Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Huntelaar krijgt concurrentie van aanvaller met gebruiksaanwijzing

Laatste update:
/

Klaas-Jan Huntelaar heeft er een concurrent bij. Schalke 04 meldt donderdagavond laat via de officiële kanalen de komst van Ciprian Marica. De 25-jarige aanvaller was transfervrij na zijn vertrek bij VfB Stuttgart. De 49-voudig Roemeens international heeft in Gelsenkirchen voor twee seizoenen getekend en is een oude bekende van Schalke-directeur Horst Heldt, voormalig sportbestuurder van Stuttgart.

Marica liet deze zomer zijn contract in Stuttgart ontbinden, nadat hij in aanvaring was gekomen met coach Bruno Labbadia. Hoewel Schalke-coach Ralf Rangnick met Huntelaar en Raúl reeds over twee topaanvallers beschikt, wilde hij de selectie per se aanvullen met een extra afmaker. Marica was in 93 officiële wedstrijden van die Schwaben goed voor negentien doelpunten en zeventien assists.

Marica haalde in Duitsland vaak het nieuws vanwege zijn opvliegende karakter. In november 2010 kreeg hij een boete van vijftigduizend euro nadat hij een arbiter had uitgescholden. Labaddia was het gedrag van Marica afgelopen seizoen daarna zelfs zo zat dat hij hem uit de selectie verwijderde. "Hij voelde zich verheven boven de groep", luidde de verklaring van de oefenmeester.

De komst van Marica betekent meer concurrentie voor Huntelaar, maar daar ligt de Nederlander niet wakker van. "Helemaal niet", zegt Huntelaar tegen Kicker. "Zoals gezegd willen we in de toekomst weer in de Champions League gaan spelen en daarom zijn topspelers altijd welkom. We willen ook gaan spelen met twee spitsen. En dan hebben natuurlijk ook alternatieven nodig."

Schalke 04 eindigt komend seizoen bij de eerste vijf

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hij is Transfervrij Dus Kvind wel Goeie ^aankoop^^
93 wedstrijden en 19 doelpunten Is pure afmaker kan ik het eerlijk gezegd Niet Noemen
Of horen zijn wisselbeurten hier ook Bij?
Want met gomez vroeger zal hij niet 1ste spits zijn geweest.

29 juli 2011 om 00:17

zelfs als alle 93 wedstrijden wisselbeurten zijn maakt een pure afmaker pure sang er nog minstens 30..

29 juli 2011 om 00:44

tuurlijk niet dream

Je moet het juiste team bij je hebben die de ballen bij je aflevert wat ik laatste 2 jaar vn stutgart zie...

29 juli 2011 om 00:56

Huntelaar mag binnenkort de bank warm houden, want Marica is een zeer getalenteerde spits.. Huntelaar kan niks met de bal, je moet het panklaar voor hem leggen, zodat die kan scoren..

29 juli 2011 om 01:32

Huntelaar zijn goal tegen cagliari niet gezien van ruim 25 meter afstand?
of die tientallen omhalen die hij gescoord heeft bij heerenveen en ajax?

29 juli 2011 om 01:42

serieus zag0rakis.. welke zenders heb jij thuis om voetbal te kijken? 010-live?
Die jonge legt elke bal, mogelijk of onmogelijk, met zijn hoofd in het doel. Elke dieptebal ligt er in en elke omhaal is op doel.. Elk stiftje is net zo nauwkeurig als dat jou visie op Huntelaar niet echt redelijk is

29 juli 2011 om 02:23

Nou vaak wedstrijden gezien van Real, Milan en Schalke waar hij of de bank warm hield of onzichtbaar was op het veld.. Kezman, Alves scoorden ook op de lopende band in NL, maar waar zijn ze nu?

29 juli 2011 om 02:27

Ja, tjonge, zo ken ik er ook nog een paar.
Ronaldo, Nistelrooij, Zlatan, Hasselbaink (notabene niet goed genoeg bevonden voor 1e divisie) en zo zijn er nog wel meer.

Het is ook net welke kant je opkijkt, glas halfvol of half leeg. Het gaat altijd om individuen die in een nieuw team hun draai vinden of niet. Zoiets is niet altijd te voorspellen. Het zijn net mensen, 't is wat.

29 juli 2011 om 16:50

Tientallen nog wel. Mm, waarom kloppen die reacties hier nooit als je die aan iemand geeft?

Waarom zou je deze vent halen? Met Raul en Huntelaar heb je 2 toppers, Farfan kan soms ook in de voorste linie, maar haal dan een jongen die ook op de bank kan zitten. Met deze gast haal je problemen in huis als je al van te voren weet dat je over 2 topaanvallers beschikt.

29 juli 2011 om 00:18

Blessure's bestaan ook nog in het hetendaagse voetbal.

29 juli 2011 om 00:21

Lees eerst eens goed voordat je iets zegt. Ik heb het over een speler die op de bank kan zitten, zie je hem al 10 wedstrijden achter elkaar op de bank zitten?
Neem een type als Janko. Die speelt nu dan wel steeds meer, maar als je die op de bank zet blijft hij een echte prof en op de momenten dat hij moet komen staat hij er ook. (helaas zoals afgelopen seizoen in de bekerfinale..)

29 juli 2011 om 00:25

Elke prof wil spelen, je kunt geen speler halen die 'graag' op de bank wil plaatsnemen en z'n kansen wil afwachten.

29 juli 2011 om 00:27

Ik zeg ook niet graag. Er bestaat een verschil tussen iemand die vaak botst met mensen en iemand die zich gedeisd kan houden. Waar ik het over heb is puur of je denkt dat deze jongen het geduld kan bewaren om op zijn kansen te wachten.

29 juli 2011 om 00:29

Tsja, dat is altijd even afwachten.. Ik snap wat je bedoelt! Maar met een legende als Raúl in je team gebeurt zoiets denk ik niet. Die weet die jongen wel te sussen.

29 juli 2011 om 00:29

In geval van blessures hebben ze ook nog gewoon die Edu en die jonge gozer uit de Balkan (weet zijn naam/afkomst even niet meer).

29 juli 2011 om 00:36

Oke dat vind ik dan wel weer een sterk argument, daar had ik nog niet aan gedacht. Raul zal inderdaad wel weten hoe hij zo'n jongen moet sussen, tenzij die jongen met zijn hoofd in de wolken zweeft en Raul niet serieus neemt, maar daar kun je haast niet van uit gaan nee.

29 juli 2011 om 01:15

Ik gok dat de naam 'winston Bogarde' jou niks zegt.

29 juli 2011 om 01:46

inderdaad, over probleemspelers gesproken..

29 juli 2011 om 14:08

Schalke 04 heeft veel aanvallers, maar allemaal aanvallers die ik niet goed genoeg vind voor de top. Raul (spanje, 34), Edu (brazilië, 29), Farfan (peru, 26), Gavranovic (zwitserland, 20), Huntelaar (nederland, 27), Jendrisek (slowakije, 25), Müller (duitsland, 23), Loheider (duitsland, 20), Ibraimi (macedonië, 24), Pourie (duitsland, 20). Raul, Edu, Farfan en Huntelaar gaat nog wel, maar de rest is echt niet goed genoeg. Nu dus Marica erbij, die het denk ik wel goed gaat doen bij Schalke.

Ciprian Marica is toch wel een redelijk goeie aanvaller, ik ken hem alleen bij zijn tijd van VFB Stuttgart. Om nog even op de poll te reageren, ik denk dat Schalke zich wel in de top 5 kan plaatsen. Ook met het vertrek van Neuer, hij is een geweldige keeper maar heeft er goed aan gedaan om te vertrekken naar de beste club uit Duitsland.

ik denk niet dat ze in de top 5 eindigen want ze hebben gewoon een onervaren selectie. Huntelaar is helemaal uit vorm en Raul wordt te oud dus volgend seizoen moet het het van Jurado komen

29 juli 2011 om 01:56

Huntelaar, een goede spits? 1003 minuten niet eens een goal gescoord.

29 juli 2011 om 02:22

ja een goede spits ja.

dus een fernando torres is ook geen goede spits??

29 juli 2011 om 02:34

Kijk je ook ff gelijk naar zijn stastieken in het NL elftal . En bijv. Bij Real madrid En ff Bij Ajax En Heerenveen..... Kom op...hij is toch veel beter dan die Marica of heb ik het nouw verkeerd... je pikt er een zwake periode uit bij schalke 04 maar volgens mij bij het NL elftal deed die het in die periode ook goed ....

29 juli 2011 om 02:37

Wil je er graag uitleg bij hebben, Tuurlijk Is Huntelaar een goede spits , heb niet Gezecht de beste spits van de wereld, maar ik denk in de 16 meter is het wel een van de gevaarlijkste spitsen , staat altijd op de goede plek doelgericht, kopsterk, pikt vaak zijn doelpuntjes mee ze stastieken liegen er niet om toch

29 juli 2011 om 02:51

Heeft Torres 1003 minuten geen goal gescoord?

29 juli 2011 om 02:56

Ok, misschıen presteerde hij goed in het NL elftal en misschıen bij Real, maar Ajax en Heerenveen schat ik tog lager in. 1003 minuten geen doelpunten maken vind ik 10x erger dan een zwarte periode..komop 1003 doelpunten dat gaat tog te ver? NL elftal, ajax, heerenveen waren zijn beste tijden. Nu vind ik hem waardeloos. Misschien komt het de volgend seizoen goed.

29 juli 2011 om 03:01

Jij kijkt nu naar zijn glory-tijd, maar nu ıs hij een waardeloze speler geworden.
Kijk niet 5 jaar terug, maar nu. afgelopen seizoen 1003 minuten geen goal gescoord.. en dat noem je een goede spits? ''staat altıjd op de goede plek doelgericht, kopsterk, Pikt vaak zijn doelpuntjes mee ze stastieken liegen er niet om toch?'' Hij is alleen kopsterk. Pikt vaak zijn doelpuntjes mee?? statistieken lieger er niet om toch??? huh

29 juli 2011 om 03:20

haha dan zal ik er wel naast zitten volgens jou respecteer je mening, we zullen het wel zien toch vindt huntelaar gewoon wel goed... en denk in de 16 een van de beste in zijn soort... maar je hebt wel gelijk 1003 minuten niet gescoord is niet goed nee..

29 juli 2011 om 14:16

@joumeindeke
Klaas-jan Huntelaar is een redelijk goede spits ja. Bij SC Heerenveen 61 wedstrijden, 39 goals. Ajax 136 wedstrijden en 105 goals. Vervolgens bij Real Madrid 20 wedstrijden waarin 8 goals. AC Milan: 30 wedstrijden, 7 goals. Bij Schalke 04 36 wedstijden en 13 goals. In het Nederlands Elftal heeft hij 44 interlands en 30 goals. Dat is best aardig voor een spits.

Of iemand op de bank zit hangt af van zijn prestaties op de training. En het ligt er maar net aan welke afspraken er gemaakt zijn . Op het moment dat hij zijn contract aan het bespreken was zal wel het eea doorgenomen zijn . Het is altijd goed om er iemand bij te hebben om de selectie wat breder te maken . Concurrentie houdt de spelers scherp op de trainingen . Deze jongen is 25 jaar en zal nog zeker kunnen groeien . Ciprian Marica heeft niet voor niets 49 wedstrijden gedraaid bij zijn nationale elftal . En zeg nou eerlijk , wie heeft er nog nooit een scheidsrechter uitgescholden . Huntelaar zal het moeilijk gaan krijgen bij Schalke 04 . Er is na zijn transfer naar Milaan weinig overgebleven van , de geniale doelpuntenmaker die Klaas-jan was in zijn tijd op de Nederlandse velden .

Ik weet niet of Marica een echte Concurrent wordt,
eerder een back-up.
Komop, als Marica beter wordt gevonden
dan weten ze echt niet wie Klaas-jan is.
Als je redelijk bent geflopt bij Stuttgart dan moet je niet verwachten
dat je een Oranje International eruit gaat spelen..

Hij liet af en toe wel leuke dingen zien
maar als je mee wil doen om de titel etc.
Moet je niet met Marica in de basis aan komen zetten.

Het is wel zo dat hij transfervrij is overgenomen
dus dat kan er natuurlijk wel bij..
Goede speler om in te laten vallen voor het laatste kwartiertje
maar niet meer dan dat,
het is wel zo, dat als hij speelt, wel vaak zijn bijdrage levert.
Qua Goals en Assists is het wel wat mager, rond de 20 bij Stuttgart.

Maar hij speelt over het algemeen wel sterk.
Is alleen niet tevreden als hij op de bank wordt gezet.
Marica is niet echt iemand die alles even snel accepteert
Maar als hij dat doet, dan kan hij nog wel wat toevoegen bij Schalke.

29 juli 2011 om 15:36

Het is allemaal leuk wat jij zegt maar volgens mij ben jij degene die niet echt weet wie Klaas-jan is. Huntelaar is een hele beperkte voetballer. Die 1 gave heeft en dat is dat hij een neusje heeft voor de goal. Als die gave van hem wegvalt blijft er weinig meer over. Daarbij is Marica inderdaad half geflopt bij Stuttgart maar Huntelaar is ook geflopt bij Real, Milan en tot nu toe ook bij Schalke. Dus dat is geen reden.

Daarbij als je in Duitsland mee wil doen om de titel heb je ook niks aan de Huntelaar van het afgelopen half jaar. Het is zeker een belangrijke concurrent voor Huntelaar.

Daarbij even zonder gekheid natuurlijk is Huntelaar een international en maakt hij doelpunten. Maar wel tegen San Marino en Hongarije hé, ik heb hem nog nooit op een acceptabele wedstrijd of meer kunnen betrappen tegen een land dat er toe doet.

Marica is een echt een diepe spits en dus een concurrent voor Huntelaar , het seizoen 2009/2010 was hij zeer sterk en als hij die vorm weer terug krijgt dan word het moeilijk voor Huntelaar zeker gezien het feit dat hij bij Schalke wat ik van hem zie niet echt uit de verf lijkt te komen.

Raul is trouwens geen diepe spits meer een schaduwspits en dus is het logisch dat Ragnick nog een echte diepe spits erbij wilde en Marica was transfervrij en heeft zich al in de Bundesliga bewezen.

Geen concurrent voor Huntelaar. Als hij een beetje doet wat hij het beste kan van bijna iedereen. Speelt hij altijd en word hij topscoorder bundesliga

29 juli 2011 om 14:04

Haha ik weet niet of jij het afgelopen half jaar een wedstrijd van Schalke hebt gezien maar hoe kom je erbij dat dit geen concurrent is? Huntelaar bakt er het afgelopen half jaar helemaal niks van.

29 juli 2011 om 14:56

Ik zeg ook beste Rugu dat ALS hij doet wat hij het beste kan van bijna iedereen( positiespel, afmaken) dan word hij topscoorder dat geld natuurlijk niet als hij speelt zoals vorig jaar

mvg

29 juli 2011 om 15:31

Ok excusses, ik had het inderdaad een beetje verkeerd gelezen. Alleen Huntelaar is toch niet goed in positiespel? Huntelaar heeft 1 gave en dat is dat hij aanvoelt wanneer hij waar moet staan in de 16. En als die gave wegvalt, zoals dit jaar stelt hij niks voor omdat hij verder zo beperkt is. Hij heeft geen snelheid, geen kracht geen loopvermogen geen vlammend schot. Zonder die gave zou Huntelaar serieus nog niet mee kunnen in onze Jupiler League (het klinkt een beetje sarcastisch maar ik meen het wel). Ik hoop dat hij volgend jaar gewoon weer het net weet te vinden hoor, gun het hem van harte. Alleen ik betwijfel het of hem dat gaat lukken. En ja, daarna zullen weinig andere clubs uit Duitsland, Engeland, Spanje, Italië aan hem beginnen. De Franse competitie zie ik hem ook niet zo snel naartoe gaan dus dan blijft er misschien over een terugkeer naar Nederland of naar Turkije, Portugal of Rusland misschien.

Een spits die zich in de Bundesliga al bewezen heeft. Heeft een mooie leeftijd, en kan nog jaren mee. Bovendien is hij ook nog eens transfervrij. Goede aankoop

Als Schalke zijnde heb je gewoon meerdere aanvallers nodig want je kunt natuurlijk niet alleen uit gaan van een Huntelaar of een Raul die op de laatste benen loopt. Marica zal een toegevoegde waarde zijn en met het huidige materiaal zie ik Schalke wel een CL ticket bemachtigen komend seizoen.

Hmmm ja goeie spits voor Schalke lijkt me. Het zal ook zeker een concurrent voor Huntelaar worden. Met Huntelaar, Marica, Gavranovic, Edu en Raul heeft Schalke nu prima mensen voorin lopen. Ik verwacht dat Schalke volgend jaar wel weer in de top-5 gaat eindigen.

hmmmmmm, ik weet het niet . Ken de speler ook niet goed genoeg. Gavranovic is mij vorig jaar wel bevallen in de wedstrijden dat hij meespeelde. Wat gaat er nu met hem gebeuren. Is een jonge speler. Of is Marica gehaald op basis van de toekomst, bijv blijft Raul na dit seizoen of gaat hij terug naar Spanje. Raul kost toch 5 miljoen per jaar aan salaris!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren