Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Besiktas scoort niet tegen verrassing en speelt Fenerbahçe in de kaart

Laatste update:

Besiktas is er niet in geslaagd om in te lopen op koploper Fenerbahçe. De Zwarte Adelaars waren maandagavond sterker dan Rizespor, maar scoorden niet in het Atatürk Olympisch Stadion (0-0). De club uit Istanbul zit duidelijk in een mindere periode, want in de laatste vier wedstrijden won men maar één keer. Rizespor is misschien wel dé verrassing van het Süper Lig-seizoen, want die ploeg staat na acht speelronden gedeeld vierde.

De club uit de Zwarte Zee-regio hoopte Besiktas voor het eerst sinds februari 2006 te kunnen verslaan, maar zal ook tevreden zijn met een punt. De thuisploeg kreeg immers de betere kansen: een schot van Gökhan Töre werd stijlvol gepakt door Serkan Kirintili en de doelman verrichtte na 35 minuten een wereldredding. Hugo Almeida combineerde met Olcay Sahan en stond oog in oog met de keeper, maar Serkan hield de Portugees van zijn zesde seizoenstreffer af. Rizespor had in de eerste helft minder balbezit, maar zocht wel de aanval op en was erg gevaarlijk in de omschakeling; een schot van Tevfik Köse werd op slag van rust bijvoorbeeld geblokt.

Door de ongeregeldheden bij de derby met Galatasaray mochten er alleen vrouwen en kinderen aanwezig zijn in Atatürk en zij zagen de gasten uit Rize na rust scoren, maar de goal werd vanwege buitenspel afgekeurd. Besiktas slaagde er ook in het tweede bedrijf niet in om de score te openen; Veli Kavlak knalde over en Almeida kreeg in kansrijke positief de bal niet onder controle. Laz Vegaz kreeg nog de grootste kans: een geplaatste bal van Ludovic Sylvestre werd gekeerd door Tolga Zengin. Rizespor verloor dit seizoen pas één keer, terwijl Besiktas nu drie punten minder heeft dan koploper Fenerbahçe.

Denk jij dat Besiktas de titel pakt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ä°k gunde onze buren de punten zoiezo, maar dit is ook leuk voor ze.

Ik zei het vanaf het begin al, Bjk wordt geen kampioen. Ze wonnen in het begin even wat en iedereen ging los. Toen zei ik dat Bjk na één goede tegenstander zal zakken. Dat is ook gebeurt, na Gs lukt het niet meer bij hun!

21 oktober 2013 om 21:17

Ze wonnen vorige week nog van Eskisehir uit, waar jouw team niet kon winnen. Toevallig konden zij ook niet winnen van Rize thuis. Ze misten helaas 3 belangrijke spelers (Sivok, Oguzhan, Atiba). Dan kan dit gebeuren.

21 oktober 2013 om 21:32

Oh hij zei het weer vanaf het begin.. Een seizoen is 34 wedstrijden, niet te vroeg komen ouwehoeren..

Telkens weer die zelfde opmerkingen,

We staan 3 pt achter Fener, en 3 voor Gs. En die 2 moeten nog tegen elkaar en wij hebben Bursa en Es Es al uit gehad en gewonnen en Trabzon thuis ook.. Fener heeft nog tegen niemand gespeeld..

Kraam dus geen onzin uit

21 oktober 2013 om 23:08

Dus een mening hebben dan Bjk geen kampioen wordt is ouwehoeren en onzin uitkramen?

21 oktober 2013 om 23:31

Nee.. Telkens nadat Besiktas niet wint komen met.. Ik zei het toch Besiktas gaat geen kampioen worden, de 1e vier weken dit dat..

Als we uit bij Bursa en Es Es winnen zie ik jou nergens praten..

Feit is: Er zijn pas 8 wedstrijden gespeeld en Besiktas staat 2e en we hebben al tegen Bursa en Es uit gespeeld en Trabzon en Gs thuis terwijl Fener alleen nog maar Trabzon thuis heeft gehad.. We spelen al niet in eigen stadion en nu ook nog eens zonder publiek en al 3 wedstrijden zonder coach op de bank.. Zo verkeerd is die 2e plaats dus niet..

21 oktober 2013 om 23:48

Hij heeft wel gelijk hoor. Ik ben een fanatiekeling van Besiktas, maar als ik gisteren naar de wedstrijd van Fener kijk, zie ik dat Fener dit seizoen kampioen gaat worden. (scheidsrechters beslissen in Turkije wie kampioen wordt)!

Besiktas is afhankelijk van Oguzhan, als hij d'r niet is, speelt Fernandes ook zwak. Almeida is de grootste prutser die ik ken, ook met Portugal schoot hij voor een leeg goal op de paal.

Necip, Veli, Pektemek, Serdar Kurtulus zijn gewoon dramatisch. Fener en Gala hebben gewoon veel meer kwaliteit. Ik mis gewoon de tijden van Q7 en Guti. Toen was er tenminste nog sprankelend voetbal, nou val je bijna in slaap! pfff

22 oktober 2013 om 00:17

Met Guti en Q7 ben je 4e en 5e geworden, deze spelers behalen tenminste resultaat. Vergeet niet dat we pas 8 wedstrijden hebben gehad en die best zwaar waren vergeleken met die van de concurrentie. We zijn prima op weg, zo'n wedstrijd zit er wel eens tussen, zeker door de belangrijke afwezigen. Volgende week zullen we vast beter spelen en wel 3 punten halen mét Sivok, Atiba en Oguzhan.

22 oktober 2013 om 01:01

@ASR-BJK

Toen speelden we wel Europees he, vergeet dat niet! We hadden toen ook geen goede trainer als Bilic. Ik heb liever Quaresma en Guti en dan 4e worden dan me dood ergeren aan Almeida, Necip, Veli, Olcay, Serdar, Pektemek en 3e worden!!

De manager van Ronaldinho komt volgende week naar Turkije, hoop dat Rdinho tekent bij ons, een ster als hem hebben we nodig, Fernandes komt gewoon tekort waar we hem echt nodig hebben!

22 oktober 2013 om 01:04

Ik wilde antwoorden op telegraaf maar asr-bjk heeft het al prima verwoord..

22 oktober 2013 om 10:52

@bjkkartal Jij bent de enige die aan het ouwehoeren is kerel. Vind maar eens nog een Bjk topic waar ik dit zeg. Volgens mij heb ik de laatste 5-6 weken niet gereageerd op een Bjk topic. Behalve Bjk-Gs dan.

22 oktober 2013 om 11:18

Haha precies, jij komt alleen als Besiktas puntverlies lijdt praten.. In die andere topics zeg je niks..

Stop met voorspellen en wacht gewoon af hoe t na 34 wedstrijden staat

22 oktober 2013 om 12:17

Toen Bjk nog in hun flow waren zei ik al dat ze geen kampioen worden. Bjk heeft 2 weken geleden van Antalya nog verloren, toen zag je me ook niet iets schrijven. Dus daar gaat je bewering al dat ik alleen tijdens puntverlies reageer!

22 oktober 2013 om 13:41

Zolang je nog geen waarzegger bent met een glazen bol en licentie, moet je hier ook niet de toekomst komen voorspellen.. Daar zit niemand op te wachten.. Beoordeel gewoon de wedstrijd en het spel tot nu toe..

21 oktober 2013 om 21:40

Ga buiten spelen man! Besiktas word kampioen en helemaal geen Gala (hoe ze mogen heten).

Ik gun Fener nog liever, dan dat arrogante clubje die Sneijder weg wilt en toch steeds weer belangrijk voor ze zijn *bah* wagelijke supporters zijn dat.

21 oktober 2013 om 22:59

Hoe speelse Ali Adnan?

21 oktober 2013 om 23:32

Onopvallend

Heb de wedstrijd niet gezien maar dit is natuurlijk een gunstige uitslag voor ons. Wedstrijd tegen Gala is Besiktas dus voetballend en mentaal helemaal fataal geworden, ze zijn sindsdien in een dip.

Op naar volgende week, en Gala supporters veel geluk doordeweeks met CL voetbal !

21 oktober 2013 om 21:11

Dat fatale effect op een club is ons niet onbekend. Een foute gewoonte van ons.

21 oktober 2013 om 21:16

Als Fener over een paar weken van Gala wint, worden ze 99% kampioen.

Maar natuurlijk laten we Fener niet winnen Thx btw.

21 oktober 2013 om 21:20

Nee, pas als ze ook in week 13 van BJK winnen dan is de kans pas groot dat ze kampioen zullen/kunnen worden. Althans een club als Fener mag het daarna niet meer uit handen geven.

21 oktober 2013 om 21:27

Ze hebben Eskisehirspor in eigen huis verslagen, één van de lastigste uitwedstrijden, vandaag hadden ze ook genoeg kansen, maar door pech en onkunde is het bij 0-0 gebleven. De afwezigheid van Oguzhan en Atiba speelde natuurlijk ook een rol, met een middenveld dat bestaat uit Necip en Veli kun je geen potten breken.

21 oktober 2013 om 23:54

Almeida kan gewoon niet scoren als hij 1 op 1 afgaat op de keeper. Wat mis ik Bobo zeg, dat was echt een afmaker! Necip, Veli, Serdar Kurtulus, Olcay en Pektemek zijn Besiktas onwaardig. Tore heeft nu al trekjes, Almeida en Fernandes lijken geen zin te hebben. Alleen onze verdediging speelde goed, rest was dramatisch!!

21 oktober 2013 om 21:46

@ Fenerist

Die gebeurtenissen van de derby zijn natuurlijk een shock, en die nasleep duurt voort met schorsing van Bilic en spelen zonder publiek.. Volgende week zit Bilic weer op de bank, dus verwacht ik een veel gretiger Besiktas.

22 oktober 2013 om 00:30

Nu nog Fener dat fatale effect aansmeren..

Bedankt trouwens !

22 oktober 2013 om 11:38

Fatale effect? Jullie smijten met miljoenen en raken nog geen pepernoot.. Dat fatale effect zul je straks terugzien in jullie financien..

Hopelijk voor het Turkse voetbal slaan jullie geen modderfiguur tegen Kopenhagen, want dat zal pas echt een fataal effect hebben op jullie seizoen..

22 oktober 2013 om 13:34

Modderfiguur voor het Turkse voetbal? Daar hebben jullie al voor gezorgd samen met Fenerbahce. Vieze matchfixing clubs dat jullie zijn en dan nog zo kunnen praten. Ik zie mijn club liever 5-0 verliezen tegen Kopenhagen dan dat zij er zo worden uitgekickt in Europa. Tis maar dat er 2 corrupte voorzitters achter elkaar zijn gekomen anders zaten jullie nu al in de 2e divisie.

22 oktober 2013 om 13:46

Och och.. Als ze niks meer te zeggen hebben komen ze met matchfixing.

Dat Adali zo vies is geweest om iets te doen waar heel de club de dupe van is geworden wil niet zeggen dat BJK aan matchfixing doet..

En wil ook niet zeggen dat Gs dat niet heeft gedaan.. Als je dat denkt ben je echt naief..

Maar goed je hebt je niveau laten zien hier.. Succes tegen Kopenhagen.

23 oktober 2013 om 20:28

Bedankt, ook jij zal vandaag naar ons club kijken..

Het viel mij op dat er veel lege plekken waren in het stadion. Besiktas heeft geen trouwe vrouwelijke supporters. Gloryhunters die vrouwen van Besiktas.

Het was een saaie wedstrijd. Besiktas miste duelkracht op het middenveld. Dit bewijst dat elke team wel een langpoot neger nodig heeft op het middenveld. Op Atiba na, zijn de middenvelders van Besiktas allemaal klein. Dit kan z'n voordelen hebben(xavi,iniesta), maar ook z'n nadelen(necip,veli). Tegen Galatasaray zag je ook dat ze fysiek tekort kwamen. Toen wij druk zetten was elke afvallende bal voor ons. Ik zou gaan voor een Turkse alternatief. Aytac Kara waarborgt de potentie om een goede VM te worden. Past ook in het budget van Besiktas.

Almeida. Ik vind hem echt matig. Aanspeelpunt bla bla bla, scoren verdomme. Zodra hij 1 op 1 komt, is hij in zijn hoofd al bezig met de kans missen. Ik vind Pektemek veel beter. Veel meer dreiging en diversiteit. Daarnaast ook een Turk. Ik zou Almeida, de niet scorende, overbetaalde, frequent geblesseerde speler gewoon laten gaan. Haal een killer.

21 oktober 2013 om 21:22

Ja of het is omdat het niet al tr best bereiken is daar in de bergen van Istanbul.

21 oktober 2013 om 21:24

Gloryhunters? Afgelopen twee jaar kwamen de vrouwelijke supporters gewoon hun team steunen bij zo'n straf. In een stadion dat plaats biedt aan 80 duizend mensen, valt het natuurlijk sneller op dat er weinig mensen zijn. Gloryhunters dagen op als het goed gaat en verdwijnen als het slecht gaat. Gaat het nu goed of slecht met BJK en hoe was de situatie vorig seizoen en het seizoen daarvoor?

Ik vind dat Pektemek zijn kop eens uit zijn reet moet halen en het overzicht moet bewaren. Telkens wil die langs meerdere spelers gaan, maar dat lukt nooit en toch blijft die het proberen, met het nodige balverlies als gevolg. Voetballend is die wel beter dan Almeida, maar als moet kiezen, ga ik op dit moment toch voor Almeida, simpelweg omdat Pektemek geen goede scorer is.

21 oktober 2013 om 21:30

Clutch

Dat ene Rastafarii de sarcasme niet kan spotten affin, maar dat jij er nog serieus op ingaat doet mij wenkbrauwen fronsen.

21 oktober 2013 om 21:35

Je gaat voor Almeida, omdat Pektemek geen goede scorer is? Je kan niet serieus zijn.. je hebt vandaag niet gekeken?

21 oktober 2013 om 21:40

Als je vandaag hebt gekeken en zag hoe Pektemek inviel dan is het logisch dat Almeida speelt.. Almeida was heel goed bezig maar moest natuurlijk weer geblesseerd raken en vorig week griep.. Die gast heeft elke keer wel iets.. Pektemek in deze vorm zie ik geen basisplaats krijgen.. Als Bilic ervoor kiest om Almeida te passeren zal dat zijn voor Eneramo denk ik..

21 oktober 2013 om 21:40

Ik kan niet ruiken dat jij sarcastisch was.

@ASR-BJK, nee ik heb niet gekeken, ik verzin alles. Almeida is een betere afmaker dan Pektemek, wat je ook van hem vindt. Pektemek is voetballend veel beter, maar kan qua afmaken nog heel veel (kilo)meters maken.

21 oktober 2013 om 21:52

Clutch

Helemaal mee eens..

Almeida is nog altijd een meerwaarde bij Besiktas, zeker als hij fit is.. Pektemek moet dit nog zien te worden.. Dit is zowiezo voor beide spelers een sleuteljaar.. Almeida wil naar het wk en moet eens een heel seizoen fit blijven.. Dan maakt hij er minstens 20, daar ben ik van overtuigd. Zo niet, dan adios.. En tijd voor een fitte nieuwe centrumspits.

Zoals Pektemek vandaag inviel hoeft hij de komende weken niet op veel speelminuten te rekenen van Bilic.

21 oktober 2013 om 22:14

Hoeveel kansen heeft Pektemek uberhaupt gehad dat je tot zo'n conclusie kunt komen man? Almeida mistte vandaag weer 2 kansen, terwijl Mustafa geen kans heeft gehad. Voor zijn blessures liep hij gewoon 1 op 2. In deze vorm is hij niet van meerwaarde, mee eens, maar wel jammer dat mensen hem afschrijven op basis van een wedstrijd waarin nota bene alleen doelman Tolga zijn niveau haalde.

21 oktober 2013 om 22:41

' Gloryhunters die vrouwen van Bjk '

Hehe kom op. Dus ik ga vrouwen en kinderen gloryhunters noemen ? Hehe.

Almeida betere afmaker dan Pektemek ? Almeida is een tweede paal kopper die zo nu en dan de bal voor z'n linkervoet krijgt. Wanneer hij 1 op 1 gaat heeft zelfs een omgekochte keeper meer kans. Pektemek is veel beter. Hij moet wel de kans krijgen.

21 oktober 2013 om 23:38

Asr bjk

Begrijp me niet verkeerd, ik schrijf Pekky zeker niet af.. Hij heeft echt veel talent maar hij moet zwaarder wegen op de verdediging van een tegenstander..

Je kan zeggen wat je wil over Almeida, maar hij liep voor zijn blessure tegen Gs gewoon 1 op 1 en weegt wel op een verdediging en creeert altijd kansen.. Ook is zijn lengte en fysiek een meerwaarde t.o.v. Pektemek.

Hoewel ik Pektemek veel talent vind hebben verdient hij op dit moment zeker geen basisplaats.. Zelfs Omer is hem voorbijgestreefd in de pikorde.. Het wordt tijd dat hij zijn plaats claimt..

22 oktober 2013 om 11:59

Almeida is zeker een betere afmaker dan Pektemek. Pektemek moet meer als een spits spelen ipv een middenvelder. Wil niet zeggen dat ik Pektemek afschrijf, laatste jaren heb ik hem altijd verdedigd, maar op een gegeven moment moet je wel wat laten zien en progressie tonen.

22 oktober 2013 om 12:54

Progressie tonen ? Dat gaat zo makkelijk hè als je knieeen elke keer afscheuren als je op dreef bent ? Pektemek kan koppen, dribbelen, schieten, acties maken, kaatsen. Almeida lijkt heel wat mef zijn fysiek, maar het is gewoon een tweede paal kopper. De kansen die hij verprutst pfffff.

22 oktober 2013 om 13:24

Die man probeert zich iedere wedstrijd door 3,4 verdedigers heen te dringen, lijdt zo vaak onnodig balverlies, kiest altijd voor de moeilijke optie wat 9 van de 10 keer ook lijdt tot balverlies, dat heeft zeker ook te maken met zijn blessures? Ik zeg toch ook dat hij voetballend veel beter is dan Almeida, daar draait niemand om heen, maar hij heeft geen killer instinct. Je zegt boven zelf dat een spits moet scoren. Het grappige is dat ik Almeida helemaal geen goede spits vind, dus dat geeft al aan hoe slecht Pektemek bezig is. Maar ik geloof nog steeds in Pektemek, vooral in deze tijden dat we nauwelijks goede Turkse spitsen hebben.

22 oktober 2013 om 15:52

Als jij Almeida geen goede spits vindt dan sluit ik de discussie af. Ik ben het daar namelijk heel erg mee eens. Leuk om een discussie met een overeenkomst te eindigen.

22 oktober 2013 om 23:14

@ clutch

Nee het enige wat Almeida kan is bij de 2e paal binnen koppen :-)

21 oktober 2013 om 22:59

Die vrouwelijke supporters zijn nog beter als de mannelijke supporters van jullie. Hun lopen teminste niet weg als ze de 6-1 zien vallen. Dat was wel het geval bij jullie mannen tegen Real. Schandalig...

21 oktober 2013 om 23:19

Weglopen is nog altijd beter dan het veld 'oplopen', of beter gezegd bestormen!

Nu mag je doordeweeks weer naar Galatasaray kijken, er zijn verder weinig alternatieven.

21 oktober 2013 om 23:40

Oeii Estambul? Gevoelige snaartje geraakt? Maakt niet uit jongen, morgen pakken jullie de volle buit!

Saaie wedstrijd. Almeida heeft teveel kansen nodig om te scoren. Ik gaf hem eerst het voordeel van de twijfel en was een voorstander van zijn contractverlening, maar ik ben toch tot de conclusie gekomen dat hij niet brengt wat van hem verwacht wordt. Of contract verlengen met een aanzienlijk lager salaris of vertrekken. Wat mij betreft krijg Kerim Frei volgende wedstrijd een basisplek i.p.v. Olcay.

Daarnaast missen we overduidelijk Oguzhan Ozyakup. Ook missen we op dit moment kwaliteit.

Troosteloze wedstrijd van Besiktas vanavond.. Hoewel we zonder publiek moesten spelen mochten ee blijkbaar wel vrouwen en kinderen op de tribune, dit gaf tenminste nog een beetje sfeer maar natuurlijk niet zials normaal..

We gaven 0 kansen weg maar creeerden zelf ook weinig.. Almeida had wel een goal moeten maken.. Het wordt tijd dat Ozzy weer terugkeert want nu moet Manu echt alles alleen doen, en dat is te veel van het goede.. Necip en vooral Veli zijn niets meer dan waterdragers en harde werkers.. Hutchinson werd ook gemist..

Achterin deed Ersan het goed als vervanger van Sivok, die in de warming up uitviel..

Tore en Olcay waren vandaag zeer matig, en het verbaasde mij dat Kerim Frei niet inviel.. De andere invallers (Dentinho,Omer,Pekky) konden niks forceren en vooral Mustafa Pektemek viel dramatisch in.. Niks lukte..

Dit is duur puntverlies, en onnodig.. Met iets meer druk naar voren hadden we makkelijk gewonnen maar het was veel te voorzichtig vandaag..

21 oktober 2013 om 21:30

Het wordt echt tijd dat sommige spelers plaats gaan nemen op de bank, vooral Olcay heeft dat verdiend. Töre moeten ze ook even een draai om de oren geven.

21 oktober 2013 om 21:37

Eens. Olcay is al een tijdje minder ij vorm en Tore was vandaag zeer matig.. Genoeg opties op de bank dacht ik zo.. Ik verwacht dat Kerim Frei binnenkort wel een kans krijgt..

Volgende week is Bilic terug van schorsing, dat scheelt natuurlijk ook veel.. Toch een groot gemis op de bank

21 oktober 2013 om 21:41

Bilic had toch een schorsing voor 4 wedstrijden? Vandaag was de derde.

21 oktober 2013 om 21:54

Nee makker 3 wedstrijden. Volgende week zit hij gelukkig weer op de bank. Het zap nodig zijn in Akhisar

21 oktober 2013 om 23:42

Dat wordt een zware uitwedstrijd.. Maar daar hebben we we dit seizoen al een paar van gehad en gewonnen..

Hopelijk zijn Sivok, Hutchinson en Ozzy weer terug.. Bilic zit weer op de bank

22 oktober 2013 om 00:12

Ik ga twijfelen aan Bilic als hij aankomende wedstrijd weer Almeida en Olcay gaat opstellen. Olcay speelt heel het seizoen dramatisch, Kerim Frei verdiend een kans, slechter dan Olcay kan het niet. Ook Almeida moet banken, gewoon Enaramo laten spelen, want Pektemek en Omer komen ook te kort voor Besiktas!

Mustafa Pektemek is sowieso een drama speler!

21 oktober 2013 om 21:31

Goede onderbouwing man. Mustafa is ern prima aanvaller als hij iemand naast hem heeft die hem kan helpen. Vandaag moest hij weer alles in zijn eentje forceren omdat Fernandes er geen zin in had en je vleugels dramatisch waren. Voetballend is het de beste Turkse spits die er is: balbehandeling, spelintellegentie, dribbel, passing zijn dik in orde bij die gozer. Hij heeft gewoon veel pech gehad met zijn blessures.

21 oktober 2013 om 21:44

Pektemek moet eerst simpel leren spelen, een balletje breed en dan lopen, ipv telkens weer de drukte op te zoeken. Of heeft dat ook te maken met zijn blessure? Op die manier heeft hij ontelbaar veel balverlies geleden. Je noemt al die aspecten op, een spits moet af en toe ook scoren, niet?

21 oktober 2013 om 22:15

Een spits moet in zijn 20 minuten speeltijd ook een kans krijgen om te scoren, die kreeg hij niet omdat heel het team vandaag matig was

21 oktober 2013 om 23:18

En ik praat natuurlijk op basis van deze wedstrijd alleen.

21 oktober 2013 om 21:43

Die kans van Almeida moest zitten maar hij kreeg m ook een beetje achter hem van Olcay..

21 oktober 2013 om 21:57

Ja das waar, zo een Gekas had m er gewoon in gefrommeld.. Maar die kan weer niet voetballen :-)

Almeida is naast zijn goals ook belangrijk als aanspeelpunt en in de lucht.. Hij begon het seizoen toch vrij goed, alleen viel hij tegen Gs weer eens geblesseerd uit en was ziek tegen Es Es..

21 oktober 2013 om 23:46

Ja soms wordt je gek van de kansen die hij mist.. Maar het belangrijkste is dat hij ze altijd creeert, en hij heeft er toch al 5 inliggen in de competitie en 2 in de Europa league..

Hoe speelde Ali Adnan van Rizespor?

21 oktober 2013 om 23:52

Onopvallend

Ik had een late goal van Besiktas verwacht, ook nog eens na de reguliere speeltijd en/of verlenging. Verbazingwekkend.

Goed werk van Rizespor.

21 oktober 2013 om 23:53

Wat insinueer jij nu weer..

22 oktober 2013 om 01:56

'Minstens' 4 minuten verlenging. Let vooral op het woordje minstens. Dat betekent dus dat een scheidsrechter door kan laten spelen als het spel stil stond. Het spijt me dat Bjk niet scoorde in de 99e minuut, ik weet dat je dat heel graag had gewild. Deep down ben je gewoon een bjk-supporter.

22 oktober 2013 om 06:52

Minstens 4 betekent:

Als Fener voor staat: 94.00 eindsignaal.
Als Fener achter staat: 94.doelpuntvanfener.

22 oktober 2013 om 11:15

Doet gisteren nog steeds pijn ? Heerlijk he

Hoe speelde Ali adnan hij word gezien als groot talent

21 oktober 2013 om 23:55

Onopvallend

Toraman heeft weer eens gevochten. Wat een aanvoerder.

21 oktober 2013 om 23:01

@gangstarr

Beter dan een aanvoerder die zijn eigen shirt uitscheld. (arda Turan)

21 oktober 2013 om 23:20

Beter dan een voorzitter die aan corruptie en fraude doet.

22 oktober 2013 om 06:53

Shirt ! Shirt jouw zus ! Ik pak jou nog wel shirt ! Hehehe.

22 oktober 2013 om 13:35

Hahaha ik moet eerlijk zeggen, dit is de eerste keer dat je me laat lachen. Goeie!

21 oktober 2013 om 23:51

Nee die aanvoerder van Gs.. Wat een dorpsgek.. Elke week pakt ie wel iemand bij zn nek maar krijgt uit medelijden geen rood..

Toraman heeft niet gevochten, Sezer zocht ruzie met hem omdat hij niet tegen kritiek kon.. Dat Toraman dan geen Jezus is die zijn andere wang omdraait..

21 oktober 2013 om 23:55

Hij is Torrieman.

Vandaar misschien?

22 oktober 2013 om 01:27

Goeie

22 oktober 2013 om 01:58

@gangstarr, turkije is derde geworden op het wk.

22 oktober 2013 om 06:49

Hmm ok, Bjk had al eerder een topic over het incident toch ? Toen hadden jullie het ook uitgebreid gediscussieerd toch ?

22 oktober 2013 om 12:04

Moet er per sé een topic daarover komen? Waarom zouden we zoiets uitgebreid discussiëren? Een ruzie tussen twee spelers die niet eens in de basis staan en geen reet voorstellen, ok iedereen stop waar je mee bezig bent, we gaan het daarover hebben. Beetje onnodig vind je niet? Sowieso wordt er in Turkije veel te veel aandacht gegeven aan zulke dingen, zie je die grappenmakers op iedere voetbalprogramma het daarover hebben, alsof er niks anders te vertellen is over het Turkse voetbal.

22 oktober 2013 om 13:02

Spelers die geen reet voorstellen ? Toraman zit al een decenium bij de club. Hij is jullie nummer 1 aanvoerder. Daarnaast is dit al de derde keer dat hij met een teamgenoot op de vuist gaat(wie weet vaker).

Al die argumenten bij Melo-Riera en nu hoor je niemand kwekken. Nu is jullie aanvoerder ineens 'niets'. Niet alleen praten over onderwerpen die jou uitkomen.

22 oktober 2013 om 13:31

Melo-Riera? Bewijs alsjeblieft dat ik toen heb gereageerd, en ik zal mezelf ophangen. Wat heb ik daarmee te maken, beste gangstarr? Onlangs was er een topic over Sneijder en Burak, daar zei ik ook gewoon dat zulke dingen kunnen gebeuren. Eigenlijk hoor ik niet eens te reageren op deze reactie van jou, want het slaat helemaal nergens op.

Dat Toraman al een decennium bij de club zit, zegt al genoeg over het Turkse voetbal. Die gozer kan totaal niet voetballen. Het is een grote fout geweest om te verlengen met hem. Dat hij dan de captain is, kan me werkelijk geen reet schelen. Als je zoveel respect hebt voor hem, moet GS hem maar halen. Ik zal hem niet missen.

22 oktober 2013 om 13:56

Daar zijn de moraalridders weer.. Clutch, je reactie vind ik terecht behalve dat je zegt dat Toraman niets voorstelt..

Hij heeft toch heel wat wedstrijden gespeeld en kampioen geworden met Besiktas en is niet voor niet aanvoerder geworden..

Dit incident wordt natuurlijk weer vergroot maar men vergeet dat Sezer ook geen lieverdje is.. Van alle aankopen vond ik Sezer zowiezo de minste.. Niet omdat hij niet kan voetballen, wel omdat ze een miljoen betalen voor een bankzitter van Fener..

Zoals jij al zegt, dit gebeurt bij iedere club en de moraalridders komen meteen praten..

Als je zo gaat denken moesr Melo al met het 1e vliegtuig naar Brazilie.. Want buiten zijn gedrag om en rond het veld en zijn hobby van kaartenverzamelen was die toetakeling van het gezicht van Riera natuurlijk helemaal niet acceptabel.. Die foto van Riera sprak toen boekdelen..

Zoiets heb ik niet gezien i v m Toraman

Ik denk dat bursaspor en trabzonspor.ver gaan komen

21 oktober 2013 om 23:48

Haha die 1-0 van Bursa vandaag..

Civelli geeft iemand gewoon een kaakslag maar scheids laat doorspelen en Batalla scoort.. In de laatste minuut, echt sneu voor Kayseri..

Wel leuk dat die jonge Enes Unal weer scoort

@estambul

Doet nog steeds pijn he? Aahh gossie. Dat shirt is je trots. En niks is erger dan je eigen Captain EN je reserve Captain die het lopen uit te schelden. Dus de volgende keer, kom met wat beters wil je?

Edit: Voor jou Estambul!

Gunstige uitslag.. knap werk van Rize!

Ze laten Besiktas geen kampioen worden zolang Yildirim Demiroren de touwtjes in handen heeft. Maakt niet uit hoe goed we ook mogen spelen.

22 oktober 2013 om 05:48

Wat een onzin verkondigen sommige mensen hier zeg.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren