Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ibrahimovic is een arrogant mannetje, een kleuter met smerige streken’

Laatste update:

Frodi Benjaminsen, aanvoerder van het nationale team van de Faeröer Eilanden, hoopt Zlatan Ibrahimovic voorlopig even niet meer te zien. Afgelopen vrijdag troffen de eilandengroep en het Scandinavische land elkaar in hun WK-kwalificatieduel; de Faeröer verloren met 1-2 na op 1-0 te zijn gekomen. Wat Benjaminsen echter vooral zal onthouden, is de ontmoeting met Ibra.

/

Bij het binnengaan van de catacomben in de rust kregen Benjaminsen en Ibrahimovic het met elkaar aan de stok, zo vertelt eerstgenoemde aan Expressen. “Hij gaf me kort voor de rust een elleboog; op weg naar de kleedkamer vroeg ik hem om een uitleg en toen wilde hij me vastgrijpen. We hebben niet gevochten. Maar ik vind Ibrahimovic een arrogant mannetje. Hij deed heel kleinerend over ons.”

“Hij schepte ook de hele tijd op over waar hij wel niet gespeeld heeft en hoeveel hij wel verdient. Zijn gedrag was zo kinderachtig, echt dat van een kleuter. Hij is bovendien ook een speler met smerige streken, ik mag hem echt totaal niet”, geeft Benjaminsen aan. De return tussen beide deelnemers in Groep C is in juni 2013.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

‘ibrahimovic is een arrogant mannetje, een kleuter met smerige streken’ Maar boven al een geweldige voetballer. Ik denk dat de uitstraling van Ibra positief werkt voor hem, ik denk dat verdedigers een zekere angst voor hem hebben.

15 oktober 2012 om 12:34

Weer een VI naprater, als Toivonen zoiets zou doen zou hij een half jaar geschorst moeten worden, maar deze kerel die gewoon spelers trapt en mept "kunnen ze het wel van hebben". Sommige spelers zijn Slim maar Ibra is gewoon een smerige kwal.

15 oktober 2012 om 12:36

Hoezo VI naprater? Ik zeg nergens dat ik dit gedrag goedkeur.

15 oktober 2012 om 13:03

Het gaat niet over trappen en meppen. Benjaminsen vond Zlatan niet vervelend om de elleboog, maar om hoe hij reageerde op zijn vraag naar uitleg.

15 oktober 2012 om 12:35

Ja maar het is een beetje triest van iemand als Ibra spelers van dit soort landen gaat kleineren.
Dan ben je inderdaad arrogant en een kleuter.

15 oktober 2012 om 13:53

Oh, omdat Frodo het zegt is het ook waar? Frodo mag blij zijn dat hij in zijn carriere de eer heeft gehad om een keer tegen de grote Zlatan te mogen voetballen.

15 oktober 2012 om 14:18

Ik begrijp dat je een fanboy bent, iets wat begrijpelijk is want Zlatan is erg goed.
Maar ik neem aan dat dit waar is ja.
Zlatan zie ik dit soort gedrag wel uithalen ja.
Beetje gefrustreerd omdat het team met de Grote Zlatan zoveel moeite heeft met een nietszeggend landje.

Niks geeft Zlatan een excuus om zich zo te gedragen. Frodi hoeft dit gedrag dan ook echt niet te accepteren omdat hij met de grote Zlatan heeft gevoetbalt.
Als Zlatan zich zo gedraagt valt die eer, waarover jij spreekt, wel mee hoor. In en intriest.

15 oktober 2012 om 14:23

Je accountnaam verraad je mening al. Blijf objectief. Zlatan is een hele goede voetballer, maar hij blijft een mens en elke gek heeft zijn gebrek. Eerlijk gezegd geloof ik hem best. Het past wel in het beeld wat ik van Zlatan had en wat ik van andere mensen over hem gehoord heb.

15 oktober 2012 om 14:33

@zlatan65

een grote eer? niet overdrijven, Zlaten is gewoon verwend en vervelend en dat weet heel Zweden, hij is geen hart-voetballer want als morgen Zweden al geen kans meer maakt op WK deelname dan speelt hij niet meer mee.

Hij is goed en vaak beslissend bij Zweden (helaas) want het liefst zien we in Zweden andere voetballers in de basis staan maar ook bij ons geldt de regel dat er gepresteerd moet worden. (zonder hem wordt dat moeilijk)

ik vind het eigenlijk wel grappig dat er zoveel aandacht aan hem wordt besteed, in Zweden gebeurd het niet echt. als hij iemand geschopt heeft staat het wel inde krant maar geen hele bladzijde.

neem me niet kwalijk wat ik nu ga zeggen maar dit is gewoon iets wat er bij ons in Zweden gezegd wordt. in onze ogen is hij geen Zweed. voor ons is en blijft hij een Joegoslaaf die in een geel shirt speelt.

15 oktober 2012 om 20:31

Als Zlatan echt de Grote Zlatan zou zijn, dan zou hij dit soort dingen helemaal niet nodig hebben om van deze dreumessen te winnen. Maar hij is eigenlijk meer de Zielige Zlatan, iemand die goed kan voetballen maar op allerlei andere vlakken nogal achter blijft bij de meeste andere voetballers. Zoals normaal menselijk gedrag vertonen, zijn frustraties onder controle hebben etc.

15 oktober 2012 om 12:35

Inderdaad, zijn maar weinig mensen die arrogantie staat en Ibrahimovic is daar één van. Daar helpt zijn staat van dienst wel bij uiteraard...

15 oktober 2012 om 12:44

Ik kan weinig met die "het doel heiligt de middelen"-mentaliteit. Je zou van iedereen, dus ook van Zlatan, mogen verwachten dat hij anderen met respect behandeld. Slim zijn en angst inboezemen kan ook op andere manieren, die wél met voetbal te maken hebben.

Oud nieuws, hij gedraagt zich al heel lang zo.

In principe heeft deze man wel gelijk, ik geniet van Ibrahimmovic als speler maar eigenlijk is hij natuurlijk gek.

Ben benieuwd naar de return. Ook ben ik benieuwd wanneer Ibra een keer zijn meerdere tegenkomt. Iemand bij wie hij geen streken uit durft te halen, schoppen op een training, enz.. Thiago Silva misschien?

15 oktober 2012 om 12:38

Is hij al een keer tegen gekomen in de vorm van Onyewu. Onyewu was het niet eens met een tackle die Ibra op hem inzette tijdens de training bij Milan. Ibra greep Onyewu bij zijn nek waarop Onyewu hem een gebroken rib sloeg.

15 oktober 2012 om 12:40

ik heb zijn boek gelezen,geen streken durven uithalen staat niet in zijn woordenboek,hij is voor niemand bang,komt door zijn achtergrond.als er al iemand moet ingrijpen dan is het de scheidsrechter,een smerige schop is net zo fout.ik heb ook al iets gelezen dat een vinnie jones achtige speler hem zou moeten schoppen,slaat nergens op,die vent was gek is geen enkele vergelijking met zlatan.

15 oktober 2012 om 12:42

Een fysiek meerdere was hij al tegengekomen op de training van Milan Onyweu dacht ik die Amerikaan die een bonk spieren is waarmee hij het aan de stok had.

15 oktober 2012 om 13:02

Heeft nog bij onze FC gespeeld, haha. Wat een beer.

15 oktober 2012 om 14:44

@gekke man'
" Ben benieuwd naar de return. Ook ben ik benieuwd wanneer Ibra een keer zijn meerdere tegenkomt. Iemand bij wie hij geen streken uit durft te halen, schoppen op een training,"

jaap stam is al gestopt toch?;p

15 oktober 2012 om 15:13

Daar dacht ik ook al aan. Helaas.

Er komt ooit een Vinnie Jones-achtige speler die Ibra helemaal kapot zal trappen, dat zie ik echt gebeuren. Wat een misselijkmakend ventje zeg. Heel stoer hoor, een ander kleineren en zeggen dat je meer verdient.

Hij is een geweldige voetballer, daar niet van, maar van mij kan die de pot op.

15 oktober 2012 om 12:39

Pepe? Kan hij niet even 'doordraaien' als ze tegen elkaar spelen?

15 oktober 2012 om 12:39

Ik kan me herinneren dat Materrazzi het een keer probeerde, liep niet helemaal goed af voor hem.
Maar ik deel je mening niet geheel.

Ibra is goed en dat weet hij ook. Dat is niet erg.
Ik kan wel genieten van zijn opmerkingen over Barcelona en andere clubs. Opmerkingen die wat los maken, of het nou waar is of niet. Ik ben het er zelf vaak niet mee eens maar dat terzijde.

Maar dat je gaat opscheppen tegen dit soort spelers is gewoon laag bij de grond en triest.
Ontzettend arrogant.

15 oktober 2012 om 12:42

maar wie zegt dan dat het zo is dat hij op loopt te scheppen enzo,dat kun je niet bewijzen.zijn streken op het veld kun je over discussieren maar dit soort uitspraken kun je weinig mee.

15 oktober 2012 om 13:23

Materazzi had hem ook een keer vreselijk te pakken toen Ibra nog bij Juve speelde. Een hele smerige tackle op zijn enkel...

15 oktober 2012 om 13:42

Ja, een echte beul dat.
Ik doel op die ene keer dat hij een vliegende tweebenige tackle inkwam op Ibra.
AC Milaan - Inter was dat.
Maar het mooie was, was dat Ibra zich zo beschermde tegen de tackle dat Materazzi zelf op de brancard lag.

15 oktober 2012 om 12:39

Die bestaat al! Joey Barton! Laat die nou net dit seizoen bij Olympic Marseille spelen, en Ibra bij Psg.....

15 oktober 2012 om 12:49

Is Barton niet voorlopig nog geschorst?

Edit: zie net dat hij alweer speelt..

15 oktober 2012 om 12:54

Het zou mij niets verbazen als Barton toch stiekem een klein beetje bang is voor Ibra. Ik weet dat Barton gek is maar Barton weet vast ook dat Ibra gek is en daarnaast waarschijnlijk 5 x sterker is dan hijzelf.

15 oktober 2012 om 12:57

Ik denk dat Barton niet de intellectuele capaciteiten heeft om bang te zijn

15 oktober 2012 om 12:58

zlatan is niet gek die is gewoon bikkelhard in het veld een winnaar,barton is gek heeft zichzelf prive ook niet helemaal in de hand.zlatan doet prive geen rare dingen,de historie van barton is bekend.

15 oktober 2012 om 13:22

Ga het boek van Zlatan eens lezen, die man is 100% doorgedraaid.

15 oktober 2012 om 13:23

Ibrahimovic heeft dacht ik ook lang aan kickboksen gedaan

15 oktober 2012 om 13:44

Want? Ik heb het boek gelezen maar kan nou niet bepaald concluderen dat hij 100 is doorgedraaid. Sterker nog; gezien zijn jeugd is het juist een wonder dat het niet gebeurd is. Dat hij streken heeft, zal ik niet ontkennen. Maar doorgedraaid is hij zeker niet.

rare uitspraken van deze Ijslander,ten 1e zeg je dit soort dingen niet in de media en ten 2e valt het niet te controleren dat zijn uitspraken op waarheid berusten.

15 oktober 2012 om 12:53

ten 1ste is het geen Ijslander maar een speler van de Faeröer Eilanden.
ten 2de mag je zo'n dingen gerust in de media zeggen.

15 oktober 2012 om 12:55

vind ik van niet,want uit emotie roep je weleens wat,dat moet je onderling oplossen en niet in de pers.

15 oktober 2012 om 13:45

Ik adviseer je het stuk nogmaals te lezen.

Maar Zlatan is ook een geweldige voetballer die meer talent in zijn kleine teen heeft, dan de meeste voetballers in hun hele lichaam. Een van de beste spitsen ter wereld. Zijn maniertjes moet je op de koop toe nemen, hij presteert wel nagenoeg bij elke club.

15 oktober 2012 om 12:40

Ongeacht kwaliteiten, bij wie dan ook, neem ik vervelend gedrag nooit op de koop toe. Dan verlaag je jezelf vind ik om iets te toleren wat je eigenlijk niet tolereert.

15 oktober 2012 om 12:47

Dus omdat hij goed is in wat hij doet moet je zijn maniertjes op de koop toe nemen?? Hieronder zeg ik ergens dat de Faroer Badr Hari dan maar moet opstellen in de return. In jou ogen dus ook iemand bij wie je de maniertjes maar op de koop toe moet nemen aangezien hij zeer goed en bedreven is in de sport die hij uitvoert??? Ongewenst gedrag moet je altijd afkeuren hoe goed iemand zijn prestaties ook zijn.

Zlatan een geweldige voetballer maar idd zeer eigenaardig als persoon. Ook niet heel vreemd als je natuurlijk zijn afkomst bekijkt. Wanneer je over de hoogte van je salaris gaat opscheppen dan gedraag je je idd als een kleuter (mijn papa is sterker dan jou papa discussie in de kleuterklas ).

Misschien in de return Badr Hari mee laten doen voor de Faroer .

15 oktober 2012 om 13:01

precies je zegt wanneer hij opschept,het valt niet te bewijzen dat het zo is.misschien is deze speler een beetje gefrustreerd dat hij dacht te kunnen winnen na een verrassende voorsprong.en zlatan is natuurlijk geen kleuter maar een zeer volwassen speler en een echte leider en winnaar.

Och het is wel erg vandaag, zeiken over ibra en suarez gaat weer loos. Inderdaad is hij erg arrogant en moet hij niet zeggen waar en wat hij verdiend. Dat is kleinzielig en kleinnerend naar andere spelers toe. Heeft hij dit over affelay overgenomen, ik speel bij barca.

Toont Zlatan interesse in deze speler door te vragen waar hij heeft gespeeld, is hij meteen beledigd.
Korte teentjes Frodo?

Van Ibrahimovic moet je lekker 90 minuten genieten als hij op het veld staat, buiten het veld kan je maar beter geen aandacht aan hem besteden. Alleen als je hem te vriend houdt heb je volgens mij wat aan hem, anders dan kan je een trap voor je harses van deze man verwachten.

hij is ook gewoon gek.
dat ziet iedereen wel, ibrahimovic spoort niet helemaal maar man, wat is hij een fantastische voetballer zeg.
hoe hij zich gedraagt is echt te absurd voor woorden en dat is een smet op hem maar damn, wat een spits zeg.

overigens denk ik niet dat ibrahimovic zich druk zal maken over iemand van de Faeröer Eilanden maar dat terzijde.

Lol, ik ken weinig andere spelers die anders over hem denken. Bij elke club waar hij speelde lag hij in de clinch met de trainer of medespelers of zelfs allebei. Goede spits, maar zo hersenloos soms.

Tja, zegt een nietszeggend voetballertje dat ook zijn 10 minutes of fame wil.

Dit interview zegt vooral veel over deze jongen.

15 oktober 2012 om 13:06

Absoluut. En laten we vooral niet vergeten dat Zlatan zijn hele carriere heeft moeten vechten tegen dit soort ideale Scandinavische schoonzonen. In de jeugd waren er al mensen die petities rond lieten gaan om Zlatan uit de club te gooien. Er is iets aan hem wat mensen ongelooflijk irriteert, maar aan het eind van de dag is het een geweldige voetballer waardoor veel mensen zich al geïntimideerd voelen voordat hij ook maar iets heeft gezegd.

15 oktober 2012 om 13:41

Alsjeblieft zeg, ik ken genoeg Zlatantjes op straat: iq van een pinda, grootste bek en overal het alfa mannetje willen spelen. Elke keer als het hier over Zlatan gaat, ben jij de eerste die het heeft over hoe bijzonder hij wel niet is. Misschien dat je een Nederlander bent en zijn levensverhaal intrigerend en apart vindt, maar ik ken genoeg mensen met z'n geschiedenis, inclusief mezelf. Opgegroeid in ghetto (van Malmo nou nou), met veel geweld, waar je je mannetjes moest staan, opboksen tegen discriminatie en nog meer van dat gelul en niet te vergeten een oorlogskind. Wat zielig zeg.

Enige reden voor zijn voortdurende kwalgedrag, is dat hij gewoon slecht opgevoed is, een man van dertig die ff stoer doet dat hij de duurste spulletjes heeft. Als hij niet tegen een bal aan kon trappen, zat hij hele dag in coffeeshop, bij wijze van spreken dan he, want hij komt natuurlijk uit de ghetto van Malmo (!). Zo bijzonder is je Zlatan niet, zelfbeheersing maakt je een man en niet dit soort jankgedrag.

15 oktober 2012 om 13:47

En jij als alfa mannetje irriteert je daar dus aan? Dit stukje getuigt ook niet echt van grote zelfbeheersing. Maar ja, jij komt dan waarschijnlijk ook uit een nog gevaarlijker ghetto....

15 oktober 2012 om 14:10

Heb ik Healer een elleboog gegeven? Heb ik geprobeerd om hem door midden te breken alleen om te laten zien wie de baas en sterspeler is? Ik zeg nergens dat ik me aan Zlatan irriteer, ik ken zijn soort en ik weet dat zulke mensen ook nou eenmaal bestaan. Ik irriteer me alleen aan de verheerlijking van Zlatan, alsof hij een of ander historisch figuur is met inspirerende uitspraken. Kijk die avatar van Healer alleen al, alsof het de reincarnatie van Che Guevara is, die nu eens besloten heeft te rebelleren tegen het saaie voetbalwereld.

En je laatste opmerking: ik denk de hangjongeren bij de plaatselijke supermarkt nog gevaarlijker zijn dan die ghettobangers van Malmo. Dus ja, ik kom uit een nog gevaarlijkere buurt.

15 oktober 2012 om 14:32

Jij kent het ghetto van Malmo waarschijnlijk net zo min als ik het ken. Dus ik vraag me af waar je die mening op baseert? En die hangjongeren bij de plaatselijke supermarkt staan daar toch alleen maar om de zojuist gekregen voetbalplaatjes met elkaar te ruilen? En dan raad eens wie hun favoriet is?!

15 oktober 2012 om 14:48

Nou, Melvin Platje? Als je inhoudelijks niets meer te melden hebt.. of wil je verder over gevaarlijkste buurten van verzorgingsstaat Zweden discusseren?

15 oktober 2012 om 15:05

Beheersing maakt je een man dat klopt.

Maar dat is juist wat deze speler van Faroer niet doet. Hij staat ook eens een keer in de media gaat hij meteen lopen janken en interessant doen. Hij geilt gewoon op die aandacht.

Natuurlijk is er van alles op Zlatan aan te merken; maar deze speler van Faroer is gewoon infantiel en een slechte verliezer. Hij zou blij moeten zijn dat hij ooit in zijn carriere tegen iemand als Zlatan heeft mogen spelen. Hij is gewoon een huilbaby en ik zou hem niet eens meer oproepen als ik de bondscoach van de Faroer was. Want als je kwalitatief al niet het beste team heb, moet je zeker niet zulke mietjes in je elftal hebben.

15 oktober 2012 om 15:11

@guni_gugu

negen van de 10 mensen hier heeft een avatar van een voetballer... is dat ineens verboden?

Of alleen bij Zlatan? Heb je iets persoonlijk tegen Zlatan ofzo? Heeft hij je liefdesbrieven niet beantwoord of wat? Want ik snap echt niet waarom je zo gaat flippen als iemand iets positiefs zegt over Zlatan?

Zlatan word door Healer nu totaal niet verheerlijkt, hij stelt enkel dat ze in Scandinavië Zlatan vaak moeten hebben. Daar kun je over twisten; maar om nu helemaal door het lint te gaan...

Er is op dit moment maar 1 iemand die obsessief over Zlatan praat en dat ben jij zelf. Of het nu jaloezie is of een onbeantwoorde liefde. Ik vind het vooral triest dat Zlatan afkraken zo belangrijk voor je is.

15 oktober 2012 om 15:24

Het is ook natuurlijk aandachtgeil wat deze Benjaminsen doet, maar ik vind niet dat hij zich nu in zijn handjes moet klappen, omdat hij tegen Ibra stond. Er is wel een verschil tussen bescheidenheid en nederigheid. Zlatan mag dan wel een groot voetballer zijn, maar ik zou niet me gezicht 10 dagen niet wassen, omdat hij me daar met zijn elleboog aangeraakt heeft. Het is en blijft een mens, net als deze Benjaminsen. Zijn status geeft Zlatan niet de vrijbrief om om zich te schoppen.

Zlatan had het juist erg moeilijk in deze wedstrijd en het is juist een compliment naar deze speler, dan Zlatan het nodig vond om zijn elleboog te gebruiken en hem daarna mentaal aan te pakken. Dus jij hebt ook zeker een punt, dat hij niet moet zeiken.

15 oktober 2012 om 15:39

Haha ja man, je slaat de spijker op zijn kop, Zlatan heeft mijn liefdesbrieven niet beantwoordt.. Een beschuldiging in de homo-erotische aard? Je hebt daar vast heel lang over nagedacht, dus ik geef je de voordeel van de twijfel

Arme Zlatan heeft zelf niet eens het vermogen om na te denken, waarom hij dingen doet zoals hij ze doet (lees zijn boek maar), en daarvoor wordt hij als een cultheld aanbeden en alles wordt goedgepraat. Ik vind het teleurstellend, niets meer en niets minder.

15 oktober 2012 om 16:40

hij woont niet in malmö, hij kwam daar ook bijna nooit, rosengard ligt er buiten en daar wonen 99% immigranten. ok t is geen east-detroit ofzo maar het kan zeker een ghetto genoemd worden

15 oktober 2012 om 22:39

Niet iedereen op straat is hetzelfde. Als je van de straat zou zijn (zoals sommigen nu eenmaal zijn) zou je dat weten. Je hebt leiders en volgers. En je hebt mensen die zichzelf uit de armoede weten te vechten. Zlatan heeft dat gedaan en is daarom een voorbeeld voor vele jongeren. Zelfs in Wassenaar heb je zware armoede, dus een rijke omgeving wil niet zo veel zeggen.

16 oktober 2012 om 10:26

malmo heeft geen ghetto man, Zlatan komt uit een allochtonen buurt dat is wat anders.
Laat zlatan maar eens bij ons in rotterdam komen kijken. dan ziet hij duizenden Zlatantjes. Brazilianen als ronaldinho etc komen pas uit de ghetto in brazilie etc daar in de favelas is het pas ghetto.

16 oktober 2012 om 19:03

Laat die Brazilianen maar eens naar Afrika gaan, daar is het pas ghetto! Hou toch op, man. Achterstandswijk wordt zo genoemd omdat het gaat om een achterstand op het rijkere gedeelte van de bevolking. In Afrika hebben mensen een achterstand, in Brazilië, maar ook in de grote steden in Nederland. En daar lopen echt niet allemaal 'zlatantjes' rond, hoor. Anders zouden we over 20 jaar duizenden alien-spitsen hebben, en dat hebben we niet.

Oke ik moet toegeven, dit was behoorlijk vies van hem. Zo doet hij vaker, en dat zou hij niet moeten doen. Maar desondanks, wat een held is deze man.
Ik weet niet of jullie zijn boek 'ik, Zlatan' kennen, maar ik weet zeker dat je na het lezen van dat boek hem een held vindt. Hij is echt een vechter. In dit geval helaas letterlijk, maar ook figuurlijk. Hij heeft echt een winnaarsmentaliteit waar je u tegen zegt.

15 oktober 2012 om 14:13

Heb het boek ook gelezen, en klopt hij heeft winnaarsmentaliteit. Maar elk verstandig persoon die zijn boek leest, verliest respect voor hem. Hij heeft het alleen maar over hoe sterk hij wel niet is en hoe hard hij wel niet kan rijden, Sterk voetballer maar walgelijk karakter die mag dromen dat ze hem een standbeeld of een prijs geven ( zoals voetballer van het jaar/ gouden bal ). En cr7 heeft ook winaarsmentaliteit en is ook irritant maar blijkbaar is er door ibra een nieuwe definitie van irritante voetballer bijgekomen.

Jammer hoor dat een voetballer van top niveau zulke streken in zich moet hebben. waarom?

Ik mag hem hem totaal niet, denkt dat hij de beste is. Praat al slecht over Barcelona. Als hij zogenaamd zo goed is wat hij zelf beweerd waarom heeft hij dan nooit de Gouden Bal gewonnen. Hij stelt geen reet voor vergeleken met Messi en Ronaldo!

15 oktober 2012 om 13:49

Ha ha. Geen enkele voetballer stelt iets voor vergeleken met Messi en Ronaldo, dus wat is je punt?

15 oktober 2012 om 13:55

Zlatan is gewoon een topspits niets meer en niets minder. Messi en Ronaldo zijn totaal voetballers.

Zlatan maakt het spel niet. Hij is gewoon in de 16 levensgevaarlijk. Jammer dat hij geen goed voorbeeld is voor de jeugd. Het is gewoon een groot kind die kattenkwaad leuk vind.

En terecht, irritant vervelend menneke. Denkt dat hij de beste is, beter dat hij naar psg gaat en voor t geld gaat voetbalen dan bij ac milan de naam zwart te maken.

Eerlijk gezegt twijfel ik de laatste tijd heel erg aan de topics op vz. Vaak worden er ook gewoon dingen geroepen en overdreven door de media. Het zou zo kunnen dat de woorden van Benjaminsen helemaal zijn verdraait. Gezien Zlatans jeugdomstandigheden vind ik het niks voor hem om mensen te gaan kleineren. Aan de andere kant zou het ook best kunnen hoor,ibra is best wild in de duels .hij zal zich waarschijnlijk te trots hebben gevoeld om aangesproken te worden op zijn gedrag en gaat dan raar doen. Tja,iedereen gedraagt zich anders door roem.

Hehe eindelijk wat negatiefs over Ibra, die altijd in het zonnetje wordt gezet vanwege ze kwaliteiten etc. Het is inderdaad een walgelijk mannetje die na 10 jaar toch niet meer wordt herinnert.

Deze quote wekt toch echt geen verbazing ? Zlatan is een prachtvoetballer die van zichzelf vindt dat hij het middelpunt van het heelal is. Als er mensen zijn die dat anders zien, dan probeert hij die fysiek te intimideren, iets wat gezien zijn lichaamsbouw wel vaak met succes zal zijn.

De manier waarop hij alles en iedereen probeert te kleineren, van een simpele voetballer uit de Faröer en aan het andere uiterste de spelers van Barcelona, zegt alles over die man zijn karakter.

Ik vind het een mooie voetballer maar zijn karakter vind ik gewoon smerig.

geweldige spits maar het lijkt mij inderdaad een naar mannetje qua persoonlijkheid. Want je hoort wel vaker dat die zon gekke acties heeft .
Jammer maar helaas kunnen natuurlijk niet allemaal een goed karakter hebben.

Hij is een hoop verleerd van zijn Ajax tijd helaas, daar was het juist een eer om met een salaris van likmevestje geweldige prestaties te leveren, het is een verwend nestje geworden.

Ik geloof de teksten wat betreft Ibra zijn gedrag wel. lijkt me inderdaad een naar mannetje die overal de baas probeert te zijn door zijn fysieke voorkomen. Desondanks is het een geweldige voetballer, echter lijkt hij mij als menseen stuk minder. En voordat men weer begint te janken dit is mijn mening punt

Ibra kan wel goed voetballen , maar het wil niet zeggen dat je andere mensen minder als jezelf moet zien. Alle mensen zijn gelijk als hij dat gedaan heeft is hij echt een onrespectvolle klootzak klaar.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren