Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Mourinho zet strategie bijzondere aankopen in zomer verder door'

Laatste update:
/

José Mourinho is alvast bezig met de samenstelling van de selectie van Real Madrid voor het nieuwe seizoen. Terwijl boze tongen beweren dat de Portugees moet vertrekken als hij geen prijs wint, heeft the Special One al een lijstje klaarliggen met aanwinsten die in de zomer gedaan moeten worden. Daarop prijken geen grote namen: de interesse van Mourinho gaat uit naar de komst van Rubén Pardo en Abdelaziz Barrada. Vorig jaar was Fábio Coentrao de enige 'grote naam' die naar het Bernabéu verkaste.

Rubén staat momenteel onder contract bij Real Sociedad. De negentienjarige linkermiddenvelder doorliep de jeugdopleiding van de Basken, maar is nog geen vaste waarde geworden in het eerste elftal. Mourinho ziet echter veel potentie in hem en hoopt Rubén in de zomer op te halen in San Sebastián. Volgens Sport is de 22-jarige Barrada de tweede beoogde versterking. De aanvallende middenvelder is nu nog eigendom van Getafe.

/

Barrada speelde in februari zijn eerste interland voor Marokko en kwam dit seizoen tot 24 optredens voor Getafe, dat tiende staat in de competitie. Vorig jaar zomer wilde Mourinho ook al dat Barrada kwam, maar Getafe-voorzitter Ángel Torres hield een transfer toen tegen. Komende zomer zou men wél zaken willen doen. Bij Rubén ligt dat wat lastiger: de jongeling verlengde zijn contract bij Sociedad al tot medio 2015.

Los Txuri-Urdin bouwden een afkoopsom van dertig miljoen euro in zijn contract in en de directie van Sociedad is niet van zins af te wijken van dat bedrag. Zeker met het oog op het ruime budget dat Real voor handen heeft, wil men hoog blijven zitten met de vraagprijs. Vorig jaar zomer trok Mourinho vijf nieuwe spelers aan: Hamit Altintop, Nuri Sahin, Fábio Coentrao, José Callejón en Raphaël Varane. Daarnaast kwamen Jesé Rodríguez en Jesús Fernández over van Real Madrid Castilla.

Zie jij liever talenten naar Real Madrid gaan of grote namen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik ken ze niet, maar het zullen vast goede talenten zijn. Goed om te zien dat Mourinho toch ook denkt aan de toekomst. Ik verwacht wel dat er nog een Centrale Verdediger bijkomt.

7 april 2012 om 11:15

Ja, wel goed dat hij daar mee bezig is, ken deze speler niet.
Ik denk zelf ook dat Real voor een CV gaat en een RB.

7 april 2012 om 11:32

Centraal zit het wel goed met Pepe, Ramos, Carvalho en Varane. Albiol zal waarschijnlijk vertrekken. Op rechts moet wel versterkt worden want arbeloa komt te kort.

7 april 2012 om 13:43

Carvalho word wel heel erg oud, of niet?

7 april 2012 om 13:19

Ik ken alleen die marokaan van 22 en ik vind Canales die verhuurd is aan Valencia wel beter dan hem hoor. Maar goed ik denk dat Mourinho beter een rechtsback kan zoeken is in de verdediging enigste zwakke plek. arbeloa is goeie stand in. middenveld is sterk en voorin nog 1 aanvaller of hij moet Morata, Joselu of Jesse in de volledige selectie nemen.

Altintop, Carvalho, Albiol moeten weg! ze kunnen niet mee op dit niveau zijn steeds zwakke schakels.

José Mourinho is goed bezig met de toekomst van Real Madrid ,alleen heeft Real Madrid toch ook een paar aardige talenten in de jeugd rondlopen

7 april 2012 om 12:35

Precies, daarom zie ik liever geen van beiden komen. Al wil het nog niet echt vlotten met die jeugd laten doorstromen. Vorig jaar zijn ook spelers als Sarabia en Juan Carlos verkocht met een terugkoop clausule. Ze lijken dit beter te vinden, waar ook wel wat voor valt te zeggen. Maar de eerste selectie vind ik nu zo sterk dat hier niet veel aan moet worden gesleuteld. Misschien een centrale verdediger, gezien je met Pepe en Ramos altijd wel een schorsing hebt ;

Wel speciale manier van transfers doen als je bij een club zit als Real. Maar hij vind de basiself dus gewoon goed genoeg, ze lijken kampioen te worden dit jaar dus echt grote en dure spelers hoeven er niet bij. Dan krijg je jongens zoals vorig jaar Callejon en nu Barranda die gewoon voor de bank worden gekocht maar zeker hun speeltijd krijgen. Ik ben blij dat hij het op die manier doet. Bouwen aan een team.

Er wordt gezegd dat Coentrao de enige grote naam was die werd aangetrokken? Sahin dan? Dat is ook een grote naam hoor, speelt gewoon niet zo veel.

Dat zouden wel opvallende aankopen zijn, en passen daarnaast niet in het aankoopbeleid van Florentino Pérez. Dat laat nog maar eens zien hoe ver Pérez wil gaan om Mourinho te laten slagen en Barcelona van de troon te stoten. Hij zet zijn hele beleid opzij, waarmee hij eerder succes heeft geboekt. Grote namen naar Bernabeú halen, en door de marketingwaarde geld binnenhalen. Maar als Mourinho vertrouwen in iemand heeft, zal diegene toch iets hebben. Ik ben benieuwd, ik ken eigenlijk geen van beide spelers echt goed.

7 april 2012 om 11:23

Hoe weet jij nou wat voor Beleid Perez hanteerd ? hij heeft eerder aangegeven dat hij toekomst gerichtte aankopen wilt doen, dat hoeft niet persee grote namen te zijn.
Zo hadden ze een lijstje wat ik ooit zag volgens mij op VZ, met Wilshere, Hazard, Gotze, Hummels etc.

7 april 2012 om 14:57

Hij is toch de oprichter van het Galacticos project, dan is het toch duidelijk wat voor beleid hij normaal gezien hanteert. Dat zijn 9 van de 10 keer grote namen, dus is het wel opvallend dat Perez nu van zijn gewoonlijke beleid afwijkt.

7 april 2012 om 15:03

9 van de 10 ? vallen deze spelers in jou ogen tot grote namen ? Hamit Altintop, Nuri Sahin, Fábio Coentrao, José Callejón en Raphaël Varane ?

7 april 2012 om 19:54

Altintop moet je niet meetellen natuurlijk, die is namelijk transfervrij binnen gehaald. Sahin is vorig jaar verkozen tot beste speler van de Bundesliga dus dat is zeker wel een grote aankoop. Coentrao is voor 30 miljoen euro gekocht, wat gigantisch veel is voor een verdediger. Callejon en Varane zijn minder grote aankopen inderdaad.

Ik begrijp niet dat jij niet weet wat Perez zijn beleid is terwijl hij de oprichter van het Galactios project is. Het is voor iedereen volstrekt duidelijk wat voor beleid Real normaal gesproken uitvoert onder zijn bewind.

7 april 2012 om 13:23

Real wilde Gotze halen maar die heeft verlengt Neymar was ook een prooi maar die heeft nu al heimwee & Hazard lijkt voor engeland te kiezen.
Verder vind ik dat Real gewoon Thiago Silva moet halen en Ramos weer op rechtsback zetten want Arbeloa dat kan niet meer!
Ik Zal Perez wel bellen om hierover te vergaderen.

7 april 2012 om 20:52

Ik vind Ramos anders goed spelen op de Cv-positie. Ik zou eerder een rechtsback halen.

7 april 2012 om 13:45

@joostvans
Pérez heeft grote namen binnengehaald om de verkiezingen voor Voorzitter/president te kunnen winnen.
Real Madrid heeft geen grote namen nodig, ze hebben al genoeg. Ik ben benieuw of er wat talenten komen uit de jeugd.

7 april 2012 om 14:15

Wat zit jij een onzin uit te kramen zeg. Zoals mifled al zei, zou hij grote namen binnen halen zodra hij voorzitter zou worden en dat deed hij. Maar daarna kochten ze slim in, jonge jongens die (grote talenten) in de toekomst wereldsterren kunnen worden (en niet zoals toen ze alleen maar wereldsterren kochten die zoveel kosten). Kijk naar een Ozil koste maar 15 mil ong. dat is niets.

En op dit moment hebben ze niet veel nodig dan alleen een rechtsback. Haal je sterren binnen dan krijg je risico's dat het verkeerd uitpakt, omdat je al wat sterren in het team hebt zitten. Mou heeft al wat hij wil en wil alleen nog de puntjes op de i zetten om het zo maar te zeggen. Spelers zonder sterallures.

Lol ik dacht dat Callejon een jaar of 19 was en eigen opleiding. Dat eigen opleiding is nog wel waar, maar hij is gewoon 25...

Vind het op zich wel te prijzen in Mourinho, dat hij zijn selectie niet wil versterken met miljoenenaankopen. Aan de andere kant is ook maar zeer de vraag waar versterking nodig zou zijn. Misschien op de rechtsbackpositie, maar ook die vind ik prima bezet.

Ik denk dat als Real Madrid erg compleet wil worden dat ze dan zowiezo een nieuwe rechtsback moeten aantrekken en misschien wel een centrale verdediger. Ik vind Pepe puur verdedigend een uitstekende speler maar iemand die de reputatie van Real Madrid helemaal geen goed doet. Er zijn niet zo héél veel spelers die perfect passen als rechtsback van Real Madrid dus echt gemakkelijk zal dat niet worden. Centraal achterin kan je misschien wel snel Thiago Silva roepen maar die zal echt niet vertrekken bij Milan. Als er dan toch in Spanje één a twee opties zijn dan zou ik toch kijken naar een Javi Martinez (bilbao) & héél misschien Adil Rami (valencia), in het buiteland Hummels bv. Voor de rechtsback zou ik het niet weten (kom aub niet met Vd Wiel af want dan moet ik lachen). Deze jongen is aanvallend redelijk goed maar verdedigend echt niet van het niveau top, eerder suptop.

7 april 2012 om 11:25

Ze zouden al een geruime tijd interesse hebben in Mario Fernandes, die momenteel nog speelt in Brazilië voor Gremio (dacht ik). Hij zou de nieuwe rechtsback moeten worden van dit Real Madrid. Lijkt me een goede aankoop, een soort Marcelo voor de rechterkant. Voor de positie van centrale verdediger heb je al Varane die komend seizoen speeltijd moet krijgen. Persoonlijk ben ik het helemaal met je eens dat Pepe moet vertrekken, maar wie oh wie moet daarvoor in de plaats komen? Ik denk dat het Javi Martinez gaat worden.

7 april 2012 om 11:27

Pepe is idd niet goed voor de reputatie van Real, maar zoals je al zegt is het wel echt een klasse verdediger!

Het ligt er maar net aan wat Mourinho wil.
Wil hij Ramos naast Pepe centraal in de verdediging houden of wil hij Ramos toch weer rechts back zetten?

Verder denk ik dat Rami echt een hele goeie speler voor Real Madrid kan zijn. Dan kan je met het centrum Rami en Pepe nog wel een aantal jaren door, en ondertussen kun je Varane rustig brengen.

7 april 2012 om 19:02

Op zich hebben we geen rechtsback nodig, als we nou eens Carvajal de kans geven. Die jongen verdient nu wel een kans, groot talent. Heeft al de jeugdopleiding van Real doorlopen sinds zijn tiende en is momenteel international voor Spanje onder 19.

Zeker heel goed van Mourinho dat hij aan de toekomst denk maar laat em eerst maar een kampioen worden ze hebben nog lastige wedstrijden te gaan zoals Barca uit, maar ik denk wel dat dat goedkomen en ik ben er echt van overtuigt dat ze ook de champions league kunnen winnen. Maar zeker goed van Mourinho dat hij eraan denkt

Opvallende namen, maar ik ben benieuwd wat er uit een talent als Rúben Pardo en Barradda gehaald kunnen worden. Callejon bevalt mij ook wel, hoewel ik die al goed vond bij Espanyol.

Nuri Sahin geen grote naam? Was de beste speler van de Bundesliga man.

Hele slimme aankopen barrada gaat een goede worden. Over ruben kan Ik nog geen mening geven heb hem daarvoor te weinig tot nie zien voetballen. Maar ik zie the special 1 volgend seizoen gewoon by madrid op de bank zitten. Hala madridbr

Baradda is wel een leuke spelertje, alleen weet ik niet of hij zou kunnen slagen bij real madrid. Ik heb hem weleens gevolgd en hij haalt iedere wedstrijd(die ik dan zag) een goed niveau, tevens gaat hij met marokko naar de Olympische Spelen.

Ik denk eerder dat Real voor versterking in de verdediging moet gaan. In de aanval zit het sowieso goed, misschien nog Pipita veranderen voor Aguero.

Het middenveld is sowieso pure klasse, Kaka en Sahin zitten gewoon op de bank, die zouden overal spelen, maar niet bij Real dus.

De verdediging op rechts is een probleem. Walker zou kunnen. Mario Fernandes heb ik ook gehoord, maar die heb ik nooit zien spelen. Centraal zou je Pepe kunnen vervangen, of Varane daar neerzetten en nog een speler als back-up.

die berrada is een hele goede speler tijdens de tournooi van de afrika cup u-23 was hij de beste speler van het tournooi hele goede speler heeft goede inzicht heeft acties fysiek goed goed schot
hij gaat een grote worden

Kunnen handige spelers zijn maar een centrale verdediger erbij en wellicht een derde spits zou beter zijn... Of een goede tweede keeper want Adan is niks...

Pepe hoef je niet te vervangen. Uitstekende verdediger die ook voetballend goed is. Jammer dat er af en toe iets mis gaat maar dat is over het algemeen alleen tegen Barcelona.

Rechtsback de enige spelers die bij Real daarvoor in aanmerking komen zijn. Mario Fernandes, Walker, Lahm en Sagna. Lahm zal je nooit kunnen kopen, Sagna is de meest complete back na Lahm maar moeten ze niet van me andere club Arsenal kopen . Dus de beste 2 opties zijn toch Mario en Walker.

Ik wil grote namen. Real had altijd grote namen en het is altijd goed uitgepakt, dus ik zie niet waarom we nu alleen talenten zouden moeten halen. We hebben al genoeg jonge spelers. Ozil, Benzema, Higuain, Varana, Khedira, Callejon, Di Maria, Coentrao, Marcelo. Daarnaast hebben we Jese, Joselu. Ik denk dat Javi Martinez ook aangetrokken wordt dus dan heb je nog eentje.
Is toch veel? Je kan af en toe talenten aantrekken, maar hopelijk blijft Florentino Perez grote namen aantrekken.

7 april 2012 om 19:08

Gelijk maar ze hebben toch ook geen talenten nodig nu? Ze hebben genoeg talenten al. Mssn kan je een talent/grote naam aantrekken als Gotze, Neymar, Lucas etc. dat is weer wat anders. Die zijn meer dan welcome. Maar gewone talenten is niet nodig nu..strax wordt Real Madrid net als Arsenal.. En jij weet wat er met Arsenal gebeurd(e). Prijzen kan je nooit winnen met een elftal of groep vol talenten.

Higuain ruilen voor sergio Aguero + 20 mil, moet lukken.. nog een goede rechtsback halen mijn voorkeur gaat uit naar Iraola van Bilbau. want.arbeloa valt zwaar tegen heb liever lass als rechtsback

spelers die eruit moeten in de zomer

carvallho
Arbeloa

Real heeft al een te brede selectie. Hun bank kan nog zelfs goed meedraaien aan de top. Ze moeten niet nog meer gaan aantrekken

Rooney, Ibra of Aguero gaat ook nog echt wel komen. En dat aanvullen met talenten Rubén is echt groot talent

Spelers die moeten vertrekken:

Carvalho, Altintop, Mendes, Drenthe, Albiol
Maar waarschijnlijk gaat Higuain ook weg

Spelers die moeten komen:
Javi Martinez, Thiago Silva
Heb ook gehoord dat Real Madrid Lucas Moura wilt maar dat hij te duur is.
Hij is wel een groot talent uit brasil.

Mourinho Zidane & Perez moeten eerst dit maar eens goed doen.

ik zou ibrahimovic bij real ind e spits zetten, kijken hoe dik ze dan winnen. daarmee bedoel ik niet dat hiquain en benzema slecht zijn, die zijn samen met ronaldo voor heel veel doelpunten rijk. maar ibrahimovic heeft een lichaam, schotkracht, kop kracht.

Voetbalzone check je feiten of zet niet alles klakkeloos op internet.
in de vorige wandelgangen stond nog dit over Pardo:

Real Madrid gaat in de zomer haar belangstelling voor Rubén Pardo concretiseren. De negentienjarige middenvelder van Real Sociedad baalt van zijn geringe speeltijd. De jeugdinternational tekende vorig jaar een nieuw contract tot medio 2015, maar is dit lopende seizoen voornamelijk invaller. Pardo heeft een transferclausule van dertig miljoen euro, maar de Basken nemen genoegen met 'slechts' een derde van dat bedrag. (marca)

en nu plaats je dit stuk over Pardo:

Los Txuri-urdin bouwden een afkoopsom van dertig miljoen euro in zijn contract in en de directie van Sociedad is niet van zins af te wijken van dat bedrag.

Mooi om te zien dat Mou bezig is met de jeugd al zou ik graag zien dat er een nieuwe RV komt.

- Walker , Johnson , Richards , azpicuelite ( foute spelling exc )

Centraal zit het wel goed al zie ik Javi martinez ook graag komen kan als Cvm en Cv spelen erg handig dus.

Mourinho ging quasi nooit voor echte sterren. Deed hij dat wel, dan ging het fout: zie Ballack en Shevchenko die onder hem minder presteerden. Hij haalde Robben uit Nederland, Drogba na één seizoen Marseille, Di Maria - geen basis Argentinië toen, afgeserveerde Thiago Motta, Diego Milito. Wesley Sneijder had ook maar één goed seizoen gehad bij een topclub. Enige waar ik kan opkomen dat wel een echte onbetwiste basisspeler bij een topclub en topland was, is Lucio.

Het verbaast me dus niet als dit waar zou zijn. Ik zou ook wel graag eens kijken wat die Moreno (denk ik) van Betis bij een topploeg kan. Die was echt opvallend goed tegen Madrid. Alleen heeft Madrid op die positie niet echt spelers nodig met Ronaldo, Di Maria, Callejon en nog spelers die op de flanken kunnen plaatsnemen.

7 april 2012 om 15:31

dit is zoveel waar. mensen doen altijd alsof mourinho teams bij elkaar koopt en maar koopt om het kopen, hij koopt juist heel erg gericht in.

7 april 2012 om 22:24

Milito afgeserveerd? Hij werd topscorer van de Serie A joh toen die bij Genoa speelde. Over de rest van je reactie ben ik het wel eens.

Jah, Sahin is maar een kleine naam hoor.

Barrada en Rubén zijn vrij nieuwe namen voor het grote publiek. Mourinho heeft geen vedetten nodig om te presteren maar heeft een oog voor talent. De Realfans zouden ook eens blij zijn als Real een speler uit de jeugd in het eerste team bracht.

Ga eens de jeugd de kans geven i.p.v. talenten kopen Mourinho! Geef Jesé, Morata, Joselu en Carvajal alstublieft meer de kans. Elke positie is dubbel bezet dus eigenlijk hoeven we geen nieuwe spelers. Al hoewel Carvalho, Albiol en misschien Lass weg zullen gaan. Gewoon een goede rechtsback kopen! Dat is het enige wat ik wil. Carvajal op de rechtsback zou ik gewoon één wedstrijd willen zien. Gewoon zien hoe hij zich staande houd in La Liga. Maar Mourinho geeft hem toch niet de kans, volgens mij kent Mourinho hem niet eens.

Ik zou echt niet weten wie we voor de rechtsback positie moeten aantrekken. Arbeloa vind ik toch te kort komen voor de positie. Hij doet het wel goed maar soms ook weer niet. Hij is een goede back-up maar net niet goed genoeg voor de basis.
Lass vind ik het goed doen op de rechtsback. Hij doet het goed maar vind hem niet dat extra's brengen. Wat bijvoorbeeld Marcelo op de linksback wel doet. Ook zie ik hem veel liever op het middenveld. Misschien zijn veel mensen het niet met mij eens maar ik vind Lass een heerlijke speler. Beste bal af pakker in de wereld maar voetballend komt hij te kort voor Madrid.
Madrid heeft hem een contractverlenging aangeboden maar hij wilde nog even wachten. Begrijpelijk, met zijn kwaliteiten zou hij bijna overal elke week in de basis spelen. Minder spelen bij Madrid of elke week basis bij een andere club.

Wat ik mij nu net bedenk... Lass of Arbeloa staan straks tegen Ribery. Als Ribery in vorm is en dat is hij volgens mij op het moment wel, heb ik er niet veel vertrouwen in. Al heb ik meer vertrouwen in Lass dan in Arbeloa.

Het lijkt er op dat Mourinho nog een lange tijd bij Real zal blijven. Fijn dat hij eindelijk een nest heeft gevonden. Nu nog hopen dat ze daar hem de kans geven om ook zijn long term plannen waar te maken. Laten we eerlijk zaijn, met Mourinho zal Real altijd om de prijzen spelen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren