Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Benfica maakt melding van vertrek topschutter naar Turkije

Laatste update:

Óscar Cardozo staat voor een avontuur in Turkije. De nummer vier van het afgelopen seizoen in de Süper Lig, Trabzonspor, meldt op de effectenbeurs dat men de onderhandelingen met de aanvaller van Benfica is gestart. De 31-jarige Cardozo speelde de laatste zeven jaar bij de grootmacht uit Lissabon. Cardozo zou circa negen miljoen euro moeten kosten.

/

Het nieuws over de naderende transfer van Cardozo naar Trabzon komt niet als een verrassing, want begin mei zei de Paraguayaan in gesprek met Sabah al dat de bestuursleden van de Turkse topclub naar Portugal waren afgereisd om hem over de streep te trekken. De Bamboeboom, zoals een bijnaam van Cardozo luidt, was vorig jaar zomer ook al dicht bij een overgang naar de Süper Lig.

Fenerbahçe meldde destijds op de aandelenmarkt dat men aan het onderhandelen was geslagen met Cardozo en Emmanuel Emenike, maar men koos uiteindelijk voor de Nigeriaan van Spartak Moskou. Cardozo heeft bij Benfica nog een contract tot de zomer van 2016, maar dat hij vertrekt, staat nagenoeg vast. Hij staat al geruime tijd op gespannen voet met trainer Jorge Jesus.

Trabzonspor, dat zich deze zomer eerder met Deniz Yilmaz, Serdar Gürler en de nieuwe trainer Vahid Halihodzic, meldt zaterdag eveneens dat men in gesprek is met Ishak Dogan en Fatih Atik. ishak is een 23-jarige linksback van Karabükspor en speelde al vijf interlands voor de Turkse nationale ploeg. Fatih is een dertigjarige Franse rechtsbuiten en is transfervrij na zijn vertrek bij Guingamp.

Update 4 augustus 22.08 uur - Benfica maakt melding van vertrek topschutter naar Turkije
Óscar Cardozo zet zijn loopbaan definitief voort bij Trabzonspor. Benfica meldt via de officiële kanalen dat de aanvaller is verkocht: Trabzonspor betaalt vijf miljoen euro, en niet negen zoals afgelopen weekend nog werd verwacht. Benfica had tachtig procent van de transferrechten van Cardozo in handen en vangt dus vier miljoen euro. De transfersom kan nog met 1,65 miljoen euro toenemen, als de spits in Turkije bepaalde sportieve doelstellingen haalt.

Is Trabzonspor een goede club voor Óscar Cardozo?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goed voor de turkse competitie en voor trabzonspor,goede speler jammer dat ie nooit naar een topclub is gegaan!

2 augustus 2014 om 16:24

Idd. Keek wel een beetje op bij deze transfer. Dacht eerder aan Fenerbache, Galatasaray en Besiktas.

2 augustus 2014 om 16:41

En waarom geen,trabzonspor ? Je praat hier alsof het een middenmotor is maar speelt gwn elk jaar in Europa en staat ook netjes achter die drie in de competitie..

2 augustus 2014 om 17:52

Elk jaar in Europa? Verre van. Netjes achter de drie? Sorry, ook verre van. 1 a 2 goede seizoenen, maar Trabzon is niet meer dan een subtopper.

2 augustus 2014 om 23:56

Spoel je mond jij, wij spelen sinds ik leef (21 jaar) gewoon elk jaar europees hoor. Ookal eindigen we zoals gewoonlijk niet in de top 4, doen we mee via de beker. Kan ik van fener niet zeggen vriend. Ken je feiten.

3 augustus 2014 om 02:25

Wij doen ook elk jaar mee als de vriendjes van Fetullah niet zo stoer doen.

Ik moet zeggen dat jullie inderdaad bijna elk jaar 'mee doen', maar in de afgelopen 10 jaar zijn jullie voor de poulefase al uitgeschakeld door respectievelijk Villareal, Dynamo Kiev, Athletic Bilbao, Anarthosis Famagusta, Osasuna, Otelul Galati en Liverpool. In 2011 gingen jullie dankzij het omkoopcomplot Europa in, 2012 uitgeschakeld door Videoton, en vorig jaar deden jullie het dan eindelijk wel netjes.

Ik wil niet zeggen dat Fener het altijd geweldig doet in Europa, voor je dat ongetwijfeld zult zeggen, maar je praat wel een beetje te optimistisch. Ik hoop wel dat jullie het goed doen dit jaar in Europa. We hebben de punten nodig. En ik ben voor ik Fenerli ben een Turk, dus ik wens alle Turkse clubs succes.

3 augustus 2014 om 04:16

Verre van? Trabzonspor is 29 van haar 40 seizoenen in de Süper Lig in de top 4 geëindigd en 22 daarvan zelfs in de top 3, 14 ervan zelfs in de top 2, waarvan 7 maal als kampioen. Heeft 8 maal de beker gewonnen en 8 maal de Super Cup. Daarbij ook nog 5 maal de Basbakanlik Kupasi en 1 maal de Kibris Kupasi die beiden niet meer bestaan. Hoe bedoel je geen topclub? Al die jonge gastjes die maar een eind lullen, voor ze de prestaties van Trabzon kennen, zucht...

3 augustus 2014 om 05:21

Zijn ze ook

3 augustus 2014 om 11:23

En bij hoeveel van die prestaties was jij geen 'jong gastje' dan? Gozer, je bent 20. Bijna 21 zie ik, gefeliciteerd alvast.
En sorry, als je laatste kampioenschap meer dan 30 jaar geleden was, en je in de afgelopen 10 jaar alleen een paar keer de Turkse beker hebt gewonnen, dan ben je toch geen topclub? Ik zeg dat jullie niet meer zijn dan een subtopper. Ik denk dat je het daar wel mee eens moet zijn.

3 augustus 2014 om 14:54

Haha wat is er gebeurd met efsane van 2 3 jaar terug. Je noemt mijn kleine kind ik zie dat je 20 bent? Ik volg super lig toen jij nog niet eens geboren was, maar succes met Cardozo kan zomaar mislukken....

3 augustus 2014 om 19:40

Dankjewel, ik ben al wel 21, maar dat terzijde. Ik zeg niet dat ik oud genoeg was om al die prestaties mee te maken (in mijn ogen zou ik daarmee juist meer respect moeten verdienen, omdat ik wel een club kan supporten die ik nooit grote successen heb zien behalen en terwijl ik zelf oorspronkelijk uit Ordu kom en in de verste verte niets met Trabzon als stad te maken heb).

Maar goed, als ik met al die argumenten niet aan kan tonen dat wij meer zijn als een gewone subtopper, dan houd de discussie voor mij op. Het is toch duidelijk dat ik het niet eens ben met jouw visie..

3 augustus 2014 om 19:43

@ Emre42

Ook voor jou geld, ben 21. Ik ben geen haar verander (in mijn ogen) t.o.v. 2, 3 jaar geleden. Dat we het nu niet met elkaar eens zijn wil toch niet zeggen dat ik anders ben. Of dat ik gefrustreerd raak dat ik met ieder nieuw lid hier op VZ (zoals Fb=#1) weer opnieuw moet gaan discussiëren of ik al dan niet objectief ben, Trabzon al dan niet een topper is, wij al dan niet de beker verdienen en weet ik het allemaal.

Het ging er bij dat argument niet om dat ik jullie wou beledigen als klein kind, maar dat kleine kinderen meestal niet de geschiedenis kennen en op basis van de hedendaagse realiteit aannames maken. Dat ik daarbij niet jullie leeftijden heb gecontroleerd is dan mijn fout.

3 augustus 2014 om 21:47

Tja, noem me kritisch, maar ik zo Liverpool en Arsenal niet eens meer topclubs noemen, hoe geweldig ik beide clubs ook vind. Een topclub bewijst het feit dat hij 'top' is door prijzen te winnen, iets wat zowel Liverpool als Arsenal als Trabzon niet erg vaak doen. Het was ook niet mijn doel je te beledigen ofzo, want ik weet dat je prima reacties plaatst en nog minder zeurt om het omkoopcomplot dan sommige GS-fans. Ik gaf enkel mijn mening, dus ik hoop dat je hem respecteert.

4 augustus 2014 om 23:25

Je praat poep Fb=#1, Trabzon speelt al jaren EL. En ook Uefa Cup deden ze vaak mee, 2011/2012 speelden ze zelfs ook CL. Alleen in 2007/08 was er geen Europees voetbal. Daarnaast, applausje voor Trabzonspor, enige club zowat die van waarde is in de Super Lig en niet uit Istanbul komt.

4 augustus 2014 om 23:29

Maar volgens jouw beredenering is bursaspor een topclub.

5 augustus 2014 om 01:04

Jij hebt t recht niet eens om te praten a sikebahce. Jullie mogen niet eens in europa spelen.

5 augustus 2014 om 13:24

@fb=#1

Dat is in ieder geval iets wat ik altijd probeer te doen, een ander zijn mening respecteren. Al ben ik het er totaal mee oneens. In dat geval geef ik juist weer waarom ik het er mee oneens ben. En dat heb ik naar mijn idee best behoorlijk gedaan hierbij.

Maar goed, je laatste reactie veranderd veel in de discussie in mijn ogen. Want als je zegt dat Liverpool en Arsenal in jouw ogen geen topclubs zijn, dan snap ik nu best waarom je Trabzon ook niet onder de topclubs schaart. Dan hebben wij gewoon een andere definitie van topclub. Dat kan ik respecteren.

Het ging mij om het feit dat sommigen vergelijkingen trekken met clubs als Leeds United en weet ik het allemaal, clubs die al jaren zijn weggezakt en daarom dus niet te vergelijken zijn met de situatie van Trabzonspor, die weliswaar al lang geen kampioen meer is geworden (buiten 2010-2011 om ), maar die wel structureel mee draait in de top.

5 augustus 2014 om 13:25

@ Clutch

Had je het tegen mij of tegen Houceima?

Want, volgens mijn definitie van een topclub is Bursaspor dat niet. Bursa is gewoon een hele goede subtopper net als bijvoorbeeld AZ. Mits je het tegen mij had, wil ik het nog best wel uitweiden.

5 augustus 2014 om 00:02


Weer een speler die over de top is en gaat cashen in Turkse competitie bij een subtopper zo krijg je daar nooit een hoger niveau

Hij is wel over zijn top heen maar hij moet zeker 2 jaar nog van grote waarde zijn voor Trabzonspor

Opmerkelijke transfer... Ik vind toch dat hij, met alle respect, in een sterkere competitie dan de Turkse kan spelen. Ook bij een betere club dan Trabzonspor.

2 augustus 2014 om 13:59

Precies, Cardozo kan gemakkelijk mee bij een middenmotor uit de PL of een subtopper uit de Bundesliga of La Liga

2 augustus 2014 om 14:08

Vergeet niet dat hij al 31 is, nooit een slechte speler geweest maar ook niet absolute top. Voor Trabzone wel een goede deal, kan nog 2-3 jaar mee en is nog goed in vorm.

2 augustus 2014 om 14:13

Klopt, juist daarom zou ik verwachten dat hij het nog leuk zou vinden om nog een keer een van de grootste competities ter wereld mee te maken. Spelen bij een club uit Spanje, Duitsland of Engeland...

2 augustus 2014 om 14:25

Nou dan doet het me juist nog meer deugd dat hij heeft getekend. Als ik zo de reacties zie kan het alleen maar meer betekenen dat er goed werk is verricht door het bestuur!

2 augustus 2014 om 14:47

Het is zeker goed werk, hij is misschien 31 maar hij is goed! Kan nog genoeg toevoegen bij jullie! Misschien niet de absolute top, maar hij zou zoals gezegd ook nog mee kunnen bij subtoppers uit de topcompetities.

Geniet ervan! Leuke club, Trabzon, altijd wel sympathie voor gehad.

Huh 9 miljoen? Denk dat het meer rond de 5 miljoen is.

Wel een goede spits voor Trabzonspor, ze hebben dit jaar goede aankopen gedaan en ze hebben een goede trainer, denk dat ze wel de verassing worden van dit jaar. Daarnaast valt het me op dat mijn team Galatasaray op dit moment de slechtste voorhoede/spitsen heeft van de top 4 (fener, BJK en nu TS)

2 augustus 2014 om 13:46

Precies 9 miljoen is wel aan de grote kant, denk dat het bedrag rond de 5 zal liggen.

Ik ben enorm fan van Cardozo. Geweldige aanspeelpunt voor een team dat speelt op balbezit(en dus op het helft van de tegenstander). Echter.....

Trabzon speelt op de counter. Dan is de afstand tussen de positionering en de 16m gebied van de tegenstander erg groot. Cardozo is veel te traag om deze afstand te overbruggen.

Al met al een leuke transfer voor de Turkse competitie.

2 augustus 2014 om 13:50

@gangstarr trabzonspor heeft echter een nieuwe coach dus het systeem zal waarschijnlijk wel veranderen.

2 augustus 2014 om 14:00

Denk wel dat ze een systeem gaan hanteren waarin je cardozo optimaal kunt benutten, anders is het zinloos al die miljoenen neer te leggen.

2 augustus 2014 om 14:19

Met dit beperkte materiaal kan je beter niet op de helft van je tegenstander spelen. Je bent de bal na drie keer rondspelen weer kwijt. Om dwingend, aanvallend te spelen heb je twee goede centrale middenvelders nodig, ik zie er bij Trabzon niet één.

2 augustus 2014 om 16:44

Valt me inderdaad op dat ze nauwelijks middenvelders hebben gehaald. Met colman en soner ga je het niet redden.

3 augustus 2014 om 10:15

Alexandru Bourceanu is een perfecte middenvelder, een echte strijder. Daarnaast heeft Trabzonspor nog spelers zoals Ferhat Yazgan (nieuwe transfer) en Fatih Atik (nieuwe transfer) die op cm kunnen spelen, maar ik heb hun nog nooit zien spelen dus over hun kan ik niks zeggen. Ook heeft Trabzonspor nog Gustavo Colman, maar hij doet het de laatste jaren heel slecht vergeleken met de jaren daarvoor.

2 augustus 2014 om 14:24

Het lijkt me stug dat we op dezelfde wijze gaan spelen als afgelopen seizoenen, maar hoe we wel gaan spelen kan ik je momenteel echt niet zeggen. Het is zo'n grote chaos volgens mij qua transfers, spelers, opstelling, tactiek. Ik heb het idee dat Halilhodzic nog steeds aan het bij komen is van de slechte kwaliteit van het team (en ik zal je eerlijk zeggen, ik had de meeste van de transfers ook hoger ingeschat op basis van hun prestaties bij hun vorige clubs).

Ik ben benieuwd hoe dit allemaal gaat uitpakken.

2 augustus 2014 om 14:34

Ik kon je bij voorbaat al zeggen dat je met Deniz Yilmaz en Gürler geen potten zou breken. Met Musa Nizam sla je ook geen level over. Ik begrijp sowieso niet waarom je degradanten leeg koopt maar goed.

Cardozo is in ieder geval een stap in de goede richting. Alhoewel Cardozo alleen funcioneert als de team dat doet. Het is geen speler die onlangs 10 gare medespelers zelf de boel op sleeptouw neemt.

Trabzon moet nog heel wat kopen.

2 augustus 2014 om 14:57

Ja, het frappante is, ze willen Deniz nu ruilen voor een linksback van Buca. Ik volg het ook absoluut niet meer.

Aan de andere kant, Anil Tasdemir heeft uitstekende seizoenen gekend bij Orduspor, Gökhan Karadeniz was uiterst effectief bij Altinordu en Serdar Gürler deed het niet onaardig bij Elazigspor. Daarbij komen nog jongens als Ferhat Yazgan (die wel was afgeschreven bij Wolfsburg), Baris Memis (de verloren zoon die het afgelopen seizoen uitstekend deed bij 1461) en Turgut Sahin (die in mijn ogen totaal overbodig was).

Als je deze spelers zo evalueert, hebben al deze spelers buiten Deniz, Turgut en Ferhat allemaal geïmponeerd bij hun voorgaande clubs. Dat ze het op een niveau lager deden, moet op zich geen ramp zijn, in Nederland lukt dat toch ook net zo goed met transfers vanuit de Jupiler League. Het gaat dus ergens anders mis. Want, zoals gezegd, op basis van hun voorgaande prestaties had ik best wel hoop voor de meeste van die jongens. Ik heb ze nu nog maar twee keer aan het werk gezien en alhoewel dat oefenwedstrijden waren, schrok ik van hun niveau. Wellicht mijn fout dat ik hoge verwachtingen had voor die spelers, ondanks dat ik ze te weinig had gezien.

De transfers van Deniz, Turgut en Ferhat heb ik sowieso nooit begrepen. Deniz heeft bijvoorbeeld vorig seizoen 12 keer gescoord, waarvan 5 uit penalty's en de rest was bijna allemaal een simpele intikker. Of je daarmee vooruit gaat, betwijfelde en betwijfel ik ten zeerste. Ik vind het dan ook niet verwonderlijk dat Halilhodzic hem liever kwijt dan rijk is, maar dat hoor je van tevoren te weten. Niet achteraf...

2 augustus 2014 om 15:09

Klopt.

Als ik Ts was, zou ik serieus 11 jongens uit de eigen kweek/scouting opstellen. De Malouda's en Bosingwa's hebben toch geen Trabzon ziel ? Vroeger wilde je echt niet naar Avni Aker toe. Sota, Hami, Unal, Tekke, Gokdeniz. Jullie hadden altijd van die gevaarlijke, onbekende spelers die bij jullie groot werden.

Jullie grootste kracht is jullie stad, innerlijke kracht en gedrevenheid. Dat moet weer terugkomen.

2 augustus 2014 om 15:21

Ja, maar dat project is ook deels mislukt. Kijk maar naar jongens als Zeki, Kadir Keles (die redelijk speelt, maar gewoon tekort komt voor de echte top), Abdülkadir (die twee wedstrijden mee pikte vorig seizoen, maar enorm dramatisch was), Caner Osmanpasa en zo gaat het lijstje maar door. Er breken geen jongens van het formaat Hami, Cemil, Tekke of Ünal door.

Maar dat is en blijft wel onze kracht. Het huidige bestuur lijkt daar in ieder geval wel wat meer mee bezig.

En ondanks dat ik Malouda en Bosingwa's komst destijds fel heb bekritiseerd, Bosingwa is echt een verademing. Die man ademt voetbalintelligentie, zo veel ervaring, zo rustig aan de bal, zo goed gepositioneerd.

We hebben juist meer van dat soort buitenlanders nodig: mannen die daadwerkelijk wat kunnen toevoegen. Net als met Cardozo nu.

2 augustus 2014 om 16:51

Doen die transfers het zo slecht? Ik had serdar, deniz en turgut wel bij bjk willen zien, maar dan voor de breedte.

3 augustus 2014 om 04:58

Ik kan ze niet helemaal afschrijven, maar ze vallen me tot nog toe zeer tegen (en zo ook Halilhodzic). Over Deniz wordt zoals al gezegd dat hij zal worden betrokken in een ruildeal, Serdar heb ik nog hoop voor en ik heb nooit begrepen waarom Turgut is aangetrokken. Die man is in mijn ogen echt enorm overrated. Maar goed, men ziet veel potentie in hem, dus ik hoop dat hij mijn ongelijk kan bewijzen.

Ppff ga anders ook gewoon mee met de 'oudjes' naar USA, is toch ook gewoon leuk?

2 augustus 2014 om 14:10

Wat is er dan mis aan trabzonspor?

2 augustus 2014 om 16:50

Niet veel, maar zou het persoonlijk wel leuker gevonden hebben aangezien dat dit jaar een soort van hype is om af te bouwen in the states, en ook omdat ik het idee van die franchise van mancity wel tof vind

@gangstarr trabzonspor heeft echter een nieuwe coach dus het systeem zal waarschijnlijk wel veranderen.

Bijne elke Turkse club heeft nu geweldige spitsen en wij zitten hier opgescheept met Burak en Umut....

2 augustus 2014 om 14:08

Hehe niet te geloven hoe sommige Turken hier denken over voetbal.

Die Burak scoort in twee seizoenen 50 goals voor ons en nog steeds willen we meer. We mogen 5 buitenlanders opstellen weet je nog ? Muslera, Melo, Wes, Bruma, Telles, Chedjou, Amrabat ? In case you didn't notice, de buitenlanders zijn niet zo happig als het gaat om het verlaten van Gs en hun fortuinlijke paycheck.

2 augustus 2014 om 14:36

Burak is de meest overschatte speler die ik ooit bij GS heb zien spelen. Ik keek overlaatst naar GS - R. Wien en meneer kan niet eens een deftige 1-2 maken...

Hij staat positioneel altijd fout en dan erger ik mij aan zijn houding wanneer hij de bal verliest .

Hij moet het hebben van zijn fysiek net zoals Emenike die alleen tegen Janke en Mientje scoort en dan hebben we het niet eens gehad over zijn wereldrecord buitenspel.

2 augustus 2014 om 14:48

Ik keek laatst seizoen 12/13. Ik zag hem 25(?) keer scoren in de stsl en 8 in de CL.

Burak is afgelopen seizoen verkracht. Eerst linksbuiten, daarna rechtsbuiten. Nu is Drogba weg en kan Burak in de punt, Wes erachter. Geen rare fratsen meer.

Het grappige is, toen Hakan Sükür nog speelde was hij de meest bekritiseerde speler van Turkije, terwijl hij alle records op zijn naam had staan.

2 augustus 2014 om 15:06

Het feit dat hij vorig seizoen 0 x keer scoorde in de CL ontkracht jouw 1e zin al.hij speelde onder Mancini meestal als diepe spits hoor...

Hij gaat nu 3 mil. verdienen voor de komende 5 seizoenen , dan is hij 34 jaar...

Kom later niet wenen als hij niet meer weg wilt...

2 augustus 2014 om 15:20

Wat ontkracht het precies ? Verdwijnen die 8 goals, omdat hij er vorig seizoen(als vleugelspits) 0 maakte ?

Het boeit mij dus echt niets of een speler 1m of 3m verdient. Er bestaan namelijk maar twee soort speler bij mij: zij die presteren en zij die niet presteren.

Burak gaat er dit seizoen minimaal 20 maken.

2 augustus 2014 om 15:34

Schat, van de 8 matchen in de CL speelde hij maar 2 x als flank...
Jij teert op het succes van 2 seizoenen geleden , laten we net zo goed Hasan Sas en Hagi terug halen...

Wat me ook is opgevallen is dat hij niet alleen 0 x scoorde in de CL maar ook in de derbys, dat zegt toch echt iets wel ...

En dan nog dat Burak hier en daar op de flank speelde, Sneijder speelde ook als LV en die schoot ze er allemaal blind in

Burak is impulsief en kan niet rationaal denken , hij trekt gewoon hier en daar sprintjes met in de hoop zijn tegenstander met fysiek te verslaan.

Hij is niet meer zo best, zou voor jongere spelers kiezen.

Ik las der net dat ook kostas mitroglou zou komen krijgt die yusuf geen kans ?

2 augustus 2014 om 13:58

Yusuf is geen spits toch?

2 augustus 2014 om 14:02

Yusuf speelt toch op de flanken jonge.

2 augustus 2014 om 14:14

Oh ja sorry ik wist niet op welke positie hij speelde laat maar....

Lijkt me sterk dat ze 9 miljoen gaan betalen voor hem. Als ze dat toch kunnen betalen, hadden ze waarschijnlijk een jongere spits gehaald. Ik denk dat sponsors (Ali AÄŸaoÄŸlu?) een deel hebben betaald.

Volgens Turkse media vroeg Benfica om en nabij de 7 miljoen euro en is de deal beklonken voor €5,6 miljoen. Dat lijken me veel realistischere bedragen en in mijn ogen is dat bedrag ook nog acceptabel. Acceptabel omdat Trabzon al jaren een chronisch spitsen probleem heeft. Eigenlijk al sinds het vertrek van Fatih Tekke. Burak heeft dat destijds deels opgevuld, maar die vertrok toen hij het eindelijk goed deed. En hij was ook nog niet pure killer die uit alle hoeken en standen kon scoren. Het systeem was gewoonweg op hem afgesteld.

Ik ben aan de ene kant tevreden, dat we ons nu in ieder geval geen zorgen hoeven te maken over wie de ballen erin prikt. Tevens is de achterban nu eindelijk gesust met zo'n speler, dus krijgt het team en het bestuur eindelijk rust.
Aan de andere kant, we worden ook gelinkt met Medjani en het aantal buitenlanders stijgt met de dag (met Medjani en Cardozo erbij heb je er al 8). De gehaalde Turkse spelers hebben me ook nog lang niet kunnen overtuigen en het aantal spelers bedraagt al meer dan 35 volgens mij en er komen alleen maar spelers bij. Wat er nou gaat gebeuren met het team, hoe we gaan spelen, wie er zullen vertrekken is bij mij nog een groot vraagteken. Ik ben benieuwd hoe snel dit alles zal worden geregeld, want het nieuwe seizoen gaat al over minder dan een maand van start voor ons in de EL.

Ik heb hoop, maar ik zie momenteel door de bomen het bos niet meer, terwijl ik Trabzon op de voet volgen. En dat is geen goed teken in mijn ogen.

Ishak is wel een broodnodige transfer en daar kan ik niets anders dan lof voor over hebben. Een goede, jonge linksback met veel potentie. Een positie die bij ons erg onderbezet was.
Maar de naam Fatih Atik zegt me totaal niets en ik zou niet weten wat hij zou toevoegen aan ons. Speelt al geruime tijd op het tweede niveau in Frankrijk zag ik. We hebben nou al: Gökhan Karadeniz, Anil Tasdemir, Yusuf Erdogan, Malouda, Serdar Gürler, Özer, Baris Memis en tot slot Turgut Sahin voor die positie. Dat zijn welgeteld 8 spelers voor 3 posities voorin, waarvan 4 van die jongens nieuw zijn binnen gekomen. Waar is die transfer van Fatih Atik dan goed voor. Ook hier weer dus grote vraagtekens.

Tevens zie ik ook geruchten dat we Deniz Yilmaz, die pas net is aangetrokken, al in een deal willen betrekken voor een andere speler. Hij is gehaald voor een bedrag van om en nabij de miljoen en het gerucht gaat dat hij als ruilmiddel met een waarde van €300.000 gebruikt gaat worden. De logica omtrent de binnenlandse transfers is bij mij dan ook totaal zoek en mocht het waar zijn is dit absurd gehandeld. Ik heb het idee dat het bestuur al die jongens heeft aangetrokken op goed geluk en dat Halilhodzic ze nu een voor een afkeurt. Een belachelijke werkwijze dus.

Ik hoop dat alles goed komt en dat het op tijd geschied.

2 augustus 2014 om 14:30

Je hebt het over een spits die uit alle hoeken en standen kan scoren, dat is Cardozo ook niet, een killer in de 16 maar dan houd het toch wel echt op.

Bij Cardozo zal je hetzelfde moeten doen als bij Burak, je team zo afstellen dat hij optimaal kan renderen anders heb je weinig aan hem want het is geen spits die zelf veel creërt, een spits als Falcao destijds bij Porto was wel een spits die nog zelf wat kon creeëren door iemand uit te spelen, Cardozo kan dat niet.

2 augustus 2014 om 14:44

Kijk, met Burak was het altijd de vraag of hij hem er wel in kon schuiven. Gaandeweg zijn vertrouwen toe nam, scoorde hij ook gemakkelijker, maar dat ging ook allemaal niet van het leien dakje. Hij moest echt één-op-één gebracht worden, achter de defensie. Dan pas scoorde hij. Hij heeft bijna geen afstandsschoten, geen kopgoals gemaakt en tevens was zijn eerste aanname niet best.

Met Cardozo heb je wel iemand die de bal vast kan houden, kan fungeren als aanspeelpunt en in de 16 dus dodelijk is. Tevens heeft hij ook een niet verkeerd afstandsschot. Ten opzicht van Burak is dat dus een hele verbetering. Ik bedoelde niet dat hij zijn eigen kansen creëert maar wel dat hij als hij de bal krijgt op de juiste positie, hij de bal er in weet te krijgen. Daarbij draagt hij nog een hele berg andere kwaliteiten met zich mee t.o.v. van Burak. En dat stelt me gerust.

Wat het betreft van een systeem op maat en het niet kunnen creëren van eigen kansen zijn we het dus met elkaar eens en ik denk dat Halilhodzic daar wel een oplossing voor zal bedenken.

2 augustus 2014 om 14:38

' En hij was ook nog niet pure killer die uit alle hoeken en standen kon scoren. Het systeem was gewoonweg op hem afgesteld. '

Hehe onzin natuurlijk. Burak scoorde dat seizoen 33x man. Als er één iemand uit alle hoeken en standen scoorde, dan was Burak dat wel dat seizoen. Vrije trappen, poeiers buiten de 16 in de kruising etc etc.

2 augustus 2014 om 14:47

Zie mijn reactie op V-Watcher, wellicht dat je dan beter begrijpt wat ik bedoel.

Burak scoorde veel, maar ruwweg 95 van de goals waren één-op-één situaties bij diepe ballen. Daarbij scoorde hij te weinig tegenover de grotere teams, omdat hij minder ruimte kreeg. Hij scoorde veel, maar in mijn ogen was dat vooral dankzij het systeem, dat zoals bij Feyenoord en Pelle, puur op hem was afgesteld.

Zie zoals gezegd hierboven voor meer uitleg.

2 augustus 2014 om 15:03

Deels mee eens.

Burak had wel degelijk pegels. Ik krijg zo een prachtige bij Eskisehir/Sivas-Ts maar niet uit m'n hoofd. Wat een verwoestende knal was dat. Bij Besiktas had hij ook een werelddoelpunt gemaakt in een oefenwedstrijd. Je zegt iets over zijn kopgoals, maar bij Gs had hij in de CL alleen al 4 hele knappe kopgoals gemaakt. Waar ik het wel helemaal over eens ben is zijn aanname. Het was en het is poep.

2 augustus 2014 om 15:09

Hmm, ja dat zijn die niet genoemde 5%, laat ik het daarop houden. :P

Ja, wat dat betreft maakte hij enorme progressie bij GS, bij Trabzon had hij volgens mij een kopgoal. Werd hij ook enorm om bekritiseerd. Maar goed, de Burak van Trabzon en Gala is wat mij betreft ook wel een verschil hoor. In tegenstelling tot Selçuk is Burak beter gaan spelen bij Gala in mijn ogen. In ieder geval met meer klasse (wel minder doelpunten).

Cardozo is slim, sluw, heeft een pijlhard schot en kopsterk. Kortom: een complete spits, behalve dan dat hij snelheid mist. Dit werd bij Benfica gebalanceerd met de snelheid en creativiteit van spelers als Gaitan, later ook door Markovic. De vraag is: wie gaan hem bedienen bij Trabzonspor? Cardozo kan een team beter laten voetballen, maar dan moet je ook wel de juiste spelers hebben die Cardozo zijn ding kunnen laten doen. Vooralsnog zie ik alleen Yusuf die dit kan. Heel misschien ook Turgut Dogan Sahin met zijn snelheid. Maar een paar creatieve middenvelders erbij zou geen kwaad kunnen.

Ik had vorig jaar graag gehoopt dat Cardozo naar Fenerbahce zou komen, maar Emenike was uiteindelijk een verstandigere keuze. Cardozo was afgelopen seizoen niet vaak meer zeker van een basisplaats door het gedoe met trainer Jesus en ook door het goed functioneren van Rodrigo en Lima. De jaren daarvoor was hij onbetwist. Wens Cardozo veel succes in Turkije.

2 augustus 2014 om 16:02

Ik denk juist dat we wel genoeg creatieve spelers hebben zo bij Trabzon. We hebben er welgeteld acht, te weten: Turgut Dogan, Ozer, Malouda, Yusuf, Anil Tasdemir, Gokhan Karadeniz, Serdar Gurler en Baris Memis.

Ik denk dat je daarmee genoeg snelheid en creatieviteit waarborgt in je team, mits deze jongens natuurlijk hun niveau halen. We hebben juist een goede cvm nodig. Een type die verdedigend zijn mannetje staat, maar het spel kan verdelen en dirigeren. Een beetje een Xabi Alonso dus. Want we hebben nu Colman (die veel te onnauwkeurig en wispelturig is en naar mijn beleving allang weg had gemoeten), Borceanu (geen diepgang in zijn spel) en Ferhat Yazgan (overgekomen van Wolfsburg waar hij was afgeschreven, verwacht er dus niet veel van) voor die positie. We hebben weer echt een ontdekking als Selcuk nodig. Dan zijn we wat mij betreft klaar, alhoewel ik ook graag Adem Buyuk had zien komen, die acht ik sterker dan veel van de eerder genoemde voorhoedespelers.

2 augustus 2014 om 17:00

Waarom Soner niet? Ik denk dat die jongen echt een grote kan worden en misschien wel jullie nieuwe Selcuk.

3 augustus 2014 om 04:59

Ik vind Soner persoonlijk al jaren onder de maat, hij word ook iedere transfer window in verband gebracht met een andere club. Hij heeft genoeg kansen gehad, hij heeft zich fysiek niet door ontwikkeld en qua spel ook zeker niet. Hij heeft te weinig diepgang in zijn spel.

Daarom noem ik hem überhaupt nergens op.

2 augustus 2014 om 20:33

Janko was misschien nog wel beter in de 16 en in de lucht. Cardozo heeft betere techniek en schot.

Daarom begrijp ik de transfer niet zo goed. Met Janko was het probleem dat hij grrn voorzettrn kreeg. Ik weet niet of de nieuwe flankspelers dat beter kunnen.

Probleem met Turkse clubs en algehele turkse voetbal is dat we denken dat grote namen gegarandeerd succes is. Wij hebben liever miljoenen voor 1 grote naam, dan een paar talenten of spelers die niet in de europese top tot uitblinken zijn gekomen.

Gezien het feit dat wij een club zijn voor in de omschakeling had ik liever een snelle spits (Slimani bijvoorbeeld) gezien. Neemt niet weg dat het altijd een goed gevoel geeft als een grote naam op je shirtje kan laten zetten.

Ben sceptisch, maar hoop dat hij wél ons op een hoger niveau kan brengen.

Geweldige transfer van Trabzon. Ze beschikken nu over een zeer stabiele verdediging met twee zeer goede backs in de naam van Ishak en Bosingwa. Daarentegen beschikt Trabzon over een enorm zwak middenveld. Er moeten daar nog tranfers gedaan worden voordat Trabzon mee kan doen met de top 4. Op dit moment verwacht ik dat Gs, Fb en Bjk gaan strijdem voor het kampioenschap en Kasimpasa, Trabzonspor en de grote verrassing Konyaspor voor plek 4.

Uhm sorry hoor voetbalzone maar als je trabzonspor een turkse topclub noemt zit er toch echt iets niet goed over jullie kennis over de turkse competitie. Trabzonspor speelt nooit mee om de prijzen en was alleen in de jaren 80 succesvol met een uitschieter in 2011 (2e plek). Dan kan je net zo goed nothingham forest ook een engelse topclub noemen. En wat betreft cardozo is het voor hem een mooie transfer. Hij is nu aan het afbouwen en kan in trabzon lekker zijn zakken gaan vullen. Niet echt een speler gehaald om prestatie, maar om de naam. Ook heb ik de afgelopen jaren vele spitsen zien falen bij trabzonspor, met uitzondering vabBurak Yilmaz, dus ik ben benieuwd.

2 augustus 2014 om 16:06

Lol, haha geen topclub? Dus Arsenal is ook geen topclub, want qua resultaten in eigen competitie zijn we vergelijkbaar met hun (bijna altijd een plek in de top 4 en vaak mee gedaan om het kampioenschap). En welke spelers zijn dan mislukt? Na Tekke kwam Burak, die slaagde met vlag en wimpel. Henrique maakte er meer dan 20 vorig seizoen. En nu komt Cardozo. Allemaal geflopt inderdaad...

2 augustus 2014 om 16:25

Kom op man, je noemt Trabzon toch geen topclub. Gewoon een zeer stabiele subtopper met een aantal kampioenschappen. Arsenal is totaal niet vergelijkbaar, zij beschikken over 13 kampioenschappen en heeft zich de laatste 16 jaar achter elkaar voor Champions League voetbal geplaatst. Trabzonspor is eerder vergelijkbaar met bijvoorbeeld een Valencia die ook een aantal kampioenschappen heeft in Spanje maar geen topclub is. De topclubs zijn Galatasaray, Fenerbahce en Besiktas, het aantal fans van deze clubs liggen al 10x zo hoog als die van Trabzon, ook qua inkomsten en omzet ligt Trabzon mijlenver achter op de Grote Drie.

2 augustus 2014 om 19:26

Met alle respect, Trabzonspor is echt alles behalve een topclub in Turkije. Ze worden al jaren geen kampioen meer en de vergelijking met Arsenal slaat nergens op. Oh en Janko is ook mislukt van spitsen die zijn gekomen en zo zijn er nog anderen...

2 augustus 2014 om 20:25

Mensen die Trabzonspor geen Turkse topclub vinden, kijken duidelijk nog maar 5-10jr Turkse competitie.

Nog nooit had een club een decenium zo gedomineerd als Trabzonspor. Tussen 75' en 85' 8x kampioen. Daarnaast zijn ze elke decenium wel een paar keer in de titelstrijd verwikkeld. Niet te vergeten alle bekers en cumhurriyet bekers die ze hebben gewonnen. Er zijn ook mensen die zeggen dat Ac Milan geen internationale topclub meer is. Kleine kinderen die niks weten over de geschiedenis van de club.

Trabzonspor is een prachtige club met een mooie geschiedenis en veel prijzen.

3 augustus 2014 om 00:01

Mooier had ik het niet kunnen schijven, die jongens zijn waarschijnlijk nog tieners dat ze zo durven te praten.

3 augustus 2014 om 05:08

Ik heb die discussie al te vaak met je gevoerd Bozkurt20, maar ik ga het je nog een laatste keer proberen uit te leggen:

Trabzonspor is in 29 van haar 40 seizoenen in de Süper Lig in de top 4 geëindigd en 22 daarvan zelfs in de top 3, 14 ervan zelfs in de top 2, waarvan 7 maal als kampioen. Heeft 8 maal de beker gewonnen en 8 maal de Super Cup. Daarbij ook nog 5 maal de Basbakanlik Kupasi en 1 maal de Kibris Kupasi die beiden niet meer bestaan. De Kibris Kupasi was destijds echter best prestigieus heb ik begrepen.

Tevens moet je hier bij rekenen dat we ook veel seizoenen net buiten de top 4 zijn geëindigd, maar daar kon ik even snel geen gegevens van vinden. We hebben enorm positieve resultaten geboekt tegen de traditionele top en als je kijkt naar de onderlinge wedstrijden zijn die volgens mij zelfs in ons voordeel tegen Besiktas en gelijk tegen Galatasaray (in de competitie).
Een ander opmerkelijke feit is dat we pas instroomden 16 jaar na de start van de competitie, waardoor de overige topclubs al een voorsprong van 16 jaar hadden. Dat betekent dat we in de eerste paar seizoenen als nieuwkomer sowieso moesten acclimatiseren. En alsnog boeken we zo veel positieve resultaten.

Hoe bedoel je geen topclub? Al die jonge gastjes die maar een eind lullen, voor ze de prestaties van Trabzon kennen, zucht...

Tot slot, mijn argument met Arsenal is juist 'zeer valid'. Jullie begrijpen het argument klaarblijkelijk niet. Arsenal eindigt vaak binnen de top 4, dat hun daar ook een CL plaats op levert, betekent niet per se dat een top 4 notering voor Trabzon ineens minder goed is. De vergelijking is dus heel goed te maken. Arsenal's geschiedenis gaat ook terug naar 1886, vergeet je ook even voor het gemak, terwijl je doodleuk vertelt dat ze 13 kampioenschappen hebben t.o.v. 7 van ons. Dat betekent dat ze bijna 80 (!) jaar ouder zijn dan ons.

Wij hebben ook genoeg fans, dat het minder is dan de clubs die de league domineren is niet verwonderlijk. Daarbij komt dat jullie stad alleen al 17 miljoen inwoners telt, meer dan onze supportersaantallen. Wij zijn juist op basis van al deze gegevens, het almaar groeiende supportersaantal, de behaalde kampioenschappen waarmee we de hegemonie verbroken, de supporters buiten Trabzon die toch voor ons kiezen, zelfs nu nog, ons budget vergeleken met onze capaciteiten etc. een grote club te noemen. Als wij dat niet zijn weet ik het ook niet meer...

3 augustus 2014 om 05:09

@ Emre42, zie mijn uitleg aan Bozkurt20, duidelijker kan ik het niet uiteenzetten.

Tevens, wauw, je noemt Janko. Dat is een extra spits, tegenover Henrique, Tekke en Burak. Wellicht kun je Emre met zijn geringe leeftijd daar zelfs nog bij scharen...

@ gangstarr
Bedankt voor de uitleg, eindelijk iemand die het wel snapt.

3 augustus 2014 om 14:51

Jammer dat je niet objectief kunt zijn als het om trabzonspor gaat. Als een club al meer dan 30 jaar geen kampioen kan worden, dan brn je dus echt geen topclub. Janko is zwaar mislukt je vraagt welke spitsen Janko is er toch 1 of zie ii het verkeerd?!

3 augustus 2014 om 14:57

Je praat over 30 jaar geleden gangstarr sindsdien hebben ze niet veel gewonnen he? Dus als ik jouw goed heb begrepen zie jij clubs als Everton en n. Forrest ook als topclubs, omdat ze jaren geleden kampieon zijn geworden, right?

3 augustus 2014 om 16:22

Dat ik niet objectief kan zijn? Ik weergeef door middel van talloze argument aan waarom ik denk dat Trabzonspor wel een topclub is? Hoeveel argumenten moest ik nog aandragen?

Dat je clubs noemt die ooit kampioen zijn geworden, maar al jaren geen rol van betekenis hebben in de competities is dan ook tekenend voor je.

Ik vraag om welke spitsen (voor het geval je het niet door hebt, dat is meervoud) en jij noemt er een. Ik geef aan, 1 gefaalde spits tegenover 3 wel geslaagde spitsen, dan kun je niet spreken van een spitsencrisis na Tekke.

Volgens mij praat ik tegen dovemansoren, want als je zulke argumenten nog steeds kunt weg zetten als 'willekeurige' subjectiviteit, dan weet ik het ook echt niet meer.

3 augustus 2014 om 19:07

Emre

Dus als Fb de komende 20jr geen kampioen meer word, dan is het geen topclub meer ?

Trabzon heeft pech dat het een stad is die voor buitenlanders niet aantrekkelijk is. Hierbij komt kijken dat de Turkse spelers van Gs, Fb meer kans maken op het Turkse elftal. Hierdoor kan Ts sportief en finanancieel Gs, Fb niet bijbenen.

In mijn optiek zal Trabzon altijd een Turkse topclub zijn.

3 augustus 2014 om 20:44

Volgens mij heb je wat moeite met begrijpend lezen? Ik geef al 10 keer aan dat Janko maar een simpele voorbeeld is van mislukte spitsen ik ken niet alle spitsen van Trabzonsp

3 augustus 2014 om 20:47

Oh en nogmaals gangstarr geeft aan wat in zijn ogen en topclub moet hebben omdat te zijn, zo te zien zijn wij het niet met elkaar eens. Dan is het niet zo dat jij dan trabzonsp

4 augustus 2014 om 23:40

volgens jullie is Leeds United nog een topclub dan?

Nee, Trabzonspor is een Subtopper.
trouwens Besiktas begint ook een subtopper te worden.. ze worden kampioen om de 10 jaar.

5 augustus 2014 om 01:08

Arumadbro

Goede voorbeeld om een eerste divisionist middenmoter uit Engeland te vergelijken met een club dat drie jaar geleden nog om de titel speelde/kampioen werd. Ik zie Leeds trouwens ook niet zo nu en dan de beker pakken en finales spelen.

3 augustus 2014 om 01:33

Cardozo kan belangrijk zijn voor trabzonspor, maar dan moeten ze wel anders spelen en minimaal twee goede middenvelders aantrekken. Over of het een topclub is, je kan trabzonspor een topclub vinden of je kan het geen topclub vinden. Ik persoonlijk vind trabzonspor zeker wel een turksetopclub. Trabzonspor speelt altijd mee in Europa. Zit bijna elk jaar in de top 4 van de ranglijst. Is vaak 2e geweest. Dat trabzonspor een aantal keer tweede is geweest de afgelopen jaren is heel belangrijk als we kijken naar de omkopingen die gebeuren binnen het Turkse voetbal. Het is door de Uefa en CAS bevestigd dat Fenerbahçe in 2011 kampioen is geworden door omkopingen. Dat jaar was trabzonspor op doelsaldo 2e geworden achter Fenerbahçe. In Turkije geldt helaas het recht van de sterkste dus is Fenerbahçe in Turkije nooit gestraft voor de omkopingen. Trabzonspor is een streekclub met een relatief kleine aanhang. Het is dus voor de grotere clubs in Turkije makkelijk om een kampioenschap te stelen van trabzonspor. Wat veel van jullie vergeten is dat het bewezen is dat Fenerbahçe het kampioenschap van 2011 heeft gekocht. De Turkse bond heeft Fenerbahçe daar nooit voor gestraft en dat verlangt Uefa wel van hen. De Uefa heeft dit nu in onderzoek en zal de tff waarschijnlijk dwingen Fenerbahçe te straffen.

Nou nou nou, Cardozo was 2 seizoenen vol aan het scoren als ik het goed heb.. Hij werd destijds aan vele topclubs gelinkt!

9 miljoen voor een 31 jarige speler !? Waar is Trabzon mee bezig?

3 augustus 2014 om 05:10

Het bedrag tussen de €5 en €6 miljoen, de hier genoemde bedragen zijn niet realistisch.

Jammer, zag hem liever bij Benfica nu gaat hij toch naar een club waar het vooral om het geld te doen is.

Trabzon, wtf ben je aan het doen? Je hebt het financieel al niet breed en dan wil je 9 mil betalen voor een Cardozo die vorig jaar vaker op de bank zat dan in de basis bij Benfica.
Het blijft natuurlijk wel een beest van een spits, maar ik ben blij dat Benfica hem niet liet gaan vorig jaar. Emenike is zijn geld dubbel en dwars waard. Ik snap alleen niet hoe je hetzelfde bedrag nu vraagt als dat ze vorig jaar aan Fener vroegen, terwijl hij een jaar ouder is en minder speeltijd had. Hoop voor hun dat ze wat af kunnen dingen.

3 augustus 2014 om 05:10

Maak je geen zorgen over onze financiën, dat komt wel goed. We hebben ook nog suikeroom Ali Agaoglu. :P

Tevens is het bedrag tussen de €5 en €6 miljoen, de hier genoemde bedragen zijn niet realistisch.

prachtige en sterke transfer van Trabzonspor, gefeliciteerd.

Het is een killer die naar mijn mening gewoon bij elke club uit de voeten kan. Heeft vele eigenschappen in huis, lijkt me een complete aanvaller.

Mooi dat een club als Trabzon zo een spits kan halen.. Alleen moet trabzon dan heel anders gaan voetballen want aan Cardozo heb je alleen iets in de 16..

Janko is een soortgelijke speler met wat minder techniek en werd ook nooit goed gebruikt dus ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken..

Gezien de huidige selectie zie ik het niet rooskleurig in..

Castaignos naar Benfica?

Weer een speler die over de top is en gaat cashen in Turkse competitie zo krijg je daar nooit een hoger niveau

Congratz Trabzon.

Mij boeit dat verhaal over "over the hill spelers die komen cashen" dus echt niet. Spelers boven de 34 jaar maken nog de gekste transfers, en zelfs dat is acceptabeler dan een redelijk leuke speler die naar Turkije verkast. Je hebt een speler nodig, daar haal je hem voor. Wanneer Cardozo naar NAC zou gaan was het een prima slag geweest.

In Turkije speelt met gewoon graag met spelers die het beste bij ze passen, leeftijd maakt geen ene donder uit want er lopen ook gewoon jochies in de competitie. De salarissen liggen alleen wat hoger,meer niet. Cashen? Dat valt reuze mee in Turkije. De Turkse competitie wordt qua salarissen erg vaak vergeleken met de Eredivisie, maar op sportief gebied mogen de Turkse bezoekers van Voetbalzone dan nooit doen (?). Vergeet niet dat de financiële omstandigheden toch echt anders zijn, je haalt al veel inkomsten binnen aan een simpel shirt van Cardozo. Om nog maar te zwijgen over andere factoren.

Er komen echt geen spelers van boven de € 10.000.000 ,- aankakken in Turkije. Ik vind dat je je meer mag schamen om bedragen als 90mil voor een spelertje dan iemand die je voor een redelijke prijs ophaalt.

Trabzonspor is een leuke club voor hem. En ik denk dat Trabzon ook veel plezier aan hem gaat beleven. Ze krijgen sowieso wel een leuke selectie, al hoewel ik niet alle spelers ken. Zou leuk zijn als ze kampioen worden!

5 augustus 2014 om 01:17

Zou inderdaad heel leuk zijn, nu maar duimen voor de huur of transfer van Slimani en of Mitrouglu die genoemd worden!

Erg goede transfer van Trabzon, ik zie Cardozo bij elke topclub in Turkije wel slagen. Altijd wel een fan geweest van hem, een killer in de 16.

Yes yes yes yeeeeessss eindelijk een fantastische spits voor Trabzon, afgelopen jaren alleen maar Burak gehad die eigenlijk ook niet "super" te noemen is.. Ik ben echt heel erg blij dat het is afgerond !!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren