3
1
Deze wedstrijd is gespeeld.
Status: Deze wedstrijd is gespeeld.
Competitie: UEFA Champions League
Datum: Woensdag 1 november 2017
Tijd: 20:45 uur
Scheidsrechter: A. Sidiropoulos
Stadion: Oblasny SportKomplex Metalist (Kharkiv)
Toeschouwers: 24570
Competitie:Champions League
Datum:Woensdag 1 november 2017, 20:45 uur
Stadion:Oblasny SportKomplex Metalist (Kharkiv)
25793766555
Brad Jones5190
5.5
Renato Tapia180957
5.5
Tonny Vilhena182926
5.5
S. Larsson138455
5.5
Kevin Diks352759
5.5
0 stemmen
Opstellingen en wedstrijdverloop
Live meepraten
Leden op Voetbalzone kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten.
1 november 2017 om 19:56

Geen reacties nog,iedereen slaapt al terwijl wedstrijd nog moet beginnen

1 november 2017 om 19:58

Denk ook niet dat er heel veel animo voor deze wedstrijd is. Napoli City en Spurs Real zijn veel interessanter

1 november 2017 om 19:56

3-0 Shaktar

1 november 2017 om 19:58

jezus man weer boetius ipv larsson.. gio wat ben je aan het doen.
Vilhena amrabat en el ahmadi is het meest inspiratieloze middenveld ooit echt totaal geen creativiteit

1 november 2017 om 19:58

Waarom nou geen Larsson?

1 november 2017 om 20:04

Feyenoord heeft wat goed te maken
Ik zeg 0-3 voor Feyenoord

1 november 2017 om 20:07

Proberen er een puntje uit te slepen, maar ben bang dat dat niet gaat lukken. Dan blijft normaliter alleen Napoli thuis over om niet met 0 punten te eindigen.

1 november 2017 om 20:29

Je onderschat Napoli dan wel heel erg.

1 november 2017 om 20:50

Nee hoor, ik verwacht niet dat ze tegen Napoli punten halen, maar ik acht de kans in Manchester nóg kleiner.

1 november 2017 om 20:30

met alle respect voor Feyenoord, en ik hoop dat ze overwinteren, maar Napoli is de op 2 na beste voetballende ploeg van Europa, met veel scorend vermogen.

1 november 2017 om 20:52

je kunt ook overdrijven over Napoli he. Loot Napoli Barcelona, Real Madrid, Psg, Bayern Munchen in de volgende ronde, dan liggen ze eruit, 100 zeker, maar daar kom je tezijnertijd wel achter.

1 november 2017 om 20:08

ik verwacht een verrassing 1-2

1 november 2017 om 20:09

Feyenoord moet dit nu wel winnen om nog eerste te worden in de groep.

1 november 2017 om 20:23

Feyenoord moet winnen om geen laatste te worden in de groep.

1 november 2017 om 20:25

Het glas is wel half leeg bij jou he

1 november 2017 om 20:28

Ik baseerde mijn reactie op de stand in de groep

1 november 2017 om 20:54

Hahah inderdaad, ook nog eens met een grote score

1 november 2017 om 21:07

Eerder een grote open deur.

1 november 2017 om 20:17

3-1Shakthar Feyenoord kan zich beter richten op de competitie.

1 november 2017 om 20:24

Nu eens een keer alle schroom van zich af gooien en de mouwen op stropen, Feyenoord moet vanavond durven en niet constant naar achteren lopen. Dat doen ze ook niet in de Eredivisie.

1 november 2017 om 20:35

Ik hoop niet dat ik het goed lees, maar zeg je nou dat Feyenoord de mouwen opstroopt in de Eredivisie?

Alright, tegen Roda hadden ze het makkelijk moeten afmaken, maar voor de rest is ook het spel in de Eredivisie al weken waardeloos en heb ik ook niet het idee dat ze de mouwen opstropen. Het Feyenoord van vorig seizoen is al tijden zoek.

1 november 2017 om 20:40

Hij doelt denk ik op het constant achteruit lopen. Dat deden ze niet in de eredivisie, ook niet tegen Roda.

1 november 2017 om 20:42

Het is meer de filosofie die ik bedoel. Feyenoord in Europa is altijd een ploeg die zonder ontzag speelt en er keihard voor gaat, iets wat ik dit jaar idd nog niet heb gezien.

1 november 2017 om 20:28

Wens Feijenoord veel succes. Hoop op winst!go for it

1 november 2017 om 20:44

Hoop doet leven, merci!

1 november 2017 om 20:43

Op zn minst strijdend ten onder mannen.

1 november 2017 om 20:48

Ik verwacht een makkelijke overwinning voor Shakhtar. Hopelijk heb ik ongelijk en weet Feyenoord minimaal een puntje te pakken.

1 november 2017 om 20:54

Kom op Feyenoord, hou de eer een beetje

1 november 2017 om 20:56

Gaat m weer niet worden..zeker niet met de heilige Vilhena in de basis

1 november 2017 om 20:57

Cl laat goed zien dat de Eredivisie het niveau van Boëtius is. Nou ja en van heel Feyenoord uiteraard

1 november 2017 om 20:57

Gaat nog best prima, maar die Boetius heb je echt niks aan. Berghuis daar in tegen - speelt heel aardig.

1 november 2017 om 20:58

Gaat m weer niet worden..zeker niet met de heilige Vilhena in de basis

1 november 2017 om 20:58

Nicolaiiii

Goede voorzet Berghuis!

1 november 2017 om 20:58

Lekker Feyenoord! Zou toch lekker zijn om hier puntjes te pakken.

1 november 2017 om 20:58

Goede goal hoor!

1 november 2017 om 20:59

1-0 Feyenoord

1 november 2017 om 20:59

En terecht, Feyenoord is tot nu toe veel beter.

1 november 2017 om 20:59

Mijn god en dan dit... Typerend.

1 november 2017 om 20:59

En vanaf de aftrap weer ongedaan gemaakt...

1 november 2017 om 21:00

Lolll

1 november 2017 om 21:00

Ja ja, en nu vasthouden.

1 november 2017 om 21:02

😅

1 november 2017 om 21:02

Hihi.

1 november 2017 om 21:06

Ja ze scoorden al in mn reactie, maar ik dacht ach ik laat het wel staan

1 november 2017 om 21:00

Heel erg knap dit

1 november 2017 om 21:00

En alweer 1-1. Shakhtar zet even aan en boem, doelpunt tegen.

1 november 2017 om 21:02

Niks zet ff aan ze staan gewoon te slapen bij een lange bal vanaf de aftrap. Dit is pure domheid

1 november 2017 om 21:00

Mijn god, eindelijk laat je wat moois zien staat het binnen een minuut al weer gelijk.

1 november 2017 om 21:00

Ziet er wel heel knullig uit.

1 november 2017 om 21:00

Mooie goal van Jorgensen, jammer van die snelle tegengoal.

1 november 2017 om 21:00

Lang genoten van de voorsprong. Niet eens 1 minuut..

1 november 2017 om 21:00

Lijkt wel FIFA dit..

1 november 2017 om 21:03

Haha jones wat een clown

1 november 2017 om 21:01

Heel zwak van Nieuwkoop zeg. Overigens de hele verdediging wel, dat ze praktisch op de doellijn nog naar elkaar kunnen passen.

1 november 2017 om 21:01

Oké, that's escalated quickly.. 1-1

1 november 2017 om 21:01

Achterin zijn ze gewoon te kwetsbaar.

1 november 2017 om 21:01

Zucht. Feyenoorder ben je niet voor de lol

1 november 2017 om 21:02

Dat was lang genieten.

1 november 2017 om 21:02

Jezus wat slecht. 1-0 voorstaan en het in 1 min weggeven. Er stonden echt 2 mensen flink verkeerd te dekken bij die tegengoal zeg

1 november 2017 om 21:03

Jeetje dat gaat snel

1 november 2017 om 21:03

Was ook te mooi om waar te zijn; 2-1

1 november 2017 om 21:03

Mijn god wat een niveau weer achterin

1 november 2017 om 21:03

Gaat hard zo...

1 november 2017 om 21:03

Wat amateuristisch verdedigt zeg. Amrabat geeft de bal aan de tegenstander op randje 16 en Jones ziet er wederom niet overtuigend uit.

1 november 2017 om 21:03

En 2-1 alweer, gaat erg snel met de goals.

1 november 2017 om 21:03

En 2-1 Shakhtar. Dramatisch weer.

1 november 2017 om 21:04

Die jones is zo slecht verpest het hele team

1 november 2017 om 21:07

Samen met Amrabat, wat slecht uitverdedigd van hem bij de 2e goal.

1 november 2017 om 21:03

Met Diks hielden we het langer vol

1 november 2017 om 21:03

Wat doet die Amrabat nou gek opeens.

1 november 2017 om 21:03

Tjonge jonge wat slecht uitverdedigd

1 november 2017 om 21:03

We kunnen veel zeggen maar saai is het niet bagger gekeept van Jones

1 november 2017 om 21:03

Weer 2x een fout van jones

1 november 2017 om 21:05

Exact

1 november 2017 om 21:06

Sorry hoor. Als je zo verdedigd kan geen keep wat aan doen haha

1 november 2017 om 21:08

Hij kan er wel degelijk wat aan doen, maar de grootste fout ligt bij Amrabat ja.

1 november 2017 om 21:06

Hij wordt ook gewoon flink in de steek gelaten maar is echt structureel minder dan vorig seizoen.

1 november 2017 om 21:07

Jones? Die kon er bij beide doelpunten niks aan doen.

1 november 2017 om 21:09

Heb je de wedstrijd wel aan staan dan?

1 november 2017 om 21:23

Ach, hij ziet ook dat ze een overwicht hebben. Misschien een wedstrijd van vorige seizoen aan 't kijken in de ED?

1 november 2017 om 21:25

Hahaha ben niet voor Feyenoord, wel voor Nederlandse club in Europa, en tuurlijk ze zijn de mindere ploeg. maar die toon van hem ja niet mijn stijl....

1 november 2017 om 21:04

Pfff. Kan niet he, Amrabat.

1 november 2017 om 21:04

Ambrabat mag lekker bij Marokko gaan voetballen. Hoe kun je zo uitverdedigen😂

1 november 2017 om 21:08

Tegen Ajax deed Amrabat het verdedigend ook al zo goed haha

1 november 2017 om 21:09

En tegen Napoli leed hij volgens mij bij het 2de doelpunt van Napoli volgens mij ook al balverlies waarna Napoli scoorde. Toch al een aantal beslissende fouten gemaakt, terwijl hij in de eerste paar weken van dit seizoen toch werd geroemd

1 november 2017 om 21:21

hhhahahahah jaloezie man man net als bij Ziyech die kan sinds zn keuze van Marokko er ook niks meer van

1 november 2017 om 21:04

Wat doen ze allemaal achterin? Fouten maken kan, maar dit gaat echt alles te buiten.

1 november 2017 om 21:04

2-1, en weg is het positieve gevoel van 1 minuut.. Ze zetten even aan en worden meteen overlopen.

1 november 2017 om 21:04

Ik zeg diks op doel

1 november 2017 om 21:07

Lol, ze hadden het wel langer volgehouden met Diks centraal.

1 november 2017 om 21:06

Twee niet hele grote kansen, ook al zetten ze aan. Jones gaat niet lekker

1 november 2017 om 21:08

Ze zetten even aan?

Er worden 2 fouten gemaakt, die gelijk worden afgestraft... heeft toch niks te maken met aanzetten....

1 november 2017 om 21:28

Jawel, vol druk waardoor de verdediging meteen wankelt en bezwijkt onder de druk is ook een manier van overlopen worden.

1 november 2017 om 21:04

En weer Amrabat met een cruciale fout...

1 november 2017 om 21:05

Haha lijkt comedy central wel

1 november 2017 om 21:04

In 4 minuten van 0-0 naar 2-1... man man man

1 november 2017 om 21:04

Amrabat met weer een fout. Tja, en het stond net nog 0-1...

1 november 2017 om 21:05

Waar zijn de mensen die beweerden dat st Justin een erg groot talent is? Is een leuke speler voor exselcior of Groningen, maar niet voor dit niveau. Bedroevend!

1 november 2017 om 21:05

Mijn goedheid Amrabat... Denk je na de 0-1 er lekker voor te kunnen gaan zitten, staat het pak em beet 7 min later al 2-1. Man man man.

1 november 2017 om 21:05

waarom steekt Jones maar 1 hand in de lucht ?

1 november 2017 om 21:05

Kansloos. Hou er gewoon mee op.

1 november 2017 om 21:07

Dat dacht psv in Augustus ook tegen Osijek.

1 november 2017 om 21:11

Ik hoopte toen dat het de laatste keer zou zijn dat ik mij dit seizoen voor een Nederlandse club zou schamen. Helaas.

1 november 2017 om 21:45

Bij rust 2-1 achter staan is wel wat minder shameless hoor.

1 november 2017 om 21:05

Het lijkt me aannemelijk dat Shakhtar nu overschakelt op een countertactiek en Feyenoord het spel laat maken.

1 november 2017 om 21:05

Gelukkig speelt Amrabat niet voor Oranje, koekenbakker

1 november 2017 om 21:05

Dat ie maar lekker voor marocco gaat voetballen

1 november 2017 om 21:05

Amrabat in Oranje?

Edit: Wat doet Jones nou eigenlijk weer? Was best een houdbare bal leek het maar hij gaat totaal niet met overtuiging erin om die bal eruit te duiken.

1 november 2017 om 21:05

Bizar toch, Feyenoord is veel sterker en toch geven ze er twee weg.

1 november 2017 om 21:06

Veel sterker, veel sterker. Nou nou. Ze hebben een licht overwicht, ondertussen hadden...

1 november 2017 om 21:09

Veel sterker ? Huh?

1 november 2017 om 21:14

Ach, ik heb ook altijd het idee dat Ajax veel sterker is in wedstrijden waar dat eigenlijk helemaal niet zo is maar dat komt natuurlijk doordat ik gekleurd ben...

1 november 2017 om 21:15

Niet veel sterker maar het was even een vleugje van wat je weet dat ze in principe wel kunnen. Frustrerend dat het er nog maar zo weinig uitkomt. Door de vele personeelswisselingen en blessures hebben ze helaas toch meer tijd nodig om een stabiel voetballend team te worden. Ik denk nog steeds dat je van deze selectie een basiself kan neerzetten die voetballend niets hoeft onder te doen voor die van Ajax en PSV.

1 november 2017 om 21:05

Lekker gekeept ook Jones manmanman

1 november 2017 om 21:05

Kunnen ze dan nooit eens geconcentreerd spelen achterin? Alleen maar cadeautjes, wedstrijd op wedstrijd. Daardoor is ook heel het zelfvertrouwen bij de rest vam het elftal naar de maan.

1 november 2017 om 21:05

De return van Vermeer is niet Vermeer

1 november 2017 om 21:06

Amrabat... Ajax all over again. Wat een slechte bal zeg. Hoe kan je zo uitverdedigen? En Jones ook slecht zeg..

1 november 2017 om 21:06

Stelletje amateues en Gio voorop

1 november 2017 om 21:07

Nja gio kan niks aan persoonlijke fouten doen toch? Of wel?

1 november 2017 om 21:09

Als Jones niet op goal had gestaan..

1 november 2017 om 21:09

Hij zet ze neer he. Daar pakt iedereen hem op. Zowel amrabat als Jones hebben de afgelopen wedstrijden als amateurs gespeeld. Moet je ze dan wel opstellen.

1 november 2017 om 21:09

Dan had een ander ze door gelaten

1 november 2017 om 21:16

Amrabat moest wel. Anders had je Diks. Jones is een ander verhaal.

1 november 2017 om 21:21

Goed punt. Mja wie dan wel. Alleen jorgensen speelt op zn nivo bij feyenoord

1 november 2017 om 21:36

Eerlijk gezegd, als het hart van je defensie geblesseerd is is het domste om de keeper te wisselen. Juist in de defensie heb je continuïteit nodig.

1 november 2017 om 21:06

En sommige maar zeuren dat Amtabat voor Oranje had moeten kiezen. pff ben maar blij.. ene grote fout naar de andere

1 november 2017 om 21:06

Feyenoord is erg kwetsbaar als er vanaf de achterlijn wordt voorgegeven.

1 november 2017 om 21:09

Niet alleen dan...tegen zoveel persoonlijke onkunde valt niet op te ballen.

1 november 2017 om 21:06

Is dit zo'n moment waarop je moet lachen of huilen? Of gewoon allebei.

1 november 2017 om 21:06

Ajajaj die bal van Amrabat 😰🤦‍♂️

1 november 2017 om 21:07

Hier wordtje toch moe van. Je verdient ook niets he, als je telkens zulke domme naïeve dingen doet.

1 november 2017 om 21:07

Waar ajax en psv (op dit jaar na, ik weet het...) altijd nog wel goed tegengas kunnen geven in de CL afgelopen jaren is feyenoord wel heel erg kansloos zeg... heel jammer

1 november 2017 om 21:08

Tijden veranderen. Verbaast het je nog in een jaar waarin de eerste twee clubs van nl zich niet eens voor de el weten te plaatsen?

1 november 2017 om 21:10

Heeft.toch te maken met de vorm waarin ze verkeren. Ze hebben de CL gehaald omdat ze vorig jaar stabiel waren. Maar nu zijn ze volledig uit vorm, ze hebben het moeilijk tegen Roda en Nac. Ja in zo'n vorm heb je niets te zoeken in de CL. In de vorm van vorig jaar zouden ze zeker punten pakken. Nu worst het 6 wedstrijden 0 punten.

1 november 2017 om 21:16

Ik kan me nog herinneren dat Ajax het seizoen 13-14 best wel uit vorm was en er werden dikke nederlagen geleden tegen Barcelona (4-0), PSV (4-0) en nog een aantal slechte resultaten, maar Ajax wist dat seizoen wel onder andere gelijk te spelen tegen PSG (1-1) en een 2-1 winst op Barcelona te boeken

1 november 2017 om 21:25

Applaus

1 november 2017 om 21:12

Als iedereen met de standaard Ajax en PSV opnerking even op dit bericht reageert hebben we er verder geen last van in dit topic. Bvbd

1 november 2017 om 21:14

Precies. Ajax en PSV hebben het in de CL de afgelopen jaren wel zwaar gehad, maar konden opzicht nog redelijk goed tegenstand bieden. Op dit seizoen na hebben zowel Ajax als psv het beter gedaan. Bij Feyenoord is het toch allemaal erg minder vergeleken met Ajax en PSV en ik ben Ajacied, maar vind het wel jammer dat Feyenoord zo matig is. Voor aanvang van dit seizoen las ik allemaal reacties van Feyenoorders dat ze zin in de CL hadden maar Feyenoord valt daar toch zwaar door de mand

1 november 2017 om 21:16

Het gaat toch om dit jaar? Waarom zou je dan uitgerekend dat buiten beschouwing laten voor Ajax en psv haha. Zegt juist veel over de status van ons land.

1 november 2017 om 21:08

En natuurlijk weer 2 fouten van Jones, wat een verrassing. Vermeer had 2 wedstrijden geleden al weer op goal moeten staan

1 november 2017 om 21:09

Welke fouten? Beide goals kon hij toch niks aan doen?

1 november 2017 om 21:11

Zonder diks hebben de fans een andere zondebok nodig. Feyenoord moet altijd geprezen worden voor de teamgeest echter is dit collectief falen

1 november 2017 om 21:13

Eerste gleed hij uit (kan gebeuren). Tweede zat hij er totaal naast..

1 november 2017 om 21:14

Te triest voor woorden deze personen. Zoals keyboardheld al aangeeft, trolls hebben een zondebok nodig en nu Nelom en Diks niet spelen is Jones aan de beurt.

1 november 2017 om 21:15

Eerste goal zeker wel hij komt niet uit. Maar die tweede is erg slecht gekeept hij loopt de bal voorbij...

1 november 2017 om 21:37

Kom op man die 2e bal moet hij toch gewoon hebben

1 november 2017 om 21:37

Kom op man die 2e bal moet hij toch gewoon hebben

1 november 2017 om 21:10

Ik heb tot vanavond gevonden dat jones krediet had na vorig seizoen. Dat is nu wel op. Zondag mag vermeer het proberen.

1 november 2017 om 21:08

Amrabat mooie assist net zo een als tegen Ajax maar waar ik het meeste medelijden mee heb is dat 10 spelers zo verschrikkelijk onrustig worden van die Jones wat geeft die goals weg zeg. Menzo werd ooit gewisseld tijdens Europa cup wedstrijd ten faveure van Vd sar .... Van Bronkhorst je weet wat je te doen staat. Balen dit net als PSV en Ajax weer blamage en geen punten voor Nederlands voetbal

1 november 2017 om 21:09

Jones z.s.m wisselen de eerst volgende wedstrijd. Amrabat bank mag ook wel een keertje, je moet die gasten eens laten beseffen dat je niet eeuwig krediet hebt. Voor wat het waard is voor de Feyenoorders zijn jullie niet de enig met 0 punten, Anderlecht en Benfica zijn net zo slecht. Dan zijn er nog een stuk of 5 teams met slechte 2 punten waaronder zelfs Monaco en Dortmund. Ik snap dat geen zak waard is maar goed.

1 november 2017 om 21:11

Waarom wachten met jones tot volgende wedstrijd wisselen en of achter laten in Oekraïne of naar huis laten lopen

1 november 2017 om 21:15

Dat is ook een optie ja, haha

1 november 2017 om 21:09

Ongelooflijk dat je na 3 wedstrijden nog zo naïef gaat uitverdedigen als amrabat doet. Dit is de champions league! Niet door het midden uitverdedigen is het eerste wat je leert bij de fjes

1 november 2017 om 21:09

Amrabat met weer een de ligtje

1 november 2017 om 21:10

Zo Jones gaat lekker ,wanneer komt Vermeer weer terug?

1 november 2017 om 22:01

Snap de keuze ook niet meer van de trainer. Jones heeft aardig wat tegengoals geïncasseerd en dan zou je denken geef Vermeer eens de kans.

1 november 2017 om 21:10

Even leek het of alle aankopen er ook gelijk al stonden. Amrabat was op voorhand niet direct als basiskracht gehaald, meer als opvolger op korte termijn. Hij begon erg sterk maar je ziet nu toch dat hij echt nog wel moet wennen aan en groeien naar het niveau. Het is nu geen speeltuin meer. Zelfde geldt voor St Juste. Was natuurlijk ook niet de bedoeling om hem gelijk in het CL-diepe te gooien met een wisselende gelegenheidsverdediging.

1 november 2017 om 21:10

Lijkt wel alsof sommige van die jongens onder stroom staan als ze cl spelen, Amrabat nu, Tapia, Jones, Vilhena. Allemaal hebben of halen ze rare fratsen uit.

1 november 2017 om 21:12

Wat een onzekerheid straalt Jones uit.

1 november 2017 om 22:03

Die mag wat mij betreft weer plaats nemen op de bank en Vermeer er weer graag in.

1 november 2017 om 21:12

Kan iemand mij uitleggen waarom Vermeer de plek onder de lat niet bezet? Vorig jaar deed Jones het meer dan verdienstelijk, maar Vermeer in normale doen ten opzichte van de huidige Jones is toch een veel betere keuze?

1 november 2017 om 21:14

Wel eens hoor, maar juist door zijn status na vorig jaar wissel je hem niet zo makkelijk.

1 november 2017 om 21:53

Snap je punt, maar moet zeggen dat hij die opgespaarde status wel in hoog tempo aan het kwijtraken is; daarnaast is hij in de (verre) herfst van z'n carrière, terwijl je met Vermeer iemand hebt die op dit moment beter is én langer mee kan.

1 november 2017 om 21:14

Is ook zo, maar het vervangen van een keeper is iets wat de meeste trainers niet meteen bij een paar fouten doen. Denk wel dat het moment niet ver meer is. Jones had een hoop krediet opgebouwd, vorig seizoen, maar dat zal nu wel een beetje op zijn.

1 november 2017 om 21:37

Ver meer. Pun intented?

1 november 2017 om 21:42

Haha, niet eens, hoewel ik 'm wel had gezien, maar nadat ik 'm al had gepost .

1 november 2017 om 21:13

Kijk 10 minuten niet en ze laten er 2 in jammer

1 november 2017 om 21:14

Probleem os hoe el ahmadi voetbalt. Zakt in tussen tapia en St juste.. en amrabat speelt punt naar voren bij balverlies ben je dan heel kwetsbaar en daar weet Fred wel raad mee en anders Tyson wel

1 november 2017 om 21:17

Omdat niemand vertouwen heeft zakt el ahmadi in.

1 november 2017 om 21:19

Precies

1 november 2017 om 21:15

Ojoow wat een fouten. En ze vinden het nog grappig ook. Wel vermakelijk hoe slecht feyenoord is. Werkt wel echt op de lachspieren

1 november 2017 om 21:16

Krijg een beetje medelijden ...kunnen ze Lamprou niet lenen ? Die is nog beter

1 november 2017 om 21:22

Ze hebben Vermeer toch? Hij is nu toch fit?

1 november 2017 om 21:22

Haha nee dankje, die heeft ons al genoeg punten gekost. Met Vermeer en Bijlow hebben we wel beter in huism

1 november 2017 om 21:22

Jaa vind die reactie wel raar e mega fouten achter elkaar loopt net goed uit lachen ze naar elkaar. Bizar

1 november 2017 om 21:16

Dat centrum in de verdediging kan echt niet zeg. Dit is gewoon ronduit beschamend. Helemaal nog eens met jones daar achter.

1 november 2017 om 21:17

Emile Skele vis als commentator......ben dr klaar mee zapp naar Veronica hoe die vent continu negatief loopt te doen met z on ondertoontje erbij...aub weg er mee bij Ziggo AUB.

1 november 2017 om 21:17

Afscheid nemen van Gio..durft geen beslissingen te nemen..alleen Jens wisselen..de rest zoals Vilhena en Jones laat hij staan.

1 november 2017 om 21:24

Alsof hij de toppers voor het uitkiezen heeft. Gio heeft met heel veel middelmaat 82 punten kunnen halen vorig seizoen. Verdiend meer krediet.

1 november 2017 om 21:19

Word het niet tijd voor Kenneth Vermeer, is toch de beste keeper daar. Jones heeft een jaar wereld's gekeept, maar daar buiten heeft hij nooit iets speciaals gedaan.

1 november 2017 om 21:22

Oei bijna 3-1

1 november 2017 om 21:22

Mag ik vragen wat de kwaliteiten van Vilhena zijn? Durft nooit open te draaien. Speelt enkel breed of terug en kan zelf geen man uitspelen. Zet Larsson op 10 en haal deze matige man eruit.

Haps weer erg sterk

1 november 2017 om 21:23

Gezien het grote aantal reacties op je post ... denk ik dat iedereen zich dit af vraagt

1 november 2017 om 21:38

Verstoppertje spelen. Vilhena voegt niks toe aan het spel. Daar ben ik inmiddels zeker van.

1 november 2017 om 21:41

Onbegrijpelijk inderdaad. Alsof hij een heilige status heeft. Zeer matige speler, voegt helemaal niets toe. Hele seizoen overigens al. Zwaar overschatte speler. Toornstra of Larsson op zijn plaats aub.

1 november 2017 om 21:44

Tegen mindere ploegen is het een giflikker. Een type el ahmadi. Die overigens ook tekort komt qua passing en overzicht op dit niveau. Sowiezo iets waar Feyenoord mee aan het werk moet. Meer voetbal op het middenveld. In de eredivisie kan het met die twee nu gaat het te snel, ze komen niet in duel en dan heb je er niet zo veel aan.

1 november 2017 om 21:22

Waarom zou je ook dekken? 5 man lucht aan t dekken bij die corner... Wachten op de 3-1 als ze op deze voet doorgaan.

1 november 2017 om 21:22

Bal op de lat en Jones ligt al wee... pffh

1 november 2017 om 21:24

Mja, was uberhaupt niet echt iets wat hij had kunnen doen.

1 november 2017 om 21:25

Waarom geef je hier af op Jones? Die kon hier helemaal niks aan doen. Wel objectief blijven hè. Zeik liever balletje breed/terug Vilhena af, de zogenaamde spelmaker.

1 november 2017 om 21:22

Jezus wat kan ik me trouwens ook irriteren aan die Emile Schelvis van Ziggo😂. Vreselijk figuur

1 november 2017 om 21:25

Slechtste commentator van Nederland. Nog erger dan Aad.

1 november 2017 om 21:29

Ja ik snap totaal niks van die gozer. Elke aanval van Shaktar is geweldig ook al rolt de bal knullig over de zijlijn, maar wordt Feyenoord serieus gevaarlijk dan begint Emile al halverwege te klagen dat t niks wordt.

1 november 2017 om 21:37

Ik ben blij dat dit aangekaart wordt. Laatst serieus de tv uitgezet vanwege zijn negatieve en vervelende manier van praten. Niet alleen gaat hij op een hinderlijk kinderachtige manier alles wat fout gaat benoemen, hij benoemd ook alles wat bijna fout gaat. Heel vervelend mannetje is het. Maar zoek maar eens wat filmpjes op YouTube van deze man die zelf tegen een balletje (probeert) te trappen in de zaal. Dat vergoed veel!!

1 november 2017 om 21:24

Berghuis, Haps en Jorgensson spelen een rpima wedstrijd.. maar de rest is zoals altijd ondermaats. (vilhena, boetius..)

Gio, wissel eens!

1 november 2017 om 21:26

Misschien Larson, maar verder zie ik ook niet echt alternatieven die beter zijn. En Boetius wordt nu heel makkelijk afgeschreven door een aantal 'kenners' hier op voetbalzone. Maar die is gewoon uit vorm, en dat gebeurt wel eens. Ik heb nog wel het idee dat hij er bovenop komt en dan vind ik hem beter dan een Larson. Dus de keuze om hem speeltijd te geven snap ik wel.

1 november 2017 om 21:38

Aangezien jij wel de 'kenner' ben, kan jij me dan wel aangeven wanneer Boetius in de afgelopen 3 jaar wel in vorm was, aangezien ik dat niet heb gezien.

Hij werd verkocht door Feyenoord omdat hij totaal niet presteerden en omdat er totaal geen groei te ontdekken was in zijn spel. Vervolgens werd die niet goed genoeg bevonden door Basel dat hem verhuurde aan Genk, die hem vervolgens ook niet goed genoeg vonden om hem aan te trekken anders speelde die nu niet bij Feyenoord.

Als je bij die twee clubs niet kan overtuigen, heb je bij Feyenoord ook helemaal niks te zoeken. Boetius is een middelmatige voetballer die in de afgelopen 3 jaar geen steek beter is geworden.

Maar volgens jou ligt het gewoon aan vorm... tja wie ben ik om de 'kenner' tegen te spreken.

1 november 2017 om 21:44

Hij mist nog een 100% kans, krijgt de bal niet eens tussen de palen...triest om te zien. Gewoon onkunde. Zoals Vilhena speelt getuigt ook van onkunde.

1 november 2017 om 21:30

Berghuis?????? Die vent kan niet eens een normale pass geven

1 november 2017 om 21:32

Geen normale pass? Huh? wie gaf dan de assist op de 1-0?

1 november 2017 om 21:38

Negeren, is een boze AZ-er. Berghuis rolde vorige maand AZ op met 2 doelpunten en een assist.

1 november 2017 om 22:13

Boos ben ik zeker niet. Vind berghuis gewoon geen denderende wedstrijd spelen. Zeker niet in vergelijking met wat hij kan. Ik moet toegeven dat ik het niet heel soepel had getypt

1 november 2017 om 21:45

Boetius had net een levensgrote kans op de 2-2, die hij zelf creerde.

1 november 2017 om 21:24

Wat een middelmaat is die Boetius toch. Onbegrijpelijk dat zo'n speler terug gehaald wordt.

1 november 2017 om 21:26

Z'n balbehandeling en passing is belabberd helaas. Al met al een goeie om de basisspeler scherp te houden, niet meer.

1 november 2017 om 21:25

Boetius jammer.

1 november 2017 om 21:25

3 dingen die meevallen: 1. Jorgensen 2. Haps 3. Scheids

1 november 2017 om 21:26

Dan zie je hoe locadia dat deed vanaf links die bal inschoot tegen vitesse en dan zie je nou JPB hem inschietten.

1 november 2017 om 21:27

Ja een Locadia in vorm. Maar dat is eigenlijk best wel een houten Klaas.

1 november 2017 om 21:28

Locadia is kapot goed

1 november 2017 om 21:29

Kapot goed is overdreven, maar hij is beter dan Boetius inderdaad.

1 november 2017 om 21:31

Nja locadia in de CL zou t net zo slecht doen. Nivo is niet te vergelijken met nederland

1 november 2017 om 21:32

Beter dan Boetius in zijn huidige vorm? Ja. Maar kapot goed? Nee dat is zwaar overdreven. Hopelijk snap je dat zelf ook.

1 november 2017 om 21:28

De linkerkant van Feyenoord word helemaal overlopen,die Brazilianen zijn meestal sneller.

1 november 2017 om 22:10

De eindpass is telkens te kort of te hard. Feyenoord speelt veel te onrustig aan de bal.

1 november 2017 om 21:28

We wisten allemaal dat Feyenoord geschiedenis wilde schrijven. Maar op deze manier? Wat een afgang zeg. Ze zijn hard op weg om het slechtste CL resultaat uit de geschiedenis te pakken van Nederlandse clubs.

1 november 2017 om 21:30

De verschillen worden groter en groter inderdaad. Als ajax en psv zich zelfs al niet meer voor EL kunnen plaatsen.. bizar

1 november 2017 om 21:41

Helaas ging er bij Ajax nog wel wat aan vooraf. Nouri heeft veel impact gehad op de ploeg in de periode dat er resultaat nodig was. Opneem aantal spelers na stond dat zelfde elftal nog in de EL finale. Je kan hier dus spreken van een uitzondering. Maar goed volgens mij gaat het hier over Feyenoord.. Voor de puntjes is het jammer.

1 november 2017 om 21:49

De poule is zoals verwacht veel te sterk gebleken. Een verzwakt Feyenoord heeft niets te zoeken tegen deze teams die sowieso bijna elke fout al afstraffen. Slechtste resultaat ooit, het zal wel. Als ik denk aan het slechtste denk ik meer aan verliespartijen tegen veel kleinere tegenstanders.

1 november 2017 om 21:40

Alle Ajaxieden komen lekker makkelijk scoren.

Geschiedenis schrijven? Waar heb je het over man...

1 november 2017 om 22:09

Ik vind dat je een beetje overdrijft. De nummer 1 van Oekraine, Engeland en Italië en jij zelf als ploeg die volledig uit vorm is, 4/5 verdedigers hebt moeten missen, Elia, Kuyt, Kongolo en Karsdorp weg, Jørgensen geblesseerd voor de eerste twee wedstrijden. Wat had je zelf verwacht dan?

1 november 2017 om 21:28

Boëtius wisselen voor Larsson straks

1 november 2017 om 21:29

Opzich speelt Feyenoord niet zo slecht alleen die verdediging is zo zwak dat je altijd minimaal 2 doelpunten tegenkrijgt.

1 november 2017 om 21:34

Ik snap die negativiteit niet zo, misschien door dat rare commentaar? Het is gewoon een best leuke wedstrijd met kansen over en weer. Feyenoord heeft voldoende kansen om langszij te komen.

1 november 2017 om 21:30

Het zal tijd worden om Vermeer van stal te halen. Al verwacht ik dat Gio daar langer mee wacht.
Te lang. Ik krijg het idee dat Gio wat dat betreft niet alleen niet op tijd ingrijpt maar ook zulke dingen niet aan ziet komen...
Bij een keeper snap ik het wel. Maar zoals Boetius. Dit is toch een prima gelegenheid om van Larson je 1e man te maken?
Die doet ook nog veel fout, maar lijkt een hoger plafond te hebben.

1 november 2017 om 21:30

Das einde carriere denk ik hoor, wat een stoot in zn gezicht

1 november 2017 om 21:32

Ik vrees het ergste.

1 november 2017 om 21:32

Ongelofelijk hoe triest het gesteld is met ons clubvoetbal. Echt de tranen schieten in mn ogen. Ik schaam me kapot door de prestaties van mijn eigen club, en ik baalde dat psv werd uitgeschakeld. En Feyenoord, man man man. Laat eens zien dat je landskampioen bent. Triest gedoe.

Ik had werkelijk hoop dat na het goede vorige jaar we de draad op zouden pakken en meer punten zouden halen. Niet dat we echt een grote rol zouden gaan spelen, maar we zijn wel beter dan landen als Oostenrijk, België, Turkije en het complete scandinavie. Daar heb ik me dus ook (voor nu iig) in vergist. Doodzonde

1 november 2017 om 21:41

Ajax durft nog tenminste talenten erin te gooien als de Ligt e.d. waar Gio compleet de plank misslaat. We hebben in Geertruida een talent als CV die we kunnen testen of hij het heeft of niet, maar in plaats daarvan sukkelt Gio met Diks/tapia. Ook het standaard 4-3-3. We kunnen nooit een grote rol gaan spelen als we binnen de box blijven denken.

1 november 2017 om 21:33

Die Brazilianen zijn gewoon veel beter dan onze internationals zoals Vilhena en Berghuis.

1 november 2017 om 21:34

Conlusie: met een fatsoenlijke keeper stond je nu voor...

1 november 2017 om 21:37

Die eerste goal was een uitstekende redding met daarna een lullige rebound, en die tweede was een blunder van Amrabat. Hoe is dat de schuld van Jones?

1 november 2017 om 21:39

Ach, er is weer een nieuwe pispaal gevonden. Jones doet mee in de malaise, maar Vermeer had in het verleden ook zulke wedstrijden. Maar ja, dat is men al weer vergeten.

1 november 2017 om 21:39

Gozer... je ziet hopelijk toch wel dat Jones bij die 1-0 valt en bij de 2-0 gaat die bal door het midden.

1 november 2017 om 21:43

Tsja, menig penalty gaat ook door het midden - die gozer kon vrij op goal schieten, je moet als keeper dan toch wat doen, blijven staan of een hoek kiezen.

1 november 2017 om 21:45

Gedeeltelijk waar. Maar Jones staat het hele jaar met weinig vertrouwen te keepen en ipv dat hij punten pakt verlies je punten. Blunder tegen NAC, balletjes loslaten, uitglijden, ballen regelmatig over de zijlijn. De maat is op een geveven ogenblik vol. En nou wil het zo zijn dat een 2e keeper hebben die eigenlijk te goed is om 2e keeper te zijn. Dan is het wel logisch dat men Vermeer wil zien toch?

1 november 2017 om 21:45

O2life, Ja, hij glijd uit. Dat is minder erg dan uitverdedigen via het midden zoals Amrabat bij het tweede doelpunt deed. Nieuwkoop wordt ook van alle kanten voorbij gelopen, maar door Jones is het 2-1...

1 november 2017 om 21:46

Jammer genoeg koos hij geen hoek maar stapte hij naar voren als ik het goed zie. Je gaat zo’n schot toch niet vergelijken met een penalty?

1 november 2017 om 21:53

Dat is t feitelijk wel, Marlos had een compleet vrije schotkans die hij in elke hoek kon neerleggen of door t midden.

1 november 2017 om 21:40

Eerste goal was ook niet perse zijn schuld. St juste stapte uit

1 november 2017 om 21:35

Haps speelt over 2 jaar bij de Europese top. Hij werd laatst 2 keer makkelijk uitgespeeld door Neres, maar zie hem vaak genoeg scherp verdedigen en aan de bal echt ongelooflijk goed. Zijn demarage is top en kan in de aanname al een man voorbij. Zijn passing en handelingssnelheid ook sterk

1 november 2017 om 21:37

helemaal mee eens, gaat er ook iedere wedstrijd vol voor.. mischien over een poosje wat voor het Nederlands elftal?

1 november 2017 om 21:39

Eens. Dat lijkt me in dit geval gerechtvaardigd.

1 november 2017 om 21:41

Als Blind doorschuift naar CVM dan kan t best, al is Kongolo wel beter en Ake ook wel. Maar er zit wel een hoop potentie in die gozer.

1 november 2017 om 21:46

Ake, heeft het prima gedaan als linksback. Toch betwijfel ik of hij wel over de juiste kwaliteiten beschikt om een vaste waarde te worden in Oranje, Haps is zoals al wordt aangegeven veel beter aan de bal, heeft 2 zuurstoftanks en is defensief in duels ook enorm sterk. Hij moet imo nog leren om niet altijd de bal te volgen maar meer ruimtelijk inzicht te ontwikkelen, wat er om hem heen gebeurd.

1 november 2017 om 21:52

@hangerover96

Kongolo is helemaal niet beter als linksback. Kongolo is een centrale verdediger en heeft niets van een vleugelverdediger.

1 november 2017 om 21:55

Ik zie Haps ook wel doorschuiven naar het centrum als hij wat meer ervaren wordt.

1 november 2017 om 21:37

Shaktar speelt bij vlagen echt heel goed voetbal. Ik denk dat ook Ajax en PSV hier hadden verloren. Als je de verdedigingen met elkaar vergelijkt zouden we echt het zelfde kunnen zien. Maar goed, dat is nu niet relevant. Ik ga er van uit dat het na negentig minuten wel drie of vier één gaat worden. Het verschil is gewoon te groot.

1 november 2017 om 21:38

Wat ben ik jaloers op Ajax zeg.. Die durven wel talenten in te zetten als de huidige basisspelers compleet falen...

1 november 2017 om 21:48

Die talenten die er vervolgens doorheen zakken tegen Rosenborg bedoel je?

1 november 2017 om 21:39

Die Amrabat is ook helemaal gek gemaakt. Hij zou even mogen kiezen tussen Marokko en NL. Nou deze jongen is nog lang niet goed genoeg voor dit dramatische Nederlands elftal

1 november 2017 om 21:41

Misschien dat hij dat zelf ook inziet en ook daarom voor Marokko kiest? Die mogelijkheid ontbreekt in je verhaal. Wel mee eens dat hij nog een lange weg moet gaan voor hij überhaupt basis kan spelen in welke van deze 2 landen dan ook.

1 november 2017 om 21:42

Zoals met alle jonge spelers in Nederland. We hunkeren nu naar toppers dus worden spelers veel te snel opgehemeld.

1 november 2017 om 21:41

Ongeloofelijk. Ik snap de Feyenoord spelers niet. Kom je goed uit de kleedkamer wat heet prima uit de kleedkamer. Je beloont je daarvoor en in 5 minuten is van dat hele goede gevoel meer over. Ineens open huis. De eerste goal staan we allemaal naar voren, niet 1 die even kijkt waar een tegenstander loopt. Een amateur speler had die pass dan nog kunnen geven. Domme pech wel dat Jones uitgleid, al denk ik wel eens als je goed in je vel zit dan gebeurd het je niet, al kan hij uiteraard niks aan die goal doen. Die 2e wordt waardeloos uitverdedigd. Maar de beelden tonen aan dat iedereen gewoon een paar seconden te laat handeld. Er komen 2 spelers op waardoor Nieuwkoop moet kiezen. Waar zijn Amrabat en Elahmadi of Berghuis om met die opkomende speler mee te gaan, Dan krijgt Amrabat die bal, en lijkt het zoals bij mij op training bij het afronden iemand op rand 16 in spelen die legt hem breed en ik rond af. Amrabat was in dit geval de kaatser. Maar Jones mag ook dat schot wel hebben. Kortom 12 minuten goed 5 minuten dramatisch en voor de rest speel je een verloren wedstrijd. Echt jammer.

1 november 2017 om 21:42

Jammer dat Kongolo niet aan spelen toekomt bij Monaco. Had hem vandaag graag erbij gehad.

1 november 2017 om 21:47

Kan bij vlagen nog wel genieten van Shakhtar hoor. Die combinatie ergens rond de 20e minuut, eindigend in een schot dat Jones moest lossen... Oef. Dat zie je niet in Nederland.

1 november 2017 om 21:51

Is Haps niks als linksbuiten?

1 november 2017 om 21:56

Nee, dat was zijn oorspronkelijke positie en zelfs AZ vond hem daar niet goed genoeg, waardoor ze hem naar de verdediging hebben gehaald.

1 november 2017 om 21:53

Misschien maar goed dat we vanaf volgend seizoen niet direct meer cl spelen. In de el heb je tenminste nog iets van kans.

1 november 2017 om 21:56

Ja dat kunnen we dit seizoen al zien.

1 november 2017 om 22:00

Voorrondes zo vroeg in het seizoen zijn ook wel lastig hoor.

1 november 2017 om 21:57

Laatste half uur alles of niets.

1 november 2017 om 21:58

Vilhena die weer op doel moet schieten... brrrrrrrrrrrr

1 november 2017 om 21:58

Geen overtuiging bij Vilhena

1 november 2017 om 22:00

Wnnr je zo technisch, flexibel en snel als Boetius bent en je durft nooit je man op te zoeken dan verdien je gwn een bosloop van 100 rondjes. Alles in de sprint. Echt ongelooflijk. Je ziet dat wnnr hij ff aanzet hij er soms voorbij vliegt, maar het is een angsthaas die niet vertrouwt op zijn eigen dribbel. Twijfelaar eerste klas

1 november 2017 om 22:01

Toch wel behoorlijk wat kansen, hier is echt wel wat te halen.

1 november 2017 om 22:05

Komt Feyenoord goed weg.

1 november 2017 om 22:06

Feyenoord creeert nu wel kansen, maar het wordt wel tijd om er eens 1 te benutten.

1 november 2017 om 22:08

Hier liet Haps zich te makkelijk wegzetten, gelukkig lette Tapia wel op.

1 november 2017 om 22:10

Over en uit nu!

1 november 2017 om 22:10

Zo wat liep Marlos vrij zeg.

1 november 2017 om 22:12

Kinderlijk eenvoudig.

1 november 2017 om 22:11

Wel een mooi goal.

1 november 2017 om 22:11

Wat. Een. Goal.

1 november 2017 om 22:11

Zeer slecht verdedigt!

1 november 2017 om 22:11

Die gozer is wel echt goed zeg!

1 november 2017 om 22:11

de sneeuw houdt de aandacht meer bezig dan het voetbal

1 november 2017 om 22:11

Prachtige 3-1. Feyenoord wordt helaas weer ingemaakt.

1 november 2017 om 22:12

Wel schitterend uitgespeeld.

1 november 2017 om 22:12

Voorvoetjes Tapia... Nja, klasse goal dat wel.

1 november 2017 om 22:12

Knappe goal hoor. Maar ja zo gaat t, als je ze zelf niet maakt dan valt hij aan de andere kant.

1 november 2017 om 22:12

Marlos. Wow. Vraag me af waar Shaktar deze pareltjes vind. Is zo een jongen niet voor ons in Nederland haalbaar?

1 november 2017 om 22:16

Shaktar heeft een salarishuis dat ongeveer drie keer zo hoog is als bij ajax

1 november 2017 om 22:21

Die gozert ging van Sao Paulo naar metallist kharkiv. Vervolgens naar shaktar. Dan vraag je je af waarom geen Nederlandse club hem gepakt heeft.

1 november 2017 om 22:12

Dit Feyenoord komt gewoon tekort en zal helaas met 0 punten uit de CL worden geknikkerd. Ook deze goal was weer zeer slecht verdedigd.

1 november 2017 om 22:13

Kom op, dit was gewoon geweldig gespeeld van Shakhtar.

1 november 2017 om 22:12

Gewoon een schitterende goal dit. Hier kan je alleen maar voor applaudisseren.

1 november 2017 om 22:13

Ja geen schande vanavond. Deze poule is veels te sterk.

1 november 2017 om 22:15

Met alle respect, maar elke poule in de CL zou veels te sterk zijn als je met St Juste en Tapia centraal moest spelen. Daar is gewoon geen beginnen aan, ook niet in de Europa League overigens.

1 november 2017 om 22:17

Maar deze poule is echt sterk, alledrie de tegenstanders.

1 november 2017 om 22:15

Prachtige aanval inderdaad. Al dacht ik wel dat El Ahmadi veels te vroeg opgaf, maar wellicht fout gezien

1 november 2017 om 22:12

Hehe eindelijk Diks.

1 november 2017 om 22:13

hey Gio zou je die Tapia niet eens wegtrappen. Wat staat die me toch de hele wedstrijd een partij lucht te dekken.

1 november 2017 om 22:30

Onzin, Tapia vind ik prima spelen vanavond hoor?

1 november 2017 om 22:33

Als ik eerlijk ben vind ik Tapia een verademing en misschien wel de beste man aan Feyenoord's zijde

1 november 2017 om 22:13

WTF GIO, je staat achter, en dan ga je diks inbrengen. Haal boetius eruit, vilhena, amrabat. Doe iets. Maar diks.....

1 november 2017 om 22:16

Heeft in mijn mening mee te maken dat Gio Tapia gewoon nu wil sparen.

1 november 2017 om 22:17

Hij zei van tevoren nota bene al dat Tapia geen 90 minuten kon spelen. Jezus, wat zijn mensen slecht op de hoogte.

1 november 2017 om 22:19

Haten om te haten. Die gast komt net terug van een blessure en speelt zondag weer..

1 november 2017 om 22:19

Dat had hij met een dubbele wissel moeten doen dan. Hij kan geen risico nemen met Tapia die net terug is na een blessure.

1 november 2017 om 22:14

Oh Jorgensen net de verkeerde kant van de paal, jammer.

1 november 2017 om 22:14

Mooie goal

1 november 2017 om 22:14

Gio pak je spullen en vertrek! Wat een wisselbeleid heeft deze man zeg. Eerst zie ik Bilal en Nelom warmlopen en nu komt die gast weer met diks aanzetten. Misschien dat Koeman een terugkeer ziet zitten al denk ik hoogst waarschijnlijk van niet.

1 november 2017 om 22:18

Tapia kan geen hele wedstrijd spelen dus Diks moet wel invallen of wou je Larsson centraal achterin zetten?

1 november 2017 om 22:20

Amrabat bijvoorbeeld. Diks is kapot gemaakt die mag je gewoon niet meer laten spelen. Het begint triest te worden.

1 november 2017 om 22:14

Jorgensen is weer de oude aan het worden hoor.

1 november 2017 om 22:15

Marlos, wat een goede speler is dat zeg. Beide wedstrijden valt hij op door snel en goed combinatie spel. Topclub waardige speler.

1 november 2017 om 22:15

Ongelofelijk.. De allereerste wissel van Feyenoord is ook nog eens de inbreng van Diks.. Om te janken dit! Breng Larsson gewoon eens man

1 november 2017 om 22:16

Tapia is niet fit genoeg voor 90 minuten.

1 november 2017 om 22:17

Dat snapt wazza denk ik wel, alleen waarom dan verdedigend wisselen als je 3-1 achter staat... Om een grotere nederlaag te voorkomen? Tja.

1 november 2017 om 22:18

Maar waarom staat boetius er nog in? Doet echt alles fout.

1 november 2017 om 22:22

Daar heb je een punt, alleen zet dan Nieuwkoop centraal. Diks is gewoon 1 groot fouten festijn. Het is ook gewoon vreselijk irritant dat Gio te beroerd is om te wisselen. Zeker in zulke wedstrijden moet je ingrijpen. Larsson erin en proberen dingen te gaan creëeren. In plaats daarvan sta je nu gewoon 3-1 achter

1 november 2017 om 22:24

Precies, dat ook Simpatico. Gio's wisselbeleid is gewoon om te janken. Als er eindelijk aanvallend gewisseld gaat worden is het vaak al te laat. Dat blijkt ook uit de wedstrijden in het verleden. Telkens overal te laat mee

1 november 2017 om 22:16

Zoveel mensen die niet hebben opgelet en schijnbaar niet weten dat Tapia niet fit genoeg is voor 90 minuten.

1 november 2017 om 22:19

Dan nog. Larsson erbij, vol op de aanval. Stel het wordt 5-1, nou ja het zij zo, misschien 3-2 of 3-3.

1 november 2017 om 22:27

Precies.. Durf eens risico te nemen. En als je Tapia gaat wisselen, breng dan een Larsson als aanvallende middenvelder of zwervend om Jorgensen heen, Nieuwkoop centraal en Amrabat een linie terug naar de rb

1 november 2017 om 22:17

Over een paar minuten is het tijd voor de Bilal wissel en ongeveer 5 minuten daarna is het tijd voor Kramer.

1 november 2017 om 22:21

Als het niet meer hoeft komt larsson eindelijk. Bilal en kramer mogen alleen als het nog ergens om gaat.

1 november 2017 om 22:17

Waar haalt Berghuis het lef vandaan om zo arrogant tegen de grensrechter te doen terwijl die zelf 2 meter buitenspel staat (en dit duidelijk kan zien) dit soort rare acties moet hij thuishouden.

1 november 2017 om 22:19

Dat is Berghuis als ie boven zijn niveau moet spelen, dan gaat ie rare dingen doen.

1 november 2017 om 22:20

Die bal ging toch overheen, maar Berghuis dacht waarom fluitje af ik had die bal zeker nog wel kunnen inschieten.

1 november 2017 om 22:23

Inderdaad dat was ook nog komisch het lukt hem niet eens meer om die bal op doel te krijgen zonder enige druk van een verdediger of een keeper die een spier beweegt

1 november 2017 om 22:21

Er zal ook een lichte frustratie heersen, maar ben het met je eens dat hij die fratsen lekker ergens anders moet gaan doen.

1 november 2017 om 22:17

Bergrhuis nog effe interessant doen met zn gebaar. Was duiidelijk buitenspel!

1 november 2017 om 22:22

Wat is Boëtius matig zeg. Er komt geen bal aan van de zijkanten.

1 november 2017 om 22:25

Ja ik snap echt niet waarom boetius de voorkeur krijgt boven Samba Sam. Gewoon omdat het een kind van de club is? Want ik vind boetius het hele seizoen al niet denderend spelen en Sam heeft al aangetoond een hoger niveau te hebben dan boetius. Er komt altijd meer dreiging in het spel als Sam speelt.

1 november 2017 om 22:28

Denk omdat ie Europees meer ervaring op heeft gedaan dan Larson, anders weet ik het ook niet.

1 november 2017 om 22:32

Ervaring krijg je alleen door te spelen

1 november 2017 om 22:22

Wat een gewauwel van Emile Schelvis is dit weer, Feyenoord die niets te zoeken heeft tegen Shaktar? Ze hebben alle kansen gehad om hier sowieso gelijk te spelen. Dat ze de kansen niet afmaken is ook een kunst natuurlijk, maar dat ligt toch echt niet aan het systeem of de tactiek.

1 november 2017 om 22:25

Ik raad je Veronica aan, redelijk goed commentaar. Geen subjectief geblaat van een onzeker sulletje.

1 november 2017 om 22:28

Ik moet zeggen dat ik de commentator van Veronica ook prima vindt.

1 november 2017 om 22:36

Ronald van de Geer is een prima commentator.

1 november 2017 om 22:27

Heb je hem nou nog niet op Veronica gezet om van die koekwous af te zijn?

1 november 2017 om 22:28

Heb het idee dat shaktar op halve kracht speelt. Als het moet gaan ze als een warme mes door een pakje boter wat de defensie van Feyenoord heet heen.

1 november 2017 om 22:32

Die gasten kunnen inderdaad echt wel voetballen, maar ook Feyenoord heeft weinig moeite met kansen creeren. Wat dat betreft is t een behoorlijk open wedstrijd geweest.

1 november 2017 om 22:29

Schelvis is de allergrootste zapmotivatie ooit gemaakt. Dan een hele tijd niks, dan Matthijs van Nieuwkerk. Kun je nagaan.

1 november 2017 om 22:31

We kunnen er lang en kort over praten maar het kwaliteitsverschil is toch wel duidelijk in het voordeel van Shakhtar. Ook geen schande hoor. Feyenoord doet af en toe leuk mee, maar het verschil op het veld is groot, ondanks de kansen die Feyenoord ook zeker heeft gehad. Uiteindelijk wordt het gewoon een dikverdiende overwinning voor de thuisploeg.

1 november 2017 om 22:35

Het kwaliteitsverschil is er zeker maar zit m vooral in het afmaken.

1 november 2017 om 22:36

Kwaliteits verschil is er Ja. Maar op deze manier krijg je het ook lastig tegen elke club uit het rechter rijtje. De organisatie is een chaos (mede door blessures). Middenveld gaat hierin mee en is uit vorm. En boetius kan het niveau gewoon niet aan.

1 november 2017 om 22:24

Dat vuurwerk moet wel stoppen, anders heeft een club straks een boete van de Uefa aan zijn broek. Ik weet niet vanuit welk vak het vuurwerk komt.

1 november 2017 om 22:28

Volgens mij Shakhtar vak.

1 november 2017 om 22:29

Die boete komt er sowieso.

1 november 2017 om 22:25

Zou die grensrechter nu ook van die gebaartjes maken richting Berghuis?

1 november 2017 om 22:27

Weer uitermate zwak gespeeld van boetius. Geen oog voor teamgenoten en een schot op doel die vast en zeker tot stilstand was gekomen voordat hij de doellijn had bereikt.

1 november 2017 om 22:28

Veel van pijn vertrokken gezichten nu bij Feyenoord. Hopelijk voor Feyenoord is het vermoeidheid en kou en breidt de ziekenboeg zich niet nog verder uit.

1 november 2017 om 22:33

Boëtius verpest alle ballen die die krijgt.

1 november 2017 om 22:34

Wat is Feyenoord bal is snel kwijt zeg.

1 november 2017 om 22:34

Boetius is toch wel echt weer een hele matige winter gebleken. Laat Larsson nou eens wat wedstrijden basis spelen, hij heeft bij Heerenveen vaak aangetoond dat hij een zeer goede winger is. Hij heeft wat vertrouwen nodig denk ik.

1 november 2017 om 22:37

Wat is dit ongelofelijk slecht. Wanneer gaat bestuur ingrijpen? Witte zakdoekjes... ADO kan wel eens beslissend worden of Gio coach blijft

1 november 2017 om 22:44

Wordt zondag een pittige wedstrijd en vrees het ergste voor Gio.

1 november 2017 om 22:37

Hebben boetius en vilhena chantage materiaal tegen gio ofzo dat ze zoveel krediet krijgen?

1 november 2017 om 22:39

Amrabat ging die nu spelen voor Shakhtar ? En wordt Oekraïens International? Leek het vandaag wel op. Net als een paar weken geleden leek hij wel een Ajacied en ook daarvoor een city speler

De wedstrijd is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om te reageren.

Wedstrijdverslag

Feyenoord geeft voorsprong razendsnel weg en blijft puntloos
Na vier wedstrijden in de groepsfase van de Champions League staat de teller voor Feyenoord nog altijd op nul punten. De landskampioen van Nederland begon woensdagavond sterk op bezoek bij Shakhtar Donetsk, maar gaf een 0-1 voorsprong razendsnel weg. Lees verder

0 fans
Middenvelder, 29 jaar
SeizoenClubW
2017/2018 Shakhtar Donetsk 15 7 5 0
2016/2017 Shakhtar Donetsk 29 3 4 0
2015/2016 Shakhtar Donetsk 24 8 0 0
2014/2015 Shakhtar Donetsk 21 4 3 0
2013/2014 Metalist Kharkiv 17 3 0 0
8.6
Marlos Romero Bonfim was tijdens de laatste ontmoeting tussen Shakhtar Donetsk en Feyenoord 'Man Of The Match' met een 8.6. Hij scoorde tweemaal.

14 fans
Verdediger, 24 jaar
6.6
Ridgeciano Haps is door jullie de best beoordeelde speler van Feyenoord.

Nabeschouwing

Poll

Wie dachten onze bezoekers dat er ging winnen?

Shakhtar Donetsk
 
 
 
 
0%
 
Gelijkspel
 
 
 
 
0%
 
Feyenoord
 
 
 
 
0%
 
Totaal aantal stemmen: 0
Leden van Voetbalzone kunnen wedstrijden voorbeschouwen.
X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren