Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Özbiliz gaat niet naar Rusland: 'Want ik ben tevreden bij Ajax’

Laatste update:

Het seizoen zit er bijna op voor Ajax en in de maanden die voor de boeg liggen, moet Frank de Boer proberen de as van het team intact te houden. Men houdt al rekening met een vertrek van aanvoerder Jan Vertonghen en rechtsback Gregory van der Wiel, maar ook in aanvallend opzicht doet Ajax wellicht zaken. SovSport brengt zaterdag naar buiten dat Kuban Krasnodar het voorzien heeft op vleugelaanvaller Aras Özbiliz.

/

Özbiliz debuteerde vorig seizoen onder Martin Jol in het eerste elftal van Ajax. Mede door blessures en concurrentie kwam hij sindsdien echter niet volledig uit de verf in Amsterdam. Vorig seizoen scoorde hij eenmaal tegen Heracles Almelo en deze jaargang was het raak tegen Manchester United en Excelsior, maar behoudend die duels liet Özbiliz geen daverende indruk achter.

Kuban Krasnodar, de huidige nummer acht van de Premjer Liga, zou zijn tot 2013 lopende contract graag willen afkopen. De Russische formatie heeft reeds een Armeense prof onder contract staan, Marcos Pineiro. Özbiliz moet de tweede aanwinst worden. Volgende week wordt de buitenspeler van Ajax geopereerd aan zijn scheenbeen. Zijn laatste bijdrage was een invalbeurt van twee minuten in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen.

Vorige maand zei Özbiliz op de clubwebsite van Ajax nog dat hij 'heel wat had in te halen' bij de club. “Door wat ik allemaal heb meegemaakt aan blessures, koester ik nu elk moment dat ik kan spelen. Dat is echt zo. Ik zal Ajax ook altijd dankbaar blijven dat ze me destijds een contract hebben gegeven, terwijl ik midden in mijn revalidatie zat en het nog helemaal niet zeker was dat ik er goed uit zou komen. Ik ben een jongen van 22, maar als voetballer voel ik me eigenlijk een stuk jonger”, zei hij toen.

Update 25 maart 18:00 uur - Özbiliz gaat niet naar Rusland: 'Want ik ben tevreden bij Ajax’
Aras Özbiliz is niet van plan om te vertrekken bij Ajax. De Nederlands Armeense rechtsbuiten staat naar verluidt in de belangstelling van het Russische Kuban Krasnodar, maar die club krijgt dus nul op het rekest. “Ik ben niet van plan om te vertrekken”, zegt de linkspoot in de Armeense media. “Ik wil bij Ajax blijven. Ik voel me goed bij de club en ben kampioen geworden van Nederland. Ik ga niet naar Kuban, want ik ben met alles tevreden bij Ajax.”

Ajax moet Aras Özbiliz bij een goed bod laten gaan

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

benieuwd wat ajax volgend seizoen brengt, of ze waardige opvolgers vinden voor vdwiel en verthongen.

5 mei 2012 om 13:40

Opvolger voor vd Wiel hebben ze al (van Rhijn) en voor Vertonghen zal er inderdaad nog wel iemand bij moeten komen.. Denswil doet het goed bij de A's, maar is nog lang niet zover als Vertonghen is..

5 mei 2012 om 13:53

dat is waar van Rhijn is zeker een goede vervanger voor vdwiel en wordt een hele grote.
verthongen is wel een van de betere CV, dat word een lastige taak, schijnt dat ze aan moisander en/of viergever denken. lijkt mij geen goede zet?

5 mei 2012 om 14:04

Als ik mocht kiezen zou ik voor Viergever gaan.. Is jonger, sneller en bij Moisander willen de stoppen nog wel eens doorslaan.. Mooiste zou nog zijn als Chivu terug zou komen dit jaar..

5 mei 2012 om 15:04

Viergever is wel een heel stuk duurder, want die heeft nog een meerjarig contract.

Daar moet minstens 5+ miljoen aan te pas komen.
Moisander is een stuk goedkoper.

5 mei 2012 om 16:02

Ben zelf een groot fan van Nuytink. Wat een verschijning is dat.

25 mei 2012 om 20:02

Lijkt me verstandig een speler van rond de 30 te halen, met Van der Wiel en Vertonghen lever je achterin niet alleen onwijs veel kwaliteit maar ook enorm veel ervaring in. Een man a la Matthijssen voor 2 seizoenen vastleggen en de jonge honden Alderweireld, Boilesen en Van Rhijn laten coachen. Of dat genoeg is voor Cl-niveau durf ik niet te zeggen maar in potentie hebben we weer een paar groeibriljantjes achterin!

25 mei 2012 om 20:38

boilesen wordt vertonghen ze vervanger

25 mei 2012 om 22:12

kan..maar volgens f de boer is v rhijn meer een centrum verdediger

25 mei 2012 om 23:04

ze kunnen veel beter voor nuytinck gaan hij heeft echt veel meer body als viergever is een echte harde cv en met veel kwaliteit vind ik de beste optie voor ajax gezien chivu niet wil terug komen, moisander een buitenlands avontuur aan wil gaan en viergever aardig wat kost

25 mei 2012 om 23:11

uuhh??
boilesen is lb en als ie cv zou zijn zou hij dat even goed niet worden.....

5 mei 2012 om 13:41

voor van der wiel heb je van rhijn.
dat is geen enkel probleem.
eventueel van rhijn in plaats van vertonghen en dan een rechtsback halen maar van rhijn is sowieso 1 vervanger die er helemaal klaar voor is.

veltman en denswil komen er ook aan maar die zijn echt klaar over 2 jaar denk ik.
chivu zou ideaal zijn, een uitstekende mentor en hij kan die 2-3 jaar mooi overbruggen zodat die jonge jongens het daarna over kunnen nemen.

5 mei 2012 om 13:44

van Rhijn in plaats van Vertonghen? Dikke doei! Sinds wanneer speelt Vertonghen rechter centrale verdediger? Of ben jij ook zo iemand die gewoon 2 rechtspoten naast elkaar wil pleuren achterin.we zoeken een linkspoot vriend...we gaan van Rhijn als rechstpoot niet ineens linker centrale verdediger maken.

5 mei 2012 om 13:49

Achter v Rhijn hebben we eventueel Ligeon als vervanger, Dus eigenlijk is een vervanger voor Vertonghen de grootste zorg, al vraag ik me weleens af hoe blind het zou doen op de positie van Vertonghen

5 mei 2012 om 13:51

och jee, echt verschrikkelijk hè, 2 rechtsbenige verdedigers.
nog nooit vertoont en bij de topclubs gaat dat ook altijd zo mis want ja, het zijn 2 rechtsbenige spelers en die kunnen er niks van nee, nee dat gaat inderdaad echt voor geen meter.

schei toch snel uit joh.
natuurlijk is 1 rechtspoot en 1 linkspoot ideaal maar als dat echt te veel gaat kosten dan moet je het gewoon met 2 rechtsbenige spelers doen.
we moeten nu niet doen alsof dat voor geen meter kan.
volgens mij doet barcelona, de beste club van de wereld het ook, noem mij overigens maar eens 3 absolute topclubs die 1 rechtsbenige verdediger heeft en 1 linksbenige verdediger heeft in het centrum...

@afca013, ligeon, mja, ik moet het nog maar zien met die jongen hoor.
ik heb ooit zeer opportunistisch gezegd dat die jongen er wel gaat komen maar na nog een paar wedstrijden gezien te hebben twijfel ik daar nog zeer over...

5 mei 2012 om 14:19

@crazydj07 Je kan nu wel zeggen kijk naar topclubs maar wij moeten naar onszelf kijken. De verdedigers van Barca zijn natuurlijk ook van een ander kaliber dus moet je het op andere punten goed maken.

Van Rhijn zie ik ook meer als Centrale verdediger alleen zou ik hem toch voor de rechtsback gaan gebruiken waar die het uitstekend doet. Ik denk dat Viergever ook in potentie een hele goede Ajax verdediger kan worden dus die zie ik wel graag komen.

En helemaal lekker zou zijn als ze Poulsen ook nog kunnen halen maar dan moeten ze denk ik wel snel zijn.

5 mei 2012 om 14:43

@afcamjr.
dat iemand linksbenig is gaat alleen maar over opbouw.
verdedigende kwaliteiten etc. hoef je niet mee te rekenen.
je hoeft dus puur en alleen te kijken naar opbouw en qua opbouw kan 2 rechtsbenige spelers gewoon.
zoals ik zeg, de topclubs doen het ook, zolang je 2 fatsoenlijke opbouwers hebt dan kan het met gemak.
alderweireld kan opbouwen en van rhijn kan opbouwen dus het kan gewoon.
ik durf zelfs te stellen dat ze beter op kunnen bouwen dan puyol en pique want oh oh wat staan die te klooien zeg als er een beetje druk wordt gezet. (al gebeurt dat niet vaak want het is immers barcelona)

maar goed, van rhijn kan misschien wel beter rechtsback spelen hoor maar dan niet om de reden dat er een linkspoot en rechtspoot moet staan maar simpelweg omdat ik vind dat van rhijn aanvallend gezien misschien te goed is om centraal neer te zetten. (zijn voorzet is ook niet mis)
overigens is van rhijn wel verdedigend kwetsbaarder als back dan als centrale verdediger, je zal dus moeten kiezen wat je belangrijke vindt.

5 mei 2012 om 14:46

Ajax filisofie, gewoon een rechts en links benige! gewoon Stefano Denswil erin zetten gelijk, en desnoods Bram nuytink halen.

Ligeon vind ik een groot talent, veel snelheid en wendbaarheid, alleen precies hetzelfde als van der wiel op die leeftijd. ligeon groeit met genoeg speeltijd door naar het niveau van der Wiel

5 mei 2012 om 16:05

Van Rhijn is van nature een centrale verdediger geen rechtsback.

Nouja dat is niet het einde van de wereld. Talent die zeker wel wat kan en van mij hoeft hij niet weg, maar als je er een aardig bedrag voor kan krijgen zou ik toch wel even nadenken.

5 mei 2012 om 15:02

Haha voor Ajax niet, maar ik vermoed, even vanuit Özbiliz zelf gedacht, dat Krasnodar toch wel ongeveer als het einde van de wereld klinkt. Ik denk niet dat ie gaat, een hoop roebels is verleidelijk, maar dan zit je toch liever in Moskou.

5 mei 2012 om 15:44

Özbiliz is inderdaad gek als ie daar naartoe gaat. Een hoop geld, maar je voetbalcarriere is voorbij. Lijkt me nog wat vroeg.

Ahh nee, Aras moet bij Ajax blijven. Ajax zelf zou er niet heel veel problemen hebben om het op te vangen maar hij moet zich hier ontwikkelen. Vaak weten Armeense Jongens zich wel goed te vinden in Rusland, alleen die spreken allemaal Russisch als tweede taal. Aras Kan nog niet eens Armeens ( nemen we ( ze ) hem niet kwalijk in Armenië )..
Ik hoop erg hard dat hij bij Ajax blijft!!

5 mei 2012 om 14:10

maar als sulejmani blijft en narsingh of een variant daarop gehaald wordt zal hij zich vooral moeten ontwikkelen in jong ajax, vrees ik. ook is er nog lukoki en eventueel serero, dus als ajax goede zaken kan doen moet dat misschien maar. hoewel ik het leuk vind dat er een armenier bij ajax speelt.

5 mei 2012 om 19:10

Het is niet alleen taal, de cultuur is ook heel anders hij heeft bijna zijn hele leven in Nederland gewoond en dingen gaan er veel harder aan toe in Rusland onder andere de mentaliteit van de meeste mensen daar. Een dorsnee Armeen zou daar wel makkelijk kunnen leven dat is iets wat Ozbiliz niet is

van mij mogen ze hem hebben hoor.
hij valt me erg tegen en alleen tegen willem II een lange tijd terug was hij echt de man.
ja ok, hij heeft gescoord tegen united maar ozbiliz brengt veel te weinig vind ik.
bovendien is hij ook nog eens vrij regelmatig geblesseerd en is hij alweer 22, iemand als lukoki en fischer geniet mijn voorkeur...

Ik vind dit ook een net niet voetballer. Heeft een geweldige techiek, maar het komt er nooit uit. Dit jaar heeft hij te weinig gebracht en daar heeft genoeg kansen gehad. Stel dat Narsingh komt is hij al helemaal overbodig. Volgend jaar rustig aan Viktor Fischer brengen. Sulejmani komt dan ook terug.

5 mei 2012 om 13:48

en serero wordt volgens frank de boer ook een sensatie volgend seizoen.

5 mei 2012 om 13:49

Ja, maar Serrero is geen rechtsbuiten maar een spelmaker. Wel een hele goede speler btw

5 mei 2012 om 13:52

jaa zker, maar ik dacht dat fischer een soort spits was?

5 mei 2012 om 13:55

Ik geloof dat Fischer op 10 kan spelen, maar voornamelijk linksvoor speelt in de A1. In de spits geloof ik ook, maar de wedstrijden die ik van de A1 gezien heb speelde hij linksvoor. Een wereldspeler word die Fischer!

5 mei 2012 om 13:55

fischer kan eventueel in de spits maar is toch meer een linksbuiten die naar binnen komt, een steekpass geeft of schiet op doel.
fischer heeft heel erg veel scorend vermogen en kan ook wel op 10 spelen vind ik aangezien hij daar ook genoeg inzicht voor heeft al zal fischer dan meer een scorende 10 zijn (als van der vaart dat was) dan een type die de assists geeft (eriksen op het moment)

5 mei 2012 om 13:57

Fischer speelt als rechtsbuiten met veel drang voor de goal

5 mei 2012 om 14:07

Fisscher speelt inderdaad vaak linksvoor, maar ik vraag me nou af waar Nicky de Bondt dan speelde? Heb die 2 wel samen zien spelen bij de A's maar Nicky de Bondt is bij mijn weten stijf links, dus die zal toch linksbuiten staan normaal gesproken.. Schoop was toen trouwens spits..

5 mei 2012 om 14:49

fischer staat altijd hangend op links, beetje als 2e spits. Nicky de bondt is inderdaad stijf links. Rowedny Schoop vind ik trouwens een ontzettend goede spits. opvolger van Sightorsson.

5 mei 2012 om 16:04

Maar ik vraag me dan alsnog af waar Fisscher stond... Op 10 ook niet, want daar speelde Klaassen.. Denk dat Fisscher rechtsbuiten stond dan... Schoop vind ik trouwens nou nog niet zo bijzonder hoor, vind met name zn aannames bijzonder matig.. Maar goed, hopelijk krijg je gelijk... Zou mooi zijn als er weer een echte centrumspits zou doorbreken vanuit de jeugd.. Denk dat kluivert zo'n beetje de laatste was, die ook echt goed was..

5 mei 2012 om 20:16

Fischer staat linksbuiten. de Bondt zit op de bank. En Schoop ijn contract wordt volgens mij niet verlengd.

5 mei 2012 om 20:26

Ajax heeft over schoop al besloten dat hij weg kan gaan. Voor schoop geen toekomst bij ajax.

Oh er was al iemand voor me....

25 mei 2012 om 18:16

Schoop gaat weg bij Ajax. De Sa stond vaak rechtsbuiten bij de A1. Ik denk vooral toen Bouy vertrok, stond Fischer wat meer op het middenveld.

Voor Ajax zeg ik als ze er 2 mln voor kunnen krijgen meteen doen. Mooi was de wedstrijd tegen united, maar ik ben bang, dat het hem gewoon niet gaat worden met deze jongen.

Ebecilio, Lukoki, Ozbiliz.

Alle drie hebben ze niet weten te overtuigen. Ajax gaat niet voor niets op zoek naar een andere rechtsbuiten. Volgend seizoen heb je dan waarschijnlijk Narsingh, Boerrigter en Sulejmani als echte vleugelspelers. Aissati kan daar eventueel ook spelen (De Boer gaf gisteren aan met hem door te willen) en ik ben benieuwd of Fischer al wat speeltijd krijgt. Lukoki is met zijn snelheid leuk voor het laatste kwartier, maar komt techniek en inzicht te kort voor een basisplaats. Ebecilio speelt mee, maar er wordt meer gevraagd van een buitenspeler. Ozbiliz heeft ook nog weinig laten zien. Ik denk dus dat Ajax een aantal van deze spelers moet verhuren/verkopen.

5 mei 2012 om 13:52

Ik wilde een soortgelijke reactie neerzetten. Ik ben het dan ook volledig met je eens!
Ben erg benieuwd naar Fischer. Op welke plek speelt hij in de jeugd?

5 mei 2012 om 13:56

vooral linksbuiten, soms in de spits maar kan ook op 10 spelen.
heel erg veel scorend vermogen heeft die jongen, eriksen is van de assists, fischer is toch meer van de doelpunten. (is dan ook aanvallender ingesteld dan eriksen)

5 mei 2012 om 20:03

Crazydj07

Vergeet niet dat Eriksen in de jeugd er ook iedere wedstrijd minimaal 2 inlegde. Dat doet Fischer nog niet eens op het moment.

5 mei 2012 om 13:54

ebeclillop en oz kan ik het met je eens zijn maar met lukoki absoluut niet..

geloof me die jongen moet nog een hoop leren maar heeft zeker wel potentie om te groeien tot een grote speler. misschien een jaartje verhuren of nog een jaartje in het tweede en seizoen 2013/2014 kan hij er staan..

on top : oz mag van mij gaan, narsigh erbij en het probleem is oplost, van reijn i.p.v van der wiel wat hij de afgelopen maanden al doet is prima, vertonghen weg is de grootste zorg...

5 mei 2012 om 14:17

@ dzwanziger

Hij heeft de snelheid, maar mist techniek en inzicht. Dat is toch voor iedereen wel duidelijk mag ik hopen? Prima om in te brengen in het laatste kwartier, maar komt te kort om te beginnen.

5 mei 2012 om 14:23

@hennie ik zeg daarom ook een jaartje verhuren of een jaartje nog in het tweede.

inzicht komt met de jaren, techniek heeft hij zeker wel

5 mei 2012 om 14:40

@ dzwanziger

Inzicht heb je of heb je niet. Je kunt het, net als techniek, nog wel wat bijschaven, maar de basis ontbreekt bij hem.

5 mei 2012 om 13:55

Vergeet niet dat Lukoki bij wijze van spreken een snot jochie is. Je mag van hem niet verwachten dat hij er meteen staat. Van Ebecilio en Ozbiliz mag je veel meer verwachten omdat hun al langer bij Ajax 1 zitten. Ik denk dat het sowieso goed zou zijn om Lukoki te verhuren. Er zit veel rek in die jongen maar hij moet wel wekelijks spelen. Misschien verhuren aan een club als Rkc?

5 mei 2012 om 14:20

@ Thuntelaar

Hij moet inderdaad ergens wekelijks gaan spelen, maar ik denk dat hij niet goed genoeg zal zijn om in de toekomst wel een basisplaats te veroveren. Hij is razendsnel, maar heeft een gebrek aan techniek en inzicht en dat zijn toch essentiele onderdelen.

5 mei 2012 om 13:57

lukoki is nog maar 19
er zijn er niet veel 19/ 20 jarigen die meteen in de basis staan bij ajax

5 mei 2012 om 14:18

@ ali_ajax

Klopt, maar bij die jongens kun je wel al zien of ze het in zich hebben en Lukoki heeft dat naar mijn mening niet. Techniek en inzicht moet je op die leeftijd ook al hebben. Hij heeft daar een te kort aan.

5 mei 2012 om 14:28

techniek heeft hij wel
alleen rust in zijn spel nog niet en dat kan je wel leren

5 mei 2012 om 14:41

@ ali_ajax

Waaruit blijkt dat dan? Niet uit zijn aannames, zijn voorspelbare acties of voorzetten.

5 mei 2012 om 16:10

Degene die daar wel staan op die leeftijd gaan naar de europese top, daar waar Ajax naar streeft.. Kijk maar naar de leeftijd van een vd Vaart, Sneijder, de Jong, Kluivert, Erikssen etc..

Techniek heeft Lukoki echt wel, alleen moet hij meer rust in zn spel krijgen.. Is nogal onstuimig en wanneer het niet loopt zou hij het simpel moeten houden ipv steeds dezelfde actie maken.. Zo ben je gelijk ook een stuk minder voorspelbaar

25 mei 2012 om 18:20

Lukoki en ook Ligeon zijn hele grote talenten. Die jongens zijn nog jong en verdienen tijd en kansen. Hoe kun je zulke grote talenten nu al afschrijven! Ajax kan beter Sulejmani verkopen en dan Narsingh halen. Nog een spits erbij en ze zijn klaar voorin. Jonge talenten niet te snel opgeven. Ozbiliz en Ebeclilio zijn ook grote talenten. Ook zij. Wat wil je dan, lukraak gaan kopen??

5 mei 2012 om 14:02

Lukoki is pas 19 jaar. geef die jongen eerst een kans

5 mei 2012 om 14:19

@ Skopuh

Hij heeft al wat wedstrijden gespeeld en daarin heeft hij geen geweldige indruk achtergelaten. Techniek en inzicht moet je op die leeftijd ook al hebben.

5 mei 2012 om 14:54

nou als ze iemand niet weg moeten doen is het wel Lukoki. dat is een groot talent die dit jaar eigenlijk puur op enthousiasme speelde en niet echt nadacht in de wedstrijden. is snelste speler van de laatste 20 jaar op de toekomst op de 100 meter. is een echte straatvoetballer met prachtige techniek, maar door weinig speeltijd is hij toch de tijd en ruimte in jong ajax en de A1 gewend.

Ebecilio vind ik een goede speler, maar doet ook domme dingen. heeft heeel slechte inspeelpass en verloor volgens mij tegen AZ uit minstens 10 ballen door slecht inpassen.

5 mei 2012 om 15:07

@ Br-7

Waaruit blijkt dat Lukoki een goede techniek heeft. Niet uit zijn aannames, acties en voorzetten in ieder geval. Hij is pijlsnel, maar met alleen snelheid ben je nog geen goede buitenspeler. Ebecilio vind ik echt te kort komen. Hij speelt mee, maar er wordt meer gevraagd dan alleen dat.

5 mei 2012 om 19:48

Lukoki heeft juist enorm veel techniek, moet je eens zien wat hij vorig jaar gedaan heeft in de jeugd, soms briljant. Je ziet alleen dat hij de wedstrijden in het eerste met te veel spanning in zijn benen speelt en dan komt het er niet uit. maar kijk eens even naar de goal die hij maakte tegen Ado en vooral over bal aanname gesproken, hij nam die geweldige pass van Theo ook geweldig aan. Er zit zoveel talent in deze jongen maar laat hem nog meer veel met Jonk en Overmars trainen dan geloof ik er wel in.

Ik denk niet dat hij daarheen gaat eerlijk gezegd. En ik zou hem ook mooi houden want ik zie wel een groot talent in deze jongen. Hij is snel en kan zo makkelijk een mannetje passeren. Beter verhuren ze hem een jaartje. Ik denk dat het te vroeg is als ze hem nu laten gaan.

Ajax moet hem verkopen... Goede voetballer maar Ajax heeft ze beter gehad. Lekker een jeugddproduct de kans geven. Levert ook weer geld op

Trouwens deze jonge heeft te weinig rendement. zie statistieken

Nog meer redenen om hem door te verkopen zou je zeggen.

Mooi toch als je een speler die het niet gaat maken toch nog weet te slijten? Anders laat je hem zelf gaan en levert het niks op.

Van mij mag Ozbiliz naar Kuban Krasnodar toe, maar dan wel als hun Laciná Traore naar Ajax sturen . Nee, ik hoop toch echt dat Ajax zijn contract verlengd want die jongen gaat er zeker komen. Alleen is het jammer dat hij blessure gevoelig is. Dat zou een punt kunnen zijn waarop je zegt : misschien toch maar verkopen?

kletskoek, ik zie die gast nog echt niet vertrekken..of hij moet geinteresseerd zijn in een scenario á la Daniel de Ridder...niet dus!

Denk dat het verstandig is dat hij vertrekt er zullen dalijk nieuwe aankopen worden gedaan en dan komt hij nog minder aan spelen toe..

Ik vind Özbiliz (samen met Ebecilio) echt een slechte buitenspeler. Als je hem vergelijkt met een Ola John, Narsingh of Assaidi zie je meteen dat hij tekort komt.
Gewoon een net-nietspeler. Als die club van wie ik echt nog nóóit heb gehoord ook daadwerkelijk interesse heeft zou ik em meteen verkopen.
Misschien dat ze nog 2 à 3 miljoen voor hem vangen. Kunnen ze meteen investeren in een nieuwe buitenspeler.

25 mei 2012 om 18:23

Nee man. Narsingh halen, met Boerrigter 2 hele goeie buitenspelers. Met ebecilio en ozbiliz en lukoki daarachter. Niks mis mee. Houden zo. Dat zijn goeie, talentvolle spelers die je niet zomaar moet wegdoen. Sulejmani daarentege..

25 mei 2012 om 18:30

@lannister
Haha ja kan ook wel. Feit is wel dat zowel Özbiliz en Ebecilio 'ajax-onwaardig' zijn en niet in de basis horen. Et zijn prima reserve-spelers.

Ik denk wel dat Ajax 1 buitenspeler moet halen. Narsingh waarschijnlijk, zodat je vanaf de flanken Boerrigter, Narsingh en Sulejmani hebt en daarachter dan Ozbiliz en Ebecilio en verder natuurlijk nog Lukoki, al vind ik hem meer een middenvelder.

25 mei 2012 om 18:32

Nee, Sulejmani verpatsen. Nu het nog kan. Wordt nooit iets. Aissati ook wegdoen. Als je 4 jaren weinig of niets presteert bij Ajax, moet je gewoon vertrekken. Next!

Nah hij vertrekt niet. Al is hij nog niet de speler die Ajax verder kan brengen. Dat zal komend jaar moeten blijken.

Bij een goed bod verkopen. Dan halen we Rosheuvel terug, houden we geld over en gaan we erop vooruit. Kan je Lukoki volgend jaar een Eredivisieclub verhuren en De Sa in Jong Ajax laten spelen

Als ik Aras was ging ik nooit na de nummer 8 van Rusland, deze jongen was in de jeugd een groot talent maar mede door blessures is het er nog niet uitgekomen hij zal niet snel bij de eerste 11 zitten als iedereen fit is maar bij Ajax is dat bijna nooit zo en hem zen kans gaat zeker nog komen.
Van Ajax kan ik het dan weer wel begrijpen met de gekke Russen weet je het maar nooit zoals vorig jaar de Zeeuw daar heen is gegaan voor 8 miljoen heb je nu zomaar kans dat je Aras voor een bedrag kan verkopen waavoor je dan bijna Narsingh al kan halen.

Afwachten wat deze club te bieden heeft, is het een redelijk bod dan zou ik hem gewoon verkopen. Het is vrijwel zeker dat Narsingh naar Ajax gaat. Dan hebben we 3 goeie buitenspelers (boerrigter, Sulejmani & Narsingh) Die kun je kwijt op 2 posities. Daarachter denk ik dat je Lukoki gewoon het vertrouwen moet geven.
4 aanvallers, 2 posities. Kom je alsnog tekort dan gewoon de Fischer en/of De Sa de kans geven.
Dat zou dan betekenen dat het exit is voor Ebecilio en Ozbiliz.

Hij moet echt niet nu al naar Rusland gaan, bij Ajax heeft die teveel concurrentie maar het is wel een erg goede voetballer voor de subtop. Ik zou eerder afscheid nemen van Ebecellio en Lukoki.

5 mei 2012 om 15:00

tuurlijk niet Ebecilio en Lukoki zijn jonger dan özbiliz, maar Ajax is niet gek hoor, ze laten zulke talenten echt niet zomaar gaan. alleen op huurbasis

Verthognen voor zoveel mogelijk zien te verkopen. Nu kan je er veel geld voor krijgen, er is een kans dat dat volgend seizoen weer minder word. Van dat geld kan je makkelijk een goede vervanger halen. Je hebt Van Rhijn die daar kan spelen maar die zie ik liever op de plek van Van der Wiel. Dus ook Van der Wiel gewoon laten gaan voor veel geld. Dan Nuytinck er voor terug halen. Is nog een jonge jongen die ver kan komen! Özbiliz kan je ook wel verkopen bij een goed bod. Daarvoor heb je vast wel een jeugdspeler die zijn plek kan innemen. Bijvoorbeeld Fischer. Maar ook Serero zit op de bank die eventueel wel aan de zijkant zou kunnen spelen!

Vertonghen en v/d Wiel kwijtraken is voor Ajax een groot gemis, maar dit was al tijden de verwachting, dus zullen ze daar prima op inspelen.

Dat ze Özbiliz kwijt raken, maakt naar mijn idee niet veel uit. Hij heeft nog een contract tot 2014 dus daar kunnen ze nog wel wat centen voor krijgen en alle opvolgers die ze op het oog hebben zijn allen beter.

5 mei 2012 om 15:16

Vertonghen..ja, maar Greg op dit moment...nee! Van Rhijn heeft al laten zien dat hij een betere versie van Greg is.

Nooit wegdoen, die jongen kan alleen maar beter worden, wil PSV Narsingh? halen dan, er steekt best wel nog wat de kop op bij Ajax of daarbuiten, waarvan Aras er een is.
Ajax heeft al teveel en te vroeg spelers weggedaan die later tot wasdom kwamen.

Jep en Özbiliz staat echt te springen om bij deze club te gaan tekenen Kuban Krasnodar, nog maar een paar seizoentjes bij Ajax spelen lijkt me en dan een echte transfer maken.

hoever zouden die russen voor Ozbiliz willen gaan?? 2 miljoen of is dat al te veel??

Vertonghen en vd wiel zal denk ik wel gebeuren maar ik zie ozbilliz niet naar Rusland gaan hij zou gek wezen!

hij zal komend seizoen echt meer moeten laten zien ander mag hij wat mij betreft in de winterstop wel vertrekken.

Waarom zou je naar de nummer 8 van Rusland willen .

5 mei 2012 om 14:56

Centjes en wellicht daar wel een basisplaats.

Denk dat hij er goed doet om bij Kuban te tekenen. Met een speler als de lange Lacina Traoré is bijna elke voorzet op zijn hoofd een doelpunt. Je kan Lacina ook als aanspeelpunt gebruiken want hij is een erg balvast. Het niveau van de meeste RPL clubs is ook niet echt bijzonder, dus zie ik wel kansen voor hem. Hij is me tegen Manchester United opgevallen maar verder viel hij me nooit op.

Ik ben zelf wel fan van Aras, het is een fijne voetballer om naar te kijken.
Maar elke keer dat hij een hele wedstrijd heeft gespeeld, heeft hij niet kunnen overtuigen en is ook telkens gewisseld volgens mij. Hij maakte een paar mooie goals, maar hij is nu ook alweer 22 en het is er niet uitgekomen. Ik hoop dat hij een betere club kan vinden dan Kuban Krasnodar, maar hij kan wel het beste vertrekken om zich beter te ontwikkelen

5 mei 2012 om 15:10

klopt, hij heeft een paar keer laten zien dat hij geweldig kan voetballen maar daar blijft het ook bij. Is nooit een hele wedstrijd uitgeblonken als hij de kans kreeg. Meestal laat hij een paar mooie acties zien of scoord hij een goal en daarna zie je hem de hele wedstrijd niet meer.

als er een bod met een paar miljoen komt gelijke weg doen want hij voegt niet veel extras aan ajax toe want als links of rechts buiten verwacht je toch wel wat meer assisten

ik denk dat hij gewoon bij ajax blijft. speelde een aardig seizoen, en denk dat Kuban Krasnodar hem tegen man und heeft zien scooren en dat ze hem daarom willen.

Waarom zou Özbiliz in godsnaam naar Kuban Krasnodar gaan? Nu speelt hij bij Ajax, speelt volgend jaar misschien mee in de Champions League. In Rusland zit dat er niet in.

Ruilen voor Lacina Traore!
Het zal mooi zijn..

Nee, maar ik denk dat hij niet zal gaan, op zijn 22ste.
Carriere opbouwen, misschien een leendeal maar niet zo jong naar Een Russische middenmotor gaan, heeft ie niks te zoeken.

Özbiliz is toch niet gek? Waarom zou hij Ajax verlaten voor Krasnodar? Bij Ajax heeft hij het toch gewoon goed, dus waarom zou hij dan naar de nummer acht van Rusland gaan. Ik vind dit totaal niet logisch, want dan gaat hij juist achteruit. Hij heeft veel blessures meegemaakt, maar hij moet er weer voor vechten. Ik weet zeker dat hij het zal gaan redden en denk absoluut niet dat hij zal gaan vertrekken.

Strik erom en nooit meer terug laten keren. Matige speler, die nooit het Ajax niveau gaat halen.

5 mei 2012 om 20:10

Heb jij hem in die wedstrijd gezien tegen Manu? daar leek die gast af en toe net Messi man. Die jongen kan echt wel meer dan behoorlijk voetballen hoor. Het probleem is alleen dat hij fysiek niet helemaal super is waardoor hij het nu een beetje lastig heeft. Ajax moet hem niet laten gaan.

5 mei 2012 om 20:29

Heb jij die 30 andere wedstrijden gezien waarin hij er niks van bakte? Iedereen heeft weleens een geluksdag, Kennedy Bakircioglu in Florance bijvoorbeeld. Ik oordeel op basis van meerdere wedstrijden en niet slechts op basis van 1 goede.

5 mei 2012 om 23:14

Nee die heb ik zeker niet gezien! Wanneer heeft hij nou echt een slechte wedstrijd gespeeld dan volgens jou? Zelden naar mijn mening maar goed we zullen zien hoop dat hij blijft.

Ajax moet Sulejmani, Ozbiliz en Ebecilio de deur uitdoen en na Boerrigter de verloren zonen Assaidi, Narsingh en Wildschut terug halen. Lukoki jaartje verhuren. Ajax heeft al jaren de verkeerde jeugdspelers binnen gehouden en de goede buiten. Word tijd om ze terug te halen en orde op zaken te stellen. Met de verkoop van Vertonghen en van der Wiel zou dit toch wel te bekostigen moeten zijn. Vervanger voor van der Wiel heb je al met van Rhijn. Voor Vertonghen heb je ook eigenlijk wel een directe vervanger voor nodig ipv iemand uit de opleiding voor de leeuwen te gooien. Maar ja Moisander en Mathijssen hoeven van mij niet. Chivu wilt niet. Voor Viergever vragen ze te veel denk ik en hetzelfde geld voor Nuytinck.

kijk eens in jullie eigen opleiding want die schijnt toch zo goed te zijn????
in plaats van spelers te kopen want ik merk wel ajaks de beurs weer aardig aan het op trekken is

25 mei 2012 om 20:36

Klaassen, Sportsklede, Denswil, Dijks worden gewoon weer toegevoegd aan de A-selectie, dus ik snap jouw reactie niet helemaal. Bovendien hebben we nog maar 1 speler gekocht en dat kan jouw cluppie niet zeggen.

Als ik Ozbiliz was zou ik nog maar even afwachten wat voor interesse er nog meer komt

Met Ebecilio en Ozbiliz kunnen we niet allebei nog een seizoen verder. Deze spelers zijn veel te grillig. Daarom kunnen we er 1 hiervan best missen. In dit geval dus Ozbiliz. Ebecilio houden we dan nog als backup achter de hand.

Hopelijk vertrekt Sulejmani ook. Hij heeft na dit seizoen nog maar een contract voor 1 jaar en nog belangrijker hij past gewoon niet in het Ajax-vleugelspel. Daarom mag hij weg voor elke gangbare prijs. Zijn investering van toentertijd moeten we maar snel vergeten en Afschrijven....

Hopelijk komt Ajax snel rond met Heerenveen over Narsingh. Luciano op rechts en Derk op links. En met Lukoki, Ebecilio, De Sa en De Bondt hebben we jeugdige alternatieven !

VD wiel daar heeft ajax al een vervanger voor van rhijn en voor een vervanger voor vertonghen zijn ze nog voor aan het kijken en ozbiliz daar heeft ajax lukoki of ebecilio nog voor
dit is denk ik de opstelling van ajax voglend seizoen

vermeer
van rhijn
alderweireld
nuijthink
boilesen
eriksen
de jong
janssen
sulejmani
sigthorsson
boerrigter

zou voor zijn speelminuten wel het beste zijn. dat hij wilt blijven is begrijpelijk. net als die van Eriksen, Alderweireld en velen andere. 2x kampioen, spelen CL en werken met de beste trainers; bergkamp, de boer, overmars, etc etc etc. Geen enkele reden om weg te gaan.

Goed dat hij blijft, zou toch jammer zijn als hij nu al naar Rusland zou gaan.

Uiteindelijk zal Özbiliz te kort komen voor Ajax; maar ik begrijp goed dat hij niet naar die club wil.

Je weet natuurlijk nooit hoe het loopt; maar wanneer Boerrigter fit blijft en Ajax mogelijk Narsingh haalt denk ik dat de speeltijd voor Özbiliz minimaal gaat worden.

25 mei 2012 om 18:16

Ja inderdaad, misschien vind ie het wel mooi bij Ajax. Elk jaar om de titel spelen en 3 jaar achter elkaar Champions League. Misschien wat minder salaris, maar wel beter en mooiere sportieve successen.

Dat is een club van niets. Hij moet wel worden verhuurd want zijn ontwikkeling schiet niet echt op.

Lijkt me een verstandige keuze om niet naar Rusland te gaan, als is het voor mij maar de vraag of ozbilliz volgend seizoen gaat spelen met een fitte selectie bij ajax

Ik hoop dat Özbilliz nu hier in Nederland uitgeleend kan worden aangezien het beter is om je hier te ontwikkelen dan in het koude Rusland waar het voetbal alleen om geld draait.
Conclusie : beter dat hij bij Ajax blijft. ( in mijn ogen )

update 25 maart?

Begrijpelijk dat hij niet naar Rusland gaat, want wat is dan je volgende stap? Volgens mij komen er weinig spelers uit de Russische competitie naar de topcompetities (engeland, Duitsland, Spanje, Italië)

Onbegrijpelijk dat hij tevreden is, hij is bijna wekelijks wissel. Het lijkt me dat voetbal van je werk maakt om te voetballen.

@dv71 br Ja zag het ook.

Ik denk dat deze man een grote gaat worden en het zeker uitgaat komen, want hij erg veel talent en wanneer het eindelijk uitkomt zal Ajax veel plezier aan deze Ozbiliz beleven en heeft het tegen United laten zien.

Leuke grillige speler, alleen niet constant genoeg.

Zal bij Ajax volgend seizoen genoegen moeten nemen met een plaats op de bank. Zeker als Narsingh naar Amsterdam komt.
Zowel Ebecilio als Ozbiliz zijn te licht voor Ajax-1, daarom zal één van die twee wel verhuurd of verkocht gaan worden. Want jeugdige flankspelers als Lukoki en De Sa komen er ook aan !!

Wie van de vele jeugdige spelers bij Ajax uiteindelijk een aanwinst blijken te zijn en welke er uiteindelijk bij RKC of de Graafschap terecht komen, kun je nu nog niet zeggen. Daar komen ook weer andere factoren bij kijken dan technisch talent en voetbalinzicht. Hoe kun je omgaan met de druk bijvoorbeeld.
In ieder geval is het bemoedigend dat jonge spelers niet bij het eerste zuchtje tegenwind de benen nemen maar dat ze zoals Ozbiliz eerst voor hun kans willen gaan bij Ajax.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren