Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Pieters mag dromen van Premier League: ‘Erik is zeker een optie’

Laatste update:

Erik Pieters is al vele malen in verband gebracht met een transfer naar Engeland en dat is deze zomer niet anders. De 24-jarige linksback van PSV liep twee jaar geleden in augustus een overstap naar Newcastle United mis en spendeerde het vorige seizoen voornamelijk aan de kant door blessures. In het slot werd hij weer fit en nu is de kans op een transfer nog aanwezig.

/

Pieters is de laatste tijd vooral vaak genoemd als kandidaat-versterking van Stoke City. Voorzitter Peter Coates bevestigt desgevraagd de belangstelling voor de Nederlander in gesprek met The Sentinel. “We zijn absoluut op zoek naar een linksback, want op dit moment hebben we op die positie alleen de beschikking over Marc Wilson”, geeft Coates maandag aan.

“En hij is eigenlijk aangetrokken voor het middenveld. We hebben wat Pieters betreft nog geen beslissing genomen, want we kijken naar verschillende opties. Maar Erik is zeker een mogelijkheid”, aldus Coates. PSV verkocht Jeremain Lens al aan Dynamo Kiev en Dries Mertens aan Napoli; hoeveel geld men wil zien voor Pieters is niet bekend.

Stoke City is een goede nieuwe club voor Erik Pieters

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou lekker zijn als je hier nog een paar miljoen voor kan vangen, lijkt me ook beter voor die jongen om aan een nieuwe start te beginnen.

24 juni 2013 om 13:19

Lijkt mij ook erg verstandig. Heeft het toch een beetje verpest bij de fans dit seizoen en is wat mij betreft niet veel beter als Willems, in wie ik nog steeds meer potentie zie. Daarnaast kan Ritzmaier ook altijd nog op de linksback positie spelen dus een alternatief voor willems hebben we ook al in huis!

De enige reden waarom PSV Pieters zou kunnen houden is om hem weer om te turnen naar linker centrale verdediger. Daar zie ik hem namelijk nog wel slagen. En met Bruma, Pieters, Marcelo en Hendrix/koch heb je een prima centrale verdediging volgend seizoen. Maar dan zou Pieters wel weer zijn oude vorm moeten terugvinden!

24 juni 2013 om 14:54

Het alternatief van Willems heet Tamata.

Ritzmaier mag verhuurd worden van de directie.

24 juni 2013 om 14:55

Tamata is ook nog een goed alternatief, beter als Ritzmaier denk ik zelfs, die eigenlijk een middenvelder is.

Zou mooi zijn voor Pieters.
In nederland kan hij een jaar lang "pieter laat je hand een zien" te horen krijgen In iedergeval tegen Pec.

24 juni 2013 om 12:58

In Engeland zullen ze dat waarschijnlijk ook wel weten.

24 juni 2013 om 13:12

Ja maar dat spreken ze Engels haha

Zou een mooie transfer zijn voor iedereen, want eerlijk is eerlijk aan een jaar Jong PSV heeft PSV niks en Pieters niks

24 juni 2013 om 12:55

Hij heeft anders aangegeven dat hij bij wil tekenen, dus een jaar jong psv denk ik niet dat dat gaat gebeuren

24 juni 2013 om 13:05

Hij heeft aangegeven dat hij niet uit sluit om bij te tekenen. Dat is iets anders dan bij willen tekenen. Maar we zullen zien wat er gaat gebeuren. Persoonlijk vind ik het niet echt een goede voetballer en zal PSV er niet veel aan missen.

Ik droom ook van de premier league.

on;
Van mij mag ie weg. Maar heeft psv een altenatief om met Willems de strijd aan te gaan?

24 juni 2013 om 12:54

Tamata komt terug van Roda. Is geen topper, maar dat is Willems ook zeker niet.

24 juni 2013 om 12:57

Van Tamata word ik ook niet gelukkig. Willems heeft in ieder geval potentie, als ie eens de knop omzet tussen de oren.

24 juni 2013 om 13:05

Nee, geen alternatief. Tamata en Willems zijn beide niet goed genoeg, waarbij je van Tamata toch zo langzamerhand wel mag concluderen dat het er ook echt niet in zit. Willems was op de goede weg, maar heeft na één jaar Advocaat wel echt veel ingeleverd. Het was wel duidelijk dat Advocaat echt niet wist wat hij met die jongen aanmoest. Toch heb ik het vertrouwen dat Willems nog wel een paar stappen kan zetten, als hij zich maar eens gaat concentreren op het uitschakelen van zijn tegenstander en niet op het schieten richting het doel van de tegenstander. ...

Verder loopt er in de jeugd ook geen optie op de linksback, blijft toch een buitengewoon moeilijke positie om een fatsoenlijke speler te vinden.

24 juni 2013 om 14:14

Wat Willems nodig heeft is concurrentie. Dus je moet hem niet zomaar doorschuiven en hem met Tamata laten uitmaken wie er speelt. Want dat is hij zeker van zijn basisplek en gaat hij sowieso naast z'n schoenen lopen.

Als Stoke met een redelijk bedrag komt, zal ik hem meteen verkopen. Pieters is een redelijke speler, maar geen topper. Willems vind ik trouwens nog slechter, maar daar schijnt geen interesse voor te zijn (is ook niet zo vreemd).

24 juni 2013 om 13:07

dat jij willems nog slechter vind dan pieters zeg denk ik meer over jouw dan je reactie zelf, ik vond pieters in een goede vorm al niks en in slechte vorm voegt hij gewoon helemaal niks toe dat kon je wel 2 weken geleden zien bij oranje, willems is ook niet bepaald super op dit moment, maar zelfs een willems in een slechte vorm vind ik nog steeds beter dan pietertje in goede vorm, willems gaat trouwens nog echt wel groeien, ik denk ook dat pieters eerder een CV dan een LB, Als LB voegt pieters aanvallend namelijk helemaal niks toe, pieters liet tegen ajax ookal zien dat hij verdedigend ook weinig van kan dus weg ermee, willems en tamata achter de hand.

24 juni 2013 om 14:10

Om Pieters af te rekenen op afgelopen seizoen is natuurlijk niet fair. Willems is juist wel fit geweest dit seizoen en is vaak door het ijs gezakt. Pieters kan heus wel wat, anders had psv hem niet van Utrecht gekocht en had hij niet in Oranje gezeten (ook al was dat bij gebrek aan beter). Datzelfde geldt voor Willems, alleen wordt Willems niet meer opgeroepen, Pieters staat hoger in de pikorde. Aanvallend brengt zowel Willems als Pieters niet veel.
Natuurlijk zou Willems wel meer talent hebben dan Pieters, maar met talent alleen redt je het niet. Motivatie en inzet is ook heel belangrijk en dat mis ik bij Willems, daarom vind ik Willems minder dan Pieters. Dat is iets persoonlijks, net zoals jij Willems beter vindt dan Pieters.

24 juni 2013 om 15:22

motivatie en inzet is idd heel belangrijk, maar dat komt wel goed bij willems, en dat willems geen inzet toont volgens jouw is ook iets persoonlijks denk ik, ik vind juist dat hij veel inzet toont maar juist mentaal door de ijs zakt, maar hij is nog jong vergeleken met pieters en met willems gaat het echt wel goed komen, als je kwa kwaliteit gaat kijken zie ik meer in willems dan pieters, willems heeft nog nog zeker 1 a 2 jaar de tijd om te gaan beseffen dat hij het moet gaan doen die jongen is pas 19. Aanvallend vind ik willems nog eens veel beter dan pieters alleen moet het nog effectief gaan worden wat hij doet aanvallend dus wat jij zeg van dat willems aanvallends niks toevoegt is ook niet waar, zijn eigen acties zijn idd niet echt effectief genoeg maar door zijn acties heeft hij vaak ruimtes gemaakt voor mertens die daarvan kon profiteren.

Pieters is ook zo'n speler die op het moment dat hij bij PSV tekende, al in z'n hoofd een stapje verder was. Lekker verkopen en daar iemand neerzetten die er graag wilt spelen.

Ik zou zeggen bestel maar alvast wat suikerglas, scheelt een hoop gezeik.

Weg doen voor 3 miljoen. En aangezien premier league clubs genoeg geld hebben, en zij hem zo graag willen hebben. Goed onderhandelen naar 5 miljoen of een doorverkoopclausule.

24 juni 2013 om 13:02

Vijf miljoen lijkt me inderdaad beter, we moeten niet vergeten dat hij voor zijn blessure basis speler was bij PSV en het nederlands elftal dus hij kan zeker wel voetballen. Afgelopen seizoen was een groot drama met zijn hand incident, zijn grote blunder tegen Ajax en zijn dramatische wedstrijd voor Nederland tegen Indonesie. Hij moet gewoon zijn vertrouwen terug winnen en Willems uit de basis proberen te spelen, anders vertrekken.

zo snel mogelijk doen zou ik zeggen, ik zie toch wel meer in willems dan in hem, denk dat pieters ook meer een CV dan een LB, hij moet eens elke wedstrijd gaan spelen en proberen een hoog niveau te halen anders wordt het ook niks met hem.

Ben ik nou de enige die Pieters helemaal niets gunt? Een speler die zich na maanden blessureleed direct rood krijgt en nog even met k*** scheld voor de camera, om vervolgens ook nog even zijn hand kapot te meppen, gun ik vrij weinig. Ik kan ook niet zeggen dat ik me niet kostelijk vermaakt heb na zijn tweede rentree tegen Ajax.

24 juni 2013 om 13:09

ik gun het hem ook niet echt, niet alleen door de gebeurtenissen, maar ook omdat hij gewoon slecht is.

24 juni 2013 om 13:10

Ja ik denk inderdaad dat jij de enige bent die een ander vanwege één incident gelijk geen mooie kansen meer gunt. Laten we duidelijk zijn, wat hij gedaan heeft kan niet. Ik denk dat hij dat zelf ook maar al te goed weet. Dan heeft het verder weinig zin om hem zijn hele leven aan dat incident op te hangen. Dat hebben we bijvoorbeeld ook niet gedaan met Immers (zijn liedje over Ajax), Suarez (kies zelf maar iets uit), Perez die racistisch opmerkingen maakte tegen een grensrechter.

Hopen dat PSV nog minimaal 3 miljoen euro voor hem vangt, wat PSV in 2008 ook voor hem betaalde aan FC Utrecht. Ik ben blij met de 'schoonmaak' bij Psv.
Er zal echt een totaal ander PSV staan komend seizoen.

Mertens, Lens, Pieters, Hutchinson, Waterman, Tyton, Derijck, Toivonen, Manolev, Bouma, Vukovic, Engelaar, Nijland, Van Bommel zullen zeker vertrekken en Strootman heeft ook kans om te vertrekken.
Alle spelers hierboven moesten ook vertrekken. Zij kunnen PSV niet verder brengen, behalve V Bommel en Strootman. Zij zijn wel echt een meerwaarde voor Psv.

Bruma, Maher en Vd Hoorn zullen PSV waarschijnlijk komen versterken. Waarschijnlijk zullen er meer verdedigende aankopen gedaan worden en wordt er onder Cocu meer naar de jeugd gekeken (koch, Bakkali, Bentancourt, Brenet, Schouw, Hendrix, Vloet, Hermannsson).

24 juni 2013 om 13:06

Als het een beetje meezit vertrekt er dus gewoon een heel elftal bij Psv. Ben wel benieuwd of Cocu wel die overtuiging en winnaarsmentaliteit er in krijgt die de laatste jaren ontbrak. Als hem dat lukt, krijg je weer een hele interessante competitie volgend jaar.

24 juni 2013 om 13:08

Leuk dat je alle geruchten even samenvat, maar voor een groot deel is je post natuurlijk onzin. Je gaat uit van een heleboel vertrekkende spelers, waarvan er een hele zwik nog lang niet zeker is. Hetzelfde geldt voor de aankopen die je noemt.

Daarnaast zijn het merendeel van de jeugdspelers die je noemt helemaal niet goed genoeg voor Psv-1 en zijn een paar daarvan niet eens in beeld om het eerste te versterken. Kortom, een heleboel onzin in je post.

24 juni 2013 om 13:20

Alle spelers die ik heb opgenoemd die vertrekken, gaan ook vertrekken! Wat denk jij nou, dat spelers met een 1-jarig contract bijtekenen, of bij Jong PSV gaan voetballen? Toivonen, Pieters en Manolev zullen gewoon gaan vertrekken.
Tyton wil keepen, dus zal ook zeer waarschijnlijk vertrekken en Derijck mag van Cocu naar andere clubs kijken. Zijn contract loopt ook in 2015 af. PSV zal hem deze zomer willen verkopen aangezien hij het afgelopen seizoen nog regelmatig heeft gespeeld en dus nog een transferwaarde heeft. Komend seizoen zal hij minder spelen en dus zal zijn waarde dalen.

Daarbij is het zeer aannemelijk dat in ieder geval Maher komt, maar ook Vd Hoorn en Bruma zijn zeer interessante opties voor Psv.

En van de jeugdspelers die ik noemde krijgt het merendeel de kans van Cocu in de voorbereiding: Koch, Bakkali, Brenet en Schouw.

Bentancourt, Hendrix, Vloet en Hermannsson zullen nauwlettend in de gaten worden gehouden door Cocu.

24 juni 2013 om 13:31

Ik denk dat jij te veel voetbalspelletjes speelt en denkt dat alle spelers die jij weg wilt hebben ook wel even een club vinden. Manolev, heeft niet zomaar een club gevonden en dat geldt ook voor Tyton (waar PSV zelf van zegt dat ze hem niet kwijt willen). Pieters heeft aangegeven te willen bijtekenen als er geen club komt en ook Derijck is nog geen concrete interesse voor. De rest heeft bijna allemaal een aflopend contract of is al rond met een andere club inderdaad.

En voor wat betreft de jeugdspelers: als jij de jeugd zou volgen, dan weet je dat Koch, Brenet en Schouw het gewoon niet hebben. Leuk om op de training mee te sparren, maar gewoon Jupiler League niveau. En Betancourt mag al geruime tijd gewoon vertrekken bij Psv, die wordt helemaal niet serieus in de gaten gehouden. Hendrix, Vloet en Hermannson zijn misschien over 2 jaar een optie, maar moeten ook nog veel leren.

Maar goed, je verandert je hele verhaal al in 'waarschijnlijk' en 'aannemelijk', dat maakt dat het wat minder dom over komt. Het blijft onzin, natuurlijk.

24 juni 2013 om 13:54

De zaakwaarnemer van Manolev is Mino Raiola en hij kan iedereen aan een club helpen. PSV wil nog een beetje geld en Manolev wil weg. Desnoods scheuren ze het contract door. Die is weg.
Tyton is inderdaad niet zeker, maar al gaat hij niet weg: 1e keeper wordt hij niet. Ik heb in mijn eerste post gezegd dat er volgend jaar een volledig ander PSV te zien zal zijn.
Wat betreft Derijck: er is inderdaad geen concrete interesse, maar er zijn al wel clubs die hebben geïnformeerd naar hem. Ook hij zal komend seizoen geen basisspeler worden.

En wat betreft de jeugdspelers: ik volg de jeugd niet optimaal. Ik kijk de samenvattingen op PSV TV en ga af op nieuwsberichten in de media.
Wat je zegt over Brenet en Schouw is iets waarvan ik de kwaliteiten niet echt weet, maar Koch schijnt toch wel echt een groot talent te zijn.

24 juni 2013 om 14:01

Ik denk ook dat het goed is dat PSV ervoor kiest om spelers te verkopen. Zeker aanvallend hebben ze genoeg opvolgers klaarstaan (locadia, Depay, op de duur Bakkali). Ik zou de volgende spelers wegdoen (voor zover hun contract nog niet is afgelopen)

Tyton, Hutchinson, Manolev, Vukovic, Marcelo, Zanka, Bouma, Pieters, Tamata, Engelaar, Van Bommel (helaas), Toivonen (5,5 mln), Mertens (10 mln), Lens (9 mln), Matavz, Nijland, Bentancourt.

Waterman zou ik aanhouden, datzelfde geldt voor Dereijk. Hij kan best verdedigen, maar moet een goede speler naast hem hebben. Houd hem maar als stand-in.
Verder zou ik aantrekken:
- Rechtsback
- Centrale verdediger
- Centrale verdediger
- Centrale middenvelder
- Spits (reserve)

Dan zou ik als volgt spelen

Zoet
Aankoop
Van Der Horn
Bruma
Willems
Wijnaldum
Strootman
Maher
Narsingh
Locadia
Depay
24 juni 2013 om 14:17

Leuk en jong team met veel snelheid voorin. Ik denk alleen dat er nog wel een ervaren speler bij moet. Daarbij hebben Locadia en Depay nog niet echt heel veel laten zien. Natuurlijk hebben ze talent genoeg, maar ik weet niet of ze het in zich hebben om een seizoen lang constant te presteren en betrokken te zijn bij veel goals.
Achterin ga je er met Bruma en Van der Hoorn wel een stuk op vooruit.

24 juni 2013 om 14:21

Cocu heeft veel vertrouwen in Matavz. Wordt een mooie concurrentiestrijd tussen Matavz en Locadia. Depay valt me eigenlijk tegen.
Maak acties, dreigend, maar verliest vaak ook de bal.
Willems vind ik zelf ver teruggevallen. Het EK 2012 heeft hem niet goed gedaan. Hij voelde zich het afgelopen seizoen de vedette van Psv, terwijl hij de veters van Van Bommel niet eens mocht strikken.

Daarbij kan Waterman niet worden behouden aangezien zijn contract over een week afloopt en dus zeker weggaat.

24 juni 2013 om 14:34

Je kan Waterman toch gewoon voor 2 seizoenen verlengen? Is een prima tweede keeper.
Matavz houden is ook een optie. Dan zal Locadia nog een jaar moeten wachten.

Ik wist niet dat Pieters ook rugbyt?

24 juni 2013 om 15:03

Tja, het Tony Pulis-tijdperk bij Stoke is over hé. Mark Hughes is denk ik wel wat aanvallender ingesteld, maar ik denk niet dat hij het à la Swansea met heel aanvallend voetbal gaat doen. Daarom is Pieters misschien wel een goede keuze. Verdedigende back toch wel, die wel aanvallend wat kan brengen zoals met Mertens in het laatste jaar met Rutten.

Goeie speler , toch in potentie 1 van de betere links backs van Nederland op dit moment.

Ik vind Pieters zowel aanvallend als verdedigend erg sterk, natuurlijk maakt hij een grote blunder tegen Ajax . Maar elke speler maakt wel een een enorme blunder.

24 juni 2013 om 13:26

Als je van de 84 minuten die je in een seizoen speelt een rode kaart pakt, je arm kapot slaat na een lange revalidatie en weer kan revalideren, terugkomt en een blunder maakt op een cruciaal moment mag je toch zeggen dat hij na al die jaren geen reet heeft geleerd bij Psv.

24 juni 2013 om 13:32

De blunder kwam in dit geval van Advocaat. Die had hem nooit mogen laten invallen op dat moment tegen Ajax.

Voor de rest heeft hij zich gewoon puberaal gedragen en een beetje zielig, maar als je zijn Twitter volgt, dan kun je zien dat hij gewoon echt zo treurig is.

24 juni 2013 om 13:33

Dit seizoen was inderdaad erg dramatisch maar dat geld voor heel Psv, er was gewoon veel te veel druk , waar die spelers niet mee om konden gaan en zich zelf niet meer waren.

Ook speelt het mee dat Pieters erg veel blessures heeft gekregen de laatste jaren.
Ik vond hem een paar jaar geleden veel beter ook in Oranje. Veel goeie opkomende acties en hij staat zijn mannetje altijd.

Jammer dat hij niet naar Newcastle gegaan is, als ik me niet vergis hadden zij toen 7 miljoen voor hem over. Hij bleef toen bij PSV omdat ze niet met alleen Willems aan de competitie wilden beginnen, maar uiteindelijk heeft hij dus nog geen 2 volle wedstrijden gespeeld.

3 miljoen lijkt me een prima deal op dit moment, en dan hopen dat Willems dit seizoen écht gaat leren verdedigen.

Ik kan niet geloven dat Pieters een club als Stoke City verkiest boven Psv. Daar wordt me toch een partij rugby-handbal gespeeld.. Blijf dan in Nederland. Je speelt jezelf zo tenminste zeker uit de kijker voor het Nederlands elftal.

24 juni 2013 om 15:05

Stoke heeft een nieuwe manager dus misschien is het echte rugby wel voorbij.. Daarbij ben ik er van overtuigd dat je in de middenmoot van de PL ook uitstekend in de kijker kan spelen. Tiendalli en De Guzman zijn daar een voorbeeld van en Vlaar is ook gewoon in beeld gebleven nu hij bij Aston Villa speelt.

24 juni 2013 om 15:38

Klopt, maar de spelers die er nu staan zijn toch echt houthakkers, die vooral gespecialiseerd zijn in de lange bal, de verre inworp en voor de rest sabelen. Dat haal je er niet zomaar uit. Swansea daarentegen is een voetbalclub, speelt het positiespel als één van de beteren uit Engeland.

Maar Pieters is verder ook niet een speler voor de top. Jammer dat hij toen niet naar Newcastle is gegaan, dat is dan wel weer een leuke club.

Als ze Pieters laten gaan dan is dat de domste zet wat PSV ooit heeft kunnen doen.
Er zit zo weer zo geen toekomst in Willems. Als je hem in de team hebt dan verziek je heel het team met zijn knullige fouten die ik al te vaak heb gezien. Hij heeft ook weinig hersens dat heb ik heel goed opgemerkt, verdedigend zwak aanvallend geen structuur. Terwijl je Pieters hebt die verdedigend sterk is aanvallend heel goed meekomt en de beste voorzet na Theo Janssen heeft. Hij is echt een topback en als hij naar Stoke zou gaan zou dat me echt pijn doen om zo een leuke speler weg te zien rotten in de middenmoot van Engeland. Waar hij op zn hoogst in de Europa league zal schitteren. Hij kan makkelijk de back van een topclub worden. Hij moet naar Italie vind ik.

24 juni 2013 om 14:20

De back van een topclub..
laat me niet lachen zeg, er zijn zo ontzettend veel spelers die beter zijn dan deze jongen dat hij nevernooit bij een topclub zal komen. Misschien Stoke of Newcastle. Meer niet, maar dat is ook al harstikke mooi. PL spelen is voor velen een droom die uitkomt.

24 juni 2013 om 14:48

Ik kan gelijk zien of iemand goed kan voetballen dat jij er geen verstand van hebt kan ik goed begrijpen maar het heeft echt niet met zijn prestaties te maken maar eerder met zijn gedrag waar PSV veel moeite mee heeft want hij is duidelijk de beste back die Nederland heeft en als je hem nooit heb zien voetballen moet je ook niet een mening erover geven want als je hem zou volgen dan had je geweten watvoor uitzonderlijke traptechniek deze man bezit en weinigen zo goed als hem een bal kan plaatsen waar hij ze wilt hebben.
Dan kan hij ook nog goed meeverdedigen en mee aanvallen. In mijn ogen is Cafu de beste back allertijden en ik vind pieters bijna identiek aan cafu alleen speelt hij op links en cafu speelde op rechts maar volgens mij weetje niet eens wie cafu was.

25 juni 2013 om 14:36

Oké, ik hoop dat je met Cafú op de speelstijl doelt want anders is deze reactie belachelijk. Pieters is een huistuinenkeuken-back die als grootste kwaliteit degelijkheid heeft. Hij blinkt nooit uit, maar als je hem tussen andere goede voetballers zet, valt hij niet hopeloos door de mand. Tegenwoordig is dat inderdaad een kwaliteit voor Nederlandse backs, triest maar waar. In ieder geval, een uitzonderlijk goede voorzet heeft hij niet. Een goede voorzet, zou je kunnen zeggen. Hij is fysiek prima. Maar ohjee, wat maakt hij soms vreselijke fouten waardoor je kunt zien dat hij nooit, nooit, nooit, nooit, bij een topclub zal spelen. Ik twijfel er zelfs over of hij zal slagen bij zijn volgende club. Ik bedoel maar, wat er in de PL rondloopt is heel wat anders als Boerrigter. En als je die al niet kan hebben. Tegen China liet hij ook weer zien de slechtste Oranje-speler van het veld te zijn. Het is gewoon een middelmatige voetballer. Als hij wat constanter wordt, kan hij wellicht slagen bij Stoke City. Maar een topclub? Nooit.

Lijkt me een prima optie voor hem. Hij moet de stap nu toch echt eens gaan zetten. En hoewel ik niet denk dat Pieters echt een hele grote back zal worden denk ik toch dat hij het wel verdienstelijk in Engeland zal doen.

Ik moet in ieder geval zeggen dat sommige mensen hier een beetje lichtzinnig doen over Pieters en dan Willems, er wat mij betreft vrij weinig van begrepen hebben. PSV zal echt moeten gaan investeringen in hun verdediging anders zullen ze in Europa wederom een pleefiguur slaan.

PSV maakt naar mijn mening wel enorm veel verlies op Pieters eerst maanden geblesseerd door eigen schuld of niet speelgerechtigd!
En nu weg gaan voor laag bedraag onder de 5 mil
Als ik PSV was toch zeker 4 mil proberen voor te vangen, let maar op speelt daar in Engeland dadelijk extreem goed en PSV dik verlies op hem.
Heeft nog niks aan hem gehad.

Hij praat over Pieters alsof hij hem persoonlijk kent, noemt hem bij zijn voornaam. Dit kan em dus wel worden alhoewel ik niet weet wat Van Gaal tegen Pieters heeft gezegd hierover. Eigenlijk jammer, naast Martins Indi hebben we geen linksbenige centrale verdediger (behalve de oude Mathijsen) dus was het een optie geweest voor Oranje komend WK

25 juni 2013 om 14:39

Ik moet zeggen dat ik niet kapot van hem ben, maar we hebben Bram Nuytinck nog

Ik vraag me altijd af waarom clubs spelers kopen die een jaar niet hebben gespeeld. Lijkt me moeilijk in te schatten of er dan nog iets inzit/uit gaat komen. Natuurlijk vaak wel, maar vaak ook niet. In het geval van Pieters zou ik het echt niet weten.

Haha, dat gaat hem goed doen tussen die hooligans. Hij zelf kan ook wel een ruitje kapot slaan!

On: Prima optie voor Pieters, maar ik snap al die geruuchten niet dat hij weg gaat of weg wil. Zijn contract loopt toch niet af??

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren