Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

De stille kracht van Barcelona

Laatste update:

Sergio Busquets heeft de bal. Zijn tegenstander pakt de bal af en Busquets grijpt naar zijn scheenbeen. ‘Vrije trap!’ schreeuw ik. De herhaling kwam en mijn vader lacht: "Busquets is zo’n goede acteur dat hij jou ook fopt." En hij had gelijk. Het was wederom een schwalbe van vijfvoudig Oscar-winnaar Busquets. Hij werd amper aangeraakt en deed alsof zijn been werd geraakt door een 9mm. Dit is een kant van Busquets, maar hij is ook een fantastische voetballer, iets wat velen niet inzien.

Op 16 juli 1988 werd Busquets op de wereld gebracht. Zijn vader is oud-Barcelona keeper Carles Busquets, die op het moment keeperstrainer is bij Barcelona. Al snel werd duidelijk dat Sergio het talent voor voetbal had. In 2005 kwam Sergio in de jeugd van Barcelona terecht en is vanaf dat moment ook nooit meer vertrokken. In het seizoen 2007/08 speelde hij bij Barcelona B onder Josep ‘Pep’ Guardiola. Het seizoen erop werd Guardiola hoofdtrainer bij Barcelona en hij was onder indruk van Busquets. Hij was één van de spelers die ook mee mocht naar het eerste. Pep was heel duidelijk en wou de jeugd meer de kans geven, ook omdat hij die zo goed kende. In zijn eerste seizoen bij het eerste van Barcelona was Yaya Touré nog op zijn positie, echter wist ‘Busi’ in het tweede seizoen een basisplaats af te dwingen. Sindsdien is hij ook niet meer weg te denken uit de basis van Barcelona.

Sergio Busquets, zo op het eerste oog een doodnormale voetballer, is ongelooflijk belangrijk voor dit Barcelona. Mensen onderschatten hem, omdat hij niet opvalt. Velen denken ook dat hij een voetballer is die eigenlijk niet van het niveau Barcelona is, maar dat is gewoonweg onzin. Die mensen moeten eens naar een willekeurige wedstrijd van Barcelona kijken en alleen op Busquets letten. Busquets onderschept namelijk ontzettend veel ballen, kan geweldig meevoetballen, zet belachelijk veel druk, is geweldig in de combinatie en passt altijd de bal zo snel mogelijk naar de beste keus in zijn buurt. Als Busquets het minder doet, wat bijna nooit gebeurt, dan komt de tegen tegenstander er gemakkelijk langs. ‘Busi’ is de man die het spel zo vloeiend mogelijk maakt. Als hij er niet in staat zie je dat ook meteen, het spel is dan veel minder.

Guardiola, de trainer van Barcelona, daar vergelijk ik Busquets altijd mee. ‘Pep’ speelde namelijk in de jaren negentig onder Johan Cruijff op dezelfde positie als Busquets. Je kunt ze op alle vlakken vergelijken, alleen ging Guardiola nog wat vaker de aanval zoeken, waardoor hij vaker in een scoringspositie kwam. Het is leuk om het Dream Team onder leiding van Cruijff, waar Guardiola dus in speelde, te vergelijken met het team van nu. Je ziet namelijk dat hij op dezelfde manier speelt als Cruijff toen deed en hij ook met dezelfde type spelers op dezelfde posities speelt. Zo speelt dus Busquets op zijn positie.

Iets wat het Dream Team niet had en de generatie van nu wel zijn de schwalbes. Zo zeggen ze nu zelfs ‘Meer dan een theaterclub’. Wat natuurlijk ‘Meer dan een club’ hoort te zijn of in het Catalaans ‘Més que un club’. Voornamelijk Busquets is berucht om zijn schwalbes, hij heeft nu een status opgebouwd dat iedereen hem met een vergrootglas gaat bekijken bij elke keer als hij valt. Ik kan me dood ergeren aan schwalbes. Het hoort niet bij voetbal en hij heeft het ook niet nodig. Het gebeurt wel bij meerdere voetballers, ook bij andere spelers van Barcelona, alleen staat Busquets meer bekend om zijn schwalbes dan zijn goede spel. Het toppunt van haat werd afgelopen weekend bereikt. Busquets kreeg een grote wond, omdat er een voetbalschoen tegen zijn knie kwam. De supporters en de spelers waren in shock, want het zag er totaal niet goed uit. De wond was zo groot dat ik en vele mensen dachten dat een deel van zijn spierweefsel beschadigd was, wat ook zomaar had kunnen gebeuren, alleen viel de blessure uiteindelijk mee. Vele mensen zeiden dat Busquets een schwalbe maakte en er niks aan de hand was. Anderen zeiden dat hij dit verdiende, door zijn vele schwalbes, echter is dat waanzin. Zo’n erge blessure gun je toch niemand? Ik vond het jammer dat er zo op hem gehaat wordt, want voetballen kan hij als de beste.

Al met al kan Busquets geweldig voetballen, maar zijn die schwalbes jammer. ‘Busi’ is de stille kracht van dit Barcelona, zonder hem was Barcelona niet zo goed.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
8 februari 2012 om 22:26

Nou als je aan Barcelona denkt denk je toch echt aan spelers als Messi, Xavi en Iniesta. Niet zo snel aan Sergio.

Ik vind persoonlijk Sergio een hele irrritante voetballer en vooral hoe hij zijn ex vriend Motta erbij heeft genaait tegen Inter was een zeer triest. Wel een degelijke speler, maar ik denk dat je met een Mascherano of een Yaya Toure niet minder zal presteren.

8 februari 2012 om 23:00

Frtorres heeft alles gezegd wat ik wou zeggen. Iedereen weet dat sergio busguets een geweldenaar is op het middenveld van barcelona. En iedereen weet ook dat barcelona minder draait als hij er niet bij is. Mischien niet eens kwa uitslagen maar kwa snel veld spel is hij wel een onmisbare schakel en verdedigend is hij ook onmisbaar. Leuk stuk tekst maar niks nieuws voor mij in iedergeval.

8 februari 2012 om 23:09

Gast, helemaal niet iedereen weet dat. Ik zie hier mensen reageren die zeggen dat hij er niks van kan en met het niveau van de anderen meeleunt. Dat jij het weet, wil niet zeggen dat iedereen dat weet. En dat wil ik dus ook duidelijk maken aan die mensen. Jammer van die 1 ster, maar ik heb er vrede mee.

8 februari 2012 om 23:14

Ja je heb helemaal gelijk was verkeerd gezegt niet iedereen weet het inderdaad maar ik weet het zelf wel en ik lees deze ce. Ja die 1ster was een beetje impulsief gereageert want hij is toch lekker door te lezen en ik heb wel meerdere goeie ce's van jou gelezen. Maar dit was voor mij toch echt open deuren intrappen. Ik geef je 3 sterren ook al kan ik het niet veranderen.

8 februari 2012 om 23:16

Ja, snap ik, maar er zijn meer mensen dan alleen jou... Je zult altijd Ce's tegenkomen lezen waarvan je denkt dat je dat al weet. Zo had ik ook de CE van Sneijder gelezen, dat hij geen nummer 10 is. Dat zeg ik ook al tijden, maar daardoor vind ik het geen slecht stuk.

Snap je me een beetje ?

8 februari 2012 om 23:31

Ja ik weet ook dat er meer mensen zijn dan alleen mij. Maar uiteindelijk ben ik toch de gene die jou ce moet beoordelen, Zoals ik eerder al aangaf handelde ik een beetje impulsief door op 1 ster te klikken want ik heb het nu 3 keer doorgelezen en kwa schrijfstijl is het toch wel een aardig stuk en lekker door te lezen. 3 Sterren zou dus beter op zijn plaats zijn.

Ja ik snap je best maar ik probeer alleen te zeggen dat dit een standaard stuk is. Ik persoonlijk hou meer van ce's waar echt een verhaal achter zit bijvoorbeeld een emotioneel verhaal over een speler of club waar ik een paar dingen te weten kom wat ik eerder nog niet wist. Aan je plaatje te zien ben je een barcelona fan ik zou het bijvoorbeeld leuk vinden om een leuk stuk te lezen over pep guardiola of over la masia de geweldige jeugd opleiding van jullie catalanen.

8 februari 2012 om 23:36

Ja, is prima, maar als je van andere stukken houdt, moet je dit stuk ook objectief kunnen beoordelen. Dus omdat jij niet van zulke stukken houdt, geef je mij minder sterren. Zo werkt dat toch niet of?? En als je even kijkt naar mijn andere Ce's, dan heb ik daar ook over geschreven.

8 februari 2012 om 23:54

Ik heb dit stuk uitermate objectief beoordeelt. Namelijk niet op de schrijfstijl maar over het onderwerp wat over het algemeen open deuren intrappen is

9 februari 2012 om 00:15

Oke oke, prima. Dat mag jij vinden.

8 februari 2012 om 23:03

Als ik hier reacties lees, ook van betere leden, dan zie ik gewoon dat Busquets ongelooflijk onderschat is. Daarom heb ik dit dus geschreven.

9 februari 2012 om 21:12

Die positieve reacties zijn 9/10 keer van een Barcelona supporter die Barcelona elke week zien. Hij verdient veel meer lof dan hij krijgt/bijna niet krijgt.

Maar bedankt voor het complimentje op het laatst .

Ik ben het niet mee eens met Frtorres, de meeste mensen weten niet dat Busquets zo belangrijk is.
En je spreekt jezelf een beetje tegen: 'honderden mensen roepen dat hij de 'stille' kracht is.'
Honderden is niet echt veel vergeleken Europa laat staan de wereld. Busquets is een belangrijke speler voor dit team.

Lekker stuk om te lezen en ga zo door!

*****

8 februari 2012 om 23:01

Hahah het was een beetje sarcasme hoor

8 februari 2012 om 23:26

Haha daar heb je gelijk in

Met Imit ben ik het eens hij heeft gelijk als je aan Barcelona denkt denk je echt aan Messi, Xavi en Iniesta

8 februari 2012 om 22:42

Nee maar je denkt ook vaak aan Busquets, Puyol en Keita.

Ben het wel met je eens Parez! Er zitten natuurlijk 2 kanten aan hem als speler. Hij kan erg vuil zijn en zijn tegenstander een kaart aannaaien, maar hij is natuurlijk ontzettend belangrijk voor dit Barcelona. Iets wat velen niet in zien.

5 sterren!

8 februari 2012 om 22:46

Als je mij zou vragen om 5 spelers op te noemen had ik gezegd:
Messi
Xavi
Iniesta
Puyol
Piqué

Maar ik had echt niet Busquets opgenoemd. Hij is gewoon onopvallend in het veld maar als je juist de hele wedstrijd op hem gaat letten dan zie je pas wat hij kan.

Ik krijg het gevoel alsof je gewoon wat experts aan het napraten bent. Je trapt heel veel open deuren in en je komt niet echt met dingen aanzetten die veel mensen niet weten, de helft van die standaard informatie even van Wikipedia of een andere biografie gepakt, zo moeilijk is het niet. Ik ben niet onder de indruk van het stuk.

"zo’n erge blessure gun je toch niemand? Ik vond het jammer dat er zo op hem gehaat wordt, want voetballen kan hij als de beste."

Ach ja, hoe veel mensen hebben Pepe wel niet de dood in gewenst op deze site? Hoe veel mensen komen keer op keer haten op Cristiano? Het ligt niet aan zijn voetbalkwaliteiten maar aan zijn gedrag en of houding, dit geld precies hetzelfde voor Busquets. Hij heeft een reputatie opgebouwd tot schwalbekoning en daar betaalt hij nu de prijs voor.

8 februari 2012 om 23:06

Ik wist vele informatie zelf al. Ik heb alleen opgezocht wanneer hij precies in de jeugdopleiding van FC Barcelona kwam en natuurlijk zijn geboortedatum...

Ja, en dat is het hem nou juist. Zulke dignen gun je elkaar toch niet? Je gaat Pepe toch niet de dood toe wensen? Zo is het ook met Busquets. Hij heeft die status nu opgebouwd, dat weet ik, maar dat je hem een blessure toewenst is gewoon schandalig. Zulke dingen kunnen gewoon niet.

Goed stuk. Spelers als busquets zijn erg belangrijk voor teams maar vallen niet op. Hier zit misschien de zwakte tegelijkertijd. Busquets is absolute wereldklasse maar geen unieke speler. Zoals Essien voor chelsea belangrijk was en gatusso voor ac milan. Maar zoals ik al zei, goed mooi geschreven.

Off: hoelang na het indienen wordt een clubexpert geplaatst? Keuren ze vaak Ce's af?

8 februari 2012 om 23:13

Dankjewel voor je reactie en de complimenten

Dat ligt eraan wanneer de redactie ze controlleerd. Het kan een paar dagen duren, maar zoals bij mij ook een paar uur. En ze kunnen Ce's ook afkeuren. Als er bijvoorbeeld veel spelfouten in zitten of je mening er te weinig in staat.

Ben het helemaal met je eens. Buiten dat het een mietje is kan hij fantastisch voetballen en is er niemand die beter die rol bij Barça in zou kunnen vullen.

Vooral je inleiding is erg goed ;

9 februari 2012 om 00:00

Haha, dankjewel man . Doet me goed!

Leuke CE, maar ik vind het niet je beste stuk wat je geschreven hebt. Je belicht ook de mindere kant van Busquets, maar je waardeert ook zijn voetballende kwaliteiten. Schrijftechnisch is er niets mis met je stuk. Normaal kijk ik uit naar je Ce's, maar deze stelde op één of andere manier een beetje teleur. Ik zou je graag vijf sterren geven, maar ik doe dat eigenlijk alleen bij een uitzonderlijke prestatie. Deze vind ik 4,5 ster waard. Ik rond het af naar 4, ik geef meestal voor je stukken 5 sterren, maar deze zit er net iets onder. Nogmaals, ik kijk uit naar je volgende stuk. Je hebt talent hiervoor, dus ga lekker door!

8 februari 2012 om 23:58

Prima, geen probleem. Kan natuurlijk dat je deze wat minder vindt. Bedankt voor de sterren en je complimenten.

9 februari 2012 om 00:28

Goed stuk ,maar ben geen fan van Busquets om eer lijk te zijn,heeft meer met zn gedrag te maken . Theater maken moet hij mee ophouden

Je pakt me meteen met de inleiding, slim gedaan!
goed stuk ook, vindt Sergi ook érg onderschat
al met al: 4 dikverdiende sterren!!

Ik vind het idee om Busquets eens in de schijnwerpers te plaatsen goed. Ik zat er zelf ook aan te denken een CE over hem te gaan schrijven. Echter zou ik graag veel meer statistieken en andere onderzoeksresultaten terug willen zien. Enkel met beweringen dat hij bepaalde dingen goed doet en derhalve belangrijk is komt het stuk helaas niet sterk of overtuigend over. Indien het meer academisch onderbouwd was had je misschien wel vijf sterren gekregen. Schrijftechnisch is het verder prima.

9 februari 2012 om 21:15

Oke, bedankt. Dat zal ik meenemen als tip.

Sergio busquets de octopus van badia wat een voetballer is dat zeg beheerst het 1x raken voetbal als geen ander is de juiste speler die alle vuile werk vericht voor xavi en ervoor zorgt dat ie altijd en overal aangespeeld kan worden op het wk was het ook een belangrijke pion. Keeper reina die bij de wk ceremonie de spelers een voor een met een klein introductie na voren riep gaf ook aan dat iedereen een moment stilte moest houden voor zijn beste speler van het wk Sergio busquets meer dan een speler die gezien word als een schwalbe mannetje

Schrijftechnisch goed geschreven. Helaas zie ik niks nieuws of boeiends en weet ik net zo veel als voor ik begon met lezen van de CE. Persoonlijk walg ik van Busquets. Ik vind hem de meest verschrikkelijke speler qua gedrag op het veld. Ongelofelijk schijnheilig en hypocriet. Hij kan wel aardig voetballen maar ik ben niet zo onder de indruk van hem als jij. Hij voetbalt aardig mee (wat bij Barca vrij makkelijk gaat omdat elke bal perfect wordt ingespeeld) en verovert zo nu en dan een bal. Hij doet echter nauwelijks beslissende dingen (goals/assists) op het aannaaien van rode kaarten na.

Daarom vind ik je lofzang onterecht en de CE vond ik inhoudelijk vrij zwak. Jammer dat je niet meer achtergrondinformatie hebt gezocht maar gewoon hebt opgeschreven wat je al wist en een paar dingetjes even hebt opgezocht.

Ik kan niet meer dan 2 sterren geven.

10 februari 2012 om 01:00

Als er iemand is die een bal bijna altijd perfect inspeelt is het Busquets wel. Het is meestal niet zo spectaculair maar altijd wel zo constant en belangrijk. Dat hij amper assists verzorgt of doelpunten maakt is logisch, hij is de verdedigende middenvelder. Verder ben ik benieuwd naar de voorbeelden van je waar Busquets zijn tegenstander een rode kaart aannaait. Als je er meer dan vijf weet te vinden ben je waarschijnlijk een tovenaar. Hij heeft een naam en iedereen neemt 'm zomaar over. Makkelijk populair gebrabbel, een beetje à la Geert Wilders.

Inhoudelijk ben ik het niet met je eens, maar je krijgt 2 sterren voor de moeite wat mij betreft. Meer sterren is dit stukje wat mij betreft ook niet waard . Sergio Busquets is geen stille kracht, maar een simpele waterdrager met irritante trekjes. Ik neig naar 1 ster maar omdat ik dat ook weer zo sneu vind krijg je er 1tje extra. Volgende keer een beter onderwerp Aub, want ik mats je niet nog een keer!

9 februari 2012 om 21:52

Haha, waterdrager... Over een paar jaar zul je zien wat ik bedoelde. Volgende keer zal ik hopelijk een beter onderwerp vinden, wat ik best wel lastig vind.

En ik vind dat je misschien iets te streng bent, ook bij andere ce's. Je geeft zomaar de 1 en 2 sterren, omdat jij het er niet mee eens bent, maar je moet niet vergeten dat het ook gaat om de schrijfstijl, de spelling en hoe het stuk in elkaar zit. Vergeet ook niet dat de mensen hier veel tijd in hebben gestoken... Prima dat je mij 2 sterren geeft, vind ik ook helemaal niet erg, maar ik zie je dit wel vaker doen, daarom .

10 februari 2012 om 00:43

Ik heb in totaal slechts 2 x een club expert beoordeeld dus zo veel vaker heb je het mij niet zien doen; Ik geef inderdaad niet zomaar 5 sterren dan moet het stuk uitzonderlijk goed zijn! Volgende keer beter!

10 februari 2012 om 07:55

Ik dacht toch echt dat ik je vaker hier voorbij heb zien komen. Maar goed .

10 februari 2012 om 13:43

Dat heb je verkeerd;

10 februari 2012 om 13:47

Haha, ja. Mijn excuses daarvoor.

10 februari 2012 om 01:03

Dit is de slechtste analyse die ik in mijn leven heb gelezen. 03:02 geeft me gelukkig enige hoop dat je straalbezopen was toen je dit schreef. Busquets is lang niet zo spectaculair of beslissend als Iniesta of Messi maar o zo belangrijk. Misschien wel de belangrijkste schakel. Hij maakt nooit een fout en weet de bal altijd ergens goed neer te leggen voor een medespeler. Daarnaast herstelt hij de fouten van zijn teamgenoten. Zo iemand staat nimmer in de schijnwerpers maar is tegelijkertijd van essentieel belang.

10 februari 2012 om 03:23

Ik bepaal zelf wel hoe ik een clubexpert beoordeel en wat ik van Busquets vindt! Toch bedankt voor het proberen!

10 februari 2012 om 10:56

Ik zeg nergens dat je dit niet zelf mag bepalen. Jammer dat je inhoudelijk nergens op ingaat, misschien ontwijk je zo de waarheid.

10 februari 2012 om 13:43

Ik heb toch al aangegeven dat ik Busquets juist geen belangrijke schakel vindt. Busquets is gewoon een tussenpersoon tussen de verdediging en aanval. Hij moet de bal inleveren bij Xavi en Iniesta en dan doen die er wel iets goeds mee. Dat is mijn mening over Busquets!

10 februari 2012 om 14:17

''de bal inleveren bij Xavi en Iniesta''. En hoe vaak gaat ''dat inleveren'' mis? Echt bijna nooit. Hij doet dat ook altijd zo snel mogelijk. Onderschept daarbij ook belachelijk veel ballen en zet veel druk. Busquets is geniaal, jammer dat je dat niet inziet.

11 februari 2012 om 13:17

Stekelvarken

Wat je mening is weet ik nu wel. De onderbouwing laat enkel te wensen over. Als ik zeg dat ik C. Ronaldo een waardeloze clown vind of dat Casillas onbelangrijk is wil jij toch ook argumentatie zien? Waarom zeg je over Busquets niets over zijn manier van positioneren of het feit dat bijna elke pass goed is? Of dat hij regelmatig ruimtes dichtloopt of ballen onderschept?

Hij heeft een andere rol dan Xavi en Iniesta maar waarom is het geen belangrijke? Iemand die ballen onderschept, altijd goed vrijstaat en 99 van de 100 keer de bal goed aflevert is essentieel in een team dat op balbezit speelt. Nee hij draagt niet veel bij aan de gemaakte doelpunten, hij is geen speler die direct naar voren voetbalt. Hij zorgt gewoon dat het veel makkelijker is om de bal in de ploeg te houden en voor een team dat balbezit als een van de belangrijkste prioriteiten in haar filosofie heeft zitten, is zo'n type speler misschien wel het allerbelangrijkst.

Ik kan zeker kritisch zijn op Barça. Zo vind ik ze dit seizoen te vaak zwak en vind ik sommige spelers weinig (meer) toevoegen. Maar Busquets onbelangrijk vind ik haast niet te geloven en dan vind ik geen of amper argumentatie een beetje teleurstellend.

Mooi stuk, wat ik wel van je gewend ben.

Leest lekker weg, dus geef ik je 4 sterren.(ikgeef zelden 5 )

Ga zo door!!!!!!!

Sergio Busquets is de meest overschatte voetballer van Barca samen met Valdes! Stuk met veel open deuren al vond ik de inleiding wel grappig. Ik heb een hekel aan Sergio en zijn theatrale gedrag echt een naar mannetje! Hij is niet slecht maar er zijn veel betere spelers op zijn plek!

9 februari 2012 om 21:25

Hahah, overschat nog wel? Dat hij schwalbes maakt, betekend niet dat hij niet geweldig kan voetballen...

10 februari 2012 om 01:05

Wie levert er dan zoveel goede passes per wedstrijd af? En wie is er zo vaak aanspeelbaar? Wie onderschept er zoveel ballen? Tel alles bij elkaar op en vraag je af wie er nou allemaal beter zijn op zijn plek.

Sergio Busquets is gewoon de beste op zijn plek! Heeft naast zijn verdedigende kwaliteiten ook ontzettend veel inzicht, heeft een 1 touch pass, en leest het spelletjes gewoon enorm goed daarnaast heeft de man een techniek waar je U tegen mag zeggen.

Na messi en Xavi is het 1 van me favoriete spelers.

Al moet ik wel toegeven dat ie soms kan overdrijven met swalbes

9 februari 2012 om 21:27

De beste weet ik niet... Want ik vind Essien ook geniaal op zijn positie, maar dat Busquets 1 van de beste is op zijn positie is zeker!

Met de inhoud van de CE ben ik het wel mee eens, maar het bevat te weinig diepgang.

Je had wat mij betreft statistieken er bij moeten pakken of je had uitgebreider op het speltechnische gedeelte in moeten gaan. Vooral het speltechnische gedeelte had wat mij betreft wat uitgebreider en dieper ingaand op de stof gekund.

Je schrijfstijl is overigens prima.

9 februari 2012 om 21:27

Ja, heb je wel gelijk in. Zeiden ze hierboven ook al. Had ik inderdaad beter kunnen doen, maar goed het valt niet meer te veranderen.

Verder bedankt voor je reactie en de sterren.

Goed stuk man, jammer dat het zo snel van de frontpage af is gegaan omdat sommigen er drie op één dag lijken te willen schrijven.

9 februari 2012 om 21:29

Thank you mister Tom. Ja, het is inderdaad jammer dat hij zo snel van de site was... Heb je aan een CE gewerkt en staat hij nog niet eens 12 uur op de site. Is nu al de tweede keer dat, dat gebeurt bij mij. Ik ga er maar eens wat van zeggen bij de redactie. Dat ze eens een paar dagen moeten wachten en de Ce's gewoon eerst een paar dagen op de frontpage moeten laten staan.

9 februari 2012 om 21:34

En wat strenger zijn wat betreft het doorlaten van sommige stukken. Als iemand er drie instuurt in drie dagen mag er best even streng naar gekeken worden. Ik heb nu stukken voorbij zien komen dat ik dacht, moet dit echt?

Heb je vijf sterren gegeven trouwens.

9 februari 2012 om 21:36

Haha, ja dat ook. Maar goed... Ik zal er morgen een mailtje naar toe sturen. Heb er nu even geen zin in .

Bedankt voor de sterren.

Echt een goede CE. Je hebt je best erop gedaan, en je hebt ook nog eens gelijk! Jammer dat hij er nu al vanaf is. Zonde. Jammer dat iedereen begint met schrijven, juist op dit moment.

Briljante CE, je hebt helemaal gelijk. Bovendien schrijf je heel prettig. De inleiding vond ik ook leuk, dat maakte me benieuwd wat je wilde vertellen

Reageer

Je moet inloggen om te reageren. Heb je nog geen account? Dan kun je je gratis registreren. Inloggen

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren