Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Vermeulen afgemaakt op Twitter na worsteling met doellijntechnologie

Laatste update:

De meest bekritiseerde voetbalcommentator in Nederland is zonder twijfel Arno Vermeulen. De chef voetbal van de NOS heeft zichzelf zondagavond ook niet populairder gemaakt: Vermeulen verzorgde het commentaar bij Frankrijk-Honduras en worstelde met de doellijntechnologie, die werd gebruikt bij het tweede doelpunt van Frankrijk. Daarbij was te zien dat de bal over de lijn was geweest.

Karim Benzema schoot de bal tegen de paal, waarna de doellijntechnologie 'No Goal' aangaf. Vervolgens ging de bal via doelman Noel Valladares alsnog over de lijn (althans, volgens de technologie) en werd er 'Goal' aangegeven. Dit moment miste Vermeulen echter, waardoor hij ervan overtuigd bleef dat Frankrijk niet tot scoren was gekomen.

Op Twitter wordt Vermeulen met de grond gelijk gemaakt. " #Vermeulen snapt het niet. Kan iemand die man ff zeggen dat de doellijntechnologie WEL een goal gaf!!", is te lezen in een van de vele tweets. Een aantal berichten zijn nog een stuk onvriendelijker: Vermeulen wordt een 'blinde' genoemd en uitgescholden. "Zelden een kwalitatief slechtere commentator gehoord dan #Arno #Vermeulen #FRAHON", wordt ook nog geschreven. Bovendien is er direct een parodieaccount gemaakt: Arno Verziendmeulen.

Bekijk hier meer tweets over Arno Vermeulen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

De Belgische en Engelse commentatoren hadden net hetzelfde voor. Ook binnenin het stadion was het blijkbaar absoluut niet duidelijk. Kan dus enkel vermoeden dat ze daar niet dezelfde beelden hebben gezien als wij op tv misschien.

15 juni 2014 om 23:02

Wat was het toch een blunder... Ookal zagen ze alleen dat positie met de paal, een gezond verstand weet dat het draait om de positie daarna... En daarna nog zo zelfverzekerd praten alsof doellijntechnologie niks is en vervolgens de credits geven aan de conservatieven.. Een grote blunder!!

15 juni 2014 om 23:06

Je moet de dingen nit groter maken dan dat ze zijn. Het is ook maar een mens. Hij heeft het moment gemist en zei overigens dat het voor hem wel een doelpunt was.

15 juni 2014 om 23:11

Misschien zagen ze dit niet, maar hoorden ze alleen of het een 'goal' of in dit geval in eerste instantie 'no goal' was. Dan ligt de fout natuurlijk niet bij Vermeulen. Maar wat vinden we zeuren toch lekker fijn met z'n allen.

15 juni 2014 om 23:16

Dit keer moet ik Arno verdedigen. Arno zit in het stadion een heeft alleen het eerst beeld op de paal gezien. tweede hebben ze in het stadion niet gezien. publiek zat ook te joelen!

15 juni 2014 om 23:31

Kritiek leveren is niet direkt zeuren.. Tis hoe jij het opvat.. Oke een fout kan gemaakt worden, maar vervolgens doellijntechnologie afkraken vind ik niks en nie kunnen..

15 juni 2014 om 23:43

Hij zei dat hij de conservatieven in deze gelijk moest geven. Hij gaf credits niet aan de conservatieve niet niet de credits en hij gaf ook niet zijn mening over doellijn technologie. Het zit hem in de kleine dingen. Ik denk dat de mam andere beelden heeft gezien. En wij zijn allemaal foutloos in het werk wat wij doen.........

16 juni 2014 om 00:57

het was een fout in zijn waarnemingen
te snel geoordeeld en niet de rust im even te kijken hoe het nou echt zat
Big deal
Iedereen gelijk aan de Twitter
ik snap daar werkelijk niets van
wat bezielt je om op alles wat er gezegd gedaan, of beleefd wordt om dit te delen met iedereen die je niet ken
wel doel heeft dat ?
In 999 van de 1000 gevallen gaat t om onzinnige zaken
Doe eens stoer en protesteer eens zinnig
Twitter naar Rutte over het bezuinigen op onderwijs , ziektekosten, ouderenzorg, ontslagrecht , huisvesting en werkgelegenheid
dat zijn belangrijke zaken waar je ze niet over horen
nee iemand afbranden die een fout heeft gemaakt WOW wat stoer

16 juni 2014 om 21:44

gebeurt ook... alleen niet op voetbalzone.nl. we houden graag politiek en voetbal appart

15 juni 2014 om 23:09

Inderdaad. In België waren ze ook verkeerd en op de Franse zender ook eventjes. Het was een globaal probleem denk ik.

15 juni 2014 om 23:37

http://prntscr.com/3t6m21

Hier zie je Jan Boskamp reageren..

15 juni 2014 om 23:30

Een commentator bezit vaak ook over het beeldmateriaal wat wij te zien krijgen.

15 juni 2014 om 23:33

Ja, op een klein schermpje misschien of een slechte stream. En het is ook niet zo dat die continu naar dat schermpje zitten kijken waarschijnlijk. De commentatoren hadden het ook over de beelden op de grote schermen.

15 juni 2014 om 23:40

Niet alleen dit moment ergerde ik me kapot aan onze Arno.. 1 minuut voor tijd zegt ie dat Frankrijk nog wel honger heeft na een goal, terwijl ze de wedstrijd gewoon aan t uitspelen waren. En zo'n momenten komen minimaal 3/4x terug in de wedstrijd.

15 juni 2014 om 23:41

Het commentaar was slecht, maar we mogen ons ook afvragen waar we heen gaan met deze zielige meeloop pesterijen via social media.

Een inschattingsfout als deze vind ik nog minder dan echt onwetend commentaar, maar als ik dan die twitterreacties zo lees onder dit artikel dan zakt me broek wel af.

We zijn dankzij social media wereldwijd connected en de stem van 1 kan een stem van velen worden. Ipv dat we deze tools gebruiken om echt eens een verschil te maken spelen we flappy bird en doen we mee aan de massa pesterijen richting een nobody als Vermeulen.

Als een stel aasgieren loeren ze op hun iphone op zoek naar de volgende hashtag die trending topic wordt..."#arnovermeulen gaat viraal!"
Iedereen stort zich massaal op het dump medium Twitter, de 1 is nog gevatter dan de ander, allemaal op zoek naar de kick van een hoog aantal retweets en het eeuwige roem dat Zich strekt tot de volgende trending topic.

BN-erts en bedrijven springen direct in en zien hun kans schoon om aan populariteit te winnen door een tweet te vormen die tegelijkertijd in lijn is met het gewenste imago.

God...wat heb ik toch een schijthekel aan deze hele trend

15 juni 2014 om 23:50

Prachtig commentaar....kan mezelf er voor 100% in vinden. Papegaaien is een favoriete bezigheid op internet, met deze site als buitencategorie.

16 juni 2014 om 00:12

Ik kan het alleen maar eens zijn met je. Deze 'toetsenbordhelden' durven alles te roepen van achter de computer of thuis op de bank via de smartphone, maar iets face to face zeggen is dan opeens te eng. Het is zo makkelijk om op twitter, facebook en zelfs hier op vz maar mee te draaien met de populaire meningen en observaties, maar je eigen mening vormen is en blijft moeilijk met al die social media. Ik wil iedereen aanraden om zelf een mening te vormen en daaraan vast te houden wat de rest van de wereld er ook van denkt. Dan kom je veel geloofwaardiger en volwassener over

15 juni 2014 om 23:55

Hij praat in het begin uitgebreid over de volksliederen, wanneer deze vervolgens niet komen rept hij hier met geen woord over. Daarnaast vergelijkt hij een speler van Frankrijk met Roel van Velzen en is hij er van overtuigd dat een simpele bal in hij zijnet een goal is. En dit zijn niet de enige fouten.

16 juni 2014 om 00:43

Fouten kun je maken. Waar ik me aan stoor is dat hij dan niet ff aangeeft het fout gezien te hebben. En dat bedoel ik in het algemeen. Bv een overtreding, instelling, wie wat doet enz enz corrigeer je zelf maar blijf niet volharden!

Dramatische commentator die Vermeulen. Kan me echt ergeren aan hem, heeft altijd rare uitspraken en weinig kijk op het spelletje. Ook bij studio voetbal vind ik hem niks

15 juni 2014 om 23:01

Tja zie ook liever anderen, maar wij Nederlanders zeuren altijd op onze commentatoren. Ik volg wel eens de live wedstrijden en al is Frank Snoeks of Jeroen Grueter of iemand de commentator, er wordt altijd wel gezeken....

15 juni 2014 om 23:25

Jack van gelder moet gewoon de commentator worden!

15 juni 2014 om 23:02

Bovendien stoor ik mij er aan dat hij constant over een onderwerp door blijft gaan. Alsof de rest van Nederland dom is. Ik geloof dat hij wel bijna 5 minuten door bleef gaan over het feit of de bal wel of niet zat, terwijl het spel al lang weer bezig was.

15 juni 2014 om 23:27

Vermeulen is gewoon totaal incapabel om op tv te komen. Het is voor mij onbegrijpelijk dat deze man chef sport bij de NOS is geworden, dat hij daarvoor gekozen is. Het begon jaren geleden al met de fluwelen revolutie bij Ajax waar hij zich compleet belachelijk maakte door in de uitzending van Nieuwsuur te komen en zonder enig gegrond bewijs Cruyff de grond in te boren. Dat straalde al lekker professionaliteit uit als de chef sport van de Nos, die nota bene onafhankelijk horen te zijn.
Toen begon hij zichzelf ook nog leuke wedstrijden in de Eredivisie en de Champion's League te geven waar het commentaar gewoon hemeltergend slecht is. Nu komt daar ook nog het W.k. bij en pakt hij lekker de prime time wedstrijd. Echt ongelofelijk hoeveel fouten hij heeft gemaakt in 90 minuten commentaar.

16 juni 2014 om 00:01

Ik vind het ook enorm irritant, denk dat Waterreus een groot fan van hem moet zijn. Want die duur Vermeulen nog bijna kundig over op tv.

Haha, wij hebben hier in Belgie net hetzelfde voor gehad met de commentator. Ik wou nog overschakelen op de Nos, want vond het vreselijk irritant, maar jullie hadden dus hetzelfde voor

Ik ga echt nooit meer een wedstrijd kijken waar hij gaat zitten blaten.
Hij snapt ook niks van het spelletje .
Zegt vlak voor rust dat Honduras in de tweede helt ruitme weg gaat geven......
Nou iedereen weet dat dat niet ging gebeuren.
Ze brengen er een extra verdediger en 2 verdedigende middenvelders in.

Echt uniek slecht deze man die zichzelf tot de kenner van nederland opwerpt.

15 juni 2014 om 23:01

Kunnen ze deze man nooit meer 1wedstrijd geven.wat 1mafkees altijd stom gelul en weet altijd alles beter nare man.

16 juni 2014 om 13:17

Hij is chef sport, ik denk dat hij degene is die de wedstrijden verdeeld over de commentatoren. Ik ben er bang voor dat hij van nog een paar wedstrijden verslag doet.

en dat Vermeulen ook niks zei over het niet spelen van beide volksliederen terwijl hij daarvoor nog mooi een verhaal vertelde over het Franse volkslied

Hoge bomen vangen wind, moet je tegen kunnen, Arno !!! Zelf is hij ook altijd zo raar met zijn uitspraken. Dan moet je dit kunnen handelen hoop ik. Wat ik niet begrijp is dat hij chef voetbal is... Heeft hij zogenaamd zo veel verstand van voetbal dat hij chef voetbal is?

Beetje raar moment inderdaad. Ook niks gemeld over de volksliederen die niet werden gespeeld.

Ach dit is niet de enige fout van Vermeulen....

Sjonge jonge wat een gast is dat zeg! Ik weet 100 zeker dat ik beter commentaar zal geven dan Vermeulen, helaas heb ik het naar me zin op mijn werk en zullen jullie het nog even met Vermeulen moeten redden

Wat een slechte commentator maar dat vind ik tegenwoordig van redelijk veel verslaggevers!

15 juni 2014 om 23:05

Nee dat gaat vast een succes worden wanneer je niet eens je eigen taal machtig bent. Met je me... Pannenkoek.

15 juni 2014 om 23:18

Sorry meester...

Maar zelfs wanneer ik dyslectisch ben en ik elke dag schrijffouten zou maken kan ik me tijdens een wedstrijd nog beter Verwoorden dan Vermeulen! Dat is ook hetgeen ik net zei en ik ben er 100 van overtuigd.

Schrijffouten maken is ook erg belangrijk maar niet heus, het gaat erom dat je een vlotte babbel hebt en dat je kijkers verteld wat er gebeurt en dat je verstand hebt van het spelletje, dus stel ik zou elke dag schrijffouten maken wat maakt dat dan uit?
Pannenkoek!!

16 juni 2014 om 00:15

Echter, het is geen schrijf/type fout maar een grammatica fout. Me en m'n is totaal wat anders. Ook nog vertelt ipv verteld en gebeurd ipv gebeurt.

16 juni 2014 om 04:44

Schrijffout, gebeurt is gewoon goed

15 juni 2014 om 23:09

Moet je eerst nog aan je Nederlands werken.

Voordat je commentator wordt...

15 juni 2014 om 23:27

Leg eens uit waarom je als verslaggever goed moet kunnen schrijven?

Als ik mijn eigen aantekeningen kan lezen? Lekker boeiend!

Ik hoop dat jullie leven er een stuk beter uitziet dan dat jullie je constant druk maken over dit soort dingen.. Is deze zin echt niet goed? Dan zal ik er beter op letten, waarschijnlijk komt het door de snelheid. Ik lees mijn stukjes nooit na, excuses hiervoor!

Maar ik blijf erbij dat ik een betere verslaggever zou zijn dan Arno Vermeulen! .

15 juni 2014 om 23:52

Tuurlijk joh. Beste stuurlui staan aan wal he.

Haha, wat een drama die Vermeulen. Gelukkig hebben we de BBC.

15 juni 2014 om 23:01

BBC had het ook fout..

15 juni 2014 om 23:29

Ja, maar daar kan ik me nog altijd minder aan storen dan aan Arno. Gewoon, omdat het Arno is.

15 juni 2014 om 23:26

Die hadden nochtans net hetzelfde als Vermeulen lees ik.

Moet je maar eens Jonathan Pearce goal-line technology opzoeken. Die was er zelfs na 20 minuten nog over bezig.

Ik zat me ook al druk te maken om die vent, maar ik moest van mijn vrouw ophouden met zeuren hahaha...

Het was zo klaar als een klontje, maar velen hebben schijnbaar niet het geduld om even de beelden af te kijken. Dat andere moment voor de wedstrijd was ook al zo vreemd, geen volksliederen, het leek net alsof we een sprongetje hadden gemaakt in de tijd, voornamelijk omdat diezelfde Vermeulen zich zat te verkneuteren over het Franse volkslied dat hij ook niet door had dat er niets werd afgespeeld...

Stick to the facts Arno!

Typisch Arno Vermeulen.hij krijgt niet voor niets zoveel kritiek.

Vond franks snoeks 3 keer zo erg

15 juni 2014 om 23:33

Ze hebben ongeveer de zelfde stem.

Heb 'm ook niet gehoord over het feit dat er geen volksliederen gespeeld werden. Terwijl hij het nota bene nog over het Frans volkslied had.

Maar wel respectloos om hem helemaal af te kraken ( de onvriendelijke reacties) hou het tenminste netjes.

Hahah mensen hebben geen leven man dat ze op twitter gaan zitten zeiken. Heb het helaas moeten missen, maar kan me wel begrijpen dat het gaat irriteren. Arno is dan geen geweldige commentator, maar om daarna op twitter te gaan en te gaan zeiken. Pffffff

Vermeulen is niet zo'n hele beste nee, bleek al met zijn verslaglegging ten tijde van al dat gedoe bij Ajax met Cruijff en rvc. Bij bijvoorbeeld studio voetbal is hij ook nooit erg sterk.

Had het natuurlijk niet door maar waarom wijden jullie een artikel aan een commentator? Moeten we die helemaal afmaken ofzo?

Ach op Sporza België en BBC Engeland hadden ze het ook niet door. Wss hebben ze andre beelden gekregen

15 juni 2014 om 23:07

Bij BBC hadden ze het meteen door hoor na het zien van de 2de beeld

15 juni 2014 om 23:28

Ik lees toch andere dingen. Pearce heeft het waarschijnlijk nog altijd niet door.

15 juni 2014 om 23:32

haha ja die was wel ff in de war maar martin legde het snel uit

Arno Vermeulen, de nationale betweter onder de voetbaljournalisten.
Mijn god wat ie zat weer mis te lullen vandaag.
Kan iemand die man een keer vertellen dat ie er beter maar mee kan stoppen.

Hij acteert de commentator.

Mijn vriendin zei ga niet afreageren op die man omdat je je weddenschap verliest (uiteindelijk binnen) en Arno is een lul die niet meer commentaar moet geven, gewoon niets met voetbal doen.

Bij ons op sporza had de commentator dat ook voor. Ik denk dat in het stadion eerst de "no goal"-beelden werden getoond van de bal op de paal, en dan pas 2-3 minuten later de goeie beelden. In ieder geval hadden ook de trainers het beide niet door, dat was helemaal bizar om zien.

Daarnaast is dit vooral een gigantische blunder van de organisatie. In de voorbije wedstrijden lieten ze te pas en te onpas, bij "normale" doelpunten bijvoorbeeld, staaltjes van hun fantastische doellijntechnologie zien. En als het dan effectief belangrijk is, zet één of andere sukkel de beelden drie seconden te vroeg stil. Comedy capers

Misschien toch even dit vermelden.. Die commentators zitten in het stadion commentaar te geven, op het grote scherm kwam de herhaling met de doellijntechnologie. Echter stopte de herhaling in het stadion te vroeg (bij de no-goal) en werd daar de herhaling afgezet. Wij konden wel nog verder kijken en zagen erna dat de bal wel degelijk over de lijn was, maar dit zagen de commentatoren niet.

15 juni 2014 om 23:12

Inderdaad, vele commentatoren hadden het fout, neemt overigens niet weg dat het geen hoogstaand commentaar is van hem.

15 juni 2014 om 23:30

Zijn commentaar kan ik niet beoordelen aangezien ik op de Belgische televisie heb gekeken. Die Vermeulen zie ik soms wel bij NOS Studio Voetbal zondagavond, en dan maakt hij inderdaad wel niet de beste indruk op mij

15 juni 2014 om 23:13

Dat denk ik ook wat jij zegt. Het publiek zat ook te joelen, dus dat begreep ik dan ook weer niet!!

15 juni 2014 om 23:32

Het publiek was idd aan het joelen bij de 'no goal' en toen het beeld op de tv kwam van 'goal' reageerde het publiek er niet op. Dus het kan niet anders dat die herhaling in het stadion te vroeg is afgezet.

15 juni 2014 om 23:21

Ma die kijken naar andere dingen als wat wij op tv zien

15 juni 2014 om 23:21

Ik vind het zeer overtuigend wat je zegt en ik ga er in mee in plaats van al die zeikerds hier overal. .maar wat is jouw bron als ik vragen mag?

15 juni 2014 om 23:29

Mijn bron is sporza op de Belgische tv.
Kijk, als zowel op sporza als de NOS (en wie weet ook wel Bbc) de commentator ervan overtuigd is dat het geen doelpunt is, kan het niet anders zijn dat de herhaling op het grote scherm te vroeg is stopgezet. (tenzij die mannen naar de Braziliaanse vrouwen aan het kijken waren)

Hij had niet door dat de volksliederen waren overgeslagen, Bij een overtreding van figureoa zegt dat er een duw is gegeven terwijl de scheids duidelijk aan gaf dat het om een handsbal ging. En bij het doellijn moment heb ik de tv maar op Belgie gezet. Wat een wanvertoning. Echt Genant!

Had overgezapt naar de Bbc, omdat zij normaal gesproken minder irritante commentatoren hebben, en de hele pauze gebruiken om te analyseren. Ook leuk om mensen als Linneker, Seedorf en Henry hun analyses te zien doen. Ik weet dus niet hoe het precies ging bij de Nos, maar ook deze commentator had het niet in de eerste instantie door. Het was ook onduidelijk te zien dat die keeper die bal in eigen doel had geslagen.

15 juni 2014 om 23:13

Het ergste bij Ned 1 was dat hij er maar door over bleef gaan. Minuten lang klagen en de hele technologie belachelijk maken terwijl je het zelf fout hebt: dat was het ergste.

15 juni 2014 om 23:21

Precies. Dit was het irritantste eraan. Wat een druiloor die man.

16 juni 2014 om 07:23

Ha oke. Ik erger me normaal al aan die man, dat zou nu dus veel erger geweest zijn. Gelukkig hebben we de BBC nog

Al die mensen die lopen te zeiken pp twitter kunnen toch zappen naar canvas ofzo? Lekker naief. Iemand afzeiken maar wel blijven luisteren. Vreemd volk

Lastig wie er slechter is...leon Driessen of Arno Vermeulen....beide zitten ook nog eens hoog in de organisaties dus het veld ruimen zullen ze nooit...

15 juni 2014 om 23:16

Hoe komt dat dan, wat is zijn baan?

15 juni 2014 om 23:27

Vermeulen is directeur voetbal bij de Nos, daarom zit die zelfgeiler ook aan tafel bij Studio Voetbal en Driessen is directeur voetbal bij Rtl, zelfde verhaal.

15 juni 2014 om 23:38

Dus ze schuiven zichzelf gewoon naar voren voor dingen die ze leuk vinden? Erg lijkt me dat om ermee te zitten, vooral omdat ze er weinig van snappen en dat zelf niet doorhebben.

De mooiste die ik voorbij zag komen vond ik toch: Die vermeulen is zo scheel, als die huilt lopen de tranen kriskras over ze rug.

Hoe kom je erop haha.

Verschrikkelijk die Arno. Niet alleen dit moment maar er waren er meer.
- Hij mist het feit dat de volkslieden niet gespeeld worden.
- Hij gaf aan dat buiten Zlatan en van der Wiel heel PSG op WK aanwezig was. Alex, Lucas Moura, Pastore en Jallet tellen blijkbaar niet mee.
- Honduras moest oppassen met Sakho bij corners die had tweemaal gescoord met het hoofd tegen Oekraine. Kijk de samenvatting er maar op na het waren twee intikkers. Juistem met zijn voeten dus.

Ik vond het ook tenenkrommend. Een misser kan altijd maar dat een NOS collega dan ook niet gelijk even een seintje geeft.

Het is natuurlijk een blunder van jewelste, maar het commentaar van Arno Vermeulen vind ik nog altijd veel beter dan die van Frank Snoeks.

Niet te geloven, hij heeft ook minstens 5x spelers door elkaar gehaald. Er is blijkbaar echt iets mee met zn ogen.

Het is echt iets van deze tijd om lekker van achter je schermpje ongezouten, anoniem commentaar te leveren. Sjonge jonge zeg. Wat dapper allemaal. En wat een drama zeg, dat de commentator niet 100% heeft meegekregen wat nu de conclusie was van de de doellijn tech....

Wat wel heel maf was dat de Fransen al gelijk naar het midden liepen en de scheids al de aftrap wilden laten nemen en dat hij toen in eens met een oortje bezig was van oh ja we moeten de doellijn techniek nog gaan gebruiken. En toen ontstond er nog een enorme commotie waarbij de beelden met de computer niet meteen werden laten zien maar steeds de camera beelden en dat ze eigenlijk geen zin hadden in computerbeelden en gewoon wilde aftrappen. Toen was er volgens velen ineens een bord met goal in beeld geweest. Niet gezien moet ik zeggen. Waar was het te zien? En dan nog die hele discussie van de commentator. Dat kan duidelijker allemaal. Laat voortaan na het doelpunt of twijfel meteen de computer beelden zien en daarna pas een bord met goal of no goal en dan pas naar het midden wijzen en de goal toe kennen. Dat zou logisch zijn. Zoals het u ging was op zijn minst raar.
Je hoort de dingen in de juiste volg orde te doen.

Ik neem aan dat de beelden van de BBC hetzelfde zijn als ergens anders in the wereld, en op de Beeb werden gewoon de paal en de eigen goal getoond via doellijntechnology. No Goal, en Goal. Heel simple. Snap niet waarom iedereen er zo raar over doet.

Het grappige is dat de Belgische commentator net hetzelfde deed. Als kijker zag je eerst de "no goal" en daarna "goal" maar de commentator zelf zag blijkbaar enkel de "no goal", om daarna 5 minuten te zeiken op het systeem.

Edit: de Franse en de Engelse blijkbaar ook. De commentators effe allemaal belachelijk gemaakt, allemaal mooi, maar ze wisten niet beter.

dat arno vermeulen dat is toch dat idiootje van studio voetbal
die totaal gen verstand van veoet bal heeft
nou snap ik toch al niet dat studio voetbal niet gewoo necht voetballers vraagt voor een voetbal programm's
maar lees chef dus zal die arrogante eikel zichzelf wel indelen
ik weet niet maar de nos is voor het volk en volgens mij stoort iedereen zich dodelijk ergelijk aan die kwast tijd voor andere functie mischien of gewoon niet bij de tv meer
want is toch schandalig dat tegenover het publiek
net als die andere hansworst ben ze naam kwijt die ook nederland zo slaapverwekkend plat lulde
geef het volk eens wat ze willen goede info fijne stem geen gelul omdat die zich belangrijker voelen dan een wedstrijd en beetje partijdig mag best we zijn allemaal Nederlanders in dit land

Het duidt natuurlijk op een groter probleem. Alle goede commentators zijn jaren geleden voor zichzelf begonnen en laten zich nu inhuren door Fox/sport1/rtl etc. De wat mindere goden zijn nu overgebleven voor de Staatsomroep. En dan is er ineens een WK en moeten 4 wedstrijden per dag van commentaar voorzien worden. Dan mag iemand die normaal het zwemmen doet ineens voetbalcommentator spelen of iemand die al jaren achter een bureau zit...
Er zit totaal geen kennis en met name gevoel achter. Ze weten feiten op te dreunen maar inzicht is er niet. Ik krijg ook niet het gevoel dat maar 1 presentator vroeger op een staantribune gestaan heeft en/of fanatiek een club gesupport heeft. Die Grueter met zijn namaak-enthousiaste glazuurkapotmakende commentaar... Frank Snoeks die geen seconde zijn mond dicht houdt... Al zijn die laatste natuurlijk gevallen van 'smaak'.
Huur toch eens wat kunde in op commentaarvlak Staatsomroep! Een ding geef ik ze na: gelukkig nog niet begonnen met duo-commentaar.

16 juni 2014 om 00:58

Prins Hendrik, je kraamt onzin uit. Het niveau van de commentatoren bij de commerciële omroepen is van een dramatisch niveau. Grappig dat je over Fox begint en de vergelijking durft te maken met de publieke omroep, wanneer er bij 1 zender sprake is van amateurisme dan is het wel Fox. Bij Sport 1 is het al net zo droevig gesteld wanneer het gaat om serieus commentaar. De betere commentatoren zitten nog altijd bij de publieke omroep, Leo Driessen is duidelijk het schoolvoorbeeld van een commentator die voor zichzelf begonnen is en laat zien hoe het niet moet.

topsport, ik heb me geen moment gestoord aan het commentaar van Arno Vermeulen. Mensen maken fouten, Vermeulen dus ook. Dat jij Vermeulen een idioot en arrogante kwast durft te noemen zegt meer over jezelf dan over de heer Vermeulen. In Studio Voetbal schuiven vaak genoeg voetballers aan of gasten met een voetbalverleden. Denk aan Van Marwijk, De Boer, Adriaanse, Waterreus en Van Hooijdonk. De publieke omroep kan niet iedereen te vriend houden, persoonlijk vind ik het programma Studio Voetbal van een hoger niveau dan Voetbal International, maar dit is mijn mening en gebaseerd op mijn persoonlijke voorkeur en smaak. Gelukkig leven we in een vrij land en is er niemand die jou dwingt om naar een voetbalwedstrijd of voetbalprogramma te kijken wanneer Arno Vermeulen het commentaar verzorgt of in beeld verschijnt.

16 juni 2014 om 06:02

Lekker belangrijk, jouw vergelijking met VI. Daar gaat het helemaal niet over.

Roep al jaren dat die geen er k*t van snapt. Weet net dat er lucht in een bal zit

Espennr1, gelukkig begrijp jij wel dat er lucht in een bal zit. Wanneer schuif je aan in Studio Voetbal?
Ik kan niet wachten om jouw mening te horen wanneer Jan Mulder je fileert.

Alles beter dan Snoeks inderdaad al kan ik Vermeulen bij Studio Voetbal niet uitstaan gewoon. Hij zet zichzelf daar gewoon neer die engnek, dat geeft wel aan hoe de man in elkaar steekt. Maar bij zijn commentaar sja, hands is duwen bij hem een grote neger verwart ie de hele wedstrijd met een langharige gringo.. Allemaal vrij pijnlijk, maja ganjaaaa en je hoort het niet eens

Vermeulen is niet de beste commentator, maar het was wel duidelijk dat hij in het stadion niet de volledige herhaling/goal line technology te zien kreeg. Dit was ook te horen aan de reactie van het publiek. Ik vind Arno Vermeulen als commentator nog altijd stukken aangenamer dan Frank Snoeks met zijn onzinnige en verhalen en open deuren. Daarnaast duurt het bij Frank vaak ook eeuwen voordat hij een situatie doorziet. Jeroen Grueter is wat mij betreft de nummer 1 by far.

Daarnaast, iemand 'afmaken' op twitter... hoe makkelijk en hoe triest.

Haha ik heb me hier ook kapot aan geërgerd, die man moet van de buis!

Meerdere commentatoren zien niet alles, heeft waarschijnlijk te maken met het zicht vanaf de tribunes en het beeldmateriaal wat beschikbaar is. Maar waar ik dan niet tegen kan is dat Vermeulen hier vervolgens op door gaat en zijn eigen mening gaat etaleren over een situatie die hij verkeerd heeft gezien. De man gedraagt zich alsof hij het wel even zal vertellen, wanneer hij deze minachting voor de kijker achterwege laat is het een prima commentator.

Vermeulen is samen met Driessen veruit de meest irritante verslaggever van ons land. Waar Driessen er niets aan kan doen dat hij zo irritant is, meent Vermeulen zich een vreselijke dikke. Bij Studio NOS kan ik hem ook niet lijen, met z'n oeverloze gebrabbel en anti-Ajax bril... Snel van de buis af Nos!!!

16 juni 2014 om 19:36

in nederland zijn ze bijna allemaal irritant, lekker naar canvas zappen zou ik zeggen.

17 juni 2014 om 10:28

Mwoah, kan toch wel aardig luisteren naar mensen als Co Adriaanse, Ronald de Boer, Jan van Halst en Bert van Marwijk... Waterreus, Kieft, van Hanegem, van Hooijdonk zijn allemaal ook tenenkrommend, laat staan dat volk van Rtl4....

Op sporza net hetzelfde. Hij had pas door na kwartier ofzo.. en das ook niet de eerste keer hy wisselt vaak spelersnamen en vertelt rare weetjes tussendoor waarvan hij zelf geen weet heeft. Geef mij maar BBC

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren