Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Arsenal zakt weg uit subtop door zeldzaam verlies op Carrow Road

Laatste update:
/

Arsenal is zaterdagavond tegen de tweede seizoensnederlaag aangelopen. Op bezoek bij Norwich City, waar men sinds augustus 1992 al ongeslagen is, werd er door een doelpunt van Grant Holt met 1-0 verloren. De ploeg van Arsène Wenger zakt nu naar de negende plaats in de Premier League en zal woensdag beter voor de dag moeten komen. Dan ontmoeten the Gunners Schalke 04 voor de derde groepswedstrijd in de Champions League.

Norwich City kende een vliegende start op Carrow Road. Er werd gevochten voor elke meter en dat leidde tot balverlies van Santi Cazorla. Uiteindelijk kwam de bal terecht bij halfspeler Anthony Pilkington, die naar binnen kapte en rakelings naast schoot. Hierna ging de storm liggen en speelde Arsenal zijn vertrouwelijke positiespel. Chris Hughton, de trainer van de thuisploeg, hoefde zich echter geen moment zorgen te maken. Sterker nog, na twintig minuten kwam zijn team op voorsprong.

/

Middenvelder Alexander Tettey werd gevonden op het middenveld en hij waagde een poging van afstand. Doelman Vito Mannone kreeg de bal niet onder controle en Holt, die in de vorige duels tegen Liverpool en Chelsea ook al scoorde, tikte de rebound binnen: 1-0. Die stand was tegen de verhouding in, maar daar maalde niemand bij Norwich om. Arsenal had gewoonweg geen aanvallende stootkracht om gevaarlijk te worden en kwam tien minuten voor de rust bijna op een 2-0 achterstand, maar Michael Turner kopte een hoekschop net naast.

Zeven minuten na rust kreeg Arsenal, ook met het nodige geluk, zijn eerste echte kans van de wedstrijd. Een voorzet van Carl Jenkinson bleef liggen voor Olivier Giroud, die met zijn omhaal de bal echter maar half raakte. Ondertussen zongen the Canaries op de tribunes He joined a big club, Robin van Persie, he joined a big club. Arsenal had wel de overhand, maar kon de gele muur nooit doorbreken. Holt liet na om het duel te beslissen, maar hij werd wel de matchwinnaar. Het is de eerste nederlaag van Arsenal in dertien uitwedstrijden in de Premier League.

Arsenal moet in de winterstop de selectie versterken

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Verdiende zege voor Norwich, Arsenal speelde erg slap vandaag en maakte geen aanspraak op de overwinning. Chelsea nu al 10 punten los van Arsenal!

20 oktober 2012 om 20:39

Wij gaan nog genoeg punten spelen als we elke keer achterover gaan leunen. Tegen Arsenal hadden we geluk dat Giroud faalangst had en dat Cech een onmogelijke redding maakte, en today hadden we ook zomaar kunnen verliezen als de 3-1 valt...

Het zit ons erg mee dit seizoen. Spel is wisselvallig, ene keer spelen we super andere slecht. Wacht het maar even af, ik denk dat we nog wel gaan terugvallen. Voor jullie is het zaak Isco zo snel mogelijk te halen in de winterstop...

20 oktober 2012 om 20:46

Ja maar als je Mikel vandaag zag spelen, zo iemand ontbreekt bij arsenal, dan mist Chelsea eigenlijk nog alleen een echte killer voor de goal. Stel ze halen Falcao in de winterstop dan zie ik Chelsea wel Kampioen worden! Ajax is de afgelopen 2 jaar ook kampioen geworden omdat andere teams veel ste veel punten laten liggen en door zelf geluk te hebben.

20 oktober 2012 om 20:51

Dat denk ik ook maar ik denk dat als jullie Falcao halen (bijv) , ook titelkandidaat zijn Ik snap wel wat je bedoeld maar ik twijfel echt of wij uberhaupt een spits gaan halen. Di Matteo ziet het zitten in Torres en Sturridge daarachter.

Arsenal had het vandaag niet, dat kan.

20 oktober 2012 om 20:58

Falcao is onbetaalbaar voor het Arsenalbeleid! Daar twijfel ik idd ook over maar als Torres te wisselvallig blijft en Abramovich komt met een flinke zak geld dan komt Falcao echt wel naar ons toe

20 oktober 2012 om 21:53

Torres heeft een fortuin gekost en aangezien hij het wel redelijk goed doet denk iik niet dat Chelsea nog een aanvaller nodig heeft want dan hoor je niks meer over Sturridge.

En ben heel erg benieuwd hoeveel goals Torres dit jaar gaat maken. Verwacht wel een stuk of 16.

21 oktober 2012 om 06:51

arsenal zal geen titelkandidaat zijn ookal halen ze messi of ronaldo.
cazorla, wilshire, en nog 1 verdediger die ze hebben zijn goed ben zijn naam vergeten

daarna nog mikel en podolski maar de rest zou gewoon in de eredivisie spelen
arsenal heeft zeker 100 mil nodig

Terecht verloren. Norwhich was dik beter en wij konden niets afdwingen. Simple as that.

Wat een waardeloze vertoning. Schandalig gewoon!
Ik heb geen een speler gezien die ook maar iets toonde dat in de buurt kwam van een wil om te winnen. Pure onderschatting dit en toont maar weer aan dat Arsenal spelers te kort komt met echte personality, die wat meer gif in het spel kan stoppen als het mis gaat.
Duur puntverlies, Chelsea is alweer ver uit zicht, samen met die kleine kans op de titel.

Ze moeten zich echt schamen.

Hopelijk is Chamberlain snel weer hersteld, want zijn blessure maakt de nederlaag nóg zuurder.

21 oktober 2012 om 00:46

Is er al iets bekend van zijn blessure? Zag eruit alsof hij een zweepslag had.

Fifa virus misschien... gebeurde ook tegen Chelsea, maar Arsenal was super slecht.

Het is lang geleden dat Arsenal zo verdiend verloren heeft als vandaag. Wat waren wij slap zeg.

Er is maar één schuldige en dat is Wenger. Hoe haal je het in je hoofd om Ramsey zolang te laten staan? Ons middenveld had totaal geen diepgang omdat Ramsey constant achter de bal kruipt. Cazorla doet dat ook graag, maar die kan tenminste wat met de bal, dus heb je iig 1 middenvelder nodig die overlapt. Ik ben die Ramsey spuugzat, opzouten met hem.

Manone ook lekkere blunder. De goal van Holt was ook nog een meter buitenspel maar goed. Arsenal was zo slecht dat het allemaal niet boeit.

Wenger had na 20 minuten die flut Ramsey eruit moeten halen voor Chamberlain. Brengt hij eindelijk The Ox erin, haalt hij Podli eruit. Hoe achterlijk kan je zijn?

Arteta was erg goed vandaag.

20 oktober 2012 om 20:37

Over het stuk met Ramsey, totaal mee eens. Toen Gnabry erin kwam had je iemand die tussen de linies ging lopen en verliep de aanval veel soepeler. Toch zou ik iets meer geduld ,met Ramsey hebben, vergeet niet hoe goed hij was voor zijn blessure. Ik zeg niet dat dat nog terugkomt, maar als dat wel het geval is, moet je hem zeker behouden.

Holt was dacht ik niet buitenspel, maar kan het mis hebben.
Ik had Ramsey voor Gnabry gewisseld, en Ox voor Gervinho, die moet pas opzouten, kan echt niks.

Arteta al het hele seizoen fantastisch inderdaad.

20 oktober 2012 om 20:39

Wie hief het op? Dat moet dan Jenkinson zijn geweest buiten beeld.

Man die Ramsey wil ik niet meer op het middenveld zien. Serieus het komt allemaal omdat hij op het middenveld stond.

20 oktober 2012 om 20:45

Ik dacht Santos, die stond op 1 lijn, maar weet het niet zeker.

Klopt, met een lopende middenvelder (diaby, Wilshere en zelfs Gnabry) had je een hele andere wedstrijd gezien.

Ben ik trouwens die enige die het totaal debiel vond dat Mertesacker op het einde voorin ging meedoen, en Vermaelen achterin bleef, als meeste scorende verdediger van Europa??
En Wenger moet een keer eerder wisselen....

20 oktober 2012 om 20:52

Sloeg ook nergens op.

Begreep Wenger echt niet. Soms sta je achter maar speel je goed en creeer je veel. Dan kan ik me voorstellen dat je wacht met wisselen, maar nu.... werden gewoon overklast man.

20 oktober 2012 om 20:54

Wenger maakt soms echt debiele beslissingen, terwijl hij altijd al een genie was.

20 oktober 2012 om 20:55

Yup. Nu maakt Ferguson bijna iedere week debiele beslissingen maar die kan zich dat permitteren omdat hij zo'n topper heeft voorin. Maar met dit soort spelers moet het tactisch altijd goed staan.

20 oktober 2012 om 21:12

Tot vorig jaar werden Wenger's debiele beslissingen dan ook verbloemd door de toppers die hij had. Blijkt het achteraf misschien nog debieler om ze te verkocht te hebben.

20 oktober 2012 om 21:41

Oh nee hoor. Zo vaak maakt hij geen debiele beslissingen, zeker niet zo frequent als andere coaches. Trouwens, vorig jaar hadden we volgens velen ook geen toppers.

20 oktober 2012 om 22:03

Haha joh vergeet Ferguson en United, het zit wel erg diep he bij jouw ?

Arsenal heeft gewoon terecht verloren. Vandaag is gebeleken waarom clubs als City en United kampioenskandidaten zijn en Arsenal niet. Niet constant zijn is een afbrander in de PL, das glashelder.

United won hier vorig seizoen wel met 2-1, maar goed, Dat is het verschil tussen de top en de absolute top he.

20 oktober 2012 om 22:06

Ja hehe, wij moeten Gnarby brengen City brengt Dzeko... nogal wiedes.

Utd, mwua... weggespeeld door Galatasary, Southampton en 10 man Liverpool. Wel gewonnen 3x... 2x heel erg dankzij de arbitrage, 1x dankzij Rvp.

20 oktober 2012 om 23:03

Jah, dat jullie Gnarby moeten brengen zegt eigenlijk genoeg. Arsenal is niet meer het Arsenal van de Henry en Viera tijd, dat is duidelijk. En de tijden dat Arsenal als favoriet het seizoen in gaat is ook voorbij.

Ik respecteer de club vanwege zijn gezonde beleid en de aanvallende voetbalvisie die Wenger heeft geitroduceerd. En je kan zeggen wat je wil over United, maar toch staan we ieder seizoen daarboven in te strijden voor de hoogste eer, namelijk de PL titel.

Barcelona wint ook heel vaak door Messi, Madrid door Ronaldo en jah United wint ook wedstrijden door Rvp. Dat is alleen maar goed : )

20 oktober 2012 om 20:39

@persian gooner die goal was geen buitenspel hoor moet je motd maar kijken zo. Trouwens die ramsey was ik inderdaad vergeten te vermelden wat was hij ook drama zeg. Ik had gervinho per direct uit de selectie gezet totdat hij eens gaat nadenken over wat hij aan het doen is op het veld.

En je had het inderdaad fout kunnen zien gaan met 2 van dezelfde type middenvelders. Ik had dan eventueel ramsey rechtsbuiten gezet om het veld meer breed te houden en dan ox erin voor gervinho maargoed. Trouwens gnabry volgende keer basis zag er wel dreigend uit bij hem in die paar minuutjes.

20 oktober 2012 om 20:44

Oke oke, ik dacht het net te zien. Maar goed, doet er verder ook niet toe. Verdiend verloren. Ramsey was de stoorzender. Absurd gewoon. Je moet het vergelijken met Oranje met De Jong en Van Bommel, behalve dat Ramsey zich defensief ook nog elke keer laat afbluffen.

Ik dacht echt dat Wenger Ox voor Ramsey zou inbrengen, maar nee... hij haalt enige speler met voorzet eruit.

20 oktober 2012 om 20:49

Ramsey was niet de enige die slecht presteerde, Giroud raakte letterlijk geen pepernoot! Verder was bij die goal die keeper verantwoordelijk, wat een slechte
redding Bah!

20 oktober 2012 om 20:50

Ramsey was 100 procent de reden dat het niet liep. Giroud moet gewoon tegen een voorzet aanlopen en legde een paar x goed af. Maar zolang we geen aanvallen opzetten of aansluiten kan die niks nee.

Manone maakte wel dikke blunder ja. Alleen wij moeten zolang met een 3e keeper spelen.

20 oktober 2012 om 20:58

Ik ben het met je eens dat Ramsey een kip zonder kop is, ben hem allang zat! middenveld was veel beter en dominanter met Diaby erbij.
We missen Diaby zijn fysieke aanwezigheid, Ramsey is zo'n slappe chicken man pff ! Jammer dat Chamberlaine geblesseerd raakte, ik denk dat Wilshere speeltijd zou krijgen als dat niet het geval was.

Giroud is een matige voetballer, ik zie wel potentie in hem als afmaker maar ik hou persoonlijk van complete spitsen a la van Persie.

Bel Wenger en zeg hem aub dat hij een Spits en een fatsoenlijke keeper moet halen, ik word moe man.. Stomme Man u fans lachen zich kapot nu en terecht, pijnlijke nederlaag....

20 oktober 2012 om 20:59

Klopt ja, Chamberlain of Arshavin op het middenveld, Gervinho had er evengoed afgemoeten, wat was hij verschrikkelijk vandaag.

Mertesacker kan het tempo ook totaal niet aan, met hem kan je nooit iets herstellen waardoor je altijd aan het billenknijpen bent wanneer het spel versnelt of er fouten gemaakt worden. Maargoed dit is bekend.

Santos vond ik ook wel aardig, maar met het hoge risico in zijn spel is het toch een pak minder dan Gibbs.

één van de verschrikkelijkste wedstrijden van de afgelopen tijd van Arsenal, heb me zelfs verveelt. Sneue vertoning.

Dit is toch een bevestiging dat v persie gelijk had dat hij weg ging,ze verspelen teveel punten in dit soort wedstrijden en doen gewoon niet mee om de prijzen,cl halen wordt ook moeilijk denk ik.

20 oktober 2012 om 20:34

Inderdaad. Arsenaal is gewoon matig zonder Van Persie en dat moeten ze gewoon toegeven want ze spelen zonder hem niet constant en gaan het dit seizoen erg lastig krijgen om zelfs in de top 6 eindigen.

20 oktober 2012 om 20:38

Ik vind het ook raar dat de fans zo tekeer gaan tegen v persie.ze zouden kwaad moeten zijn op wenger,alle sterren gaan weg onder hem,laat guardiola maar komen.

20 oktober 2012 om 20:42

@dennis1
En dan? Guardiola heeft dan niet opeens 100 miljoen te besteden? Die moet het met hetzelfde materiaal doen als Wenger, en doormiddel van op jonge leeftijd spelers halen en/of onderschatte topspelers halen zoals Cazorla, Arsenal evengoed laten fungeren als onder Wenger. No Way, niemand in de wereld kan dat.

Tot nu toe speelde Arsenal echt heel constant, had extreem weinig doelpunten tegen en had verscheidene doelpuntenmakers. Na 1 wedstrijd zeggen dat CL moeilijk word vind ik te overdreven.

Trouwens, je moet niet vergeten wie die sterren heeft gemaakt, dat is en blijft Arsene Wenger.

20 oktober 2012 om 20:45

Hier heb ik echt zo hekel aan, verliest Arsenal voor de 2de keer dit seizoen en mensen denken dat ze alles weten "vper$ie heeft toch gelijk gehad" het slaat helemaal nergens op.

Het seizoen duurt nog lang, Man UTD kan van Chelsea verliezen volgende week dan sta je in eens 7 punten achter de week erop speel je thuis tegen Arsenal. Ik bedoel je weet het maar nooit.

Aan het einde van het seizoen wil ik dan nog een keer horen "arsenal haalt de CL nie.....t"

Mensen die Arsenal niet kennen, 1 tip beter niet reageren.

20 oktober 2012 om 20:54

@360

Inderdaad het seizoen duurt nog lang, maar je moet toch wel toegeven dat Arsenal gewoon een matig team heeft op dit moment. Podolski en Giroud.. tja het zijn leuke aanvallers maar geen spelers die je de PL gaan bezorgen.
Dus ja ik denk dat het lastig gaat worden voor Arsenal om zich te gaan plaatsen voor de CL.

20 oktober 2012 om 22:29

Bij Giroud heb ik ook mijn twijfels maar Podolski is gewoon een prima speler. Als Arsenal in Jan Adrian Lopez kan halen dan hebben ze gewoon een goede team.

CL zal Arsenal weer gewoon halen, geen zorgen daar over.

Norwich City is ook geen fijne tegenstander om tegen te spelen.moeilijk te bespelen maar ja nog geen excuus om niet te winnen natuurlijk

20 oktober 2012 om 20:38

haha norwich speelt echt slecht joh, moet je als Arsenal zijnde gewoon van winnen.

Manonne kan niet eens eenbal wegslaan. En dan nog die ergerlijke gervino ga eens even leren voetballen.ramsey ik weet niet waar die jongen allemaal mee bezig is. En dan nog podolski wisselen jeetje het is ook allemaal weer niks he, in oktober al de titel mogen vergeten!

20 oktober 2012 om 20:34

Die konden we in Augustus al vergeten.

20 oktober 2012 om 23:10

Nou was ik redelijk hoopvol na de wedstrijden tegen city chelsea en southampton. We speelden tenminste goed maar na vandaag kun je deze ambitie de ijskast inzetten.

Man wat was dit slecht. Arsenal, ga je schamen. Hoe erg Norwich zich ook ingroef, hier moet je doormiddel van snelle combinaties makkelijk kunnen winnen. En natuurlijk is het extreem onhandig als Mannone zo'n fout maakt waardoor Norwich de gehele wedstrijd kan verdedigen rond de 16, dit hoor je gewoon te winnen.
Vooral Gervinho, Ramsey en Giroud waren niet goed. Giroud ben ik normaal gesproken een fan van, maar als je zo presteert is Arsenal te hoog voor je gegrepen. Gervinho weet gewoon niet hoe hij een bal moet aannemen en Ramsey is nog steeds niet de oude.
Pluspunten, Arteta, in mij ogen nog steeds de belangrijkste man voor dit Arsenal. En Gnabry, die in 5 min. dreigender was dan Gervinho in de hele wedstrijd.

Norwich gefeliciteerd. Jullie speelde met overtuiging en toonde echt winnaarsmentaliteit. Wat een stelletje zoutzakken waren er vandaag zeg op het veld. Gervinho man o man o man waar moet ik bij hem beginnen wat is hij afschuwelijk slecht.

Ik nam het altijd voor hem op maar na vandaag kon het echt niet meer. Cazorla onzichtbaar misschien is het een beetje vermoeidheid? Wie zal het zeggen, als norwich het beter uitspeelt dan verliezen we met 3-0. Arshavin en gnabry lieten meer zien dan gervinho in een hele wedstrijd wat is hij echt slecht zeg. Giroud zwak podolski onzichtbaar, mertesacker is heel traag in de opbouw echt een negatief punt in uitwedstrijden vooral. Nou gervinho terug naar de reserves daar kom je zelfs niemand voorbij denk ik :S.

En dit middenveld is 10x beter dan dat van United volgens de Arsenal supporters? wat een onzin man. Arsenal is gewoon precies hetzelfde als vorig jaar maar dan met andere spelers.

20 oktober 2012 om 20:37

Gast, Diaby/wilshere hoort er te spelen. Wat doe je dom.

20 oktober 2012 om 20:39

Lijkt me sterk dat iemand hier heeft gezegd dat het middenveld van Arsenal 10x zo sterk is als dat van United. Wel ben ik van mening dat als Wilshere fit is en in vorm, je met Arteta-wilshere-cazorla een sterker middenveld hebt dan dat van United.

20 oktober 2012 om 20:44

Nou Carzola was de beste middenvelder van de PL en Podolski was ook fantastisch. Arsenal begint altijd leuk aan het seizoen maar nooit constant. Ik werd ook een beetje moe van al die Arsenalfans die United constant aan het afkraken zijn en Arsenal al gelijkwaardig achten. Dat is natuurlijk een grap.

20 oktober 2012 om 20:49

Oh ik heb nooit gezegd dat dit Arsenal gelijkwaardig is aan United. UTd heeft dat beetje extra om prijzen te winnen, iets wat Arsenal verloren is.

Ik blijf wel op mijn standpunt dat Cazorla de beste middenvelder is van de PL
Hij was gewoon moe, speelde ook met Spanje tegen Frankrijk he, kan ook meetellen.

Frikx, Ik hoef je toch niet te vertellen hoe Arsenal vorig seizoen begon hoop ik, zeker die wedstrijd tegen jouw club was niet echt om aan terug te denken als Gunner....

20 oktober 2012 om 20:50

Ach United wordt elk jaar na de eerste speelronden afgeschreven voor de titel, zo ook dit jaar weer. Maarja aan het eind staan we gewoon weer bovenaan, of net niet.. We zitten altijd in de titel race.

21 oktober 2012 om 23:43

zonder het voordeel van de arbitrage zouden jullie evengoed een subtopper zijn.

20 oktober 2012 om 20:42

Het middenveld van United is nou ook niet alles. Dat is by far onze zwakste linie, alleen wordt dit gecompenseerd door 2 voetbalwonders voorin.


20 oktober 2012 om 20:45

Ja maar ik werd een beetje gek van die misplaatste arrogantie. De laatste weken moeten wij elke keer horen hoeveel beter Arsenal wel niet is. Nou niet dus!

20 oktober 2012 om 20:47

Daar reageer ik niet eens op, meeste is overdrijven. Het middenveld van Arsenal vind ik wel degelijk beter maar zo veel beter als wordt beweerd nee, dat ben ik met je eens.

20 oktober 2012 om 20:49

Het is niet alleen de supporters van Arsenal maar zo denken de andere mensen ook, als je elke week naar Sky Sports kijkt dan hoor je Jamie zeggen dat Cazorla, Arteta en Wilshere de beste middenvelders zijn uit de Pl.

Jij zegt dat het 10x beter is dan die van UTD nou ik zeg je wat, United heeft niet eens middenvelder als Cazorla.

20 oktober 2012 om 20:52

Wat denk je van Scholes vriend? Carzola mag de spreekwoordelijke veters van Scholes niet strikken. Scholes had Norwitch in zijn eentje op de knieen gekregen! En ja hij wordt ouder maar als Carzola echt de beste was dan had hij vandaag het verschil gemaakt.

20 oktober 2012 om 20:57

Wat denk je van Kagawa en Cleverley?

20 oktober 2012 om 20:58

Vergeet Cleverley en Kagawa niet he! Kagawa is gewoon een van de beste nummers 10 en Cleverley is een super talent!

20 oktober 2012 om 21:00

Ja en hij mag Bergkamps veters niet strikken, maar beiden zijn verleden tijd.

20 oktober 2012 om 21:11

@ Mufc-wazza

Wie moet er wijken voor Kagawa? Het was gewoon erg dom om Van Persie en Kagawa te halen, over geldverspilling gesproken...

20 oktober 2012 om 21:20

Haha Scholes is tien keer legendarischer dan Bergkamp. Bergkamp is met Zidane de beste middenvelder van zijn tijdperk!

20 oktober 2012 om 21:24

DIe 2e zijn zeker niet beter dan Cazorla en Wilshere.

20 oktober 2012 om 21:25

Ach kerel. Bergkamp kan alles wat Scholes kan en nog zoveel meer.

20 oktober 2012 om 21:32

Bergkamp had een leuke techniek maar voor de rest is scholes in alles beter...

20 oktober 2012 om 21:39

Hahaha, Bergkamps visie en steekpass overklast Scholes tot op de dag van vandaag. En zijn tackle is waarschijnlijk ook beter.

Moet ik je serieus uitleggen dat Bergkamp veel creatiever was?

20 oktober 2012 om 22:02

milo15: Kaka en Modric is geldverspilling tot de macht 3 vergeleken met RVP en Kagawa.. je hebt niet echt recht van spreken.

20 oktober 2012 om 22:06

Pff wat een vergelijjking zeg. Een spits vergelijken met een controlerende middenvelder. Waar gaat dit over?

En Frikx, je vind Scholes legendarischer maar je vind Bergkamp met Zidane de beste middenvelder van dat tijdperk? Zat Scholes ook niet in dat tijdperk?

Overigens zou ik altijd voor Bergkamp gaan, voor hoe ver het te vergelijken is dan. Bergkamp was geniaal. Ik waardeer Scholes overigens ook enorm, geweldige speler.

20 oktober 2012 om 22:26

Ik bedoel natuurlijk Scholes en Zidane maar klaarblijkelijk begrijp jij dat niet.. Foutje moet kunnen...

Natuurlijk gaan alle nederlanders voor Bergkamp.. Maar de kenners gaan voor Scholes..

20 oktober 2012 om 23:45

Bergkamp was fantastisch en is een Arsenal legende die samen met Wenger een hele club heeft veranderd van saaie club naar een mooi voetballende ploeg maar je doet Paul Scholes nu toch heel erg tekort...

21 oktober 2012 om 00:16

@ El Chicarito

We hebben het hier toch over United of niet? En als ik bovendien al joun onnozele reactie's lees ben jij de laatste die iemand anders mag verwijten dat degene niet recht van spreken heeft.

21 oktober 2012 om 16:50

haha gast, zelf Bergkamp zou bekennen dat Scholes de betere van de twee is. Scholes heeft als middenvelder 100 goals gemaakt in de PL, hoeveel heeft Bergkamp er gemaakt.

20 oktober 2012 om 20:55

Ons middenveld blijft ook gewoon beter. Alleen Ramsey werkt gewoon niet naast Arteta. Maar Diaby Arteta Santi ownt zeker wel. dat zag je tegen genoeg teams.

20 oktober 2012 om 21:22

Ja ik weet het en jullie zijn als team ook beter en jullie verdediging is ook beter, gebruikelijke verhaal maar aan het einde staan jullie altijd achter ons...

20 oktober 2012 om 22:31

Oooh.... is het seizoen nu al afgelopen dan..... wist ik nog niet. Bedankt voor de heads-up.

20 oktober 2012 om 22:35

Nee maar kijk even naar de laatste X jaar.. Arsenal begint altijd prima maar kunnen de druk niet aan..

21 oktober 2012 om 00:54

De druk niet aan? Gewoon nog een gebrek aan kwaliteit, breedte spelers van kwaliteit en blessure's. Verder is het middenveld met Wilshere, Diaby, Arteta & Cazorla beter, maar heeft UTD een betere aanval met Rvp, Rooney en talent met Welbeck.

Defensie vindt ik centraal wel oke maar op de flanken met Rafael, Evra echt minder aan het worden (evra dan)

Keepers vind ik Sczesny en De Gea wel gelijkwaardig

21 oktober 2012 om 00:56

Weet niet of het met de druk te maken heeft hoor. Meer een gebrek aan kwaliteit, een gebrek aan breedte in de selectie en de slechtste, meest waardeloze medische staf die de wereld ooit gekend heeft. Serieus, Szczesny is volgens Wenger al een maand lang 2/3 weken verwijderd van een terugkeer. We worden gewoon voorgelogen..

City komt van achterstand terug met 10 man, Chelsea komt terug van achterstand tegen Tottenham, Man united komt terug van achterstand tegen Stoke en Arsenal gunt Norwich hun eerste overwinning(en terecht ook) van de Premier League dit seizoen.

IK schaam me om een Arsenal fan te zijn vandaag!!!!!

Ik hoor nu al weken dat v persie de verkeerde keuze heeft gemaakt en dat met van persie arsenal boven united had gestaan en zelfs kampioen zou worden en hoe briljant wenger wel niet is die eidereen beter maakt en tactisch de beste is enz enz. Maar even 1 vraagje he .. Hoe komt het dan dat ze 9e staan??

20 oktober 2012 om 21:11

@ dante

Ach.. hou je Snuit man! Slechte wedstrijd gespeeld, maar het is niet de end of the world.
Kan iedereen overkomen, Wenger zal het hoe dan ook weer presteren om in de top 4
te komen met matig materiaal zoals Ramsey!

Zonder Wenger was RVP nooit de complete spits die hij nu is, dus als je een MAN U fan bent is respect wel op zn plaats.

Arsenal was inderdaad slecht vandaag, dat geef ik toe en JA Wenger heeft een gruwelijke fout gemaakt door o.a Ramsey op te stellen.

Maar ga niet doen alsof Ferguson altijd de juiste beslissingen maakt

20 oktober 2012 om 21:34

Wie koopt en scout dat matige materiaal?

Als wenger spelers kan maken waarom doet hij dat dan niet met gervinho en walcott bijvoorbeeld?

Was arsenal echt alleen vandaag slecht?

Wat heeft Ferguson hiermee te maken?

20 oktober 2012 om 21:56

Nogmaals ik zeg niet dat Wenger geen fouten maakt, elke coach maakt fouten.

Dit is het tweede seizoen van Gervinho, hij doet het niet slecht( 3 goals dit seizoen) maar het kan en moet beter. Ik vind het knap dat jij kunt oordelen over zijn groei na 1 seizoen..

Ik weet niet of je Arsenal volgt maar Wallcot zit tegenwoordig op de bank, hij is een beperkte voetballer dat is zeer zeker waar. Alhoewel hij laatst als invaller een zuivere treffer maakte.

En ja zeker Arsenal was vandaag veruit het slechtst van het seizoen! Wil jij beweren dat Arsenal vaker zo slecht speelt?

In je vorige post refereerde je constant naar MAN u en Van persie, dus ik geef aan dat Ferguson ook wel slechte beslissingen maakt en hij koopt ook weleens Matige materiaal.

Je bent je nu negatief aan het uitlaten over Wenger, omdat Arsenal vandaag pak slaag van Norwich heeft gekregen. Het is begrijpelijk als je Arsenal vandaag uitlacht, maar kom geen Nonsense over Wenger praten..

20 oktober 2012 om 22:01

Misschien moet je mijn post nog maar eens lezen want je hebt het niet helemaal begrepen. En misschien moet je eens leren reageren op wat ik zeg, ipv op wat je verbeeld dat ik zeg.

20 oktober 2012 om 22:23

Dit is wat jij zegt:

"ik hoor nu al weken dat v persie de verkeerde keuze heeft gemaakt en dat met van persie arsenal boven united had gestaan en zelfs kampioen zou worden en hoe briljant wenger wel niet is die eidereen beter maakt en tactisch de beste is enz enz. Maar even 1 vraagje he .. Hoe komt het dan dat ze 9e staan?"

Wat wil je hiermee zeggen? is dat geen vorm van spot/sarcasme/provocatie?

Vervolgens heb je weer een reactie geplaatst, daarop heb ik inhoudelijk gereageerd. Verder kun je er niets over zeggen!!!

20 oktober 2012 om 22:33

Ik kan zeggen wat ik wil. Ik hoor hier constant dat dit arsenal beter is dan dit United. Maar niemand kan dit onderbouwen en de resultaten spreken het ook tegen. Ik vraag om uitleg maar krijg alleen gebazel.
Echt?? Gervinho doet het goed omdat hij gescoord heeft?? Heb je die gast wel eens zien spelen of volg je voetbal op teletekst??
Walcott kan op de bank zitten maar krijgt een contract van 100k per week dus blijkbaar heeft jullie wondercoach het volste vertrouwen in hem.
En waar ik werkelijk nooit antwoord op krijg van jullie is dat als het zo is dat RvP goed is door wenger, hoe komt het dan dat wenger niet hetzelfde effect heeft op andere spelers? Zou het niet misschien zo kunnen zijn dat v Persie gewoon helemaal bol staat van het talent al heel zn leven en dat hij onder Sir Alex, Mourinho, Ancelotti en noem ze maar op gewoon net zo goed was geworden? Dat lijkt me namelijk veel aannemelijker dan denken dat wenger hem "gemaakt" heeft ..

20 oktober 2012 om 22:58

Eerst verbeeld ik me dingen, daarna confronteer ik je ermee en dan zeg je dat je kan zeggen wat je wil??? Je maakt jezelf alleen belachelijk...

Of Arsenal beter is dan Man u? Dat zien we wel wanneer we jullie tegen komen. Ik ben er heilig van overtuigd dat we jullie een pakslaag geven

Jij moet beter leren lezen, ik spreek toch Nederlands man!!!! Ik zeg dat Gervinho het niet slecht doet, heb ik gezegd dat hij het goed doet??

Verder gaf ik ook aan dat Wallcot een beperkte speler is. Ookal heeft Wenger fouten gemaakt met Transfers, so what??? ik kan een top tien lijst voor je opnoemen van Flop transfers van Ferguson!

Van Persie heeft zelf toegegeven dat Wenger hem het vertrouwen heeft gegeven om in de Spits te spelen, waar hij zelf dacht dat het hem niet zou lukken omdat hij vond dat hij achter de spits moest spelen. Natuurlijk, Van Persie heeft gewoon het talent en zou ook misschien wereldklasse zijn zonder Wenger, maar misschien niet op die positie. Volgens mij ben je ook nog vergeten dat Wenger al die jaren geduld met hem heeft gehad, Zou Ferguson dat hebben gehad? Die vertrouwen en geduld is namelijk nodig om de Van Persie te zien die we tegenwoordig zien. En waar jij tevens van geniet bij Man u...

20 oktober 2012 om 23:07

Maar niet een top 10 die nu in het team speelt lol ..

Ik zie veel misschiens ineens ..

Ok ik wacht het pak slaag wel af ..

20 oktober 2012 om 23:15

Je ziet "misschien" omdat ik wel over de eigenschap "logisch redeneren" beschik, en ik kan wel inzien dat Robin zoveel talent heeft dat hij opzich ook zonder Wenger Misschien wereldklasse kon zijn. Maar om te zeggen dat Wenger geen positieve invloed/groot aandeel heeft gehad in de Van Persie waarvan we allemaal tegenwoordig genieten, is simpelweg ignorant!

Ps ik wacht de pakslaag ook af

20 oktober 2012 om 23:21

Hier een voorbeeld van je eigenschap "logisch redeneren":

Uurtje geleden
"zonder Wenger was RVP nooit de complete spits die hij nu is, dus als je een MAN U fan bent is respect wel op zn plaats."

Nu
"en ik kan wel inzien dat Robin zoveel talent heeft dat hij opzich ook zonder Wenger Misschien wereldklasse kon zijn"

20 oktober 2012 om 23:33

Mooi, lees het nu nog 1 x met de Nadruk op Misschien Ik had al in de gaten dat begrijpend lezen moeilijk voor je was aan de hand van je vorige reacties.

Zonder Wenger was hij inderdaad niet de complete spits die hij nu is. Dit is de laatste keer dat ik reageer op jou post, want ik val in herhaling. Nogmaals, Van persie heeft zelf toegegeven dat Wenger hem het vertrouwen gaf om in de Spits te spelen. Dus zonder Wenger was hij inderdaad niet de complete spits die hij nu is, Wellicht wel wereldklasse op een andere positie.

Deze keer alles met hoofdletters(althans de woorden die je hersenen niet kunnen bevatten), speciaal voor jou zodat je begrijpt hoe je het moet lezen. Aub, geen dank

20 oktober 2012 om 23:39

En omdat wenger hem het vertrouwen gaf wil dat zeggen dat iemand anders hem dat vertrouwen niet zou geven? En nooit en misschien zijn tegenpolen. Je wacht op een pak slaag maar je hebt dat van jou iig alvast gehad Slaap lekker gunnertje!

20 oktober 2012 om 21:38

City uit, Liverpool uit, Chelsea thuis, WHU uit, Stoke uit. Tegen Chelsea, Stoke en City ook te weinig gekregen.

Jullie? Everton uit, Liverpool uit en Newcastle uit. Tegen Everton verloren, tegen Liverpool weggespeeld door 10 man en geholpen door de scheids, tegen Newcastle gewonnen omdat hun hele defensie geblesseerd was.

Tegen Southampton ook nog te veel gekregen, evenals Galatasaray.

Oja, en jullie hebben wel Van Persie, wij niet.

20 oktober 2012 om 21:49

Tja, dat is wat jij onderbouwen noemt. Alles opnoemen wat jullie verloren hebben en zeggen dat jullie eigenlijk hadden moeten winnen, en dan alles opnoemen wat wij gewonnen hebben en zeggen dat we eigenlijk hadden moeten verliezen. Jaar in jaar uit ..

20 oktober 2012 om 21:49

Onze hele defensie ligt er ook uit. Anders winnen we Everton uit en Tottenham thuis gewoon.

20 oktober 2012 om 22:03

Nee zoiets wordt wel redelijk recht getrokken aan het einde van het seizoen. Maar jij vindt het kennelijk nodig om na een paar wedstrijden conclusies te trekken.

20 oktober 2012 om 22:04

Wie zijn jullie 2 eerste verdedigers dan? Als Ferdinand eruit ligt dan is dat volgens jullie weer een mankement.

20 oktober 2012 om 22:07

alsof Van Persie wonderen verricht.. altijd falikant door de mand zakken in Oranje
Oh en in voetbal kun je niet teveel krijgen, het gaat om goals, niet om balbezit of eindeloze combinaties of aantal kansen..

20 oktober 2012 om 22:18

Hahah bizar toch gewoon? Ik reageer juist op het feit dat arsenal fanboys hier al conclusies trokken na 2 goede wedstrijden van hun en 2 slechte van ons. Nu staan wij 2e en jullie 9e en ben ik ineens degene die te vroeg conclusies trekt? Zucht ..

20 oktober 2012 om 23:26

2 penaltys voor Galatasaray niet gegeven en een rode kaart voor Carrick voor het neerhalen van een doorgebroken speler net buiten de 16. En de hele tijd in het voordeel fluiten van U - Naait - Het

Het was een belachelijke wedstrijd en sindsdien geef ik Arsenal fans gelijk dat U- naait - het altijd de scheids mee heeft.

En dan zeggen dat Turken omkopen, sjezus United is zeker ook een turkse club

20 oktober 2012 om 23:30

En tegen spurs kregen wij er weer 2-3 niet .. die dingen gebeuren. Maar het is een beetje triest om alleen de gevallen waar het mee zit te blijven roepen en niet degenen waar het tegen zit. Dit is voetbal.

20 oktober 2012 om 23:48

Een defensie moet natuurlijk stabiliteit hebben.. wanneer je iedere week met andere achterhoede spelers moet spelen wordt het nooit een niet te passeren blok.

Zo heeftbbendit seizoen Carrick en ook jeugdspeler Wootton er al gestaan...

Zonde dit. Dit is eigenlijk het verhaal van de afgelopen jaren. Als je wilt wat Wenger wil,wat de supporters willen en wat iedereen Arsenal eigenlijk wel gunt moet je deze wedstrijden gewoon winnen. Het mag slecht,lelijk en desnoods onsportief maar uit bij Norwich moet je gewoon winnen. Want echte topclubs winnen dit. Helaas Arsenal niet. Misschien is het wel volwassenheid. Volgens mij wou Yaya Touré weg, die is aardig volwassen. Ik zeg doen.

20 oktober 2012 om 21:54

1. Yaya toure wil niet naar een mindere ploeg.
2. Arsenal gaat nooit 40 miljoen voor een 30 jarige cvm betalen.
3. Hij gaat helemaal niet weg bij city.

20 oktober 2012 om 22:17

Hij zocht een nieuwe uitdaging, alleen Barca is een stapmomhoog, daar is hij al geweest. Waarom 40 miljoen? En wie zegt dat hij niet weggaat?

Hah eerst lopen Arsenal fans de Spurs uit te lachen vanwege een verlies tegen koploper Chelsea en dan verliezen ze van Norwich XD Denk dat Arsenal zich dan wat erger mag schamen dan de Spurs in dit geval!

Altijd leuk dit soort verrassingen voorderest, me favoriete ploegjes deden het al niet zo goed dit weekeinde, maar dit is toch wel fijn om te zien dan ^^ Als Roma en Atlético Madrid morgen ook gewoon lekker winnen zal ik heel erg vrolijk van Heidenfest terug komen!

20 oktober 2012 om 23:26

Noemen ze Karma, ze waren ook al aan het bitchen bij United dus dat krijgen ze terug op deze manier!

Eerste helft van Arsenal gemist door een leesfout. (dacht dat ze half 8 begonnen). Op basis van de tweede helft: wat een k*t wedstrijd. Het sloeg helemaal nergens op. Ramsey was weer kansloos bezig, Podolski dat half uur niet gezien, Mertesacker had de bal nooit direct onder controle en Santos leek voor het eerst te voetballen. Gervinho had ook weer zijn oogkleppen opgedaan.

Giroud was alleen in de lucht nog aardig nuttig. Cazorla probeerde tenminste nog normaal te voetballen, maar mocht ook wel iets zichtbaarder optreden. Arteta was dan nog aardig positief als opbouwer. Jenksinson verwijt ik niet zoveel; jong en staat in een verdediging met 4 wijzigingen tov de basis.

Hoe kan dat nou, waarom leek het alsof ze 3 dagen niet geslapen hadden? Wenger had echt eerder moeten ingrijpen, want deze slappe voorstelling moet in de wedstrijd zelf nog keihard worden afgestraft. Opzouten met die zwakke gasten. Santos, Ramsey en Gervinho per direct wisselen. Maar nee, hij wacht weer tot het halve team het al heeft opgegeven en Norwich allang een muur heeft gebouwd van verdedigers.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren