Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Het gevolg van een ongeslagen seizoen

Laatste update:

Iedereen weet het nog wel, het seizoen 2003/04. Arsenal bleef gedurende het hele seizoen in de Premier League ongeslagen. Deze prestatie is ongeëvenaard en het zal nog heel lang duren voor deze prestatie überhaupt herhaald kan worden. Echter is deze inzending niet bedoeld om over het verleden te praten, maar over het heden.

Arsenal heeft na het ongeslagen seizoen eigenlijk geen echte prijs meer gewonnen, met uitzondering van de FA Cup in het seizoen 2005/06. Dit kan echter heel goed verklaard worden door het feit dat het team van het ongeslagen seizoen stuk voor stuk uit elkaar viel, en er niet direct vervangers klaarstonden. Hierdoor moest Arsène Wenger telkens de nieuwe gevallen gaten in zijn elftal opvullen. Dit heeft de nodige gevolgen gehad met betrekking tot de prijzen.

Nu, anno 2010, is er echter weer een goed team dat mee moet kunnen doen om de prijzen. Echter wordt deze selectie constant geteisterd door een blessuregolf, deze blessuregolf is voorname de schuld van het harde spel dat wordt gespeeld tegen Arsenal en het zeer geringe optreden van de scheidsrechters hiertegen. Echter zijn de vervangers zodanig dat er wel kansen moeten zijn om de titel te behalen, want in het ´B-team' zie ik genoeg potentie om mee te strijden om de titel.

Het uitvallen van het team komt mede doordat velen stopten, enkele voorbeelden hiervan zijn: Tony Adams en Dennis Bergkamp. Velen werden verkocht, zoals Robert Pires, Patrick Vieira, Freddie Ljungberg, Thierry Henry en Kolo Touré. Slechts één speler van het ongeslagen team speelt nog bij Arsenal, velen zijn vergeten dat hij er deel van uitmaakt, hij speelde twaalf wedstrijden in het ongeslagen seizoen; Gaël Clichy.

Velen beschuldigen Wenger ervan dat Arsenal al zes jaar lang geen prijs meer heeft gewonnen, omdat hij geen adequate vervangers haalde voor de verkochte spelers. Hij gelooft echter in de jeugdopleiding van Arsenal, hieruit komen steeds meer jeugdspelers voort. Zoals Jack Wilshere, Aaron Ramsey en Theo Walcott. En uiteraard deels ook Cesc Fàbregas, die voor een half miljoen pond werd gekocht van Barcelona.

Ik geloof nog altijd, ook na de nederlaag tegen Chelsea, dat Arsenal kampioen van Engeland kan worden dit seizoen. Dit omdat er weer een team staat dat voor elkaar werkt, voor het publiek speelt en nog mooi voetbal speelt ook.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Sorry vriend, maar dit is gewoon een slecht stuk. Je schrijft seizoen al fout.
Je vertelt het saai en vertelt niks nieuws
.
Ik hoop dat dit je eerste stukje is en je je gaat verbeteren.
Succes

Sorry hoor, maar wat wil je eigenlijk duidelijk maken? Je titel bevat al een spellingsfout en verder zijn er bepaalde zaken onjuist (zoals de gewonnen FA Cup, dat was in het seizoen 2004/2005 en niet 2005/2006). Het spijt me, maar dit stuk is niet goed, maar omdat het je 1e stuk is zal ik nog geen sterren geven. Volgende keer beter.

@dominicc
kom op, tis pas zn 1e stuk, een beetje opbouwende kritiek is wel op zn plaats.

arsenal4ever
het is niet echt een goed stukje
1. Je titel is niet echt pakkend, je spelt seizoen (inderdaad) verkeerd. En op deze site reageren absurd veel mensen alleen op de titel. Tevens is het niet echt toepasselijk, want je hebt het nooit over een ongeslagen seizoen met zijn gevolgen. De gevolgen van een ongeslagen seizoen verwerk je niet goed.
2. Het is op het 1e oog een zéér kort stukje. Je weet dan al dat het niet echt interessant of relevant zal zijn. Maak je stukken wat langer.
3. Je brengt niets nieuws, iedereen die Arsenal ook maar een beetje volgt weet precies (en misschien zelfs meer want ik ken jou niet) van wat jij zegt, je zegt niks verfrissends
4. Je einde is toegegeven mooi, maar wat wil je hiermee duidelijk maken?
5. Clubexperts is vaak iets om mensen ´dichterbij´ de clubs te brengen en allerlei exclusieve dingen te brengen, waar je vooraf weinig vanaf weet of om een discussie te starten of om mensen supporter van Arsenal maken. Maar hiermee bereik je niks.

Ik vraag je ook om effe te reageren en te zeggen wat je duidelijk wil maken met dit stukje

2 sterren, omdat et je 1e stukje is, maar gebruik mijn advies goed.

Dit is ook de reden dat ik nooit stukjes voor clubexpert schrijf omdat ik niet tegen al die kritieken aankan, maar doe er wat mee en verbeter je stukjes!!!

Spelfouten zijn wat mij betreft geen grote ramp, maar als je het in de titel doet is het gewoon niet aantrekkelijk voor je stuk, hoe goed het ook kan zijn. Ik vind het nog niet erg sterk. O.a. Persiangooner, Goonernl en martstolze schrijven columns over Arsenal op VZ. Ik zou hun stukken goed gaan lezen en ervan leren en dan met een nieuwe inzending komen. D

13 oktober 2010 om 13:26

Ik zie geen spelfout in de titel hoor..

13 oktober 2010 om 14:32

Nee, ik ook niet. Maar omdat ik meer mensen erover hoor dat het woord 'seizoen' fout gespeld is, zal dat onderhand wel verbeterd zijn.

13 oktober 2010 om 16:03

Nee, als VZ het aanpast :P. Er stond 'seisoen'

Niet echt een goed stuk inderdaad, maar we hoeven je nou ook niet af te rekenen op 1 spellingsfout (al is het wel een lachwekkende, maar ja). Ik vind het probleem meer dat het zo kaal is. Je roemt de Invincibles, schetst de situatie, hebt het een beetje over Clichy en daarna over wat Wenger misschien fout doet. In je laatste alinea zie ik niet echt een conclusie, maar meer een totaal nieuw stukje tekst. Vooral omdat ik nergens in je stuk het gevolg van een ongeslagen seizoen zie. Dat had ik graag gezien. Twee extra alinea's met jouw eigen mening erin en wat dan precies de gevolgen zijn van dat ongeslagen seizoen en waar het is misgegaan. En dan mijn laatste tip: probeer wel rond de 1000 woorden uit te komen. Ik vind het een slechte 1e indruk als ik amper hoef te scrollen. Dan heb ik al direct het idee dat er weinig informatie in het stukje zit, wat nu dus ook het geval is.

De spelfouten die in dit stuk staan maken we niks uit. Wat echter wel jammer is, is het feit dat je eigenlijk niks zegt in je stuk. Alleen je laatste stuk verteld iets, en nog niet eens onderbouwd, dat is jammer. Je noemt een paar spelers op, en noemt de FA cup geen prijs? De FA cup is toch (in tegenstelling tot de Carling Cup) een zeer gerespecteerde prijs in Engeland.

Bovendien is het ontoereikend om te zeggen dat de blessures puur aan het harde spel ligt. Niemand weet precies hoe die blessures tot stand komen en het is maar de vraag of je er ooit achter kunt komen, of dat het pure pech is.

Ik waardeer het feit dat je een stuk wil schrijven, maar ik heb het gevoel dat je het puur schrijft om iets te schrijven. Ik denk dat je meer van een puur standpunt of mening uit moet gaan, en daarna moet gaan schrijven. In dit stuk zeg je eigenlijk met veel woorden heel weinig.

Succes voor je komende stukken, mochten die komen.

2* omdat ik de moeite waardeer.

@ Akshay
Goed;

Het stuk is wat mij betreft te kort. Er staan feitelijke onwaarheden in en het heeft niet echt een punt.

''dit omdat er weer een team staat dat voor elkaar werkt, voor het publiek speelt en nog mooi voetbal speelt ook.''

Dit is zo, maar als je met enkel dat al kampioen kan worden en teams als City, United en Chelsea kan aftroeven is het wel bedroevend gesteld met het niveau van de PL.

Kort stuk, weinig nieuws en als meest storende fout de bewering dat Fabregas voor slechts een half miljoen pond naar Londen ging. Hij werd voor 3,2 miljoen gekocht door Arsenal.

15 oktober 2010 om 23:24

http://www.independent.co.uk/sport/football/news-a...
Daar zie ik ong. 2 miljoen pond staan? Explanation?

Beetje jammerlijk kort stuk en ik vind het beetje jammer dat de blessuregolf wordt gewijd aan het harde spel maar dat vind ik niet zo. Alleen Ramsey was zo'n geval maar voor de rest weet ik ze voor nu niet. Toch ook komisch die titel.

Ik vind het echt 3 keer niks. Ik weet niet of er nog meer in heeft gezeten, persoonlijk vind ik het onderwerp niet kloppen.

Dat het team van 03/04 langzaam afbrokkelde is logisch. De spelers kwamen wat op leeftijd en af en toe wat nieuw bloed doet wonderen. Maar het team begon na 2006 pas echt minder te worden. Zoals jij al zij wonnen ze toen nog een prijs en stonden ze in de CL finale. In het jaar 2007 presteerde Arsenal minder en daarna was er eigenlijk weinig meer van het team van 2004 over. Alleen Gilberto Silva was er nog maar zat op de bank. In het team van 2007-2008 zaten goede vervangers. Dit team zat vol potentie en waren goede vervangers van het team van 2004. Dat jaar waren ze dicht bij de titel en als Arsenal en als Wenger met dat team door was gegaan dan had Arsenal nu niet zolang droog gestaan. Maar na dat seizoen wouden belangrijke spelers weg, en vanaf dan kun je Wenger verwijten dat er geen goede vervangers werden gehaald. Eigenlijk kun je Wenger beter verwijten dat hij die spelers heeft laten gaan, maar toen zat Arsenal financieel ook nog niet zo breed als nu.

Verder over de jeugd, je informatie klopt niet echt. Walcott, Ramsey en ook spelers als Song, Diaby, Gibbs, Vela en Bendtner kun je rustig op de hoop van Fabregas schuiven. Alleen Wilshere is door Arsenal zelf opgeleid, verder komt er nog genoeg echte jeugd aan, maar daar moeten we nog even op wachten.

Blessures zijn er ook altijd, dit komt niet alleen door het harde spel. Er zijn ook genoeg blessures die op trainingen worden opgelopen en volgens mij komen de meeste blessures nog via interlands. Natuurlijk zijn blessures vervelend, maar als Arsenal die niet had kreeg Wenger nog problemen met zijn brede selectie. Eigenlijk moet 1 speler altijd fit zijn, en dat is Fabregas. Voor de rest mag er wel wat gerouteerd worden. Het zou natuurlijk makkelijk zijn als spelers als Vermaelen en Van Persie ook zoon beetje alle wedstrijden spelen, maar die zijn nog relatief makkelijk te vervangen.

Om eerlijk te zijn zie ik Arsenal niet kampioen worden. En ik ben meestal opportunistisch. Chelsea is gewoon te sterk. Ik verwacht wel dat Arsenal er dit seizoen dichter bij komt dan vorig seizoen. Het team wordt steeds beter, je ziet ze groeien. Vooral de spelers die straks terugkomen van een blessure kunnen Arsenal een boost geven. Verder is het natuurlijk mooi dat Wilshere het zo goed doet. Verder kloppen spelers als JET en Lansbury ook aan bij het eerste en komt Ramsey straks ook weer. De concurrentie binnen de selectie is groot. Verder is Arsenal voor de titel nog een goede keeper nodig. Minstens een degelijke, iemand die je kunt vertrouwen en waarvan je weet wat je aan hem hebt. Maar het zou nog beter zijn als het een topkeeper is die af en toe punten pakt. Het scheelt misschien wel 8 - 10 punten aan het eind van het seizoen. Dit kun je niet oplossen door meer te scoren.

Arsenal wordt waarschijnlijk geen kampioen, maar misschien winnen ze da FA cup ofzo. CL lijkt me ook wat te hoog gegrepen, maar je weet het natuurlijk nooit. Wie had verwacht dat Bayern in de finale zou staan?

13 oktober 2010 om 11:30

Jouw reactie die je waarschijnlijk in een kwartiertje hebt getypt is al vele malen beter dan de column waar je op reageert. Goed verwoord!

13 oktober 2010 om 17:19

Elke Arsenal-fan schreeuwt altijd wel om een nieuwe keeper, maar werd de club niet met dezelfde Manuel Almunia bijna kampioen in 2008. Het is dat Rosicky en van Persie weer eens geblesseerd raakten, anders was het een heel mooi seizoen geworden. Dat is iets waar Wenger en Arsenal beter aan kunnen werken. Vorig seizoen is iedere selectiespeler wel eens afwezig geweest door blessures en dit seizoen zijn er per wedstrijd wel vijf of zes geblesseerde spelers.

In dat jaar, werd de beslissingswedstrijd om het kampioenschap volgens mij verloren met Jens Lehmann in het doel en niet Almunia...

13 oktober 2010 om 19:13

Ik snap niet dat mensen nog ontkennen dan Arsenal geen nieuwe keeper nodig is. Neem nou de wedstrijd tegen Wba, het hele team presteerde slecht, maar een keeper moet dan juist het team erdoorheen slepen. En niet ineens de slechtste wedstrijd van het seizoen keepen. Stel je nou voor dat daar nou eens een topkeeper had gestaan. Een keeper die bij een topclub hoort, dan hadden de 0-2 en de 0-3 voorkomen kunnen worden. En een 0-1 achterstand had ik Arsenal wel ongedaan zien maken, dan had er nog een winst ingezeten. Zoiets kost je meteen 3 dure punten. En als Arsenal die punten er wel bij had gehad dan hadden ze een grotere kans op het kampioenschap.

En dan heb ik het alleen nog maar over de fouten die hij maakt. Almunia zonder fouten is voor mij een goede degelijke keeper, maar geen topkeeper. Het is niet zo dat Almunia tussen zijn blunders door geweldig keepwerk laat zien. Je ziet hem zelden met een (paar) fantastische redding(en) punten pakken voor Arsenal.

De balans na 7 speelronden is dat Almunia 6 wedstrijden in de competitie gekeept heeft. De tussenstand is 0 punten opgeleverd en 3 punten gekost. Het zou een stuk beter zij geweest als de balans nu op 2 punten opgeleverd en 0 punten gekost stond. Zoon keeper moet Arsenal krijgen. En die zitten nog niet allemaal bij topclubs. Hierbij denk ik aan Stekelenburg, Adler, Lloris of Given ofzo. 1 van die keepers moet toch haalbaar zijn voor Arsenal.

Dat Arsenal er in 07/08 wel dicht bij was met Almunia is totaal niet relevant. Toen keepte hij nog aardig en degelijk. Hij is minder geworden met vorig seizoen als dieptepunt.

Er gaan geruchten dat Arsenal op Romero geboden heeft. Het zou gaan om een bedrag van 13 mil. Dat vind ik wel wat veel, en van Romero ben ik ook niet echt kapot. Voor dat geld kun je ook wel een betere keeper halen als je het mij vraagt.

13 oktober 2010 om 19:21

Ik wil hier ook niet zeggen, dat hij de juiste man is voor de positie van keeper. Maar ik vind het Almunia bashen soms wel een beetje overdreven. Terwijl factoren, als pech, blessures en onervarenheid een iets grotere rol hebben gespeeld in de prijzen droogte van Arsenal.

Wenger heeft aangegeven ervaring te willen hebben in het doel.. Dat klinkt Sergio Romero sowieso niet als een logische optie. Als je al die geruchten zou moeten geloven, zouden Reina, Lopez, Sirigu en nog een stuk of 10 andere keepers allemaal bij Arsenal spelen... Terwijl Wenger zelf alleen concreet is geweest voor Schwarzer..

13 oktober 2010 om 19:47

Pech, Blessures en onervarenheid heb je zo weinig grip op. Je zult misschien de medische staf kunnen vervangen en een paar ervaren spelers halen. Maar vind maar eens een speler die bij Arsenal past en ze aan prijzen kan helpen. Wenger had er eerder achter moeten komen dat hij het met alleen jonge spelers niet red en paar van zijn ervaren krachten moeten houden. Nu moeten wij geduld hebben en hopen dat Arsenal wat wint zodat ze daar ook meer ervaring mee krijgen. Tja en pech, heb je net pech dat Almunia een slechte dag heeft wanneer het team niet draait. Je moet natuurlijk een beetje geluk hebben. Niet dat Vermaelen, Cesc en RVP net geblesseerd zijn voor de wedstrijd met Chelsea. Chelsea zou het ook wel een keer niet meezitten dit seizoen. Geluk heb je nodig maar ik heb nog niet het idee dat het Arsenal erg tegen zit dit seizoen.

In tegenstelling tot de factoren die jij daar noemt is het keepersprobleem relatief makkelijk op te lossen. Je trekt 10-15 mil uit en je hebt het opgelost.

Ik blijf erbij dat het keepersprobleem het grootste probleem is bij Arsenal. De ploeg wordt steeds ervarener, dus dat is niet zoon groot probleem meer. Blessures zijn er nog veel maar Arsenal heeft een brede selectie. En pech, tja we hadden pech dat 3 belangrijke spelers geblesseerd waren voor de match met Chelsea, maar dat kan de volgende keer net andersom zijn.

13 oktober 2010 om 20:04

Arshavin was gehaald in de winter en Nasri was voor 12 miljoen pond gehaald. Wenger had dus wel ervaren spelers kunnen halen en misschien wel moeten halen, Arshavin was ook uiteindelijk een echte versterking. Hij koos er echter voor om met Song, Denilson en Nasri te spelen en zo weer die aansluiting te verliezen met Manchester United en Chelsea. Dat kan je hem wel kwalijk nemen vind ik.

En ik kom weer op terug op het 07/08 seizoen, daar bleef de selectie( m.u.v. Rosicky en van Persie) grotendeels wel een seizoen lang fit en had je met dezelfde man kampioen kunnen worden...

13 oktober 2010 om 20:19

Ja dat klopt allemaal wel. Maar wat gebeurt is is gebeurt. Momenteel heeft het geen zin meer om een ervaren speler te halen. Wenger had spelers als Hleb, Flamini en Gilberto in de zomer van 2008 niet moeten laten gaan. Maar dat is allemaal achteraf gepraat.

Nu is nu en nu is het grootste probleem niet de ervaring maar de keeper. Verder zou het mooi zijn als de meeste spelers fit zouden blijven. Met een goede keeper is de kans aanzienlijk groter om kampioen te worden dan met een slechte. Zoals ik je in dat voorbeeld al liet zien, het kost je gewoon punten en dat kun je je niet veroorloven in de PL.

13 oktober 2010 om 20:28

Het is een van de twee grote problemen... Dit seizoen zijn er ook vijf tot zeven geblesseerde spelers per(!) wedstrijd. Natuurlijk zit daar ook de beenbreuk van Ramsey bij, maar het kan niet zo zijn dat de rest van die blessures puur toeval zijn. Daar moet een een oorzaak voor zijn en daar moet iets aan gedaan kunnen worden, lijkt mij...

Laat je niet uit de weg slaan door de botte kritiek. Het is je eerste stuk, je merkt vanzelf dat het steeds beter zal gaan. Ik heb helaas geen tips voor je, maar lees de bovenstaande goed en blijf eraan werken En wees niet bang om nieuwe dingen te plaatsen.

13 oktober 2010 om 18:27

Je moet je zeker niet uit de weg slaan door de kritiek. Van fouten kan je leren en daarom zul je deze genoeg maken. Wat jij moet doen is niet teleurgesteld zijn, maar er voor de volgende keer aan werken en ervoor zorgen dat je goede reacties krijgt. Je moet er genoeg tijd voor vrij maken en zeker niet te gehaastig schrijven (wat ik zelf heb geleerd na mijn eerste stuk). Je moet gewoon goed nadenken wat je schrijft en of het wel enige doel heeft of aantrekkelijkheid.

Ik vond het vrij matig stuk waarbij er niet echt niet nieuws wordt genoemd of op een leuke mannier beschreven. Het is vrij eentonig wat betreft schrijfstijl. Misschien wel het belangrijkste, dat je niet echt laat zien wat jou standpunt nou is en ik kan uit het verhaal je antwoord op de titel niet echt opmaken.

Voor de volgende keer moet je voor jezelf het doel bepalen waarom je iets schrijft en je standpunt goed duidelijk maken door middel van meer verdieping op jou mening en de feiten.

Als je hieraan gaat werken zal je werk er zeker op vooruit gaan

Wow, hoelang heb je hier over gedaan? Het komt echt op me over alsof je dit in een tien minuten hebt geschreven.. Nog niet eens de tijd genomen om de spellingchecker er doorheen te laten gaan. Daarnaast vind ik het sowieso een bijster slechte column..

Geen aantrekkelijke manier van schrijven
.
Zeer korte alinea's.

Redenatie ten opzichte van het punt dat je wil maken sluit i.m.o ook niet lekker aan.

Weinig onderbouwing en diepgang.

Gewoon een simpel verhaaltje.. Probeer de volgende keer wat dieper ergens op in te gaan of in ieder geval iets toe te voegen wat jouw column onderscheidt van een standaard verhaaltje.

No offense ofcourse.

Och gut hier gaan we weer. '' deze blessuregolf is voorname de schuld van het harde spel dat wordt gespeeld tegen Arsenal en het zeer geringe optreden van de scheidsrechters hiertegen.''

Dit calimerogedrag begint echt op de zenuwen te werken. Vraag bij de Fifa overschrijving naar de Spaanse divisie aan als je het fysieke spel van Engeland niet weet te waarderen. Elke ploeg in Engeland krijgt dat harde spel te ontvangen.

Tevens is de 'boodschap' van je CE al 1000x verteld, en zit het vol met stijl, spel en grammaticafoutne.

Raar dat je opeens springt van de FA Cup winst, naar het team van nu. Tussen deze twee periodes zat nog een team wat bijna kampioen werd, maar door pech(blessures Rosicky en van Persie) derde is geworden. Het is allemaal zo relatief, had Arsenal de wedstrijd van Man. United in 2008 wel gewonnen, was de club kampioen geweest en hadden ze Engeland misschien wel gedomineerd i.p.v Manchester United. Je stuk is naar mijn mening incompleet, je had iets uitgebreider en interresanter kunnen schrijven. Nu lijkt het teveel op een opsomming... Zolang Arsenal ook niet verlost is van al die blessures en niet met een fitte selectie kan spelen, zie ik Arsenal ook geen kampioen worden.

Sorry, maar dit is waardeloos, zowel op inhoudelijk als je manier van schrijven. Verder bespeur ik nergens ook maar enige objectiviteit in dit stuk. Ik ga op één item reageren, en dat is die blessuregolf van Arsenal. Ik citeer: deze blessuregolf is voorname de schuld van het harde spel dat wordt gespeeld tegen Arsenal en het zeer geringe optreden van de scheidsrechters hiertegen. Het is bewonderswaardig hoe je hier de filosofie van het Engelse voetbal in één zin kapot maakt. Engeland heeft altijd dat harde voetbal aangeprezen in zijn sport en jij meent dat deze filosofie meteen verworpen moet worden juist omdat Arsenal een ander spel speelt? Fout! Natuurlijk is er niets mis met het spel van Arsenal, bij wijlen word ik er zelfs jaloers op, Maar Wenger heeft met volle bewustzijn van de risico's voor dit spel gekozen. Elke wedstrijd wordt Arsenal fysiek overklast en dat brengt natuurlijk blessures met zich mee. Dat heeft niets met de scheidsrechter, de andere ploegen of depl te maken. De blessuregolf is gewoon, om het héél cru te zeggen, de schuld van Wenger zelf om zoveel technische, maar o zo fragiele spelers te kopen. Natuurlijk is er de factor pech ook mee gemoeid, maar je kan met deze kern in deze compititie gewoon niet verwachten dat je elke wedstrijd met je A-kern kan spelen.

Ik begon op een gegeven moment te hakkelen bij het lezen van je stuk omdat het niet te lezen is.
Bij je volgende stuk adviseer ik je om jou column eerst op Word in te tikken en daarna de spelfouten eruit te halen.

Het is eigenlijk een vrij lange inleiding die eindigt in een niet-onderbouwde conclusie. Je schrijfstijl is een beetje saai, maar op zich niet heel verkeerd. Echter zitten er vrij veel spel- en formuleringsfouten in. Als je er wat meer aandacht aan besteed en je conclusie onderbouwt met argumenten in plaats van een grote inleiding die direct opgevolgd wordt door een slot, is het al een stuk beter. Al zul je waarschijnlijk nooit een groot columnist worden.

Reageer

Je moet inloggen om te reageren. Heb je nog geen account? Dan kun je je gratis registreren. Inloggen

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren