Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

El Hamdaoui scoort erop los en krijgt publiekswissel van Schuster

Laatste update:
/

Mounir El Hamdaoui lijkt voorlopig niet stuk te kunnen bij de aanhang van Málaga. De aanvaller debuteerde zondagavond in de basisopstelling van zijn tijdelijke werkgever en folterde Rayo Vallecano met drie doelpunten: 5-0. Door de welkome overwinning nestelt de Zuid-Spaanse club zich in de middenmoot van de Primera División, met vier punten uit vier duels.

Málaga maakte in de eerste helft een goede indruk, maar kreeg de bal in de eerste dertig minuten niet langs doelman Rubén. El Hamdaoui brak de ban, na goed voorbereidend werk van Antunes: 1-0. De ex-speler van onder meer Ajax stond vijf minuten voor rust bovendien aan de basis van de 2-0 van Francisco Portillo. Hij probeerde op slag van rust nog met een stift voor de 3-0 te zorgen, maar zijn poging mislukte jammerlijk.

Eliseu vergrootte in de 49e minuut de voordelige marge. De Portugees schoot met zijn chocoladebeen heerlijk raak: 3-0. Daarna was El Hamdaoui weer aan de beurt. De Marokkaans international rondde af na een één-twee tussen Jesus Gámez en Pedro Morales en daarna was hij ook trefzeker met een inzet in de korte hoek. Bernd Schuster beloonde zijn optreden met een publiekswissel in de 82e minuut.

Mounir El Hamdaoui gaat slagen in de Primera División

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Los van de hattrick en assists.. heel goed bij t team betrokken.

15 september 2013 om 23:21

Beste spits ter wereld. De absolute top. Hahahah kom op. Deze man heeft zich nog nergens bewezen. Laat hem eerst maar 2 seizoenen zich elke wedstrijd bewijzen.

15 september 2013 om 23:40

Als hij de vertrouwen krijgt is het zeker een topspits. Als Ajax hem normaal had behandeld, was hij nu bij een topclub.

Marokkanen en Ajax gaan gewoon niet samen. Dat gaf Van Gaal zelfs ook een keer toe, eerst onze eigen jongens (nederlanders), daarna de rest.

Mourad Boukhari, El Hamdaouie, Boussoufa, Aissati enz..

15 september 2013 om 23:46

Nou nou, niet overdrijven. Een topclub was het niet geworden hoor. Bovendien is hij prima behandeld, heeft hij de kansen echt wel gehad, maar heeft hij zichzelf gewoon lelijk in de vingers gesneden door zich zo ontzettend te misdragen. Jammer dat je dat niet inziet, maar helaas is het wel vaker zo bij mensen van zijn afkomst dat ze het moeilijk vinden om zichzelf een spiegel voor te houden en kritisch te zijn op zichzelf.

15 september 2013 om 23:51

bij AZ heeft hij zich zeker bewezen en ook bij ajax mooie dingen laten zien
over zijn voetbal kwaliteiten hoef je echt niet te twijfelen het is meer zijn rare gedrag
jammer dat niet iedereen dat begrijpt (zegt meer over hun)

16 september 2013 om 00:45

Dat heeft helemaal niks met Marokanen en Ajax te maken. El Hamdaoui is gewoon een heel erg naar mannetje en andere genoemde spelers waren gewoonweg niet goed genoeg

16 september 2013 om 01:06

Als, als, als....als hij echt zo goed was, had hij bij een topclub gespeeld en het laten zien.

Hij heeft af en toe wat leuks laten zien, maar dat hebben zoveel matige voetballers gedaan.

16 september 2013 om 01:15

Slaat nergens met die afkomst gedoe, wat maakt het uit waar je vandaan komt, het gaat meer om het persoonlijk aspect.

Je hebt nou eenmaal goede en minder goede personen op deze aardbodem, ongeacht afkomst.
So deal with it

Geweldig gespeeld Mounir

Jammer dat het niet boterde met de technische staf, altijd een goede voetballer geweest

15 september 2013 om 20:54

Dat het niet boterde bedoel je, toch syl?

15 september 2013 om 22:01

Mooi dat je ook jezelf hebt verbeterd haha klootzak

15 september 2013 om 22:17

Bloeit hier iets??

15 september 2013 om 23:05

Heuj! Ajaxsupporters en vloeken, schelden en tieren, altijd een goed huwelijk

16 september 2013 om 09:14

haha ik typte iets te fanatiek en typte syl fout, dat kan nog!

15 september 2013 om 21:38

Mounir mot kort gehouden worden . Van Gaal kon dit, bij AZ is hij verschillende keren dreigen te ontsporen. Maar steeds corrigeerde Louis hem.
Verschillende clubs hierna konden hem niet handelen.
Mounir heeft een sterke trainer nodig die hem onder de duim weet te houden.
Bij Ajax heeft hij veel mooie doelpunten gemaakt,maar door een persoonlijke kwestie van de Boer met hem is hij bij Ajax op een zijspoor geraakt.

15 september 2013 om 22:39

helemaal geen 'persoonlijke kwestie van de Boer met hem'. Verstoring van het groepsproces, op straffe van verlies van de plek in de selectie. Duidelijke zaak, De Boer is juist een sterke trainer door hier in te grijpen.

Je bedoelt het waarschijnlijk goed, maar door de formulering zou je haast opmaken dat het aan de trainer ligt.

15 september 2013 om 22:54

Inderdaad ligt het mijn inziens aan de Boer
Mounir speelde al bij Ajax voor de Boer kwam onder Jol
n het verleden is er een akkefietje geweest tussen de Boer en Mounir ,welke nooit opgelost is.
Als de Boer ,mounir had kunnen handelen had Ajax echt een topspits gehad.
Met een persoonlijke kwestie tussen beide is Ajax tekort gedaan.
Jammer.
De kreet dat Monier een verstoring van het groepsproces is, is een uitspraak van de Boer zelf, Terwijl het om een persoonlijke kwestie ging.

15 september 2013 om 22:05

Jij bent toch SyllyNL van Youtube??

16 september 2013 om 13:34

Dat is ie ja

Hij was magistraal ! Man of the match !

15 september 2013 om 20:56

Klopt , hopen dat hij zo doorgaat en weer in beeld komt voor het Marokkaanse elftal waar we dringend een spits nodig hebben naast El Arabi aangezien Chamakh niet presteert.

15 september 2013 om 23:43

Speelt Atif van Sivasspor bij Marokko? Hij speelt echt goed in Turkije..

15 september 2013 om 23:50

Niet goed genoeg voor de Marokkaanse elftal en moet bij een hogere club spelen dan Sivasspor als hij in belangstelling wilt staan van de Coach.

De PD is hem dan ook op het lijf geschreven met zijn techniek! Hopelijk trekt hij deze lijn verder.

15 september 2013 om 21:02

Inderdaad, ik denk ook dat de Spaanse competitie hem op het lijf geschreven is.

Hij speelde een uitstekende wedstrijd en ik denk dat hij dit seizoen indruk zal maken bij Malaga.

Ik hoop het in ieder geval wel voor hem. Verder heeft Malaga ook wel een leuk elftal, ondanks dat er afgelopen zomer 'n paar belangrijke spelers zijn vertrokken.

Zo zie je maar weer dat het toch net wat makkelijker scoren is in La Liga. Leuk voor hem, hij slaagt eindelijk in 1 van de beste competities ter wereld.

15 september 2013 om 20:55

Volgens mij ligt de Spaanse liga hem wel, zijn ploeggenoten wisten hem iig wel makkelijk te vinden.

15 september 2013 om 21:05

het is zeker makkelijker scoren als je teamgenoten ook echt kunnen voetballen, en dat kunnen ze wel in spanje, als jij maar zorgt dat je goed staat, dat zag je duidelijk bij die intikker, zijn tweede doelpunt.

15 september 2013 om 21:26

Want bij fiorentina kunnen ze niet voetballen?

15 september 2013 om 21:29

Bij Fiorentina kreeg die weinig ballen. Ene Jovetic, en flankspeler eisten alle ballen op. En El Hamdaoui mocht vaak alleen invallen ergens in de 80ste minuut.

15 september 2013 om 21:42

bij fiorentina en zeker bij dergelijke clubs, heerst een ziekte, genaamd, egoisme, dat is altijd zogeweest in italie, en ik weet niet goed hoe ik dit moet uitleggen, maar als je ooit Bergkamp een keer tegenkomt vraag hem dan naar zijn periode bij Inter, en met name die blind die bij met hem in de spits speelde, dan hoor je vanzelf wel waar ik het over heb, maar serieus . de "gunfactor" is vaak zoek op de velden in italie.

15 september 2013 om 22:36

Gelukkig is Mounir totaal niet egoistisch..

15 september 2013 om 22:41

Brazzer

Nu had die Jovetic ook wel recht van spreken. Dat had weinig te maken met opeisen maar met kwaliteitsverschil.

15 september 2013 om 21:09

Hij is nog niet geslaagd he. Hij heeft 1 pot goed gespeeld... Maar je hebt wel gelijk dat het makkelijker scoren is in de PD dan in andere competities.

15 september 2013 om 21:54

aub bespaar me de BPL onzin, aangezien jouw clubje nooit meer soort dan 2 doelpunten per wedstrijd , is het meteen makkelijk scoren, in de PD, misschien heb je gewoon betere voetballers in de PD, kijk jij wel naar wedstrijden ?
by the way, achteraf moeten jullie heel blij zijn met v. Persie, want zonder hem was de ondergang al vorig jaar ingezet.
ik zag gisteren Eriksen in 1 beweging 2 man poorten, dat heb ik in al die jaren in de eredivisie, nog niet 1 keer gezien, en hij doet dit al na 1 wedstrijd spelen.
dat blinde gehol de hele mddag zonder enige tactische inzicht, de passie ok, de mentaliteit is ook ok, maar af en toe, heb ik mijn twijfels.
trouwens, Bilbao heeft Man U toch echt voetbal les gegeven in 2 wedstrijden, uit en thuis.
en dan durf je nog zo een reactie te plaatsen.

15 september 2013 om 22:01

Ja bilbao pakte united aan in de europa league! Wat united niets boeide
Er lopen betere voetballers rond in de pd? Kijk maar eens wat vor kwaliteit er loopt, en dan vooral in de top van de bpl. Maar ook is de middenmoot van de bpl veel beter, je hebt bij fulham spelers als berbatov en ruiz rondlopen. Ook is het voetbal veel beter geworden en zie je niet meer zoveel kick and rush in het linkerrijtje. Subtop als everton en swansea spelen gewoon verzorgd voetbal. In de afgelopen jaren hebben ook spelers als aguero, soldado, silva, navas, cazorla en ozil de overstap naar de bpl gemaakt. En over verdedigers hoef ik het niet te hebben.
Barca en real zijn beter, maar bpl heeft de betere competitie

15 september 2013 om 22:14

je bedoelt toch echt de spanish premier league, want zo mag je die toch echt onderhand noemen, ik spreek niet graag in ''als", maar je snapt toch wel dat spanje met crisis zulke spelers en zo een hoog niveau haalt.
de BPL heeft veel meer geld, dus ok veel bredere selecties en ook een veel bredere middenmoot, zeker de laatste jaren.
maar ik zie niet echt sterk voetbal en zeker niet als ze tegen een buitenlandse tegenstander spelen, zoals de schande van man city tegen ajax,
of de schande van Chelsea tegen Atletico Madrid vorig jaar.
het Man united van Cristiano was het laatste sterke team dat echt een CL heeft gewonnen.uitgezonderd het wonder van Chelsea 2012.
de topclubs in de Bpl, zijn blij met spaanse spelers die Madrid en Barcelona niet eens wilt hebben, hahahahahahah.

15 september 2013 om 22:21

Haha dus cazorla, ozil, navas, silva en aguero zijn niet goed genoeg voor de spaanse top? Lol
je hebt wel gelijk over dat er meer geld is in de bpl, en dat is ook zo. Maar dat komt er ook door dat geld van televisierechte niet eerlijk wordt verdeeld in spanje en barca en real veel meer krijgen. . Ik zeg niet waarom de bpl sterker is, maar alleen dat het zo is.
Je hebt ook gelijk over de chelsea en city 'schandalen' tegen city en ajax maar dat was idd een minder seizoen in de bpl. Dit jaar lijkt dat beter te zijn. En er zijn nog steeds genoeg mensen die liever de bpl dan de pd gaan kijken. Volgens mij was er ook een artikel ove dat de bpl nog steeds meeste kijkers heeft, kan het alleen niet meer herinneren waar het stond helaas

15 september 2013 om 22:39

nee, niet kinderachtig doen, ik heb het hier meer over cazorla, soldado, mata, michu , silva, arteta, nee deze heren zijn niet goed genoeg voor Barca en Madrid, maar zijn een verrijking voor de Bpl, de rest is duidelijk.

maar begrijp me niet verkeerd ik zeg niet dat de PD meer kijkcijfers heeft, de wereld van de marketing is toch eerder ontdekt door de heren van Man U en Arsenal etc. daarin lopen de spanjaarden gewoon achter, waarin niet trouwens ?
de BPL is het meest attractief , dat is al 20 jaar zo, sinds de invoering van de BPL in zijn huidige vorm.
maar het verschil tussen de 3 grote landen is gewoon kleiner dan hier vaak wordt beweerd op VZ, zeker wat niveau betreft, maar het feit is dat de BPL de PD nodig heeft en niet andersom, om op niveau te blijven.
kijk maar naar de smaakmakers die jij hier opnoemt.
maar wat kijken betreft is het bij mij persoonlijk geen voorkeur, het ene jaar kijk ik veel PD het andere jaar meer Bpl
maar goed, soms heb je een favoriet, en dat is bij mij bijv. Arsenal met Bergkamp en Henry, bijna nooit een wedstrijd van hun gemist, of Man u van Van Nistelrooy, ook bijna nooit een wedstrijd gemist. maar op dit moment heb ik geen enkel team in de Bpl, misschien Ozil met Arsenal, je weet het maar nooit..

15 september 2013 om 22:59

Cazorla, silva en mata zouden toppers zijn in de spaanse top, is niks kinderachtig aan.
Verder heb je ook gelijk. Het is maar waar je van houdt, speelstijlen zijn redelijk verschillend in de bpl en pd. Maar mijn punt is dat er meer kwaliteit rondloopt in de bpl, en zeker verdedigend. Het verdedigen in de pd is soms belachelijk voor zo een topcompetitie. Dus is het voor el hamdaoui wel degelijk makkelijker in de pd dan in de serie a of de bpl.
Dat de bpl de pd nodig heeft ben ik nie met je eens, hoewel er natuurlijk veel meer wordt opgeleid in spanje dan in engeland. Er lopen genoeg niet spaanse sterren in de bpl.

15 september 2013 om 21:25

Beetje slecht argument. In de Eredivisie is scoren is 'even makkelijk'. Kijk alleen al hoeveel doelpunten er vandaag zijn gemaakt. Ajax kon El Hamdoui gewoon niet handelen.

Ajax had hem nooit weg moeten doen. Hij scoort aan de lopende band. Dani Alves noemt Ajax een school, pijnlijk beeld van jochies met rugzakjes.

15 september 2013 om 20:59

Jongen, ken je het verhaal nog steeds niet rondom El Hamdaoui en F. de Boer? het is in ieder geval een gesloten boek.

(kortom) Hij heeft wel mooie cijfers 28 officiële wedstrijden en 20 doelpunten? En wat voor een doelpunten!

16 september 2013 om 14:37

Weet ik ook allemaal wel. Het zijn de cliches van het voetbal. Pep Guardiola had destijds bij Barcelona Ronadlinho, Eto'o en Deco verbannen. En dat kwam ook uiteindelijk goed.
Het teambelang is altijd het belangrijkste. Zeker als het in het geval van Frank de Boer en Ajax de manier van spelen ondermijnt. Dan speel je al snel met 10 man, klopt het systeem niet van het samen druk zetten etc. Je kent het wel

15 september 2013 om 21:00

Zonder hem is Ajax 3x keer kampioen geworden, dat lijkt me bewijs genoeg dat het geen enkel probleem is geweest om hem weg te doen.

Al 10.000 x uitgelegd.

15 september 2013 om 21:11

Zonder Suarez is Ajax ook kampioen geworden... Is Suarez dan ook overbodig geweest?

Deze gast had een hit kunnen zijn. Jammer dat Frank gewoon niet de beste peoplesmanager is.

15 september 2013 om 21:14

Of hij had zich gewoon normaal moeten gedragen

15 september 2013 om 21:25

Geen enkel probleem?

Frank de Boer moest het hele systeem omgooien omdat er geen fatsoenlijke spits was. Hij moest uit armoede een aanvallende middenvelder (siem de Jong) op 9 zetten omdat er niemand was. Vertel mij niet dat dat geen probleem was.

15 september 2013 om 21:26

Afca_godenzoon

Jij wil dus alleen dat Ajax nationaal successen boekt? Misschien kon Ajax hem wel goed gebruiken voor in de CL.

15 september 2013 om 22:54

Misschien ook niet. Dus onzin om te zeggen

15 september 2013 om 21:00

Maar wat heeft de opmerking van dani alves verder met dit artikel te maken?

15 september 2013 om 21:11

Waarom niet? We hebben zonder hem maximaal gepresteerd. Sneue poging tot provoceren.

15 september 2013 om 21:39

Maximaal ja? Maximaal is volgens mij als je alles wint. Ajax is op het nippertje kampioen geworden. Met hem erbij zou het verschil met de nummer 2 groter kunnen zijn, dus hij zou ze wel degelijk beter maken.

15 september 2013 om 21:57

Grappig dat jij dat denkt te weten dat hij Ajax beter maakt. Ajax presteerde goed door het collectief, iets waar MEH zich te goed voor voelde. Giswerk van de bovenste plank.

15 september 2013 om 22:55

Als hij zo goed is waarom is fiorentina dan geen kampioen van italie geworden

15 september 2013 om 21:20

Dat graag voetbalt, bedoeld die totaal niks verkeerd mee. Ajax is ook een voetbalschool. Bij Ajax en andere eredivisie clubs stomen ze je klaar voor het buitenland.

15 september 2013 om 21:28

Dat is ajax al jaren dus wat is er pijnlijk aan?

Jammer dat deze man zijn kwaliteiten bij Ajax zo heeft weggegooid met zijn gedrag. Maar ondanks alles gun ik hem toch wel het beste bij Málaga.

Blijft een goede spits hoor. Dat het niets bij Ajax is geweest kan eens gebeuren. Ik hoop voor hem dat hij het goed blijft doen bij Malaga. Toch wel een prachtige club in een prachtige land en stad!

Het blijft ook een goede speler.

Geweldige wedstijd mounier kan nog steeds niet begrijpen dat Frank zo egoist kon zijn kijk wat hij heeft laten gaan wie moet ze daar in 020 nu scoren sightersson

15 september 2013 om 23:45

Denk je echt dat Mounir nu nog bij Ajax zou spelen? Hou ff op man.
Ajax heeft tenminste meerdere spelers die trefzeker zijn en niet afhankelijk van één speler.
*ahum* Pelle *ahum*

On; Mooi voor Mounir. Ben benieuwd of hij dit niveau vast kan houden.

lekker begin voor hem, hopen dat hij dit volhoudt, speelde bij ajax en zeker az toch gewoon erg goed en scoorde altijd

het was geen puliekswissel..het schijnt dat ie naar de wc moest..haha vooral zijn 3e was geweldig hij gebruikte zijn linkervoet weer eens nu kijken of hij dit door kan zetten

Lekker gespeeld van hem. was constant dreigend en het leek alsof hij gewoon al jaren actief is terwijl hij in de afgelopen 2 jaar zijn wedstrijden op 2 handen kon tellen. Had kans om er 4 in te schieten maar ik denk dat hij met deze 3 doelpunten inderdaad een poos in het zadel is geholpen.

of: laten we het houden op ondermeer ex az. want ajax wil je als hamdaoui zijnde niet meer aan herinnerd worden.

En terecht, een geweldige speler.

Het zou fantastisch zijn mocht hij daar kunnen slagen. Hopelijk is het geen gevalletje Zwaluw-Zomer voor hem.

15 september 2013 om 21:44

Prima speler, zolang hij zijn mondje maar dicht houdt en geen rare acties uitvoert binnen de selectie.
Gelukkig heeft hij wel geleerd van zijn acties bij Ajax, wat is Frank de Boer toch een uitstekende coach!

Nu al meer doelpunten dan Ronaldo dit jaar :S

Heerlijk genoten van Mounir! Altijd geweten dat deze jongen veel beter tot zijn recht komt in de Primera Division vanwege zijn techniek en slimme loopacties. Nu hopen dat hij de volgende wedstrijd weer in de basis mag beginnen. Ik zie hem trouwens prima spelen samen met Santa Cruz, Roque als diepe spits met Mounir vlak daar achter als een SS. Denk dat Schuster dat ook wel zal proberen gedurende het seizoen.

Je kan zeggen wat je wilt over Mounir maar het is gewoon een geweldige speler. Ik heb het gevoel dat mensen niet verder kunnen kijken door zijn vete met de Boer. Ik heb nooit begrepen waarom de Boer het niet heeft geprobeerd om hem te repareren hij scoorde vaak zelfs de wedstrijd voor zijn verbanning had hij gescoord. Ik ga nu niet de wijsneus uithangen omdat hij nu toevallig 3x scoort je kan zeggen wat je wilt maar hij is gewoon completer dan Sightorsson en Hoesen.

15 september 2013 om 21:02

//je kan zeggen wat je wilt maar hij is gewoon completer dan Sightorsson en Hoesen.\\

Jep, maar ook 10x lastiger om in het combinatiespel te betrekken omdat hij overal en nergens rondzwerft opzoek naar eigen succes.

15 september 2013 om 21:24

Ja daar heb je misschien gelijk in maar de boer introduceerde ook een nieuw systeem waar nog steeds een aantal spelers het lastig bij hebben. Bojan zwerft bij. ook veel rond. Ik denk ook dat de Boer ook geluk had dat ze kampioen werden als ze dat niet zouden zijn geworden zou hij ook veel meer kritiek hebben gekregen rond deze zaak. En laten we eerlijk zijn alleen een club als ajax kan het zich permitteren een speler met de kwaliteiten en salaris van el hamdaoui naar de 2e te sturen elke andere trainer had waarschijnlijk na een paar wedstrijden hem opnieuw een kans gegeven.

15 september 2013 om 21:32

Ze hebben het juist wel geprobeerd. Na het milan incodent, is er nog een kans gekomen en daarna volgens mij nog eentje. Maar het werkte gewoon niet, weet niet wat er gebeurd was dus kies geenk kant. Ik laat het gewoon gaan

15 september 2013 om 22:48

Mwah je bent vrij kort door de bocht, ik hoor namelijk overwegend positieve dingen over Mounirs voetbalkwaliteiten. Vooral Ajacieden benadrukken juist vaak dat het een goede speler is, maar dat hij niet in de groep paste. Zijn voetballende kwaliteiten staan voor iedereen met een beetje verstand buiten kijf, maar bij Ajax paste hij gewoon niet om welke reden dan ook. Overigens lijkt het me niet dat jij kunt oordelen over het feit of Ajax het wel of niet met hem geprobeerd heeft. We weten allemaal niet precies wat er gebeurd is en Mounir heeft lang genoeg de kans gehad om zichzelf als nog te bewijzen. Of denk jij dat Frank zo dom was geweest om Mounir te weigeren als ie de inzet en passie van Siem de Jong had bijvoorbeeld?

Ajax en Mounir waren geen match, maar dat maakt de club en speler niet minder.

15 september 2013 om 21:04

Mooi is anders, maar wel goed zichzelf vrijgespeeld en slimme loop acties voor het doel .. Laatste was wel netjes uit een moeilijke hoek ..

Geweldige wedstrijd van Mounir ! Staat altijd op de goede plek.. Ook nog een pure assist ! Zit daar goed op zijn plek!

Wat een haters hierzo gun het deze jongen gewoon weten jullie wat er gebeurd is tussen hem en de boer. Niemand weet dat veel mensen hier zeiden toen hij naar malaga gaat dat hij niet zou gaan slagen. Hij bewijst hier het tegendeel ik vind hem gewoon een goede voetballer jammer dat hij niet naar feyenoord is gekomen.

Het zou wat zijn als El Hamdaoui dit jaar meer dan 25 doelpunten maakt. Spaanse voetbal ligt hem wel, hij combineert en krijgt veel ballen van z'n ploeggenoten. Ben benieuwd of die vanaf nu in de basis mag beginnen i.p.v. Santa Cruz. Op twitter zijn de Malaga fans meer gecharmeerd van El Hamdaoui dan Santa Cruz.

Hattrick + Assist = Droomdebuut.

Ach in Spanje scoren is wel wat makkelijker dan Italië, en denk dat het Spaanse voetbal hem gewoon wat beter ligt. Toch had ik hem wel liever zien blijven, El Hamdaoui, want in de momenten dat hij speelde deed hij het altijd zeker naar behoren. Succes bij Malaga! We zullen je prachtige goal tegen Milan niet snel meer vergeten! Grande Mounir!

Wat een topspits. Overal goed gepresteerd en overal gewaardeerd, behalve in Amsterdam. En dan ligt het aan hem. Ik gun hem deze geweldige start van harte.

15 september 2013 om 21:20

Bij die 'overal' en 'gewaardeerd' moest ik alweer lachen.

15 september 2013 om 22:52

Hoe goed heeft Mounir het nou werkelijk gedaan bij Fiorentina dan? 19 wedstrijden en 3 goals in 2 seizoenen, ja hij heeft het werkelijk overal laten zien onze grote Marokkaanse vriend

Heb overigens niks tegen de voetballer El Hamdaoui, kan ontzettend van zijn kwaliteiten genieten. Om een of andere reden was het geen match met Ajax, dat geeft niet en ze zullen beide zonder elkaar verder moeten. Maar jouw post neigt naar een hatelijke uithaal tegen Ajax, terwijl je amper op de hoogte bent van de feiten rondom El Hamdaoui.

16 september 2013 om 21:22

Nee, was een kleine sneer naar Frank de Boer. Mounir is echt geen heilige maar ik heb hem binnen AZ persoonlijk leren kennen en het is een prima gozer. ÀZ wilde graag vangen, Ajax was zoals gewoonlijk de enige die grof wide betalen, een slimme move was het niet.

Goed voor Mounir zal goed zijn voor zelfvertrouwen en heb zowiezo het idee dat hij beter pas in panje dan in italie.

Hij was in Nederland altijd al een gewldenaar een speler met geweldige techniek en scoort de mooiste goals hoop dat hij hier vel aan spelen toekomt een spits met zijn kwaliteiten moet in Spanje toc wel rond de 10 a 15 goals kunnen komen.

Fantastisch voor hamdaoui, zou wat zijn als hij topschutter wordt haha. Nee grapje dat wordt messi of ronaldo.

De Portugees schoot met zijn chocoladebeen heerlijk raak: 3-0.

Ahahaha wat chocoladebeen?

15 september 2013 om 21:18

Zijn mindere been

15 september 2013 om 21:20

Hahaha dat dacht ik nou ook, nog nooit van de term Chocoladebeen gehoord....

15 september 2013 om 21:25

Dat zeggen ze omdat chocolade zacht is, ja en je hebt ook harde choco maar dat wordt dan weer niet bedoelt

15 september 2013 om 21:22

Wat hier iemand al aangaf, ze mindere been. Alleen soms moet je uitkijken wat je zegt als het nou een donkere speler was geweest;p

15 september 2013 om 21:38

Inderdaad kan wat verkeerd over komen als het om een donkere speler gaat,maar goed ik wist niet dat een minder been ook chocoladebeen word genoemd.

16 september 2013 om 00:00

Het was ook een donkere speler, (gekleurd)

Eerste hattrick voor een Malaga speler in 10 jaar.

Hij speelde een uitstekende wedstrijd en ik denk dat hij dit seizoen indruk zal maken bij Malaga. Ik hoop het in ieder geval wel voor hem. Verder heeft Malaga ook wel een leuk elftal, ondanks dat er afgelopen zomer 'n paar belangrijke spelers zijn vertrokken.

Jaja en Cvitanich scoort 2x tegen Lille.moet Aguero nu angstig worden om z'n basisplaatst bij Argentinië..

Zo, zijn club heeft al bijna 1/3e zoveel punten behaald in de competitie als de club van Toby Alderweireld !

Wat n super sterke pot van Mounir.
In de zestien een fantastische afmaker. Daarbuiten heeft hij een techniek waar velen jaloers op zouden moeten zijn. Ik denk dat hij in Spanje beter op zijn plek is dan het reactievoetballend Italië.

Succes!!

Één zwaluw maakt nog geen zomer.

Mounir was en is een geweldige voetballer, met de juiste aanpak en een ervaren trainer is hij gewoon een topper.

3e goal van El Hamdaoui was prachtig, verdediger met een schijnbeweging aan de grond nagelen en dan cooltjes scoren in duel met een andere verdediger..die gaat wel tussen de 15 en 20 goals maken..bij de assist van portillo zag je weer de welbekende buitenkant pass..

Olalala wat was dit toch weer genieten van onze Marokkaantje. Wat heeft ajax toch laten gaan. Super speler!!!!

Hij speelt als van ouds! Wordt een leuke seizoen voor mounir. Kan niet wachten op zijn altijd mooie doelpunten. Succes Mounir!

Mounir, gefeliciteerd en hopelijk blijf je zo doorgaan. persoonlijk denk ik dat hij dit zal doortrekken. je ziet dat hij het vertrouwen terug heeft en dat is voor een spits altijd goed.

Allah zal je incha Allah helpen en blijf Allah vooral danken na elke doelpunt. het zal de haters vooral pijn doen.

Succes Mounir.

Geen makkelijk mannetje, maar wel een hele goede voetballer! Denk dat-ie in Spanje wel op z'n plek is, beter dan Italië in ieder geval

15 september 2013 om 23:14

hoe weet jij dat hij geen makkelijk mannetje is ken je hem persoonlijk? die frank de boer voelt zich wat gaat na 3jaar na de incident nog steeds over hem praten ja hij zat 10 minuten op de wc tijdens de rust wat is dat nou voor bullshit de boer haat hem gewoon en aisatti is ook een moeilijke mannetje daarom is hij ook naar jong ajax gestuurd toch? en toen iedereen geschorst of geblesseerd was ging die hem weer oproepen schijnheilige mannetje tijdens wissels van el hamdaoui doet die zogenaamd poeslief voor de camera maar gunt hem de meeste afgunst maar geloof lekker wat je wilt geloven als je denkt dat hij een moeilijk mannetje is geloof je dat toch lekker

16 september 2013 om 07:59

Punt 1. Leer fatsoenlijk Nederlands, hier is geen kaas van te maken.
Punt 2. Dat hij geen makkelijk mannetje is, is geen probleem, een coach moet daar gewoon goed mee omgaan. De Boer deed dat niet, dus onststonden er problemen. Als El Hamdaoui zich goed voelt is het gewoon een waanzinnige voetballer.
Punt 3. Ga nou niet de gepijnigde Marokaan uithangen, daar heeft dit helemaal niks mee te maken. Aisatti is geen moeilijk mannetje, hij heeft gewoon zijn potentie niet helemaal ingelost, net als tal van andere voetballers.

16 september 2013 om 17:19

oke aisatti had zijn potentie niet ingelost maar waarom zou je dan een speler naar jong ajax sturen dan kan je hem toch verkopen of op de bank zetten en ik kom hier om mijn mening te geven niet voor een dictee sukkeltje en jij gaat er al vanuit dat hij een moeilijk mannetje is voor de 2de keer dus als je niet gelijk wilt geven heb jij toch lekker gelijk wat jij wilt

zoveel mensen die hem afgunst gunde hiervoor was dezelfde vraag over el hamdaoui of die zou slagen of niet 53 procent was er niet mee eens dat die zou slagen en nu 18 procent hahaha zoveel successupporters hiero die nu opeens hem alles gunnen terwijl stiekem niemand hem dit nog gunde

16 september 2013 om 00:49

Heb het hem nooit gegund en doe dat nu nog niet. 1 goede wedstrijd in 5 jaar tijd maakt je nog geen goede speler.

16 september 2013 om 17:24

waarom zou je hem het niet gunnen maar een robin van persie zeker wel nou vul dan zelf maar in wat voor perspectief dat is en verder heeft el hamdaoui gescoord tegen ac milan voor fiorentina tegen real madrid voor ajax in de champions leaque en nog veel meer gouden schoen topscorder van de eredivisie ja dan maakt het hem nog steeds geen goede speler kan ik begrijpen misgunner ik snap nog steeds niet waarom je het hem niet gunt jij mag niet eens zijn veters strikken

Heerlijk! De Primera Division is gewoon waar hij thuis hoort, dit zei ik al langer, mede daarom ben ik zo blij dat hij zo goed start. Hij moet dit natuurlijk wel doortrekken maar dit is echt een fantastische start van Mounir, technisch erg vaardig, groot, sterk, slim, koelbloedig. Ideaal voor Malaga die met Baptista een goede spits is verloren, ik hoop dat hij deze voet door kan zetten en misschien wel voor een 15 tot 20 goals kan gaan?

Het is wel te hopen dat hij in de basis blijft aangezien Schuster aangaf dat Hamdaoui alleen aan spelen toe komt wanneer Santa Cruz rust krijgt.

mounir is n top spits geef m de kans om te spelen dan krijg je dit soort resultaat maar ja hij heet helaas geen mounir Jantje

16 september 2013 om 00:51

Al had hij Piet Klaassen geheten.het is gewoon een naar mannetje. Die soms gedurende een aantal wedstrijden zijn, in principe aanwezige, kwaliteiten laat zien en dan weer een half seizoen niet thuisgeeft.

16 september 2013 om 08:31

deze jongen was gewoon te goed voor de nederandse compettie kijk die jongen maak gewoon n hatrick in spanje niemand wilt in nederland spelen meschien kwam het daarom en ik denk zeker van wel want het is echt n Mickey mouse competitie hier,deze jongen is te goed voor de eredivisie

16 september 2013 om 14:25

Volgens mij heeft hij bij Fiorentina ook niks gepresteerd. Nu een hatrick, ja leuk. Laat hem eerst eens een seizoen er minimaal 15 inschieten, dan zou ik mijn mening over hem herzien. Vooralsnog zie ik hem als een redelijkespits die het in De Eredivisie leuk doet, maar voor wie Spanje toch wel te hoog gegrepen is.

16 september 2013 om 17:29

luister ik weet niet wat jouw probleem is maar hij had geen problemen bij : Willem 2,az,fiorentina,totenham,excelsior en niet bij malaga dus hou effe je bek met je 100ste keer dat hij een naar mannetje is ken je hem nee hou je mond dan even

16 september 2013 om 23:11

Ik ken hem niet persoonlijk maar wel een behoorlijk aantal spelers van willem II uit de tijd dat hij daar speelde en daar lag hij nou niet bepaald lekker in de groep. De verhalen die ik van hen hoorde geven mij niet bepaald een goede indruk van de persoon El Hamdaoui en dat gecombineerd met zijn story bij ajax geeft me dat een bepaalde indruk.

Daarnaast vind ik hem gewoon puur op zijn voetbalkwaliteiten niet heel bijzonder. Heel aardige spits die bij de top van de Eredivisie niet misstaat, maar ik zie hem niet slagen bij Malaga....een hattrick maakt hem nog niet meteen een goede spits.....maar wie weet, gaat hij me positief verrassen...laten we zien waarop de teller staat aan het einde van het seizoen.

Dit alles heeft overigens helemaal niks met zijn huidkleur of afkomst te maken. Affelay vind ik bijvoorbeeld wel een hele goede speler, die helaas te vaak geblesseerd is.

16 september 2013 om 08:01

O kom op, gaan we echt die kaart spelen? Mounir Jantje is een erg rare naam voor een man, of een vrouw for that matter. Daar heeft het niks mee te maken, hij heeft een ego waar een coach mee overweg moet kunnen, en als Schuster dan kan heeft hij een hele goede spits gevonden in El Hamdaoui.

Mounir is back haters! Mounir is gewoon een klassespits die alle respect verdient. Heeft zich al genoeg bewezen in de Eredivisie en ook bij Fiorentina vond ik hem goed als hij speelde. Mounir heeft gewoon een coach nodig zoals een Schuster, Van Gaal etc. Strenge, maar rechtvaardige trainers die alles in je gezicht zeggen. En zulke personen gaan El Hamdaoui in het gareel kunnen houden. Mounir topper, hopelijk ben je zo snel mogelijk terug bij het Marokkaanse elftal.

Bounou
Jebbour
Benatia (KA)
El Kaoutari
Bergdich
Belhanda
El Adoua
Barrada
El Kaddouri
Assaidi
El Hamdaoui

Geweldig wat Mounir heeft laten zien vandaag, Dan snoert hij gelijk de monden van de 'blinde' supporters. Dan durfden ze nog te zeggen dat Mounir niet kan voetballen..
Zeg nou eerlijk Mounir is toch een betere spits dan Sightorsson of een Hoessen.

16 september 2013 om 08:03

In vorm en zoals Lion_thebest hierboven zegt, met een strenge, rechtvaardige trainer is hij zeker beter dan Sightorsson en Hoessen!

17 september 2013 om 03:32

Haha ja toch! Waar is Johan Derksen nu? Waar is Frank De Boer nu? "met zijn Sightorsson"? Topaankoop? Dacht het niet! Mounir is een topper! Maar jah, hier krijgen zelfs sterren als Seedorf, Davids etc niet het respect dat ze verdienen. Wie is dan El Hamdaoui zou je dan zeggen he? Dat "marokkaantje"? Maar jah, nu horen we de haters niet!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren