Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Galatasaray heeft Drogba en Sneijder, maar we zijn niet bang'

Laatste update:
/

Bij Schalke 04 kijkt men uit naar de Champions League-duels met Galatasaray. De club uit Gelsenkirchen gaat woensdag op bezoek in Istanbul en men weet dat de Türk Telekom Arena tot een heksenketel zal uitgroeien. "Ik kijk enorm uit naar de Europese wedstrijden tegen Galatasaray", stelt Marco Höger, middenvelder van die Königsblauen.

"Angst is altijd een slechte raadgever. Galatasaray heeft Didier Drogba en Wesley Sneijder, dat zijn superspelers. Maar we zijn niet bang voor ze", verzekert Höger via de officiële kanalen van Schalke 04. "Respect is er altijd, dat hoort erbij. Maar bang zijn we allerminst."

"Wij hebben ook goede spelers", legt Höger uit. "Dat Klaas-Jan Huntelaar weer fit is, is belangrijk. Hij heeft dit seizoen al in de Champions League gescoord en we hopen dat hij ook woensdag een doelpunt zal maken."

Wie gaat door?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mooi dat deze wedstrijd wordt uitgezonden op Nos3, want Barcelona gaat AC Milan helemaal kapot spelen. Het wordt nu tenminste een spannende CL avond!

On: Ik hoop niet dat Schalke vooral op links gaat aanvallen, want Riera bakt er verdedigend niet heel veel van.

18 februari 2013 om 17:36

ze moeten zoeizo niet niet aanvallen in het midden galatasaray heeft de beste verdedeging van turkije en die semih is de grootste talent je moet hem in de gaten houden is echt een killer tegen man united was hij goed van persie kon hem nie voorbij ook bij nederland vs turkije

18 februari 2013 om 19:18

Je kan ook overdrijven, turkije verloor met 2-0 van Nederland dus zo goed is die dan ook niet.

18 februari 2013 om 19:21

Leuk dat je beoordeelt op 1 wedstrijd. Maar goed, Van Persie was onzichtbaar in die wedstrijd, op dat doelpunt na.

18 februari 2013 om 19:42

De tweet van Jack

''jack van gelder ‏@jackvangelder
Wij zenden ondanks andere, verouderde, berichtgevingen as woensdag Galatasaray-schalke uit.''
"En dinsdag Arsenal-bayern Munchen"

Leuke spannende wedstrijd wordt het!

18 februari 2013 om 22:12

Ja maar hij had rvp wel in zijn zak. Tegen manchester ook. Ferguson heeft na de wedstrijd gelijk naar hem geïnformeerd. Zegt wel.iets over hem. Een van de grpotste talenten van centrale verdedigers als je het mij vraagt. Alleen Kurt Zouma van Etienne en Varane zie ik als grotere talenten.

On: ik denk niet dat het makkelijk gaat worden. Ik denk ook dat het wordt beslist in de return wedsrijd. Wat iedereen niet moet vergeten is dat we niet alleen Sneijder en Drogba maar ook Burak hebben. Dat is vooral in de CL ook een beest. Ik schat op een gelijkspel thuis van 1-1. Uit denk ik dat we met 2-1 winnen.

18 februari 2013 om 17:43

je hebt wel gelijk maar als gs champions league speelt spelen ze gemotiveerd in de turkse competitie denken ze van jwe winnen hier wel met gemak

18 februari 2013 om 17:46

Dat lijstje pakt dit keer naar mijn mening goed uit. De sfeer zal fantastisch zijn en dat is erg mooi meegenomen op zo'n Cl avond. Ik ben tiki taka ook helemaal zat, omdat ze een uur lang naar een opening zoeken door het midden. Een keer wat anders! AC Milan is ook niet meer zo superieur als de jaren ervoor, dus het zal waarschijnlijk niet spannender worden dan Gala - Schalke.

18 februari 2013 om 17:55

+ Balo doet zeker niet mee en El Sharaawy doen hoogstwaarschijnlijk niet mee

18 februari 2013 om 18:08

is dat serieus dat die niet mee doen?

18 februari 2013 om 18:12

Balotelli heeft al voor City gespeeld dus die doet 100% niet mee en El Sharaawy is nog geblesseerd dus dat is een twijfelgeval

18 februari 2013 om 18:24

Dat komt omdat ze tegen bagger teams spelen die alleen maar verdedigen....zit geen voetbal in bij veel ploegen.........buiten dat,sneijder moet fit raken en met drogba erbij heeft ie een speler voor zich die hem begrijpt en dat is ook wel belangrijk vind je niet.

18 februari 2013 om 18:33

je zegt het zelf,in de champions league spelen ze tegenstanders die voetballen en niet tegen tegenstanders die alleen maar verdedigen en schoffelen grof gezegd.

Buiten dat,sneijder moet zn vorm weer pakken en met drogba erbij heeft ie wel een speler voor zich die hem begrijpt ondanks dat die man al 34 is maar is nog steeds gewoon een beest.moet zeggen sneijder begint het alweer aardig op te pakken maar je kon al zien vanaf wedstrijd 1 dat die gast gewoon echt goed is!

Ben benieuwd woensdag,verwacht een leuke en spannende pot!

18 februari 2013 om 19:28

Ja, schalke speelt ook altijd beter in championsleague als het minder gaat in de bundesliga, kijk idd maar naar 2 jaar geleden. Schat schalke zeker niet kansloos in

18 februari 2013 om 17:47

De rechter kant van Schalke is ook niet de beste met die Hoger op rechtsback, is ook een drama.

18 februari 2013 om 18:12

Tekenend voor de staat van het Nederlandse voetbal. De NOS kan het er niet omheen om een dergelijke wedstrijd uit te zenden tussen twee subtoppers waar toevallig een paar Nederlanders meedoen.

Wat jammer dat het ten koste gaat van de absolute topwedstrijd Milan-barça. Dat soort wedstrijden, daar zet je de tv voor aan. Het duel tussen Schalke en Galatasaray is wat mij betreft alleen interessant vanwege het meedoen van Sneijder en Huntelaar.

18 februari 2013 om 18:31

Wat een bullshit zeg. Ja als naam is Milan - Barca veel groter, maar vanwege het grote krachtsverschil is het niet echt een interessante wedstrijd om te kijken. Aan de andere kant heb je Schalke en Gala die elkaar voor het eerst in de CL treffen en als gelijkwaardig kunnen worden beschouwd. Ik denk sowieso wel dat het kijkplezier veel groter is voor de neutrale kijker, dan die andere 'top' wedstrijd.

19 februari 2013 om 02:50

@xavifcb

Dan ben jij wel heeeeeeeeeeel laat wakker geworden.

En het is dan jouw mening, maar NOS doet het al jaren op deze manier.

Ik had vaak dat ik verwachtte een wedstrijd van Barcelona te zien, maar daarvoor in de plaats zag ik een andere wedstrijd waar toevallig een Nederlander speelde.

En het hypocriete is ook dat je pas als het om een Turkse club gaat je wakker wordt, waar was jij dan al die jaren?

En het gebeurt ook vaker, elke keer als er een Turkse club gaat komen er weer hypocriete reacties die dan totaal voorbij gaan aan de feiten.

19 februari 2013 om 19:34

@2045
Als je me nu beticht van racisme, ben je wel heel vergezocht bezig.

Ik vraag me af waarom ik zo veel negatieve beoordelingen krijg voor bovenstaand bericht. Ben ik soms de enige die niet echt zit te wachten op een wedstrijd als Galatasaray-schalke (geen van beide spectaculaire ploegen, laat staan topploegen), maar liever Milan-barça ziet?

20 februari 2013 om 02:50

Hij neemt het woord racisme niet in de mond, dat maak jij ervan. Waarschijnlijk bedoelt hij dat er selectief over Turks voetbal gesproken wordt en dat klopt ook wel.

Je bent een Barcelona supporter, dus logisch dat je Milbar wil zien. Voor de neutrale kijkers is Galsch echter aantrekkelijker omdat de ploegen aan elkaar gewaagd zijn en de wedstrijd echt alle kanten op kan. Van Milbar staat toch al vast dat Barcelona er wel overheen dendert. Bovendien is Milbar de laatste jaren al gespeeld en staat Galsch voor de eerste keer op het programma. Ik denk daarom dat Galsch voor de neutrale kijkers interessanter is.

18 februari 2013 om 19:21

@losblancos10,

Op site van NL3 staat dat ze Barca-milan gaan uitzenden..

18 februari 2013 om 22:32

Nee, ze gaan echt Galatasaray uitzenden. Dat is nog oud en hebben ze dus niet aangepast. Ze zeiden het al bij studio sport, Jack van Gelder op twitter en net werd het bevestigd bij VI.

19 februari 2013 om 19:22

@losblancos10,

Je hebt helemaal gelijk het is nu aangepast. Sorry voor mijn reactie hiervoor.

Moeten jullie wel zijn, want Schalke 04 dit seizoen is bijna Schalke 0.0; zo slecht! Zonder Huntelaar zou de degradatiestreep niet ver weg zijn!

18 februari 2013 om 17:36

Juist joh, Huntelaar De man die elke match 100 is en die met zijn Messi-techniek en dribbels heel het team helpt . Niet dus. Hoeveel heeft hij erin liggen? 5,6 goals?

18 februari 2013 om 19:14

In de competitie inderdaad 5. In de CL 4 en maar eentje minder dan Messi.

18 februari 2013 om 17:36

Maar ook Huntelaar is hopeloos uit vorm

18 februari 2013 om 17:41

Overdrijven is ook een vak, ze doen het anders prima in de CL. In de competitie presteren ze niet constant. Daarnaast doen ze het zonder Huntelaar dit jaar. Hij is geblesseerd geweest en verkeerd(e) in dramatische vorm. Met name dankzij de dramatische vorm van Huntelaar doen ze het dit jaar zo slecht.. beperk die chauvinisme of zeg niet zomaar wat

18 februari 2013 om 17:51

Als je naar gemiddeldes kijkt, hebben Farfan/draxler en Bastos een beter gemiddelde. Daar waar ook Hoger/neustadter bijna net zoveel scoren als die beste koekenbakker, die alleen ballen er in kan leggen met goede voorzetten. Hij kan geen enkele bal vast houden, iets wat in het 4-2-3-1 systeem een probleem is, aangezien er dan geen aansluiting kan vinden. Met Raul in het 4-4-2 systeem kon dit veel beter

18 februari 2013 om 18:11

Die koekenbakker heeft anders in zn eentje dit seizoen bijna evenveel gescoord in de CL als de rest van de geweldige Schalke selectie bij elkaar.

Maar ja, wat wil je ook als je bij een club speelt waar op 10 een of andere geimporteerde Braziliaan uit Griekenland staat.....

Die koekenbakker is trouwens ook topscorer namens Nederland dit seizoen in de Cl....

Domste keuze in zn carriere om bij die B-club te blijven. Had ie beter terug kunnen gaan naar Ajax....

18 februari 2013 om 18:33

Haha Schalke B-club? Sorry maat ik ben Ajacied in hart en nieren maar Schalke is echt een grotere club dan Ajax. Wellicht is Ajax alleen qua historie beter. En ja Huntelaar heeft 1 talent dat is dat hij altijd op de goeie plek staat, maar het is toch een wonder dat hij met al zijn beperkingen bij Schalke mag spelen? We gaan nu toch niet doen alsof Huntelaar een fantastische voetballer is?

18 februari 2013 om 18:52

Die ''geimporteerde'' Braziliaan is tijdelijk.... Op den duur komt op de #10 positie Meyer te staan, maar die word rustig gebracht met zijn 17 jarige leeftijd. Schalke heeft het geld niet voor een waardige vervanger, en dan wordt op deze manier een oplossing gezocht door te huren, aangezien Affelay geblesseerd is

18 februari 2013 om 19:21

A rugu
Hahah jij bent echt dom, Schalke is echt niet beter dan Ajax hoor, ze wonnen ook niet overtuigend van Twente en ik geloof dat twente zelfs nog 1x won van schalke dus je kan ook overdrijven, en vooral dit seizoen is Schalke drama. ON: Galatasaray gaat dit makkelijk winnen, puur omdat ze meer qualiteit hebben.

19 februari 2013 om 02:44

Ooh dus op basis van 1 wedstrijd tegen Twente is Ajax beter. Ik dacht dat ditzelfde Schalke 2 jaar geleden tot de halve finale van de Champions League kwam. Dat zou geen Nederlandse club ooit kunnen.

Nogmaals, ik ben Ajacied en wil het beste voor Ajax maar Schalke is vele malen beter, ik denk dat geen enkele speler van Ajax een basisplaats bij Schalke zou hebben.

18 februari 2013 om 18:09

Ik ben bang voor 3 spelers van Schalke: Farfan, Huntelaar en Bastos. Ik denk dat Huntelaar nu uit vorm is want hij heeft best veel wedstrijden gemist. Farfan en Bastos zijn goed. Ze hadden Holtby die ook goed was maar die is weg..

18 februari 2013 om 18:30

Hahah Huntelaar gaat voorop in de malaise Snorremans. Sterker nog Huntelaar is de grootverdiener en de vedette van het team. Het is Huntelaar zijn verantwoordelijkheid om zijn ploeg op sleeptouw te nemen. Dus van plaatst dat je hem nou weer uit de wind houdt mag je wel eens wat kritischer op hem zijn.

Daarbij beste Snorremans ben ik ook allerminst onder de indruk van Galatasaray hoor. Daarbij kan je twee jaar geleden nog herinneren? Toen stond Schalke volgens mij het hele seizoen op de 13e plek en haalde ze de halve finale van de Champions League. Wat ik daarmee wil zeggen is dat de vorm in de competitie geen garantie is voor de prestaties internationaal.

18 februari 2013 om 18:38

14'e zijn we dat jaar ge'eindigd in de competitie, daar waar we wonnen in de beker, en de halve finale Cl eindigden, naar oa. Inter met 5 goals in San Siro te verslaan

19 februari 2013 om 08:38

Snorremans? Zeg je dat nou alleen maar omdat hij een Turk is? Vind het echt een rare en denigrerende reactie.

De Schalke van twee seizoenen geleden is niet de huidige Schalke hey. Toen speelden Neuer en Raul er nog. Manchester United overleefde vorig seizoen de groepsfase niet en dit seizoen makkelijk. Chelsea eindigde vorig seizoen op de zesde plek maar won wel de CL. Dit seizoen stonden ze met mooi voetbal tweede toen ze de CL uit geknikkerd werden. De ene prestatie is de andere niet. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

Neemt overigens niet weg dat Schalke gewoon een goede kans maakt om te winnen. Ik onderschat ze zeker niet. Ik denk dat de ploegen aan elkaar gewaagd zijn en dat het daarom een mooie wedstrijd wordt. Galatasaray moet echt oppassen voor tegendoelpunten, want die kunnen funest zijn. Maar natuurlijk wil ik dat Galatasaray wint

19 februari 2013 om 15:14

Snorremans? Ten eerste waar bemoei jij je mee?, ten tweede reageerde ik op Snorremans hierboven, dat is zijn naam hier. Dus wil jij alsjeblieft jou vooroordelen etc voor je houden en mij niet als een racist neerzetten. Ik ben hier wel de laatste die een racist is. Dus ik vind jou reactie naar mij nogal raar en denigrerend.

Toen speelde Raul en Neuer er inderdaad nog maar aan de andere kant inmiddels hebben spelers als Papadopoulos zich prachtig ontwikkeld. Howedes heeft zich ontwikkeld tot basisspeler van Duitsland. Ze hebben spelers als Raffael, Barnetta en Bastos erbij. En ook hebben spelers als Draxler zich waanzinnig goed ontwikkeld. Ik durf daarom ook wel te stellen. Puur op papier is dit Schalke zeker niet minder dan het Schalke van 2 jaar geleden.

Nee tuurlijk bieden prestaties uit het verleden geen garantie, ik bedoel alleen aan de geven, 2 jaar geleden presteerde Schalke ook hopeloos in de Bundesliga maar werd het wel halve finalist. Dus als Snorremans dan zegt dat Schalke zonder Huntelaar bij de degradatiekandidaten zouden staan en daarom geen schijn van kans hebben dan is dat onzin. Omdat ze dat twee jaar geleden ook bijna stonden en uiteindelijk ook de halve finale haalden. De ene competitie is de andere niet.

Eigenlijk ben ik het gewoon vrijwel met al jou punten gewoon eens. Ik denk dat Schalke en Galatasaray gewoon erg aan elkaar gewaagd zijn mij zou het niet verbazen als Galatasaray in Turkije wint en Schalke in Duitsland. De verschillen zullen in elk geval miniem zijn. Ik heb al van jongs af aan een zwak voor Schalke dus ik hoop dat zei winnen, maar mogen de beste winnen. Ik weet in elk geval zeker dat het twee hele spannende wedstrijden gaan worden.

19 februari 2013 om 23:02

Lees m'n stuk nog eens alsjeblieft. Ik gebruik nergens het woord racisme, ik vond het gebruik van Snorremans vreemd (maar ook wel grappig), niets racistisch aan, snorren zijn hooguit een beetje stereotypisch. Turken of besnorde mannen vormen toch ook geen ras? Op de site staat je reactie onder een Turk, ik kon ook niet weten dat je op iemand reageerde met de ironische gebruikersnaam Snorremans.

Maar goed, no hard feelings, Schalke is een Duitse ploeg en Duitse ploegen moet je nooit onderschatten. Doe ik ook niet, eigenlijk knijp ik hem best wel. Galatasaray wordt overal als favoriet aangeduid en ik denk dat Schalke daarom juist hard van zich af zal willen bijten. Zo van 'hallo, wij kunnen echt wel voetballen hoor'. Hoop dat Galatasaray tot op het bot gemotiveerd is, maar als ik de Instagram accounts zo zie lijkt iedereen ergens anders mee bezig te zijn Hoe dan ook denk ik dat het een mooie wedstrijd wordt en dat het gelijk op zal gaan.

Of en Papadopoulos speelt trouwens niet morgen!

19 februari 2013 om 23:44

Je gebruikt het wordt racisme niet letterlijk maar je zet me wel zo neer. Jij stelt dat ik hem Snorremans noem omdat het een Turk zou zijn. Daarmee insinueer je dus dat ik hem racistisch bejegen. En daar hou ik niet van. Daarbij gebruikte in de hoofdletter ''s'' wat dus op een naam duidt.

Dat Papadopoulos niet speelt weet ik, maar het ging om het huidige Schalke vs het Schalke 2 jaar geleden.

20 februari 2013 om 02:52

Ik begrijp je punt. Ik vond Snorremans ook wel grappig eigenlijk, maar ik bedoelde het echt niet slecht en ook niet racistisch (heb juist een gruwelijke hekel aan het misplaatste gejank om racisme - en Turken vormen geen ras), sorry Rugu!

Sorry hoor, maar ik denk toch echt dat Galatasaray door gaat. Niet alleen door Sneijder en Drogba maar ook doordat Schalke in een ongelovlijke vorm crisis zit. Galatasaray speelt momenteel veel beter dan Schalke dus ik denk wel dat Gala door zzal gan.

Ik denk dat over twee wedstrijden het 0-4 gaat worden .

Beide teams hebben evenveel kansen om door te gaan naar mijn inziens...

Met een gelijkspel zou het nog erg spannend worden, want beide teams schat ik even hoog. Maar Gs moet thuis gewoon kunnen winnen anders is het gedaan..

Ik zie Galatasaray wel winnen van Schalke, want Galatasaray speelt ook thuis. Schalke zie ik niet winnen, maar eventueel kan het wel een gelijkspel worden.

Ik hoop dat Galatasaray wint, want dat is natuurlijk goed voor Turkije!

Succes Cimbom!

Nederland 3 zal woensdag deze wedstrijd live uitzenden ipv milan-barca

18 februari 2013 om 17:35

;

Are you serious? Kan het me eigenlijk niet voorstellen. Milan- Barca is van veel hoger niveau/veel leuker om naar te kijken dan twee clubs die geen kans hebben op de eindtitel/geen topploegen in Europa zijn.

(In de Gids van Nederland 3 op internet staat Milan- Barca)

18 februari 2013 om 17:38

Denk door Huntelaar, Amrabat, Sneijder en Affelay..

18 februari 2013 om 17:43

Zou kunnen, maar kan het me eigenlijk niet voorstellen. Aangezien het allebei geen Nederlandse zijn en het niveau bij Milan - Barce veel hoger ligt zou het heel gek zijn om GS- Schalke uit te zenden. Afellay doet sowieso niet mee, Huntelaar was volgens mij ook twijfelgeval, Sneijder is leuk en Amrabt(met respect) spreekt niet echt aan. Voor laatstgenoemde zullen denk ik niet veel Nederlanders afstemmen op een pot van Galatasaray(nogmaals, met alle respect voordat ik het woord 'hater' naar m'n kop geslingerd krijg)

18 februari 2013 om 17:44

@keizerstad zag gister een reclame sportje van Nederland 3 waarin werd gezegd woensdag live vanaf 20:15 het sneijder van galatasray en het schalke 04 van huntelaar.

Filmpje kan je ook terugvinden op de officiele site van nederland 3.

18 februari 2013 om 17:49

@ Keizerstad

Hater.

Turken kunnen via de antenne geen CL voetbal volgen(internationale rechten). Daarom moeten wij vaak in de moskee of Turkse café de wedstrijd kijken. Nu gaan al deze Turken via Nos kijken(kijkcijfers). Bovendien zijn de meeste Nederlanders wel benieuwd hoe Sneijder het nou doet in Turkije. Zijn transfer heeft wel geleefd in NL. Ik vind het niet zo gek.

18 februari 2013 om 19:06

Ik denk eerder dat ze deze wedstrijd uitzenden omdat er twee Nederlanders spelen, niet zozeer om de Turken die in Nederland wonen. Want ik denk dat er meer mensen zouden kijken als ze die topwedstrijd hadden uitgezonden. Maar ach, via sport 1 kan men die andere wedstrijd wel kijken.

18 februari 2013 om 19:11

De topscorer en aanvoerder van ons Nederlands Elftal spelen tegen elkaar. Daarnaast wil bijna elke Turk in Nederland liever Galatasaray zien dan Barca. Denk dat de kijkcijfers gewoon hoger zijn voor deze wedstrijd en vind het wel een logische keus.

18 februari 2013 om 20:09

Hoger niveau idd maar spannend zeker niet. Galsch zal spannender worden want zijn totaal 2 ploegen die aan elkaar gewaagd zijn. Ze hebben misschien minder kans op de tittel maar wie er door gaat naar kwartfinale maakt het aantrekkelijk. Mijn punt is dat Barca Milan zo uit gaat spelen.

18 februari 2013 om 20:21

De NOS is toch geen Turkse zender? We zijn nog altijd in Nederland en Nederlandse mensen hoeven Galatasaray niet te zien spelen. Gelukkig heb ik Sport 1, net als iedereen overigens op dit moment en ben ik niet gebonden aan de Nos. Denk trouwens dat het met die kijkcijfers wel mee zal vallen, denk zelfs dat het minder kijkers trekt dan Milan-barca.

19 februari 2013 om 00:21

De NOS is toch ook geen Spaanse zender? We zijn in Nederland en ze hoeven ook zeker geen Spaansr wedstrijden uit te zenden. Goed voor je dat je Sport1 hebt, dan kijk je toch lekker niet. Ga je maar een wedstrijd volgen de resultaat al vast staat. Milan is dit seizoen bij lange na geen topclub en moet het met opraapseltjes doen dus ik begrijp niet helemaal hoe je tot de conclusie komt dat MILBAR een betere wedstrijd wordt. Barcelona wint dat toch heel makkelijk.

18 februari 2013 om 19:24

@sneijder1905,

Op site staat dat ze Barca-milan gaan uitzenden.. nu weet ik het ook niet meer hoor.
Maar k hoop wel dat ze cimbom gaan uitzenden )

18 februari 2013 om 19:26

nee man nederland 3 laat gewoon barca-milan zien live verslag van Gala-schalke word uitgezonden

tv gids staat ook gewoon barca milaan op

Ben benieuwd naar de prestaties van Drogba en Sneijder. Schalke is voor de moment niet zo goed bezig in de competitie en Galatasaray volg ik niet echt, maar met de komst van Drogba en Sneijder naar Galatasaray is deze affiche een pak interessanter geworden.

Mja twee ploegen die eigenlijk beide het niet waard zijn om door te gaan. Zonde als je dan bedenkt dat clubs als Arsenal tegen Bayern moeten, en Manu tegen Real. Die hadden we er liever langer ingehad!

18 februari 2013 om 17:36

Jij hebt verstand van voetbal, dat zie ik gelijk...

18 februari 2013 om 17:40

Dat jij er niet tegen kan betekent niet dat hij geen verstand van voetbal heeft. Ik ben het helemaal met hem eens. Zie veel liever een Arsenal/ Bayern of United / Real doorgaan dan Galatasaray / Schalke. Eerstgenoemde hebben gewoon meer kwaliteit, wat een wedstrijd tegen tegenstanders als Barce, Juventus en dergelijke gewoon leuker maakt.

18 februari 2013 om 17:44

Daar heb je helemaal gelijk in een wedstrijd tussen Galatasaray en Schalke is minder interessant en minder boeiend voor de wereld dan een wedstrijd tussen Arsenal en Bayern, maar toch hebben beide teams genoeg punten gehaald in hun groep om recht te hebben om minimaal 2 wedstrijden te spelen in de laatste 16 van Europa.

18 februari 2013 om 17:45

oke maar barca milan hebben we afgelopen jaren veel gezien vandaar dat het nu saai is om naar hun te kijken barca wint altijd

18 februari 2013 om 17:36

Waarom wil jij dat ze er langer in blijven ? Zodat de kans groter is dat ze tegen elkaar uitkomen toch ? Als ze nu al elkaar treffen, dan maakt het toch niets uit ? Dan heb je elke ronde 1 of 2 mooie affiches.

18 februari 2013 om 23:40

Slimme reactie, ben het met je eens.

18 februari 2013 om 17:36

Als ze er staan, dan is dat omdat ze het verdienen. Grote namen zijn natuurlijk aantrekkelijker, maar die ploegen hebben er ook voor gevochten om er te staan en ik vind het van weinig respect betuigen te zeggen dat ze het niet verdienen.

18 februari 2013 om 20:50

Dus als Schalke doorgaat, staan ze er, omdat ze het verdienen? Ik zou eerder zeggen dat ze er dan staan omdat ze een gelukkige loting hebben gehad.

18 februari 2013 om 21:14

De factor geluk wordt ook wel misbruikt tegenwoordig. Zo kan je over elke ploeg beginnen. Barca had ook geluk, want ze zaten niet in een moeilijke groep, Manu heeft ook wel zwaar geluk gehad en Bayern dan ? Al deze ploegen hadden enorm geluk, vind je ook niet ?

De wedstrijden moeten natuurlijk ook wel gewonnen worden, dus geluk hierbij betrekken is volstrekt belachelijk.

18 februari 2013 om 18:42

In de groepsfase eindigd Schalke boven Arsenal, waar het bovendien 4 punten haalt, terwijl GS thuis wint van Man U, en uit verliest... Vertel mij even waarom ze het niet waard zijn?

19 februari 2013 om 15:18

Galasatary won van Manu toen de Engelsen zich al hadden gekwalificeerd voor groepsfase waardoor ze met een veredeld inspiratieloos b-elftal liepen.
Schalke04 prutst in de competitie, plus ze hebben nu ook hun enige lichtpuntje verkocht. Maar zij hebben het in de Champions League heus verdient, al vind ik het dan sneu dat Schalke een makkelijke ploeg loot, en Real bijv. tegen Manu moet.

Vind Schalke echt geen bijzonder elftal hebben, helemaal sinds het vertrek van Holtby. Alle creativiteit moet nu komen van Draxler (die natuurlijk niet elke week zijn top haalt) en Farfan. Afellay is er lang uit dus ik verwacht dat Galasataray deze tweeluik makkelijk gaat winnen.

leuk zo'n wedstrijd erbij in deze fase van de Cl.

maar stelt weinig voor.. vorig jaar was schalke al met geluk vrij ver gekomen.. dat is dan ook het enige wat deze 2 ploegen nodig hebben; geluk
voor de rest lijkt het me een niet zo'n boeiende partij want ik denk dat 1 van deze 2 er de volgende ronde gelijk uitvliegt omdat ze een zwakke selectie hebben als je vergelijkt met de rest en wat er al uitgevlogen is.

18 februari 2013 om 17:42

Vorig jaar speelde Schalke in de Europa League

Maar dat jaar daarvoor speelde Schalke best puik voetbal en een beetje geluk met de loting.

Schalke is niet goed deze tijden. Gs moet wel winnen. Thuis moeten ze het verschil maken. Ik verwacht ook dat GS zal winnen thuis. Maar schalke is zeker een gewaagde tegenstander.

PS: Erg leuk dat deze wedstrijd gewoon op NOS is. Lekker thuis zitten, ipv naar koffiehuizen te gaan.

18 februari 2013 om 17:41

die mensen in koffiehuizen hebben totaal niet verstand van voetbal. Alleen maar schreeuwen en bbleren wat ze doen.. altijd wel grappig haha

18 februari 2013 om 18:05

Ahaahaa, ja. Er zijn altijd mensen teveel, geen lucht, zweet alles. Oudere die denken dat ze beter kunnen. Maar is altijd gezellig.

Galatasaray heeft niet alleen Drogba en Sneijder meneer Höger. Ik zou maar meer uitkijken naar Burak Yilmaz. 1 kansje en de bal zit in het net.

Wat heb ik niet normaal zin in deze wedstrijd kan niet meer w8ten.
Dit moet toch geen probleem zijn voor Gala. Thuisvoordeel + Schalke draait niet zo best. Ik zie Cimbom hier met een 2-0 overwinning uitkomen.

Laat je niet kennen en volop ervoor gaan! Hopelijk doet Galatasaray dit ook en zien we een mooie wedstrijd! Ben sinds de komst van Drogba wel een supporter geworden van Galatasaray, dus hopelijk prikt Drogba er een in!

Galatasaray heeft een sterkere selectie vind ik zelf, daarnaast kan Gala wel goed op verplaatsing spelen en Gelsenchirschen zal best gevuld zijn met Gala fans. Dat de bookmakers Schalke zo als favoriet ziet vind ik merkwaardig, de qoutering voor next round is de laatste maand al wel gedaald mede door komst Sneijder en Drogba.
En laten we nu eerlijk zijn en dan moeten we toch concluderen dat Schalke mentaal niet sterk is en de gretigheid van Gala mist. Daarnaast speelt Huntelaar de laatste tijd niet best en eigenlijk sinds het vertrek van Stevens is Schalke er niks mee opgeschoten.
Gala is voor mij gewoon favoriet.

18 februari 2013 om 18:10

Ik geloof dat op Unibet Galatasaray als favoriet staat. Winst GS 2,25 en winst Schalke 3,50 zo even uit m'n hoofd. Ik verwacht dat Galatasaray thuis wel wint dus met die hoge quotering die jij hebt gezien zou ik m'n slag slaan!

Wat een geste van Nos om deze wedstrijd uit te zenden ! Ik denk dat op deze manier veel mensen in hun vraag worden voorzien. Nederlanders kunnen Sneijder, Huntelaar, Amrabat, Drogba bewonderen en de Turken hoeven niet naar een door God verlaten Turkse café. Bovendien is de affiche Milan - Barca de laatste jaren vaak gespeeld. Nu Milan geen vedettes meer heeft, lijkt het geen spannende wedstrijd te worden. Nu heb je twee subtoppers die onder geen enkel geding de CL zullen winnen, maar wel tot het uiterste gaan. Twee clubs met een geweldige fanbase en stadion. Dat is weer eens wat anders dan San Siro en Camp Nou. Er staat ons een spannende pot te wachten !

18 februari 2013 om 22:00

Inderdaad. Ik weet de bouw van Guiseppe Meazza / San Siro, Santiago Bernabeu en Camp Nou uit mijn hoofd. Alsof ik telkens op de tribune zit.

Het is nu gewoon een andere affiche met levendigheid, géén bioscoop-supporters, vuur, choreografie enzovoort. Dat nog ééns met het kwalitatief mindere spel, maar boeiender wedstrijdverloop. Hopelijk gaat GS ons weer niet teleurstellen tegenover Nos, want tegen United waren we ook net leeuwen!

Over de wedstrijd; ik zeg tegen iedereen hier, Hamit wordt dé uitblinker van deze wedstrijd. Ik voel dat hij zijn stempel gaat drukken op deze wedstrijd. Het is niet gebaseerd op feiten etc. Puur gevoelsmatig. Hij zal mij niet teleurstellen.

Voor de rest adviseer ik mijn mede-fans dat ze niet moeten rennen, als lopen al veel energie kost. Turken kunnen niet met favorietenstatus omgaan, dus wees iets bescheidener, zodat het dan kan meevallen.

Dit betekent natuurlijk niet dat we geen vertrouwen moeten hebben, maar het moet niet doorslaan in onnodige onderschatting, wat kan leiden tot een blamage.

Bastirin Aslanlar!

18 februari 2013 om 22:12

Ik volg je al zooo lang he hahah en wat hou ik van jou reacties zeg gewoon heerlijk. Houden zo! Dit geldt ook voor jou Gangstarr!

Over Hamit Altintop kan ik je zeker gelijk geven, hij heeft het meerdere malen laten zien in grote wedstrijden en ik hoop dat hij weer eens gewaardeerd word.

Forza Aslanlarim!

19 februari 2013 om 10:48

Hehe, zo een compliment doet me goed. We proberen er wat van te maken! Thanks.

Veel mensen verwachten goals van Hamit, dat is hun meetlat. Terwijl Hamit veel goede dingen doet, hij houdt de bal goed bij zich en weet precies wanneer hij de tempo moet verhogen. Dat Hamit de bal te lang bij zich houdt, heeft te maken met het povere positiespel. Als niemand zich aanbiedt, dan kan Hamit de bal niet afgeven. Wat zien de supporters dan? Hamit houdt de bal te lang bij zich. Een beetje doordenken, kan geen kwaad.

Kortom, ik verwacht een uiterst goede Hamit, zo een gevoel heb ik.

Nogmaals bedankt!

Het wordt lastig ook al is Schalke niet in topvorm. Goed dat ze rekening houden met Sneijder( die niet eens in topvorm is) en Drogba, echter mogen ze niet vergeten dat we in de achtste finales staan zonder deze 2 transfers. Denk dat Hamit, Selcuk en vooral Burak gebruik kunnen maken van de ruimte die ze zullen krijgen. Ondanks dat ze in slechte doen zijn wordt het erg lastig, oppassen voor Farfan en Huntelaar en vooral Bastos niet laten schieten in de buurt van het doel. Melo moet zich voortdoen als een leider, bij corners en vrije trappen moet hij iedereen wakker schudden, daar zijn we kwetsbaar. Ondanks onze goede verdediging missen we een leider achterin.

Wel raad ik Schalke aan om geen overtredingen te maken dicht bij de 16, we hebben een aantal specialisten daarvoor. Ik blijf bij mijn standpunt: Schalke zal beter zijn in Istanbul en met een goed resultaat naar huis gaan(2-2/0-1/1-2) maar uit winnen we daar makkelijk. Dit denk ik over de tweeluik.

Galatasaray gaat deze wedstrijd wel winnen denk ik. Schalke is erg slecht in vorm en als je naar kwaliteit kijkt dan is Galatasaray ook in mijn ogen beter. Sneijder , Drogba die kunnen het verschil maken. Ik denk dat het 3-0 wordt voor Gala.

Bedankt Nos! Eindelijk een keer iets anders, want we kijken al jaren naar Barcelona etc. Nederlanders kunnen dan ook gaan genieten van deze wedstrijd.

Ik hoop dat Schalke hard onderuit gaat tegen Galatasaray!

18 februari 2013 om 19:33

broer hoe kom jij erbij dat gala schalke word uitgezonden??

op het internet staat gewoon Barca Milaan vermeld ook op het tv gids
Er staat alleen gala-schalke live verslag geen live uitzending.

18 februari 2013 om 21:04

Kijk maar op de site van NOS maat. Als je op teletekst klikt en vervolgens nummer 209 invoert zul je zien dat er staat dat Gala Schalke uitgezonden gaat worden.

Sinds de blessure van Papadoupolos zijn we echt hopeloos verdwaald in een vormcrisis. Daar bovenop komen er de laatste weken/maanden toch belachelijk veel blessures voor, en dat werkt niet om je er boven op te helpen. Unnerstall, Papa, Affelay, Uchida, Obasi, Marica zijn geblesseerd om maar even een paar namen te noemen, terwijl Huntelaar en Draxler nog niet top fit terug zijn gekeerd uit hen blessure

18 februari 2013 om 17:58

Klopt maar wij geven elke wedstrijd wel kansen weg, als Schalke gewoon afwacht dan krijgen ze die(hoop dat het niet gebeurt). En die Bastos is een topaankoop gebleken, hard en goed schot dus ik vrees ervoor, ik weet het eigenlijk niet zo goed.

18 februari 2013 om 18:55

Ik hoop hetzelfde als 2 jaar geleden mee te maken. In de competitie was elke wedstrijd hopeloos, maar in de beker en de Cl waren we tot Old Trafford genadeloos goed, iets wat we ook in het Emirates hebben laten zien dit seizoen.

Hoger heeft ook gewoon gelijk, als je bang gaat zijn van je tegenstander dan heb je al verloren. Zelfs als speel je tegen Barcelona je moet met de juiste instelling het veld opgaan. Hoger kan moeilijk zeggen : ''wij zijn hartstikke bang en we hopen om niet afgeschlacht te worden'''

Ik heb er wel een goed gevoel bij, Galatasaray zit op dit moment in een flow in de CL waar we elke keer de betere waren van de tegenstander maar niet kregen wat we verdienden zoals de 1-0 nederlaag in United en de 1-1 thuis tegen Cluj. Maar we hebben geleerd in de afgelopen 3 wedstrijden van de CL dat als je 1 kans krijgt je hem ook gaat maken en daardoor hebben wij alle punten bij elkaar gehaald om door te gaan.

Daarnaast hebben we ook nog Killer Burak voorin staan, 6 goals in 6 wedstrijden in de CL en laatste 2 wedstrijden 3 goals 1 assist in de Turkse competitie, en hij werkt zich kapot maakt vele meters voor het team en laat zien dat hij samen met Drogba voorin hoort te staan en niemand anders. Misschien moet Schalke wel het meest bang zijn van deze Burak want hij heeft in de afgelopen jaren contineu kritiek gehad dat hij het niet waar kon maken in Europa en hij neemt nu revanche door ze wel te maken en hij wil nu ook Schalke aan de pijn bank leggen.

Maar we moeten Duitsers nooit uitsluiten, ookal staan ze laatste het blijven Duitsers waar we voor moeten oppassen. Zijn altijd trouw aan hun spelwijze en zijn achterin compact en hebben een vliegensvlugge counter.

Ik hoop op een 2-0 overwinning maar ik denk dat het 3-1 zal worden voor Galatasaray.

Schalke moet ook zo weinig mogelijk overtredingen maken. Er staan namelijk Selcuk, Sneijder, Hamit, Burak, Drogba achter de bal

18 februari 2013 om 18:02

hahahah wat een giller! Hamit Altintop! Die gast kan niet eens mijn opa voorbij man.. Hamit heeft wel weer een goed schot.

18 februari 2013 om 18:05

Dat bedoelde hij denk ik ook .
Hamit kan vrijetrappen van 30 meter er makkelijk intrappen.

18 februari 2013 om 18:07

Aah op zo'n manier, haha ik dacht al.

18 februari 2013 om 18:44

Bastos/fuchs hebben ook een zeer goed schot, echter de voorzetten van Fuchs met Matip/howedes/huntelaar voor de goal, scoort Schalke ook veel uit.. Het is normaal dat topploegen een wapen hebben

Daarnaast hadden vele Nederlanders respect gekregen voor Galatasaray na de wedstrijd tegen United die we met 1-0 hadden verloren. We hebben het altijd over dat de Turkse competitie niets voorstelt en dat de niveau zeer laag is maar we hebben bewezen dat we op een zeer hoog niveau kunnen spelen en ik hoop dat we de Nederlandse kijkers ook kunnen vermaken met goed spel en vele doelpunten van onze kant en een bagger Schalke ofc.

Ik hoop echt dat Melo gaat spelen want zonder hem is Galatasaray echt 30% minder.

Serieus! Als galatasaray van dit schalke verliest, moeten ze zich echt schamen. Schalke heeft alleen spelers als draxler, papadopoulos, farfan, bastos (huntelaar als die speelt) uitblinken. De rest is middelmatig. Maar als geheel heeft de hele team een laag mentaliteit.

Galatasaray heeft nu wel belangrijke spelers als sneijder en drogba. Maar drogba geeft wel die power aan een team. Maar voor deze team is dat goed genoeg tot aan de kwartfinale.

18 februari 2013 om 18:17

Je vergeet Höwedes

18 februari 2013 om 18:45

Maar Papadoupolos is geblesseerd, en Draxler net terug uit een blessure, maar in de huidige vorm wint GS met gemak

18 februari 2013 om 18:49

Gs speelt ook niet al te denderend hoor , de nieuwe spelers zijn ook nog niet helemaal ingespeeld , ik schat de kansen 60/40 in de voordeel van Gala maar jullie hebben zeker wel een kans

Waarom denkt iedereen toch dat we met Melo beter zijn, juist ben ik blij als hij niet speelt gast kan niet voetballen vond in het begin echt een goeie voetballer maar heeft geen rendement en is ene wedstrijd dramatisch en andere wedstrijd gemiddeld, nooit een uitblinker en erg agressief.

Ook een erg grote risico omdat hij nog wel eens af en toe van een rooie kaart houdt, vind zichzelf echt een Xabi Alonso maar hij mag niet eens zijn veters strikken!

On:

Denk dat Galatasaray over deze 2 wedstrijden wel doorgaat naar de volgende ronde, Schalke is helemaal uit vorm als Schalke het GS gevaarlijk zal maken is het toch van die momenten dat Bastos of Farfan een goeie kans krijgt en dat ie er meteen ingaat maar kwa voetbal denk ik wel dat Galatasaray het bepaalt(tempo,controle).

Drogba echt heerlijk ingevallen en hoop dat hij zichzelf tegen Schalke ook bewijst, sneijder speelde echt heerlijk vorige week en ook zijn dodelijke passen zullen beslissend zijn, en we mogen natuurlijk niet de topscorer van de CL vergeten (burak) een kans en die bal gaat erin!

18 februari 2013 om 18:45

Ronaldo is inmiddels alweer topscorer met 7 goals

18 februari 2013 om 19:42

@belhanda8

Met één wedstrijd meer natuurlijk laat die informatie lekker weg...

18 februari 2013 om 19:47

Ik zeg toch hij is inmiddels weer... Is het zo moeilijk ? Of ben jij van die achterlijke Galatasaray-fans die achter elke woord van een Fenerbahçe - fan iets zoekt ?

19 februari 2013 om 23:01

Ik krijg nu zeker duimpjes omlaag, zoals ik al eerder zei Arsenal1-3 Bayern die ik inmiddels goed heb geraden, en nu over Galatasaray, Galatasaray 1-2 Schalke Of 1-1, En thuis Schalke 2-1 wie weet alles kan nog gebeuren.

Ik denk dat beide clubs weinig voor elkaar onder doen wanneer je kijkt naar het spelersmateriaal, misschien is Schalke op bepaalde posities zelfs nog net iets sterker. Ik denk ook dat Schalke tactisch wel een stuk verder is dan Galatasaray. Deze teams zijn sterk aan elkaar gewaagd, dus het zou een mooie confrontatie op moeten leveren. Ik hoop maar dat Huntelaar en Sneijder beiden zullen spelen, dat maakt de ontmoeting voor de neutrale toeschouwer (waaronder ik dus) een stuk interessanter.

18 februari 2013 om 18:28

Ik weet ook niet wat ik hiermee aan moet. Drogba krijgen we weer een keer te zien, al vraag je je af wat een jaar China met zijn kwaliteiten en fysieke gesteldheid heeft gedaan. Schalke is hopeloos uit vorm. GS heeft met Drogba en Sneijder 2 spelers die niet meeverdedigen, waar dan weer het loopvermogen van de Duitsers tegenover staat. Het kan alle kanten op, de sfeer is iig wel optimaal bij GS. Ze hebben beide een zwakke laatste linie, dus ik verwacht een wedstrijd met veel doelpunten.

18 februari 2013 om 19:33

Toch interessant dat jij Galatasaray kan oordelen op tactische sterkte zonder ook maar een serie wedstrijden te hebben gevolgd van ze.

Jij bent zo een typische Nederlandse misgunner, bah, moet niks hebben van mensen zoals jou.

18 februari 2013 om 23:03

Wat een domme reactie, met je misgunner. Ik zeg notabene dat beide elftallen aan elkaar gewaagd zijn. Ik vind dit een typische reactie van een Turk, die zich meteen voelt aangevallen, daar moet ik niks van hebben.

19 februari 2013 om 01:28

Als ik je vraag wat je nog meer een "typische" Turkse reactie vindt, gaan heel veel mensen jou antwoord ook een typische opmerking van een "racist" vinden.

Iedereen heeft jou mening kunnen lezen, dus kom geen onzin lullen van typische Turkse reactie, want dat maakt jou reactie niet slimmer dan die reactie die jij als dom benoemt.

19 februari 2013 om 15:45

Lezen is moeilijk he. Ik zeg dat je niet moet praten en wijs moet lopen doen zonder ook maar een serie wedstrijden gevolgd te hebben van Galatasaray.. aangezien je aangeeft dat je Schalke tactisch hoger inschat.

Kan iemand mij meedelen als Papadopoulos speelt?

18 februari 2013 om 18:24

Moet je even wachten tot woensdag

18 februari 2013 om 18:38

Hij is geblesseerd dacht ik.

18 februari 2013 om 18:43

Die gaat opgegeten worden door melo beter kan hij niet meedoen

18 februari 2013 om 18:46

geblesseerd al een aantal maanden. Hij probeert de 2'e wedstrijd te halen volgens site van schalke site/bild

Galatasaray speelt niet top voetbal in de competitie, maar laat jezelf niet misleiden het is op dit moment met Drogba en Sneijder erbij een beetje uitzoeken hoe het elftal het beste neergezet kan worden. Galatasaray heeft een breed selectie en tegen Schalke staan ze met hun sterkste elftal op het veld

Ik denk wel dat Galatasaray zal winnen thuis. Schalke is uit vorm en met de fans achter Galatasaray, zit er zeker een 2-0 in denk ik.

Uiteraard word het een leuke wedstrijd, galatasaray met sneijder,drogba en burak en schalke met huntelaar,draxler en bastos gaat gelijk op!

18 februari 2013 om 18:45

Vind jij Huntelaar, Draxler, Bastos gelijk aan Drogba, Sneijder, Burak? dit is de meest slechtste opmerking die ik ooit heb gezien.

18 februari 2013 om 21:55

Statische Huntelaar tegenover een over de top Drogba. Sneijder is niet geweldig in vorm en heeft een jaar lang bijna geen wedstrijden gespeeld. Burak is een goede spits, maar ook niet meer dan dat. Bastos is een waterdrager geweest bij Lyon (wat ook geen hoogvlieger meer is) en Draxler is een groot talent.

Redelijk gelijk op lijkt me, alleen is GS een miljoentje of 10 meer per jaar kwijt aan salaris.

19 februari 2013 om 00:31

Sneijder een jaar geen wedstrijden gespeeld? Overdrijf niet zo. Hij heeft vier maanden niet gespeeld, dat is verre van een jaar. En een Drogba op zijn 40ste is nog altijd beter dan den Hunterlaar op z'n 29ste, laat dat duidelijk zijn. Burak Yilmaz is niet 'zomaar' een spits, nee, hij is in de topscorersklassement boven Ronaldo en Messi geëindigd (minst gespeelde minuten) en door de UEFA verkozen tot beste speler van de groepsfase.
Als je niets weet, zeg dan ook niets.

Grappig ook dat je Selcuk Inan en Semih Kaya vergeet. De twee spelers die Schalke heel veel pijn kunnen doen. Maar goed, van selectie redeneren heb ik nu wel genoeg voorbeelden gezien.

Galatasaray moet rustig en vooral gecontroleerd voetballen , dus niet als kippen zonder koppen gaan aanvallen. Een goed resultaat halen voor de uitwedstrijd en daar het klusje gewoon klaren.

Schalke stelt de laatste tijd ook niet erg veel voor dus doorbekeren zit er dik in

18 februari 2013 om 22:39

Eerste halfuuur volop in de aanval gaan. Gewoon druk zetten man. We moeten hun overlopen zoals we dat in beginjaren 2000 altijd deden.

Ik denk dat Schalke minimaal een gelijkspel haalt uit Istanbul. Braga won er met gemak en zelfs Cluj wist er gelijk te spelen. Dan hebben we het nog niet over de Turkse ploegen die daar de punten gepakt of gedeeld hebben.

18 februari 2013 om 20:24

Fenerbahçe verloor er en besiktas. En Galatasaray won uit van Braga en Cluj. Greuther furth won ook van Schalke dus je hele redenering die klopt niet maat!

18 februari 2013 om 20:37

Ik wil alleen maar zeggen dat we thuis niet echt goede resultaten boeken dit seizoen.
Dat GS uit van Cluj en Braga won staat toch los van een aankomend thuiswedstrijd?

18 februari 2013 om 20:46

Wij hebben er 2 x gewonnen en jullie ook 2 x

18 februari 2013 om 21:22

Ja maar daar ging het mij niet om. Hij beweert dat Schalke minimaal een gelijkspel haalt. Omdat Braga er met 'gemak' won en Cluj er gelijk wist te spelen. En de turkse ploegen die daar de punten gepakt hebben of gedeeld hebben. Die clubs kun je niet vergelijken met Schalke. En als hun winnen of gelijkspelen in Istanbul betekend het niet dat Schalke daarom minstens een punt zal pakken. Wij hebben thuis ook goede resultaten geboekt merendeels goed dus klopt het niet. Hij mag gerust zeggen dat Schalke minstens een punt gaat pakken maar het klopt niet als hij het zegt zoals hij beargumenteert.

18 februari 2013 om 21:27

Het klopt dat Galatasaray thuis wel eens punten wil verspillen, maar vergeet niet merendeels boekt Galatasaray positieve resultaten in het Turk Telekom Arena. Dat Galatasaray uit won van Braga en Cluj staat inderdaad los van de aankomend thuis wedstrijd. Maar ook gezien hoe Galatasaray thuis speelde tegen braga en cluj. We hadden bij beide wedstrijden geen puntenverlies hoeven te leiden. Galatasaray won thuis ook van Manchester United. Het was misschien bijna merendeels een B-team. Maar een B-team van Manchester United is nog altijd sterker en kwalitatiever dan een respectieve Braga en Cluj. Ik zie Galatasaray tegen Schalke niet verliezen. We hebben een duidelijk thuis voordeel met de supporters, Schalke is uit vorm en mist behoorlijk wat spelers.

Schalke is dramatisch slecht in de competitie.. van de laatste 11-12 competitie wedstrijden hebben ze er maar 1 gewonnen ? 4 gelijk ?? 6-7 wedstrijden verloren geloof ik... zo veel blessures en zelfs noodgedwongen tegen laagvlieger mainz zonder spits spelen....

op het moment... staat Galatasaray kwa selectie en zeker kwa vorm 2 stappen voor op Schalke04.. heb de afgelopen 3 wedstrijden van Schalke gezien en ik moet heel eerlijk zeggen dat als ze zo makkelijk mensen over de vleugels laten optrekken en gewoon bijna zonder tegenslag langs de backs laten gaan dan mag Schalke wel oppassen voor een storm die ze te wachten staat.

Bij Galatasaray ligt uiteindelijk toch de zwakte bij de "geimproviseerde" linksback.. aanvallend zeer degelijk maar laat positioneel veel open ruimte over en is ook niet altijd even goed in de bal af te pakken... aan de andere kant staat of Sabri die wel heel veel loopvermogen heeft maar niet de beste verdediger is.. of Eboue die dan sinds Januari de Afrika cup heeft gehad en nog niet in de basis is begonnen bij Galatasaray. dit zijn de plekken waar Schalke kan toeslaan... Centraal zit het wel goed bij Galatasaray.

Ik heb juist in tegenstelling tot de meesten hier mijn bedenkingen bij deze eerste wedstrijd van Galatasaray dat als ze zich te veel laten opjutten door het publiek ze wel is tactisch vergeten te verdedigen en dan kan Schalke natuurlijk hard toeslaan in de counter... De return ben ik juist optimistischer over omdat Gala in de Champions league in alle 3 de uitwedstrijden bijna 2x zo goed of juist nog beter was als in de thuiswedstrijden met Cluj en Braga die gewoon aan de kant geveegd zijn en tegen Manchester United werd misschien wel het beste spel van het eerste gedeelte van het seizoen gespeeld werd de paal geraakt 2 strafschoppen die we niet meekregen bal op de lat van amrabat, schot van Hamit van 16 meter die net langs de verkeerde kant van de paal gaat....

winst met 1 goal verschil is genoeg in mijn ogen om door te gaan zelfs bij een 0-0 heeft Gala n.m.i. nog steeds de beste papieren in zijn handen.

Jeetje, galata koopt drogba (beste tijd al gehad) en Wesley (speeld al een eeuwigheid niet goed) en ze denken dat ze hier 2 toppers hebben gekocht hahah aub. mss kunnen ze wel van Schalke winnen maar de volgende ronde worde ze gewoon met gemak afgedroogd door bv.juve,bayar,barca,.... !!!!

18 februari 2013 om 19:05

Cursus Nederlands misschien ?

Drogba vorig jaar beste speler van de CL winnaar. Sneijder is aanvoerder van Nederland.

Jij hebt zeker door peer pressure een keuze moeten maken tussen Real en Barca ?

18 februari 2013 om 19:11

1. ik ben van België en zo spreken we hier
2.hoe presteerde drogba ookal weer in China ?
3.sneijder is gewoon niet goed meer !! ookal is hij de aanvoerder van het Nederland. Inter heeft hem niet voor niets verkocht !

18 februari 2013 om 19:34

Volgens mij is het ook in BL gewoon ' Wesley speelt '. Kinderachtig geschreven.

18 februari 2013 om 20:54

Drogba, die in 11 wedstrijden 8 keer tot scoren kwam zonder normale materiaal om hem heen buiten Anelka? Vergeet niet wat Drogba allemaal kan. Hij kan zelfs nog in de PL spelen. Chelsea wou niet voor niks hem terug hebben.

Waarom Sneijder weg is gegaan bij Ä°nter? Omdat Wesley niet akkoord was gegaan met een loonsverlaging.

Ken eerst je feiten voordat je iets schrijft.

18 februari 2013 om 21:38

Waarom kreeg hij loonsverlaging ? omdat hij niet meer presteerde !!!!!

18 februari 2013 om 21:45

Ken je feiten voordat je dingen roept zonder maar iets te weten

18 februari 2013 om 22:51

Omdat Inter vond dat Wesley een te hoge salaris kreeg.

19 februari 2013 om 00:09

Gangstarr: Ooit gehoord van een persoonsvorm? Waarom een ander om zijn spelling bekritiseren en daarna zelf een grammaticale fout maken?

18 februari 2013 om 19:12

Dat zijn jouw beweringen hoor niemand die zegt/denkt.

18 februari 2013 om 19:27

De beste man heeft de afgelopen editie van de Champions League persoonlijk bezorgd aan Chelsea, zijn leeftijd is hetzelfde gebleven maar opeens wanneer hij naar Galatasaray vertrekt, heeft hij zijn beste tijd al gehad. (edit: Zie het al aan je naam, de naam Drogba bezorgt je nog steeds nachtmerries hé?

En een Sneijder dat speelt is één van de beste spelers van Oranje, trouwens; 3 maanden staat niet gelijk aan een eeuwigheid.

Ik hoop natuurlijk op een mooie overwinning a.s. woensdag, ik zelf denk en gok op een 2-0.

Tof ook dat de NOS Gala - Schalke uitzendt.

De enige echte ''probleem'' is eigenlijk onze opstelling, want ik vind dat onze gouden trio moet (!) beginnen in de basis, maar is dat niet te aanvallend vraag ik me dan af..

Ik ben blij dat Fatih Terim over de opstelling gaat want ik heb het volste vertrouwen in onze trainer.

Als galatasray door gaat is dat niet alleen omdat sneijder en drogba bij gs spelen, want gs heeft sowieso betere spelers overal: muslere eboue semih selcuk melo burak elmander

Volgens Ligtv (turkse variant van Eredivisie Live) wil Fatih Terim zo spelen:

...............drogba
Burak - Sneijder - Hamit
..............selçuk - Melo
Riera - Semih - Dany - Eboué
.................muslera

18 februari 2013 om 19:19

Burak is geen flankspeler. We hebben allemaal gezien dat hij dodelijk is in de spits! dit moet je niet gelijk gaan veranderen.

18 februari 2013 om 19:49

burak op de flank????????????????????? kom op geloof je zelf tog niet

19 februari 2013 om 10:05

Ik dacht eerder aan zown opstelling maar ik zie hem ook wel eboue gebruiken op rb sinds er geen cap is op buitenlanders in de cl maar ik vind dat sabri zich in de afgelopen 2 wedstrijden bewezen heeft en van mij mag hij in de basis

muslera
sabri
semih
dany
riera
hamit
selcuk
amrabat
sneijder
burak
drogba
19 februari 2013 om 15:43

Ik vind jouw opstelling ook beter eerlijk gezegd. Sabri in de basis is zo gek nog niet na zijn laatste wedstrijden.

Ik vind het wel lollig om te zien hoe alle Turken hier de boel gaan onderschatten
Laat Gala maar lekker de favoriet zijn des te harder ik alle Turken kan uitlachen als Gala eruit vliegt
Heb overgens niks tegen Turken heb alleen een hekel aan die arrogantie van hun

18 februari 2013 om 19:28

Op een enkeling na; Wie anders zit Schalke te onderschatten? Ze geven alleen aan dat Schalke niet in vorm is, met blessures worstelt en Galatasaray vers bloed heeft met Sneijder en Drogba, dit staat gelijk aan extra motivatie binnen het team.

18 februari 2013 om 19:45

Dat maakt hem niet uit , hij wilt de Turken hoe dan ook uitlachen. Ookal kruipt gala in de underdog-rol , als een Turkse ploeg verliest, is shaygiven er als de kippen bij om te lachen !!

Triest

18 februari 2013 om 19:56

Kijk dit noem ik nou een onzinreactie
Alsof het Turkse voetbal me ook maar iets boeit
Tis alleen lollig om te zien hoe alle Turken denken dat de kwartfinale al binnen is voor Gala
En nergens lach ik de Fenerbahce supporters uit hoor

18 februari 2013 om 20:47

Waar heb ik het over de Fenerbahçe supporters dan ?

18 februari 2013 om 20:49

Jij hebt het over Turkse ploegen in het algemeen terwijl ik het alleen over de arrogante Galasupporters heb

18 februari 2013 om 21:49

Ik ben ook een Galatasaray supporter. verreweg van arrogant. Jij doelt nu op Alle galatasaray supporters. Beetje triest of niet ? Galatasaray is dit moment gewoon de favoriet daar kunnen wij niets aan veranderen. Ik snap niet waarom jij je daaraan irriteert ze vallen jou toch niet lastig of dergelijk? Ze roepen alleen dingen hier op VZ. Ik heb tot nu toe ook niemand horen roepen en ook niet gelezen dat Galatasaray al door is. Ze verwachten het alleen. En dat is volkomen terecht.

19 februari 2013 om 09:07

Lees je reactie nog eens goed , jij hebt het over Turken , dan is het logisch dat ik me aangesproken voel. Dan moet je zeggen Galatasaray supporters en niet Turken in het geheel nemen

19 februari 2013 om 15:54

Waar haal jij vandaan dat alle Turken zo denken?
Tuurlijk hopen alle Galatasaray fans dat hun team doorgaat naar de volgende ronde, dat is toch niet zo vreemd?

Trouwens niet 'alle Turken' hopen of denken dat GS wint. Fans van rivalen die hopen dat Schalke ze eruit knikkert, die zijn er ook nog.

18 februari 2013 om 19:53

dan ben ik wel benieuwd wat jij zou doen in turkije tussen al die turken Xd

Ik heb zo juist gekeken op NOS ze laten Ac Milan - Barcelona zien?
Of is het allemaal verandert en wanneer is het verandert?

Ik denk dat Gala wel op nipte zegen wint.
Favoriet is Gala maar dat is juist de probleem want dan gaat het altijd mis.

18 februari 2013 om 22:53

Je heb gelijk Galatasaray voelde zich zelf ook de favoriet tegen braga en we gingen thuis onderuit
Maar tegen Manchester United waren we niet de favoriet en die wedstrijd wonnen we thuis.

Dit seizoen heb ik veel wedstrijden gevolgd van gala. Gala fans zeggen maar steeds dat ze zo goed zijn, maar ik zie gala telkens zo weinig kansen creëren en niet goed spelen. Gala wordt veel te overschat door de fans. Ik zie schalke alsnog gala verslaan, ook al zijn ze momenteel niet in vorm.

18 februari 2013 om 19:39

Vind je het gek als elke tegenstander zich met 11 man ingraaft in de eigen 16. we hebben geen Messi ofzo he!

Gala probeert het spel steeds snel te verleggen maar als er dan smerig wordt getrapt dan kun je weinig beginnen tegen zulke tegenstanders en moet je het vooral hebben van dode spelmomenten.. logisch nadenken heet zo iets..

18 februari 2013 om 20:08

Dus als tegenstanders gaat ingraven en smerig gaat trappen dat moeten clubs het van dode spelmomenten hebben? Wat dacht je van een versnelling hoger spelen? Daar dacht ik aan toen ik logisch na zat te denken.

18 februari 2013 om 20:43

Ik als Gala fan moet jou toch gelijk geven. We worden overschat. Schalke is inderdaad dramatisch bezig dit seizoen. We zien echter vaak dat clubs die het in de competitie slecht doen, het in de CL of EL integendeel erg goed doen.
Ik ben bang dat de Duitsers uiteindelijk naar de volgende ronde zullen gaan.

De NOS zend dinsdag en woensdag de volgende wedstrijden uit:

Dinsdag 20:45
Arsenal - Bayern Munchen

Woensdag 20:45
Galatasaray - Schalke 04

Ik verwacht dinsdag een 1 - 1 gelijkspel in Londen. Bayern zal er thuis opklappen, nu is de verdediging gehavend.

Ik verwacht woensdag een 2 - 0 voor Galatasaray gezien de dramatische vorm van Schalke 04 en de fanatieke supporters in Turkije,

Verder denk ik dat FC Porto en Barcelona zullen winnen.

18 februari 2013 om 20:30

Geldt de regel van 6 buitenlandse spelers ook in Europese wedstrijden? Kon er niks over vinden op internet? Weet iemand dat toevallig?

18 februari 2013 om 20:38

Zo'n regel geldt niet in de CL

ik als galatasaray fan vind dat schalke 04 teveel onderschat wordt, schalke is mischien niet zo goed in de bundesliga maar de bundesliga blijft ook een van de sterkste compities van de wereld, zwak presteren in de bundesliga betekent ervoor gaan in de champions league. Maar ik geloof erin dat galtasaray gaaat winnen maar schalke moet niet onderschat worden

Prachtig, ik kijk er al naar uit om Didier Drogba in actie te zien

@ uamigo

Als ik een club slecht zie spelen, moet ik dus volgens jou altijd eerst naar de tegenstanders kijken? Raar! Dat jullie het van je dode spelmomenten moeten hebben in de turkse competitie zegt al genoeg.

18 februari 2013 om 20:45

We spelen vooral niet creatief genoeg en we hebben geen goede flankspelers. Amrabat is voor 8,nogwat miljoen gehaald, maar valt tot nu toe vies tegen. Aan de rechterkant hebben we Hamit die niet eens een lantaarnpaal voorbij komt.

Lekker naar de wedstrijd kijken met Ultraslan Hollanda in Utrecht!

Jongens laten we niet naar de spelers enzo kijken maar naar het resultaat er kan van alles gebeuren in die wedstrijd van gala tegen Schalke de bal is rond en we zien het wel als deze 2 clubs tegen over elkaar staan.

Denk een 3-1 overwinning voor Gala. Ik wijs de kijker uit te kijken naar de sfeer, want die zal betoverend zijn... Over het spel durf ik niks te zeggen, alhoewel ik denk dat Gala furore zal maken bij velen met deze wedstrijd...

Ik denk dat dit de beste opstelling is voor Gala. Ondanks dat Sabri erg goed heeft gespeeld gaat mijn voorkeur naar Eboue, omdat Eboue minder vaak een fout maakt en gewoon veel meer ervaring heeft. Melo is erg belangrijk blijkt uit de wedstrijd waarbij hij niet aanwezig was. Drogba en Burak vormen een dodelijk duo en met Sneijder achter hun zal het voorin wel goed komen.
Amrabat kan altijd invallen in de tweede helft, althans het grotendeels ligt aan de score.

Muslera
Eboue
Dany N
Semih
Riera
Altintop
Melo
Selcuk
Sneijder
Drogba
Burak Yilmaz

Welcome To Hell Schalke

Galatasaray moet met een 2-0 winnen.
maar ze moeten schalke niet onderschaten.
Braga had Galatasaray ook Afgemaakt in de Arena.

ik hoop dat Acmilan Barcelona laat zien wie de echte baas is op het Europese velden en dat ze gewoon helemaal vernederd worden !!

ACM

Ik heb er een goed gevoel over. Schalke mist een hoop spelers en als ik de trainingen bekijk zie ik dat er een boost erin os gekomen nadat Drogba is gekomen. Sneijder, Burak, Drogba en Selcuk pfff Ahaha als ik het spel van Sneijder zag nadat Drogba erin kwam dan komt het wel goed. Achterin dicht houden en we zitten met een been in de volgende ronde. Voor de Galatasaray fans onder ons als jullie willen kunnen jullie met ultraslan Hollanda samen in Utrecht naar de wedstrijd kijken, voor meer info kunnen jullie op ultraslan Hollanda Facebook fanpage kijken.

19 februari 2013 om 08:46

Echte Ultraslan gaat toch gewoon naar de wedstrijd in Istanbul? Gebeurt met Galatasaray-fenerbahce wedstrijden vaak genoeg...

19 februari 2013 om 12:37

Nee man, misschien zullen er mensen dijn die als individu of vriendengroep gaan maar uA Hollanda gaat niet in zijn geheel daarheen. uA Hollanda gaat naar wedstrijden in Europa voor zowel voetbal als amateur branches.

argumenten van, galatasaray gaat winnen want schalke is uit vorm in de competitie slaan nergens op.
vergeet niet dat wij in de competitie een keer 14e zijn geëindigd, en de halve finale haalde in de cl dat jaar. ook wij hebben top spelers, farfan, bastos en huntelaar die het in de cl wel altijd goed gedaan heeft.

18 februari 2013 om 23:14

Inderdaad. Geen woord aan toe te voegen. Dit gaat een hele taaie wedstrijd worden en ik zou Galatasaray absoluut geen favoriet noemen voor de volgende ronde.

19 februari 2013 om 08:45

Je begrijpt toch wel dat de Schalke van twee seizoen geleden een andere Schalke is dan de huidige? Toen speelden Neuer en Raul er nog, onder andere. Dat ze toen 14e werden maar de halve finale haalden zegt niet. Chelsea ging als regerend kampioen in de groepsfase eruit, terwijl ze het begin dit seizoen beter deden in de competitie. Ik begrijp je punt, maar de Schalke die er nu staat is gewoon een andere die twee jaar geleden een knappe prestatie heeft neergezet.

Ik wil Schalke hier overigens absoluut niet tekort doen. Ze hebben ondanks de vele blessures alsnog een goede kans om te winnen. Ik schrijf ze zeker niet af, en onderschatten doe ik ook zeker niet. Het wordt een mooie wedstrijd van twee ploegen die aan elkaar gewaagd zijn. Het enige punt dat ik wilde maken is dat de prestatie van twee jaar geleden geen solide houvast biedt omdat het team en de omstandigheden anders waren. That's all

19 februari 2013 om 18:19

Ik ben het me je eens. Maar zo bedoelde ik het niet. Doelde meer op het feit, dat veel mensen Schalke al wel bijna afschrijven, omdat ze het slecht doen in de compeititie. Wou alleen zeggen dat, dat niks uit maakt. De ene competitie is de andere niet.

We gaan zien wat het gaat worden.

Galatasaray wint de eerste wedstrijd gewoon met 4-1 (2x Drogba, 2x Burak, 1x Huntelaar) waardoor de return eigenlijk overbodig is. Dit wordt in 1 wedstrijd beslist.

Ik kan echt niet meer wachten..
Wij staan zeker in voordeel omdat we eerst thuis spelen, Galatasaray zal alles op alles neerzetten om voor eigen supporters en eigen stadion niet te verliezen, als we hier met een 2/3-0 winnen, dan zal de return al beslist zijn,
Al met al : weet zeker dat het een mooie wedstrijd word met veel aanval!

Alle gs fans, respect voor jullie team, maar aub ga eerst winnen dan mag je alles zeggen hier, nooit groot praten, jullie zetten je zelf echt voor schut straks...

Succes Schalke 04 !!!

19 februari 2013 om 07:30

Jij bent echt een nepturk of ben je boos dat we laatst weer van jullie hebben gewonnen?

19 februari 2013 om 09:21

ik vind het raar dat jij zulke negatieve uitingen doet over een turkse team die eindelijk is best ver komt in de CL, door onze succes zal ook jullie besiktasje meer reputatie krijgen... een supporter zonder logica ben jij.

Inderdaad ik als GS fan vindt dat gs fans niet zo blij doen. Ik kan maar 1 wedstrijd herinneren dat wij voetbalden en dat was de 1-0 nederlaag tegen Manu. Ik zie geen voetbal alleen maar foute paasjes en stomme verdediging foutjes. De flanken is ook niet om aan te zien. Hopelijk laat Amrabat eens keer wat zien! En Melo is heel belangrijk voor de verdeging! Ik ben benieuwd. Veel kijk plezier

NOS zend deze wedstrijd alleen uit omdat paar Hollanders in zitten.
Dat doen ze altijd! Ze zoeken ze op en dit en dat! Je word gek
Gelukkig heb ik jaren sport1 dus ik kijk tog Milan-barca

19 februari 2013 om 10:56

Als je sport1 hebt wat loop je dan nog te zeiken kom je een beetje aandacht tekort? Er zijn gewoon veel meer mensen die gs-schalke willen zien dan barc-ac. barcelona wint toch wel zelf vind ik dat ook niks meer aan

19 februari 2013 om 11:32

Nee, er worden ook gedacht aan kijkcijfers. Ik meende dat ik hier iets las dat Turkse antennes, geen CL voetbal uitzenden, vanwege internationale rechten. In Nederland wonen denk ik een miljoen Turken, die aardig veel aanhang zijn van GS. In het oosten is er naast Twente, ook veel aandacht voor Schalke 04, en dus kunnen de kijkcijfers omhoog schieten, terwijl de gemiddelde Nederlandse voetbalkijker zonder sport 1, gewoon nederland 3 erop heeft staan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren