Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Barcelona gaat tot twaalf miljoen euro en biedt Tello als wisselgeld aan’

Laatste update:

Claudio Bravo moet de volgende keeper worden die het keepersgilde van Barcelona versterkt. De media in Spanje schreven afgelopen week reeds dat de Spaanse topclub naar verluidt een akkoord met de doelman van Real Sociedad heeft. De onderhandelingen tussen de clubs zullen waarschijnlijk gecompliceerder zijn, omdat de Chileens international een contract tot medio 2018 heeft.

/

Volgens de meest recente berichtgeving in Spanje is Barcelona bereid om tot twaalf miljoen euro voor Bravo te gaan. Dat is een flink bedrag, daar men eerder deze maand voor de aankoop van Marc-André ter Stegen ook een flinke transfersom naar Borussia Mönchengladbach overmaakte. Bravo en Ter Stegen moeten gaan uitmaken wie de opvolger van Victor Valdés wordt en wie de rol van José Manuel Pinto gaat vervullen. Beide keepers staan na 30 juni niet meer op de loonlijst.

Pinto vindt Bravo een uitstekende doelman voor Barcelona. “Zijn voetenwerk is uitstekend, maar het belangrijkste is dat een keeper ballen tegenhoudt, met zijn handen. Hij heeft een goede trap in huis, hij is snel en behendig en beschikt over reflexen. Een goede doelman”, claimde de veteraan. Luis Enrique heeft zijn fiat gegeven aan de komst van de 31-jarige Bravo, die al acht seizoenen deel uitmaakt van de hoofdmacht van Real Sociedad. Technisch directeur Andoni Zubizarreta was meer voorstander van de komst van Keylor Navas (Levante) of Willy Caballero (Málaga). Luis Enrique beslist echter.

Barcelona en Real Sociedad zijn naar verluidt reeds in gesprek, maar van een akkoord is voorlopig geen sprake. De Basken houden niet vast aan de transferclausule van dertig miljoen euro, omdat Bravo niet naar een andere club wilde toen men afdaalde naar de Segunda División. Barcelona biedt maximaal twaalf miljoen euro en is bereid om Cristian Tello of Oier in een deal te betrekken, om de transfersom omlaag te halen. Met Oier zou Real Sociedad meteen een vervanger voor Bravo in huis halen.

Claudio Bravo is een goede doelman voor Barcelona

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

12 miljoen voor een bankzitter? Zijn ze helemaal gek geworden? Ga dan voor iemand anders of hou die gekke Pinto gewoon.

29 mei 2014 om 15:58

Barca is gewoon een koopclub, jammer dat ze dat niet openlijk willen toegeven.

29 mei 2014 om 16:03

Ik dacht dat dat een pleonasme was voor elke voetbalclub.

29 mei 2014 om 16:05

Elke club moet spelers kopen, anders kunnen ze niet bovenaan blijven meedoen. Daarnaast is er nu ene Luis Enrique aangesteld die juist weer de jeugd wil laten doorstromen + het feit dat er elke week nog de helft van het elftal uit eigen jeugd bestaat. Domme opmerking dus.

29 mei 2014 om 16:19

Of huren natuurlijk...

29 mei 2014 om 16:21

Elke club koopt. Maar Barcelona doet dat niet op een manier zoals City, Chelsea, PSG en Real dat doen.

29 mei 2014 om 16:34

Barcelona doet het idd anders. Ze kopen voor nog grotere bedragen en komen later in de problemen als alle informatie naar buiten komt.

29 mei 2014 om 16:53

Hoe zie jij dat voor je dan? Via een persconferentie of een doek achter een vliegtuigje?

29 mei 2014 om 18:25

Dit klopt totaal niet! Ze hebben jordi masip als derde doelman niet die bravo VZ tenminste dat zeiden jullie vorige week!

29 mei 2014 om 19:41

Barca investeert om de zoveel jaar, niet zoals City, Real of PSG doen. Echt niet te vergelijken.

29 mei 2014 om 20:17

Barcelona betaalt teveel voor spelers die het niet waard zijn, om die spelers vervolgens voor bijna niets de deur uit de doen. Transferbeleid daar is om te huilen.

En kom niet met het beleid van United deugt niet bla bla. Ik weet ook wel dat het beleid sinds die Woodward er is om van te huilen is.

29 mei 2014 om 22:25

@ Joris

Weet je wat het is: die Catalanen achten zich meer dan anderen. Ze denken dat ze alles beter doen. Ze roemen over hun jeugdopleiding terwijl ze gewoon de grootste talenten ter wereld op véél te jonge leeftijd halen en doen alsof zij hen zo goed gemaakt hebben terwijl het simpelweg het talent van die spelertjes is dat ze zo ver brengt.

Kijk naar hoe Barcelona de afgelopen seizoenen heeft gespeeld na Guardiola vertrok: het lijkt wel alsof er geen idee achter zit. Messi, Xavi, Iniesta zijn allemaal minder gaan spelen. Ook Iniesta ja, die staat linksvoor maar heeft niet door dat hij zich niet helemaal moet inzakken naar het middenveld en het spel enorm vertraagt. Zou hij niet beter moeten weten vanwege de jeugdopleiding die hij genoten heeft?
Zou Messi niet beter zijn taken moeten uitvoeren in de gedachte van het totaalvoetbal en het teambelang i.p.v. alleen maar doelpuntjes te willen scoren? (waar hij weliswaar heel goed in is)
Waarom geeft Xavi zo weinig assists? Hoort die voetbalmachine niet wat meer verticale passing te hebben? De bijna uitgekotste Fabregas doet het veel beter in dat opzicht.

Als ze echt zo trots zijn op hun cultuur dan mogen ze zich wel iets nobeler gedragen. Kijk naar de transfer van Neymar. Waarom willen ze die informatie over de werkelijke transfersom zo graag achter houden voor het grote publiek denk je? Als Real een speler koopt dan doen ze niet moeilijk over de prijs, maar Barcelona doet alsof ze geen absurde bedragen neerleggen en doordacht zijn. Niet alleen Neymar kwam voor de hoofdprijs:
Ter Stegen dus voor 10,5 miljoen euro en Bravo waarschijnlijk voor 13 miljoen euro,
Bojan teruggekocht voor 11,4 miljoen euro,
Song voor 16,7 miljoen euro,
Jordi Alba voor 12,3 miljoen euro,
Fabregas voor 30 miljoen euro,
Alexis voor 37 miljoen euro
Villa voor 40 miljoen euro,
Mascherano voor 17,6 miljoen euro,
Ibrahimovic voor 61 miljoen euro,
Chygrynsky voor 25 miljoen euro,
Keirrison (wie? ja idd) voor 12,3 miljoen euro,
Dani Alves voor 31,2 miljoen euro,
Hleb voor 15 miljoen euro,
Caceres voor 14,5 miljoen euro,
Keita voor 12,3 miljoen euro,
etc etc

29 mei 2014 om 23:17

En noem nou eens het alternatief uit de jeugd dat het alternatief zou moeten geweest zijn.

Juist, dat is/was er dus niet.

En dat Barcelona te duur betaalt, dat klopt dus inderdaad 100 pct maar dat heeft meer te maken met de onderhandelingskracht (of net het ontbreken daaraan).

Je werpt een aantal zaken op een hoopje die er eigenlijk niks mee te maken hebben. Jouw goed recht maar jouw antwoord is dus naast de kwestie.

Nog eens en nu voor het laatst : Barcelona koopt ook (en betaalt meestal veel te duur) maar enkel dan wanneer er geen alternatief in de cantera is of wanneer dat alternatief als onvoldoende wordt beschouwd voor het eerste.

En dat is het grote verschil met wat voor mij de eigenlijke koopclubs zijn : een derde of vierde speler kopen wanneer die positie eigenlijk al dubbel of driedubbel bezet is en toch kopen zelfs wanneer er in de eigen jeugd iemand loopt die even goed is dan de aangekochte speler.

Overigens niks mis mee : het is gewoon een beleidsvisie : dan is kopen prioritair op eigen jeugd. Niet mijn visie maar er zijn zo clubs en dat mag dus gewoon.

29 mei 2014 om 23:51

Ik ken de jeugd van Barcelona niet zo goed. Maar noem jij anders eens een voorbeeld van een speler van Real, City of Chelsea wiens plek onterecht werd ingenomen door een aangekochte speler?

Neymar vind ik trouwens een overbodige speler bij Barca. Nu moet Pedro of Alexis op de bank, Iniesta of Fabregas kan je ook als aanvaller gebruiken en Tello of Cuenca hun kansen zijn helemaal naar 0% gereduceerd.
Maakt Neymar het waar? Heel slecht doet hij het niet maar misschien schijnt wel te kloppen wat Cruiff zei: 2 kapiteins op één schip werkt niet, Messi speelt veel minder goed.

Natuurlijk heeft Barcelona met Valdes, Piqué, Xavi, Busquets, Iniesta en Messi een meerderheid aan eigen opgeleide spelers vaak in de basis. Maar is dit typisch Barcelona beleid? Het werd door de Nederlandse coaches daar geïntroduceerd en door Guardiola bij hen in de leerschool zat ook gebruikt. Je ziet dat door die cultuur er uit te werken ze afbrokkelen. Conclusie: Nederlanders leiden graag op, Barcelona niet per definitie.

Valdes
D. Alves
Piqué
Mascherano
Alba
Xavi
Busquets
Iniesta
Alexis
Messi
Neymar
29 mei 2014 om 17:32

damsco93 als ze nou pinto laten stel je voor ander stegen is gebleseerd dan wil je geen pinto op doel

29 mei 2014 om 18:15

Fout topic* excuses.
Btw.. bravo is beter dan ter stegen vind ik. Kijk hoe goed hij het doet bij Chili en Real Sociedad

29 mei 2014 om 19:58

12 miljoen plus tello he. Die ook zo rond de 10 miljoen waard kan worden minimaal. Wel onzinnig veel geld voor deze keeper. Qua leeftijd, restwaarde en noem maar op.

30 mei 2014 om 00:30

Er staat 12 miljoen en bieden Tello aan om de prijs omlaag te halen. Dus niet twaalf miljoen en Tello. Dus dan gaat er sowieso iets van die 12 miljoen af indien het bod wordt geaccepteerd.

Ik vind het sowieso dom om zoveel geld te besteden aan twee keepers. Je moet er gewoon een het vertrouwen geven en een ervaren keeper erachter die schikt in zijn rol.

Goeie doelman hoor, daar niet van, maar hij zal achter Stegen belanden en is toch 31 jaar, 12 miljoen plus een speler met een marktwaarde van pakweg 4-5 miljoen (tello) is echt een aanfluiting.

29 mei 2014 om 15:58

Volgens Marca is het dan ook of 12 miljoen, of als een van de twee spelers de andere kant op gaat, aanzienlijk minder. Ze willen vooral een keeper hebben die al gewend is aan het Spaanse voetbal voor als Ter Stegen het moeilijk heeft met aanpassen, maar ik ben het met je eens dat Bravo misschien wel een te dure optie is.

29 mei 2014 om 16:05

Zo staat het ook in de tekst, maar heb er over gelezen vandaar, mijn excuses. Dan word het al begrijpelijker deze zet, zelfs normaal. Als Barça deze doelman kan losweken voor pakweg 5 miljoen plus Tello of iets dergelijks, is dat goed gehandeld. Tello wil toch weg en is ontevreden. Barça heeft dan meteen twee kwaliteitskeepers.

29 mei 2014 om 16:00

Inderdaad, dan kon Barca beter ineens voor Courtois gaan voor 30 miljoen. En dan was een tweede ervaren keeper niet nodig.

Eindelijk wilt Zubi iets goeds doen met Caballero of Navas en moet Enrique het verknoeien...

29 mei 2014 om 18:12

precies,, luis moet vanaf nu allles beslissen qua transfers.. De zubi snapt niks van

29 mei 2014 om 18:51

Zubi is inderdaad niet geschikt om TD te zijn, maar deze keer vind ik dat hij het wel goed had. Ik zie liever Navas of Caballero komen i.p.v. Bravo.

Beste was natuurlijk gewoon Courtois halen in het begin. Courtois heeft al ervaring in La Liga en was er geen tweede ervaren keeper nodig.

29 mei 2014 om 16:03

Cristian Tello heeft een marktwaarde van 10 á 15 miljoen euro, het zou krankzinnig zijn om hem in de deal te betrekken. Gewoon Tello verkopen en José Reina transfervrij aantrekken, dan kan je Ter Stegen in de competitie laten spelen en Reina in de Copa del Rey en de Champions League.

29 mei 2014 om 16:06

Zoveel? Vind het wel een overdreven som voor zo'n voetballer, maar goed u zal het uiteraard wel beter weten dan mij inzake Barça hehe.

29 mei 2014 om 16:36

Er is geen gek ter wereld die Tello voor 15 miljoen koopt, Neem dat maar van mij aan.

29 mei 2014 om 17:20

Er zijn al gekkere bedragen neergelegd in de voetbalwereld, neem dat van mij aan. Tello moet je tussen 10 en 15 voor kunnen vangen, het is een razendsnelle en jonge buitenspeler. Ik zie hem liefst zo snel mogelijk vertrekken, maar de potentie die hij heeft moet in een mooie som vertaald worden.

Haal dan Stekelenburg bijv. voor 2 mil ofzo bij Fulham op.
Als hij niet transfervrij mag vertrekken.

29 mei 2014 om 16:06

pff hoe kan elke nederlander nou elke keer nog denken dat stekeleburg een goede keeper is? laat staat het niveau van barca aan kan? die man keept al sinds 2010 bizar slecht en moet het bij een club als fc twente ofzo opnieuw gaan laten zien anders is het einde verhaal

29 mei 2014 om 16:09

Ja hoor Steek was een prima keeper tot 2010 hoor maar daarna om onverklaarbare redenenen nooit meer in de buurt gekomen van dat niveau... Ik bedoel zelfs by Fullham werd hij uit de basis gespeeld

29 mei 2014 om 16:31

hij ging naar het buitenland en communicatie was zijn probleem hij sprak geen italiaans en is verbaal niet sterk wat een doelman moet zijn zeker in italie dat heeft zijn zelfvertrouwen aangetast

30 mei 2014 om 00:37

Dat was helemaal het probleem niet. Maarten heeft problemen met zijn stapgewoontes. Leeft niet voor zijn sport en ziet er momenteel ook slecht en niet afgetraind uit voor een topsporter. Als hij er wel voor zou leven had hij dit probleem niet gehad want talent heeft hij zeker.

30 mei 2014 om 00:48

in italie was dat wel degelijk het probleem en hij zonderde zich af van de groep nu heeft roma de sanctis op doel daar hebben ze speciaal voor gekozen omdat het een communicatief sterkte keeper is

29 mei 2014 om 20:03

Wat heeft Stekelenburg laten zien na het wk?
Haal dan vorm op bij swansea, zou ik nog beter kan voorstellen dan Stekelenburg.

Haha 12 miljoen voor een keeper die in het slechtste geval maar 5 keer zal keepen aankomend seizoen.... Dan ook nog eens Tello erbij....

Tjah belachelijke deal en als je niet voor Barca bent, lach je je natuurlijk rot.

Maar dit was allemaal te verwachten, precies volgens de lijn van Zubizareta om de club kapot te maken. Zucht de dag dat hij opstapt vier ik echt een feestje.

29 mei 2014 om 16:02

In tekst staat dat Zubi juist voorstander is van Caballero en Navas. Het is Enrique die Bravo wilt.

29 mei 2014 om 16:07

Oke daar heb ik even overheen gelezen... Maar toch. Zubi is verantwoordelijk voor de transfers en al jaren geeft ie of teveel geld uit voor spelers of doet hij onverklaarbare verkopen

29 mei 2014 om 16:12

Klopt, Zubi ben ik liever kwijt. Als je ziet dan Barca al sinds 2009 geen CV heeft gekocht, dan mag je Zubi het wel heel kwalijk nemen. Laat staan al die keren dat hij te veel heeft betaald. Die man kan gewoon niet onderhandelen en nu doet hij het weer.

29 mei 2014 om 16:06

Ik ben het met je eens dat Zubi een slechte onderhandelaar is. Maar het is niet 12miljoen plus Tello of Oier. Het is namelijk 12 miljoen of minder als Sociedad besluit om een van deze twee spelers bij Barca op te halen.

Ik vind dat een goede onderhandelaar voor Tello 10-15 miljoen moet vragen. Dus wat mij betreft betaalt Sociedad erbij als ze Tello willen hebben voor Bravo.

12 miljoen en Tello.. goede onderhandelaars daar in Barcelona hoor. Wij kochten Lopez voor 4 miljoen om maar een vergelijking te maken..

29 mei 2014 om 16:03

Duur kopen en goedkoop verkopen, zo is het spijtig genoeg bij Barca.

29 mei 2014 om 16:55

David Villa 42 miljoen gekocht voor 5 miljoen aan Atleti verkocht. Ook knap

Elke club is een koopclub dus wat is je punt... En wie bedoel je met

29 mei 2014 om 16:06

Zucht VZ weeeeeeeeer knippen jullie mijn berichten. Doe eens wat aan die waardeloze mobiele site van jullie!!!!!!!!

@Geert... Elke club is een koopclub dus wat is je punt... En wie bedoel je met "ze"..?

En wat als ze het toegeven... Kan je dan weer lekker slapen? 12 miljoen voor een reserve keeper... Ik weet niet of ik erom moet.lachen of huilen....

Real haalde voor 15 miljoen Ozil binnen... Maarja zubi he... Volgens mij is die man beperkt in zn denkvermogen ofzo

30 mei 2014 om 00:39

Nee niet elke club is een koopclub. Je kan ook zoals alle Nederlandse clubs (je beste) spelers verkopen. Bij Barcelona is dat natuurlijk niet het geval. Maar het andere alternatief: spelers opleiden is iets wat de Nederlanders daar hebben geïntroduceerd, maar die krijgen tegenwoordig niet het respect. Met "mes que un club" wordt het Catalaans volkslied afgespeeld terwijl je wel ziet wat er gebeurt als je mannetjes als Rossell hebt die Cruiff er uit willen werken.

Als je aan de top wil komen of blijven moet je wel ieder jaar investeren in topspelers. Dus alle topclubs zijn uiteraard koopclubs, al kan je wel proberen om eigen jeugd door te laten stromen. Je ziet gewoon dat sinds het vertrek van Guardiola (die geïnspireerd is door de Nederlandse school) dit minder geworden is. De aankoop van Neymar is natuurlijk het beste voorbeeld. Het ergste daarvan is het proberen om het daadwerkelijke transferbedrag achter te houden, geef gewoon toe dat je net als Real Madrid bent. Hypocriet noem je dat.

Lachwekkend dat je 12 miljoen bied + Tello. Door de hoge prijzen tegenwoordig zal Tello ongeveer 8-10 miljoen waard zijn denk ik. Dus dan bied je 20+ miljoen voor een 31-jarige keeper, die wrs op de bank moet plaats nemen... Dan moet je wel erg wanhoopig zijn denk ik.

Prutswerk dit natuurlijk, je hebt Ter Stegen, die maak je nr1 keeper. En dan een goede reserve is prima, maar hoef je toch geen 12 milj voor uit te geven

Zucht VZ weeeeeeeeer knippen jullie mijn berichten. Doe eens wat aan die waardeloze mobiele site van jullie!!!!!!!!

@Geert... Elke club is een koopclub dus wat is je punt... En wie bedoel je met

29 mei 2014 om 16:06

Zucht VZ weeeeeeeeer knippen jullie mijn berichten. Doe eens wat aan die waardeloze mobiele site van jullie!!!!!!!!

@Geert... Elke club is een koopclub dus wat is je punt... En wie bedoel je met "ze"..?

En wat als ze het toegeven... Kan je dan weer lekker slapen? 12 miljoen voor een reserve keeper... Ik weet niet of ik erom moet.lachen of huilen....

Real haalde voor 15 miljoen Ozil binnen... Maarja zubi he... Volgens mij is die man beperkt in zn denkvermogen ofzo

Ben heel erg benieuwd hoe de keepers het gaan doen.. Waarom gaat valdes weg weet iemand dat?

Dat zou veel geld zijn voor een speler die waarschijnlijk 2e doelman wordt, en dus niet veel meer zal speler dan de beker wedstrijden. 12 miljoen en tel daarbij de marktwaarde van Tello op, wat helemaal geen onaardige speler is. Dan zit je al snel tussen de 15 en 18 miljoen euro voor een reserve keeper.

Maar anderzijds, als dit echt de keeper is die in de optiek van Barcelona perfect past is het natuurlijk een investering waard. Aangezien je er hard op achteruit gaat als je weer een type Pinto onder de lat krijgt, die man is kwalitatief gezien veel te matig. Maar veel geld blijft het natuurlijk wel, als Bravo 9 jaar meegaat kost hij nog bijna 2 miljoen per jaar. Voor een wedstijdje of 10 maximaal, betaal je 2 ton per wedstrijd exclusief salaris, premies en bonussen.

29 mei 2014 om 16:11

Haha je zou Pinto kunnen vergelijken met lopez.. 2 vervangers en niet beter dan de 1ste keeper

Ze hebben al Ter-Stegen voor wat deze keeper nog geef dan een jongen uit de opleiding een kans.

Ik snap niet dat Barca zo serieus geïnteresseerd is in Bravo.. Het is voor Sociedad een perfecte keeper maar voor een wereldtopper komt hij toch echt flink tekort hoor, maakt per jaar toch wel een aantal foutjes en is eigenlijk een betere versie van Vermeer. Wel een mooie persoonlijkheid en ook dat hij de club trouw bleef toen ze degradeerden sierde hem echt.

Mocht ook hij vertrekken dan hebben we wel een serieus probleem. Het ziet er naar uit dat Griezmann,vela en Bravo dus vertrekken.. Mocht Martinez ook weggaan is er helemaal niks meer van het team over.

Zou typisch Barcelona zijn, 12 miljoen euro betalen voor een 31-jarige die je als reservekeeper haalt. Zo'n reservekeeper moet veel goedkoper zijn, maximum 5 miljoen euro. Kijk dan toch beter rond... er zijn genoeg doelmannen van het niveau Bravo die maar al te graag bij Barça zouden willen spelen.

12 miljoen voor een keeper die waarschijnlijk op de bank komt te zitten? Beetje overdreven als je het mij vraagt. Ik weet niet wat ze hebben betaald voor ter Stegen, maar neem aan dat dat nummer 1 word. Hebben ze geen goede keeper in de jeugd of Barca B lopen?

Als Barcelona zijnde zou ik eerder voor Willy gaan! Heeft zich als betrouwbare en ervaren doelman wel bewezen en een van de beste keepers in Spanje!

Als ze voor Ter Stegen 12 miljoen betalen (met een marktwaarde van 20 miljoen) die nu al minstens evengoed is voor het Barça spel en 2 keer zo lang mee kan moeten ze niet hetzelfde bedrag of meer betalen voor een keeper van 31.
Een ervaren 2de keeper is logisch van bv. 32 jaar maar dan hoeft het ook maar over een bedrag van maximum 6 à 7 miljoen te gaan..

Pepe Reina kost teveel qua salaris tenzij hij plots tevreden is met 1/3. Voor een 2de keeper hoeft Barça geen 4,5 miljoen salaris te betalen zoals Peipa Reina verdient.

29 mei 2014 om 17:41

komt omdat Ter Stegen nog een éénjarig contract had, anders zou hij never nooit voor 12 miljoen over stappen, dan werd er pas gepraat vanaf het dubbele.

29 mei 2014 om 18:09

Ja dat weet ik, hopelijk halen ze toch Willy Caballero. Willy vind ik toch wel beter en waarschijnlijk goedkoper. Voor 3,5 miljoen moeten ze hem kunnen halen. Hij is 32,5 en kan dus nog 5 seizoenen als 2de keeper fungeren.

ik ben echt blij dat luis Enrique mocht beslissen wie er binnen komt. De zubi snapt niks van voetbal.
ZO moet alles eigenlijk gedaan worden. Luis moet alles beslissen qua transfers en niet de staff

Volgens een andere voetbalsite, heeft Barcelona een akkoord bereikt met Sociedad over Bravo. La Real zou dan 9 miljoen euro krijgen met bonussen wat op kan lopen tot 12 miljoen euro.

Ik zou Tello en Oier + 12 ,miljoen bieden en dan komt deze keeper wel.
Als hij daadwerkelijk komt, ben ik super blij. Een degelijke keeper, die echt gaat concurreren met Ter Stegen voor een basisplaats.

Wat Guaporta al zei, ben ik roerend met hem eens, dat Ter Stegen de competitie gaan keepen, en Bravo, de Copa en Cl.

Ik kan niet wachten tot het officieel bekend gemaakt wordt. Alles beter dan, met alle respect, Masip als 2e keeper. Niet dat Pinto een topkeeper was, maar dan nog.

12 miljoen betalen voor een 31-jarige keeper die je haalt voor in de breedte terwijl je 'maar' 50 miljoen te besteden hebt en nog een aantal versterkingen moet halen voor boven de 20 miljoen euro, in alle opzichten veel te veel en erg overbodig, bovendien lijkt mij Navas van Levante een betere doelman.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren