Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Gehavend duo fit genoeg voor Engelse EK-selectie

Laatste update:

John Ruddy moet het EK in Polen en Oekraïne aan zich voorbij laten gaan. De doelman van Norwich City heeft op de training van het nationale elftal van Engeland zijn vinger gebroken en staat enkele weken aan de kant.

/

Ruddy werd door bondscoach Roy Hodgson beloond voor zijn goede seizoen in dienst van Norwich City. De 25-jarige doelman, die nimmer een interland voor the three Lions keepte, zou meegaan als derde doelman achter Joe Hart en Rob Green.

Ruddy gaat nog wel mee naar Oslo om in situ de oefeninterland tussen Noorwegen en Engeland te bekijken, maar zal het trainingskamp daarna verlaten. Jack Butland, doelman van Birmingham City en Engeland Onder-21, is zijn vervanger.

Update 28 mei 16:45 uur - Afhaken City-middenvelder is nieuwe tegenvaller voor Hodgson
Roy Hodgson heeft al noodgedwongen afscheid moeten nemen van keeper John Ruddy en kreeg maandag een nieuwe tegenvaller te verwerken: de bondscoach van Engeland blijkt tijdens het EK in Polen en Oekraïne geen beroep te kunnen doen op Gareth Barry. De controlerende middenvelder van Manchester City, die tot op heden 53 interlands speelde, heeft een buikspier gescheurd en kan het toernooi om de Europese titel uit zijn hoofd zetten, laat de Engelse voetbalbond weten. Phil Jagielka van Everton, opmerkelijk genoeg geen middenvelder maar een verdediger, is opgeroepen als vervanger.

Update 29 mei 12:40 uur - Gehavend duo fit genoeg voor Engelse EK-selectie
Roy Hodgson heeft zijn definitieve EK-selectie ingeleverd bij de Europese voetbalbond UEFA. De bondscoach had nog twijfels over Liverpool-verdediger Glen Johnson en Manchester United-aanvaller Danny Welbeck, die sinds de start van het Engelse trainingskamp al met pijntjes kampen. Het tweetal is nog steeds niet helemaal fit, maar Hodgson ziet geen reden om Johnson of Welbeck op het laatste moment te vervangen.

De volledige selectie:

Doel: Joe Hart (Manchester City), Robert Green (West Ham United), Jack Butland (Birmingham City)

Verdediging: John Terry, Gary Cahill, Ashley Cole (allen Chelsea), Glen Johnson (Liverpool), Phil Jones (Manchester United), Joleon Lescott (Manchester City), Leighton Baines (Everton), Phil Jagielka (Everton)

Middenveld: James Milner (Manchester City), Steven Gerrard, Stewart Downing (beiden Liverpool), Ashley Young (Manchester United), Frank Lampard (Chelsea), Theo Walcott (Arsenal), Scott Parker (Tottenham Hotspur)

Aanval: Danny Welbeck, Wayne Rooney (beiden Manchester United), Andy Carroll (Liverpool), Jermain Defoe (Tottenham Hotspur) en Alex Oxlade-Chamberlain (Arsenal).

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hebben wij even geluk met onze reservekeepers. Bij Engeland is het een drama als je het vergelijkt met de rest van het team.

25 mei 2012 om 11:13

O ja? Wat is er mis met een keeper die ook al uitkomt voor Engeland onder de 21? Ik denk dat er nogal onderschat wordt hier.
Engeland heeft hetzelfde als wat Nederland in de tijd van Van der Sar had. Er is geen toekomst in de keepers, nou en kijk eens hoe je nu praat 4 jaar later...

25 mei 2012 om 11:25

@ Harmjan

Het zou hetzelfde zijn als wij bijvoorbeeld Marco Bizot van Cambuur mee zouden nemen. Spelen in jong oranje en op het 2e niveau. Goede keeper, maar ik zou daar niet gerust op zijn.

28 mei 2012 om 17:36

Waar is Joe Cole? Enige creatieve middenvelder van Engeland? Heeft toch een goed seizoen gehad bij Lille?

28 mei 2012 om 17:40

Inderdaad, Downing was echt drama dit seizoen. Ik zelf zou bijvoorbeeld Lennon wel willen zien.

28 mei 2012 om 17:41

Nee Micah Richards dan, Schande dat hij er niet bij zit.

29 mei 2012 om 12:59

Groot gemis is in mijn ogen Wilshere die had het snelle en sterke middenveld van creativiteit kunnen voorzien. Lampard en Gerrard samen in 1 elftal heb ik btw nog nooit zien functioneren maar misschien is dat net zo'n discussie als vd vaart en sneijder bij elkaar..?

Overigens denk ik dat ze gewoon heel realistisch moeten zijn. Inzakken en loeren op de uitbraak met de snelle voorhoede spelers... Op een andere manier zie ik ze niet ver komen.

25 mei 2012 om 11:24

De rest van het team is toch ook gewoon een drama? Engeland heeft voor het zoveelste toernooi op tijd een krakkemikkig elftal waarin een aantal belangrijke onderdelen missen. Het grootste gemis is de creatieve middenvelder (= Silva, Modric, Van der Vaart). Ook niet vreemd want bijna alle topclubs hebben daar een buitenlander lopen. Ik voorzie dus hetzelfde scenario als op het WK.

25 mei 2012 om 11:28

Vind ik ook, er zijn de laatste jaren geen echte versterkingen bij gekomen bij Engeland. Als je het vergelijkt met een paar jaar terug, toen ze ook al nauwelijks iets klaar speelde.
Alleen hart is wel een flinke verbetering t.o.v. Green en Robinson etc

Verder zijn ook inmiddels Ferdinand, Beckham, Scholes, Owen en Carrick er niet meer bij. Dus ik verwacht hier ook niet veel van. Poule door komen zou nog kunnen, maar daarna houdt het wel op.

25 mei 2012 om 12:24

Ik geloof er ook niet in! zeker omdat Rooney de eerste 2 wedstrijden zal missen denk ik dat ze de poulefase niet doorkomen helaas. Al met al denk ik even goed nog wel dat het een aardig individueel sterk elftal is. Helaas is het bij Engeland 9 van de 10x los zand.

Dit zou mijn opstelling worden, aangezien Gerrard ook prima als box to box speler kan gebruiken. Met als controleur 2de aanvoerder Parker naast hem en ervoor Lampard op zijn sterkst. een zeer sterk middeveld met veel leidinggevende kwaliteiten.

Hart
Johnson
Terry
Cahil/Lescot
Cole
Parker
Gerrard
Wallcott
Lampard
Young
Welbeck
25 mei 2012 om 14:15

Ik had gerard en lampard omgewisseld, omdat lampard meer een 8 is dan een 10 en gerard is wel een 10. Ook heeft bains een veel beter seizoen gedraaid dan cole.

25 mei 2012 om 11:33

klopt,maar ik vind dit serieus een matig team ik zie ze het EK niet winnen hoor echt matig

28 mei 2012 om 17:24

@gekke man
ze hebben inderdaad maar 1 goede keeper (hart). Green vindt ik maar een matige doelman en die Butland ken ik niet speelt hij goed bij birmingha,?

29 mei 2012 om 13:53

Damz, jaloers op de verdediging!

29 mei 2012 om 16:55

Een paar engelse verdedigers zouden we anders best kunnen gebruiken.....

geen zwaar gemis voor engeland, al is het wel ongelofelijk zuur voor ruddy zelf.

Engeland mag echt zo blij zijn met Hart. Eindelijk hebben ze weer een echte topkeeper die bij zo een selectie hoort. Want James was echt een lachertje.

Wat sneu. Was dit niet die keeper die z'n trouwerij had verzet? Jammer voor 'm. Maar hij was toch derde keeper geweest volgens mij.

25 mei 2012 om 11:07

Nee hij had toestemming om het trainingskamp voor 2 dagen te verlaten ivm zijn trouwdag (2 juni). Blijft natuurlijk erg zuur voor hem!

Toch ook een heerlijk team hoor.
Klopt het dat ze een beetje zo spelen?

Hart
Johnson
Terry
Lescott
Cole
Walcott
Milner
Lampard
Gerrard
Young
Rooney/Defoe
25 mei 2012 om 11:09

Dit was wat ik in gedachten had eigenlijk..
Weet alleen niet of Walcott of Milner zou spelen...

Wel mooi voor Engeland dat ze met Hart eindelijk weer eens vertrouwen hebben in de goal!

Hart
Johnson
Terry
Cahill/Lesco
Cole
Parker
Barry
Walcott
Lampard
Young
Rooney
25 mei 2012 om 11:13

Ben het grotendeels met je opstelling eens...maar ik zou Richards doen ipv Johnson,en Gerrard ipv Barry...
Ik weet niet hoe Gerrard momenteel speelt,maar hij is in ieder geval beter dan Barry.
En Richards is gewoon een wereldverdediger. Dom dat ie niet is geselecteerd.

25 mei 2012 om 11:14

Richards is niet mee dus die kan je dan ook niet in je opstelling meenemen is het niet?

25 mei 2012 om 11:17

Ik dacht dat Gerrard veel geblesseerd was dit seizoen en net een beetje terug aan het komen is, dus die heb ik er daarom buitengelaten.

En Richards inderdaad, werd ook al elders door iemand aangegeven dat Walker er ook niet bij zit, ik had één van die twee de voorkeur gegeven, maar nu is Johnson de enige rechtsback die erbij zit

25 mei 2012 om 11:22

Rooney is veel beter achter de spits

Hart
Johnsen
Terry
Cahill
Cole
Barry
Lampard
Walcott
Rooney
Young
Wellbeck
25 mei 2012 om 11:23

Eens met deze opstelling. denk ook wel dat dit 'm zal worden als Parker op tijd fit is.
De eerste wedstrijden zal Defoe wel in de spits starten

29 mei 2012 om 13:25

@erikcfc, Gerrard is Captain dus ik verwacht dat hij een basisplek heeft

25 mei 2012 om 11:09

Dan voorspel ik dus heel weinig voor Engeland. Milner, Lampard en Gerrard samen op een middenveld werkt gewoon niet. Te veel van hetzelfde. Echt zonde dat ze Wilshere moeten missen. Dat kan wel eens de missing link zijn voor dit Engeland. Ze hebben een spelmaker nodig, iemand die het vooral van zijn creativiteit en techniek moet hebben.

25 mei 2012 om 11:15

Probleem is inderdaad een beetje de creativiteit, en ze missen Rooney ook nog eens de eerste duels. Individueel prima spelers, maar daar is het ook wel mee gezegd.

25 mei 2012 om 11:10

Neen, Gerrard op de vleugel? Ze spelen met Parker als CM, en dan daarbij Gerrard/lampard. Op de vleugels spelen ze waarschijnlijk met Walcott en Young. En ik zou gewoon een andere RB kiezen dan Johnson, die vind ik zelf vrij matig. In de spits spelen ze de eerste wedstrijden waarschijnlijk met Wellbeck en Defoe, en daarna met Rooney en Wellbeck. Vreemd dat ze Carroll wel meenemen en Sturridge niet.

25 mei 2012 om 11:13

Nee, aanvoerder Parker zal wel in de basis staan neem ik aan.

Zoiets denk ik.

HART
JONES
CAHILL
TERRY
COLE
WALCOTT
PARKER
BARRY
YOUNG
ROONEY
WELBECK
25 mei 2012 om 11:34

Parker is geen aanvoerder dat is Gerrard nu dat je het weet ;.

25 mei 2012 om 11:25

Dat blijft natuurlijk afwachten met een nieuwe coach, maar milner lijkt sowieso niet te gaan starten. Verwacht eerder scott parker die onder Capello aanvoerder was. Daarnaast is Young natuurlijk geen speler in een twee spitsen syteem. Speelt altijd aan de linker kant op het middenveld c.q. aanval. Denk dat Engeland het toch zwaar gaat krijgen in de poule. Zeker zonder Rooney de eerste twee wedstrijden. Hebben vrij weinig creativiteit.

28 mei 2012 om 17:12

Dit lijkt me beter 4-3-3 met de punt naar achteren

Hart
Johnson
Terry
Lescott
Cole
Gerrard
Parker
Lampard
Walcott
Defoe
Young

Het is toch Robbert Green i.p.v Rob Green??

3e doelman zal je waarschijnlijk niet nodig hebben, maar toch sneu voor die jongen, heeft een zéér goed seizoen achter de rug met norwich!!

25 mei 2012 om 14:01

Neen, het is niet Robbert Green. Het is Robert Green maar meestal noemen de Britse commentatoren hem Rob Green, vandaar. Andrew Carroll wordt toch ook Andy Carroll genoemd.

Als ik de selectie zo bekijk vind ik het maar een sneu nationaal elftal, met enkele goede spelers. Dit is geen elftal wat de sterren van de hemel gaat spelen op het EK. Ik verwacht dan ook een uitschakeling in de poule fase.

25 mei 2012 om 11:13

Dat zullen de Engelsen ook van het Nederlands Elftal zien. Enkel Robben, Sneijder en v Persie zijn wereldtop. Huntelaar, Stekelenburg, Heitinga, De Jongm v Bommel en vd Vaart zullen voor hun subtop zijn, net as onze reservekeepers Krul en Vorm.

25 mei 2012 om 11:55

Ja, maar dat zijn toch allemaal subtop spelers?

25 mei 2012 om 16:43

Moet je toch is nagaan dat onze *subtop* toppers heeft.
Huntelaar topscorer Duitse competitie
Stekelenburg rots in de branding geweest, nu faalt de AS roma verdediging maar hij keept nog steeds persoonlijk heel goed. Op het WK hield hij ons in de race.
Heitinga Speler van het jaar bij Everton.
De jong op zijn positie is 1 van de beste ter wereld, zeer onderschat.
V.bommel is op zijn retour maar zo ontzettend ervaren en slim.
V.d.vaart heetf een reputatie als wisselspeler bij Nederland dus daar zeg ik dan niks over.

Dit zijn feiten dus niet zo negatief he vedet.

Ik blijf erbij dat er teveel van hetzelfde op het middenveld meegaat. Barry, Milner, Gerrard, Lampard en Parker vind ik allemaal eigenlijk te veel op elkaar lijken. Nou ja, Parker is dan meer de stofzuiger dan de rest maar het zijn allemaal beetje box-to-box middenvelders. Er is geen spelmaker, toch wel een gemis met mensen als Walcott, AOC en Young voor aan de zijkanten. Ik ben bang dat het weer niet gaat lopen zoals het zou moeten lopen voor een land als Engeland op het EK.

Met de keepers is het trouwens ook te hopen dat Hart niet wegvalt, de rest is toch ook niet van het hoogste niveau.

Vreemd dat ze Richards of Walker niet meenemen, dat zijn volgens mij toch echt betere rechtbacks dan Johnson.

25 mei 2012 om 11:10

Waren die allebei niet geblesseerd?

25 mei 2012 om 11:11

Walker is wel geblesseerd Richards is gepasseerd dacht ik. Persoonlijke voorkeur van nieuwe bondscoach. Zie ook het wel selecteren van Downing

25 mei 2012 om 11:16

Ongebegrijpelijk dat Hodgson Richards niet oproept, wat een beest is dat zeg. Fysiek ongekend sterk, verdedigend ontzettend goed, kan ook goed aanvallen. Ook nog eens multifunctioneel, kan ook centraal spelen.

Downing is lachwekkend, 0 goals en 0 assists dit seizoen bij Liverpool.

25 mei 2012 om 11:28

Op het eerste gezicht lijkt Richards mij stukken beter als Johnson. Of heeft Johnson een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt, terwijl Richards stil is gebleven in zijn ontwikkeling?

Erg jammer voor Micah

25 mei 2012 om 12:47

Downing heeft 2 goals gemaakt in de FA Cup! Maar dat maakt het niet lachwekkend nee ;

25 mei 2012 om 12:48

Sterker nog omdat Johnson niet helemaal fit is heeft de Hodgson nu Martin Kelly van Liverpool extra opgeroepen, dus na Walker, Johnson en Kelly is Richards vierde keus als back.

25 mei 2012 om 13:24

Richards word niet meegenomen omdat net als Mancini Hodgson nog twijfelt over zijn positie spel. Iets waar hij wellicht wel een punt heeft maar om dan Glenn Johnson op RB te zetten is ook niet bepaald slim.

25 mei 2012 om 13:59

Roy Hodgson was coach van Liverpool een jaar geleden, vandaar zijn twee grote 'blunders'. Als bondscoach mag je gelijk welke spelers opstellen en meenemen als je wilt, en daarvan profiteert Hodgson maar al te graag om Johnson en ook Downing (!) mee te nemen en Walker en Richards gewoon thuis te laten. Onbegrijpelijk.

Wat mij opvalt aan deze selectie, niemand buiten de Pl.

Chelsea, Liverpool en de beide Manchesters goed vertegenwoordigd, heel mooi.

25 mei 2012 om 11:13

Ik zou ook 1,2,3, geen engelse topspeler buiten de PL weten die wat toe kan voegen.
( en dan zie ik Beckham niet over het hoofd)

25 mei 2012 om 12:43

Naast Beckham heb je nog Scott Carson keeper bij Bursaspor en Joe Cole bij Lille.

25 mei 2012 om 14:09

Ok, Joe Cole was ik idd vergeten, maar is hij veel beter als de middenvelders die er nu bij zijn????
In mijn ogen niet meer in elk geval.
En Carson heb ik persoonlijk nooit zo'n hoge pet van op gehad.
Elke keeper na Hart, is een stuk minder en eigenlijk wel om het even.
Op Foster na dan, maar die wil niet.

25 mei 2012 om 11:18

Noem is een goede engelse speler van buiten de PL dan?

Ik ken er maar een, Joe Cole.

25 mei 2012 om 11:38

Waarom zouden Engelse spelers ook naar het buitenland moeten gaan? Ze spelen al in de beste/populairste competitie en verdienen daar bakken met geld.

In de geschiedenis van het voetbal zijn Engelse spelers in t buitenland echt op 2 handen te tellen gewoon; Lineker, Beckham, Keegan, Gascoigne, Owen, Hargreaves, Cole, Mcmanaman...verder kom ik even niet, moet je nagaan.

25 mei 2012 om 13:12

Paul Ince, Scott Carson, Jonathan Woodgate, Glenn Hoddle, Jay Bothroyd, David Platt, Ray Wilkins, Jermaine Pennant, Des Walker, Chris Waddle...
Er zijn er nog wel wat hoor.

25 mei 2012 om 14:13

Adam Lallana, (sir) Rickie Lambert, Jay Rodriquez en Matt Phillips om een paar te noemen (spelen alle in The Championship; )

25 mei 2012 om 15:18

Jeffrey en Burke bij Fortune Sittard, eind jaren 90!!!!
Dr zijn er echt wel heel veel.
Feyenoord had ook ooit zo'n gozer uit Engeland gehaalt, begin 90, die ook 2x heeft gespeelt hahaha.
Eind jaren 70 hadden ze ook Clyde Best trouwens.

28 mei 2012 om 17:59

Kortom, op een aantal van 'threelions' na zijn ze allemaal keihard gefaald in het buitenland. Vind ook dat Engelse spelers geen reden hebben om in een andere competitie spelen. Geld, concurrentie, media-aandacht, alles is aanwezig!

28 mei 2012 om 18:52

Lineker heeft bij Barca gespeeld idd.

Engeland moet zo veel mogelijk Chelsea spelers opstellen. Die jongens zijn tot op de bot gemotiveerd. Na de Cl-winst hebben ze de smaak te pakken. Gewoon de defensie van Chelsea opstelling. Op het middenveld Lampard als controleur en hopen op een Engeland in goede doen!

Zo zou ik ze neerzetten. Rooney zal twee wedstrijden missen, vanwege zijn schorsing.

Hart
Lescott
Terry
Cahill
Cole
Barry
Lampard
Milner
Gerrard
Young
Welbeck
25 mei 2012 om 11:27

Aanvoerder Parker zal sowieso gaan spelen, samen met Barry het defensieve blok op het middenveld. Lampard zal aanvallend de strijd aan moeten gaan met Gerrard maar een van deze twee zal toch niet in de basis gaan starten. Verder begrijp ik niets van je keuze voor Lescott op rechtsback. Johnson is hiervoor geselecteerd (verrassend genoeg)

25 mei 2012 om 11:35

Dank dat je mij informeert!

Ik weet niet wat voor een systeem Hodgie hanteert. Dus als ik het goed snap, is er één plek voor twee iconen (lampard en Gerrard)?

Lampard hoeft niet per se aanvallend te spelen. Hij kan ook als controleur functioneren. Gaat Parker echt als aanvoerder mee? Dan zou ik Barry opofferen voor Lampard, want hij is echt in goede doen en heeft erg veel zin om zijn prijzenkast uit te breiden. Hij heeft het door dat het misschien zijn laatste toernooi kan zijn.

Als ik mij goed herinner, kan Lescott ook op rechts. Hij heeft een tijdje op de backpositie gespeeld en ik vond hem degelijk spelen. Terry en Cahill moeten spelen, omdat ze in teamverband op elkaar ingespeeld zijn, Cole ook.

25 mei 2012 om 12:14

Lescott is linksbenig dus het lijkt mij niet dat hij rechtsback gaat spelen. Denk dat je in de war bent met iemand anders.

25 mei 2012 om 12:42

Oh shit! Dat klopt helemaal Craigfisher. Mijn excuses.

Nja, dan maar Johnson als rechtsback.

25 mei 2012 om 12:58

Geen probleem, we blijven mensen he ghehe. Blijft mij een raadsel waarom Richards niet speelt.. Wat een beest is dat...

Tja ik hoop van harte dat Hart gewoon fit blijft dan maakt Engeland echt kans dit Ek!
Vind niemand anders het raar dat Downing geselecteerd is na zo een ramp seizoen voor Liverpool?!

25 mei 2012 om 14:17

Met 0 goals en 0 assists in de Premier League was ik op zijn minst gezegd verbaasd dat ik niet werd opgeroepen voor het Ek.

Met een fitte Hart winnen we het EK alsnog niet, hij mag dan de beste keeper van de PL zijn, hij kan geen wonderen verrichten.

Moet je eigenlijk verplicht 3 keepers mee doen? Lijkt me namelijk zeer onwaarschijnlijk dat er in die 3 weken 2 keepers geblesseerd geraken, en dan heb je 1 plek meer voor een veldspeler mee te doen...

25 mei 2012 om 11:17

Als het toch gebeurt? Gaat Rooney dan in de doel.

On: Eén veldspeler meer, gaat echt niet het verschil maken. Dus dan kan je liever voor het zekere gaan en nog een doelman meenemen.

25 mei 2012 om 11:28

Volgens mij is dat verplicht. Kan me nog een Aziatisch land herinneren dat voor één of ander toernooi een spits als derde keeper inschreef maar werd teruggefloten door de desbetreffende organisator (fifa) iemand die mij aanvult? Ik weet het niet precies meer.

25 mei 2012 om 11:34

Ja, moet verplicht. Drie keepers en 21 veldspelers als ik het goed heb. Geloof me. Weinig landen zouden een derde keeper inruilen voor een veldspeler. Stel je voor dat je eerste goalie in wedstrijd 1 geblesseerd raakt en je tweede keeper rood pakt. Kan je het restant van de wedstrijd en de wedstrijd erna met een veldspeler in het doel starten. Dag kansen op de knock-outfase.

ot:
Erg zuur voor Ruddy. Heeft een fantastisch seizoen gekeept, wordt daarvoor beloond en krijgt vervolgens de deksel op de neus. Sneu voor hem, maar mooi voor Butland. Die jongen heeft nog geen wedstrijd in het eerste van Birmingham gekeept en nu al een EK. Hij is pas net 19 jaar! Ongelooflijk. Toch schrijnend dat een voetballand als Engeland al jaren geen fatsoenlijke keepers kan voortbrengen. Joe Hart is nu een fantastische doelverdediger, maar daarachter is het één groot drama.

25 mei 2012 om 13:02

Het is nu 3 keepers en 20 veldspelers, maar dat is pas sinds 2004, daarvoor was het 3 keepers en 19 veldspelers, en van 1984 tot en met 1992 was het nog 2 keepers en 18 veldspelers.

Zeer spijtige zaak voor die Ruddy.
Trouwens, Engeland mag hopen dat Joe Hart fit blijft, anders gaan ze toch problemen krijgen denk ik.

12 wedstrijden voor Cheltenham op huurbasis en dan al mee naar het EK. Engeland heeft wel heel weinig goede keepers dan.

25 mei 2012 om 14:36

In de PL heb je Hart, Robinson, Ruddy en Foster. Maar Robinson en Foster hebben bedankt (voor een plek als reserve) en Ruddy heeft een blessure...
En de rest: Man U - De Gea (spa) & Lindegaard (den), Arsenal - Szczesny (pol) & Fabianski (pol), Tottenham - Friedel (usa), Cudicini (ita) & Gomes (bra), Newcastle - Krul (ned), Chelsea - Cech (cze), Everton - Howard (usa), Liverpool - Reina (spa), Fulham - Schwarzer (aus), Swansea - Vorm (ned), Sunderland - Mignolet (bel), Stoke - Begovic (boh), Wigan - Al-habsi (oma), Aston Villa - Given (ier) & Guzan (usa), QPR - Kenny (ier) & Cerny (cze), Bolton - Bogdan (hon) & Jääskeläinen (fin), Wolves - Hennessey (wal) komt uit het buitenland.

Blijft toch treurig dat een land met de sterkste competitie ter wereld zo'n matige selectie heeft en dan met name voorin. Niet echt namen om bang voor te zijn en al helemaal niet als Rooney, zoals de eerste twee wedstrijden ontbreekt.

25 mei 2012 om 11:30

Geeft maar weer aan dat het een 'koop competitie' is welke de toestroom van jonge talenten tegen houd.. wat dat betreft hebben wij het in Nederland beter voor elkaar. Kijk bijvoorbeeld naar de selecties van Ajax en Feyenoord, veelal gasten uit de eigen jeugd.

25 mei 2012 om 13:09

Het is net andersom. Buitenlanders worden gekocht omdat er niet genoeg Engelsen zijn die brengen wat die buitenlanders wel brengen. Het probleem zit bij de jeugdwerking in Engeland die maar niet wil veranderen in mentaliteit en die ook fel tegengewerkt wordt door de wetgeving in Engeland. Landen als Spanje en Nederland hebben wat dat betreft een groot voordeel.

Maar dat er zoveel buitenlanders gekocht worden is dus het gevolg, niet de oorzaak. Gewoon al het feit dat een Engelsman dubbel zo duur is in vergelijking met een buitenlander van dezelfde kwaliteit toont al aan hoe graag clubs Engelsen of Britten in hun basiself willen hebben. Daar ligt het dus niet aan. Maar als er gewoon niet genoeg technisch/creatief talent is in Engeland moet je gewoon naar het buitenland kijken.

Lullig voor die keeper dat hij zo een EK mist.

Maar ligt het aan mij of is dit helemaal niet zo'n goed team. Vind vooral de aanval niet echt goed. Alleen Rooney is goed, maar die kan het ook niet alleen.

Ik denk dat je het fantastische seizoen van Walcott vergeet. samen met Young aanvallend toch wel wereldtop wat ze bij Engeland hebben staan hoor. Jammer dat het de laatste jaren geen goed team gebleken is

Die kop van Voetbalzone bezorgde me een hartverzakking. Je weet nooit wie er geblesseerd is egraakt op de training. Gelukkig is maar de reservekeeper al vind ik het natuurlijk wel erg sneu voor Ruddy zelf.

Wij kunnen echt geen blessure meer veroorloven, we hebben het al ontzettend zwaar...de eerste twee wedstrijden meteen tegen Frankrijk en Zweden en dat zonder Rooney terwijl andere creatievelingen als Wilshere, Cleverley, Johnson, Sturridge om verschillende redenen al niet van de partij zijn.

Het gaat gewoon enorm lastig worden voor ons om de groep te overleven. Hopen op oplevingen van Welbeck, Young, walcott, AOC en dat Lampard net zo geniaal speelt als in de CL wedstrijden voor Chelsea...want was hij hij briljant!

25 mei 2012 om 13:13

Ik verwacht er helemaal niks van eigenlijk, zeker niet met dat middenveld. Engeland heeft gewoon pech dat Wilshere en Cleverley niet (top)fit zijn, anders had ik ze wel nog ver zien komen, maar met een middenveld bestaande uit Gerrard, Lampard en Barry/parker ga je natuurlijk helemaal niemand pijn kunnen doen, laat staan die toplanden.

Ik hoopte dit jaar dat 2012 zowat het opstapje zou zijn voor de nieuwe, technisch sterkere, generatie in Engeland en dat het roer radicaal omgegooid zou worden (lees: afscheid nemen van een paar dino's), maar als je Hodgson's selectie bekijkt valt dat toch dik tegen.

En als er dergelijke koppen gebruikt worden weet je gewoon dat het niemand belangrijks is. Anders hadden ze de naam er wel bijgezet. Kwestie van wat het meeste volk naar een topic lokt.

Ik vraag me echt af hoe hun middenveld er uit gaat zien. Ik denk dat zij met Gerrard, Parker en Lampard zullen spelen. Veel loopvermogen, maar jammer dat ze de nodige creativiteit missen. Ze moeten het op hun middenvel vooral hebben van Lampard's overzicht en rust om een vrije man te vinden. Had van hem tegen Barcelona weer twee geweldige moment gezien (goal drogba en goal ramires). Jammer dat Wilshere niet fit is, dat is toch een geweldige speler.

Verder zal Carroll denk ik de eerste twee wedstrijden in de basis spelen, tot dat Rooney terug komt.

De laatste jaren heeft Engeland het niet goed gedaan. Maar ze hebben een paar grote namen nog in de selectie. En als zij in vorm zijn (lampard, Walcott, Rooney, Young), dan is het een gevaarlijke outsider voor de titel. Zie opstelling.

Hart
Johnson
Cahill
Terry
cole
Gerrard
Parker
Lampard
Walcott
Rooney
Young

Bizar, halen ze weer speler bij de selectie die eigenlijk bij het olympisch team hoort voor de komende spelen in Londen. Butland mag nu als derde keeper mee naar het EK maar voor die plek kan je net zo goed Carson meenemen.
Team GB mag straks in eigen land spelen voor olympisch goud met een eventuele finale op Wembley. Alleen Welbeck, Jones, Carroll, Oxlade, Butland en Walcott kunnen niet mee omdat spelers niet en op het EK en op de Spelen mogen uitkomen van de bond, daarnaast zijn Kelly en Henderson de eerste vervangers van Johnson en Parker mits ze niet fit raken voor het Ek.
Terwijl alleen Walcott echt op een basisplaats lijkt te kunnen rekenen. Als je dan al die acht gasten alleen meeneemt voor de ervaring en de breedte kan je ze beter overslaan en ze naar de spelen sturen.
Samen met Smalling, Rodwell, Cleverley, Sturridge, Walker, Gibbs, eventueel Wilshere als hij op tijd fit is, Bale en Ramsey uit Wales en Bannan en Forrest uit Schotland en dispensatiespeler Beckham met eventueel nog Ferdinand en Giggs. Heb je al redelijk team maar met die acht die straks naar het EK gaan staat het allemaal net even wat beter.

Dit is wel heel erg voor die man. Meteen z'n eerste echte seizoen in de hoogste afdeling, eindigt met Norwich op een knappe 12e plek en mag mee naar het EK. Maar dan breekt ie z'n vinger. Dat Butland mee mag is wel opvallend te noemen want die jongen is pas 19 en speelde dit seizoen in de League Two, het 4e niveau in Engeland.

25 mei 2012 om 14:10

Het is wel een speler voor de toekomst en door hem mee te nemen doet hij wel ervaring op. Hodgson had beter Kelvin Davis mee kunnen nemen, toch keeper van het jaar in The Championship.

Een middenvelder raakt geblesseerd en hij roept een verdediger op?

Groot gemis, ik denk dat Engeland zo gaat spelen:
4-2-3-1 formatie is denk wel een van de beste formaties met Lampard als verdedigende speler, eigenlijk kun je daar ook Gerrard zetten en Lampard op de plek van Gerrard.
Op de plek van Walcott en Young kun je ook Downing zetten.

Hart
G. Johnson
Terry
Cahill
A. Cole
Lampard
Parker
Walcott
Gerrard
Young
Rooney
28 mei 2012 om 17:03

rooney zal maar 1 wedstrijd spelen op dit ek daarna zijn ze uitgeschakeld ik zou defoe daar neer zetten verder is het wel oke

28 mei 2012 om 17:04

Downing kom op die heeft zo'n verschrikkelijk slecht seizoen gedraait als je hem opsteld of laat invallen is het een belediging is voor iedereen die niet speelt.

jammer voor barry dat hij het ek moet missen hij heeft toch wel een goed seizoen gespeeld bij Mcity maar wat ik dan niet snap dat ze Phil Jagielka van Everton is opgeroepen als vervanger. ik had dan eerder voor Richards gekozen als je toch een verdediger oproept

Vreemd dat geen Mica Richards van Manchester City niet in de EK - selectie van Engeland zit?

Nu maar hopen dat Parker wel kan spelen, anders blijft er van dat prima verdedigende blok weinig over

Zielig voor Barry maar dit is fantastisch nieuws voor Engeland. Waarom roept hij niet Carrick of Cleverly op? Waarom roept hij nog een verdediger op, onbegrijpelijk.. Een middenveld met Lampard-carrick-cleverly/gerrard zou perfect zijn. Parker moet banken.

Als dit Engeland het EK wint, eet ik mijn schoenen op. Wat een bijeengeraapt zooitje! Individueel zijn ze nog wel wat, maar als team presteren ze al jaren al bagger.

Ik hoop eigelijk dat ze 3e/4e worden (frankrijk beter en oekraine ook), omdat ze dan eindelijk de talentvolle jonge spelers laten spelen en niet die overbetaalde nietsnutten (met uitzondering van enkele spelers natuurlijk).

28 mei 2012 om 17:54

Dat je Engeland niet graag ziet winnen en een bagger ploeg vindt hebben is prima...iedereen zn mening...maar om oekraine beter te noemen gaat natuurlijk wel wat te ver.

Ik verwacht ook niet veel van Engeland, dat is op eerdere toernooien wel anders geweest.
Toch zou het niet uit moeten maken dat ze al jaren niet presteren, dat deed spanje tot 2008 ook niet namelijk.

Ik verwacht wel een verjongd, creatief en sterk engeland op het volgende Wk...maar nu komt het te vroeg. Hoop is de eerste wedstrijd gevestigd op de verdediging, tegen het sterke Frankrijk..met een counter ia de snelle flankspelers. Als rooney vervolgens terugis en we de poule weten door te komen kan alles weer gebeuren...maar die poule overleven wordt een flinke dobber. We gaan t allemaal meemaken.

Hoe kunnen Downing en Carroll opgeroepen zijn en Sturridge niet? ik vind Sturridge toch wel beter dan die 2...

Met de ploeg die Hodgson meeneemt zullen ze niet veel bereiken vrees ik...

Zonder Rooney zal dat een hele klus worden om zich te kwalificeren voor de knock-outfase..

denk dat dit vooral een ek word met trainers die het alleen in harde werkers ziet
weer minpunt voor het voetbal
zijn al zoveel goede voetballers die nu niet meegaan
maar types zoals bouma kuyt parkre carrol
snap dat coaches graag mensne hebben die hun veters voor hun strikken
maar word zo langzamrhand lachwekkend
dat je voetballers waar publike van houd en die genoeg gewonnen hebben al niet eens ziet op een ek of wk tegenwoordig meer
zoals seedorf ronaldinho en vul zelf de namen maar in
het is niet meer leuk om naar te kijken en draait alleen om geld dat snap ik maar de bal is rond en echte voetballers win je mee
dat bewijzen barcelona real madrid bayern munchen atletico chealsea wel met klasse spelers

28 mei 2012 om 18:41

Mooid reacte...haha

Welke " niet harde werkers" of "mooie voetballer" bedoel je precies van Chelsea?
En welke bewezen successn van Bayer beoel je?

28 mei 2012 om 23:48

bedoel gewoon algemene voetballers zo een joe cole of whrigt phillpis brengen nog voetbal
en bayern knap dat ze met spelers zoals robben ribery technische spelers dus steeds in finale komen maar dat het antivoetbal net wint
ik hou gewoon van voetbal en zie spelers zoals robben messi graag spelen maar bedoel dus met deze bondcoaches die er tegenwoordig zijn of trainers de beste spelers moeten zich bewijzen tegen de werkers die geeneens een man kunnne uit spelen
en vooral tweede of derderangs spelers veel spelen en de andere op bank zitten
vind ik zonde

Ja oke Engeland is geen favoriet maar laten we niet overdrijven mensen, ze hebben alsnog kwalitatief spelers en hebben zelfs laatst Spanje verslagen en Nederland moeilijk gemaakt.

Prima selectie van Engeland maar ik snap niet waarom Carrol mee is zo een overschatte speler die gaat echt niks bakken op het EK en een beetje jammer dat Ferdinand niet mee is door dat Racisme door Terry tegen zijn broer maar ja je moet kiezen Terry of Ferdinand.voor de rest ziet de selectie er goed uit.

Engeland is na Nederland mijn favoriete land, hoewel ik ze niet zo vaak zie spelen. Ik vind dat Engeland altijd een hele goede selectie heeft en wat ook opvalt dat alle spelers die zijn opgeroepen op het 'eiland' spelen ( of zie ik nu iemand over het hoofd?). Ik denk overigens dat dit de opstelling zal worden. Rooney natuurlijk 1e spits, maar aangezien die de eerste 2 wedstrijden geschorst is zou ik in die wedstrijden Defoe opstellen, hoewel ik nog wel zat te twijfelen tussen Defoe en Wellbeck.

Hart
Johnsen
Terry
Cahill
Baines
Milner
Parker
Gerrard
Lampard
Young
Defoe/Rooney

Balans is wel degelijk belangrijk, anders Busquets niets op het middenveld van Barcelona staan, maar hoe gaan de Engelsen deze in godsnaam bewaren? Met Parker tel ik een middenvelder die instaat is om controleren te spelen. Ik verwacht dan ook dat het middenveld overlopen wordt. Of gokt Hodgson serieus op het zogenoemde 'kick and rush'?

Engeland heeft een heel goed team waar ze heel ver mee kunnen komen op het Ek.
Dit is volgens mij de beste opstelling:
Hart
Johnson, Terry, Cahill, Cole
Walcott, Gerrard, Lampard, Parker
Welbeck, Carroll (3e groepswedstrijd Rooney)

Huh, waar is Micah Ricards? En ook geen Kyle Walker?

Ongelooflijk dat je Glen Johnson durft mee te nemen en Richards (of zelfs Walker) niet.

Ook op het middenveld is de selectie dramatisch. Zowel Gerrard als Downing hebben het hele seizoen niets gepresteerd. Neem dan liever Lennon, Carrick, Adam Johnson of Sturridge mee.

Hodgson had er goed aan gedaan om nu een verrassend elftal mee te nemen. Gewoon heel veel jonkies en aanvallende spelers. Daarmee kun je gaan verassen op het EK. Nu staat er een selectie dat het niet gaat halen (ook al zie ik Engeland altijd als underdog die het nog wel eens goed kan gaan doen).

29 mei 2012 om 14:58

Ja, en Rodwell bv. De Engelse lichting die eraan zit te komen is op papier erg goed, maar Hodgson snapt er werkelijk waar helemaal niets van.

Glen Johnson is een dramatische, maar dan ook dramatische voetballer. Richards is in een verdedigend opzicht geweldig (qua fysiek een beest, kan geweldig verdedigen en is pijlsnel) en Walker is dat in aanvallend opzicht. Zo heb je 2 compleet verschillende backs maar Hodgson neemt liever iemand mee die er op beide vlakken niks van kan.

Downing. 0 goals, 0 assists in de PL. Adam Johnson speelt dan wel niet elke wedstrijd, maar is tweebenig en kan simpelweg 5x zoveel als die Liverpoolse pannenkoekenbakker. Valt me mee dat hij Henderson niet mee neemt.

Lennon kan ik begrijpen, aangezien Walcott en Lennon dezelfde type spelers zijn, en hij AOC ook mee neemt.

Carrick is inderdaad ook iemand die ipv Jagielka mee had gemogen. Kom op, je hebt al 4 Cv's mee, en een VCM haakt af. En dan neem je een 5e CV mee? ..

2 jaar geleden nam Engeland Heskey mee. En nu nemen ze Carroll mee. Zoek het verband.

Willen ze niet winnen ofzo? Moet wel toegeven dat Engeland geweldige linksbacks heeft. Ben ik wel jaloers op.

29 mei 2012 om 17:35

Helemaal mee eens.
In verdedigend opzicht heeft Engeland inderdaad één van de beste linies ter wereld.
Ook op het gebied van talent doet Engeland het uitstekend.

Maar op de manier hoe het nu staat verpest je beide sterke krachten.
Ik wil Hodgson wel even verdedigen: hij zit er pas net en kent bijna geen enkel persoon uit de selectie (niet mee getraind). Dan is het lastig om je selectie te maken. Op dat gebied is het begrijpelijk dat hij bekenden meeneemt: Liverpool spelers.

de keuze voor Andy Carroll kan ik ook wel begrijpen, een stormram die sterk is. Daar kan je heel wat aan hebben als je weinig kansen creëert. Toch had ik dan liever Holt gezien, van Norwich, die man heeft een geweldig seizoen gedraaid en is in de lucht en in duels ontzettend sterk.

29 mei 2012 om 17:41

Als ik bondscoach was geweest: zie opstelling.

Hart
Richards
Terry
Cahill
Cole
Walcott
Carrick
Lampard
Young
Rooney
Holt/ Welbec

Ik vind de selectie van Engeland eigenlijk best goed, maar ik denk niet dat ze een team zijn, dus ze zullen niet heel ver komen denk ik.

Leuk dat Alex Oxlade-chamberlain er bij zit!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren