Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax wil Stekelenburg tot 2015 en gaat niet vol gas voor Sigthórsson

Laatste update:

Eerder deze maand zei Rob Jansen al dat het niet ondenkbaar is dat Maarten Stekelenburg bijtekent bij Ajax. Nu is duidelijk dat de Amsterdamse club werkelijk een nieuwe aanbieding heeft laten uitgaan naar de 28-jarige doelman. Die bevat een verlenging van drie seizoenen, tot 2015 in plaats van tot 2012. Stekelenburg beraadt zich op de aanbieding, maar een transfer blijft de voorkeur genieten.

/

De keeper van het Nederlands elftal stond de afgelopen tien seizoenen in bijna tweehonderd competitieduels en daarbij nog veel beker- en Europese wedstrijden tussen de palen voor Ajax. Volgend jaar zomer loopt zijn contract ten einde en eerder dit seizoen gaf de doelman uit Haarlem al te kennen dat hij na dit seizoen zou vertrekken. Het blijft de laatste weken echter stil rondom de veertigvoudig international, die door een gebroken duim aan de kant staat.

“Het is duidelijk dat Maarten graag een overstap naar een grote competitie en een aansprekende club maakt”, legt zaakwaarnemer Jansen uit in het Algemeen Dagblad. “We willen graag horen wat Ajax nog wil. Met Ajax praten we uiteraard verder omdat de club een goede werkgever is gebleken, we gaan beschaafd met elkaar om en dat is heel wat waard in deze wereld.” Naar schatting moet Stekelenburg zo'n vijf miljoen euro kosten.

Kolbeinn Sigthórsson
Met de belangstelling voor AZ-aanvaller Kolbeinn Sigthórsson doet Ajax momenteel niet heel veel. De Alkmaarders willen vijf miljoen euro voor de IJslander hebben. Ajax vindt dat teveel geld, AZ wacht nu op andere geïnteresseerde partijen voor de aanvaller. Sigthórsson (21) maakte dit seizoen vijftien goals en heeft nog een contract tot volgend jaar zomer in het AFAS Stadion.

Vijf miljoen euro voor Kolbeinn Sigthórsson is

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat zou heel mooi zijn, eindelijk een ajacied die zn hele carrière bij ajax zou spelen.

13 mei 2011 om 08:18

Nou verwacht er niet te veel van. Stekelenburg gaat echt niet bijtekenen en blijft sowieso zijn hel carriere niet.

13 mei 2011 om 08:36

Nee ik verwacht het ook niet, maar het zou wel heel mooi zijn, want hij is een wereldkeeper.

13 mei 2011 om 09:11

Buiten het feit dat ik het niet verwacht lijkt het me ook zeer onverstandig voor Stekelenburg. Tijd voor die jongen om nog meer stappen te maken en nog beter te worden!!!

En Piet Keizer was al een ajacied die zn hele carriere bij Ajax speelde. Dus er zijn er wel degelijk Ko en

13 mei 2011 om 09:51

Snap niet dat hij dit doet. Hij moet nu weg hijs is nu op zijn top keept geweldig. Vind het zeker een van de betere keepers in Europa. Het nadeel heeft hij natuurlijk dat ie al wat ouder is (28) waardoor veel clubs naar jongeren keepers kijken. En voor mijn gevoel zijn er ineens een stuk of 4 a 5 keepers die het heel goed doen en nog een stuk jonger zijn. Ik zou lekker naar het buitenland gaan. Desnoods Schalke 04 ( niet dat er iets mis is met die club maar ik vind Stekelenburg het type keeper voor Manu, Arsenal dat niveau.

13 mei 2011 om 11:10

Hoe oud was vd Sar toen hij naar Manu ging. Dik de dertig gepasseerd. Een keeper van 28 is nog niet oud. Natuurlijk, Neuer en met name de Gea zijn een stuk jonger, maar met name de Gea is natuurlijk wel een risico. Al verwacht ik heel veel van de Gea, zou ik meer vertrouwen hebben in Stekelenburg als ik iemand moest kopen. Bovendien is Stekelenburg echt een koopje, terwijl Neuer en de Gea waarschijnlijk heel duur zijn.

13 mei 2011 om 11:15

Of hij tekent juist bij zodat bij een evt. transfer Ajax meer aan hem kan verdienen...
5 miljoen voor Sigthorsson vind ik toch nog iets te veel, ik denk dat 3/4 miljoen wel zijn marktconforme waarde zou zijn. Hoop dat Ajax er goed mee doet om niet mee te gaan met die 5 miljoen.

13 mei 2011 om 13:00

Ik weet niet of 5 miljoen teveel geld is voor een spits die 15 doelpunten heeft gemaakt. Ajax wou voor Bas Dost maximaal 4,5 miljoen geven en die heeft minder laten zien dan Sigthorsson. Ik vind 5 miljoen als je het zo bekijkt wel een acceptabel bedrag.

13 mei 2011 om 13:17

@marcossss: Dat is teveel geld zeker als je weet dat zijn contract nog maar 1 jaar duurt. Die speler heeft dit seizoen aardig gescoord maar daarvoor viel hij ook niet op. Ik zou het verstandig vinden van Ajax om niet blind de portomonnee te trekken en gewoon zeggen zoveel willen wij betalen en anders niet. Mocht hij niet verkocht worden kan je altijd volgend jaar weer terug komen en kan je hem misschien gratis ophalen.

Toch zie ik nog steeds liever Matavz van Groningen komen die lijkt me beter bij Ajax passen maar kost wel een heel stuk meer dan Sigthorsson.

Leuk dat Ajax Stekelenburg wil houden maar dat zou wel betekenen mocht hij bijtekenen dat je Vermeer moet verhuren lijkt me niet dat die jongen nog 2 jaar als 2de keeper wil fungeren....het zou mooi zijn want Stekelenburg is beter dan Vermeer maar Ajax kan die 2 keepers niet jaren nog vast houden er zou eens een keus gemaakt moeten worden anders kan je straks krijgen dat beide keepers tegelijk weggaan en dan zit je helemaal met de gebakken peren.

13 mei 2011 om 19:40

Zoveel betaalde barcelona niet eens voor Affalay laat staan Ajax voor Sig....

14 mei 2011 om 00:56

Ja piet keizer was al een lange tijd geleden, maar tegenwoordig gaan alle spelers naar andere clubs.

5 miljoen voor een speler met een 1 jarige contract!
das wel veel ja, hopen dat ze er uit komen!

13 mei 2011 om 08:28

aan de andere kant, je kan een keeper van (in mijn ogen) wereldniveau ophalen voor 5 miljoen euro... Dat de topclubs niet in de rij staan verbaast mij...

Verder hoop ik ook dat hij blijft, maar voor hem is het beter om te gaan. Heeft in Amsterdam een mooie tijd gehad en is duidelijk toe aan iets nieuws. En het zou ook lullig voor Vermeer zijn als hij weer een jaar moet banken..

13 mei 2011 om 08:31

Waarom? Vermeer doet het uitstekend.
En ipv dat we problemen maken om een keeper, kunnen we eerder ons zorgen maken over een echte spits.

13 mei 2011 om 08:41

Ajaxart heeft het over Sigthorsson, en dan is 5 miljoen inderdaad heel veel geld ja voor iemand met een eenjarig contract die nog niet veel gepresteerd heeft. Goed dat Ajax hier geduld betracht want als er geen andere clubs dat bedrag op willen hoesten gaat die belachelijke vraagprijs vanzelf omlaag. Stekelenburg is trouwens wel een koopje, ik snap niet dat er zoveel topclubs liggen te slapen. Ik zou als ik hem was slim zijn en mijn contract uitdienen om zo volgend jaar naar een absolute topclub te kunnen met mijn transfervrije status aangezien dit jaar Neuer en De Gea in de spotlights staan, daar kun je moeilijk tegenaan boksen zonder speelminuten met je gebroken duim.

13 mei 2011 om 09:12

Kan me niet voorstellen dat Steek bij gaat tekenen. Die wil graag weg en bijtekenen betekent dat hij voor geinteresseerde clubs een stuk duurder wordt.
Vwb de spitspositie: ik heb de hoop op Huntelaar nog niet opgegeven. En die heb ik 10x liever dan die ijslander van 5 mln die pas een half seizoen presteert.

13 mei 2011 om 09:28

Dat hoeft niet, hij kan ook zijn contract verlengen met een gelimiteerde transfersom erin. Dit geeft Ajax de zekerheid dat ze geld voor hem krijgen (ook al blijft hij nog een jaar) en geeft Steek zekerheid dat hij nog een tijdje kan wachten tot die echte topclub komt en niet opeens voor een subtopper moet kiezen.

13 mei 2011 om 09:50

Ja, maar hij kan nu voor 5 mln weg en volgend jaar voor niets. Die gelimiteerde transfersom zal bij een verlenging ongetwijfeld hoger zijn dan 5 mln en dan is maar de vraag of de clubs nog geinteresseerd zijn. Maar van mij mag hij blijven hoor. Ben alleen bang dat Vermeer dan vertrekt en dan moet je maar afwachten wie je voor het transfergeld van Steek weer op kunt halen..

Ik gun Stekelenburg een mooie transfer. Tuurlijk, voor Ajax is het geweldig als hij blijft, maar een speler met de klasse van de Steek verdiend het gewoon om structureel op het allerhoogste niveau te spelen. Ik vind het nog steeds apart dat Man Utd niet al op de stoep staat. Zeker voor dit bedrag.

13 mei 2011 om 09:02

Het zou beter zijn voor Ajax als hij wel vertrekt. Krijgen ze geld en Vermeer vind ik een prima opvolger

13 mei 2011 om 10:50

Het geld dat ze krijgen is te verwaarlozen als je kijkt naar de klasse die je in het doel hebt staan. Ik vind Vermeer een goeie keeper, maar Stekelenburg is van uitzonderlijk niveau. Dus voor het geld hoeft het echt niet te gebeuren. Willen we volgend jaar Champions League spelen, dan hebben we meer aan de Steek.

Oh w8.. die Rik van der Boog/henri van der Aat regelen nog deze dingen...

Laat dan maar, berichtgeving doet er straks niet veel meer toe

Stekelenburg kost maar 5 miljoen?! Dan lopen de topclubs wel heel erg te slapen hoor, want dan heb je voor weinig geld gewoon een topkeeper in huis.

Tja, en 5 miljoen voor Sigthorsson... Dan kun je misschien nog beter 2 miljoen meer uitgeven voor Matavz (want die kost geloof ik zo'n 7 miljoen).

13 mei 2011 om 08:36

Misschien lopen die topclubs juist niet te slapen, die weten & zien ook dat Stekelenburg eigenlijk pas 1 tot anderhalf goed seizoen draait. En ja op het Wk was ie goed & ja in 1 of 2 wedstrijden in de Cl van dit jaargang heeft ie Ajax gered van een monster nederlaag (sowieso tegen Real) maar het zijn alleen de Ajaxieden & de chauvinisten die Stekelenburg de hemel in prijzen. Stekelenburg is een goede keeper dat geef ik toe maar dan wel gebasseerd op de Nederlandse competitie! Internationaal kun je hem geen topper noemen want bij Oranje heeft ie een geweldige ploeg om hem heen staan waarbij Oranje altijd wel weet te scoren & dus loop je minder tegen een nederlaag aan maar ik wil het nog wel zien wanneer van Bommel & de Jong er allebij niet zijn om de verdediging te helpen & bij Ajax speelt ie te weinig topwedstrijden op internationaal niveau.

13 mei 2011 om 08:56

Internationaal kun je hem geen topper noemen omdat ie een geweldige ploeg om zich heen heeft?
Ja, eigenlijk is van der Sar ook een zeer middelmatige keeper, maar door die fantastische ploeg om hem heen valt dat niet zo op.

Wat een regelrechte onzin zeg. Alsof Heitinga die bal tegen Brazilië uit de kruising tikt? Of Matijssen met een geweldige reflex het schot van Stoch weet te keren.
En niet te vergeten die redding tegen AC Milan thuis. Werkelijk buitenaards die reflex.

Stekelenburg is een uitstekende keeper voor elke topclub, zonder twijfel. Zijn traptechniek is ook heerlijk. Hij legt die bal vrijwel elke keer precies neer waar ie m wil hebben.

Maar uiteraard praten we onze spelers graag naar beneden wanneer ze nog in Nederland spelen. Zo zou Suarez het ook nooit redden bij een topclub toch?

13 mei 2011 om 09:07

Ja hoor... 1 van de beste keepers van het WK en hij heeft het alleen in de Ned. competitie bewezen??? Zeker net als dat Suarez dat heeft gedaan?

Iedereen kan zien dat Stekel een topkeeper is die bij elke topclub zal slagen. Juist jouw club kan hem volgens mij heel goed gebruiken. Veel betere opties zijn er niet voor United.

13 mei 2011 om 09:24

Er is een reden Dat clubs als Juventus, Manchester United, Arsenal, Tottenham Hotspur en Liverpool (naar ik weet) interesse toonden.

Naar mijn mening moet Ajax zeker meer dan 5 miljoen vragen. Als Neuer 20 kost met nog 1 jaar contract, moet Stekelenburg toch minimaal 10 miljoen opbrengen. En dat is in lijn met de bedragen die tot nu toe zijn genoemd in de media, 10-12 miljoen.

13 mei 2011 om 09:26

Miscchien ligt het wel een beetje aan het inschattingsvermogen van Man U met betrekking tot keepers. Van der Sar konden ze ook gratis halen maar na 1 jaar haalde ze hem alsnog voor 5 mln ofzo misschien wel meer. Als je niet kan zien dat Stekelenburg een topkeeper is dan moet je echt even dat slaap uit je ogen wrijven.

13 mei 2011 om 09:43

Manufanforever
Je moet naar het talent kijken he. Al gaat Berbatov hier spelen is ie niet in een keer beter of slechter.
Overigens werkt dit altijd zo in de NL competitie. Toch heeft die eredivisie meer wereldvoetballers voortgebracht dan bv Engeland. Je moet je altijd baseren op het talent van de speler zelf, niet op die van hen om hem heen. Natuurlijk neem je dxat laatste mee maar het is ondergeschikt.
Stekelenburg moet je gewoon als Ajax 12 mio voor vragen, kan makkelijk, anders ben je een koopman van niks en moet je wellicht even bij Porto gaan kijken. Een van de beste keepers ter wereld. Ik verwacht ook dat hij gewoon naar Man.utd. gaat voor een mooie prijs al ga ik uit van logica.

13 mei 2011 om 11:53

Kan je wel willen maar de realiteit is dat keepers uit Nederland (kleinere competitie sterkte) gewoon voor minder dan hun duitse of engelse collega's weggaan.

Neuer is een uitzondering. Leeftijd speelt daar een grote rol. Jonge keeper, halve finale CL. Vaste keeper van het duitse elftal. Allemaal dingen die in zijn voordeel spreken ten opzichte van Stekelenburg.

Denk dat hij te graag naar een buitenlandse competitie wilt gaan en dat begrijp ik best, hij is 28 en wil nog 10 jaar in het buitenland keepen. Verder zou ik het niet eens zo heel erg vinden, Vermeer is een prima vervanger en als Stekelenburg nog langer hier blijft zal Kenneth gaan.

13 mei 2011 om 08:25

Dan ken jij Kenneth nog niet heel erg goed. Het is een jongen die uit Amsterdam komt een jongen van de club. Hij heeft jaren op de bank gezeten en nooit gezeurd. Het is een echte prof voor vele voorbeelden. Het is wel beter als Vermeer aan spelen toe zal komen. Maar hij zal nooit Ajax verlaten. Ik vergeet nooit dat hij heeft gezegd in een interview dat hij ze hele leven bij Ajax wilt spelen. Ook omdat hij mede hier groot is geworden en gemaakt is hoe hij nu is.

Het is geen speler die potentie heeft om voor zich zelf te gaan. Het is meer een speler die liefde aan de club geeft. Dan aan ze eigen portemonnee en ze eigen status.

13 mei 2011 om 08:28

Dan zouden ze hem moeten verhuren aangezien hij al 25 is en alleen aan spelen toekomt als Stekelenburg niet speelt. Wanneer Stekelenburg zijn contract ook nog wordt verlengt kan ie pas vast gaan keepen als hij 27 is, denk zelf dat hij toch wel graag speelt.

13 mei 2011 om 08:29

Dat snap jij het voetbal niet hoor lodeiro.
Je zegt het zelf al: ''ik vergeet nooit dat hij heeft gezegd in een interview dat hij ze hele leven bij Ajax wilt spelen''

Dat laatste woordje is cruciaal!! Spelen!! Vermeer heeft tot nog toe geduld gehad en te maken gehad met blessures en af en toe basis gestaan zoals nu en onder van Basten waardoor hij het gevoel heeft er dicht bij te zitten. Als Stekelenburg bijtekend en in de zomer daadwerkelijk blijft is de kans groot dat Vermeer ergens anders wil spelen, desnoods op huurbasis. Dus leuk verhaal van je, maar dat klopt voor geen meter.

Kolbeinn Sigthórsson voor 5 miljoen vind ik zelf ook teveel. Iemand die één seizoen redelijk tot goed presteert. Stekelenburg gun ik een buitenlandse club hij is altijd trouw met de club. En geeft zelf toe voor een nieuwe stap. Maar ik hoop ook dat hij bij tekent ik hoop het wel. Het is wel iemand die gemiddeld per seizoen 15 punten pakt voor een club.

13 mei 2011 om 08:31

Als je 3,5 miljoen voor Lodeiro betaald dat is 5 miljoen voor Sigthorsson een schijntje. Duidelijk dat velen hier deze jongen nog nauwelijks hebben zien voetballen. In alles is hij een topper in dop. Aanname, snelheid, mentaliteit. Zou ook zeker niet misstaan als ajax een speler koopt die boven de 1.60 m. uitkomt. Fysiek is hij ook al één van de sterkeren.

13 mei 2011 om 08:35

Weet niet waarom je Lodeiro bij deze discussie er bij haalt. Het is totaal niet relevant om een andere speler bij te betrekken. Wat wel relevant is dat Ajax zich niet laat verkopen door een Nederlandse club. Dat gebeurd vaker als Ajax ergens aanklopt word de prijs in een 3x verhoogt. Terwijl we gewoon weten dat hij het helemaal niet waard is. Vroeger in het verleden is het vaker gebeurd. Nu stappen we daar van af we gaan niet mee met gekke bedragen.

Sigthorsson is een geweldige spits daar niet van. Maar voor iemand die één jaar een contract heeft. Direct 5 miljoen te betalen lijkt me wel erg veel. Het is wel iemand die maar één seizoen goed heeft gepresteerd. Het kan wel een talent zijn die volgens jou een topper kan worden.

13 mei 2011 om 08:46

Grappig is dat je opmerkt dat Ajax zich niet laat verkopen door een Nederlandse club. Wellicht is dat dit nu (tijdelijk?) zo lijkt maar het recente verleden leert ons toch anders. Voor een buitenlandse club geldt dit overigens niet? Voorbeelden zoals Cvitanich en weer Lodeiro bewijzen de onzin van jouw stelling. Overigens is het vrij voor de hand liggend dat ik Lodeiro als voorbeeld kies voor een veel te dure transfer gezien je nickname. Moet je verder niets achter zoeken. De essentie van mijn bericht blijft dat ajax spijt als haren op het hoofd krijgt dat ze 5 miljoen nu teveel vinden.

13 mei 2011 om 08:49

Je weet toch wel zelf ook dat de tijden zijn veranderd. Of moet ik je dat uitleggen of heb je het nieuws niet gevolgd. Wel erg bijzonder zal het zijn in deze tijd om mee te gaan met gekke bedragen. De tijden van Van Basten en roekeloze aankopen van Jol zijn over. Weet niet of je dat al is opgemerkt trouwens wil je het vast melden. Voor dat je weer een conclusie trekt die al eerder is getrokken.

13 mei 2011 om 09:04

De tijden zijn veranderd? Lekker naïef !! Ik volg het nieuws al langer en weet dus dat in voetballand (en zeker bij Ajax) het beleid een houdbaarheidsdatum heeft van maximaal een paar maanden. Ik heb eerder het idee dat jij de afgelopen jaren ondergedoken hebt gezeten gezien je naïeve reactie. Dat soort berichten hoorde ik ook na de komst van al die nieuwe trainers vanaf 2000. Eerst zien, dan geloven. Laten we eerst maar eens de reactie afwachten als maandag blijkt dat Ajax onverhoopt toch weer gewoon 3e is geworden. Nu maar weer on topic?

als Twente fan hoop ik natuurlijk dat Steek verhuist naar een andere competitie.

Ik vind hem echt top. Hij is het niveau ook gewoon ontgroeid.

Als hij bijtekent dan heeft ajax echt een topzet gedaan.

13 mei 2011 om 08:27

Het zal ook een top zet zijn voor de Nederlandse competitie. Het is altijd leuk als spelers als Eriksen, Ruiz, Dsudzak, Wijnaldum, Matavz blijven. Het zijn wel de type spelers waarvoor je kijkt als de samenvatting komt.

5 miljoen voor Sightorson is echt te veel voor een speler met een éénjarig contract.
Hopen dat clubs daar niet voor toehappen en AZ de vraagprijs omlaag moet halen voordat hij gratis de deur uitloopt.

Dus Ajax doet er goed aan een stapje terug te zetten, en te wachten.

Dit nieuws lijkt geweldig maar ik verwacht er niks van tot hij daadwerkelijk verlengd heeft.
Ik snap nog steeds niet waarom Manchester United hem nog niet vastgelegd heeft, het is een topkeeper en hij kost ''niks''.
Hopen dat Stekelenburg wil verlengen, desnoods met een clausule dat die voor 10miljoen mag vertrekken, dan vang je iig meer dan nu.

Sigthorsson hoeft van mij niet echt te komen, heeft het nog niet echt bewezen en zitten we weer met een jonge wisselvallige speler, en daar hebben we er te veel van in de aanval. Matavz zou ik een betere optie vinden. Is ook jong, maar heeft zich naar mijn mening meer bewezen en is constanter.

5 miljoen is echt te veel voor een speler als Sigthorsson, als je bedenkt dat zijn contract nog maar 1 jaar doorloopt

Ik ben wel blij dat Ajax eindelijk pogingen doet om Stekelenburg te houden. Met een kampioenschap, enkele versterkingen én het aanblijven van bijvoorbeeld Vertonghen denk ik dat je het best aantrekkelijk maakt voor hem. Al zou het voor hem natuurlijk beter zijn om gewoon te vertrekken.

13 mei 2011 om 08:31

Misschien kan dit doorslaggevend zijn voor Verthongen. Zal erg mooi zijn als Verthongen nog een jaar bij Ajax blijft. En Stekelenburg voor een paar jaar bij tekent. Dan hoeven we alleen een spits en een rechtsback. Want Vd Wiel gaat toch vertrekken als er maar één club komt. We moeten alleen goalgetter hebben.

13 mei 2011 om 08:34

Ze doen dit natuurlijk, omdat ze hem niet willen verkopen! Ze weten ook wel dat ze geen 5 miljoen voor hem krijgen. het werkt wel dus, want Ajax haakt voorlopig af.

13 mei 2011 om 08:35

Dan loopt hij volgend jaar gratis weg, het is maar wat je liever hebt...

13 mei 2011 om 08:39

Mwa, de zomer is nog lang... En je weet niet hoe gek die clubs uit Engeland en Duitsland zijn. Mocht hij na de zomer nog niet weg zijn, gok ik dat ze alles er aan zullen doen om zijn contract verlengen. En zeg nou zelf: hij heeft maar een half jaar leuk gespeeld. Ik vind het van de zotte dat hij dan gelijk wel wil...

Ach straks is er weer wat paniek omdat er een aanta jongens weggaan en wordt die 5 mijoen wel betaald.

Als v/d boog Steek voor Maar 5 Miljoen laat vertrekken... wat een

Steek zal denk ik niet bijtekenen, laat hem naar Man U gaan voor +10 Miljoen

13 mei 2011 om 09:02

Geloof je nou echt dat een club 10mil + gaat betalen voor een keeper die nog geblesseerd is (wel bijna klaar) en een contract voor nog maar 1 jaar ?

Je moet wel nadenken dat keepers veel minder waard zijn ( in euro's ) dan een spits.

Ik vind dat Ajax aan moet bieden wil hij verlengen dat er dan een gelimiteerde transfersom in zijn contract zit van 12-15mil o.i.d.

Ajax blij, Steek blij, iedereen blij
( behalve de vele Ajaxhaters uiteraard )

13 mei 2011 om 09:43

Naja, Bayern koopt Neuer voor 20 miljoen, terwijl hij nog een 1-jarig contract heeft. Dat is belachelijk veel, maar dan is 10 miljoen wel een bedrag dat je kan vragen.

13 mei 2011 om 09:52

Tja dat is waar als je het met Neuer vergelijkt, maar die zal ook een stuk hoger salaris hebben ( heeft indirect ook te maken met de hoogte van transfersom ) maar dat bedrag slaat ook nergens op, las ergens dat Schalke op 25 mil mikt (zal wel afzakken. Maar je lijkt wel gek, laat die gozer lekker een voorcontract tekenen. Seizoen 2012/2013 er weer bij.

Denk dat ze in München op der pik zijn getrapt door dit slechte seizoen en dat ze koste wat het kost volgend seizoen weer goed willen mee draaien anders ga je niet zo veel geld uitgeven voor een keeper, kan je beter Stekelenburg ophalen.

Leuk als Steek nog een seizoen blijft, kan hij zich op het EK mooi in de picture spelen bij de grote clubs, En Ajax heeft dan nog een seizoen een keeper van wereld formaat onder de lat

13 mei 2011 om 10:00

'hij kan zich op het EK mooi in de picture spelen bij grote clubs'? Wat denk je dat hij op Europees niveau bij Ajax heeft laten zien en op het WK in Zuid-afrika. Die clubs en voornamelijk de scouts daarvan weten al helemaal hoe Stekelenburg keept en wat ze kwaliteiten zijn. Hij hoeft zich helemaal niet meer in de picture te spelen om in aanmerking te komen voor een transfer naar een topclub.

Leuk als hij nog een jaartje zou blijven, maar als hij weg zou gaan hebben we een hele goede vervanger achter hem.

Mocht doorgaan staat er denk wel een vaste afkoopsom en clausule dat die kan vertrekken als een club als united langs komt. Tot die tijd gewoon meer salaris ofzo dat hij niet naar schalke enzo gaat maar bij Ajax blijft tot een echte topclub komt.

Als Steek zou blijven zou geweldig zijn! Een groots man met een groots persoonlijkheid! Als steek dan blijft dan geeft dat (hopelijk) een signaal af aan Vertonghen en dan blijft die misschien ook wel en dan gaat greg hopelijk() weg en dan die van zagreb halen voor 7mil. dan heb je een hele stabiele verdediging en dan goalgetter halen van het geld van suarez en Emanuelson en van Greg en dan goede linksbuiten en dan kan je met een beetje een gelukkige loting in de poul van champions league (even er van uitgaan dat je 2de/1ste wordt dan kan je gewoon door in de poule!! Eindelijk! zou g-e-w-e-l-d-i-g zijn!! Maar even niet op de schoenen vooruitlopen, ik hoop mdet heel mijn hart dat hij blijft en na dit jaar dat hij volgend jaar hopelijk de kampioenswedstrijd mag spelen!!!
I(l)steek!
I(l)ajax!

13 mei 2011 om 08:50

En misschien komen Zlatan en Chivu en Maxwel ook wel terug!

Hopen mag altijd natuurlijk!

Stekelenburg vertrekt echt wel hoor en dat verdient hij gewoon! groeps ronde championsleuge overleven?

Ajax komt als 3de ploeg er in dus moet je alsnog geluk hebben met de als 1ste en 2de geplaatste teams

13 mei 2011 om 08:54

ja hopen mag, maar mijn droom is nog een beetje realistisch!! Er zijn ook minder goede teams in poule 2!! dit jaar nog panathinaikos!! gadver die bakter en niks van! werden zelfs laatste met 2 puntjes! dus je zit wel in pot 3 maar je kan misschien wel gewoon door (zoals ik al eerder aan gaf) met een gelukkige loting

Hij gaat weg laat dat duidleijk zijn!

En hij gaat niet bijtekenen, want er is nu al weinog tot geen belangstelling voor hem!

Dat zal dan alleen maar minder worden omdat hij duurder zal worden met een langer contract!

Voor iedereen die ook maar enige binding heeft met Oranje is dit natuurlijk vreselijk nieuws...!

13 mei 2011 om 08:50

Mag ik vragen waarom?

13 mei 2011 om 08:51

Omdat stekelenburg dat stil blijft staan! Omdat het niveau in het Buiteland vele malen hoger is en dus bete voor hem!

13 mei 2011 om 08:53

Ja, dat klopt maar hij heeft er niks aan om als bankzitter bij een grote club te fungeren.

13 mei 2011 om 08:57

Steek is gewoon goed genoeg voor de top. Het wordt tijd om stappen te maken. En dit is hét moment!

13 mei 2011 om 08:58

Denk je niet dat hij daar goed over na zal denken! Als zelfs Steek bij een top club op de bank komt! Dan kunnen beter alle Nederlands keepers nu stoppen met hopen op ooit iets!

Kiest natuurlijkw el een team waar hij speelt!

zal niet naar een Inter, Chlesea, Real gaan waar al top keepers staan heh!

13 mei 2011 om 09:46

Zo te zien ben jij zeker ook een grote fan van ons aller Ajax??

13 mei 2011 om 09:47

natuurlyk, er is geen betere club toch?
Het is natuurlyk een goede stap voor steekie om verder te gaan bij een grotere club, maar ik hou em graag nog bij Ajax.

Wat Bahiabaas zegt. Het is cruciaal voor de ontwikkeling van stekelenburg dat hij vertrekt naar een buitenlandse topclub. Hier groeit hij niet meer in deze mickeymouseleague..

Ik denk dat het gewoon tijd word voor Stekelenburg om eens ergens anders te gaan kijken! Vermeer is een goede stand-in.
Stekelenburg moet gewoon in een topcompetitie spelen met alle respect het niveau ajax is hij ontgroeid!

Zou wel jammer zijn voor vermeer, deze keeper moet toch gewoon lekker minuten maken. Ik denk dat het misschien wel goed is voor Stekelenburg om te gaan, een absolute wereldkeeper die toe is aan een nieuwe uitdaging. Vermeer die een meer dan redelijke keeper is moet op dit moment echt een basisplaats krijgen, is het niet bij Ajax dan ergens anders. Ajax moet niet het probleem krijgen dat Stekelenburg op het allerlaatste moment vertrekt en Vermeer al vertrokken is, dan moet je maar ineens een keeper aan zien te trekken...

Ik zou het geweldig vinden om Stekelenburg langer bij Ajax te zien.
Ik denk echter wel dat hij klaar is voor een paar stappen hoger. Verder denk ik dat Vermeer weg gaat als Stekelenburg blijft.

iedereen weet hopelijk wel dat als stekenlenburg zijn contract verlengt, dit natuurlijk niet doet zonder een gelimiteerde transfersom..

Het is niet realistisch om te denken dat ie zijn contract gaat verlengen.
Hij wil naar het buitenland en heeft nog maar 1 jaar contract, vertel mij dan waarom hij zou gaan verlengen.

Stekelenbrug met een 1 jarig contract 5 miljoen Euro en Neuer met een 1 jarig contract 18 miljoen euro plus dikke bonussen.
Lekker krom.
Neuer is wel 3 jaar jonger en keept in de bundesliga , maar het verschil is veel te groot.
Ik vind Stekelenbrug echt nog wel 10 miljoen waard.

Sigthorsson vind ik echt een hele goede spits,maar 5 miljoen euro voor een 1 jarig contract?
Dat is te gek.
Ajax bood 2,misschien als ze op 3,5 gaan zitten komen ze er uit.

13 mei 2011 om 11:15

Ik ben het wel met je eens; maar het is natuurlijk vreemd om te zeggen dat Steek 10 miljoen waard is met een 1 jarig contract en vervolgens te stellen dat Sigthor geen 5 waard is omdat hij maar 1 jaar contract heeft.

Het verschil in waarde zit hem met name omdat Steek al veel meer gepresteerd heeft en dus minder risico oplevert. De kans is veel groter dat hij ook presteert bij de volgende club dan bij Sigthor die net 1 seizoen leuk voetbalt.

Ajax moet dat zelf niet willen, om een keeper tegen zo'n dik salaris wat hij ongetwijfeld gaat krijgen zo lang vast te houden. Wie weet komt hij dan nooit meer weg. En dan? Dan is Stekelenburg ongelukkig, heeft Ajax een wel hele dure keeper en is Vermeer uit op een transfer. Tel uit je winst.

Beiden zouden een ''aanwinst'' zijn voor Ajax.
Stekelenburg is nl 3 klassen beter als Vermeer. Snap werkelijk niet wat mensen in Vermeer zien. Wie de wedstrijden tegen Heerenveen en Twente nuchter analyseert, moet concluderen dat Vermeer zonder uitzondering mis tast op elke hoge bal in het vijf meter gebied !

Wanneer Ajax met Vermeer gaat spelen zal elke tegenstander zich daar op gaan instellen.

Als Ajax zondag verliest dan zal dat zeer waarschijnlijk gebeuren door een kopbal op enkele meters van de goal. Ofwel een doelpunt wat nooit gevallen zou zijn als Stekelenburg of Verhoeven ( 1.94 m) op de goal hadden gestaan.

Sigthorsson is een zich zeer snel ontwikkelend talent die nu nog 5miljoen kost maar daarna te duur zal zijn voor Nederland. Dus laatste kans voor de Nederlandse topclubs !

Na het jeugd EK is hij verkocht voor 5 miljoen ! Dus goed gehandeld van AZ

13 mei 2011 om 09:47

Het is mij bij Vermeer nog niet opgevallen dat hij vaak mis tast bij hoge ballen. Vaak weet hij toch wel er een hand bij te krijgen. Ik vind het voetenwerk van Vermeer juist erg matig. De meeste lage ballen zitten er bijna allemaal in.

Ajax heeft denk ik nu een probleempje want Stekelenburg gaat echt niet tekenen. Dat heeft hij al vaker laten doorschemeren.

Ik vind 5 miljoen helemaal niet duur voor zo'n talentvolle Sigthorsson. Deze jongen gaat het sowieso wel maken in Europa en heeft dat opzicht een transfer naar Ajax niet nodig. Hopelijk gaat na een contractverlenging nog een jaartje met AZ in europa en komt dan de transfer.

13 mei 2011 om 12:20

Dit is nou exact hoe ik over Vermeer denk. Ik vind Vermeer nog niet eens de helft van de klasse hebben als Steek.

Onrustig in de goal, en bij corners, voorzetten zit hij steeds net wel, of net niet goed.

Moet er niet aan denken een heel seizoen naar dat onzekere gekeep te kijken.
Ja, het is een hele goede lijnkeeper , maar hoge ballen is hij echt slecht.

Als je Stekelenbur voor 5 mio verkoopt ben je echt een koopman van niks. Moet makkelijk 10-13 mio op kunnen brengen ook al heeft hij nog een jaar contract. Voor vijf mio nooit verkopen al is het maar om te laten zien dat je niet met je laat spotten, echt jongens ga eens naar Portugal zeg, je moet hoog inzetten anders wordt het nooit wat.
Maar in Nederland denken ze dat je extreem blij moet zijn bij Suarez 26,5 terwijl lager gewoon weinig is en 30 mio ook zo maar kan. Je moet gewoon altijd hoog inzetten en anders aan contract houden. Dat kan je wel eens wat kosten maar levert je in the end veel meer op.
Overigens mensen die een getalenteerde knaap als De Gea op dit moment een meer geschikte keeper vinden voor bv Man.utd dan een topkeeper als Stekelenburg hebben er echt helmaal niets vanb begrepen mijns inziens. Neuer is dan een betere vergelijking. Stekelenburg is op dit moment een van de beste keepers ter wereld, dat moet je toch kunnen zien. 12 mio is dan ook een hele mooie aanbieding voor een topclub. Take it or leave it....

Dat gaat Stekelenburg toch niet doen? Ja, misschien als er geen clubs voor hem komen, maar dat kan ik me echt niet voorstellen. Met Vermeer hebben we een uitstekende vervanger in huis, dus waarom zou Stekelenburg niet de transfer maken die hij al zo lang wil? En anders moet Vermeer echt op zoek naar een andere club, die is veel te goed om reservedoelman te zijn.

Waarom heeft iedereen het hier over Vermeer als vervanger van Stekelenburg komend seizoen? Ajax heeft namelijk al laten weten dat Vermeer helemaal niet als de opvolger van Stekelenburg gezien word. Ajax richt zijn pijlen op Tyton van Roda JC en Vermeer of Padt word 2de keeper.
Ik moet verder zeggen dat Vermeer een leuke keeper is met leuke reflexen, maar dat hij toch al een aantal keren aardig de fout in is gegaan buiten de 16. Al is dit nog niet echt afgestraft. En ja, Heerenveen heeft laten zien dat Vermeer zijn lengte ook niet mee heeft,

Wat betreft AZ dan loopt hij volgend jaar toch lekker gratis weg. Zo goed is hij nu ook weer niet!

mijn inziens 5 miljoen een beetje weinig voor zo'n wereldkeeper, kan zonder moeite 8/9 miljoen voor gevraagt worden

5 miljoen voor de Steek?
en 18 miljoen voor Neuer.
Ik vind zelf Stekelenburg kwalitatief beter maar hij is wel al een stukje ouder.
Steek zou de vervanger zijn voor Edwin.
Ik vind het zeker niet erg als Stekelenburg blijft maar het is wel heel erg zuur voor Vermeer.
5 miljoen voor Sigthórsson?
Niet slim van AZ denk ik, dan loopt hij volgend seizoen gratis de deur uit.

Waarom topclubs niet in de rij staan voor Stekelenburg? Heel simpel: Bijna elke topclub heeft op dit moment een betere keeper. Alleen Manchester United en Bayern zijn nog op zoek naar een nieuwe keeper. Ik verwacht dat Manchester United zal uiteindelijk voor De Gea van Atletico Madrid gaan en Bayern Munchen voor Neuer want dit zijn vooral in potentie héle goeie keepers. Schalke zal waarschijnlijk voor Stekelenburg gaan met het geld van Neuer (en nog houden ze dan veel over want voor Stekelenburg hoeven ze ongeveer 5 miljoen te betalen omdat zijn contract volgend jaar afloopt).

Als Neuer 25 miljoen waard is kan Stekelenburg toch nooit 'maar' 5 miljoen waard zijn?
Ajax kan hier veel meer uithalen. Ik kan het me ook niet voorstellen dat hij voor zo weinig weggaat.

Jammer dat AZ er zoveel voor vraagt. Sigthórsson zou een goede spits zijn voor Ajax die er volgend seizoen zo 25 inschiet.

13 mei 2011 om 10:37

@tomhogenkamp

Is 5 miljoen vandaag de dag nog veel geld voor een spits die er 25 per seizoen in schiet??

Moet zeggen dat ik het zelf ook wel veel geld vind, maar zie hem er zo wie zo geen 25 per seizoen inleggen.

13 mei 2011 om 11:08

Goede vraag. Sigthórsson kan maar zo terugvallen komend seizoen. Dan heb je een spits van 5 miljoen met waarschijnlijk een dik contract die geen pepernoot raakt. Hij is nog maar jong hé. Daarom zou ik als Ajax-zijnde ook geen 5 miljoen voor hem betalen.

Al kun je je afvragen waarom Janko 6 miljoen heeft gekost, er weinig van bakt, en je dit niet voor Sigthórsson zou betalen die er wel wat van bakt. Maar dat is allemaal relatief en in het geval van Janko ''achteraf mooi lullen''. Als je kijkt wat El Hamdoui (maybe verkeerd geschreven) heeft gekost, is Sigthórsson geen 5 miljoen waard. Mounir had zich voordat hij naar Ajax kwam al 2 seizoenen bewezen bij AZ. Daarnaast kostte hij beduidend minder.

Maargoed, Az zakt nog wel met de prijs. Die zien ook wel in dat deze jongen volgend jaar gratis de deur uit loopt.

Tsja, die Sighthorsson komt natuurlijk niet naar Ajax na het lezen van dit artikel. Ik zou als spelerr niet naar een club willen die niet vol gas voor me zou gaan. AZ moet wel veel vragen, als ze hem laten gaan hebben ze geen spits meer. En 2 miljoen is niet dermate veel geld dat je hem dan moet verkopen.

Stekelenburg moeten ze wel 8 miljoen ofzo voor kunnen peuren. En ja, dat is pure winst van een een vervanger hebben ze al, dus het kost verder geen investering.

5 miljoen voor Sigthorsson is belachelijk. Hij heeft nog maar een contract voor een jaar en zoveel stelt hij niet voor op dit moment. Laat Ajax deze speler niet nemen voor dat bedrag. Genoeg spelers in de jeugd.

Dit moet Ajax absoluut niet doen. Klinkt raar om één van de beste keepers ter wereld geen nieuw contract aan te bieden, maar het is toch echt beter om Steek na dit seizoen te laten gaan.
Ten eerste is Stekelenburg zelf toe aan een nieuwe stap. Hij keept al zo lang bij Ajax en iedereen ziet dat hij klaar is voor een Europese topclub. Ten tweede kan Ajax als Stekelenburg bijtekent hem waarschijnlijk niet meer verkopen. Wie wil er nog een 32 jarige keeper kopen? Ten derde hebben we al een geweldige opvolger voor Stekelenburg: Kenneth Vermeer. Hij zal dan verkocht moeten worden en dat is zo ongelooflijk zonde van zo'n goede keeper.
Ajax moet Stekelenburg laten gaan.

5 miljoen voor een speler die over een jaar gratis de deur uitloopt? nee, 2 miljoen wat ajax wilde geven en anders maar niet. schijnt ook intresse te zijn vanuit duitsland voor hem misschien dat hun 5 willen betalen. steek tot 2015 houden zou geweldig zijn :D is na van der sar 1 van de betere keepers die ajax ooit gehad heeft..

Ach dit is toch onzin, alsof Stekelenburg zijn contract nog gaat verlengen. Deze geweldige doelman verdiend toch ook een transfer naar een échte topclub. En ben ervan overtuigd dat deze zich van de zomer ook écht wel gaat melden.

De 5 miljoen lijkt een schijntje voor Stekelnburg, daar komt wel bij dat hij nog maar één jaar contract heeft.

Met Vermeer in het doel heeft Ajax toch ook een keeper die een stuk beter keept dan de gemiddelde eredivisie keeper. Geef hem een kans en trek een nieuw talent aan zoals Cillessen. Of behoud Stekelenburg en verkoop/verhuur Vermeer zodat in ieder geval beide keepers aan de slag kunnen en ze er financieel op vooruit gaan.

Moet Ajax gewoon niet doen en Stekelenburg ook niet hij is net bezig met een top niveau en dan kun je hem beter laten gaan voor een mooie prijs. Denk ook niet dat hij nog in de Eredivisie wil verder gaan keepen.

Ik vind Sigtor geen 5 miljoen waard. Het is begrijpelijk dat AZ hoog inzet, maar ik denk niet dat er een club dat neer gaat tellen voor een spits die net komt kijken en bovendien nog maar 1 jaar onder contract staat. Denk dat AZ nog wel gaat zakken met de prijs als blijkt dat hij niet wil verlengen en ook niemand zoveel neer wil tellen.

Er zijn duidelijk minder keepers dan veldspelers prof. Hoe kan het zo zijn dat de marktwaarde van keepers altijd zo laag is geweest ? Je zou denken dat hetgene wat schaars is, stijgt in waarde. Ik denk dat keepers een te lage amusementwaarde hebben, ik kan geen ander reden bedenken.

Het zal natuurlijk fantastisch zijn voor Ajax en fans als Stekelenburg bijtekend. Maar het gaat een lastige keuze voor hem worden, als er ook nog andere clubs komen melden. Stekelenburg heeft voor mij al genoeg laten zien en bewezen en het wordt tijd dat hij nu aan zichzelf en thuisfront denkt. Ik denk zelf dat hij weggaat als er een andere club zich komt melden en. dat heeft hij ook zeker verdiend

het zou echt geweldig zijn als hij het zou doen!
alleen maar om ajax te helpen! (ach, als ik ajax was zou ik dan ook gewoon instemmen dat als er een mooie club komt voor hem dat je niet al te moeilijk gaat doen...)
zou toch prachtig zijn? ik gun hem echt die topclub en ik vind het echt onbegrijpelijk dat er nog geen topclub is gekomen voor hem, ze zitten echt te slapen daar in het buitenland, belachelijk!

Wanneer je hoort dat Stekelenburg vijf miljoen moet opbrengen is diezelfde vijf miljoen voor Sigthórsson veel te veel, zelfs als je contractduur nog meeneemt. Maarten heeft al een WK finale gekeept, is al jaren actief in de Eredivisie en ook buiten de landsgrenzen een van de beste keepers. Dan kun je mij niet wijsmaken dat een Ijslands spitsje van 21, die net komt kijken en nog geen enkel groot toernooi heeft gespeeld hetzelfde waard is. Ik snap het systeem met de contractduur maar ik vind dit een absurde prijs. Ik ben dan ook blij dat Ajax zich niet meer zo laat oplichten zoals dat met Sulejmani is gebeurt. Bij Dost handelden ze ook berekend en rustig en dat moeten ze hier ook doen. Sigthórsson is een leuk talent maar niet uniek, een spits met dergelijke kwaliteiten is ook elders wel te vinden.

Verder natuurlijk geweldig voor Ajax als Maarten bijtekend, een keeper als hij vindt je niet zo maar. Indien hij wel weggaat heeft Ajax ook al een goede vervanger in Vermeer. Ik gun het Maarten eigenlijk ook wel, een keeper met dergelijke kwaliteiten hoort niet thuis in de Eredivisie maar moet ballen van Drogba, Rooney, Messi en van Persie eruit halen in plaats van die van Junker Amoah en Poepon!

13 mei 2011 om 12:18

Beetje denigrerend. Misschien moet Ajax dan wel meer vragen voor Stekelenburg? AZ heeft jarenlang de opleiding van Sigthorsson betaald, het is momenteel één van de belangrijkste spelers en er is interesse uit diverse landen. Logisch dat AZ minimaal 5 miljoen wil hebben. Maar Ajax hanteert altijd andere opvattingen bij aankoop dan bij verkoop,,,

13 mei 2011 om 12:24

Ik kan me ook goed voorstellen dat AZ vijf miljoen voor de Sighthórsson wil hebben, het is een zeer goede speler voor ze. Ik neem ook aan dat ze hem niet kwijt willen en daarom vijf miljoen voor hem vragen, maar ik vind hem dat (nog) niet waard. Ik bedoel niet denigrerend zijn tegen iemand, maar ik vind hem dat gewoon nog niet waard. En je zegt dat Ajax altijd een andere opvatting heeft bij aankoop dan verkoop wat helemaal klopt, maar is dat ook niet de bedoeling? Volgens mij wil iedere club wel goedkoop kopen en duur verkopen.

Samenvatting: Sigthórsson is een goede speler maar in mijn ogen nog geen vijf miljoen waard, maar kan dit wel worden.

Waarschijnlijk vertrekt hij deze zomer nog hoor verwacht echt niet dat hij bijtekent

Het mooiste zou zijn dat ajax en maarten inderdaad verlengen en hij deze zomer of volgende winterstop voor een mooi bedrag vertrekt. Je biedt ajax zekerheid van een nog mooier transferbedrag en stekelenburg een beter salaris. Die transfer gaat hij ongetwijfeld maken maar met een langer doorlopend contract zou het nog mooier zijn.

Trouwens grappig om te lezen dat men voor Stekelenburg de hoofprijs moeten rekenen en dus maar even bedragen van 10 tot 15 miljoen genoemd worden.

En dat de handelsgeest vervolgens het omgekeerde scenario toepassen op Sightorsson. Die moet dan zo goedkoop mogelijk gehaald worden (2 miljoen waar AZ er 5 vraagt).
Dat het een talent is staat wel vast. Is hij 5 miljoen waard? Misschien.

Maar vind de tegenstelling wel leuk om te zien.

5 miljoen maar. Die gaat zeker niet bij tekenen. Al zou stekeleburg het zelf misschien willen. Dan nog gaat hij niet bijteken. Met een geldwolf als jansen kun je dat echt vergeten. Dit is precies het goedkope praatje dat hij steeds verkoopt aan de media. Dit zij hij namelijk met affelay ook. Uiteindlijk ging affelay de deur uit voor 4 miljoen plus een wedstrijd met barca in 2013. Dus ajax supporters stekelenburg heeft zijn.laatste wedstrijd voor ajax al gespeeld. Die zien jullie nooit meer terug.

5 miljoen voor Sightorsson is aan de hoge kant, maar van de andere kant kan deze jongen wel een goeie worden die in de toekomst het veelvoudige op kan leveren.

Jammer dat PSV geen centen heeft ander had ik hem graag hier willen zien volgend seizoen. Met ev entueel Reis achter de hand (met een beetje geluk)

5miljoen voor de steek vind ik een perfect bedrag want het is een keeper van een heel hoog niveau en laat je team nooit in de steek. Denk dat clubs blij mogen zijn dat de beste man maar 5 miljoen euro kost is voor een europese topclub toch helemaal niks? Ik verwacht dat als hij geduldig genoeg blijft, er een mooie europese topclub voor hem komt. Kan niet anders.

5miljoen voor sightorsson vind ik wel veel want hij heeft natuurlijk wat doelpunten gemaakt maar hij heeft zich niet bewezen zoals stekelenburg wel deed. Ik zou een bedrag rond de 3 miljoen gewoon beter vinden en denk dat vele met me eens zijn . Az moet niet express te hoog willen vragen want straks komt er niemand en loopt hij volgend jaar gratis de deur uit.

Ik hoorde wel dat Ajax ook interesse had in Rosenberg. Die willen ze graag terughalen. Ook Huntelaar is een optie hoorde ik. Dit stond op www.soccernews.nl
Weet iemand hier ook iets van?

Het zou beter zijn voor Stekelenburg, Ajax én het Nederlands elftal als Stekelenburg naar een topclub vertrok. Stekelenburg moet die stap gewoon maken. Nu al een van de beste keepers van de wereld. Wil je die potentie eruit halen dan moet je niet in de Eredivisie blijven. Daarnaast is het voor Ajax bijna pure kapitaalvernietiging om zo'n goeie keeper als Vermeer maar op de bank te laten zitten. Wat kan die man keepen zeg. We zitten al mager in de goede keepers in Nederland. Een regelmatige keepende Vermeer zou een zeer welkome aanvulling zijn voor Oranje.

Stekelenburg is 5 miljoen waard en neuer 20 miljoen met allebei 1 jarig contract?
wat een onzin, Stekelenburg is minimaal gelijk, ik vind hem zelfs nog wel wat beter dan Neuer.
Minimaal 15 miljoen voor Stekelenburg of contract verlengen.
als er max.5 miljoen word geboden, gewoon z'n contract laten uitdienen.

Komt Manchester, dan is Stekelenburg natuurlijk weg. Geef hem eens ongelijk.

Vijf miljoen voor Sigthorsson is mijns inziens echt te veel, drie lijkt me het maximale.

Stekelenburg voor 5 miljoen is best prijzig voor nog 1 seizoen, maar misschien kunnen ze beter wel doen anders grijpt een andere club ernaar toe.

5 Miljoen is een normaal bedrag voor die Az spits, al je zag dat Nijland 4 miljoen koste, dan is dit normaal en anders houdt Az hem zelf of vertrekt hij naar Engeland.

Ik hoop dat Stekelenburg als nog die stap naar Manchester kan maken, Stekelenburg is pas 28 en kan met alle respect bij een topclub zeker uitgroeien tot een van de beste keepers ter wereld.

Ik denk dat Ajax zich beter richten op goede snelle klassieke vleugelspelers, die achterlijn halen en goede voorzet in huis hebben. Sulejmani als rechtsbuiten blijf ik Ajax onwaardig vinden, Ebecilio op links daar zit zeker wel potentie in.

Sigthorsson is snel ontwikkelend en pas 21.
5 miljoen voor een speler die erbij AZ 15 inschiet en volgend jaar ca.20 is natuurlijk niet veel geld.

Maar goed na het jeugd EK staan ze allemaal op de stoep en is die 5 miljoen geen enkel probleem.
AZ verkocht Hamdaoui voor een habbekrats omdat hij veel te zwaar op de begroting drukte en slecht in de groep lag.
Beide is niet het geval met Sigthorsson.....

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren