijn. De 22-jarige Zweed liet zich door Manchester City verhuren aan Celtic en daar heeft hij zijn draai direct gevonden. Zaterdag schoot Guidetti zijn ploeg met twee doelpunten langs St. Mirren: 1-2.

Vijf minuten voor het rustsignaal tekende Guidetti voor zijn eerste doelpunt. Emilio Izaguirre stuurde Scott Brown weg over links en de bal werd teruggelegd op Guidetti. Voor de spits was het een koud kunstje om the Bhoys op voorsprong te schieten: 0-1. Vlak na de onderbreking kwam de thuisploeg op gelijke hoogte. Celtic-keeper Craig Gordon verrichtte aanvankelijk nog een uitstekende redding, maar was kansloos op de rebound van Kenny McLean.

Celtic kon weer opnieuw beginnen en coach Ronny Deila veranderde van systeem: Anthony Stokes kwam Guidetti vergezellen in de spits. Dat betaalde direct uit, toen Guidetti de bal in de korte hoek werkte voor zijn tweede van de wedstrijd. St. Mirren ging op jacht naar de tweede gelijkmaker en daardoor kwam er meer ruimte voor Celtic, maar doelpunten zouden er niet meer vallen.

Feyenoord had John Guidetti moeten halen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dankzij van geel natuurlijk

27 september 2014 om 15:48

Hahaha ik vind het wel grappig Feyenoord zit in de hoek waar de klappen vallen en hebben het allemaal aan zich zelf te danken en Van Geel.

27 september 2014 om 15:55

Vgeel heeft het goed gezien hahaga

27 september 2014 om 17:09

Onzin om dit op v Geel af te schrijven. Feyenoord heeft gewoon een wijze beslissing genomen door niet voor Guidetti te kiezen. De club is nu eindelijk gezond en dan moet je geen onnodige risico's als dit gaan nemen. Zelfs als Guidetti er 25 in legt in Schotland dan vind ik nog dat hij het risico niet waard was.

27 september 2014 om 17:48

Helemaal geen onzin om dit op van Geel af te reageren. Als Guidetti op de eerste training van Celtic geblesseerd zou raken en weer niks zou spelen, dan zouden wij ook zeggen dat van Geel dat o zo goed had gezien. Van Geel wou het risico met Kazim wel nemen, maar met Guidetti niet. Iets dommers bestaat er volgens mij niet.

27 september 2014 om 18:37

Ik hoop dat je zelf snapt wat je zegt want ik snap er niks van.

On: ik vind dat je dit V. Geel niet aan kan rekenen. Puur het fijt dat hij gewoon niet fit was en het een groot risico was vanwege zijn medisch dossier. Maarja gelukkig is 90% van het volk hypocriet want als Guidettie niks klaar had gespeeld zal meerendeels van wie nu zegt dat het v. Geel ze schuld is zeggen dat v. Geel er goed aan heb gedaan om Guidettie niet te halen.

27 september 2014 om 21:47

Klopt, financieel gezond zijn en blijven is belangrijk. Je moet alleen wel je prioriteiten stellen en niet 3,5 miljoen neer leggen die een half seizoen aardig gespeeld heeft en nu een vaste plek op de bank heeft.

28 september 2014 om 00:54

El blanquito: Erg trieste reactie van je.
Overigens had ik Guidetti ook graag terug gezien maar van Kazim gaan we ook nog heel veel plezier beleven.

28 september 2014 om 01:18

Hoezo is dit nou weer een trieste reactie wil joj je concurrent geen punten zien verspelen?
Ik vind deze crisis bij feyenoord prima, een concuremt minder voor ajax.

27 september 2014 om 16:01

Lekker makkelijk lullen achteraf. Dit had niemand verwacht natuurlijk. En maar de vraag hoelang hij dit volhoudt.

27 september 2014 om 16:04

Precies. Het is eigenlijk krankzinning om zoveel geld te investeren in iemand die fysiek niet eens 100% is. Al schiet hij Celtic naar de CL-titel neem ik het van Geel nog niet kwalijk. Het feit dat hij alleen middenvelder heeft gehaald ipv degelijke verdedigers wel overigens.

27 september 2014 om 16:17

Ja maar dat snappen er genoeg niet. Volgens sommige supporters moet Feyenoord al hun geld in 1 keer uitgeven terwijl ze ook wat kunnen sparen.

27 september 2014 om 16:18

Niet fit? Waar heb je het over? Dit is gewoon een magistrale inschattingsfout van Van Geel geweest. Je kon Guidetti, een ware held in R'dam, kopen voor 3 miljoen. Misschien een kleine gok, maar het geld is er inmiddels om zoiets te wagen. Leuk dat hij Bilal haalt, maar ze hadden al 5 buitenspelers in de selectie. Belachelijk natuurlijk. Jij snapt er in ieder geval heel erg weinig van.

27 september 2014 om 16:34

Ja leuk, even 2 miljoen salaris betalen, we doen niet aan salarisverhoudingen joh. Moet kunnen, dat hij minstens 2x krijgt dan de rest van de selectie, moet allemaal kunnen

27 september 2014 om 16:52

Dit had niemand verwacht? Hij liep bijna 1 op 1 in Nederland, hij gaat naar zo'n beetje de zwakste competitie op aarde, vooral als je kijkt naar het niveauverschil tussen Celtic en de rest. Ja, ik had wel verwacht dat hij daar zou scoren. Een Hidgon scoorde nog regelmatig daar (ook in de eredivisie trouwens).

27 september 2014 om 16:56

@psv-ado:
Hoezo niet verwacht?
Ik had vooraf zeker verwacht dat hij het goed zou doen en ik denk vele met mij.

27 september 2014 om 17:03

Als Schaken en Verhoek weggaan, dan blijft er weinig over, dus dit is een toekomst aankoop.

27 september 2014 om 17:04

Zat Feyenoorders zeiden het vooraf ook al dus heeft niks met makkelijk lullen te maken.

Van Geel is gewoon een slechte TD.

27 september 2014 om 21:48

Ik had het wel verwacht. Guidetti is gewoon een groot talent

27 september 2014 om 16:18

Van Geel wilde geen 5m neertellen,dat is logisch. Jammer voor ons,maar gaan we nu bij elk doelpunt van Guidetti zo'n stuk als dit krijgen? Kunnen we lachen want hij scoort er nog genoeg.

27 september 2014 om 17:05

Nee van Geel wilde hem niet eens huren waarna hij transfervrij zou zijn.

27 september 2014 om 17:29

Jij had het natuurlijk wel gezien. Na 1 wedstrijdje tegen St Mirren trek jij je conclusie al. Veel "kenners" hadden het liefst gezien dat van geel met miljoenen had gestrooid en dus vele miljoenen voor een niet fitte spits zou uittrekken. Dit net nadat hij door geniaal transferbeleid met een budget van praktisch 0 euro een team maakte dat vorig jaar gewoon kampioen had moeten worden...sommigen hebben niks geleerd van het verleden en willen dat Feyenoord meteen nu ze weer een heel klein beetje geld te besteden hebben, ze dit weer in een paar risicovolle spelers investeert, zodat het over 2 jaar weer terug is bij af. Al schiet Guidetti er 50 in , dan nog begrijp ik dat Van Geel het risico niet wilde nemen.

27 september 2014 om 18:18

Wat een onzin. Alsof je om Guidetti te huren met miljoenen had gestrooid. Veel meer dan een echte spits vragen kenners namelijk niet om.

Ipv al die overbodige spelers gewoon 1 spits halen en de rest aanvullen met jeugd zoals het beleid was..

27 september 2014 om 18:34

Feyenoord wilde Guidetti maar al te graag huren. Man City heeft echter tot het allerlaatst gezegd dat koop de enige optie was. Pas toen bleek dat niemand hem wilde kopen, hebben ze besloten, zelfs na het sluiten van de transfermarkt, om hem alsnog te verhuren.

Hahaha wat een blunder, gelukkig hebben ze Te vrede nog!

28 september 2014 om 00:57

@elias: Gelukkig hebben we Kazim nog en Manu.
Als het eenmaal gaat draaien staan we snel genoeg weer in de top 3.

Van Geel heeft echt geblunderd afgelopen transferperiode.

tja feyenoord heeft een begroting van de helft die van psv en ajax

27 september 2014 om 16:01

Ajax koopt minder dan feyenoord
Dus wat is je punt....

27 september 2014 om 16:10

@The_Joker Feyenoord heeft de halve selectie moeten verkopen en stuk meer opbrengst aan transfers gehad dan Ajax afgelope transfer periode.

OT: Ik vind dat je Van Geel hier niks kunt verwijten, Feyenoord is er financieel eindelijk weer bovenop en dan moet je niet meteen weer met geld gaan smijten en vooral niet voor spelers die 2 maar amper gevoetbald hebben

28 september 2014 om 00:59

joker: je doet je naam wel eer aan.
ajax koopt veel meer dan Feyenoord.
Zij kopen jonge spelers die nog niks bewezen hebben voor miljoenen en dat kan Feyenoord zich niet veroorloven. van Geel heeft dit jaar gewoon goed ingekocht alleen moet het team nog beter ingespeeld raken.

27 september 2014 om 16:29

Feyenoord zit 10 miljoen onder die van Ajax ofzo..dus niet zo overdrijven

27 september 2014 om 17:31

Ja, maar ajax heeft wel nog 110 miljoen op de rekening staan

27 september 2014 om 16:56

PSV heeft geloof ik 11 Mjl meer op de begroting. Daarbij ging Feyenoord dit jaar omhoog met de begroting en clubs als PSV en Twente omlaag. Ajax heeft wel een stuk hoger. Maar niet het dubbelen.

On: ik denk dat 5 Mlj gewoon te veel geld was en wat wou hij voor salaris wilde guideti?

Dit zal Van Geel wel aangerekend worden als Guidetti daar gaat vlammen.

Niemand wist hoe Guidetti ervoor stond, hij heeft 2 jaar niet gevoetbald dus ik snap van Geel wel.. Achteraf is het altijd makkelijk praten..

27 september 2014 om 15:53

Ja je wist niet hoe guidetti er voorstond , dus huur je kazim kazim maar. Want kazim heeft zo'n goede staat van dienst zeker hahaha.

27 september 2014 om 16:02

De voorwaarden voor Kazim waren stuk goedkoper dan Guidetti. van Geel heeft al vaker aangegeven dat Feyenoord niet zoveel kon besteden.

27 september 2014 om 17:33

Kazim kost niks, alleen salaris, terwijl Guidetti 4,5 miljoen en 2 miljoen salaris kost....als Kazim faalt is dat niet erg, had Guidetti niet fit gebleken had dat 6,5 miljoen gekost....snap je schaapachtige gelach dus niet zo, kan me niet voorstellen dat je dat verschil niet snapt.

27 september 2014 om 18:09

Ik moet altijd lachen om Feyenoord. Die club kan je niet serieus nemen.

27 september 2014 om 15:54

Inderdaad. En als hij wel 3-5 miljoen had uitgegeven en Guidetti bakte er niks van dan had hij er ook van langs gekregen dat hij zoveel geld heeft weggegooid.

Hij heeft de juiste beslissing genomen.

27 september 2014 om 15:56

Ze hadden hem toch kunnen huren net als Celtic gedaan heeft? Dat is financieel geen al te grote gok lijkt me

27 september 2014 om 16:20

City wou hem alleen verkopen maar voor het sluiten van de markt werd er alsnog gekozen voor verhuren omdat niemand Guidetti wou kopen.

27 september 2014 om 15:54

Jawel maar Celtic heeft Guidetti gehuurd, dat had Feyenoord toch ook kunnen doen? Is niet zo'n groot risico lijkt me

27 september 2014 om 16:05

Dat is het hem juis, MvG zei dat City hem niet wpu verhuren. Guidetie had zich zelfs laten keuren bij Erasmus en was gezond verklaart. Er heeft zich wat anders afgespeeld em het Legioen wordt gewoon in de zeik genomen. Nee huur dan maar een Engelse Turk die bijna nooit als spits speelde en heel weinig scoorde. Financieel gezond maar sportief naar de ....

27 september 2014 om 17:10

Ik kan me best voorstellen dat City hem niet wilde verhuren toen Feyenoord informeerde. Maar toen bleek dat niemand gek genoeg was om miljoenen voor hem te betalen hebben ze hem op het laatste moment toch maar aan Celtic verhuurd. Dan is hij tenminste van de loonlijst af.
En laten we wel wezen: hij scoorde nu twee keer tegen St. Mirren. Dat kunnen jij en ik ook en zegt dus helemaal niets over hoe hij het in de Eredivisie had gedaan.

27 september 2014 om 15:55

Mwuahh, je weet wel wat die heeft gekund.heeft bij Feyenoord gespeeld, dus je kunt het Van Geel wel aanrekenen.

27 september 2014 om 15:55

Het gaat er om dat ze geen adequate vervanger voor Pelle hebben gehaald. Guidetti was misschien een risico, maar er is voor de rest gewoon te weinig gehaald

27 september 2014 om 16:04

ja vind ik ook, zo'n rare beslissing was het niet. Dat hij nu wel presteerd is mooi voor guidetti maar het had net zo goed de andere kant op kunnen vallen. Als gokt op een speler win je af en toe en verlies je af en toe.

27 september 2014 om 17:03

En niemand weet ok hoe goed hij het hier zou doen.

De mensen vergeten blijkbaar waar hij nu speelt.
Hij speelt nu bij Celtic, met afstand de sterkste club van de competitie. Daar spelen is heel wat anders als voor dit Feyenoord.

En dit is 1 wedstrijd.

Wow haha en hij wilde echt graag weer naar Feyenoord! Je had niet moeten twijfelen aan die man, die heeft zo ongelofelijk veel motivatie en om een of andere reden houdt ie van je club, EN hij is bewezen! Ik snap er niets van. Mooi dat hij het ook in Schotland gaat maken (geen twijfel meer). Hij heeft zo'n krachtig schot...

Niet op Guidetti durven gokken maar wel je geld inzetten op Kazim... Tja schiet mij maar lek

27 september 2014 om 15:59

Guidetti was ook een flink stuk duurder geweest. Vergeet dat niet.

En je moet ook kijken waar hij speelt. Hij speelt bij Celtic, de ver uit sterkste club in Schotland, iederen spits zal daar een leuk aantal goals erin schoppen.

27 september 2014 om 16:10

Ja dus? Zelfde is van toepassing in Nederland... Iedere leuke spits schopt hier er ook een paar in. Alleen moet je die leuke spits wel hebben, en dat heeft Feyenoord dus niet.

27 september 2014 om 16:36

Maar Kazim kan je nog niet afschrijven. Pelle begon ook slecht , En kazim heeft genoeg kwaliteiten.

27 september 2014 om 16:22

Guidetti is 10 x zo duur Bursaspor wou van Kazim af en zijn salaris Eisen liggen een stuk lager.

27 september 2014 om 16:33

En wat heb je aan Kazim? Juist... helemaal niks.

27 september 2014 om 17:11

zoals ik al zei hij heeft best veel laten zien in zijn eerste wedstrijden en om hem nu al nutteloos te noemen is niet eerlijk want heel het team draait niet.

28 september 2014 om 01:02

@ryjuu: je hebt vanavond kunnen zien wat je aan Kazim hebt.
Heel veel , dus of je bent aan het provoceren of je hebt er echt geen kijk op.
Kazim gaat dit jaar vlammen.

28 september 2014 om 16:36

Heerlijke uithaal hij kon vaker scoren maar geef hem tijd/vertrouwen en hij kan er 15-20 maken

27 september 2014 om 17:36

Kazim is gratis, Guidetti kostte 4,5 miljoen....snap je het verschil?

Guidetti was de benodigde spits geweest voor Feyenoord, maar wanneer hij een salaris vraagt wat te gek voor woorden is kan ik begrijpen dat Feyenoord er niet op in gaat. Je kan jezelf financieel de das om doen als je er dan toch voor kiest een speler met een te groot salaris binnen te halen.

27 september 2014 om 16:11

Net alsof Celtic meer salaris zou betalen dan Feyenoord.

Guidetti is notabene een huurling en niet eens gekocht. Dus de vraag is hoeveel salaris je overneemt van City. En hoeveel perspectief je hem kan bieden.

Guidetti kan nu in de CL spelen met Celtic, slechts 6 wedstrijdjes maar toch. Bij feyenoord kon hij maar 2 voorronde wedstrijden spelen in de CL.

27 september 2014 om 16:37

Feyenoord hoefde haast geen salaris te betalen voor Guidetti omdat hij altijd speelde ik denk dat Celtic de zelfde constructie heeft want hij verdient bij City 2 mil Netto.

27 september 2014 om 17:03

@ Jan

Celtic speelt geen CL maar net als Feyenoord EL.

28 september 2014 om 10:36

Ik dacht dat Guidetti een vrij hoog salaris had, ergens rond de 1,5/2 miljoen, naar mijn idee erg hoog voor een speler die zich alleen bij Feyenoord heeft laten zien tot nu toe. Als ik dat als Feyenoord zijnde zou zien zou ik wel schrikken. Nu weet ik niet precies of er van die speciale constructies zijn waar gebruikt van wordt gemaakt momenteel, want dat zou misschien het geval kunnen zijn bij Celtic nu. Maar ik denk wel dat Celtic wat meer vermogend is dan Feyenoord, maar het is de vraag of ze het dan ook daadwerkelijk zouden betalen, maar dat is voor ons een vraag en voor Celtic een weet.

28 september 2014 om 18:16

Na de blamage tegen eerst Legia Warschau (?) en daarna alsnog na beroep tegen zo een ander (klein?) team gingen ze inderdaad niet de CL in.

Dan nog, Celtic heeft een fantastische aanhang, misschien wel de beste van Europa en hij kan kampioen worden in Schotland. Is toch een prijs........bij Feyenoord pak je die niet erg snel. Ajax doet het al jaren goed... en PSV heeft de selectie om in theorie ook beter te zijn dan Feyenoord.

Guidetti kan er niks van, hij schiet nog geen deukje in een pak boter. Kazim heeft meer power, hij is een echte powerhouse. Kazim wint zowat elk duel en is sterker dan alle verdedigers van de Eredivisie. Op kracht maakt geen 1 verdediger kans tegen hem. Hij gaat veel doelpunten maken voor Feyenoord daar ben ik van overtuigd. Kom op zeg een Guidetti die in Schotland voetbalt, dat is toch geen niveau waar je als tegenstander bang van wordt. Kom op mensen, Guidetti kan er niks van.

27 september 2014 om 16:03

De schotste competitie heeft veel hardere verdedigers! Als Guidetti tegen harde verdedigers het doel weet te vinden dan kan hij dan ook tegen de slappe jongens in deze competitie

27 september 2014 om 16:38

Wat een hoop onzin kraam jij uit zeg. Guidetti deed het beter bij Feyenoord dan Kazim tot nog toe. Verder was hij een leider en heeft er als ik het goed heb 20 ingeschoten in evenveel wedstrijden. Verder twijfelt niemand over de voetballende kwaliteiten. Als hij hier zou voetballen zou hij tot de beste spitsen van de eredivisie horen en voor elke club een aanwinst. Iets wat ik bij Kazim zeer betwijfel. Hij kan verassen maar prijs hem de hemel niet in. Ohja, Guidetti scoorde er 3 tegen Ajax. Hoeveel had Kazim er vorige week gemaakt?

Ons bestuur is sowieso lachwekkend. Ik kan me nog goed herinneren dat Gudde aangaf niet meer spelers te halen die geen restwaarde meer hebben. Niet veel later kwam Feyenoord met Wilkshire. Poosje later kwam El Ahmadi. Daarna kwam Vermeer. Erg geloofwaardig ben je dan Gudde.

Veel geld investeren in een rechtsbuiten om Schaken op te volgen terwijl Schaken niet eens is vertrokken. Dat geld had dus bespaard kunnen worden.

Immers mocht niet naar Middlesbrough maar ondertussen zocht Feyenoord wel naar een aanvallende middenvelder. Ik snap dat niet. Waarom Immers niet laten gaan en waarom dan ook nog eens op zoek naar een aanvallende middenvelder. Als Immers werd gekocht, had je alsnog Toornstra, Vilhena en Karsdorp die op 10 kunnen spelen.

Van Geel begon trouwens nog even te zeuren op Guidetti's medisch dossier. Aan de ene kant wel logisch omdat hij 2 jaar niet tot nauwelijks heeft gespeeld maar aan de andere kant lachwekkend want wij hadden 4 spelers die niet fit of op niveau waren. Ik heb het dan over Boulahrouz, Kazim en Wilkshire qua fitheid en Bilal qua niveau.

27 september 2014 om 16:03

Rbn,

Ben je het met me eens ofniet dat de Schotse competitie nog saaier is dan te kijken naar hoe verf op de muur droogt? Elk jaar wordt Celtic kampioen dat is echt niks aan. Guidetti zal veel scoren in een competitie die werkelijk niks voorstelt. Ik vind dat Van Geel goed heeft gehandeld, ik denk dat als Kazim eenmaal op gang komt hij niet te stoppen is. Kazim verliest geen 1 duel op kracht en dat is belangrijk, dat is een kwaliteit. Hij zet iedereen aan de kant met zijn power. Hij doet het goed, en als hij ook nog eens erbij scoort dan zit Feyenoord goed.

27 september 2014 om 16:07

Het niveau van Schotland is niet hoog inderdaad maar het niveau van de Eredivisie stelt tegenwoordig toch ook vrij weinig meer voor?

Kazim is heel erg sterk inderdaad en dat gaat een wapen worden alleen ik ben wel een beetje geschrokken van zijn looplijnen. Dat heeft hij niet. Vooral in de 16 is dat dramatisch terwijl normaal gesproken een spits voor zijn directe mannetje probeert te komen.

27 september 2014 om 16:09

Rbn

Kazim speelde ook nergens (?) in de spits. Dan is het niet gek dat je die looplijnen (nog) niet onder de knie hebt. Dat kan deels nog komen, maar het is voornamelijk instinct... en lichtelijk trainbaar.. of tenminste door middel van veel samenspelen en je teamgenoten begrijpen helpt ook.

27 september 2014 om 16:13

Klopt Jan, maar ik vind het ook een beetje slimmigheid. Iedereen beseft toch wel dat zij weinig zullen scoren als ze gewoon in de 16 blijven staan? Of dat ze voor de directe tegenstander moeten komen. Kazim schijnbaar niet want ik zie hem soms gewoon blijven staan. Te Vrede vind ik daar juist weer beter in. Ik hoop in ieder geval dat Kazim dat snel aanleert, dan is het gewoon een prima speler voor ons.

28 september 2014 om 18:18

Kazim kan al snel 1 van de betere spitsen worden in de Eredivisie.

Sommige spitsen kunnen goed meevoetballen... en andere zijn echt afmakers.

28 september 2014 om 01:07

@rbn: Dat ze Immers beter hadden kunnen laten ben ik met je eens maar verder ben ik het niet met je eens Wilkshere was gratis en El Ahmadi en Vermeer waren ook bijna gratis en Kazim is gehuurd en ka volgend jaar ook gratig gehaald worden.
Schaken is weliswaar niet verkocht maar zal dit jaar niet veel meer spelen en kan hopelijk in de winterstop nog verkocht worden en Bilal is wel een van de grootste talenten in Nederland.
Met Manu, Boetius (nu uit vorm), Kazim en Bilal heb je nu 4 goede aanvallers en Toornstra kan ook nog rechtsbuiten spelen En dan heb je Te Vrede en Achahbar nog als invallers achter de hand.

28 september 2014 om 09:13

Het gaat er mij om dat hij aangaf geen spelers meet te halen die geen restwaarde hebben. Nadat hij dat zei kwamen deze spelers. Erg geloofwaardig kom je dan als directeur over.

Kijken naar de Schotse competitie is zo saai als het kijken naar hoe verf opdroogt op de muren. Ze kunnen er geen pepernoot van in Schotland, ik heb genoeg gezien. Feyenoord gaat eruit komen met Kazim hij is veel beter dan Guidetti.

27 september 2014 om 16:05

Groningen werd weggespeeld door Aberdeen... dat is het niveau van de Nederlandse competitie ook...

Vitesse die van Petrolul uit Roemenie verliest... Utrecht tegen Luxemburgse semi-profs... ADO er ook vroeg uit... en Groningen ook na 2 (!) wedstrijdjes.

Dra-ma-tisch.

Feyenoord tegen Kuban is een twijfelgeval qua wanprestatie.

27 september 2014 om 16:15

Schotland loopt paar weken voor op Nederland dus dat van Groningen was een moment opname. Je zag dat een Real Sociedad die ook later was gestart bij vlagen het ook moeilijk had tegen Aberdeen namelijk en zo goed is dat Aberdeen niet gezien hun stand in de ranglijst nu.

Celtic is gewoon oppermachtig in Schotland en nu ze geen afleiding meer hebben van CL kwalificaties gaan ze gewoon weer voor een zoveelste kampioenschap op rij.

27 september 2014 om 16:41

Ik heb Vitesse en Utrecht niet gezien in Europa maar, Dat Abberdeen had veel mazzel.

Bedankt van Geel! Als Guidetti ook nog eens veel gaat scoren in de CL dan moet van Geel ontslagen worden! Wat een pannenkoek zeg. Je had gewoon een medisch keuring kunnen doen en dan een 1 jarig huur contract met optie tot koop! Echt kansloos van Geel!

27 september 2014 om 16:08

Kazim heeft een ''gratis'' optie tot ''koop''.

Veel betere optie natuurlijk!

27 september 2014 om 16:42

Jan ben je soms Anti Kazim ??? op basis van wat mag ik vragen want voor iemand die niet 100% fit is doet hij het voldoende-goed...

27 september 2014 om 16:23

jou commentaar is ook kansloos , Celtic speelt geen CL maar EL , waarin Guidetti niet speel gerechtigd is door de administratieve fout van de SFA waardoor er geen tijd meer was om hem in te schrijven bij de Uefa,guidetti heeft nog 1 jaar contract bij M C, na dit seizoen transfer vrij dus , optie tot koop kon dus niet.

27 september 2014 om 19:21

Jouw commentaar is zelf blijkbaar kansloos. Waar het omgaat is dat van Geel het niet aandurfde en nu gewoon laat zien dat Guidetti een gemiste kans is!

27 september 2014 om 17:43

Man City heeft altijd aangegeven dat verkoop de enige optie was. Tot aan de laatste dag van de transferwindow aan toe. Pas toen echt niemand hem wilde kopen hebben ze uiteindelijk toch maar besloten te verhuren. Daar kon Feyenoord uiteraard niet op wachten. Daarnaast is het een groot risico van 4,5 miljoen voor een niet fitte spits met een mysterieuze ziekte en tenslotte trekt hij alle salarisverhoudingen scheef met zijn salaris van 2 miljoen netto. Het is dus allemaal niet zo simpel als jij denkt dat het is, in tegendeel, je maakt jezelf een beetje belachelijk.

27 september 2014 om 19:27

Het antwoord van, van Geel was om de risicoo, maar hij laat juist zien dat hij fit is! 4,5 miljoen voor een spits die je echt nodig had durfde van Geel niet, maar 3,5 miljoen voor een rechtsbuiten waarvan je al twee hebt doet van Geel wel en dat is gewoon wanbeleid. Die Bilal was niet noodzakelijk, maar een spits wel. Guidetti heeft aangegeven salaris in te leveren dus jij maakt je zelf belachelijk

27 september 2014 om 19:51

1 wedstrijd tegen st Mirren laat nog niet zien dat je fit bent....laten we over een half jaar conclusies trekken of hij al dan niet fit is cq zijn oude niveau ooit weer haalt. Laten we stellen dat Guidetti van zijn salaris van 2 miljoen netto er een half wilde inleveren, dan heb je het altijd nog over 3 miljoen brutto. Heb je het dus over 7,5 miljoen plus een speler op de asalarislijst die je 3 miljoen kost. Met dit soort risico-aankopen heeft Feyenoord zich ooit in de nesten gewerkt, dus dat kunnen ze nu niet weer doen. Bovendien heb je het over huren, dat wilde Feyenoord heel graag, maar City heeft altijd aangegeven dat dit geen optie was.

Die Bilal ken ik niet zo heel goed, maar dat is ook meer een aankoop voor de toekomst. Ik vind 3,5 miljoen voor hem eerlijk gezegd ook wel erg veel.

Die titel, zou me niks verbazen als die verzonnen is door de stagiare die stiekem voor Ajax is. Waarom ongelijk? Omdat hij 2x scoort? Amateuristisch zeg.

27 september 2014 om 16:07

Omdat Van Geel (blijkbaar) twijfelde aan zijn fitheid... hij zou een redelijk goedkope optie geweest zijn...... Celtic huurt hem nu zelfs, niet eens gekocht. Dost zou 4-5 miljoen moeten kosten of meer en die van Napoli was ook niet goedkoop.

Guidetti scoort nu 2x en vorige wedstrijd ook al met 1 mooie afstandsknal.

Guidetti heeft gewoon veel potentie/kwaliteit, dat heeft hij bij Feyenoord al laten zien en nu weer.
En daarnaast zit er een ''goede'' kop op... persoonlijk een beetje irritant soms, maar dat is omdat ik niet voor Feyenoord ben. Hij motiveert een team/club.. ideaal als zo een speler voor je speelt...en irritant om er tegen te spelen!

27 september 2014 om 16:45

Jan Guidetti koste ook 5 Miljoen en had hogesalaris eisen. Ik zag Driedetti ook graag komen maar je wist niet wat je kon verwachten. We gaan het zien of Feyenoord een verkeerde beslissing heeft genomen door voor Kazim te gaan.

Feyenoord is vast Te Vrede zonder een echte/goede spits in de selectie!

27 september 2014 om 16:47

goh origineel zeg!

Correctie: hij bewijst ongelijk Van Geel

Het risico was gewoon te groot.mischien heeft van Geel mis gegokt.dat zou kunnen.ik had hem ook niet gehaald.

Guidetti is op dreef en bewijst met dubbelslag ongelijk van Feyenoord
HIj bewijst niks, alleen dat hij kan scoren, maar dat zou hij met Fey in de JL ook wel doen. Celtic is de enige ploeg daar de rest is JL niveau (vandaar de vergelijking)

Van Geel is goed bezig geweest hoor.
Waarom wisten wij wel dat iemand zijn talent voor voetbal niet zomaar kwijt raakt.
Je kan steeds duidelijker zien wie boven wie stond qua aankopen doen in de tijd Koeman.
Van Geel wilde nu wel even bewijzen wie de man was die de aankopen ook kon doen.
Heb je goed gedaan gele!
En nou heel snel weg

Karma is a bitch.

ON: speelt boerrigter daar nog weleens?

Blijft de grootste blunder van vgeel. Je weet waartoe deze speler in staat is, had hem op zijn minst aan een medische keuring onderworpen. Nu zit Feyenoord opgescheept met twee spitsen van zeer middelmatig niveau..
Met Kazim kun je toch onmogelijk Te Vrede zijn..

Net of Feyenoord met guidetti wel beter was begonnen aan dit seizoen... Op de spitsenpositie komen ze in mijn beleving het minst te kort... Ik vind kazim en tevrede helemaal niet zo slecht... De rest van het team stelt zwaar teleur..

Ik verwacht vanavond (wederom tegen gae) een andere pot dan woensdag, toch denk ik niet dat Feyenoord met 3 punten Deventer verlaten zal.

Natuurlijk zat er een risico aan, maar dat zat aan Boulahrouz ook en Kazim was niet eens fit toen hij binnenkwam, net als Wilkshire!

Bilal is ook gekocht in de hoop dat, dus tsja wat zou ik er van zeggen?

Guidetti en Drenthe had ik blind gehaald, ook Kazim kost weinig in zowel salaris als aanschaf (transfervrije overname na dit seizoen). Boulahrouz en el Ahmadi had ik nietgehaald, evenals Wilkshire! Dan v. Anholt en Toornstra er nog bij, Goossens behouden (gehele linkerkant en op 10) en Verhoek ontbinden, Schaken naar de zandbak en klaar! Nelom en te Vrede konden naar Heerenveen, dus die deal had je kunnen maken met Bilal en v. Anholt.

Guidetti is een risico, maar op basis van het verleden had je hem wat krediet kunnen geven!

Wel heel erg makkelijk om nu gelijk over ongelijk van Feyenoord te beginnen. Guidetti was gewoon niet fit, en dat Feyenoord nu weer wat geld heeft om te investeren betekent niet gelijk dat je risico's kan nemen. Wel leuk voor die jongen dat hij gelijk twee keer scoort.

Het is naar mijn mening toch echt de grootste fout die Feyenoord heeft gemaakt dit seizoen. Dat hele gedoe over dat medisch dossier was onzin. Ruim 2 weken voor het sluiten van de markt werd hij al opgeroepen voor het Zweedse team (onder 21).......dat betekent heus wel dat je fit bent. Maar van Geel haalt liever een paar goedkope kneuzen....nou als er vanavond weer niet wordt gewonnen komt de afrekening wel......

Zonde dit toch. Had Feyenoord hem kunnen huren of kopen?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren