Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Bale steelt de show in ruime overwinning Real Madrid

Laatste update:

Real Madrid heeft andermaal bewezen dat men ook zonder Cristiano Ronaldo ruime zeges kan boeken. Het team van Carlo Ancelotti was afgelopen week met duidelijk verschil te sterk voor Galatasaray en ook Real Valladolid werd met ruime cijfers aan de kant gezet. Dankzij drie doelpunten van uitblinker Gareth Bale en een goal van Karim Benzema zegevierden los Merengues met 4-0. Door de zege komt Real Madrid op drie punten van Atlético Madrid en Barcelona, al speelt de regerend landskampioen zondag nog een uitwedstrijd tegen Athletic Bilbao.

/

Het team van Ancelotti speelde een uitstekende eerste helft, waarin men de basis voor de overwinning legde. Het Santiago Bernabéu genoot van de progressie van de spelers. Valladolid hield met moeite ruim een half uur stand, maar moest zich daarna gewonnen geven. Bale brak met een rake kopbal de ban, na een poging van Ángel Di Maria: 1-0. Het zou achteraf niet het enige moment zijn waarop de Welshman van zich liet horen. Drie minuten later mikte Bale het leer op het hoofd van Benzema, die voor het vijfde opeenvolgende duel van Real Madrid een doelpunt liet noteren: 2-0.

Na de onderbreking liet Real Madrid het tempo ietwat zakken, om vervolgens na ruim een uur spelen genadeloos toe te slaan. Valladolid kreeg een voorzet van Marcelo niet goed weg en het was Bale die het leer met rechts tegen de touwen joeg: 3-0. Het was aan doelman Diego Mariño te danken dat de 4-0 niet eerder dan de 89e minuut op het scorebord verscheen. Na voorbereidend werk van Marcelo bepaalde de topaankoop van Real Madrid de eindstand in de Spaanse hoofdstad: 4-0.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik denk dat dit officieel de eerste wedstrijd van Madrid is waar ze als een echte team gespeeld hebben. Heel veel goede combinaties gezien vandaag. Isco, Bale, Benzema en Modric zeer zeer goed gespeeld. Di maria bij momenten heel gevaarlijk maar had nog veel balverlies vond ik... En Bale is meer en meer in zijn ritme aan het komen... toch indrukwekkende statistieken heeft Bale: 6 assists en 7 goals in 7 wedstrijden dacht ik.
Wat kan ik toch genieten van Isco.. man man man zo een intelligente speler. Wat een pure talent Real en Spanje gaan nog veel van hem genieten in de toekomst mits hij veel speeltijd krijgt... op zo een jonge leeftijd al zo een bal controle en inzicht over het spel hebben, dat kunnen maar weinig mensen hem na doen. Met Jese en Morata heeft real ook 2 juweeltjes in handen. Wat een werklust heeft Morata en wat een techniek en dribbel heeft die Jese.....

Dit Real begint eindelijk te draaien hoe ze moeten draaien... Combinaties lopen vlotjes, geen blunder achterin en er werd goed druk gezet. We mogen niet vergeten dat de niveau van de tegenstander een van de lagere kaliber is. Real zou eigenlijk ook zo moeten presteren op Europees niveau ( tegen de europese top clubs ) dan kunnen we concluderen dat ze hun niveau halen.
Binnenkort is mister Hattrick king ook terug, dus automatich veel meer dreiging van voor.

Over de Arbitrage valt ook weinig te zeggen, ze vloten goed alleen jammer dat ze de mooie goal van Benzema afgekeurd hadden wegens buitenspel want dat was het helemaal niet.

30 november 2013 om 22:06

9 doelpunten 6 assist - 7 wedstrijden

30 november 2013 om 22:14

Hier de hoogtepunten van Real Madrid CF vs Valladolid...

30 november 2013 om 23:56

Bale is los :-)

30 november 2013 om 22:06

Over Isco ben ik het niet helemaal eens, ja hij is wel geweldig, maar had soms makkelijk kunnen afspelen op Bale bijvoorbeeld. Slechts één klein blundertje achterin van Ramos, gelukkig kwam er geen doelpunt uit.

30 november 2013 om 22:09

Ja ik geef toe, Isco had enkele momenten waar het op leek alsof hij expres niet naar Bale wou spelen maar dat ter zijde heeft die jonge voor zo een jonge leeftijd belachelijk veel inzicht en balcontrole vind ik... wetende dat die zich grotendeels NOG moet ontwikkelen..

30 november 2013 om 22:41

Klopt het als ik kan stellen, dat Isco in potentie het verder kan schoppen dan Ozil ??

30 november 2013 om 22:48

hij is nu zeker niet het niveau Ozil, maar indd in potentie mits veel speeltijd etc kan hij veel verder dan ozil komen.

1 december 2013 om 10:19

Hoe kun je nou weer veel verder dan Ozil komen? Die man is zo goed. Veel beter kan niet.

1 december 2013 om 11:02

Isco kan makkelijker scoren dan ozil! Dus denk wel dat Isco beter ga worden

1 december 2013 om 00:26

Spelen als een echt team omdat Ronaldo er niet bij is. Die eist alles op en schiet liever 30x over dan te passen.

1 december 2013 om 03:56

Ik denk dat dat ook meespeelt. Maar ze spelen, met alle respect, tegen real valliodad. Tegen pak hem beet atletico zullen ze het wel lastiger hebben. Moeilijk te zeggrn dus

1 december 2013 om 04:42

Daar ga je dus de fout in. Zodra mister 'hattrick king' terug is, speelt Real niet meer als echt team. Ze gaan er alleen maar op achteruit. Nu scoort iedereen, dat moet je zo houden,

Bale je bent geweldig ondanks dat die egoïst van Isco je meerdere keren heeft overgeslagen. Wat een prutser is die Isco ook. Zodra Ronaldo (commadant) terug is op het veld zal hij wel getemd worden.

In het verleden viel me ook al op dat Ronaldo zich ergerde aan Isco door zijn echo.

Trouwens het veldspel van Madrid begint steeds meer vorm te krijgen. Heb nog geduld en Madrid wordt onverslaanbaar.

30 november 2013 om 22:06

Jup denk ook dat Ronaldo zich ergerde aan Isco's echo.

30 november 2013 om 22:15

Jup denk ook dat Ronaldo zich ergerde aan Isco's echo.

30 november 2013 om 22:19

Je zag ook aan Bale dat hij zich dood ergerde aan isco.

30 november 2013 om 22:24

Isco´s, Isco´s, Isco´s, Isco´s....

1 december 2013 om 00:10

Hjjkkihgttgffddd

1 december 2013 om 02:44

Ronaldo moet blij zijn met isco een hele team, kijk maar barca zonder messi kunnen ze niet eens van Ajax winnen terwijl Real wint van gala met 10 man en gala heeft betere spelers dan ajax.

als zo Bale zo door gaat, ga mensen Ronaldo vergeten.
Real en Bayern hebben beste selectie, en ook breedste.

1 december 2013 om 03:47

Betere spelers betekent niet een beter team.

1 december 2013 om 03:58

Jup denk ook dat Isco zich ergerde aan Ronaldo's ego

30 november 2013 om 22:11

Heb vanaf het begin al gezegd dat ancelotti tijd nodig heeft om er een sterk team van te maken. En he ziet dat het steeds maar beter gaat.

30 november 2013 om 22:15

Een oorlog win je ook niet op één dag. Een coach heeft wat tijd nodig om een goed team te maken, wij zijn al een goed team. Maar ik heb het gevoel dat Ancelotti dat heel sterk zal verbeteren. We trust in Ancelotti and Zidane !

30 november 2013 om 22:42

Jeetje! Mag.. moet ook eigen wel tegen een club als Valladolid, Eerste 2 doelpunten van Bale zijn gewoon verdedigingsfouten en heeft Bale eindelijk het geluk eens aan zijn zijde, wat hem overigens gegund wordt.

30 november 2013 om 22:44

Dat werd ook gezegd over Mourinho.
Ik blijf het herhalen... Voor sommigen Real fans hoef je maar een goede wedstrijd te spelen en je bent de beste speler van een ander planeet.
Als trainer hoef je alleen maar twee wedstrijden goed te spelen en te winnen dan ben je de juiste voor Real.
Pas gelden was ancelotti helemaal niks...niks is hij de juiste.

En als aan het eind van het seizoen geen prijzen komen, dan ligt het aan het team die niet is ingespeeld op elkaar. Wat we al 5 jaar horen...niet te vroeg juigen, er komen zware wedstrijden aan. Dan pas kan je zien hoe goed Real is.

30 november 2013 om 23:16

Wie kon geen hattrick scoren tegen Valadolid en tegen Ajax? Ahja Neymar. En zelfs Geen goal en dat met een man meer haha en dat nog tegen Ajax. Madrid heeft Ajax een trauma gegeven 3 jaar lang, 6 wedstrijden achter elkaar voetballes gegeven en alle hoeken van het veld laten zien. Waar was Neymar???? Neymar heeft zelfs 0 keer gescoord in de Champions League, neem een voorbeeld van Arbeloa zelfs hij heeft al gescoord.

30 november 2013 om 23:28

Hahahahahah heel zielig om je zelf een groen duimpje te geven...ik zal je er eentje bij doen.

Valladolid kan je niet vergelijken met Ajax. Ajax is tenminste een cl kandidaat dat kan je niet vergelijken met Valladolid.

Ajax won van Barcelona, ene aar was Bale tegen Barcelona?
Neymar won een prijs tegen athletico Madrid, waar was Bale tegen Ath Madrid?
Barcelona staat 1e waar staat Bale met Real Madrid?

Normaal maak ik niet zulke vergelijkingen, maar voor je doe ik het wel.

1 december 2013 om 00:55

@welovemadrid

Dan waren je voorspellingen van de afgelopen jaren wel somber..

Neymar is pas 21, er wordt niet meteen van hem verwacht dat hij er 30 per jaar inschiet. Hij heeft er op moment iets van 4 in liggen waarvan één hele belangrijke tegen Madrid. Liever één tegen Madrid dan drie overbodige tegen Valladolid.

1 december 2013 om 01:31

Wat word er dan van hem verwacht? Fopduiken? 3 overbodige goals tegen Vallodid slaat nergens op, goals heb je nodig al sta je 10-0 voor 1-0 etc. doelsaldo geeft later ook een slag. Misschien moest Neymar ook 3 maken tegen Ajax, en won Barca waren dat dan ook overbodige goals? Zet een keer je Barcabril af en zeg gewoon dat Bale het prima doet

1 december 2013 om 01:37

Wat voor prijs won Neymar dan tegen Atletico kan je me dat vertellen? Of heb k wat gemist o.O

1 december 2013 om 01:50

Barcelona fans logic: Als een top speler 1 van de 100 wedstrijden slecht speelt dan heeft hij nog niets bewezen en is het ' waar is die speler '.

Oké volgens jullie redenering: Waar was Messi tegen Bayern Munchen? 0-7 ! koek koek

1 december 2013 om 02:04

Weetje k heb geen probleem met Barca en hun spelers, maar ik word zo gek dat ze altijd alleen een BarcaBril ophebben en nie kunnen zeggen "goed gedaan Bale je doet het nu prima".

1 december 2013 om 02:15

Waar is Ronaldo al 4 seizoenen of elke andere speler. 2 prijsjes. Dat is maar 1 minder dan atletico madrid in al die tijd. Hahahahaha miezerig clubje met je onzinnige vergelijkingen. Feit blijft Messi pakt als jaren prijzen. Barcelona pakt al jaren prijzen maar Real en Ronaldo een landtiteltje en een bekertje nou nou nou wat een een prestatie.

1 december 2013 om 05:08

Als Barca prijzen pakt dan pakt Messi automatisch ook prijzen, genius -_-

1 december 2013 om 21:47

Beetje naar boven scrollen en je had het gezien. Misschien heb jij dan die "barcabril" nodig, want lezen kan je niet.

inderdaad, Neymar is beter dan Bale ;-)
Ik heb wel gemerkt dat Isco soms bewust Bale niet wou aanspelen of maak ik mij illusies?

Bargainbale. Hadden 150m moeten vragen. Welke kant speelde Bale trouwens?

30 november 2013 om 22:10

rechts!!!!

30 november 2013 om 22:11

aan de rechterkant,

Kinderachtige Isco vandaag, Bale geen hattrick gunnen. De hele tijd niet aanspelen terwijl Bale alle ruimte heeft. Gelukkig zijn er spelers zoals Marcelo die hem wel een hattrick gunnen. Pracht wedstrijd voor Bale, heeft nu echt laten zien wat hij kan met 3 goals en een fantastische assist.

30 november 2013 om 22:15

Zoals Sniper89 hierboven ook al aangeeft is Isco behoorlijk ego in het veld. Hoe hij in de Spaanse liga is kan ik niet oordelen aangezien ik dat niet zoveel kijk maar in de wedstrijd tegen Gala viel mij dat al op toen hij dat doelpunt maakte. Toen had hij geluk dat die bal niet van z´n voet geplukt werd, zolang was hij aan het pingelen.
Imo iets te veel geldingsdrang..
Wel mooi om te zien voor Bale dat hij het laat zien nu bij afwezigheid van Ronaldo.
Eerlijk is eerlijk, dat had ik ook niet verwacht..

30 november 2013 om 22:28

Hij wil zich inderdaad maar al te graag bewijzen en laten zien dat hij in de basis hoort. Is ook te snappen als je ziet wat voor concurrentie er rondloopt. Want Illarra of Casemiro kunnen altijd een middenveld vormen met Modric en Xabi.

1 december 2013 om 01:59

Begin van het seizoen speelde hij ook redelijk ego. Kreeg heel vaak de kans om bijv. Ronaldo 1 op 1 voor de keeper te zetten maar dan koos hij toch voor eigen gewin. Het viel alleen niet zoveel op omdat hij ook heel wat scoorde.

30 november 2013 om 22:57

Als ozil nog bij Real speelde, had bale er al heel wat meer ingelegd.

Heerlijke pot voetbal gezien van Real Madrid! Met name de eerste helft was een genot om te zien. Met alle combinatie's en het tempo waarin Real speelden was heel goed. Alleen de kansen werden maar niet afgemaakt. De 1-0 had veel eerder moeten vallen en de eerste helft had met 4-0 afgesloten moeten worden.

Ik zie bij bijna alle spelers een stijgende lijn. Elke speler blijft zich ontwikkelen en als team word er ook steeds beter gespeeld. Een mooi voorbeeld is natuurlijk Modric. Deze speler draait een geweldig seizoen en geeft de juiste aanvoer naar voren. Ik vind hem momenteel een van de beste bij ons. Isco, Benzema, di Maria en uiteraard ook Bale draaide een mooie wedstrijd!

30 november 2013 om 22:13

Isco was met afstand de slechtste man op het veld. Hij presteert met de wedstrijd slechter. Weet niet wat er aan de hand is met hem. Hij moet gewoon niet als 10 spelen, maar als linkshalf of linksvoor. Maarja, daar is geen plek voor. Als 10 rendeert hij niet en in het vorige 4-3-3 was er geen plek voor hem. Toch frappant aangezien hij Özil zou komen vervangen.

30 november 2013 om 22:24

nee hoe kan je isco slechste vinden vandaag? Ik zeg niet dat hij de beste was maar hij speelde zeker een hele goede pot ! Veel combinaties die hij opzocht en veel goede passes ( alleen soms Bale een beetje negeren ). Er kwam veel dreiging bij hem vandaan. Als je goed opgelet had heeft hij vandaag meerdere keren di maria en nog paar 1 op 1 gestuurd

1 december 2013 om 00:09

Er zijn een aantal momenten geweest waar hij heel simpel kom afgeven en dat niet deed. Op het einde stond Bale helemaal vrij in de 16 naast Isco. 1 tikje naar rechts en Bale zou gelijk op doel uithalen en Isco probeerde een onmogelijke bal op doel. Vanaf minuut 60 was hij ook helemaal op. Wel jammer want die jongen kan echt wel een pot voetballen!

Gareth Bale was sowieso verdiend de man van de match hij werd betrokken bij alle 4 doelpunten van Madrid. Een hattrick en een heerlijke assist voor Benzema. Ik ben blij dat Gareth Bale weeral heeft laten zien waar hij in staat is. Laatste 7 wedstrijden heeft hij al 8 keer gescoord en voor 7 assists gezorgd.

Waar zijn die mensen die zeiden dat Bale maar een renpaard is die niets zal bereiken in Madrid? Voor een speler die geen preseason wedstrijden heeft gespeeld en uit een blessure kwam en naar een hele andere competitie is gegaan en op een positie speelt waar hij nog nooit heeft gespeeld doet Gareth bale het heeeeeeeel goed !

En een nog een weetje: Gareth Bale had 13 wedstrijden nodig om een perfecte hattrick te maken (links, rechts, hoofd), er zijn geweldige spelers die dat nog steeds niet hebben gehaald bv. Messi. En zelfs Ronaldo had er 62 wedstrijden voor nodig.

Verder laat Gareth Bale zien dat hij een complete voetballer is, hij heeft een neusje voor het doel, hij strooit met lekkere assists, hij is bijna altijd aanspeelbaar, hij kan heerlijke vrije trappen scoren (2geschoten, 2gescoord), hij heeft een snelheid sneller dan van een paard, en meer kracht dan paardenkracht en hij geeft elke wedstrijd 100procent. We zullen nog veel genieten van hem !

30 november 2013 om 22:20

Ik was één van die mensen ;; . Maar bij deze petje af voor Bale.
Beste manier om je criticasters de mond te snoeren is je voeten te laten spreken en het valt niet te ontkennen, dat doet tie met Verve...!!!

30 november 2013 om 22:22

Ik blijf me toch verbazen om mensen zoals jou. Hoe kom je erbij dat Bale nog nooit op rechts heeft gestaan? In zijn beste seizoen, vorig jaar dus is hij meer dan vaak vanaf rechts gekomen, Bijna al zijn doelpunten voor de Spurs ontstonden met een pegel als hij vanaf rechts kwam. Ook heeft hij vaak genoeg een vrije rol gehad waarin hij zo een beetje ala Ronaldo over heel het veld zwierf.

30 november 2013 om 22:40

Stond bij Tottenham Hotspur erg veel op rechts, dus dat is onzin wat je zegt. Hij is nu zeker de monden van vele critici waaronder ikzelf aan het snoeren, maar het is nog te vroeg om hem als een absolute aanwinst te zien. Ik ben benieuwd hoe hij het dit jaar zal doen en hoe Ronaldo op hem zal reageren als hij deze lijn doortrekt.

30 november 2013 om 22:51

Ik volg Gareth Bale al sinds zijn hattrick tegen Inter Milan. En het klopt dat de meeste doelpunten van hem vorig seizoen vanuit de rechterflank kwamen maar hij speelde niet op rechts. Hij speelde als Centraal aanvallende middenvelder op 10 aan het eind van het seizoen. Ronaldo zie je ook soms op rechts spelen maar dat wil niet zeggen dat hij rechtervleugel is. Je mag gerust een beetje verplaatsen hoor.

Lekker gevoetbalt real madrid!! letterlijk de hele wedstrijd gedomineerd en de tegenstander helemaal geen kans gegeven om mee te doen. Bale wat een baas!

Wat mij voornamelijk opviel was de combinatie Di Maria Marcello sooo wat heb ik gesmeult van de manier waarop deze 2 die verdediging kapot speelde

Wat is dit heeerlijkk!!! Deze jonge word de man samen met ronaldo!!! Hij heeft nu al neymar achter zich gelaten! En iedereen de mond gesnoerd!!

30 november 2013 om 22:15

Neymar is veel en veel beter dan die renpaard

30 november 2013 om 22:19

Dat zagen we tegen Ajax...

30 november 2013 om 22:22

Neymar heeft dubbel zoveel gespeeld maar toch heeft Bale dubbel zoveel goals en maar één assist minder. En Gareth Bale heeft geen preseasons gespeeld en kwam uit een blessure en speelt op een plek waar hij nog nooit heeft gespeeld. Dus momenteel is Gareth Bale echt wel duidelijk beter dan Neymar die enkel maar wat dribbelt. Daarvoor was Bale ook beter en had hij al veel bewezen in de grootste competitie. 2 keer gekozen als beste speler van de PL. Neymar moet zijn eigen nog bewijzen in Europa.

30 november 2013 om 22:28

Nou die nepmar van jullie heeft zich wel laten zien tegen ajax overhypte speler. Tegen geertje tipt ie ech nie junge!

30 november 2013 om 22:46

En renpaard heeft zeker ook laten zien tegen Barca...

Bale tegen Neymar. Wie won en wie pakte 3 punten. You right.

30 november 2013 om 22:52

Bayern won van Barcelona dus Mandzukic is beter dan messi volgens jou redenering. Slim gezien !

30 november 2013 om 23:07

Gareth Bale rent te minste maar scoort uiteindelijk, Neymar rent en duikt.

30 november 2013 om 23:30

Ik heb liever Neymar in de groep en dan 1ste staan dan Bale in de groep em 3e staan.

Eerst maar zien afrekenen met Ath Madrid.

1 december 2013 om 00:35

@ Messi_neymar

Ik zie je de hele tijd alleen maar vergelijkingen maken.
Een seizoen bestaat niet alleen maar uit Barca- Real en Real- Barca.
Je hebt nog 18 andere clubs.

1 december 2013 om 01:25

Jij gaat je kind later sowieso Gareth noemen. Zelden iemand tegen gekomen die zo ongelooflijk vaak een voornaam van een speler opnoemt. Verder heb je wel gelijk, Gareth.

1 december 2013 om 01:55

Valdes staat 3de en Casillas staat eerste dus is Valdes beter dan Casillas volgens jou, hetzelfde met Ramos-Pique of Ronaldo-Neymar ...
Bayern staat ook boven Dortmund maar ik vind Lewandowski veel beter dan Mandzukic. Jullie komen echt met de raarste redeneringen. Het is niet omdat een ploeg boven een andere ploeg staat dat elke speler individueel beter is dan de ploeg die daaronder staat.

30 november 2013 om 22:16

Het was nooit een wedstrijd.. Tussen hem en neymar?

30 november 2013 om 23:04

Messi_neymar

Volgensmij kan je niet helder nadenken of je bent gewoon dom. Bale speelde pas net een paar wedstrijd voor Real dus tuurlijk deed ie het slecht tijdens de classico. Neymar speelde al een tijdje langer in Spanje dus hij heeft de wedstrijd ritme enzo al. Hoe kun je die 2 nou met elkaar vergelijken op basis van de classico wedstrijd

en dan zeggen ze dat Bale een overschatte renpaard is

30 november 2013 om 22:24

Is hij ook, maar niemand heeft gezegd dat paarden niet kunnen scoren.

1 december 2013 om 03:22

wat moet hij volgens jou nog doen buiten scoren? dansen zingen ? hij scoort,meer wordt ook niet gevraagd van een aanvaller, 9 doelpunten 6 assist - 7 wedstrijden zegt genoeg denk ik vindt je niet?

Geweldig die Bale. Ik gun het hem ook heel erg!

Real speelde heel erg goed, hebben verdient gewonnen. Speelde als een team en streden voor elkaar. Was een leuke wedstrijd, alleen 4-0 was te weinig.

hele mooie wedstrijd! ik ergerde me af en toe aan isco dat hij Bale niet aanspeelde terwijl die gewoon vrij stond! maar verder mooie wedstrijd.

Ach, zo'n Valladolid stelt niet heel veel voor. Een man van 100 miljoen hoort hier eigenlijk vier goals te maken.

30 november 2013 om 22:13

Een man van 57 miljoen (neymar) hoort ook 4 in te schieten tegen een ploeg als Ajax. Maar ja met eentje met veel geluk zullen we nog blij zijn

30 november 2013 om 22:20

Die man is op een andere manier belangrijk. Neymar hoeft niet te scoren om goed te spelen. Bale daarentegen moet scoren, anders is hij alleen maar een lastpost voor zijn team. Kromme vergelijking.

30 november 2013 om 22:23

Als je hele ploeg wordt weggespeeld is het lastig om als individu er vier te maken. Als je hele ploeg dominant is tegen een matige ploeg is het makkelijker om er vier te maken.

30 november 2013 om 22:28

Wat is dat voor een domme opmerking, Bale moet wel scoren en Neymar niet? Geef gewoon toe dat Bale gemakkelijker kan scoren. En Neymar heeft maar één assist meer dan Bale maar hij had wel 4 wedstrijden meer gespeeld. En Valladolid stelt niet veel voor? Daarom kon Neymar geen perfecte hattrick scoren tegen Valladolid. Neymar heeft ook betere statistieken dit seizoen.

En daarvoor werd Bale ook al 2 keer gekozen als beste speler van de PL en mocht Tottenham Bale dankbaar zijn door al zijn beslissende doelpunten. Dus doe niet alsof hij nog niets heeft bewezen. Neymar moet zijn eigen nog bewijzen. En Neymar zal nooit zo presteren bij Tottenham zoals wat Bale heeft gedaan.

En het is altijd grappig wanneer jullie de hattricks van Ronaldo of Bale proberen te kleineren. Laat Neymar eerst eens een hattrick scoren in Europa en kom dan terug reageren. En dan heb ik het nog niet eens over een perfecte hattrick (rechts, links, hoofd).

Verder was Neymar ook onzichtbaar tegen Ajax waar zij met 1 man meer speelden, eigenlijk moet Neymar de taak van Messi overnemen zoals Bale dat doet bij Ronaldo. Maar winnen zonder Messi is moeilijk in Barcelona.

30 november 2013 om 22:37

@nouhronaldo

Ja, Bale moet wel scoren en Neymar hoeft niet te scoren. Neymar is namelijk een teamplayer, iemand die het team naar een hoger niveau tilt. Bale is een individualist, iemand die goede persoonlijke statistieken wilt ten koste van het team. Dus als hij niet scoort, benadeelt hij het team alleen maar.

Trouwens, deze goals had Huntelaar ook wel gemaakt hoor. We moeten niet gaan overdrijven.

30 november 2013 om 22:46

Dat is onzin, Bale had voor deze wedstrijd meer assists dan doelpunten op zijn naam en deze wedstrijd had hij ook een assist.

Wel kun je zeggen dat Real stukken beter draait zonder Ronaldo in het veld.

30 november 2013 om 22:56

Jij spreekt echt onzin en spreekt gewoon uit pure frustraties. Bale had voor deze wedstrijd meer assists dan doelpunten. En hij heeft maar 1 assist minder dan Neymar die 4 wedstrijden meer heeft gespeeld.

Bale deed het gewoon geweldig vandaag, als er iemand egoïstisch is op het veld bij ons dan is het wel Isco die 2 doelpunten heeft ontnomen van Bale. Bale passeerde heel vaak naar zijn teamgenoten en was altijd aanspeelbaar en had een geweldige assist vanuit de rechterflank geleverd aan Benzema en nog eens een perfecte hattrick gescoord, verder is Bale ook iemand die mee verdedigd aangezien hij een Linksback was.

En nog een feit waarmee ik jou de mond zal snoeren. Gareth Bale heeft de meeste assists van Real Madrid. Dus als er iemand niet egoïstisch is dan is het wel Gareth Bale.

30 november 2013 om 22:56

daarom hebben jullie van Ajax verloren he

30 november 2013 om 23:07

Hahaha man, ik raad je aan om te stoppen met zulke reacties want je maakt je eigenlijk belachelijk.

30 november 2013 om 23:09

Een hoger niveau tilt? Zoals tegen Ajax bedoel je?

30 november 2013 om 23:10

Je kan zo veel assists geven als je wilt, als je tien keer zo vaak schiet dan dat je passt, dan ben je vrij egoïstisch. Kijk eens naar het aantal schoten per wedstrijd van Bale.

30 november 2013 om 23:17

Gareth Bale heeft meer bewezen dan Neymar omdat hij ook ouder is. Bale is 24 terwijl Neymar slechts 21 jaar is en al de Confederations Cup heeft beslist, maar dat terzijde. Bale heeft zeker betere statistieken, maar om beide spelers met elkaar te vergelijken slaat nergens op. Neymar is technisch begaafder dan Bale en is meer een spelverdeler. Gareth Bale is betere doelpuntenmaker die ook aardig wat assists geeft.

1 december 2013 om 02:16

Maar tegen Real was Neymar niet onzichtbaar of wel ??? Haha wij staan bovenaan door neymar. Jullie 3e door ronaldo en bale het is maar wat je liever hebt

1 december 2013 om 05:56

@azulgrana.
Dus de 6 assists die hij heeft gegeven is omdat hij een individuele speler is
als ik het goed begrijp.
Nog een punt, als Neymar een ploeg naar een hoger niveau tilt, waarom zie
ik het dan niet bij afwezigheid van Messi?
Je moet eens eerlijk zijn en gewoon toegeven dat Bale voor het moment
de bovenhand heeft.
Hoop voor Barca dat hij veel beter gaat presteren, want eerlijk gezegd zie ik
Neymar Barca niet dragen zonder Messi.

30 november 2013 om 22:15

Bale praat op het veld. Laat neymar maar lekker duikelen op het veld daar is ie goed in,

30 november 2013 om 22:23

Ironisch, Bale is namelijk een duikelaar. Die man heeft zoveel penalty's al versierd.

30 november 2013 om 22:32

Ik neem jou niet serieus meer. Dit is een teken van zware jaloezie tot de volgende el classico.

30 november 2013 om 22:39

@ Azulgrana01

Wat voor Hypocriet ben je nou weer om Bale een duikelaar te noemen?

30 november 2013 om 22:48

Dat heeft hij zelf gezegd... Waarom werd hij de tweede schwalbe koning genoemd in England achter Suarez. Dan zegt hij in een interview dan hij dat doet om belusseres te voorkomen...

Alleen ik weet niet of hij Ronaldo van de eerste plaats kan halen qua schwalbes

30 november 2013 om 22:53

Je bent me net voor met deze reactie

30 november 2013 om 22:58

Hij noemt Bale een duikelaar terwijl de 2de naam in zijn gebruikersnaam is de grootste duikelaar in de geschiedenis.

30 november 2013 om 23:02

Daarmee bedoel let eerst maar op jouw clubje die ermee begon en met Neymar en Alba 2 Hollywood acteurs heeft. Dan dat je als kleine kinderen de hele tijd je tegenstander gaat afkraken.

30 november 2013 om 23:07

Messi_neymar & alzugrana01 zijn beide acoounten van 1persoon !!

30 november 2013 om 23:09

Azulgrana je mag blij zijn dan younblood16 maar 2 hollywood acteurs opnoemt want hij kon er gemakkelijk nog 5 andere opnoemen. Heb jij Neymar bezig gezien tijdens de wedstrijden tegen Ajax? Alleen maar duiken en niet scoren, wanneer zal hij eens in de CL scoren? Zelfs Arbeloa heeft daar al eens gescoord. Bale heeft hierbij bevestigd dat hij weeral beter is dan Neymar die nog niets heeft bewezen.

30 november 2013 om 23:22

Zijn jullie zo wanhopig? Hoe dom is het om Ajax als maatstaf te nemen en puur te oordelen op basis van die wedstrijd. Die wedstrijd stelt niks voor joh. De belangrijke wedstrijden komen nog.

30 november 2013 om 23:32

Toch niet zo top als Bale en Ronaldo. Ronaldo wordt niet voor niets een schwalbe koning genoemd en Bale is maar paar maanden en hij heeft al aardig penalty's versierd door schwalbes.

30 november 2013 om 23:33

Jammer voor je mislukte beschuldiging...ik ben geen azulgrana01

Als jij het niet tegen ons op kan, dan moet je maar je mond dicht houden....
En geen onzin vertellen.

1 december 2013 om 01:35

Allebei hersenloos. Zei toch 2 accounten

30 november 2013 om 22:20

Jij kan ook alleen maar aan Barca denken he? Geef gewoon toe dat Bale een goede speler is en dat Neymar het nog moet laten zien

30 november 2013 om 22:24

De man die scoort tegen Real en Atlético moet het nog laten zien en de man die onbelangrijke goals scoort tegen Valladolid heeft zich bewezen? De wereld op zijn kop!

30 november 2013 om 22:30

Zo als je scoort tegen Real en Atletico heb je je meteen bewezen? Een neymar (als ie goed is) moest er sowieso tegen Ajax ook scoren maar natuurlijk doet ie dat niet. Bale heeft nu al meer bewezen in minder wedstrijden en uit een blessure dan Neymar. Ik zie Neymar niet meer scoren en belangrijker zijn dan Bale

30 november 2013 om 22:30

Bale scoorde tegen Juventus!

30 november 2013 om 22:37

Gareth Bale heeft zich bewezen in de Premier League bij een subtopper als Tottenham, dankzij hem speelden Tottenham in Europa. Hij werd 2x gekozen als beste speler van de PL ik ben er zeker van als hij in bv United speelden dat het er misschien 3 waren. Hij had geweldige statistieken in de moeilijkste competitie ter wereld bijna 30 doelpunten scoren is heel veel voor een vleugelspeler.

Nu heeft hij ook al 9 doelpunten en 7 assists in 7 wedstrijden en hij heeft al een perfecte hattrick gescoord en 2 keer uit een vrije trap (2schoten). Gareth Bale heeft in de La liga zelfs meer doelpunten als Benzema/messi/sanchez/villa/...

Deze man heeft zich al vaak bewezen. Omdat Neymar één goal scoort tegen Atletico en tegen Real Madrid heeft hij zich bewezen????? De wereld op zijn kop ! Ik heb liever een speler die 30 keer scoort dan iemand die 2 keer scoort.

laat Neymar zich eens bewijzen bij een ploegje zoals Tottenham in de PL zoals Bale dat heeft gedaan? Daar word hij gewoon weg gefloten, want in Engeland zijn ze tegen schwalbers.

Dus hoezo Bale heeft nog niks bewezen?

30 november 2013 om 22:53

uhmmmm...volgens mij heeft Bale zich in de Premier League toch wel redelijk bewezen...en Neymar een teamspeler die andere spelers beter laat spelen????

30 november 2013 om 22:59

Nouhronaldo, je moet echt kappen met alleen beoordelen op basis van goals. Iemand die elke wedstrijd zijn tegenstanders voorbijdribbelt alsof ze er niet staan, combineert, goede voirzetten geeft en zijn teamgenoten in stelling brengt is net zo belangrijk als iemand die drie keer een bal intikt.

30 november 2013 om 23:26

Nu heb je het over Bale zijn periode vanaf zijn 22e tot nu. Op Neymar zijn leeftijd was hij pas net een vaste basisspeler bij wat jij zegt een subtopper als Tottenham Hotspur. Neymar heeft op 21 jarige leeftijd al de Confederations Cup gewonnen en is uitblinker bij Barcelona. Dus is het gek dat je zegt dat Bale meer gepresteerd heeft terwijl hij 3 jaar ouder is.

1 december 2013 om 01:15

Nou dribbels, combinaties en teamgenoten in stelling brengen zijn belangrijk als het rendement hoog is.. je hebt niks aan mooie acties en spelers vrij spelen als er niet afgedrukt word want nogmaals acties maken kan mooi zijn, maar goals leveren punten op..

30 november 2013 om 22:25

Bale kan er niks aan doen dat madrid gek genoeg was om 100 te betalen, hij doet het gewoon prima tot nu toe
hij heeft zijn prijs niet waargemaakt tot nu toe, zoals ik hieronder heb aangegeven, masr dat is niet zijn schuld

30 november 2013 om 22:31

@azulgrana01 wat ben jij een ongelovige kwal. Dat jou rating balkje zo groen is, niet te begrijpen. Jij hebt duidelijk alleen een Barca bril op. Neymar heeft bij Barcalona nog niet laten zien wat je van hem mag verwachten. Daarentegen heeft Bale vandaag maar weer eens bewezen waarom Real Madrid een super goede keuze heeft gemaakt deze man te halen.

En als ik je dan op andere zie reageren kan ik maar 1 ding zeggen. Bale is op dit moment beter dan wie dan ook bij Barca!!!!

30 november 2013 om 22:51

Blijkbaar vinden de moderators dat ik goed onderbouwde reacties geef en ik denk dat die stukken objectiever dan jou zijn.

Wat heeft Bale meer bewezen dan? Deze hattrick had Demouge ook wel gemaakt hoor.

30 november 2013 om 23:01

Je bent jaloers man,donder tog op met je onzin
waar was Neymar nou tegen Ajax eingelijk??
strafschoppen versieren,vallen alsof hij een vallende ziekte lijdt
man schei tog uit met het kont likken van Barca
Wanneer Barcelona tegen mindere teams scoort dan ben je de eerste met het opscheppen van hoe geweldig Barca wel niet gespeeld heeft blablablaaa

30 november 2013 om 23:14

Haha, typisch zo'n calimero reactie. Niemand heeft er baat bij om Barça-fans voor te trekken. We houden ons gewoon aan de regels, zou jij ook moeten doen. Ik zeg zelden iets zonder een goede reden.

30 november 2013 om 23:11

Ben je vergeten dat Bale vorig seizoen in de Barclays Premier League tegen teams als Arsenal , Chelsea en United erg goed speelde of zijn die ploegen gelijkwaardig aan Valladolid

1 december 2013 om 09:22

ik sluit me aan bij de real fans, neymar kan zich alleen maar laten zien in brazilie -,-, in spanje krijgt der in tikkie tegen z'n sok en dan ligt hij al te huilen. Dan zit ie nog niet eens in de serie A, bpl of bundesliga. Bale kan dat allemaal wel aan en dus zal Bale ook verder komen. Oh ja volgensmij is arazuna en co. jaloers dat real wel zonder ronaldo kan en barca dus niet zonder messi.

Real speelde vandaag ijzersterk, vooral het duo Modric - Alonso. Bale deed het goed bij afwezigheid van Cr7. Ik moet eerlijk zeggen dat Real beter voetbalt als Bale of CR7 ontbreekt, maar je hebt ze zeker nodig voor de goals en assists. Verder is het goed dat Real weer de 0 houdt en Benzema blijft in goede vorm. Nu deze vorm vasthouden.

Nice hoor. Had eerlijk gezegd niet dat Bale het zou redden bij Real maar de laatste weken maakt hij het toch wel waar.

Super wedstrijd! Bale met z'n allereerste hattrick. Ga zo door, Bale

Ja maar Bale is toch gewoon een topatleet dat zag je al bij Tottenham, ik denk dat alleen zijn prijskaartje overdreven was,(wat ik overigens voor elke speler vind hoor). Ik hoop echt dat die zo door blijft gaan

30 november 2013 om 23:08

Jah dat is waar die prijs was hij zeker niet waard, maar wat hij nu laat zien is goed maar hij kan nog veel en veel beter. Zijn tijd bij de Spurs was hij gruwelijk goed. Komt wel goed dit kost allemaal tijd

Respect voor Bale, na alle twijfels vanwege zijn toch wat matige start slaat hij nu goed terug met geweldig spel.

dat mensen al die vooroordelen gaven over bale, en omdat al die andere britten in spanje mislukten dat bale ook gaat mikslukken ,maar nee ,hij snoert iedereen de mond dicht! terwijl mensen niet een tijd gaven ,die jongen had amper in de voorbereiding gespeeld, en blessure, en noem maar op !

Is Bale dan toch die 90 miljoen waard?

30 november 2013 om 22:16

Nee

30 november 2013 om 22:30

Inderdaad en neymar is ook geen 60 mil waard

30 november 2013 om 22:41

Ik betaal liever 90 miljoen voor iemand met een langdurig contract die al 2x werd gekozen als beste speler van de grootste competitie en een vleugelspeler die daar 30 doelpunten scoort bij een subtopper als Tottenham dan 60 miljoen betalen voor een overschatte speler uit een ploegje in Brazilië met een 1jarig (!) contract die nog niets heeft bewezen in Europa. Barcelona kon Neymar volgend jaar gewoon gratis halen, haha lachwekkend. Geldverspilling noemen ze dat.

30 november 2013 om 22:50

Ik betaal liever 57 miljoen voor iemand die mij langs Real Madrid schiet en 3 punten bezorgt en een prijs binnen haalt dan 101 voor iemand die niets voorstelde in grote wedstrijden...dan alleen kleintjes schitteren.

30 november 2013 om 23:11

Real Madrid won vorig seizoen ook van Barcelona maar won de titel niet dus wat een domme argument van Neymar. Seizoen is niet eens in de helft en het verschil is momenteel maar 3 punten en een verlies voor jullie bij Santiago Bernabeu staat al vast. Wees blij dat Madrid vorige keer geen 2 penalties heeft gekregen. Uefalona.

30 november 2013 om 23:36

Maak je zelf niet belachelijk...
Wie heeft er penalty's gekregen door schwalbes dit jaar...
En wie heeft er meer penalty's gekregen dit jaar in Spanje

Franco tijd is terug...en prijzen stelen en alles aan doen om Real Madrid te helpen.

Tegen Elche is de geschiedenis ingegaan... Geen een mens op de aarde zal het vergeten....

1 december 2013 om 02:18

Hoeveel prijzen heeft Real ook alweer gepakt in de laatste 5 jaar ?

1 december 2013 om 05:17

Geen mens op aarde zal het vergeten? Jij moet echt vaker buiten komen...

1 december 2013 om 05:18

Wie is de meeste succesvolle voetbalclub in historie van voetbal???

30 november 2013 om 22:30

Geen enkele voetballer is 90 miljoen waard en het zou ze sieren als ze dat zelf ook zouden inzien..

30 november 2013 om 23:53

*zucht* vermoeiend mannetje ben jij, gezien je eerdere reactie´s :

Hier heb je een ballon..

Kinderachtig weer van ''elcomandante7'' om weer de discussie van wie er beter is te starten.
Is het zo moeilijk om gewoon te genieten van zulke spelers , zonder telkens een sneer richting de rivaal te geven ? Het lijkt wel alsof elke speler die bij Barcelona of Real madrid gaat spelen gelijk word vergeleken met spelers van de rivaal, gewoon genieten en wie er beter is dat is voor iedereen anders er is namelijk geen definitie voor de perfecte voetballer.

Bale speelde goed idd, heel goed. Maar iedereen die schreeuwt dat het lek bij Bale nu boven is, zijn net zo oppertunistisch als iedereen die riep dat het niks zou worden. Tis wel Valladolid hé..

Een terechte en mooie 4-0 overwinning! Er zaten bij vlagen echt mooie combinaties en heerlijke aanvallen bij.

Fantastisch voor het team maar natuurlijk ook voor hem zelf dat Gareth Bale drie doelpunten maakt en een assist geeft. Bale begint toch steeds lekkerder te draaien, maakt steeds meer doelpunten en assists en is belangrijk voor het team.
Ik moet toegeven dat ik op voorhand geen fan was van de komst van Bale. Dit vanwege onder meer zijn prijskaartje, ik niet zag hoe je iedere topspeler tevreden kon houden en omdat ik het nut niet helemaal inzag. Maar nu het eenmaal staat en ik zie hoe er ook wordt gerouleerd met onder andere ook Jesé, ben ik toch wel zeer blij. Ik vond en vind Bale een fantastische speler het enige is, en daar blijf ik bij, dat er teveel voor hem is betaald. Maar daar kan Bale niks aan doen. Knap dat hij weet te presteren ondanks de druk van alles en iedereen.

Een mooie wedstrijd gezien met zoals ik al zei bij vlagen mooie combinaties en heerlijke aanvallen. Ik zie dit seizoen toch meer een systeem en vastigheden, dit miste ik toch echt onder Mourinho. Toen leek het toch meer, en vooral het laatste seizoen, opportunistisch en afwachtend voetbal. Onder Ancelotti wordt het spel naar mijn mening toch meer gemaakt, en met dan aanvallende backs en een heerlijke middenveld komen daar toch mooi combinaties en aanvallen uit. Ik geniet eindelijk sinds tijden weer van Real Madrid!

Hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken en vooral dit soort voetbal blijven spelen.

Ik heb altijd vertrouwen in Bale gehad, zeer zeker toen hij in zijn eerste wedstrijd scoorde, wist ik dat hij geen druk op zijn schouders voelt wat betreft zijn transferbedrag.

Ik moet nog denken aan de voorpagina van de VI "de hype van 100.000.000,-",
Ze wijgeren om zijn statistieken te actualiseren in zijn profiel op de website van VI.

Prachtige wedstrijd! Vooral Bale die 3 doelpunten maakte en een perfecte assist gaf aan benzema, en een paar mooie acties waar die liet zien wat hij kan. Ben ook tevreden hoe modric en Xabi speelden. Het mooiste wat ik vond is hoe ze deze wedstrijd met elkaar speelden, dit was echt teamwork. Carvahal speelde ook fantastisch. Vond isco alleen erg tegenvallen, heeft een paar keer een vrij lopende Bale overgeslagen, vond het jammer want Bale verliest de bal niet zoals die prutser Isco dat deed.

Is het mogelijk dat bale effectiever is dan ronaldo ? Ronaldo neemt een belachelijk aantal schoten per wedstrijd.

Bale zonder Ronaldo veel beter, net als Real. Ronaldo lekker verkopen.

Ja, het is officieel gebeurd: Bale scoort wat en 90% houdt van hem. Wat statistieken kunnen doen. Ronaldo idem. Ze realiseren geweldige statistieken, maar het team gaat er niet op vooruit. Het zijn individualisten. In de grote wedstrijden wordt dit elke keer maar weer duidelijk. Toch is iedereen te blind om dit te zien. De statistieken bezorgen Real geen prijzen.

30 november 2013 om 22:27

Anders wacht je nog ff met roepen dat Bale niks kan in grote wedstrijden. Tot nu toe alleen nog Juve en Barca gehad.

30 november 2013 om 22:45

Een kopie van Ronaldo, die een klasse minder is, zal het niet beter doen in grote wedstrijden.

1 december 2013 om 10:06

Ah, ja, altijd goed in de grote wedstrijden. Even kijken. In 2009 en 2010 was hij nergens. In de halve finale CL 2011, halve finale CL 2012, halve finale CL 2013 presteerde hij weer eens ondermaats. Dit zijn toch de allergrootste wedstrijden.

30 november 2013 om 22:29

jij hebt 110% gelijk. kijk naar bayern munchen. sommige zijn wel individueel goed zoals: robben en ribery, maar ze spelen fantastisch als een team en zijn (bijna) onverslaanbaar. real madrid heeft het maar fijn in de primera division, meer zeg ik hier niet over. wel een mooie wedstrijd van bale, maar toch vind ik dat ze Özil hadden moeten houden en gwn isco op rechts zetten en Özil op 10. dat ziet er voor mij nog gevaarlijker uit.

30 november 2013 om 22:34

@ Gutihaz

Eindelijk iemand die het ziet! Begrijp me niet verkeerd, Bale doet het geweldig (beter dan ik had verwacht). Maar tegen kleine clubs zoals Valladolid scoren gaat nog wel. Wat gebeurt tegen grote clubs? Dat is juist het moment dat teamspel heel belangrijk wordt en wordt een wedstrijd zeer zelden beslist door individualisten. Voor Bayern en Dortmund (indien iedereen fit is) te verslaan moet het veel beter voor Real.

30 november 2013 om 22:45

Gareth Bale doet zijn taak en dat is scoren en assists leveren. En hij is bijna altijd aanspeelbaar en verdedigd zelfs mee. Wat moet hij nog meer doen? Als je het over de tacktiek hebt en speelstijl dan moet je klagen bij Ancelotti. Maar de echte Madrilenen hebben vertrouwen in hem, en wij zien dat het elke wedstrijd beter en beter gaat. Trouwens Real Madrid heeft als team heel goed gevoetbald vandaag.

30 november 2013 om 22:50

Ronaldo heeft gewoon waardeloze statistieken hoor, niemand ter wereld die ook maar in de buurt komt van het aantal falende pogingen die hij op doel schiet.

Bale echter doet het stukken beter en speelt ook duidelijk beter wanneer Ronaldo niet meedoet, net als de rest van Real trouwens.

30 november 2013 om 23:50

Hou toch op, kijk eens naar het filmpje op youtube genaamd: "van der Gijp over vrije trappen van C.ronaldo"

Ik kan niet anders dan beamen dat dat volstrekt niveauloos is.

Als je over "dommigheid" en "hersenloos" begint te praten, schrijf dan eerst eens je eigen teksten foutloos (aannemende dat je dat kunt).

1 december 2013 om 08:49

Heb je weer zo'n figuur die graag de expert wil uithangen. Speelt een beetje fm en denkt het allemaal wel te snappen...

Ieder team op de wereld zou een speler als Bale (en cr al helemaal) willen hebben. Er zijn spelers waar die geweldige tegelwijsheden niet gelden vriend...

1 december 2013 om 10:03

Nee, sorry, ik speel geen 'fm'.

Barcelona en Bayern zouden Ronaldo en Bale niet willen hebben. He, toevallig. Dat zijn kampioenenteams.

Modric was de absolute koning op het middenveld naast Alonso. Jemig wat een wedstrijd heeft Modric gespeeld zeg. Dit middenveld is echt heerlijk om naar te kijken. Zou Ancelotti er dan eindelijk uit zijn? (dit is de 13e! variatie die hij uitprobeert op het middenveld...)

30 november 2013 om 22:27

Modric inderdaad geweldig, zeer elegante en slimme speler. Xabi Alonso, Modric en Isco, die ik ook heel goed vond, is een waanzinnig goed middenveld. Ik vond Real überhaupt heel aantrekkelijk spelen, leuke combinaties, mooie positiewisselingen en veel spelplezier.

30 november 2013 om 22:28

Modric is altijd leuk om naar te kijken. Is een creatieve speler en daarnaast erg belangrijk voor Madrid vindt ik. Hij straalt rust en zelfvertrouwen uit en werkt daarnaast erg hard.

En nu is bale wel 100 waard? Dan is iedereen hier even erg als iedereen die hem meteen afschreef. Ik zie hem graag slagen bij real, al denk ik dat de combo met ronaldo niet heel goed zal werken, maar hij moet nog wel meer doen

30 november 2013 om 22:30

Juist wel gek. Ronaldo en Bale kunnen elkaar goed vinden op het veld. Als je de wedstrijd volgt dan zie je dat duidelijk op het veld.

30 november 2013 om 22:35

Ten eerste hebben ze nog niet te lang samen gespeeld gek, en ze laten bovendien pas sinds kort goed veldspel zien. Dus als ze het langer volhouden neem ik mijn woorden terug, en begrijp me niet verkeerd want ik wil graag zien dat bale wel slaat

30 november 2013 om 23:25

waarom begin je over ozil? en is bale dan heel de wedstrijd aanwezig?

30 november 2013 om 22:28

En samet samanci 300 miljoen!

30 november 2013 om 22:51

En Neymar heeft laten zien dat hij Bale kan verslaan wanneer zij tegen over elkaar staan

30 november 2013 om 23:09

@messi_neymar,

Heel flauw! Bale had toen nog last van zijn slepende blessure en werd in de spits gezet (even voor de duidelijkheid: dat is totaal niet zijn positie).
Sinds hij hersteld is en op de flank speelt, is hij constant belangrijk.

Barca had geluk dat Real destijds zoekende was en Xabi Alonso geblesseerd was. Over de rol van de scheidsrechter ga ik het niet nog een keer hebben, maar het is duidelijk dat het Barca met deze arbiter totaal niet tegen zat.
Met het huidige systeem gaat Real Barca over enkele maanden een flink pak slaag geven.

1 december 2013 om 02:22

Ik heb net via je account even zitten kijken naar oudere reacties. Ik zie dat je al 3 jaar lang roept dat real prijzen gaat pakken. Aan het feit dat dit niet gebeurd is kan ik zien dat je wel vaker liegt. Waarom lieg je en waarom zou je blijven liegen als je weet dat je over hetzelfde onderwerp eerder niet de waarheid hebt gesproken. Is het dan niet slimmer om het even af te wachten i.p.v allerlei argumenten eruit te gooien die je al jaren geberuikt en die nooit uitkomen ? of misschien hou je er gewoon van om onzin te roepen hier zoals vele mensen maar meld dat voortaan even dan kunnen mensen het overslaan met lezen ipv denken dat je serieus je in de discussie wil mengen. dank alvast.

Heerlijk gespeeld. Real was wederom heer en meester.
Ancelotti slaagt er steeds meer in om aantrekkelijk voetbal in het team te brengen.
Het lelijke en behoudende spel van Mourinho heeft plaats gemaakt voor snelle, korte combinaties en positiewisselingen. Real-waardig voetbal dus.
Ik denk dat dit team het niveau en de continuïteit van Bayern kan evenaren.

Ik heb me geërgerd aan Isco, omdat hij sneller en zorgvuldiger had moeten passen. Hij had wel mooie solo's, maar ze leidden tot niets.
Ook Di María was de 2e helft heel slecht met zijn passing, wanneer kan hij nu ooit eens constant spelen? Ik word er gek van!
Dat zijn eigenlijk de enige punten van kritiek, voor de rest was iedereen goed. Modric en Alonso hebben heel goed gespeeld, hun passing en intercepties waren van zeer hoog niveau!

Bale is in korte tijd enorm belangrijk geworden. Hij scoort erop los en blijft de hele wedstrijd vol gas geven. Nu scoort hij weer een hattrick en geeft hij een assist op Benzema. Zijn rendement is belachelijk hoog. De afgelopen maand is hij in elke wedstrijd belangrijk geweest.
Veel Barca-fans zeggen dat Neymar beter is, maar de statistieken laten iets heel anders zien.

Bale: 9 wedstrijden in La Liga: 7 goals en 7 assists + 2 goals in 4 CL-matches

Neymar: 12 wedstrijden in La Liga: 4 goals en 8 assists + 0 goals in 5 CL-matches

Het enige waar Neymar beter in is, is het duiken.

Ook Jesé en Morata vielen uitstekend in, wat een briljante talenten zijn dat! Zij brengen dynamiek en snelheid, bovendien voelen ze elkaar uitstekend aan.
Ancelotti heeft te maken met een luxeprobleem, want Ronaldo, Benzema, Bale, Isco, Jesé, Di María en Morata zijn er voor slechts 4 posities.
Daarachter is het trouwens niet makkelijker met Modric, Alonso, Illarramendi, Casemiro en Khedira voor 2 posities.

Maar nogmaals, hulde voor Ancelotti! Hij brengt het mooie Real Madrid-voetbal weer terug en daar ben ik hem heel dankbaar voor.

1 december 2013 om 00:52

Khedira kan je een streep doorzetten, die is 6 maanden out. Maar ik begrijp je wel, miss als Carlo jongens op de 'cvm' rust wil geven wil ik graag Jose R aan het werk zien!

1 december 2013 om 02:24

Je vergeet voor het gemak de goal waardoor we de super cup wonnen. Maargoed zoals ik hierboven al zei je bent niet helemaal te vertrouwen in je reacties maar dat zou ik ook niet doen als ik net als jij een punt wou maken zonder met echte feiten te komen. Verder vergeet je ook voor het gemak dat wij door neymar Bovenaan staan en jullie door Bale 3e. Achja zoals jij hierboven probeert te zeggen verschil moet er zijn dus hier even een eerlijke opsomming

Neymar - 1 prijs en bovenaan

Bale - 0 prijzen en 3e plaats

Bedankt voor je eerlijkheid

1 december 2013 om 10:26

Ja leuk als er geen andere individuele statistieken zijn waar Neymar boven Bale staat, dan halen we de collectieve feiten er maar bij he. Barca heeft 1 prijs en staat bovenaan. Daar heeft Neymar eigenlijk niks mee te maken, leuk dat hij een keer beslissend is, maar dat was zonder hem ook gelukt.

Bale heeft eenmaal betere statistieken en dan moet ik er nog bij zeggen dat hij in het begin met een blessure kampte waardoor hij een paar wedstrijden heeft moeten missen.

Oh wacht Neymar heeft natuurlijk betere statistieken als het gaat om "duikelingen maken"!

1 december 2013 om 10:15

Misschien wanneer hij op zijn eigen plek wordt gezet in plaats van linksvoor waar hij niet goed uit de voeten kan.

real madrid heeft het maar fijn in de primera division, meer zeg ik hier niet over. wel een mooie wedstrijd van bale, maar toch vind ik dat ze Özil hadden moeten houden en gwn isco op rechts zetten en Özil op 10. dat ziet er voor mij nog gevaarlijker uit.

30 november 2013 om 22:56

@önderaydogdu,

Özil is natuurlijk altijd een meerwaarde, maar hij lijkt niet in dit systeem te passen.
Ancelotti wil een middenveld met 1 loper/box-to-box speler (modric of Khedira), 1 centrale middenvelder met een goede passing (alonso of Illarra) en 1 aanvallende middenvelder (isco).
Hij wisselt hier wel vaker in (vooral omdat Modric de rol van Alonso ook kan invullen), maar dit lijkt wel de spelopvatting van Ancelotti.
Özil is, hoe raar dat ook klinkt, gewoon overbodig bij dit team.

Daarbij moet je constateren dat Real Özil niet nodig heeft om de aanval te laten renderen.
Ronaldo heeft laten zien dat hij zonder Özil ook gemakkelijk het net vindt.

Ik vind Özil een geweldige speler, maar ik heb nooit begrepen dat hij slechts een uur in een wedstrijd aanwezig is. Daarna is de tank leeg en heb je helemaal niets aan hem.
In het begin dacht ik dat het zijn conditie was en dat hij daar eenvoudig aan kon werken, maar het is nooit anders geworden. Bijzonder merkwaardig eigenlijk...

1 december 2013 om 01:12

Onzin. Hij gaf vandaag toevallig in de 86ste minuut nog de assist op de 0 2 en zette de aanval van de 0 3 op in de laatste minuut.

ofniet eh statistieken bezorgen echt geen prijzen. Leuk allemaal ook al maakt Bale en Ronaldo elke wedstrijd een hatrick als Barcelona geen punten meer laat liggen, dan was dat allemaal voor niks geweest. Dan denken zij hadden we maar tegen die kleine ploegen en Atlethico geen punten moeten verspelen

Leuk dat Bale het zo goed doet maar hij gaat vermoedelijk nooit 100miljoen waard worden. Het is gewoon veel te veel voor een voetballer en louter de Madrid fans zullen erin geloven dat het het geld wel waard was. Ik ben blij dat hij het goed doet maar hij kan nooit 'echt' slagen

30 november 2013 om 23:13

Als hij zo door gaat word hij wel 100m waard hoor. Kan makkelijk 40 competitie goals per jaar maken.

Ik heb bale lang gevolgd bij Spurs, en ik weet dat hij nog veel beter kan. Vooral in zijn afwerking en acties.

Ik wil er wel aan toevoegen dat Isco een vervelende egoïst is. En dat op die leeftijd.

30 november 2013 om 23:06

Ik ben het met je eens bij Spurs heb ik hem ook heel lang gevolgd, hij droeg nummer 3 die tijd dat hij linksback was. Heel die linkerkant was van hem. Ik vond hem echt dodelijk en hij kan nog veel beter

Ze hebben Valladolid kapot gemaakt, echt echt jammer dat di Maria ze basisplaats is kwijt geraakt die jongen doet het zo goed zorgt elke balcontact voor gevaar niet netjes hoe ze met hem omgaan maar ja

Azalgruna en messi_neymar leidt aan dubbele persoonlijkheid. Hij zit hier met 2 acoounts zichzelf tegen te spreken hahaha och arme

Hoezo is Bale wel belissen en Neymar niet praat jj. Volgens mij heeft Neymar Barca de eerte beker bezorgd met zijn kopbal tegen Atl Madrid en scoorde hij tegen Real waar Bale nergens te bekkennen was.

Natuurlijk is Bale wat beter dan Neymar, Bale is volwassener man en Neymar komt van de Brasiliaanse competitie terwijl Bale al jaren in Europa speelt dan heb je gewoon meer ervaring en ben je volwssener in je speel, maar dat neemt niet weg dat ik Neymar completer vind dan Bale ' heeft gewoon meer in zijn speel behalve scoren en rennen. en over 2/3 jaar is Neyma zeker wel in de top 3 beste spelers. Laat hem gewoon wat langer in Europa spelen en ga hem dan pas vergelijken met Bale.

Real Madrid is zonder Ronaldo voetbalend altijd veel beter. komt gwn doordat Ronaldo altijd 9000 doelpogingen doet als hij de bal krijgt en Real sowiezo niet veel beter laat spelen ivm Messi bij Barca

Toch vind ik het mooi om te zien dat Bale, ondanks alle kritiek, toch z'n draai begint te vinden bij Real Madrid.
Ik denk dat we nog veel meer van ditsoort wedstrijden van hem, samen met- of zonder Ronaldo, kunnen verwachten.

1 december 2013 om 00:05

Haha messi niet eens in top 3

Als voetbalfan walg ik maar echt waaaaalg ik van real en realfans.
Niet zo lang geleden was de hele wereld (vooral realfans) tegen Bale. Het was echt te zielig om te zien. Zelfs in madrid. Er was zelfs een reclame gemaakt (in een vliegtuig) waar bale belachelijk gemaakt wordt. alsof bale ooit zei dat hij heel duur is...en nu speelt hij goed en iedereen is ineens gek op hem.
Dat vind ik juist jammer slecht bij real: speel je goed ben je een god, speel je slecht moet/mag je oprotten...en dat is waar ik Barca erg respecteer: ze staan altijd achter hun spelers.
Messi was paar wegstuurden achter elkaar droog maar niemand schreeuwde dat hij weg moest, een jaar geleden (eind 2012) hoorde ik zelfs mensen zeggen dat Mourinho moest oprotten en zijn landgenoot (ronaldo) ook mee mocht. Zelfs toen ronaldo daar kwam werd hij vaak uitgelachen door eigen publiek en dat zie je zelden of nooit bij Barca.
Ik heb bale niet echt echt gevolgd in PL maar sinds dat hij bij real is krijg ik meer simpatie voor hem. Lijkt me wel een chill dude. Hopelijk blijft hij monden snoeren (vooral van real fans).

Real voetbalt steeds beter en bale doet het goed. Ik vind neymar op basis van talent beter als bale maar de laatste wetstrijden speelt hij niet super. Je ziet dat neymar nog echt stappen moet maken. Hij moet veel dodelijker worden voor de goal. In z'n acties zie ik nog te veel twijfel. Bale is dodelijker voor de goal en sterker maar op andere fronten troeft neymar hem af. Neymar met 21 is beter dan bale op 21 jaar maar of hij zich blijft ontwikkelen 100 procent zeker. En de statistieken zeggen niet alles. Fabregas song Pedro puyol die vielen zwaar door me mand tegen Ajax.

Goede wedstrijd van Real Madrid heel goed samengespeeld. Bale was goed op dreef vandaag. Jammer dat Isco de bal niet vaker afspeelde bij Bale, de wedstrijd kon nog ruimer gewonnen worden maar goed dit gedrag van Isco komt bekend voor, Ronaldo had er ook vaak last van.

Wanneer Ronaldo terug is gaat Isco weer op de bank.

1 december 2013 om 00:32

haha neymarwho? waar zijn die haters die zeiden dat bale niet ging slagen

Real Madrid kan dus ook aardig zonder Ronaldo, ook mooi dat Bale wat in vorm komt en zijn waarde laat zien.

't blijft een prijzig ventje maar knap om zulke cijfers te overleggen na een handvol wedstrijden.

Dit heb ik dus altijd geroepen. Als je van madrid een voetballende team wilt maken moet je spelen zonder ronaldo

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren