Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Venezuela houdt weinig imponerend Brazilië van overwinning af

Laatste update:
/

Venezuela heeft zondag voor de eerste stunt van het toernooi om de Copa América gezorgd. In La Plata kwam titelfavoriet Brazilië niet verder dan een doelpuntloos gelijkspel tegen de Venezolanen: 0-0. Voor La Vinotinto betekende de remise een prestatie van formaat, daar vijf eerdere ontmoetingen met Brazilië op de Copa América in een nederlaag eindigden en men daarin 25 doelpunten om de oren kreeg. Het is voor het eerst sinds 1979 dat Brazilië en aartsrivaal Argentinië zonder zege aan het Zuid-Amerikaanse landentoernooi beginnen.

Met liefst elf schoten op doel, tegen slechts één van Venezuela, was Brazilië in het eerste bedrijf nadrukkelijk op zoek naar een openingsdoelpunt. Doelman Renny Vega hield zijn doel echter tot aan de rust schoon. In het eerste kwartier kwam het meeste gevaar van Robinho. De bondgenoot van Alexandre Pato en Neymar was echter niet precies in de afwerking en liet twee kansen liggen. Brazilië speelde op balbezit, liet Venezuela niet aan de bal en had pech dat Pato na een half uur spelen de lat trof. Het schot van de Braziliaan passeerde Vega maar belandde op het aluminium.

/

Brazilië werd niet nerveus naarmate de rust naderde. Men maakte weinig fouten in de opbouw, maar slaagde er niet in om de Venezolanen op achterstand te zetten. Een inzet van Robinho, na voorbereidend werk van Neymar, werd van de lijn gehaald en de aanvaller van Santos zelf miste op slag van rust een goede kans. Venezuela, met FC Twente-verdediger Roberto Rosales in de basis, kwam niet verder dan een mislukte kopbal van Tomás Rincón. Voor het eerst in de historie bereikte Venezuela in een Copa América-duel met Brazilië met een gelijke stand de rust.

Na de onderbreking maakte Brazilië niet de indruk om de wedstrijd daadwerkelijk te willen winnen. Menezes zag lijdzaam toe hoe het allemaal net niet voldoende was om Venezuela definitief in de houdgreep te nemen en enkele fluitconcerten vergezelden de Seleção in de tweede helft. Het team van César Farias kreeg meer zelfvertrouwen en hoopte op een bevlieging van Miku of Salomón Rondón. Die kwam er echter niet en Brazilië hoopte in de slotfase nog een doelpunt te forceren. Die hoop was eveneens tevergeefs, daar Venezuela ook de slotminuten professioneel uitgespeelde.

Wint Brazilië de Copa América?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het spel van Brazilie doet me gek genoeg denken aan het spel van Ajax vorig jaar het tweede seizoenshelft . Daverende pasen en een geweldige balbezit, maar amper kunnen afmaken. Ganso speelde een vrij leuke duel.

En de nieuwe look van Alves is een beetje nichterig. Maar er was één voetballer die vies tegenviel: Neymar. Hij speelde een paar spelers omver, maar was verder volledig nutteloos. Hij moet eens meer werken aan zijn efficientie

Al met al vallen de eerste twee wedstrijden tegen. Hopelijk komen de spannende wedstrijden

3 juli 2011 om 23:13

Ik heb die Neymar 3x zien spelen en elke x dacht ik eigenlijk hetzelfde. Het is een leuke getructe voetballer a la Robinho, maar het niveau van Messi gaat hij nooit van zijn leven halen. Misschien kan hij bij Christiano Ronaldo in de buurt komen, maar hij heeft veel te weinig overzicht om bij de echte groten te horen.

3 juli 2011 om 23:17

Messi laat anders ook niet al te veel zien in de nationale team ze hadden het daar strks nog over dat Messi zonder Iniesta en Xavi veel minder is.je doet hier precies alof Messi ineens 100 keer beter is dan Cristiano Ronaldo! zever

3 juli 2011 om 23:25

Neymar kan er weinig aandoen. Natuurlijk zal hij het niveau van messi en ronaldo niet bereiken. Neymar is iets beter dan robinho en je kan hem vergelijken met tevez.

3 juli 2011 om 23:30

@realzidane22

Waarom zie jij alles toch als een aanval op jouw geliefde Real of Ronaldo? telkens weer als er iemand eens niet de loftrompet steekt over Real of Ronaldo ben jij er als eerste bij om te zeggen dat ze ''zeveren'' en meestal ook nog zo vreselijk irritant mensen woorden in de mond leggen en zaarop afzeiken. Hier ook weer met je ''.je doet hier precies alof Messi ineens 100 keer beter is dan Cristiano Ronaldo! zever '' Hij zegt alleen dat hij Ronaldo minder vindt dan Messi, jij maakt er toch van dat hij hem 100x beter vindt!? Word eens volwassen man.

3 juli 2011 om 23:36

4barca4
Ik denk dat het vrij normaal is dat hij zo reageert, aangezien het lijkt alsof jokes bedoelt dat Messi een betere speler is dan Ronaldo. Maar ja, laat ik hiermee geen discussie daarover openen.

3 juli 2011 om 23:49

Hij mag Messi toch een betere speler vinden dan Ronaldo?

4 juli 2011 om 00:06

Misschien kan hij bij Cristiano Ronaldo in de buurt komen? Ik denk toch echt dat als hij in de buurt van Cristiano Ronaldo is, dat hij dan ook bijna evengoed als Messi is. Jammer dat mensen vaak de Ronaldo van 07/08 vergeten maar ook z'n prestaties dit seizoen gewoon vergeten.

Het spel van Brazilië was nog wel leuk om naar te kijken. Maar met alleen veldspel kom je er niet, dan is er nog één oefening nodig om de wedstrijd te beslissen. Datgene wat Brazilië in de afgelopen jaren als één van de besten kon, maar vandaag leek dat dan ook geschiedenis.

4 juli 2011 om 01:07

@4barca4

Ik snap realzidane hierin heel goed hoor, want Jokes_on_you stelt dat Neymar in de buurt kan komen van Ronaldo, maar nooit bij de echt groten kan horen. Hieruit kan je concluderen dat hij Messi wél en Ronaldo niet bij de groten vindt horen. Als Jokes dat inderdaad bedoelt is het onzin en snap ik realzidane wel, want ik denk dat iedereen van mening is dat zowel Ronaldo als Messi bij de groten horen.
Overigens vind ik niet dat Neymar echt teleurstelde deze wedstrijd. Hij liet mooie acties zien en speelde soms letterlijk met zijn tegenstanders. Misschien is hij inderdaad overhyped, maar hij heeft zeker talent en over een aantal jaar zou hij naar mijn mening weldegelijk kunnen strijden om de gouden bal.

4 juli 2011 om 01:10

4barca4 3 juli 2011 om 23:30 #331important add @realzidane22

Waarom zie jij alles toch als een aanval op jouw geliefde Real of Ronaldo? telkens weer als er iemand eens niet de loftrompet steekt over Real of Ronaldo ben jij er als eerste bij om te zeggen dat ze ''zeveren'' en meestal ook nog zo vreselijk irritant mensen woorden in de mond leggen en zaarop afzeiken. Hier ook weer met je ''.je doet hier precies alof Messi ineens 100 keer beter is dan Cristiano Ronaldo! zever '' Hij zegt alleen dat hij Ronaldo minder vindt dan Messi, jij maakt er toch van dat hij hem 100x beter vindt!? Word eens volwassen man.

ik log speciaal in voor dit

Als je hier iemand moet aanspreken van zoiets kun je beter bij

10messi33 zijn want owee als je iets verkeerds over messi zegt staat hij gelijk al klaar om iets tegen je tezeggen

Voor mij was Ganso wel een van de slechste braziliaanse spelers op het veld vanavond. jammer voor hun maar ja zaterdag weer

Wissel van Robinho kon ik niet begrepen. hij was mssn niet de beste maar zkr samen met pato de gevaarlijkste speler

De 2 grote landen laten het tot dusver afweten. Argentinië te solistisch ingesteld met een hele rare tactiek. Brazilië... tja. Eerste helft niet eens zo slecht. Tweede helft compleet ander verhaal.

Neymar heeft het lastig met de druk zo te zien. Jochie is pas 19. Laten we ophouden met die hype en hem in alle rust laten ontwikkelen. Wie weet kan hij het dan waarmaken. Maja...iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren.

Volgens mij moet iemand robinho uitleggen dat die man met dat gele shirtje bij hem hoort hahah

ON: Leuke wedstrijd , maar jammer genoeg werd er niet goed afgerond , neymar stelde teleur , wordt natuurlijk veel van je verwacht als je eenprijstkaartje van 45 miljoen heb , ,

jammer dat er geen doelpunten zijn gevallen ,

lekker begin van argentinie brazilie ,

Ik heb eigenlijk alleen genoten van de geweldige Pato en één prachtige pass van Ganso.

Pato die even een pass van Lucio over 60 meter volledig stil legt met een prachtige aanname. Waardoor hij zoveel tijd heeft en kan afleggen in de 16. Daarna nog een mooie aanname met zijn noppen en een geweldige knal op de lat. In de tweede helft had hij nog een keer zo'n prachtige aanname uit de lucht.

Dat is pas genieten, en techniek. En niet zo'n rare Neymar die leuke trucjes kan maar de bal bij een aanname wegschiet als van een trampoline. En telkens weer het tempo eruit halen door zijn man uit te dagen. Nou we zagen het, Rosales is te lastig voor hem.

Ik snap dat je hier van alles uitprobeert, maar Kaka en zeker Marcelo kan dit team zeker gebruiken. Beide creatief en een stuk beter dan wat er nu staat.

3 juli 2011 om 23:23

Ja ik zag het Rosales had zeer moelijke met Neymar allen jammer dat Neymar steeds bij Rosales weg kwam

En je wilt nu ook zegen dat Brazilië creatief mist?

3 juli 2011 om 23:34

Wil jij nu serieus zeggen dat Brazilië vandaag wel creatief bezig was dan? Kijk eens objectief en zeg eerlijk of Neymar of überhaupt Brazilië vandaag wat hebben laten zien.

3 juli 2011 om 23:44

Nee ze waren echt niet creatief allen wel had Neymar , Ganso , pato Robinho
elk een kans om goal maken .

Ik word dat gezeik beetje moei op elk teams , gister was iedereen aan het zeiken over Argentinië hoe alles moest en wat fout was en nu weer over Brazilië.

PS: maar meesten van jullie weten nog niet eens wat buitenspel is

3 juli 2011 om 23:47

Neymar was gewoon dramatisch, mag je voor het slapen gaan wel naar zijn poster kijken maar hij was gewoon heel slecht.

Kan toeval zijn, kan ook het verschil in niveau zijn.

Pato straalt 16 keer zoveel klasse uit.

4 juli 2011 om 00:18

Dat is jou mening maar 20 anderen mens zegen iets anders,want je geeft nu al een oordeel over hem

4 juli 2011 om 08:27

@brazilneymar

Ik vind het grappig dat je zelf constant alleen maar loopt te zeuren op het Nederlands elftal en vervolgens hier zegt moe te worden van het gezeik op elk team.

Beetje hypocriet vind je niet?

On: Brazilië mag toch nog wel een niveau beter gaan voetballen, willen ze het WK in eigen land winnen.

4 juli 2011 om 01:29

Ik heb naast Pato ook wel genoten van Rincon van Venezuela, erg leuke speler die een paar keer mooi het halve veld over solleerde.

Brazilië viel me eerlijk gezegd een beetje tegen, snapte niet helemaal waarom ze zonder echte spits speelde. Ze gokte puur op een bevlieging van 1 van de 3 aanvallers maar die lieten zich niet heel erg zien.

Oei, dat viel vies tegen. Vooral de talenten Neymar en Ganso hebben vielen zwaar tegen.

had ik tog goed voorspelt
kan gebeuren zo´n jong team voor het eerst een groot toernooi spelen
ben benieuwd hoe Mano waar k geen liefhebber van ben dit gaat aanpaken..

Helaas waren de goddelijke kanaries vanavond even niet zo goddelijk! Al hebben ze wel goddelijke talenten! Heb erg genoten van Neymar & en vond andre silva ook erg solide ogen! Maar het waren sommige ervaren spelers die mij teleur stelde! Zowel Lucio als alves vond ik af en toe paniekerig in het verdedigen. Ook vond ik het opvallent dat ik Brazilie regelmatig een lange bal vanaf eigen helft naar voren zag geven, niet helemaal wat ik had verwacht.

Daarin tegen moet gezegt worden dat Venezuela heel goed georganiseery heeft gespeelt en af en toe leuk probeerde te couteren!

Bolivia - Argentinië vond ik net zo'n knappe ''stunt'' dus de eerste is het niet. Voor de rest stelde het niet veel voor vandaag, weinig inspiratie en weinig puf zat erin. Daarentegen heeft Venezuela ook niets gebracht. 0-0 is daarom een terechte uitslag, al had ik zelf wel een doelpunt willen zien..

Leuke eerste helft, waardeloze tweede helft. Gek genoeg leek het wel alsof de techniek van de spelers de tweede helft ook opeens veel minder was. Als je ziet hoe Pato de eerste helft ballen stillegde denk je ''daaymn!!'' de tweede helft was het meer ''ouch!!''. Robinho en Neymar waren de eerste helft ook nog aardig dreigend, maar die waren de tweede helft echt totaal onzichtbaar. Alves had de tweede helft maar één goeie actie en Ramires en Lucas waren ook totaal niet in goede doen.

3 juli 2011 om 23:49

Echt gruwelijk die Pato!! Wat een aannames. Die lange ballen van Lucio en Silva zijn echt een geweldig wapen met iemand met de techniek van Pato voorin. Ik ben zeer onder indruk van Pato. Verder vond ik Ramires gewoon een drama. Weet die man dat je de bal in je eigen ploeg moet gehouden? Echt ontzettend veel balverlies had hij! En Neymar heeft mij weer niet helemaal kunnen overtuigen van zijn kwaliteiten. Volgens mij is hij gewoon te gehypet. We zullen zien of hij tijdens de Copa laat zien of hij echt die 45 miljoen waar is. Ganso kan ik niet echt over oordelen, maar hij gaf wel een paar mooie steekpassen. Alleen moet hij wat meer in het spel betrokken raken..

4 juli 2011 om 00:17

Ja idd. Ik vond Ganso na een tijdje ook echt geïsoleerd raken van het spel. Ik denk dat als bijvoorbeeld Ramires de bal krijgt, je als Ganso zijnde zo snel mogelijk jezelf aanspeelbaar moet maken voordat hij de bal verliest.

Eerlijk gezegd heb ik wel vertrouwen in Neymar, maar alleen dan als ik normaal kijk naar wat hij kan worden (een goede speler in de categorie van Nani etc) en niet naar wat de Braziliaanse media van hem verwacht (god op het voetbalveld). Die 45 miljoen wordt hij in mijn ogen nooit waard, daar is hij op dit moment simpelweg niet goed genoeg voor.

wisselde venezuela nou 4keer of lig het aan mij

Eerst van der Wiel en nu Rosales die Neymar van het scoren afhoud? Zou het Manolev ook lukken dan?

Verrassende uitslag, had toch wel verwacht dat Brazilie hier zou gaan winnen, wie niet zou je denken?

Heb de wedstrijd overigens niet gezien, maar Neymar viel dus tegen?

3 juli 2011 om 23:23

Hoe kun je dan zeggen dat Rosales.. Neymar van het score af hield.. als jij de wedstrijd uberhaubt niet hebt gezien vraag ik me dan af?

Ik snap niet dat men dan met zo iets komt..

Wat Neymar betreft.. hij speelde een goede wedstrijd.. met goede acties en passjes.. Had ook wat kansjes.. vooral in de 1e helft zette Pato hem goed vrij.. het is dat hij daar een speler uit wou kappen.. had hij meteen uitgehaald was het waarschijnlijk 1-0.. Daarna had hij er nog een goede kans.. waar hij vrij werd gezet net binnen de 16 hij maar op het laatste moment zat er nog een speler tussen waardoor de bal naast ging..

Pato had een paar goede kansen.. kreeg wilde passjes van o.a Ganso.. Neymar en ook 1 van Ramires.. Nam die bal altijd perfect aan.. maar de perfecte afronding ontbrak.. Toen kreeg hij er 1 van Alves.. maar toen was zijn aaname niet echt goed.. maar hij stond wel vrij voor het doel.. alleen sprong die bal net iets te ver van zijn voet af waardoor de keeper erbij kon..

Het was een goede eerste helft van Brazilie.. een wat mindere 2e helft.. maar ook met goede momenten erin..

Brazilie had hier pech.. dat de bal er maar niet in wou.. in de 1e heft was het gewoon wachten op de goal(s) maar zoals ik zei die vielen jammer genoeg niet..

3 juli 2011 om 23:29

@ Acolinho

Rustig maar hoor. Ik zei dat omdat ik hierboven iemand zag zeggen dat Rosales te lastig voor hem was. Aangezien hij tegen Nederland ook vanaf links speelde ging ik er voor het gemak even van uit in mijn niet eens serieus bedoelde eerste opmerking. Sorry.

3 juli 2011 om 23:40

@acolinho

Neymar speelde matig hoor, kwam zijn tegenstander nauwelijks voorbij, nam ballen verkeerd aan en had veel balverlies. Hij was totaal niet dreigend. Van iemand die elke dag in het nieuws is en het grootste talent van de wereld wordt genoemd had ik toch meer verwacht

3 juli 2011 om 23:46

@ King_messi

In mijn ogen speelde die jonge gewoon een goede wedstrijd.. Zoals ik zei gaf hij een paar mooie passjes en had hij ook wel een paar goede acties.. Zelfs ook een aantal kansen om te socren..

Ik snap ook niet hoezo zoveel mensen hem hier uit zitten te kotsen blijkbaar omdat hij te vaak in het nieuws komt de laatste tijd.. maargoed..

3 juli 2011 om 23:49

Ja weetje Neymar heeft nog meer druk op zijn schouders dan Messi ,want iedereen vergelijkt hem met Ronaldo, Pele .

Ik weet zeker dat Neymar volgende wedstrijd beter voetbalt

3 juli 2011 om 23:56

@brazilneymar

En Messi wordt vergeleken met Bombarda en Thomas Buffel?

WTF dude... wat is dat voor een sheize argument.

Neymar wordt veel te veel gehyped...hij moet zich in alle rust ontwikkelen om überhaupt een keer die gouden bal te winnen.

4 juli 2011 om 00:10

Is het niet zo dat wij van jullie gewonnen hebben Brazilneymar?
Je bent zo subjectief als het maar kan betreffende Neymar. Waarom zou ik boos op hem zijn als we ten koste van Brazilie naar de halve finale v/h WK zijn gegaan haha, wat een non argumentatie weer.

Dat je kamer volhangt met posters van Neymar wil niet zeggen dat hij god is in alles wat hij doet, hij speelde gewoon geen goede wedstrijd. En als je denkt dat er meer druk op zijn schouders ligt omdat Neymar word vergeleken met Pele en Ronaldo... Messi wordt gezien als iemand die boven die 2 voorgenoemden uitstijgt dus wie heeft meer druk dan?

Ik heb hier nu een paar waardeloze reacties van je gezien en vooral kinderachtig. Kijk 1x objectief naar het spel en kom dan weer eens terug op aarde.

3 juli 2011 om 23:26

Ja Neymar viel tegen allen jammer genoeg dat hij wel veel kans had om een goal maken :P

3 juli 2011 om 23:41

Als hij veel kansen heeft om te scoren, maar dat niet doet dan valt hij toch juist tegen

4 juli 2011 om 00:02

Manolev zou het niet lukken.. Haha, dat gaat hem niet worden .

Inderdaad. Brazilie had toch echt moeten winnen, maar dit kan natuurlijk een keer gebeuren. En Neymar viel inderdaad tegen. Alleen vond ik verre weg de slechtste van het veld Ramires. Die man had 9 van de 10 ballen die hij paste balverlies.

In verdedigend opzicht hebben ze geen probleem ik denk zelfs dat ze de beste verdedeging ter wereld hebben die ook heel breed is met Dani Alves, Maicon, André Santos, Marcelo, Thiago Silva, David Luiz , Luisão, Lúcio, Rafael, Fabio, Breno, Danilo en Adriano. Maar aanvalend viel vies tegen en dan vooral over de 2de helft gesproken

Brazilie was beter, maar echt geniaal vond ik ze niet. Net als Argentinie is dit geen beste start. Dani Alves, Robinho en Neymar vind ik een beetje van de foute kant met hun kapsels

Brazilië , Argentinië moesten gewoon winnen maar als elke tegenstander de hele wedstrijd gaan verdedigen dan kan je bijna niks .

Brazilië had vandaag zeker met 3-0 moeten winnen gezien de kans van hun .

EN hoe venezuala voetbalt is geen voetbal maar dat is gewoon voetballen verpesten vind ik

3 juli 2011 om 23:20

Verpesten? Ik beschouw het eerder als harder optreden Als Brazilie redelijke afmakers voorin had die in vorm waren, zou het inderdaad 3 - 0 worden. Maar het lijkt wel alsof alle spitsen uit vorm zijn.

3 juli 2011 om 23:30

oc nee krijgen we die onzin weer ''uit Vorm '

Brazilië had vandaag gewoon geen geluk daarom kwamen goals niet

PS: wat is er zo knap aan om 0-0 spelen tegen Brazilië? Niks Nopes

3 juli 2011 om 23:33

Dus hiermee bevestig je dat je denkt dat Brazilie elke duel wint vanwege geluk? Zwak ..

3 juli 2011 om 23:44

@climowicz

Eerder dat ze pech hadden en daarom niet scoorden

Maar ook ik vond ze niet denderend en denk niet dat ze in vorm waren.

4 juli 2011 om 00:07

@climowicz

De spitsen van Brazilie uit vorm? Pato is echt niet uit vorm! Die man speelde een fantastische wedstrijd. Die ballen die hij uit de lucht aannam. Echt subliem. Hij had gewoon pech dat hij op de lat schoot. Verder is Neymar ook niet uit vorm. Die jongen heeft gewoon teveel druk. Maar gaande weg het toernooi verwacht ik dat hij beter gaat spelen. En Robinho is eigenlijk altijd zo. Je weet nooit of hij de wedstrijd goed is of niet. Hij is eigenlijk de helft van de wedstrijden geweldig en de andere helft matig/slecht.

4 juli 2011 om 00:17

La Pulga
Wat mij opgevallen is, dat de spitsen de kansen niet konden afmaken. Brazilie had Ronaldo Luis nodig , iemand die de kansen gewoon kon benutten en een wedstrijd openbrak. Pato speelde redelijk, maar nog niet goed genoeg.

3 juli 2011 om 23:26

Hou de eer hoog voor je zelf! Laat je niet kennen! Maar neem van mij aan dat je wat voetbalslimheid mist. En dat de emoties je parten spelen! Vond Brazilie niet goed spelen werkelijk waar. En Neymar is zo overhyped. Vind Ganso daar en tegen een leukere voetballer!

3 juli 2011 om 23:28

je bent net zo´n huilelbalk als Neymar.
De schuld zoeken bij kleine voetballanden, wat een armazalige verklaring zeg.
Je zou juist respect moeten hebben voor Venezuela, de wijze hoe ze zich aan het verbeteren zijn.
steeds meer Venezolanen spelen in europa tegenwoordig.
Vijf jaar gelden won Brazilie met 10 vingers in de neus. Die tijd is voorbij en blijkbaar tot grote frustratie van jou.

3 juli 2011 om 23:58

Wat wil je dan dat ze tegenstander doet? Volop op de aanval gaan spelen? Dan maakt Brazilië je natuurlijk af. Hetzelfde geldt voor Argentinië, Venezuela heeft echt gestreden voor dit gelijk spel en dat moet je accepteren.

Volgende keer beter voor jou Brazilië en Neymar .

4 juli 2011 om 00:09

Ja ik gun ze het wel hoor maar ze moeten nu niet gaan denken ,dat Brazilië niet van Venezuela kan winnen want als Brazillie had genoeg kans om Venezuela afslachten

1x Neymar
1x keer Ganso
1x keer Pato
1xkeer Robinho

Ik lach me kapot als Uruguay er met de Copa vandoor gaat

Brazilie was wel beter maar als je ze er niet inschiet loop je achter de feiten aan!

De fout die Mano maak is om Kaka en Marcelo thuis te laten.ik miste daar egt Kaka die een beetje leiding heeft en het spel beheerst en Marcelo met zijn geniale aanvallen.

Brazilie is net als Argentinie. Ze hebben topspelers, maar het is geen team, ze gaan niet voor elkaar door het vuur en ze hebben beiden twee matige coaches aan het hoofd staan. Deze landen zullen op het wk in 2014 ook niet bij de topfavorieten horen. De laatste wedstrijden van Brazilie waren niet om aan te zien, schandalig slecht en de resultaten waren ook erg bedroevend.

3 juli 2011 om 23:52

Brazilië is geen team? heb je wedstrijd vandaag wel gezien?

4 juli 2011 om 00:12

Ja, 0-0 was de einduitslag. Gezien het egoïsme van de aanvallers was dit niet gebeurt ware het een echt team zoals El Fenomeno bedoelt.

zwakke wedstrijd en het zal zeker beter moeten met Brazilie wil men die beker willen winnen

In navolging van de opmerking van Alves:

Messi verklaart povere Alves: 'hij mist zijn ploeggenoten bij Barcelona'

Triest om te zien dan Brazilië met al die sterspelers afhankelijk is van individuele kwaliteiten en dat die kwaliteiten niet genoeg zijn om een verdedigend team te verschalken. Zo zie je maar weer dat voetbal een teamsport is en dat sterren slechts sterren worden bij de gratie van de rest van het team.

3 juli 2011 om 23:33

@chevalrick

Dat is inderdaad de keiharde waarheid. Dit zijn niet de jaren 50, 60 of 70 waarin je in je eentje je team wereldkampioen kon maken.

Tegenwoordig zijn zelfs landen als Noord-korea moeilijk te verslaan. Voetbal = teamsport.

Een goed team met weinig individuele kwaliteit > een team met solisten.

Duitsland tegen Argentinië bijvoorbeeld... veel minder individuele kwaliteiten... maar als team 10 keer de betere. En wat was de uitslag ook alweer?

3 juli 2011 om 23:46

wordt er van Alves 1 verwacht van wat er van Messi wordt verwacht ?

besides Alves heeft al 2 prijzen gewonnen met Brazilië !

(o.a. Copa America 2007 waar hij zelf in de finale scoorde)

3 juli 2011 om 23:50

@deni$how

Nee, tuurlijk niet. Alleen vind ik niet dat je van 1 speler kan verwachten dat hij ze wereldkampioen kan maken. Daarvoor is voetbal veel te ver ontwikkeld.

4 juli 2011 om 00:24

Nee maar je verwacht op zn minst een goaltje op 2 Wk´s van zon speler.

4 juli 2011 om 00:28

@deni$how

True. Dat gaat ongetwijfeld nog wel komen. Althans.. hij heeft er natuurlijk wel de kwaliteiten voor lol.

had eigenlijk toch wel verwacht dat Braziliie zou winnen.

Brazilë was veel beter, maar krijg niet zoveel kansen. Ze haddeneen paar 100% kansen zoals dat schot op de lat van Pato, die in mijn ogen wel 1x mocht scoren. Hij had soms net die aanname niet jammer genoeg. Ik vind het trouwens erg raar dat Hulk niet eens is opgeroepen!!! Op de bank kan ik nog wel begrijpen, maar gewoon niet meenemen? Vind Hulk sowieso beter dan Fred.

@ joostjuh14

Zoals ik al aangaf in m'n laatste reactie ( live meepraten ) zou ik er ook niet
raar van opkijken als een land als Uruguay er met de titel
vandoor gaat

Over Neymar weet ik het nu zeker! Die gaat never nooit het niveau van bijv
een Messi halen! Messi was op z'n 19de al zoveel verder !

Ganso heb ik echter wel van genoten! Is een veel betere teamplayer, en strooit
met mooie pasjes :D Daar gaan we ook nog veel van horen denk ik!

Fijne avond allemaal :D

Ik zou wel eens de Europese spelers willen zien na een hele seizoen gevoetbald te hebben en ook continentale beker toernooien. Logisch dat ze niet in top vorm zijn. Je kan toch niet meteen verwachten dat het superieur braziliaanse samba wordt ? Brazilie was wel beter maar zo een wedstrijd moet je wel winnen natuurlijk. Ze kunnen en moeten veel beter want anders loopt het weer niet goed.
Ook is het pas de eerste grote toernooi voor een paar en dat is toch ook weer spannend.

En Brazilie heeft zulke goede voetballers, ze roepen altijd de minderen op , op het middenveld vind ik. Kaka vond ik altijd goed voor Brazilië spelen maar dat vinden zij blijkbaar niet.

En zoals El Fenomeno al zij de coaches kunnen er niks van. Misschien een leuke uitdaging voor Guus na Turkije lol.

3 juli 2011 om 23:47

volgens mij hebben we in europa ook elke 2 jaar een toernooi, namelijk een ek en een wk.
Ik heb nu drie wedstrijden gezien deze copa en ik vind het niveau echt bedroevend.

Een potje om even in te komen laten we het daar maar op houden, uiteindelijk zie ik toch wel argentinie en brazilie weer in de finale staan.

3 juli 2011 om 23:47

Kon je wel eens gelijk in hebben. De enige concurrenten lijken mij Uruguay en Mexico. Mexico heeft er net een toernooi opzitten, dus dat wordt 'm ook niet. De Uruguayanen heb misschien een kansje... We wachten af :P

4 juli 2011 om 00:25

Mexico heeft wat je zegt al een toernooi gehad en daarnaast is er onderhand een heel andere selectie aanwezig op de copa

4 juli 2011 om 00:15

Ik hoop op Chili! Prachtig team is dat, met prachtige spelers als Sanchez, Fernandez, Medel. Al is het wel spijtig dat Bielsa weg is.

Ik voorspelde het al eerder, argentinie en brazilie winnen de copa niet. Ze laten gewoon te weinig zien en zijn niet in vorm. Ook lijken beide coaches alleen op de kwaliteit van de individuen te leunen ipv een groepsgevoel te creeeren.

Oh man,wat wordt er toch weer snel getwijfeld over Brazilie.
Het is nooit makkelijk geweest voor Brazilie of Argentinie tijdens de copa,ze hebben altijd moeite bij elke wedstrijd en kunnen zomaar punten verliezen tegen bijna elke land uit Zuid Amerika.
Brazilie is ook een goal afgekeurd nadat een verdediger de bal met zijn arm redde nadat robinho de bal langs de keeper had geplaatst.meestal heeft brazilie aan een goal vaak wel genoeg om te winnen en vooral vandaag hadden ze het hard nodig.
En wie Brazilie kent weet dat ze altijd groeien in toernooien en ik denk dat ze dus veel beter gaan voetballen volgende wedstrijd en zo dus gewoon verder gaan.

Echt he, zo leuk dit. Vroeger had je eerst Ronaldinho kennen jullie die nog? Met alle mooie trucjes die hij deed scharen, akka's hupsakee. Nu is er een speler waarvan mensen het erover eens zijn dat hij wel eens best in de buurt van Messi zou kunnen komen en nu voelen jullie je aangevallen en zeggen jullie dat die trucjes nergens op slaan? Jullie kregen bijna een climax van de dingen die Ronaldinho deed en Neymar doet precies hetzelfde en nee jullie vinden hem arrogant van de 2 wedstrijden die jullie hebben gezien. Net als met C.ronaldo iedereen vond hem altijd arrogant maar ze hebben niet de Portugese documentaire over Ronaldo gezien dat hij bij elke club waar hij heeft gespeeld 1 uur van te voren al op het veld stond terwijl spelers nog niet eens van huis waren vertrokken en dat hij na de training nog even een uurtje vrije trappen stond te nemen terwijl ze teamgenoten al lekker zaten te vozen op de bank met hun senoritas. Jullie zien bijvoorbeeld ook niet bij Neymar dat deze jongen al van jongs af aan vol geconcentreerd is op voetbal en met niks anders bezig was dan voetballen, dag in dag uit. Zijn reden? Om een groot voetballer te worden en een voorbeeld te zijn voor alle kleine arme voetballertjes daar en om ze familie te kunnen onderhouden. Het is heel leuk hoor die jongen belachelijk maken achter je computertje maar zonder dat je je echt verdiept in de persoon is het gewoon een onzinnige subjectieve mening.

Daarbij kom op stel je hebt een zoon, hij is 19 jaar. Hij speelt voor Ajax bijvoorbeeld en speelt daar de sterren van de hemel en bezorgd Ajax bijvoorbeeld persoonlijk de Europa League en staat daardoor als 19 jarige speler tussen van Persie, Sneijder, Robben etc en zou nog een zeer belangerijke speler zijn die bijvoorbeeld een Kuyt uit de basis heeft gespeeld. Wat hadden wij hier in Nederland gezegd? De nieuwe Cruijf is geboren. Wees allemaal alsjeblieft is wat objectiever want ik wil bijna me computer uitzetten uit irritatie, Neymar is niet overhyped hij is een speler die als 19 jarige zijn eigen club naar de Copa Libertadores heeft geleidt, het WK U20 persoonlijk met Lucas de Moura heeft binnengehaald, die een vaste basis speler is in het Selecao en door elke topclub in Europa is begeerd. Hij is een toptalent, en hij gaat jullie stuk voor stuk op jullie mond laten vallen, want jullie vergeten het hij is nog een tiener, en nu al zo goed. Over 3 jaar heeft hij een Copa Libertadores achter de rug, 3 seizoenen bij een topclub achter de rug en is hij 23 jaar, dan is hij een nachtmerrie voor elke verdediger.

De Braziliaanse spelers waren tevreden want hun haar zat goed. De spelers hadden volgens mij meer in de spiegel gestaan dan een fatsoenelijke warming up.

Wat een verschrikkelijke wedstrijd. Brazilie speelde zonder glans, terwijl Venezuela gewoon niet beter kon dan dat ze gisteren speelde. De sterren van Brazilie stelde flink teleur. Pato (teveel buitenspel en slechte aannames), Robinho (slechte steekpasses en teveel balverlies) en Neymar (teveel balverlies en slechte acties) speelde echt heel slecht.
Wil Brazilie nog serieus een gooi doen naar de Copa America, dan moeten ze beter voetballen dan die 2 uur verspilde tijd gisteren.

Ik heb alleen de eerste helft gezien en daarin vond ik Brazilie wel de betere ploeg maar het was niet echt overtuigend. Ik kon me echter niet voorstellen dat Venezuela stand zou houden...

Ik voorspelde al een hele lastige wedstrijd voor Brazilië en deze uitslag verbaast mij dan ook totaal niet. Brazilië heeft goede voetballers, maar het team van gisteren bevat teveel spelers die nog talent zijn en ook een paar matige spelers. Men verwacht in Brazilië grootse dingen van dit team, maar dit team is nou eenmaal drie klassen minder dan de grote teams waar ze ooit wereldkampioen mee zijn geworden. Ook tegen de grote landen van het afgelopen WK, Spanje, Nederland en Duitsland is dit team niet opgewassen.

Neymar en Ganso zijn grote talenten, maar moeten eerst maar eens rijpen in Europa voor zij op dit niveau het verschil kunnen maken. Robinho, Lucas, Ramires en Santos komen gewoon echt tekort voor een team dat wereldkampioen wil worden. Op de lange termijn is het goed dat de coach Ganso en Neymar al het vertrouwen geeft. Voor succes op de korte termijn kun je beter voor de volgende opstelling kiezen.

Cesar
Alves
Alex
Silva
Marcelo
Hernanes
Jadson
Lucas
Hulk
Nilmar
Pato

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren