Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Virgil van Dijk moet echt mee naar Brazilië

Laatste update:

Virgil van Dijk, de Nederlandse 22 jaar oude centrumverdediger die van FC Groningen overkwam naar de Schotse topclub Celtic. Hij heeft bij Celtic een basisplaats en speelt goed, maar heeft nog altijd niet zijn debuut mogen maken bij het Nederlands elftal. Ik vind dat hij het verdient om in de basis te staan op het WK.

Van Dijk verhuisde in de zomer van 2013 naar de Schotse titelhouder Celtic. De vraag voor iedereen was of hij het zou kunnen redden bij de club. De trainer gaf hem vanaf dag één het vertrouwen en had binnen een maand een vaste basisplaats. Hij speelde onder andere in de Champions League tegen Barcelona en AC Milan.

De Nederlandse verdediger heeft niet alleen verdedigende kwaliteiten: hij is lang, fysiek sterk en opbouwend sterk. Hij speelt bijna elke week goed en maakt weinig fouten. Aan de foute dingen die hij maakt valt nog aan te sleutelen, want hij is nog maar 22 jaar oud.

Van Dijk is sinds zijn komst bij Celtic elke week beter geworden. Hij had onder andere een sterk optreden tegen Barcelona en heeft laten zien dat hij tegenstand kan bieden tegen grote namen als Neymar of Lionel Messi. Hij heeft ook al een paar doelpunten op zijn naam staan, hij heeft zelfs al uit een vrije trap gescoord.

Van Dijk heeft ondanks zijn statistieken en optredens nog niet zijn debuut kunnen maken bij het Nederlands Elftal. Louis van Gaal lijkt de voorkeur te geven aan Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi, Ron Vlaar en Joel Veltman. De laatstgenoemde speelt nog maar ruim twee maanden in de basis bij Ajax, maar werd binnen twee wedstrijden geselecteerd. De Vrij en Martins Indi zijn samen een duo bij Feyenoord, terwijl Martins Indi vaak op de linksbackpositie wordt opgesteld.

Oranje moet op het WK gebruik maken van Van Dijks vorm en kwaliteiten, want ik vind dat de verdediging bij Oranje zo lek als een mandje is. Met zijn kracht, balvastheid en verdedigende kracht kan hij samen met Vlaar het verdedigingsduo vormen. Hij zal ook nog een dreiging worden in de lucht bij corners, hij heeft naast zijn lengte en kracht een goede kopbal.

Ik weet niet waarom Louis van Gaal Van Dijk niet selecteert, maar hij is de juiste man voor deze plek. Ik hoop dat Van Dijk geselecteerd wordt en van waarde kan zijn voor het Nederlands Elftal.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Messi speelde geen van beide wedstrijden tegen Celtic..

Matige CE en ben het tevens niet eens met de inhoud.

Want wat heeft Van Dijk bewezen? De schotse competitie is niet serieus te nemen. Hij staat met zijn kont tegen eigen goal aan ballen weg te trappen in de CL terwijl spelers als Veltman daadwerkelijk met ruimte in de rug verdedigen, dit is veel lastiger en zal ook met het Nederlands elftal veel moeten gebeuren.

Ook is Van Dijk opbouwend helemaal niet zo goed zoals mensen vaak beweren, De Vrij en Martens Indi vind ik beide beter inspelen, ze durven meer risico te nemen.

17 februari 2014 om 09:36

Redelijke ce kan zeker beter , vind van dijk ook niet zo goed als jij beweert, voor de moeite toch 3 sterren

22 augustus 2020 om 10:07

Ik had achteraf toch gelijk he xx

En hoeveel wedstrijden van Van Dijk heb jij nou echt gezien in de Schotse Premier League.
Tegen Barcelona blonk hij vooral uit in het geven van lange ballen die in de tribune belanden. Verder vond ik het bij Groningen altijd wel een redelijke verdediger maar niet iemand die ik in verband breng met United, Arsenal of Liverpool.

Blijf het maar grote onzin vinden deze lobby voor Van Dijk terwijl niemand hier op 2 of 3 na hem wekelijks ziet spelen.

Verder is je CE echt te kort, je moet veel dieper ingaan op zijn kwaliteiten en er dus voor zorgen dat je hem wekelijks ziet spelen voor je een oordeel kan vellen.

21 februari 2014 om 13:11

Zo te horen kijk je zelf ook weinig Schots voetbal. Celtic speelt al jaren verzorgd voetbal in de eigen competitie en hanteert slechts zelden de lange bal. Meepraten en vooroordelen hebben noemen ze dat...

21 februari 2014 om 15:22

Waar zeg ik dan dat ik hem zelf vaak zie spelen?

Punt blijft dat hij in 1 van de weinige competities in Europa speelt die nog slechter zijn dan die in Nederland. En dat toen hij bij Groningen zat niet goed genoeg geacht werd door Ajax en Psv.

Ik zeg nog dat er hooguit 2 of 3 mensen op deze site hem wekelijks zien spelen.

Hele matige CE, heeft meer weg van een beginnend middelbaar school betoogje.

Je springt van hak op de tak met je verschillende (hele korte) alinea's, daarbij is het totaal niet diepgaand, er komen totaal geen nieuwe dingen aan het licht. Ook is het gehele stuk in zijn totaliteit veel te kort. Probeer verder voortaan 'ik vind' in zo'n stuk te vermijden, ook al ben je voor jezelf aan het betogen, zinnen die algemener zijn komen beter over.

Al met al, matig, 2 sterren voor de moeite en het feit dat er niet veel spel- en grammaticafouten inzitten.

Je zal echt heeel veel dingen moeten verbeteren om een volgende keer een goede CE te schrijven. Zoals hierboven al wordt gezegd is het stuk te kort. Daarnaast vertel je absoluut niets nieuws en ontstijgt je niveau van schrijven amper het niveau van de eerste klas middelbare school.

Daarnaast ben ik het absoluut niet eens met je inhoud. Van Dijk is inderdaad een aardige verdediger, maar sterke optredens in de CL? Milan - Celtic heb ik niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen, maar alle andere wedstrijden in de CL vond ik hem echt matig tot slecht. Tegen Barcelona uit en Milan thuis was de verdediging van Celtic gewoon een gatenkaas. Tegen Barcelona en Ajax thuis liet hij ook geregeld steken vallen, die alleen nauwelijks werden afgestraft en blonk hij uit in de ballen naar voren rammen.

Nee, hoe mensen toch zo lovend kunnen zijn over deze jongen begrijp ik niets van. Ik kan me namelijk absoluut niet voorstellen dat er meer dan vijf mensen op voetbalzone van Dijk wekelijks zien spelen en aan je stuk te zien jij ook niet.

Een veel te korte CE, voor de rest is alles hierboven al gezegd. Aangezien het je eerste CE is geef ik je nog 2 sterren voor de moeite.

Lees anders eerst eens wat andere Ce's. Bijvoorbeeld "de Eindhovense Peruviaan" en "wat Als" zijn voorbeelden hoe het wel moet.

Een CE schrijven is niet makkelijk, maar toch krijg je 2 sterren. Je mening komt goed naar voren in het stuk. Ik denk dat je veel potentie hebt, maar ik heb nog wel een aantal hints.

Geef echte argumenten wat doet Van Dijk nou beter dan De Vrij. Wat voor foutjes maakt die waaraan gesleuteld kan worden, wat doet hij goed. Als je er ook voorbeelden bij kan geven doe dat. Dan heb je meer woorden, waardoor je CE weer wat langer is. Verder geef je wel goed de kwaliteiten van Van Dijk aan. En als laatste puntje zorg ervoor dat de alinea's goed overlopen. Zo hadden alinea 3 en 4 samengevoegd kunnen worden.

Heel vreemde CE sommige feiten moet je toch eens checken voor je het publiceert.

Van dijk mee naar het WK lijkt me een goeie.
Samen met Vlaar in het centrum Cilessen op doel vd Wiel en v Aanhold (vitesse) is een prima verdediging.
En dan zonder vleugel aanvallers want die komen toch alleen maar naar binnen waardoor ze de 10 positie dicht lopen. daley blind voor de verdediging Klaassen Strootman Sneijder op het middenveld en dan Robben en van Persie in de aanval lijkt me wel wat.

Cilessen
Vd wiel
V dijk
Vlaar
V Aanhold
Blind
Klaassen
Strootman
Sneijder
Robben
V persie
17 februari 2014 om 17:30

Huh, kijk je wel eens voetbal????

Klaassen op het middenveld? Goede speler hoor, maar voor Oranje... Nee geef dan maar iets als Van der Vaart...

En deze opstelling gaat nederland natuurlijk nooit spelen... Robben is een buitenspeler, Sneijder wil de alleen baas zijn op het middenveld. Nee, zo kegelen we er in de eerste ronde wel uit.

17 februari 2014 om 20:12

Ja hoor ik kijk wel eens voetbal.
Sneijder en vd Vaart samen betekend dat er 2 spelers zijn die de 10 positie willen bespelen en dat is wat veel.
Daarnaast kan vd Vaart geen 90 minuten volle bak spelen.
Klaassen is een optie net als vd Vaart van Ginkel Clasie voor de rechterkant van het middenveld.

17 februari 2014 om 21:02

Hoe diep zaken we als Nl... Clasie en Klaassen op het middenveld op een Wk....

Leuke spelers in de eredivisie, maar die vallen lelijk door de mand tegen toplanden. En ipv Blind zal ik toch maar voor De Jong gaan, zeker een paar klasse's beter.

En NL speelt altijd in een 4-3-3 opstelling, dus dit gaat niet gebeuren.

ben er mee eens dat Virgil een kans moet krijgen. Maar dit stuk zou niet mogen op voetbalzone. zwak onderbouwd, geen leuke nieuwtjes of feitjes, geen argumenten. veel slechter heb ik ze echt niet gezien. sorry maar ik kan er weinig positiefs over zeggen. een ster voor de moeite.

Ik heb niet iets nieuws geleerd of iets dergelijks. Jammer, want dit onderwerp is zeer interessant. Ik ben benieuwd naar het centrale duo op het WK, want het zijn de zwakste posities. Als ik een lijst namen lees met: Martins Indi, de Vrij, Vlaar en Veltman heb ik niet het gevoel dat er echt iemand boven uitsteekt. Ik vraag me dan ook af waarom spelers als Douglas en van Dijk geen kansen krijgen in Oranje.

Ik snap je bedoeling, echter sla je volledig de plank mis. Het is alleen een samenvatting over van Dijk zijn spel bij Celtic, wanneer hij vertrok, dat hij in Oranje hoort onderbouw je niet. Onderbouw het met feiten en meningen, echter vertel je hier iets wat iedereen al wist. Verder gaat je grammatica van hier naar daar en weer terug, heel hinderlijk, perfect voorbeeld is het verschil tussen alinea 2 en 3. Maak je CE de volgende keer wat langer, veel te kort. Neem anders een paar andere Clubexperts door, zodat je weet wat je ongeveer moet schrijven. Voor nu geen beoordeling

18 februari 2014 om 11:25

Ik heb wel een onderbouwing voor je,

Ondanks sommige beperkingen van Virgil van Dijk steekt hij met kop en schouders boven de rest van de Nederlandse verdediging uit, zowel letterlijk als figuurlijk.
Een Veltman maakt de laatste tijd ook domme fouten en ik vraag me af of je van hem nu al kan en mag verwachten dat hij het op een WK het al kan laten zien. Dan komen we aan bij de rest van de verdediging van Oranje ja en ik vindt Van Dijk ook al beter als een Indi of de Vrij. Natuurlijk heeft Vlaar een berg ervaring en kunnen we dat zeker gebruiken.
Maar er wordt steeds op de ''beperkingen'' van Van Dijk gewezen terwijl de rest van de verdedigers minimaal net zoveel beperkingen hebben.
En omdat de topclubs in Nederland het talent van Van Dijk niet willen erkennen doet Van Gaal het ook maar niet......

20 februari 2014 om 09:47

Jij somt ook je eigen mening op met 0,0 onderbouwing. Je roeptoetert dus ook maar wat. Ben ook benieuwd op basis waarvan je van Dijk met kop en schouders boven de rest uit vindt steken. Op basis van 1 goede CL wedstrijd? De andere 5 was hij namelijk matig tot slecht. Of wou je beweren dat je wekelijks naar Celtic in die competitie kijkt die qua niveau vergelijkbaar is met de kelder van de Eredivisie tot Jupiler League?

Over welke fouten van Veltman heb je het in hemelsnaam? Hij maakte een fout tegen Utrecht door de Ridder makkelijk bij hem weg te laten komen. Verder maakte hij die fouten alleen in oefenwedstrijden. Oefenwedstrijden (!!!), waar hebben we het over.

20 februari 2014 om 10:55

Als je zo gaat redeneren dan is niks een onderbouwing hier... En beetje triest en zeer zielig dat je het moet wegzetten als roeptoeteren....!!
En ja ik probeer elke week als het lukt of de wedstrijd te zien of de herhaling, ligt er aan of ik een goede live stream kan vinden.....
Veltman was bijvoorbeeld tegen Groningen ook aardig zwak, spelers uit z'n rug laten weglopen. En de laatste tijd wel vaker! En fouten zijn niet alleen fouten als er doelpunten uit ontstaan, alleen vaak worden ze dan ook snel vergeten....
Los daarvan moet je Veltman er ook niet op afrekenen hij speelt nog maar net bij het eerste en is echt wel topper in wording. En naar mijn mening is Van Dijk al een stuk verder....
En de andere wedstrijden in CL was Van Dijk helemaal niet zo slecht als je wil doen voorkomen. En natuurlijk maakte hij fouten daar maar als je hele team overlopen wordt dan is niet zo raar....

Ps wel leuk dat je mijn ongelijk probeert aan te tonen door te betwijfelen of ik wel alle wedstrijden zie. Alsof jij dan elke wedstrijd ziet en daar uit concludeert dat hij niet goed genoeg is....

20 februari 2014 om 12:01

Als ik een ding niet probeer duidelijk te maken, is dat hij niet goed genoeg is. Ik spreek alleen de hype rondom die jongen tegen en ik vind hem dan ook absoluut niet beter dan onder andere Veltman en Martins Indi.

Kijk verder even naar reacties van genoeg anderen hier en je ziet wat onderbouwing is. Je zegt onder meer over van Dijk dat hij met kop en schouders boven de rest van de verdediging van oranje uitsteekt en dat hij beter is dan de Vrij en Martins Indi. Je zegt nergens waarom je dat vindt en dat noemen we nou onderbouwen.

Er zijn een hoop mensen die hier beweren Celtic wekelijks te zien. Die zullen er ongetwijfeld bij zitten, maar dat ze op meer dan een hand te tellen zijn, kan ik me niet voorstellen. De wedstrijden zijn namelijk niet om aan te gluren. Van de SPL heb ik Celtic tegen huidige nummer 2 Aberdeen en nummer 3 Motherwell zien voetballen. Die clubs zijn ongeveer van het niveau ADO den Haag en Roda JC. Om dus nog maar te zwijgen over de rest van die competitie. Ondanks dat van Dijk het dus aardig doet in Schotland zeggen die wedstrijden weinig over zijn functioneren.

Daarnaast heb ik hem op Milan-Celtic na in alle CL wedstrijden gezien. In deze wedstrijden heb ik hem maar 1 keer goed zien spelen en de andere vier wedstrijden matig tot slecht. 1 goede wedstrijd van waarde voor van Dijk dit seizoen, te weinig voor oranje lijkt me.

Een dramatische CE, vooral gezien je schrijfstijl en interpunctie. Ik onderschrijf wel je mening dat van Dijk een kans verdient om in het NL elftal te debuteren, maar hij zal geen basisplaats krijgen. Daar is hij simpelweg nog niet goed genoeg voor, maar als back-up zou ik geen 'nee' zeggen.

Je CE is slecht opgebouwd, je alinea's zijn veel te kort en je zinnen zijn niet lekker opgebouwd. Probeer wat meer naar andere Ce's te kijken, om te zien hoe een goede CE is opgebouwd.

Al het commentaar wat hier staat moet je niet als demotiverend beschouwen, maar meer als opbouwende kritiek om je aan te moedigen om betere Ce's te gaan schrijven

Laat ik bij het begin beginnen, de lay-out.

Je stuk oogt heel erg onprofessioneel, en dan heb ik het niet alleen over de lengte van het stuk. Inderdaad, je stuk is veel te kort, maar ook de alinea's zijn veel te kort, zowel inhoudelijk als qua uiterlijk. Probeer je alinea's toch echt wel minimaal zes regels lang te houden. Lange alinea's lezen over het algemeen wat vlotter door. Daarnaast zijn je alinea's inhoudelijk weinig vernieuwend. Je vertelt heel kort over de kwaliteiten van Van Dijk, de alternatieven voor Van Gaal en dat Louis hem mee moet nemen naar het WK, maar je beargumenteert vrijwel niks. Haal desnoods voorbeelden aan waarin je de kwaliteiten van Van Dijk aantoont. Op dit moment blijf je veel te veel op de oppervlakte en wordt het meer een verhaal dan een echt analytisch goeie CE.

Probeer daarom in een mogelijk volgende CE meer in te gaan op de stellingen die je inneemt. Je kunt dit echt nog veel verder uitwerken. Laat daarnaast je stuk eens doorlezen, want er staan nog best wat slordige foutjes in die iemand anders misschien wel had opgemerkt voordat je het stuk geplaatst had.

Ik zie dat veel mensen je laag waarderen, en dat snap ik ook wel, maar probeer het te zien als opbouwende kritiek. Op dit moment kan ik het stuk eerlijk gezegd nog niet waarderen, het schiet gewoonweg nog te kort. Als je wat doet met de kritiek die iedereen je probeert mee te geven kom je misschien volgende keer wel met een veel betere CE.

Veel succes!

Zoals sommigen hierboven al aangaven: ik dacht dat je 12 was toen ik het stuk las... Serieus, er moet nog heel wat aan je schrijfstijl verbeteren vrees ik. Ook inhoudelijk stelt het amper wat voor, buiten enkele open deuren en wat algemeen bekende feiten, waarvan een aantal nog fout blijkt te zijn ook.

Trouwens, had de trainer van Celtic binnen de maand een vaste basisplaats? Vreemd...

18 februari 2014 om 18:08

"de trainer gaf hem vanaf dag één het vertrouwen en had binnen een maand een vaste basisplaats."

Dat is toch een goede zin? Voor de rest heb je wel gelijk.

18 februari 2014 om 20:51

Nee, dat is geen goede zin. De trainer is onderwerp van die zin en blijft dat ook in het tweede deel, als er geen ander onderwerp vermeld wordt.

18 februari 2014 om 23:08

Op zich is de zin wel goed, alleen klopt het niet meer wat hij dan zegt

Nu heeft de trainer dus ook een basisplaats.....

19 februari 2014 om 08:26

Ja, dat klopt natuurlijk wel, de zin is niet compleet fout. Alleen zegt hij er iets anders mee dan wat hij wilde zeggen. Vandaar dat het geen goede zin is, want hij slaagt er niet in uit te drukken wat hij bedoelt.

Hmmm, de verdediging oogt niet al te best, maar is zeker niet lek als een mandje. Op een na minst gepasseerde verdediging in de kwalificatiereeks kan je geen zinkend schip noemen. (of een lek mandje, wat jij wil)
Verder kan je ook echt niet roepen dat Van Dijk op het WK een basisplaats verdient, simpelweg omdat je geen idee hebt wie er over 3 maanden in de vorm van zijn leven verkeert. Wel verdient hij in mijn ogen een kans in de selectie van Oranje. Ik bel Louis morgen wel even op ;-).

Over je CE heb ik geen uitgesproken mening. Hoop dat je je stuk schreef omdat je iets wilde vertellen, en niet omdat je graag op internet staat. Daar zit een motivatieverschil in.

Anyway, keep up the work en zorg dat het good wordt. Hierboven heel veel tips van de beste stuurlui.

Cillessen
vd wiel
Vlaar
De Vrij
Blind
De Jong
Sneijder
Strootman
Robben
RvP
Boetius
19 februari 2014 om 11:05

vd wiel? Janmaat is een klasse betere, Vd Wiel speelt alleen bij gebrek aan beter. Janmaat is veel feller, aanvallend sterker en straalt tenminste wat uit. En ga er maar van uit dat Lens er voorin nog bij komt ipv Boetius. Rest ziet er prima uit!

19 februari 2014 om 18:41

Ik ben een groot fan van Janmaat en in eerste instantie zou ik hem ook opstellen. Alleen denk ik dat vd Wiels CL ervaring straks goed van pas kan komen in Brazilie. Vandaar dat hij de voorkeur krijgt. Vergeet niet dat hij dag in dag uit spelers als Cavani en Ibrahimovic mag afstoppen.
Boetius is voor mij inderdaad een gok. Elk jaar drijft er wel een speler boven die een exceptioneel goed seizoen draait, en ik hoop dat hij dat is en op het WK ook kan zijn. Van Gaal is fan van Lens, maar ik heb zijn statistieken niet helder.... Ik heb er eigenlijk toch stiekem wel vertrouwen in. Wanneer we 1e worden in de poule, doe je hele goede zaken...

20 februari 2014 om 00:00

Als je in deze poule eerste wordt is dat een geweldige prestatie en heb je zomaar lkans om de halve finales op zn minst te bereiken. Alleen Spanje en Chili zijn toch wel erg goede tegenstanders. Ben benieuwd maar heb vertrouwen in Louis!

20 februari 2014 om 16:19

Janmaat die nog geen seconde europees voetbal heeft gespeeld vind je klasses beter dan VD Wiel?

Ik dacht dat men nu toch wel eens op zou houden met die Feyenoord verdedigers zo op te hemelen. Zo allemachtig laag van niveau zijn die zeg. Soms presteren ze goed hoor, maar zodra ze door de ondergrens zakken, wat heel regelmatig gebeurt, blijft er werkelijk niks over. Absoluut geen Feyenoorders in de verdediging. Veel te zwak.

20 februari 2014 om 16:44

VD Wiel speelt bij gebrek aan beter. Zijn voorzetten lijken 9 van de 10 keer nergens op. Ik hoop dat we nou ook eens kappen met het ophemelen van nederlanders in het buitenland bij de topclubs. Janmaat zou moeiteloos bij PSG mee kunnen als Vd Wiel daar in de basis staat.

Zeer verrassend dat deze CE door de redactie op de website is geplaatst. Ik heb zelf 1 of 2 Ce's geplaatst die eerst 2 keer teruggestuurd werden om de grammatica- en spelfouten te corrigeren.

1 ster.

Tuurlijk speelt elke week, word iedere week beter heitinga lekker thuis laten Van Dijk mee?

Doe het gewoon niet. Er staat duidelijk Club expert en van welke club zou jij een expert moeten zijn?

20 februari 2014 om 15:16

Gast er zijn meerdere Ce's die niet over clubs gaan.

20 februari 2014 om 16:20

Hij is in ieder geval geen Expert haha wat een troep dit.

20 februari 2014 om 19:37

een Club expert hoeft volgens mij niet persé te schrijven over zijn/haar club. je zal alleen je icoontje behouden. als jij club expert bent van Ajax mag je ook gewoon over psv schrijven volgens mij.

(ik raad het alleen niet aan haha)

ik zelf schrijf over Zweden en spelers die iets te maken hebben met Zweden maar kan ook schrijven over Finland of zelfs over Chelsea

on topic: ik ga je niet beoordelen. ik vond het oke om te lezen en ik ben niet in de positie om te beoordelen over spellings fouten. ik denk dat je hier gewoon tussen de comments wat tips eruit moet halen en daar een leuke CE van schrijven en iedereen hier laat zien dat je wel degelijk een goede schrijver bent.

21 februari 2014 om 19:39

Ik snap wat je bedoeld, maar kijk jij schrijft dan bijvoorbeeld over Zweden of Finland, een voetbalcompetitie waar weinig mensen kennis van hebben, waardoor het een nieuwe invalshoek brengt en een stuk interessanter is dan de persoon die schrijft waarom Virgil van Dijk mee moet naar het WK. Dat is het punt wat ik probeer te maken. Maar wat jij zegt klopt.

27 februari 2014 om 12:25

Misschien wel een CE over Oranje? Het onderwerp is prima, alleen het verhaal totaal niet

Ik heb je 1 ster gegeven. Ik ben het namelijk absoluut oneens met je stelling, en daarbij vind ik dat je je wel mag schamen voor dit hopeloze stukje tekst. Het is erg kort, en toch weet je het voor elkaar te krijgen om de stijl- en spellingfouten aan elkaar te rijgen. Ik vraag me ook sterk af hoe vaak je Van Dijk werkelijk ziet spelen.

Ik zie dit stuk meer als een goedkope manier om aandacht te krijgen. Mee roepen met de meute en zonder enig argument schreeuwen dat Van Dijk moet spelen. Ik heb in je CE om precies te zijn 0 onderbouwde argumenten gevonden. Je springt van de hak op de tak om je mening te uitten.

Om mijn kritiek te onderbouwen heb ik een paar zinnen geciteerd.

''van Dijk heeft ondanks zijn statistieken en optredens nog niet zijn debuut kunnen maken bij het Nederlands Elftal.'' - Welke statistieken en welke optredens heb je het in vredesnaam over?

''oranje moet op het WK gebruik maken van Van Dijks vorm en kwaliteiten, want ik vind dat de verdediging bij Oranje zo lek als een mandje is.'' - Van welke kwaliteiten moet Oranje dan gebruik maken volgens jou? Het lijkt me vrij duidelijk dat Van Dijk's grootste kwaliteiten zijn lengte en kracht zijn. En daar moet Oranje gebruik van gaan maken. Dus wat je eigenlijk wil zeggen, is dat Oranje op de WK een versie van het Schotse afbraakvoetbal moet spelen, waarbij Van Dijk 90 minuten in de eigen 16 kan staan om ballen de tribune in de trappen.

Het spijt me maar dit is echt te slecht voor woorden. De lobby voor Van Dijk in Oranje blijft maar doorgaan, en sommige mensen baren nog een stuk met argumenten maar ik denk dat we wel kunnen stellen dat dit stuk tekst een enorme, lachwekkende miskraam is geworden.

Van dijk is de beter als veltman. Veltman maak veel fouten

Van Dijk hoort eigenlijk wel eerder een kans te maken dan Veltman maar wat is dit verder een zwakke CE. Ik word nergens wijzer van en zo kan je van elke verdediger wel goede en minder goede punten opnoemen. De enige die terecht kans lijkt te hebben op een basisplaats is Vlaar. Ik weet vrijwel zeker dat het overgrote deel dat wil dat van Dijk opgeroepen word de Schotse competitie niet eens kijken. Ze baseren hun mening op wat zijn coach zegt (verkooppraatjes), dat hij CL speelt, de prestaties van Celtic in een zwakke competitie en zijn lichaamsbouw.

Geen goede CE maar ik ben het wel deels eens met het onderwerp.

Virgil van Dijk is sterk, snel en kan nog redelijk voetballen. Hij wordt getest in de CL en bleef daar toch redelijk overeind en ondanks de matige spitsen in Schotland zijn die spitsen niet vies van grof geweld. Daartegen blijft hij uiteraard prima op de been. Of hij mee 'moet' naar het WK laat ik nog even in het midden maar hij moet wel een keer opgeroepen worden voor oranje. Hij was bij Groningen al niet minder dan de huidige internationals.

Dat Veltman erbij zit is echt belachelijk. Zelfs in studio voetbal, waarin Ajax toch wel een redelijk voorkeur heeft bij de overheersende gasten, werd hij bekritsieerd. Hij maakt veel fouten, hij is niet sterk en hij is eigenlijk al te oud om een talent te zijn. Op voetbalzone lees ik echter vaak dat Virgil van Dijk door de vele Ajax supporters naar beneden wordt gepraat en Veltman helemaal de hemel in maar de objectieve oranje volger (niet het camping publiek dat bijvoorbeeld ook om Huntelaar roept) ziet in dat Virgil van Dijk veel meer een moderne verdediger is en ook de betere is.

Ik vond Van Dijk helemaal niet zo goed in de CL als mensen beweren, niks waarvan je zegt dat hij in de basis moet op het WK.

Al ben ik het met je eens dat van Dijk een kans moet krijgen was dit toch erg matig.

ik vind dat van dijk in ieder geval mee hoort te gaan naar het wk

Ik vind dat van Dijk overschat word we mogen niet vergeten dat deze jongen krap een half jaar te kort kwam voor de top van de eredivisie. Hij was vaak telaat bij tackles was , Maakte nog wel eens een dek foutje bij dode spelmomenten en was ook niet de snelste van de Eredivisie.

Wel vind ik dat hij beter is gaan spelen naar zijn transfer naar Celtic maak ook hier moeten we bedenken dat de Schotse competitie niet de strekste van de wereld is. Daarom denk ik dat hij eerst een transfer naar de ( sub ) top van een grote competitie moet maken en daar wekelijks moet presteren wil die in aanmerking komen voor een basisplaats bij Oranje .

Kusobala une ucwaningo oluncane ngaphambi kokuba uqale lolu CE. Kusukela manje ungabi nesikhathi engenamizwa. Usuke empeleni edingekayo ukuze aqoke amaqiniso amasha kanye.
De bovenstaande tekst is net zo cryptisch als deze CE. Matig, slecht onderbouwd en dergelijke. Aangezien je mijn tijd hebt verspilt, zal je de bovenstaande tekst moeten vertalen om mijn volledige en serieuze feedback te lezen. Het is geschreven in Zoeloe.

Ik was het er toen niet mee eens, maar vond wel dat hij een kans verdiende, net als Douglas. Toch twee beren, in plaats van een poedel zoals veltman ofzo

CE was niet geweldig, maar ik weet zeker dat het beter zal gaan na een paar keer schrijven.

Reageer

Je moet inloggen om te reageren. Heb je nog geen account? Dan kun je je gratis registreren. Inloggen

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren