Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Barcelona gaat toch overstag en betaalt volle pond: twintig miljoen euro’

Laatste update:

Barcelona lijkt na een paar moeizame weken dan eindelijk beet te hebben. AS brengt woensdag naar buiten dat de vicekampioen van Spanje een akkoord heeft gesloten met Valencia over Jérémy Mathieu. Men betaalt het volle pond van twintig miljoen euro aan los Che voor de ervaren verdediger, die Valencia zelf al had gevraagd alsjeblieft medewerking te verlenen aan een transfer.

/

Barcelona betaalt nu direct tien miljoen euro aan Valencia en betaalt de andere helft in termijnen, onafhankelijk van bepaalde prestaties van Mathieu in Camp Nou. AS stelt dat de deal mogelijk woensdag al bevestigd wordt door de Catalanen. De voorbije weken was er het nodige te doen rond de op handen zijnde transfer. Barcelona zocht naarstig naar een nieuwe verdediger, maar had het moeilijk in die zoektocht.

De spelers die men wilde kopen bleken niet beschikbaar voor transfers en uiteindelijk besloot men voor Mathieu te gaan. Valencia kreeg een aanbod van maximaal vijftien miljoen euro, maar wees resoluut op de transferclausule in het contract van de Fransman. Mathieu smeekte Valencia mee te werken, maar Valencia gaf geen terrein prijs en hield vast aan twintig miljoen. Het lijkt erop dat Barcelona nu dan toch overstag is gegaan.

Als de berichtgeving van AS klopt, lijkt Barcelona uitgekocht voor de rest van de zomer. Men trok de portemonnee reeds voor Marc-André ter Stegen, Claudio Bravo, Ivan Rakitic en Luis Suárez. Alen Halilovic werd bovendien aangetrokken voor Barcelona B. Mocht Mathieu aangetrokken worden, dan lijkt het erop dat de club geen poging meer zal wagen voor Daley Blind of Mats Hummels.

Is Jérémy Mathieu te oud om nog van waarde te zijn voor Barcelona?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

goed werk van valencia. de speler staat bij jouw onder contract dus moet je het volle bedrag betalen. slechte zet van barca. er waren betere opties voor een goede verdediger. vooral omdat je deze over 2/3 jaar weer kan afschrijven.

23 juli 2014 om 11:56

Zoals al eerder en langer vermeld, Barcelona kan het scoutingsapparaat wel opdoeken. Wat een matige speler voor veel ste veel geld. We hebben een verdediger nodig, dus dan halen we hem maar...visie, jeugd laten doorstromen en verrassende talenten zien we niet meer bij Barcelona.

Wat zijn ze sterke punten? Moet namelijk gezien het bedrag wel wat kunnen

23 juli 2014 om 11:23

Sterke voorzet, snel, en goed verdedigend. Was eerder altijd een linksback.

23 juli 2014 om 12:27

Sterke voorzet mag je wegstrepen aangezien ie centraal gaat spelen.

Snel? Nee.

Verdedigend goed? Ja dat zeker.

23 juli 2014 om 16:27

Hahaha, jij hebt Mathieu dus vroeger nooit zien spelen. Of je hebt je conclusies vanuit Fifa getrokken.

23 juli 2014 om 17:34

dat is vroeger. op dit moment is hij de snelste niet meer. en bij centraal heb je niks aan een voorzet. verdedigend laat hij ook zn steekjes vallen. ben niet echt overtuigd van hem dat hij barca naar een hoger niveau gaat helpen.

23 juli 2014 om 17:55

Verdedigend was hij juist de relevatie bij Valencia, en snel is hij nog steeds al zul je dat minder hebben gezien dit seizoen aangezien hij centraal stond. En dat hij centraal staat wil niet zeggen dat hij ineens geen goede voorzet meer heeft, dat was gewoon een kenmerk wat ik opnoemde. Het enige probleem bij Mathieu is dat hij niet veel jaren nog op zijn topniveau zal blijven. Aangezien hij al bij de 30 belandt is.

Jezus, dat is echt te veel geld voor hem. En de leeftijd werkt ook niet echt mee.

23 juli 2014 om 11:30

Zo inderdaad.. Kan je nog beter een talent kopen voor dat geld.

23 juli 2014 om 11:42

Onzin, hij kan gewoon minimaal drie jaar mee op dit niveau. Is een speler die Barca hard nodig heeft.

23 juli 2014 om 11:47

Hij kan idd nog 3 jaar op hetzlefde niveau spelen, maar dat niveau is te laag voor barca, hummels,benatia, vertonghen, j.boateng, en zelfs vermaelen waren betere opties.

23 juli 2014 om 16:28

@chelseajax

Ja klopt, ik snap nog steeds niet dat ze niet vol voor Inigo Martinez zijn gegaan, of dat ze Aymeric Laporte links hebben laten liggen, al weel ik wel dat Laporte een grote vraagprijs had.

Jeremy Mathieu speelde zelf een cruciale rol in de onderhandelingen; hij zou een salarisverlaging van maar liefst drie miljoen euro accepteren om aan de slag te kunnen bij Barcelona. Nu nog een absolute topper centraal achterin en Barcelona is klaar voor komend seizoen!

23 juli 2014 om 11:26

Daar gelooft niemand toch wat van, Ik weet namelijk wel zeker dat hij niet voor minder dan een miljoen bij Barcelona gaat spelen en tegelijk weet ik ook zeker dat hij niet voor minimaal 4 miljoen op de loonlijst van Valencia staat.

23 juli 2014 om 11:26

En die abolute topper gaat er niet komen, Hier zullen jullie het waarschijnlijk mee moeten doen.

23 juli 2014 om 11:31

Legendsonly, als hij een contract voor 3 jaar tekent, en hij accepteert een miljoen minder per jaar dan komt je toch ook uit op die 3 miljoen

23 juli 2014 om 11:31

Het gaat ook niet om een jaarlijkse salarisverlaging van drie miljoen euro, maar om een totaalsom van drie miljoen euro over z'n gehele contractsduur. Daarnaast weet het bestuur dat de fans al jaren schreeuwen om een topper achterin en Mathieu niet aan die eis voldoet.

23 juli 2014 om 11:32

Hij verdient bijna 6 miljoen per jaar bij Valencia en gaat bij Barcelona dus 3 miljoen verdienen. Dat hij graag naar Barcelona wil is iig wel duidelijk.


Edit:
Sorry, dit is totaal niet correct wat hier staat. 0 teveel erbij gezet.

23 juli 2014 om 11:35

Kom anders even met bronnen, Een Ozil bij Arsenal verdient iets meer dan 6 miljoen per jaar, En jij wil mij wijsmaken dat Mathieu dat verdient bij het straatarme Valencia haha wat een nonsens.

23 juli 2014 om 11:39

Dit is gewoon onzin wat Guaporta heeft gegoogled.

Nu gaat het ineens om 3 miljoen jaarlijks. Dus hij gaat nu ipv 5.8, 4.8 miljoen verdienen mocht hij een contract krijgen van 3 jaar?

Waarom zou hij voor minder geld naar Barcelona verhuizen, wat nog een duurdere omgeving is om te wonen tav Valencia?

23 juli 2014 om 11:40

Onder andere doorgaans goed geïnformeerde journalist Rafael Hernandez meldde dit eerder vandaag, daarnaast adviseer ik je eerst eens te lezen wat ik nou precies beweer. Het gaat waarschijnlijk niet om een salarisverlaging van drie miljoen jaarlijks, maar om het totaalbedrag over z'n gehele contractsduur.

23 juli 2014 om 11:40

Wanneer heeft Barcelona aangetoond naar de fans te luisteren? Vergeet die topper maar Barca gaat geen 180miljoen + uitgeven in een transferperiode en met Rakitic Mathieu Suarez Halilovic en Ter Stegen kom je al gauw op 150 miljoen euro uit, Toppers als ze al bexchikbaar zijn kosten al gauw 30+ miljoen.

23 juli 2014 om 11:44

Sorryyyy.. ik heb mijn bril niet op. Sportsearning had ik het vandaan. Maar het was idd complete nonsens. Het is idd, volgens deze site, onmogelijk dat hij 3 miljoen minder accepteert, want hij verdient niet bijna 6 miljoen maar bijna 6 ton.

Had er een nulletje bijgeteld die er niet was.

23 juli 2014 om 11:53

Er was 120 miljoen euro plus de inkomsten uit de verkoop van spelers beschikbaar, er is dus zelfs nog ruimte over. Sterker nog, ik zal de simpele berekening even maken; 120 miljoen plus de transfersommen van Alexis Sánchez (42 miljoen), Cesc Fàbregas (33 miljoen), Bojan Krkic (2 miljoen), de huursom van Tello (2 miljoen) en Jonathan dos Santos (2,5 miljoen) geeft 201,5 miljoen. Daarvan is al een groot deel uitgegeven; Luis Suárez (81 miljoen), Rakitic (18 miljoen), Ter Stegen (12 miljoen), Bravo (12 miljoen) en Mathieu (20 miljoen), een totaalbedrag van 143 miljoen euro. Er is dus nog 201,5 miljoen min 143 miljoen over, een bedrag dus van 59,5 miljoen euro.

23 juli 2014 om 11:53

Guaporta je word steeds lachwekkender 4.8 miljoen verdienen bij het straatarme Valencia als verdediger Mathieu zijnde geloofwaardig noemen? Je probeert je club te beschermen door onzin te verkondigen over dat hij 3 miljoen inlevert op zijn salaris, Als je daar vervolgens over geconfronteerd word krabbel je terug door te zeggen dat het over zijn hele contractduur gaat en vervolgens noem je salarissen die toppers in de PL en bij Madrid nieteens verdient word geloofwaardig? Haha

23 juli 2014 om 11:56

Hahaha wat een belachelijke rekensom, Vergeet je het transferbedrag van Halilovic niet even? Bovendien heb ik niks gezegt over inkomsten maar had ik het puur over de uitgaven en het feit dat Barcelona echt geen 180+ miljoen gaat uitgeven in een window, verder ga ik niet op je belachelijke berekening in.

23 juli 2014 om 11:58

Legendsonly ik begin me nu echt te irriteren aan jou, lees die verdomde tekst eens hij geeft nu al in dit topic 5 keer aan wat hij bedoelt. Die 4,8 miljoen is een VOORBEELD we weten niet zeker wat hij gaat verdienen, maar mocht dat dus die 5,8 zijn dan neemt hij dus met een miljoen minder genoegen. Dus 5,8 miljoen minus 1 miljoen is 4,8 miljoen. NOGMAALS dit is allemaal speculatie en alleen om aan te geven dat hij dus 3 miljoen minder gaat verdienen in totaal in de contractperiode bij Barcelona.

23 juli 2014 om 11:59

Legendsonly, Barca krijgt toch waarschijnlijk een transferban volgend jaar dus waarom denk je dat ze nu al zoveel inkopen doen?

23 juli 2014 om 12:05

Hij geeft nergens een voorbeeld hij noemt een jaarsalaris van 5.8 miljoen niet ongeloofwaardig en dat is lachwekkend.

23 juli 2014 om 12:06

Guaporta ik wou je er even op wijzen dat wanneer een transfersom geïncasseerd wordt door een club, nooit maar dan ook nooit het gehele bedrag besteed mag worden aan een nieuwe speler.

23 juli 2014 om 12:25

Op dit soort belachelijke reacties ga ik niet in, daarnaast had je kunnen lezen dat Fcda met het salaris van Mathieu komt. Legendsonly, neem even de tijd om de reacties terug te lezen. Het zal je goed doen.

23 juli 2014 om 13:36

En wordt er met die overgebleven 59,5 miljoen euro nog iets gedaan?

23 juli 2014 om 13:56

Elke persoon die dagelijks de spaanse media volgt, weet dat de berekening van hierboven aardig klopt. Het enige dat ik eraan toe wil voegen is dat Barca deze window rekening houdt met het feit dat ze alsnog een straf opgelegd kunnen krijgen van de Fifa en daardoor volgende zomer niet kunnen transfereren. Of er een nieuwe top CV gaat komen is mijn gevoel positief. Ik vermoed dat ze en een cv gaan halen en heel misschien zelfs Cuadrado erbij. Reden hierachter is dat de druk vanuit het publiek momenteel immens is op het versterken van de achterste linie. Tevens zal Bartemeo zich ook als voorzitter willen tonen naar het publiek door daadkrachtig op te treden met het aantrekken van Luis Enrique en meerdere topspelers als bv Suarez. Daar waren ze Madrid weer te slim af net als vorig jaar met Neymar.

23 juli 2014 om 11:26

Heb jij nog het vertrouwen op een topper? Ik denk persoonlijk niet dat deze nog gaat komen. Zeker als ik de Spaanse en Duitse media lees blijkt toch echt dat Barca klaar is na de aankoop van Mathieu, wat ik een zeer vreemde aankoop vind overigens.

23 juli 2014 om 11:33

Daar heb ik nog wel vertrouwen in, het bestuur kan namelijk niet anders meer. Zowel Bartomeu als Zubizarreta hebben meermaals aangegeven dat ze meerdere verdedigers wilden gaan halen, wat betekend dat er naast Mathieu nog iemand zou gaan komen. Dat leek eerst Marquinhos te gaan worden, maar dat lijkt geen optie meer te zijn. Hopelijk komen ze nog in actie voor Benatia.

23 juli 2014 om 11:36

Guaporta, ik vraag me dat echt af ik zie het bestuur eerder Blind kopen. Weet jij trouwens of die cv van porto mangala ooit een optie is geweest voor Barcelona?

23 juli 2014 om 11:38

De keuze was volgens de twee grootste Catalaanse sportkranten tussen Blind en Mathieu, lijkt me niet dat beide heren worden aangetrokken. Eliaquim Mangala zal ongetwijfeld op de lijstjes hebben gestaan, maar lijkt nu op weg naar Manchester City en dus geen optie meer.

23 juli 2014 om 14:12

Guaporta, je bent een strijder! Durft tegen al de haters onze club te verdedigen respect

23 juli 2014 om 16:03

Het bestuur wist en weet al jaren dat de verdediging versterkt moest worden en dat er vanuit de jeugd verdedigend bar weinig door ging komen maar ze haalde liever Neymar die commercieel interessant was als kijken wat het team echt nodig had.

Dus waarom jij nu opeens vertrouwen hebt dat het bestuur gaat luisteren naar de fans is mij een raadsel Zubizarreta heeft de laatste jaren juist bewezen er totaal geen kaas van gegeten te hebben.
De selectie is al jaren heel krap en leunt op een groepje van 15 spelers die wereldtop zijn, als die wegvallen dan word het gelijk een stuk minder, nu zijn er spelers die het door leeftijd niet meer kunnen opbrengen en moet er opeens gehaast gekocht gaan worden.

Als Zubi er echt verstand van had gehad had hij ook beseft dat Suarez geen noodzaak was en men met Sanchez een speler had die gewoon even goed was, dan had je dat geld kunnen investeren om je team in de breedte te versterken en wel een Laporte te halen of als extra samen met Mathieu.
Ik ben net zoals vele hier wel bang dat het dit is op verdedigend gebied, men weigert pertinent veel geld uit te geven aan een echte wereldtopper achterin dus die zal er ook niet komen.

23 juli 2014 om 11:29

Inderdaad, met de nadruk op 'topper'. Wat een miskoop van jewelste weer, zeg. Een bejaarde, blessuregevoelige linksback kopen voor 20 miljoen euro, terwijl ze al twee linksbacks hebben. Dan hadden ze net zo goed Ron Vlaar kunnen kopen, dat is tenminste een centrumverdediger en hij is goedkoper :P

23 juli 2014 om 11:34

Ron rendeert enkel als hij weinig ruimte moet verdedigen. Dus waarom mensen telkens zijn naam roepen is mij een raadsel.

23 juli 2014 om 11:35

Dat zou een mooie grap zijn, met Ron Beton op de middellijn gaan spelen.

23 juli 2014 om 11:36

Zo een grote miskoop is het niet hoor, sterk in de duels kan op meerdere posities spelen maar vooral: snel. Ideaal om de traagheid van Pique te compenseren.

Het enige wat je kan zeggen is dat hij mss wat oud is. Maar voor het zelfde geld kan due nog 5 jaar mee.

23 juli 2014 om 11:44

Barcelona speelt met de verdediging altijd op de middenlijn, dan heb je niet iemand nodig als vlaar die juist beter is met een nauw en gesloten verdediging. Vlaar is ook de snelste niet dus bij counter's is dat dodelijk, dat zag je vorig seizoen als meermaals...

23 juli 2014 om 15:17

Wat Puyol laatst aangaf, geldt zeker voor een type als Vlaar. Als hij naar achteren kijkt op het veld en de ruimte ziet wordt ie duizelig!

23 juli 2014 om 11:33

Hij verdiend nog geen 6 miljoen per jaar bij Valencia. Volgens jou gaat hij dus 50% minder verdienen?

23 juli 2014 om 11:34

Waarschijnlijk gaan het om een totaalsom van drie miljoen euro verspreid over z'n gehele contractsduur. Niet om een jaarlijkse salarisverlaging van drie miljoen euro.

23 juli 2014 om 11:34

Hahaha ja wie gelooft dat nou alsof hij bij wijze van 6 miljoen zou verdienen bij valencia wss verdient ie nog niet eens 3 miljoen

23 juli 2014 om 11:36

Waarschijnlijk gaan het om een totaalsom van drie miljoen euro verspreid over z'n gehele contractsduur. Niet om een jaarlijkse salarisverlaging van drie miljoen euro.

23 juli 2014 om 11:40

Gelooft natuurlijk (bijna) niemand. Hij verdiend 5.8 miljoen per jaar bij Valencia.

23 juli 2014 om 11:42

Stel dat Mathieu voor drie jaar tekent, dan gaat hij dus 4,8 miljoen jaarlijks verdienen (ervan uitgaande dat het salaris dat je nu aangeeft klopt). Niet ongeloofwaardig naar mijn mening.

23 juli 2014 om 11:39

Niet zoveel verzinnen man. Alsof die man voor 5ton bij barca gaat spelen per jaar. Die gaat echt wel meer verdienen per haar hoor. Hij is 30. Als ie een klapper wilt maken moet dat nu en dan zal die echt niet voor minder dan bij Valencia gaan voetballen

23 juli 2014 om 11:41

Hij verzint het niet, maar hij is goed gelovig.
Het staat namelijk op iemand zijn twitter:
Sònia Gelmà:
Mathieu renuncia a 3 milions d'euros del seu sou pactat perquè el Barça pugui arribar als 20 milions. Explicat al @primertoc

23 juli 2014 om 12:13

Zou ook zomaar kunnen dat hij afziet van tekengeld. En misschien staat er in zijn contract wel dat hij een deel van de transfersom krijgt en heeft hij afgesproken dat bedrag weer terug aan barca te geven of te verrekenen met salaris. Feit lijkt me wel dat speler heel graag wil en daar financieel water voor bij de wijn blijft doen. Valt me op dat iedereen buiten FcDa om totaal niet leest wat Guaporta zegt maar begint te hakken en te zeuren zonder na te denken. Puur om aan te vallen. Jammer.

23 juli 2014 om 13:34

Enigszins kan ik die mensen wel begrijpen. Wie gelooft er nou dat een speler die van een subtop club naar een topclub gaat, accepteert voor 3 miljoen minder te gaan voetballen. Waarom zou je dan niet gewoon blijven?

23 juli 2014 om 12:07

Ik heb namelijk gehoord dat Barca maar 17M heeft betaald, want Mathieu betaalde de resterende 3M zelf.

Wat een slecht bericht. Barcelona zoekt nog steeds een centrale verdediger dus hoezo zouden ze nu klaar zijn met kopen? Mathieu gaat echt niet centraal achterin spelen bij barca.

23 juli 2014 om 11:36

Hoezo zou Mathieu niet centraal achterin kunnen spelen? Hij speelt bij Valencia ook gewoon centraal. Dat hij ook op links uit de voeten kan is alleen maar gunstig que spel en opvullen met eventuele blessures. Maar afgelopen anderhalf jaar staat hij gewoon centraal.

23 juli 2014 om 11:37

Hoezo is het een slecht bericht? Omdat jij het er niet mee eens bent? VZ zoekt elke minuut van de dag naar nieuws vanuit het buitenland.
Als zij daarbij tegen dit artikel lopen, zullen ze dit posten.

Bovendien klopt jouw informatie helemaal niet, aangezien Mathieu gewoon centraal gaat spelen.

23 juli 2014 om 12:24

Hij presteert veel beter als linksback dan centraal, maar daar kom je dit seizoen nog wel achter.

23 juli 2014 om 12:40

Hahaha nou, inmiddels niet meer hoor. Hij is anderhalf jaar geleden bij Valencia van de linksback positie naar centraal gegaan, omdat hij het op de linksback-positie niet meer kon belopen.

Ik vraag me echt af waar jij je informatie vandaan haalt, of dat je dit puur uit je duim zuigt?
Mathieu is niet meer zo goed als linksback, bovendien hebben we Alba op linksback en Adriano (die momenteel geblesseerd is). En mocht het écht nodig zijn, hebben we nog Planas die op de linksback plek dan gaat spelen. Mathieu is als CV gehaald, en zal ook zo gebruikt worden.

20 miljoen voor deze 30 jarige Mathieu? Hij is een goede speler maar 20 miljoen vind ik toch iets teveel geld, Hij is wel snel en sterk en dat hebben ze nodig bij Barcelona met hun speelstijl, Als Hummels voor 20 a 25 miljoen vertrekt naar Utd moeten ze zich wel even achter de oren krabben in Catalonié, Alhoewel hij eenzelfde type als Pique is en vooral ook niet al te snel is.

Ik zie maar weinig berichten over Song, als hij wordt verkocht zal er sowieso nog een verdediger erbij moeten komen.
Pique, Bartra en Mathieu moeten het maken dus, in ieder geval hopen dat er nog een komt.

Het is wel iemand die echt kan verdedigen en goed kan koppen. Maar ik denk niet dat hij bij barca past omdat Barcelona vrij hoog verdedigt en hij niet zo heel snel is.

Met Mathieu hebben we nu dus 3 centrale verdedigers met Pique en Bartra terwijl er een transferverbod aanstaande is.

Ik heb wel vertrouwen in hem, er zijn niet veel betere verdedigers dan hem. Echter is hij al 30 dus heb je gegarandeerd nog maar 3 jaar iets aan hem en maximaal 5 jaar.

20M voor een ervaren linkspoot achterin waarvan de helft in termijnen wordt afgelost. Ik zie dit wel zitten. Geen absolute topper maar wel iemand die het gat op korte termijn kan dichten voor niet zo heel veel geld. Hij is lang, kopsterk, heeft snelheid, stikt van de ervaring. Mocht wat AS meldt kloppen dan sta ik volledig achter deze transfer. Verder zal hij niet de enige verdediger mogen zijn. We hebben nog één absolute topper nodig achterin als Mats Hummels. Ik zie zijn komst ook wel zitten eerlijk gezegd.

23 juli 2014 om 11:42

Dit kan gewoon niet... Nu zitten we met Pique, Bartra en Mathieu! Mascherano moet echt weer op het middenveld spelen. Benatia zou zo perfect zijn!

Wat gaat er nu met Macherano gebeuren, ik vind hem eerlijk gezegd te goed om hem op de bank te zien zitten. Valencia heeft hier wel even 20 miljoen euro voor gevangen, heel erg goed gehandeld.

23 juli 2014 om 11:47

Hij is heel goed maar speelt liever op het middenveld. Ik geef hem groot gelijk aangezien hij heeft bewezen op het WK dat hij een top speler is.

Haha dus dit word de enige versterking van Barcelona in de achterhoede tot hun schorsing erop zit? Heeerlijk!

Laat de counters weer maar komen!

23 juli 2014 om 11:44

Grappig dat mensen die nooit naar de La Liga kijken de leeftijd van een speler zien en dan maar denken dat hij traag is. Lekker simpel man.

23 juli 2014 om 11:52

Apart he? Deze man is fysiek geweldig, koppelt snelheid aan kracht. Barcelona is ook niet helemaal achterlijk, die weten echt wel wat voor verdedigers ze nodig hebben. Of dit bedrag niet veel te hoog is, is een ander verhaal.

Ik haal liever Sagna transfervrij, dan Mathieu voor 20 miljoen.

but that's none of my business

23 juli 2014 om 11:46

Sagna kan niet centraal spelen en is zeer zwak

23 juli 2014 om 11:59

Het was bedoeld voor de mensen die vinden dat city geen gerichte aankopen doet.
Nou ik haal liever Sagna transfervrij, dan Mathieu voor 20 miljoen.
Maar zo te zien voel je je aangesproken ??

but that's none of my business

23 juli 2014 om 12:25

Fabinhos, dat city een speler transfervrij haalt heeft toch niks te maken met dat mathieu wordt gekocht voor 20M. Dus als barca nu een aanvaller transfervrij haalt doen ze er goed aan volgens jou?

23 juli 2014 om 19:36

Wacht ben je nou serieus of wat ? Als ik jou was zou ik hulp vragen op school met lezen.

but that's none of my business

24 juli 2014 om 18:52

City doet gerichte aankopen, Sagna past zeker bij City maar ik heb liever Mathieu bij Barca dan Sagna aangezien Sagna centraal gewoon niet slim is.

als hij nou transfervrij was, had ik het wel begrepen. je zou denken dat je voor 20 miljoen wel een beter alternatief kunt vinden. ik snap deze transfer echt niet. ze hebben een nieuwe leider nodig achterin, geen speler voor in de breedte!

Nu adriano ook erg lang out is heb je voor links centraal en linksback erg weinig kwaliteit in huis. Dus een linkspoot die centraal en als back kan is gewoon nodig. Ik zie voor 20 miljoen dan liever Jan Vertonghen of Blind komen, maar snap de keuze wel voor een cv te gaan die echt goed back kan spelen.

Tja beter dit dan niets toch?! Barca heeft verdedigers nodig. En aangezien alle topverdedigers bezet zijn moet je het maar doen met de restjes. Ze kunnen moeilijk nog een heel seizoen blijven sukkelen met die achterhoede. Elke versterking is een pluspunt. Want slechter kan het gewoon niet. Het is een gok. Maar wie weet loopt het ook goed af.

Zo nu nog een topverdediger en de selectie is rond lijkt me. Zie in hem niet de topverdediger die m.i. nodig is om komend jaar kans te maken om alle prijzen te winnen.

Wie zou er nog komen om de verdediging te versterken? Ben benieuwd.

Gewelidge versterking voor Barca. Een speler die in de breedte op meerdere posities uit de voeten kan. Ik begrijp dat hij voor een groot deel van de lezers een onbekende is maar dit is een goede aankoop! Nu nog een cv voor de basiselftal en als maatje voor Piquenbauer!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren