Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Uitblinkende doelman enige debutant in Engelse nationale ploeg

Laatste update:

Het gaat goed met Alex McCarthy. De doelman kreeg in april zijn basisplaats terug bij Reading en keepte direct de wedstrijd van zijn leven, toen hij Liverpool met enkele geweldige reddingen van scoren afhield (0-0). McCarthy bleef ook in de duels hierna goed presteren en werd al in verband gebracht met de nodige clubs. Roy Hodgson wil wel wat meer zien van de doelman.

/

Donderdag werd de Engelse selectie voor de vriendschappelijke wedstrijden tegen Ierland en Brazilië bekendgemaakt en McCarthy debuteert in de groep. De 23-jarige goalie speelde wel al drie interlands voor Jong Engeland en zit nu voor het eerst bij de selectie van the Three Lions. Hij is overigens de enige debutant in de groep.

Andy Carroll is weer terug, na enkele goede prestaties voor West Ham United, en Daniel Sturridge (die afgelopen weekend nog een hattrick maakte tegen Fulham) is ook beloond voor zijn goede vorm bij Liverpool. Europa League-winnaar Chelsea levert drie spelers, te weten Frank Lampard, Gary Cahill en Ashley Cole.

De volledige selectie:

Doel: Ben Foster (West Bromwich Albion), Joe Hart (Manchester City), Alex McCarthy (Reading)

Verdediging:
Leighton Baines (Everton), Gary Cahill, Ashley Cole (beiden Chelsea), Phil Jagielka (Everton), Glen Johnson (Liverpool), Phil Jones (Manchester United), Joleon Lescott (Manchester City), Kyle Walker (Tottenham Hotspur)

Middenveld: Michael Carrick, Tom Cleverley (beiden Manchester United), Frank Lampard (Chelsea), James Milner (Manchester City), Alex Oxlade-Chamberlain, Theo Walcott (beiden Arsenal)

Aanval: Andy Carroll (West Ham United), Jermain Defoe (Tottenham Hotspur), Wayne Rooney (Manchester United), Daniel Sturridge (Liverpool) en Danny Welbeck (Manchester United).

Engeland kan volgend jaar het WK winnen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Joe Hart lijkt eindeloos krediet te hebben terwijl ik die ontzettend vind tegenvallen. Een slippertje kan elke doelman hebben maar bij hem waren het er dit seizoen wel heel veel.

16 mei 2013 om 14:42

Ja, maar Engeland moet sowiezo een goede keeper hebben.

Elke keer gaan ze er in de kwartfinale toch na penalties uit???

16 mei 2013 om 16:03

Dat ligt meer aan hun penaltynemers dan aan hun keepers.

16 mei 2013 om 16:10

Ja, heb je gelijk in, maar als je een keeper hebt die 3 penalties houd win je ook

16 mei 2013 om 14:42

Buiten Butland om heeft Engeland weinig opties.

16 mei 2013 om 14:49

De keeper van Celtic zou ik toch ook een kans geven als ik de coach was.

16 mei 2013 om 14:55

Inderdaad. Ruddy en Forster zijn veel betere keepers dan Foster, die afgelopen week ook weer goed mis zat.

16 mei 2013 om 14:56

Fraser Forster zou ik ook als tweede doelman selecteren, wat hij bijvoorbeeld in de Champions League liet zien was echt geweldig. Helaas speelt hij nog in de Schotse competitie, een league die niet vergelijkbaar is met de Engelse Premier League.

16 mei 2013 om 15:55

Ruddy is bijna het hele seizoen al geblesseerd.

16 mei 2013 om 16:29

Klopt. Ruddy kwam afgelopen weekend terug, juist tegen West Brom met Foster in de goal. Maar wat ik gewoon wil zeggen, is dat ik Ruddy een veel betere doelman vind dan Foster, niet zo zeer wat op dit moment goed zou zijn voor Engeland.

16 mei 2013 om 21:43

Een beetje off topic, maar zou Forster niet een aardige keeper zijn voor Barcelona, ik bedoel hij is goedkoop en heeft veel potentie.

On topic: Engeland heeft weer eens een aardige selectie, zoals bijna altijd. Hun selectie is nooit slecht, maar ze missen altijd net dat kleine beetje kwaliteit om het tot kanshebber te maken voor internationale prijzen.

16 mei 2013 om 15:22

Ja, maar Engeland kan alleen maar tevreden zijn met een keeper die punten voor je pakt. Daar konden ze een aantal jaren geleden alleen maar van dromen. Joe Hart is zo een keeper waarmee je ver kan komen op een toernooi.

Mccarthy was ook de eerste aan wie ik dacht en wie het heeft verdient. Mccarthy vind ik een zeer groot talent. Ik vind hem ook verder dan Butland.

16 mei 2013 om 14:46

Klopt, hij is namelijk ook al ouder. Maar je hebt gelijk! Beiden prima talenten! Iets voor Arsenal? Die Wojczsjzjzcsjek Sjzcsjzjsjzjezsnetniej (kan zijn dat ik een 'c' vergeten ben) is ook niet van het niveau wat Arsenal nastreeft, al heeft hij wel veel talent natuurlijk. Dat is wel een afweging, aangezien niemand weet welke beter gaat worden.

16 mei 2013 om 15:23

Heb jij Butland weleens zien keepen dan? Heb veel over hem gehoord, maar nog nooit live gezien.

16 mei 2013 om 18:27

Butland pakt op 19 jarige leeftijd de nodige punten voor Birmingham City hoor, maar vooral positioneel kan hij nog een hoop leren, en zijn blunder tegen Hull waar hij duidelijk stond te slapen was nog een leermomentje

Redelijke selectie, maar Duitsland is denk ik gewoon favoriet volgend jaar, met Spanje, Argentinië en Brazilië als andere grote kanshebbers.

Lekker offensieve selectie en dan zie je een bal vast houdende spits erbij haha!

16 mei 2013 om 16:48

Haha, ik snap sws niet wat Carroll hier doet... Wat een waardeloze vent is dat zeg. Ik vraag me eerder af waar Lennon is! Dat vind ik toch zo'n wendbare rat (in positieve zin). Lijkt me echt een plaag voor iedere links back. Evra kan er in ieder geval over meepraten haha.

Dit England acht ik weer niet in staat om het ver te schoppen op het Wk.

Waar is Butland? Grootste keepers talent van Engeland.

16 mei 2013 om 14:46

Die gaat mee naar het EK met Jong Engeland, vandaar dat hij hier niet werd opgeroepen.

Zonde dat de goede prestaties van Southampton dit seizoen niet beloond worden met een plaats voor bijvoorbeeld Adam Lallana of Nathaniel Clyne bij de nationale selectie, echter kan ik begrijpen dat Walcott en Oxlade de voorkeur krijgen boven Lallana. De selectie van Glen Johnson begrijp ik niet helemaal, met het oog op het Wereldkampioenschap van 2014 zou ik kiezen voor een jongere speler.

Wat betreft deze Mccarthy, die ken ik niet zo goed. In eerste instantie dacht ik aan Jack Butland, maar hij is al opgeroepen voor Jong Engeland die voor het EK gaan komende zomer.

16 mei 2013 om 14:56

Lallana heeft na zijn blessure in januari niet heel sterk gespeelt. Clyne zou wel mee hebben gekunnen (maar gaat met -21 groep mee). Jack Cork had Hodgson ook wel mogen oproepen.

Om Johnson, Cleverly, Welbeck en Carroll op te roepen laat Hodgson zien dat hij geen idee heeft waar hij mee bezig is.

16 mei 2013 om 15:03

Toch blijft Adam Lallana een fantastische speler, zelfs na zijn blessure is hij één van de beste spelers op het veld bij de Saints. Nathaniel Clyne is inderdaad opgeroepen voor Jong Engeland, dat was ik helemaal vergeten. Jack Cork kent natuurlijk ook een geweldig seizoen, hij had niet misstaan tussen deze namen. Helaas dat Morgan Schneiderlin geen Engelsman is, hij is namelijk gisteren verkozen tot Speler van het Jaar bij Southampton en misschien wel één van de beste defensieve middenvelders van de Premier League.

Één speler waar ik het niet mee eens ben met je is Danny Welbeck, die jongen kent namelijk een geweldig seizoen in de Champions League. Tegen Real Madrid vond ik hem één van de beste spelers op het veld, dan verdien je het om opgeroepen te worden voor het nationale elftal. Andy Carroll en Glenn Johnson begrijp ik net als jij helemaal niets van.

16 mei 2013 om 15:17

@thesaints

Waarom Cleverly niet dan? Dacht dat die gast bij manu meestal in de basis staat en ook wel redelijk speeld.
De rest begrijp ik ook niet veel van al presteren bv. Welbeck en Carroll wél redelijk integendeel bij hun club.

En waarom Johnson niet, wie zou je anders op rb (na walker) zetten?

16 mei 2013 om 15:17

Welbeck is dit seizoen van alle spelers in de Premier League de speler met de slechtste efficiency. Ik geloof een doelpunt per 1500 minuten. Zelfs Andy Carroll in zijn Liverpooltijd en Fernando Torres in zijn slechtste jaar bij Chelsea scoorden meer doelpunten. Ik begrijp totaal niet wat Welbeck in deze selectie doet

16 mei 2013 om 15:21

Ben trouwens niet helemaal op de hoogte van de vorm van Lescott en Milner, hebben die er de laatste tijd nog wat van gebakken?

Vond Milner bij Engeland tot nu toe vrij matig.

16 mei 2013 om 16:43

Als ej United een beetje volgt, weet je dat Welbeck overal voor gebruikt wordt, behalve als spits. Die jongen voecht echter wel ontzettend veel toe in aanvallend opzicht en is ook niet vies van verdedigend werk. Ik heb echt respect voor de werklust van hem, iedere wedstrijd opnieuw! Over Carroll ben ik dan weer helemaal niet te spreken, maar ik ben dan ook geen bondscoach van Engeland.

16 mei 2013 om 18:29

omdat Welbeck vooral zijn speelminuten krijgt op rechts misschien?

16 mei 2013 om 15:24

Ik verwacht uiteindelijk dat Kyle Walker sowieso basisspeler zal zijn op het WK. Ik vind dat persoonlijk een fantastische speler.

Engeland get's a taste off it's own medicine,door met bijna 80% aan buitenlanders in de Premier Leauge te spelen. Dat blijkt maar weer , met de jaren word het Engelse elftal steeds minder en minder, het voetbal op het Wk 2010 en Ek 2012 was echt bagger , dramatisch slecht. Ek 2008 ook al gemist.

Ze mogen zelfs blij zijn als ze zich weten te plaatsen voor het Wk 2014 aangezien ze nu 2e staan en Montenegro is erg stabiel .

16 mei 2013 om 15:16

Buiten de centrale verdediging zijn het toch allemaal spelers die het gewoon heel goed doen en de meeste ervan bij topclubs. Carrick, Baines, Walker, Rooney, Sturridge, Lampard zijn toch gewoon topspelers en dan heb je nog Walcott die statistisch gezien een goed seizoen draait. Persoonlijk vind ik Milner dit seizoen ook goed spelen dus zo'n dramatische selectie hebben ze niet. Er zit echt veel kwaliteit in hun selectie naar mijn mening. Wilshere moet in prinicpe ook spelen. Als je een middenveld hebt met Carrick, Wilshere, Gerrard en Lampard dan is dat gewoon top. Eeen aanval met Rooney, Walcott en Sturridge kan ook vonken geven en dan hebje goede backs, als Baines, Cole en Walker.

16 mei 2013 om 15:21

Rodeduivelfan het blijft allemaal erg mager, bovendien zijn het meestal dezelde type spelers. Weinig tot geen creatieviteit, in de jaren 90 b.v was Engeland veel sterker.

Toen waren ze echt top, nu is het maar een matig elftal met een paar toppers.

16 mei 2013 om 15:24

Carrick, Wilshire, Gerrard en Lampard schat ik eigenlijk niet hoger in dan Pirlo, Marchisio en De Rossi of Xabi, Xavi, Busquets en Fabregas.

Ook de aanval, Wilshere, Walcott en Sturridge is niet slecht, maar het doet echter ver onder de aanvallen van Argentinië: Messi, Aguero, Di Maria, Higuain en Lavezzi of Duitsland: Reus, Gomez, Klose, Podolski enzovoorts.

Mijn punt is dat Engeland geen slechte selectie heeft, maar het is gewoon niet sterk genoeg om het WK te winnen, tenzij ze heel veel geluk hebben.

16 mei 2013 om 15:26

et is inderdaad zo dat het lijkt alsof er een soort van stagnatie is bij hun selectie. Er is niet echt een doorstroming van hun jeugd.
Maar buiten Spanje en Duitsland in hun geheel, Brazilië en Argentinië op aanvallend vlak vind ik hen niet qua selectie onderdoen voor andere landen.

16 mei 2013 om 15:27

En inderdaad Italië ook nog shadows.

Maar jullie hebben zeker wel een punt.

is wilshere nog niet fit genoeg? waar is gerrard?
verder vind ik sommige namen ook niet helemaal geweldig om mee aan te komen...

16 mei 2013 om 14:56

Gerrard is ook niet fit genoeg. Operatie aan schouder als ik me niet vergis

16 mei 2013 om 14:57

Wilshere wordt geopereerd aan zijn enkel aan het einde van het seizoen. Hoewel het een kleine ingreep is mist hij hierdoor wel de interlands van Engeland. Het belangrijkste is dat hij er volgend seizoen weer geheel fit staat.

16 mei 2013 om 14:57

Jack Wilshere wordt komende week geopereerd, het lijkt me dan ook logisch dat hij niet wordt opgeroepen voor het nationale elftal. Gelukkig is het maar een kleine operatie en kan Wilshere als het goed is topfit starten aan het nieuwe seizoen, maar het is dan niet verstandig om wedstrijden te spelen met Engeland.

16 mei 2013 om 15:01

Gerrard ondergaat alvast een operatie aan zijn schouder zodat hij weer fit is bij de voorbereiding voor het nieuwe seizoen.

Carroll scoort 7 goals en word opgeroepen, en Lambert scoort er 14 en word niet opgeroepen. Roy geef eens toe, je weet niet waar je mee bezig bent.

16 mei 2013 om 14:58

Het gaat met name daar in Engeland om de naam, het prijskaartje, maar in geen enkel geval om de kwaliteiten heb ik het idee . Carrol is toch ook zooo slecht hé.

16 mei 2013 om 15:17

Richie Lambert : 37 wedstrijden - 14 doelpunten
Jermaine Defoe 33 wedstrijden - 11 doelpunten
Defoe speelt bij Tottenham en krijgt waarschijnlijk 12 kansen meer per wedstrijd. Lambert zou sowieso de voorkeur moeten krijgen boven Defoe.

Eigenlijk maar een matig elftal vind ik. Dan kan de premier league nog zo sterk zijn, als 75% uit het buitenland komt en ze ook nog eens de jeugd weinig tot geen kans geven, behalve als je dus niet engels bent, komt het ook niet goed daar.

16 mei 2013 om 15:18

Zo geweldig is die premier leaug niet eens, ondanks al die Buitenlanders, de Duitse en Spaanse competitie zijn beter. En echt niet alleen door Real ,barca, Dortmund,bayern het niveau van de andere ploegen is ook gewoon beter,word veel beter gespeeld.'

Dat Chelsea gisteren won , was gewoon geluk van de domme, 2 Lucky Goals. Ik heb alle Engelse teams zien spelen zowel in de Champions leauge als Europa Leauge en geen een van die teams wordt je warm van.

Allemaal spelen ze hetzelfde laffe voetbal, er zit totaal geen idee achter of lijn in het spel zelfs niet bij de topploegen die alle 4 kansloos waren in de Champions leauge.

Af en toe zie je een Geniaal moment van een Buitenlandse speler meer niet.

16 mei 2013 om 15:27

Over het veldspel ben ik met je eens dat het in de andere competities beter is dan de engelse. Ik moet eigenlijk wel lachen om het engelse voetbal, er zit geen lijn in, behalve wat Ferguson, Moyes, Rodgers en Laudrup lieten zien dit seizoen, maar dat heeft ook weer te maken dat ze een aantal spelers met ontzettend veel kwaliteit hebben, waarbij de tactiek/techniek al aanwezig is. Neem bijvoorbeeld een Man City, ik lach me rot om hun spel, zo verdomd slecht. Het is ook vaak dat een niet engelse trainer een team kan laten voetballen, op Rodgers van Liverpool na, neem bijvoorbeeld een Laudrup, wanneer komt er eens een engelse trainer met zulke kwaliteiten?!

En inderdaad, de topploegen die uitkwamen in de EL en CL, waren eigenlijk bij voorbaat al kansloos omdat het veldspel diep triest is. Het is altijd maar wachten op die individuele momenten, maar nooit echt een tactisch moment/insteek die de doorslag geeft. Kick and Rush, grappig om te zien, maar puur tactisch is het lachwekkend.

Dat Chelsea won is inderdaad lucky, maar Benfica vond ik ook niet super spelen op de eerste 20 min na. Verder waren ze druk bezig met veel theater, als ze die inspanning enkel op het voetbal gedeelte vertalen, hadden ze meer kunnen bereiken. Maargoed, zuid-amerikanen hé .

idd matige selectie, al kan je toch wel 11 namen op papier krijgen die toch wel kwaliteiten hebben hoor! en zeker niet onderdoen voor andere grote landen.

Hart
Walker
Lescott
Cahill
Cole
Lampard
Carrick
Cleverley
Wallcot
Rooney
Sturridge
16 mei 2013 om 15:23

Het is best een goede opstelling, maar ik denk dat Roy Hodgson niet voor die elf zal kiezen.

Alleen twijfel ik wel over Baines en Cole. Ik zou denk ik voor Baines gaan.

Hart
Johnson
Jones
Cahill
Baines/Cole
Lampard
Carrick
Walcott
Rooney
Sturridge
Welbeck
16 mei 2013 om 15:26

Waarom zet je Sturridge niet gewoon in de spits? Hij doet het op dit moment veel beter dan Welbeck en rendeert goed in de spits. Je kunt Oxlade-chamberlain of Milner dan op links zetten.

16 mei 2013 om 15:41

@arsenal-gunner, goeie opsltelling, maar ik zou Walker in plaats van Johnson er in zetten en daarnaast heb je Cahill op linkscentraal terwijl hij bij chelsea op rechtscentraal speelt en Jones speelt bij manu ook op rechtscentraal. Ik zou voor Baines gaan.
Dan heb je sturridge op Links? hmm ... ik zou Sturridge spits zetten en welbeck eruit. Dan Lampard op Linksmid en beetje naar binnen trekken zodat Baines kan opkomen en Lampard met Rechts naar binnen kan komen en schieten.

Zou je bij WK, als Gerrard en Wilshere fit zouden zijn ook dat blok voor de verdediging neerzetten

16 mei 2013 om 15:46

Dit is niet mijn opstelling. Dit is wat ik denk dat Roy Hodgson voor zal gaan.

Mijn ideale opstelling voor Engeland zou zijn:

Johnson en Walker wisselen.
Baines voor Cole.
Sturridge in de spits en Oxlade Chamberlain linksmidden.

16 mei 2013 om 15:35

Lampard op Rechts? Sturridge op links?

Ik zou als ik Hodgsen was zo spelen op het WK.

Hart
Walker
Cahill/Jones
Lescott
Cole/Baines
Gerrard
Wilshere
Walcott
Rooney
Lampard
Sturridge
16 mei 2013 om 15:41

Ja Carrick met de punt naar achteren en Lampard en Cleverley met de punt naar voren (zoals Oranje speelt) dus niet echt rechtshalf natuurlijk! al is dat nooit meer (zie bijv. Feyenoord) dat een rechtshalf aan de zijlijn speelt!
Sturridge speelt bij Liverpool (als Suarez speelt) ook weleens van links hoor!!

met het WK kan je natuurlijk anders spelen, dat is nog een jaar verder dan kunnen er wel 5 andere namen in staan!
maar het gaat om de huidige selectie die hierboven staat!

Gelukkig is Wilshere niet opgeroepen voor een onbenullige vriendschappelijke wedstrijd. Hij is net terug van een blessure en kan nog geen hele wedstrijd spelen.

Verder mis ik toch wel een paar namen zoals, Ashley Young, Kieran Gibbs en Jack Butland.

Edit: Gerrard is er ook niet, is hij geblesseerd?

16 mei 2013 om 15:45

Gerrard wordt geopereerd en is daardoor niet aanwezig

16 mei 2013 om 15:45

Ashley Young ?? die speelt nooit bij Manu! en Gibbs heb je toch niet nodig als je Cole en Baines hebt?
Gerrard word geopereerd kan je hierboven lezen in de reacties.

16 mei 2013 om 17:03

Ashley Young heb ik altijd al een goede speler gevonden en daarnaast zijn er alleen 2 flankspelers mee(walcott en Chamberlain) Gibbs is een goede speler en speelde de afgelopen 2 seizoenen op een heel hoog niveau, het is echt jammer dat hij pas in aanmerking gaat komen als Cole stopt.

Goh, ik vind dit eigenlijk toch een vrij sterke selectie?
Hier moet je toch een degelijke ploeg van kunnen maken die een gevaarlijke outsider kan zijn op het wk, maar dat is al jaren het probleem natuurlijk, een echt goed draaiende ploeg van maken.

Trouwens zie ik in Sturridge echt wel een topspits in wording. Al blijft dit wel wat afwachten.

En Carroll lijkt mij wel de perfecte spits om er op het einde in te smijten als je alles of niets moet spelen.

het sterkste engeland als iedereen fit is?
met eventueel Cole als back up voor Baines maar ik denk dat Baines meer brengt. Lennon als back up voor Walcott, Milner voor Wilshere en die links en rechtsbuiten kan je eigenlijk als soort bewegende spits opstellen als Rooney de bal komt halen vanaf het middenveld, eventueel Young daar als hij meer speeltijd had gehad de laatste tijd maar ik denk dat Welbeck en Sturridge op dit moment het meeste kans maken op een plekje in de aanval...

Hart
Walker
Cahill
Lescot/Jones
Baines
Lampard
Gerrard
Wilshere
Walcott
Rooney
Wel/Stur
16 mei 2013 om 16:54

ik mis gerrard?

Sterkste selectie zonder blessures vind ik

Hart
Smalling Cahill Jones Baines

Walcott Carrick Wilshere AOC of Young

Rooney
Sturridge of Welbeck

Carroll....wat een flop is dat toch. Ik vind het verder wel een sterke selectie maar Ashley Young had er ook nog wel bij mogen zitten in mijn opinie. Verder is dit wel een sterke selectie, maar het WK zullen ze er niet mee winnen

deze man heb ik maar 1 woord voor: HELD!!

Volgens mij is Engeland toch een van de weinige landen waarvan echt Alle spelers in eigen land spelen???

Leuke selectie maar hier pak je geen kampioenschappen mee.

ik hoop dat mourinho weggaat en dat casillias z'n basisplek terugkrijgt. niet alleen omdat het een geweldige keeper is maar ook om
zijn staat van dienst bij de club. deze man hoort niet op de bank

Dan is het eerder een keeper voor een middenmotor Spanje/Engeland, Barcelona wil zekerheid.

Helemaal met je eens Vitesse is een prima club, zie dus ook geen reden voor een vertrek naar België. Misschien betalen ze wat meer in België en het niveau zal niet veel schelen denk ik en is dat misschien een reden om daarheen te gaan. Verder zou ik ook geen reden kunnen bedenken

Je baseert dit op 1 wedstrijd. Vraag me af hoeveel wedstrijden je hebt gezien van Chelsea dit seizoen. Anders zou je wel beter weten

Geen Henderson? die doet het niet slecht lijkt mij....

Hart
Walker Phil Jones Lescott A.cole

Carrick
Rooney Lampard

Milner Sturridge Welbeck

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren