Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Fenerbahçe legt linksback vast: ‘Ik moest niet twijfelen’

Laatste update:

Dirk Kuyt speelt vanaf volgend seizoen samen met Michal Kadlec. Bayer Leverkusen maakt op de website van de club bekend dat er een akkoord is bereikt met Fenerbahçe, dat zelf nog niet meldt voor hoeveel jaar de ervaren Tsjech zal gaan tekenen. Op de website van de Turken valt alleen nog te lezen dat Fenerbahçe bezig is met Kadlec, maar volgens Bayer is de transfer al een feit.

/

De 28-jarige verdediger speelde sinds 2008 in Leverkusen en kwam tot 128 competitiewedstrijden in de Bundesliga, waarvan slechts veertien in het afgelopen voetbaljaar. De 47-voudig international van Tsjechië, die als linksback en als centrumverdediger kan spelen, had nog een tweejarig contract bij Bayer: het is niet bekend hoeveel Fenerbahçe betaalt voor Kadlec.

"Michal was in de afgelopen jaren een belangrijke speler voor Bayer Leverkusen", zegt technisch directeur Rudi Völler van die Werkself. "Hij heeft de ploeg veel gebracht en daar zijn we hem dankbaar voor. We wensen Michael het beste in het vervolg van zijn loopbaan."

Update 15 juni 16:30 uur - Fenerbahçe legt linksback vast: ‘Ik moest niet twijfelen’
Fenerbahçe heeft zich officieel versterkt met Michal Kadlec. De linkerverdediger heeft zaterdagmiddag een contract voor drie seizoenen getekend bij de club uit Aziatisch Istanbul. “Dit is een geweldige stad en een geweldige club. Ik heb met Ömer Toprak (ploeggenoot bij Bayer Leverkusen, red.) gesproken en hij zei dat ik niet moest twijfelen om voor deze club te tekenen. Fenerbahçe is altijd een prioriteit voor mij geweest”, zegt de Tsjech op de officiële website van De Gele Kanaries. Kadlec gaat rugnummer 24 dragen in het Sükrü Saraçoglu Stadion.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Iemand misschien informatie hier over? Ik ken Kadlec van het EK 2008, waar ik onder de indruk was van hem, en af en toe wedstrijden van Leverkusen, maar verder hield ik hem niet echt in de gaten. We hebben nu wel een goed centraal duo achterin, met Alves en Kadlec. Ik ben benieuwd.

14 juni 2013 om 18:57

Hij zal voornamelijk op de linksback positie spelen. Maar bij eventuele roulatie kan hij inderdaad wel in het centrum spelen. Ik vind het een goede versterking.

Overbodige verdediger. Je hebt al yolo , bekir en egemen. Niet te vergete kesimal. Lachwekkend dit

14 juni 2013 om 18:17

K weet niet wat je zegt maar we hebben geen linksback.

14 juni 2013 om 18:23

Ik was behoorlijk onder de indruk van HAK de laatste paar wedstrijden.

14 juni 2013 om 18:40

HAK is onze enige linksback en voor zover ik weet zijn er verder geen (haalbare) goede Turkse linksbacks beschikbaar. Met 1 linksback kom je nergens als je zoveel wedstrijden speelt als Fener afgelopen seizoen.
Dus Kadlec en HAK kunnen lekker roeleren op de linksback positie.

14 juni 2013 om 18:19

En alle verdedigers spelen zeker centraal? Die Kadlec is gewoon een goede linksback. Prima versterking voor Fenerbahce. Schat hem een stuk hoger als Caner(die volgens mij linksback speelt nu).

14 juni 2013 om 18:26

Caner is niet eens een back. Hasan ali en zieglers zijn backs. Begrijp er niks van

14 juni 2013 om 18:28

Ziegler is allang al weg man waar heb jij het over

Michal Kadlec heeft dit jaar niet zo veel gespeeld door een blessure ( in totaal 3 x geblesseerd geweest waarvan 2x in 2009 ) maar de jaar daarvoor was hij een belangrijke schakel in t elftal van Leverkusen.

Hij is van origine een linksback die ook als verdediger uit de voeten kan, wat alleen maar mooi is voor de keuzes van de trainer. 128 wedstrijden gespeeld 3 x gescoord en 18 assists.

Het is geen(!) type Gokhan Gonul die hele tijd opkomt en voorzetten geeft, meer een defensievere speler maar 10 x beter dan Ziegler ga daar maar van uit.

We betalen 4.5 miljoen ongeveer voor Kadlec.

Gefeliciteerd kleurgenoten !

Edit : op Trt3 kan je naar Turkije - Paraguay kijken U20 met oa Salih Ucan, Kerim Frei en mijn absolute favoriet Hakan Calhanoglu van Hsv, wat speelt hij lekker zeg !

14 juni 2013 om 18:22

Ik wil Sener Ozbayrakli als opvolger van Gokhan man. Wat vind jij van hem?

En wel gevaarlijk dat Kadlec zo vaak geblesseerd is geweest.. Ook al 28.5 jaar oud.. Ik weet niet echt wat ik moet vinden van deze transfer.

14 juni 2013 om 18:29

Is Sener die rappe jongen van Bursa ? Zo ja hij is volgens mij 18 en speelt wel fantastisch, maar spelers kopen van Bursa is chaosjoh ze gaan weer 100 miljoen vragen voor 1 speler..

Ik had liever Alpaslan Ozturk die gratis op te halen was omdat Beerschot failliet is gegaan !! Maar niemand zag die jongen en hij heeft gisten getekend bi Standard Luik

Edit : Voor de mensen die moeilijk doen over t transferbedrag

Orhan Sam Krasic = Bruno Alves en Kadlec

Zoek de kwaliteitverschil en u zult verbaasd zijn...

14 juni 2013 om 19:27

Ja dat is hij. Hij is wel al 23, maar dat is nog 'talent' voor Turkse begrippen....

14 juni 2013 om 19:42

We hadden voor Dusko Tosic moeten gaan.
Fysiek sterke back met een uitskende snelheid en techniek.
Daarbij doet hij uitstekend mee aan de aanval.
Die moesten we hebben man.

Ik vindt het een overbodige speler.
Fenerbahce heeft al een paar sterke centrum verdedigers en dan ook nog Kadlec erbij.
Ik had liever Cardozo gezien, want Fenerbahce heeft maar 4 spitsen.
4,5 is wel een redelijk bedrag voor een goede verdediger als Kadlec.
Ik hoop dat hij zich een beetje kan aanpassen bij Fenerbahce.

14 juni 2013 om 18:41

Hij zal linksback gaan spelen en misschien als het nodig is, centraal achterin.

14 juni 2013 om 19:19

Ik begrijp het niet, want ik heb gehoord Kadlec niet vaak mee naar voren komt.
Hasan Ali Kaldirim is ook een links-back, maar die staat altijd wissel.
Omdat hij geen opkomende back is.
Maar waarom kopen ze weer zo'n back die niet vaak mee naar voren komt.

Wel jammer dat Fener geen Ekotto heeft gehaald, die is toch wel een klasse beter.

14 juni 2013 om 18:33

Ik heb zoals ook toen aangegeven alleen maar slechte verhalen over Ekotto gehoord, waaronder dat hij bijv nooit wedstrijden kijkt en voetbal puur als zijn baan ziet.. Dat is opzicht niet eens zo erg maar we hebben spelers nodig die alles zullen geven.

15 juni 2013 om 00:30

Volgens mij raak je in de war met Dembele, weet bijna zeker dat Derksen ooit op VI had gezegt dat hij helemaal niks met voetbal had maar puur als baan had.

Ik ken deze speler helemaal niet maar er is inderdaad weinig tot geen turkse linksback die redelijk kwaliteit heeft. Zijn LB zijn zeer zeldzaam.

15 juni 2013 om 00:46

Nee ik heb het echt over Ekotto, ik had het ergens gelezen maar was niet in de VI

Ik snap niet waarom iedereen zeurt dat er teveel verdedigers zijn. Zielger is weg Kadlec is als opvolger gehaald. Buiten de linksback positie kan hij ook als CV spelen. Bruno Alves is een sloper daarnaast een opbouwend sterke verdediger is zeker niet mis..!

Bij Leverküsen zijn toch ondertussen een paar belangrijke spelers vertrokken. Carvajal, deze Kadlec en Schürrle. Al is die laatste vervangen door Son. Ben benieuwd hoe ze ging gaan versterken.

Prima transfer van Fenerbahçe trouwens. Neem aan dat hij als linksback gehaald is.

Zover ik weet heeft hij dit seizoen een zware blessure gehad. Vorig seizoen heeft hij maar 14 wedstrijden gespeeld. Ik ben bang dat dit een 2e Ziegler wordt..

Dit bewijst weer maar eens dat een trainer 0,0 zeggenschap heeft bij Fenerbahce. Er is nog geen trainer aangesteld, maar er zijn al twee spelers vertrokken en twee spelers aangetrokken bij Fenerbahce voor meer dan 10m(ervan uitgaande dat Kadlec minimaal 3.75m kost). Zou je niet eens een nieuwe trainer aanstellen ? Wachten tot de uitspraak van de Uefa ?

Aziz Yildirim hehehe.

Edit:

Bruno Alves vergeten. Dus er is al 15m uitgegeven.

14 juni 2013 om 18:52

Je hebt wel gelijk vind ik, maar het was algemeen bekend dat deze posities bij Fener versterkt moesten worden, dus eigenlijk weer niet zo heel gek. Daarnaast, Fener heeft afgelopen jaren een verkeerd beleid gevoerd en transfers veel te laat gemaakt, waardoor nieuwe spelers niet eens meespeelden bij belangrijke wedstrijden, zoals voorronde CL tegen Spartak afgelopen jaar.

14 juni 2013 om 18:53

Zelfde geld voor Real, Chelsea dus ook ? De trainer is waarschijnlijk al bekend en de transfers worden gedaan in overleg.

Maar jij hebt natuurlijk iets nodig om te zeiken zoals gewoonlijk.

Het is grappig, Fener heeft toestemming nodig van de raad om transfers te doen, maar jij en je mede kleurgenoten blijven maar zeggen dat Aziz alles zelf doet.

Ik ken mijn eigen club beter dan jij en ik weet hoe het in zijn werking gaat, dus hou alsjeblieft je onzin voor je en feliciteer ons en move on naar de next topic waar je weer wat te vertellen moet hebben.

En had ik jou al gefeliciteerd met de aankoop van Erman ? Nee he.. Gefeliciteerd met Erman Kilic ! Hij heeft bijna net zoveel potentie als Alper Goed gedaan man !

14 juni 2013 om 19:09

Nou,gaan we zo beginnen.je kunt beter een vergelijking maken tussen

Chedjou,verkozen als beste verdediger van Ligue 1 en Bruno Alves,oude opa van Zenith

14 juni 2013 om 19:11

Dus als Chelsea, Real etc het doet, moet fener het ook doen @belhanda8??
De trainer is al 'waarschijnlijk' bekend volgens jou, maar ze hebben al 2 redelijk grote aankopen gedaan waar veel tijd tussen zat en nog steeds is er geen nieuwe trainer gepresenteerd..
Belachelijk beleid van Fener, misschien is de deal met de trainer bijna rond, maar het kan altijd op het laatste moment afketsen en dan moet de volgende target het doen met 2 spelers, die hij wellicht niet eens wou hebben. Hmmm dramatisch hoor. Kan echt niet.

14 juni 2013 om 19:15

Of tussen Chedjou en de beste verdediger van het afgelopen EK? Want die vergelijking kan je ook maken. En toen was hij gewoon net zo oud als nu.

14 juni 2013 om 19:35

Mzk

Heb ik ooit gezegd dat jij een naprater bent? Hierbij zeg ik het!

Eerst vraag je om informatie over het spel van Alves en je zegt dat je hem nooit hebt gevolgd. Vervolgens krijg je informatie en vindt hem opeens de beste van de wereld en verdedig jouw ongefundeerde punt.

Haha, nuanceer het op zijn minst!

14 juni 2013 om 19:36

Wat als de toekomstige trainer van Fenerbahce vindt dat Hasan Ali Kaldirim beter in zijn systeem past ? Heb je onnodig een buitenlandse speler gekocht. Hoe je het ook wendt of keert dit is belachelijk beleid dat gevoerd wordt door Fenerbahce.
De vergelijking Chelsea Real Madrid is ook belachelijk btw want als die clubs spelers kopen zijn dat meestal spelers die elke trainer wel zou laten spelen.

Je spreekt hier niet met je volle verstand maar meer met haatgevoelens jegens Gangstarr ..

14 juni 2013 om 19:41

Ehm... Waar heb jij het nu weer over knul? Alves kende ik al, Kadlec ken ik niet. En ik had het over Alves, gezien de vergelijking die Marlos maakte.

Reageer gewoon niet op me als je toch niks goeds te zeggen hebt aub.

14 juni 2013 om 20:01

@ belhanda

Is bij Real en Chelsea ook de technisch directeur weg ? Wie heeft deze transfers gedaan bij Fener ?

Erman Kilic ? Je zei dat het een goede transfer was van Galatasaray. Een speler voor de breedte. Je mag mij best uitlachen, maar dan zou je jezelf tegen spreken. Dat is ook niet de bedoeling lijkt mij.

14 juni 2013 om 20:13

Bij ons worden de transfers gedaan in overleg met de nieuwe trainer, en het wordt afgerond door Hasan Cetinkaya die ook in de staff van Aykut Kocaman zat.

Dat gezegd te hebben : Erman is idd een goede transfer voor de breedte , dat heb ik toen ook gezegd maar had jou niet gefeliciteerd dus hierbij heb ik dat ook gedaan.

Dit is een sneertje richting jou voor je opmerking over Ersan Martin.

Voor de rest no problems gozer.

14 juni 2013 om 20:23

Je had ons wel gefeliciteerd....maar goed ik speel het spelletje wel mee: Pffff waarom provoceer je !??!!

Hasan Cetinkaya doet de onderhandelingen, toch niet de technische analyse voor een transfer ?

14 juni 2013 om 20:28

Trouwens excuses de transfers worden niet afgerond door Cetinkaya ( hij is er wel bij ) maar door Abdullah Kigili en Zulfikar.

Technisch gedeelte wordt door Cetinkaya én door de nieuwe trainer gedaan.

Je wilt het heel graag brengen naar dat Aziz het doet, maar hij doet het niet. Hj zorgt alleen dat de Yonetim toestemming krijgt van de hoge raad om geld uit te geven.

Zoals je weet wordt elke euro nagecheckt je kan niet zomaar miljoenen uitgeven omdat 1 persoon dat wilt, daar heb je veel meer mensen voor nodig

14 juni 2013 om 21:12

Ja maar we kunnen echt wel zomaar miljoenen uitgeven. Dat hebben we toch ook gedaan bij het omkoopschandaal?!

14 juni 2013 om 19:14

Wil je zeggen dat Fener nu niet de beste verdediging van Turkije heeft? 5,5 mil voor Alves was een relatief marktconform bedrag, en voor Kadlec betalen we naar verluid tussen de 4 en 5 mil, wat ook zeker geen slecht bedrag is. En als vertrokken spelers doel je op Bienvenu en Sam? Die kan je amper meetellen..

En kap is met dat ge'hehehe' man. Zo kinderachtig. Van die in humor gehulde provocaties...

14 juni 2013 om 20:05

Mzk

De beste verdediging op basis van wat ?

Mzk: kan iemand mij iets vertellen over Alves ?
Mzk: kan iemand mij iets vertellen over Kadlec ?

Je hebt de spelers niet eens gevolgd, je kent ze amper, maar ze zijn wel goed genoeg om Fener te promoveren tot beste verdediging ? Knap.

Jij krijgt de Zuid Amerikaanse versie: jejejeje.

14 juni 2013 om 21:05

Toen melo naar gs kwam was hij toch ook probleemgeval. En vond iedereen hem slecht en zie nu . Het verleden zegt helemaal niks over een speler.

Het is een gok en je kan hem winnen of verliezen

14 juni 2013 om 21:07

In eerste instantie hebben wij de beste verdediging ja. Zelfs zonder Kadlec was dat denk ik het geval geweest. Onze zonale manier van verdedigen en slome backs Yobo en Bekir hebben ons echter vaak de nek omgedraaid.

En ik snap jou en je vriendje Bkorkmaz niet. Wanneer vroeg ik of iemand mij iets kon vertellen over Alves? Hem ken ik prima. Van zijn tijd bij Porto, van het EK 2008, en toen hij naar Zenit ging heb ik hem niet echt meer gevolgd. Het afgelopen EK zag ik hem weer, en speelde hij als een baas.

Stelletje kuddeschapen, niet zo veel elkaar napraten.

14 juni 2013 om 23:32

Hoe kan je nou zeggen dat Fener de beste verdediging heeft? Op basis van wat? Hoe weet je dat Alves het goed zal presteren bij Fener , of Kadlec?

15 juni 2013 om 00:53

Wait and see.

14 juni 2013 om 20:03

Is er ooit een voorzitter geweest met dubbelfunctie (doelend op trainer/voorzitter)?

14 juni 2013 om 20:43

Het bewijst niks, integendeel dit is het bewijs dat jij zomaar kladdert.
Aziz yildirim die doet wat hij wilt, en hij wilt de trainer nog niet presenteren.

Ot: Fener doet goeie transfers

14 juni 2013 om 21:49

Aziz doet inderdaad wat hij wil. Het is spijtig dat jullie dit door de vingers zijn.

wel weer een bijna dertiger
hij lijkt me wel een goede verdediger

Dit is zeker wel een betere linksback dan Ziegler en is altijd inzetbaar voor Leverkusen wanneer hij fit is. Hij is wel 28 jaar en ze konden betere een jongere LB halen maar in ieder geval beter dan Ekotto waar ik niet echt van overtuigd ben.

14 juni 2013 om 19:17

We hebben HAK nog als jongere LB. Ik was best tevreden over hem de laatste paar wedstrijden. Hoop dat we hem gewoon blijven opstellen, en Alves en Kadlec samen achterin zetten.

14 juni 2013 om 20:39

Dat moeten we juist niet doen, we moeten Serdar halen en Alves - Serdar zetten en linksback Hak/kadlec

Trouwens we hebben met Salih dé absolute smaakmaker van de Turkse talenten binnen, hij steekt er tegen zijn leeftijdsgenoten met kop en schouders boven uit !! Hij speelt écht goed

14 juni 2013 om 21:14

Ik had het over het heden he. Als Serdar komt zal het idd anders zijn, maar dat duurt nu wel erg lang. De ene dag is hij er bijna, de andere dag wil hij niet weg bij Stuttgart. Ik snap er ook niet veel meer van.

Waar is de wedstrijd te zien dan? Hoop dat onze volgende trainer Salih standaard laat spelen ipv Baroni. Geweldig om naar die jongen te kijken. Heb je zo een troef in handen, stel je hem niet op... Ben daardoor vaak boos op Aykut geweest.

14 juni 2013 om 23:52

HAK bakt er ook echt niks van man. Zo erg overschat , soms denk ik bij mezelf "waar is hij mee bezig" ? Rent als een Turk zonder kop heen , met zijn blinde paard voorzetjes hhahahaha.

15 juni 2013 om 00:54

Klopt, maar in de laatste paar wedstrijden, vooral tegen Galatasaray en Trabzon, speelde hij als een baas. Als hij dat vaker laat zien wil ik hem best als LB zien.

goede transfer op zich als we het puur op het voetbal technische houden, t zal er ook even aan liggen of hij weer zijn niveau kan op pikken, hoop voor fener dat ze niet te veel betalen aan hem.

Prima aanwinst.. Een linksback was ook noodzakelijk en bij deze is Kadlec een goede en ervaren speler.

Goede transfer van Fener, als ze hem als CV gaan opstellen hebben ze een heerlijke kern van een verdediging. Bruno alves ft. Kadlec.

Een goede versterking. Kan zowel op de linksachter positie als in het centrum van de verdediging. Dus multifunctioneel. Mensen die een opstomende back à la Gokhan Gönül verwachten zullen teleurgesteld zijn, want Kadlec is een pure back waarvan de verdedigende capaciteiten groter zijn dan de aanvallende. Aangezien het bestuur geen bal verstand heeft van welke spelers er moeten komen, ga ik er van uit dat Ridvan Dilmen de adviseur is. Denk wel dat hij regelmatig met het bestuur telefoontjes pleegt over de te halen spelers. Maar of Ridvan Dilmen ze wel of niet goed vind, het gaat om de keuze van de trainer.

Of je kiest een trainer en deze levert een transferlijst in bij het bestuur. Zijn eigen eisen en zijn tactiek om die gekozen spelers erom heen. Of je schraapt een groep nieuwe transfers bij elkaar, stelt daarna vervolgens de trainer voor de groep en die moet er wat moois van maken. Aziz Yildirim handelt verkeerd bij het tweede geval. Ik had gewild dat de trainer al bekend was. Waarschijnlijk is hij ook al bekend, maar wordt er tijd gewonnen. In de tussentijd worden er betere (duurdere buitenlandse) opties bekeken.

Ik wacht maar gewoon af en dan zie ik wel wat er gebeurd. Iets wat nooit zal veranderen is mijn trouwe en keiharde steun aan mijn club! Forza Fener!

14 juni 2013 om 19:21

Hoe zit het met Younès Belhanda, Óscar Cardozo van Montpellier en Benfica?

On: Als ik Fener was, zou ik vol voor Václav Kadlec gaan. Echt een talent, een neusje voor de goal en kan je later veel geld gaan op leveren voor je club Fenerbahçe. Ik bedoel, met ouwe vedette's krijgje nooit iets voor terugkeer als ze weg gaan bij een Turkse ploeg.

(kortom) Ik had het wel geweten, deze jonge-jongen gehaalt en later met winst verkopen.

14 juni 2013 om 19:25

Ja ik dacht in eerste instantie idd dat hij het was. Jammer. Maar we hebben al genoeg spitsen, vooral als Cardozo gaat komen.

14 juni 2013 om 19:31

De trainer die dezelfde mentaliteit had als jij hier aangeeft, is onlangs opgestapt. Aykut Kocaman, onze ex trainer wilde vooral jonge spelers met potentie halen, monteren in zijn systeem en Fenerbahçe als een motor laten draaien. Hij is door meningsverschillen met de voorzitter, Aziz Yildirim, opgestapt. Yildirim leunt wel op oude vedettes. Aykut had ondermeer Belhanda, Zouma van Saint Etienne en Senjad Lulic van Lazio op het oog.

Belhanda is zeker een betere voetballer dan de huidige nummer 10 die we nu hebben, Cristian. Deze Braziliaan is zo lui en voegt vrijwel niks toe, heeft een leuk schotje maar daarmee is alles gezegd. Mensen genieten meer van zijn afro dan van zijn kwaliteiten op het veld. Ik zou het niet erg vinden als Belhanda deze wandelende tak komt vervangen.

Cardozo is al bijna rond!

14 juni 2013 om 19:56

vd.vaart

Vaclav Kadlec. Dat is die gozer van paar fm's terug. Hij was een topper in wording, maar nu hoor ik steeds minder over hem. Had hem voor het laatst tegen Feyenoord zien spelen en hij was tevens de uitblinker (als ik mij niet verkeerd herinner). Is die zich aan het ontwikkelen of niet?

Hem zou ik zeker (in de toekomst) bij Galatasaray willen zien, als het Kadlec-profiel in mijn hoofd overeenkomt met de echte Kadlec.

14 juni 2013 om 20:06

Forzafener

Broer, over Baroni gesproken. Heb je bij Sporx gelezen wat Kemal Bilgin over Baroni zei op de vraag: 'wat zou je ervan vinden als Baroni een Turkse nationaliteit zou aanvragen, moet FB hem dan behouden?'

Ik garandeer je een lachkick.

14 juni 2013 om 20:21

Hahaha broer.

Heb het speciaal opgezocht omdat je mij nieuwsgierig maakte. Ik kreeg inderdaad een lachkick. Tsja het is toppunt van droogte, maar ergens haalt hij wel op een fenomenale manier uit. Hij geeft op een bijzondere wijze aan dat Cristian teveel verdient. Maar kom op man.. Cristian is geen Fener waardige speler en hij verdient zoveel, echt zonde man.

Overigens heeft Bilgin niet veel verstand van zaken. In hetzelfde interview geeft hij aan dat Cardozo ons niks zal toevoegen. Een spits als Cardozo is van meerwaarde voor elke club!

14 juni 2013 om 20:28

Hahahaha, ik moest ook echt lachen man. Ik zag het op school, iedereen begon om zich heen te kijken!

Kemal Bilgin snapt er inderdaad niet veel van (hij is wel één van de weinige Fb-analisten die dan ook echt zijn Anti-aziz houding laat zien). Die over Cardozo is inderdaad fanta, dat zegt hij alleen om het bestuur onderuit te halen.

Baroni vindt het allemaal oké, geld komt binnen. Alleen tegen Trabzonspor speelt hij verdienstelijk, voor de rest huppelt hij een beetje en that's it. Dus als je over paar maanden een bericht krijgt dat Baroni is bekeerd, dan weet je het.

Vindt het een slechte transfer onlangs dat ik hem niet heb zien spelen. Fenerbahce kan echt geen transfers maken. Okee dat een linksback nodig is als back-up begrijp ik wel maar Kadlec is al 28 ipv daarvan kan je gwn HAK elke wedstrijd laten spelen hij is 23 jaar zo kan hij zich ook door ontwikkelen en als backup haal je liever iemand uit turkije.

14 juni 2013 om 19:19

Hoe kan je het een slechte speler vinden als je hem niet heb zien spelen..... Hij is 28, dus kan nog zeker 4 a 5 jaar mee. Het kan zijn dat Kadlec en Alves gewoon centraal opgesteld gaan worden, en HAK linksback. En anders gaat Aykut rouleren.

14 juni 2013 om 19:30

Ik zeg niet dat ik het een slechte speler vindt, maar een slechte transfer. Dat hij centraal achterin kan spelen klopt, maar Fenerbahce heeft daar toch genoeg spelers voor. Vind trouwens Yobo nog steeds de beste centrale verdediger bij Fener.

14 juni 2013 om 19:38

Yobo is sterk, maar heeeeel sloom. Maakte ook veel foutjes afgelopen seizoen. Blijkbaar bied een Engelse club 2 miljoen pond voor hem, ik zou het gelijk doen.

14 juni 2013 om 21:27

Yobo is misschien traag maar bewaart altijd de rust en zoekt meestal een voetballende oplossing. Wat ik bedoel is dat ze i.p.v. Kadlec een jongere buitenlandse speler of een turkse speler konden halen maarja we zullen het wel zien.

14 juni 2013 om 22:23

Gozer meen je dit nou?
Fener is geen team waar je wisselvallig mag zijn, ze verwachten veel van je daarom worden jonkies ook meestal verhuurd. snap je?

14 juni 2013 om 22:34

Welke jonkies heb jij het over gozer ?

14 juni 2013 om 23:26

Okan Alkan, Berk Elitez, Gokay Iravul

15 juni 2013 om 02:23

Ertugrul Taskiran, niet te vergeten. Hasan Erbey. Onur Karakabak. Okan is trouwens wel verkocht aan Bucaspor.

15 juni 2013 om 03:53

Juist Ertugrul Taskiran ook nog!

Okan is volgens mij echt verhuurd ?

15 juni 2013 om 04:28

Nee man, helaas verkocht aan Buca. Jammer, want ik zag in hem de opvolger van Gokhan, twee jaar geleden.

15 juni 2013 om 10:13

Al deze jongens worden later gebruikt bij transferdeals en geen een breekt er helaas door.

15 juni 2013 om 14:50

Gokay is de dragende kracht bij Manisa hoor ik, ervan uitgaande dat dit klopt kan hij over 2-3 jaar zeker bij Fener potten breken. Ertugrul is ook erg goed, ik zag in Mert de opvolger van Volkan, maar Ertugrul heeft mij meer overtuigd. De andere spelers moeten het nog laten zien, maar van Hasan Erbey hoorde ik dat het een groot talent was.

We hebben ook nog eens Aziz Ceylan in de jeugd rondhuppelen en dat wordt, als hij kansen krijgt, een grote (hoop ik). Heb hem een aantal keer zien spelen en ik vond hem goed. Nou ook hopen dat Recep Niyaz zich Salih achtig ontwikkelt en we hebben een mooi team dat al lang bij ons speelt over zo'n 5 jaar.

Goeie transfer. Ik ben gecharmeerd van spelers uit het Oostblok. Zijn erg gedreven en echte professionals zie Ujfalusi en Sivok. Kadlec is een teamspeler en zal zeker wat toevoegen aan fb, gefeliciteerd mensen.

14 juni 2013 om 19:18

Precies jij bent de 1e die dat hier zegt en je hebt helemaal gelijk ! Oostblok spelers zullen altijd een bepaald niveau halen en daar nooit onder vallen. Het is aan de trainer en t team om he, naar een hoger niveau te trekken.

Scherpe opmerking man !

14 juni 2013 om 20:57

Ik vind Belhanda meest objectief typende turk op deze site.
Wat een capaciteit van kennis, als ik wat van jou lees twijfel ik er niet eens over duimpje omhoog voor jou broeder!

Ik begrijp het volkomen als een GS ( met Fatih Terim) minder opvalt als fener dat doet ( zonder een gepresenteerde trainer) .
Aziz is gewoon bezig om Gs zuur te maken wat hem ook lukt, kan ik zien aan reacties van bepaalde snotneuzen hier.

14 juni 2013 om 21:05

Haha bedankt man ! Dat waardeer ik echt en het doet me goed !

Je moet je zelf trouwens meer vertonen, reageer meer !

14 juni 2013 om 21:45

Wahahaha.

Een fener fan die Cardozo heet, geeft een fener fan die Belhanda heet een compliment. Zijn jullie familie van elkaar ? Ik zie namelijk een gelijkenis....

14 juni 2013 om 22:07

Hahahaha. sesli guldum (ik lachte hardop)

En naar verluidt zijn de transfergesprekken voor Cardozo momenteel stopgezet. Overigens gaf Cardozo's zaakwaarnemer aan dat zij geen concreet bod hebben ontvangen uit ''turkije.''

14 juni 2013 om 22:24

Jaloers Gangstarr ?

14 juni 2013 om 22:41

Lach jij echt zo? Whahahaha wat is er mis mee met haha?
En wat boeit het jou eigenlijk?
Ben je jaloers dat ik hem een compliment geef?
Oscar Cardozo is mijnn favo speler mag dat ?

Heleboel vragen mag jij antwoorden

14 juni 2013 om 22:44

Omdat het even voor je goed uitpakt, geloof je meteen wat er in de media wordt gezegd.
Je bent een topper brackish

14 juni 2013 om 22:55

Belhanda

Het is je gegund. Je kunt wel stellen dat veel mensen aan jou denken als het gaat om Fener op Voetbalzone.

Jaloers ? Kom op man. Je kent mij beter dan dat.

14 juni 2013 om 23:04

Komt dat omdat ik zijn familie ben of reageert Belhanda gewoon inhoudelijk goed ?

14 juni 2013 om 23:17

Gangstar

Ik voel me gevleid man..

Ik maak maar een grapje gozer, op de complimenten die ik krijg zal jij niet jaloers worden, zo 'goed' ken ik je idd wel.

Maar op onze transfers wordt je vast bloedheet

14 juni 2013 om 23:40

Belhanda is een van de meest gerespecteerde leden van Voetbalzone. Zijn reacties zijn altijd objectief , echt een Ridvan Dilmen achtige Analist. Ik geniet altijd van zijn mooie opbouwende reacties met veel sterke punten erin. Ga door Broertje!

ON: Hoe zit het met Cardozo? Zijn jullie er mee bezig of is het genoeg zo?

15 juni 2013 om 03:56

Bedankt broer ! Ik waardeer het enorm.

Geen idee, ik weet net zo veel als jij

Als het goed is verdiend hij 9 ton netto in Portugal, bij ons kan hij 2.3 miljoen euro netto verdienen exclusief bonussen... Volgens mij komt hij wel deze kant op vroeg of laat

15 juni 2013 om 12:40

Ik weet niet veel over Fener, jij hoort toch veel over Fener te weten

Ik hoor ook veel geruchten over Eto'o en Kaka , enige idee ?

15 juni 2013 om 15:59

Over Kaka heb ik niks gehoord, Eto'o ook niks.. Eto gaan jullie volgens mij aantrekken !

Voor de jongens:

Kadlec is gehaald voor de linksbackpositie. Hij was voor zijn blessure een dragende kracht, maar erna heeft hij zijn gewenste niveau niet kunnen halen. Dus we moeten het maar even zien.

Hij heeft een standaardniveau en zal zelden een belabberde partij spelen, maar veel beter dan zijn normaal niveau zal hij ook niet halen. Je haalt hier normaal gesproken stabiliteit in huis, maar na zijn zware blessure twijfel ik erover.

Nu het bestuursgedeelte van deze transfer. Stel eerst een trainer aan en kom daarna met spelers. Dit is hoogstwaarschijnlijk een Aziz-transfer, of de onofficiële trainer wilde koste wat het kost Kadlec zien! Welke van de twee!?

Aziz, Aziz, Aziz. Ach, Aziz, vah Aziz.

Gefeliciteerd mannen.

14 juni 2013 om 22:41

Broer, we moeten ook niet vergeten dat Terim helemaal niet zat te wachten op Drogba, maar op die Braziliaanse linksback. Een trainer kan niet altijd het laatste woord hebben. Anders zul je Orduspor-taferelen tegenkomen. Cuper heeft de selectie volgestopt met Spanjaarden/latino's die er helemaal niks van bakken. Of Benitez die in zijn Liverpool tijd een stuk of 35 Spanjaarden naar de club heeft gehaald.

Dat terzijde, vind ik Kadlec nou geen speler waarvan ik zeg, wow. Aykut is toch weg omdat Aziz sterren wilde halen? Moet Kadlec een sterspeler voorstellen?

Zeer goeie transfer van Fener! Kadlec 'van wat ik heb gezien van hem' is het een voetballer dat niet Super goed is ofzo maar wel altijd een vaste niveau haalt en die is wel goed genoeg voor dat van Fener denk ik. HAK vond ik in het begin wel oké maar is zeer wisselvallig en wilt altijd te veel merk ik van hem.

14 juni 2013 om 22:47

Memuba wel raar dat iemand dit zegt die voor Galatasaray is. Als je toch zo eerlijk probeert te zijn meld er dan ook bij dat iedereen weet van jullie belastingfraude waar niks aan wordt gedaan en zelfs in 2011 zelfs belastingontheffing krijgen. Anders had je een schuld die nooit meer betaalbaar zou zijn voor jullie. Fenerbahce en Bursaspor zijn de eenige 2 zonder belastingschulden vraag me af hoe het verschil tussen Fenerbahce en Galatasaray zou zijn geweest als Fenerbahce ook zoiets had gekregen dat ze nu eigenlijk dus schuldvrij waren.

En meld er ook ff bij dat jullie telkens aan het rotzooien zijn op het beurs, zelfs eigen supporters hebben zich beklaagd bij de rechtbank.

Hele misselijke club is Galatasaray ze zijn alleen maar bezig om Fenerbahce kapot te krijgen met bepaalde mensen binnen de regering die puur problemen prive met de voorzitter van Fenerbahce hebben.

Maar nog steeds ondanks alle tegenslagen zijn ze te oppermachtig dan zou ik het gewoon accepteren en mijn mond houden.

Zelf neemt jullie club Fenerbahce als voorbeeld. Eerst komen zij met sterren daarna jullie, eerst komen zij met Fenercell daarna komen jullie met zoiets eerst komen zei met een stadion (regering heeft geholpen) maar grond is van het club het vergroten van wat aantal miljoenen heeft gekost zelf gefinancierd.

Jullie daarentegen krijgen alles gratis! waren bepaalde voorwaarden in contract wat jullie moesten doen als jullie dat stadion kregen. Nergens aan gehouden en geen gevolgen?

En bij clubs als Besiktas, Fenerbahce, Galatasaray wordt alles openbaar gemaakt wat komt erin wat gaat eruit wat is waarvan maar alles over het stadion de inkomen etc noem maar op is niks bekend over gemaakt?

dus altijd gematst worden altijd het voordeel krijgen miljoenen wat jullie moeten dokken ontlopen en nog steeds zo een wanprestatie qua financieel? onbegrijpelijk.

Eentje komt met één bigass grote reactie ^

Ik zeg het al vooraf. Kadlec wordt een miskoop! Ik voel het gewoon , dat Fener het zal verprutsen door hem met Joseph Yolo te vervangen. Kadlec wordt zo matig , dat zelfs Bekir hem uit basis zal spelen.

Had paar beelden gekeken van hem , en moet zeggen dat het niks wordt. We zullen het zien met Bruno Alves , want het kan alle kanten op. Alves kan zomaar alles verpesten , of matig presteren.

Edit Dammie
Laatste zin verwijderd

Toch is het wel raar dat het bestuur spelers koopt zonder een trainer. Kan je net zo goed geen miljoenen uitgeven aan een trainer en gewoon zelf begeleiden .

Dus zo te zien mag ik Fenerbahce en de fans feliciteren met een Turkse coach genaamd ersun yanal (kan je onder de duim houden, aziz zijn duim wel te verstaan).

ja gs supporters dat is nogal een duim hey....

@bursaspor16

Waarom ben je zo negatief aan het praten over GS? Heeft GS je zo erg pijn gedaan?

Wij Fenerbahce kapot krijgen? Nee hoor... Je weet meer dan een GS supporter. En telkens zie ik bij je reactie 'bursaspor' en 'fenerbahce' terug komen. Je toont zo een opgewonden gedrag dat ik kan zien dat je met deze 2 namen Galatasaray kapot probeert te krijgen. Hey kill doe rustig van deze 2 namen gaan we echt niet kapot.

13-06-2013 Istanbul Rechtbank: Geen bewijs dat Galatasaray belastingfraude heeft gepleegd. HOE Voelt Het?

Wij nemen niemand als voorbeeld. Ik zie geen dictator als voorzitter. Aziz Yildirim is een dictator dat staat vast en Unal Aysal integendeel ik zie hem alleen maar samenwerken met zijn staff. Owja, nog een tijdje terug heeft Unal Aysal bevestigd dat aan de jeugdopleidingen (dus elk branche) gewerkt wordt. Ik zie bij Fener geen speler van eigen jeugd? WIE Nemen WE NOU ALS Voorbeeld?

Je komt steeds met oud nieuws zoals 'gratis' stadion etc. De grond van Ali Sami Yen stadion met een waarde van 416 miljoen en 500 duizend TL is anders wel kado gegeven aan de staat ? Dus het is helemaal geen gratis stadion. Dit is gewoon een win-win situatie.

We nemen Fener en vooral Bursa niet eens serieus laat staan als voorbeeld Als dat zo zou zijn geweest waren we dit jaar echt geen kampioen met 4/5 verschillende branche's. Vandaag de laatste wedstrijd en als we die winnen is de heren basketbalteam ook kampioen. Wie nemen we nou als voorbeeld??

Wij zijn Fener niet die door omkoopschandalen gaan veroordeeld worden door de Uefa. Wie nemen we nou als voorbeeld?

Alles is gewoon duidelijk. We hoeven niks te dokken. En Financieel gezien gaat het de laatste 2 jaar sinds Unal Aysal de voorzitter is heel goed maak je daar maar geen zorgen over. Unal Aysal is een echte zakenman. Sinds 2011 tot heden zijn de financiële schulden gedaald met meer dan 100 miljoen dollar.

Haddinizi bilin!

15 juni 2013 om 12:51

Je weet dat Fener de afgelopen 5 jaar 4 keer kampioen is geworden met basketbal, en jullie al 23 jaar niet?
Word een beetje Fener - Turkiye Kupasi achtig hier. Haha.

Het is een feit dat jullie extra gegund word. Jullie belastingschulden zijn kwijtgescholden, terwijl Fener het wel heeft moeten betalen. Stel je eens voor als dat ook bij Fener gebeurde, hoeveel extra geld we dan zouden hebben.. Stadion gratis gekregen..

En geef hem eens ongelijk. Fener was idd de eerste met een Tv-zender. Fener was idd de eerste met een telefoonprovider. Jullie faken alles maar na, en dan zijn jullie de grootste van Turkije? Ga weg man. De enige reden dat jullie kampioen zijn geworden is omdat Fener zijn sterkste team ooit uit elkaar viel door het omkoopschandaal. Anders was het nog steeds plaats nummer 8 voor jullie.

En eigen jeugd? Wie hebben jullie behalve Semih Kaya? Bij ons is Semih uit eigen jeugd, Recep Niyaz uit eigen jeugd, Mert uit eigen jeugd, Ertugrul Taskiran uit eigen jeugd. Olcan van Trabzon komt ook bij ons vandaan, en zo zijn er nog een paar.

15 juni 2013 om 16:40

Orospu cocugu voor jullie is het Galatababa voor ons is het Galatasaray, en kom niet eraan praat normaal.

Respect komt uit 2 kanten niet 1.

15 juni 2013 om 16:45

Dus omdat jullie eerder een eigen zender hebben zijn wij de na-apers? Beetje logica jongeknul. Met jouw theorie zijn wij dus de na-apers van Besiktas, omdat zij eerder zijn opgericht?

Ik zie geeneen speler uit eigen jeugd in de basis? Dan kan ik net zo goed onze A2 opnoemen.

Sterkste team uitelkaar gevallen? Hoezo denk je? Dat soort spelers hebben misschien een trots om weg te gaan.

Jullie Fener fans zijn kinderachtig altijd maar denken dat jullie de beste zijn. Hey man ik heb alles opgenoemd daarboven. Gefeliciteerd met Kadlec en succes nog.

15 juni 2013 om 17:34

Ja. Dat klopt. Jullie willen maar altijd doen denken dat jullie de beste en de grootste van Turkije zijn door die Uefa cup van jullie, maar vergeten daarbij een heleboel details. Jullie voetbaltak loopt nu een kampioenschap voor op ons, maar als sportclub in geheel kunnen jullie Fener nog laaaang niet inhalen. De eerste drie plekken zijn van Fener, daarna komt de rest pas.

Het heeft niks met kinderachtig of 'denken dat we de beste zijn' te maken. Het komt gewoon door die grootheidswaanzin die de afgelopen twee kampioenschappen bij jullie gecreëerd hebben.

15 juni 2013 om 18:50

Voor mij maakt het echt niet uit wie de grootste sportclub is. Ik ben niet in race met Besiktas of Fener en helemaal niet met Bursaspor. Het is gewoon clubliefde en dat jij voor Fener bent maakt niet uit broeder daar heb ik respect voor, maar ik ben het zat om steeds Anti-gs reacties te lezen. Eerste en de laatste keer dat ik me er mee bemoei nu. Zonder respect geen voetbal! We hebben allemaal een Turks achtergrond en dan worden we hier en daar door elkaar voorschut gezet. Hou van je club, maar ga geen discussie starten (niet persoonlijk tegen jou).

15 juni 2013 om 19:04

Ja kijk, het is een soort kettingreactie die word uitgelokt. Ik heb vaak genoeg geprobeerd me in te houden, maar als ik dan (zelfs van leden die hier al jaren zitten) elke keer weer provocaties lees dan kan ik mezelf ook niet inhouden. En het ene lokt het andere dan uit.

Wat wel grappig is is dat de Turken elkaar tegenover de Nederlanders beschermen, maar als we tegenover elkaar staan elkaar de huid vol schelden.

Niet echt een slechte transfer, maar onnodig en zal niet veel toevoegen. Het zal wel moeilijk zijn om goeie spelers aan te trekken als je zal worden verbannen door de Uefa voor Europese deelname. Wie wil er nou bij een club spelen die niet eens mee mag doen in de Europa League.

Wauw sportief van Ömer om hem meteen bij te praten over onze club.. Hij mag zelf ook wel komen tekenen !

3 jaar getekend , speler is 28 een goede deal !

Ben benieuwd hoeveel we hebben betaald en wat zijn salaris zal zijn.

Als buitenstaander in deze discussie had ik een vraag. Spelen er eigenlijk veel Turkse spelers bij de topclubs die ook nog iets toevoegen of wordt alles gehaald van buitenaf?

15 juni 2013 om 16:52

De topclubs hebben allemaal dragende Turkse spelers, wat ook moet aangezien wij een regel hebben dat we een x aantal Turken moeten opstellen.

15 juni 2013 om 17:02

Persoonlijk vind ik dat een goed idee anders zit je dadelijk opgescheept met een vreemdelingenlegioen. Al zal de transferwaarde van Turkse spelers hierdoor aardig omhoog schieten. De vraag is groot en het aanbod is minder.

15 juni 2013 om 17:29

De prijzen voor Turkse spelers die een beetje kennen ballen zijn al de lucht in geschoten ! Zeker omdat alle topclubs die Turkse spelers willen !

Je mag maar maximaal 6 buitenlanders in je basis-elf dus ja, je zult wel turkse spelers in de basis zien.

Volgens mij heeft Fener nu het limiet bereikt van het aantal gecontracteerde buitenlanders? Ik vraag me af wie er weg zal gaan aangezien Aziz 'sterren' wil aantrekken.

Weer een sterke speler naar de turkse competitie het afwachten hoe het in Rusland, Portugal en Italie gaat verder lopen want ze hebben in mij ogen kans om bij de grootste 5 competitie te horen.

Duitsland 1
Spanje 2
Engenland 3
Franrijk 4
Italie/rusland/portugal/turkije 5

15 juni 2013 om 18:33

de itliaanse competitie ligt een stuk hoger als de turkse hoor juventus milan napoli zijn denk wel beter dan de top van turkije alleen napol schat ik miss wel even hoog in als fenerbache galatasaray

15 juni 2013 om 18:45

De enige absolute topclub in Italie is hedendaags nog Juve. Denk dat we Milan, Inter en Napoli wel aan kunnen. Juve zal een stapje te hoog zijn.

15 juni 2013 om 19:21

Juve is de absolute chef in Italie
- Hier komt helaas geen Turkse ploeg bij in de buurt

Napoli , Milan , Fiorentina
- ook hun zijn 'normaal gesproken' sterker dan onze topclubs , maar waar je tegen Juve 8 van de 10 keer verliest, zal dat tegen deze tegenstanders niet het geval zijn. Behalve Fiorentina zijn ze kwalitatief ook sterker dan onze clubs.

Inter is dramatisch, daar walsen wij over heen :P

Ken hem niet echt maar denk dat het wel een goeie versterking is. Want hasan ali kaldirim heeft niet echt iets laten zien ze hadden denk meer verwacht

Dit is een hele goede transfer. Voor de Fenerbahce supporters die deze jongen niet kennen:

Het is een van mijn favoriete verdedigers van de Bundesliga. Betrouwbare back en ijzersterk.

Dit is een uitstekende aankoop van Fenerbahce en als Galatasaray supporter ben ik eigenlijk best jaloers.

Waar wij nog altijd Erman Kilic of wat dan ook halen, heeft Fenerbahce een serieuze versterking gehaald.
Proficiat!

Zo lange tijd niet meer aanwezig geweest, in de hoop dat het niveau met de tijd weer wat zou aantrekken. Tot mijn diepste betreuren is dit nog steeds niet het geval.

Wat ik weer lees; Gs dit FB dat. Terwijl het hier over een speler gaat dat aangetrokken word door Fenerbahce. Voor de mensen die het vreemd vinden, dat er een speler word aangetrokken door de club zonder dat er een trainer zit. Het is niet zo dat dit voor het eerst gebeurd. Jullie vergeten, dat er nog altijd een technische staff, aanwezig is bij een club. Of iets dat "scouting" heet. Denken jullie echt dat bijvoorbeeld, Aykut of Terim ieder speler zelf bekijkt? Ze hakken louter de knoop door. Dit kan een technische staff ook wel doen

Kadlec, een sterke speler, die afgelopen seizoen last heeft gehad van een blessure. ik had liever gewoon een Turkse speler op die positie gezien, maar nuttig is hij in ieder geval. De verdediging kan nu ook rouleren, vanwege twee aankopen die zowel op de back positie als centraal kan spelen.

De vraag blijft nu, wie word ons trainer? er gaan sterke geruchten rond dat dit Yanal word. Heb persoonlijk toch liever Vural als er een turkse trainer aan het roer moet komen staan. Droomtrainer blijft voor mij nog altijd Zico!

Ik vind Kadlec een goede speler maar Fenerbahce had hem wat mij betreft niet nodig. Ze hebben Hasan Ali Kaldirim, wat een redelijke back is maar wel handig ivm de buitenlanders regel. Ben benieuwd wie Aziz Yildirim allemaal nog gaat halen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren