Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Leegloop bij FC Utrecht dreigt: ook Bulthuis bijzonder in trek

Laatste update:

Bij FC Utrecht vindt op de laatste dag van de transfermarkt een ware metamorfose plaats. De club staat op het punt om Daan Bovenberg te verliezen aan NEC, terwijl de onderhandelingen over Alexander Gerndt met het Zwitserse Young Boys in volle gang zijn. Voetbal International meldt donderdagmiddag dat echter ook Dave Bulthuis op de nominatie staat om de club tussentijds te verlaten.

/

De 22-jarige linksback zou in de zeer nadrukkelijke belangstelling staan van de Griekse topclub Panathinaikos. Daarnaast zijn ook Fulham, Stoke City en een nog onbekende Turkse club in de markt voor de Purmerender, wiens contract in De Galgenwaard nog anderhalf jaar doorloopt.

Tegenover de (verwachte) aderlatingen staat wel de komst van Jens Toornstra. De spelmaker van ADO Den Haag moet nog wel een contract ondertekenen in de Domstad. Vooralsnog heeft FC Utrecht het nieuws nog niet officieel kunnen bevestigen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik kan me herinneren dat de FC nooit meer zoveel spelers tegelijkertijd zou laten vertrekken.

31 januari 2013 om 13:38

Ze hebben weinig keuze aangezien het financieel niet heel erg lekker loopt allemaal.

Juist nu -zo op de laatste dag van de transferwindow- kan Utrecht het nodige geld pakken door spelers voor iets extra te verkopen. Laten we in ieder geval hopen dat ook FC Utrecht de zaakjes -zowel in financieel als ik sportief opzicht- weer op de rit krijgt en verder kan. Nu goed presteren is één maar je moet natuurlijk ook naar het langer termijn blijven kijken. Zo te zien doen ze dat ook..

31 januari 2013 om 13:38

Inderdaad, dat heeft van Schaik recent nog gezegd. Wat een aderlating.

“De fans maken zich zorgen omdat ze bang zijn dat we weer een half elftal gaan verkopen, maar dat is niet zoâ€, laat directeur Wilco van Schaik optekenen in Voetbal International. “elke transferperiode zullen we wel wat spelers verkopen, maar niet meer zes man tegelijk, zoals in het recente verleden. Dat nooit meer. Maar één of twee transfers zou welkom zijn. Daar ben ik eerlijk in.â€

31 januari 2013 om 14:05

Hij zegt in principe niks verkeerds; er vertrekken er nu ongeveer 3 en in de zomer ongeveer 3, niet 6 in één transferperiode dus. Alsnog een onwenselijke situatie, maar het is niet anders voor ons.

31 januari 2013 om 14:07

Het is nog geen 24.00, ik ben bang dat ook Kali en Asare op het punt van vertrekken staan en dat zou de teller op 5 brengen.

31 januari 2013 om 14:13

Leegloop?
Bovenberg kreeg geen kans van Wouters, kon je dus verwachten. Gerndt is verreweg onze duurste speler, met te weinig rendenment voor zo'n grootverdiener. Groothuis, dat is een probleem, maar daar kunnen we de hoofdprijs voor vragen nu. Intussen is Toornstra binnen. en we wisten dat Utreg pogingen zou doen om spelers af te stoten. Nou, dat is dan goed gelukt, en alleen Bulthuis doet me pijn.
Maar kijk wat we binnen houden: Mulenga, Asare, Ruiter, Oar, van der Hoorn! dat zijn dus wél onze belangrijkste spelers.
Vergelijk dat met de vorige keer: in één klap Vorm, van Wolfswinkel, Mertens en Strootman weg. Dát was een aderlating. Wat nu gebeurt is prima, volgens plan.

Leegloop? Drie man weg, minstens één terug. Tjonge, wat een leegloop!

31 januari 2013 om 14:59

David32, helemaal met je eens. Deze 'leegloop' biedt de club alleen maar extra mogelijkheden en financiële lucht die ze nodig heeft. Allemaal waterdragers die nu gaan, waarvan de plek in de selectie zo kan worden ingevuld. Ik ben hier niet rauwig om. Inderdaad alleen Bulthuis zal wat lastiger worden, maar goed, een backpositie is nog wel een keer in te vullen als het centrum stevig staat! En dat Bulthuis potentie heeft blijkt ook wel uit de geïnteresseerde clubs. Zijn tenminste clubs waarvan je zegt dat het echt een vooruitgang is ten opzichte van FC Utrecht, met alle respect.

31 januari 2013 om 23:51

alleen bankzitter Bovenberg is weg en spits Gerndt die te weinig bracht en supermiddenvelder Toornstra ervoor terug, is dus maar 1 speler weg, dus geen leegloop

Haha. Fullham staat er weer bij. Ik zou elke transfergerucht openen met: behalve uiteraard Fullham, zijn ook geintereseeerd...

31 januari 2013 om 13:24

Haha, het begint een beetje het City van de iets minder bekende spelers te worden..

31 januari 2013 om 13:25

Zeg dan maar gerust het (ex-)wolfsburg van Engeland met Martin Jol die de rol van Felix Magath met verve vertolkt.

31 januari 2013 om 13:36

Kan ook.

Toornstra zal ook twijfelen of hij nu wel moet gaan lijkt me, heel Utrecht lijkt leeg te lopen.

31 januari 2013 om 13:24

Dan nog zijn ze beter dan Ado.

31 januari 2013 om 16:42

ot nu toe is alleen bovenberg (wissel) naar nec, gerndt is in onderhandeling en van bulthuis zijn nog geruchten.

Fc Utrecht staat nu op een leuke plaats.
Maar ze moeten er wel voor zorgen dat ze niet al teveel spelers verkopen want anders zakken ze zo weer af.
Zeker met hun salaris plafond van 250.000
Dus gaan spelers als asare Mulenga Van der gun Oar Gernt Wuytens en nog een aantal spelers weg.
En door die regel krijg je er zeker niet de hoofdprijs voor en als ze dan niet goed inkopen.
Dan doen ze volgend jaar zo mee om de onderste 5 plaatsen.

31 januari 2013 om 17:26

Ze hebben geen salarisplafond van 250000 euro per speler maar een bepaalde bedrag voor de hele selectie

1 februari 2013 om 00:05

Utrecht is sterker geworden met komst Toornstra

Bovenberg is bankzitter en Gerndt voldeed niet

Duplan en vd Gun zijn terug van blessures en Mulenga komt zo terug van de Afrika cup

Utrecht kan de jacht op plaats 5 en 4 inzetten, zeker nu Vitesse geen aankopen heeft gedaan en ADO is zwakker geworden die gaan dus zakken

bulthuis is cult. die zou prima bij stoke passen. zou wel een aderlating van jewelste zijn voor utrecht als bulthuis vetrekt.voor mij staat hij symbool voor het succesvolle seizoen van utrecht tot nu toe.

31 januari 2013 om 13:25

Op Craven Cottage zou hij anders ook niet misstaan. Maar Stoke past inderdaad prima bij hem, beetje krachtvoetbal zou hem ook wel bevallen. Niet bepaald het slapste ventje van de Eredisie....
Denk dat hij meer potentie heeft dan Daley Blind.

31 januari 2013 om 13:42

blind en bulthuis zijn totaal andere type spelers. moeilijk te vergelijken. bulthuis is beter te vergelijken met erik pieters kwa stijl.

31 januari 2013 om 14:00

Weet ik. Maar met potentie bedoel ik gewoon dat ik denk dat hij beter kan worden, het zijn tenslotte wel 2 linksbacks. Daley is voetballend veel beter, Bulthuis is echt een pitbull en fysiek sterker.

Laten we hopen dat hij blijft. Stel dat hij vertrekt kan het vertrek opgevangen worden met Zullo en Labylle van MVV

Toornstra zal zich volgend seizoen nog wel achter zijn oortjes krabben. Het is niet te hopen dat Utrecht Europees voetbal gaat halen dit seizoen, want volgend seizoen krijgen hetzelfde scenario als Heerenveen dit seizoen.

31 januari 2013 om 13:30

Dat zei ik ook al in het vorige topic over Toornstra maar dan wordt ik meteen weggezet als een hater. Maar ik snap Toornstra niet helemaal. Verdient hij dan zo weinig (relatief natuurlijk) bij ADO dat hij Utrecht echt als een stap hogerop ziet? Normaal gesproken spelen beide clubs volgens jaar om de posities 8-14.

31 januari 2013 om 13:36

Misschien ziet hij Utrecht als een club waar hij zich beter in de kijker kan spelen dan bij Ado?

31 januari 2013 om 13:41

Daar snap ik ook helemaal niets van. Utrecht kan eigenlijk alleen maar minder worden nu ze geld nodig zijn en deze hoge positiie bekleden. Zeker volgend jaar zullen Ado den Haag en Utrecht elkaar -zo als het er nu uitziet- niet veel schelen.

Ik zou wachten tot de zomer en dan pas mijn keuze maken als ik Toornstra was..

31 januari 2013 om 14:01

Toornstra komt vanaf de amateurs en voor zover ik weet heeft ADO zijn contract niet ondertussen verlengd. Dus qua salaris zal hij bij ADO wel weinig hebben verdiend..

31 januari 2013 om 14:21

Leuk dat zo'n Az-er zich vandaag zo heel erg druk om Utrecht maakt...

Het komt allemaal heus wel weer goed. Utrecht is niet alleen met verkopen bezig. Ze halen er ook wel een paar op, hoor.

31 januari 2013 om 14:21

Je wordt toch niet weg gezet als hater als er mensen met een andere mening komen dan de jouwe??

Zowel Bovenberg als Gerndt lig ik niet echt wakker van, Bulthuis zou wel heel jammer zijn maar als je daar meer dan een miljoen voor kan vangen heeft Utrecht weinig keus.

Het verleden heeft geleerd dat je bij utrecht makkelijker de stap zet omhoog dan vanuit Ado. Zie Mertens, Strootman, Vorm

1 februari 2013 om 00:07

Nee hoor juist de talenten die doorbraken omdat ze vorig jaar veel blessures hadden en er een leegloop was na vertrekt Strootman, Wolfswinkel Vorm,mertens, etc zijn nu de sterkhouders

zonder die leegloop waren Bulthuis, Kali, Vd Hoorn, Oar, Sarota etc nooit zo snel gegroeid en doorgebroken en de volgende talenten staan ook alweer klaar zoals Heering

Dat zou ik toch wel jammer vinden ..want hij wordt vaak neergezet als een matige back maar ik vind hem vrij sterk . Werd een keer helemaal zoekgetikt door Lukoki meen ik ? en tegen Beerens heeft ie het ook vaak moeilijk maar verder is het puike verdediger die opbouwend zeer sterk is . Zou het jammer vinden als ie gaat want ik vind Zullo een stuk minder

nou lekker weer, zo sta je 6e in de winterstop, en zo sta je 14e aan het eind van de competitie, en ben je een batterij spelers kwijt, maar heb je wel toornstra!!!
hoop dat er nog wat bij komt in ieder geval, want de spoeling wordt zo wel erg dun.

Bulthuis is rechtsback toch?
Lijkt me dat Fulham niet Manolev en Bulthuis gaat halen, al zou ik eerder voor Bulthuis kiezen dan maar goed..

31 januari 2013 om 13:32

Bulthuis is linksback..

31 januari 2013 om 13:48

Een Premier League club, die Manolev, de linksback van Utrecht en een wisselspeler van Ajax wil hebben. Blijkt niet echt veel ambitie uit.

31 januari 2013 om 14:25

Martin Jol, was dat niet de man die Tainio, Mido en Atouba binnenhaalde voor Ajax?

1 februari 2013 om 00:08

Jol zit daar en die is goed in inkopen van matig materiaal

Ik snap niet dat mensen zich zo druk maken. Tot nu toe een wisselspeler verkocht (bovenberg) en een spits die niet helemaal uit de verf kwam (gerndt). Daar komt Toornstra en nog een spits bij die nog bekend wordt gemaakt. Als Bulthuis vertrekt, dan komt Labylle en maak je dikke winst. Dan verlies je alleen een wisselspeler die te veel verdiende?

31 januari 2013 om 13:42

je hebt nu een team wat totaal op elkaar in gespeeld is, zie de stand op de ranglijst, dat komt niet omdat ze individueel zo goed zijn hoor!
nu moet je dus ineens 3 spelers in gaan passen die zeker de eerste wedstrijden moeten wennen aan meerdere dingen, zoals medespelers en niveau en druk.
daarom ben ik ook bang dat we weinig betekenis meer gaan spelen in het vervolg van de competitie.
dat zag je ook nadat vorige keer zoveel spelers vertrokken

1 februari 2013 om 00:10

welke 3 spelers moeten ze inpassen dan? Alleen Toornstra hoor die kan zo meedraaien ipv Sarota die geblesseerd is

Gernd speelde vaak geen hele wedstrijden dus Duplan of vd Gun kunnen er zo in en spelen nu ook al veel nu ze terug zijn van blessures en Mulenga in Afrika is

en toch blijft Utrecht winnen zonder topscoorder Mulenga
dus als Toornstra komt is het middenveld sterker geworden en een vd Gun of Duplan ipv Gerndt is zeker geen verslechtering

1 februari 2013 om 07:54

kijk naar moment van schrijven, toen was er nog niet duidelijk of er een nieuwe spits zou komen, of bulthuis zou vertrekken en die mvv-er gehaald zou worden en of asare zou vertrekken
ik denk dat utrecht gerndt toch erg gaat missen, want met de kogel en mulenga hebben ze nu 2 dezelfe types voorin, en vd gun speelt de laatste paar wedstrijden in de spits, maar doet dat erg matig
en duplan heeft zo zijjn dagen, die zie ik liever dan vd gun die postie invullen

ik hoop dat we gewoon die 6e plek kunnen behouden, en wie weet vitesse nog achterhalen, want die zijn zonder hun topscorer ook erg kwetsbaar!

31 januari 2013 om 13:43

Omdat FC Utrecht meer spelers 'moet' verkopen om in financieel opzicht het hoofd boven water te houden!

Het is natuurlijk erg jammer maar wel noodzakelijk om op langer termijn te blijven presteren..

31 januari 2013 om 20:10

spits bij? bron? nog niks van vernomen namelijk. als gerndt gaat is een spits wel welkom natuurlijk, zoveel keus is er niet voorin

Mócht Bulthuis vertrekken, dan wordt dat ophangen met Labylle. Zeer talentvolle back van Mvv, lijkt me een prima vervanger en financieel ook goed. Het vertrek van Gerndt wordt opgevangen, daarvoor is een 22-jarige spits in beeld. Naam nog onbekend, vermoedelijk Van Weert van Den Bosch. Gerndt heeft het nooit kunnen waarmaken bij Utrecht en kreeg een vermogen aan salaris. Prima zaak dat hij gaat. Bovenberg speelde haast nooit, dus die reken ik niet tot 'de leegloop'. Verwacht wordt nog dat Asare kan gaan. Prima, Toornstra is binnen. Geweldige aankoop, een verbetering ten opzichte van Asare.
Dus leegloop? Laten we het voorlopig niet overdrijven. Dan is er bijvoorbeeld bij AZ ook een leegloop, met het vertrek van Falkenburg en Boymans. Maar die vangen dat toch ook prima op of kunnen ze missen?

31 januari 2013 om 13:44

falkenburg en boymans, dat zijn geen vaste waarden, zoals bij utrecht dat gerndt en bulthuis wel zijn, haal maar eens 3 spelers uit een selectie, dan kan je toch wel spreken van een leegloop

31 januari 2013 om 13:50

Voorlopig is er slechts één vaste waarde vertrokken: Gerndt. Voor de rest is het gewoon afwachten, er gaan al maandenlang geruchten over spelers van Utrecht, als ik die allemaal moest geloven... Dan speelde Oar nu bij Benfica of Psv, Mulenga bij Reading of Norwich, Asare bij Lille of Twente, Kali bij AZ, Vd Hoorn bij Psv.. Er wordt van alles geroepen maar van een leegloop is voorlopig echt geen sprake.

Wat een paniek hier zeg , mensen die betrokken zijn bij de FC weten dat ook deze speler te vervangen is.

Opvolger komt van MVV en ook loopt Zullo nog gewoon rond.

31 januari 2013 om 13:38

Precies, ik begrijp niet waar mensen zich zo druk over maken??

"6e in de winterstop, en zo sta je 14e aan het eind van de competitie, en ben je een batterij spelers kwijt"

Zonder Bovenberg word je dus ineens 14e? En een batterij aan spelers? Pffff.. Utreg is gewoon lekker bezig!

Mooi voor zondag als alle spelers verkocht worden.

31 januari 2013 om 14:28

Ja zou mooi zijn als utrecht alle 23 contractspelers verkoopt....zucht

Leegloop, hou op. Bovenberg was een dure back qua salaris die schijnbaar Van der Maarel er niet uit kon voetballen en dus op de bank zat. Gerndt was de best betaalde speler met een laag rendement dus twee dure spelers voor FC Utrecht van de financiële balans is wat dat betreft geen verlies.

Bulthuis zou ik wel zonde vinden, misschien dat hij na het vertrek van Wuytens eind dit seizoen met Van der Hoorn een goed centrum zou vormen achterin.

bulthuis: belangstelling van die grieken. lijkt me dat die grieken dan of voor hem gaan of voor Kuiper van Twente aangezien die ook ni de belangstelling staat.

Dave Bulthuis, verdediger van FC Utrecht kan zijn loopbaan vervolgen bij Feyenoord, zo meldt Voetbal International. Voetbalpings.

Ik weet niet of het waar is maar dat werd zojuist vermeld op twitter. Ik hoop het in ieder geval als Feyenoorder want dan wordt Bulthuis onze linksback en gaat Martins Indi naar het centrum.

Edit: Krabbedam heeft al gereageerd: Dave Bulthuis staat al langer op lijstje Feyenoord. Club heeft aangegeven hem te volgen, meer niet, vooralsnog.

31 januari 2013 om 14:01

Jaa dat denk jij, maar Koeman laat toch Matthijsen in de basis staan.

31 januari 2013 om 14:06

Waarom zouden ze anders misschien een linksback halen als Martins Indi en Nelom er ook nog zijn? Ik denk dat Mathijssen er alleen in staat omdat ze ontevreden zijn over Nelom.

31 januari 2013 om 14:09

Omdat ze bang zijn dat Bruno gaat vertrekken misschien in de zomer?

31 januari 2013 om 14:10

Dat kan inderdaad maar ik vind Martins Indi als linksback niet overtuigend dus ben benieuwd.

31 januari 2013 om 14:15

Ik ook niet zou ook veel liever Martins Indi in het centrum en Nelom of Bulthuis linksback.

1 februari 2013 om 00:12

Bulthuis is linksback, Mathijssen niet, nog meer onzin?

1 februari 2013 om 00:18

Kan je niet nadenken, als Bulthuis komt dan kon Indi centrum en Mathijsen er dus uit ?

31 januari 2013 om 14:05

Ik denk niet dat Feynoord hem kan betalen eerlijk gezegd.
VZ heeft een foutje gemaakt, het ontract van Bulthuis is pas geleden verlengt tot en met 2016 dus Utrecht kan dan een aardig hoog bedrag vragen en als clubs uit Engeland in de race zijn, kan Feyenoord financieel niet de strijd aan gaan met hun.

31 januari 2013 om 15:58

Feyenoord moet kali ophalen, immers eruit halen en Clasie naar voren schuiven. Dan heb je meer voetbal voorin alleen ben je wat body kwijt, maar dam gaat Pelle nof maar even de sportschool in!

Jammer als bulthuis weggaat heeft contract tot 2016 dus er kan wel gecashed worden vermoed ik.
Voor Gernd zal de spits van fc den Bosch, van Weert wel gehaald worden heb ik het vermoeden.

Ach en onze wilco, 4 spelers tegelijk weg dat gaat nooit meer gebeuren .

31 januari 2013 om 13:53

"ach en onze wilco, 4 spelers tegelijk weg dat gaat nooit meer gebeuren"

Die uitspraak ging over vier basisspelers tegelijk he. Dat gaat dus ook niet gebeuren.

1 februari 2013 om 00:14

Duplan en vd Gun kunnen Gerndt vervangen

volgende opstelling

Ruiter
vd Maarel, Wuytens, vd Hoorn, Bulthuis/zullo

Assare, Toornstra, Kali, Oar

Mulenga/duplan vd Gun/duplan

Grieken?? Waar halen die het geld vandaan?
Matige back, als de club er een aardige duit aan over houdt, zou ik het doen, makkelijk vrrvangbaar. Dat ze dan Gerndt laten gaan, vind ik een slime zet uit financieel oogpunt, wat zal hij opbrengen?

31 januari 2013 om 14:00

Rond de 2 miljoen. Plus een berg aan salaris die je niet meer hoeft te betalen.

31 januari 2013 om 14:05

Matige back?!? Ga lekker de hele dag liedjes fluiten man.

Dit is een talent die speelt als een routinier.

31 januari 2013 om 14:27

Heb m pas zien spelen tegen Rkc. Werd compleet zoekgespeeld door Jozefzoon, nou niet echt het grootste talent lijkt mij. Wel verstandig datfcu haar te hoge positie kapitaliseert met wat verkopen van vervangbare spelers.

31 januari 2013 om 14:40

Dat was meteen ook verreweg de slechtste wedstrijd van Utrecht dit seizoen, waarin werkelijk iedereen door het ijs zakte

31 januari 2013 om 16:47

ja alleen tegen RKC 1 wedstrijd, de rest van alle wedstrijden staat hij z'n mannetje

Wat een drukte inderdaad!

Uit betrouwbare bron weet ik dat bovenberg niet lekker in de groep lag en zich als een kindje gedraagt omdat hij niet speelt. Gerndt heeft dreiging, maar puntje bij paaltje levert het niks op. ( verkeerde aanname, geen overzicht, afzwaaier ) en bulthuis is een goede back op te vangen door zullo sowieso en eventueel labyll van mvv. Maar bulthuis gaat niet voor een appel en een ei weg als hij richting Engeland gaat. Daar maken ze zeker geen verlies op.

31 januari 2013 om 14:14

Nee natuurlijk maken ze geen verlies op Bulthuis, die komt uit de eigen jeugd.

Costarica

Bovenberg, gerndt en bulthuis is al drie en het is nog geen 24h00.
De naam asare wordt ook al gelinkt aan Lille dus even afwachten maar.

31 januari 2013 om 14:06

Vergeet Kali niet, ook in hem is interesse.

31 januari 2013 om 14:20

Bovenberg was absoluut geen basisspeler, Bulthuis is slechts een gerucht. Er is gewoon nog niks aan de hand. En die uitspraak van Wilco van Schaik ("vier spelers tegelijk verkopen gaat nooit meer gebeuren) ging toch echt over het vertrek van vier basisspelers, zoals een paar jaar geleden met Vorm, Strootman, Mertens en Wolfswinkel. Dus Bovenberg moet je in dit geval niet meetellen, waarom zou je een dure bankzitter niet mogen verkopen?
Asare wordt geloof ik al vanaf november gelinkt aan Lille. En dan nog, met Toornstra heb je werkelijk een prima vervanger gehaald. Dat moest een paar jaar geleden nog maar blijken, met drie onbekende Zweden en een Japanner.

1 februari 2013 om 00:14

inmiddels is het wel 0.00 uur geweest

Leegloop ? Wat een stemmingmakerij weer....

Als Bulthuis, Mulenga en Kali vertrekken is dat toch wel vervelend voor utreg

Inderdaad stemmingmakerij.

Bovenberg heeft volgens mij nog geen wedstrijd gespeeld, Gerndt is inderdaad een basisspeler die je verliest maar ik vond het persoonlijk onzin om met Mulenga en Gerndt te spelen.

Bulthuis zou ik wel heel jammer vinden maar gezien de financiele situatie bij Utrecht kun je niet anders. Als je dan Zullo, australisch international, achter de hand hebt mag je niet klagen.

Ik verwacht dat Utrecht nog met Van Weert aan komt zetten gezien het samenwerkingsverband tussen den bosch en utrecht.

panathinaikos....?! zou t maar niet doen....thuis voor 3000 toeschouwers spelen...en maar hopen dat je salaris krijgt....-)

Hoeveel moet toornstra gekost hebben? Dacht dat utrecht in zwaar weer zat

31 januari 2013 om 15:06

ze hebben Gerndt verkocht een Bovenberg dat is bij elkaar 2 mil en Toornstra kostte niet eens 1 mil

31 januari 2013 om 15:09

950.000 !

Bovenberg was bij Excelsior nog wel een aardige back, maar Van der Maarel is nu toch een stuk verder. Dus dat zou ik geen aderlating willen noemen. Gerndt maakte nog wel de nodige goals, dus de vraag is of Utrecht dat gaat merken in het restant van het seizoen. Bulthuis is een aardige back, maar het verwondert mij dat clubs als Fulham en Stoke interesse hebben.

Het belangrijkste voor de FC is gezond worden door o.a. de hoge salarissen te skippen. De basis is in ieder geval gelegd.
Gerndt heeft wel 6 goals gemaakt, dus in die zin is hij zeker van waarde (geweest) voor de FC.

6 goals voor een spits, waarvan niet eens alle goals veldgoals zijn geweest, is te weinig. zeker als die spits je 4,5+ miljoen heeft gekost. sympathieke gozer, maar daar win je niet mee.

1 februari 2013 om 00:16

ach Siem de jong staat op 7, Casteignos op 8 en Lens op 8, no big deal

1 februari 2013 om 00:35

Ja en Bony op 16, Altidore/finnbogason op 15 en Pelle op 14. wat wil je nu zeggen?

ik zeg niet dat de man er nu ineens 20 had moeten gemaakt, maar Gerndt is nu niet de aanwijst gebleken die je voor de transfersom had mogen verwachten.

Siem de Jong is niet eens echt een spits, Castaignos doet het gewoon niet goed en Lens met 8 is ook te weinig voor een spits bij PSV (matavz heeft er 10).

Om maar even mee te gaan in dit cijfermatige gedoe.

1 februari 2013 om 00:47

Utrecht is geen club als Psv, Ajax, Twente etc, dus een spits van Utrecht scoort over het algemeen minder dan een spits van betere clubs

Jongens geen paniek !!! We hebben een aardig beloften team lopen op het moment !!! Zo uit mijn hoofd staan ze tweede !! Dus er kunnen wat spelers doorstromen naar het eertse !!

Want het is ook zo erg als Bulthuis en Gerndt vertrekken -_________- voor Gerndt heb je nog altijd het super talent Badjeck en waarschijnlijk die spits van FC Den Bosch.. daarbij komt die Belg van MVV en is alleen Bovenberg verkocht.. je houd nu sowieso Asare, Mulenga, Ruiter, Oar, Kali, Hoorn en Wuytens.. dat is de kern van het team.. hier onder de opstelling voor na de winterstop

Edit: We hebben nu ook Toornstra dus kan je af wisselen met Asare of Kali en daarbij had Ayoub zondag een prima inval beurt, die het ook gaat maken

Ruiter
Maarel
Hoorn
Wuytens
Belg
Kali/toornst
Duplan
Asare/Toorns
Oar
Mulenga
Den Bosch

Bulthuis geeft zelf aan te blijven bij FCU op zijn social media.

Bulthuis heeft zojuist op zijn facebook laten weten dat hij blijft (voor wat dat waard is natuurlijk, maar de kans is dus redelijk groot dat hij blijft).

bulthuis blijft wil zelf nog bij leren dus gaat niet weg staat ook al op zijn facebook

Dave Bulthuis@facebook
15 minuten geleden via mobiel
Voor alle duidelijkheid ik blijf bij FC Utrecht

Hij heeft ook op RTV Utrecht aangegeven dat hij blijft.

Misschien is Fernandez (feyenoord) een optie voor Fc Utrecht??

31 januari 2013 om 15:59

Slechte optie, Utrecht wil spelers halen die ze met winst kunnen doorverkopen en dat zie ik niet gebeuren bij fernandez.

We hebben nu 2 spitsen met mulenga en De Kogel, achter de hand nog zeer talentvolle spitsen als Badjeck en van der Stoep, zit ook bij oranje onder 19 als ik het goed heb.

1 februari 2013 om 00:17

nee is geen optie Utrecht is subtop en hebben Mulenga en vd Gun en Duplan en De kogel, en takagi, wat moeten ze met een Fernandez?

Tot nu toe is alleen bovenberg weg snap de ophef niet gerndt is nog niet rond

Bulthuis blijft nog tot einde van het seizoen, dat is zeker.

Waar ik mij wel aan stoor is de negatieve insteek op voetbalzone en bv teletekst. Er wordt bij voetbalzone gesproken over een leegloop en op teletekst zegt men als headline dat bovenberg en gerndt vertrekken terwijl de komst van Toornstra toch veel spectaculairder is lijkt mij...

Voorlopig een reserve vleugel verdediger en een dure spits weg tegen de komst van een talentvolle middenvelder...erg zeg...

Pure onzin,
Dave Bulthuis:
Voor alle duidelijkheid ik blijf bij FC Utrecht.

Alle clubs die geïnteresseerd zouden zijn in FC Utrecht-verdediger Dave Bulthuis kunnen een streep halen door zijn naam. De mandekker blijft zijn club trouw.

Eerder vandaag werd bekend dat onder meer Feyenoord, Stoke City en Fulham interesse zouden hebben in de verdediger, maar via Facebook heeft hij laten weten dat hij FC Utrecht niet zal verlaten.

Via Facebook heeft hij de Utrecht-aanhang gerustgesteld. "voor alle duidelijkheid, ik blijf bij FC Utrecht", luidde de boodschap van de 22-jarige steunpilaar via het sociale medium.

Ik hoor net uit vrij betrouwbare bron dat Feyenoord geinteresseerd is in Bulthuis, omdat Martins Indi naar AC Milan vertrekt voor een bedrag dat rond de 15 miljoen lijkt te liggen. Duimen dat dit niet waar is..

31 januari 2013 om 18:07

En wat is die betrouwbare bron dan wel?

Bulthuis moet blijven hij is een van de beste backs dit seizoen. Wat ontwikkelt hij zich sterk man!

Gerndt is de laatste die weg is gegaan voor 2 miljoen, de club laat uit sportief oogpunt geen spelers meer vertrekken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren