Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Sneijder verspeelt punten met Galatasaray door goal zestienjarig talent

Laatste update:

Galatasaray is er niet in geslaagd om ook de tweede competitiewedstrijd in een zege om te zetten. De regerend landskampioen kwam met Wesley Sneijder negentig minuten op het veld niet verder dan een 1-1 gelijkspel bij Bursaspor. Enes Ãœnal, pas zestien jaar en drie maanden oud, zorgde een kwartier voor tijd voor het evenwicht. De Krokodillen zijn nu al dertien wedstrijden ongeslagen in eigen stadion.

/

Fatih Terim, die tegenwoordig ook bondscoach is en zondag vanwege een schorsing op de tribune zat, slaagde er ook in de vierde ontmoeting niet in om te winnen van collega Christoph Daum. Vanuit zijn kuipje zag Terim de wedstrijd in een moordend tempo starten en het eerste kansje was voor Galatasaray. Sneijder leek Burak Yilmaz met een prachtpass voor de doelman te zetten, maar Sébastien Frey kwam op tijd uit zijn doel om het gevaar te verijdelen. Bursaspor leek na tien minuten te scoren, maar de treffer van Sebastián Pinto werd wegens buitenspel terecht afgefloten. Er werden veel overtredingen gemaakt en kansen waren schaars in Marmara.

Didier Drogba probeerde het na een halfuur met een vrije trap, maar Frey dook zijn inzet uit de hoek. Op slag van rust kwam Cim Bom dan toch op voorsprong. Hamit Altintop passeerde een trio tegenstanders en bediende Burak, die de buitenspelval omzeilde en raak schoot: 0-1. In het eerste kwartier na rust gebeurde er vrij weinig, en Galatasaray kwam hierin niet voor het doel van Bursaspor. Fernando Belluschi kreeg nog de grootste kans; hij ramde de bal van circa twintig meter boven Fernando Muslera tegen de lat. Didier Drogba werd twintig minuten voor tijd gewisseld; hij liep ontevreden richting de kleedkamer.

Bursaspor kwam beter en beter in de wedstrijd en kwam ruim een kwartier voor tijd verdiend op gelijke hoogte. Het toptalent Enes Ünal stond koud in het veld toen hij het eindstation was van een fraaie aanval: 1-1. Terim bracht Erman Kilic en Umut Bulut nog in de ploeg om de winnende treffer te forceren, maar dat lukte niet. Hierdoor eindigde deze editie net als vorig seizoen in een gelijkspel. Galatasaray heeft nu vier punten en deelt de koppositie in de Süper Lig met Karabükspor. Volgende week treft men Eskisehirspor.

Is Bursaspor een outsider voor de landstitel?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het was een pingel voor Bursa hoor in de 92. minuut. Hij werd vastgehouden vior de scheids maar die heeft geen lef om te fluiten...

25 augustus 2013 om 22:49

Laat zich veel te gemakkelijk vallen joh.

26 augustus 2013 om 00:00

Het was idd een strafschop. Gokhan Zan hield hem vast waardoor hij zijn actie niet kon maken.

wat is die batalla toch goed. De beste nr.10 op dit moment.

Waarom is Hamit nog steeds een basisspeler! Wat is hij slecht zeg. Wat was heel Galatasaray vandaag slecht zeg. Konden maar geen kansen creëren.

26 augustus 2013 om 00:19

Als Galatasaray Kansen creert Dan maken ze bijna niks af!!!

sterk spel totdat drogba eruit ging. snap niks van de wissels, en hamit tja wil het niet elke wedstrijd herhalen. je zag gewoon nadat drogba eruit ging geen eindstation was.

goed gespeeld:

- melo
- eboue
- chedjou
- muslera
- sneijder (werd niet aangespeeld en kon zijn spel niet spelen in de laatste stuk v/d wedstrijd)

en meteen contact opnemen met de zaakwaarnemer van enes, kan zich ontwikkelen tot een topspits in een paar jaar. tot die tijd is burak en drogba ook weg dus nu alvast een reserve speler kopen is noodzakelijk

25 augustus 2013 om 22:46

Haal eerst Hamit eruit voordat je Drogba eruit haalt. Drogba is iemand die meeverdedigt.

25 augustus 2013 om 22:51

idd hamit erin laten? wtf :s

zelfs zijn assist was bagger. heeft niks klaargespeeld dit seizoen...

Zelfs hakan balta was aanvallend sterker dan hamit... Selcuk melo hamit gaat gewoon niet hamit moet op de bank beginnen. heb liever yekta/emre/kazim/engin in de plaats of een transfer... ene die de flank kan gebruiken. hamit + riera + 10 miljoen voor arda turan moeten ze eens proberen

25 augustus 2013 om 22:56

Over Riera zou Athletico kunnen nadenken, maar Hamit?.. Ze lachen ons uit.

25 augustus 2013 om 22:56

@53arda @dursun50

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik niet snap dat Hamit erin word gelaten, maarja dit herhalen we elke wedstrijd die man staat elke wedstrijd basis en speelt bijna altijd 90min.

Het enige wat Hamit goed doet dat hij veel loopt en meeverdedigd

25 augustus 2013 om 23:04

lopen oke, meeverdedigen?

zijn aanwezigheid achter de bal betekent niet meeverdedigen voor mij.

vertraagt het spel in elk opzicht voor ons. hij is enkel van waarde als hij kan infiltreren van e flank naar binnen toe omdat hij tegenvoets binnensnijdt maakt hij ruimte voor zichzelf, maaromdat we geen flanken hebben en iedereenal centraal is is het daar net zoals de bulgaarse grenspost ( Vol).

zijn salaris is een groot hekelpunt. ook een reden dat hij speelt. net zoals kuyt bv. ik hoop dat een ploeg uit duitsland hem terug wil hebben en dat hij vertrekt. ze mogen hem zelfs voor een habbekrats hebben 2 miljoen. en weg is hij.

25 augustus 2013 om 23:08

Klopt allemaal wat je zegt.

De reden dat zijn salaris zo hoog is, is omdat hij werd gehaald toen Gala het slecht had, om hem zo aan te trekken.

25 augustus 2013 om 22:57

Ja, Enes kan zich ontwikkelen tot een topspits, daarom is het beter als hij gewoon bij Bursaspor blijft. Daar zal hij veel meer minuten krijgen dan bij GS. Hopelijk zal hij niet eindigen als dat andere 'talent' die ook op zijn 16e had gescoord.

25 augustus 2013 om 23:01

Hij kan zich ook ontwikkelen bij Gala, hij kan gewoon 70/80e minuut invallen. Ik geef Burak of Drogba nog max 2 jaar. Dan is Enes 18 en mischien al ontwikkeld genoeg om in de basis te starten tegen grotere clubs.

25 augustus 2013 om 23:03

Met Umut, Drogba en Burak zie ik hem echt geen minuten pakken. Ik denk ook niet dat Terim hem zal verkiezen boven Umut als pinchhitter. Misschien is Burak over twee jaar weg, maar dan heeft GS vast al een vervanger gehaald.

25 augustus 2013 om 23:06

Een zwaluw maakt nog geen zomer, laat die Enes Ünal maar eens een héél seizoen presteren. Hij scoort gewoon een intikker..

25 augustus 2013 om 23:08

kopen en verhuren.. je hebt goud in je handen..

binnen 2 jaar is hij 18 jaar en kost hij 7-8 miljoen.. nu kan je hem mss gebruiken als ruilmiddel met kazim of een andere speler.

en hem 2 -3 jaar verhuren. dit jaar kan hij verder blijven spelen bij bursaspor, volgend jaar ook ( en het jaar erop een ploeg die in europa deelneemt)

en daarna stilletjes aan laten invallen en in de basis een kans geven. als hij zich ontwikkelt zoals hij nu bezig is wordt het een grote..

25 augustus 2013 om 23:13

Yalnizkurt, daarom, het is beter als hij gewoon blijft bij Bursa, kan hij zich ontwikkelen zonder alle media aandacht. Niet dat hij uiteindelijk eindigt als Batuhan.

25 augustus 2013 om 23:14

@clutch

Ik zie hem wel minuten pakken onder Terim, die hem prima kan begeleiden met DJ als mentor.
Hij kan prima invallen als Gala 2 - 0 voorstaat bijv.

@yalnizkurt

Als hij een heel seizoen zo presteert is Gala ook niet de enige geïnteresseerd zal zijn in hem, dan stijgt zijn waarde behoorlijk snel. Hij is nu pas 16 als je hem overneemt kan hij zich prima ontwikkelen. Wat heb je te verliezen? Bijna niks.

Enes Unal, iemand om in de gaten te houden, hij werd verkozen tot beste 16-jarige spits in Europa.
Bursaspor met een normale trainer kan een outsider worden.

25 augustus 2013 om 23:05

Verkozen door wie?? Uefa?? Of de pers??

25 augustus 2013 om 23:15

Op een jeugdtoernooi dacht ik.

25 augustus 2013 om 23:42

Die jongen heeft meer dan 300x gescoord in de jeugd, toptalent is het zeker wel.

26 augustus 2013 om 00:39

Net zoals Bojan ?

26 augustus 2013 om 08:59

Die scoorde geen 300 keer maar 300 x 3.5 want kwam boven de 1000 uit, maar is wel simpel hé want Bojan is 't achterneefje van Messi dus zijn bloed zit in zijne

Jammer jammer jammer! Hier had meer ingezeten.
Hamit begint wel te irriteren. Drogba is boos weggegaan, ik hoop dat het geen verdere consequenties heeft.
Maar waarom haal je Drogba eruit en daarna Selcuk? Als eerst moest Hamit eruit!
Op naar dinsdag, hopen dat FB wint met ruime cijfers en dat we gewoon met 2 teams kunnen spelen in de CL.

25 augustus 2013 om 23:00

Naast dat Gala misschien had moeten winnen, vind ik Bursaspor ook een paar mooie namen hebben. Volg het niet echt in Turkije maar Frey, Taiwo, Tuncay, Bellusci, Batalla en Pinto zijn toch geen slechte voetballers.

Hamit vind ik sowieso niet zo denderend, moet vooral van zijn schot hebben. Teert ook vooral op ze naam heb ik het idee.

Ik begreep helemaal niets van de wissels. En nog iets, ik vraag me af waarom Bursa niet elke wedstrijd met dezelfde motivatie ingaat als tegen Galatasaray. Dan zouden ze met 2 vingers in de neus kampioen worden.

25 augustus 2013 om 22:52

Helemaal mee eens, ze spelen voor vaderland tegen Galatasaray. Maar tegen een onbekende club uit Europa krijgen ze pakslaag.

25 augustus 2013 om 22:58

Tegen alle grote clubs spelen de clubs uit Anadolu met deze instelling. Niet verrassend dus dat GS het vandaag zo moeilijk had. Tegen Eskisehir zag ik Bursa ballen, dat leek nergens op.

25 augustus 2013 om 23:01

Maar het is ook altijd Bursa, net zoals IBB altijd tegen Besiktas zo goed speelt, hebben wij Bursa.

25 augustus 2013 om 23:05

Er zijn 2 teams die ongeacht hun selectie altijd als beesten spelen tegen Galatasaray. De één is Bursaspor de ander is Eskisehir. Het gaat al jaren zo en zal ook zo blijven. En dan in Europa league voorrondes hard onderuit gaan met 3-0 isguuuud.

25 augustus 2013 om 23:05

Gelukkig hebben wij dat probleem niet meer.

Enes Unal heeft al meer dan 300 doelpunten gemaakt in de jeugd van Bursa zeker iemand om in de gaten te houden

schandalige wissels aan e kant van galatasaray. onbegrijpelijk

drogba eruit en opeens werd de bal nietmee van voo gehouden

vervolgens selcuk eruit en op het einde uiteindelijk hamit eruit maar dan komt er erman in :s

we spelen zonder flanken... is toch niet te geloven... er moet een turkse vleugelaanvaller komen die gevaar kan verichten ( arda, frei?)

amrabat moet gewoon in de basis starten... maakt me niet uit of je chedjou dan op de tribune moet laten. want noch sneijder noch hamit kunnen op de flank

Bursa gefeliciteerd en een schone goal van de 16jarige. hopelijk maakt hij het waar

Wat een wedstrijd zeg! Vooral de 2e helft vond ik echt spannend man man man.. Bursa had moeten winnen in de 92e minuut nog een strafschop ontnomen, maar de scheidsrechter durft weer eens niet te fluiten tegen gala. Hopen dat wij morgen winnen en alvast een voorsporongetje pakken op Fener/gala.

25 augustus 2013 om 23:13

scheids durfde drogba wel met een onterecht buitenspel af te fluiten?

stop maar met je fluiten tegen galatasaray theorie

Heb de wedstrijd niet gezien maar hoor dat de scheidsrechter geen pingel durfde te geven aan Bursa in de slotseconden.. Ben blij dat Galatasaray punten heeft verspeeld ( Niet dat het zoveel uitmaakt met onze belachelijke spel maar hey het blijft leuk he haha)

Ook heerlijk dat Daum Enes Unal erin gooit en hij zijn doelpuntje meepikt !

Tweet van de dag was toch écht van Voetbalzone : Enes Ünal 16 jaar en 3 maanden oud ( en 15 cm langer dan Wesley Sneijder ) Hahahaha !!

Gefeliciteerd met de 1 punt beide partijen !

Bursaspor heeft erg goed gespeeld en respect voor Enes Unal. Wat zal die jongen toch blij zijn!
Bursaspor heeft een goede team en ze zullen naar mijn mening wel in de top 4 gaan eindigen.

Waarom haalde Terim Drogba eruit? Hij had toch geen blessure? Drogba is een goede speler en Galatasaray heeft hem zeker nodig.

25 augustus 2013 om 23:01

Terim kan Drogba niet wisselen, omdat hij op de tribune zat..

25 augustus 2013 om 23:06

Waarom niet? Terim kan telefonisch contact maken en dat gebeurt wel vaker.

25 augustus 2013 om 23:10

Nee, hij mag geen invloed hebben, dus oortjes en dergelijke zijn gewoon verboden. Het enigste wat hij kan doen, is in dergelijke situaties vooraf (voordat de wedstrijd begint) instructies geven, zoals wat te doen bij een mogelijke achterstand of blessure. En natuurlijk kan hij de 11 spelers opstellen. Voor de rest ligt alles in de handen van Hasan Sas, Ãœmit Davala en Taffarel. Hij mag geen enkel invloed hebben op het spel gedurende de wedstrijd.

25 augustus 2013 om 23:44

Hij mag het niet, maar Terim bemoeit zich wél met de wedstrijden, vooral in de TT Arena is hij druk bezig.

26 augustus 2013 om 00:19

Haha, vroeger had je van die langwerpige balk telefoontjes. Prachtig om te zien, nog met een antenne.

Enes Unal slaapt waarschijnlijk nog met een speentje.
Maar effe de gelijkmaker tegen Gs derin schiete haha Fenomeen!

Tegen Vojdovina, als je de vlag van je land draagt, 0-3 verliezen zonder strijd. Maar tegen Galatasaray spelen alsof je met een winst de terreur-groep PKK kan uitroeien.

Ik ben tevreden met de resultaat. Bursa, Eskisehir zijn echt pittige uit duels. Daar moet je tevreden zijn met een punt. Emre Colak is geen invaller, wanneer zien ze dat nou ? Het is geen speler die een wedstrijd kan kantelen.

We missen echt flankspelers. Hamit kan je als cm opstellen, maar rh kan echt niet meer. Hij is niet meer snel. Bruma, Kampl, Vitinho, wie ze ook gaan halen, schiet op !

25 augustus 2013 om 22:56

Ben het helemaal met je eens, wat was dat een schandalig voetbal zeg tegen vojdovina.

25 augustus 2013 om 23:01

Gaan we weer. Het is al jaren een feit dat de clubs uit Anadolu met een andere instelling spelen tegen de grote drie uit Istanbul. Dat je je daar nog druk over maakt. Je moet niet vergeten dat ze nu een andere trainer hebben, iemand die weet wat het is om te strijden voor prijzen.

25 augustus 2013 om 23:02

We spelen 4-3-1-2. Dan speel dus in principe zonder echte flankspelers, maar met drie centrale middennvelders (Melo verdedigend) en Sneijder op "10" in een vrije rol. Ik moet wel zeggen dat Hamit wel erg graag naar de flank gaat. Ik zou dus Hamit dumpen & zijn vervanger moet een linksbenige controleur zijn, indien je blijft spelen in deze formatie. Gokhan Inler of Nuri Sahin zijn natuurlijk de beste opties. Duur, maar wel uitstekende voetballers & natuurlijk Turks. Als je dan toch met echte flankspelers wil spelen, dan zou je de formatie moetem veranderen in bijvoorbeeld een 4-5-1 of 4-4-2.

25 augustus 2013 om 23:45

Ik zie Nuri echt nog lang niet naar Galatasaray komen, ook al zou ik dat graag willen..

26 augustus 2013 om 09:01

Nuri is Fenerli

25 augustus 2013 om 23:03

Ik ben niet tevreden! We konden deze wedstrijd makkelijk winnen en meteen een einde maken dat we daar weet ik niet hoeveel jaar niet kunnen winnen!

25 augustus 2013 om 23:07

Haha, dat is inderdaad zo. Het zijn eigenlijk klootzakken van een hoog niveau. Na Genclerbirligi heb je geen Anatolische ploeg die echt heeft gepresteerd. Schandalig, maar waar.

We moeten Bruma hebben, die kan ons doen vliegen. Bruma is echt wat we nodig hebben.

25 augustus 2013 om 23:13

Ik denk dat we meer aan Kampl zouden hebben. Maar Bruma is ook niet mis hoor

25 augustus 2013 om 23:15

in de CL, want het aantal buitenlanders in de comp lijkt vol met drogba, sneijder, melo, eboue, muslera en chedjou

25 augustus 2013 om 23:36

shedai

Kampl ken ik niet zo goed, maar van Bruma kan ik verzekeren dat hij minstens 20mil zal opleveren. Hij kan op links en rechts uit de voeten, heeft een gevaarlijke actie (naar binnen kappen) en een droog schot. Zijn fysiek is prima(!) voor zijn leeftijd en heeft nog heel veel ruimte om te groeien in zijn spel.

53 arda,

Voor mij part kunnen Eboue en Chedjou afwisselend gaan 'tribuneren'. Vooral als Bruma daarvoor in de plek komt. En blessures zouden ook nog kunnen, hehe.

25 augustus 2013 om 23:25

Lid vanaf 1899 jij, maar je snapt nog niks van voetbal.
Tegen Vojvodina was het inderdaad dramatisch, tegen Eskisehir ook.
Maar is het niet normaal dat dan zo een team zijn supporters niet weer wil teleurstellen voor 30 duizend man.
Ook is er een nieuwe coach gekomen, iedereen probeert zich te bewijzen.

Maar jij hebt vast liever clubs waarvan de trainer Gsli is als tegenstander, dat er een club weerstand biedt tegen de landskampioen, dat vindt jij onzin..

25 augustus 2013 om 23:36

wat zit je allemaal onzin te praten gozer, ze speelden tegen ons alsof ze de finale speelden. over jou club moeten we het helemaal niet hebben die 3-2 verliest van een degradatiekandidaat en een jantje krijgt van arsenal voor 50.000 man.

Terechte gelijkspel. Galatasaray was in de eerste helft de bovenliggende partij, en Bursa in de tweede helft. Hamit was weer dramatisch bezig, wel een prima assist, maar ook echt enorm slecht verdedigt door de zwakke Bursa defensie. Taiwo zou een prima linksback voor ons zijn geweest. Ik begreep de wissel van Drogba ook niet. Waarom zou je in godsnaam hem eruit halen voor Colak, Hamit was natuurlijk kandidaat nummer 1 om gewisselt te worden. Sneijder speelde vandaag wat minder, Selcuk ook. Volgende week uit tegen Es-Es, ook erg moeilijk. Al met al ben ik tevreden met deze gelijkspel.

hoe kun je in hemeslnaam 4-3-1-2 spelen met een middenveld dat niet dynamsich is?? selcuk( te traag geen techniek en geen voetbalintelligentie ziet sinds burak er is alleen burak yilmaz). hamit? mijn hemel als hij speelt weet je dat je geen 11 man hebt staan en alsnog speelt die weer 80 minuten wat bezielt je als trainer? kijk ik nou een hele andere wedstrijd of ligt het aan mij jongens? melo? ( baas geen woorden voor) . verdediging chedjou en eboue wauw ! vind zielig dat ze spelen in een cultuur wat geen voetbalkennis heeft waardoor ze slechter kunnen worden. vroeger werd eboue goed benut dankzij engin baytar nu hamit er is verdwijnt eboue in de aanval.. ik heb gewoon geen woorden voor een trainer die dit team 4-3-1-2 laat spelen om een neppe hamit en een yilmaz te laten spelen die jankt! ookal scoort hij hij heeft ervoor verzorgd dat bursa 1 2tjes kon maken en makkelijk kon opbouwen met het middenveld van bursa. als ze iets hadden geleerd van de voorbereiding dan zou dit de opstelling geweest zijn vandaag ( zie opstelling) er zat gewoon geen snelheid in het spel vanwege slome middenvelders en een burak die drogba eigenlijk tegenhoud.. en omdat we zonder vleugels spelen .. conclusie is 4-3-1-2 kun je niet spelen met slome saaie middenvelders die alleen een beetje openen daarvoor heb je echt snelle dynamische fitte spelers voor nodig. helaas 1-1 tegen bursa wat weliswaar kon winnen. bedankt tff, bedankt terim en zn assistenten en bedankt hamit burak!

muslera
Eboue
Chedjou
G.Zan
H.Balta
Melo
ceyhun/inan
Engin/UMut
Sneijder
Erman/Engin
Drogba
25 augustus 2013 om 23:21

met ceyhun en melo he je 2cvm.

selcuk moet erin.. heeft vandaag burk een aantal ker gevonden maarja, burak met zijn zwakke aannames heeft niks kunnen doen. selcuk moet sowieso in de basis.

umut, erman vind ik geen flankspelers. ben je dan lekker een fenertje aan het doen volgens mij. umut ( sow,kuyt) die je op de flank laa spelen terwijl een engin, kazim, in mindere mate emre ook op de flank kunnen.

Burk moet volgens mij altijd in de basis. want hoe dan ook hij is de de spits die ookal 12345 krijgt en mist toch gevaarlijk is in de turkse comp en een hoog scoringspercentage heeft.

ik hoop dat we nog 2 transfers die direct een toevoeging zijn voor dit elftal

Arda, Bruma, kolarov, nani, frei ( ik noem maar namen die in verband waren gebracht met galatasaray)

en een jeugdspeler: enes unal die dan vervolgens uitgehuurd moet worden om sowieso zich te ontwikkelen of muhammet demir

25 augustus 2013 om 23:47

met umut bedoelde ik als invaller.. vandaar mn slash had wat duidelijker moeten zijn en dat vanwege zijn conditie om de rechterflank alsnog bezet te houden tegen opkomende bbeks aangezien meneer burak die jij zo geweldig vind niet onderdrukt .. want niet vergeten 2 spitsen betekent dat ze de beks moeten oppakken .. en idd 2 cvm. maar hoe melo speelt heeft selcuk in 2 jaar niet kunnen spelen ondanks hij een cm speler is.. zo creëer je creativiteit voor melo waardoor hij opkomt en wel combinaties durft te maken en naar voren speelt ipv een inan die af en toe een balletje op burak legt .. analyseer goed man

je flankspelers zijn idd wauw op nani en kolarov na die zijn niet constant. helaas weet ik dat arda niet komt en hoop het stiekem ook niet zou alleen achteruit gaan met hem. frei moeten we eigenlijk halen alleen ben bang dat ze met de turkse mentaliteit en voetbal intelligentie hem niet kunne benutten zoals sneijder en drogba .. je huur ideen zijn goed alleen weet jij ook heel goed dat dat in turkije gewoon niet gaat spelers krijgen geen ontwikkelingstrainingen en mogelijkheden ..

26 augustus 2013 om 00:50

Je ziet gelijk dat je Turk ben met je beks....

En trouwens, jij kraakt Burak wel heel erg af terwijl hij het super doet in de league en CL zelf.. Zonder Yilmaz waren we volgens mij geen landskampioen en hadden we zelfs de groepfase niet overleefd.. En je hemelt wel een 35 jarige Drogba op(met alle respect maar ik zie hem volgend jaar stoppen) terwijl hij ook genoeg blunders maakt en vaak een one man show er van maakt ipv een assist te geven op Yilmaz/bulut of wie er dan ook sta..

Ook onderschat je Selcuk.. Hij zit waarschijnlijk in hetzelfde dip als met Ozil bij RM sinds Isco en wss bale gaat komen..

26 augustus 2013 om 01:57

hmmm dat je het ziet is niet een wauw aangezien mijn naam, alleen moet jij wat aan je grammatica doen, want nou laat je zien dat je turk bent die de taal niet beheerst..

ik kraak burak niet af ik vertel dat het geen spits is die wat aan je spel toevoegt. aaangezien je gala in de voorbereiding hebt gezien weet je dat 1 spits handiger is en dat is in dit geval drogba, want die kan je middenveld laten ademen aangezien jij vind dat ik selcuk onderschat die geen combinaties en snelheid kan maken naar voren heb je een drogba nodig die ruimte maakt voor types als selcuk. en idd drogba maakt zeker veel ego acties, alleen vergeet daar niet bij dat hij die ook weer goed maakt.. yilmaz vandaag rent achter een verdediger onderschept bijna de bal stopt ineens met rennen en maakt rare bewegingen van : shit i lost the world.. terwijl de verdediger nog uit balans viel.. en een gretige actieve spits rent achter die bal aan ipv zitten acteren.. ik onderschat selcuk zeker niet alleen met 4-3-1-2 zeg nou zelf hij speelt niet naar behoren sterker nog schandalig ! waarom.. omdat de 2 spitsen die de beks ( idd beks omdat het geen britannie is ) oppakken wat wel hoort in een tacktiek van 2 spitsen. ik zou zeggen analyseer tacktieken en spelersrollen en we gaan een serieuze discussie aan kemal k. btw.. burak zn statistieken zijn prima mooi etc etc maar tacktiek is fout met een 4-3-1-2 voegt hij niks toe met een 3-5-2 of 4-3-3 zou ik zeggen doen !

26 augustus 2013 om 17:06

@ultraaslan 1905

je vergeet hoe belangrijk selcuk is in de ploeg.

ik wil je nog wel herhinneren dat hij in 2 seizoenen 20 doelpunten en 29 assists op zijn naam heeft staan. ik heb liever een melo die opkomt wanneer het echt moet ( want jij zal ook wel weten dat melo niet van tussenstations houdt, links en recht en terug naar links etc) als hij infiltreert dan infiltreert hj recht op doel, 1-2tje maar hij gaat rechtdoor. dat vind ik wel goed aan hem. heeft hij in zijn eerste seizoen vaak gedaan. het probleem is wel dat melo houdt van risicovol ( samba voetbal) wat soms toch problemen met zich meebrengt. Daarom vind ik dat hij enkel als het noodzakelijk is naar voren moet en anders het middenveld moet controleren voor snelle counters. selcuk op zich is creatief genoeg. enkel merk je de laatste 2 jaar dat hij liever een balletje teruggeeft dan dat hij voor de aanval kiest. heeft ook te maken met het opbouwend voetbal dat fatih terim voor ogen heeft en ook het gebrek aan flankspelers die niet weggestuurd kunnen worden.

Selcuk legt af en toe wel een balletje op burak, maar als hij ze legt dan is het burak die het verprutst. je hebt gisteren ook gezien dat wanneer selcu uit he spel werd gehaald ons opbouw ver onder het niveau daalde, melo kon het niet allemaal, emre moest afzakken sneijder moest afzakken en dan creeerje niks meer.

26 augustus 2013 om 17:17

in een 2 spitsensysteem is het toch niet noodzakelijk dat de 2 spitsen de backs moeten volgen?

dat is het werk van de flanken ( die we niet hebben) in een 4-1-2-1-2 systeem wat wij hanteren val al het werk voor selcuk en hamit die respectievelijk de gaten links en rechts moeten opvullen.

Sneijder loopt terug mooi om te zien enkel heb je gelijk dat drogba en vnl burak toch minder terugzakken om te verdedigen...

Een belangrijk hekelpunt zou wel amrabat kunnen zijn. want je zou hem aanvallend mss te beperkt vinden, maar die kerel heeft body, snelheid en 2 paar longen. voert zijn aanvallende en verdedigende taken uit zoals het hoort ( mist wel de latste actie om een man te passeren maar dat is een ander onderwerp)

Als het toegestaan zou zijn om met 7 buitenlanders te spelen

zou ik kiezen voor: zie opstelling.

kan je Drogba zelfs dichter bij de flank laten spelen, omdat hij toch vaak terugzakt en uitwijkt naar links of recht om de bal te vragen.

heb je een melo die direct op doel kan lopen
heb je een sneijder die amrabat kan wegsturen
heb je een selcuk die het overzicht behoudt
heb je een muur genaamd drogba
en een scorende burak die het moet hebben van zijn loopacties achter de verdediging.

Zo heb je tenminste 1 flank dat werkt. en eboue die toch vaak opkomt dient als 2de flankspeler dan ( die wel opgevangen moet worden door selcuk/melo

muslera
eboue
chedjou
semih
hakan
melo
selcuk
amrabat
sneijder
burak
Drogba

Ik feliciteer Daum dat bij een 0-1 achterstand een 16-jarige jonge kerel laat spelen.
Bursaspor speelde goed alleen niet echt veel kansen, maar ze verdiende hier meer.

Galatasaray jammer van de punten die je liet liggen maar geen paniek we gaan lekker verder.

Enes is een fantastisch talent. Hopelijk wordt hij door zijn goede prestaties niet meteen kapot gemaakt door de Turkse media.

Overigens vond ik het een boeiend duel met veel tempo. Het spel ging op en neer, maar toen Drogba eraf ging nam de dominante kracht van Galatasaray af. Drogba is echt een ongelofelijke speler met zijn ervaring en meerwaarde.

Btw: vinden jullie Bursa rechtsback Sener niet een beetje op de vechter van Undisputed lijken?

25 augustus 2013 om 23:50

Yuri Boyka? =D

25 augustus 2013 om 23:58

Juist! Yasemin

Haha ze hebben precies dezelfde uiterlijk!

Maarja zelfs zijn Boyka uiterlijk was niet genoeg om van jullie te winnen. Het was een boeiend duel.

26 augustus 2013 om 00:06

Het viel mij ook op ja, ben ik dus toch niet de enige die die film heeft gezien!

On: het was zeker een leuke pot, lekker vlot. Wel wat interessanter dan die wedstrijd van FB laatst he?

26 augustus 2013 om 00:21

Ik moet je gelijk geven, helaas wel. Bij de wedstrijd van gisteren was het hopen op het verlossende doelpunt. Het spel was dramatisch. Dat moet echt velen malen beter en met een hoger tempo.

De wedstrijd van vandaag was echter zeker vermakelijk. En allesbehalve saai. Twee ploegen met de drang om te aanvallen en de wil om te winnen. Alleen al om de speelstijl en de aanvalslustige houding van Galatasaray kan ik je al feliciteren, daar is geen overwinning voor nodig.

Jongens, kijk allemaal naar Beyaz Futbol Ahmet is weer aan het praten en hij beweert dat Terim een vierjarige contract heeft getekend. voor Turkije. Als dit waar is, dan gaat Terim denk ik na dit seizoen vertrekken bij GS.

26 augustus 2013 om 00:03

Volgens mij is er pas geleden aangegeven dat hij zich net Turkije bemoeit tot 2014, Terim gaat nergens heen.

26 augustus 2013 om 12:17

Er speelt veel meer dan je denkt, want Galatasaray vroeg naar Terim zijn contract. Hij gaat Turkije langer coachen dan je denkt. Erdogan heeft hem waarschijnlijk overgehaald, maar we zullen het van zelf wel horen allemaal.

26 augustus 2013 om 12:49

Dan is er misschien sprake van een dubbelfunctie. Hij zal Galatasaray echt niet laten stikken voor dat debielenbestuur, zijn Turkse hart trok hem over de streep. Voordeel: hij kent de Super Lig, spelers selecteren is simpel voor hem. Hij zal met zijn motivatie de spelers branden.

26 augustus 2013 om 19:14

Een dubbelfunctie voor vier jaar is niet realistisch. Terim kan dat niet volhouden, omdat ze hem dan kapot gaan maken. Hij zal dan veel over zich heen krijgen en dat is gewoon een grote nadeel. Laat hem lekker alleen Galatasaray of Turkije coachen, want dat is het beste voor beide partijen.

Het is niet erg dat hij dit jaar Galatasaray en Turkije moet gaan coachen, omdat alles toch al voor 99 voorbij is voor Turkije.

Eigen schuld, dikke bult zeggen ze dan.. De foute wissels en het feit dat Hamit nog zo lang op het veld stond, heeft ons genekt. Was de 2e helft totaal onzichtbaar. Je haalt Drogba eruit, maar brengt Emre Çolak erin. Wat is er mis met Engin Baytar, één van de sleutelspelers van het seizoen 2011-2012?

Daarna de wissel van Selçuk Inan; Om eerlijk te zijn, geeft hij geen goede indruk dit seizoen, ook niet in de voorbereiding. Komt het omdat hij in de schaduw staat van Sneijder? Ik zou het niet weten, maar tijdens een voorsprong heb je een speler nodig die de bal kan afschermen, en nog belangrijker; Meeverdedigt! Burak doet dit niet, hij kon een Burak-Umut wissel uitvoeren. Wil je Selçuk eruithalen? Prima, laat dan tenminste het middenveld niet overlopen, en breng Yekta erin. We konden makkelijk switchen naar een 4-2-3-1. Maar dat doelpunt zag iedereen wel aankomen, Davala en Sas hebben nog veel te leren. Gelukkig dat de schorsing van imparator Fatih Terim erop zit, volgende week moeten de spelers vlammen om excuses te bieden aan de supporters, want vandaag was het echt een wanvertoning.

26 augustus 2013 om 00:51

Als ik jou ooit tegenkom kus ik je handen ongeacht je leeftijd. Je schrijft dus precies hoe ik over de wedstrijd denk.

Ik deel serieus waar jou mening over Hamit, Engin Baytar en Yekta.

Yekta heeft vorig jaar ook bizar weinig speelminuten gemaakt en dit jaar houd hij weer de bank warm. Hetzelfde doen ze met Emre Colak, Sercan Yildirim en Engin Baytar.

26 augustus 2013 om 16:23

Je profielfoto bewijst dat we dikke maatjes kunnen worden hehe..

Het probleem ligt ook een beetje bij de trainers. Al tijden roepen ze gewoon dat spelers die het verdienen (!) een basisplaats krijgen. Nou, Hamit heeft sinds vorig seizoen tot nu toe 1 doelpunt gemaakt en een paar assists. En dat krijgt 3 miljoen per jaar, netto (exclusief de bonussen en premie's per gespeelde wedstrijd). Dan mag je toch wel verwachten dat dit een leider op het veld is? Het enige wat hij doet, is foute passes geven, het spel vertragen en countermogelijkheden verpesten door keer op keer de bal af te schermen en vervolgens kwijt te raken. Engin Baytar, deze man heeft/had meer potentie dan Arda Turan. In mijn ogen de beste Turkse dribbelaar. Een speler die ervan houdt om de aanval op te zoeken. Het enige probleem is zijn mentaliteit, hij is precies een Hasan Sas in zijn vroegere jaren. Maar zulke spelers voegen iets extra's toe, iets wat ik niet zie bij Emre en Hamit. Zelfs Sercan kreeg vorig jaar meer kansen, onbegrijpelijk. Waar zit hij nu te ballen? Juist ja, bij Sanliurfaspor in de PTT 1. Lig. Naast dat, is dit in mijn ogen de beste Turkse optie als vleugelspeler, aangezien Kazim weer geen pepernoot raakt, en Erman eigenlijk centraal op het middenveld wordt gebracht in plaats van op de flanken. Ik heb zelfs liever Sabri dan Hamit! Eboué kan ook niet meer vlammen sinds die houthakker is gekomen, echt zonde. Er is geen garantie dat de transfers altijd 100% goed uitpakken, maar kijk eens naar Fenerbahçe. Krasic presteert ook nooit en die zit op de tribune. Je kan zeggen, weggegooid geld, maar die weten wel hoe ze moeten handelen in zulke situatie's.

26 augustus 2013 om 18:42

Je slaat de spijker op zn kop!
Hamit die niets anders heeft gedaan dan 1 keer scoren tegen Schalke. Hij heeft wel pech gehad met zijn schoten want volgens mij heeft hij bijna 20 keer de lat of paal geraakt vorig seizoen. Dan nog is het belachelijk dat zo een speler die in mijn ogen inneficient is een salaris van 3 miljoen per jaar opstrijkt.
Engin Baytar was in zijn eerste seizoen geweldig bezig en is één van de betere dribbelaars. Na de 11 wedstrijden schorsing heeft hij nooit meer een eerlijke kans gehad. Dus die houden ze ook maar lekker op de bank.
Stiekem vind ik het ergens wel goed dat ze de 6 0 0 hebben ingevoerd, want misschien krijgen Yekta, Emre en Engin straks daadwerkelijk een eerlijke kans om zichzelf te bewijzen.

Daarnaast snap ik nog steeds niet waarom ze Umut Bulut hebben gehaald. Hadden ze beter Aydin Yilmaz kunnen houden, want die Umut raakt tegenwoordig ook geen pepernoot.

Maar Galatasaray moet echt nodig wat aan Hamit of zijn positie doen. Je speelt gewoon met 10 man wanneer hij op de rechterflank speelt. Het lijkt ook alsof hij iedere wedstrijd trager wordt.

Bursaspor verdiende de overwinning. Ze speelden hongerig, scherp en moedig. Wat bij ons allemaal dus ontbrak. Batalla was heel goed.

Dit puntverlies was al ingecalculeerd bij mij. Bursa uit is altijd lastig, hehe.

Ik vond de wissel van Drogba goed. Hij was slecht bezig.

Hamit was slecht bezig, ondanks twee mooie steekpasses. Selcuk onzichtbaar.

Burak en Sneijder zijn motm. Vooral Sneijder was heel scherp.

Eskisehir uit, ook lastig.

Maar dan hebben we meteen twee moeilijke tegenstanders gehad.

Breeeeeeeeeh!

25 augustus 2013 om 23:04

Bruur, je kan de wissel van Drogba goed vinden, hij was de enige aanvaller die meeverdedigde. Hij hield ook de ballen vast, na zijn wissel kreeg Bursaspor het veel makkelijker.

25 augustus 2013 om 23:12

Broer, drogba was slecht deze wedstrijd. Hij zeurde teveel en ging steeds door in zijn acties. Wat op een gegevn moment heel erg irriteert. Het was een goed idee om het middenveld te versterken, want daar was de balans weg. Echter pakte het verkeerd uit.

25 augustus 2013 om 23:16

Je kan het middenveld wel versterken, alleen moet je dat niet doen met de verkeerde spelers. Hamit en Emre tegelijkertijd als ''vleugelspelers'' = drama. Totaal geen voetballend vermogen en ook geen scorend vermogen. Wat hebben deze 2 spelers vorig seizoen toegevoegd? Helemaal niets.

25 augustus 2013 om 23:18

Drogba is een soort eindstation, je zag toch wel dat de ballen na zijn wissels nergens heen gingen? Burak neemt 9 van de 10 keer de bal slecht aan dusja.

25 augustus 2013 om 23:31

De beslissing om Drogba te wisselen, vond ik een goed plan. Echter was de spelerskeuze niet goed. Daar ben ik het zeker met je eens.

Eigenlijk moet Bruma komen, Burak vertrekken, systeem 4-2-3-1 worden. Met Bruma en Amrabat heb je afwisseling en meer opties op de vleugels. Op rechts kan je dan Kazim weer een kans geven. Drogba in de punt. Goed idee?

Worldclass

Burak was deze wedstrijd zeer gretig, het middenveld was op een gegeven moment ingestort. Versterking was nodig, maar Emre kon dat niet opvullen.

25 augustus 2013 om 23:16

Wat vond je van Chedjou? Vandaag vond ik hem een van de betere aan GS-zijde.

25 augustus 2013 om 23:33

Ik vond Chedjou ook een solide wedstrijd spelen. Hij geeft nu beduidend meer vertrouwen dan eerst. Het is een jongen die jarenlang bij één club heeft gevoetbald, die hebben meestal meer moeite met aanpassen. Hij zit nu op zijn 70, 75 procent.

Vandaag zag je hem een paar keer inschuiven. Dat laat zijn stijgende vertrouwen zien. Echter moet iemand dan wel terugzakken, wanneer hij inschuift (melo, Hamit of misschien Selcuk). Hij haalde ook aardig wat ballen weg. Het gaat de goede kant op.

Als de kleinere clubs van Turkije ook zo in Europa spelen
pakke we veel meer punten.
Maar meestal doen ze alleen heel erg hun best tegen Gs en Fb
Zie bursaspor de voorbereiding heel slecht 1e wedstrijd niet om aan te zien tegen Gs spelen ze weer heel goed;p

25 augustus 2013 om 23:54

je bedoelt burak weg.. drogba in de spits alleen beteketn Kampioenschap! .. nu even serieus drogba in de spits betekent rust voor sneijder en een middenveld die kan opbouwen en kan inschuiven voor combinaties.. burak in de spits betekent sneijder veel alten rennen wat onhandig is en geen combinaties aankunnen.. waardoor je weer een inan krijgt die constant alleen burak opzoekt.. nee doe maar Drogba in de spits met de rest ben ik het op zich wel eens maar vond eboue ook niet zo verkeerd alleen verpest hamit zijn spel .

Aan de éne kant is het wel goed dat we vandaag slecht waren; Ik hoop dat ze inzien dat een aantal transfers een must (!) is. Zeker een vleugelspeler.

GS komt hier heel goed weg. Tegen een Bursa dat totaal uit vorm is zagen we een heel behoudend saai en passief Gs. Nu is het niet zo vreemd dat je uit bij Bursa een beetje behoudend speelt maar je mag wel iets meer initiatief en voetbal tonen.

Met de enige echte aanval kwam Gs vlak voor rust op 0-1 met een geur van buitenspel. Ipv slim te counteren liet Gs t initiatief volledig aan Bursa en kreeg bijna de deksel op de neus. Eerst schoot Belluschi op de lat maar de 1-1 was prachtig, vooral de slimheid van Batalla.

Daarna had Bursa nog 2 reuze kansen op de 2-1 en had t op basis daarvan de winst verdiend. Verder vond ik Bursa overigens niet eens zo sterk. Pinto is helemaal kapot en kwam niet vooruit, en Samil en Sener zijn zeer matig. Murat Yildirim (ex-Ajax) vond ik wel sterk maar Belluschi en Batalla waren de beste spelers op het veld. Het is aan hun te danken dat Bursa het heft in handen nam en het Gs zo moeilijk kon maken in tegenstelling tot Sneijder die niet in het stuk voorkwam. Frey heeft vandaag bijna niks hoeven doen maar Muslera heeft met een paar klassereddingen zijn klasse weer getoond..

25 augustus 2013 om 23:21

Waarom zou Gala counteren? We hebben kwaliteit genoeg, en konden deze wedstrijd makkelijk winnen. Ze zakten totaal in na die 1-1. En je vind dat Bursa de winst verdient omdat ze 2 goede kansen hadden? Burak stond 2x 1:1 met de keeper en dan heb ik het ook niet over de onterechte buitenspel van Drogba!

26 augustus 2013 om 00:46

Nou nou welke kansen van Burak? Als je zulke momenten waar Burak niet eens de bal onder controle heeft ook als kans gaat bestempelen dan heeft Bursa 10 kansen gehad.

En counteren doe je als je uit met 0-1 voorstaat en de thuisploeg speelt vol op de aanval. Dan is t logisch dat je gaat counteren.. Maar zelfs dat deed Gs niet.. Ze komen gewoon goed weg met een punt tegen een Bursa dat totaal uit vorm is..

Mensen,

Wat voor indruk heeft Enes bij jullie achtergelaten?

25 augustus 2013 om 23:46

Goede speler, maar ik zou niet zo snel van stapel lopen. Pato was ook maar 18 jaar en had een droomseizoen bij Milan, daarna zakte hij dramatisch af.

Sercan yildirim die een talent bleek te zijn, maar nu bij sanliurfaspor speelt ( Lol)

Gewoon afwachten

25 augustus 2013 om 23:49

Sercan kan en mag je absoluut niet vergelijken met Enes, Sercan had alleen snelheid en had het geluk dat hij in een prima team was terecht gekomen.

Als je Enes volgt in de jeugd weetje gewoon dat wanneer je hem vergelijkt me Sercan je die jongen tot op het bot beledigd.

25 augustus 2013 om 23:56

Herinnert iemand zich Anil Dilaver, Alparslan Erdem, bovengenoemde Sercan en Mehmet Batdal nog?

Kalm aan, nazar deymesin. Enes z'n tijden komen nog wel.

26 augustus 2013 om 00:01

Ik wil meteen dat er met z'n zaakwaarnemer gesproken moet worden voor een eventuele transfer naar de grootste en beste club uit Turkije

26 augustus 2013 om 00:17

Ik herinner Bulent Akin nog, de nieuwe Hagi...

26 augustus 2013 om 01:23

Zonder grappen: ik kan me geen Bulent Akin herinneren ='

25 augustus 2013 om 23:47

In de samenvatting zie ik alleen zijn intikkertje dus kan weinig over deze wedstrijd vertellen.

Maar in het algemeen van wat ik heb gezien : Een type Ibra, juist Ibra gewoon, precies de juiste vergelijking.

Kan actie maken, heeft een enorme schotkracht, is acrobatisch, kan heel goed accelereren en heeft een neusje voor de goal!

Maar hem moeten we allebei vergeten broer, zelfs op FM laat Bursa hem niet gaan moet je nagaan

26 augustus 2013 om 00:10

Mensen,

Goedzo! Dit was een strikvraag. Wie hem de hemel in zou prijzen, zou een visueel minpunt krijgen!

Deze jongen moet zich nog 100 procent bewijzen. Dit was een intikker die Guiza amper zou missen.

Kan iemand mij vertellen hoe het zit met Amrabat? Zal die jongen daar nog aan spelen toe komen?

Galatasaray is toch niet echt een team, het ziet er vaak als los zand uit. Ik zag dat ook afgelopen seizoen tijdens de CL en tijdens de voorbereiding, Ik ben dus totaal niet verbaasd over deze uitslag. Er moet echt wat gebeuren anders zie ik ze dit jaar geen kampioen worden.

Ik heb Gs cariere Fifa13 haal gelijk Bruma En Frei in minuut wrm doet gs nou zo moeilijk om die transfers man Brumaa Is de toekomstige Ronaldo en Frei word een topspeler !!!
Haal ze voor 5M-10M in de toekomst verkoop ze voor 30m GS is dom bezig Zie die middenveld echt sloom . Verkoop Burak Haal enes en Drogba leert hem alles !!

PS: sorry voor spelfouten

26 augustus 2013 om 01:59

Of je verkoopt al je nutteloze (reserve) spelers en kan daarme C.ronaldo en Messi halen? Dat doe ik meestal ook met fifa...

Paar mensen zijn wel erg blij met Drogba maar kraken meteen Yilmaz af.. Oke verkoop Yilmaz maar.. Volgend jaar is Drogba ook weg.. En dan? Umut bulut die de volle 90 minuten gaat spelen? En dan Durven om Selcuk ook nog af te kraken terwijl hij het middenveld van galatasaray in evenwicht houdt? Jullie prijzen Sneijder en Drogba echt de hemel in(vind ze wel goed daar niet van) maar meeste doen alsof galatasaray een klere zooi was voordat Sneijder en Drogba kwamen..

Eres Ãœnal, Turks rastalent? Scoorde 25 doelpunten uit 24 wedstrijden voor Turkije -16. Respect.

Hoe is het eigenlijk met Nordin Amrabat, speelt hij nog wel eens?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren